Orbán Magyarország ellen indítana véres harcot

2021 július 17 12:23 de.143 hozzászólás

„Egy jogi huliganizmussal állunk szemben, mind a családjog, mind az oktatás kizárólagosan nemzeti hatáskör, és pont ezen ügyben akarnak eljárást indítani. Szégyenteljes a bizottság álláspontja” – mondta Orbán Viktor pénteken reggel, a Kossuth Rádióban. Szerinte Brüsszelnek az a célja, hogy az LMBTQ aktivistákat be kelljen engedni az iskolákba, de ezt nem fogjuk hagyni, mondta a miniszterelnök. Mostanra kiderült, hogy Brüsszel az új ellenség. Sokáig kereste az igazit a Fidesz, egy ideig volt is bizonytalanság, hogy ki léphet a migránsok és Soros György helyére, s bár teljesen őket sem menesztették, Orbán és a Fidesz végül rövid hezitálás után a belga fővárost küldte ki a csatatérre. Ellenük harcol most minden igaz magyar, aki nem, az nem magyar, hej, hej!

Amúgy meg Brüsszel nem akar LMBTQ aktivistákat az iskolákba küldeni. Ezt Ursula van der Leyen, az Európai Bizottság elnöke mondta, cáfolva ezzel Orbán szavait. A magyar muiniszterelnököt azonban ez nem érdekli, számára a valóság már régóta nem létezik, neki saját, különbejáratú, magánhasználatú valósága van, amelyben az az alapvetés, hogy minden rossznak Brüsszel az okozója, ellenük kell harcolni, különben gyarmat leszünk és belgául kell majd beszélnünk.

Véres csata várható Brüsszellel, mondta Orbán. Nekünk, magyaroknak, nincsenek jó emlékeink a véres csatákról. Ezekből többnyire vesztesen szoktunk elvonulni, igazságtalan békekötéseket követően, de még a győztes csatáinkban sem mindig volt köszönet. Mi, magyarok, amúgy sem csatázni, hanem élni szeretünk. Pontosabban szeretnénk, ha választott vezetőink hagynának bennünket. Nem küldenének ki a Don-kanyarba, semmi fegyverzettel a tankok ellen, és úgy általában, olyan ütközetekbe, amelyekhez semmi közünk, és csak a mindenkori uralkodó elit járt jól az áldozatokkal.

A magyar emberek nem akarták sem az első, sem a második világháborút, mint ahogy most sem akarunk Brüsszellel harcolni. Még akkor sem, ha tudjuk, hogy Brüsszelnek vannak bűnei. Például az, hogy életben tartotta Orbán és a Fidesz tolvajlásra alapított rendszerét. Számolatlanul tömte pénzzel az Orbán-kormányt, félrenézett, ha lopást látott, néha hümmögött, a fejélt csóválta, időnként még egy ejnye-bejnye is elhangzott, de több nem történt. Jött a pénz, szinte számolatlanul, hogy azután magánvagyonokká alakuljon, és az ország helyett a NER csókosait gyarapítsa.

Ennek kíván most véget vetni Brüsszel, és ezzel vívta ki Orbán és a Fidesz mamelukjainak haragját. És még az sem kizárt, hogy a véres csatát ismét a Fidesz nyeri: Brüsszel feladja állásait, belefárad, beleun a küzdelmekbe, mert elege lesz az állandó hadakozásból. Vigyétek a pénzt, aztán akkor lássalak benneteket, amikor a hátam közepét!

Persze, reménykedhetünk abban is, hogy ezúttal nem így lesz és a kifizetéseket, ahogyan ígérik, tényleg a jogállamisághoz kötik. És nemcsak a melegekről van szó, meg az LMBTQ emberekről, hanem azokról a magyarokról, akik nemi identitásuktól függetlenül, nem nyertesei, hanem kárvallottjai a NER-nek. (Ők vannak többen).

Lehet, hogy Orbán ezúttal nem hazudik, és valóban véres csatára készül. Ha így lesz, akkor jó, ha minél többen tudjuk: nem Brüsszel, hanem Magyarország ellen vezeti a mi pénzünkön verbuvált hadait.

143 hozzászólás

  • Ma, a posztkommunista országok, a Dicső Proletár Diktatúrájuk utáni, a csőcselék és a csőcselékből kinőtt vezetők uralma alatt állnak. Köszönet a “balsorsunknak“, nekünk ez az EU áruló, nagyzási hóbortba szenvedő seggdugasz O1G jutott, ki mint volt kommunista titkár, nem más, mint egy húgyszagú, hazudozó falusi tahó.
    Ez a geci jó szokása szerint mindig valami nagy bölcset akar mondani, tücsköt – bogarat összhord mindent másra hárít, mindig másra mutogat, mindig másokban keresi a hibát. Mivel tudatában van azzal, hogy állandóan hazudozik – feszengve érzi magát. Rossz nézni a taknyát ahogy nyalogatja a szája szélét, igazgatja a szűk zakóját hazudozásai közben. Ez a sötét daganat egy vészmadár, akinek mindig sikerűl összecsodíteni egy bagázs, unatkozó, alacsony elme kapacitásu puddingfejű kergebirkát, kik imádják a tébolyodott fasiszta kotyvaszték “Csipkerózsika” meséit ahol megállt az idő, és ezzel megszűnt minden változás.
    Merek rá fogadni, hogy ez a primitív seggdugasz takony, falusi pöcsfej , titkos álmokat rejteget, hogy majd egyszer ő lesz a führerje az európai egyesült náci birodalomnak ami majd kiterjed az Atlantik oceántól az Ural hegyekig.

  • Csakúgy mint Gyuri10 a Világ zsidósága ellen és a hazájában élő zsidóság közel fele ellen.

    De ugyanígy említhetném Mr Trumpot is, aki katonai hatalomátvételt tervezett az USA .-ban és atomfegyver bevetését is lehetőségnek gondolta Világháború kirobbantására, hogy a hadiállapot bevezetése révén hatalomban maradhasson.

    Hja a diktatúrák iránti elkötelezettség..

  • Kicsit más téma, de kapcsolódik:

    https://nepszava.hu/3126451_annyit-se-keres-egy-kezdo-tanar-mint-a-fagyis-a-strandon

    Pedig jól emlékszem még:
    2008 előtt ezek a tanarak AZ ISKOLÁKBAN
    AGITÁLTAK A FIDESZ MELLETT !! A kisiskolások
    esetében arra presszionálták őket hogy otthon
    a szüleiket a FIDESZ szavazói tábor mellé állítsák.
    Most meg sipákolnak hogy szar került a palacsintájukba.

    Egyébként ugyanígy voltak az orvosok is,
    csak ők meg a betegeiket, a rendelőkben.
    Aztán elhúztak a bánatba,magukra hagyva a
    jónépet akik megfogadták tanácsaikat és
    végrehajtották a „Fülkeforradalmat”

  • * 2010 előtt természetesen.

  • Idézet Tőlled!!!:::
    Amúgy meg Brüsszel nem akar LMBTQ aktivistákat az iskolákba küldeni. Ezt Ursula van der Leyen, az Európai Bizottság elnöke mondta, cáfolva ezzel Orbán szavait””””….
    Azért indította el az eljárást MAGYARORSZÁG ellen,hogy az iskolai rendelkezések tegyék lehetővé , „hogy egyenjoguak legyenek” az ABC-s aktivisták az iskolákban !!!
    Ezzel az Asszonyság ÖNNÖMAGÁT cáfolta meg!
    De nem csak ez hanem több helyen is megfogalmazták az oktatással kapcsolatban !tulajdonképpen az érzékenyítés lehetőségét.
    Te nem tudsz a sorok között olvasni ??? JA — nem akarsz !
    Akárhogy mismásoljátok a szavakat azt akarják ,hogy az ABC-s emberek az „””UTÁNPÓTLÁSUKAT” már gyerekkorukban kinevelhessék!!!
    Mert már utána a gyerekek fejében azok a dolgok benne lesznek és irányíthatják őket— amit el akarnak érni!!!
    Péter Te egyetértesz azzal ,hogy a gyerek szülő beleegyezése nélkül akár már 5 éves korában is azt mondja,a kérdésre válaszolva : hogy ő a másik nemű akar lenni ??? Ilyen visszafordíthatatlan eseményt lehetővé kellene nekik tenni ??
    Ezt megengednéd saját gyerekednél vagy unokádnál is ??? Őszintén!!!
    Akkor amikor már nyugatról hallani,hogy megbánták tettüket azok akik megtették!!! DE nem lehet visszacsinálni!!!???
    Ki akarjuk szolgáltatni meglett különféle felnőtteknek a gyerekeket ???
    Itt a dolog kb. ezekről szól ! a többi mellébeszélés!
    Külön kíváncsi lennék Geyza-Országos Jóbarátom véleményére !!! Mert azért van amikor Ő is tud tiszta,normális véleményt megfogalmazni,amikor nem keveri bele a politikát véleményébe !!!
    üdvözletével.

  • Például az, hogy életben… Ja az rendben van hogy most brüsszel közvetlenül tömi a baloldalt , különösen vezető erejét,annak képviselőit ???
    üdvözletével

  • Sajnos Magyarország nem fog pénzhez jutni, ami mégjobban elszegényíti majd az országot.

    Orbán kivezet bennünket az EU-ból. Miért nincsen már végre valaki, aki megállítja öt ?

  • Azt gondolom mielőtt hozzászól, mindenkinek elkellene olvasni az alábbi írást, bárki is a szerző, egy zseniálisan összeszedett és mélyreható cikk – aki ezt vitatja, az nem a ma Magyarországában él, vagy szándékosan nem lát, nem hall, nem beszél,,,,,

    thttps://nepszava.us/beert-orban-vetese-a-szivarvanyos-zaszlokat-ugy-uldozik-pesten-mint-egykor-a-zsidokat/?fbclid=IwAR1lbp031rjLqtKNBJG_Is_-CYd2QUS5oPYTQcotSK6FynJ5JJLtotq_moA

  • jogállamisághoz kötik -mondod !
    De nyilván a baloldali jogállamisághoz kötik majd amit te határozol meg és csak te ! és csak az elfogadható!!!Nem veszed észre hogy ez zajlik ejrópában és ezt hozzátok be az országba is?
    Mert igazság egy van — csak baloldali , meg az ejrópai bíróságé , ami a liberális eszmék mentén működik , tele lett nyomva olyan bírókkal akik nem a törvényeket , szerződéseket nézik, a szerint ítélkeznek , ami szerint kell nekik , meg ahogy megkívánják tőlük.Láttál más ítéletet ?
    üdvözletével

  • Besancon
    2021 július 17
    10:33 de.
    Ne foglalkozz a népszavával,mert úgy jársz mint geyza : félre leszel vezetve !
    üdvözletével

  • még jó, hogy EU -ban vannak realisták, pragmatikusok és nem csak álmodozók akik 2125 re terveznek 2021-ben és teljesen vakok arra, hogy mi lesz 2022 ben ami itt van a nyakukon!

    azok a pénzelosztások is az egyenlősdi homokozóban való belepisil és homokvárat épít című gyermekmese, ahejett, hogy tényleg lenne egyenlőség azaz mindenki kapna bevételi forrásokból azonos (lakosság számához mért arányban!!!) leosztást, hogyha dolgozik eredményei azonosak lehessenek

    ez manapság nem így van

    (igaz, nemcsak EU -ban hanem kies Észak Ámerikában is és +++ kivéve néhány átkozott és nagyon gonosz diktatúrát, ahol a diktátor

    {a zsebbenhordható égigérő mászóbottyával}

    jól tökön rúgja az elhajlókat és akik többet akarnak markolni mint a nekik járó egyenlő rész; de demokráciában ez nem lehetséges,…

    mert ott vita van a vitáról és sohasincs(SIC) döntés!!! de teljesen demokratikusan impotens)

    tehát az egész hajcihő rablómese kiscsoportos ovisok reggeli tejeskávéja mellé…

    majd ha… (Széchenyi, Deák és Kádár akarta de…) Levédiaalsópöffetegnek is lesz önjáró mezőgazdasága és az EU -n kívülre is szabadon exportáhat; valamint lehet saját különbejáratú könnyűipara saját alapanyagokra alapozva (Ázsiai kistigrisek majdnem meg is valósították de ott meg más a sikítófrász) akkor majd nem lesz értelme a NER jelenlegi kanyarjainak hanem lesz Nemzeti Gazdaság és hasznot hozó!

    addig lesz a: „Bruxelles -ban van az ellenség” című soapopera; nagyon habosra keverve.

    szóval: már megint nem arról szól a cikk mit is kellene csinálni, hanem, hogy az ORBÁN ÉS BANDÁJA EGY ROHADT G…. ÉS ARRÓL OJAN JÓ CIKKEKET ÍRNI

    egy nemzetgazdaság nem a tőzsdén és nem az adórendszer által lesz (na jó ezek hasznos faktorok lehetnek, de nem úgy, ahogy demokráciában demagogizélik), hanem munkával:

    szellemi jól oktatott és kétkezi még jobban oktatott álompó’gárokkal akik ettől lesznek boldogok…

    majd most le leszek …b… ápolva?

  • Gabor Koever
    2021 július 17
    10:09 de.
    A JUNIÓ baloldali többségének kellene önmagát leállítani nem ? mert csak úgy lehet élni ahogy ők mondják?
    A nagy Szovjetunió idejében is megmondták mi lehet ! eszerint tudtunk élni! most jön nyugatról egy másik őrület és aszerint kell egész kelet ejrópának élni?
    45 előtt volt nyugaton egy őrület – ami egész keletet ,de még nyugatot is elborította ! majd jött a keleti őrület Németország feléig eszint zajlott minden , ! most jön Megint nyugatról egy másik őrület , ami majdnem ugyanaz a szellemiséggel— biztos megirigyelték a keleti kommunizmust!!!??? és ez meddig lesz !??? majd történik valami és megint jön egy keleti őrület( vagy már itt is van a távol keleti vallás személyében ) és mi mindig e kettő között hol az egyiket hol a másikat leszünk kénytelen benyelni ???
    üdvözletével

  • TOTH PETER 7/17; 7;58 de

    Az EB elnoke hivatalosan bejelentette, hogy az EB torvenyes eljarast fog inditani Magyaroszag ellen a megnevezett torvenyet megsemmisiteni.

