Kaleta és pedofília

2020 július 9 9:36 de.72 hozzászólás

Hajjaj! Parazsat gyűjtök a fejemre!

Kaleta Gábor ügye NEM politika ügy! Kanadaiaknak: Kaleta, a jelen kormány perui nagykövete egy nemzetközi pedofil hálózat utáni nyomozás folyamán bukott le, mert a hivatali számítógépén 19 ezer gyermekfotót – közöttük pornográf tartalmút is – találtak. Magyar bíróság elé került, ahol felfüggesztett börtönbüntetést kapott, valamint csekély pénzbírságot. A közvélemény felzúdult, főként az ellenzéki oldal. Nagyon nem tetszik.

A pedofília jelen tudásunk szerint abnormális mentális állapot, amelynek biológiai-fizikai eredőjét nem ismerjük. Eddigi tapasztalatok szerint e késztetés egyes esetekben gyógyszerrel, állandó felügyelettel jól karban tartható.

Nem függ világnézettől, vallástól – tehát mindegy, hogy Kaleta a jelen magyarországi junta híve-e, avagy sem. Éppúgy lehetett volna muzulmán, buddhista, vagy éppen ateista, ahogy mélyen kereszténynek vallja magát. Még az is lehet, hogy éppen istenfélelme tartotta vissza attól, hogy személyesen is kapcsolatot keressen gyermekekkel. Az sem bizonyosodott be, hogy a nála lévő képekkel kereskedett volna.

A kérdés kutatói szerint a pedofil esetek mintegy 80-90 százaléka sose derül ki, és kb. ugyanilyen arányban családi, baráti körben valósul meg.

Akik most habzó szájjal elrettentő büntetést követelnek, ne feledjék: a gyermekbántalmazó tényleges fogsága gyakran a halálos ítélettel egyenlő, csak hosszadalmasabb és kínzóbb a „kivégzés”. Böcsületes rablógyilkosok ugyanis nem tűrhetik, hogy effélék szennyezzék be hírnevüket.

Kaleta ügye hát nem politikai ügy. Hanem egészségügyi, ami élesen rávilágít arra, hogy Magyarországon a mentális betegségeket nemcsak az egészségügy, hanem a közvélekedés is szégyennek, az azzal küszködőket meg kiirtandónak tartja. Ugyancsak kutatások szerint a pedofílok nagy többsége bűnnek tartja aberrációját, sokaknak megfordul a fejükben az öngyilkosság gondolata, mintegy harmaduk sikerrel végez is magával.

Ha valaki a fentiekből arra következtet, hogy „védem” a pedofílokat, nem jó nyomon jár. (Ja, és van fiam is, lányunokám is.) Csak azt mondom: sokféle kártékony mentális állapot létezik, például az empátia teljes hiányával élő szociopatáké, akiknek működése következtében nemcsak kiszolgáltatott gyermekek, hanem védtelen felnőttek is áldozatul esnek. A pedofil jogi értelemben beszámítható, hiszen tudja, hogy bűnt követ el, titkolja is késztetését.

Végső megoldást nem tudok. Talán két szempontból lehetne közelíteni. Egyrészt gyermekeinket felkészíteni a veszélyre, akadályozni áldozattá válását. Például nem megosztani gyermekeink bármíly bájos meztelen fotóját a közösségi oldalakon a sok-sok like reményében… Másrészt viszont tudatosítani: sokféle mentális betegség létezik, életünk során időszakonként magunk is áldozatává válunk egyiknek, másiknak, pl. depressziónak, alkoholizmusnak, más szenvedélyeknek. Ok. A pedofil gyermekeinket veszélyezteti. És az alkoholista, aki mindennap végigveri a gyerekeit, az nem?

Még egyszer: nem tudok egyedül üdvözítő megoldást. De az biztos: a Kaletáéhoz hasonló esetek egyik vagy másik politikai oldalra kenése undorító. Ráadásul elveszi a figyelmet a sokkal fontosabb ügyekről, így kártékony is.

 

72 hozzászólás

  • "tisztelhölgyeimésuraim"

    ˙

    Drága Cikkírónk kissé más vidékre kalandozott el az eredti témától, vagyis annak lényegétől.

    Tudniillik Kaleta esetében nem a pedofilia, mint „betegség” megítélése a tét, hanem az, hogy

    1./ Magyarország egyik nagykövetéről, tehát szimbolikus állást betöltő, a magyar FidSS-Kereszténydemokrata kormányt képviselő személkyről.

    2./ Mint magasállású diplomata, aki állítólag átesett a „C”típusú vizsgálaton, ezzel az aberráltságával mégis hogy s miképp juthatott át a megfelelt kategóriába, s miképp csináltak belőle nagykövetet.

    3./ Ferdehajlamú Kaletát a perui hatóságok kezei közül a FidSS-kormány valami olyasféle módszerrel mentette ki, m e n t e t t e haza Magyarországra, ahogy a bíróság által elítélt macedon Gruevszkit is átszöktették Magyarországra… Tették most ezt azért, hogy nehogy a dél-amerikai – életfogytiglan – büntetési tétel vonatkozzon rá. Ezért állították gyorsan magyar bíróság elé és húzták ki a slamasztikából azok akiknél
    a . c s a l á d . az . e l s ő . 😀

    Ez a lényeg Margitka, de nem az, hogy maga egyszemélyben hogyan vélekedik a pedofilekről…

  • SchumackerLady

    Oszt’tessenek má’megmondani,hogy ez a Gabriel Kaletta mint ilyen
    vajh FEHÉR ÉS HETERÓ e ?

  • Ráadásul mikutyánk kölyke ez a becsületes, csavaroseszű kereszténydemokra féknyúz által meghurcolt volt nagykövet, akit csak nem lehet az útszélén hagyni, (bizonyára egyáltalán nem a lojalitásának köszönhette a posztját, ilyesmi szóba sem jöhet ma Mo-on 🙂 és remélhetőleg megkapja a megérdemelt kártérítést is a meghurcolásáért (felfüggesztett börtön + pénzbüntetés? – na még mit nem!) mikor csak szerette annak az alig 19 ezer szép gyermeknek a képeit nézegetni (továbbküldeni?) a munkahelyi!!! gépén – nyilván csak pihentetve a kimerítő nagyköveti munkában megfáradt szemeit. Pont ő legyen az első akit elítélnek pedofiliáért ilyen mértékben ebben az egyre jobban teljesítő mintaországban, aki még csak meg sem rontott ministráns fiúkat? Ugye milyen felháborító is lenne véreim?

  • Ha a magyar igazsagszolgaltatas rendszeretol tilos itten megjegyzest tenni, vajon emlitheto lenne-e a romai katholikus egyhaz papjai altal vilagszerte elkovetett kisfiuk ezreinek a szexual kihasznlasaii ????

    S az mind valosagos tettek voltam am, nem csak kepek az internetten!!!

    Vajon mi foglalkozast fog Kaleta valsztani a jovoben ?

    Mind az a tagadhatalan igazsag am !!!!!!!

  • THL;

    Idegen orszagok kovetei, kepviseloi NEM alavarhetok semmi nemzetek helyi torvenyeinek!!!

    Csupan „Persona None-grata”-nak nyilvanithatok.

    SEHOL nem letezo eletfogytiglan borton porno-kepek leteert az internetten !!!!
    Meg azok keszitoi es terjesztoi sem.

  • A titkosszolgálatok akciói rejtettek, lépéseik kiszámíthatatlanok. A magyar is ilyen. Mi bizonyítja, hogy a fotógyűjteményéről nem tudtak? Gyorsan hazalopták és az ügyész feltűnően enyhe ítéletet javasolt, ami a beismeréssel fellebbezhetetlen bírói ítéletre változott. Mi kutyánk kölyke miatt se tesz ilyet egy állami gépezet, de egy csalimadárért igen. Hogy aztán rajta keresztül akartak valakiket becserkészni, avagy kilesni az amcsik laptop és telefonfeltörési módszereit, ez rejtély marad akkor is, ha az efféle bűncselekményekért nem lehet majd a jövőben az előzetes tárgyaláson ügyészi javaslatra beleegyezéssel enyhe ítéletet elérni.

