Boross Péter és „félmeztelen” nők a magyar parlamentben

2019 január 9 9:39 de.90 hozzászólás

„Fiatalemberek egy gatyában, és fiatal nők lenge öltözetben, fedetlen keblekkel is odamehetnek”, – mondta Boross Péter volt miniszterelnök a magyar korona hányattatásairól. Szerinte a koronának ennél méltóbb körülményeket kellene teremteni.

A Hóbagolyként is ismert volt miniszterelnök nem ma nyilvánul meg először ruhaviseleti ügyekben. Amikor 1992. október 23-án Göncz Árpád köztársasági elnök – nem mellesleg volt 56-os halálra ítélt – nem tudott beszélni a tömeg előtt, mert bomberdzsekis, fasiszta kopaszok belefojtották a szót, akkor a még viszonylag új Magyar Köztársaság belügyminiszterének, Boross Péternek ehhez a gyalázathoz mindössze annyi szava volt, hogy ezek a fiúk nem akartak rosszat. Ráadásul a bomberdzsekit zekének nevezte, amit, szerinte divatból viselnek ezek a fiúk, mert így szeretnének imponálni a lányoknak.

Boross Péternek a későbbiekben is voltak érdekes megnyilatkozásai. A Horthy-kultusz legújabbkori terjedésekor például nem kevesebbet volt képes állítani, minthogy „ahol én éltem, ott nem volt antiszemitizmus”. Irigylésre méltó helyen lakhatott Boross Péter, a Föld egy nagyon távoli, lakatlan szigetén, de talán még csak nem is ott, hanem egy távoli bolygón.

Legyinthetnénk persze az idős, rendszereken és világnézeteken átívelő pályát magáénak mondható politikus kijelentéseire, aki a hazai vendéglátóipar egyik kiemelt harci bástyáján, a Délpesti Vendéglátóipari Vállalat igazgatójaként vészelte át az embert próbáló nehéz időket. Mondhatnánk, hogy régebben sem mondott igazat, miért éppen most, vénségére változott volna meg.

Hanem hát, az mindenki számára világos, hogy teljesen lényegtelen, mit gondol Boross Péter a magyar korona méltó helyéről. Mely korona egy időben a Magyar Nemzeti Múzeumban volt, onnan vitték az első Orbán-kormány idején a Parlament kupolatermébe, – egy időben maga Habony Árpád is vigyázott rá – s most, a jelek szerint újabb nagy utazás vár rá. Hivatalosan még nem jelezték, hogy a Várba vinnék a koronát, Boross Péternél komolyabban vehető ember nem szólalt meg az ügyben, de az idős politikus nyilván nem az ujjából szopta, hogy méltóbb helyet kellene találni a koronának.

Talán hallott valamit valakitől. Aki gatyás fiatalembereket és félmeztelen nőket vizionál az Országházba, az a koronát is gond nélkül oda tudja képzelni Orbán Viktor Várbéli – négymilliárd forintért kialakított – dolgozószobájába.

Föld S. Péter

90 hozzászólás

  • Idióta vénember, örüljön, hogy még él.

  • ….””””dolgozószobájába….”””
    Nem,nem nem !
    Az a fejére fog kerülni !
    üdvözletével

  • „””…köztársasági elnök…….””””””” Úgy tudom,így írják,szdsz-es volt,no meg azt is írták –: tégla is volt.No ebből mi az igazság? Ezt én nem tudom.
    üdvözletével.

  • „Boross Péter a …koronát is gond nélkül oda tudja képzelni Orbán Viktor Várbéli – négymilliárd forintért kialakított – dolgozószobájába.”

    Alaptalan rémhírek, rémképek vizionálása.

    ps: „Ne fogjon senki könnyelműen a húrok pengetésihez! Nagy munkát vállal az magára, Ki most kezébe lantot vesz.” (Petőfi S.)

  • Ez vén szaros ócska komcsi-csinovnyiknak van bőr a pofája ugatni. Annál nagyobb szégyen nincs a koronára és az ékszerekre, hogy ilyen gátlástalan trógerok rendelkeznek róla! =))

  • Peter nagyon jol atlat a szitan!

    En megbizhato forrasbol tudom, hogy marcius 15.-en lesz Orban koronazasa a Duna jegen. Mar telepitik is a Dunaba a fagyaszto berendezeseket. Az Arpad hidtol Csepelig befagyasztjak a Duna vizet – a nagyobb hatas kedveert.
    Feljunk egyutt!!!

  • A szóban forgó nemzeti ereklyét az évszázadok során a különböző mocskos kezű személyek annyi de annyi helyre hurcolgatták már.Úgy tűnik ebben az évszázadban is folytatódik
    a zaklatása.Kádár János a hibás miért hozatta vissza.Az USA-ban nyugodtabb helye volt a véleményem szerint, mert ott aztán igazán nem babrálgatta senki.

  • egyébként ennek a rendszernek a legnagyobb hibája, hogy az ilyen trógerok nem csak, hogy nem tűntek el gengszterváltás forgatagában, de még jártatják is …

  • Clara Bencsics Figyelo

    fELTUNT, HOGY BOROS pETER AZ ITTENI KEPe SZERINT, mennyire hasonlit Fodor Miklosra, oreg baratomra, ki mar evekkel ezelottt elment mar!

  • Clara Bencsics Figyelo

    Fold S, Peter

    A megjegyzsere a valasziom, Kanadaban es az USA ban sincs antiszemitizm]us! 61 eve e;lek Kanadaban, de soha nem hallotttam, olvastam antiszemita megjegyzest!

  • Aczél Gábor

    Gábor Aczél
    8 órája ·

    A keblek fedetlenek a szent korona előtt nem lehetnek. Méltóbb helye lenne a koronának fenn a Várban, ahol a várkapitány határozná meg a látogatások rendjét és a látogatói öltözékek szabályait. Jeles alkalmakkor pedig, évenként legalább egyszer, amikor a Dunán beáll a jég, vagy befagyasztjuk a népnek a jeget, uralkodónk a palota erkélyén jelképesen királyi palástban és a szent koronával a fején köszönthetné az őt ünneplő odalenti egybegyűlteket.

  • Aurora Boreálisz

    Clara Bencsics Figyelő!

    Amerika nemzetek kohója.

    Mi értelme lenne ott antiszemitizmusnak ?

  • SchumackerLady

    Korzikai játszma

    A Nemzeti Múzeumból még I. Orbanisztán dicső szakaszában maga Orbán hozatta ki* a koronát. Persze korántsem annak a fokozott megbecsülése végett, hanem azért, hogy az a Parlamentben, ha néhány kilométerrel is, de közelebb kerüljön felcsúti gyesznóólban érlelt . á l m a i . v á g y á h o z . a koronázási templomhoz, hogy amikor majd „itt az idő”**, onnan majd az ő megkoronázásakor mégkönnyebb legyen mégrövidebb úton átvinni az újra-királyi Várba. „…És lássatok csodát, az álom karnyújtásnyira került mindannyiunktól is.”

