SÁG ország lettünk

2013 március 6 10:24 de.114 hozzászólás

Már voltunk SÁG ország. akkor úgy volt a felosztás, osztályszinten leginkább, hogy parasztSÁG, munkásSÁG és egy szégyellni való, deklasszált elemek gyűjtőhelyének minősített SÉG, az értelmiSÉG. Meg volt – világnézeti szinten – a baloldaliSÁG, és látens módon a jobboldaliSÁG.

Most ismét SÁG ország lettünk. Csakhogy, nincs munkásság – nemhogy osztályszinten, de sehogyse – , nincs parasztság, de nincs, méghozzá szégyellni való módon, értelmiség se. Legalábbis, látható, hallható módon nincs.

Mert hát, van túltengő jobboldaliSÁG, minek következtében lett cigánySÁG, és lett zsidóSÁG, mint minden rossz eredője. Ők azok, akik a munkáSÁG és parasztSÁG idején mintha nem léteztek volna, de most, a jobboldaliSÁG idején, egyszerre előtűntek a semmiből. Megítélésüket illetően elharapódzott a jobboldali aljasSÁG, az általánosító bűnbakképzés, aivel kapcsolatban gyáván hallgat az értelmiSÉG, ami, úgy vélem, ezek után vagy nincs, vagy annak lenni szégyellni való – ismét.

Emptiness / Nick Leonard

Hogy a jobboldalnak nincs értelmiSÉGe – amire számos bizonyíték van mind politikai, mind gazdasági téren -, nem csodálható, valamire való értelmiSÉGi nem tud azonosulni nézeteikkel. Csak az a baj, hogy a baloldali értelmiSÉG, aminek azért, lássuk be, vannak történelmi hagyományai, e tárgyban hallgat. Hajlamos vagyok feltételezni, hogy vagy magát szégyelli, vagy a jelenséget, vagy nincs bátorsága megszólalni, így hát, mondhatjuk úgy, ebben a formában nem létezik, nincs. Azt fel sem merem tételezni, hogy nincs mondani valója.

De akad itt még egy mélyen kussoló SÁG, mégpedig a papSÁG. Annak is egy politikailag mérvadó rétege, akik parancsolatában az íratik: szeresd felebarátodat, mint tenmagadat! Hát önmagukat – vastag állami támogatással – fölöttébb szeretik, de valahogy az Írás szaváról mintha megfeledkeznének.

Van még a parlamentben elhatalmasodott, a jobboldali sajtóban eluralkodott, az interneten narancsszínben tobzódó bunkóSÁG, de ez, tekintve a jobboldal gyökereit, amin a doktori titulusok se tudtak javítani, nem is csodálható. A fideszes politikusok pimaszSÁGa és pökhendiSÉGe csak hab a tortán. Hát így. SÁG ország lettünk ismét, de valahogy nem tudok büszke lenni rá.

Ille István

114 hozzászólás

  • Hamár ság-ség..
    Vagy harminc éve a liberalizmus alapgondolata a szabadság, egyenlőség, testvériség volt.
    Mára ebből rabság, egyenlőtlenség, mostohatesrvériség lett.
    És egyre jobban látszik a tehetetlenség…

  • Tegyem hozzá,: ha ez nem változik, akkor az országból pusztaság lesz.

  • Gyurcsányi elvtárs szavaival élve”Merjünk kicsik lenni” nem sikerül, akárhogy kivánják.
    Harminc éve nem volt liberálizmus, hanem szocialista diktatura!
    Utódaik hívják magukat liberálisnak és demokratának, ami nem felel meg a valóságnak.
    Aki a harminc év előtti időket sírja vissza, az megérdemelné, de a magyar nép nem akarja.Ez van.

  • hulyebencsics

    most van diktatura, amirol itt papol az sokkal jobb volt a nepnek…hogy mit akar a nep, az kiderul a kovetkezo valasztasokkor…a nep tanult a legutobbi passzivitasabol es annak kovetkezemenyeibol…maga meg huhogjon mashol…

  • Figyelő
    2013 március 6
    11:19 de.
    Szövegértési gondjaid nőttek?
    Hogy a bánatos himbilimbibe került ide a szocializmus?
    Én a harmincévvel ezelőtt titokban nyomtatgattatott Szamizdatokról, azoknak a hangulatárol, azoknak az elvárásairól, igényeiről beszélek !
    Otlikról, Rajkról, Eszterházyról, Kardosról, Solt Ottiliáról, Modrik Györgyről, Demszky Gáéborról, illetve az általuk (is) képviselt liberalizmusról, szabadságvágyról beszélek !
    Ki a lócsöcs sírja vissza azokat az időket?
    A szabadságvégyat, a demokrácia igényét sírják vissza az emberek !
    Megcsípett a dér? Vagy mi van?

  • Egyébként a az általad idézőjelbe tett szvak nem Gyurcsánytól származnak, hanem Kovács Lászlótól- és pontosan olyan, mint a jereváni rádió hírei: a hír igaz, csak nem ott, nem akkor és nem azt mondták..
    Részlet egy Kováccsal készült riportból:

    „Amit valóban mondtam, és amit meghamisított a Fidesz propagandagépezete. 2002. június negyedikén a
    fideszes Balsai István az Országgyűlésben napirend előtt Trianonról beszélt. A kormány nevében én válaszoltam neki.
    Kifejtettem, hogy magam is igazságtalannak tartom a békediktátumot, azt viszont kétlem, hogy Magyarország minden baja
    Trianonból eredne. Franz Vranitzkyt, a korábbi osztrák kancellárt idéztem: Ausztria sikerének titka az, hogy a Habsburg birodalom
    széthullása után megtanult kis országként viselkedni. Szerintem ebből az a tanulság – folytattam a Parlamentben -, hogy minden
    ország akkor cselekszik helyesen, ha a saját méretének megfelelően viselkedik: ne akarjon se nagyobbnak, se kisebbnek
    látszani a valóságosnál. Szó sem volt arról, hogy merjünk kicsik lenni, a Fidesz mégis azóta szajkózza ezt a hazugságot. Nemrég
    kinyomtattam az akkori parlamenti jegyzőkönyv megfelelő oldalát, s azóta, ha valaki jön a „merjünk kicsik lenni” mondattal, a
    kezébe nyomom a papírt. Legutóbb Semjén Zsolt csodálkozott rá a valódi szövegre. A Fidesz-kommunikáció gátlástalanságára
    jellemző, hogyképes annyiszor ismételni hazugságait, míg a végén önmaga is elhiszi. Amúgy ezvolt a göbbelsi kommunikáció
    alapja.”

  • Jav: nem a demokrácia igényét, hanem a demokráciát sírják vissza az emberek..
    (Pedig még alig ittam valamit…)
    🙂

  • Figyelő
    2013 március 6
    11:19 de.
    rosszul van tájékozódva, jóasszony. hogy a magyar nép mit akar, arról fogalma sincs. ez van.

  • Szamárság!
    Egység kell és lesz szabadság! 🙂

  • Kopácsi Judith

    Gere Gábor, ha az egységen múlik a szabadság, akkor arra még egy darabig várhatunk. Sajnos.

  • Gere úr! Meg egy jó feleSég és házasSág és már is meg van az egészSég…
    Komolyra fordítva a szót. Igaza van Ille úrnak, ha valaki nem mer kiállni magáért, elveiért, akkor az nincs. Sajnos. Egyedül meg nem lehet, pláne széllel szemben nem, mint tudjuk.
    30 éve kevésbé volt diktatúra, mint manapság van.. Visszautalva Puskás Ferenc özvegyére: pl. Puskást is nagy szeretettel fogadták, könyvet írtak róla, hallathatta a hangját- csak ennyit ennek a szerencsétlen, együgyű, feledékeny asszonynak…

    J

  • Falusi, az emlitett úrakból, akik 30 éve állitólag szamizdát iratokon dolgoztak, nem kérek. Különben Demszkyt személyesen ismerem. T.i. többször járt Montrealban. Elsőnek Tollas Tibor költővel jött pénzt kunyerálni, sajnos bedőltünk neki, persze Tollas is…100 dollárt adott férjem neki.
    Az egész egy fals megjátszás volt a népek butitására. Ennyit erről.
    Tudjuk mi következett az után, mikor ők kerültek hatalomra.