  • Sajnos a cikkíró is bírálat nélküli és fejsimógató hangulatú cikket írt, amivel szerintem kevesen értenek egyet még azok közül is,akik olvassák.

    Hivatali computeren tartott bűnözésre is használható anyag valamint kapcsolat egy kiterjedt pedofil kereskedelmi csopoortal egy diplonatánál súlyos bűntény. A pedofilia kezelését meg lehet odani még munkatáborban is, vagy a szobafogságra ítélt egyén is kaphat kezelést, ha a börtönbüntetést megússza az illető. A pedofiliával szenvedő egyént mindenképpen távol kell tartani a társadalom többi tagjaitól, különösen gyerekektől.

    A gyerekek védelme fontosabb, mint egy pedofil egyén buksiját simogatni és szerencsét póbálni kezelésével miközben alkalma lehet pedofiliát végezni.

  • Valóban, itt három szemét bűnről van szó

    1. Pedofilia
    2. Az ország (további) megszégyenítése azzal, hogy ilyen diplomatát bír kiállítani
    3. A kimenekítés, mint cinkosság – amely viszont túlfeszít minden határt – ezzel a magyar népet gyalázták újra meg

    A pedofíliát lehet betegségnek is hívni, de akkor is krimi, ezért viszont cinkosság a diplomáciai mentességre való hivatkozás.
    Mivel-hogy „in-flagrante” volt az eset. (vagy mégsem?)
    Ez benne van a Bécsi-egyezményben

  • A kovet a weben a porno-kepekkel toltotte idejet, kersegtelenul semmi mas tennivaloja nem volt.

    Egy sulyosabb sex-eset volt a Mary Kay Lateorneou esete, aki tegnap hunyt el itten 58 eves koraban.

    Mary Kay 24 evvel ezelott, egy 34 eves ferjes, negy-gyermekes anya, tanito, aki egy masodik osztalyos, nyolc-eves (8)tanitvanyaba halalosan beleszeretett.

    Mire a fiu 11 eves lett teherbe-esett tolle.
    Amiert borton-buntetesben reszesult a no.
    Mert itten sex egy kis-koruval az torvvenyesen nemi-eroszak.

    De kesobb ferj es feleseg lettek es boldogan eltek.

    A kerdes maradt persze, hogy volt az „szerelem”, vagy „pedophilia” ???????

  • György Lázár

    Köszönet az írásért. Nem politikai ügy. És nem a közvéleménynek kell eldöntenie hogy milyen büntetést kapjon „igazságérzetük” alapján.. mert akkor a jogrendszerre sincs szükség. A politika ott jön be hogy az ügy nem átlátható, különösen az hogy hogyan is került vissza Magyarországra… Jogos az az érzés hogy itt valamit „elhallgatnak”… átláthatóvá kell tenni a rendszert, szabad sajtó, dokumentumokat kellene nyilvánosságra hozni stb.

  • Czékus Lajos

    Az kimaradt a cikkből, hogy ezt a Kaleta ügyet 10 évre titkosították. Miért? Főleg ez okozta a normálisan gondolkodó ellenzékieknél a felháborodást. A fidesz már nemcsak a gazdasági bűncselekmények elkövetőit védelmezi igazságügyi eljárás alól, hanem, az ilyen bűnözőket is.

  • SchumackerLady

    RELATIVIZÁLT
    + SZENTSÉG +

    Az, hogy Kaleta „jogi” mentsége az ő mélységes keresztény vallásossága, egyben arra is rámutat, hogy ok és okozat miképp válhat előbb az önmagát gerjesztő, majd az önmagát teljesen kioltó folyamattá akkor, amikor például olyan emberi szervezetek, mint az egyház folynak bele a politikába, melyeknek nem is lenne más feladatuk mint az erkölcs és lélek őrzése.

    Történetesen, nagykövet úrba nyilván már kiskorában belénevelt feltétlen engedelmesség hatalmasságok, de elsősorban papok iránt táplált mélységes tisztelet, elméleti és „gyakorlati” engedelmessége vitte bele saját aberrációjának e vészterhes labirintusába, amelyet nagy valószínűséggel ő talán még vallási szempontból sem érez bűnnek. Hiszen számára X, vagy Y „atyánál” ennél jóval szaftosabb élményeket kellett anno gyerekként megélnie…

    Másfelől, különösen az anyaszentegyház szemlélete szerint a bűn megítélése nem nem földi kompetencia. Mert azt egy megfelelő rítus, a „szent gyónás” közepette az egyház (vagy gyülekezet) számára megvallva – tulajdonképp’ elodázandó isten ítélőszéke elé a halál utánra. Azaz szerintük itt, ebben az árnyékvilágban senki sem illetékes egy tett bűnös, vagy bűntelen jellegét megítélni.

    Vallási szemszögből ilyen egyszerű ez hölgyejimésurajim, mely pragmatikus szemléletből megérthetjük a FidSS-KDNP oly lazán engedékeny értékítéletét a Peruból történt kimenkítést illetően, sőt azt is, hogy 1945-ben ettől ellenkező irányú, Európa-Amerika útvonalakon, miért menekített ki* Dél-Amerikába a Róm.Kat.Egyház több-százezer bizonyított SS gyilkost.

    .

    * Ma már több olaszországi plébánia nyilvántartókönyve tanúskodik a nem katolikus SS-ek megkereszteléséről azért, hogy az illető gyilkos megfeleljen a földi megtisztítás eme praktikusan szent feltételének úgy, hogy előbb keresztelés, majd gyóntatás követően tiszta szívvel kimenekíthessék őket. Így történt többek közt a Lutheránus Joseph Mengele, vagy Adolf Eichmann feloldozása végett is. (Nem is ugyanabban a templomban! Hálózatra vall. Sőt Vatikánban is történt ilyen rítus… A rituálé folytatása Bairesben. RiodeJban.,Santiago de Ch-ben még évtizedekig zajlott.)

  • SchumackerLady

    Ui/2:33

    Nem is oly mellékes, hogy a nagykövetúr . b e n c é s . d i á k k é n t . végezte a középiskoláit.

  • SchumackerLady

    SzandiMandi

    Nemcsak „19˙000 szép gyerek képét nézegetni”…

    Ha csak a képét, de többségében meztelen, és a rajtuk elkövetett nemi erőszakot is.

    Ügyes: EGY IGAZI ÁJTATOS MANÓ
    (lásd még ott: ájtatosmanó, vagy botsáska Wikipédia)

  • "tisztelhölgyeimésuraim"

    Bendegúz79 3:37

    T.Uram!
    Ezt magam is tudom, de miután a nagykövet úr rádöbbent a megfigyelés tényére, nyilván meg akarta úszni a rendőrségi kihallgatása, v. esetleg úgymond „téves” letartóztatásának tortúráját. Ezért esetleg kérhette Orbánék segítségét a kimenekítésre, ami két ügynökünk segítségével meg is történt… Mint mondám már országunkanak már nagy gyakorlata van ebben, akár az Észak-macedon Gruevszki és az azeri baltás-gyilkos Safarov dicstelen embercsempészős ügyéből kifolyólag is…

    Egyelőre nem tudjuk, hogy Ő valamint még a n e m z e t k ö z i . p e d o f i l . h á l ó z a t a . többi tagja, ami után az USA (feltehetően a FBI) szervei ma is nyomoznak, pontosabban mit is követett el.

    Azonban ebben az egész botrányban az is egy informális csemege, hogy több, mint valószínű, hogy nem ő kérte, hanem Orbanisztán illetékes titkosszolgálata figyelmeztette ezt a valamiért különösen értékes káderét a lebukás veszélyére s ezért mentették ki a limai állomáshelyéről úgy, mintha ott már egy időzített bombán ült volna. Ezen kívül, Orbánék ezt a szöktetési ügyet 80 évre már le is titkosították. – Ugyan miért is volt erre szükség ??? Mi ez uram, ha nem bűnpártolás ???!!!