    Na annyit az EU tag-nemzetek fuggetlensegen!
    Hiszen meg Wienna, Berlin, Moszkva sem avatkzott bele a gyermekek nemi-valtoztatasaiban.

    A kerdesst lehetne feltenni, hogy az majd hogyan valroztahatna Magyarorsag, ill. a magayrok altalanos egyenisegeit, hiszen feluknek vagy meg tobbekenek ugy sem letezik az egyik micsodai!

    Mrs.BESANCON 7/17, 19;30 es 10;33 de

    Mind a hirjelenteseket amiket a vilagsajato kozolt a „szivarvanyos zaszlokkal” masirozok ezrei minden korlatozasok-nekul igen boldognak-tunoen unnepeltek az Andrasi uton.

    Nem hinnem hogy amodon hajtottak a gazkamrakba a tomegeket a Vertanuk utjan annak idejen!!!!!
    Persze Onnek lehet masvelemenye azon.

  • Gabor Koever
    2021 július 17
    10:09 de.

    Szerencsére Amijóurunk azért nem egy Mózes,
    hogy kivezesse a népet Egyiptomb..izé Brüsszelből..

  • Besancon
    2021 július 17
    10:30 de.

    Nem csak itthon.
    Azt hallom hogy Hungaropharao elsővonalbéli élcsapata, a futballhuligánok, Németországban is „lerendezik” azokat akiknél szivárványos a zászló.

  • HUNT* :

    TŐLED az nem két ellel írandó..csak szólok.

    (Mert komám más a véletlen betű-elütés vagy kihagyás és más a suttyóság )

    *HUNT = HUmortalan Náci(gyökér) Tóthpéter

  • Tüske Zsófia

    tóth péter sajnálattal kell megállapítanom azt, hogy gyógyíthatatlan Münchausen syndromában szenvedsz
    ennyi hülyeséget összehordani az már a 4. stádium.

  • Brüsszel – Orbán

    Szerintem nem lesz, ill nem lesz hatása Orbánra a klf eu-s pénzeknek a jogszerűséget nélkülöző nem-kifizetése ill annak kísérlete.
    Az okok:
    – Más tagországokra nézvést is elutasítandó precedens lenne
    – Most sok pénz van a magyar „kasszában” – kvázi nincs szüksége a pénzre az „ördögtől való” Orbánnak

  • Gabor Koever:
    „Sajnos Magyarország nem fog pénzhez jutni, ami mégjobban elszegényíti majd az országot.”

    Valószínűnek tartom, hogy SAJNOS nem így lesz, az EU és és elsősorban Németország, mint eddig, továbbra is bőkezűen finanszírozni fogja a Vezér és Kancellár totális uralmát. Miért is ne tennék? Sérti jelentősen bármiben is ez uralom a német nagytőke érdekeit? Nem, sőt… Hát akkor?
    Talán-talán (de csak talán-talán!) ha Németországban végre febomlana a politikai nagykoalíció, és akár egy relatíve erős SDP, akár a CDU/CSU ellenzékbe kerülne, változtatna valamit a német vezetés és az OV banda kapcsolatán.
    Én jelenleg egy árva fabatkát sem adnék Magyarországnak, de hát nem vagyok sem német politikai vezető, sem pedig német nagytőke vezető szereplője.

    Gabor Koever:
    „Orbán kivezet bennünket az EU-ból.”

    Amig finanszírozzák az uralmát, addig aligha. Engem meglepne, ha mégis.

    Gabor Koever:
    „Miért nincsen már végre valaki, aki megállítja öt?”

    Egyrészt, mert a magyar társadalom nem jelentéktelen hányada (minimum 2,5-3,5 millió ember) anyagilag, egzisztenciálisan érdekelt az Orbán-rezsim további fentmaradásában, másrészt pedig mert a társadalom még ennél is jóval nagyobb hányada (jobb- és baloldalon egyaránt) sok-sok évtizede a Führerprinzip alapján áll (vö. Kossuth apánk, Ferenc Jóska apánk, Horthy apánk,
    Rákosi apánk, Kádár apánk, Gyorcsány apánk, Orbán apánk),
    így nincs más hátra, mint várni – ki innen, ki onnan – a Messiást.

  • Orsós Elemér

    Kővendég
    2021 július 18
    8:03 de.

    Sajnos ez a büdös nagy helyzet!!!

  • erenct
    2021 július 18
    6:12 de.

    Mindig azthiszem nem tudsz már nagyobb blődséget írni..
    És mindig csalódnom kell..

  • *F (mee lemaratt)

  • Tüske Zsófia
    2021 július 17
    2:49 du.

    A problema abban leli gyökerét
    hogy neki még van hátra vagy 8-10 stádiuma.
    Minket már régen elvitt az ördög amikor ez még mindig
    írogatni fogja az alattomosságait.Vagy ha ő nem
    akkor egy másik „megbízott”
    Van nekik ezrével.
    Láthatólag.

  • Bendeguz79
    2021 július 17
    3:50 du.
    Tegnap a Cubai allamhatalom idolegesen megszuntette a vamot a Floridai rokonk altal kuldott elelimiszer es orvossag szeretet csomagokon.
    Vajon az majd megmenti a Cubai diktaturat a dicso Szoviet hatalom pusztulasanak ismetlesetol?????

    grizi hazucc, USA nem engedett küldeni sem pénzt sem élelmiszert tehát Cuba hiába oldotta fel a vámot nem kaphatnak csak embargót és szankciót…
    hol van a SZU mostanában?

  • GEYZA 7/17, 7;91 de

    Persze a „fagyis a strandon” es mint a sarki virsli arusok, stbk. dolgoznak megallasnelkul, reszkiroznak mindenuket, es szorgalmuk, kepesseguk alapjan remelnek sikerewskedve elni es csladjaikat eltartani.

    A „tanar” ugyanakkor egy allami alkalmazott a dolgozo-adofizetok penzebol fizetve.

    Az nem le-alacsonyitasa senkinek, de tisztan mutatja es bizonyitja a lehetosget barkinek a sajat kepessege es munklaja alapjan elorehaladni az eletben.

    Hat nem a „Geyza” nevu hozzaszollo (mechanikus)is azt allitja soraival itten???

  • KOEVER GABOR;

    Az elmulot evtizedek bizonyitotta, hogy mind a volt szocialista bolshevik nemzetek helyzete ma elonyosebb lehetne, ha az elozo par-evtizedekben a sajat szovetseguket alkottak vola, amig felzarkozo kepesse valhattak volna a fejlettebb nyugati nemzetekkel.

    Igy csak maig is a nyugati ipari-nagyhatalmak kullancsai maradtak. S az elavult civakodasaik teljesen eredemnyelen!

    Hasonloan, az itteniek „vissza a multba” erolkodesei csupan gatol minden lehetosget a problemaik megoldasain.

  • „számára a valóság már régóta nem létezik, neki saját, különbejáratú, magánhasználatú valósága van, amelyben az az alapvetés, hogy minden rossznak Brüsszel az okozója,”
    Az utóbbi nem igaz. Orbán számára nem Brüsszel az univerzális ellenség, hanem mindig a másik. az,akinek kritikája van.

    Az eleje sem most kezdődött 2012-ben is világosan látszott.

  • GEYZA 7/18, 8;06 de. kozolt Nepszavaban a DK bejelentese a leg-fascistabb modeszerek visszateresehez.

    Miert nem a demokratikus modszert javasolnak?????

    A szavazolakossag szabad hatarozata alapjan, s nem a nehany diktator politikus egyeni ohajai alapjan kenyszeriteni a nepet???

    3/4 evszazados kudarcaikat ohajtanak ismetelni megallasnelkul.
    De vajon miert?????
    Orban Rachel nevet valtoztatni kievel????

    Az csupan egyeni bosszut bizonyit, s NEM a nep lehetoseget a sajat eletenek lehetosget donteni szabadon.

    Kissebb kormany, kissebb allamburokracia, alacsonyabb allam-koltsegek egyenlo alacsonyabb adok, s tobb lehetoseg, szabadsag es mindenki jovedelmenek nagyobb-reszet tarthatna a sajat elohaladasara.

    Miert csak a mindenhato allam-uralom hizlalasa????????

    Az semmi mas mint kegyetlen fascista diktatura !!!!!!!!!

  • Felejtsd el Orbant, az mai itt, holnap ismeretlen.

    A magyaroknak felfogasaikat, meglatasaikat, celjaikat szukseges valtoztatni, maskent csupan a Csak Matek magsztalasaval ismetelik multuk kudarcait!

    Sajnos, tobben keptelenek azt belatni csupan mukltukat ismetelni ohajtjak.
    De az mindeg on-pusztito volt.
    Bizonyara az a verukben maradt!

  • Rodeo11
    2021 július 17
    11:01 de.
    A mezőgazdasághoz, mert annak gengszterváltását belülről láttam még.
    Írod:

    majd ha… (Széchenyi, Deák és Kádár akarta de…) Levédiaalsópöffetegnek is lesz önjáró mezőgazdasága és az EU -n kívülre is szabadon exportáhat;

    Tedd hozzá, Torgyán is akarta. Torgyán sok baromságot összehordott, de abban speciel igaza volt, hogy a magyar mezőgazdaságot egy védővámrendszerrel, és erős belső támogatással kellene megvédeni a nyugati „szakértőség”nek és privatizációnak álcázott szétverés ellen, és nem kellene a keleti piacot sem okvetlenül feladni.
    Kicsit elkésett, mert a nyugati szakértők, már a ’80-as évek végefele elkezdték áldásos piacteremtő munkájukat a holland, illetve francia túltermelés levezetését veszélyeztető magyar mezőgazdaság szakmai szétverésére.
    Az, hogy Antall tisztában volt-e ezzel, és szándékosan járult ehhez hozzá, és erősítette meg, vagy csak szimplán idióta volt, azt nem tudom. Valószínűleg nem is fogjuk megtudni.

    Az EU-népszavazás kommunikációs manipuláció viszont már aligha lehetett a véletlen és tudatlanság műve. Szerencsétlen Csurka még büszke is lehetett magára, mert a kommunikáció annyi hívet teremtett neki. Akik amúgy nem voltak a hívei.
    Viszont a hatalmi kommunikáció úgy állított be mindenkit, akinek egyáltalán csak kérdései voltak, hogy szemétszélsőjobboscsirkista.
    Az eredmény ismert. Baromi alacsony részvétellel, a maga 45,62 részvételi százalékával jól mutatta, hogy az emberek többsége inkább el sem ment, mint részt vett a fejük feletti hatalmi smúzolásban. Nem véletlen, hogy bár a hasznát sokan élvezik,és haszonelvi alapon ma már sokan tudják, mi az elvárt válasz egy tagságot firtató kérdésre, de tömegek nem érzik máig igazán magukénak a tagságot.

    Valójában az a népszavazás legalább olyan szemét volt, mint a mostani választások.

  • Geyza:
    „Azt hallom hogy Hungaropharao elsővonalbéli élcsapata, a futballhuligánok, Németországban is “lerendezik” azokat akiknél szivárványos a zászló.”

    Nem teljesen lehetetlen, ám szerintem csak egyszer-kétszer próbálják meg; miután ott legkésőbb a második után úgy megverik őket, mint a kétfenekű dobot, harnadik próbálkozásra feltehetően nem lesz már kedvük.

  • Tüske Zsófia

    Geyza
    2021 július 17
    11:47 de.
    Jurák Kata, a prostisrácok lánglelkű, de legkevésbé sem lángész „újságírója” le bírta írni, hogy a Németországban dúló katasztrofális árvizek Isten büntetése a németeken, mert Isten békejelét, a szivárványt a buzik jelképévé tették. Jurák az agyonkeresztény Hit Gyülekezetének a tagja, vélhetően a gyülekezet összes vagyonát magának kaparintó fősámán, Németh Sándor prédikálta ezt egy Vidám Vasárnapon, színtiszta keresztényi szeretettől átthatva.

  • Persze Orban a jelen kormanyfo, ki mast lehtne vadolni?!

    De lassuk mit iger az ellenzek, vagy mit lenne kepes es hajlnado maskent cselekedni?

    Vajon miert allandoan nema azon az „ellenzek”?????

    Miert nem hirdetik ha sikereskedni remelnenek a jovo-evi valasztasokon?

    Hat nem probalnak megnyerni a szavazokat azzal????????

  • Geyza
    2021 július 18
    8:06 de.
    Ráhel..Ráhel..
    „Te is csak viszed a közpénzt de vajon hová ??!”

    gazsi,
    a te sírkövedre gyűjti.

  • Orsós Elemér

    Az EU egy kft., korlátolhatatlanlan felelőségű társaság lett, ami nem lenne baj, ha nem lenne ilyen korlátolt, mert Schumann és társai nem ezt akarták, Őket nem az uborka görbülete és a magas gendertudományok gazdasági hatásai inspirálták, hanem Európa békés, közös érdekből összetartó jövője és biztos hogy, nem távolról becsábított, szakképzetlen, hittérítő idegenekkel, hanem rokon európaiakkal oldanák meg a munkaerő hiány pótlását, mégha az egy kicsit többe is kerülne! Ez a korlátoltság sokkal-sokkal többe fog kerülni: Európa vesztébe! De vajon ki dörzsöli máris a tenyerét T. Szerzővel együtt?

  • Egyetertek a cikkel, bar nem olvastam. Csak a nyugati haladokat nem ertem. Miert kell oviba jarni lompost villantani a gyerekeknek, es ravenni oket a nemvaltasra, amikor szuletesuk utan kozvetlenul ki lehet oket herelni es miskarolni? Persze csak a feher babakat, mert ok rasszistak es fasisztak es nekik nincsenek jogaik, se a szuleiknek, csak az olyan felvilagosult dregkvineknek, mint nekem.

  • Geyza, a tortenesz irta:

    „De ugyanígy említhetném Mr Trumpot is, aki katonai hatalomátvételt tervezett az USA .-ban és atomfegyver bevetését is lehetőségnek gondolta Világháború kirobbantására, hogy a hadiállapot bevezetése révén hatalomban maradhasson.”

