Lőjük a migráncsokat halomra!

2015 november 14 6:29 de.51 hozzászólás

Párisba tegnap beszökött a Szörny, a terrorizmus szörnye. Nem mondhatni, hogy hangtalan suhant, és a hangulat sem olyan elégikus ma ott, mint volt hajdan Ady Párisában – a Szöny útját halottak szegélyezik. Várható volt valami ilyesmi, hiszen az Iszlám szörnyszülött és korcs gyermeke hadat üzent a civilizált világnak, és a harchoz fegyverek kellenek.

Hatékony fegyverek.

Mi lenne hát hatékonyabb a terrornál?

A terror a fanatikusok atombombája, csak lényegesen egyszerűbb előállítani annál. Nem kell hozzá semmi, elég lehet néhánytíz, önmagát is feláldozni hajlandó fanatikus és néhány kés – kis idő múltán képesek egy nemzet normális életét megzavarni és gyanakvást, rettegést kelteni.

Nem is csoda, hiszen a terrorizmus nem a nehezen megközelíthető politikusokat, katonákat támadja, elsődleges célpontja a hétköznapi állampolgár, a gyereke, akivel sétál hazafelé az óvodából, a menyasszonya, akivel egy kellemes estét remélve elmennek egy koncertre, vagy egy sporteseményre – jelen esetben egy barátságos labdarúgó meccsre. A terrornak nincs konkrét, személyre szabott célja, a célpont maga a társadalom, a cél pedig a félelemmkeltés, a köznyugalom megzavarása, elégedetlenség szítása a fennálló hatalommal szemben.

Rettenetes fegyver, mert nem lehet ellene igazán hatékony küzdelmet vívni.Ha bombával támad és az állam valami csoda folytán megtalálja a módját a robbanószerek ellenőrzésének és felderítésének, akkor a terrorista képes azonnal eszközt váltani és késsel támad, ha ez nem elég hatékony, hát halomra lövet egy rakás szerencsétlen civilt, ha nem tud csoportban támadni, hát terveket forral egy komplett városrész vagy akár város ivóvízkészletének megmérgezésére, de fogságba ejthet egy gyermekintézményt, egy buszt vagy akár az anyósodat is – igaz, visszafogadásáért váltságdíjat követelhetsz.

Ha arra gondolunk, hogy a vegyifegyvereket a szegény államok atombombájának is szokták nevezni, hát nem jó belegondolni a kínálkozó perspektívába.

A terror pusztított már New Yorkban, Münchenben, Moszkvában, Londonban, Bécsben, felkészül Berlin, Róma, Budapest. Igen, Budapest is – a vírus nem fog megállni a szögesdrótnál. A terror szülőanyja a kilátástalanság és szegénység. Vannak emberek, akiknek már a felmenői is menekülttáborokban éltek a Közel-keleten, mindenféle jövő nélkül, kilökve a politikai senkiföldjére, mint az emberek közösségének hajléktalanjai, hontalanjai. Aki nem lát maga előtt utat, csak szögesdrótokat és kerítéseket, aki nem szerezhet értékesíthető tudást, az könnyen hisz a politikai vagy vallási köntösbe bújt világmegváltóknak, könnyen hiszi azt, hogy személyes élete feláldozásával előreviheti a közös ügyet, melynek lényegét tán meg se érti. De nem is kell értenie, hiszen a terrorista csak egy pici csavar a pokolgépben, egy önmagában értéktelen, feláldozható alkatrész, olyan, mint a kérész a Tiszán, élete egyetlen értelme az az egy akció, melyben maga is életét adja. Ha a társadalmat elborzasztja azt eredmény, már elérte a célját.