    Üdvözlettel:

    „tisztelthölgyeimésuraim”

  • Szerintem se kéne boszorkányüldözést folytatni beteg emberek ellen. Ennek egyik jele lehet, ha ilyenek lebuknak, akkor a betegségükre kenik rá a bűntényt, pedig sok beteg ember nem követ el semmit. Ezt a cikk is megemlíti.

    Másik, hogy fordított helyzetben a fidesz minden hírharsonán ezt nyomatná. És az ellenzéknél se ismeretlen ez a viselkedés, mint látjuk. De az is beszédes, mikor valamit agyonhallgatnak. Pl. a veronai buszbalesetről mai napig nem tudunk sok mindent, és a gyászolók csendben kénytelenek viselni a tragédiájukat.

    Ha belegondolunk, egy ehhez hasonló ügy (de más vétségről volt szó természetesen) a Kiss László ügy etikusan végződött. A benne szereplő áldozat kulturáltan megszólalt, és Kiss is rájött, hogy nem érdemes védeni a védhetetlent.

  • Az ilyen aberrációs hirekről értesülve van azért egy vigasz, hogy legalább a buziknak nem kell félniük semmiféle lebukástól,- sőt BŰSZKÉN menetelhetnek majd ! (Azért kisgyerekeimmel nem megyek majd arra a vonaglók felé…). A Kaleta-ügyhöz tartozik még, hogy Gáborunkat Gyurcsány emelte ki , anno, a nihilből. -dia-

  • A pedofíliáról beszélni kell, nem csak egy- egy ítélet kapcsán véleményeket alkotni, hanem magáról a tényről folyamatosan értekezni, figyelmet felhívni, hogy egy pillanatra se essen ki a köztudatból az annál sokkal gyakoribb létezése, mint azt gondolnánk! Nem elég, hogy a jelen esetben született ítéletet minden szinten alaposan megcsócsálja a nép, a hatalom, politikusok, és az igazságszolgáltatás illetékesei, ügyvédek / ügyészek foglalnak állást a legjobb meggyőződésük szerint, sikeresen összezagyválva mindent, amiről addig úgy gondoltuk értjük – de hát az már mindenkinek a maga baja, ha nem tud az egymásnak ellentmondó információkkal mit kezdeni! Azzal ha a jelenlegi kormány megmondóemberei, „felháborodva” az igazságszolgáltatást és benne a „mélyen független magyar bíróságot” áztatva (Deutsch T.) igyekeznek tulajdonképpen elhatárolódni, és törvény módosításért kiáltanak, azzal még jó esetben sem változik a bűn elkövetők esetében semmi! Ha a törvény egy esetleges módosítás után súlyosabban rendeli büntetni a pedofil elkövetőket, még nem biztos, hogy kellő visszatartó erő lesz egy pedofil számára, ha tudja, ezután akár három évet is kaphat az egy év felfüggesztett helyett, legfeljebb óvatosabb lesz, és nem a hivatali gépén tárolja érdeklődése tárgyait!

    Nem hallottam, pedig figyeltem, hogy pl a szóban forgó ítéletben kötelezően elrendelte – e a bíróság az elítélt bárminemű terápiás kezelésben való részvételét? Mert hiába a beismerés /megbánás, ha ez ügyben semmi sem történik, hatástalan a büntetés, akár egy év, akár több!
    Amennyiben a büntethetősége mellett elismerjük – nem tehetünk mást – hogy a pedofília egy mentális betegség, – aberráció – akkor azzal is számolni kell, hogy ennek ellátása, „karbantartása” jelentős és szervezett szakembert kíván. Őszintén érdekel, ez ügyben mi fog történni?

    Nemrégiben, 2019. novemberében a komlói bíróság ítélkezett egy pedofil ügyében, első fokon 5 évet, majd másodfokon 3. év 9 hónapot kapott, 130 db pedofil tárgyú kép és további 25 videó tárolásáért, és hat esetben történő tovább küldéséért stb( forrás: Baranya megyei hírportál, 2019.11.18.)
    Természetesen minden bűnesetet a maga nemében és ügyenként kell vizsgálni, nincs két ugyanolyan ügy, hasonlítani nem szerencsés, de az azonosságokat azért nem lehet nem észrevenni.

    Ezek után hangsúlyozni, hogy a Kaleta ügy „nem politikai ügy” kissé értelmetlen hiszen ha egy ország képviseletében a nagyköveti posztot betöltő diplomatát feltehetően politikai okoknál fogva „hazacsempészik” az ellene indított perről nincs a nagyközönségnek tudomása, azt egy oknyomozó újságíró deríti fel – „hálából” épp most készülnek az Indexet is felszámolni!- majd az ügy részleteit 10 évre titkosítják, akkor tényleg felmerül a „hülyepógárban” hogy mi folyik itt? A miniszterelnök meg heveny elégedettséggel, szokásos kéztördeléses és homlokráncolásos arcmaszirja közepette a péntek reggeli igehirdetésekor megjegyezte, hogy „na ugye hogy az igazságszolgáltatás nincs a kormány alá rendelve, mert ha így lenne, K. nem úszta volna meg ennyivel….stb ”
    Ha a szemforgatás fájna, a jó főni alighanem óbégatna!

  • Orsós Elemér

    „tisztelhölgyeimésuraim”
    2020 július 10
    3:37 de.

    Tiszteletem!
    A ma reggeli Orbán rádió nyilatkozatban a riporternő rákérdezett a Kaleta-ügy furcsa végkimenetelére és a miniszterelnök azt mondta hogy, ötgyermekes családapaként ő sem érti, sőt felháborítónak tartja a szerinte túl enyhe büntetés kiszabását! (Itt már mindjárt nem stimmelt nekem valami!) Namármost, ha tudták előre -mert tudható volt az eddig megesett hasonló ügyek sorozatos, normális ember igazságérzetétől mentes, de roppant liberális, független bírói ítélkezésekből- akkor miért nem hagyták az ítélkezést a lehethogyténylegfüggetlen perui bírókra, akik aztán megadták volna neki az Orbán által elképzelt itteninél ötször szigorúbb igazságos büntetést, amit viszont a perui rabtársai valószínüleg nem engedtek volna kitölteni?! (Mire ide jutottam viszont már megbizonyosodtam hogy, a magyarországi bíráskodás tényleg abszolut független, mert nem hagyják magukat Orbántól befolyásolni, ez így nagyon stimmel, DE az már viszont nem ahogy, az ítélkezéseiket szubjektiv kettősmércével mérik, tehát elgondolkoztató hogy, mégsem semlegesek?!)

  • Manapság már mindent lehet.
    A „kétharmad” (kb 45 %) pedig áll mint a cövek.

  • Ködszurkálás a „Kalate-ügy”
    Amit ki-ki politikai ügyként igyekszik a maga kis stílű szempontjai szerint feltüntetni.

    Nem politikai-ügy (Kaleta az mszp kormány idején lett diplomata), nem vallási-ügy (bencés diák volt, tudok olyan bűnözőről aki a Budakeszi úti Lauder zsidó iskolában végzett), stb.

    A Kaleta-ügy „csak” egy mocskos pedofil képnézegetö-ügy, ami természetesen undorító cselekedet.

    Uborka szezon van-:)

  • LAZAR GYORGY;

    „Nem politikai ugy”.

    De-hogy nem !

    Hiszen azt hoz a cikk szerzoje es a hozzaszollok sorai is, hogy a tettett az allamhatalom a szonyeg-ala seperete, csupan mert a kormany politikai-vertarsa az egyen.

    Ha az nem politikai reszrehajlas lett volna annak indito oka, hat mi lehetne politikai?

