Csókacsalád

2013 október 17 9:03 de.56 hozzászólás

A Vezér demonstrált.

Odaállt Hernádi Zsolt mellé egy ünnepélyen – szívesen tette, mert a MOL elnöke nem sokkal magasabb, mint ő – melynek során a MOL új butadién-gyártó üzemének alapkövét helyezték el Tiszaújvárosban.

A beruházás harmincöt milliárdos, a piaca biztosítottnak látszik, mert – hálistennek – nem minden hazánkban beruházni kívánó gumiabroncs-üzem tervét fúrta meg a Fidesz, merthogy az üzem termékét a gumigyártás során fogják felhasználni. Mindenesetre gyönyörű beszédeket hallottunk ismét, Vezérünk kieresztette érces hangját és megüzente a világnak, hogy ha harcolnia kell a MOL- ért, hát ne legyen kétsége senkinek, ő harcolni fog! Jelzem, ezt senki nem is vonta kétségbe, hiszen mindenki ismeri Nemzeti Harcimarcink militáns alapbeállítottságát, tudjuk róla mindahányan, hogy ő még ott is harcot folytat, ahova a Vezér is gyalog jár, és büszkén hallgatja a győzelme tiszteletére eldördülő díszössztüzeket. Megtudhattuk továbbá, hogy büszkék vagyunk a cégre, szeretjük és óvjuk, ha pedig kell, meg is védjük – a MOL- al tűzön –vízen át!

Hernádi Zsolt, a MOL vezérigazgatója

Hernádi Zsolt, a MOL vezérigazgatója

Megtudhattuk azt, hogy az országnak fontos, hogy közép-európai szinten is jelentős, nagy, nemzetközi cége legyen, a MOL pedig ennek a kritériumnak parádésan megfelel. Megtudhattuk azt is, hogy a MOL tizenkétezer embert foglalkoztat, annak dacára, hogy a nagy nemzetközi válság keze betette hozzánk a lábát, mert a MOL az egy ilyen cég! Megtudhattuk a beszédekből, hogy a kormánynak az a kötelessége, hogy a magyar emberek munkáját megvédje, ami nagyon dicséretes, hiszen az eddigiek során ezt az elszántságot a magyar emberek megszűnt munkahelyeikkel kapcsolatban nemigen érzékelték, de spongyát reá! Megtudhattuk, hogy aki a Mol – al szövetséget köt, az egyúttal Magyarországgal is egy erős, sikerre hivatott és megbonthatatlan szövetséget köt, mondhatnánk azt is, hogy frigyre lép vele, melyet ember el nem választ! Megtudhattunk mindent, csak azt az egy kis apróságot nem, hogy akkor most Hernádi Zsolt MOL- elnök korrumpálta-e a volt horvát kormányfőt vagy nem, ha nem, akkor az miért üldögél a sitten és miért adtak ki nemzetközi elfogatóparancsot Hernádi Zsolt ellen? Ha nem, akkor miért nem rohan farokfelcsapva tanúvallomást tenni, hiszen ha ártatlan, akkor miért nem segíti önként az igazság feltárását? És ha véletlenül mégis korrumpálta, akkor vajon kinek vagy kiknek a tudtával és beleegyezésével? Tudtak róla a politikusok? És ha Orbán Viktor nem tudott róla, akkor vajon most hány MOL vagy TVK részvény is van titkos portfoliójában valamelyik karibi bank trezorjában?

Persze szeretjük a MOL-t, habár csak annyiban magyar, mint a Tesco vagy a Mercedes kecskeméti üzeme, nálunk van bejegyezve, nálunk adózik, de tulajdonosai között a Magyar Állam nem biztos, hogy tisztán gazdasági megfontolásokból szerepel, könnyen meglehet, hogy a hangzatos tulajdonszerzés későbbi, erősen magáncélok érdekében történt. Nem kolbászra kell itt már senkinek a pénz és libatöpörtyűből is van a spájzban, csak rájuk ne avasodjon, csak arra kell vigyázni, hogy hatalmon maradjanak, mert ha nem, akkor könnyen veszélybe kerülhet a szépen felhalmozott vagyonka egyelőre még állami kézben lelhető része. Sok pénzről van itt szó, nem fillérekről, márpedig ebben az országban lényegesen kevesebbért is öltek már embert, pedig akkor még viszonylag konszolidált keretek között folyt a rablás.

De ma már más a helyzet, ez már nem az eredeti tőkefelhalmozás árvalányhajas, ábrándos világa, ez már mai világunk újrafelosztása, melyben a gazdasági élet, a politika és a bűnözés szereplői nagy átfedésben vannak, ez már nem a tréfák terepe. Itt már vigyázni kell arra, hogy kinek az érdekét keresztezed, mert ezek eltaposnak. Ősi afrikai közmondás, hogy nem jó ott fűszálnak lenni, ahol az elefántok szexuális életüket élik, márpedig a mi elefántjaink éhes és telhetetlen, gátlástalan és illemtudás-mentes elefántok. Még a mi kis jávai törpe-elefántunk is olyan agresszívan döngeti a talajt, mintha afrikai vezérbika lenne. Azon azért még mindig csodálkozom, hogy ennek az egész helyzetnek nincs nagyobb hazai visszhangja, hiszen ezzel a vesztegetési üggyel csúnyán leszerepeltünk a világ kultúrnemzetei előtt. Ilyenkor nincs hazafiság, meg honfi-büszkeség, meg Isten bokrétás kiskalapja? Miért nem jóhírünk haza rongálóit szidjuk, miért Tavarest, aki csak kimondja azt, amit a többiek – talán udvariasságból – nem. Ha belegondolok abba, hogy huszonöt évvel ezelőtt ezt az országot mekkora nemzetközi elismerés és teljesítményével kivívott tisztelet, nemzetközi rokonszenv övezte, és mára hova jutottunk, igen szomorú leszek. Ha lecsúszol egy lejtőn, visszakapaszkodni ismét igen fáradságos és sok időbe kerül.

Évtizedek fognak rámenni, hogy ebből az országból ismét élhető hely legyen. De az első lépést mindig meg kell tenni, és minél előbb tesszük meg, annál hamarabb érünk az út végére a lejtő tetején.

