Portugál
Cristiano homoszexuál! Utálunk szar Románia.
Ezekkel a rigmusokkal vonultak a magyar szurkolók Lisszabon utcáin a portugál-magyar mérkőzés előtt.
Értem én az indulatot, hogyne érteném.
Cserbenhagyott, lesajnált, kétségbeesett emberek masíroztak a portugál főváros stadionja felé. Idegesek voltak frusztráltak, rosszkedvűek.
Mitől lett volna jó kedvük? Bármekkora is volt a parasztvakítás, semmi jóra nem számíthattak a meccsen. Ezt még persze elviselték volna valahogy, hozzászokhattak az elmúlt évtizedekben, de ami ennél is rosszabb, odahaza sem várta őket semmi jó.
A lisszaboni utcán vonuló honfitársainknak a meccs után haza kellett indulniuk Magyarországra. Ahol, minden olyan, amilyen. Leginkább semmilyen. A feneketlen bendőjű Nemzeti Együttműködés Rendszere hatalma csúcsán, Orbán és társai azt csinálnak az országgal, amit akarnak. Ha úgy tartják jónak, lopnak, ha ahhoz van kedvük, hazudnak.
Mikor mire van gusztusuk az uraknak.
Mitől ne lett volna feszült az a kétezer magyar, akik a világ egyik legjobb futballistáját buzizták és szar, utálni való országnak nevezték azt a szomszédunkat, amelyben szép számmal élnek magyarok.
Érthető az indulat, mentség ugyan nincs rá, magyarázat annál inkább.
Magyarország ma olyan hely, ahol nem csak úgy lehet szegény az ember, ha nincs munkája, és nem jut fedél a feje fölé. Magyarországon ma úgy is lehet szegénynek lenni, ha az ember dolgozik, ám mégsem tud kijönni a pénzéből. Nem jut el moziba, színházba, nem tud a gyerekének rendes ruhát venni, nem tudja olyan iskolába íratni, ahol használható, versenyképes ismeretekre tanítják.
Miért ne lettek volna feszültek a portugál válogatott elleni meccsre menetelő magyarok, amikor a hazai kórházakban könnyebb meghalni, mint meggyógyulni. Amikor a csókosok szétlopják az országot, helikopterrel járnak lakodalomba, közpénzen utaztatják a babájukat, hetvenmillió forintos lakást vesznek a tízéves gyereküknek.
Értem én az indulatot, messzemenően egyetértek vele. Hatékonyabb lenne persze, ha ezek az elkeseredett magyar emberek nem Lisszabon, hanem Budapest és a vidéki nagyvárosok utcáin vonulnának. És nem kétezren lennének, hanem sokszor ennyien.
Ameddig nem ez lesz, addig marad a reménytelenség és a kilátástalanság. A megmásított múlt, az elhazudott jelen, az ellopott jövő.
Még szerencse, hogy a szólás szabadsága valamennyire megmaradt. Lehet buzizni Cristiano Ronaldót, üzenni Romániának, hogy szar, és utáljuk.
Mindent lehet, mert úgysem változik semmi. Sem a focink, sem az életünk nem lesz jobb ettől.
Föld S. Péter
9:13 de.
Azért egy Budapest – Lisszabon – Budapest út a belépőjeggyel nem lehetett olcsó még akkor sem, ha erre az egy napra valaki vitt magával téliszalámis zsömléket és Szentkirályi ásványvizet.
Ennek a meccsre utazott kétezer lélekszámú buzizó szurkolónak van mit a tejbe aprítani, ha maradt fölösleg a kiruccanáshoz. Tehát őket nem feszélyezhette semmi, még lakodalmas helikopter sem. Hacsak nem Brüsszel és a migránsok.
10:08 de.
Ez az udorító magyar csürhe! Bizonyára Trianon meg a Gyurcsány az oka!
10:46 de.
Azért, ez már beteg, hogy egy ilyen szép tavaszi napon is mindenről a NER jut az eszetekbe. Mindenki menjen ki, és élvezze a napsütést, az ibolya illatot, és a csivitelő madarakat!
11:38 de.
Ahogy a cikk írója is kérdezi, kik azok az emberek akik megengedhették maguknak ezt a kis kiruccanást? Nem sima focihuligánok annyi bizonyos. Akár milyen fapados járattal is utaztak simán két vagy háromszáz euró a jegy. Sőt lehet hogy ennél még drágább ha egy illetve két nap mulva akarnak visszatérni Budapestre. Nem hiszem hogy valami jólmenő üzlet tualjdonosa szóval üzletember egy ilyen útra kiadjon ezer vagy még több eurót. Szóval lelehet szűkíteni a kört: Vagy egy olyan kiváltságos csoport akinek a nagy Vezér előírta hogy ki kell utazzanak a mecsre mert ha nem nem kapnak kedvezényeket a vezértől.Illetve valamilyen gazdagok által finanszált csoport. Egyszeri ember akinek napi gondjai vannak nem fog ilyenre pénzt pocsékolni. Nem leszek meglepődve ha majd évekkel később kiderülne kormány által támogatott drukkerek csoportja utazhatótt ki a mecsre Lisszabonba. És semmi összeesküvés elmélettől sem irányítva
12:05 du.
Földes Péternek fogalma sincs erről a szubkultúráról és a világ fejlettebb részén is elhangzott rigmusokról. Magyar-„szeretetére” jellemző, hogy ellenkező előjelű szurkolások nem indukálnak benne érzelmeket, pedig egy vitriolos cikket ez is megért volna:
https://mno.hu/foci/zugott-a-magyarellenes-rigmus-a-bukaresti-meccsen-2390869
12:35 du.
„Hatékonyabb lenne persze, ha ezek az elkeseredett magyar emberek nem Lisszabon, hanem Budapest és a vidéki nagyvárosok utcáin vonulnának. És nem kétezren lennének, hanem sokszor ennyien.”
Ezt az idióta neofasiszta hordák melletti védőbeszédnek kellene értelmezni? Mert a magam részéről nem vágyok arra, hogy pár százezer fekete lyuk-fejű idióta vonulgasson.
1:05 du.
Charlie Az latom elkerulte a figyelmedet, hogy ezek az embernek oltozott valamik Portugaliaban gyalaztak Romaniat, nem roman-magyar meccsen. Ronaldo pedig csattanos valaszt adott a marharepaknak. De megint az imadott pelda. Ha mas hulye, a magyar is lehet hulye? Akkor mitol is tartjatok magatokat tobbre mas nepnel? Nem kellene jo peldat mutatni a rothado nyugatnak?
1:29 du.
http://endresy.blogspot.hu/2017/03/tenyleg-tobb-ezres-ilyen-tomeg-kellene.html
2:51 du.
Llanfair, ” Akkor mitol is tartjatok magatokat tobbre mas nepnel?” Már megint a hasadra ütöttél és mondani akartál egy nagyot, le kéne már erről szoknod. A magunkfajták nem tartják többre a magyarságot más népeknél, hanem csak szeretik a népüket és örülnek, büszkék rá hogy magyarnak születhettek.
4:37 du.
charlie
2017 március 27
2:51 du.
Ezekre a felvonulókra lehetsz is büszke. Az utolsó szálig.
Gratulálok hozzájuk
8:14 du.
Elképesztő, hogy ezen az oldalon, milyen magyar ellenes szövegek vannak!
Ti nem vagytok magyarok, ti hazaárulók vagytok!
4:54 de.
charlie Akkor nézegesd ezt a „magyar” csürhét, és dagadjon a kebled a büszkeségtől. Olvasgathatod a üdvözlő cikkeket is, attól is boldog lehetsz.
Ezt a magunkfajtás szöveget pedig abbahagyhatnád, mert a magad fajtád miatt nem tartja semmire a világ a magyarokat, még
szerencse, hogy a magyarság nem csak a Te fajtádból áll.
Nem értem, mi köze van ehhez az én hasamhoz? Miattam még egy külföldi sem köpött, ellenben a Portugáliában (is) ágáló „magyar szurkolók” után. Szomorú, ha ez ad okot neked büszkeségre. De hát szegény ember vízzel főz?
5:11 de.
Elképesztő, hogy Figyelő Goebbels nyomdokába lépett: megmondja, ki hazaáruló és ki nem.
5:16 de.
Figyelő Miért is? Mert undorodik az intelligencia ettől a csürhétől, akik csak szégyent hoznak a magyarságra? Ne gyere azzal, hogy más ország szurkolói sem tökéletesek, azok nem rám és a hazámra hoznak szégyent. Egyébként láttam ember módjára szurkolni. Lehet.
Ez a „hazaárulózás” pedig nem kicsit nevetséges Tőled, aki már hatvan éve hanyatt-homlok elhúzott az országból, és csak néha meri visszadugni az orrát egy kirándulás erejéig.
Tehát összefoglalva, szerinted az a magyar, aki külföldön kórusban gyalázkodik, aki pedig elítéli, az a hazaáruló? Ideje lenne felkeresni orvosodat, felülvizsgálni a gyógyszeradagodat.
Természetesen ha a csőcseléket védő „csárlira” gondoltál mint hazaárulóra, akkor bocsánatot kérek Tőled.
Ezek a „szurkolók” csak azt érik el, hogy a magyar válogatott ellen szurkoljon az intelligencia, hogy legalább a VB-n ne hozzon szégyen ez a csőcselél kis hazánkra. Bár ahogy elnézem az aranylábú fiúkat, ettől nem kell félni. Majd ha megemelik a bejutok létszámát százra, talán. De addigra már Gibraltár is felér hozzánk, mint az 50 ezer lakosú Feröer szigetek. 🙁
6:32 de.
Figyelő!
Te teljes fogalomzavarban szenvedsz. Ha valaki kritizál az mitől lesz hazaáruló:? Magyarázzad már meg ha te valamit kritizálsz Canadában akkor te hazaáruló leszel? Csak magyar a magyart gyalázza. Na persze mert az Istenadta nem ért más nyelven
7:02 de.
charlie,
tökéletesen igazad van.A büszkeség alapját régen keresem és a keresést folytatom.Foci nyelven írva nem bízok benne,hogy ebben a fordulóban megtalálom.