Minden sikeres merénylet, mely hatékony válasz nélkül marad, felér egy drága reklámkampánnyal. Azt az üzenetet közvetíti a társadalomnak, hogy lehetsz bármennyire fejlett, gazdag és jól felfegyverzett, lám, mégis sérülékeny vagy. Rettegj hát, mert bármikor lecsaphatunk Allah, az Amerika-ellenesség vagy a Nagy Fehér Liba nevében – az indok mindegy is. Fanatikusok, a terror közkatonái mindig, mindenhol találhatók, itt élnek közöttünk. Közöttük – ellentétben az őket háttérből mozgatókkal – rendkívül kevés az egyetemi tanár, annál több a primitív, iskolázatlan ember, akik addigi életük során a fizikai erőszakban találták meg a kulcsot problémáik megoldására.
Számukra az erőszak természetes, ezért is van velük szemben hátrányban a társadalom, hiszen a középiskolai történelemtanárnő számára nem természetes, hogy kapanyéllel verje a rendőrt, de ezidáig mindig akadtak nálunk is, akik az erőszakban élvezetüket lelték, és most nem az adrenalin-függőkről beszélek.

Van még egy nagy veszélye a terrorizmusnak. Nevezetesen az, hogy megakadályozza a kultúrák békés együtt, vagy egymás mellett élését.

A merénylet nyomán már nálunk is lehet találkozni olyan megnyilatkozásokkal, melyek szerint az öngyilkos merénylők migránsok voltak, és azonnal el kell rendelni a határokon a tűzparancsot, lőjük halomra, aki be akar jönni. A terrorizmus egyik nagy veszélye, hogy egy maroknyi ember milliókat tud megfélemlíteni. Nem kell, hogy sokan legyenek, nem kell, hogy megmásszák az Orbánfalat, elég, ha felülnek a repülőre, és ha társaik nem robbantják fel a gépet, akkor szépen, békésen be is léphetnek a célországba, útlevéllel, vízummal. Aztán ott megkapják azt a pár tonna műtrágyát, a néhány hordó gázolajat és már indulhat is a furgon a kijelölt cél közelébe, te meg majd a hírekből megtudhatod, hogy oda is ért.

A normális muzulmán hívő ugyanúgy utálja a terroristákat, mint te. Egy szíriai muzulmán sokkal közelebb áll hozzád, mint saját vallása szélsőségeseihez, annál is inkább, hogy a háború előtt hozzávetőleg olyan életszínvonalon élt, mint mi, egy szekuláris államban, mint mi. Nem lenne baj, ha a fejlődés nem azt hozná, hogy ők is, mi is egy vallási állam megfélemlített polgárai lennénk. Ehhez az is kell, hogy gyűlöljük a terrort, a terrorizmust, de ne gyűlöljünk vallása, bőre színe vagy származása miatt senkit, hiszen ezzel csak a terroristák malmára hajtanánk a vizet.

Még akkor se, ha ezzel kedvencünk következő választási győzelmének sikeréhez szeretnénk hozzájárulni, mert a gyűlölet eszélyes fegyver, könnyen alkalmazója ellen fordulhat.

Szeresd felebarátodat, mint tenmagad, – mondja az Írás.

Nem teszi hozzá, hogy muzulmán felebarátaid kivételével, azt se, hogy szírek nem játszanak.

Sajnos, néha az az érzésem, hogy önmagunkat sem szeretjük, vagy ha igen, hát nagyon ostobán tesszük…

51 hozzászólás

  • Aki szerint a migránsok tehetnek a párizsi terrortámadásokról annak igen komoly gondolkodási deficitje van szerintem.

    Szerintem vegyen elő egy almát.
    Írja rá, hogy „cui prodest”. Aztán vegy elő az öreg borbély, Willy Occam beretváját és hámozza körbe.

  • Andy Mage: nem gondolkodási deficit, hanem sugalmazás. Orbánék szerint ők támadják az országot, ők akarják elvenni a munkádat, ők akarják megerőszakolni a lányodat, egyáltalán, ők a hibásak mindenért. Az agymosott pór meg, aki mindezt szépen becumizta, hajlamos kivetíteni mindenre.
    Részben egyetértek a gondolkodási deficittel is, azonban az nem orbáni hatású, azt, biza, vagy otthonról, vagy az oskolából hozta.

  • A ” migránsok ” EZ ELŐL menekülnek !!