  • Figyelő, köszönöm, hogy leírta Orbánék rendszerét…

    J

  • Figyelő
    2013 március 6
    4:02 du.
    Attól, hogy láttad háromszor, még nem jelenti azt, hogy ismerted.
    Én is láttam Sinkovicsot, Major Tamást, meg Honti Hannát néhány tucatszor, mégsem állítom, hogy ismertem őket.
    A szamizdatokhoz pénz kellett. Ha ők nem kezdik el- mondjuk ők inkább folytattak valamit, ami a hetvenes évek elején kezdődött a SZET-tel- akkor a nyolcvanas években nincs Lakitelek, MDF, FIDESZ, meg nincs rendszerváltás.
    Érdekes módon azt nem reklamálod, hogy Csurka szintén pénztarháló utakat tett Észak-Amerikában. Hogy a 9O-92 közötti privatizációból a nyugaton élő magyarok profitáltak a legtöbbet. Hogy Antall- naívsága és az emberi tisztességben vetett hite miatt- férelökött egy nyugati közgazdászok által ajánlott 36O oldalas javaslatot, gazdasági tervet a hogyan továbbról, mert elhitte a hazaözönlő hiénáknak, hogy ők jobban tudják.
    Hogya Csemege ABC áruházláncot tízmillió dollárért adták el annak az úrnak, aki most a Honvéd football club tulajdonosa úgy, hogy nem egészen egy évvel előtte a Váci utcai Csemege ABC-t 52 millió forintért újították fel. Az üzletláncnak 72 boltja volt, az USA dollár pedig ötven forint körül mozgott !
    Nem volt olyan költő, zenész, pap, vagy népitáncos aki ne várt volna anyagi segítséget amikor idelátogatott.
    Demszkyék nem magukra költötték a kapott pénzt!
    Már megint beszélsz valamiről, amihez halványlila filhallásod sincs. Mit gondolsz, kik tartották el a hallgatásra ítélt írókat, költőket, szinészeket, gondolkodókat? És miből?
    Abból a pénzből amit nyugaton kaptak, meg a hazai támogatóktól kapottból. Meg a sajátjukból.

    Ahogy a nyugati támogatók tartották el Tollas Tibort, Faludyt, Márait.
    Nektek ötvenhatosoknak az a bajotok, hogy a rendszerváltáskor nem kapott mindegyikőtök Hazáért érdemrendet, nem vár benneteket a Magyar Rádió zenekara a reptéren, nincs pirosszőnyeg, só, kenyér, meg árvalányhajas honfibánat a megjelenésetekkor !
    És abból a néhányezer ötvenhatosból aki tényleg csinált is valamit akkoriban, lassan annyian lettetek, mint negyvenöt után a Partizánszövetségben. Mára mindenki hős, meg fegyveres ellenálló lett. Ha ennyien lettetek volna akkor is mint most, akkor az Üllői utra kidobált cipőiteken sem tudtak volna átmenni az orosz tankok !!
    (Kiakadok tőled néha, mint a sezlonyrúgó…)

  • falusi
    2013 március 6
    9:05 du.
    te jó ég! bencsics tényleg ’56-os forradalmár volt? csak nem olyan szinten, mint wittner? mert akkor kár volt elmenekülnie, most talán ő is képviselő lehetne a parlamentben! 🙂

  • Judit Noszticzius

    Persze,Fideszes + Jobbikos PARASZTOS,MUNKÁS,PIMASZSÁG és PÖKHENDISÉG!!!!!! >:-((((((///// Még kell elsöprölni a Fideszt és Jobbikot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Kopácsi Judith
    2013 március 6
    2:12 du.
    Kedves Judith!
    Igazad van, de hinni kell valamiben, mert különben ….

  • Journalist
    2013 március 6
    2:17 du.
    Kedves Journalist!
    A baj, h az emberek emlékezete vagy véges, vagy szelektív!
    Vagy csak simán megvezetik őket!

  • falusi
    2013 március 6
    12:21 du.
    Erre inni kell!
    Egészségedre! 🙂

  • Puchert János

    Na és hol maradt a Munkásosztály szövetségese a haladó értelmiSÉG

  • Esetleg testvériSÉG, egyenlőSÉG, igazságosSÁG, mértékletesSÉG?

  • kedves Puchert Janos

    orulok, hogy latom!:)

  • Nincs igény a demokráciára mert az egyszerü ember csak azt látta hogy miota ez e rendszer van minden rosszabb lett.Visszasirja a régit.Vagy ha azt nem leht olyart akaor ami hasonlir rá.Mondják me…majd az állam…majd az okosaok megoldják…ne szolj szám nem fáj fekjem..
    Orbán erre ráérzett,ugyhogy nem háborogjatok kedves inrtellektuellek ott a fényávnyi távra lévö Budapesten,nép és rendszere egymásra talált.

  • Ille István
    2013 március 7
    12:09 de.
    Nem vagyok Wittner Mária.
    De budai lakásomon keresett két civilruhás már ’57 februárjában, mikor már rég itt itt voltam.
    Így túléltem…….
    Ja, és nem minden kosher, amit falusi ír, ez az italtól van és a személyes frusztáltságból.
    Nem érdemes válaszolni rá.
    Főleg akkor nem, ha olyan butaságokt ír, hogy Faludit és Márait nyugati támógatói tartották el.Vagy Demszkyt nem ismertem személyesen, mikor ÉN hívtam ki Tollast akivel jött.Demszky azt állitotta, hogy computerre kell a pénz, mert összetörte a rendőrség és nem tudja a szadizmás írásait írni. Jól megvezetett mindenkit, itt is, otthon is.

  • Gere Gábor
    2013 március 7
    5:41 de.
    Ahogy mondod..
    Gyelszavam már régóta ugyanaz: halál a májra !!
    🙂

  • Figyelő
    2013 március 7
    11:10 de.
    hát, hogy nem wittner, azt azért erősen kétlem. nem a névazonosságra gondolok. hogy mit élt túl, és mit nem, az erősen a fantáziája kérdése.
    mégis, mi elől menekült el? ráadásul egyenesen kanadáig, ami azért nem volt olyan egyszerű!

  • Lélfai Szilárd

    Kedves Journalist!
    A 30 évvel ezelőtti diktatúra azért volt jobb mint a mostani, mert akkor önök és elvtársaik voltak a diktátorok?
    Még egy -ség, I.I. ismeri csak kifelejtette?! köcsögSÉG!
    Milyen jól elszórakozik a szerkesztőség hol saját,- hol álnéven!

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 7
    3:38 du.
    Nem tudom mucika ezt miből gondolod, de hagyjuk is!
    Miért is kell(ene) itt nem a saját néven írni?
    Ide szalacsiannamari, vagy a TEK nem tudja betenni a lábát! Ha meg mégis, ki nem kakizza le?
    Egyébként ez a saját, vagy művész neved? 😛

  • Lélfai Szilárd

    Kedves Göre Gábor!
    Engem nem zavar ha a férfi ismerőseit mucikázza,toleráns vagyok az önök fajtájával, egészségükre!Legalább addig sem szaporodnak!
    Ami a valódi név és az álnév használatát illeti, tényleg hasznos! Egyik nevükön írnak valami kacsát, a másik nevükön hozzászólnak, vitatkoznak saját magukkal, stb.!
    A szalacsiannamari már akkor betette ide a lábát amikor maguk idekerültek, egymásra találtak C.A.-val, és közösen pocskondiázhatják a magyarokat, Magyarországot! Sok mindenben nem értek egyet a mostani kormánnyal, az előzővel sem értettem egyet, de ha a többség ezt akarta, megkaptuk!
    Egyet nem tudok! Ha maguk nem nem liberálisok, nem kommunisták, nem jobboldaliak, akkor hová tartozónak képzelik magukat?