7:14 de.
Figyelő,
Te egyáltalán nem vagy elképesztő.Megint olyasmihez írsz hozzá, ami nem a Te asztalod.Melyik magyar foci csapatban játszottál. Én az Újpestben és a Vasas-Izzóban.Ahhoz viszont biztosan értesz, hogy fociszurkolóknak és egyáltalán kultur embereknek,hogyan kell viselkedniük külföldön,hogy azért mégse tegyék magukat és hazájukat undorítóan nevetségessé.Lehet,hogy ők a hazaárulók, vagy aki ezt a szégyenletes viselkedést pártolja?
9:21 de.
Szubkultúra… Aha… kultúra alatt?
11:14 de.
ÉLet- tapasztalatom eddig az volt, hogy a nemzeti sportoknál, mindig a nép a SAJÁT csapatának drukkolt és remélte, hogy majd győzni fog a meccsen!
Ez egy természetes emberi szokás.Ma egyes magyarok éppen fordítva látják.
11:48 de.
Ha nem lett volna ez a meccs- talán jobb is lett volna-nem tudott volna miről írni e cikk írója,nem tudott volna ennyi magyar gyalázó mondatot összeírni,nem lett volna alkalma elmondani ennyi rossz indulatú megjegyzést a magyarokra,minden alkalmat megragadnak a gyalázásra,nem is tekintik magyaroknak a magyarokat — csak a liberál – mszmp-s,mszp-s,szdsz-es és utódai,csak a baloldali emberek a Magyarok,a többiek gyaurok,hitetlenek senkik—szerintük.az írásokból ezek világlanak ki mindenkor.dicsőséges írócskák–hagyni kell a magyarokat békében , aki pedig nem annak érzi magát annak jobb lenne,ha kívül tágasabb lenne nekik.Mindig mindenütt belerondítani a saját fészekbe ?! ez a csodálatos európai érték?
Hát szerintem lenne sok mindenen elgondolkodni , hajrá fiuk,lányok ezt tegyétek inkább,minthogy írásra vetemedjetek.
A magyar az -magyar nem kutyasz.. -szemét,hogy bele kelljen taposni.Ti azt hiszitek hogy állandóan csak a magyarokat böcsmérlitek-elértek vele valamit–igen azt,hogy még inkább magyarnak fogja tartani magát,és tesz a lenéző ,ledorongoló nézetekre,véleményekre. ŐKET ERŐSÍTITEK!!Ebből a szempontból pedig pont az ellenkezője a legjobb,mint amit írtam,írjatok bátran,böcsméreljetek bátran–ERŐSEBBEk lesznek a megbántottak.
Nem böcsmérlő üdvözlettel.
12:29 du.
Figyelő,
bizony igaz, fordítva látják: nem a magyar csapatnak szurkolnak, hanem az ellenfél játékosát buzizzák és egy a meccshez köze nincs országot becsmérelnek kórusban, egy idegen ország fővárosának utcáján, falkába verődve.
2:08 du.
Az igazán elkeseredett embert könnyen lehet bűnbakok ellen hergelni, de azért ne nézzük már ennyire elmaradottnak a magyarokat! Nem hiszi a legtöbb értelmes magyar ember, hogy attól jobb lesz, ha bárkit buziznak.
A focidrukkerek bunkók voltak, de ennek semmi köze ahhoz, hogy itthon esetleg lakáshitele van-e! Ezek akkor is ilyenek, ha itthon 5 szobás lakásuk van.
Az, hogy a magyar fiatalok nem járnak moziba, színházba a jegyárak miatt, nem a fidesz alatt kezdődött, de persze ma is létező probléma. Az iskolaügyben föllázadtak a magyarok, ahogy tették ezt az internet érdekében is, sajnos az már a mozgalom hibája, hogy ballib világmegváltók túszul ejtették a Tanítanékot. Ezért fordultak el az emberek a civilektől, nem az iskolaügy javulása miatt.
3:33 du.
Llanfair
2017 március 28
5:16 de.
Te azt képzeled hogy, 2000 unalmában bedrogozott, lerészegedett, felbíztatott primitiv, újgazdag barom tömegpsichozis alatti önlejáratása egyenértékű két db 1000 fős reprezentativ, szándékosan elferdített országkép sztereotipiát erősítő látens közvélemény kutatással? Ha valaki valaha magyarnak vallotta magát, még akkor sem hihetne egy ilyen „újságírói” tákolmányt, ha az történetesen igaz lenne! Földeske meg ha ennyire szenved itt látványos -ám jól fizetett- műmazochizmusától, önként elhúzhatna, persze nem úgy mint a vadlibák, mert azok rendszeresen visszajönnek! 🙁 „Szerzőnk” már megint hozta szokásos országbecsmérlő és hungarofob -önleleplező- formáját! 🙂 Sajnos az ilyen védett árokásók is Orbánt igazolják, miszerint fizetett ügynökök ássák még jobban alá az ország amúgy sem magas renoméját!
4:44 du.
tóth péter
2017 március 28
11:48 de.
Valóban, ez a kontraproduktiv iromány dicséretet érdemel, mert célt tévesztett azzal hogy, dacot gerjeszt!
5:34 du.
Drizari
2017 március 28
12:29 du.
Én erről az oldalról írtam, nem a részeg drukkerekről.
5:44 du.
Orsós Elemér Nem képzelem azt, hogy ez a kétezer barom sokat számít. De az a sok barom, aki ugyan ilyen, de nincs pénze kimenni Portugáliába, az már aggasztó szám. Mert ezek csak a jéghegy csúcsa, és nem hiszem, hogy Te ezt nem látod, csak nem érdeked látni? Azt is remélem, hogy nem látjátok ebben is Soros kezét, mert az nagyon erős lenne.
Ezek a „2000 unalmában bedrogozott, lerészegedett, felbíztatott primitiv, újgazdag barom” a kormány kedvence, őket dicséri a kormánysajtó. Ezt látja a világ is. Hiába akarjátok félremagyarázni, nem lehet mindenkit hülyének nézni.
Föld S. Péter lát, és megírja a gondolatait. Ti pedig cáfolat helyet Őt (is) gyalázzátok, ebből következik, hogy igaza van, különben elég lenne cáfolni, gyalázás helyet, nem?
Minden írással lehet egyetérteni, meg nem, de ha Föld S. Péter a Bibliát olvasná fel, Ti akkor is hazugnak neveznétek, csak mert ellenzéki.
De az külön humoros, hogy fizetett írókról és árokásókról beszéltek, akik éppen egy Bayer lojalitását bírjátok. Amíg valaki nem ígér rá.
Szerintem tökéletesen egyszerű és érthető Föld S. mondanivalója. A hibája az, hogy aki nem akarja vagy tudja felfogni, annak hiába írja. Magyarország tele van gyűlölettel szegénységgel, irigységgel, butasággal stb, amitől frusztráltak, feszültek és durvák az emberek. Föld S. látja, és megírja. Ti látjátok, de szerintetek ez így jó, mert Titeket még nem érint. Pedig érint, mert mindenkit érint aki az országban él. Hiába van munkád, pénzed, szép családod, ha a környezetednek rossz. Persze lesz@rhatod a többit, úgy is lehet élni. Ti éppen ezt csináljátok, lelketek rajta. Persze, el lehet Föld. S. Pétert is üldözni, mint Kertész Ákost. De attól nem lesz jó, csak kevesebben mondják, hogy nem jó. Az jó? Tényleg jó?
5:47 du.
Érdekes, hogy itt egyesek a focidrukkereket automatikusan a jobboldalhoz sorolják, sőt „neofasisztáknak” nevezik. Pedig a sport és a szurkolás elméletileg pártsemleges. Elméletileg. Hogy aztán ki a bunkó, bunkóbb, illetve a legbunkóbb? Gyurcsány Feri a pártján belül is hasonló stílust használt, mint a drukkerek. „Elkúrtuk”, „kurva ország”, „kibaszott jó” stb. stb. Na és persze, Ille István sem adta alább a „kurva anyázással” stb.
Egyébként, más források pozitívan számoltak be a magyar szurkolók viselkedéséről.
http://www.nemzetisport.hu/magyar_valogatott/portugal-magyar-igy-vonultak-a-stadionba-a-magyar-szurkolok-video-2559677
6:33 du.
Llanfair
2017 március 28
5:44 du.
A menekültek sérüléseit is készpénznek vették egyesek, hogy magyarok okozták. Azóta férjemnek egy ismerőse mesélte, hogy az öccse Szabadkán volt átutazóban.
Éppen elkaphattak egy illegális csapatot. Hadd ne mondjam, hogy milyen hivatalos szervek kísérték őket a piactéren át. Egy gyerek futkározni akart, és úgy ütötte meg a gumibottal a szerv, hogy eleredt az orra vére.
8:51 du.
Llanfair
2017 március 28
5:16 de.
Egyikünk sem volt ott, Föld S. sem.
Ne haragudj, de nekem tele van a hócipőm az ilyen magyar gyalázó szövegekkel. Lehet, hogy a csőcselék hülye volt és kiabált. Ez már így van sajnos a focinál! Engem az piszkál, hogy Föld S. szinte keres magának témákat, hogy ledorongolja hazáját, vagy annak állampolgárait-.
Milyen magyar ember az ilyen?
4:02 de.
Figyelő Jobbító szándékú? Engem folyamatosan bosszant ezeknek a szurkolóknak nevezett állatok viselkedése. Miért kellene ott lenni? A felvételek tökéletesen elegek. Föld S Péternek ez a dolga, ez a munkája, hogy a rosszra felhívja a figyelmet. Nem sértődni kell, hanem változtatni. Ezeket a szarháziakat nem megvédeni, hanem elítélni. Úgy gondolom, rád is szégyent hoztak.
