Orbánjugend: ki és meddig lehet büszke egy iskolára

2018 január 2 2:23 du.56 hozzászólás

Talán az iskolákban most elharapódzó honvédelmi intézkedési terv tett érzékenyebbé. Benne van a pakliban. Volt középiskolám honlapját az esetleges érettségi találkozó miatt feltúrva jöttem rá arra, hogy ott már a 2014-es pedagógiai program része volt a „Katonasuli” nevű fakultatív agymosás.

Lehet belőle érettségizni is. A pedagógiai programban taglalva, hogy elvárás az olyan humánus eszközök használatának ismerete, mint a gépkarabély, vagy a kézigránát. A biológiai, vegyi és sugárfegyverekről nem is szólva. Illetve szólva. A tanrend szerint. Ráadásul a pedagógiai program szerint cél a hivatásos katonaság iránti kedv felkeltése is. Miközben volt középiskolám NEM katonai iskola. Annak idején sem volt az.

(Putyinjugend Oroszországban.)

Amikor odajártam akkor is úgy gondoltam, és ma is úgy gondolom: a kertészet az egyik leghumánusabb ága még a mezőgazdaságnak is. A gyilkolástani ismeretek aligha a humanizmus fokmérői. Hogy miért kell tervszerűen pályaelhagyásra buzdítani a diákokat? Nem tudom. Azt hiszem, talán, nem is nagyon akarom tudni. Ugyanakkor az iskola egykori igazgatójáról, illetve mostani névadójáról, Varga Mártonról olyan anekdoták is keringenek, hogy az iskola, a tanárok, illetve a diákok védelmében a nyilasokat is elhajtotta.

Varga Márton, gondolom, most forog a sírjában.

A magam részéről meg egyre kevésbé vagyok büszke, hogy egykor oda jártam középiskolába. Majd hospitálni is a tanárrá képződésem alatt. Miközben csak remélni merem, hogy nem jön el az az idő, amikor szégyenkeznem kell emiatt.

56 hozzászólás

  • Jól jöhet egyszer még ez az ismeret … jól jött 1956-ban is.

  • Hé! Hé!

    A történelem ismétli magát!

    Nagy csibész ez a mihaszna orbángyerek! Hát kitöl leste mán el megint a modszereit?
    Mire készül ö is?

    Huuuuu!

    Lesz itt még dachaumodell csillagokkal!
    Én már kezdem is felvarrni egymás után a pirosat, sárgát, szivárvány szinut, mert ki tudja! Hátha késöbb nem lesz rá idöm az üldöztetésem miatt….
    Meg ha menni kell, hát akkor ikkább az elejin! Ne kéjjen mán a sok szenvedést végigcsinájjam feleslegisen!
    Hát, ha megkék honi, akkor hajrá, csapjunk a lecsoba, mielött a gyerekeimbö is orbántjugen lesz, osz ö a lelkesibb, vagy a másikaz, a hülyebbik akar majd a nagykéményes füst alá terelni zuhanyozni!
    Vagy csak egyszerüen télen a Dunába lö….
    Ej! No mán gyerekeim, az már csak ne kékjen megvárnom!

  • A fasisztoid társadalmak és közgondolkozás egyik fontos alapeleme az értelmetlen militarizmus.
    Most hagyjuk ki Nácinémetországot mert az nem volt fasiszta állam.Egészen más volt az alap-filózófiájuk.
    De a háború idején Magyarország, Olaszország mint a fasiszta államberendezkedés zászlóvivői, az értelmetlen militarista nevelés dacára jól pofára estek katonailag.
    Szépen felkenődtek a nagy orosz sztyeppére mint lágy puha vaj a kenyérre.
    A közelmúltban is láttunk pár példát ilyesmire. Hogy mást ne mondjak Argentina esete Angliával a Falkland szigeteknél, vagy Irak példátlan összeomlása kétszer is egymás után.

    Szaal kedves kartársak..lószar az egész.

  • Most, hogy magunk mögött tudhatjuk az ellenzék extra erőszakkal túlfűtött őszét, ne aludjon már ki a harcikedv, a jó életbe!

  • Abszolut nem art a gyerekeknek. Talan meg fegyelmet is tanulnak.
    Az ismeretek pedig hasznosak lehetnek – attol fuggoen, hogy mit tanitanak.