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 8
    11:06 de.
    Mi csupán a normális többséghez tartozunk – veletek ellentétben!
    Ennyi, nem több!
    De azt hisszük, ez is bőven elég! 😛

  • Figyelő
    2013 március 7
    11:10 de
    Bár semmi értelme, de kényszeres vagyok..
    Főleg a mellébeszélésre..
    1.Ha már 57 februárjában Kanadában voltál, akkor az elsők között léptél le.
    1/a. Szinte mindenkit keresett a rendőrség ötvenhét tavaszán, aki nem ment be hetek óta a munkahelyére, nem látták az iskolában, vagy nem látták a szomszédok.
    1/b. Soha nem mondtad, hogy neked miért kellet menekülnöd.
    2.Koshernek lehet, hogy nem kosher, viszont igaz. Hogy ez neked nem tetszik, mert enmagadat másként látod, az meg egy dolog. Ne abból indulj ki amit te gondolsz magadról hanem abból, amit az emberek mondanak rólad.
    3.Ha a háziorvosomnak nincs kifogása az italozási szokásaimmal kapcsolatban, alig hiszem, hogy jelentősége lenne annak, hogy neked erről mi a véleményed.
    3/a. Mesélj már, mitől lennék frusztrált? Tőled, vagy fontosságukat, picinrendűségüket, személyes komplettkáikat feldolgozni nemtudó, ismeretekkel, tisztánlátással nem rendelkező „Hazaffyaktől”?
    Sem tisztességet, sem hazaszeretetet, sem becsületet nem a kéttéglával mellüket verő magyarkodóktól fogok tanulni.
    4. Tetszik, nem,Márait, Faludyt, Tollast az emigrációban a támogatók tartották el.
    Márait Olaszországban barátjuk, Paulay Erzsi és férje, a diplomata Vittorio Cerruti segítette – többek között elintézték, hogy ne kelljen az emigránsoknak fenntartott táborban lakniuk, gyűjtést rendeztek számára Poullinóban amibe bevonták az itáliai magyarságot is. Három évvel később a SZER-nél azért kapott munkát, mert a megélhetése már nem volt másként biztosított.
    Amerikában í magyarok adatták ki a műveit és ők is vásárolták. Emellett a SZER-től is lett jövedelme, mert heti kultúrális esszéit folyamatosan adásban tartották egészen 67-ig. Amikor visszement Európába egy német lapnak írt negyedévenként, és az olasz emigrációs törvény miatt állami támogatást kapott.
    Faludy:
    57-ben, Londonba érkezése után a magyarok megbízták az ottani Irodalmi Újság szerkesztésével. Emellett felolvasó körútakat tett, amikért a magyar közösségek fizettek. (Soha nem kért pénzt, de mindenki tudta, hogy szüksége van rá.)
    Kanadában ugyanez volt a helyzet.Két lapnak volt a munkatársa, mindkettő magyar volt. Versesköteteinek kiadását szintén a rajongók állták. meghívásokat kapott különböző egyetemekre előadni Magyarországról, a magyarokról, az európai kultúráról
    hazatérte után az állam gondoskodott róla haláláig.
    Tollas Tibor:
    A börtönviselt csendőrfőhadnagy úr 56 decemberében megalapította a Nemzetőr című magyarnyevű újságot. haláláig ebből, illetve versesköteteinek eladásából és a felolvasó, író-olvasó találkozók tiszteletdíjából élt.
    Vagyis mindhármójukat a magyarok tartották el.
    5. Attól, hogy te meghívtad Tollast és Demszky vele jött, még nem ismerted. Ha néhányszor beszélsz valakivel azt ismeretségnek ugyan lehet nevezni, csak éppen megismerni nem lehet az illetőt.
    6. A szamizdatokat stencilgépen készítették, amihez írógép kellett és nem computer. Nem említve azt, hogy magyarországon a számítógépek a kilencvenes évek elején kezdtek megjelenni a nyomdatechnológia fejlődésével egyidőben. Az otthon kapható gépekhez akkoriban még nem nagyon volt technológia. Commodore 64, meg valami e-betűs, már nem emléxem. Még ausztriában is ritkaság volt, nemhogy odahaza.
    7. Bizony. Demszky annyira megvezetett benneteket, hogy ötször egymás után választották meg Budapest főpolgijának.
    Ennyit a frusztrálságomról.
    JFYI: mamár csaknem kétdeci háziszilvát ittam. Talán ez lehet az oka annak, hogy udvariasabb vagyok veled, mint azt egyébként kiérdemelnéd..

  • Egyetértek az irással.Sajnos itt az emberek kétrészre lettek osztva!A néhány felső tizezer,gazdag ember és a sok millió ,nyomorba,kilátástalan helyzetben döntött szegény emberek!Remélem hogy most már a szegény emberek kimerik mondani hogy elég,ne tovább!

  • Lélfai úr!
    Mint már írtam, nem vagyok a szerkesztőség tagja (sajnos), bár tény, hogy jól szórakozom (pláne az Önök fajta beírókon).. Mivel 30 éve 10 éves voltam, nem igazán lehettem hatalmon ( bár bevallom, rajtitkár és fociban csapatkapitány voltam)…

    J

  • Lélfai Szilárd

    Kedves Journalist!
    Nem akarom megsérteni, de egy szempontból hasonlók vagyunk, én is jól szórakozom „(pláne az Önök fajta beírókon).” .
    A múltkori véleményét mire alapozta, ” 30 éve kevésbé volt diktatúra, mint manapság van..”?, ha ma már ezzel mentegeti magát: „Mivel 30 éve 10 éves voltam, nem igazán lehettem hatalmon ( bár bevallom, rajtitkár és fociban csapatkapitány voltam)…”-
    Ha azt sajnálja, hogy nem a szerkesztőség tagja, megoldható! Legyen hasonlóan közönsége, ordenáré és előbb-utóbb beválasztják!
    Ha majd ön is ezt vallja: „Mi csupán a normális többséghez tartozunk” (sic. Göre Gábor)több esélye lesz beválasztódni! (Hitler, Szálasi, Sztálin, …… követői is ezt mondták, hitték, és sokan még ma is hiszik!)

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 10
    11:10 de.
    😀 😀 😀
    na, elég hangosan röhögtem ki?
    tehetetlen majom…bocsánatot kérek a majmoktól!

  • Lélfai úr!
    Arra alapozom véleményemet, amire minden normális ember: a tapasztalatra. 10 évesen volt alkalmam megtapasztalni egy nyugodt, békés országot, kiegyensúlyozott, szerető szülőket, egységes, erős országot.
    Érdekes, hogy Önök, akikben a kételkedés szikrája sincs meg, csak követnek egy embert,a ki a szép jövő ígéretével kábítja Önöket, pont Önök mondják, hogy Önök a normálisak.. Persze, így is lehet.

    J

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 10
    11:10 de.
    Ugye mucika, h igazat írtam?
    Kiröhöglek én is, így: muhahahaha!!!!!!!!!! 😛

  • Lélfai Szilárd

    Kedves Journalist!
    – 1965. nem vettek fel az egyetemre mivel a származásom „É” volt, Édesapám tanár, mellékesen klerikális.
    – 1967. gépmester szakmával jelentkeztem a Lipcsei Nyomdaipari Főiskolára. A nyomdából ketten jelentkeztünk,de csak egyet javasolhattak, a másik fiú anyukája a Fehér Házban dolgozott.
    Gondolom ezeket is látta, érezte! A kiegyensúlyozott család, szerető szülők nálunk is megvoltak!Felvidékiek voltak a szüleim, amikor mentünk Losoncra volt, hogy két nap alatt értünk oda, a legrövidebb idő 18-20 óra volt! Ezt is láttad?
    Én valóban követek egy embert, több mint 2000 éve született! A többit csak elviselem a magyar nép döntésének megfelelően!

  • Lélfai Szilárd

    Göre Gábor!
    Azt hiszem az Illére gondoltál amikor engem mucuskámoztál, de tévedsz, én nem vagyok meleg, s nem is akarok részt venni a liaisonotokban!

  • Kopácsi Judith

    Lélfai, azt a takaros zsidó fiut követed, aki a Talmudot szent könyvének tartotta?