Ez egy ellenzéki újság, nem várhatod, hogy kormánypárti legyen. Remélem ha végre bukik a Fidesz, bárki kerül hatalomra, továbbra is a hibákra hívja majd fel a figyelmet. Lesz akkor is bőven valószínűleg.
Kérdezed milyen magyar? Jó magyar, mert nem akarja a szőnyeg alá seperni a rosszat. A magyar szereti a disznóságait titkolni, ezáltal konzerválni. Nem jó a koszt a szőnyeg alá söpörni, ki kell takarítani a kukába. Ez a „szurkolás” nem egyedi Magyarországon, egyre durvább és sűrűbb. Ma már minden sporteseményt politikai tüntetésre, valakik vagy valamelyik ország gyalázására használják. A kormány pedig adja alá a lovat. Ez elítélendő, pálcát kell felette törni, nem megvédeni vagy kimagyarázni. Ez lenne a magyarság érdeke, nem a kritikus gyalázása. Szerintem.
4:06 de.
hazai lámpa Ezzel azt akarod mondani, hogy a Portugálok buziztak és „románoztak”?
Semmit nem veszek készpénznek egy hírből, de sajnos a magyar rendőrség brutalitásáról elég sok tapasztalatom van a mentős időmből. Sajnos el tudom képzelni, hogy nem kesztyűs kézzel bánnak a menekültekkel. De nem tudom, csak nem tartom kizártnak.
4:13 de.
˙
Kik azok a foci-huligánok akik megengedhették maguknak ezt a kis kiruccanást ? Kérdezik többen is.
Válasz: Ugyanazok, akik 2006. őszén ott tomboltak először Orbán naggyülésein, majd az utcákon, a tereken és középületeket gyújtogattak, miközben többek közt beton tömbökkel dobálták a rendfenntartó erőket, stb… Az említett hőbörgést megelőzte az, amikor a néptribun – a mi V e z é r ü n k és kancellárunk – többször is béült a Fradi béközép lelátóra és tárgyalásokat folytatott több szurkolói szervezettel is… Ott dőlt el sok minden – következményként még napjaink történései is.
Így tehát Orbanisztán Kormányzója „becsületbeli” kötelességének tesz eleget, amikor ezt a csűrhét ha kerülő utakon is, de azóta is ilyen olyan külön anyagi juttatásokkal dotálja. Különben is, sose lehet tudni, mikor is lesz újra szüksége erre a zabolátlan bölénycsordára…
De hisz’ már Hitler is azt üvöltötte egy társaságban, a kancellársága kezdetén, amikor jelenlévők arra célozgattak, hogy egyes egykori párttársai míly pofátlanul harácsolnak jó zsíros állásokat és anyagi javakat:
„Mégis, mit gondolnak maguk, különben mivel fizetném meg a hozzám hű bajtársak akkori áldozatát…!?”
.
4:18 de.
jani Ennél Te sokkal okosabb vagy. Az, hogy valaki egy zárt közösségben mint mond, ahol mindenkit ismer, nem ugyan az, mikor egy megvadult tömeg idegen országban, egy másik országot gyaláz. Azért érzed a különbséget, nem?
A szurkolás tényleg pártsemleges, de a 2006-os események óta mikor tudjuk ki felhasználta az ultrákat a cirkuszra, a magukat szurkolóknak nevezett jobboldali hordák folyamatosan csinálják a felhajtást. A nevezetes debreceni (?) „ártatlan” szurkolók megverése sem volt a véletlen műve. Megtervezett provokáció volt a „nagymagyarország” zászlókkal és skandálással. Nem a Szlovákok, illetve a magyar liberálisok szervezték. A románok elleni meccseket is úgy tálalja a jobboldali sajtó, mintha háború lenne. Mi értelme? Láttad a vonatot, ahol az intelligens magyar „szurkolók” utaztak?
Igazad van, a szurkolás pártfüggetlen. De ezek nem szurkolók, hanem a jobboldal csőcseléke. Nem értem, miért véditek, mert igaz, hogy külföldön „csak” a magyarokra hoznak szégyent, de határon belül mindenki tudja, hogy ezek jobboldaliak. Szerintem nektek sem lehet kellemes ilyen állatokkal egy táborban lenni. Vagy olyan nagy hasznot hoznak, hogy megéri?
4:20 de.
Llanfair! 5’44
Tökéletes elemzés: 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Köszönöm !
4:31 de.
Megáll az eszem! Mi a bánatos franc köze van a hazaszeretethez, vagy pláne a „magyarsághoz” egy közismert, de nem közvetlen ismerős ember nemi identitásának? Egy szomszédos állam sértegetéséhez? Amely állammal mellékesen egy szövetségi rendszerhez tartozunk, és az e rendszeren belüli érdekérvényesítés során éppenséggel szövetségesünk lehetne???
Gyűlöletfóbiások! Ha a gyereketek a terítőbe fújja az orrát, és ezt a többiek szóvá teszik, akkor mindenki „gyerekgyűlölő”?
4:47 de.
Llanfair!
Pár éve a horvát tengerparton nyaraltunk… Egyszercsak befutott egy pár magyar autóbusz a rajtuk a FRadi Béköözépel.
Zászlókat lengetve, azokba „becsavarodva” lehömpölyögtek a buszaikról, és rögtön belekezdtek a tőlük otthonról már ismert, undormány rigmusaikba a „rira-ria hungária” meg hasonló – a maguk rém hamis – „vokális” interpretációjában… Azon túl, hogy a házigazdáink előtt szégyenkeztünk, még gyomorforgató stílusuk az egész napunkat is elrontotta.
Aztán a strandon is utólért bennünket ez a lumpenproletár tömeg, ahova ők természetesen „alakzatban” mozogva és „énekelve” vonultak le… Márcsak a gárda (ti. a nyilas) egyenruha hiányzott róluk, de hát mégis nyár volt…
Sehol egy stadion, sehol egy focipálya ami indokolta volna, az itt fentebb hirtelen oly engedékeny – főleg jobber – olvtársak megengedő bölcselkedését, hogy a „foci márcsak ilyen” és más hasonló sunnyogásaikkal. És, de mit keres benne a politika ???
.
5:04 de.
Kedves Figyelő!
Kérdezed: „Milyen magyar ember az ilyen?”
Válaszolok: Elkeseredett, hazáját és a magyarság hírnevét féltő ember, aki meglátja a lényeget. Én is hasonlóképpen érzek.
Azzal nincs megoldva a magyarok problémája, ha agyba főbe dicsérjük magunkat, pláne, ha a dicséret alaptalan…
5:09 de.
A kellemes magyar szurkolótábor, avagy a foci márcsak ilyen?
Pár esztendeje annak, hogy Izrael válogatott csapata játszott, ha jól emlékszem – micsoda marhaság, hogy – éppen a Fradi csapatával „barátságos” mérkőzést.
A meccs előtt a két ország himnuszait játszották, és amikor az izraeli himnusz szólt, a fradista (természetesen náci) csürhe hátat fordítva a pályának, a vendég csapatnak, mindvégig náci karlendítéssel álta végig e meghittnek szánt pillanatokat…
🙂
5:18 de.
Figyelő!
Magának ajánlom, hogy egész nap hallgassa ifj. Johann Straus Éljen a magyar című nyitányát. Megnyugtató kellem és ritmus árad belőle, csak egy picit habsburgos, ami magácskánál lehet, hogy a hazaárulás látomását vízióját hozhatja elő a tudatalattijából. Ebben az esetben rögtön kapcsolja ki…
– Jaj, dehogy magát! A készüléket… 😀
6:01 de.
Llanfair
2017 március 28
5:44 du.
Nagyon udvariasan, de félre beszélsz, ami esetedben megbocsátható, mert nem önhibádból hagytad el szülőhazádat, azonban ezért nem a makacs otthon maradó többséget kellene bírálnod, hanem az itteni viselkedési anarchiát előidéző, főleg megosztásban profi „politikusokat”, mondjuk úgy 40 évre visszamenőleg.
6:09 de.
Orsós Elemér
2017 március 29
6:01 de.
…”politikusokat” és az Ő nótájukat bazseváló Föld S. vagy Bayer féle média szócsöveket,…
7:36 de.
Llanfair
2017 március 29
4:06 de.
Ezzel arra akartam célozni, hogy a magyarok nagy többsége nem úgy viselkedik, mint egy futballhuligán.
A cikk viszont mintha arra lenne kihegyezve, hogy a kopasz és szteroiddal felfújt magyar fiúk NEM a futballhuligán réteget képviselik, ami minden nyugat-európai országban hasonló. Hanem mintha valami magyar pretoriánus banda nagyzolna külföldön, mint Orbán testőrsége és a nép elnyomója.
Erre írtam föntebb, hogy meg kell nézni az internet tüntetést és az első tanártüntetést az öt perc csönddel! Ott százezrek és tízezrek vonultak a kormány hibás intézkedése ellen, és nem volt semmi rasszizmus.
7:39 de.
Orsós Elemér Nem értem ezt az elmúlt negyven év hibáját. Én is abban éltem, mégsem lettem „olyan”. Abban egyetértünk, hogy az elmúlt 28 évben egyetlen igazi politikus sem volt a palettán, (szerintem egy volt, de nem nevezném meg, mert nem vonnám bele a beszélgetésbe). De én tényleg úgy gondolom, hogy értelmes és intelligens embernek hiába ássák az árkot.
Látom minden párt disznóságát, hiába mesélnek, hamar kiderül az álnokság. A politikus csak akkor tudja a népet gennyes célokra használni, ha az a nép fogékony a gennyes dolgokra.
Nem ismertjük egymást, én ugyan úgy kritizáltam az elmúlt kormányokat is, és fogom a következőket is. Ez mondjuk nem fogja Őket túlságosan zavarni, főleg, hogy én már nem választok ott. De ez nem mentheti fel az állampolgárokat, mert végeredményben a nép emeli maga fölé a politikusait. Ha a nép elbódul a szirének hangjától, arról a nép tehet.