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    Orbanfun!

    Igazad van.

    És ez a nép nem tanult belőle …

    Az orbáni menetrend már készen van …

    🙁

  • Mindenki aki a Varga Márton Kertészeti Szakgimnaziumba járt és köze volt, vagy lesz hozzá szégyenli erősen, Simay Úr által ide rondított sorokat…
    Egy szakkör a sok közűl :Új választható tantárgy minden évfolyamon heti 2 órában a katonai alapismeretek. A KATONASULI programot a Vitéz Szurmay Sándor Budapest Helyőrség Dandárral kötött megállapodás keretében indítjuk el a következő tanévtől. Minden évfolyamon fakultációs formában a KATONASULIT működtető tisztek, vendégelőadók tartják. Érettségizni is lehet belőle, de ez nem kötelező. Elméleti és gyakorlati képzés is folyik a katonatisztek vezetésével. Érdekes és izgalmas lehetőség fiúk és lányok számára.
    Ennyi, amiből lett a nyilasozás, orbánjugend stb. Gratulálok!

  • slapaj
    2018 január 3
    8:18 de.

    1. A Katonsasuli program valóban fakultatív, de bevállaltan a szakközépiskolába jelentkezettek pályaelhagyását hivatot serkenteni;
    2. Alig hiszem, hogy akár fakultatívan is a béke záloga, ha a kertészetibe jelentkezetteknek a gyilkolószerszámokat oktatják.
    3. Orbánia olyan nagy célkitűzéseinek a fényébe, mint mindenkinek lőteret az iskolába, az orbánjugend kifejezés leírja a a vezér törekvéseit.
    4. Te hova jártál középiskolába? Mert ha nem az említett iskolába, akkor olanok nevében nyilatkozgatsz, akikhez semmi közöd.

    Természetsen jogod van ostobasáűgokat írni. De minek?

  • Andrew_s:
    Ostobaságokat írogatni azé is jó , mertha egészen nagy ostobaságot sikerül leírnia, az már már veretes okosságnak tűnik.

  • Örök Tamás

    Miklos Banfi
    2018 január 2
    9:22 du.
    Kaszára, kapára fel? Elgurult a gyógyszer?

  • Hülyeségnek látszik ez az iskolai „militarizálás” – ha egyáltalán úgy van, ahogy bemutatják egynémelyek.

    Motto: „Az igazság mindig félúton van”. Avagy: Ha kell képezzék ki a gyerekeket is fegyver fogatásra, mint pld. Izraelben. Nincs ebben semmi meglepi-:)

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    Az óvodáktól és bölcsődéktől is „rendkívüli helyzetre, v. terror cselekmény” esetére akciótervet vár a FidSS-Kdéempé…

    Egy javaslat az óvodás és bölcsis dadusok számára, hogy terror cselekmény veszélye esetén csalják le a terroristákat a pincében idén kiépítendő [Mo.-n most 170-et terveznek] lőtérre, ahol a jól felkészített porontyok és nebulók ott mindjárt le is sorozhatják őket…
    -Persze csak pelenkázás után, mert azért rend a lelke mindennek!

    .

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    Kis Ferenc! 1:06

    Csak nem már ránk is olyan veszélyek leselkednek, mint Izraelre?!

    Persze, ami a fidSS-en múlik, bizony már teszegetik az első lépeseket ennek irányába is.

    .

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    ˙

    Szikszay 9:53! „…írja, „Abszolut nem art a gyerekeknek. Talan meg fegyelmet is tanulnak…”

    Óh, hogyne, mostmár csupán nevet kell adni a gyereknek.

    Miért is ne lehetne ez például a jól bevált LEVENTE MOZGALOM ?

    Például mennyi fegyelmezett ágyútölteléket is adott az a „mozgalom” a hazai, avagy a Don-menti szent humusz, „halált hozó füvet termő”*, oly gazdag televényéhez akkor, amikor a horthysta államgépezet nagy reményekkel telten várta még Etelköz „visszatérését” is az anyaországhoz…
    ˙

    .

    * „…s halált hozó fű terem
    gyönyörűszép szívemen …” (József Attila 1925.)

  • Geyza
    2018 január 3
    11:25 de.