    Nem először játszadozik a koronával. Akkoriban a TOY-TOY WC-kkel az udvarocai által kidekorált ünnepi pesti Duna-partról Ő úsztatta fel Esztergomba (a katolikus egyházi székhelyre), aztán vissza, mely „gesztusnak” részéről valóban gesztusértéke volt, no de nemcsak az egyház, hanem szándékait illetően önmaga felé mégannyira…

    És, ha belegondolok, mindig felfordul a gyomrom amiatt, hogy anno ennek a suttyóparasztnak a kezdeti környzetében, a tanárai, az ő mentorai, vagy legalább vajmi emberismerettel megáldott józanabb kolégista haverjai közül sem akadt egyetlen fehérholló, aki időben felismerte volna benne ezt a mindenképp eltávolítandó
    . m o n o m á n i á s . ő r ü l t . s z ö r n y e t … !
    [Mellesleg, ma ezek a mentorok és támogatók fidSS oszlopcsarnokának a fő pillérei. De nem jár tisztelet még a ritka kivételnek se: mert ez végzetes hiba volt az egész ország jövőjére nézvést is…]

    Vegyük már észre, ez az egész hatalmi mámor és feudális hókuszpókusz nemcsak a porba tiprása, de azzal együtt a”vidéki fiú” szándékos és mélyen cinikus fityisze, méghozzá első perctől a szent demokráciának és természetesen a demokratáknak címezve…

    🙁

    * Mielőtt nagy hókuszpókuszok és frázisok közepette a neogót Bászínház kupolacsarnokában végleg elhelyezték volna a koronát, állítólag Orbán egy pilanatra felpróbálta azt a fejére…

    ** „Itt az idő”: uralkodásának az első etápjában, majd az általa másodszor is elvesztett 2006.os vélasztások okán személyesen szervezett és irányított utcai megmozdulások egyik jelmondata. Akárcsak Ferenc Józsefnek a „viribus unitis”, azaz az „egyesült erővel” volt. Ugyanis őcsászári fensége a magyar rendekkel egyesülve vitte az országot egy számára végzetes háborúba… Ma pedig Orbanini Duce is ezt szándékszik folytatni a NER nevezetű szlogenszerű agyszüleményével…

    .

  • SchumackerLady

    utóhang a *-hoz

    Habony koronaőr, mint az ominózus „koronapróba” lehetővé tevője, illetve a szemtanúja sem véletlenül fut be akkora al és felvilági (mindenki döntse el, melyik a helytálló) pályfutást Orbanisztán offshore birodalmában anélkül, hogy ehhez bármiféle hivatalos állást betöltene.

  • SchumackerLady

    és 1 a ráadás

    Mert a Führer mindig is
    „hálás volt a hozzá nehéz időkben is hű bajtársakhoz”.

    [H.Rauschning]

    .

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    Azt, a cikkben is említett Göncz Árpád köztársasági elnök elleni állami ünnepségen produkált náci tüntetést Boross belügyminiszter nemcsak eltűrte, de ő maga volt a megszervezője is. – Ez náciéknál már bevált hagyomány… Goering, Goebbels, v, Himmler is ezt a receptet használta…

    A rendszerváltás után talán ez volt az első olyan esemény, ahol a magyar horthysta, és nyilas csőcslék a maga valójában ördögigazából megmutatta álarc nélüli önmagát. Azóta is permanens szereplésben élik világukat. Ma már a többségük besorolt Fide SS-be és köszönik, a 3 milliós táboruk akólmelegében jól el is vannak… Észre se venni őket, hisz a saját közegükben beolvedva a saját mimikri színüket viselhetik …

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    Az esemény időpontja pontosan a . K ö z t á r s a s á g . kikiáltásának a harmadik évfordulója volt. Mindössze 3 év kellett hozzá, hogy megmutassák azt a mocskos náci pofájukat.

  • Kedves Föld S., csak az ügyetlen összehasonlítás kedvéért, Hóbagoly mennyivel volt szalonképtelenebb?

    https://kkbk.blog.hu/2011/03/10/goncz_arpad_a_patkany

  • Maximus Plebeius 2019 január 9 2:04 du.

    „Az USA-ban nyugodtabb helye volt a véleményem szerint, mert ott aztán igazán nem babrálgatta senki.”

    Igen, ebben is egyetertek. Szegeny koronanak nyugtatokra es altatokra van szuksege az allando hurcolaszas miatt!!!

    x
    Clara Bencsics Figyelo 2019 január 9 2:30 du.

    „… Kanadaban es az USA ban sincs antiszemitizm]us! 61 eve e;lek Kanadaban, de soha nem hallotttam, olvastam antiszemita megjegyzest!”

    Rossz korokben meltoztatik megfordulni. Probalkozzon talan egy mecsettel. Tetszes szerint.
    De mintha valahol olvastam volna, hogy a mult szazad elejen meg nehany uzlet bejaratara ki volt irva, hogy „kutyaknak es zsidoknak tilos bejonni”. Vagy valami ilyesmi.
    Tehat a feher lakossag koreben is volt arra igeny es valoszinu meg van is, csak manapsag a megfelelo bevandorlasi politika kovetkezteben sokkal tobb az.

    Spokane-ben regebben minden evben volt neonaci felvonulas, minek soran kifejtettek nezeteiket a zsidokrol, negerekrol, es meg nehany mas emberrol, akiket nem kedveltek.
    De van friss is:
    http://www.spokesman.com/stories/2007/jul/01/neo-nazis-rally-at-courthouse/

    Aurora Boreálisz 2019 január 9 5:20 du.

    „Amerika nemzetek kohója.
    Mi értelme lenne ott antiszemitizmusnak ?”

    Remelem ezt viccnek szantad. Ennyire nem lehetsz tudatlan.

  • Szerintem a koronának oly mindegy, hogy ki miben nézegeti. Mi lesz viszont a butikosokkal és a kínai piaccal, ha Boross Péter betiltja a térd fölé érő szoknyát és a mély dekoltázst? Mit szólnak ehhez majd a nyuszis újság középosztálybeli szerkesztői és olvasói?!

    Persze, talán jobb a bokáig érő szoknya, mint a fekete csador. De Boross vagy Föld S. úr miben különböznek a spagettipántos topba öltözött nőket ütlegelő vallási fundamentalistáktól? Megy ilyenkor a habverés, hogy a kormánypárti politikusok nyilatkoznak valamit, aztán arra a ballib újságírók elkezdnek hivatalosan rettegni. Az ember már akkor ismeri az ilyen cikkek tartalmát, mikor meglátja a címet …
    De ha föltesznek az olvasók vagy a szavazók egy kérdést, akkor arra nagy k.ss a válasz, már bocsánat …

  • Jut eszembe, itt volna az idő, hogy egy szakértő is megvizsgálná a korona valódiságát. Ha ugyanis egy időben Habony őrizte…

  • Ne járassuk le a „bomberdzsekit”

    Az nem fasiszta vagy náci jelkép,
    hanem a volt angol és USA pilóták
    viselete az első Világháború után.
    A nácik csak ellopták úgy mint a Svasztikát.

    Szerencsére ebből a ruhadarabból
    nem lesz náci jelkép mert mindenki
    viseli akinek a tevékenysége megkívánja.
    A szar nácik hőbörgős tevékenysége nem kívánja
    meg a bomber-dzsekit, pont ugyanannyira nem mint például
    egy szobapincérnek sincsen szüksége automata kronográf karórára.A kronográf mégsem a szobapincérek jelképe,
    hanem inkább a pilótáke.

    Én is viselek egy ilyen bomberdzsekit motorozáshoz, ha az idöjárás megkívánja.A kronométeremet már csak inkább a fiókban tartom.

    A sok féleszű
    megpróbálja utánozni
    a pilótákat, persze sikertelenül.
    Azt képzelik, ha beszereznek ilyen rekvizitumokat,
    akkor úgy fognak kinézni mint a pilóták.A pilóta nem azért visel Ray-Ban Aviatik napszemüveget, vagy kronométert
    meg bomberdzsekit hogy felvágjon vele, hanem mert
    szüksége van rá. Ugyanígy lekoppintották a
    méretes szögletes merev oldalú bőr
    táskákat is, amikben a rpülőgépek
    rengeteg okmányát hozta-vitte
    a személyzet.

    Például egy utasforgalmi
    gépnek annyi okmánya van, hogy
    kb 4 vagy 6 nagy táska kell hozzá.
    Megtetszett egyes sznoboknak a dolog és
    jópénzért csináltattak maguknak ilyeneket.
    Pilótai körökben pedig ingyen vannak ezek,a leselejtezett repülőgépekről. Van nekem is egy, a kocsiban vontatókötelet,
    hibaháromszöget, kisebb szerszámokat tartok benne.

  • Geyza Minek neked vontatókötél? Az enyémben van egy motor erre a célra. Most nézem, a feleségemében is. Téged becsaptak a boltban.

  • Teljesen egyetértek Borossal. Megjelennek a csupasz keblű hölgyek, és a két koronaőr helyett már négyen fognak állni a korona mellett. Hova vezetne ez?