2014 erre a lépésre éppen megfelelő lenne…

Fényes István

56 hozzászólás

  • Dràga ember!
    A Ti vezéreitek Gyurcsàny-Bajnai-Mesterhàzy.
    Emlékszel,ezek idegenitették el a MALÉV nyereséges részeit,
    igy àstàk meg a sirjàt a légitàrsasàgunknak,halmoztàk az ADOSSÀGOT,csak VÉSZKÖLCSÖNNEL tudtak fizetöképesek
    maradni 2008-ban.2004-töl-2010-ig mindig tulköltekeztek=TULDEFICIT ELJÀRÀS.

    Sikerült nekik valamit megoldani?
    EGÉSZSÉGÜGY,OKTATÀSÜGY,MALÉV,MÀV,VOLÀN,3-as METRO,DEVIZAHITELESEK,
    BKV,BUDAPEST és a többi ÖNKORMÀNYZATOK ADOSSÀGA,2004-07 közötti tulorài a TÜZOLTOKNAK,HILLER 5 Milliàrd Ft minusza.
    EZEK AZ UJ-RÉGI BAL/OSOK/-FÀCÀNOK- A TI VEZÉREITEK.
    A 3 évi hàzifeladat elvégzése utàn, 2013-ban a TULDEFICIT ELJÀRÀS
    megszüntetve,az INFLÀCIO megfékezve. Igy 60 %-os ADOSSÀG ÀLLOMÀNNYAL
    BEVEZETHETNÉNK az EU-t.

  • Georgina Bojana

    Évtizedek fognak rámenni, hogy ebből az országból ismét élhető hely legyen…
    Én is így gondolom. De alighogy helyre is rázódnánk, mindig jön egy újabb Aki, vagy ami úgy rendelkezik, úgy lesz gazdája országunknak, hogy nem törődik az itt élő magyar polgárokkal és parasztokkal. A magyar néppel.
    Mindig újabb és újabb nadrágszíj-behúzásra figyelmeztetnek, mikor lesz már az, hogy úgy élünk, mint Németországban a németek?!
    Igen, ott sok mindent másképpen csinálnak. Akkor miért nem lehet onnét lekoppintani azt a mást?!
    No itt a baj.
    Példának említeném Ferihegyi vonatmegállónál – erősen rozsdásodik a megállóban a vaselem/ek). Ezt Németországban nem engednék! Oda is ugrasztanának egy szakit, akinek le kellene kennie, hogy ne menjen tönkre. De mondhatnám itt és most a Kőbánya-Kispestnél a „hidat”, mely csúnya, rozsdás és megy tönkre. Majd újjáépítik, amikor rommá rohad.
    Miért kell ennek így lennie?
    Azért mert ez Magyország és semmire nem vigyáznak. Semmit nem lépnek időben, hogy a később jelentkező +ktsg-eket meg tudnák spórolni.
    Sok mindent át kellene gondolni, időben és felelősséggel.

  • Nevetséges, hogy ezek még az Interpol-ra is tesznek magasról.
    Mindent megtehetnek azt hiszik.
    De meddig még?

  • marcus aurelius

    Próbálom leegyszerűsíteni óvodás nivóra az ügyet, hogy mindnyájan megértsük: A MOL-nak 47 százalék részesedése volt az INA-ban. (Tehát nem volt 50, de még mindig több volt mint a horvátoknak.) A MOL elnöke belenyult a saját bukszájába és három milliárd forintnyi gubával megkente a horvát miniszterelnököt. Ennek eredményeként a MOL-é lett az irányitási jog. Ha Hernádinak nem lett volna akkor pillanatnyilag ennyi megtakaritott kosztpénze,vagy az asszony kiverte volna a balhét, – akkor azt valami központi forrásból kellett volna kikunyerálnia. Ekkor 2008-ban vagyunk, a második Gyurcsány-kormány idején….

  • Georgina Bojana

    Kedves Antifülke!
    Gondolom, tippelem, sejtem, hogy nagy a gombolyagjuk, meg hosszú a cérnájuk.
    Nekünk, szürke alattvalóknak pedig egyre fogy.
    De nem tudunk mit tenni…
    Ez a gond.

  • Lélfai Szilárd

    Fényes István

    „Ha belegondolok abba, hogy huszonöt évvel ezelőtt ezt az országot mekkora nemzetközi elismerés és teljesítményével kivívott tisztelet, nemzetközi rokonszenv övezte, és mára hova jutottunk, igen szomorú leszek.”

    – Tudod ez azért van, mert 25 évvel ezelőtt még ti voltatok, hatalmon, és a rózsaszín szemüvegetek így mutatta!
    – Az, hogy valósjában miről, milyen apropóból akartál írni, nem derült ki!

    ” 1999-től jelen vagyok az interneten, évekig az Index polidilin próbáltam érvelni vélt igazam mellett, aztán”.. ..mivel ott mindenki kiröhögött, eljöttem ide és lám….. itt lelki társakra, hasonlóan gondolkodó, magyar-, de főleg „Orbángyűlölő” elvtársakra akadtam! Hallelujah!
    Nagy a Te állatkerted Istenem, köszönet érte!

  • antifulke…addig meg teszunk az interpolra is ameddig nem jonnek vissza az mszp-sek azaz mesterhazy,bajnai,gyurcsany…erted ?

  • marcus aurelius
    2013 október 17
    11:31 de.

    Miről beszélsz, jóbarát?

    n November 2007, MOL reported a new regional initiative to create a joint regional gas pipeline system called New European Transmission System (NETS). On 20 December 2007, MOL announced a strategic cooperation with Czech power utility CEZ. The joint venture with CEZ focuses on gas-fired power generation and related gas infrastructure in Central and Southeastern Europe, first launching two 800 MW power plants in Hungary and Slovakia. After selling 7% of its shares to CEZ within the scopes of a strategic partnership, MOL announced on 10 March 2008 the sale of an 8% stake to the Oman Oil Company for the same reason.