    Egyébként meg valami történt :
    Ott , ahol én lakok , ( egy magaslaton ) kitűnő rálátás van a budai dombokra , melyek között sok sportrepülőtér helyezkedik el , illetve a Ferihegyi Reptér is közel van 10 000 méter magasságból nézve.
    Amikor az USA hadba indul , telistele van az ég kondenz-csikokkal.Ez azért van , mert igyekeznek -amennyire lehet-baráti repterek felett repülni , ha bármi gond adódna akkor le tudják valahová tenni a „ládát”
    Vagy a B52 , amerikai reptererekről operáló nehézbombázók húzzák , de gyakrabban a Galaxyk , melyek harci ellátmányt visznek a háborús térségben működő szövetségeseknek.
    MA REGGEL olyan az ég mifelénk mintha berácsozták volna.
    Oda-vissza…oda-vissza mennek az gépek , a párás kékségben..

  • Ebben a pillanatban hat gép megy kelet-nyugati irányban.
    Egy gép kb Herceghalom felett élesen derékszögbe fordult és elpályázott északi irányba.
    Pontosan a házam felett húzza a csíkot kb 10 000 méteren.
    Amikor a kondenzcsíkok megvastagodnak , széjjel terülnek , láthatóvá válik hogy 4 pászmából állnak. Vagyis 4 hajtúműves óriás-gépektől származnak.

  • Geyza,

    Legalább nem atombombát visznek. Ahhoz nem óriások, hanem gyors gépek kellenek.

    Ezek sima kemtrail-szórók lehettek.

    Esetleg bevetési csapatszállítók.
    De szlovák légtér felé minek.

  • Göllner András

    Komoly, elgondolkoztató írás, Fényes István. Gratulálok.

  • Nem tudom minek és aztsem hogy mik.
    Annyit tudok , hogy amikor a hírekben az szerepel hogy balhé van ( Öböl háború , Afgán háború , stb.. ) akkor tele az ég velük.

  • Persze, senki sem tudja, honnan jöttek a terroristák, a közeli „menekült táborokból” vagy másik földrészről.
    Az irónaiát ott látom az egészben, hogy a franciák voltak az elsők, akik befogadták tömegével a muszlimokat, Párizs mellett van egy hatalmas táboruk milliós létszámmal.

  • figyelő mit tud maga a menekültekről látott akár egyet is ?
    Azt sem tudja kikről-mikről beszél csak tépi itt magát

  • Géjza, vélemény szabadság van manapság- A diktatura ideje lejárt. Gondoljon néha erre.

  • Figyelő,

    Az eddig biztonsággal azonosított egyetlen elkövető francia állampolgár volt

  • Iagzán? most olvastam máshol, hogy az egyik terrorista ID-je szíriai volt.

  • Az egyik öngyilkos merénylőnél egy szíriai útlevelet találtak; az útlevél tulajdonosa a görög bevándorlásügyi miniszter szerint október 3-án Leszbosz szigetén keresztül lépett be az EU területére, ahol a szabályok szerint regisztrálták is… egyiptomi, francia /ismert terroristaként megfigyelt/ stb. állampolgár is van a támadók között… Indifferens, hogy egy háborúban ki lő rád, ha ezt teszi ellenség, és megsemmisítendő !

  • Geyza: ma du. 16:20-kor hat, nagyjából azonos magasságban, egymással párhuzamosan repülő gép kondenzcsíkjait láttam a nyugati horizonton, mindezt az M3-as 16. km-émél.
    Ez most vagy valami, vagy megy valahova.

  • Andy Mage: kétségtelen, Bencsics is azon gyepesek közé tartozik, akik mindenért a migránsokat teszik felelőssé, pedig nem is részesült az orbáni agymosásban – hacsak neki nem küldtek egy adagot privátim 😀
    Azért cinizmusa se megvetendő, lásd az ide idézett – egyébként magyar – közmondást.
    A kis jusztis kommentelő…

  • kende

    2015 november 14
    1:09 du.
    Így igaz!