  • Itt a  probléma megoldásán kellene dolgozni …
    Immár 40 éve, hogy meghódítottuk a Holdat, meghódítottuk a világűrt  .. de a pedofília  kérdéskörben sok mindent nem tudunk, –  hogy lehetne kiszűrni őket, egyáltalán mi okozza náluk ezt az  érzelmi deviáns magatartást. A drog-, alkoholizmus kezelése ismert, de a pedofil kezeléséről még nem olvastam, pedig társadalmilag fontos lenne.

  • Ez az ügy kiváló gumicsont. Sokaknak elég lesz a 2022-es választásokig is…

  • D.Bernstein
    2020 július 10
    9:17 de.

    Minden világos.
    Tehát Gyurcsány a hibás.

  • Cris Adam:
    Ketsegtelenul huseges kiralyi alattvalo maga.

    Az Andrew esetenek megjegyzese tilos .Hm???

    De mit fog majd tenni amikor a vilagsajto nyijtja majd a teljes reszleteket ????????????????????

  • Orsós Elemér

    D.Bernstein
    2020 július 10
    9:17 de.
    Én is speciel jobban féltem az unokáimat a nyíltan és büszkén önmutogató trendi aberráltaktól, mint a titkon képnézegetőktől, bár az elsők legalább nem szaporodnak, azonban a túl (ál)liberális törvények védelmében sokkal jobban fertőzhetnek!

    Idézet a fenti cikkből:
    „A kérdés kutatói szerint a pedofil esetek mintegy 80-90 százaléka sose derül ki, és kb. ugyanilyen arányban családi, baráti körben valósul meg.”

    Ugyanezt a módszert az önmutogató, önreklámozó -szintén gyógykezelésre szoruló- homoszexuálisoktól miért nem lehet megkövetelni, elvárni? Miért nem hálószoba titok, miért kell államilag és nemzetközi jogvédő szervezetektől szponzorálva büszkeség tárgyaként látványosan támogatni? Ezek nem költői kérdések, szívesen várom a hülyegyereknek járó kimerítő magyarázatokat!

  • Besncon
    10:39 – utsó mondat:

    „Ha a szemforgatás fájna, a jó főni [ti. a főnök, vagyis a Vezér] alighanem óbégatna.”

    De még mennyire. Hát ki a fene más adott volna a gyanúsított mellé még két „alkotmányvédelmi” ))) 😀 ((( ügynököt is, hogy így , onnan 10˙000 km távolból, kimentsék, kihozzák és biztosítsák védencüknek még a testi épségét is ? Hát ehhez bizony a Vezér személyes engedélye kellet, az biztos…

    Üdvözlettel: CukiharaJakumo

  • Végigolvastam a hsz-ket.
    1. A bírák dolga mindenütt a civilizált államokban a fennálló törvények alapján a körültekintő ítélkezés. Az ügyészeké, hogy a vádat bizonyítékokkal támasszák alá – a legerősebb bizonyíték a feltáró jellegű beismerés, ami itt megtörtént. Az ügyvéd dolga, hogy a vádlott a per folyamán méltányos, a törvényeknek megfelelő eljárásban részesüljön, tehát pl. ne vessék alá kínvallatásnak, a vád tanúja ne legyen hamis tanú stb.
    Lázár Györgynek: a fentiek a jogállamnak csak egyik, de nem elégséges feltétele. A fontosabbik a törvényalkotás menete, ami Magyarországon egyáltalán nincs rendben, hiába veri a mellét a főkolompos. Aki persze egyből a csahosok élére perdült fogcsattogtatva. Naná, hiszen a bodáknak tetszeleg most is.

  • Talán nem fogalmaztam világosan. Akkor most radikálisan: nincs olyan, hogy a fideszes, vagy vallásos pedofil, a szabadelvű meg homokos. Ez a bodák „érvelése”.
    Adott esetben a titkosítás sem zavar – bár egy másik mentális zavarra, a paranoiára utal, ami jellemzi a ner urait. Úgy tudom, a diplomatákat megilleti az a jog, hogy hazájukban ítélkezzenek cselekedeteik felett. Őszintén nem érdekel, hogy hozták haza Kaletát: ki szerezte a repülőjegyet, kellett-e szirénázó rendőrautók üldözése közepette eljutnia a reptérre.
    Az egyetlen épkézláb, jogos felvetés: vajon mennyire megbízható az az eljárás, amelynek során a fontos, bizalmi pozícióba kerülőket vizsgálják?

  • Ami viszont nem is zavar, hanem fáj. Miközben arról vitázunk kell-e oroszlánok elé vetni, és nyilvánosan felkoncoltatni a Kaletához hasonlókat, aközben szó sem esik arról: HOGY KERÜLT ANNAK A 19 EZER GYEREKNEK – ÉS A TÖBBINEK – A FELVÉTELE SORRA? Miféle kényszerek, erőszak, tudatlanság vitte az értük felelős felnőtteket? Mit lehetne/kellene tennünk a megvédésükért?

  • Ferenct
    10.11:29

    Méghogy nem politikai ügy, meg ködszurkálás, amikor a miniszterelnök kénytelen nyilatkozni róla az állami rádió(!) a már így oly sok hazugságot hallatott Kossuth sávján..?!

    Írja még Fertkó azt is, hogy ő „tud olyan bűnözőről, aki a Lauder Zsidó Iskolában végzett”…(Egyébként ki volt az ?És mit csinált?) És tessen monni’ ez az illető is enyhítésért esdeklő fellebbezésében szintén az ő —> mély vallásosságára, mint enyhítő körülményre hivatkozott, mint Kaletta úr tette…?

    – Oszt’ nyilván ez a Lauderes lurkó is, addig Orbanisztán perui nagykövete volt, olyan, akit maga a Fővezér ügynökökkel –> szállíttat haza, és államköltségen…

    – Ha már itt tartunk, ugyan milyen repülőgépen csempészték ki onnan a Macsupicsu csúcsáról? Táncsak nem a legutóbb beszerzett „katonai” szállítógépünkön hozták haza ezt a stratégiailag frekventált személyiséget ? Azon se csodálkoznék a sok hamis cél és egyéni rendeltetés közepette. – Hisz Orbán mostmár rendszeresen maga is csak ezt gépet használja, miközben arra hivatkozik, hogy az csak a katonai kiképzést szolgálja… 😀

    Megjegyzése, hogy uborkaszezon van, magánál inkább emlékeztet a „savanyú (a) szőlő” szezonjára… Egyszóval gyenge érv egy ekkora világbotrány margóján …

    Ödv’ : CukiharaJakumo

  • Te Cukihara!7:54

    Azt állítod, hogy a pasast a macsupicsu csúcsáról mentették ki.
    A Fid-SS Orbanini csak nem már az SS-náci kalandor, Otto Skorzeny bravúros diadalát írigyelte meg és tűzte ki másolandó célként ? Tod’, azt amikor az Hitler személyes megbizatását teljesítve, a fogoly duce Mussolinit szintén repülővel mentette ki az Alpok egyik égigérő csúcsáról…?

    Sayonara: Đ

  • ˙

    Talalom/6:54

    Bocs’de nem tudhatjuk, hogy ott távol a hazától, az isten háta-mögötti és feje-fölötti Limában, nagykövet honffytársunk nem vett e részt ilyen pedofil filmfelvételeken és a résztveők igényeinek megfelelő happeningeken amelyekre e kommetben célzol. Mert, mint a szűkös közleményekben és a cikkedben is olvashattunk egy hatalmas nemzetközi hálózatról, mely után még az FBI is nyomoz. Mert az ilyenek nemcsak letöltött „link(ség)ekkel” kereskednek, hanem rendezvényszervezéssel, stb. úgymond „termékekkel” is foglalkoznak. Márpedig feltételezhető, hogy – leszámítva a számára Peruban is oly fontos templomi órákat* – ezeken kívül nem sok más elfoglaltsága akadhatott. Így aztán sok ídőt szánhatott erre a speciális hobbijára, amiben helyiek nemigen, vagy csak ritkán zavarhatták meg. Ott pedig ő bármit megtehetett, hisz még egy ellenőrzést sem kaphatott a NER vagy az ÁSZ részéről.
    Neki, az ő védett státuszában tehát ez a lebukás túlságosan is hirtelen jött, derült égből villámcsapás lehetett. Sőt még váratlanul is kellett elhagynia a kitüntető állomáshelyet. Ugyan miért?
    – Jaj, hát persze azért, hogy időben hazaérjen Budapestre a folytatásos filmre… Csak ezt hagytam ki a számításból.