    In June 2007, Austrian energy company OMV made an unsolicited bid to take over MOL, which has been rejected by the Hungarian company. On 6 March 2008, the European Commission launched an in-depth investigation of OMV’s unsolicited bid to take over MOL. On 24 June 2008, OMV received a ‘Statement of Objections’ from the European Commission regarding the company’s attempted takeover of MOL. In March 2009, OMV sold its 21% stake in MOL to Surgutneftegas. MOL called this move „unfriendly”.

    On 9 May 2008, MOL signed an agreement to acquire a 35% interest in a block in India operated by the Indian ONGC.

    On 24 May 2011, the second Orbán-cabinet bought the Russian Surgutneftegas’s shares, thus the Hungarian state acquired 21.2% of the shares within the company.

  • Dénes ERÖS
    2013 október 17
    9:39 de.
    valamit a cikkhez, esetleg?
    tényleg nem unja még ezt a propagandadumát?
    bár, ha ettől magának jobb lesz…

  • Georgina Bojana

    Kedves Falusi,
    ha szépen kérném, legközelebb magyarul írod be a hozzászólásodat!
    Megköszönném. 🙂 ))
    Nem mindenki tud ilyen jól angolul, mint Te vagy a Többiek. Én sem. 🙁 ))

  • Georgina Bojana

    Hjaj, kedves Falusi!
    Bocs’ a hozzászólásom után NEM felkiáltójelet,
    de kérdőjelet ? szerettem volna írni…
    Nem úgy sikerült. 🙁 ))

  • falusi…ki a forrasod ? vagy magad hamisitassz unalmadban ?

  • Denes…nyomjad csak , latod idegesiti oket es az jo

  • marcus aurelius

    falusi
    okos fiu vagy, mi több kedvellek,- de amit citáltál annak alig van köze az INA-hoz, Sandershez, de még a (kettős könyvelésen át nem esett) 10 millió euróhoz sem. (Le kéne zárnunk, adjunk terepet a hölgy szakértőnknek!)

  • Minden jel arra mutat, hogy a MOL részéről Hernádit jogosan keresi elfogató paranccsal az INTERPOL.
    Sőt, orbán személyes pártfogásával azt is nyilvánvalóvá tette, hogy a szálak a saját kezében futnak össze.
    Tehát a tétet emelték. Orbán bukásával mindkettejük az INTERPOL segítségével nemzetközi téren is bűnügyi vizsgálat alanyaivá válhatnának. (Voltak már a közelmúltban is horvát, olasz és bolgár példák államvezetők elítélésére….)
    Nyilvánvaló, hogy egy nemzetközileg is köztörvényes bűnözéssel vádolt mellé egy miniszterelnök sem állna fényképezkedni, beszédet tartani, nagyberuházás alapkövét közösen lerakni, hacsak nem ő maga a főbűnös, és hatalmával visszaélve próbálna nyomást gyakorolni (jelen esetben a horvátokra)? Amennyiben az olasz miniszterelnök az éppen megvádolt szicíliai maffia főnökével pózolna, akkor azt mit sugallna? Azt, hogy a maffiafőnök ártatlan, vagy inkább azt, hogy a politikus is nyakig sáros?
    El tudja képzelni bárki is Merkel asszonyt, vagy Obamát, hogy egy köztörvényes bűncselekménnyel megvádolttal kezdene hirtelen parolázni? Nyilván nem. Azonnal menekülne tőle, és az INTERPOL kiadatási keresésének megfelelően kiadnák. Hacsak nem lenne valami nagyobb közös eltitkolni valójuk, amellyel ők is buknának.
    Tehát nem a MOL-t kell megvédeni, hiszen az kiválóan működik Hernádival, vagy nélküle is, sőt, ha árnyék vetült rá, akkor a horvátországi kivizsgálás hiányában – nélküle mégjobban! A MOL csak akkor maradhatna tiszta, ha a horvát hatóságok kivizsgálhatnák az ügyet. Mivel orbán gátolja az ügy kivizsgálását, ezért a MOLt nemhogy megvédené, bemocskolja!
    Ez az összefogás pikánssá válik Csányi – mint MLSZ-vezér és úgy is mint bankvezér- fideszes támadásával.
    Ezután két szélsőséges lehetőség marad majd a már előre elcsalt országgyűlési választásokkal kapcsolatban a fajsúlytalanná, esélytelenné tett demokratikus ellenzék feje feletti történésekben. Vagy szembefordul Csányi a rezsimmel és akkor ő dönti meg egyszemélyben (amire lenne módja, de második embere – Hernádi miatt kezükben szorongatva saját buktatásától is félve, erre kicsi az esély), vagy ….

    A MOL és az OTP fogja finanszírozni a fidesz választási kampányát?

  • Nos Lehet,hogy most Dénes nem kifejezetten a cikkhez szólt hozzá (persze sokan mások is gyakran megteszik ezt,amikor
    elkezdenek vakon sértegetni…)de Falusi meg ugye elfelejtett magyarul……pedig ez egy kanadai,de magyar
    hírlap,ha nem tévedek?…..
    Aztán sokaknak nagyon zavaró,ha egy ország miniszterelnöke
    egy magyart véd,mindaddig amíg nincs bizonyíték,csak gyanú ellene?…..Meg ugye ha mégis bűnös,akkor nem most hanem
    a szocik alatt követte el….Aztán attól,hogy a volt horvát
    elnök bűnös (esetleg más ügyben)ő még nem biztos……
    Ha meg tényleg bizonyítást nyer a dolog,akkor nincs mit tenni,meg kapja a büntetését!
    Aztán hány gazdasági és politikai bűnöző,hazaáruló és gyilkos él szabadlábon?………sokan!ami szomorú,de igaz!
    Majd elválik!

  • e-migrans…tudod mi az a daydreaming ? nappal ebren almodni ..amit itt irsz orban letartoztatasarol,megkacagtattal

  • Kedves orbánista bérkommentelők!

    Amennyiben nem zavarnak benneteket a tények, akkor vegyük sorra, amiket összeírogattatok:

    „ADOSSÀGOT,csak VÉSZKÖLCSÖNNEL tudtak fizetöképesek
    maradni 2008-ban.”

    Igen az IMF-kölcsön volt a legolcsóbb és legbiztonságosabb lehetőa világgazdasági válságban. Ezt cserélte le a fasiszta rezsim kétszer olyan kamatúra!