  • Figyelő:
    Van szabadság és van szabadosság.
    Amit maga művel itten az már nem is szabadosság , inkább anarchiája az agyatlanságainak.
    (Frankón mondom én még ilyet nem láttam. Hogy valakinek minden megnyilvánulása egy méretes baromság legyen.Mér nem marad inkább csendben ? Saját magát sem terhelné ezekkel , nekünk meg kimondottan jót tenne.)

  • Illepityu:
    Igen.
    Volt reggeli menet és volt délutáni műszakjuk is.
    Meglehet hogy Avianóból viszik az ellátmányt.
    Találtam egy ritka jó filmet , valahogy pont most időszerű :
    https://www.youtube.com/watch?v=DafvKU8y2eI

  • Geyza

    2015 november 14
    2:11 du.
    Mi a problémája velem? Nem írom azt ami magának tetszik?
    Sajnálom. Nekem ez a véleményem.
    Változatlanul NEM védem a terroistákat. Sőt, kicsit félek tőlük.
    Ajánlom, hogy kövesse lépéseiket….

  • Aki szerint a migránsok tehetnek a párizsi terrortámadásokról annak igen komoly gondolkodási deficitje van szerintem.

    Görögországban lépett az EU-ba az egyik merénylő
    A görög hatóságok tájékoztatása szerint októberben Lérosz szigetén regisztrálták annak a szíriai útlevélnek a tulajdonosát, amelyet a péntek éjjeli párizsi merényletsorozat egyik helyszínén találtak az elkövetők holttestének egyike mellett.

    A polgári védelemért felelős minisztérium azt közölte, hogy az útlevelet október 3-án vették nyilvántartásba. Tulajdonosa menekültként érkezett Törökországból. A tárca tájékoztatása szerint arról nincsenek információik, hogy a dokumentum birtokosa merre folytatta útját Görögországból.

  • akárki, akkor valóban migráns volt az illető!
    Tehát, mi az ellenszava arról, hogy ez elég érdekes, vagy inkább szomorú!

  • akarki:
    De ez mind semmi !
    Azt hallottam még hajnalban , hogy a francia titkosszolgálatnak a látókörébe kerültek azok , akik a segítőik voltak magából Franciországból.Mert ugye azt még nagytudású Figyelő bencsics Klára sem állíthatja hogy a szegény migráns egy Kalásnyikovval meg kettő zacskó dinamittal érkezett meg.
    Csak éppen semmit nem tettek. Magyarán elhülyéskedték , csakúgy mint Amerikában az FBI és a CIA az ikertornyos fickókat. Ott is tudtak róluk de fontosabb volt az egymással való rivalizálásuk.
    Ezért hozta létre a Kisbush a ” Belbiztonsági Minisztériumot ” Most az összes titkosszogálatnak oda kell NINDENT jelenteni , ott mondják meg mi a tutti.
    Azóta nincs se géprablás se merénylet az USA-ban.
    Most volt először géprobbantás , valami kis orosz társaság Airbuszán ,a helyi alulfizetett biztonsági bérzsaruk szar munkája miatt.

  • Franciaországban van néhány szíriai aki segíthetett nekik.
    Az egészhez semmi köze nem volt az USA-nak. Kár moslékot keverni.

  • Gratulálok a szerzőnek, ez az írás nagyobb nyílvánosságot érdemelne!

  • Geyza,

    Gondolom a tobbi merenylo sem a Sorbonne -ba jart egyetemre.
    Az USA -ba nem kell terorista, eleg ha havonta egy tisztesseges becsuletes hazafi lovoldozik iskolakaban. Igaz csak 10-15 embert nyirnak ki nem 100-at.
    Szerencsere Kanada megvalogatja a menekulteket. Az USA pedig nem ker sziriai menekultekbol, ez is erdekes.
    Majd Donald Trump remelem elintezi majd az iszlam allamot, nem tokolodik mint a szocialista Barack.

