Vona Gábor állítólagos homoszexuális orgiájától hangos a fideszes média

2016 november 11 12:26 du.96 hozzászólás

Alig három napja szavazta le Vona Gábor és a Jobbik Orbán Viktor alaptörvény-módosítását és úgy tűnhet, mintha máris elkezdődött a Jobbik szalámizása. Volt egy dolog, amiben egészen az utóbbi évekig a magyar politikai kultúra valamelyest hasonlított a kanadai közélet íratlan szabályaihoz: visonylag ritkán turkált a média, illetve a politikai ellenfelek a különböző politikusok magánéletében. Már voltak jelek, hogy a Fidesz médiabirodalma nem tartja fontosnak e íratlan szabály betartását és most éppen Vona Gábor, illetve családja tapasztalhatja saját bőrén, hogy milyen az, amikor a Fidesz egyre tágabb médiabirodalma célpontként kezel valakit.

Az Andy Vajna fideszes oligarchához fűződő TV2-ben állt elő Terry Black (született Rácz Károly) egykori pornósztár, illetve budapesti melegklub tulajdonos azzal az állítással, hogy még a Polgári Körök mozgalma idején, Vona Gábor is tartozott egy olyan körhöz, aminek tagjai mind fiatal férfiak voltak. Jobboldali újságírókról, színészekről, politikusokról és értelmiségiekről volt szó, akik a világ és az ország nagy kérdéseit szokták megbeszélni körükben. És Terry Black állításai szerint az ilyen beszélgetések után Vona Gábor és a kör tagjai “szórakoztak egymással”.

Minderre egy VIII. kerületi lakásban került sor és Terry Black szerint a néhai Rózsa Flores Eduardo is része volt ennek a körnek.

Aztán hozzátette, Vona Gábor állítólagas (és rejtett) homoszexualitásáról:

“Itt nem az a probléma, hogy ki milyen szexuális hovatartozással rendelkezik, de egy közéleti embernek, főleg hogyha ilyen emberek ellen akar propagandát tenni, akkor bizony be kell, hogy vallja, ő is csinálta. Nem vagyok biztos benne, hogy valaki nem jelentkezik, hogy hát, esetleg 2010-ben is voltak ilyen dolgai a fiatalembernek.”

Vona Gábor Erdélyben.

Vona Gábor Erdélyben.

Itt van a félreérthetetlen fenyegetés:  lehet az ügynek még folytatása. Előállhat valaki aki Vona 2010 utáni állítólag szexuális szokásaira és állítólagos homosexualitására fog rávilágítani. De fordítsuk ezt le a nép nyelvére: a Jobban tenné a Jobbik, ha nem nagyon pattogna a Fidesz ellen!

Zuschlag János–akire a Fidesz a 2014-es választás idején is számíthatott — ismét jelentkezett a jobbikos homoszexuális orgia-ügy nyomán.

“Egyszerűen nem tudom felfogni, miért van ekkora felháborodás ebből a vallomásbol és nem ertem Vona Gábor feleségének nyílt levelét sem. A politikai életben hosszú ideje nyílt titok, hogy Vona Gábor miként el. Álljon ki es valljon szint, Terry Blacknek igaza van”–írta Zuschlag János a Facebookon.

Vona Gábor elutasította a vádat és bejelentette: pert indít Terry Black, illetve Zuschlag János ellen. Aztán hozzátette: “Minden mögött Orbán Viktor áll, ilyen országban élünk.”

Vonának igaza lehet, csakhogy ő és pártja is hozzájárult ahhoz, hogy most ilyen országban élhet.

Vona felesége Lévai Anikótól – Orbán Viktor feleségétől – kért segítséget egy nyilt levélben, abban a reményben, hogy a miniszterelnök abbahagyja az ilyen jellegű támadásokat férje ellen.

“A kormánypárti sajtóban tálalt legfrissebb ‘hír’ szerint Gábor homoszexuális orgiák rendszeres résztvevője volt egyetemista korában. Abban az időben, amikor már javában jegyben jártunk (…) Egyszerűen nem tudom elfogadni, hogy miért nem elég a politikáját támadni, miért kell ilyen eszközökhöz nyúlni (…) anyaként Önt kérem arra, hogy állítsa le a férjét. Nyilvánvaló, hogy a politikai színtereken nem lehet Orbán Viktorra hatni. Azt feltételezem, hogy Ön lehet az utolsó, akire talán még hallgat…”–írta Vona-Szabó Kriszta.

Orbán Viktor Miniszterelnöksége úgy válaszolt Vona-Szabó Kriszta levelére, hogy kétségbevonta Vona Gábor férfiasságát.

“Orbán Viktor politikusként, Magyarország kormányfőjeként hozzá van szokva, hogy minden alapot nélkülöző hazugságokkal, kitalált magánéleti karaktergyilkosságokkal igyekeznek lejáratni, sokszor a családját is megalázzák; sajnos ez is a politikusi munka része.Van, aki ezt képes férfiasan kezelni, és van, aki inkább az asszony mögé bújik”–jegyzi Havasi Bertalan, a kormányfő sajtófőnöke.

Arcpirító, hogy ilyen primitív nyelvezetet használ egy Európai Uniós tagállam Miniszterelnöksége. De a Jobbik és a párt szimpatizánsai aligha vannak olyan pozícióban, hogy hitelesen reklamálhassanak az ilyesmi ellen. Ez Magyarország 2016-ban, ehhez sajnos a Jobbik is hozzájárult. Vona Gábor pedig már érezheti, hogy ez a narratíva folytatódni fog, lesznek még olyanok akik mesélnek álltólagos homoszexuális kalandjairól.

Mint, ahogy lapunkban már a hét elején írtam: eljött a Jobbik szalámizásának ideje.

96 hozzászólás

  • Van ennél izgalmasabb téma, mint a Gábor személye?

  • Göllner András

    Ezt kezdik a “fejesek” terjeszteni Hillary-ról is. A Hillary nem csak “crooked” hanem “lezbi” Mér, ti nem tuttátok, mindenki ezt beszéli a fészbukon…….

    Magyarország már egy jó ideje Bradbury világában él, ahol a valóság és az illúzió, már megkülönbözhetetlen az átlag ember által, ahol a karaktergyilkosság a politikai előremenetel legjobban bevált eszköze. 2006 után, úgy bedarálták a Fletót, hogy az életbe se fogja összeszedni magát. Most ez a sors vár Vonára. De ez vár mindazokra a szavazókra is, akik nem az értelem hanem az árzelem hullámhosszain szörfölnek, a valóságot összekeverik a látszattal, a twitter vagy facebook oldalairól szívják magukba a legújjabb, 140 karakterból álló “bölcsességeket”, nép-meséket, és lefeküdnek mindazoknak a varázslóknak, akik bűvös szavakkal, a szeretet látszatát keltő átveréssel, a szeretet és az összefogás nevében, szállítják áldozataikat a pokolba.

    2018 már kevesebb mint 2 évre van innen. Én nem a Vonát, hanem a magyarokat sajnálom.

  • Lévai Anikótól?
    Na ne már, még ő is átesik a vak komondoron! Bocsi félvak kuvaszon, mert szegény állat a vak szeme felől közelít majd.

    A karaktergyilkosságot az öszödi beszéddel kezdték, és nagyon bejött a tények elferdítése. Azóta sok esetben éltek már vele, és ha a végén be is bizonyosodott mindnek az ellentettje, az ellehetetlenítést elérték. A jobbik szembefordult alapítójával, most megkapta az első atyai pofon legyintést. Kérdés, hogy lesz-e ereje szembeszállni, és ehhez nyújt-e segítséget az orosz kapcsolatuk. Mivel önmagukban kevesek lesznek.

  • Chris, köszi az aggódást, de egy ideje már edzetten nézünk szembe bármilyen jelzővel. A szoci kampányguru Ron Werber neonácizása után nem ijedünk meg a fideszes kampánytanácsadók, az amerikai Arthur J. Finkelstein és George E. Birnbaum buzizásától sem.
    A Jobbik zuhanása akkor fog bekövetkezni, ha liberális “értékeket” kezd vallani, vagy lopással vádolják meg őket.
    Szerencsére erről nincs szó.

  • Na ez a cikk se semmi….de egyébként a válasz is benne van!
    Nem akarom a Fideszt védeni,de ugye sem Orbán,sem egyetlen kormánytag nem foglalkozott Vona szexuális múltjával,hanem Terry
    Black,meg Zuschlag,,!
    T.B.a múltban hol nő,hol férfi volt (transzi) volt,vannak zűrös ügyei a börtönt megjárt Z.pedig “zsidózott”,kegyeletsértő kijelentéseket tett annó a Terror Háza előtt…na egyik sem köztiszteletben álló,hiteles személy!De talán őket kéne nyilvánosan szembesíteni Vónával,és ha hazudtak akkor feljelenteni!Minden elképzelhető sajnos,de Vóna melegellenességét
    ismerve kissé hihetetlennek tűnik az állítás….,lehet,hogy Black így akar kiszúrni vele?….
    Vona feleségének a felháborodását,keserűségét is megértem,de szerintem az ügyhöz Lévai Anikónak sincs köze,mint a férjének sem!
    Valóban szomorú és felháborító ,elfogadhatatlan ,amikor a politikai harcokban a családtagokat sem kímélik,de ugye mindenkinek jobb lenne vádaskodás helyett tiszta vizet önteni a pohárba!

  • Amúgy nagyon érdekes és elgondolkoztató….,hogy most egyszerre mennyire felháborodik,sajnálkozik a balliberális oldal az eddig gyűlölt fasisztázott Jobbik miatt…Ilyen a politika,örülnek,hogy a
    Jobbik kihátrált a régebbi ígérete mögül,hol így,hol úgy nyilatkozik,sőt a baloldal (szintén nagy jellem)még szövetkezne is velük a Fidesz ellen,arról már nem is beszélve,hogy ők nemcsak elfogadják,hanem még dicsőítik is a homoszexuálisokat….
    Emlékeztető: Gyurcsány “én is meleg vagyok”,”én is cigány vagyok”,én is zsidó vagyok” minden tüntetésen harsogott mikor,mit kellett….
    Na a Jobbik nagyot fog zuhanni,de nem emiatt,hanem a politikai
    jellemtelensége miatt,ha meg szövetkezne a balliberálisokkal azt még jobban megbánná,mert a hívei nagy számban elpártolnának tőle,egyenesen politikai öngyilkosság lenne!
    Na megint nem akar összejönni az elvtársaknak és ugye nem a Fidesz gyengül ? Na ki is a “hazafi”?

  • Boda Marcsi
    2016 november 11
    1:45 du.
    Azért Vona ténylegesen megfordult meleg klubokban is, nem csak dumált róla. Meleg-e vagy sem, az csak annyiban érdekes, hogy ha igen, akkor a szélsőjobb egyik célpont csoportjához tartozik, és van annyira nonszensz, mint a szélsőjobbos zsidó volt.
    Vagyis a legérzékenyebb pontján, az ideológiájuk egyik alap pontján kapta a támadást. Csak hogy értse a témát.