    Te Geyzus!
    Ezeket reszegen, vagy reszegen es bekabitoszerezve talalod ki? Na es miert jo neked dicsekedni azzal, hogy az ide irok legnagyobb idiotaja vagy?

  • Toth Peter, nem kell izgulni. Az emlitett torveny, a bevandorlas koruli torvenyekkel egyutt az egyes tagallamok komptenciaja, a nyugati halado elvtarsak hozongesen kivul semmire sem mennek, ahogy a kerites ellen is hiaba hoborogtek.

    Ez csak cirkusz, hogy megprobaljak tonkretetetni Magyarorszagot a jelenleg ellensegben levo kulfoldi ugynokokkel. A magyarok tudjak kire kell szavazni.

  • Kedves Tóth Péter! Te amolyan Koppány-féle álláspontot képviselsz, amit, ha I. István nem ver le véres erőszakkal, ma nins magyar nemzet. Bár a történelmi párhuzamok mindig sántítanak kicsit, de a dilemma veleje ma is ez. Vagyis: megkeressük – akár kivívjuk – helyünket az európai népek cssládjában. Vagy rugdalózunk veszettül, miközben a nemzet alkotni képes rétege a „lábával szavaz”, azaz lemond arról, hogy a mocsárvilágban kapálózzon megélhetésért, munkája elismeréséért.
    Sok aljasságot követett el a ma regnáló kormányfő a nemzet ellen, de a legaljasabb mind közül ez a hazug, leegyszerűsítő „brüsszelezés”. Ennek elég látványos – és a „nép” számára színesen tálalható eleme az LMBTQ – vagyis az eltérő nemi identitású csoportok célkeresztbe tűzése. Annak ellenére, hogy régóta tudjuk: az ember nemi identitását a génjei döntik el, akár a szeme színét. Ahogy nem lehet ránevelni senkit, hogy barna szeme helyén kék szemet növesszen, úgy nem tudja elfogadni a másik nemet a homoszexuális. A laikus számára ennek bizonyítéka, hogy az állatvilágban is létezik homopszexualitás, holott pl. a delfinek között senki nem folytat „buzipropagandát”.
    Amikor tehát vehemensen tiltakoznak a gyerekek felvilágosítása ellen, tulajdonképpen szalmabábot szúrkálnak. (Ami viszont erősen hat a közhangulatra, a tömeg meg képes a bábszúrkáláson lelkesedni/jajongani, ekózben szép csendben ki lehet lopni a pénztárcáját a hátsó zsebéből.
    Holott csak azt az egyszerű tényt kéne elfogadnunk, hogy az emberi faj biológiailag EGYSÉGES – ám nem EGYFORMA. Sőt – pont ez a sokszínűség tette lehetővé, hogy a Föld uralkodó fajává váljon. Aminek persze sokkal jobban kellene hangsúlyozni a FELELŐSSÉG részét, mint az uralommal járó lehetőségeket.
    A szexualitást sokezer év óta tették tabuvá a vallások. Ez most kitört – és nem ment a szélsőségektől sem. Pl. érdekes módon nem beszélünk pl. a promiszkuitásról, holott az tényleg „tanulható” attitűd. Akkor vagy „sikeres”, ha minél több nőt legázolsz, vagy minél több hímet engedsz a lábaid közé. Tényleg???

  • Bendeguz79
    2021 július 17
    3:50 du.

    grizi, a sok (múlt hónapban egyedül 1000000 volt és növexik) illegális migráncs megy a lopott holmi után, usa ellopta tőlük nem akarja visszaadni most akkó’ a lakók mennek az ellopott életük és javaik után a konziknak nem tetszik?

    mondd grizi a Csakk Sumér az hány évszada demokratikusan van befalazva a szenátusba?
    a Pelosi Művésznő is aki a parancsaival megmongya a NASDAQ és a többiek résztvevőinek mit fog regulározni és azt veszi apuja aki a férje nagy buzinicc így a legkönnyebb sok pénzt csinálni

  • Tüske Zsófia
    2021 július 17
    2:49 du.
    Aki mindig magáról beszél és indul ki ,a másikra is ugyanazt akarja rátenni! Geyza is ilyen ! Nagyon sajnálom,orvos nem vagyok , nem tudok neked segíteni!
    üdvözletével

  • Kővendég
    2021 július 18
    8:03 de.
    „””…Én jelenleg egy árva fabatkát sem adnék Magyarországnak…”””.
    Ha te magyar vagy ilyet nem kívánhatsz : mert ezzel azt kívánod hogy a baloldali kummunizmus jusson a pénzekhez , akik 45-től mindet elloptak 89 előtt és után,plusz még feriék idejében is,de most őket akarod kitömni!no meg behozni 56 utáni terrort : közel 400 halálos itéletet,közel 20000 bebörtönzést , egy volt miniszterelnök meggyilkolását,sokak üldözését ….stb.
    No meg 2006-os budapestet-kiterjesztve vidékre is !!! Ez normális cél ???Nem véletlenül találnak több helyen a rendőrök fegyvereket felhalmozva . Nyilván ezt akarod , mert gondolkodásmódod ezt sugallja.
    Az utolsó sorokban pedig zavart gondolkodás mutatkozott ki .
    üdvözletével

  • Geyza
    2021 július 17
    11:49 de.
    Amikor velled kapcsolatosan írik akkor mindig in jön ellő– megzavar egyéniséged !!! Naggyon erős egyéniséged van.
    No de inkább a témához kelllet volna valamit írnod,mert vártam róla vélleményed ! de azt titkollod.tehát ezek szerint mindent elfogadsz amiről írtam , hogy mi történik az ABC-s villág körül.Vagy netán ott kelllene látnom téged , csak még nem vettellek észre soraikban.
    barágságos köszönettell,
    üdvözléssell

  • Andrew_s
    2021 július 18
    12:31 du.

    ez itt most véleményem és nagyrészt szeméjes tapasztalatom

    [hogy Schuman miről álmodott azt nem tudom, de az egész kelekótyaság

    { megint egyéni vélemény „alapokon”}

    fölösleges…

    mivel nem az egységes gazdaság volt Kissinger és Brzsezsinky célja hanem az egységes bankrendszer,

    az a perverzió amej alapján az usa gazdasága az utóbbi 30+ évben zuhanórepülésbe került de a pénzügyei azok ragyognak;

    elvakítva mindenkit aki nem veszi fel a Dappertutto szemügéjét (nekem kettő is van belőle)

    mert a pénz urai kiveszik az extraprofitot a gazdaságból és elhorgyák a zűrbe és kaszinókba meg yachtokon kábszerezve]

    namost meghagyom neked azt a részét amejben le fogod írni, hogy „ez” hol nincs és miért(?);

    valamint azt, hogy ahol van „szép csendben” megy a csiki csuki erre vannak a magyarok a lengyelek és a kis balti senkiháziak akik ha beszarnak isa addig erőlködnek, hogy valakiknek láccanak szerencsétlen dánokat is belesorolva ezek tele vannak Quisling – ekkel azaz ők maguk az EU Quislingjei de ez nem saját kútfejükből, hanem ügyesen „bedugva”…

    várom szavaid…

    szerintem ijenkor hiányzik igazán egy valós Mindenható a Nagy Villámmal a kezében és … karthaginem esse delendam az mai napig amúgy istenigazából nem jött össze; SŐT;

    viszont a sikoj: Hannibal ante portas az ott süvít a sok süket fülébe

  • dregkvin
    2021 július 18
    9:50 du.
    Geyza, a tortenesz irta:

    “De ugyanígy említhetném Mr Trumpot is, aki katonai hatalomátvételt tervezett az USA .-ban és atomfegyver bevetését is lehetőségnek gondolta Világháború kirobbantására, hogy a hadiállapot bevezetése révén hatalomban maradhasson.”

    „Te Geyzus!
    Ezeket reszegen, vagy reszegen es bekabitoszerezve talalod ki? Na es miert jo neked dicsekedni azzal, hogy az ide irok legnagyobb idiotaja vagy?”

    Ezt a kérdést többször és többen is feltették.Válasz helyett egy kis lüke,nyilasokra jellemző versikét küldött.Saját költeménye lehet,mert irodalmi készsége vitathatatlan.Különössen mámoros állapotban.Kértem,hogy küldje el újra,mert ezzel a versikével rúgattam ki egy izraeli magyarnyelvű blogról.Idióta mocskos dumájával,oda is szerette volna bepimaszkodni magát.Nem sikerült,mert én sokkal előtte voltam ott.Azóta van a feneketlen gyűlölete irántam és minden,mindenki iránt aki izraeli.Nos?…

  • Tüske Zsófia

    Bendeguz79
    2021 július 18
    5:54 du.

    Bendegúz, az ellenzék nem néma, legfeljebb Floridáig nem hallatszik el a hangja. Van, aki igen hangosan olvassa az orbán-kormány fejére a bűneit – ez Jakab Péter, a Jobbik elnöke -szankcionálják őt milliós bírságokkal, próbálják karaktergyilkolni, bohócnak nevezni és lejáratni. Az ellenzéknek van közzétett programtervezete, megvitatásra közzétéve. Széthúzások is vannak, ez nem orbán agyaghadserege, aki nem lát, nem hall, csak engedelmes. Hogy lesz-e ebből változás, nem tudni, mert két elcsalt választás után úgy sok illúziója nem lehet senkinek, hogy a szavazatokat Mészáros Lőrinc cége fogja számolni.

  • Tüske Zsófia

    toth péter
    2021 július 19
    6:32 de.

    az a helyzet, hogy olyan állapotba kerültél, hogy már a kezeidről sem tudod megállapítani melyik a jobb, melyik a bal.
    Mert történetesen a ma uralkodó komcsi káderkölykök rákosi-mintára működő bandája sok mindennek nevezhető, csak bármilyen oldalinak nem. Muris, hogy Orbán Győzőt, aki a svábok verőlegényeként alapozta meg párttitkár-karrierjét, és az ő folyton hazudozó fiát meg a szochazásként felvételi nélkül a jogra bekerülő, azt duplaannyi idő alatt végzett, már az egyetemen is pártag Kövér elvtársat, aki hol czectochowai zarándoklatra jár, hol türknek vallja magát, te jobboldalinak véled és még annyi ész sincs a fejedben, hogy gyanakodni kezdj, hogy inkább azt kell figyelni, mit tesznek ezek a bugrisból felkapaszkodott urak, ahelyett, hogy mivel tömik a te buta fejedet. De még az a logikus gondolat sem ver fészket az agyadban, hogy a volt szovjet utódállamok diktátor vezetőihez dörgölőző alcsúti vajon tényleg a jobboldali eszméket képviseli új barátaival egyetemben, és az EU nyugati államai képviselnék ma a kommunizmust, hogy itt valami baj történt az iránytűvel? Nem lenne ideje ebből a riglispílből kikászálódnod és azt mondani némi tántorgás után, hogy forogj egyedül?
    És ha már lopást emlegetsz: nem gyanús neked az, hogy orbán szomszédja, aki nyócosztállyal a karrierjét az alcsúti juhász birkatrágyájának eltulajdonításával kezdte (aki rejtélyes módos az életét is elvesztette egy rég a temetőben nyugvó agg osztrák szellemkeze által) mára ez a kiváló képességű gázszerelő négyszer akkora vagyont halmozott fel mint a majdnem hat évtizede a színpadon ugráló Mick Jagger és az angol királynő? akkor ki is lopott itt tulajdonképpen? Mick Jagger, vagy őfensége Erzsébet királynő?

  • Tüske Zsófia

    dregkvin
    2021 július 18
    9:57 du. izgulni valóban nem kell. kis idő múlva a kerítés körbeér, és ki lehet majd tenni minden hajdanvolt ajtóra a feliratot: Magyarország zártosztály, ki itt belépsz, hagyj
    fel minden reménnyel.

  • Kővendég
    2021 július 18
    1:01 du.

    Megtörtént a dolog.
    Németországban egy stadionban.
    A mogyorik megint „bemutatkoztak” a Világnak.

  • HUNT*

    Mivan idióta, nem tudsz nélkülem élni ?

    Javaslonm partnernak GURLIC-ot.

    A múltkor más úgyis bedugta a nyelvét a hátsódba.

  • dregkvin
    2021 július 18
    9:50 du.

    Figyi te Szikszai nevű idióta,
    Hányszor tolod még ide vissza magadat?
    Nem veszed észre hogy lapáton vagy ? Hülye tolakodó patkány.

  • Tüske Zsófia
    2021 július 18
    5:00 du.

    igen..hehehehe olvastam ez a baromságát !
    Kb pont akkora hülye az a nő mint itt ez a mi
    szerencsétlen Tótpéterünk. Ezeken már semmi nem segít.

  • gyuri10
    2021 július 18
    5:55 du.

    Joffan Konchita megint okos voltál.Leülhetsz.

  • Tüske Zsófia
    2021 július 18
    4:53 du.

    Én is hallottam róla.
    Csak éppen szólni sem tudtam.
    Az undortól.Minden rohadt diktatúrát ellátták azzal a szarral.
    Torontóban jelentette be a Microsoft hogy egy védelmi hibáját használják ki .

    Az USA megadta az Emberiségnek a nagyszerú új játékszert, az INTERNET-et

    és a rohadt diktatúrák arra használják hogy digitális rabságban tartsák a jónépet.

    Az emberellenes nagyipar pedig gyakorlatilag mindenhová befurakszik a szar termékeinek a reklámjaival és lassan kikerülni sem lehet.

    Olvasol egy írást a NET-en, mire LE-TA-KAR-JÁK valami faszsággal ! Olyankor ott is szoktam hagyi az egészet.

  • Tóth Péter:
    „Ha te magyar vagy ilyet nem kívánhatsz”

    Az internetnek, számos hátránya mellett van néhény előnye is. Egyebek közt nagy előnye, hogy – amit pl. én a munkahelyemen nem engedhetek meg magamnak – az olyan hozzászólások szerzőjének, amelyekből már korában és többször kitünt, hogy a szerző és köztem semmi, de semmiféle közös világszemléleti, politika, erkölcsi, kulturális pont, vitaalap nincsen, nem kötelező válaszolnom, a szerző irományait ignorálhatom.