  • Szerintem Magyarországon,csak agymosottak élnek:

    -kevesen akik ezt 1950-1960 között kapták
    -még sokan akik 1960-1990 között kapták
    -még sokan akik 1990-2010 között kapták,itt több oldalról
    -még sokan akik 2010-től kapták,kapják
    -és mindenki akik mindezen időszakokban éltek
    -mindenki agymosott ,ráadásul aki minden időszakból kapott,azoknál a sok agymosás keveredve jelenik meg,
    nem gondolják Kedves Kommentelők?Tehát mindenki agymosott???
    alapvetően a cikkben lévőket elfogadom,de azt nem tudom elfogadni,pl. a cím megválasztásával- is azt sugalni,hogy minden magyar ezt akarja,mert volt esetleg aki ilyet mondott?
    Érdemes elolvasni ezt a cikket:http://mno.hu/kulfold/holland-elemzo-az-ia-t-a-legkemenyebb-eroszakkal-l
    meg ezt:http://www.gondola.hu/cikkek/98873-
    Hatalmas_fordulat_johet_.html
    Vagy az index.hu : Még egy támadó jöhetett Görögország felől

    A párizsi támadók közül nagy valószínűséggel még egy ember Görögországon keresztül érkezett a kontinensre – közölték görög kormányzati források a Reutersszel.

    Korábban megírtuk, hogy Görögország felől jöhetett annak az útlevélnek a tulajdonosa, amit az egyik feltételezett támadó holttestének a közelében találtak a Stade de France-nál. Annak az útlevélnek a tulajdonosát október 3-án Lérosz szigetén regisztrálták.
    érdekes cikk ez is : Még egy támadó jöhetett Görögország felől

    A párizsi támadók közül nagy valószínűséggel még egy ember Görögországon keresztül érkezett a kontinensre – közölték görög kormányzati források a Reutersszel.

    Korábban megírtuk, hogy Görögország felől jöhetett annak az útlevélnek a tulajdonosa, amit az egyik feltételezett támadó holttestének a közelében találtak a Stade de France-nál. Annak az útlevélnek a tulajdonosát október 3-án Lérosz szigetén regisztrálták.
    Nem lehet azt mondani,hogy ezek mind Orbán párti oldalak. És még sok-sok cikket lehet olvasni Orbán ellenoldalán ,akik nem a Címben lévőket tulajdonítják a magyaroknak,de rávilágítanak a migránsáradat lehetséges veszélyeire.
    Tisztelettel köszönöm ha elolvasták.

  • Ja ! Még egyet : Fentiek NEM vezércikknek készült,mert egyszer olvastam itt ilyen vádat valakivel szemben.Lehet,hogy kicsit sokat írtam
    Tisztelettel Bocsánat!

  • „A terror szülőanyja a kilátástalanság és szegénység.”…

    1. A kilátástalanság és szegénység képessé teszi a feláldozható bioeszközt öngyilkos és hasonló merényletekre, sőt, szinte löki ebbe az irányba — állítja. Pedig ez nem szükségszerű, csak egy opció a sok közül. A szerencsétleneknek csak kicsiny tördéke lép erre az útra.

    2. A terror igazi szülőanyja nem a kilátástalanság és szegénység, hanem az olyan ideológia, ami ezt dicsőíti. Az igazi hatékony terroristák jól képzett és nem szegény fiatalok és középkorúak, tehetős családból.

    3. Az idézet után következő rész (…) is utal rá, hogy ezek csak eszközök. Lehet, hogy a terroristának vannak saját céljai, elképzelései, de az is lehet, hogy mögötte felbujtóként egy ellenséges állam működik, aminek célja a zavarkeltés és az itteni állam destabilizálása, a jogrend felborítása, anarchikus állapotok előidézése. Nem kell, hogy a terrorista tudjon erről, de az is lehet, hogy tud róla, és felhasználja saját célai elérésében. Jól ismert példa, hogy Vlagyimir Iljics Uljanovot és társait segítette a német állam Pétervárra utazni és ott balhét csinálni.

  • Más oldalról nézve:
    „”The question is really, will this change the British parliament?” the U.S. official said.”
    =http://www.reuters.com/article/2015/11/15/us-france-shooting-military-idUSKCN0T31HY20151115

    Tehát nem kizárt, hogy szándékosan hagyták, hogy komolyabb terrorakció megvalósuljon.