    Szerintem a fenti összefüggések miatt még hallunk Kalettáról, ha nem is magyar állami, de nemzetközi csatornákon biztosan…

    Nahát, dicsértessék a valódi ártatlanság! Đ
    ˙
    .

    * Ti.a per során az ártatlanságát ezzel hangsúlyozó, ill. az arra hivatkozó mély vallásossága okán, feltehetően az „Engedjétek hozzám a kisdedeket”(Lk.16-18.)szakaszaira való tekintettel.
    Már bocs, de ez már egy ilyen morális ügyben röhej; ))) 😀 (((

  • talalom,
    júli. 11.6:54

    HOGY KERÜLT ANNAK A 19 EZER GYEREKNEK – ÉS A TÖBBINEK – A FELVÉTELE SORRA? Miféle kényszerek, erőszak, tudatlanság vitte az értük felelős felnőtteket? Mit lehetne/kellene tennünk a megvédésükért?

    ————————-

    Következetes és kitartó nyomozó munkával felfedni a kilétüket, bármely ország polgáráról, ill szervezeteiről van is van szó, ezt egységesen, nemzetközi együttműködéssel kell felkutatni, és olyan büntetést a nyakukba sózni, hogy belezavarodjanak – másként nem megy! Nem állítom, hogy a következetesen szigorú bűnüldözés / büntetés még az írmagját is kiirtja majd az aberrált állatoknak akik ezeket a szerencsétlen, kiszolgáltatott áldozatokat (gyerekeket) beszervezik, elrabolják, nemritkán fillérekért megveszik a mélyszegénységben élő családjaiktól, de hogy jelentősen visszaszorítaná az ipart amely erre épül, az valószínű! Ha látják, hogy egyszerűen nem lehet megúszni, mert a törvény teljes szigora lesújt és még az esetleges szabadulásuk után is figyelemmel kísérve minden mozgásukat teljesen kilátástalan helyzetbe kerülnek, talán némelyeknél visszatartó erő lenne !

    Ám, ha a végállomást azaz, a fogyasztót beteg embereknek tekintjük, akkor valamilyen szinten ugyanilyen betegeknek kellene tekintenünk a készítőket is, hiszen normális lelkialkattal elképzelhető ezeknek a képeknek, videóknak a fényképezése, leforgatása? Ez egy évszázadokon át agyonhallgatott bűncselekmény, nyíltan és főleg értően, tevőleges szándékkal nem igazán volt „divat” beszélni róla, és hajlamosnak tűnt a társadalom ezeket a cselekményeket pusztán az egyház rovására írni – sajátos, fojtott légköre okán – de még esetükben sem néztek szembe a teljesen a történésekkel úgy igazán, inkább csak érintőlegesen, és még véletlenül sem nevezve nevén a gyereket – mint ha ezer éves álomból ébredezne a társadalom!

  • „talalom” csodalkozasara;

    A megnyilvanitott adatok alapjan a leg-tobb porn es hasonloan az „elo-hus-ipar” dolgozoi nagyreszben orosz es mas kelet-europai egyenek altal es kihasznlasai altal terjesztve vilagszerte.

    Persze nem 100%-osan! De nagyban. Az anyagi lehtosegeket kovetve.

  • Edina szerint: Pedobácsi, a narancskövet

  • Besancon
    2020 július 11
    10:17 de.

    csak szerényen szeretnélek emlékeztetni EPSTEIN esetére aki hasonszőrű de kizárólag zsarolni vágyott legfelsőbb politikai réteget látott el „anyaggal” (kiskorú lánykák és volt hozzá MADAM-ja aki a „nemnyílvános” palotákba eljuttatta a zsarolás eszközeit)

    szóval a világ legnagyobb FBI -ja letartóztatta majd nagyhírtelen megöngyilkolták, mert kurva kínossá vált mint egy felhúzott búgócsiga a a vonósnégyes koncerten

    szóval a jog öntökön rúgta saját magát és inkább abortusszal foglalkozik, mert az, ugye eladható… hadd szülessen minél több selejtes egyed a legvalószínűbb selejtes szülők termékeként… azután… kavarjuk habosra

  • Gabriel Karikas

    talalom
    2020 július 11
    6:54 de.

    tipikus álszent kommunista érvelés

    Hogy azokat kell megbüntetni akik a felhajtók

    Na de hát nincs is rajta mit csodálkozni, mindenről hasonlóképpen működik a marxista dialektikus (sicc!) felfogás

    Nem tudom mit szóltál volna hozzá, ha egy pedofil megrontja a fiadat gyerekkorában?

    Én biztos, hogy saját kezemmel fojtottam volna meg … nem hagyva másra
    De ugyanúgy nem megyek el szó nélkül amellett ha valami gazember vadállat más gyerekét próbálgatja.
    Ez az egyik nagy különbség kettőnk között …

    Bár ha nem tűnt volna fel, már jó ideje tartózkodok bármilyen olyan bejegyzéstől, amelyben a felfogásotokban megvetésre méltó „vallásos” hitemről tennék tanúságot – persze a hipokritákat az viszont egy cseppet sem zavarja, hogy a saját „vallásos” marxista hitüket lépten-nyomon hangoztassák – mint az egyetlen üdvözítő „tudományt”
    Azt a szánalmas látszatot keltve – hogy ettől ATEISTÁK

    Na de hadd írjam ide, hogy a NÁZÁRETINEK mi volt erről a véleménye:

    „”…minden bűnök megbocsáttatnak, de aki egyet is megront e kicsinyek közül (mondta volt ezt amikor gyerekek vették körül) sem a földön sem a mennyben nem bocsáttatnak meg soha…””

    Hogy a Te Marxodnak mi volt erről a véleménye? – bizony, hogy bocsánatos betegség …

    Ez igen, de uszítani mások meggyilkolására az nem betegség? Ugye?
    Vagy csak annyi az egész, hogy tényleg azért kell védeni ezt a mocskos állatot, mert hogy a Gyurcsány idejében lett diplomata?
    A végén még felfüggesztett fog kapni, nehogy a cellatársak a szokáshoz híven nehogy „kigyógyítsák” bajából

  • Orsós Elemér

    Besancon
    2020 július 11
    10:17 de.

    Nagyon igazad van és megtoldanám avval a csúnya kérdéssel hogy, hogyan lehetett 19000 kompromitáló felvételig eljutni, amikor már a századiknál csattanni kellett volna a bilincsnek és megvárni egy nemzetközi titkos bűnhálózat kialakulását!? Ja, és arra is kíváncsi leszek hogy, kik fognak még kipottyanni a csonvázas szekrényből és mely országok fognak még a gusztustalanná vált maszturbálós mundér érdekében titkosítani!? A rejtjelezésekből én arra következtetek hogy olyan nagyon magas körök is benne lehetnek ebben a hálózatban, akiket szándékosan hagytak ficánkolni hogy, aztán majd „ügyesen” zsarolni lehessen őket, mondjuk olyan strauss-kahnos beetetéssel! (Amihez persze tudvalevő alaphajlam is kellett, mert pl Strauss-Kahnról is ismert volt hogy, bármikor képes volt akár röptiben a legyet is megszexuálni! 😀 )!)

  • MAKOKRITZ;

    De-hogy nem tudunk tobb dolgokat, meg ha nem is mindent.
    Sigmund Freud ramutatott annak okozojara.

    Persze arra hivatkozni tilos volt itten mert a foszerkeszto onerztetet talalta el.