    Egyszerübben fogalmazva: hogy Ön engem milyen politikai véleményen lévőnek, s milyen nemzetiségűnek tart, köpök rá.

  • gyuri10
    2021 július 18
    5:55 du.

    Nemtom miért nevezel
    vissza-visszatérően „Gazsi” nak,
    de hagyjuk.Egy mentálisan leépülőfélben
    lévő vénember szellemi bakugrásának tartom.

    Ellenben a hozzászolásodon kicsit elgondolkoztam:

    Eddig azt hittem csak egy
    fasisztoid rasszista diktatúrapárti csirkefogó vagy.

    Erre kiderül most hogy
    örömmel konstatálod a hazai adófizetők
    pénzének az elcapcarázását is imádottjaid által.

    Persze..ezen nincs mit csodálkozni:
    Aki hazudik az lop is, tartja a régi néoi bölcsesség.

    Neked meg még idáig itt
    nem volt egy igaz szavad sem.

    Sokat meséltél és nagyképüsködtél nekünk,
    többször, vissza-vissza térően de valahogyan
    a sztorijaid a végére mindig másképpen kerekednek ki.
    Feltételezhetőleg szért mert csak a képzeletedben léteznek.

    Viszont mi nem azért járunk ide
    hogy egy buggyant vénember mesedélutánjain vegyünk részt.

  • gyuri10
    2021 július 19
    9:22 de.

    Te szerencsétlen balfék te..
    Én már akkor irtam a Lehárblogon amikor neked még halványfingásod sem volt róla…ott vannak az írásaim még mindig. Te idióta.

    ezt a fószert meg akit éppen ajnározol, innen örök időkre kitiltották. Csak mindig vissza pofátlankodik más IP címmel és más névvel. Te szerencsétlen lássál már a gyulladt szemeiddel, ne csak nézz !

  • Tüske Zsófia

    Geyza
    2021 július 19
    11:19 de. úgy tűnik a történet cifrább és csak most kezd kibontakozni igazán. ez itt a legjobb összefoglalás,amit olvastam róla, Parászka Borókától

    „A jelek szerint Magyarország az egyetlen olyan európai ország, amelynek kormánya használta az izraeli fejlesztésű Pegasus-kémprogramot, nem kis anyagi ráfordítással (célszemélyenként ez az összeg elérheti, vagy elérhette akár 19 millió forintot is). Olyan országok vetemedtek ilyesmire, mint Mexikó, Azerbajdzsán, Ruanda, Szaúd-Arábia, Egyesült Arab Emirátus, India, Kazahsztán.
    Ne legyenek illúzióink: megfigyelés, lehallgatás, újságírók és civil aktivisták követése máshol is zajlik (igen, az Amerikai Egyesült Államokban is, ahol a Pegasus használata nem engedélyezett). Ennek a kémprogramnak, illetve az általa gyűjtött információknak a jellege az, ami minden elfogadható határt túl lép. Ezzel ugyanis nem egyszerűen követik valakinek a munkáját. Hanem minden, minden lehető információt rögzítenek korlátlanul a magánélet legintimebb szféráját sem kímélve. A Pegasus úgynevezett noclick módszerrel hatol be a telefonra, anélkül, hogy a tulajdonos bármit is tenne, vagy észlelne. Akkor aktiválja a telefon kameráját, mikrofonját amikor a megfigyelő akarja. Bárhol, bármikor. Minden telefonon át érkező információt továbbít, ideértve a titkosított (encrypted) üzeneteket, jelszavakat is. Azokat a kommunikációs csatornákat is, amelyeket elvileg védettnek, vagy védettebbnek gondoltunk. Mindent. Az elvileg terroristák megfigyelésére és hatástalanítására kifejlesztett program tökéletesen alkalmas arra, hogy adott esetben mentálisan, fizikailag is el lehessen lehetetleníteni valakit, tökéletesen kiszolgáltatottá lehessen tenni. Azok az újságíró akiket hasonló módszerekkel figyeltek meg, akiknek az így begyűjtött magáninformációit is felhasználták pont ezt sérelmezik: a totális kiszolgáltatottságot tapasztalják meg, ami ellen alig lehet védekezni, s ami nagyon hamar felőrli az embert. Nem egy egyszerű technikai hadviselés ez, hanem legalább ennyire pszichés. Csak a fékevesztett, gátlástalan rezsimek élnek vele, azok, akiknek a politikai ellenfelekkel való leszámolásért semmi sem drága, és bármit kockáztatnak.
    Mióta a Pegasus botrány kirobbant azóta folyik a szembesítés. Célkeresztben a világsajtóban: Orbán Viktor, aki a legutóbb egy újságos bódénál tett kirándulással demonstrálta a magyar sajtószabadság létét. Már akkor szánalmas volt a PR akció, most hasonlóval esélye sincs elviccelni, elbliccelni a helyzetet. Jellemző, hogy mennyire nem érti: felrobbant alatta az információs aknamező. Még mindig megy a mellébeszélés. Legutóbb a Le Monde faggatta Varga Juditot, aki először felháborodottan elutasította a lehallgatásra vonatkozó kérdést. Majd utólag megpróbálta kicenzúrázni a lapból – körülbelül ennyit ért abból, mi a sajtó. Nyilván a cenzúrára tett kísérlet ma már szintén ott a világsajtóban.”

  • Buggyant Gyurka:

    Látom erőteljesen megy a moderálás az „otthonodban” hehehe
    Eltűnt a nemmondom-most-a-nevét-ki barátodnak az a förmedvénye amiben a Trump-féle katonai hatalomátvételről ábrándozik , Biden megválasztása után.

    Akkor csak jót röhögtem rajta, hogy mekkora baromságot írt.

    Ma már nem röhögök rajta mert megjelent az USA-ban egy könyv amit a Trump-adminisztráció egyik katonai csúcsvezetője adott ki és pontról pontra leírja mit akart az a félkegyelmű, ruszkik által az USA elnöki székébe helyezett idióta elkövetni a saját országa, népe ellen.

    Szaal kisöreg pofára estél mikor úgy buktál rá ennek az innen kirakott senkinek a sületlenségeire mint disznó a makkra.

  • Tüske Zsófia
    2021 július 19
    2:00 du.

    Hát igen.
    Fenntebb írtam hogy az USA megajándékozta az Emberiséget az INTERNET-tel , de ebbe bele értelmeztem hogy lassan vissza kell térni a hagyományos eszközökhöz :

    A NEM OKOS jellegű mobiltelefon, a vonalas telefon, a normál postai levél és esetleg talán még jó lehet a Torpark nevezetű IP-titkosító rendszer amit, ha használsz, ugyan le lehet „hallgatni” de nem lehet beazonosítani tégedet.

    Ezt a Torpark rendszert az USA Navy és a DARPA fejlesztette ki azért hogy a harctéren lévő alegységeket ne lehessen azonosítani de -nem tudni miért- leengedték civil használatra is.
    Régebben használtam, KUUUVVA JOÓÓÓ…

    Azt nem tudni hogy ez az izraeli kémprogram a maga többtízmillió Dolláros árával hatékony e LINUX ellen. Erről nem hallottam infót.A Microsoft termékek ellen használható, az biztos.

  • Chris, ugyan nem értem miért nem tetszik amit Andrews nak bömbölményeztem, de vagy töröld vagy engedd be mert nagyon érdekes dolgok derülhetnek ki az eszmecserénkből!!! és tanulságosak is! a világ ojan amijen és nem MSM de teljesen SARS

  • Don Golo:

    Amit irtál nekem a lezárult „Kárpátalján etc..” topicban von Braunról, azt én pontosan tudom !

    Csak asszem nem jól fejeztewm ki magamat.

    Arra akartam célozni hogy az USA ipar volt annyira fejlett
    hogy a náci csirkefogó nélkül is megcsinálta volna a saját űriparát.

    Egyébbiránt meg az USA már használt repülégépfedélzetről indított földfelszín elleni rakétákat a Világháborúban.
    A németeknek ilyenje nem volt.

    Elektronika terén a németek az USA cipőtalpáig sem értek.
    Olyan elképesztő bravúrokat csináltak a háború előtt és alatt ami másoknak nem hogy nem sikerülhetett volna de még eszükbe sem jutott.

    Már a harmincas években tudtak készíteni CIVIL FELHASZNÁLÁSRA olyan rádiókat amiket előre lehetett programozni a kedvenc adókra. Fényévekkel jártak a németek előtt, a háború után pedig a ruszkik előtt. Tudnék felhozni példákat de ez a hely erre nem alkalmas.

  • Don Golo:

    Még ez is:

    A Szövetségeseknek jóval több „csodafegyverük” volt mint a náciknak (Szövetségesek : Szovjetúnió, USA és Anglia.)
    csak éppen nem tudatosult bennük hogy azok „csodafegyverek”

    Mostanában sokat pofáznak a német sugárhajtású csupaszárny bombázóról ami leverte volna a Világot ha elkészül.

    Hát ezt én erősen kétlem.

    1 . a ruszkiknak is volt sugárhajtású gépük még a háború elejéről csak félretették a projectet.

    2 . Ha szükségessé vált volna, az akkori USA ipara pár hét alatt legyártott volna megfelelő minőségű sugárhajtású elfogó gépet. Hitler helyzete reménytelen volt bárhogy is kapálózott a rohadt barnainges csürhe.

    3 Magyarázzák hogy a TIGRIS páncélos vert minden más páncélost. Majdnem elpusztíthatalan volt.

    Igenám de amig a németeknek volt kb 3000 Tigrise abból állandóan javítani kellett kb 1000 darabot ráadásul harctéren nem lehetett a bonyolultságánál fogva, addig az USA odavitt 30 000 Shermant. Egy Shermannak esélye sem volt találkozni egy ilyen Tigrissel.Viszont tized annyiba került és a kitűzött stratégiai célt pompásan elérték vele.
    A Tigrissel meg a nácik nem értek el semmitse.

    Ugyanígy a szovjet T34, amivel foradalmasították a páncélkupola-gyártást, mert öntött acélból csinálták.

    Tehát pl. a Sherman és a T34 „csodafegyvernek” minősíthető a sikerük miatt, a Tigris pedig a vereség egyik előkészítője volt mert viszahúzta a német haditermelést.

  • Gyuri, nekem teccik ez a Geyza, nemtom meeer szidjak itt otet.
    Geyza testver hallott egy konyvrol, amit az amerikai hatterhatalom egyik embere irt allitolag, es mivel azok a derek emberek sohasem hazudnak, csakis minden igaz lehet benne. Igy keletkeznek a tenyek, na meg ha kicsit megrugdossa a munkasor azt, aki nem akar vallani.

    Valaki mas irt a Meszaros Lorincrol.
    Vannak masok is, akik meggazdagodtak, de azt hiszem itt sokan kenyelmesen elfelejtik, hogy a Fideszt megelozo kormanyok idejen kulfoldi es magyar fovallalkozok a magyar alvallalkozok penzen epittettek, aztan sosem fizettek, amitol kicsit tonkrementek par ezren.
    Nemtom ki hogy van vele, de a Zorban helyeben mar akkor en is inkabb olyannak adtam volna az allami szerzodeseket, akiben megbizhatok, hogy nem veri at a fel orszagot.

    rodeo, abban igazad van, hogy az USA eleg jo munkat vegez az egesz vilag kizsigereleset illetoen, de ez meg nem adna jogot illegalis bevandorlasra sehova sem.

  • Aprendimos a quererte,
    Desde la historica altura,
    Donde el sol de tu bravura
    Le puso cerco a la muerte.

    Aqui se queda la clara,
    La entranable transparencia
    De tu querida presencia,
    Comandante Che Guevara.

    Vienes quemando la brisa
    con soles de primavera
    para plantar la bandera
    con la luz de tu sonrisa

    Aqui se queda la clara,
    La entranable transparencia
    De tu querida presencia,
    Comandante Che Guevara.

    Tu amor revolucionario
    te conduce a nueva empresa,
    donde espera la firmeza
    de tu brazo libertario.

    Aqui se queda la clara,
    La entranable transparencia
    De tu querida presencia,
    Comandante Che Guevara.

    Aqui se queda la clara,
    La entranable transparencia
    De tu querida presencia,
    Comandante Che Guevara.

    Seguiremos adelante
    como junto a ti seguimos
    y con Fidel te decimos :
    „¡Hasta siempre Comandante!”

    Aqui se queda la clara,
    La entranable transparencia
    De tu querida presencia,
    Comandante Che Guevara.

    Aqui se queda la clara,
    La entranable transparencia
    De tu querida presencia,
    Comandante Che Guevara.

  • Geyza
    2021 július 19
    2:55 du.

    nagyon egészséges lenne, ha elolvasnád a Miley (sokcsillagos tábornok) könyvét és az usa alkotmányát valamint csatolt törvényeket, mej szerint a katona parancsot teljesít még ha karácsonyfának is van álcázva a törvényhozók adják neki eme parancsokat! (nem megkérik, hanem parancsolnak neki azért van egyenruhában) Miley megszegte mindezt és politizálni kezdett ami teljesen Pinochet szagú (bűzt kellett volna írnom) (de Lehet Franco, Mussolini, Hitler, Agamemnon, Alexander the Great, Napoleon {ezutóbbi az őrmesterből Marshall -á vedlett senkiházi})

    azaz az usa demokráciája került halálos veszéjbe mindezzel és nem először

    elemezd ezt egy picinyt

  • Orsós Elemér

    Tüske Zsófia
    2021 július 19
    2:00 du.

    Te arra a romániai Parászka Borókára hivatkozol, aki pont annyira magyarimádó mint a magyarországi Föld S. Péter? 😀

  • gazsi,
    írjál valamit a cikkhez is.A cikk nem Rólam szól.Türelmetlenül várom a kis nyilas irodalmi műved újra ide bozseválását.Vagy írd meg,hogy neked ezt a Prímás nem engedi és akkor nagyon lesajnálva téged,lemondok róla.A véres hurkát neked kell majd megpikkölni, mert bizony elég Nekem egy disznóval foglalkozni.Ha akarnám,sem tudnám megenni,mert még verbálisan is undorodok tőle.Tudod CSIBÉM,Nálunk a disznó még verbálisan is tréfli.Különösen akkor, ha annyi esze van,mint egy maréknyi rumba mártott molylepkének. Mindezt ne vedd sértésnek.Ellenkezőleg!Túldicsértelek!