    „2004-töl-2010-ig mindig tulköltekeztek=TULDEFICIT ELJÀRÀS.”

    Igen. Lehet, hogy hiba volt, de minden fejlett ország ezt csinálja a mai napig is, mert ez pörgeti a gazdaságot.
    A rezsim ezzel szemben tönkretette a gazdaságot, megdöglik az ország, már félmillióan elmenekültek, főleg a szemadófizetők!
    Az pedig tényleg vita tárgya a közgazdászok között is, hogy az-e a jobb, ha pörög a gazdaság, vagy az-e, amit Csau alatt Románia is csinált, hogy elnyomorította a népét. Na most a diktátor is ezt csinálja a szerencsétlen, tehetetlen népével.

    „Sikerült nekik valamit megoldani?
    EGÉSZSÉGÜGY,OKTATÀSÜGY,MALÉV,MÀV,VOLÀN,3-as METRO,DEVIZAHITELESEK,
    BKV,BUDAPEST és a többi ÖNKORMÀNYZATOK ADOSSÀGA,2004-07 közötti tulorài a TÜZOLTOKNAK,HILLER 5 Milliàrd Ft minusza.”

    Na a diktátor azután jól lerendezte az EÜ-t, – sorbanállás, orvos és nővérhiány, lepusztult kórházak, a gyógyszert is a beteg viszi….

    Oktatás: hihetetlen, hogy van aki azt a kreált trágyakupacot sikernek értékeli!

    MALÉV? Orbán tette tönkre, az alkalmazottakat se fizette ki, a jegyvásárlókat hazug módon becsapták, hiszen tudták, hogy csődbeviszik, és mégis beszedték a jegyárakat, amiből 1 forintot sem fizettek vissza! Köztörvényes bűnöző, és az utcán kell majd lerendezni…!

    MÁV, VOLÁN: A jegyárakat drasztikusan megemelték, a 65 év felettieknek is fizetniük kell! Panamáznak a felújításokkal , elsimicskázták a pénzeket. Alcsútdobozba vasútvonalat építettek a diktátor birtokára! Botrány!

    3-as metro: A járatokat a Demszki alatt kiépíteték a fidesz akadályozása és ál civilszervezetek hátráltatása ellenére. A balf. paprikajancsi ideiglenes főpolgármester még ma is bénázik , folyamatosan műszaki problémákkal szerencsétlenkedik. Bő 3 év alatt is impotensen áll mindenhez. Ahogy a III. ker-ben sem tudta több mint egy évtized alatt sem csökkenteni a hajléktalanproblémát, úgy is csak torz aggyal bénázik minden európai értékrend sárbatiprásával. De nem is számíthatunk tőle többre, mert az őt odaküldők és szavazók értelmi szintjén bukdácsol a szerencsétlen pökhendi pöcsög.

    Devizahitelesek??? A diktátorunk dönti őket nyomorba, hiszen a forint bedöntésével vagy 10%-kal mégtöbb terhet rakott a nyakukba.
    Egy egyszerű rendelettel a bankok kamatait a jegybankiakéhoz tudná kötni, és akkor a 2008-as törlesztőrészletek alá zuhannának a jelenlegiek, de akkor nem tudná a bankokat sarcolni! Elég aljas ez is, ugye?!?

    A szeretett, fényestekintetű vezérünk! Reméljük, az utcán elkapja a tömeg!!!! Csak idő kérdése. De az árnyéka sem fog megmaradni azután a ……..
    Azt fogja kapni, amit minden diktátor érdemel. De hát ő akarja azt, hiszen nem kötelező diktátornak menni!

  • marcus aurelius
    2013 október 17
    4:25 du.
    Herczegem.
    A kedvelés kölcsönös.
    Ám amit idecitáltam az azt volt hivatva cáfolni, hogy Hernádi úr 2OO8-ban nem volt abban a pozícióban, hogy befolyásolni tudta volna akár az INA, akár a MOL befolyását.
    A „zsebből” előhúzott hárommilliárdot most hagyjuk.
    Egyébként egyetértek.

  • álmos?
    2013 október 17
    3:46 du.
    Van két külföldi ismerősom, akik csaknem mindent tudnak. Az egyiktől megkérdezem, és már hozza is a választ a másiktól a kérdésre.
    Az elsőt Mr Google-nak hívják, a másikat Mr Wikipedia-nak.
    🙂

  • Georgina Bojana
    2013 október 17
    3:10 du.
    Elnézésedet kérem, kedves Georgina Bojana..
    Bevallom, arra nemis gondoltam, hogy nem csak az angol nyelvterületen élők, vagy anglofónok olvassák..
    legközelebb vigyázok.

  • Nagyon ertekelem a valasztasok elvesztesere vonatkozo magyarazatokat; ugymint, „Ezutan ket szelsoseges lehetoseg marad majd a mar ELORE ELCSALT orszaggyulesi valasztasokkal”…stb. Ezt jo elore KELL beharangozni, mert ne essen tevedes, ha a baloldal nem nyer(miert is nyerne?), akkor az csak csalas lehet.

  • álmos?
    2013 október 17
    3:47 du.
    mármint, kit is idegesít? burkus, maga is csak max. egy állatorvost idegesít, hogy még mindigbnem tudta beadni magának a veszettség elleni oltást 😀
    tudja, eddig toleránsak voltunk erős dénes propagandistával.
    csakhogy a MODEM lehetőséget ad a pártpropaganda tartalmú hozzászólások ignorálására.
    na, erre lépjen, nagyfiú 😛

  • Lélfai Szilárd
    2013 október 17
    11:38 de.
    kétségtelen, nagy. de, a kerítése is alacsony, mivel ekkora barmok, mint maga, simán átvitték, és most itt kószálnak, szabadon 😛

  • Ille..nem rad celoztam , nem kell azt hinned hogy mindig veled foglalkozom mert nem vagy te olyan nagyfiu , az tetszik hogy sokat vagy nyugton , azaz nem jarsz minden nap ide , ez helyes pihend csak ki az itteni izgalmakat mi majd tartjuk a frontot helyetted is