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 10
    4:47 du.
    Meg kell állapítanom, hogy hazudik.
    Ön azt állítja, származása miatt nem vették fel az egyetemre, mivel édesapja tanár volt?
    Ha így lenne, édesapja nem lehetett volna tanár. De mivel tanár volt, egyértelműen párttag is. Ugyanis ha csak tagdíj szinten is, de ez volt a kitétel. Ezekre az emberekre mondották később, „bélyegpárttag”. Ugyanúgy kitétele volt az egyetemi, főiskolai felvételinek a párttagság. Még ha csak tagdíj szinten is.

    Volt egy ismerősöm, aki katonatisztként szolgát a háború után a vörösöknél. Egy gróf lányát vette feleségül. Kétszer is kimentek a hadseregtől a szülőhöz is, jól meggondolták-e? Ugyanis akkor még működtek a háború előtti családi szokások, a szülők beleszólási jogának megszűnése később lett általános. A szülők is igent mondtak.
    Leszerelték ezt az embert, és ezután még alsó vezető sem lehetett. Fizikai munkásként élte az életét. Bántani ezen túl nem bántották. A családja viszont tovább tanulhatott felsőbb szintű iskolában is.

    Az esetet azért írtam le, hogy szembesítsem önt a hazugságával. Ha az édesapja tanár lehetett, az édesapja párttag volt! Ha az édesapja párttag lehetett, önt a származása miatt nem zárhatták ki a felvételiből. Nem lehetett inkább az, hogy kevesebbet tudott, mint amannyi ehhez kellett?

  • Kopacsi!
    Nem kell bizonygatnod, hogy hibbant vagy.Elhisszuk eddigi irasaidbol is.Az okay, hogy te egy masik zsido fiut(nem tudom takaros-e)kovetsz aki a merlegkonyvet tartja szentnek.

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 10
    4:47 du.
    Még egy kiegészítés:
    A „Fehhér-házi” csemeték nem alacsonyodtak le addig, hogy nyomdásznak tanuljanak. Ők vagy politikai vonalon nyomultak, vagy mérnök, orvos, jogász, és más menő szakmákba tömörültek.

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 10
    5:04 du.
    Mucika!
    Értelmezd amit írok! Hidd el, könnyebb lesz!
    Nem elég annak látszani, annak is kell lenni!
    Az, h neked nem sikerül, ne másban keresd a hibát!
    Élj, viselkedj úgy!
    Azért, mert azt mondod, h nem, – attól még igen! 😀

  • Lélfai Szilárd

    Kedves K.J.!
    Miért gond az, hogy Jézus zsidó volt?
    Bár a zsidók visszautasították Jézust mint Isten prófétáját, és csalónak nevezték őt, a keresztények ezzel szemben Isten fiának tartják őt, és ennek megfelelően imádják. Az Iszlám Jézust Isten egyik legnagyobb prófétájának tartja, és éppúgy tiszteli, mint Ábrahámot, Mózest és Mohammedet.
    Legfőbb probléma az volt Vele – szerintem,- hogy olyan egyenlőséget, békét, egymás szeretetét, megbecsülését hirdette, akarta, melyre az emberek ab ovo alkalmatlanok!

  • Lélfai Szilárd

    Én azért próbálom követni a tanításait, morális elvárásait!

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 10
    5:04 du.
    ez biztos? mert némi vágyat azért vélek felfedezni a szavaiban 🙂
    tudja, nincs vágykeltőbb, mint amikor két izzadt férfitest összesimul! ha nagyon szeretné, bevennénk a buliba, hogy lássa, milyen rendesek is vagyunk!
    mert, mucuska, magának nem a nemi identitása (tkp. nem mer szembe nézni igazi valójával), hanem a jelleme olyan buzis 🙂

  • itt és most bocsánatot kérek minden egyenes jellemű homoszexuálistól, hogy lélfaival egy szinten említettem őket! neki is jobb lenne, ha megbékülne sorsával, de hát, nem mindenki ismeri fel az elrendeltetettet 😀
    pedig mennyivel egyszerűbb lenne neki az élet…

  • Don Ovuz
    2013 március 11
    12:14 de.
    Szia.
    Nembiztos, hogy hazudik.
    Ahogy olvasom, Lélfai a Felvidéken nőtt fel, ott lehetett másként is, mint Magyarországon.
    (A többi stimmel.)

  • falusi
    2013 március 11
    1:25 du
    Bocsi, ahogyan Lélfai Szilárd a magyar belügyekről kommentál, természetesnek vettem, hogy Magyarországról származik. Figyelmetlen voltam. 🙁

  • JIMBO
    2013 március 11
    12:21 de.
    no, mi van? nem jött vissza a bumerángja? 😀

  • Lélfai Szilárd

    Don Ovuz!
    Nem hazudok, ön viszont vagy buta, vagy nincs tisztában a múlttal!
    Édesapám csehül és szlovákul kitűnően beszélt és amikor az volt a feltétele, hogy Budapesten taníthasson, letette az orosz tanári vizsgát. 1953-ban be kellett lépnie valóban a pártba, mivel megfenyegették, hogy egész Magyarországon nem kap állást, ha nem lép be! Három gyereke volt! 56 után viszont már nem lépett be! Az igazgató jó ember volt, csak azt kérte ne a tőlünk 100 méterre levő templomba járjunk! Szüleimet az egész környék ismerte, becsülték Őket!
    Szüleim voltak Felvidékiek, mi már Pesten születtünk!
    Az értelmiségi „É” jelölés mínusz pontokat jelentett a 60-as években is
    Érettségi után lettem gépmester tanuló, és a kollégám akit javasoltak Lipcsébe nem volt egy zseni, az előkészítőről 2 hét alatt kirúgták, de akkor már én nem mehettem helyette. Az édesanyja tényleg a Fehér Házban dolgozott, ha nem hiszed akkor is! Rövid idő alatt nyomdavezető lett, most vállalkozó!
    Nem tudom ki Ön, miért hiszi, hogy minden eset egy kaptafára ment anno! A kommunisták közt is voltak tisztességes emberek!
    Az öcsém és húgom nappalin diplomázott, én levelezőn, a tanári, védőnői fizetésekből még erre is nehezen tellett!
    Egyikünk sem lett kommunista!
    Higgyen amit akar, ebben az acsarkodó társaságban úgy sem érezem jól magam!
    Olvassa el a Göre-Ille szövegeket, – ha nem anyáznak akkor az egymás iránt érzett homokos hajlamaikról áradoznak! Homoszexualitás magánügy, fölösleges dobra verni! De hát a rohadt alma már nem lesz egészséges!

  • Lélfai Szilárd

    Kedves falusi!
    Azt hiszem félreérthető voltam! A vonatozás Budapestről Losoncig tartott két napig, de általában reggel 6-kor indultunk, és éjjel 2-kor már ott is voltunk!

  • Don Ovuz
    2013 március 11
    3:38 du.

    Bocs. Nem te, hanem én tévedtem.

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 11
    4:29 du.
    Így más.
    Ám az egyetemre nem azért nem vettek fel, mert tanár volt az apuka és védőnő a mama. Azért nem vettek fel, mert nem kaphattál extra pontokat a Szoc.hazás érdemrendért, a párttagságért, vagy a partizán múltért.
    Jelzem, azért rengeteg olyan egyetemet végzett volt, akinek nem voltak „extrapontot érő” felmenői.
    Pl azokat akik Pannonhalmán vagy Győrben a Bencéseknél végeztek, legtöbbször minden gond nélkül felvették.
    Rengeteg jóeszű falusi gyerek jutott be akkoriban az egyetemekre.
    Ja? És nem volt költségtérítéses…

  • Lélfai Szilárd

    Kedves Falusi!
    Ez is igaz, de az általad említett iskolák többet adtak, és akinek „M” betűje volt az előbb bejutott. De ha valakinek odaírták, hogy klerikális annak is be lehetett jutni, kicsit nehezebben!