  • Kedves Chris!

    Amikor Orbánt pocskondiázta a német TV, sajtó nem aggódott senki ennyire szegény Vona miatt! Akkor még csak egy ultrajobbos fasiszta volt! Most, hogy beállt a baloldal mellé már”a mi kutyánk kölyke” lett?
    Ami a szalámizást illeti, szalámizzák Ők magukat segítség nélkül is!
    Göllner et. sajnálja Fletót, pedig szerintem az MSZP felszalámizása főleg az Ő bűne! Most is ezt csinálja, mintha a Fidesz beépített embere lenne! Összefogásra bíztatja a baloldalt, Ő nem akar miniszterelnök lenni, de ha a többiek ragaszkodnak hozzá akkor elvállalja! Ha nem akarnak ragaszkodni akkor is elvállalja!

  • Christopher Adam

    Don Ovuz,

    A Vonát érintő melegklubos pletykáról én is hallottam már korábban, de inkább az erősen kérdéses pletyka kategória szintjén kezeltem a hiresztelést. Viszont igazad lehet: ha a Fidesz nyomni fogja ezt a narrativát, akkor komoly problémát okozhatnak a Jobbiknak és Vonának. De nem csak a párt homofóbiája miatt, ami ilyen “elhajlást” nem tűrne el a pártelnöknél, hanem azért is, mert immár egy ideje Vona férfiasságát kérdőjelezik meg, egy olyan közegben, ahol a machoság fontos. Ha valakit férfiasnak ítélnek, akkor szinte bármit megbocsájtanak neki, szinte bármilyen félrelépést. A férfiasság megkérdőjelezése viszont végzetes a magyar jobboldalon.

  • Bodáék már megint kihozták, hogy Gyurcsány a hibás a baloldallal.
    Szép olvasni ezt az írás által aktivizált újfasiszta és neonáci egymásnak feszülést. Figyelő elérzékenyült , sajnálkozó Gáborozását.
    Engem nem hat meg, hogy Vona homokos, vagy sem, csak annyiban érdekes, hogy nyilvános politikájában elítéli a homoszexualitást.
    Ha egyáltalán tényleg homi, ami egyáltalán nem biztos.

    Azon sem csodálkozom, hogy orbán felesége is gyáva, és nem határolódik el az ilyen mocskolódástól. Bűnösök közt cinkos aki néma! Most világossá vált, hogy ő is csak egy erkölcsi törpe!

    Orbán hivatalának gusztustalan arroganciája felháborító, de nem meglepő. Mindazon által orbán csicserehadja is telített szexuális aberráltakkal.

    Itt van egy közismert példának említett Szájer Jóska.

    Nála sem a partnerei neme a vérlázító, hanem az ifjú koruk!

  • Hé! Hé! Hé!
    Én Gáborral sohasem találkoztam a melegbárokban!

    Viszont orbánt nem lehet meggyanúsítani, hogy valamennyire is vonzó, vagy férfias lenne! Csak egy pocakos, görbelábú törpe. És tudjátok milyen ronda lesz öregebben?
    Hát elég betegnek tartom azt, aki viktorkánkat férfiasnak, vagy macsónak ítélné. Inkább egy koros impotencia miatt elhízott zsírsertés!

    De hogy lehet, hogy Viktor és Gábor impotenciája miatt a demokratikus ellenzék és a támogatóik a hibásak?!

  • Christopher Adam
    2016 november 11
    2:33 du.
    Mindkét vádból nehéz lesz kimásznia.
    Nem hiszem hogy lenne Vona kezében ász lap az ellentámadáshoz. Ha kinyírják, a Jobbiknak is az a gondja, hogy egyetlen karizmatikus személyre épül a párt. Akkor nemcsak őt, de a pártot is ledarálják.

  • Don Ovuz!

    Pontosan a leírtak miatt,illetve Vona “elvei” miatt csodálkoztam,egyetértünk,majd kiderül talán az igazság!

    Vak Ond!
    Nocsak vallomás?…..Ezek szerint maga rendszeresen jár meleg bárba?és Vonát nem látta?Na látja!

    Hát jó röhögtem!

  • Dom Ovuz!

    Egyébként “értem a témát”,meg ma már kevés dolgon lehet csodálkozni,pláne politikusok vonatkozásában.
    Mindentől függetlenül ez magányügy kategória,meg felesleges a feleségeknek levelezni,de az sem tartozik a közvéleményre.

    Vak Ond!

    Lehet,hogy Orbán maga szerint nem szépfiú kategória(fiatalon helyes volt)de szép számmal gyártott gyereket,nem az esete?rém kellemetlen,keresgéljen…Ha-ha-ha

  • Remélem, most átmegy ez a beírásom

  • Kedves Boda!

    Ha esetleg megfelelően sokat innék, akkor talán bejöhetne viktorka nekem is.
    Bírom az italt, bár ritkán fogyasztom, csak megfelelő alkalmakkor, de eddig még nem jutottam el addig a beöntési szintig, hogy viktorka elkezdene bejönni. Sőt, ahogy méltósága említette, még évtizedekkel ezelőtti, vagy bő negyedszázada sem, amikor még hetyke kurafi volt.
    De ne aggódjon! Nem ítélem el, ha az ifjonti viktorka iránt bővérű gerjedelmekkel vonzódott, ma meg már csak az emlékeiből él!

  • Figyelő!

    nem jött át semmi,pedig kíváncsi lennék a véleményedre!

  • le!
    Szóval ezért nevezhető gaztettnek amit csináltak Gyurcsány és a bolsibipsi panelpatkány demokratikus ellenzék a szavazóival?!
    Gondoljátok végig, és a szerint támogassátok viktort!
    Szeretlek Magyarország! Le a hazaárulókkal!

    Szerintem ezzel mindenki egyet ért!
    Remélem ez már végre átmegy, megjelenik!

  • Boda!

    “Orbán maga szerint nem szépfiú kategória(fiatalon helyes volt)de szép számmal gyártott gyereket,”

    Fiatalon Hitler is szépfiú volt! De mi lett belőle is?!
    A patkányok is szépszámmal gyártanak utódokat. Sőt! A többi cigányt is ezzel birizgálják…. És?

    Hogy is volt a Hair-ben? A 70-es években, amikor Mick Jagger fiatal volt?

    ” Hogy homokos vagyok-e? Áh, dehogy! De azért Mick Jaggert nem rúgnám ki az ágyamból!”

    Lehet, hogy Gábor is csak időszakos kiruccanásokat tett az élvezet oltárán!
    Ne akarjunk pápábbak lenni a pápánál! Ma már ő is megértéssel elfogadja és tolerálja a melegeket!
    Ahogy mondani szokták: “Nincs is annál szebb, mint amikor két izzadt férfitest egymáshoz ér!”
    De ahogy a székely indián mondja: “Kinek pap, kinek a papné”
    Így meg is tudnak osztozni. Gabinak a pap, vityának az öregecske papné….

  • Boda!

    Előhozta ide Zuschlagot.
    A fiatalember a hidegben toporogva várt a zsidó áldozatokról szóló megemlékezésre, amikor azt mondta, hogy ” Ők már nem fáznak”
    A fagyban vacogva ez egy béna megszólalás volt. De nem zsidózás!

    Keményen meg is hurcolták, megtörték.
    Úgy járt, mint Orwell 1984 főszereplője, akit megtör a Nagytestvés, de annyira, hogy azután már részegen imádja -kivetkőzve emberi mivoltából.

    Szóval egy ilyen zombit kreáltak Zuschlágból is.
    Lehet őt szeretni, vagy gyűlölni. Én a magam részéről csak sajnálom.

  • Orsós Elemér

    Göllner András
    2016 november 11
    12:59 du.
    “Én nem a Vonát, hanem a magyarokat sajnálom.”

    Kössz, én is, mert mivé tette a szélhámos érdekcsoportok irányításával és a kezükben levő globális média átal manipulált, emberekből átvedlett megélhetési politikus paraziták hada az emberek gondolkodás módját és logikáját: ma már olyan esetekből is lehet “hihető kabát lopási vádat” kreálni, amikor a kiszemelt áldozat csak utólag és ötödkézből hallott a más által ellopott és még ráadásul nem is a saját kabátjáról!
    Nagy az Isten állatkertje és egyre alacsonyabb a kerítés rajta!
    Persze az is felettébb érdekes hogy, az eddig lenácizott, lehomofóbizált jobboldalt most miért a legnagyobb ellenségének szócsövei akarják túl megértően és túl megbocsátóan a megszégyenüléstől megmenteni!

  • Kedves Vak Ond!

    “Nincs is annál szebb, mint amikor két izzadt férfitest egymáshoz ér!”

    Nekem sokkal jobban tetszik a osi arab mondas:

    “Gyerekert egy not, hogy jol erezzuk magunkat egy ferfit, de az abszolut gyonyorert egy kisfiut.”

    Gondolom erted.

    Ettol fuggetlenul a Chrisnek most tokeletesen igaza van. A karaktergyilkossag, legalabbis annak kiserlete jol bevett szokas mindenhol a demokraciakban. A Clinton-Trump kampany nagy resze is ebbol allt. A “liberalisok” meg most is nyomjak a hulyeseget Trump-rol.
    Ez tehat egyaltalan nem meglepo. De lehet mindezt nezni a vicces oldalarol is.

  • Lehet, hogy tájékozatlan vagyok, csak emiatt nem tudok róla, DE!

    Az USA-elnökválasztások utánról nem emlékszem 1 esetre sem, amikor ilyen spontánlázadások, demonstrációk lettek volna. Mert, ha ez így van, akkor ez valami komolyat jelent.
    Vagy szoktak lenni?

    Vona és a Jobbik számomra elfogadhatatlan ideológiailag, de gyakorlatban 100-szor inkább jobb lenne az ország vezetésére, mint az orbánmaffia, amelyiket demokratikus úton nem lehet eltakarítani és beágyazottsága miatt az országot is szétveri.
    A jobbik viszont egy eredetileg fékek és ellensúlyokkal korlátozott hatalmat kaphatna csak, ami kötné, ill. az azt korlátozó kötelékekből történő kivergődése is kemény, valszeg reménytelen, de mindenképp megállítható lenne.
    Orbán nem. Itt már csak a teljes orbánrendszer lebontása lehet az egyedüli megoldás. Minél tovább hagyjuk, annál több kárral és fájdalommal fog járni! De egyszer meg fogjuk csinálni. És minél később, annál veszélyesebb lesz a számukra is. És ez az egyetlen jó oldala az egésznek. Csak arra kell figyeljünk, h nehogy ki tudjanak bújni belőle. Még szerencse, hogy sokan fenik rájuk a fogukat, és a maradék életükben soha sem lesz nyugodalma egyetlen érintettnek sem, amíg nem számol el – minden értelemben. De akkor már egymás nyakát fogják elvágni, egymást fogják beáldozni….
    ?ilyen gyönyörű lesz!

  • M. Akiva!

    “A “liberalisok” meg most is nyomjak a hulyeseget Trump-rol.”