  • Tüske Zsófia

    Elemér: állj a tükör elé és köpd szemen magad Göncz patkányozásáért.

    igen jól elsajátítottad te az orbáni karaktergyilkosság módszereit, aki persze egy homályos bv-tisztre hivatkozik, kicsit ócsárolja Göncz Kingát, miközben szemforgatva azért Benedek Eleket a magáénak gondolja.

    De remekül kiállítottad magadról a bizonyítványt.
    Remélem, nem csak én látom ezt így

  • Kedves Geyza 7,09

    Remélem, hogy a Wermacht rohamsisak (nikkelezett, krómozott, fényezett, feketén lakozott,stb.) formában valakik által divattá tett motoros bukósisakról nincs ilyen kedvező véleményed, mint a bomber dzsekiről, és ezt a mégiscsak vitathatatlan náci attribútumot nem hordod még akkor sem, amikor átvedlesz afféle „szelid motorossá”… 🙂 Mert hisz tudom, Te a Gojmotorosoktól igen távol állsz.

    Barátom! Megfigyeltem, hogy Te sokszor még mindig, a tisztes korod ellenére ingadozol bizonyos idealizált jelképek és hamis szimbólumok határán, mondhatnók a kés élén… Így vagy a korábban itt kifejtett, téves, úgymond’ amerikai életformával is, de a jópofának látszó hippis, avagy a legvadabb szelidmotoros ideálokkal is… Pedig ez a két úgynevezett „mozgalom” egymással homlokegyenest ellentétes irányultságú politikai „ideákat” kerget.

    Egyben azonban közös az „álomviláguk”, hogy a tagjaik az őnmaguknak is bemesélt függetlenség „művészi” látszatában tetszelegnek – persze kifelé – miközben mindkét attitűd gyakorlása mégiscsak egyet feltételez, a demonstrált formalitásnál jóval magasabb színvonalú, jó anyagi helyzetet. E feloldhatatlan ellentmondás emiatt is kerülsz Te néha önellentmondásba, miközben a te életkorodban kissé megkésve, de hitedben még mindig csak az igaz utad keresed. 🙂

    Baráti üdvözléggyel: D G 🙂

    .

  • Orsos Elemer Ezért nagyon kár volt. Úgy tudom Te is besúgó voltál, mesélte a szomszédom. Sajnos Ő is meghalt, de szavahihető ember volt. Ez így megy?

  • Tüske Zsófia
    2019 január 10
    11:30 de.
    _____________

    Egyetértek. Egyébként annyira undorító ez, hogy nem akartam válaszolni. Elemért eddig többre tartottam. Ezt nagyon röstellem…

  • „tisztelthölgyeimésuraim”
    2019 január 9
    8:13 du.

    Azt, a cikkben is említett Göncz Árpád köztársasági elnök elleni állami ünnepségen produkált náci tüntetést Boross belügyminiszter nemcsak eltűrte, de ő maga volt a megszervezője is. – Ez náciéknál már bevált hagyomány… Goering, Goebbels, v, Himmler is ezt a receptet használta…

    ———————————

    Amikor pár évvel ezelőtt egy Tv műsorban Boross az akkori eseményekről – benne Göncz Árpádról „emlékezett” meg – olyasmit mondott, hogy „akinek tele lesz a gatyája néhány forró fejű gyerektől, az vizsgálja felül, hogy alkalmas e a hivatására…” Ezt mondta az a Boross Péter, aki Göncz Árpád cipőfűzőjét sem köthette volna meg, mert valószínű felfogni sem tudta / tudja, mekkora űr van kettejük között emberségüket, tisztességüket, világnézetüket illetően! Nem hiszem, hogy ehhez bármit is hozzá kellene fűzni, magáért beszél!

  • Tüske Zsófia
    2019 január 10
    11:30 de.
    Kenny
    2019 január 10
    1:25 du.

    Tudtam, hogy ezt a nekem címzett szitokhalmazt fogja kiváltani ez az itteni fősodorral ellentétes idézet, pedig nem is az én véleményem, csak egy bizonyíthatatlan, mások által felvetett fejtegetés a sok egymásnak ellentmondó közül! 😀 Még az sem biztos, hogy igaz -amit egyébbként a cikk írói is sejtetnek-, mert, anno az első szdsz-es belügyminiszter, aki mellesleg a limitált megélhetési bűnözést is kitalálta, a még fellelhető kompromitáló bizonyítékok maradékát is ügyesen felhasználta, majd lehúzta, esetleg bezúzta vagy talonba helyezte ínységes időkre amikor “kiszivároghatódhatnak”, ha már semmi okosat vagy tisztességeset nem sikerülne kitalálni az ellenség(sic) méltó lejáratására! 😀
    Máskülömben, mutassatok akár csak egy „rendszerváltót” is, aki szűz kézzel, jóhiszemű idealizmussal jutott az új hatalomhoz, nem bosszúvágy vagy haszonszerzés reményében! (Én egyet tudok, de Ő hamar halálosan lebetegedett.)

  • nkább Bibi
    2019 január 9
    10:08 du.

    Kedves Föld S., csak az ügyetlen összehasonlítás kedvéért, Hóbagoly mennyivel volt szalonképtelenebb?

    https://kkbk.blog.hu/2011/03/10/goncz_arpad_a_patkany
    ——————————-

    Elemér, nagyon rossz a memóriád! Már pár éve egy októberi megemlékezés alkalmával téma volt Göncz Á. és néhányan „tudnivéltétek” hogy beépített ember, tégla volt, sőt a p-zás is nagyon ment – de bizonyítani senki sem tudta, konkrétumok szintjére nem bocsátkoztatok, elég volt az üres mocskolódás egy olyan emberről aki eddigi ismereteink és a róla rendelkezésre álló dokumentumok szerint mindennek felette állt! Tényleg, mi a motiváció amiért ezt csináljátok? Kit és mi kényszerít arra, hogy elkezdje, a többi meg átvegye és terjessze, anélkül, hogy biztosan tudna bármit, hiteles forrást jelölne meg, de szerintem sok esetben még a belső meggyőződés is hiányzik!Akkor mégis miért? Charlie barátod, Tropa elvbarátotok, sőt ha jól emlékszem, még az itt „lábvízkereskedő” -ként elhíresült megmondó ember is beszállt, valamint az azóta kitiltott (?) Moshe Akiva, az 56-os mártír Klárika egyetértése mellett! Ch. azóta eltűnt, tropa sem rontja tovább a levegőt – te itt ragadtál, azt gondoltam talán rájöhettél egy -két dologra, de úgy látom nem! Aki ugyanis felteszi azt az ostoba összehasonlító kérdést, amit te, és mellékeli hozzá az általad linkelt cikket, az szerintem más egyéb, korrektnek messze nem nevezhető dolgokra is képes, és ne hivatkozz semmilyen forrásra! Tényleg nem emlékszel, hogy egyszer már ezt a meccset lejátszottuk, és – többek között – falusi (is) rendesen helyrerakott benneteket, az élen Charlival? Ha van időd és kedved, esetleg keresgélj visszafelé, nem a légből kaptam jelen emlékeimet!

  • Kenny
    2019 január 10
    1:25 du.
    Jól tudod, de szerencsére az én papirjaimat is eltüntette Kuncze. Ez így megy.

  • DonGolo 2019 január 10 12:49 du.

    A gyenge kepessegu es tehetsegtelen emberekre jellemzo, hogy vagy egy oltozekkel, vagy egy bizonyos hajviselettel, esetleg tetovalasokkal, vagy a jarmuvuk elronditasaval stb, probaljak meg bebizonyitani az emberiseg tobbi reszenek, hogy ok bizony kulonleges emberek.
    Ha nem tudsz normalis modon kitunni embertarsaid kozul, akkor kell egy abnormalis mod.

    Ezt az idillikus kepet neha megbontja a valakikhez valo tartozas kenyszerkepzete, amikoris hosunk azert majmol valakiket, mert azt hiszi, hogy attol olyanna is valik, mint amazok.

    Ha kibirjuk anelkul, hogy az illeto orcajaba nevessunk, akkor nincs is baj.