    A represszed (elfolytott)sexualis kialakulasok azok okzozoi.
    Persze az csupan az alapjanak a kapargasa, de a vilagszerti adatok azt tisztan alatamasszak am.

    Amint a hormonok mukodnek, valami modokon a kovetkeszmneyek vissza-tarthatalonokka valnak.

    Mint egy katholikus pap mondotta egyszer, ‘meg a pap sem kepes azt „ki-izzadni”.
    S mint a magyar koz-mondas; ” ha lo nincsen, a szamar is megteszi.”

    De a kerdes valojaban, hogy a normalis erzelem, a „szerlem” , az erotika, a fizikai tett mikor lepi at az altalanos erkolcsi hatarvonalat?????

    S hogyan szabna meg az egyen a sajat-eleteben annak a htarvonalnak az atlephetelenseget ?????

  • nem is tudtam, hogy a karikásgábriel az abba a kasztba tartozik, amely érinthetetlen; jobb tudni, mint megijedni… védővámok is vannak rajta?

    és még néhány kedves tagról ugyanaz…

  • azért Ivanushkának igaza volt ott a kiállításon…hahaha… igaz, arra nincsen app

  • SchumackerLady

    Szandimandi 6:12

    SZUPER PEDOVIDEO !!
    😀 😀 😀 😀 😀

  • D.Bernstein

    júli.10. 9:17

    „A Kaleta-ügyhöz tartozik még, hogy Gáborunkat Gyurcsány emelte ki , anno, a nihilből. -dia-”
    ——————————————-

    Kérdés kinek mit jelent a nihil? Kaleta 2001-ben (!) felvételizett sikeresen a Külügyminisztériumba, egyenesen az Amerikai Főosztályra került – majd onnan Los Angelesbe, itt teljesített diplomáciai szolgálatot, hazatérve ismét az Amerikai Főosztályon kötött ki. Miután alighanem az egy-két hete átdolgozott életrajzában nagyon elnagyoltan kezelik az évszámokat, és a közelebbi maghatározásokat – szerinted ez minek köszönhető ? – túl sok mindent nem tudsz meg róla, ki, mikor, minek nevezte ki, de annyi azért elég világos, hogy 2001-ben az Orbán kormány külügyminisztériumában kezdett – ha erre gondoltál a nihil alatt, akkor jó, az tényleg elég nihil lehetett már akkor is! Hogy Los Angelesbe pontosan mikor került ki (még az Orbán kormány vagy már a Medgyessy kormány alatt) annak nincs különösebb jelentősége, mint ahogyan magának Kaletának mint külszolgálatos diplomatának sincs!

    A dolog onnantól érdekes, hogy ha 2001-óta külügyi dolgozóként, diplomáciai tevékenységében több alkalommal is alávetették különleges (C típusú) nemzetbiztonsági vizsgálatnak, hogy nem derült ki a 19 év alatt, hogy ez a pali milyen alapbeállítódással rendelkezik, miket és miként tárol a hivatali gépén stb. 19 év hosszú idő – mindenhova elért Gyurcsány keze? Ilyen hosszú, és főleg mindenható lenne? Mi történt az utóbbi 10 évben – idoljaid mit tudtak róla? Senki semmit? Csak Gy. – nak kellett volna mindent tudni, megérezni már jóval az események előtt?

    Hanem a leglényegesebb, és ez vajon miként írható Gy. számlájára, hogy amikor 2019 – őszén az ügye „kibukott” vajon miért, milyen érdekből „lopták, menekítették haza”a barátai, elöljárói a közvélemény teljes kizárásával? Ha a nevét nem hozzák is nyilvánosságra – magát a tényt sem szellőztették meg, azt az Index egyik oknyomozó újságírója tárta fel! Ha ez a cikk nincs, a mai napig nem tudhatja a magyar adófizető, hogy az őt is képviselő ( Mo.) perui nagykövet mit is művelt hosszú éveken át folyamatosan?
    Kedves Bernstein, miután az elmúlt 10 évben megszakítás nélkül az Orbán k. van hivatalban, így okafogyott és szerencsétlen húzás Gy.-ra mutogatni! Ennyire képtelenek vagytok elismerni, ha valami jobb szélen sem kerek – rögtön kell keresni egy szálat, amivel megpróbáljátok ráölteni a másik oldalra?
    Jó ha tudod – nincs jobb oldali meg baloldali pedofília! Csak pedofília van, mely ellen bármely oldalnak, igazságszolgáltatásnak és főleg szakembereknek lépni és tenni kell!

    Most, hogy Kaleta ítélete megszületett (1 év felfüggesztett) és az még másodfokon sem szigorodhat, most már lehet példabeszédeket tartani, a független bíróságot gyalázni, és az „igazságszerető magyar emberek” szája íze szerint beszélni, miszerint a jó minie. „ötször annyi büntetést mért volna rá” – tehát jó sakál módjára együtt ordítani a tömeggel, de csak mikor már biztos lehet a dolgában!

  • SchumackerLady

    Gábriel
    11.9:30
    Talalom

    Gondolom szokásához híven eltévesztette az igehelyet,
    tudniillik – Marx ide és Marx oda – a „NÁZÁRETI” azt a mondatrészt, hogy aszongya: „AKI CSAK EGYET IS MEGRONT”,
    nem A kisdedek, hanem A zsidó-vallás védelmében használta.
    Ugyanis amikor azt kérdezték tőle, hogy „azért jött e,hogy a Törvényt [értsd:Tórát] megsemmisítse? Ő . e r r e . válaszolta a z t, hogy ” >aki a Törvény betűjéből[!] csak egyet is megront< annak a legkisebb helye lészen a mennyek országában".[Mt.5.17-19.]

    Gabriel úgy csűri-csavarja a szavakat, hogy még legkisebb igazságot is a saját szájízének megfelelően kifacsarva, hamis színben mutatja be. Idézete tehát nemcsak téves, de ráadásul szándékosan hamis. Ráadásul mindez rémesen piszkos fantáziára vall, hisz ott a szexuális megrontásnak mégcsak a halvány az árnyéka sem vetődik fel…!

    Vagyis a jelenet az Újszövetség könyvében "hitelesen" leírva így zajlott le:

    "Ez után kisgyermekeket is vittek hozzá, hogy megérintse őket. Amikor a tanítványok ezt meglátták, rájuk szóltak. Azonban Jézus magához szólította őket és így szólt: "engedjétek hozzám jőni a kisgyermekeket és ne akadályozzátok őket, mert ilyeneké az Isten országa. Bizony mondom néktek, aki nem úgy fogadja az Isten országát, mint egy kisgyermek, az semmiképp sem megy be abba. [Luk.18.15-17]

    Klasszikusokat, csak szó szerint, és hivatkozással együtt !!!

    Schumacker

  • SchumackerLady

    Ne tégy hamis tanúbizonyságot ! /Názáreti/

  • Shumaker
    Lédi7:48

    Igazad van. Az egész ún. Ó és Új Testamentumban az aberrációkról egy-két helyen esik szó, de az úgy, hogy ott is inkább a homoszexuálisokat említik. Mégpedig hatalmas szigorral, sőt földi szankcióval együtt. A könyv tiltja tehát a férfi férfival, de később már a „p u l y á v a l”, azaz gyermekkel való „érintkezést” is…

    Az a megfogalmazás, ahogy Gábriel nekünk, talalomnak címezve ripszropsz Jézus szavaiként próbálta beadni, biz’az még elő sem fordul abban.

    Mózes pl.”csak” azt mondja: „…És ha valaki férfival hál úgy, mint asszonnyal hálnak: útálatosságot követtek el mindketten , h a l á l l a l .lakoljanak, vérök rajtok.”(Mózes III.k.20:10 13.)

    Pál pedig valahol így:”…Paráznákért, férfifertőztetőkért, (STB…) és mindenért, ami az egészséges tudománnyal ellenkezik…” (Tim.1:10)

    Viszont máshol Pál már: „Vagy nem tudjátok, hogy gonoszok nem részesülnek Isten országában? Sem paráznák, sem kéjencek,…(STB…) sem pulyák, sem férfiszeplősítők…” (1Kor.6:9)

    Amit tehát szintén nem a nálánál 40 évvel korábban élt „názáreti” mondott, hanem a magát úgyancsak apostolként fényező, új vallás alapító Saulus…

    -V-

  • ui.Schumakkernek!