  • Geyza:
    „Az USA megadta az Emberiségnek a nagyszerú új játékszert, az INTERNET-et és a rohadt diktatúrák arra használják hogy digitális rabságban tartsák a jónépet.”

    Mondd Geyza, te ezen tényleg csodálkozol?
    Ti, mondjuk kb. 30 évvel ezelőtt (amikor Magyarországon talán még nem is volt civil internet, de volt 3-4 amatőr un. BBS állomás; ezekre egy saját magad építette modem segítségével a rendes telefonvonalon lehetett – persze, elvben szigorúan tilos volt (ma is az) a telefonhálózatra nem jóváhagyott elektronikát csatlakoztatni – belépni és ha minden jól ment, a BBS-en át egy-egy külföldi internetre előre megírt e-mailt küldeni, vagy kapni) mit gondoltatok, végülis majd a civil szférába is átmenve mi célt fog majd szolgálni ez a „játék”?

    Tényleg úgy magatokban sem tudtátok, hogy nem utolsó sorban a biznict és az állami (katonai, belügyi, közigazgatási) érdekeket? Később, amikor az USA-ban Zimmerman ellen a PGP-ügyben megindult a „fegyverexportot szabályozó törvény megsértése” miatti eljárás, akkor sem gondoltatok ilyesmire?

  • Tüske Zsófia:
    „Olyan országok vetemedtek ilyesmire, mint Mexikó, Azerbajdzsán, Ruanda, Szaúd-Arábia, Egyesült Arab Emirátus, India, Kazahsztán.”

    Mi itt a probléma? A mai magyar vezetés megtalálta a valós helyét.

  • Tüske Zsófia
    2021 július 19
    9:45 de. A ” szocializmus ” végén és 89 után Magyarországnak több százszorosát brigandérozta el a szocializsmus vezetősége a magyar nép elől,úgy hogy a kárálásod nem ér semmit!
    A ” szocializmusban ” hány párt volt ? Hányba engedtetek belépni? Hányba kényszerítettétek be azokat akikben volt valami tenni akarás az országért ??? Hát egybe : a Magyar Szocialista Munkáspártba !!! Ha valaki valamilyen szintű vezető tudott lenni annak ” elvtársnak ” kellett lenni !!! És most Te azoknak a szemére hányod , hogy Ti bekényszerítettétek a pártotokba, vagy pedig lehetett volna segédmunkás — mérnöki végzettséggel!!!
    Az aki belépett sosem biztos, hogy egyezett a véleménye a bentiekkel. Lásd az utolsó időben a szocializmust másként látó párttagokkal.No meg ők voltak a ” beépített bomlasztók” — biztos a zorbán ültette be őket oda.
    Valamivel több lenne az országnak ha az irányított privatizációkban nem rabolják le az általad védett „olvtársak”!!!
    Ja ,hogy az első dörgölődő „Vezéretek ” volt a feri !!! Csak neki nem sikerült a kapcsolatokat jobban kiépíteni ,mert a magyar nép leváltotta elvtársaitokkal együtt !!!— itt is mellé lőttél.( ő dörgölőzött Putyinnal ,még házába is elvitt!!!)
    Az , hogy mi van az én fejemben , meg mi fér bele nem a te dolgod és egyébként is mindenkinek annyit amit ő nekem , ahogy gondolata megfogalmazódik a nyak fölött lévő testrészében.
    Az hogy Te milyen szindirómában szenvedsz az a te bajon — én nem keresgélem , hogy mi az ,nem akarom megbántani a szocializmust visszasíró lelkedet.
    Van aki a fejlődést megérti , átlátja mi az igazság a társadalomban annak megfelelően fejti ki tevékenységét —- van akik a régmúlt eszmék mellet tartanak ki ,mert lehet ,hogy párbizottságban ,vagy magas szintű párttestületek közelében dolgoztak, nem tudnak másképpen látni : így járt a feri is baloldali maradt mindazokkal a képességekkel , mely szétveri saját pártját — bár ő is fejlődött ::: szélsőbaloldali szemkilövető lett,aki rendőrségével összeterelte a hazafelé tartó emberekkel a tüntetőket és egész Budapestet szétverte,megverette ,börtönben megaláztatta,pucér fenekében nyúlkáltatott a „vizsgálati fogságban „,ez lett a feri és ezt követik a „régi elvtársak”, védik a végtelenségig!
    De majd eljön a kádári alkotmány,meg a rákosi alkotmány és akkor mindent megtehettek , mert a junió is ezt fogja támogatni ,teszi most is.Persze ha megnyerítek a választást!
    Idézet tőled :”….hagyj fel minden reménnyel…”” Egy megoldás van : feri el fogja bontani a kerítést és Ti befogjátok a Magyarországon rekedt migránsokat , mert Ausztria nem fogja beengedni!!! lehet számolni kinél hányan férnek el pincétől padlásig és akkor majd meglátjátok milyen szép a világ!!! Mert addig amíg a migráns áradat okozta szenvedések nem jutnak el hozzátok addig a más szenvedése nem számít nektek!!!
    Az elmélkedéseddel kicsi baj van , leragadtál a kádári gondolkodásnál ,mint Geyza— de ő már néha kifakad , de rögtön visszakozik , mert össze kell tartanotok!
    elmélkedést
    üdvözletével

  • Geyza
    2021 július 19
    11:05 de.
    Országos Jóbarátom !!!
    Kikerülted a választ és beszéled a megszokott marhaságokat ! minél mélyebben vagy a pincédben annál többet ittál!
    Ezek szerint te is egyet értesz a nyugaton dívó ABC őrülettel és be akarjátok ide is hozni !
    Hát csak a saját portátokra !!! Mindenki felajánlhatja gyerekét , unokáját -sajátját– és lesz belőle más nemű , meg rendelkezésre fog állni a „másságosok”-nak! Hisz ez a végcél!
    Egyébként nem változtál semmit,vigyázz ! a sok ivás szívelégtelenséget okoz , de ezt nem lehet visszafordítani.
    Gondolkodj másként ! Nézd meg el tudod e akkor fogadni magadat — ha nem akkor nem vagy igazi demokrata (pedig koalícióban lehetnél magaddal!)
    Gondolkodást ! Ráérsz amikor a budapesti dugattyúban ülsz a belvárosban-munkák közben!!
    üdvözletével

  • Kővendég
    2021 július 19
    11:35 de.
    Idézet tőled : „””…Egyszerűbben fogalmazva:…. köpök rá….”””
    üdvözletével

  • Orsós Elemér

    Tüske Zsófia
    2021 július 19
    9:50 de.

    „dregkvin
    2021 július 18
    9:57 du. izgulni valóban nem kell. kis idő múlva a kerítés körbeér, és ki lehet majd tenni minden hajdanvolt ajtóra a feliratot: Magyarország zártosztály, ki itt belépsz, hagyj
    fel minden reménnyel.”

    Ilyen sületlenségekkel én is elő tudnék rukkolni versengés képpen, például:
    -nem kell körbekeríteni az országot csak megvárni a keletről nyugatra átvonuló szorgalmas munkavállalók végcélba telítődését és akkor az egész védvonalat nyugodtan át lehetne telepíteni a jelenleg minket szívtelennácizó, a becsalogatottakban majdan keserűen csalodó, jóhiszeművé butított nyugati földönfutók oldalára, persze szárnyas kapukkal hogy, azért 300 ezer EURO-ért nekik is legyen lehetőségük legálisan ide menekülni, ha nem akarnak naponta ötször imátkozni! 😀 Naszóval, a hülyeségi versenyt szerintem barátságosan eldönthetjük egy döntetlennel! 😀

  • TUSKE ZSOFIA:

    Dehogy nem jutott a hir Floridaba, a vilagsajto mukodik meg ha a Maguk szeretett „ellenzeknek” velt onhatalmukat remelo politikussaik nem is sikeresek.

    A kerites maszasuk, az ajtobetoreseik, a folyoson fetrengeseik, a Parlamentbeli szirenazasaik, a szonoki szekhez vezeto lepcso elgatlasai, stbk.stbk. mind ismertetve vilagszerte a nemzetkozi media altal!!!

    Persze azt nem igen vehetne „sikereik”-nek, hanem tokeletes le-egeseiknek.

    De megtuddna irni itten kerem, hogy mi okbol keptelenek politikuskent mukodni , civilizalt modon alkudozni, eggyezkedni, amodon sikereik leheto lehetne.
    Az a politika leg-elso es alapfeltettele.
    (A megvakarom a hatadat HA te vakarod az en hatamat.)

    Persze az nem mindenkinek allando es korlatlan siker garantalasa, de az eletben hol kerek, hol talp.

    De akik azt keptelenek felfogni, soha nem erenek el semmit, csak le-egeseiket.

    Na kerem, megirna, hogy miert a szegyenletes elmaradottsagaikat magasztaljak ????????

  • Tüske Zsófia
    2021 július 19
    2:00 du.

    Jóanyámnál voltam ma délelőtt és
    láttam nála a kissé kabátlopási ügybe keveredett*
    ATV.-n hogy hosszasan foglakoztak ezzel a kém-szoftwer históriával. (Én itthon ilyen TV-adókat nem nézek elvből.)

    Véleményem a következő:
    Az antiszemita disznóknak megint van min csámcsogniuk.

    (Mint tudjuk az ATV nem más mnt az ördög balkeze.)

    * Politikai értelemben.

  • Tüske Zsófia
    2021 július 19
    2:00 du.
    Zsóffhy, annak hajszálpontos definíciója nélkül, hogy ki/mi a terrorista(SIC) a Pegazus semmi más, mint egy pofátlan-, aljas-, kém-program; gyalázatos és aljas célokból ami most kéken fehéren ki is borult, mert – ugye – én is lehetek terrorista ha a gábrielre bízza valaki annak meghatározását, hogy…(?) és akkor … megtörténhet az, hogy a kábeltársaság egy cset online -on aszongya: megengeded e, hogy néhány szeméjes kérdést tegyek fel ahhoz, hogy megmongyam amit kérdezel (náluk minden regisztrálva van, ugye) és arra a válaszomra hogy semmi akadájt nem görgetek emez invesztigáció elé…, addig is 41 EU méretű a lábam és 187,12 Kakofón° -os a lábszagom… ekkor nem kérdezett tovább „ijesmit” de küldött egy röhögő szmájlit.

    nekem meg ez a véleményem teljesen hüje és tudománytalan; mint azt néhány zseniális blogtársunk már volt szíves a nagyérdemű egységsugarú olvasóval közölni pedig nem is tuggyák hogy a PEGAZUS -t eszikevagyisszák!

  • Nagyon kivancsi lennek, hogy a fenti hozzaszollok mi tenyekbol eredoen teszik a megjegyzeseiket, hogy Trump a ‘ruszkikalatal lett megvalasztva elnoknek’, s hogy katonai eroszakkal es haborus celokkat kihasznalava es alkalmazva lett volna meg feltetelezett elekpzeles is valosag?????

    Trump egyeni magatartasa es egoja sokkal kihivobb volt mint barki mas politikus egyenisege barmely politikushoz hasonlitva, de elnoki tevekenysege mas-irtanyvonalat bizonyitott.
    Mint:

    1.,A tagadhatalan teny, hogy Trump nem csak kifejezett elveivel, hanem tetteivel is bizonyitotta a mindenkivel bekes modszerek alapjan valo egyuttmokodeset.

    2., Az egyedulli elnok aki az u.n „olive branch”-et a gazdasagi korlatlan egyuttmukodessel nyujtotta Iran-nak.

    3.,Az egyedulli elnok aki nem csak elolepett Eszak Korea vezerehez, hanem ketszer azsiaba is urazott szemeleyessen egyuttmukodes remenyeben Kim Jon Un-nal.

    4.,A „ruszki” kozbejatszast a Congressus kivizsgalta az FBI fonoke altal vezetve, kozel harom (3) eves kivizsgalas, sok millio dollaros koltsegeken, 4,500+ tanuk esku alatti deposocioik, de egy arva bizonyiteka nem talalva.

    Persze Moszkva, mint az itteni KMH hozzaszolloi is terjesztik allandoan a sajat erdekeik propagandait, mint Moszkva is, de az a lakossag hatarozatat NEM befolyasolta.
    Az a tagadhatalan teny ami bizontitja az allitolagos elkepzelesek valotlansagat.

    5., A Januar 6.-i bekes es torvenyes tuntetes a Szenatus hatarozatanak befolyasolasa celjabol, 1/2-1 millio tuntetok jogos tunteteset a Capital rendorseg alatal megtagadott bevonulasuk ellen valt zavarossa.

    Egyetlen fegyvertelen es bekesen tunteo not lott-le egy rendor.

    Egy ablak betorese tortent, s egy tunteto a Kepviselo-haz szonokanak az iroasztalara tette labat.
    Ami tagdhatalanul igen civilizalatlan tette volt.
    De SEMMI kart nem okzott!!!!!

    Hasonloan egy masik tunteto aki az al-elnok szekebe ult le. Sem buntett, sem kart nem okozva azzal.

    Vajon hogyan velhette az hozzaszollo azt „katonai eroszak”-nak.

    A „katonai eroszak” volt a Nemzet Orseg kivezenyelese a bekes fegyvertelen tuntetok ellen!!!!!!

    Lenyegeben a tuntetok bekesen ,eroszaknelkul zaszloikkal jartak a Congresszus folyosoit es ulestermeit, amig valasztott kepviseloik gyavan a pinceben bujkaltak.

    Hogy a feneben kepzelik maguk a valosag elleneben tett elekpzeleseiket?????????????????????????