    O.K. Meggyőztél 🙂

  • A munkanélküliségtől sújtott vidéken a katonaság is lehet munkahelyteremtő, és ezt az szdsz a harcos militáris ellenes politikában nem vette figyelembe.

    Az szdsz is a hivatásos hadsereg meg a NATO-tagság mellett volt, de a kilencvenes években nem volt divat a katonaság reklámozása. Pedig a ballib kormányok idején is folyt a toborzás a hivatásos hadseregbe, pl. az iskolai nyílt napokon. Ha Simay úr tanár volt, akkor biztos látott ilyen pályaválasztási tanácsadást.

  • Na végre.
    Elmúlt már bőven az ezredforduló is és eleddig még soha senkit semmiről nem sikerült meggyöznöm.
    De most végre 😀 😀 😀

  • A magyar cserkeszet bizony nagyszeru intezmenv volt valaha. Sajnalatos, hogy az Ornban rezsimben nem merik a regi ruhajukat, indentitasukat tovabb vinni es alkalmazni. A fenti egyenruha nekem ezert nem tetszik.

  • „tisztelthölgyeimésuraim”
    2018 január 4
    3:54 de.

    A levente mozgalomnak megmaradt a rosszhire Magyarorszagon, T.i. a II>Vilaghaboru alatt, azokat is behivtak katonanak a naci korban. A z akkori gimnaziumokban, aki betoltotte a 17 evet, besoroztak leventenek . ERrol helyi tapaszatalatom van. A szomszed neni egyetlen fiat is besoroztak, bar az anyank ala kellet irni az engedelyt, hogy fiat vihetik.Szegeny asszonyt a fia annyira rabeszeelte,. hogy ala’is irta vegul. Mit mondjak<? Fia elesett a nemetorszagi harcoknal.

  • Figyelőkém.
    Ménem figyel kiskegyed?
    A rendszerváltás után rögtön létrehozták a csrkész-izét, az addig főkomcsinak ismert Sinkovics művészúr lett a fővédnöke vagy mifenéje.
    Egy az egyben a régi magyarosch ancúggal.

    A képen a Putyini gyermek-idomító intézmény tagja láccódnak, a saját russische szerelésükben.

    (A kommuno-oroszbirodalmas-kétfejűsasos-ötágúcsillagos-identitászavaros-félcár goszpodár országából.)

  • Gejza,
    Sinkovitcs soha nem volt kommunista.

    De tudomasom szerint, megis bessuntettek es mar regota nem letezik, igazi formajaban.

  • Simay eltárs mát megint kitett magáért…ha hüjeség fájna akkor már rég belehalt volna.
    Nekem volt annak idején egy tantárgy, ráadásul kötelező volt, úgy hívták, hogy honvédelem. 7., 8. elemi és 1., 2. középiskola. Bizony nagyon sok „náci” dolgot tanultunk mint pl. elsősegély, természetben található ehető növények és gyógynövények, mit kell tenni természeti kataszrófák esetén, mit kell tenni ha megtámadják az országot, az összes hadrendben levő fegyverek ismerete, aknák, gránátok használata, sőt még élesben is lőttünk, igaz csak célba. Mi volt a jó benne? Lőfegyverek vannak és lesznek. Két megoldás létezik: 1. oktatás, 2. tiltás. Miután a fiatalság részesül megfelelő oktatásban és gyakorlati tapasztalban utánna kisebb az esélye a lőfegyverekkel történő baleseteknek is. Megaztán miért baj ha az ország lakossága meg tudja magát védeni? Te azt hiszed ha lobogtatod a szivárványszínű zászlódat akkor majd nem bántanak? Esetleg nézz szét Svájcba. Ott kötelező a polgárok részvétele az önvédelemre és még a fegyvert is otthon tartják. Pedig aztán Svájc nem arról híres, hogy demokráciát exportál a világon mindenhová. Nincs avval semmi gond ha van „katonasuli” egy iskolában, főleg ha fakultatív akkor mit vagy úgy oda.

    Orbanfun
    2018 január 2
    5:16 du.

    Ilyen ritka nagy marhaságot már rég olvastam. Kendnek el van maradva a képzelőereje vagy hetven évet….ha valami hasonló előfordulna ojrópában a közeljövőben akkor a békegalambok v. melegek & Co. v. öngyűlölő libtardok, femnácik, stb. v. a felsoroltak mind együtt fogják a normális embereket lefejezni, átoperálni és máglyán elégetni….