7:55 de.
DonGolo Itt nálunk járunk focimeccsekre, megyénk amatőr csapata első osztályú lett! 😀 Stadionjuk még nincs, de első évben bent maradtak. Két év múlva talán kész lesz egy kis libalegelő, leállították öt éve az építkezést, mert az iskolák és a kórház fontosabb volt. Itt gyenge a foci, nem fizeti az állam, de az akarat az fantasztikus, és a meccsekre nyugodtan kimehetnek a családok is. Az iskoláknak külön helyet biztosítanak a szurkoláshoz. Még nem tapasztaltam atrocitást, igaz kevesebben is járnak ki.
Mikor jött a magyar válogatott Észak-Írországba, gondoltuk átugrunk megnézni Őket, nincs két óra autóút.
Azután mégsem. Nem akartam szégyenkezni a magyar „szurkolók” miatt, azt meg nem akartuk letagadni, hogy magyar vagyok.
8:06 de.
tisztelthölgyeimésuraim,
olyan is volt,hogy ugyan ez alkalommal a dicső,kopasztott turulcsirke leszármazottai dallammal együtt azt skandálták, hogy „megy a gőzös-megy a gőzös Auschwitzkába”.Miután ezt az intelligens,nagy emberségről tanúskodó zenei műsort a címzettek nem tudták lenyelni,az akkori sport és kultusz miniszterhez fordultak panasszal.Valószínű,hogy a miniszter asszony Dávid Ibolya a leg ideillőbb és árvalányhajiához méltó választ adta: „Sajnos nem értek a focihoz”.Az unintelligens panasztevők meg sem értették a frappáns,Figyelőhöz és barátaihoz méltó választ. Mi megértettük.”Magyarország (megint) jobban teljesít”.
8:09 de.
hazai lámpa Azért mégis 2006-ban főszerepet játszottak Budapest szétverésében, és azóta kapják a jutalomfalatkákat stadionok képében. A Fidesz székháznál is ott tündökölt a Fradi egysége, véletlenül a Fidesz védelmében. A klubok vezetőségét is elárasztották a Fideszesek, nem nehéz észrevenni.
A „futballhuligán” tényleg ocsmány egy találmány, és igen, a németek is buzizták Őzilt. A seggfej mindenhol seggfej.
Mégis látok különbséget. Egy portugál meccs előtt, Portugáliában a románokat mocskolni, meg lehet magyarázni? Nem igen hallottam olyanról, hogy egy párharcban egy harmadik országot gyalázzanak a „szurkolók”. Tehát úgy gondolom, hogy ezeket a futballhuligánokat valaki felhasználja a céljaira, és cserébe néhány dolgot elnéznek nekik. Mint régen a zsoldosoknak.
Ha ezeket a futballhuligánokat ténylegesen érné valami retorzió a kormány részéről, hajlanék arra, hogy nem irányítják őket. De alig történik ilyen.
8:42 de.
Llanfair
Engem nem győztél meg, hogy a futballszurkolók jobboldaliak. Legfeljebb annyiból azok, hogy a magyaroknak drukkolnak. De hát, ez a dolguk. Az viszont a baloldalt minősíti, hogy ez elég ahhoz, hogy a jobboldalhoz sorolják őket.
Egyébként pedig, nem kell a futballdrukkereket bemutatni. Igaza van Figyelőnek – ilyenek. Mégpedig függetlenül, hogy éppen milyen kormány van hatalmon. 2006-ban csak annyi történt, hogy sajátos (rájuk jellemző) stílusban nyilvánítottak véleményt.:) Hidd el, adott helyzetben – ha nem vigyáz – Orbán is megkapná ugyanezt.
8:46 de.
„tisztelthölgyeimésuraim”
2017 március 29
5:09 de.
Láthatóan alulképzett vagy fociultra-körökben. Az izraeli válogatott nem a Fradi ellen játszott, hanem a magyar válogatott ellen. A velünk barátságos országok barátságos elbánást kapnak a szurkolóinktól, de ne várj más reakciót olyankor, ha valaki még be is jelenti „hogy fel szeretné vásárolni az országunkat”. Simon Peresz kijelentésére szerintem ez egy úriemberekre jellemző, visszafogott válasz volt.
……
Izraelben játékosokat rugdosnak meg a pályára rohanó szurkolók, a zsidó Tottenham vagy Ajax meccsein folyamatos a gyalázkodás, a Celtic fanatikusai palesztin zászlókkal szurkolnak az izraeli ellenféllel szemben, a török kosárlabda csapat szurkolóitól rohamrendőrök védték meg a Bnei Hasaron játékosait és sorolhatnám napestig.
Gőzleeresztés ez, jelentősége minimális.
8:53 de.
Ha valaki nem tudná: ilyen focieseményekre a fogadóország rendfenntartó erői kérik a küldő ország rendőrségétől a kiutazottak rendbontási hajlandóságának a jelzését.
A küldőország rendőrsége személyes adatokat is átad, ha a kiutazók között nyilvántartott rendbontó található, akit eddigi működése alapján nem lehetett elzárásra ítélni, vagy fociesemények látogatásától eltiltani.
Aztán ezekkel az információkkal mit tud kezdeni a meccset rendező ország rendészeti hatóságai, az már más téma.
9:15 de.
Gyuri bácsi 8:06, az a dalolás nekem sem tetszett, a dolog hátterét a zsidó Várszegi Gábor adja, aki tulajdonosa volt az MTK-nak és valami „véletlen egybeesés” folytán megvehette a cégén – Fotex RT. – keresztül a Ferencvárost. Gondolom megérted milyen jól esett ez a fradi táborának. Én buta provokációnak gondoltam a dolgot anno, és tenyerüket dörzsölték a liberális média hiénái: végre felharsan a zsidózás, lehet rettegni. Izraelben nem tudom milyen reakciók történnének, ha a Hapoel Tel-Aviv-ot megvenné valamelyik gazdag Mohamed. (mondjuk, nálatok ez elképzelhetetlen lenne)
Azóta sincs számottevő inzultus ilyen téren az MTK meccsein a fradi új tulajdonosa alatt.
9:17 de.
Llanfair
2017 március 29
8:09 de.
Nem zárom ki, hogy lehet kapcsolat a kemény mag és egyes politikusok közt, ha más nem, hát szimpátia. Ha Földes cikke ezt boncolgatná, akár még érdekes is lehetne!
Hozzátenném, hogy a ballib ellenzéknek is megvannak a kedvenc civil csoportjai, de el nem ismernék, hogy egy követ fújnak velük, pl. Ligetvédők.
9:34 de.
jani Nincs is szándékomban meggyőzni arról, hogy a fociszurkolók jobboldaliak. Persze, hogy nem mind az. Azt mondtam, hogy ez a csőcselék a jobboldal terméke. Mennyire a szélén az kérdéses, mert a csordaszellem viszi a nem egészen hülyéket is, főleg ha már ívott is. De mégis, a baloldaliak elítélik, a jobboldaliak nem csak védik őket, még igazat is adnak nekik.
De megint mondanám, ezek nem fociszurkolók, ezek a civilizáció alacsony fokán álló emberszabásúak. Közük sincs a sporthoz.
Nekem egészen más elképzelésem van a sportról, és úgy tudom neked is.
Itt még olyan ostoba beírást is olvastam, hogy egy ember nyilatkozata miatt igen is jogos egy ország himnuszának és népének meggyalázása. Hát igen, egy bizonyos szint alatt biztos így van.
Orbán nem kapja meg, mert gondosan ügyelnek arra, hogy ne kapjon szikrát az elégedetlenség, míg valaki 2006-ban gondoskodott arról a szikráról.
9:45 de.
charlie Ezzel mindent megmagyaráztál. Nem kicsit kell primitívnek lenni, hogy így eressze le valaki a gőzt.
Azt persze gondosan kifelejtetted a példáidból, hogy azok a felsorolt disznóságok egymás ellen irányultak, nem egy harmadik ország felé.
De köszönöm bejegyzésedet, megint a nagyképű nacionalizmusod, amit talán már észre sem veszel, meg a jobbik és az úriemberek párhuzamba állítása. Ezen jól kacagtam. Ez jó vicc volt. 😀 😀 😀
Ha tudsz még ilyet, ne fogd vissza magad.
Himnusznál hátat fordítani, fütyülni alatta, náci karlendítést alkalmazni neked az úriember fogalma? Azt hiszem Te lejjebb vagy mint gondoltam. Pedig nagyon mélyre gondoltalak. A legnagyobb baj, hogy fel sem fogod, milyen mélyen vagy már.
9:48 de.
hazai lámpa Szerintem most nagyon eltértünk a tárgytól. A Ligetvédőket egyenlőnek látod a futballhuligánokkal? Ez ugye csak a vita kedvéért írtad. 🙁 Melyik Ligetvédő szidott külföldön egy harmadik országot? Zöldek mindenhol vannak, sokban igazuk is van.
10:09 de.
Llanfair
2017 március 29
9:48 de.
A civileknek a magyar kormányt kell szidni, hogy fasiszták.:)
10:10 de.
http://www.origo.hu/itthon/20130908-szetvertek-a-vonatukat-a-roman-magyarrol-hazatero-szurkolok.html
… akik még a velük jót tett szervezőjükkel is keményen kitoltak:
http://index.hu/sport/futball/2013/09/15/osszekalapozzak_a_penzt_a_roman-magyar_utan_szetvert_vasuti_kocsik_helyreallitasara/
és a kronika.ro tudósítása:
„A több mint ezer magyar drukkert szállító szurkolói vonat a MÁV közleménye szerint teljesen széttört vagonokkal tért haza. „A következő időszakban átmeneti kocsihiány léphet fel, ugyanis a Romániából hazaérkező szurkolói különvonat utasai a szerelvény nagy részét teljesen széttörték. A külső és belső felületeken is rengeteg rongálás történt, ezért a kocsik egy ideig még biztosan nem állhatnak forgalomba. A rongálás tizenkét B 20-80 és két WRm 88-81 kocsit érintett” – írja a Facebokon a MÁV-Vonatösszeállítás. A vasúttársaság a megrendelőn, vagyis a magyar válogatott hivatalos szurkolói csoportján hajthatja be a helyreállítás több millió forintos költségét, erre a szolgáltatási szerződés kötelezi a drukkereket.