  • falusi..most mar harom ilyen ismerosod is van , en vagyok a harmadik es harmunk kozul en vagyok a legjobb , majd te is rajossz elobb utobb

  • Sajnos aki fentebb azt irta, hogy évtizedek fognak kelleni mire Magyarorstág ismét élehtővé válik nagyon is igaza van. És erre sincsen teljes garancia.
    1989 az nagyon régen volt. Az erjedés sajnos már akkor elkezdődött. Mikor megalakult az első MDF vezette demokratikus kormány, sejteni lehetett, hogy már elkezdődött a nagy aknamunka minden oldalról. Szegény néhai Atal Józsefnek is volt egy nagy hibája: naiv volt és megbízott a saját embereiben de azok is csak olyan emberek voltak mint a többi. Alig várták, hogy hátba szurhassák és ez meg is történt. Nem kellett volna akkor azt mondani „megbocsájtunk”. Nem akart volna senki akasztásokat mert az egy marhaság lett volna. DE: Ha akkor vizsgálatok hosszu sorát inditják el, fehéren-feketén bebizonyitják kiknek volt köszönhető, hogy a negyven év alatt ennyi sok szart kellett a magyaroknak lenyelni és minden halatomtól és összeharácsolt vagyontól megfosszák az akkori és a most is létező urakat nemhiszem hogy ide jutottunk volna. Gyarló az ember ez igaz. De ha látták volna hogyan fosszák meg minden hatalmától a volt „kommancsokat” akkor sokan meggondolták volna, hogy ott folytassák ahol annó abahagyatták velük. Ezt szenvedjük még most is. Mert kik azok akik ma millomosok meg nagy kutyák? Nem kell messzire menni. Medgyesi már a Kádár időkben sem egy kis senki volt. Gyurcsány akkor „alapozott” mint ahogy az összes többi. Hölgyeim uraim ha akkor a törvény erejével lesujtanak az összes kiskirályra másképpen alakult volna Magyarország sorsa.

  • Ezzel kapcsolatban egy mai helyzetet és mindenre kiterjedő fidesz befolyást elég jól szimbolizáló telefonos beszélgetést hallgassanak meg: Komikus? Nem inkább siralmas 🙁

  • Georgina Bojana

    Kedves Falusi!
    Ne kérj elnézést, nem tehetsz róla, kevered a magyart az angollal. Az öcsém már több évtizede él Amerikában, amikor itthon volt, hosszú idő után, keverte a magyart az angollal. Nem akarattal, már úgy kattogott az esze. Azután rövid időn belül teljesen átállt a magyar nyelvre.
    Semmi gond, csak szépen kértelek.
    Köszönöm, hogy figyelembe veszed a kérésemet.
    🙂 ))

  • Georgina Bojana
    2013 október 18
    11:34 de.
    Kedves Georgina Bojana..
    Ne haragudj, de el kell mondanom, roppant büszke vagyok arra, hogy ennyi év után is tisztán, affektáló akcentus nélkül beszélem az anyanyelvemet. Úgy gondolom, hogy nyelvtani hibákat is max elütés miatt vétek.
    Ez nem azonos az ango-magyar keverésével. Azt itt Hunglish-nek hívják.. Annyit tesz, ugyanabban a mondatban együtt használja a magyar és az angol kifejezéseket, nemritkán az angol szavakat magyar ragokkal látja el.
    Ami itt történt az az, hogy angolul találtam a fent idézett anyagot, és egy pillanatra sem gondoltam arra, hogy nem kötelezően ismeri mindenki az angol nyelvet.

  • Lélfai Szilárd

    ille

    „kétségtelen, nagy. de, a kerítése is alacsony, mivel ekkora barmok, mint maga, simán átvitték, és most itt kószálnak, szabadon”

    Nem értem C.A.-t!
    – a kényelmetlen kérdésekre miért nem válaszol?
    – miért a szerkesztőség legbutább, legközönségesebb tagját teszi meg moderátornak?

    Magát legalább értem!
    – igazi koomunista módra, amikor nem tud értelmeset mondani (szinte soha), akkor jön a demagóg , lekezelő, közönséges dumájával, (maguknak mindent szabad!)
    – én nem nevezem magát baromnak, hiszen azok tisztességes, értelmes állatok – magához képest!
    – nem sértett meg, ahhoz ember kell! 🙂

  • Lélfai Szilárd

    HunCanada

    „A magyar hatóságok bizonyos esetekben megtagadhatják az Interpol-körözés, a nemzetközi vagy akár az európai elfogatóparancs alapján keresett személyek kiadatását – közölte az ilyen jellegű ügyeket jól ismerő Bánáti János ügyvéd szerdán az MTI érdeklődésére.

    A szakember azt mondta: a főszabály szerint ilyen esetekben az érintett ország hatóságainak az a feladatuk, hogy a keresett személyt felkutassák, elfogják és kiadják. Bizonyos kivételek azonban mindegyik jogintézménynél vannak, általában ezek közé tartozik, ha az érintett ország hatósága is vizsgálta az adott ügyet és az az álláspontja, hogy nem történt bűncselekmény.”

    Csak mellékesen, a telefonáló 8-9 alkalommal jelentkezett be, egyszer sem mutatkozott be! Ez is jellemző!

  • A parittyás hangja

    almos?
    2013 október 18
    10:13 de.

    Hülye burkus! Érdekes megfigyelni ahogy minden nickneved alatt ugyanazt a pályaívet futod be. Kezdetben -gondolom vonagló arcizmokkal- próbálsz viszonylag civilizált ember módjára írogatni pedig csak egy szaros kis csótány vagy. Aztán ahogy kezd elmúlni a pirulák hatása egyre pofátlanabb idióta leszel és végül vegytisztán megjelenik a valós lényed a beteg állat de ennek az ürülékeit itt már szerencsére nem olvassuk.
    Egyébként mi van? Az átlagnál is jobban le vagy szedálva? Mert hogy napok óta nem takarózol az unokáiddal egy igazi keresztény nagypapi módjára te senkiházi!