  • Geyza
    2021 július 20
    9:26 de.

    szóval mindenki „ánti…”?

    azt azért elárulhatnád itt az egységsugarú KMH blog olvasóknak {mint szagértője a témának}, hogy az usa a világ leg… je miért kap sikítófrászt attól, hogy az összes lehetséges infrastruktúráját egy kelet moldáviai vagy észak-albán gimnazista meg tuggya hekkelni és mindezt miért fogják rá a gonocc sárgákra ott a Kínai tengertől nyugatra és Uygúriától délre valamint a putyinistákra akik ugye 3 szor „meghalálos mérgezték” a nyavajnyij-t aki -miután alsónadrágot váltott – túlélte és most köhög?

    a bézos már biztosan visszaszállt a Földre a zűrből de mi ez a: „Nagy A Sars Már Tédigér” sikítófrász, nem találják a megfelelő Nagy Piros Gombot hogy időben megnyomják és akkó….

    szóval hogy is van ez?

  • Bendeguz79
    2021 július 20
    9:02 de.

    grizi, come on!

    „azt” attól függően mejik kábeltársaság politikai „elemzését” {más szóval análizélés} nézed, lehet államcsínynek is, és unatkozó álompó’gárok kora reggeli kávé melletti összeröffenésének is definiálni!

    szvsz: unsuccessful coup!

    de te csak mongyad a magadét…, ojan mókás vagy, sőt egyre mókásabb és az ojan jó kora reggel habos kávém mellé cooky hejett

  • Kővendég
    2021 július 20
    5:43 de.

    Őszintén megmondom neked. és nem gondoltam ilyesmire.
    Csak azt látom hogy évről évre egyre rohadtabb böngészőket kell használni amelyek egyre FOSABBUL működnek, azért mert a Microsoft által nyomatott „mindig legmodernebb” szerver-szoftwerekkel a régebbi büngészők már nem tudják tartani a kapcsolatot.
    A „mindig legmodernebb” szerver-szoftwerekre pediglen azért van szükség, mert azok támogatják a leg undorítóbb, leg dühítőbb és leginkább agresszív reklám-megjelenítést.

    Csak azt nem értem például, hogy ki fog rámenni egy stupid reklámra mikor végre nagynehezen megtalált a NET-en valamit és elkezdi tanulmányozni. Ezektől a reklámoktól szerintem az emberek dührohamokat kapnak leginkább.

    De láthatólag semmi nem számít. Mintha két párhuzamos „galaxisban” élnének a jóemberek.

    A felhasználókéban és a barom reklámgurukéban.

    Még annyit:
    Maga az INTERNET
    nem árúcikk vagy szolgáltatás hanem LEHETŐSÉG.
    Magas képzettségű és lelkes kutatók, mérnökök
    szabványokat dolgoztak ki az USA-ban és megfelelő mikrochipeket is a kapcsolattartás rendszeréhez, melyeket szabadalmak formájában bárki megvásárolhat a Világban aki ilyesmiket gyártani akar..A berendezések meg szinte a drogériákban és a KÖZÉRT-ben is megkaphatók egyéni felhasználásra.

    A Microsoft pedig a mocskos módszereivel leuralta az egészet.

  • toth péter
    2021 július 20
    6:46 de.

    Válaszolhatnék bővebben is de inkább:
    „egyszerűen fogalmazva : köpök rád”../Kövendég után szabadon/

  • Kővendég
    2021 július 20
    5:56 de.

    NE röhögtessen fijjatalember…heheeehehe..kávéddzok éppen..

  • ferenct
    7.18.6:12

    Van benne valami. Csakhogy attól még, hogy annyi pénzt nyomnak amennyit akarnak, az rémes inflációt gerjeszt, azaz a Forint értékét vesztheti.

    Bölcst ferenct! Mit gondol Orbanini a napokban miért tekintette meg személyesen az ország a r a n y t a r t a l é k á t ? Még véletlenül sem a Forintba vetett óriási bizodalma vitte be az MNB-be. Amellett, hogy őkegyessége méltóztatott odafáradni, természetesen tárgyalt is az MNB vezetőivel, vagyis tudakozódott a magyar fizetőeszköz további sorsáról arra az esetre, ha az Unió a 7.c i k k e l y . eljárás keretében csak . b e f a g y a s z t j a . annak a sokezer-milliárd Euronak a juttatását.[Ma már be is jelentették!]

    Tehát ebből a kis Szabadság-téri kiruccanásából keményen megmutatkozik, hogy a Führer már i n g a d o z i k . és reszket az ő és az ő MNBelnöke általuk kiagyalt „unortodox” gazdaságpolitikájának a befuccsolásától, valamint a Forint további sorsa miatt.

    Egyszóval nagy a szoáré, kedves ferenct…

  • Geyza
    2021 július 20
    9:26 de.

    csak egy kérdés, mivel magyarázod

    (Nike ellátó vonala Vietnam ból veszéjben a SARS miatt),

    hogy USA vállalatok Kínába +34.5% -kal többet ruháztak be idén, mint tavaj…

  • TUSKE ZSOFIA;

    Kerjem irja meg itten a Peter Jakab kepessegeit es munkassagait jellemzoit.

    A Wikipedia adatai alig nyujt jellemzo adatokat alapveto iskoalzzasa es part kinevezesein kivul.

    Tenne azt kerem?????

  • Rodeo:

    A Pegazus egy kiváló program.
    Csak éppen kezdik más célokra is használni, eltérően eredeti rendeltetésétől: A rongyfejű szarházi teroristák megfigyelésére célzok.

    Egyébként meg pusztán annyi a védekezés ellene hogy a kedves ellenzéki urak meg hölgyek vegyék már a fáradságot és normális telefonokon vagy FAX gépeken tartsák egymással a kapcsolatot ennyike.
    A kibacott okostelóikat meg tartogassák online bevásárlásra, ha éppen ilyesmi jön rájuk mikor rájuk jön a szapora a melóhelyi klotyón hehehe..

    Nagyon el van kényelmesedve ez a világ:
    Például kinn is tarthatnám a ház előtt az órám bundám ékszerem, mert lusta vagyok behozni mikor haza érkezek.
    Dehát ugyebár ez már a hülyeség csimborasszója lenne.
    Csakúgy mint az érzékeny adatok kiplankolása a Világ szeme elé .

  • HUNT! (2021 07 17 10:56 de.)

    Mi az, hogy „baloldali jogállamiság”? Ez olyan , mint a demokrácia: vagy van, vagy nincs. Ha a jogállamiság, a demokrácia jelzőt kap, akkor az már nem jogállamiság, nem demokrácia. Tényleg nem értitek?

    (Bocs’, Geyza, hogy használom a rövidítésedet!)

  • Orsós Elemér

    Rodeo11
    2021 július 20
    9:44 de.

    Kedves Rodeo, teljesen laikusként kérdem:
    szerinted mi a garancia arra, hogy a vadi új okostefefonba már eleve gyárilag nincs megrendelt kémprogram telepítve vagy az a bizonyos biztonsági rés az op. rendszerben esetleg nem véletlen figyelmetlenség eredménye?

  • 11:49 utóirata

    Történjék bármi, ha ez az autoriter Törzsfő hozzányúl az ország hitelességét, hitel és valuta fedezetét garantáló aranykészlethez, azzal csak az országot taszítja egy újabb végső szakadékba, aztán kezdhetjük elölről nulláról!

    Kár az ilyen félrevezető kincstári optimizmusért, mert nem igaz, hogy minden klappol. – Sem a felcsúti stadion-portán, sem pedig a Szabadság-téri maradék kincsőrizdében…

  • Rodeo11
    2021 július 20
    9:44 de.

    Senkinek nem kell hogy téged terroristának minősítsen, itt van a bizonyíték a végtelenül aljas, démonikusan elfajult elmékre és lelkekre
    Akik képesek gyerekeket, öregeket éheztetni, pszichopata örülteket istenitve!

    commandante
    2021 július 20
    1:05 de.

    Nem tudom hogy te kreálmányod ez az álnév, vagy másik kádári volt „külügyér” társad förmedvénye.

    De egy biztos hogy ha terrorista nem vagy – akkor egy nagy rakás …. aki gyilkosokat, lelki-betegeket imád és ajnároz…

  • Tüske Zsófi

    Attól, hogy az Orbán lop, az én erkölcsi látásom szerint az előző kormányzó garniturák rablása, lopása nem válik semmissé … (mint bűn)

    Aztán ami az én látásáimnál összemérhetetlenül fontosabb, hogy Isten igéje szerint nem az alapján nyer valaki bűnnek bocsánatát, hogy megjelenik valaki, aki nálánál is bűnösebb (többet lop, hazudik, gyűlöletet, megosztást hirdet az irigység és álnokság okán)

    Isten nem személyválogató – én így tudom ….

    Jakab Péter és pártja egyhangúlag a Fidesz blokkal szavazta meg a pedofil-törvényt

  • Miklós bá’
    2021 július 20
    2:22 du.

    Bocsáss meg de a „HUNT” rövidítést csak azért használom
    mert a francnak van kedve mindig leskribálni az illető pontos definícióját.
    Nem sajátíthatom ki a használatát, mintahogyan például
    az NSDAP rövidítést is bárki használhatja aki undorodik a HUNT-hoz hasonló náciktól nemde ?

  • Rodeo mit sikoltozol a Pegazus miatt,
    legfőképpen azok a mocskos kis banánköztársaságok
    vásároltak belőle és használják akiket te
    itt nap mint nap dicsőiteni szoktál.

    Moderálhatnád magadat
    így csak hülyének néznek téged.
    Mondjuk…amúgy is.

  • DonGolo
    2021 július 20
    2:56 du.

    Majd átteszik egy alapítványba, vagy „Az Alapítványba”.

    És mint tudjuk a ferdenézésűtől:

    „Az a közpénz ami átkerül egy alapítványba, elveszíti közpénz jellegét”

  • Rodeo11
    2021 július 20
    12:48 du.

    Nem tudom mit képzel magáról ez a Rodeo:
    Abban a téveszmében leleddzik hogy majd társalogni fogok vele?
    Ekkora egy idiótát..

  • Kővendég 8:03 🙂 5*

  • Gabriel
    2021 július 20
    7:06 du.

    attól a „comandante”-tól aki a „cercar” igét nem képes ragozni én nem rettegnék

    …”Donde el sol de tu bravura
    Le puso cerco a la muerte.”…

    (ugye kis dilinyósom? remélem nem kell a részleteket ide tennem? annyira nem tudja a castellano -t, hogy ihaj; és ha ctrl-c/ctrl-v nem vette észre el van írva az „eredeti”… és én nem használtam a Pegasus-t, vagy Carlos Puebla sem tud hejesen írni?)

  • Geyza
    2021 július 20
    1:36 du.
    igen, kiváló, kémprogram!
    hogy neked ki a rongyfejű azt én nem értem, és hogy az miért rossz assem!

  • Orsós Elemér
    2021 július 20
    2:37 du.

    nem tudom! nekem semmijen wifi izém nincs, nagyon jól megvagyok nélkülük… 100000%-ban biztos vagyok abban amit feltételezel… be vagyok drótozva!

    a WAPO tegnapelőtti címlapi – ban aszongya, hogy mindenkit csak usa -t nem… komojabb emberek hangosan röhögnek… a Dánok a nagymesterei ennek mert irigykednek a németekre és kíváncsiak arra a Merkel mit főzött mert a receptre valaki kíváncsi és jó pénzért mindent!

  • Gabriel
    2021 július 20
    7:06 du.

    már megint? szarva kösztatőgyit pontosan ahogy grizi szokja!!!

    De egy biztos hogy ha terrorista nem vagy – akkor egy nagy rakás …. aki gyilkosokat, lelki-betegeket imád és ajnároz…

    nem szoktalak ajnározni (sem)

  • Geyza:

    Köszönöm a választ. Részben természetesen a mostani Pegazus história miatt (bár nem hiszem, hogy akad olyan normális felnőtt ember, aki ne tudná, hogy a lehallgatás általában csak annak a függvénye, hogy teljesítette -e már a konkrét lehallgató hölgy/úr a heti/havi munkatervében előírt mennyiségű lehallgatást, vagy még nem), részben azért kérdeztem, mert a minap véletlenül belebotlottam ebbe a szájtba https://retroujsag.com/ , és ha már belebotlottam, elkezdtem nézelődni néhány, az 1990-es évek elejének egy-két magazinjában,folyóiratában.
    Általában – egyetlen írás kivételével – nekem szinte elképzelhetetlen és hihetetlen naiv optimizmussal álltak az informatika fejlődése és terjedése kapcsán várható társadalmi következményekhez. Kíváncsi voltam, hogy akkoriban te láttad -e, s ha igen, miként láttad ezeket.

  • A KMH hozzaszolloi nem mondhatjak, hogy Orban esztelen lenne.
    Amikor szuksege van-ra kepes valami ugyes es demokratikus ,odszert alaklmazni, mint a Public Referendum , ill. nepszavazast az ovodasok nemibefolyasaolasan.
    Igazi demokratikus modszer alaklmazasa, ha valoban szuksege van rea.

    S ha magyarorszag lakossaga azt remenyeiszerint megszavazza, a Brusszeli politikusokat tagadhatalanul nem csak elnemiti, hanem szegyenre teszi.

    De a kerdes lehetne, persze arrol a magyrok hallani sem ohajtananak, hogy miert nem alkalmazani a demokratikus modszertr minden alanyon??????????????

    A NEP-HATAROZATA az E G Y E D U L L I D E M O K R A T I K U S allamigazgatasi MODSZER!

    Valojaban az egyedulli N E P U R A L O M!!!!!!!

  • GEYZA
    El-sem-tudnam kepzelni, hogy mit ertesz a „sugar-hajtasu” technika allitasa alatt.
    Talan a lok-hajtasu repuloket es raketakat?

    De ketsegtelenul a nemete-hadi-ipar mely foglalkozott a lok-hajtasu repulok fejlesztesevel.
    Az elso a BMW volt.

    Sot a „Horner Aircraft” tervezte es keszitette az elso proto-type-jat a negy-motoros lok-hajtasos teljes szarny-u bombazo-t, amit a nazi hadvezetes New York bombazasara tervezte.

    A terviek alapjan a pilota NY elott ejtoernyozott volna, s nemet tengerlatjaro varva rea.