    Vona Gáborkáról is Trump és a büdös liberálisok jutnak az eszébe?
    Hát mi ez a gyűlölethullám? Paranoid skizofrénia?

    (De tudom, mindjárt a következő rohamban jön a gyurcsányozás is….)

  • M. Akiva

    ““Gyerekert egy not, hogy jol erezzuk magunkat egy ferfit, de az abszolut gyonyorert egy kisfiut.””

    Igen. Na pont ennek a mondatnak ízlelgetését, manifesztációját láttam meg, érzékeltem a fideszguru Szájjer Jóskánál is! (Csak én ezt így nyíltan nem mertem megmondani)

  • Nagy téma! Ki hová dugta a farkát, és kinek hová dugtak farkat. Na jó, itt a kommentekben még rendben van, csámcsogjunk egy kicsit.

    De Magyarország sorskérdéseit ez hogyan befolyásolja? Hacsak nem kell attól tartani, hogy Vona törvényt nem hozna a kötelező homoszexualitásról… De ahogy én a helyzetet ismerem, ha igény van rá, Miviktorunk megelőzi ebben is…

  • Kedves Göllner, ne sajnáljon minket. Nagyon jókat röhögünk (kínunkban) ezeken a mi hős politikusainkon. És ha Trump beváltja az igéreteit, maga is már csak röhögni tud majd kínjában… Meg az egész világ is… Egy hajóban süllyedünk mindnyájan.

  • az meg se fordul senki fejeben hogy mi van ha megis igaz a story???

  • Vakond

    “Azon sem csodálkozom, hogy orbán felesége is gyáva, és nem határolódik el az ilyen mocskolódástól. Bűnösök közt cinkos aki néma! Most világossá vált, hogy ő is csak egy erkölcsi törpe!”

    A neve alapján nem csodálom, hogy nem csodálkozik! A meglepő, hogy Vona felesége Orbán feleségéhez címzett nyílt levelet írt! Erre nem lehet józan ésszel válaszolni, bár a föld alatt világban lehet, hogy ez a módi! Képzelje el anno, H.C. nyílt levelet írt volna Monica Lewinskynak: ne koptasd el a férjem furulyáját, menj más zenetanárhoz!
    Egy szempontból irigylem Önt. Kritikái, megszólalásai alapján Ön egy Adonisz kinézetű Grál lovag, mi szegény földi halandók meg olyanok vagyunk amilyenek.

  • Én sehol sem “védtem” Vonát, csak a cikket tartottam feleslegesnek. Ezt is írtam.-
    Nem ismerem, nem is érdekel, már írtam, ő csak “kiskirály” akar lenni, vagy talán ő is kukorékol egy szemétdombon, azaz kiskakas akart lenni.
    Többet nem írhatok róla.

  • barlev

    Akkor sincs semmi, különben is már a rómaiak is megmondták:”varietas delectat”.

  • Kedves Lelszbi!

    Hát, ha gyönyörködtet, akkor jó….
    Én feléd is megengedő vagyok

  • Nos tényleg felesleges volt ez a cikk,ugyanis A Jobbik nem Vona szexuális hovatartozásától,hanem a jellemtelensége,hatalomvágya
    miatt fog lecsúszni…..nem kicsit nagyon!
    Aztán VAK OND,csak megjegyzem engem mint tisztességes keresztényt,bizony megbotránkoztatott Zuschlag megjegyzése,röhögése anno,ami
    igenis a zsidó áldozatok ellen irányult!
    Változatlanul azt mondom,hogy a sz.beállítottság magánügy,amibe nem kellene sem Orbánt,sem a feleségét belekeverni,nem ők indítottál el
    a támadást(ha eszük van nem is reagálnak rá!)
    Annyiban azért mégis számít Vona “hovatartozása” hogy pontosan az ő pártja ítéli el a homoszexuálisokat,sőt a felvonulásokon meg is
    támadták őket,meg az sem mellékes,hogy Szegedi Csanád tagjukról
    kiderült,hogy bizony zsidó származású…na botrány botrány hátán,amit maguknak köszönhetnek!!!!
    Vonának tisztázni kellene magát és esetleg Terry Black ellen pert
    indítani,ha nem igaz az állítása!
    Erről ennyit,különösebben nem érdekel sem Vóna,sem a pártja,de tény,hogy alapvetően hiteltelenné váltak!

  • Boda!
    És orbán fiatalkori fajtalankodása sem érdekli? Annak nyilvánosságra hozásával kapcsolatban orbánnak is meg kell védenie magát? Bizonyítsa be, hogy nem fajtalankodott!

    Engem nem zavar, ha valamelyikőjük homi, vagy zsidó, vagy csak nő. Ezzel nincs baj, hanem az elveikkel. De ha ilyen anomáliáik lennének, akkor csak nevetségessé válnak, nem több.

    Az véleménye egy része pedig értelmetlen. Valamelyikünk értelmi színvonalával baj lehet, ha nem értem.

    De maga és mentális testvérei miért utálják a Jézust? A legfőbb zsidót?
    Hihetetlen számomra, hogy én, mint a vallásokra vak jobban szeretem a zsidókat és így Jézust is, mint maguk, akiknek pedig a keresztényi szeretet nevében minden felebarátjukat, sőt az ellenségeiket is szeretniük kéne.
    Tehát én keresztényebb vagyok a keresztényeknél! De magától mindenképp, pedig nem vagyok vakbuzgó. De hát annyi vallás van, hogy azt sem tudom, hogy most melyiket is szeressem!
    A legszimpatikusabb a többistenhit, ahol mindennek van istene. Ha nem jön be az egyik, akkor jön a másik.

  • na Vak Ond!

    Maga kereszténynek,zsidónak,ateistának is gyenge.(0)!!!!….ne menjünk bele
    vallási vitába,mert az emberségnek,tisztességnek nem feltétele,hogy ki milyen vallású!
    Egyébként csak megjegyzem Jézus valóban zsidónak született,de ugye
    megkeresztelkedett (Judás elárulta,keresztre feszítették….stb)
    megölték,meghalt!
    Nem kívánok vallási vitába keveredni főleg olyanokkal,akik se embert
    se Istent nem tisztelnek,gyűlölködnek és főleg nincsenek normális szinten!

  • vak Ond!
    Amúgy nézzen utána…ugyanis Zuschlag nem a holokauszt megemlékezésen tanúsított szégyenletes viselkedése miatt került börtönbe…de most nem ragozom,TV-zek,jó műsor van!
    Jó éjt!

  • Kedves Vak Ond!

    “ Az USA-elnökválasztások utánról nem emlékszem 1 esetre sem, amikor ilyen spontánlázadások, demonstrációk lettek volna. “

    Attol fugg ki nyer. Mivel a jobboldaliak valoban demokratak es el tudjak fogadni, hogy a bolsik nyertek, amikor a bolsik nyernek nincsenek randalirozasok. A masik esetben viszont egyre inkabb, mert ugye szegeny bolsik kisse intoleransak, eroszakosak, butak es bunkok.

    Amiota Soros elvtars sorban neveli ki tizezer-szamra a Social Justice Warrior nevu eroszakos komcsi bunkokat sajnos ez egyre inkabb varhato.
    Mar a valasztas elott megmondtam, hogy ez lesz a vege ha Trump nyer. Nem olvastad?
    Ugy latszik profeta vagyok.
    De varjal meg a beiktatasig! Majd akkor fog csak igazan beindulni a csurhe.

    Mellesleg ez annyira spontan mint az atombomba. Az is csak ugy elokerul a semmibol. Megnyugtatlak, hogy Soros elvtars es bolsi kovetoi vannak mogotte.

    “ … Itt már csak a teljes orbánrendszer lebontása lehet az egyedüli megoldás. Minél tovább hagyjuk, annál több kárral és fájdalommal fog járni! De egyszer meg fogjuk csinálni. És minél később, annál veszélyesebb lesz a számukra is.”

    Aaaaa… ezen abrandozol, es emiatt akartad tudni, hogy lesz-e bolsi-”forradalom” az USA-ban? 🙂

    Van am benned is tolerancia! Nehezen tudod elfogadni, hogy a teveszmeid senkinek sem kellenek, hat ra akarod eroszakolni azokra, akik nem kernek beloled. Szep, mondhatom!
    (Es meg csodalkozol, hogy mindenki komcsinak nez teged.)

    Xxx

    ““A “liberalisok” meg most is nyomjak a hulyeseget Trump-rol.””

    “ Vona Gáborkáról is Trump és a büdös liberálisok jutnak az eszébe?
    Hát mi ez a gyűlölethullám? Paranoid skizofrénia? “

    Minden szavat ertem ennek, de nem latom a mondatok ertelmet.

    A “liberalisok” nem budosek, csak kicsit tul marxistak.
    Nem gyulolom oket, csak nincs szuksegem a cocjalizmus egyetlen “vivmanyara” sem. Eroltessek egymas kozott egy nagyobb szigeten!

  • Kedves Almási Alma!

    “ És ha Trump beváltja az igéreteit, maga is már csak röhögni tud majd kínjában… Meg az egész világ is… Egy hajóban süllyedünk mindnyájan. “

    Legalabbis az elvtarsaiddal. Mi viszont vegre legalabb remenykedhetunk, hogy megszunik az esznelkuli korrupcio es a hulyeseg.

    xxx

    Kedves Barlev

    “ az meg se fordul senki fejeben hogy mi van ha megis igaz a story??? “

    Es akkor mi van?

    En ugyan maradi felfogasu vagyok, kizarolag a puncit szeretem oly annyira hogy seggbe meg egy not sem dugaszolnek, de meg velem is majdnem elofordult egy baleset meg teenager koromban. A leanyzo szolt, hogy “ne abba a lukba te kis ugyetlenke, egyel arrebb!”.

  • Moshe, nálunk amikor a liberálisok ténylegesen hatalomra kerültek (2002), na mi volt az első intézkedésük? Hogy emeljék a politikusok fizetését a duplájára? Nem, nem, az csak a második volt. Az első az volt, hogy eltöröljék azt a galád jogtalanságot, hogy 14 éves kislánnyal lehet szexuálni bárkinek, de a 14 éves kisfiúkat csak nézegethették a pederaszták. Na, ezt a felháborító egyenlőtlenséget kellett megszüntetni egy új törvénnyel, mert a magyar népnek ugye ez volt a legfőbb gondja. Azt mondták, hogy csak így lehetünk bunkó “maradiak” kompatibilisek a fejlett nyugattal.

  • Régi, ismert adoma, hogy Churcill egyszer azt mondta: A legjobb ellenérv a demokrácia ellen egy 10 perces beszélgetés egy átlagos szavazóval.
    Nos, néhány itt beszélgetővel elég lenne 1 perc is.
    Annyira jellemző: egyik sem annak örül, hogy jobb lesz majd az élet. Egy dolog lebeg a szemük előtt: majd most jól megszívja a “liberálisbolsevik” – jelentsen ez akármit is – ellenzék.
    A gátlástalan hazudozóknak mindig biztos talaj az irigység, a káröröm, ami mindannyiunkban ott lapul. De van, aki igyekszik ezt leküzdeni.
    Ami meg Vona állítólagos “kilengéseit” illeti. Mivel egyetlen politikai vezetőt sem férjnek vagy szeretőnek szeretnék, teljesen indifferens a nemi identitása, sőt a “szépsége” is. (Bár kétségtelenül van igazság abban, hogy az ember 40 éves kora után már felelős az arcáért. Elég ehhez a jelenlegi kormányfő 1989-es és 2016-os képére vetni egy pillantást.)