  • Georgina Bojana

    Kedves Falusi!
    Nemcsak tökéletes a magyar nyelvtudásod, de a helyesírásod is! Az öcsém – azért keverte az angolt a magyarral – mert már úgy gondolkozott. Ez sem bűn, hiszen angol nyelvterületen éltek Mindketten. Ő a gyerekeivel is angolul beszél. Ez sem gond.
    Semmi gond, szeretettel kértelek, rendben. Szép jó napot kívánok és nagyon jó egészséget Neked!
    *
    „Leszakadtam” a témáról. Minden a legnagyobb rendben! Valóban, a legjobbakat és a legszebbet szeretném kívánni, de ne kérj elnézést. Nincs miért. 🙂 ))

  • e-migrans,azért nem kellene ennyire messzire menni, illetve
    reménykedni,hogy majd az INTERPOL együtt fogja elkapni
    Orbánt és Hernádit,hát ez jó vicc,vagy „agyrém”,mint az is,
    hogy már előre csalást feltételeznek a 2014-es választásokat
    illetően,persze ha „netán”? a baloldal nyerne,akkor az
    törvényes és oké lenne?!Hát jót röhögtem,mint mások is….

  • Lélfai Szilárd

    Marcsi!

    Elolvastam én is e-migrans lázálmait, aztán nem írtam semmit! ennyi sületlenséget ekkora helyre összehozni igazi művészet+

  • Lélfai Szilárd
    2013 október 18
    2:03 du.

    Tisztelt Lélfai Úr!
    Azért azt Ön sem gondolja komolyan, hogy itt azt látjuk, hogy a magyar hatóságok megtagadták az Interpol által kőrözött személy kiadatását.

    Eleve tisztázzuk a fogalmakat, mert a magyarok választópolgárokat úgy vágják át ahogy tudják, amint a mellékelt ábra is mutatja.

    Eleve odáig nem jutottunk el, hogy őrizetbe vegyék. Csak és ezután lehetne megtagadni azt a bizonyos kiadatást, amit Ön szépen és helyesen idézett. Másrészről meg szimplán és még egyszer hülyének néznek mindenkit. Ez ma Magyarország, sajnos. Remélem azért a többség felébred. No nem azért, hogy a Fidesz ne nyerjen, hanem mert ez szégyenletes, hogy mennyire le vannak amortizálva agyilag a magyarok. A Fidesz meg nagyon ügyesen ámde pofátlanul, ezt ki is használja 100%-osan. Hát erről ennyit. Drukkolok a magyar embereknek, a magyar családoknak, hogy észhez térjenek egyszer csak.

  • Lélfai Szilárd

    HunCanada

    Tisztelt H.C.!

    Én csak Bánáti úr magyarázatát tettem oda!
    … „ha az érintett ország hatósága is vizsgálta az adott ügyet és az az álláspontja, hogy nem történt bűncselekmény.”
    Innentől kezdve a horvátoknak kellene bizonyítékokkal szölgálni! Ilyen bozonyíték pedig pillanatnyilag nincs. Ha egy kétes hírű tanú …..
    Gondolom látta a Tanú c. filmet, ha nem akkor biztosan hallott olyanról, hogy pénzért, vagy más haszonért, sokszor csak butaságból, rosszindulatból, bármire lehet tanút kapni!

  • Lélfai Szilárd

    HunCanada

    „..mert ez szégyenletes, hogy mennyire le vannak amortizálva agyilag a magyarok.”

    És ezt Canadából kristálytisztán látni! Ne csak a Népszava/Népszabadság/KMH Fröcsögőket olvassa! Azt már nem is kérdezem maga hová tartozik? 🙂

  • Magánvélemény:
    Ha engem megvádolnak, tudom, hogy ártatlan vagyok, viszont tartok attól, hogy egy másik ország hatósága hamis tanukkal el akar meszelni, viszont ragaszkodom ahhoz, hogy a nevem tisztázva legyen, akkor felajánlom, hogy a saját hazámban, az ügyvédem jelenlétében hajlandó vagyok az illető hatóság minden kérdésére válaszolni.
    Ugyanis így, ha Hernádi elhagyja az országot és olyan országot látogat meg, amelyik tagja az Interpol közösségének, minden további nélkül letartóztathatják.
    Ennyit a fjordokról.

  • Érdekes a Ti régi-uj vezéreitek Gyurcsàny-Bajnai a hajbokolo pàrtkatonàikkal,-veletek többek között- és: Mesterhàzyval,Vajnaival,Kerekessel…kiàrusitottàk,
    eladositottàk az orszàgot,a Mi vezérünk vissza veszi és nem engedi
    a MOL-t,a DUNAFERR-t pedig vissza akarja vàsàrolni.
    És Ti mégis ujra a hamis, szàjhös vezéreket imàdjàtok?
    Ti vezért tévesztettetek! Vagy mindegy,csak legalàbb egy vezér mellett lehessetek?

  • Lélfai Szilárd

    falusi

    Ez így igaz! Ha jól tudom fel is ajánlotta, hogy jöjjenek és kérdezzenek! A horvátok nem állnak szóba vele csak ha elmegy Zágrábba!
    A helyébe én sem tenném!

  • Tisztelt Lélfai Úr!

    Butaságot mondott megint, mert az előző hozzászólását, amely tételesen ki lett igazítva- akár a Holdról is olvashattam volna, hisz az bárhonnan csacsiság. A földrajzi hely nincs összefüggésben e tekintetben azzal, hogy következtetésem -plusz nem kevés személyes tapasztalataim is, helyt álljanak.
    Én tudom, hogy Bánáti Úr magyarázatát tette oda. Pontosan ezzel van a bajom, hogy gondolkodás nélkül elhiszik amit Ön/Önök elé tesznek annak a csekély esélyével, hogy esetleg a saját eszüket is használják.
    Önnek mi az objektív véleménye a fenti videón elhangzottakhoz? Ennek így kell működnie valóban? Bánáti Úr magyarázata jó is lehet, csak nem ennek okán.
    Lélfai Úr megfog lepődni, Népszavát, Népszabadságot is ritkán olvasok, ellenben rendszeresen megnézem minden (politikai)oldal médiájának a híreit a kiegyensúlyozott képalkotás miatt. Vagyok olyan mazochista, hogy még a szélsőjobb gyomorforgató médiájába is belenézek. Elég nehéz dolgom van, mert a magyar média kb. 90%-a óriási hazugságokkal permetezi a lakosságot a kormánypárt megrendelései szerint, és ez az arány igen aggasztó, ha Magyarország jövőjét és érdekeit nézzük. Az Önkényuralmi rendszerekben kevésbé csodálkoznék ezen, na de Magyarországon 2013-ban tényleg így kell mindennek mennie ahogyan megy? Költői kérdés volt, Ön biztos nem fog elfogulatlan választ adni erre.