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    Figyelő! 11,55

    Köszönöm a kommentjét, ebben azonos a nézetünk. Pontosan erről
    🙁 szól a magam idézett 3:54-es kommentje.

    Ugyanakkor, a 11,46-os cserkészetről szóló beírásával azért nem értek egyet, mert az az állítólag „nemzetközi” mozgalom, már a huszas évektől erősen nacionalizálódott, speciálisan irredenta és revansista eszméket szolgált a maga nemzetközi jelképeivel, kifejezéseivel, az egyenruhákkal, szervezeti felépítettségével álcázva – egy horthysta gróf parancsnoklata alatt…

    .

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    az előbbihez még egy sőt is:

    Sőt, épp a szervezésében tűnnek fel némi rasszista, antiszemita vonások is.

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    .

    T. Hazai Lámpa/7:24

    Valóban logikus, hogy a munkanélküliség mesterséges felszívásának az egyik eszköze lehet a sorkatonaság bevezetése, a sorozás is.

    Ugyanakkor ez már több okból is rém erkölcstelen politika, mert leginkább az itteni vitáinkban is már oly sokszor (I.VH utáni időszakról) hivatkozott „t é t l e n . t á r s a d a l m i . r é t e g” – főleg a tiszti állomány – új önmegvalósításának az egyik evidens . s z ü k s é g l e t e. Előbb, vagy utóbb, de már emiatt is a szükségszerűvé váló fegyverkezés ősztönzése, háborús helyzetek és feszültségek provokálása, illetve háborús uszítás gerjesztése, ami amúgy is egy öngerjesztő folyamat, mely – mint láthattuk – bajba sodorhat országokat és nemzeteket…

    .

  • tisztelthölgyeimésuraim”
    2018 január 5
    5:26 de.
    Figyelő! 11,55

    Ebben valoban nem ertunk egyet.
    A helyzet az, hogy mikor Kanadaba jottem egy dolog nagyon feltunt, A kanadia indentas nulla volt. A mozikban fel kellett allni, es enekelni az angol himnuszt, es a kiralyno kepet hoztak a vasznon elsonek.Szerencsere ez a szokas megszunt, nagyon keson jott a kanadai allami onbecsules fogalma.
    Szerintem ez megjavult alaposan mai idokben.
    Mins=den orszagnak szuksege van egy ontudatos fiatal gardara ami tovabbviszi az orszag hagyomanyait. A fiatalsag a legmegfelelobb erre. Magyaroknal nemtetszik az uj cserkesz viselet, mert eroltettnek tunik. De bizony minden orszagnak van egy ilyen alakulatra szuksege. Mellesleg, a l’nyom itt Montrealban is magyar cserkesz volt es meg ma is osszejonnek.

  • Meg hozzatennem , hogy ;n semmi rosszat nem latok abban, ha valaki, vagy egy szervezet hazajat erositi ifjusagi mozgalommal. Erre van a cserkeszet, ahol a hagyomany szerint hazaszeretetre es vallasi erkolcsre neveli a fiatalsagot. Sajnos, ennek Kanada hianyaban van. Ajanlom, hogy az interneten megtalalnja az eredeti cserkesz mozgalom tortenetet es alapitojat.

  • A nácikból a nagy nemzeti szociális mittoménmi kinyomta teljesen az iróniára való fogékonyságot.
    Lásd Sztárcsild Orbanfun -hoz iródott lebaltázásosan fennsöbbséges írományát.

  • Geyza
    2018 január 5
    2:41 du.

    Igen, mert pont az irónia hiányzott belőle….olyanok vagytok mint a megrögzött szexmániás aki mindenben csak azt az egy dolgot látja….

  • Inkább azt mint emezt…

  • Starchild, te hol bujkáltál eddig? Orbanfun már varrja a csillagokat, „a piros a sárga és a szivárvány színűt” – hmm, egyszemélyben kommunista, zsidó és homoszexuális ő – te meg szabadságra mész? 🙂

  • Neocsárli ne reménykedj.
    Téged egyik csoport sem venne be.
    Úgy járhatsz mint az a balfék náci tótumfaktum aki most rinyál.

  • Starchild
    2018 január 4
    11:55 du.