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 11
    5:41 du
    Lám,lám! A vita hevében csak engedett a kinyilatkoztatásból.
    Ahogyan körül is írta, a szocializmus korszakokra osztható.
    Az a dogmatikus korszak amit rá akart egységesen húzni, a Rákosi rezsimre jellemző. Amikor ön is tanult, a Kádár korszak eleje, már megengedőbb volt, és mint Falusinak adott válaszában is elismerte, ha valamivel nehezebben is, de már akkor is bejuthatott bárki, még a klerikálisok is, noha a világnézetük ezt elutasította.
    Pár évvel azután viszont ’68-ban feladták a dogmákat, és egy svájci rendszerű demokráciát építettek. (’68 – Aki nincs ellenünk, az már velünk van. – Kádár János)
    Alapból azt nem vitattam hogy nehezebb volt. Az ön által jelzett kategóriák a gyakorlatban annyit jelentettek, azonosság esetén valóban nem ön lett a kedvezményezett. Sőt, egy jeggyel többet is vártak öntől tudásban is, az azonos érdemjegyért.
    Egy hasonló leírást minden további nélkül szó nélkül átléptem volna, mint esetleírást. De ahogyan felvezette, az nem volt valós. És most is tartom, a származása miatt nem zárták ki, csak maximum nehezebben jutott volna be.

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 11
    4:29 du.
    ha lenne olyan szíves, és ide idézné, ahol egymás iránt érzett olthatatlan vágyunkról és azonos neműekhez való vonzódásunkról áradozunk, akkor esetleg meggondolom, hogy bíróság elé idéztessem rágalmazás és jó hírnév megsértése okán! egyet ne felejtsen el: megtalálható, bármilyen néven adja is itt elő magát!
    már volt ilyen megnyert perem, ezt sem lesz nehéz lefuttatnom.
    javaslom, vonja vissza állítását, mi szerint homoszexuális vagyok, és akkor megússza. gere nevében nem nyilatkozhatom.

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 11
    4:29 du.
    24 órát kap rá, hogy bocsánatot kérjen, utána indítom az eljárást.
    hogy ne veszítse el az arcát, nem szükséges nyilvánosan megtennie, elfogadom privátban is. a postafiókom címét ismeri.

  • Ille István
    2013 március 12
    2:37 de.
    István!
    Ha már ez az agyas Lélfai ilyennel vádolt meg engem is, ajánlom, alakítsunk pertársaságot!
    Ezekben a nehéz, vérzivataros, pénz-szűkös világban jól jön majd egy kis kiegészítés a nyugdíj mellé!
    Persze, ha a határidőre nem kér bocsánatot!
    Én beérem a nyilvános bocsánatkéréssel is 24 órán belül!
    Amennyiben nem, vessen magára! 🙂

  • Gere Gábor
    2013 március 12
    3:35 du.
    semmit nem fog vetni magára. ő egy kevély, kőkemény turulban született. csak nem képzeled, hogy megalázkodik előttünk, rohadt szemét libsibolsibuzik előtt?

  • Lélfai Szilárd

    Ille!
    A bunkó stílustalanságod, hozzászólásaid miatt már nem akartam reagálni semmilyen írásodra, most mégis kénytelen vagyok!
    Ahogy mondani szokták – a te stílusodban – születésedkor apád nem csalódott benned! F…t dugott be, f…t húztak ki!
    Felőlem azzal homokoztok akivel akartok, nemsokára össze is házasodhattok, egészségetekre!
    Nem tudom milyen jó hírnevet sértettem meg, olyan neked nincs, csak hiszed, hogy van!
    Ami a megnyert pered illeti:
    – ezek szerint más is megismert?
    – az biztos nálad is butább volt!
    – kérjen tőled bocsánatot a harmadik meleg haverod!
    – Göre nem fog pereskedni, okosabb nálad, (még ha titkolja is)!
    A 24 óra helyett küldj egyet, mondjuk egy arany Doxát vagy Rolexet!
    A postafiókodba nem fér bele amit küldenék neked!

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 12
    4:16 du.
    uppsssz…
    hát, ezt elcseszte, cimbora. adtam egy lehetőséget, nem élt vele.
    ráerősített a rágalmazásra. nem kellett volna, ez súlyosbító tényező.
    ha lett volna annyi esze, hogy utána olvasson a http://www.harunalrasid.nolblog.hu blogon, mire is céloztam, nem lenne ekkora sz@rban.
    hozzászólásai elmentve. óra indul.

  • Lélfai Szilárd

    Göre!
    Tévedtem amikor okosabbnak hittelek az illénél!

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 12
    4:34 du.
    ki az a göre?

  • lélfai, kicsi huszár, javaslom, olvassa el hétfőn, márc. 18-án a szolgálati közleményt. arról fog szólni, hogy miként is fognak történni a dolgok a maga ügyében. nem lesz boldog tőle 🙁

  • Gyerekes dolognak tartom ezt a feljelentősdit.
    Az ide írogatók fele hetente járhatna bíróságokra.
    Egyrészt nem ér annyit a dolog, másrészt aki közszerepet vállal az szembesülhet ilyesmikkel. Az írás is közszerep.
    És ti sem vagytok mindíg igazán „választékosak” a válaszaitokkal.
    Persze, ez a magánvéleményem.

  • falusi
    2013 március 12
    8:01 du.
    nos, majd ha téged vádolnak homoszexualitással, akkor szólj!
    a közszereppel kapcsolatban óriási tévedésben vagy: a közszereplő egészen más, mint egy postot író! ugyan, miért is vannak a sajtóperek?
    idézd már ide, kérlek, melyik válaszomban állítottam olyat, mint lélfai?
    ez nem feljelentősdi, hanem a dolgok helyre tétele! ha valakit elküldök a kurva anyjába, azzal még nem állítom – sőt, bizonyítani sem tudom – hogy valóban kurva a kedves mutter!
    de lélfai kevély szittyaként még rá is ismétel, bár bizonyítékkal nem szolgál! se nem idéz, se nem bizonyít!
    neked is javaslom, olvass harunalrasidot:
    http://www.harunalrasid.nolblog.hu.
    akad ott egy hasonlóan kemény hadfiról szóló történet – bizonyos verecke – aki adócsalónak nevezett. elítélték, jelenleg végrehajtási eljárás van ellene, mivel még a bíróság eljárási díját sem fizette meg, a nekem megítéltekről nem is beszélve!
    lélfai beállhat a sorba!
    gyerekes dolog? ennél kevesebbért – elismerem, akár esetemben is – nyolc napon túl gyógyulóan győztek meg a makkosban – kedvenc kocsmám volt bezárásáig – ilyen emberkéket, hogy nem illik ilyet mondani a másikra!
    nos?

  • Ille István
    2013 március 12
    4:42 du
    Most én is falusival értek egyet. Hozzáteszem, az egész az ön provokációjával kezdődött. Ha nem is mondta ki, de utalt rá. Persze, a jog szerint ez már kicsavarható dolog.
    A másik dolog, Lélfai még az értelmesebb jobbosok közé tartozik, vagyis vitaképes.
    Amúgy más portálokon én is szoktam néha provokálni a szélsőjobbosokat, mert minél drasztikusabbak, annál elrettentőbbek az átlagember számára. Vagy ahogyan itt is kihozzuk Bodából, vagy Jávorszkyból az állati ösztönöket, hogy nevetségessé váljanak.
    Bár, ez az utolsó hozzászólása már nem kellett volna neki.

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 12
    4:16 du.
    Mond azt: Bocs, provokáltál, túlpörögtem, de te kezdted, és akkor te is kérj bocsánatot. Utána kezet fogtok. Már jelképesen.

  • Lélfai Szilárd

    Kedves falusi!
    Vannak olyanok akik az infantilisből mennek át a szenilisbe! Az óvodában ő volt az árulkodós később III/III-as volt, most meg feljelentgetős! Nem érzékeli a saját tetűségét, de ő mindenkit mocskolhat, főleg aki pl. hivatalánál fogva nem válaszolhat neki.
    Különben roppantul rettegek az Ille fenyegetőzéseitől!