  • Hu ha! Most ugyan miért tetszenek ennyire elcsudálkozni ilyen híreket hallva? Várható volt, hogy a Fidesz nem fogja annyiban hagyni a Jobbik “pálfordulását” és valamit kitalál, hogy lejárassák őket. Itt a téma megválasztása az ami kissé durva. Ám nem zörög a haraszt ha nem fújja a szél. Tetszenek emlékezni még Szegedi Csaanádra? Először az ő esetében is ódzkodott mindenki, hogy szemenszedett hazugság csak lejáratni akarják. Aztán végül szembesülnie kellett az igazsággal, hogy nem csak szegről-végről de zsidó. Megjegyezném ezzel kapocs, hogy abban az időben olyan dolgok is keringtek Vonosnégyes Gáborról, hogy még bármicvája is volt, sőt a farkincáját és megnyirták. Akkor ezt félre tudták seperni és még Miviktorunk is kiállt mellete. Ám úgylátszik tartogatta az adú ászt, hogy adott esetben kivághassa mint a 21-et. Várom a következő kiteregetést amit majd Mi Viktorunk ellen fognak kidobni a sajtó lefizethető emberei. Mert Viktornak is akad margarin a fejin csakhogy eddig még senki sem merte olvasztani. Most jött el az ideje. Kiváncsian várom ugyan mi is lesz az? Netalán Lévay Anikó kitálalja hogy Viktor micsoda macsó férfi? Mert eddig senki sem merte megírni nyiltan hogy Viktorka mint valódi férfi többször is eltángálta kedvenc feleségit ha úgy volt éppen kedve (volt egy időszak amikor Aniko napszemüveget viselt pedig erre nem lett volna oka. Nem volt sem erős nap sem jupiter lámpa. Inkább a naplementék éktelenkedtek a szemei alatt. Ám ez ugye magánügye a miniszterelnök úrnak és ha valaki esetleg megmerné írni az az életével játszana. Nem véletlen fordult Vonáné éppen hozzá, hanem pontosan azért hogy ezek után védelmébe vegye mielőtt ők ellentámadást indítanának ellene.)lesznek még meglepetések ne tessenek aggódni.

  • Kedves talalom!
    Írod: “Annyira jellemző: egyik sem annak örül, hogy jobb lesz majd az élet. Egy dolog lebeg a szemük előtt: majd most jól megszívja a “liberálisbolsevik” – jelentsen ez akármit is – ellenzék.”
    És mennyire igazad van!
    Tegyük hozzá még, hogy ezeknek az itteni harcias jobboldaliaknak minimális fogalmuk sincs sem a liberális, sem a kommunista eszmékről, és egyáltalán nem tudjál, hogy mindazokat a kellemes előnyöket, amiket az életben élveznek mennyiben köszönhetik közvetlenül, vagy közvetve ezeknek az eszméknek.

    Szerintem leghelyesebb lenne, ha megmaradnának annál a NAGYONFONTOS kérdésnél, hogy hová szokta Vona Gábor dugdosni a farkát. Az való nekik…

  • Itt a legnagyobb kérdés az, hogy annak idején, amikor abban a “közös polgári körben” egyesült a két nagy államférfi, hogy megalapítsák a Jobbik náci-pártot, akkor Vezér ugyan milyen alapon is szemelte ki magának erre a vice-vezéri szerepre . é p p e n . ő t , Vona Gábort ? Tudniillik a Jobbik alpítása nem valami spontán szikra gyanánt pattant ki Őfőméltósága karakteres homlokából, hanem előre tervezett lépés volt annak érdekében, hogy a kormányra kerülésük esetén a FidSS-ről leválasszák a szélsőjobb igencsak kellemtelen, mondhatni szalonképtelen “hugyos” hadát…
    Másrészt, itt ezen a lapon, már többen is hangot annak a tévedésüknek, hogy a történelem nem ismétli önmagát. E tragikus tájékozatlanság okozott már sok galibát a história harcmezején. Így volt például, amikor Hitler Vezér és Kancellár mindössze egyetlen éjszaka során meggyilkoltatta az addig leghűségesebbnek ismert alvezérét az Ernst Röhmöt az SA vezetőjét és még 200 körüli hívét is – ha lúd, hát legyen kövér alapon… A mi Führerünk csak ritkán nyúl az élet elévételéhez, mint megoldáshoz, hisz a hatalmi gépezet minden alkatrészét úgy láncolta magához, nem kell a kiszemelt áldozatot feltétlen kitörölnie ahhoz kitörölnie az élők sorából, hogy “hatástalanítsa”, hiszen ő a legnagyobb karaktergyilkos ebben az országban. Ezt megtapasztalhattuk 1998-tól kezdve a napjainkig, csakhogy eddig a baloldalt aprította, kaszabolta, míg mára már – mindennek eljön a sora, a jobboldali ellenzéke, vagy inkább mondjuk úgy a hatalmi konkurense került sorra…

    Történetesen lehet, hogy ez a pletyka Vona homoszex mivoltáról sem véletlen, hisz az említett 1934-es analógia főszereplője Röhm – aki addig szintén szilárd barátnak látszott – azóta már történelmileg is homoszexuálisnak bizonyult… Amit Hitler már a kezdetek kezdetén megbocsájtott neki részben azért is, mert ezzel zsarolhatóan sakkban tudta tartani, azt az “egyre elszemtelenedő jóbarátot”. Utóbbit viszont már nem tűrhette el és megölette.
    Orbán egyelőre maradt egykor kiválasztott polgárköri barátjának a karakter kivégzésénél, mégpedig a mai kornak legjobban megfelelő szisztémánál…
    Érthető; a hím oroszlán is felfalja a keze ügyébe kerülő, az egykor esetleg még fölé kerekedő, trónkövetelő, hím ivarú oroszlánkölyköt. Kérem, ez a vadon rendje…

    😀

  • Almási Alma 7,26 : 🙂

  • Vak Ond
    2016 november 12
    11:44 de.

    Kedves Ond!
    Te tényleg vak vagy és a szövegértéseddel is gond lehet! Ha én a Vonával kapcsolatban mondok valamit, azt miért próbálod rám értelmezni?

  • Igen, kedves Alma. Erre való az összes ilyen “hír”. Hogy az Akiva meg Boda-félék ezen csámcsogjanak, és eszükbe se jusson elolvasni pl. a Vona-csapat programját. Az a legfélelmetesebb benne, hogy nagyon profin összeállított gyűjtemény, a “zsidó” kifejezés nem is szerepel benne. Cigányozás ugyan van bőven, illetve: mintha marcsitudatú mindentudók írták volna. Nincs baj a cigánnyal, csak a “nem dolgozóval, meg “deviánssal. Csakhogy: ki mondja meg, hogy mi a deviancia, és ki az, aki “nem akar” dolgozni. De sokan vannak az egyetértők. Sajnos a “segélyért munkát” hamis és hazug szólamára (szívfájdalmamra épp a szocik találták ki) senkinek nem jutott eszébe: munkáért nem segély jár, hanem munkabér, munkavállalói jogokkal. (Nekem eszembe jutott, üvöltöttem is emiatt.) Elérte a “normális” többség, hogy most már munkáért is csak segélyszintű pénz, és szinte semmiféle jog nem jár. De nem fogjuk megúszni azt sem, hogy egyetlen Párt mondja meg, ki a jó állampolgár. Vagy egyáltalán az ember.

  • Vak Ond
    2016 november 12
    1:57 du.

    -” Annak nyilvánosságra hozásával kapcsolatban orbánnak is meg kell védenie magát? Bizonyítsa be, hogy nem fajtalankodott!”
    Ez a “Földalatti mozgalmak” logikája! Bizonyítani csak azt lehet ami megtörtént!
    Ezt sem fogod megérteni mert az egész filozófiád enyhén szólva zavaros! “Tehát én keresztényebb vagyok a keresztényeknél!” aztán kifejted, hogy Neked a politeizmus a legszimpatikusabb!
    Ezek után tényleg célszerűbb mindent rRád hagyni!

  • charlie Miért kell butaságokat írni? Sosem kerültek Magyarországon hatalomra a liberálisok, csak kaptak egy kicsit a tortából. Horn nagyon kulturált húzása volt, mikor túlnyerte magát az MSZP. Sajnos a liberálisok nem tudtak vele élni.
    Nem azért vagytok bunkó maradiak, mert nem kislánnyal vagy kisfiúval szexeltek, ez tévhit. 🙂
    Minden parlament emelte a fizetését, ezt is kár forszírozni. Nem is lenne nagy baj, a jóllakott macska nem lop. Na de azt nem tudhatták, hogy a Fidesznek az egész ország kell, nem tudnak jóllakni.

  • Chris 2:33!

    A szélsőjobbon nemcsak “a férfiasság” de “tisztafajú származás” is számít.

    Amikor Szegedi Csanádról, Vona helyetteséről kiderült, hogy zsidó származású, a Jobbik vezetősége napirendre tűzte az érintett kirúgását a náci gyülkeztből. Hogy ez aztán miért is nem jött össze azt nem tudom pontosan. [Úgy emlékszem, hogy érintett nem volt hajlandó lemondani az EU-s hivataláról, és ezért kellett bent maradnia – mert, hogy mit szóltak volna Brüsszelben? Mellesleg Szegedi azóta is Köves Slómónál nyer vígasztalást… Befogadták magzuk közé.]

    Azon kívül még tizenakárhány éve, amikor Orbanini és Zazdrivecz még alig alapította meg ezt a nemzetiszocialista hordát (ami azóta már nem érdektelenül, de némileg karamellizálódott) utóbbi egy tévéinterjúban kategórikusan kijavította a műsorveztőt, hogy Horváth Alaldár polgárjogi harcos úgymond; “nem magyar, hanem csak magyar állampolgár, és az nagy különbség”. Így.

    Vona igazán a saját sorsának kovácsa.

    .

  • Ps.:

    Ez a Horváth A-ról tett nyilatkozat kb akkor hangzott el amikor ugyanez a náci csürhe az Északkelet-magyaországi cigány negyedekben csattogtatta a fogait és bakancsait… – hallgatag rendőrségi asszintenciával körítve.

    Annyira azért nem voltak hallgatagok, hogy a veszélyeztetett lakosságot állította be provokátoroknak…

    .

  • Talalom 6,35!

    “Mindenki felelős az arcáért 40 felett.”

    Van a You Tube-on egy “a 60-as, 70-es évek slágerei” négyperces visszaemélkezős montázs. Ebben van egy fotó, ahol Gyurcsány, Stumpf I., és Orbán is együtt szerepelnek, valami iskolai KISZ gyűlésen. Hát az épp ezért érdemes megvizsgálni.