  • "tisztelhölgyeimésuraim"

    HunCanada !
    Kitűnőt érdemel Ön ezért a mellékelt videó összeállításért, amely tökéletes keresztmetszete, nemcsak a 2010. utáni magyarországi bűnüldözés állapotának, de éppoly széngyenletes bizonyítéka az Orbán rezsim érintettségének ebben a szégyenletes MOLINA korrupciós botrányban. Sőt, aki tudja, hogy ott azon a bizonyos üzem avatón maga a diktátor mondott megnyitó és védőbeszédet Hernádi védelmében, az már azt is tudhatja, hogy ő maga is érintett ebben a MOL panamában, hisz különben minek kéne kiállni egy tök ártatlan ember mellett, aki nyugodtan megvédhetné saját magát. Ámde Orbanini – azt gondolván, hogy az ő személye felér egy nemzetközi garanciával – tíz körömmel, lassan már a körme szakadtáig prókátorkodik a haverja védelmében. Ebből csak az következik, hogy ő adott engedélyt, vagy istenbocsá’, esetleg utasítást az INA többségi, döntő részvény-pakettjének minden áron való megszerzésére, vagy az esetleges falmelléki megvásárlására.
    E variáns a Vezér számára eddig sem jelenthetett újdonságot, hisz’ a Gripen vadászgép botrányban már sikerült így szó szerint egyik napról a másikra az amerikai F-16-osok helyett az addig szóba se került, svéd gyártmányú Gripenek javára meghozni váratlan, és egyszemélyes döntését. Ennek sikerén felbuzdulva – lévén semmi következmény – „hát megy ez gyerekek” alapon, vágott bele és adott megbízást Sander miniszterelnök korrupciós befolyásolására…
    .
    Most viszont megszeppent, és első reakciójában rögtön feljánlotta, az összes részvény vissza(el)adását Horvátországnak. Úgymond, „csak ne veszekedjünk mi, két katolikus ország”… Pontosan úgy ahogy sunyi tolvaj szokta lebukáskor hajtogatni, hogy ” hát pont most akartam visszaadni”. Mond ilyet valaki, akinek nincs vaj a füle mögött ???
    .
    Még annyit, hogy Orbanini érdekesen szelektív ítélőképességére vall az is, hogy a két országot állítólag összekötő katolicizmus ténye nem zavarta akkor, amikor magyar főnökökkel ülteltette tele az INA-t, amivel gyakorlatilag a testvéri katolikus horvát népet taszította általunk . g y a r m a t i . sorba. S, hogy erről mi a véleménye az úgynevezett Békemenet MOLINA – akarom mondani – MOLINÓ hordozóinak [ a >nem leszünk gyarmat felirattal<], arról egyelőre hallgatnak a Dinári havasok…
    .
    Amúgy ez a "visszadom az egészet" ügylet különben nem csupán két tulajdonoson, a két államon, hanem egy részvénytársaságban talán más tulajok is előfordulnak. Tehát nem is miniszterelnöki kompetecia.
    .

  • Kedves jàtszotàrsak!
    Két jo baràtsàgban lévö orszàgrol van szo.
    A mi taktikànk,hogy a létfontossàgu gazdasàgok magyar befolyàs
    alatt kell,hogy legyenek.
    Ezért nem tagadhatjuk meg,hogy a horvàtok hasonloan gondolkodjanak,
    ilyen megegyezés fog következni.

  • Lélfai Szilárd
    2013 október 19
    5:11 du.
    Nem. Hernádi mégcsak nem is nyilatkozott az ügyben. Orbán igen, felajánlotta a részvények kivásárlásának a lehetőségét.
    Ez a gáz.

  • Dénes ERÖS
    2013 október 19
    4:59 du.
    Miről beszélsz, Déneske?
    Van jogerős ítélet Bajnaival, vagy Gyurcsánnyal szemben? Van ellenük Interpol kőrözés?
    Egyáltalán, hogy kerül ide ez a két név a Mol-lal kapcsolatban?
    Mondtam már, maradj a húszhatnyolcnál.
    🙂

  • Lélfai Szilárd

    Kedves HunCanada!
    Az alábbi véleménye több kérdést vet fel:
    “szégyenletes, hogy mennyire le vannak amortizálva agyilag a magyarok.”
    – ha maga magyar, akkor „le van amortizálva agyilag”, tehát amiéerhető amiket irkál!
    – ha nincs „leamortizálva agyilag” akkor mi köze a magyarok problémájához?
    – ha a külföldön élő magyarokra gondolt, van köztük ilyen is, olyan is,a többségük inkább csak ellendrukker, majd elválik.

    Ami Bánáti Úr véleményét illeti furcsa dolog a jog! Ha valakinek a bűnössége nem bizonyítható, az jogilag ártatlan! Az etikátlanság ritkán bűncselekmény! A magyar igazságszolgáltatás vizsgálta az ügyet, bizonyítékot a bűnösségre nem találtak! A horvát igazságszolgáltatás megbízhatatlan tanú szóbeszédére hivatkozva akar ítélkezni!
    Ha Önt megvádolják rablógyilkossággal, nem találják a gyilkosság eszközét, nincsenek meg a rablott dolgok, viszont valaki azt mondja, hogy látta magát az áldozattal kávézni egy presszóban a gyilkosság előtti napon, akkor magát nyugodtan elitélhetik?
    Nem akarom védeni H.Zs.-t, ügyes, jó kapcsolatokkal rendelkező, nem is buta ember! Az MSZP-nek is jó volt nyolc évig, most mi a baj?
    Csak kis adalék!
    „Hiteltelennek ítélte a horvát bíróság, ezért vetette el Mihail Gucerijev orosz üzletember vallomását arról, hogy tőle származik a kenőpénz, amelyet a horvát hatóságok gyanúja szerint a Mol elnök-vezérigazgatója fizetett Ivo Sanader volt kormányfőnek – derült ki az exkormányfő ügyében tavaly született elsőfokú bírósági döntés a Magyar Nemzet birtokába került 200 oldalas indoklásából. Az orosz üzletember azt állította, ő utalt a ciprusi cégein keresztül ötmillió eurót az ügy koronatanúja, Robert Jezic svájci székhelyű cégének (Dioki). Cserébe azt szerette volna elérni, hogy a Sanader táskás embereként számon tartott Jezic lobbizzon a kormányfőnél az Adria-kőolajvezeték program érdekében.”
    Majd ha Sanader azt mondja, hogy H.Zs.-től kapott pénzt, akkor lehet kételkedni H.Zs ártatlanságában!