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 13
    3:52 de.
    ez nem fenyegetés, hanem ígéret! az óra ketyeg, olajbogyó!

  • Don Ovuz
    2013 március 13
    1:28 de.
    ha ide idézné, miről is beszél, nagyban segítene a szavahihetőségén. a jog szerint egyetlen tétel áll itt: lélfai buzinak nevezett, minden utalás, áthallás és célozgatás nélkül.
    a célzást nem, de ezt bünteti a törvény.
    még valami?

  • Don Ovuz
    2013 március 13
    1:31 de.
    ezt nem gondolta komolyan, ugye? lélfai, a szittya agyonmagyar, hogy bocsánatot kérjen?
    ugyan, kérem…

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 13
    3:52 de.
    Hallott olyanról, hogy IP cím?
    Ezt a szolgáltató adja. Ennek alapján ön bármiféle névvel jelentkezik be, a koordinátái, a neve, személye nem titok.
    Ennyit a Nick-névről.
    Eddig azt hittem, ön mindössze pillanatnyilag szállt el. De látom, adja, mi a lényege.
    No meg a keresztényi lényét.
    ;( ;-(

  • Ille István
    2013 március 12
    11:40 du.
    Nézd öreg. Nem igazán van jelentősége számomra, hogy feljelented-e, avagy sem. A véleményemet mondtam.
    Egyébként van itt egy apróság, ami miatt esetleg elejthetik a vádat.
    Te írtad:

    „ez biztos? mert némi vágyat azért vélek felfedezni a szavaiban
    tudja, nincs vágykeltőbb, mint amikor két izzadt férfitest összesimul! ha nagyon szeretné, bevennénk a buliba, hogy lássa, milyen rendesek is vagyunk!
    mert, mucuska, magának nem a nemi identitása (tkp. nem mer szembe nézni igazi valójával), hanem a jelleme olyan buzis ”
    a „közszereplőről.”
    Igazad lenne, ha csak a saját blogodat írnád, viszont a KMH nem egy blog, így az ide írók közszereplőnek számítanak, perbefoghatók.
    Voltam részese sajtópernek, tudom miről beszélek.
    Bár én a „Kék Sün” nevű vendéglátóipari egységet mondhattam egykoron a törzshelyemnek, nem hasonlítom az ottani iratlan szabályokat az ittenihez.
    Javaslom, hagyjuk ezt a témát. Te azt csinálsz amit akarsz, szabad országban élsz. (még)
    Nekem viszont edgedtessen meg, hogy elmondjam a véleményemet.
    Mert én is szabad országban élek.

  • Lélfai Szilárd

    Don Ovuz!
    Teljesen tudatlan vagyok IP címileg, de azért ne kezdjen a felhomályosításomba! Ha kell megadom a lakcímemet is, ha valaki jelentgetni akar, de tudja a fogatlan hiéna csak vonít (bocs hiénák)!
    Krisztusi tanítások egyik tévedése volt a „ha megdobnak kővel” kezdetű! De ettől még élhetek keresztényi életet!

  • Lélfai Szilárd

    Kedves falusi!
    Ismeri ezt: Well roared, Lion!?

  • falusi
    2013 március 13
    12:44 du.
    nem, e miatt nem ejthetik a vádat. mi több, még a befogadását sem akadályozza meg, ugyanis következmény! kmh-ba írók meg nem közszereplők. javaslom, nézzen utána, mi számít annak. persze, ettől még az lehet a véleménye, de az ilyesmi a jogban nem igazán számít.

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 13
    1:19 du.
    tegye meg, megkönnyítené a rendőrség dolgát. de ne legyen kétsége felőle, meg fogják találni a nélkül is. a továbbiakról itt olvashat 18-án, hétfőn, csak, hogy tudja, hogy’ is megy ez.
    bár még van pár órája bocsánatot kérni. de, ha nem, nem.
    a hiénák pedig, ha nem tudná, elég eredményes eltakarítók.

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 13
    1:19 du.
    Úgy látom mindenben zseninek gondolja önmagát, ezért írta nekem, többet tud nálam az IP címről.
    Netalán ön a próféta? 😮
    Ó,ó! Szegény ember, már sajnálom.
    De úgy látom, már belelovalta magát annyira, hogy meg kellene keresni az elgurult dolgokat.
    :p

  • Ille István
    2013 március 13
    11:42 d
    Falusi leírta amiről beszéltem, nem ismétlem.
    😉

  • Lélfai Szilárd
    Az idő lejárt!
    Sorry! 😛

  • Lélfai Szilárd

    Don Ovuz!
    „Mond azt: Bocs, provokáltál, túlpörögtem, de te kezdted, és akkor te is kérj bocsánatot. Utána kezet fogtok. Már jelképesen.”
    Kérjen tőle bocsánatot a bábolnai vezércsődör, az a szülőorvos pedig aki a világra segítette az egész világtól!
    Ha én az Édesanyád szülőcsatornáját emlegetném akkor Te kezet akarnál fogni velem? Időnként a Te megjegyzéseiddel sem értek egyet, de az Illei mélységeket soha nem éred el!
    Abban tévedsz, hogy én túlpörögtem! A bunkó mindig bunkó marad, az illen csak késsel tud megsérteni!

  • lélfai: game is ower. az óra lejárt, sehol nem látom a bocsánatkérését.
    márc. 15ére tekintettel a hét végén nincs mit tennem, de 18-án elindítom az eljárást. mint előbb említettem, itt olvashatja majd, hogy’ is mennek errefelé az ilyen dolgok. ha jól tudom, magyar állampolgár, nem lesz nehéz beazonosítani. eltart egy kis ideig – „verecke” is vagy fél évig vergődött, de végül elítélték – de én ráérek.
    még mindig nem késő nyilatkoznia.

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 13
    2:56 du.
    Ok.
    Ámen.

  • Lélfai Szilárd

    Don Ovuz!
    Megint nem értett meg engem, vagy csak figyelmetlenül olvasta amit írtam!
    „Teljesen tudatlan vagyok IP címileg, de azért ne kezdjen a felhomályosításomba!”
    Annyit tudtam, hogy ennek alapján lehet azonosítani a számítógép használók helyeit, de nekem ennyi is elég! Azt, hogy ebből a mondatból miért szűrte le ezt a következtetést, „Úgy látom mindenben zseninek gondolja önmagát, ezért írta nekem, többet tud nálam az IP címről. Netalán ön a próféta?”
    – Zseninek soha nem gondoltam magam, a számítógéppel kapcsolatban pedig a dilettánsnál csak egy fokkal vagyok jobb!
    – Én a koordinátákkal kapcsolatban max. GPS-re gondoltam volna!
    – Próféta meg végképp nem vagyok!
    – Annyit azért tanultam Öntől, hogy felesleges a címemet elküldeni akárkinek, az III/III-as kapcsolatai nélkül is megszerezheti!
    – Azt meg, hogy kinek mi gurult el, azt mint olvashatta, kb. fél év múlva megtudjuk!

  • Lélfai Szilárd

    P.s. Hol írtam azt, hogy többet tudok az IP címről mint Ön?

  • Ille István
    2013 március 13
    1:41 du.
    🙂
    Úgy látom, mostantól magázódunk..
    🙂

  • Ille, Gere, Falusi, Don Ovuz!

    Látom, mindjárt kitör a polgárháború. Hülyeségnek tartom harmadik személy (bíróság)bevonását a vitába, de valószínű nem én leszek az, akire Ille hallgatni fog. De a véleményem elmondom.

    Én gyerekként kisvárosban és falun, kamszkoromtól Budapest külső kerületeiben, leginkább proli sportklubokban szocializálódtam. Nem idegen tőlem Ille stílusa. Azt a szófordulatot is ismerem, amit a férfitestekről írt. Csak poén.