  • Valaki a sok beiro kzul, azt us szoidta aki orbant tamogatta es segitette. ez helytelelen volt1 t. I. a lewgnagyobb tamogatoja soros Gyorgy volt aki fizetett azert , hogy orban egy evig angliaban tanulhstott es koszonhti az angol tudasat1 .

  • Inkább Bibi Tehát egy egyértelműen tekintélyrombolásra készült, valami halottra hivatkozó, akiről semmit sem tudunk, csak hogy valamikor börtönőr volt (most nem számít nektek, hogy mocskos szekértoló volt a kommunisták zsoldjában), lehoztok egy rágalmat, majd megvádoljátok Kunczét is, amit szintén nem tudtok bizonyítani. Gyakorlatilag az egész egy rágalomhadjáratra épül cöf stílusban, amit hét év múlva te ide beleépíted a kommentedbe, hogy egy igazi kommunista köpönyegforgatót megvédjél, aki évek óta hülyeségeket beszél játszva a bölcs öreget, támogatva Orbánt. Amit bizonyítani tudunk, hogy Boros egy porszem Gönczhöz képest, a többi feltételezés.
    Itt évek óta építetted az imázsodat, hogy te nem vagy olyan mint náci bajtársaid, erre elkövetsz egy ekkora hibát, tönkretéve évek beépülő munkáját. Ezért tényleg kár volt, már ha volt kételye valakinek, hogy kedvességed mögött nincs hátsószándék.
    Ha számba veszem, rám milyen szarságokat és rágalmakat dobált itt a „keresztény jobboldal”, már abban is kételkedem, amit kérdeztek. Cserébe folyamatosan ti vádoltok engem (minket) hazugsággal. Furcsa népek vagytok, a magyarság álcájával.
    Viszont ha igaz, és Göncz Árpád egy hóhér volt, akkor Boros ettől becsületes és bölcs ember lesz? Szándékosan nem nevezem hóbagolynak, mert a hóbagoly egy fantasztikusan szép és ügyes állat. Nem érdemli meg a gyalázó összehasonlítást, mert Boros nem szép és nem ügyes. Kár volt.
    Tüskének közlöd, nem a te véleményed, nem is biztos, hogy igaz, de azért betetted a cikket. Aljas vagy.

  • Elemér!
    2019.04.10.4:06

    Úgy tűnik tényleg nem fogod fel mit művelsz – nem sikerült arra (sem) ráérezned, mikor kéne inkább hallgatnod! Ezekkel a magyarázatnak szánt ide-oda kenegetésekkel csak még mélyebbre ásod magad a szarban, amelybe önállóan, minden kényszer nélkül másztál bele!

  • T.Besancon !
    -„Hanem hát, az mindenki számára világos, hogy teljesen lényegtelen, mit gondol Boross Péter a magyar korona méltó helyéről. „[Föld S.Péter]
    -Az is lényegtelen hogy Ön mit gondol a leharcolt Boros Péterről!
    – A demokráciánk, nyitva áll az ilyen retardáltak, zavaros szómenései elviselésére is…- amiket elkövet !
    – Az ásatag nyelv használatából kitetszik, életkora, – nem volt elegáns egyik szintén koros kommentelő kioktatása…

  • slapaj Neked tényleg az az egyetlen büszkeséged, hogy mikor távoztál egy húgycsatornából? Felmutathatnál már valami értékesebbet is, mert ez nulla. Az pedig csak szerencse kérdése, hogy nem kenődtél a falra. Fejezd már be ezt az undorító stilust, mindenki annyi idős amennyi. A fiatalság hamar eltűnik, és saját nevelésed fog megérdemelten élve elásni ha így folytatod.

  • Slapaj!
    2019.01.6:13

    A demokráciánk, nyitva áll az ilyen retardáltak, zavaros szómenései elviselésére is…- amiket elkövet !
    – Az ásatag nyelv használatából kitetszik, életkora, – nem volt elegáns egyik szintén koros kommentelő kioktatása…

    ——————————
    Tény, hogy nekem sem sokat számít, miként vélekedsz a MI demokráciánkról (bármilyen is az) amelyben én élek, te meg kívülről vakkantgatsz mint a kiskutya! Az „ásatag mentes” szóhasználatodból azt „bírtam levenni” hogy Boross P. -ről beszélünk és nem Göncz Árpádról – ennek kapcsán hát megkérdezem, hogy vajh’ ki az a „szintén koros kommentelő” akit Boros P. kapcsán kioktattam, és főleg miként tettem ezt? Túl mindezeken szerintem komoly szövegértési gondjaid is vannak /lehetnek – ez vajon mennyire jellemző a korosztályodra?

  • Kenny
    2019 január 11
    3:39 de.
    Besancon
    2019 január 11
    4:59 de.

    Jó sok csacskaságot összehordtatok itt, amire ha egy kicsit, szélsőséges politika elfogultság nélküli tárgyilagossággal tudnátok nézni, akkor magatoktól is rájöhetnétek! 😀

  • T.Kenny !

    -Gratulálok, aki tíz sorban szellemesen kifejti azt, hogy a másik hülye vagy akármi az megérett a kommentelésre ! – Még akkor is ha saját, származási helyét felemlíti…

    T.Besancon !

    – Jelentem, végzősként öregszem, erősen…
    – Igy, vettem a bátorságot, hogy a 87 éves hűséges Figyelő kommmentelő tarsunkat, védelmembe vegyem, fogadatlan prókátorként…

  • Egyiranyu utca?
    Latom nacizni es aljasozni szabad, de a k betuvel kezdodo szo ki van tiltva.

  • Kedves Figyelo,

    Az elmeletem szerint Orbannak Angliaban mondta meg Soros Gyorgy hogy mit kivan csereben az osztondijert. Ha ez igy van, akkor dicseret illeti Orbant, hogy nemet mert mondani az amerikai hatterhatalomnak.
    Jo lenne azt is tudni, hogy az az egy, vagy ket szemeszternyi agymosas mennyire szamit segitsegnek, vagy esetleg hatraltatasnak. Es ha segitseg, kit is segitett vele Soros Gyorgy?

  • Szoros gyuri
    2019 január 11
    5:38 du.

    Jézusom, …Szoros Gyuri 😀 Látom a vicces kedved töretlen. 😀 Elméletet mindenre lehet gyártani, és főleg akkor amikor az aktuálpolitika igényli is. Erre a tényre illeszkedik az a költői kérdés, hogy hol volt ez az elmélet az elmúlt 30 évben? Sehol, hiszen elmélet és nem valóság.
    De legalább lehetett egy jót nevetni rajta(d), vagy ezen. :))

  • slapaj Tudod öcsi, mindenki onnan jön, csak te azt hiszed számít mikor. Akkora bunkó vagy fiam, hogy a fal adja a másikat. Nem baj, megtaláltad a helyedet az a lényeg. Neked ennyi jutott csak. Viseld férfi módjára.

  • Inkább bibi Ne reménykedj, ebben semmi mulatságos nincs.

  • Szaros Gy.5.38

    Orbánt biztosan segítette, mert azért azóta is az ott „nyert” diplomáját használja, tehát nem utasította vissza.

  • Nem értek hozzá, de jó lenne, ha valaki kitenné ide Hofi Gézának azt a számát, amelyet Boross Péter Antall belügyminiszteréről, a szocializmusban csak . ü l d ö z ö t t . egykori vezérigazgatóról adott elő… Tökéletes jellemrajz.

    Tehát, aki ért hozzá, kérem tegye föl a KMH lapjára a hang vagy képfelvételt.