  • Lélfai Szilárd

    „tisztelhölgyeimésuraim”!

    A sötétség ne zavarja Önöket, a tényekkel ne foglalkozzanak!
    Igaz, hogy az INA ügy 2008-2009-re datálódik, de Orbán Viktor már előre dolgozott, és a békaemberek meg a tengeralattjáró segítségével a gátőrháztól nem messze, nagy zsákokban hordták a pénzt!
    Az Gripenek megvásárlása hagyján, de az Óvodában meghúzta egy kislány haját, stb.

  • marcus aurelius

    „tisztelt hölgyeim etc ”
    Ld. október 15. 7:35

  • Lélfai Szilárd
    2013 október 18
    1:51 du.

    Szépen összefoglaltad, kedves Lélfai Szilárd:)

  • Falusiak!
    Vezérröl és vezérekröl van szo!
    Gyengéknek,gyenge vezér.Igaz Falusi?

  • marcus aurelius

    „…..tisztelt uraim ”
    see : 2013.10.17.. 11:31
    2013.10.20.. 3:29 d.u.

  • Dénes ERÖS
    2013 október 21
    4:49 de.
    Nem, Déneske, nem vezérekről, hanem korrupcióról, nemzetközi jogról, politikai etikáról.
    Választ viszont nem adtál a kérdésemre: hol és mikor ítélték el akár Gyurcsányt, akár Bajnait?

  • Szilárd.
    Csak arra, hogy H.ZS. az MSZP-nek is jó volt nyolc évig.
    Tájékoztatásul, az előző kormányoknak édeskevés beleszólási joga volt az eseményekbe.
    Ugyanis:
    A MOL Rt.-t 1991. október 1-jén hozták létre a Országos Kőolaj- és Gázipari Tröszt és egyéb tröszt vállalatok jogutódjaként.
    Az ÁVÜ 1993 július-ban kezdte még az addig állami vállalat privatizálását. 1995-től az ÁPV Rt. folytatta a vállalat privatizációját. 1998-ig a vállalat 75%-át privatizálták, további privatizációra 2002-ben került sor. 2005-ben az ÁPV Rt. már csak a részvények 11,78%-val rendelkezett. Ezt a 11,78%-ot 2006 decemberében eladta a BÉT-en keresztül. Azóta 1 db szavazat-elsőbbségi részvénye volt az államnak. 2007 júliusában 10%-ot kapott kölcsön a menedzsmenttől a MFB Invest Zrt. Így újra gyakorol némi befolyást az állam.
    2002-ben megvásárolta a szlovák olajipari vállalatot, a Slovnaft-ot.
    2003-ban a MOL a horvát nemzeti olajtársaság, az INA privatizációja során megszerezte a részvények 25%-át. 2008. október 3-án tovább nőtt részesedése, mely így már elérte a 45%-ot, ezt követően, 2009. június 6-án a MOL átvette az INA irányítását, tulajdoni hányada jelenleg 47,1%.
    2011. május 24-én a második Orbán-kormány felvásárolta az orosz Surgutneftegas részvényeit, így az állam 21,2%-nyi részvényhez jutott összesen 1,88 milliárd euró értékben, (aznapi árfolyamon számolva mintegy 500 milliárd forintért). 2012. júniusában megvásárolta Pap Oil, illetve Bohemia Realty Company vegyipari cégek fúzióját, így 149-re emelte cseh benzinkút hálózatát. A vásárlást július 7-én lezárták.
    Tisztelettel érdeklődöm, hol látod itt a Magyar Állam befolyását, érdekképviseletét, jelentőségét? Hol volt az államnak beleszólása abba, hogy az osztrákok eladták a cég részvényeinek általuk jegyzett tulajdonjogát az oroszoknak?
    A MOL átvette az INA irányítását úgy, hogy részvényeinek a száma nem haladta meg az ötven százalékot, viszont még így is a részvények többsége a MOL kezében volt. Mégegyszer, a MOL kezében, amelyik nemvolt állami cég, hanem részvénytársaságok tulajdona, amiben a magyar államnak is voltak elenyésző számú részvényei. (A 47.3% 11%-a)
    Innéttől papir, ceruza, mert a többi egyszerű matematika.

  • Lélfai Szilárd

    falusi

    Amiket leírtál igaz, nekem is van internetem!
    „1998-ig a vállalat 75%-át privatizálták, további privatizációra 2002-ben került sor. 2005-ben az ÁPV Rt. már csak a részvények 11,78%-val rendelkezett. Ezt a 11,78%-ot 2006 decemberében eladta a BÉT-en keresztül.”
    A kérdés:
    – miért adták el a 75%-ot 1998-ig?
    – miért adták el a 13.22%-ot 2002-ben?
    – miért adták el a 11,78%-ot 2006-ban?
    – miért baj, hogy megvették 2011-ben a 21,2%-ot?
    – ha a világon mindenhol nyereséges az olajipar, mi miért „szabadultunk” meg tőle?
    – ma az állami tulajdon 24.61%
    – ha az állam igyekszik a „stratégiai iparágakat” újból állami tulajdonba venni az miért gond?
    – ha a Mol és Hernádi kb. 12 évét nézem, sikertörténetnek tűnik! Talán ez a baj?
    De nem folytatom!