    Az egyik probléma, hogy Ille nem disztingvál, hogy milyen közegben engedi el poénjait. A másik, hogy a játékszabályok része, hogy rajta is poénkodhatnak. Azt hitte, hogy az „urifiú” védtelen az ő poénjaival szemben, és megsértődött, hogy az visszavágott. Van ilyen. Sajnos az én fiamnak sincs öniróniája. Másokat kiröhög, de vérig sértődik, ha rajta poénkodnak. Nekem úgy tűnik, hogy ez lelki alkat, nem igazán átnevelhető. Ettől a saját közegében lehet rendes ember. Engem meghatott, mikor megtudtam, hogy Ille komoly állatbarát. Ezt nem lehet megjátszani. Ha ebben példamutató, akkor már bőven ellensúlyozza bármilyen hülyeségét. Jó volna, ha nem venné magát olyan komolyan, és belátná, hogy „nehéz természete van”.
    Nem vagyok szakértő, de a nem politikai írásai nem rosszak. A politika írásait pedig ott egye meg a fene – ahogy a másét – az övét sem veszi komolyan senki. Írja csak. De ha rám hallgat, ne kommentáljon, és ne bonyolódjon vitába, mert megfeledkezik magáról.

    Nekem a bátyám ballib én inkább jobbos. Már egy éve nálunk lakik a devizahitele miatt, mert csak úgy tudja fizetni, ha bérbe adja budai cs. házát. Együtt lakunk (szerencsére nagy házunk van) és nem esünk egymás torkának különböző politikai nézeteink miatt. Szeretjük egymást, ráhagyok.

    Lélfai jó csávó. Teljesen normális, ahogy reagált. Előtte jó pár dolgot lenyelt már Illétől. Ha per lenne, kénytelen volnék melléállni.

  • Sárdi Jani
    2013 március 13
    7:22 du.
    Tévedsz. Itt nem lesz „polgárháború”.
    Ez nem a Bé-közép.

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 13
    5:20 du.
    Ennél a cikknél most írok utoljára, bár az előző kétsoros kommenttel akartam lezárni.

    Nézze meg a gépe IP címét, és tegye a geogle keresőbe.
    Megadja a gép helyét, szolgáltatója nevét, címét. Az ön gépe mindenhová az IP címével jelentkezik be, mintha egy telefonszám lenne. Innen kezdve mindenki megtalálható.
    Megpróbáltam összebékíteni a feleket, nem jött össze. Ennyi.

    Két kis kakas összeveszett,
    A verembe beleesett.
    Szil szál, szalmaszál,
    .. Ez a dolog marhaság..

    Kellemes pereskedést.
    Ja, már sok új cikk van, továbbléptem oda.

  • Sárdi Jani
    2013 március 13
    7:22 du.
    per lesz. azonban az a helyzet, hogy nincs esélye mellé állni. a bíróságon ugyanis HALLGATÓSÁG van, és nem hozzászólóság.
    vitáról szó sincs. vita akkor lenne, ha lélfai bebizonyítaná állítását, mi szerint buzi vagyok, én meg tagadnám.
    ha nem tűnt volna fel, én csak visszavágok. megmondtam: nem tartom oda a másik orcámat, ha – csak verbálisan is – pofánvágnak!
    lélfai a btk-ba ütköző módon nyilatkozott személyem felől, ezért bíróság előtt fog felelni!
    és nem a nehéz természetem okán, hanem mert ez a dolgok elintézésének rendje!
    azok az idők elmúltak, hogy párbajban vegyek elégtételt a megsértésemért, bár, mint olvashatták, három méterről, bandázs nélkül, nehézlovassági becsületsértésekben igencsak jó vagyok 🙂

  • falusi
    2013 március 13
    5:41 du.
    mivel – azt hiszem – nem ismerem személyesen, a tánc- és illemtanórákon tanultak szerint ez egy semleges formula.
    mint tapasztalhatja, „rajongóim” simán tegeznek, bár nem adtam rá felhatalmazást.
    ha megadja nekem a pert tu-t, szívesen élek vele.

  • Sardi

    ha maga Kanadaban vagy Amerikaban el, akkor konnyu onnan jobboldalinak lenni, ha otthon el, akkor viszont indokolja mar meg, mi olyan szimpatikus maganak a mai magyar jobb oldalban? sorolja mar ide az erenyeiket, amik elorevittek az orszagot azota, hogy felbukkantak!? koszonettel!

  • Don Ovuz
    2013 március 14
    2:13 de.
    a pereskedés soha nem kellemes. még akkor se, ha tuti nyerő vagyok. még csak nem is marhaság. miután a nolblogos mocskolódóm ellen megnyertem, igencsak elcsitultak a piszkolódók.
    talán itt is észhez térnek. persze, a bozótlakók és prérifarkasok – akik pontosan tudják, hogy elérhetetlenek a magyar igazságszolgáltatás számára – továbbra is mocskolódni fognak, de azokat vigaszdíjul elküldhetem a kurva anyjukba.
    aki azonban itthonról, vagy a határ mentéről tapos belém, az számoljon azzal, hogy levadásszák!
    lélfainak még mindig adott a lehetőség, hogy megússza, de attól tartok, túl kevély hozzá. pedig – mint mondtam – megtehetné privátban is, és nem hozom nyilvánosságra, fátylat rá, ennyi volt.
    ha nem, hát nem. eltart egy darabig, de ott fog állni a bíró előtt, és elítélik. ugyanis, már van mire hivatkozni, annak ellenére, hogy magyarországon nincs precedensjog.

  • Ille István
    2013 március 14
    4:18 de.
    Mivel eleddig az egymásnak szóló beírásainkban tegeződtünk, nem gondoltam, hogy szükséges a hivatalos nyilatkozat, ám legyen.
    Felhatalmazás:
    Felhatalmazom Ille István közírót, a KMH munkatársát, a harunalrasid tulajdonosát, hogy a velem folytatott írásos kommunikációiban csakúgy, mint az esetleges személyes beszélgetések során a „per tu” latin igét jogi következmények nélkül használhatja.
    A fentieket felelősségem teljes tudatában és mindenféle kényszer nélkül írtam..
    falusi
    kelt, mint fent.

    🙂

  • falusi
    2013 március 14
    11:49 de.
    köszönöm, keltem 🙂

  • Lélfai Szilárd

    Kedves Don Ovuz!
    Ami az IP címemet illeti, nem igazán tudom, miként kell megnézni! Egy kérdésem lenne: ha beírom pl. [email protected], akkor bárki megtudja a lakcímemet? Vagy nem erről van szó?
    Ami a másikat illeti, a versike aranyos, de nem én voltam az a marha aki marháskodni kezdett! Ha valaki homokos az engem nem zavar, de ne kezdjen ezzel dicsekedni, én sem reklámozom a hetero voltomat!
    Kösz!

  • Lélfai Szilárd

    Kedves Sárdi Jani!
    Köszönöm a megértését! igaza van, hogy az ember sok mindent lenyel, cukkolódik, viccelődik, de egy ponton betelik a pohár! Nálam amikor egy bunkó (nem vagyok rasszista, azért csak ez a példa) elkezd anyázni! Akkor én is keményebben ütöm le a labdát! Ha valaki bírósággal fenyegetőzik, azt kimondottan élvezem, főleg ha az ille-tő elszállt már magától! Ott ugyanis nem lesznek jelen a kocsmai cimborák, akik egy csürhe vagyunk, egy embert legyőzünk ennyien!
    Sic.”ennél kevesebbért – elismerem, akár esetemben is –
    nyolc napon túl gyógyulóan győztek meg a makkosban – kedvenc kocsmám volt bezárásáig –”
    Illen echte úriembert még nem láttam: sic. „lélfainak még mindig adott a lehetőség, hogy megússza, de attól tartok, túl kevély hozzá. pedig – mint mondtam – megtehetné privátban is, és nem hozom nyilvánosságra, fátylat rá, ennyi volt.” Inkább nevezzen kevélynek mint gyávának, kerüljön amibe kerül! (neki!)
    Tényleg egy bonyolult lelki alkat!

  • Ille István!

    Teszek egy utolsó kísérletet, hogy elkerüljétek a bíróságot, aztán többet nem, nehogy megkapjam, hogy „sokat okoskodom”.

    A javaslatom, hogy állapodjatok meg FÉLREÉRTÉSBEN, aztán egy ideig kerüljétek egymást. Visszaolvastam a kommenteket, és újból oda lyukadtam ki, hogy a viccnek szánt poénodat nagyon is félre lehetett érteni.