    Köszönöm 🙂

  • Sokan azt hiszik itt egyes még minimális önkritikával vagy politika mentes tárgyilagossággal sem rendelkezők, hogy a magyarországi sikertelenségük, a bukások miatti depressziójuk és a keserűnek színlelt emigráció csak kizárólag az általuk szuperlatívuszokkal túldimenzionizált patás Orbánnak köszönhető! 😀 Pedig nem, ezek a mesteri találékonysággal magyarországi létünket megkeserítő pajkosságok már a módszerváltás előtt elkezdődtek, de akkor még nem igértek óvatosságot elterelő enyhítésükre bécsi kávéházakat és 50 dolláros útlevél helyett korlátlan világútlevelet! 😀 Őpatássága csak a sokaknak példaképévé vált hatalom elkótyavetyélő bukott -szintén mszmpés- elődök populista túlkapásaiból okulva juthatott ilyen magas polcra, ami nem éppen a tőle hányingert kapók által terjesztett agyi primitívségét érzékelteti! 😀 Na idáig jutottam, ezért nem szabad politika mentesen, csak kizárólag a tényekre koncentrálva filozofálgatni! 😀

  • Kenny
    2019 január 10
    10:33 de.

    Az én motorom nem fér be a csomagtartóba.
    Jó nagydarab chopper.

  • Don Golo:
    El kell hogy keserítselek:
    VAN Wehrmacht rohamsisakra hajazó bukóm.
    Igaz nem krómózótt hanem barna bőr bevonatú utánzat.
    Nem kedvelem amúgy , de kánikulában és CSAKIS a Városban
    jobb mint az integrált bukósiasak.Eléggé szellős ugyanis.
    Mikor volt a náci találkozó Pesten, a Kőrúton a Berlin étterem előtt álltam a pirosban.Ott győlekeztek a rohadt nácik fekete ruhában. Én is fekete pólóban voltam ezzel a bukóval.
    Mire elkezdtek integetni meg mosolyogva közeledni.
    Én meg odakiabáltam nekik hogy miot akartok hülyék , MSZP szavazó vagyok DDDDDD
    Aztán adtam egy kövér gázt és húztam onnam a francba.
    Még megvertek volna.

  • Inkább bibi Ha nem kezdtél új sort akkor mellé ment. Nem voltunk otthon sikertelenek, keserűnek sem színleltem az emigrációt, és sosem buktunk meg Magyarországon. Sosem Orbánt hibáztattam, hanem a szavazóit és szekértólóit. A depressziót pedig sosem ismertem, nem vagyunk ismerősök.
    Orbán országa sosem jöhetett volna létre az ostoba magyarok segítsége nélkül.

  • ITT vannak
    alább a bomberdzsekis fiúk,
    egy 1941-es angol háborús filmben.
    A film a Royal Air Force életét mutatja be,
    címe:”Target for Tonight” Egyik főszereplője bizonyos
    Charles Pickard ezredes (Freddyt a pilótát alakítja)
    aki „civilben” az 51.ik bombázó század parancsnoka volt.
    Ez a Pickard ezredes pipázott, közismert volt a filmbéli szereplése miatt és NEM LEHETETT ELSŐ RÁNÉZÉSRE megkedvelni,
    még akkor sem amikor például a kocsmában, fogadásból fejjel
    lefelé lógott egy kötélen a gerendáról, hogy bebizonyítsa így is meg tud inni egy pint sört DDDDDDDDDD

  • T.Kenny !
    -Tudható, hogy nem vagy nőgyógyász, és a szavak embere sem vagy, de egyedűl a világon csak Te érkezhettél húgycsatornán, – mindenki más az egészen más szülőcsatornán érkezett…
    – Kár volt, az utóbbi pötyögésedért… Új hazádban, tartsd titokban, hogy honnan jöttél…

  • Kenny
    2019 január 12
    8:42 de.

    Nagyon elszomorít, hogy a fenti -már megbánt- „igazságbeszédemet” éppen csak Te vetted magadra, mert rád és a hozzád hasonló -nem inproduktiv politikai potyázásra tülekedő- emberekre nem érvényesítendő! 😀

  • slapaj Kedves slapaj. Nem nőgyógyásznak kell lenni hanem urológusnak. Az a valami, ami ma olyan népszerű Magyarországon, a húgycsatornán át közlekedik. Elmagyarázzam a pontos útvonalat? Azt hittem, már túl vagy az első maszturbáción, láttad a végeredményt. Elnézést ha nem történt még meg.
    Sosem titkolom el, honnan jöttem, ezután sem fogom. Miután ismerem véleményedet rólam, én meg elmondtam az enyémet rólad, a továbbiakban befejezném szexuális felvilágosításodat, ugranék a témáról. Rendben?

  • Geyza Van egy barátom, akinek az a hobbija, hogy éjjel nappal dolgozik. Jön a telefon, Ő megy dolgozni. Jött a telefon, elindult, de a Egressy magasságában lemondták. Fél óra múlva felhívta a feleségét, ha már itt volt, vett egy Suzuki choppert. Gyönyörű, 1500-as gép, nagyon tetszik. Már a feleségének is. 🙂

  • Inkább Bibi Azzal kezdtem, „ha nem kezdtél új sort”. Nem vettem magamra, mert nem rólam szólt. Attól még gondolhatják rólam, hiszen a gondolat szabad, előtte pedig éppen engem (is) ostoroztál. 🙂

  • Clara Bencsics Figyelo

    2019 január 11
    5:38 du.Szoros gyuri
    2019 január 11
    5:38 du.
    Kedves Figyelo,

    Az elmeletem szerint Orbannak Angliaban mondta meg Soros Gyorgy hogy mit kivan csereben az osztondijert. Ha ez igy van, akkor dicseret illeti Orbant, hogy nemet mert mondani az amerikai hatterhatalomnak.
    Jo lenne azt is tudni, hogy az az egy, vagy ket szemeszternyi agymosas mennyire szamit segitsegnek, vagy esetleg hatraltatasnak. Es ha segitseg, kit is segitett vele Soros Gyorgy?

  • Clara Bencsics Figyelo

    Tobb fiatalt oktatott angol nyelvre Soros. Akkor ,meg senki sem tudta, hogy Orban magyar miniszterelnok lesz!Gondolom, Meg Orban sem.Halas vagyok ezert Sorosnak, vegre van egy msgyar miniszterelnok, TUD kicsit angolul.Mindig bosszantott, hogy s sok miniszterelnok akit tuleltem, egyik sem tudja az europai nyalveket. Legfeljebb az oroszt, vagy a nacik alatt a nemetet!

  • Clara Bencsics Figyelo

    zoros gyuri
    2019 január 11
    5:38 du.
    Kedves Figyelo,

    Az elmeletem szerint Orbannak Angliaban mondta meg Soros Gyorgy hogy mit kivan csereben az osztondijert. Ha ez igy van, akkor dicseret illeti Orbant, hogy nemet mert mondani az amerikai hatterhatalomnak.
    Jo lenne azt is tudni, hogy az az egy, vagy ket szemeszternyi agymosas mennyire szamit segitsegnek, vagy esetleg hatraltatasnak. Es ha segitseg, kit is segitett vele Soros Gyorgy?

    HunCanada
    2019 január 11
    6:19 du.
    Szoros gyuri

  • Clara Bencsics Figyelo

    zoros gyuri
    2019 január 11
    5:38 du.
    Kedves Figyelo,

    Az elmeletem szerint Orbannak Angliaban mondta meg Soros Gyorgy hogy mit kivan csereben az osztondijert. Ha ez igy van, akkor dicseret illeti Orbant, hogy nemet mert mondani az amerikai hatterhatalomnak.
    Jo lenne azt is tudni, hogy az az egy, vagy ket szemeszternyi agymosas mennyire szamit segitsegnek, vagy esetleg hatraltatasnak. Es ha segitseg, kit is segitett vele Soros Gyorgy?

    HunCanada
    2019 január 11
    6:19 du. .
    Szoros gyur> Szerintem ,.FENTIEKBEN MEGVALASZOLTAM

  • 2019 január 12
    3:44 du.
    2019 január 11
    5:38 du.Szoros gyuri
    2019 január 11
    5:38 du.
    Kedves Figyelo,

    Az elmeletem szerint Orbannak Angliaban mondta meg Soros Gyorgy hogy mit kivan csereben az osztondijert. Ha ez igy van, akkor dicseret illeti Orbant, hogy nemet mert mondani az amerikai hatterhatalomnak.
    Jo lenne azt is tudni, hogy az az egy, vagy ket szemeszternyi agymosas mennyire szamit segitsegnek, vagy esetleg hatraltatasnak. Es ha segitseg, kit is segitett vele Soros Gyorgy?