Szentgyörgyön is kötekedtek a magyarországi szurkolók
Sepsiszentgyörgyön is randalíroztak a bukaresti világbajnoki selejtezőre tartó magyarországi szurkolók. A városba csütörtökön érkezett meg több száz drukker – megszálltak, majd pénteken utaztak tovább a román fővárosba. Csütörtökön este azonban néhányuk felbolygatta a várost, az éppen zajló pulzArt kortárs összművészeti fesztivál rendezvényein hangoskodtak, belekötöttek a járókelőkbe, leszólították a lányokat, hangosan énekeltek.
A sepsiszentgyörgyieket leginkább az háborította fel, hogy az egyik kötekedő magyar szurkoló megütött egy magyar képzőművészt. A sepsiszentgyörgyi alkotó a Tamási Áron Színházban, a The Qualitons koncert közben szólt rá a lökdösődő szurkolóra, akkor a kötekedő férfit lecsillapították, azonban a koncert után, már hajnalban rátámadt az akkor távozó képzőművészre, leütötte, majd beugrott egy taxiba és elmenekült.”
báncsák a magyarokat, ugye charlie? természetesen a románok, mert a tieitek olyanok, mint a ma született báránykák?
és – ez az a Magyar Kultúra, amit félteni kell a Másmilyenektől?
és te meg a Nemzeti Magyar Ifjak vajon miért nem vagytok felháborodva, ha nem Simon Perezről, hanem a legjobb belvárosi palotákat felvásároló szaúdi olajsejkekről van szó. Nem tudom, mit mondott Perez, de azt tudom, hogy csak a József nádor tér és a Ferenciek tere közötti ötperces gyalogtávon négy palota került arab tulajdonba.
10:14 de.
Llanfair
2017 március 29
9:48 de.
Az pluszpont, ha a szerencsétlen Ligetvédők megveretik magukat néhány agresszív kopasszal. Jól mutat az újságokban.
Természetesen vannak valódi tüntetések is. De a fentiekről miért is jutnak eszembe a Berlin utcáin verekedő kommunisták és nácik? Biztos csak véletlen …
11:13 de.
Tüske Zsófia
2017 március 29
10:10 de
„Sepsiszentgyörgyön is randalíroztak a bukaresti világbajnoki selejtezőre tartó magyarországi szurkolók. A városba csütörtökön érkezett meg több száz drukker – megszálltak, majd pénteken utaztak tovább a román fővárosba. Csütörtökön este azonban néhányuk felbolygatta a várost, az éppen zajló pulzArt kortárs összművészeti fesztivál rendezvényein hangoskodtak, belekötöttek a járókelőkbe, leszólították a lányokat, hangosan énekeltek.”
Biztosan muszlim migráncsok voltak álruhában…
12:36 du.
Kedves Zsófia ezt írod: ” Nem tudom, mit mondott Perez,..”
Erre a céltudatos „tudatlanságra” kiváló segítség a google keresője, ott még videót is előhívhatsz, de vigyázz az alatta sorakozó kommentekkel.
…..
A romboló szurkolók az én szememben is bűnözők, felelniük kell, kellene azért amit elkövettek.
…..
Az arab tulajdonlás ellen a Jobbik felemelte a szavát, légy már egy kicsit önállóbb ez ügyben is:
http://24.hu/belfold/2016/04/19/megkapargatna-az-arab-uzletember-kapcsolatait-a-jobbik/
12:47 du.
hazai lámpa Igazából a „ligetvédőkről” nem tudok semmit. A Liget szerintem alkalmatlan volt a „Liget” feladat megoldására, nem tudom, mik a tervek és mi lesz belőle pontosan.
Azt tudom, hogy egy rokon kap egy múzeumot. Nem jártam a Ligetbe, mert szerintem úgy volt szörnyű, ahogy volt. Az állatkertet sem szeretem, mert nekem az egy börtön állatoknak, a Vidámparkról is más elképzeléseim vannak, bár úgy sem bírom ezeket a pörgő-morgókat.
A kormányt kell szidni, hogy fasiszták? Miért, nem azok?
4:36 du.
charlie,
egy jó tanács nektek,turul hősöknek:Amikor Trianon követeléseiteket fuvolázzátok,követeljétek vissza az operaházzal szemben levő állami Balett intézetet is.Ez az Andrássy úti gyönyörű palota is + – 5 év óta arab tulajdonban várja a muszlim balett táncosokat.”Balett intézetet vissza,mindent vissza!” Ja, hogy Transzszilvániját kellett volna írnom?
9:01 du.
Llanfair
2017 március 28
5:16 de.
A foci drukkerek MINIDIG ilyenek voltak, még az angolok is!
Erről cikket írni, és a hozzá szoloknak a magyarokat szidni , remek alkalom volt..
Erre utaltam csupán, elnézést, de én még mindig magyarnak tartom magam!
9:15 du.
„tisztelthölgyeimésuraim”
2017 március 29
5:18 de.
Én senki”nyitányát” nem szoktam hallgatni, egyéni véleményem, hogy ezen a lapon sokan imádnak a magyarokon egyet ütni. Nem is értem, miért írnak magyarul? Persze, az is lehet, hogy nem tudnak más nyelven.
Csak ez ellen morogtam, nem értek egyet a drukkolok zajos viselkedésével, de az egész cikkel sem.
Mivel Kanadában, van szabad vélemény nyilvánítás, éltem vele!
Ez gyurinak is szolt!
3:17 de.
Figyelő Látod, itt a hiba. A foci drukkerek sosem voltak ilyenek.
Sokat jártam első (FTC), második KKFSE) és megyei osztályú Budakalászi Textiles) mérkőzésekre. Most is kilátogatok a Finn Harps FC meccseire.
Régen sem volt igazán kulturált, az angolok barbarizmusa volt a csúcspont. De mindig egymást szidták, sosem egy harmadikat. Egyszerűen nem igaz, amit állítasz.
Az sem igaz, hogy mindenki, éppen az elmúlt EB-n tüntették ki az ír szurkolókat Párizsban fantasztikus viselkedésükért. Az interneten keringenek a felvételek, hogy lehet ember módjára szurkolni. Ezt tapasztalom is két hetente, se anyázás, sem verekedés. Még a bírót is csak a bajusz alatt szidják, és már kisebb szabálytalanságért is repülnek a játékosok a pályáról.
A válogatott kemény néha durva játékosai külföldön tanulják el azt a szomorú stílust. Néhány elszigetelt konfliktus, mert hát finom a Guinness, de nagyon ritkán. Idáig nem tudok olyan esetről, ahol kórház lett volna a vége. De ha mégis igazad lenne, akkor a sajtónak és a kormánynak mélyen el kellene ítélni ezeket a huligánokat, és nem hősöknek beállítani. Nem gondolod?
Igen magyar vagy, erről nem tehetsz, annak születtél, az is maradsz. Ennek fényében, és annak tudatában, hogy Neked sikerült lelépned egy jobb világba, nincs jogod „hazaárulózni” azt, aki szintén szeretné elérni ezt, Magyarországon. Hiszen saját bevallásod szerint nem tudod mi van Magyarországon, nem foglalkozol vele és nem is érdekel, és ezek a Te szavaid. Csak nem hazudtál nekünk, és nem hiszem ezt rólad.
4:22 de.
Gyuri10:
„vissza,mindent vissza!” Ja, hogy Transzszilvániját kellett volna írnom?”
Nem, nem szabad ilyen kishitűnek, kisigényűnek lenni.
Magyarország először is visszakapja majd egyik ősi városát, Jeruzsálemet, magyarul a Szent Sólyom (azaz Turul) Városát.
Ez ainimum, de merjünk nagyot álmodni! „Borneo és Celebesz, magyar volt, s magyar lesz”. „Japán-magyar közös határt, elfoglaljuk Szibériát!) 🙂
5:43 de.
A.Alma!
„Biztosan muszlim migráncsok voltak álruhában…”
Avagy „álruhás arab leánykák, mon president” (Rejtő)
6:45 de.
Charlie 9:15
Címzett itt is, mint mindenűtt, ahol csak teheti nyíltan „hitet tesz” a rasszista, ill. antiszemita világnézete mellett. Tudniillik ebben a hsz-ében is megtagadja egy magyar vállalkozó azon jogát, hogy mint bárki más ezen a piacon, a cége felvásároljon akár egy sportegyesületet. És még nem átallja ártatlan hangon kifogásolni is, hogy „azért mégiscsak be kell látni, hogy a Fradi megvétele mégiscsak pofátlanság volt”…
Másrészt tudtommal Várszegi Gábor, tehetséges gazdasági szakember , több márkás cég tulajdonosa (egykor muzsikus és szövegíró is) soha nem jelentette ki, hogy ő zsidó vallású lenne, ám az ilyen nácifélék ezt valahol mégis kutakodva, vagy egymásközti szóbeszédek alapján, de főleg szélsőjobb, náci portálok lapjairól, sok esetben alaptalanul is számontartják.
Az ominózus esetben még, ha jól emlékszem egy MDF-es [akkor még nem létezett a Jobbik] parlamenti képviselő is megszólalt a Fradi megvétele ellen úgy, hogy úgymond az így ” . m a g y a r s á g t ó l . i d e g e n . k ö r ö k” kezébe került… Elvakult rasszizmusukban még azt sem bocsátják meg, hogy Várszegi akkor ezzel a megvétellel a Fradi nevű – mindig is egy szélsőjobb politikai célokat szolgáló – sportkört a létében mentette meg a teljes enyészettől. – Részéről, ez több, mint hiba volt…
.