    Ez a Ne tégy hamis tanúságot – azaz ne hazudj – nemcsak a „nazareti” érdeme, hanem sokkal inkább a Sinai-t megmászó Mózesé.

    S, ha már itt tartunk, egy évezredes tévedésre kell felhívjam többek figyelmét. A Qumran környéki, azóta feltárt esszénus települések Róma ellen forrongó és harcra készülő népét maguk a megszállók nevezték nazarénusoknak.
    Tehát a Iesus Nasrenus Rex Iudeorum „bűnlajstrom fejcédula” csak erre a maguk alkotta gúnyos összefüggésre, de nem arra utalt, hogy az áldozat „nazareti” születésű lett volna, hisz az nem is volt szokás – a jog nem írta elő…

    Üdv -V-

  • Kedves SchumackerLady!

    Edináé az érdem. Megérdemli, hogy megismerjék, (végre egy okos és vicces fiatal lány a sok otthoni celeb helyett 🙂

    Csak a pontosság kedvéért:
    Ne tégy felebarátod ellen hazug tanúbizonyságot!
    לֹא־תַעֲנֶה בְרֵעֲךָ עֵד שָׁקֶר – Exodus, 9. parancsolat

    Kásler szerint, ha mindegyiket betartjuk, sosem betegszünk meg 🙂

  • A megallas-nelkulli hazugsag allitonak:

    Jeff Epstein NEM zsarolt soha senkit semmivel !!!!!!!!!!

    Meghivott vendegeit kivalloan ellatta mindennel, s azok szolgaltatoit is bokezuen jovedelmezte !!!!

  • Ferenct
    2020 július 10
    11:29 de.

    Gyengén „muzsikálsz” pajtás.
    Majd még visszavágja az Iroda az apanázst.

  • Gabriel Karikas

    SchumackerLady
    2020 július 13
    7:48 de.

    Máté 18. 5-6: (Magyar Bibliatársulat Újforditásu Bibliája)

    „”5. És aki befogad egy ilyen kisgyermeket az én nevemben, az engem fogad be.
    6. Aki pedig megbotránkoztat egyet e kicsinyek közül, akik hisznek bennem, jobb annak, ha malomkövet kötnek a nyakába, és a tenger mélyébe vetik.””

    ———–

    De idézem a Máté 18.6-ot a Károli Bibliából is:

    „”6. A ki pedig megbotránkoztat egyet e kicsinyek közül, a kik én bennem hisznek, jobb annak, hogy malomkövet kössenek a nyakára, és a tenger mélységébe vessék.””

    ———
    Sajnállak, hogy arra tetted az életedet hogy mindenáron gyűlöletet, megbotránkozásokat terjessz.
    Olvasd el a 7.-es verset is ha már amúgy is ott jársz:

    „”7. Jaj a világnak a botránkozások miatt! Mert szükség, hogy botránkozások essenek; de jaj annak az embernek, a ki által a botránkozás esik.””

    Csak mellékesen angolul a King James Bibliában nem a mi régies megbotránkoztatás szavunk szerepel a Máté18.6-ban, hanem az eredeti görögben is használt „”offend””, vagyis a mai használatú „”megtámad, megront”” szavak:

    „”6 But whoever shall offend one of these little ones which believe in me, it were better for him that a millstone were hanged about his neck, and that he were drowned in the depth of the sea. …””

  • Jichak Perlmutter

    Voronyezs 11:27

    Bár nem ez van napirenden, a „nazareti kérdésben” itt sem mellőzhető az a . t é n y , hogy Jézus idejében nem is jegyeztek Nazaret nevű helységet sőt, még egy onnan származó régészeti emlék sem maradt fenn ilyen nevű város, vagy falu után, tehát Nazaret akkor még nem létezett.
    – A „nazarénusok” sem ilyen kontextusból nyerték megtisztelő nevüket…

    Mellesleg; Heródes, az illegitim trónbitorló, aki állítólag elrendelte azt az ominózus tömeges gyermekgyilkosságot, 4, azaz négy évvel korábban, már Kr.e. négyben(!) meghalt, még mielőtt a legitim „”nazareti messiást”” egyáltalán keresthette volna…

  • Vigyázzunk, ne öntsük ki agyereket is a fürdővízzel együtt. Ugyanis kissé elkalandoztunk.

    Summázzuk csak!

    1./ Ártatlan jámbor báránykánk, Kaleta után az Interpol nyomozott.

    2./ Amikor orbánék – „Magyarország kormánya” – kimenkítették Limából tudva-tudván, hogy egy folyamatban lévő nemzetközi nyomozást szakítanak meg többekközt azért, hogy ugyanúgy, mint Hernádi Zsolttal is tették*, hogy magyar bíróság ítélje el, tekintettel a nemzetközi jogra, hogy akit egyszer egy ügyben elítéltek, azt többször – ill. máshol – már nem lehet újra elítélni.

    3./ A nyomozás tárgya, a nemzetközi pedofil hálózat fizetség, vagy pedig „más tagok”(?) beszervezése ellenében vesz fel tagokat a patinás soraiba. Ergo kizárt, hogy Kaleta csak képeket gyűjtött volna, különben rá sem talál az Interpol…

    4./ A szökésben és a titkosításban bűnrészes Fidesz most gyorsan mimikrit növeszt és hangosan tiltakozva kapálódzik. Parlamenti frakcióvezetőjük Kocsis Máté – mint a kupleráj madámja, kedvesnővért alakítva – bejelentette, hogy a gyenge ítélet ellen törvénymódosítást készül benyújtani…

    .

    *Hernádi Zsolt, a MOL (magyar olajtársaság) vezérigazgatóját, az Orbán-camorra egyik fontos tagját egy kiemelkedően súlyos nemzetközi korrupciós ügyben az Interpollal körözteti Horvátország bírósága. Tudniillik O1G fontos embere, Sanader horvát miniszterelnököt(!) 10-millió euro kenőpénzzel „ösztönözte”, azaz kente meg, hogy OrbanisztánÖnzőtársaság az INA nevezetű, szintén állami horvát olajtársaságban hozzájusson a döntő paketthoz… A tranzakció sikeres volt, jelenleg a MOL vezeti az INÁT. Viszont Sanader már üli a jogerős bírósági ítélet által reá szabott 10 év börtönbüntetést. Ezek után Hernádi egy magyar bíróság előtt csinált tárgyalási komédián ártatlannak vallotta magát, mely vallomását a „független” 😀 vidéki bíróság ítélete, minden skrupulus nélkül elfogadta, minek köszönhetően idehaza ez az ártatlan bárányka is fokozott állami védelemben részesül és a saját, jól felfogott érdekében még Magyarországot sem hagyja el. Talán az ügy elévülését reméli.

    .

    UI.
    Orbanisztán viselt dolgaihoz tartozik még a szökött Gruewsky ügye is, amely ugyancsak tipikus esete a magyar maffiállam olajozott működésének.

  • 11.9:30
    Gabriel!
    arkangy.

    Elárulnád nékünk azt a marxi igehelyet 😀 , ahol az agg társadalomtudós a kisgyermekek megrontásával foglalkozott:
    könyv; mű; fejezet; rész; bekezdés megjelölése is kéretik.