  • 2019 január 12
    7:34 du.
    2019 január 12
    3:44 du.
    2019 január 11
    5:38 du.Szoros gyuri
    2019 január 11
    5:38 du.
    Kedves Figyelo,

    Az elmeletem szerint Orbannak Angliaban mondta meg Soros Gyorgy hogy mit kivan csereben az osztondijert. Ha ez igy van, akkor dicseret illeti Orbant, hogy nemet mert mondani az amerikai hatterhatalomnak.
    Jo lenne azt is tudni, hogy az az egy, vagy ket szemeszternyi agymosas mennyire szamit segitsegnek, vagy esetleg hatraltatasnak. Es ha segitseg, kit is segitett vele Soros Gyorgy?

    Your comment is awaiting moderation.

  • Clara Bencsics Figyelo
    2019 január 12
    3:56 du.
    Tobb fiatalt oktatott angol nyelvre Soros. Akkor ,meg senki sem tudta, hogy Orban magyar miniszterelnok lesz!Gondolom, Meg Orban sem.Halas vagyok ezert Sorosnak, vegre van egy msgyar miniszterelnok, TUD kicsit angolul.Mindig bosszantott, hogy s sok miniszterelnok akit tuleltem, egyik sem tudja az europai nyalveket. Legfeljebb az oroszt, vagy a nacik alatt a nemetet!

    Clara Bencsics Figyelo megvalaszoltam, masodszor is a kerdeset!

  • FORTIMBRAS 2019 január 11 9:05 du.

    Igazad van, belatom. Mindenki tudja, hogy „politikai tudomanyok” nevu egyetemi szak csak egy szemeszteren at tart.
    Azok a felnotasok ott a Wikipedian kicsit maskepp ismerik a sztorit, de ez nem igazan szamottetvo. En neked hiszek, azok, ott a Wikipedian pedig csak butasagokat hazudoznak.
    Pl. ezt:
    „Born in Székesfehérvár, Orbán studied law at Eötvös Loránd University, graduating in 1987. He briefly studied political science at Pembroke College, Oxford,…”

    x
    Clara Bencsics Figyelo 2019 január 12 3:56 du.

    „Tobb fiatalt oktatott angol nyelvre Soros. … Halas vagyok ezert Sorosnak …”

    Orban politikai tudomanyokat tanult egy egesz szemeszteren at Angliaban, azaz szeptembertol decemberig. Angol nyelvtudas nelkul nem nagyon vettek volna fel. Nyilvan ragadt ra egy kis extra angol, de altalaban 4 honap nem szokott elegendo lenni ahhoz, hogy valaki megtanuljon egy idegen nyelvet. Foleg nem magyarrol, ugye.
    Tehat nem „Soros tanitotta” ot angolra.

    Ezert talan felesleges halasnak lennie Soros Gyorgynek.

    Ha valamelyik NGO-janak a vezetoje halas a havi 5-6000 dollaros fizetesekert, azt meg megertem. Vegulis csak gyomor kell ahhoz, es vagy 10 centi vastag bo”r az orcan.

  • Geyzám ! 8:37

    Sikerült ! Ti. elkeserítened…

    Ezek szerint Te csak mimikri gyanánt viselsz bizonyos jelképeket, de nem áll tőled távol eme mániád megideologizálása sem. Vagyis, pledául a szvasztikára, azaz a horogkeresztre utaló magyarázatod enyhénszólva is marhaság… A legsúlyosabb bűnözők, illetve nácik szeretik ezzel mentegetni ezt a „lopott” jelképet. Pedig annál nem az a lényeg, hogy Hitler bárhonnan ellopta, hanem az hogy előszeretettel használta is. A III.Birodalom létében a horogkereszt meghatározó gyilkos jelkép volt, a szenszkrit jelentésétől a naptól, és az élettől teljesen idegen mód’ csak halált, a tömeggyilkosságot szolgálta. Ha ma valaki mégis egy ilyet hordana, vagy kitenné az irodájában, stb. azt senki nem nézné indiai gurunak, henem egyértelműen egy rohadék, potns nácinak. Ugyanez vonatkozik az egyesek által divatcikként használt . n á c i . e g y e n r u h a . r é s z l e t e k r e .* is, amely goebbelsi propaganda-tudomány szerint, látására a célnak megfelelő képzeteket váltja ki az emberekből: az egyikből a félelmet(!), ez az elsődleges, mert azt akarták a sajátjaikkkal is elérni, a másik szemlélőből pedig lelkesedést és a gyilkos hajlamokat idéz elő.

    Geza! Felhívnám szíves figyelmedet még Szoros Gyuri 01.10./10:50 alatt hozzám in tézett soraira, amelyekkel az utsó betűig minddel egyet kell értsek…
    A szimbólumok bizony nem játékszerek h.gyerekeknek… Anno, még sorkatonai időmben sok srác az akkor használatos tányérsapkát „betörte” nácisapkának. Ha rájuk néztem hitler tökfödőjét láttam feszülni azon a hülye fejükön… Akik így tettek, persze meglátszott rajtuk a politikai hovatartozásuk is. A szakbarbár* parancsnokok pedig semmit nem tettek ez ellen, sőt akadt a reptéren még vadászpilóta is, aki így hordta a tiszti tányérsapkáját. Számomra, a kiskatona számára ez a mimikri már akkor is undorító és felháborító volt..

    .

    *A szkmai szemellenző, vagy inkább korlátoltság nekik is kapóra jött, ha a homokba kellett dugni a fejüket. – Érdekes nálad, a volt hivatásos katonánál is időnként ezt tapasztalom.

  • DonGolo
    2019 január 13
    7:01 de.

    Látod !
    Nincsen rózsa tövis nélkül.Meg Géjjza rohamsisak nélkül hehehe

    A horogkeresztet a nácik vastagon lejáratták, ez nem is kétséges.Mindenesetre a Finn Légierő vadászgépein ott van a Svasztika, halványkék színben és a talpára állítva.
    De nem csak az északi mitológiában (ahonnan Hitler ellopta) található meg, hanem az ősi délamerikai indián rajzokban is.
    Az rejtély hogy miképpen terjedhetett el, mert mai tudásunk szerint ezek a népek akkoriban semmiféle kapcsolatban nem álltak egymással.

    De például azt tudnod kell hogy az NSzK tűzoltói mind a mai napig a Wehrmacht-dizájn szerinti védő siasakot használják.
    Fehér színben. Szoktam látni a német Hír-TV.-kben mikor valami katasztrófáról tudósítanak.

  • Don Golo:
    Én nem voltam hivatásos katona.
    Sorkatona voltam kettő évig ,egy elsölépcsős (bármikor hadrafogható) alakulatnál, ahol is a hadosztály rádió-berendezéseit meg egyebeket javítgattam.

  • Besancon
    2019 január 10
    3:21 du.
    Különösen figyelembe véve börtönéveit!
    üdvözletével

  • Hunt* már megint mocskolódik.
    lehet azt képzeli mocsoktól még több
    mocsok már úgysem úgysem sokat számít.

    *HUNT = Humortalan Náci Tóthpéter

  • Geyza! 10,03-06

    Ne haragudj, de bármit mondasz, e kommentjeidben azzal is Dongoló szavait erősíted…

    Mert a viselt, ill. használt jelképekkel kapcsolatos „védekező” álláspontod végsősoron megegyezik Besancon 01.10.-3:21-ben ismertette véresen cinikus Boross Péter mondattal, aki az akkor, 1992-ben – Göncz Árpád néhány ünnepi szava alatt – üvöltöző, „csupáncsak” náci, illetve nyilas-zászlókat lengető huligánokról imígyen nyilatkozott:
    „Akinek tele lesz a gatyája néhány forrófejű gyerektől, az vizsgálja felül, hogy alakalmas e a hivatására”.
    De iszonyatos példaként hozhatnám fel az Orbán naggyűlésein egy időben – akkor éppen ezt adta ki a Führer – árpádsávos zászlóerdő tanúságtételét végsősoron a nácizmus mellett. (Később aztán – egy szóra – valahogy ezek a szimbólumok eltüntek az ő rendezvényiről.)