    A gep 1945 Marciusaban latta proba-repuleset.
    A Luftwaffe csodalakozasara a gep alig jelent meg a radar-on.
    Tehat az elso Stealt repulo is volt az.
    A US csak 40 evvel kesobb ertelmezte es alaklmazta azt.

    Persze a Horner bobmazo alaklmazasara soha nem volt lehetoseg. 1945 Marciusaban Hitler 12 eveseket sorozott a frontra.

    De a „Messzersmidt EM 262” megjelenese 45 Marciusban nagy meglepetest okozott a legi-haboruban, minden jelentos eredmeneyek nelkul!

  • Geyza
    2021 július 21
    1:19 de.

    te lennél a végtelen sorban az utolsó azokból akikkel soha, semmiről, miket képzelsz te magadról? Aquila non captat moscat

  • Orsós Elemér
    2021 július 20
    4:06 de.

    Tüske Zsófia
    2021 július 19
    2:00 du.

    Te arra a romániai Parászka Borókára hivatkozol, aki pont annyira magyarimádó mint a magyarországi Föld S. Péter? 😀

    ———————————-

    Talán ismersz ezen a néven másik újságírót is?
    Egyébként meg mi köze van a vélt vagy valós „magyarimádatnak” az általa összefoglalt tényekhez?
    Egyáltalán elolvastad azt az írását amit Zsófi idemásolt?
    Ha igen, akkor valami vélemény, elképzelés? Ha ez nincs, vagy nem olvastad, akkor meg miért is fontos, hogy Parászka imádja-e a magyarokat? Helyesebben csak ez a fontos? Minden más ebből következik? Ha nem imádja, de nem is ellenzi, akkor a tényfeltárás során közöltek is valótlanok? Valakinek a véleményével lehet egyetérteni vagy nem – de Parászka írása nem magánvélemény volt elsősorban, hanem tényszerű leírása valaminek, és ezt követően neked mindössze egy erősen hiteltelenítő kérdés a reakciód az állampolgárságára és a személyes vonzalmára vonatkozóan?

    P.B. magyar származású, de román állampolgárságú újságíró -publicista-kritikus. Végzettségeit a debreceni egyetemen és az ELTÉ-n szerezte, írásai tele alaposan körbejárt és célirányosan megfogalmazott tényfeltáró cikkekkel, és ennek okán egy halom díjjal, melyet eddigi munkásságával kiérdemelt. Magyaro.-i és erdélyi lapokban publikál rendszeresen, a világ minden tájáról összeszedett hírekkel és beszámolókkal jelentkezik, politikai / kulturális témában rádiós műsort vezet, és munkatársa többek között a Magyar narancsnak, és a 168 órának is ( számos más újságnak és rádió műsornak is aktív közreműködője) Én, még sok évvel ezelőtt figyeltem fel rá a 168 órában megjelent cikkei miatt – tisztán, nyíltan, közérthetően és ami a lényeg, abszolút hitelesen fogalmazott, és így ír ma is. Ám nálad a lényeg, hogy ő „a romániai Parászka Boróka” aki meglátásod szerint nem imádja a magyarokat! Ezért aztán amit a magyarországi közállapotokról és a politikai viszonyokról ír az feltehetően mind elhanyagolható ? Ennek ellenére folyamatos fenyegetéseknek és támadásoknak az alanya – valamit mégiscsak jól csinál! Nem lenne baj, ha már egyetlen mondattal véleményezted – akkor kicsit megismernéd, mit is csinál, hogyan és miért?

  • Bendeguz79
    2021 július 21
    9:30 de.

    grizi, come on,

    megint szereztél mókás vidám perceket… hol van demokrácia és az mijen?

    mert én még „ojat” nem láttam sehol… na jó, vannnak tréfák amikre ráfogják, de hamar kiderül a turpisság

  • Geyza:
    „A Pegazus egy kiváló program.”

    Valóban. Úgy emlékszem, valaha régen, talán még általános iskolásként én is használtam és elégedett voltam vele.

    Geyza:
    „Csak éppen kezdik más célokra is használni, eltérően eredeti rendeltetésétől”

    Ezt nem tudom, én már régen nemigen használok levelezőpogramot. se Pegasus Mailt, se másfélét.

  • Kővendég
    2021 július 21
    9:12 de.

    NAHÉT ..HEHEHEEHEHE..van ott egy újság a felsorolásban, aminek hardwer rovatvezetője voltam anno : )) )))))))))))) )))

    De nem írom ide ki melyik az mert nem akarom hogy a helyi patakányok elrágicsálódjanak az igazi nevemen : ))

  • Kővendég:

    Válaszom a kérdésedre:

    Jó játéknak tekintettük az egészet anno.
    Én például a Sinclair Spectrum ZX-48 géppel kezdtem 1982-ben.
    Javítottam, herdwereket gyártottam hozzá stb..

    Élvezet volt ezekkel a gépekkel való tökölődés.
    Aztán kezdtek jönni a problémák a nagyobb (IBM) gépekkel.
    Váratlan érthetetlen lerohadások adatvesztések…én a következőképpen definiáltam ezeket a jelenségeket:
    ” Azt hiszed hogy van valamid, de kiderül hogy nincs semmid”

    Aztán a rohadt összeférhetetlenségi ügyek .. a százezres felsorolások, ha egy program nem akar működni ilyen vagy olyan gépen akkor mit kell bűvészkedni..

    1998.ban, amikor kezdtem a NET-ezést, még öröm volt a „szörfözés” a neten. Ma már nem az.Mert MINDIG a Youtuben vagy valami más hasonló reklám-oldalon kötsz ki.Vagy pedig lefagy az egész mert nem összeférő a böngészőmmel.

    Manapság a NET nem szórakozás hanem szükséges rossz.

    EZT sikerült elérniűk vele.

    Persze akinek a Facebook az élete, annak jó lehet.

    Szerintem ezek az emberek „rádióidiótak”
    A kifejezést egy szovjet-orosz Sci-Fi író alkotta meg a rádió útján történő hangulat-befolyásolás alatt élő emberekre.Valamikor a hatvanas években.

  • Besancon
    2021 július 21
    1:32 du.

    Na igen.
    Én például fel nem foghatom
    mit kéne szeretni a magyarokon.
    Odaszarnak a saját fészkük közepébe
    lopnak csalnak hazudnak.Ezért szeressem őket?
    A hazámat szeretem…de az más kérdés.
    Persze nem minden magyar lop csal hazudik,
    de sajnos elég jellemző a népességre.
    Ezt tanulták évszázadokon keresztül az előljáróiktól.

  • Kővendég
    2021 július 21
    3:03 du.

    Léteznek igen kiváló beszéd-titkosítók.
    Kb . 25 évvel ezelőtt üzletelgettem ilyen telefonokkal
    amelyeket az amerikai Magnavox cég gyártott és kimondottan kormányzati meg vállalati felhasználásokra javallottak.

    Lehallgatni ugyen le lehetett mert minden jelet meglehet ” hallgatni” de megfejteni lehetetlenség volt.
    Csak zaj hallatszott.

    Az ára is igen borsos volt anno: 5-10 ezer Amerikai Dollár körül vesztegették darabját.

    Sajna az elkényelmesedett emberkék elfelejtették hogy az Internet nem azért van hogy védje a személyiségi jogokat és így aztán szépen kiplankolják a titkaikat az utcára.

  • Drága Besancon!
    2021 július 21, 1:32 du.
    Na ezért nem írok semmit mostanában, mert amit írnék azt általában mindig gyorsabban és okosabban megírod Te, vagy Kővendég, Zsófia, Geyza vagy vagy esetleg más olvasható tollú kollega …
    (amit rólam írtál az is mind igaz – továbbra is Besancon for president! 🙂

  • chris ez a találom nak írt miért csípi a szemedet?

  • Tüske/ Orsós
    21.07.19/2:00

    Tök’igaza van Tüske Zsófinak Parászka Borókát illetően mert nevezett hölgy kiváló újságíró, aki csak a tényszerű igazat írja meg, legyen az magyar, vagy román vonatkozású kérdés… Egy igazi humán beállítottságú, színes egyéniség, az igazi magyar oknyomozó újságíró példaképe… Kéne még belőle egy párezernyi is… Tény, hogy az orbanista (szélső-)jobb Orsósok által is kifejtett prekoncepciók uszályán lovagolva szakadatlan támadja a publicista Ady Endre kiváló és bátor erdélyi utódját… 🙂

    Orsós Elemér viszont a maga szubjektív beállítottsága miatt nem a neki nem-tetsző konkrétumokon rágódik, hanem a saját előítéletei szerint egyből ítél… Ha ezen rajtakapják, ő mindig személyes aspektusból mentegetőzik. A számára fájdalmas szembesítést a keserű igazsággal támadásként éli meg. Olyankor vitapartnerével szemben akár még övön aluli ütést is megereszt. Tipikus ki mint él …
    Itt például Parászka úgymond magyar-ellenességét tűzte fel egy kurta gombostűnyi kommentre.
    A múltkoriban pedig az utóbbi „Kárpátalja…” cikknél, nem győzött tagadólag azon poénkodni, hogy ugyan tényleg azok a deportált zsidó emberek mecénáskodtak volna ama vidék (városok, falvak) felvirágoztatásában. Majd ezt a kegyetlen szemléletét tízkörömmel védve, arra a megállapításra ragadtatta magát, hogy az adakozókat (beruházókat, befektetőket stb.) nem is kis éllel, csak úgy sommásan zsidó . a r i s z t o k r a t á k n a k . titulálja, akiknél már e „kitüntető címüknél” fogva sem minősülhet az ő közjóért tett mecenatúrájuk jó-cselekedetnek…

    [Mellesleg pontosan ez az a . l o g i k a, pontosabban . m a s z l a g, amely oly kegyetlenmód’ vezetett el aztán a Kiegyezés-kontra Holokauszt végső magyar megoldásához.]

  • Ui:

    Lehet, hogy Orsós úrnál e „zsidóarisztokrácia” jelző használata során reflex-szerűen lépett be az a téves sztereotípia, miszerint >A zsidók Azok< mind gazdagok… 🙁
    Pedig tények is bizonyítják, hogy a nagy többség nem volt az sőt… Csak nézze meg a magyar deportálásokról készült riportfotókat. Olyan rongyos tömeg, mint akiket ott – különösen visszatért Kárpátalján – a csendőrök, rendőrök és katonák feltuszkoltak a MÁV marhavagonjaiba, nem tudom, hol lett volna még látható ezen a világon ???

  • Besancon
    2021 július 21
    1:32 du.

    „Magyarok Szeretete” témához még egy gondolat :

    Sajnos a szocializmus idején is azt tanították már az általános iskolában a történelem órákon (némi noszutalgikus felhanggal)
    hogy amikor a magyarok még nem vették fel a kereszténységet és kijártak a művelt Európába rabolbni gyilkolni erőszakolni, mások keservesen megtermelt javait erőszakkal elzsákmányolni azért hogy a magyarok minnél kevesebb munkával jól élhessenek,
    az valamiféle dicsőséges korszak volt.

    Aztán meg mikor jól megszorították a felháborodott Európa hadai a rablógyilkosokat, az valamiféle tragédia volt a Magyarságra nézve
    .
    Nem mondták ki de erre utalt az egész tematika.
    Úgy nevezték (relativizálva az egész aljasságot) hogy
    a „KALANDOZÁSOK KORA” !!

    Hát lehet hogy a szarházi szittya „vitézeknek” csak „kalandozások” voltak, de akiket vérbefojtottak, akiket halálra erőszakoltak, akiket kifosztottak, azoknak azért kuvvául nem volt kaland a magyarokkal való találkozás.

    Sajna ez a mentalitás ma is erősen benne van a magyar tudatalattiba.

    És a mostani horthysta múltba-néző
    Turulmadaras Árpádsávos mocskos nyilaskeresztes hazugság-özön csak rásegít erre.

    Szaal nem nagyon vagyok leájulva a honfitársaimtól.

  • Dongoló
    3:55-4:18

    Nem hinném, hogy ezt a zsidóarisztokrata melléknevet az illető kitüntető címnek szánta volna, de annál inkább a pénzarisztokrácia sztereotip reflexszerű összekapcsolása gúnyos célzattal, amiből mindössze annyi az igazság, hogy a polgári forradalmak hatására, annak a termékeként kialakult tőkés osztály* – persze akadt közte zsidó IS – egyre inkább élt úgy, mint korábban a fölbirtokos arisztokrácia. Sőt mára már – egyes országokban – kastélyokban élnek sok esetben az egyes családtagok is más és más villát, kúriát és kastélyt birtokolnak azzal a különbséggel, hogy ezekhez már nem kapcsolódik mezőgazdasági jellegű nagybirtok…
    Még az is nagy különbség, hogy a tőkés – éltmódját tekintve – arisztokrácia mai birtokai bármikor elidegeníthetők, míg a „”kékvérűek”” birtokait számtalan törvény védte az elidegenítéstől és így egy-egy törzsökös arisztokrata, ill. a családja számára folyamatos jövedelmet biztosított, és természetesen a feudális hagyományoknak megfelelő öröklési joggal a létbiztonságot.
    A „tőkés-arisztokrácia” termő birtoka a tőkéje, melynek jövedelme a profit. A tőke szülte további személyi és gazdasági birtokai viszont bármikor elidegeníthetőek, ettől mondjuk kvázi arisztokráciának, ami bizonyos mértékig,de folyamatosan szülhet közöttük egzisztenciális bizonytalanság légkört is…
    Mindebből következik, hogy a . g a z d a g s á g . [arisztokratizmus] soha nem vallási, vagy nemzeti, de pláne nem rassz-beli, hanem kizárólag történelmi, ill. gazdaságtörténeti kategória.

    *Tőkés osztály mint történelmi kategória létrejötte időpontjaként nem húzható éles cezúra, hisz a már jóval korábban kialakult városi polgárság már korábban előkészítette a maga forradalmi talaját, hogy aztán 1789-ben már mint egységes új osztály egy forradalommal teremtse meg a maga gazdasági, egy újfajta lét útját, a kapitalizmust. A polgárság nemzetet kiáltott és kapitalizmust csinált, ezzel teremtve még egy vadonatúj osztályt, a munkások osztályát.