    Előre is köszönet: Málnaszőr

  • Kedves Gabriel Karikache 9:30-as találomnak írt durva hangú förmedvényére:

    Az igazságot Gabriel Kaletával kapcsolatban neked Besancon 6:14 szolgáltatja, ahol világosan kimondja, hogy tőled egy ugrásra szolgáló limai druszád az I.Orbanisztáni éra – tehát . n e m „G y u r c s á n y . i d e j é b e n . lett diplomata”.
    Vagyis Karikache már megint és mindig csak blöffölsz és hazudozol, mintha csak könyvből olvasnád. Hirtelen jött ötletekkel és tippekkel, tényként bombázod korrekt partneredet. Mikor szoksz már le erről a bűnösen ordenáré hangvételű fogalmazásról?
    Közbe azért néha még levegőt is vehetnél …

    Apropó, levegő. Tényleg, mi a helyzet SaoPaulóban? Még mindig ezer feletti a napi fertőzöttek száma? Hogy van a főnököd, Bonsonáró? Javul már az állapota? Hordja már a maszkot ? És te ?

  • Bendegúz79
    a világon nem első eset,amiről írsz,a 11 éves nebuló és a tanárnéni közti szerelemről.Nem túl régen olyasmit is hallottunk, hogy a 34 évvel idősebb tanárnénit a nebuló feleségül vette.Ettől még akár miniszterelnökké is lehet választani és”boldogan élnek, míg meg nem halnak”.Hogy kiről van szó?”Ha nem dudod,ne dudd gi”. Én sem dudom gi.”Aki tudja,meg ne mondja,merre van a gyűrű útja!”

  • Orsós Elemér

    gyuri10
    2020 július 14
    7:19 de.

    Sőt még olyan európai köztársasági elnök is van, akinek a nagy kujon Berlusconi kajánul csinosnak dicsérte az édesanyjának vélt feleségét! 😀 (Vagy ez ugyanaz, csak nem miniszterelnökkel? 😀 )

  • Vögelein
    2020 július 13
    11:17 du.

    A Zinterpol is báncsa a magyartot.
    Nem tuttad?

    Szerencsére Minagyurunk, a Zistenkegyelmébűlvaló,
    jól megvéd minket…hááálllelluuujjjaaaaa

  • Orsós Elemér

    Besancon
    2020 július 11
    10:17 de.

    Visszatérve Stauss-Kahnra, az ő mentségére még megjegyezném hogy, viszont nem úgy kellett volna a IMF éléről eltávolítani, hogy egy amerikai szállodában az épen munkában levő csinos szőke takarítónő véletlenül előtte hajol le bugyi nélkül egy leesett papirfecniért, amitől aztán megszeppent Dominique-unk sejtelmes bíztatást vélve észnélkül begerjedt, hanem meg kellett volna mondani neki kerek-perec hogy, ne akadékoskodjon a rá bízott hitelekkel! 😀 Igaz hogy, így viszont egyszerűbb volt a kellemetlen kukacoskodót félresöpörni, mert ezáltal csak az ő mundérja sárosodott! 😀 Valami hasonló ügyeskedést sejtek itt is! 😀

  • Talalom,
    Isten bizony végigolvastam. Isten bizony nem értem. O.k. fáradt vagyok, meg ritkásabban is jövök a home office „kényelmes unalma” okán.
    Bocs, de mit szerettél volna mondani?
    Értem. Van egy fél marék legendád a börtön-lakók büntetői hajlamáról. Van ilyen is. Meg amolyan is. Azt is értem, hogy van egy fél marék félismereted a szexuális viszonyokról. Incl. pedofilia. Ami persze nem azonos a gyermekpornóval, de ilyen apróságokon nyugodtan felülemelkedsz.
    Szóval: mit is szerettél volna mondani.

  • A Kaleta ügy szerintem egyszerű mint a faék.
    Egy gyermekpronóval foglalkozó hálózat feltakarítása során jutottak el hozzá Személyéhez. Nem a számítógépéhez, nem az internetaccounthoz, hanem hozzá.
    Ergo: valahol, valamilyen oldalon, honlapon megadta a személyes, ráadásul valós személyes adatait. Vagy olyan adatot, ami elvezetett hozzá.
    Ezzel személyében kompromittálódott.
    Márpedig nincs haszontalanabb egy kompromittálódott ügynöknél. Aki, esetleg még beszélni is hajlandó.
    Ebből két dolog világos:
    1. hazacsempészték, hogy kint ne pofázzon.
    2. odadobták az oroszlánok elé. Mert a szolgálatok felségterületén az az oknyomozó él sokáig, aki arról oknyomoz, ami nem zavar más vizeket.

  • Orsós Elemér,
    BINGO !!!

  • Andrew 14/2,28-2,35
    😀 😀 😀 😀 😀

  • Orsós

    Ez igaz lehet. 🙂

  • Orsós
    Elemér
    8:53

    ))))))))))))))))))))) 😀 ((((((((((((((((((((((((((

  • Az illető Kaleta
    az eljárás keleti

    Mondhatni „vadkeleti”

  • Vögelein
    11:17

    Bocsika, de írod, hogy a „MOL vezeti az INÁT”, de nekem erről is egy Lőwy Árpád örökbecsű részlet jut az eszembe mégpedig, hogy

    „…
    Ámde másnap masszőr dörzsöli az inát,
    Így jár aki nagyon szereti đinát.”

    https://nembers.tripod.com/~hl_1235/lowy.html

  • Igen csodalkozom, hogy a mindent-tudo magyarok keptelenk, vagy nem hajlandok elismerni, hogy a PORN es a PEDOFILIA ket nagyon kulombozo tettek ?!

    Habar a cikk szerzoje hasznlta a cikk cimeben a PEDOFILIA szot, de sorai tisztazta hogy csak a gepen 19 ezer porn kepeket talaltak.

    Talan nbemely „kepek” gyermekek eroszakolasat abrazolta volan, amit persze a szerzo NEM allitott.
    Sot, gyanustanam is hogy annak tusataban lenne.

    MALNASZOR;
    Hogya lett Karl Marx „tarsadalomtudos”????

    Hiszen a valosagban egy igen sikertelen ugyved volt.
    Kenyszerult elhegyni hazajat Nemetorszagot azon celbol, sot Francia orszagot is, de meg Angliaban sem volt kepes tisztesseges megelheteset elerni amig cikkeit nem kezdte kukldeni a New York Tribun-nak.

    Vajon miert allitananak oly remese valottlansagokat,
    Csupan a New York Tribune honoralasa nyujtott megfelelo megelehteset.
    Hiszen minden talalhato adatok bizonyitjak a valosagot?!

  • Bendeguz79
    2020 július 15
    10:31 de.

    grizi

    mialatt e cikk szavatossága is hamarosan lejár,

    mit meg nem tudunk tőled Marxról… természetesen!!!!

    …és a Föld Lapos…; a világ forog körötte úszván a Nagy Óperenciás Tengerben és Piroska és a Farkas hozza a Húsvéti tojást…; valamint piros hó esik nyáron

    hahahaha

  • Bendegúz79 kérdezi, hogy

    Hogyan lett K a r l . M a r x . t á r s a d a l o m t u d ó s ?

    Válsz:

    Csak úgy kedves Bendegúz, ahogyan Archimédesz természettudós, fizikus, csillagász; avagy ahogy Carles Darwin geológusból biológussá; de sorolhatnánk Pythagorast is, aki filozófusból lett a geometria és az algebra tudósa. S hogy e pozitív felsorolásban a „társadalomtumány” se szenvedjen csorbát, Platónt kell felhoznom önnek, aki filozófusból lett társadalomtudóssá s akinek helytálló megállapításait ma ugyancsak tanítják az egyetemeken, miközben téves teóriáján, az Atlantisz nevűn egyesek még mindig mosolyognak, ám más misztikusok szakadatlan kutatják – na persze a víz alatt… 🙂

    Bendegúz! A tudományokon belül az egyes diszciplínák meglévő határvonalai semmiképp sem jelentenek egymás közt valamifajta kínai falat… Többekközt e tény adja és biztosítja a tudományos szabadság elvét… Viszont történetesen, a vitatott jogtudomány és a >társadalomtudományok< általában közelebb állnak, mint például a filozófia és az algebra, vagy földrajz és a biológia állnak egymáshoz.
    😀

    Éljen hát a tudományosság és annak szabadsága:

    Málnaszőr