    Tehát, a szimbólumoknak igenis van súlyuk és jelentőségük, viseljék azokat egy motoros zekéjén, choppere sárhányóján, avagy a csíksomlyói búcsúnak álcázott politikai megmozdulásokon… És ez nem vicc !

  • Szegény Göncz Árpád biztos örülne, hogy a félmeztelen lányok között tárgyalják ki a kommentelők! Nem mintha csajozós típus lett volna, hanem mert nagy ellenfelek voltak a címben szereplő Boross Péterrel.

    Feltételezem, hogy Göncznek volt valamiféle határozott véleménye a koronáról, ami a liberálisokéhoz állt közel. Minek a koronát a parlamentbe vinni, maradjon a múzeumban stb. Boross ezzel szemben valószínűleg hisz a tanban, hogy a Szent korona az önálló magyar államiságot jelképezi. Megértem az aggódását egyik vagy másik oldal képviselőjének, de azért nem kéne állandóan rettegni. Nem két szellemileg erősen beszűkült öregember véleménye alapján kéne meghatározni az ország közvéleményét, már bocsánat a kifejezésért. Ez egy nyitott téma, amit társadalmi vitára kellene bocsátani …

  • A szocializmus alatt ugye múzeumi tárgy volt a korona, és tabu volt a mögötte lévő kultúrharc. Természetesen a demokráciában ez is megváltozott.

    A magyar emberek nagy többsége számára ismeretlen az a vita, amit 100 évvel ezelőtt az úri középosztálybeliek folytattak a szocialista-liberális polgári középosztállyal. Ez abban csúcsosodott ki, mikor Tormay Cecil szerint árulják a koronát a kommunisták, amit micisapkának neveznek. Ezt a sztorit én például a neten olvastam, mert érdekelnek a történelmi témák. De elborzadva láttam, hogy nálunk itt is kultúrharc dúl a politikai szinten, miközben rohad szét az ország az elmúlt harminc évben …

  • No ez az–amikor dicső múltat akarsz építeni—mindenáron
    Szeretett üdvözletével csak neked G-m

  • „Boros valószínűleg hisz a tanban…”
    😀 😀 😀

  • Almási Alma
    2019 január 14
    1:17 du.

    Mi olyan vicces?:) Szent Korona-tanról te még nem hallottál?

  • Geyza! [kieg.a magam 12,04-es kommentjéhez]

    Tévesen írtam azt, hogy „…csupáncsak náci zászlókat lengettek …”, tudniillik ezek az úgymond „forrófejű gyerekek”- ahogy Boross igyekezett enyhíteni nyilas suhanc létüket – azon kívül még hozzá is öltöztek ahhoz az ünnepi eseményhez.
    A Boross által ezzel megbízott Potykabácsi – egy 56-os(!) öregnáci – vezetésével tökéletes nyilas pártszolgálatos egyenruhát öltöttek aképpen, hogy mellőzték róla a korabeli, konkrétabb nyilas kellékeket, kivéve az árpádsávos karszalagot, mely jelmezről asszem’ nem kell magyarázni, hogy aki ott, illetve a tévéközvetítésben bármely oldalról arra ránézett, minden konkrét sallang nélkül is, az csak és kizárólag a nyilasterrora aszociált.
    Nem véletlen, hogy Bánó András szerkesztőt aki a TV-híradóban ezt az >akciót< leleplezve a nevén nevezte, nagy csinnadratta közepette nyilvánosan kérdőre vonták, ill. cáfolták a felvételek valódiságát, stb. majd, erre hivatkozva rövidesen ki is rúgták a Magyar Televízióból. Ez tóbbi hajtóvadászatnak is Boross Péter belügyminiszter [az ötletgazda] volt a fő felhajtója többek közt hamisítást kiáltozva és arra hivatkozva, hogy az ott felbukkant jelképek csupán régi nemzeti szimbólumok lévén nem is üldözendők. – Hát nem ismerős ez az érvrendszer Geyzám ? És mit ad Isten? Az árpádsávos lobogó ebben a . n y i l a s k e r e s z t . n é l k ü l i, csak csupán szimbólius szerepkörében is – ti. a magyar jobboldali szimbolika kedvenc jelképeként – attól kezdve tüntetőleg óriási tömegben jelenik meg nyilvános gyűléseiken, még katolikus "hagyományőrző búcsúkon" és hasonlókon, valamint Orbán ún. ellenzéki gyűlésein és természetesen a kockakődobáló és gyújtogató tömeghőzöngésein is.
    Aki ugyanis ma már erre a jelképre nyilaskereszt nélkül is csak rápillant, annak mindkét, jobb és baloldalon egyaránt csak a fasizmus és nácizmus jut az eszébe… Kinek a szimpatkus, kinek meg a maga iszonytató összefüggésében…

    Még csak annyit, hogy mindez "a csak egy szimbólum" vita, a ma oly sokat méltatott jó-király Antall József alatt bontakozhatott ki és valósult meg annak legsötétebb valójában. Bele tartozik, szerves részét képezi még az ún. Becsület Napjának titulált, Wermacht sisakos kitörésnapi náci szimbolikába is…

  • hazai lámpa
    2019 január 15
    3:20 de.
    Mi olyan vicces?:) Szent Korona-tanról te még nem hallottál?
    ______________

    Hogyne hallottam volna! Sőt, arról is hallottam, hogy az őrmezői iskola udvarán 1998-ban emlékoszlopot állítottak arról, hogy „ennek a helynek a közelében” haladt el Szent István, amikor Felcsútról Budára vonult… (A szövegért nem állok jót, de valami ilyesmi). Ebből aztán mindnyájan tudhatjuk, hogy Államalapító István Királyunk Felcsúton megpihenvén szerelmével tisztelt meg egy helybéli hajadont, akinek leszármazottja… (A többit találd ki egyedül!)

    Szóval nemcsak szentkorona tan, de árpádháziság is be van táplálva…

  • málnaszőr
    2019 január 15
    7:43 de.

    Bocs, de te miért foglalkozol állandóan egy radikális kisebbséggel? Ahhoz, hogy az ilyenek hatalomra kerüljenek, általában súlyos gazdasági válság kell, és más társadalmi problémák.

  • Almási Alma
    2019 január 15
    10:10 de.

    Csak ismételni tudom magam, hogy ezeket a témákat nyilvános vitára kellene bocsátani. Ne a balliberális rettegtető média vagy a jobboldali ájtatos zakkantak mondják meg a tutit!
    Ehhez történészek, szakértők és érdeklődők tömege kellene, na meg olyan médiafelület, ami helyt adna ezeknek a vitáknak. Mint Chris.:)
    Ezek a tanok évszázadokon át meghatározták a magyar vezető réteg (a nemesség) gondolkodásmódját. Akár hibás volt, akár helyes, de nem lehet enélkül megérteni a magyar történelmet, az államiság fejlődését. De az se normális, ha valaki változtatás nélkül beemelné a középkorból.

  • Kenny
    2019 január 12
    8:42 de.

    „Orbán országa sosem jöhetett volna létre az ostoba magyarok segítsége nélkül.”

    Nagy együttérzéssel korrigálnám a magyarok iránti tiszteleted fenti megnyílvánulását a következőkre:

    Orbán országa sosem jöhetett volna létre az ostoba elődei segítsége nélkül. Ez így sokkal igazságosabb!