6:55 de.
Llanfair 3:17
Írod, a kultúrnépek „sosem egy harmadikat szidnak”…
Bezzeg honfitársaink úgy általában szeretnek harmadikat szidni. Így van ez például az aradi vértanúk esetében is. Október 6-án mindig a románokat szidják, pedig abban . c s a k . az osztrákok [a Habsburgok] voltak a ludasak. 😀
.
8:05 de.
Nem, és nem értem. Nem a drukkereket: minden társadalomban vannak fogalmatlan barmok, akik némi alkohol, meg a tömeg hatása alatt hülyeségeket skandálnak, némi rombolástól sem riadnak vissza, főként ha tömegben vannak. Mert egyénileg gyávák többnyire.
Azt nem értem, hogy mitől „sport” ez? A balhézók egy részének még arról sincs fogalma, hogy mi történt a meccsen.
Nopláne, mitől hazafiság???
Pár éve, a kormány fejvesztett intézkedései miatt a Keleti elé zsúfolódó menekültek tömege feszült helyzetet teremtett a Baross téren és környékén. A rendőröknek is köszönhető, hogy nem történt súlyosabb atrocitás.
Ezidő alatt került sor valamilyen magyar-román meccsre.
És mit tett az a drágajó hazzaffy?
A Keletitől néhány kilométernyire, a Népligetnél elkezdte szétverni a várost. Hogy eszem azt a színtiszta magyarrosch zúzáját! És még én vagyok „magyargyűlölő”, ha nem helyeslem a barmok törés-zúzását? Ha a gyereketeknek lefogom a kezét, és elvezetem a WC-re, hogy ne a cipőmre pisáljon, akkor „gyerekgyűlölő” vagyok? Elmentek Ti a… jobbikba.
(Persze ez nem zárja ki, hogy a rendőrök soraiban is van a gyanúsítottat halálra verő, feleslegesen bántalmazó ökör. Ezeket sürgősen el kell távolítani mindenféle erőszakszervezet közeléből.)
12:22 du.
Voronyezs, ez a „rasszista, antiszemita” szöveget minden tényszerű beírásomra előkaphatod, ettől még a tények megmaradnak.
……
„megtagadja egy magyar vállalkozó azon jogát, hogy a cége felvásároljon akár egy sportegyesületet.”
Ezen az alapon egy iráni üzletember felvásárolhatná a Siratófalat téglaáron, aki meg berzenkedik, az meg rasszista.
A Fradi a szurkolóinak szakrális jegyekkel felruházott egyesülete, nem egy kft. amit bárki üzemeltethet.
……
Várszegit nem kell bemutatni, ha az elbaltázott privatizáció iránt egy kicsit is érdeklődik az ember.
Az 56-os „hős” Erdős Péter nevelte Gemini gitárosából először gyémántcsiszoló lett, majd egy kicsit később Grenada Budapestre helyezett főkonzulja, majd a József főherceg vadászkastélyaként nyilvántartott műemlék épület új tulajdonosa.
Persze tehetségét is bizonyítva szabadidejében felvásárolta a Keravill, az Ofotért, az Azúr kereskedelmi lánc, a Domus, a Balaton Bútorgyár, az Ajka Kristály nevű nagyvállalatokat, a magyar gazdaság gyöngyszemeit.
Az MTK tulajdonosa is lehetett a többi szabadidejében, hiába ilyen üzletember nem terem minden „lángoló csipkebokorban” és ezt az állást – helyesen – nem gójoknak találták ki.
Ahogy a Fradi elnökéét meg nem őneki.
…….
Az „elenyésző” Fradiért szerintem ne te aggódj.
12:26 du.
Kedves talalom, „És még én vagyok “magyargyűlölő”, ha nem helyeslem a barmok törés-zúzását?”
Ezt senki nem mondta rólad, és már leírtam, a törvények mindenkire vonatkoznak, ezeket a garázdákat elrettentően kellene büntetni szerintem is.
12:53 du.
charlie
2017 március 30
12:22 du.
„József főherceg vadászkastélya”
Az, ami Felcsúton található?
12:59 du.
talalom
2017 március 30
8:05 de.
Neked ez a legnagyobb problémád, másnak meg az, hogy a tyúkjait ellopják egy kis faluban, és esetleg meg is fenyegetik.
A menekültek ugye itt nem vonulnak már át az országon, de előtte a határ menti lakosságnak már kezdett elege lenni. Pl. állandóan bekopogtattak hozzájuk vízért idegenek, átmentek a kerteken stb.
1:25 du.
Lámpa, Budán van, Palatinus utca 1. alatt. Nem csúnya épület, a google earth-ön szépen mutat.
1:59 du.
charlie
2017 március 30
1:25 du.
Jó élt ez a főherceg, Rózsadombon „csak” villája volt.
3:34 du.
charlie,
lehet, hogy a jobbik tiltakozott Perez (nem, nem keresek rá, mit mondott és melyik website hozta hírül) és a muzulmánok tulajdonszerzése miatt, de azt te magad írtad, hogy a jobbik a fidesszel karöltve szerezte vissza a lakosság magánnyugdíj-pénztári megtakarításait. Így azt kell mondjam, a rablásban ti is igen jó partnerei vagytok a fidesznek.
Erősen kíváncsi vagyok, hogy ha jövőre lesz választás, ti kivel fogtok koalíciót kötni…. ami már most is igen jól működik a foci terén is: a Kubatov-féle magánhadseregben ott vannak a ti köztörvényes bűnözőitek is, a gyilkosságért elítélt Szőke Feri remekül el bírt bánni az ötvenkilós lányokkal a felsőoktatás tervezett átalakítása elleni tüntetésen. Úgyhogy ne fényezd itt magatokat, mert félrefújta a szél a báránybőrt és kilóg ám a lóláb.
3:48 du.
talalom:
volt valamikor talán még a HBO-n egy sorozat, amit egy nagynevű, de már visszavonult focista jegyzett. Ez az ember minden országban interjúkat készített a futballhuligánokkal, akik nem hajtották el, hanem nyilatkoztak neki. Az angol balhék után a legkeményebbnek a lengyeleket találta, azok nem dolgoztak, és csak a hétvégi meccseken a rendőrökkel vívott háborúknak éltek. A rendőrök is keményen beleálltak a harcba, ott több szurkoló került kórházba és szenvedtek hosszabb időn túl gyógyuló sérüléseket, a fővezér kómában is eltöltött bizonyos időt, de emiatt tisztelték… nos, ezeket próbálják a magyarok is utólérni. Mindenesetre egyszer volt szerencsétlenségem egy metrókocsiba kerülni egy Újpest-Fradi meccs után a szurkolókkal, és elmondhatom, hogy félelmetes volt. Mintha magukon kívül levő őrjöngőkkel lettem volna bezárva, pucoltam, amilyen gyorsan csak lehetett. Azzal a bandával akkor ott bárkit le lehetett volna gyilkoltatni.
3:55 du.
Alma, ami a sepsiszentgyörgyi vérmagyar focihuligánt illeti, engem nem is az lepett meg, hogy balhézott, hanem az az undorító gyávaság, amivel „a koncert után, már hajnalban rátámadt az akkor távozó képzőművészre, leütötte, majd beugrott egy taxiba és elmenekült.” ezek csak falkában erősek.
viszont ők képviselik a kultúránkat, amit tiszteletben kell tartani azoknak, akik az országunkba jönnek.
4:06 du.
Kedves Zsófia, „Erősen kíváncsi vagyok, hogy ha jövőre lesz választás, ti kivel fogtok koalíciót kötni…”
Nekem csak annyi vágyam van, hogy a mérleg nyelve legyünk – ha már nyerni nem sikerül 🙂 – és Orbán Viktor az óbudai panel nyolcadik emeletére felliftezve megkérje Vona Gábort legyen ő a miniszterelnök.
Ahogy Dávid Ibolyánál is könyörgőre fogta anno 2002-ben.
A régi baloldallal semmilyen kooperálás nem lesz részünkről, attól megszűnne a Jobbik.
…….
Az LMP mellett a Jobbik figyel a legjobban a törvényesség betartására, semmiféle érdek nem fűződik „köztörvényes bűnözők” futtatásához. A rend és a biztonság kínálása a legvonzóbb programpontunk, miért tennénk hiteltelenné?
4:58 du.
Llanfair
2017 március 30
3:17 de.
Tévedsz, közel 60 éve lesz mikor kivittek a Fradi meccsre, éppen így üvöltött mindenki, mint most, ezt az Angolok vették át, sajnos!
6:37 du.
Belzebub,
neked van ikertestvéred?Gondolom,ennyi baromságnak már nem lehetsz egyedüli tulajdonosa.Nem értem,hogyan szeretnéd magadhoz álmodni Jerusaláimot. Nyolc és fél millió vagy tizenhat millió zsidóval.Álmodni szabad akkor is ha nem élsz demokratikus államban és verd büszkén féltéglával a melledet magyarságodra, mert másod úgy sincs.Teljesítsél jobban!
9:11 du.
Gyuri10:
„Belzebub, neked van ikertestvéred?Gondolom,ennyi baromságnak már nem lehetsz egyedüli tulajdonosa.”
Gyuri nem, persze, hogy nem vagyok egyedüli tulajdonosa; ezeket a baromságokat több magyar (szélső)jobboldali honlapon volt alkalmam olvasni, és a pukkadásig röhögtem magam rajtuk. S mert nem vagyok irigy, arra gondoltam, most utólag megosztom veled, hadd nevessél te is.
Ám neked mintha kissé romlana a magyar szövegértésed, javasolom, hogy légyszíves olvasd el mégegyszer a szövegemet.