    .

    .(Az úttörő kürtös meg, becsszó véletlenül, de én vagyok egy másik képen.)

  • Mostse aki vagy!

    Azt írja,
    “És akkor mi van”
    – tudniillik, ha igaz, hogy Vona b…i.

    Ez valóban jogos megállapítás . l e h e t n e, DE csak akkor, ha nem éppen Vonáék, azaz a Jobbik lett volna a legfőbb . s z e r v e z ő j e . a “Meleg identitás”* napján (minden alkalommal) a szervezett “spontán” ellentüntetők egész hadának…

    Most aztán megnézheti majd magát a sajátjai által leüvöltve, leköpdösve és megdobálva…
    .

    .
    * Szánt szándékkal írtam identitást, mert az az oly sokszor meghirdetett Meleg “büszkeség” az egy akkora baromság, hogy mindig dühös leszek ha hallom… Ugyanis, ez a tény, hogy valaki “homokos”, se nem szégyen se nem ad okot büszkeségere, mint ahogy az sem, hogy valaki heteroszexuális. Egyiknek ezt adta a mindeható, a másiknak meg azt… mindegy, ki itt keresi a boldogságát, ki meg ott… 🙂

  • Montanelli! 9,34

    Csak nem arra gondolsz, hogy ez a két kiváló alak a polgári körben az asztal alatt egymás combját fogdosta ?

    .

  • Don Golo’ Nagyon egyetértek Veled “meleg büszkeség” ügyben. Volt (illetve van, csak pár éve kiment Londonba a párjával, ahol már önálló vállalkozást építettek) egy meleg ismerősöm, aki rettentő módon szégyellte az egész meleg “büszkeség” napját. Pont úgy, ahogyan én rühellem a habzószájú feministákat, meg a hímsoviniszta macsókat. Mert azt akarják elhitetni, hogy el kell taposni/meg kell védeni engem, mert nem vagyok egyenértékű.
    Nem érdekel, hogy a politikusok között ki, hogyan élvez: feltéve, hogy nem közpénzekből fizeti a szeretőit, ahogyan ez ma is megesik néhány kormánypotentáttal. Sőt, még azt is elhiszem, hogy az illető hölgyek (tényleg, urak miért nem léteznek?) tényleg beleszeretnek egyikbe másikba. Egyrészt a gazdagságnak, hatalomnak van vonzereje. Másrészt tisztelt Uraim! Az a helyzet, hogy a szép hímneműek többnyire csapnivaló szeretők. Nyilván ez nem igaz a mutatós hölgyekre. Különben miért enné a fene a legtöbb hímneműt egy-egy, leginkább festőlétrára hajazó lencsibabára? Csak tippem van: a férfiak jó része – van kivétel – nem társat keres, hanem státuszszimbólumot. Aztán megsértődik, ha a párja nem olyan engedelmes, mint a Patek órája.
    A szexualitás fontos része az életnek, de úgy vélem, ha valaki semmi mást nem ért a sokszínű lehetőségekből, az bizony nagyon szegény. Még egy: kérlek, Vonáékat ne fasisztázzátok, nácizzátok. Sokkal rosszabbak: hungaristák.
    Még e

  • Kedves Charlie

    “ Moshe, nálunk amikor a liberálisok ténylegesen hatalomra kerültek (2002), na mi volt az első intézkedésük? Hogy emeljék a politikusok fizetését a duplájára? Nem, nem, az csak a második volt. Az első az volt, hogy eltöröljék azt a galád jogtalanságot, hogy 14 éves kislánnyal lehet szexuálni bárkinek, de a 14 éves kisfiúkat csak nézegethették a pederaszták. Na, ezt a felháborító egyenlőtlenséget kellett megszüntetni egy új törvénnyel, mert a magyar népnek ugye ez volt a legfőbb gondja. “

    Miert nem lepodom meg? Viszont nalunk az elso lepesuk az volt az elvtarsaknak, hogy felemeltek a politikusok fizeteset, es csak azutan alltak neki rombolni a gazdasagot.

    xx

    Kedves Almási Alma

    “ Tegyük hozzá még, hogy ezeknek az itteni harcias jobboldaliaknak minimális fogalmuk sincs sem a liberális, sem a kommunista eszmékről … “

    Hehehe. Ha valaki nem ker beloletek, vagy az “eszmeitekbol” az cak tudatlan lehet.

    De ha mar itt tartunk; mint mondtam mar tobbszor, nem az igazi liberalizmussal van bajom, hanem azzal amit az elvtarsak csinaltak belole mara.

    Xxx

    Kedves Talalom!

    “ Erre való az összes ilyen “hír”. Hogy az Akiva meg Boda-félék ezen csámcsogjanak, és eszükbe se jusson elolvasni pl. a Vona-csapat programját. “

    Egyre viccesebbek lesztek! Ugyan nem tudom, hogy a Boda elolvasta-e, de en igen. A “kulpolitikai” programjuktol engem is kitor a frasz.

  • Kedves Llanfair!

    “ Minden parlament emelte a fizetését, ezt is kár forszírozni.”

    Ez igaz.

    “ Nem is lenne nagy baj, a jóllakott macska nem lop. “

    Ez viszont nem.

    Xxx

    Kedves Don Golo!

    “ “És akkor mi van” – tudniillik, ha igaz, hogy Vona b…i.
    Ez valóban jogos megállapítás . l e h e t n e, DE csak akkor, ha nem éppen Vonáék, azaz a Jobbik lett volna a legfőbb . s z e r v e z ő j e . a “Meleg identitás”* napján (minden alkalommal) a szervezett “spontán” ellentüntetők egész hadának…
    · Most aztán megnézheti majd magát a sajátjai által leüvöltve, leköpdösve és megdobálva… “

    Ezt en is ertem nagyon jol, de akkor sem erdekel, hogy a fustos luknak szalad neki, vagy hagyomanyos modon hasznalja a kukijat. Ha igaz a hir, majd az elvtarsai elintezik a dolgot.

    Par eve elojott egy hir valami amerikai kereszteny paprol (vagy valami ilyesmirol) aki a pulpitusrol (es talan a TV-ben is???) dorgedelmes beszedeket mondott a homosexualitas ellen. Aztan eloallt egy homokos ferfi prosti, hogy a pap elvtars az o egyik rendszeres kuncsaftja…
    Tudod, a pap elvtars is minden bizonnyal rosszul erezte sajat magat a betegsege miatt, es amikor habzott a homosexualitas ellen, gonosznak hivva azt, sajat magat probalta megnyugtatni valami furcsa, torz modon. Az ilyesmi elofordul. Nem kell tole berosalni.

    “ Szánt szándékkal írtam identitást, mert az az oly sokszor meghirdetett Meleg “büszkeség” az egy akkora baromság, hogy mindig dühös leszek ha hallom… “

    Ebben egyetertunk. A TBC-seket sem latjuk felvonulni, amint buszkeseg repeszti szet a kebluket. Csak azert, mert valaki beteg meg nem lenne muszaj neki felvonulgatnia. De hat ok tudjak. Eleg nagy az orszag, tolem vonulgathatnak, en nem vagyok rajuk kivancsi.

  • Boda Marcsi Csak megjegyzem, Jézus zsidónak született, és mikor megkeresztelték, akkor megkeresztelt zsidó lett. Ennyi. Zsidó maradt.

  • Amúgy… Vak Ond megint nagy hülyeséget beszélt a tényleg vak Orbán elleni gyűlöletében!
    Köztudott utána lehet nézni(!)hogy Orbán se nem cigány se nem zsidó,meg ugye Ond legújabb agyalágyult feltételezése szerint nem
    homoszexuális és nem is volt az.
    1/ fehér, magyar értelmiségi családból származik,nem cigány(anyja pedagógus,apja építészmérnök) bár az ellenkezője sem lenne szégyen!
    2/református vallású és nem zsidó..bár az utóbbi sem lenne baj!
    a felsége különben katolikus!
    3/heteroszexuális fiatal kora óta,(ha homoszexuális lenne amiatt sem kellene szégyenkeznie,de nem az!)Ha ez igaz lenne akkor már a többszörösen leszerepelt (2 ciklus!!) gyűlölködő ellenzék már ezt harsogná! egyébként soha senki nem állította ezt,5 gyereke született, felesége van,normális házasságban él!
    na ennyi egy hiteltelen,elvakult,alaptalanul gyűlölködő balliberálisról!….

  • Don Golo!
    Bizony a Jobbik a saját gyűlölködésébe,csapdájába esik bele…Vona miatt!!
    Soha nem ítéltem el a” másságot”,de,hogy erre miért kellene büszkének lenni,hivalkodni a többséggel szemben,azt a mai napig nem értem!

  • Kedves Boda A hetero beallitatsagra miert kell buszkenek lenni, ahogy ezt a primitiv macso eletformak teszik?! Amit az ember a termeszettol kap, az ajandek, nem ok a buszkesegre. Mert ok vannak tobben? Ez vicces.

  • Don Golo!

    nov.13.11.01

    “Most aztán megnézheti majd magát a sajátjai által leüvöltve, leköpdösve és megdobálva…” -írod.

    Nos, mindez akkor lenne igaz, ha a Jobbik ill. annak tagjai legalább nagyjából következetesek lennének a maguk politikájával és erkölcsiségükkel szemben, de nem úgy tűnik!
    Zsidógyűlölők voltak, aztán kiderült, hogy Csanád zsidó? cigányoznak, ill. önkényesen rendszabályoznak romákat – de nyilvánvaló, hogy közöttük is van nem egy, nem is kettő, ám amíg látványosan ki nem derül, addig nincs baj, ha mégis, majd improvizálnak valamit! A retorikájukban természetesen minden ember egyforma, ill. vannak egyformábbak!
    A külföld ügynökei, a haza kiárusítása ellenzékiek részéről, és idegen “érdekek kiszolgálása” ellen feszt kiabáló Jobbik, a maga Kovács Bélájával mindez ideig nem tudott leszámolni, még csak elhatárolódni sem, és azt sem tudjuk igazán, hogy ki pénzeli a Jobbik nem filléres kiadásait, mert ez már akkor felkiáltójelesen megfogalmazódott, amikor még Simicska semelyik irányból nem kerülgette őket!
    Heves ostorozásba kezdtek a Fidesz pénzlopási manipulációit illetően, dörgedelmes felszólalások követik egymást a parlamentben Orbán több mint gyanús ügyleteire és családi érdekeltségeire rámutatva – ugyanakkor a miniszterelnöki reakcióra ami több alkalommal is elhagyta a száját “..uraim, önök tele vannak bűnözőkkel..” stb, semmit nem léptek, tényeken alapuló bizonyítékokat, kétséget kizáró dokumentumokat nem kértek, esetek, események felsorolásától eltekintettek – kvázi Orbán azt mond amit akar, a tisztakezű,és a haza sorsán rendületlenül munkálkodóak bandája a fenti (többszöri) állításra nem kért bizonyítékot, kivétel nélkül zavartan pislogtak, kínos mosoly kíséretében! Eltudod képzelni, hogy ezek majd megköpdösik a kapitányt mert meleg? Ugyan már, legfeljebb egy kissé hátrébb húzzák,és másik vitéz lép előre szerencsét próbálni mint a Toldiban!