    ..”tudja, nincs vágykeltőbb, mint amikor két izzadt férfitest összesimul! ha nagyon szeretné, bevennénk a buliba, hogy lássa, milyen rendesek is vagyunk!”…

    Ne légy biztos abban, hogy a bíró is viccnek veszi, főleg ha nő lesz, és nincs humorérzéke. Ráadásul – ha viccből is – de közvetve te tettél utalást arra, hogy Lélfai homokos.
    Csak ezután kaptad a „sértéseket”, amit viszont komolyan vettél. Úgy, hogy nem egyértelmű a tényállás. Ha tényleg fontos a becsületed, akkor légy igazságos, és lásd be, hogy viccedet nagyon is félre lehetett érteni.

    Ha megállapodtok félreértésben, akkor senkinek sem kell bocsánatot kérni. Megjegyzem,a konfliktusok többsége a valóságban is félreértésekből, illetve egymás nem ismeréséből adódik.

  • Lélfai Szilárd

    Kedves Sárdi Jani!
    Már valahol az előzőekben elhangzott a „példabeszéd” a magyarázd el a vaknak, hogy milyenek a színek, vagy valami hasonló! Kíváncsi vagyok m-ille-n pofát fog vágni amikor a bírósági végzést feltöltöm valamelyik oldalra! Gondolom majd akkor fog borotválkozni!
    A Te békítő szándékod dicséretes, de azért van ilyen sok nagyképű, a maga csalhatatlanságában hívő, másokat csak „kicsi huszár”, „olajbogyó”, stb. jelzővel kioktató, ugyanakkor Göre Gáboros, illen-olyan, magát liberális irodalmárnak hívő alak, mert mindenki odatartja még a másik arcát is.

  • Sárdi Jani
    2013 március 14
    7:08 du.
    a válasz ott van lélfai kommentjében. senki nem fenyegetőzik bírósággal, de neki ez fenyegetés. senki nem akarja lerendezni kocsmai szinten, de ő ezt feltételezi.
    megadtam a lehetőséget neki, tisztázni ezt a „félreértést”, de ő azt gyávasága megnyilvánulásának tartja, mi több, változatlanul homokosnak tart minket.
    game is ower. a többit a bíróságon.
    ami a viccnek szánt poénomat illeti, nos, valóban vicc, sok esetben emlegetik tökéletesen hetero társaságban is, csakhogy, azoknak is van előzménye.
    ennek ez volt:
    „Lélfai Szilárd
    2013 március 8
    11:06 de.

    Kedves Göre Gábor!
    Engem nem zavar ha a férfi ismerőseit mucikázza,toleráns vagyok az önök fajtájával, egészségükre!Legalább addig sem szaporodnak!”

    gondolom, ezt is csak olyan poénos beszólásnak találja. teljesen érdektelen, hogy egy bírónak mi a neme, és, hogy van-e humorérzéke. alkalmas a tényállás a jó hírnév megsértésére? alkalmas. ennyi.
    de azért köszönöm a jóindulatát. legközelebb ne pazarolja méltatlanra.

  • Sárdiúr:
    A végén általában mindig a nácik kerülnek bíróság elé , lásd Nürnbergi Per .
    ( Aztán 30 év múlva ismét elkezdi a nácizmus galandférge emelgetni a fejét , míg egy vascsizma ismét el nem tapossa mindet. )

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 15
    4:35 de.
    sajnos, azt nem teheti meg, mivel ebben az esetben személyes adatokkal való visszaélést követ el, ami, biza, btk-ba ütköző cselekedet.
    szájkaratés amatőr 😀

  • Lélfai Szilárd

    Ille István!
    Nem akartam magával sem szóba állni, sem levelezni, most mégis kénytelen vagyok! Kérem, hagyjon föl a zaklatásommal, nem azért adtam meg az email címemet, hogy skizofréniájával megtaláljon! Nem érdekelnek az elküldött, itt mellékelt peres vagy akármilyen iratai! egyet ne felejtsen el, kétszer nem lehet ugyanabba a folyóba!

    léLélfai úr,
    javaslom, olvassa el „verecke” történeteit, azután gondolkodjon el a javaslatomon. A sorrend elég fontos, így tudja jól követni a fejleményeket.

    http://harunalrasid.nolblog.hu/archives/2011/07/01/Nolatlan_csapdaban/
    http://harunalrasid.nolblog.hu/archives/2011/08/12/A_Nolatlan_csapdaban_c_post_folyomanya/
    http://harunalrasid.nolblog.hu/archives/2011/11/29/A_verecke_tortenesek_jelen_ideje/
    http://harunalrasid.nolblog.hu/archives/2012/01/04/verecke_masik_filmet_nez/
    http://harunalrasid.nolblog.hu/archives/2012/02/24/kalifa_vs_verecke_1_menet/
    http://harunalrasid.nolblog.hu/archives/2012/03/23/kalifa_vs_verecke_2_menet/
    http://harunalrasid.nolblog.hu/archives/2012/04/11/Az_itelet_napja/
    http://harunalrasid.nolblog.hu/archives/2012/04/12/Az_itelet_napja_elhalasztva/
    http://harunalrasid.nolblog.hu/archives/2012/05/15/Az_itelet_napja_v_20/
    http://harunalrasid.nolblog.hu/archives/2012/05/16/Az_itelet_napja_v_30/
    http://harunalrasid.nolblog.hu/archives/2012/06/26/Verecke_masodfokon/
    http://harunalrasid.nolblog.hu/archives/2012/07/27/Verecke_masodfokon_bunos/

    Jó hosszú olvasmány, elismerem, de szánjon rá időt, hogy megismerje, mi vár magára. „verecke” amúgy hithű helyi fideszes aktivista volt, de ez sem segített rajta.
    Amennyiben szokásos kevélységével ellegyinti az egészet, vessen magára. Vagy bizonyítsa be, hogy homokos vagyok. Az talán még segít magán
    Jó hétvégét!
    pni!

  • hany meter ho lehet a kukukkhegyen ? kakukk !

  • KAKUKK

    Hagyjuk az „övön aluli” játékot. Ille az állatai miatt keresett mezővel határos lakhelyet.

  • SARDI…ILLE….milyen ALLATAID vannak ?

  • Sárdi Jani
    2013 március 16
    4:37 de.
    miből gondolja? amikor oda költöztem, két tacskóm volt. azoknak elég a telek. amúgy nem határos semmilyen mezővel, de még az erdő széle is arrébb van, 4-5 teleknyire.
    a kakukk meg nem övön alul játszik, hanem ennyire buta.

  • kakukk
    2013 március 16
    12:03 du.
    közöd?
    csak neked, csak most, hogy tanulj: a kukukkhegyet nem hibásan írják, hanem mert egy kilátónak használt magaslesről nevezték el, ahonnan kikukkantottak az emberek, kukucskáltak, ha úgy tetszik. a kakukknak ehhez semmi köze. ha nem ismered mogyoród helytörténetét, ne égesd le magad ilyen hülyeséggel.
    mogyoród valódi kilátóját makovecz tervezte, és bejárata mellett egy szt.imre kegyhely is található.
    van még kérdésed?

  • Lélfai Szilárd
    2013 március 15
    12:51 du.
    nekem ugyan nem adta meg, de sokkal inkább a kmh olvasóinak, szabad felhasználásra 🙂 zaklatás lenne, hogy figyelmeztetem a következményekre, hogy óva intem, hogy megvilágítom, hogy’ is megy az ilyesmi, és lehetőséget adok önnek a kompromisszumos megoldásra?
    amúgy köszönöm a gyűjteményes kiadást, ezt a nolblogon elolvasni sokkal babrásabb lett volna 🙂
    célját biztosan eléri, hiszen „rajongóim” ezen jól el fognak csemegézni 🙂
    az a pni a végén, mi akar lenni?

  • Kopácsi Judith

    Rasidom, ezek mindig öngólt rúgnak, akármennyire is erölködnek.