Gyuri10:
„Nem értem,hogyan szeretnéd magadhoz álmodni Jerusaláimot. Nyolc és fél millió vagy tizenhat millió zsidóval.”
Miért ne tehetném? Pár nap múlva úgy is aktuális lesz. Végülis „az egész világ egy nagyon keskeny út…” …. לשנה הבאה בירושלים
Gyuri10:
„Álmodni szabad akkor is ha nem élsz demokratikus államban”
Szabad, de csak úgy, hogy nem mondom el senkinek. Ha elmondanám, akkor is szabad lenne, csak akkor ne csodálkozzak, ha rövidesen én nem lennék szabad. 🙂
Gyuri10:
„verd büszkén féltéglával a melledet”
Nem tehetem. Nincs féltéglám, elvette az állam. 🙂 De ha lenne akkor sem a mellemet verném vele…
9:18 du.
Lianfair
Figyelőnek írtad: „..De mindig egymást szidták, sosem egy harmadikat..”
Sosem volt olyan etika a futballdrukkereknél, hogy az ellenfél csapatán kívül mást nem szidnak. Sőt, semmilyen etika nincs. Egyébként pedig az ellenfél nemzete is tekinthető „harmadik” félnek, mikor a csapat helyett szidják.
Küldök neked egy ízelítőt, amikor a lengyelek éppen „Ria-ria hungária!” skandálásával bosszantják a románokat. 🙂
http://mandiner.hu/cikk/20161112_zugott_a_ria_ria_hungaria_bukarestben_a_roman_lengyelen_0_3
9:33 du.
Gyuri10, elnézést, úgy látszik nálam elkezdődött a korai elhülyülés,vagy pedig még mindig nem tudok elég jól magyarul.
„Az egész világ egy keskeny híd…” s nem pedig keskeny út.
3:15 de.
Belzebub,
vissza olvasva már másképpen értelmezlek.Amit írsz az pontosítva így hangzik:”כל העולם כולו גשר צר מאוד. והעיקר לא לפחד כלל”.
Szerintem nagyon jól tudsz magyarul csak néha túlspilázod a mondani valódat.Én meg ilyenkor elvesztem azt a kevés kis humor érzékemet,mint figyelő klárika az emlékező tehetségét.
3:20 de.
kedves klárika,
ha úgy gondolod,hogy a kisbetűvel leírt”gyuri”a többre értékelés jele,akkor itt én is felértékeltelek.Továbbra is kedvtelve:Gyuri.
3:28 de.
Nekem olyan szerencsém van, hogy az egyik pálya közelében lakom. Nem közvetlenül: kb. 1-1,5 kilométerre. Ha „rangadó van, a helyzet a következő: a kedves kis szurkolókat külön villamoson szállítják, ami nem is a megállóban áll meg, hanem az utcánk torkolatánál. Itt várja 8-10 személykocsi, 4-5 kisbusz, 2-3 teherautónyi rendőr őket. Elöl, hátul, oldalt gyalogos rendőrök kísérik őket. De ordítanak feszt. Egyszer az történt, hogy még kölyök volt a kutyám és veszettül ugatni kezdett. Kimentem, hogy behozzam a lakásba, nehogy valamelyik „bátorka” megdobja kővel a kerítésen át. Na, azt a hangzavart! Voltam én minden, amit el tudtok képzelni.
Figyelő: régen én is voltam meccsen: akkor még játék volt. És lehetett a Fradinak szurkolni, olyanok ellenében, mint a Manchester United, vagy a Bilbao. (Akkor a Reál mellett az volt az erős spanyol csapat.) Tele volt a Népstadion. Persze, hogy ordítottunk, mint a sakál, meg őrjöngtünk örömünkben – a stadionban. Aztán a 80 ezer ember úgy ment haza, hogy csak az izgatott nevetgélés hallatszott. Voltak rendőrök, persze ritkásan álldogáltak a stadion körül, meg az útvonalon. Annyit avatkoztak közbe, hogy amikor látták, hogy nem fér el a rengeteg ember a járdán, akkor leállították az autóforgalmat, hogy minél gyorsabban haladhassunk.
3:33 de.
jani Igen, igazad van, nincs etika a sportban és a környékén. Ezt hamar megtanították nekem a felnőttek gyermekkoromban. Nem is szerettem sosem a „B” középben ülni, mindig kerestem egy kis zugot, ez a Népstadion tetején egy kis épület mellett volt (Akkor még ott játszott a Fradi. Nem a politika miatt szerettem az FTC-t, Ferencvárosban születtem). Most már sajnos szégyenkeznem kell. Igaz, hamar eljött a szégyen pillanata, mikor Varga az olimpiai eskü után disszidált, cserbenhagyva csapatot, szurkolókat. Azután kint is folytatta a szőrmekereskedését, de itthon mégis Istenként fogadták.
De mégsem szidtak harmadik félt, hiába a sok becstelen sportszerűtlenség. Sportolóink becsülete sokat elmond, érettségivel dékán, lopott doktorival „álamelnök stb, mit várhatunk a pórnéptől? Én ennek ellenére többet.
A lengyel eset nem analóg, hiszen nem gyalázták a magyarokat. Azért is unicum, mert pártod és államod hatalmas összegeket biztosít arra, hogy a lengyelek Magyarország mellett tüntessenek. Nem tudják ugyan miért, de a pénz jól jön. Oda is betette a lábát a magyar politika, és persze nem a népek barátsága érdekében. Mindig olvastam a lengyel barátságról, mióta ismerem Őket, nem tartom a legjobb választásnak, igaz, Ők legalább szóba állnak a magyarokkal. Sajnálom, hogy még Te is megvéded „szurkolóinkat”, aki a sport tisztasága mellett szokott pálcát törni.
Azt ugye tudod, hogy a nagy magyar szabadsághőst, Bem apót nem engedték lengyel földbe temetni nagy lengyel tüntető barátaink?
3:39 de.
Charlie! 12.22
Amit itt leírtál, minden szavaddal – p o n t r ó l . p o n t r a – az én állításomat támasztod alá, elsősorban azt, hogy egy sötét nazi vagy.
Sajnos szégyen, hogy ezen az oldalon az ilyen alja, potenciális gyilkos indulatú antiszemita gyökereknek még mindig helyük van a megszólalók között. Amit történetesen a KMH számlájára írok. 🙁
.
4:28 de.
ó charlie, vágyad már most is teljesült: nyelv vagytok ti, csak éppen nem a mérlegé, hanem egy olyan, amelyik minden látszat ellenére felfelé nyal, lefelé tapos.
A törvényességről pedig pont neked nem kellene vágyálmokat zengeni: a visszamenőleges hatályú jogalkotás ellen szavatok sem volt. A Várból horogkeresztes zászlót lengető náci parádé ellen még úgy sem. A betiltott gárdátok randalírozása a babakocsit toló cigánylányok ellen teljesen elfogadott köreitekben, szintúgy nem csapta ki a biztosítékot, sőt.
A vágyálmod a törvényességről lehet hit kérdése, de a tények mást mutatnak. Én azt mondanám, mindez álkeresztények álszent képmutatása.
4:29 de.
Utóirat! /Charlesnak/
Jómagam tényként írtam le azt, hogy amikor Várszegi megvette az egyesületet, az a sok elvert – elsikkasztott – pénz, nameg a meccsek nézőhiánya miatt a teljes csőd, a szakadék legszélén állt.
Írod, hogy én ne aggódjak a Fradiért… Tudod mit, aggódik érte a radai rosseb. Akkor is inkább örültem neki, hogy legalább egy nyilas bagázzsal kevesebb lesz a magyar politika és sport egén. – DE nem! –
Várszegi Gábor ezegyszer nagybután mégis megmentette ezt a szégyenfoltot, a magyar nácizmus, zöldfehér sportegyesületnek álcázott szimbólumát, ahelyett hogy hagyta volna megfulladni a saját gazdasági emésztőgödre mocskában… Szerintem ez a jótevő azóta már százszor is megbánta ezt a „jócselekedetét”… Mert ez kb. hasonló eset volt az egykori pesti srác, a Soros György esetével, amikor az is több, mint rossz pillanatában olyan diktátorfiókákat karolt föl, mint például a mi mesebeli Kisgömböcünk – Orbán-Vezér. És lám – ti már csak ilyenek vagytok – hálából immár ez is a saját mecénása bajszát rángatja… Hiszem, hogy ez a rángatás hamarosan ő magára fog visszahatni, maradandó sebeket hagyva azon a tündöklően szép varangy ábrázatján… [Ez utóbbit értelmezd metafórának.]
.
4:50 de.
Voronyezs 6,55!
Írod, a mieink mindig egy harmadikat szidnak… Főleg a románokat…
Miért, Te még sosem hallottad pl. az osztrákokat szidni márc.15., vagy október 6. alkalmából ???!
Igazad van, mert én sem – soha. Pedig Trianon fő forrása ők voltak.
Ha olimpiát rendeznének hamis bűnbak keresésből, azt biztos mi, magyarok nyernénk meg.
Ez is egyfajta nemtelen , p a r a l i m p i a . lenne… 😀
5:28 de.
Charlie
Azt írja itt fentebb valahol, hogy
„a Fradi szurkolóinak >szakrális jegyekkel< [:-D nevetséges]
felruházott egyesülete nem egy kft., amit bárki üzemeltethet."
Szóval "szakrális"… És mik ezek a "jegyek" ?? Véletlenül voltam anno a Simon kocsmapincéjében, ahol mindenféle kardok, régimagyarország, zőld sasok és hasonló giccses irredenta és nacionalista relikviák képviselték ezt a "szakrális eszmeiséget", ami nem étvágyra, de inkább hányásra ingerelte a betévedő normális vendéget. Megjegyzem, éppen futball relikviák fordultak elő a legritkábban. Ide járt klubbozni, pontosabban egymást hergelni a zöldfehér uriközönség színe és java, a szurkolói körök, a magukat zöld sasoknak 😀 becéző csűrhe.