    Egyébként úgy van letojva Vona melegsége ahogy van – akár az, akár nem az, kit érdekel? Nem az első és nem is az utolsó lenne, de ennek is csak azért van jelentősége, mert amit hirdetnek a melegekkel kapcsolatban (is) az homlok egyenest ellent mondana a valóságnak! Tehát, megint a következetesség amit sokadszorra is számon lehet/ne kérni, már ha!

    A Fidesz bárgyú és gyermekes logikáján viszont nem tudom van e még ember – a gondolkodó fajtából – aki megdöbben!
    Ennyi telik tőlük, a Habony művek kezd leereszteni!
    Ha Vona tudja, hogy az egész mögött Orbán áll,miért nem mindjárt Orbán ellen perel? Ja, hát igen, az állítást konkrétan T.Black.fogalmazta meg és Zuschlag J. kontrázott hozzá, de hogy mi minden utal Fidesz kézre, az elég világos! Elhangzott egy közismert TV adásban szombat du. hogy T.B. ezt az állítását ultimátum formában fogalmazta meg, még évekkel ezelőtt, amikor is nyilvánvalóvá tette, ha bizonyos feltételek nem teljesülnek, úgy nyilvánosságra hozza azoknak a fideszes politikus és egyéb közszereplésükről ismert uraknak a nevét akik erkölcsi “alapállásuktól” függetlenül látogatják az ismert meleg bárokat, és egyéb kétes helyeket! A határidő dec. 24.volt, és T.B. ezen a napon meg is nevezett három derék Fidesz-KDNP-s(!)honatyát; Semjént,Szájert és Vonát!(mindhárman az “Isten Haza Család” jelszavával az ajkukon alszanak el!)

    A dolog érdekessége, hogy mára csak egyedül Vona maradt meg a Fidesz listáján, és az emlékezetében….! Hát most megeheti amit főzött, a leszalámizás szerintem már régen elkezdődött!
    Egyébként teszek arra, hogy Szájer, Semjén, vagy akár Vona kivel mikor mit csinál – csak előbb felkéne mérni van e vaj a fülem mögött az adott témában, aztán szenteskedni bele a vakvilágba!

    .

  • Szerintem egy homoszexuális nem büszke, sőt.
    Ismertem egy derék fiút aki annak született.- Ő egyáltalán nem volt büszke, inkább az volt a problémája, hogy tud találkozni “save” szexpartnerrel?!

  • Llanfair. egy hetero nem büszke, mert annak született.
    Inkább természetesnek fogadja azt.

  • Már írtam arról ezen a lapon, hogy egy évet töltöttem a kommunizmus, Rákosi korban fiatalkorúak börtönében.
    Volt néhány lány aki az volt, és volt olyan aki azzá lett. A börtönigazgató ezzel a lánnyal tett egy cellábe, hogy “beszélgessek” vele.
    Jó családodból származó lány volt és később jöttem rá, hogy ő biszexuális volt, hol a fiúkat, holy a lányokat szerette. Ott éppen egy elég rossz lánnyal volt kapcsolata.
    Beszélgetéseink alatt ismertem meg és jöttem rá arra, hogy nem mindenki születik annak, van aki azzá válik.
    Manapság, mióta a “büszkeség” kultúra divatba jött egyre többen válnak azzá.

  • Figyelő Csak hiszed. Nincs “büszkébb” a macsó férfinél, aki hetero. Nem győzi hangsúlyozni, hogy ő a nőket szereti, és a legnagyobb sértés számára ha “lehomokosozzák”. Nyugodj bele, ugyan olyan büszkék arra amire nem lehet, mit a nem heterok.
    Csak a különbség, hogy a “mások” ezt ellentételezésként csinálják, a macsók pedig primitivizmusból.
    Te nem olvasol magyar kommentoldalakat? Ne olvass, nem éri meg, de akkor tisztában lennél a sötétebb férfiak lelkületével.

  • Besancon, a máshol kitárgyalt neoliberálisokra jellemző kettős mérce megint előjött. Az amúgy zsidózásra, cigányozásra, buzizásra minden bokorból előugró hiperérzékeny “jogvédők” most hol vannak? Szegény Vonát lebuzizták, erre sehol egy tüntetés, sehol egy flashmob, egy facebook-csoport, amely megvédené?
    ……
    Terry Black, a nővé operált mszp-s képviselőjelölt ezzel a képpel bizonyítja igazát:
    https://kuruc.info/j/480/egyeb/vonapuszi.jpg
    ……..
    Ez a kép a párt első legnagyobb választási sikere után készült, a párt eredményváróján.
    Arthur J. Finkelstein és George E. Birnbaum megdolgoznak a pénzükért.

  • Kedves Talalom!

    ” Másrészt tisztelt Uraim! Az a helyzet, hogy a szép hímneműek többnyire csapnivaló szeretők. ”

    Nem akarom megmagyarazni mitol van ez, gondolom te is tudod.

    Mindenesetre eszembe jutott valami, amin annak idejen kozel meghaltam attol, hogy vissza kellett fojtanom a rohogest.
    Par eve az egyik edmontoni munkahelyemen egyutt dolgoztam egy homoszexualis fiatalemberrel, aki egy izben elmeselte, hogy uj szeretot talalt maganak. Csak ugy mellekesen hozzatette a volt szeretojevel kapcsolatban, hogy: “O amugy sem volt jo az agyban.”

    Bar tudom, hogy mire gondolt, azonnal a ferfi-no kapcsolatra asszocialva az futott at az agyamon, hogy: “Vajon mihez kepest?”
    Bele kellett harapjak a nyelvembe, hogy ne durranjon ki belolem a rohoges.

  • Kedves Llanfair!

    ” Amit az ember a termeszettol kap, az ajandek, nem ok a buszkesegre. ”

    Abban egyetertunk, hogy nincs ok a buszkesegre, de pl. a rakot is a termeszettol kapjuk, megsem hivnank ajandeknak, nemde?

    ” Nincs “büszkébb” a macsó férfinél, aki hetero. Nem győzi hangsúlyozni, hogy ő a nőket szereti, és a legnagyobb sértés számára ha “lehomokosozzák”. ”

    Te ismersz ilyet? En meg egyetlen ilyennel nem talakoztam.

    xxx

    Kedves Charlie!

    ” Terry Black, a nővé operált mszp-s képviselőjelölt… ”

    Annyira “nove operaltak” hogy meg a magyar neve is atvaltozott angolra, vagy valoban ezzel szuletett?

    Valaki vagy 24 eve ova intett engem egy fiatal “notol” (amikor meg Kanadaban nem csinaltak meg ezeket az operaciokat) mondvan, hogy: “Ezzel vigyazz, o mint “he” ment Svedorszagba es mint “it” jott vissza Kanadaba.

  • Moshe, újabb szög a normalitás koporsójába:

    “Kanada liberális szövetségi kormánya jelezte, hogy a napokban meg fogja változtatni a büntető törvénykönyv egyik tiltását, ami bűncselekménynek nevezi, és tiltja az anális szexet, megkülönböztetve az egyéb szexuális tevékenységektől. A kanadai Btk. 159. szakasza szerint akár 10 évet is kaphat, aki anális szexben vesz részt.
    LMBT-szervezetek szerint éppen ideje volt már a törvény módosításának, mivel a tiltás kirekesztő és alkotmányellenes.A rendőrség 2008 és 2014 között Ontarióban 22 embert bírságolt meg a 159. szakasz értelmében anális közösülésért.”

  • Moshe Akiva Kedves Moshe Azt hiszem, most az ajándék szóba csak úgy belekötöttél, csavarod a szót. Nem válaszolnék erre.

    Találkoztam olyan macsóval? Viccelni tetszik? Ha nem számítana, akkor az ékesszólású magyar legények miért használják folyamatosan a “buzi” és “köcsög” szavakat? Ez ma Magyarországon pont olyan nagy sértés, mint a “libsi” és a zsidó. Akkor használják, ha mélyebben akarnak valakit megsérteni.Ha még mélyebbre akarnak menni, akkor még párosítják is ezeket a szavakat. Gondolom kitalálod, hogyan.
    Szerinted ezt a hetero és primitív legények, dicséretnek szánják?
    Tényleg rég jártál Magyarországon.

  • charlie Törökországban meg azon vitatkoznak, hogy az orális szex meddig engedélyezett. Egyik fél szerint, addig, míg nem jön a sperma, a másik fél szerint tovább is. Az anális szex tiltása kényelmesen belefér egy ilyen ostoba és elavult vitába.
    Gondolom nektek fogalmatok sincs róla, milyen sok nő tud gyönyört érezni anális szex közben? De nektek nem tetszik, tehát sittre velük. Levetkőzni azért szabad?

  • Kedves Llanfair!

    Nem latom, hogy egymas buzizasa, vagy mas, hasonlo “dicsero” szavak miert tennenek valakit macsova, es foleg erre buszkeve. Ha jol tudom, a macso szo lenyege az, hogy egy ferfi ferfiasnak tunik egy nonek.

    Abban pedig nincs semmi szocsavargatas, hogy felesleges buszkenek lenni a betegsegeinkre. Ha van, hat van. Ha zavar, el kell menni a doki bacsihoz, ha nem zavar, elni kell vele.

    Az analis sexel kapcsolatban: Mar tobb mint 20 eve hogy olvastam a Lethbridge Herald nevu ujsagban egy fiatal parrol, akikre kihivtak a rendorseget, amig valahol ket apartment epulet kozott dugi-bugiztak. Le lettek tartoztatva.
    Masnap megkerdi a biro a fiatalembert, hogy fel tud-e hozni valamit a mentsegere, mire ez volt a valasz:
    “Tisztelt biro ur, ez nem igazi sex volt, seggbe dugtam a lanyt.”

    Hozzatennem, hogy van egy kanadai baratom, jelenleg 69 eves, o azt mondja, hogy egesz eleteben csak seggbe dugta a noket, mert biztosra akart menni, hogy nem lesz gyereke.
    En is hallottam egy Kanadaban elo magyar ferfitol, hogy volt egy olyan novel itt, aki megkerte ot az analis sexre, es nagyokat elvezett kozben a no.

    xxx

    Kedves Charlie!

    Szerintem sincs semmi koze az allamnak ahhoz, hogy en kit, mikor es hogyan dugi-bugizok meg, amig az nem eroszakos cselekmeny.
    Bar ez sem teljesen igaz. Mikor Schwarzi California kormanyzoja lett, az elso torveny amit be kellett iktatnia az volt, hogy a halottak megdugasaert buntetes jar. Ugyanis elkaptak egy hullamosot amint eppen ugyeskedett, es addig Californiaban erre nem volt torveny.
    No es ezt hagyni mar kicsit tulzas lenne szerintem is.