    Mikor jártál iskolába? Mert kibaxott régen lehetett. Ezt azért gondolom, mert a 60-70-80 -as években ilyen tárgy már nem volt. Valami világnézetünk lapjai című baromság rémlik. Azt is valami katona tartotta az egyetemen, és tényleg ugatott valami doktrináól, amiből csak egy volt világos. Az, hogy a teljes magyar néphadsereg egyetlen célt szolgált volna. 72 óráig, magán felmorzsolva, mint a homokzsák, feltartsa a nyugati csapatokat, míg a győztes Szivjetunió csapatai átveszik a harcálláspontokat.

    Azon meg a katonságnál is sírva röhögtünk, hogy lelkesen oktatták, hogy mi a teendő atomvillanáskor. Nevezetesen, hogy vetődj el az ellenkező irányba. Miközben már szimpla érettségivel is tudtuk: ha atomvillanást látsz (magyarul pár száz méterre tőled robban, akkor nézd meg alaposan, mert az életben nem látsz többet. Mást sem. Abban a kis időben, ami még hátravan.

    Amúgy polgári védelmi oktatásnak valóban volna értelme. Mert egy gázálarcot felvenni egy tűzesetnél is hasznos tudás. De az szinte biztos, hogy az AMD63-ast szétdszedni és összerakni nem polgári védelmi feladat.

    Ez a fajta katonasuli egy baromság. Azzal a tematikával, amit közölnek róla. Bár abban is lehet valami, hogy alaposan tanítsák meg, hogy mi minden lehet biológiai fegyver, és mi mindent lehet felhasználni terjesztésre, illetve vegyi fegyverek bevetésére. Az a gyerek, akinek ezt alaposan elmagyarázzák egy pohár vizet sem fog merni meginni. (alkalmasint a polgári lakosság sem, ha volna némi fogalma ezekről)

  • slapaj 8:18 !

    Okoska! „Gratulálok”. Minden háborús kaland így, ilyen ártatlan mozgalmak keretében kezd formát ölteni…

    Egy színpadi díszleten,
    a falra akasztott puska még a darab során el kell hogy süljön.

    ÉS jobb lessz a munkátlan, „fölösleges” hivatásos katonákat, tiszteket és altiszteket, velük együtt a fegyveres az ő testületeiket is csupán talonban hagyni, különben a számukra kedvező külső körülmények között – akár a szénrakások belsejében – létrejöhet az társadalmi „öngyulladás” jelensége…
    Épp ezért ők abban érdekeltek, hogy okokat teremtsenek a maguk „foglalkoztatására”… Pl.: Kezdetnek, egyelőre ártatlannak tűnő „érdekes és izgalmas tanfolyamokat, azaz lehetőségeket középiskolás fiúk és lányok számára…” – Ismerjük a történelemből…

    Az első világégést követően Európa különböző oldalain milliószám lézengő katonatisztek keresték értelmét és helyét a szaktudásuk hasznosításának… Szép lassan, 20 év alatt, 1939-re mindez ismét értelmet és gyakorlatot is nyert…

    🙁

  • slapaj ! kiegészítés:

    Egy egyelőre még lepkefingnek tűnő jelenség, később könnyen szélviharrá alakulhat az időjárás történelmi világtérképén…

    😀

  • Andrew_s:
    a javát kifelejtetted:
    „Ha atomvillanást látsz, gyorsan teríts magadra egy lehetőleg nedves lepedőt.”
    Ezt frankón magyarázták nekünk anno a Néphadseregben, TÖPFE* oktatáson .

    (Hogy miképpen bírta ki röhögés nélkül az előadó, máig sem világos előttem. De mindegy is, mert a jónép jókat röhögött rajta.)

    *TÖPFE = szokásos idétlen katonai mozaikszó:
    TÖ(meg) P(usztító) FE(gyverek)

  • Voronyez:
    Megvilágosodásom támadt!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A gyerekek amúgy is szeretnek katonásdit játszani.
    Namármost ha ezt a játékukat állami segédlettel tehetik, szívükbe fogják zárni örökre az adott állam-vezetést.

    Ögyes…ahogy csikágói nagybácsikám mondaná…

  • die fahne hoch
    die reihe fest geworden
    SA marschiert mit ruhig festen schritt……….usw
    a la orbanjugend

  • Geyza:
    “Ha atomvillanást látsz, gyorsan teríts magadra egy lehetőleg nedves lepedőt.”