Ha ez lenne a magyar szakralitás és ezzel dicsekszünk a nagyvilágnak, hát nem csoda, hogy az ferde szemmel figyel az ilyen, "szakrális" szittya fergetegre.
🙁
5:54 de.
+1
Amúgy meg Csarlie, maga a 3000 éves siratófal szakralitását, az emberi kultúra, építészet kiemelkedő relikviáját említi ill. hasonlítja össze egy, a kultúrális értékét és szimbolikáját tekintve is negatív, a magyar kultúrán belül is inkább a kultúrálatlan durvaságot és brutalitást képviselő, tehát szégyelni való gyülekezettel… No comment !
9:01 de.
Kedves Zsófia, megértem a hevületét, de az önhergelés csak rossz gondolatokat szül. Az egyik ilyen gondolatod a „Várból horogkeresztes zászlót lengető náci parádé”, hisz ez szimpla hazugság. Persze rögtön elnézést kérek, ha egy fényképpel alátámasztja, amit nem lesz nehéz, hisz ha igaz lenne a New York Times-tól a Spiegel-ig ezt címlapon hozták volna a liberálisok.
A másik rossz gondolatod a „betiltott gárdátok randalírozása a babakocsit toló cigánylányok ellen”, ezt is érdemes lenne egy linkkel alátámasztani, szerintem ha igaz, nem lesz nehéz.
……
A visszamenőleges törvények ügye tényleg nem elegáns, ezt el kell fogadnom.
9:20 de.
Voronyezs, ha neked már csak a minősítgetésekre futja egy vitában, akkor köszönöm, már nyertem.
Gondolom Várszegi is egy „potenciális gyilkos, sötét náci, antiszemita gyökér” hisz ezt írod:
„Várszegi Gábor ezegyszer nagybután mégis megmentette ezt a szégyenfoltot, a magyar nácizmus, zöldfehér sportegyesületnek álcázott szimbólumát…”
Amúgy mit keresel te a Simon sörözőbe – hacsak nem egy kis rettegést – én se a Bálint Házba járok szórakozni.
9:27 de.
Voronyezs, bocsi az utolsó mondatért, az nem neked szólt.
9:29 de.
Vögelein, szerintem te azt szégyelld, ami a tied, a mi sarunkat majd szégyelljük mi.
Amúgy mit keresel te a Simon sörözőbe – hacsak nem egy kis rettegést – én se a Bálint Házba járok szórakozni.
A szakralitás érzése teljesen egyéni, a sámándobtól a gyertyatartóig, a pilisi hegyektől a Siratófalig, a kettős kereszttől a marihuánáig mindenkié más lehet. Egy fradista templom helyett stadionba jár, mint a nagyvilágban oly sokan.
10:34 de.
Náci Charlie!
Figyelmetlen voltam 🙁 – úgy kerültem oda.
Te rettegsz a Bálint háztól ? ))) 😀 (((
Ami pedig a felsorolt pogány szakralitásaitokat illeti hát azon is csak szívből röhögnék, ha tudnék.
Ui: A sámándob már a nevében is a pogány sámánista vallást reprezentálja.
Csak a külföldön élő hofitársak kedvéért mesélem el, hogy a Fid SS alighogy hatalomra került, egy originál ázsiai sámánt hoztak a neogót ország házába , aki e megrendelésének eleget téve, magában füstölögve és ki tudja miket mormogva többször is körbe dobolta a szent koronát… Arról persze nem szóltak a hiradások, hogy a Fid-SS-szel hivatalosan kollaboráló „Kerteszténydemokrata” Törpepárt ugyan hogyan is fogadta ezt a zsidókeresztény kultúrkör ellen lefolytatott echte pogány szertartást. Tiltakozásuk nem hallatszott – annyi bizonyos – esetleg talán csak az égig…
10:55 de.
Lianfair
Ezt írod: „Igen, igazad van, nincs etika a sportban és a környékén.”
Szokj már le arról, hogy olyan mondatokat adsz a számba, amit hallani szeretnél. Néhány sorral feljebb még azt írtad, hogy a drukkereknek semmi közük a sporthoz, most pedig a drukkerekkel azonosítod a sportolókat.
11:18 de.
jani Nem lettel okosabb az elmult honapokban. Sajnalom. Mast irtam, egyszer talan megerted.
12:28 du.
Vögelein, a sámánizmus nem vallás, hanem a természetnek és a hagyományoknak egy sajátos tisztelete. A Szent Korona körül nem „pogány szertartás folyt a zsidókeresztény kultúrkör ellen”, hanem egy rokon, belső-ázsiai kultúrkövet tisztelgése történt a magyar államiság jelképe előtt.
1:53 du.
https://www.youtube.com/watch?v=NRzlefOP4eU
http://athenaintezet.hu/gyuloletbuncselekmeny_lista/?q=roma
1:56 du.
kedves charlie azt mondod a Szent Korona körül nem folyt pogány szertartás?
dehogyisnem, méghozzá a magyar parlamentben 2012-ben
https://www.youtube.com/watch?v=UqpMPdXGxdo
4:59 du.
Kedves Zsófia, eljutottunk a tényekhez. A Várból tehát nem lengetett senki semmit, a videódban egy ismeretlen, ismeretlen céllal valahol vidéken kirakott egy zászlót, ezt ne kösd hozzánk, mert baromság.
……
A barátinak nem mondható Athena Intézet összesítéséről tételezzük fel hogy helyes, az utolsó bejegyzésük már lassan öt éves, aminek szerintem mindketten örüljünk.
Ha egy cigány a származása miatt erőszakot szenved el, az bűncselekmény, a tettest el kell ítélni.
A felsorolt atrocitások ok-okozati összefüggéseit most nem is vizsgálgatnám, szintén tételezzük fel, hogy magyarok hibáztak az együttélés normái ellen. Ebben akkor javulnunk kell, és szerintem az utóbbi öt év problémamentességét a javunkra írhatod.
Most a fordított esetű listát – cigány elkövetés magyarok ellen – nem linkelek, ugyan nagyságrendekkel nagyobb, de – és itt a lényeg – csökkenő tendenciát mutat. Szerintem ennek is örüljünk.
……….
A sámán videója félrevezető, hisz a szemlélő nem tudja mi történik – ahogy te sem – a felvételen. De hallgassuk meg a főszereplőt, ő mit mond erről:
https://www.youtube.com/watch?v=phqIGTkWOSw
11:52 de.
ó, charlie nem kell ez a habos márialeány-jelmez.. az echo tv linkjét tettem ide fel. tudvalevő, hogy aki náluk jobbra helyezkedik el, az már le is esett a palettáról. tudjuk, hogy akik a kitörés napján randalíroznak a várban, azoktól a legkevésbé sem áll távol a horogkereszt sokuk zsíros tarkóján is ott díszeleg a tetkó.
ami megmosolyogtató: te azt várod, hogy az égbekiáltó, emberellenes akcióitokról majd baráti oldalakról hozok ide idézeteket?
A legmulatságosabb az egészben az, hogy te itt törvényességről szónokolsz, annak a biztos tudatában, hogy atyamesteretek orbán akkor írja át a ti segítségetekkel a törvényeket, amikor akarja. ahogy olyan szépen leírtad: sikerült a támogatásotokkal lenyúlni a dolgozók magán-nyugdíjpénztári megtakarításait.
Benne vagytok ti minden gazemberségben, már, ha az annyira áhított hatalomhoz és a pénztárhoz segít jutni.
1:30 du.
OK, kedves Zsófia, most hogy kiderült, hogy a Várból lengetett horogkeresztes zászló nem volt, “pogány szertartás sem folyt a zsidókeresztény kultúrkör ellen” beszéljünk a hűvelygombáról. Vagyis bocsi, a magánnyugdíj pénztárakról.
De arról se, mert beszéltünk már anno több hétig itt a KMH-n erről, lapozz vissza, ha a téma érdekel.
A „hatalomhoz jutás” feltételezése jogos tőled, hisz így lehet egy programot megvalósítani, a „pénztárhoz jutás” a ti szátokból meglehetősen áporodott szagú, lásd frontembereiteket, a Puch-Boldvai párost.
2:50 du.
charlie
2017 március 31
4:59 du.
Kicsit se figyelem ezeket a műsorokat, de ez a riport érdekes. Ezek az ázsiai sámánok olyanok, mint az észak-amerikai indián gyógyítók, van bennük valami természetes nyugalom, erő. És ezt most vallástól függetlenül mondom.
Az megható, hogy a sámánnak a magyarok tették lehetővé, hogy Európába látogasson. Erdélyi Zsuzsanna, a híres néprajzkutató mesélte egy előadáson, hogy az uráli rokonok rendkívül büszkék ránk, mikor van valami tudományos találkozó. Ugyanis mi vagyunk az a távoli rokon (esetleg csak nyelvrokon), akik a legtöbbet elérték arról a környékről. Saját állama van a magyaroknak, ráadásul a gazdag Európában, ez az ő szemükben nagyon-nagy büszkeség!
4:50 du.
Lámpa, a Kurultáj honlapját ajánlom neked. Én eddig minden rendezvényre elmentem, nagyon érdekes az egész kérdéskör, ott lenni meg egyenesen felemelő. Sok ázsiai rokonnép jön nagy küldöttséggel, és bemutatják a saját hagyományaikat. Családdal is érdemes kilátogatni. Itt egy kisfilm:
https://www.youtube.com/watch?v=8w38OHJ67iI
11:00 de.
Vögelein
2017 március 31
10:34 de.
Rosszindulat párosul a butasággal, nehéz ellene valamit tenni. Halvány megérzésem az, hogy az ősi, pogány szertartásokat azért mutatták be, hogy a magyarok őstörténelmét kicsit közelebb hozza, a Szent koronához.Ezzel akarta a magyarok számára bemutatni a pogányság ot a koronáig, amit Szent istván szentesí
tett.