  • Figyelő, kende,
    Meddig tart akár egy lopott útlevelet eldobni egy robbantás előtt? Sőt akár lopott útlevéllel felszerelni egy terroristát?

    Ld. Forráskód c. film egy jelenete.

  • tóth péter: beállhat azoknak a sorába, akik egyetlen szót sem értettek meg a cikkből. Vagy az agymosottakéba. Elég hosszú mind a kettő.

  • tóth péter: ne aggódjon, vezércikknek nem menne el 🙂

  • endre: eléggé elterjedt konteo, hogy az orbanisztáni B. szintű terrorelhárítási készültség csak a kezdet. Orbánék vannak annyira aljasak, hogy kreáljanak egy terrortámadást – mit nekik pár áldozat – és bevezessék a szükségállapotot. Na, nem holnap, majd úgy a választások előtt valamivel, a kampány megkezdésekor.

  • Kedves Mindenki,
    Van véleményem,de semmi szín alatt nem írom be,mert még valakik benézhetik és azt hihetik,hogy Figyelőnek adok igazat.Isten őrizzen Csupán a jelszót írom ide: Éljen az iszlám világhatalmi törekvése!

  • Egyetértek Bartus Lászlóval.
    Ez nem konteo, hanem a tettesek előéletére alapozott jóslat. (Csak azért nem előrejelzés, mert feltételes: ha majd szükségük lesz rá, vagy ha elérkezettnek látják rá az időt. Az nem kétséges, hogy hajandók erre, és az sem, hogy felkészülnek erre az esetre. Már a TEK létrehozása, a többi védelmi szerv alárendelése is ezt a célt szolgálta.)

  • Biztosan látta ,ott álltam Ön,mögött.

    Pedig ettől rosszabbakat is olvastam már.

  • Öngyilkos terroristáknak a közös tulajdonsága a fanatizmus!

  • Figyelő:

    A lovak közös tulajdonsága, hogy 4 lábuk van!

  • Endre, most úgy gondolta, hogy okosat írt?

  • tóth péter: összekever valakivel. Tudja, én ilyen helyekre nem járok, magának meg ez a vasárnapi szórakozása 😛

  • Figyelő, most úgy gondolta, hogy okosat írt?

  • Sajnos én nem jutottam be.
    Tisztelettel üdvözlöm.

  • Nakérem.
    Körvonalazódik az EU megerősítése.
    Azt hallom létre akarnak hozni egy közös terrorelhárítási imtézményt.
    Ez az első jele annak hogy végre a puha pempő EU megemberli önmagát és elkezd állammá alakulni.
    Ugyanis egy valódi államnak nem az a feladata hogy hosszas tárgyalásokkal és szakmai munkával egyeztetve megállapítsák az uborka szabvány-paramétereit , beleértve az EU-konform uborka görbületét is , hanem az hogy békét és biztonságot teremtsen a benne élőknek. Beleértve -talán- Árvalányhajlandot is. Az uborkát meg bízzák a gazdákra , a fajnemesítő intézetekre és a piacra.

  • Kedves Figyelő:
    Tökéletesen megértem a félelmeit a menekültekkel kapcsolatban.
    Biztosan sok közöttük az olyan , aki zsebében hamis papírokkal , szívében ártó szándékkal érkezik !
    Ennek bűnmegelőzési kérdésnek kell lennie ! Eleget költünk mindenféle TEK -re meg miegyébbre , hát végre dolgozzanak meg a milliárdjaikért !
    DE…de látta közelről az öreg nénit a Köztársaságtéri padon , amint üres tekintettel az pici unokáját ringatta térdén , közben a kismama holt fáradtan vizet hozott valahonnan , az ifjú férj pedig a kevéske motyójukat rendezgette ? Mert én láttam ! Tolókocsiban öreg arabot , rongyokban !
    Ezeknek a terror elől menekülő embereknek -átmenetileg- életlehetőséget kell adni. A szírek mind visza akarnak térni , ha végre valakik leverik az IS-t . Ők nem tudják.
    Senki nem támogathatja azt , hogy milliószám települjenek ide. Van hazájuk, van telkük , ( házaik már nincsenek csak kiégett romok , mint annó Berlinben ) és nekik kell majd ujjá építeni az országukat , ha eljön az ideje.
    Az kétségtelen hogy akik nem a háború elől menekülnek , azonnal vissza kell fordítani. Törökország már vagy kétmilliót befogadott , pár millióan magában Szíriában tengődnek meszebb a harcoktól. Sajnos ebből itt nekünk is ki kell venni a részünket.
    Ez alatt ne azt értsd hogy a lakásomba kell befogadni őket , hanem azt hogy támogatni kell(ene) az országok vezetését abban hogy közpénzből teremtsen nekik valamiféle elhelyezést és megélhetést.
    MOST talán felébred az EU és Amerika és talán végre leverik azt a bűnöző bandát , aminek a gyűlöletes neve : IS