    A 89-től tartó sorozatos ostobaságok csimborasszójaként had emeljem ki példának a legutolsó választások leghatékonyabb kortesét Gyurcsány Ferenc urat és az általa ismét magához bolondított MSZP vezérkart, az ő hatékony segítségük nélkül lehet, hogy most Orbán nem, esetleg csak jelentéktelen többséggel kormányozhatna vagy már rég a második kormányválságon lennénk túl, mert az ellenlábasai sem tudtak volna abszolut többséget szerezni. Másik hatalmas baklövése volt a forradalmi demokratikus ellenzéknek, hogy sajnálták túllicitálni Finkelstein és Birnbaum úr orbáni javadalmazását, mert az ő -esetleg nem Sorosra kihegyezett- professzionális gyűlöltkampányukkal minimum megszorongathatták volna Orbán mogyoróit és most nem keseríthetné el a szegény -mindennel utólag próbálkozó- demokratikus ellenzék sanyarú hétköznapjait. https://24.hu/belfold/2019/01/14/soros-gyorgy-fidesz-kampany-arthur-finkelstein-george-birnbaum/

  • hazai lámpa
    2019 január 15
    3:07 du.
    _____________

    Kedves Lámpa! Manapság a köztársaságok korát éljük, némely helyen az Alkotmányos Monarchia keretével díszítve. Vagyis a valóságban mindenféle választott személyek szolgálják az államot. A Szentkorona tannak az a pikantériája, hogy akinek a szekrényében van a korona, az uralkodik, őszintén szólva elavult. (És mielőtt behergelnéd magad, ehhez bizony semmi köze nincs a kommunistáknak…)

    A Szentkorona állam-alkotó szerepe tehát megszűnt, még ha isten másképp is akarná, hiszen akkor nem engedhette volna Trianont, ugyebár, mert a lecsatolt részek is a „Szent Korona” részei az elmélet szerint. A tan körülbelül úgy viszonyul a mai államhoz, mint az az egyiptomi eszme, hogy a fáraó leánya viszi tovább az királyság szentségét – aminek a következtében vették feleségül a saját testvérüket a fáraó örökösei, derekasan degenerálva a királyi családot. (Ugyan ez volt igaz az inkákra is.)

    Szóval a koronát tegyük a múzeumba, becsüljük meg, mint múltunk szakrális emlékét, de hagyjuk vele békén a mai államot. Szerintem. Üdv, a XXI. században és globális társadalomban!

  • Inkabb Bibi,

    Tetszik a neved. Netanyahura celoz?
    A cikk a Birnbaumrol is tetszik. Nem lennek meglepodva ha csak hoax lenne, hiszen itt a baloldal szokas szerint azzal vadolja a jobboldalt, amit a baloldal csinal. Tulzottan kilog a lolab. Ha majd lesz idom utananezek ennek.

    De abban egyetertek, hogy a Fidesz sikerehez nagyban hozzajarult az osszes elozo kormany imbecillis, illetve a lopason kivul semmihez sem erto politikusa. Ez az allapot az ellenzeknel tartosnak tunik, mintha gyulolnek a hatalom gyakorlasat, es mar-mar konyorognenek az Orbannak, hogy maradjon az orszag elen meg legalabb 16 evig. Ebben a KMH is sokat segit, es az egesz ellenzeki media.

    Nagy szegyenukre egy nyilas politikus az egyetlen epkezlab, ertelmes ellenzeki politikus ma Magyarorszagon. Szerencsere azonban annak nincs nagy szavazotabora.

  • Gabriel Karikas

    Inkább Bibi

    Asztat bírtad leírni:

    „”Orbán országa sosem jöhetett volna létre az ostoba elődei segítsége nélkül. Ez így sokkal igazságosabb!””

    Mégis, hogy gondolsz ilyen bődületes ökörséget, vagy inkább aljasságot leirni?? – mert hogy kik választják meg és tartják fenn?

    A marslakók, vagy a kapcás-oláhok?
    Ja tudom, a gyurcsányék …
    mert ugye sziriuszról jött magyarok, azok bizony ….

    Azzal a fenti mondatoddal mindent elárultál, és mindent el is mondtál …
    Kár erőltetni ..,

    A butaságra még mindig nincs orvosság …

    az ország kb négy generációval előre majd el kezd normalizálódni
    Vagy fordítva …..

  • Almási Alma
    2019 január 15
    6:31 du.

    Hát igen, ez a te személyes véleményed, csak éppen valami ájtatos koronatan-hívő magasról tesz rá, már bocsánat. Ha engem se sikerült meggyőznöd, akkor másokat pláne nem fogsz.

    Nyilván nem úgy képzeli a Boross sem, hogy leborul földig a korona előtt, azt akkor jól van. Ez a ballib oldal nagy hibája, hogy azt hiszitek, hogy a jobberek a középkorban akarnak élni. Nagy tévedés, mert ők is okostelefont és GPS-t használnak. Nyilván van a koronatannak is valami modernizált, aktualizált változata. De erről ne engem kérdezz, mert én nem ismerem ezt a témát.

  • Inkább Bibi Rendben, mindenről Gyurcsány tehet. Így jó? Alig hiszem.
    Elsőre. Nagyon unalmas már a sértődés, mikor a magyarokat kritikával illetem. Teljesen értelmetlen, semmi másra nem jó csak arra, hogy sugalld a magyarellenességemet, így megelőlegezve, hogy nincs igazam. Ez nem igaz, randa hangulatkeltés. Kihagyhatnánk ezt a nyitányt.
    Mikor azt írom, hogy a magyarok, abban benne van az MSZP, a Fidesz, legnagyobb szégyenünk a náci-nyilas párt utódja és minden magyar és szavazati lehetőséggel bíró külföldön élő magyar származású állampolgár is, még Gyurcsány is. Te most itt névre akarod bontani a felelősséget, de én nem tenném. Gyurcsány mindenért a hibás, mindenki emlékszik minden disznóságára (még táncolt is a dög), de az első Fidesz kormány minden disznósága kiesett a magyarok fejéből, önként és dalolva adták megint oda nekik a teljhatalmat az uralkodásra, mikor is már nem Gyurcsány volt a főnök. Ez nem volt elég, mikor már egyértelmű volt, hogy ezt elszabták, megint és megint megismételték a hibájukat. Ez nem Gyurcsány bűne, hanem a saját butaságuké, ezt nem foghatod a kongói emberekre. A magyarok szavaztak és tűrnek.
    Nem elég megszavazni egy kormányt, meg is kell követelni, hogy úgy csinálja, hogy jó legyen az országnak. Ebben nagyon gyenge a magyar polgár, szavazás után azt csinálnak velük amit akarnak, kihasználva természetüket. Szavazás előtt egy pici mézesmadzag, és már rohan eladni a jövőjét. Nem tudod megvédeni ezt a viselkedést.
    Azért a két szarházi megfizetésében vannak kétségeim. Ha egy párt azokat az aljas módszereket használja, ami nekem ellenszenves, miért bíznék bennük? Ez egy 22-es csapdája. Ha az MSZP, DK vagy bármelyik azt folytatná amit a Fidesz, akkor nem tudnának megfogni a szavazáskor. Versenyt „Sorosozzanak”?
    Te felmented a magyarokat az ostobaságuk miatt, mert úgy gondolod, az a magyar ember aki nem látja milyen hülyeséget csinál az ország népe. Szerintem nem az a magyarság, hogy nem akarom látni a hülyeséget, azok pont a magyarság ellenségei.
    Nagyon kényelmes dolog mindent Gyurcsányra kenni és felmenteni x millió szavazót. Kényelmes, de értelmetlen.

  • Lámpa, miért használod olyan nagy előszeretettel a jobboldali viszályszító politikusok által népszerűsített, gyalázkodó jelzőket és kifejezéseket a veled vitatkozó ellenvélemények képviselőire? Talán bizony ez az, ami megerősít téged a véleményed helyességében? Csak nem vagy bizonytalan magadban?

  • Tudod, Kenny, Orbán tetteiben is „gyurcsányahibás”… Minek vitatkozol EZEKKEL?

  • Almási Alma Tudom, hogy értelmetlen vitatkozni, de egy jani nevű „barátom” véleménye szerint, Boda és társai csodálatos munkát végeznek, mert annyit ismételgetik bornírt marhaságaikat, hogy a véletlenül idelátogatók el is hiszik. Így minden ostobaságot meg kell cáfolni, hátha az az idetévedt olvasó inkább gondolkodni kezd, és nem sötétedik be Ő is.