  • Llanfair

    Én úgy tudom, DICSEKEDNI nem illik olyasmivel, amit a természettől kaptunk. A “büszkeségnek” nincs köze a primitívséghez. Vonának legfeljebb attól kell tartania, hogy sok primitív nem tudja azt, hogy mit jelent, hogy “heteró”? Egyik munkahelyemen volt egy szerencsétlen udvari takarító. Ha megkérdezték tőle, hogy -“Bandi, te normális vagy?” Azt válaszolta, “Kikérem magamnak, én nem vagyok normális!”

  • Moshe Akiva Kedves Akiva Nem teszi macsóvá. De ők ezt nem tudják.
    A homoszexualitás nem betegség, hanem állapot. Az orvostudomány így tudja, tehát én is ezt fogadom el.
    A szexben csak az a perverz, ami az egyik félnek elfogadhatatlan. Ha mind a kettő elfogadja, akkor nem perverzió, és senkinek semmi köze hozzá, hogy csinálják. Véleményem szerint.

  • jani Továbbra is tartom, aki büszke a heteroságára, az ostoba és primitív. Sosem voltam rá büszke, csak örülök neki, könnyebb az életem.
    Nem érdekel, Vona kivel bújt ágyba. Nekem elég az, hogy ő és a pártja az emberiség szégyene az elvtársaival együtt. Függetlenül, kivel kefél.

  • Kedves Llanfair!

    En nem hasznalnam a perverzio szot, inkabb az (szexualis) aberraciot.
    Ebbol sok fajta van, mint fenn irtam, a halottakkal, aztan az allatokkal, egynemuek kozott, sajat magaval, sot meg ketnemuek kozott is, mint pl. az analis sex, vagy ahogy egymast nezik ahogy egyutt maszturbalnak …stb… stb.

    Gondolom tudod, hogy a sex elsosorban a szaporodasra lett teremtve (akar Termeszet Anyacska, akar az Isten altal), es csak masodsorban “szorakozasra”.
    Tehat szerintem a nemi szervek normalis, termeszetes hasznalata a szaporodasra van. (Remelem nem kotsz bele abba, hogy a ferfie masra is.)
    Feltetelezem tudod azt is, hogy ami nem normalis, az abnormalis, vagy aberracio a normalistol.
    Tovabba, ha a testunkben barmi abnormalissa valik, betegnek hivjuk magunkat. Termesztesen vannak olyan betegsegek, amik allapotnak tunnek, elsosorban azert, mert egyelore nincs rajuk gyogyir.

    Namost: Lehet okoskodni, hogy a sex nem csak szaporodasra van, hanem oromszerzesre is, es a hazastarsak sem mindig azert dugi-bugiznak hogy gyereket csinaljanak. De ez meg mindig nem jelenti azt, hogy az ember fianak azon gondolata, hogy beleverje a farkat egy birkaba, vagy egy halottba … stb … normalis gondolat lenne.

    Ezekrol minden bizonnyal hallottal mar surun, vagy magad is gondolkodtal rola.
    De van valami, amirol szerintem nem tudsz, mert a “liberalis” agymosok ezt nem tulzottan reklamozzak:

    Az 1960-as evek kozepefele a WHO (az ENSZ egeszsegugyi algittegylete) eltavolitotta a homoszexualitast a betegsegek listajarol. Addig jo volt betegsegnek is.
    Ha azt hiszed, hogy ennek tudomanyos alapja volt, hogy kozben fejlodott a tudomany, erosen tevedsz. Mint mindig, ez is politikai okbol tortent. Kellett a “liberalisoknak” a homoszexualisok szavazta is, es meg kellett azoknak mutatni, hogy a “liberalisok” milyen vagany sracok es csajok. Bezzeg ok megvedik a homo-kat!

    Az orvostudomany tehat nem igy tudja. Az orvostudomany ugy tudja, hogy harom “reszbol” all az ember. Van ugye a fizikai test, a psyche, es az osztonok rendszere. Nagyon is jol tudja az orvostudomany az agy melyik resze kontrollalja az osztonoket.
    No es a fenn emlitett kulonbozo szexualis aberraciok az oszton-rendszer meghibasodasanak az eredmenye.

    Lehetne folytatni, hogy ez a meghibasodas nem csak szuletett “allapot”, van ugynevezett “tanult” aberracio is, amit kulonfele stimulusokkal el lehet erni. Ez utobbibol lathatunk peldakat meg az allatok kozott is, amikor kiemeljuk oket a termeszetes kornyezetukbol, mint pl. amikor a kutyuli a gazdi sipcsontjat akarja megdugi-bugizni.
    De ezt a temat minden bizonnyal te is ismered, tehat hagyom rovidre.

  • Moshe, ami szerinted “egy kicsit túlzás”, az már az agyhalottaknál lassan valóság:
    http://www.independent.co.uk/news/world/europe/incest-and-necrophilia-should-be-legal-youth-swedish-liberal-peoples-party-a6891476.html?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201611
    ……….
    Ami szép és jó az életünkben, ezek irgalmat nem ismerve, mindent szétcsesznének. Remélem az unokám nem fog a síromra köpni, hogy ilyenné hagytuk válni a világot.

  • Llanfair

    “..aki büszke a heteroságára, az ostoba és primitív. Sosem voltam rá büszke, csak örülök neki, könnyebb az életem”..

    A “büszke” szó jelentése az értelmező szótár szerint:”Öntudatos (személy), aki tisztában van saját értékével, érdemeivel, és ezért öröm tölti el.”

  • Kedves Charlie!

    Kivalo pelda arra, miert nem akarunk a “liberalisokra” vagy a cocjalistakra szavazni. (Bar meg kell hagyni, hogy ilyet meg a Rakosi rendszerben sem lehetett volna elkepzelni.)
    Ehhez agykarosultnak kell lennie valakinek. Lehet, hogy kicsit tul sok coke-ot es marihonaljat szivnak arrafele a haza “bolcsei”.

    De a svedeknek mar teljesen mindegy, befellegzett nekik. Anglia is hasonlo helyzetben van, bar meg szerintem megmentheto.
    E ket europai orszag vezetoi nap-mint-nap bizonyitjak be, hogy nincs olyan: “Ennel nagyobb baromsagot mar nem lehet csinalni.”
    Mindig van valami, amivel uberelik az elozo napi adagot. Szerintem kulon bizottsagot hoztak ebbol a celbol ossze, kivalogatva az orszag legnagyobb idiotait. Persze nem nehez nekik, eleg ha csak a nyiltan cocjalistak es a “liberalisok” kozott tartanak felmerest.

    Tehat ne izgulj, lesz ez meg ennel is rosszabb. Annyi a vigaszunk, hogy az agonizalasuk nem fog sokaig tartani, majd besegitenek nekik a bekegalambok.

  • Moshe Akiva Kedves Moshe. Ez így van. Rájöttünk, hogy a villámokat nem Zeusz szórja. Azután arra, hogy a Föld forog a Nap körül. Azután arra is, hogy a homoszexualitás a világ része, nem betegség, hiába is berzenkednek ellene az “egészséges” emberek. Igen, az ENSZ levette a betegségek listájáról, mert néha hallgatnak a szakemberekre, és ellent mernek mondani a középkornak.
    Igen, a közösülés az állatvilág szaporodási formája. De az egyik ostoba két lábra állt, és rájött, mi mindent lehet javítani rajta. Tudod, az evés is ősi ösztön, mégsem marcangoljuk a nyers húst, hanem “jóasszony módra” eszük a sültet.
    Az állatszex és a halottal szexelés felhozatala tévút, hiszen mindkét fél beleegyezése szükségeltetik. Egy állat és egy halott nem tud beleegyezni, egy jogilag nem felnőtt beleegyezése pedig nem jogszerű. Állatszex, pedofília, nekrofilia kihúzva.
    Az ember teljes teste tele van idegvégződéssel, használható gyönyörszerzésre. Értelmes, fantáziával megáldott ember, miért ne használja ki?
    Tudom, az egyetlen üdvözítő megoldás a misszionárius póz (sötétben és ruhában), minden más büntetendő. De hát elmúlt már néhány év a középkor végétől, ideje lenne követni a fejlődést.
    Isten, ha nem akarja, hogy jó legyen az embereknek, nem így teremti meg Őket.
    Maszturbálni egészséges, de hát azt is tiltják a középkorból itt maradt elmék. De azt nehezen értem, hogy mi a bánat rossz van abban, mikor egy gyönyörű nő önkielégítést végez előjáték gyanánt, és a férfi gyönyörködik abban a testben, amit Isten teremtet azért, hogy tessen neki. Sosem értettem, miért nem szeretnek és tudnak szeretkezni a férfiak. Most már kezdem érteni, lelki bilincsekkel nem lehet. Csak részvétemet tudom kifejezni irányukban.
    A svéd kis párt eltévelyedett ostobaságát kár felfújni, ismert akart lenni, bedobott egy óriási marhaságot, chárli meg rá is kapott. Szó nincs a vitájáról, főleg a megszavazásáról. De a liberalizmus kikezdésére jó.

  • jani A homoszexuális akkor miért nem lehet büszke magára, ha már a szavakat boncolgatod? Ő nem lehet “Öntudatos (személy), aki tisztában van saját értékével, érdemeivel, és ezért öröm tölti el.”? Mert a heterok nagy része, még a legostobább is, különbnek tartja magát a legértékesebb homoszexuális embernél. Szerinted így van? Szerinted hány hetero ember ér fel Csajkovszkijjal?

  • Llanfair

    2016 november 16
    1:26 du.
    Azt hiszem, kicsit elvagy tájolva.
    Ti. a homoszexualitásnak SEMMI köze sincs a tehetséghez. Mindenki lehet homokos, de nem Csajkovszkij!
    És lehetnek nagy zeneszerzők, akik nem homokosok.

  • Llanfair, “A svéd kis párt eltévelyedett ostobaságát kár felfújni, ismert akart lenni, bedobott egy óriási marhaságot, chárli meg rá is kapott.”
    …..
    Ötven évvel ezelőtt a buzulást reklámozókra is ezt mondtad volna és lám hova jutott a világ. Ötven év múlva ha rátok hagyjuk, bele gondolni se mer egy egészséges, hogy hova “modernizálódna” az emberiség.
    ……
    A büszkeségről. Csajkovszkijt nem azért szeretjük mert buzi volt, és az életműve sem arról szólt, hogy ezt propagálja.
    A homoszexuálisok azon elenyésző része, amelyik ebben a valóban veleszületett sorscsapásban részesült, nem kelt megbotránkozást az emberekben, hisz fogyatékosságát nem az utcákon pávatollal a seggében éli meg. Ellentétben a tanult viselkedésformára hajazó “divatbuzikkal”, akik már büszkék erre a tanult viselkedésre. Trendi lett. Persze a csepeli vasöntödében egyet sem találsz ezekből – hisz nem volt alkalmuk “tanulni” – de ha benyitsz egy modern tv szerkesztőségébe (BBC,RTL) akkor ott csupa modern “kéményseprő” melegedik.