  • Kíváncsi egy alak vagyok.Ezt elismerem.Feltennék egy érdekes kérdést:Lehet hogy a tisztelt kommentelők tudnak rá válaszolni.
    Azok az arab testvérek,akik több évtizede élnek árvalányhajijában, mobil telefon,bérgyilkosság,betörések,drogkereskedelem,magyarok iszlám vallásra térítése és egyéb arab szakmák nemzet dicsőítő és gyarapító tevékenységéből,vajh mennyiben,miben és hogyan segítik a most beáramló iszlám utánpótlást?

  • Szerintem Magyarországon,csak agymosottak élnek:
    Toth Péter egyetértek!
    A médiát okolom, ami eteti őket. Sajnos, MÁS forrásuk nincs.

  • Geyza

    2015 november 15
    5:07 du.

    Szerintem szép a humanizmus megosztásűra a törekedés. Egyet is értek vele.
    Viszont, felmerül egy nagy személyes kérdés: Mi a
    fontosabb?
    Magam megmentése vagy a másé?
    T.i. országok, népek és emberek akik elzárkoznak a szíriai helyzett elől, önvédők és országukat védő egyének.

  • Figyelő:
    Kettő malomban őrlünk:
    A terrorizmus büntetőjogi kategória , épp elég milliárdot adott Vezérünk a különféle titkosszolgálatoknak , kettőt létre is hoztak újonnan. Hát mutassák meg mit tudnak , a pénzünkért.
    Te pedig azt hajtogatod hogy azok mind terroristák.
    Apropo titkosszolgálatok :
    A TEK úgy értékelte hogy Magyarországon nincs terrorveszély a menekültek miatt.
    Apropo menekültek:
    Az eddig ismert franciaországi merényleteket ott születettek csinálták. Mégha csapódott is hozzájuk egy külföldi.
    Kiderült: a szír útlevél hamis volt.
    Azt ugye nem gondolhatnók hogy egy kiképzett terroristának különösebb gondot jelentene MA eljutni bárhová a világban ?
    A feladat az hogy az egyes államoknak ne csak a „látókörébe” kerüljenek ezek (amint mondták az ikertornyok lerombolsának idején és most is), hanem le is kapcsolják őket. Ezért tartjuk fenn horribilis pénzért a titkos szolgákat.
    A menekülteket pedig emberiességi okokból kell addig befogadni , míg végre le nem verik fegyveres erőink azt a szervezetet , melynek gyűlöletes neve : IS
    Akkor majd hazatérhetnek.Addig is , aki nem onnan jön , természetesen vissza kell fordítani.

  • Gyuri10:
    Válaszom benne van Figyelő kolleginának írott vélaszomban.
    Büntető-jogi kategóriák ezek.
    Ha egy ország nem lép fel ellene , akkor ott idióták laknak.

  • Gyuri10:
    Idáig az újnyilasok benne voltak az arabok seggében.
    Most hallgatnak.
    Érdekes lesz a végkifejlet.

  • Geyza,
    nem kell túlzottan kíváncsinak lenned.Akik benne voltak az arabok seggében,hamar észreveszik majd milyen lesz a végbélkifejlet.