    Áldás,békesség:

  • Geyza
    2021 július 20
    11:00 de.
    Tehát mindenben egyetértesz— te már oda is adtad unokádat nemváltoztatásra ! Mindenki szabadon dönt !( Ebben is : Mindenkinek annyit amennyit ő nekem — ahogy a gondolat megfogalmazódik a nyakán lévő gömböcskében)
    Országos Jóbarátom !!! semmit nem változtál !Ennyit érsz – Ennyit érsz ???
    üdvözletével

  • Miklós bá’
    2021 július 20
    2:22 du.
    Jaj Miklós bá’ !!!
    Hát tudod,hogy mindent csak úgy lehet értelmezni ahogy Ti akarjátok , engeditek —- ami ettől eltér az nem demokrácia !mondjátok — hát ez az
    ! üdvözletével

  • Orsós Elemér

    DonGolo
    2021 július 22
    4:18 de.

    Kiforgatás helyett ismételt elolvasást javaslok! 😀

  • toth péter
    2021 július 22
    8:19 de.

    Nem tudom, nem ismerem az unokáimat.

    Mert mint anno a baráti köröm jelszava kimondta:

    „Budapest összes asszonyát nem ismerhetjük, de törekedni kell rá..”

    Ennek kifolyománya:

    Nagykőrúton, tömegben:
    „Megint itt ment a papa és nem volt hozzám egy jó szava sem..”

  • Orsós Elemér

    Málnaszőr
    2021 július 22
    6:26 de.

    Köszönöm szépen, én egy ilyen frappáns, tudományos megközelítéshez hülye lettem volna, viszont azért restelkedve be lehet vallani a fitymálva lenézőknek hogy, a józan paraszti logika is ér valamit! 😀

  • toth péter
    2021 július 22
    8:23 de.

    Jajveszékelés helyett inkább
    menj a tükörhöz és köpd szembe magadat.

  • Orsós Elemér

    Tüske Zsófia
    2021 július 19
    2:00 du.
    Besancon
    2021 július 21
    1:32 du.

    Biztos hogy, nem kabátlopási ügyben hamarkodott el ítéletet statuálni az általatok Pulitzer-díjra magasztalt megkérdőjelezhetetlenül független újságíró?

    https://neokohn.hu/2021/07/21/az-nso-tulajdonosa-szerint-hamisitvany-az-otvenezres-lista/

    Persze a gyártó hevesen védekező nyilatkozata sem biztos hogy, szentírás! 😀 (Na mondjuk ha a Mossad is bekapcsolódik a kivizsgálásba, azért az jelenthet valamit!)

  • Málnaszőr
    2021 július 22
    6:26 de.

    Dear Sir Blueberry, come on!

    írád vala lévén, hogy: „pénzarisztokrácia” emez Kateg Óh Rikusz a kapitálistapistaság lényegének coefficienciájához! (SIC)

    szerényen szeretném megjegyezni, hogy sohasem pénzt vesz az egységsugarú halandó (pénzarisztokrata sem), hanem valamit meg tud enni, meg tud inni vagy használni tud az is igaz, hogy mindezeknek van áruk (+ÁFA+Kamatok+kamatos kamatok+költségek+pofátlanság) de az ÁR labilis sok minden coefficienciátikusz tényező befojásolja annak számszerűségét és az időpont is amikor „kiadják” (issuing) tehát azt lehet tervezni, hogy lopok egy kabátot azután majd kiderül mennyiben is fáj, fordítva sohasem lesz kabátom és kabátról szóló 5 éves termelési tervem sem(SIC)

    ez utóbbi fojik ma USA ban és dobálódzingálnak a trilliókkal oda vissza és még nem tudtak egy adott # -ban megállapodni (szvsz sohasem lesznek rá képesek ez a lényege mondandómnak)

  • Geyza,
    nem gondoltam,hogy így is tudsz gondolkozni.Remélem amit itt írsz nem plagizáltad!
    Geyza
    2021 július 22
    4:20 de.
    Besancon
    2021 július 21
    1:32 du.

    “Magyarok Szeretete” témához még egy gondolat :

  • Málnaszőr
    07.22.6:26

    II.bek. a személyes „ingatlan” 😀 vagyonról:
    A [nagy-]tőkés életmód egyes elemei már legalább két évszázada, de mára méginkább ugyanúgy lehetnek kastélyok, kúriák, [akár még családtagonként külön-külön is] hatalmas, nyírt, metszett kertek, ugyanúgy mint anno, a polgári forradalmak, ill. a felvilágosodás idején megtagadott hűbéri világban ez volt a megváltó szónoklatok és nagy ígéretek tárgya…

    Egyetértek, és belegondoltam, hogy ezt a főúri pompát bizony ma is karbantartani és kezelni is kell valakiknek, akik nagy valószínűséggel munkabér fejében teszik ezt. Nem úgy, mint a feudális földbirtok idején, amikor [a bírtok valamely falujából kiemelt, betanított jobbágy, v. paraszt] „hűséges” cselédség teljesítette ura iránti megtisztelő kötelességét élelem és szállás fejében…

    Nem egy filmben és doku-filmben látható, hogy pl. USA-ban is micsoda főúri kastélyok szolgálják uruk és lédijük – a tőkés újarisztokrácia – minden kívánságát, miközben a városokban nyomornegyedek jelzik, hogy az új típusú, tőkés birtok valójában mire és milyen demokratikus társadalmi talajra is épül…

  • Geyza
    2021 július 22
    4:20 de.

    Sok mindenben egyetértek veled sajnos – és ez most tényleg sajnos, de így van! Mindazt amit a fenti hsz.-ban írtál én is régóta így érzem, annak idején mikor mi még gyerekek voltunk, a szüleim is ezen a véleményen voltak, otthon, családi / baráti körben gyakran megvitatták, miután ott is többféleképp láttak dolgokat! Anyám egy- egy gondolata, indokai még most is visszacsengenek, az ő véleménye számomra mindig is meghatározó volt, megörököltem a szemüveget amin keresztül a világot szemlélte, és most ugyanezt teszem én. Miután nagyon plasztikusan fogalmazott, ezeregy mindent láttatni tudott, példákat hozott rá, ezért már alsós koromban is értettem /tük miről beszélnek – pedig nem is ismerte Orbánt, és csatolt köreit. Amikor pedig elolvastam azt a bizonyos Kertész Ákos féle nyílt levelet, már meg sem lepődtem, nekem nem volt új amit írt, mert szinte szó szerint anyám gondolatai köszöntek vissza évtizedek távolából.

    Nem tudom mennyi időnek kell még eltelnie, hogy az általános magyar mentalitás változzon – már ha! (tisztelet a nem ezt képviselőknek, a nem így gondolkodóknak) Sőt azt sem tudom, rádöbben e valaha a magyar, hogy ez nem vezet sehová, de ma tényleg félelmetesen ugyanaz a trend, mint amivel már a történelem megelőző korszakaiban sem voltunk túl népszerűek, és mindez egy jól behatárolható idő óta csak erősödni látszik!
    Ám én ezt így, ahogyan te tetted sosem tudtam volna megfogalmazni, feleslegesnek is láttam a dolgot, hogy leírjam mi a bajom a „magyarságommal” és a mások „mélymagyarságával” mert már fárasztanak a reménytelen, és kilátástalan viták, az indokolatlan támadások – ezért köszi, hogy te most megtetted és megírtad – helyettem is tetted – még akkor is ha nem sokan értik, vagy nem akarják érteni, de néhányan talán pedzegetik, és akkor már megérte!

  • Orsós Elemér

    Besancon
    2021 július 23
    8:34 de.

    Teljesen igazad van, de ne felejtsük el hogy, ebből a mai magyar mentalitás szóösszetételből -az önkéntes és csinált folyamatos keveredések miatt- a magyart már idézőjelbe kéne tenni vagy magyarországira kellene változtatni, ezért nem is lehet egységesnek tekinteni, mert az itt előfordulók közül tán már a teljesen magyar ősgyökerű(akit még mindig nem lehet pontosan meghatározni!) a legkevesebb, tehát már rég nem domináns, az csak a sok mélymagyarnak hamis önigazolás!
    (Na ez is jó bonyolult körmondatra sikeredett, de remélem ezért a faramuci, mentegetőző okoskodásért most megbocsátasz! 😀 )

  • gyuri10
    2021 július 22
    6:46 du.

    TE ÁLTALÁBAN nem gondolsz semmit,
    hanem jobbágy módjára fújod a hatalmonlévők fuvallatait.

    Azokívül pedig ÉN kritizálhatom a magyarokat és a zsidókat is mert megvan hozzá a jogalapom.Te is kritizálhatod, de az nem érdekel senkit mert egy senki vagy.

  • hehehe Gurlic kb 1000x aztatotat hazudta hogy nem olvas engem, aztán kiderül úgy csügg az írásaimon mint gyermek a zannyja csöcsin.

  • Besancon
    2021 július 23
    8:34 de.

    Az a baj tudod, hogy a Magyarság normálisabbik fele képtelen hallatni a hangját.

    Sajna itt, „Vadkeleten” (és ez az egész térségre érvényes)
    mindig is az agresszív hazudozó tolvajok voltak a hangadók.

  • U.I.Geyzának,
    Geyza
    2021 július 22
    4:20 de.
    Besancon
    2021 július 21
    1:32 du.

    “Magyarok Szeretete” témához még egy gondolat :Ha ezt nem plagizáltad,még azt is mondanám,hogy vannak józan pillanataid két pohár között.Döngesd be sürübben,mert így felismerhetetlen vagy.

  • Látom, HUNT, tényleg nem értitek … – Az viszont enyhén szólva is mosolyra ingerel, ahogyan a HUNT megszólítást magadra vetted.

  • gyuri10
    2021 július 22
    6:46 du.

    Aranyapám veled ellentétben nekem nem kell plagizálnom úgy mint teneked, amikor egy valaki által valamikor megírt Aszittyanagyurat dicsőítő körlevelet küldözgetsz mindenkinek, akiknek hozzáférsz az EMAIL-címéhez.
    Ha akarod bemásolom ide az a förmedvényt.

  • Tüske Zsófia

    Orsós Elemér
    2021 július 22
    10:35 de.

    először is, én nem terjesztettem fel senkit Pulitzer-díjra, és nem vagyok senki olyannal közösségben, aki ilyet tett volna. (nem tudom, kire gondoltál)
    másrészt te már láttál olyat, hogy ha valaki forgalomba hoz
    egy tiltott tevékenységre alkalmas programot, jó pénzt leakaszt érte és ez kiderül, az majd megszaggatja ruháit és mellét verve elismeri a bűnét?
    Naná, hogy azt mondja, á, csak a gyerekek szórakozására fejlesztettünk egy remek játékrogramot, összesen csak kettőt, áldozat meg nincs és nem is lesz… Ha csak a Dzsamal Hasogdzsi-féle gyilkosságra gondolsz következményként, már az is borzasztó és nem csak ő volt egyedül áldozata a megfigyelésnek

  • Tüske Zsófia

    Bendeguz79
    2021 július 20
    9:02 de.

    „De megtuddna irni itten kerem, hogy mi okbol keptelenek politikuskent mukodni , civilizalt modon alkudozni, eggyezkedni, amodon sikereik leheto lehetne.”

    A civilizált alkudozáshoz, egyezkedéshez két fél kell. Ha az, aki döntési helyzetben van és nem áll szóba azzal, aki mást akar, semmiféle egyezkedésre nincs lehetőség. Ha valaki csak diktátumokkal, a másik fél kizárásával veri át a saját akaratát, mint a földesúr a jobbágyának, akkor más figyelemfelhívásra van szükség.
    Kérdezte még, a miskolci Jakab Péterről mit lehet tudni: Középiskolai történelemtanár a végzettsége, volt nevelőtanár, tanított gimnáziumban – cigányok gimnáziumában is. Családos, van három gyereke és végletesen elszegényedett borsodi régióban él és képviseli az ott élők érdekeit. És nem utolsósorban tud beszélni, összefüggően, összeszedetten, világosan és érthetően, nem papírról olvassa azt, amit mondani akar. Nem túl sok ilyen van a parlamentben rajta kívül ilyen.

  • Tüske Zsófia

    toth péter
    2021 július 20
    6:30 de.
    tóthpéter, ne hazudj. a szociban senkinek nem kellett ahhoz a pártba belépni, hogy mérnökként ne valami alantas munkát kelljen végeznie.
    A te hülye fantazmagóriád szerint a 800 ezer (ha jól emlékszem, annyi mszmp-tag volt)párttag kivételével itt mindenki az utcát söpörte, vagy a gyárban a sprént vagy az udvaron az őrkutyák piszkát.
    Én pláne nem kényszerítettem be senkit semmilyen pártba, továbbá, ha ha nekem és rólam beszélsz, szíveskedj egyesszámot használni. Vezérem sincs és nem követek semmilyen főkolompost. Még a Gyurcsányt sem, aki nem verette szét 2006-ban Budapestet, azért ez nem volt olyan rég, hogy ne lehetne visszanézni, pontosan mi is történt akkoriban. Ha neked szükséged van vezérre, hát kövesd, de engem az ilyen irányú lázálmaidból hagyj ki.
    Másrészt kacarásznom kell azon, hogy te engem vádolsz azzal, hogy embereket kényszerítettem az mszmp-be, amikor te tisztogatod maximális lelkesedéssel az volt mszmp-s káderek mindenféle testnyílását.

  • Tüske Zsófia

    Elemér, Parászka Borókára vonatkozóan Besancon megfelelt neked, én már csak azt kérdezném, miféle ostoba gőg okozta sértődékenység mondatja a „nemzethy” oldallal és veled azt, hogy az aki a legkisebb bírálatot is merészeli mondani a fafejű hülye pató pál magyarok ellen, az rögtön magyargyűlölő?
    És Borókát magyargyűlölőnek nevezni, aki azért lényegesen többet volt kitéve nemzetiségi acsarkodásnak, mint te, az már külön pofátlanság. Emiatt a baromság miatt tipródik itt ez az elfuserált nép már 200 éve ugyanazokon a hibákon, amit Mikszáth, Kölcsey és Ady olyan találóan írt meg, de változtatni rajta azt nem, az Istennek sem…