    „És kússzál a legközelebbi temető felé!”

  • Belzebub:
    Azt is mondták hogy az asztal vagy ágy alá kell bujni.
    Nem hülyéskedek..komolyan !

  • Szerintem nehez idok jonnek a vilagon. Sajnos, de tallan nem art gyermekket igy nevelni.

  • charlie
    2018 január 5
    3:57 du.
    Helló Charlie!
    Nem bújkálok sehol se csak nem érek rá értelmetlen vitákakra állandó jellegel.

    Andrew_s
    2018 január 6
    6:38 de.

    A 80-90 évek közt jártam iskolában és nem MO-on. Mondjuk megértem, hogy mitől útálod az egészet annyira mivel 1945-től idáig csakis azt verték belétek, hogy lúzerok vagytok és merjetek kicsik lenni. Az igaz, hogy atomrobbantáskor nem sok éretelme van a védelemnek viszont az AMD63-as, vagy nálunk M70AB2 kezelése még igen jól jöhet. Tudod nagyon sok terroristát engedtek be az elmúlt pár évben az EU-ba és mint ahogy ez már megvagyon írva előre, nem lesz jó vége. Dehát ahogy gondolod, beállhatsz te is szivárvány színű zászlót lobogtatni nekik aztán bízzál keményen, hogy nem fognak bántani.
    Lehet okoskodni meg lehet útálni a honvédelemre való képzést de amikor bazdmeg van akkor kéne valamit csinálni is és hiába fogod hívni a rendőrt v. a többit.

  • Marosi Daniel

    Starchild
    2018 január 8
    1:48 du.
    Csak az utolso mondatara reagalnek egy ide illo tanulsagos tortenettel;
    Gondoskodo roma nagypapa 12 eves szuletesnapjan megajandekozza unokajat a bicskajaval egy par hasznos csuklogyakorlat betanitasaval. Na, masnap jon a gyerek es mutatja oregapjanak, hogy milyen faintos orara cserelte a bicskajat. Az oreg szo nelkul lekever neki egy hatalmas pofont. A rajko erre artatlanul megkerdezi, hogy ez miert volt? Azert fiam, mert ha szidjak az anyadat mit csinalsz, azt mondod haromnegyed hat?

  • Sztárcsild nekem ne magyarázzad azt a kormány-ízű hülyeséget hogy majd a gépkarabély tüzetes ismerete fogja megvédeni a társadalmat a terroristáktól.

    Ennyire tán mégsem kéne lenézni az itt lévőket.
    Hogy ekkora blődségeket propagálsz.

  • nagyszaju ficsurok…………hanyan es hanyszor lottetek mar emberre valaha is eloben?
    szerintem csak almotokban………ugyhogy javaslom…KUSS,

  • Regos Joachim

    barlev
    2018 január 9
    11:30 de.
    Kedves Aaron Teitelbaum, Geyza a testvered vagy a williamsburgi rivalisod?

  • Geyza
    2018 január 8
    5:59 du.

    Inkább mentél volna Hufnáger Pistihez…most már legális sok helyen…

  • Geyza
    2018 január 5
    4:22 du.
    Neocsárli ne reménykedj.
    Téged egyik csoport sem venne be.
    Úgy járhatsz mint az a balfék náci tótumfaktum aki most rinyál.\

    gejza, megis itt kik a neonacik? Megnevezned oket?

  • Regos Joachim
    aesxhloxh……….das bist gu selbe.
    heisse ich nie teitelbaum ni aaron.
    ich habe zeit uber 89 jahre meine eigene name asherr bar lev,
    sonst nicht………..
    ist das klar du kleine hosenscheisser??

  • Geyza
    felejtsd el ezt a Joachim fedonevut……./aki magat meg a birosag elott is jedi lovagnak huzudta/

  • Figyelő: NEM !!
    Figyelj jobban majd rájössz.

  • Barlev: Agybeteg az illető ?

  • Sztárcsild látom rajzfilmeken nevelkedtél anno.
    Komolyodhatnál végre…

  • Marosi Daniel

    Milyen jo hogy a haszidok itt targyaljak ki a szatmari rebbek orokosodesi haburujat!!!

  • Geyza
    az……………igult agyilag lyukas zokni. szellemi toprongy.