  • Szerintem, már valahol írtam a mai kornak az a problémája, hogy divat lett a homokosság.
    Ismertem született homokost, igen szimpatikus fiút, aki nem akart az lenni, ismertem lányokat is , de arról most nincs kedvem írni.
    Ismertem, azaz sokat beszélgettem egy biszexuális lánnyal is.
    A témáról annyit, hogy igen, van egy kis százalék aki annak születik, és vannak olyanok akik azzá vállnak. Ez a többség. Egyszer hallottam egy rádióinterjút erről, megdöbbentő volt, hogy mennyi fiatalt “csábítottak” el!

  • charlie Csajkovszkij nem volt “buzi”. Homoszexuális volt. Érted a különbséget?
    Nem lett több homoszexuális, csak nem kell hazudniuk és elbújniuk.

  • Figyelő Nem vagyok eltájolva. Csak nem értettél meg.

  • Llanfair

    Az értékekről van szó. Arról, hogy ki mit tart értéknek. Szerintem, korábbi hozzászólásában Akiva jól közelítette meg az “egészség” oldaláról a problémát. Az egészség érték. És amennyiben a hetero-ság egészséges, akkor egyben érték is, amire nem primitívség büszkének lenni. A “büszkeségnek” vannak pejoratív értelmű szinonimái, de most nem ezekról van szó.

    A kérdés az, hogy a homoszexualitás egészséges dolog-e? Erről eltérnek a vélemények, amelyek nem mindig tudományosak. Az, hogy “vele született”, az még nem jelenti azt is, hogy “természetes”, ahogy pl. az autizmus vagy a csípőficam sem az. Vagyis, minimum erősen vitatható, hogy érték-e a nemi elferdülés és adhat-e okot a büszkeségre. Megjegyzem, amit “büszkeség” címén egyes csoportjaik művelnek, az már régen nem az.

    A humanizmus látszatát keltve a liberális politikusok a homokosok érdekvédelmét gyakran eltúlozva, sőt a többséget provokálva a hatalom megszerzésért ideológiai bunkósbotnak használják a jogvédelmüket, épp úgy, ahogy a provokatív rasszistázást, antiszemitázást, meg mint a szabadság és emberellenes vallásoknak megengedő eszetlen “toleranciát” is. Nyilván vannak őszinte és jó szándékú liberálisok is. De sajnos régóta már nem ők a meghatározók.

  • Kedves Llanfair!

    “ Igen, az ENSZ levette a betegségek listájáról, mert néha hallgatnak a szakemberekre, és ellent mernek mondani a középkornak.”

    Mint irtam, ennek semmi koze nincs a tudomanyhoz. Tokeletesen “kifelejtettek” targyalni az osztonoket, csupan arrol targyaltak, hogy ez vajon valamifele elmebetegseg lehet-e? Ez pedig a szokasos elvtarsias vita, amikor azon vitatkoznak, hogy hany angyal tud tancolni a tu hegyen.
    Nyilvanvalo, hogy a homoszexualitas nem elmebaj, hiszen sok orvos, mernok …stb… is homoszexualis. Tehat mar a “vita” kezdeten tudtak az elvtarsak, hogy miben fognak mindannyian megegyezni.

    De ha abban akarsz hinni, hogy ez a fejlodes eredmenye, higgyel benne.

    ” Tudod, az evés is ősi ösztön, mégsem marcangoljuk a nyers húst, hanem “jóasszony módra” eszük a sültet. “

    Nem a “folyamattal” van baj, hanem a hogyannal, vagy hogy mire van hasznalva valami. Az eves osi oszton, de ha valaki port eszik, vagy a hust a fulebe, esetleg a seggebe dugja a szaja helyett talan megkerdezzuk tole, hogy mi baja van, nem gondolnad?

    ” Az állatszex és a halottal szexelés felhozatala tévút, hiszen mindkét fél beleegyezése szükségeltetik. Egy állat és egy halott nem tud beleegyezni, egy jogilag nem felnőtt beleegyezése pedig nem jogszerű. “

    Nem arrol volt szo, hogy ki es mibe egyezik bele, hanem hogy az adott “folyamat” egeszseges-e, vagy normalis, ha ugy jobban tetszik. Megint emlitem a porevest: Csak azert mert az illeto port eszik es o ebbe beleegyezett az meg nem jelenti azt, hogy ez normalis.

    “ Az ember teljes teste tele van idegvégződéssel, használható gyönyörszerzésre. Értelmes, fantáziával megáldott ember, miért ne használja ki?
    Tudom, az egyetlen üdvözítő megoldás a misszionárius póz (sötétben és ruhában), minden más büntetendő. De hát elmúlt már néhány év a középkor végétől, ideje lenne követni a fejlődést. “

    A Romai Birodalomban es mas, korabbi kulturakban is muveltek oseink a dugi-bugit a leheto legelvezetesebb formakban. Ez nem fejlodes. Ugyanaz.
    No es semmi koze ahhoz, hogy a homoszexualitas betegseg-e vagy sem.

    ” Maszturbálni egészséges, de hát azt is tiltják a középkorból itt maradt elmék. “

    Nemtom, nekem meg semmi bajom nem lett attol, hogy nem rejszolok.
    Ugyanakkor valahol azt olvastam, hogy a ferfiak tobbsege eppen azert ocska szereto az agyban (ertsd alatta; tul hamar eldurran) mert kamaszkoraban (es kesobb) maszturbalt.
    Tovabbi erdekesseg, hogy a noknel a maszturbacio pont az ellenkezojet valtja ki, nehezebben ernek a csucsra ha tul sokat jatszottak magukkal.
    Ettol persze meg lehet egeszseges a maszturbacio, de ugy nez ki vannak hatranyai is.
    Es ez csak mellekes duma, mert nem errol volt szo, hanem arrol, hogy hova valo a nemi szerv.

    “ De azt nehezen értem, hogy mi a bánat rossz van abban, mikor egy gyönyörű nő önkielégítést végez előjáték gyanánt, és a férfi gyönyörködik abban a testben …”

    Rossz? Nem hinnem, hogy rossz, csak kicsit abnormalis, es ennelfogva beteg.

    “ Sosem értettem, miért nem szeretnek és tudnak szeretkezni a férfiak.”

    Nem szeretnek??? Ezt honnan szeded? Minden egeszseges ferfi nyomni akarja, foleg ha nem mindig ugyanoda kell visszajarni.
    Hogy miert nem tudnak? Fenn az egyik okat megirtam. A tobbi oka kicsit tul hosszu lenne, es amugyis tudja mindenki. Viszont eppen ezert jobb a hosszabb kapcsolat (hazassag) aminek soran osszeszoknak a parok. Ha jol szamolom 29 evig eltem egyutt a masodik felesegemmel, es az ido mulasaval csak egyre jobb lett a szex.

  • Kedves Charlie

    “ Ellentétben a tanult viselkedésformára hajazó “divatbuzikkal”, akik már büszkék erre a tanult viselkedésre. Trendi lett. “

    Van valami erdekes dolog, amit en “elfogadtatasi szindromanak” hivok.

    A bolsik hazugsagokkal, mellebeszelesekkel, bunkosagokkal es ha van ra lehetoseguk eroszakkal probaljak magukat elfogadtatni.

    A bekeaktivistak pedig hatarozottan meg vannak gyozodve, hogy attol fogunk szerelembe esni veluk, hogy ott lonek rank, szurnak le, ahol csak lehet.
    Mindketto intolarenciaval akarja bizonyitani, hogy ok mennyire toleransak.

    Hasonlo a homoszexualisok felvonulasa is, csak ok legalabb nem eroszakosak. Bar evekkel ezelott, a felvonualasaik hoskoraban egyszer megalltak egy new-yorki katolikus templom ajtaja es fala elott es rarejszoltak. Dicseretukre mondva ma mar nem csinaljak ezt.

  • Moshe Akiva Nem fogunk egyeterteni.
    Azert egy kerdesedre valaszolnek. Friss felmeresek szerint, a magyar egyetemi hallgatok heti- havi egyszer szeretkeznek. Ez a szam, neha meg egy napra is keves, meg az en koromban is. Ilyenben nem szoktak negativban hazudni. Ezt az ertermetlen elvtarsozast abba hagyhatnad, mert koros es serto. Ha ennyire ertelmetlenul hasznalod, teljesen hiteltelen lesz. Te meg mar tul vagy rajta.

  • Jani Igazad van, csak a kiindulopont teves. A pici gyerek, aki homoszexualis, ugy no fel, hogy csak a gyuloletet erzi a sajat iranyaban. A tarsadalmak nagy resze a kozepkorban el, tetszik nem tetszik.
    Persze, hogy keves tud beilleszkedni a tarsadalomba. Lazad, es a felvonulas is egy resze. Nem kell mas, mint elfogadni, hogy Ok is a vilag resze, beken kell hagyni elni Oket, es nem lesz felvonulas, nem lesz politikai jatek. Ilyen egyszeru.
    Oktoberben kivizsgaltak, es egeszsegesnek nyilvanitottak. Nem buszkeseget ereztem, hanem megnyugvast. Ok nem a homoszexualitasukra buszkek, hanem arra, hogy Ok is ertekes tagjai a tarsadalomnak. Mert azok. Persze, koztuk is van alja, mint a heterok kozott. De nem azert, mert homoszexualis. Nagyobb veszelyt jelent a vilagra egy diktator, egy bigott vallasi szekta, a korlatolt maradi butasag, mint az osszes homoszexualis. Mert Ok semmi veszelyt nem rejtenek, nem ragalyos es nem orokolheto.Ezt csak charliek kepzelik, tevesen. Gondolom hatalmas orvosi tapasztalataikra alapozva.

  • Véleményem szerint a nácizmus és a homoszexualitás eléggé kéz a kézben jár.
    Lásd az SA és kamerad Röhm esetét.

  • Llanfair

    Szerintem, megint átmentél álnaív értetlenkedésbe és szofisztikába. Annyit azért megjegyzek az érdemi vitához, hogy minden látszat ellenére a liberálisok a különböző társ. csoportok és kisebbségek problémáinak fenntartásában, botránykeltésben és nem a megoldásában érdekeltek. Olyanok, mint az üveges, aki csibész gyerekeket bérel fel, hogy éjszaka dobjanak ki mindig néhány ablakot, hogy aztán másnap legyen neki munkája.

  • jani. Ha te mondod.

  • Göllner András

    @ Jani, Moshe és a többiek

    Látom ez a Vona cikk nagyon magas szellemi színtre emelt benneteket. Nem is tudok mit szólni mind ehhez, ez nekem túl meredek. Én már csak arra vagyok kiváncsi, hogy a Gábornak van e egy otthonkája, vagy mindíg csak egy hudiban mászkál a csúcsok között ?

    Nekem, bevallom férfiasan, nincs otthonkám, de budiból kettő is van, ott szoktam elmélkedni a keresztény-nép-nemzeti vonulat fajtalankodása felett.

  • Göllner András

    @ Moshe

    Érdekes, számomra, hogy neked mi marad meg a fejedben a melegfelvonulásokról. Nézted, ahogy csinálják ? Gondolom, politikai nézeteidből következtetve, hogy te inkább a jobb alsó madárfogás kedvelője vagy.