Terrorizmus, amin sem a kerítés, sem a teljes kiutasítás nem segít

2016 augusztus 1 10:06 de.137 hozzászólás

Angela Merkel német kancellár szabadságát megszakítva reagált az elmúlt időszak részben radikális dzsihádista terrortámadásaira. Kitartó higgadtsággal utasítja el az Iszlám Államhoz köthető terrort és a párhuzamos társadalmak kialakulását, de nem hajlandó engedni a gyűlöletnek. Igaza van.
Az európai és amerikai demagógok javaslatai csak még több szenvedést és emberhalált hoztak volna, így zsákutcát jelentenek. Az ilyen politikusok csak a félelemekre építve akarnak népszerűvé válni, nem a válságot próbálják kezelni. Minden egyes radikális dzsihádista terrorista saját muszlim közössége békés tagjainak is árt, mert nehezíti az integrációt és a segítségnyújtást.

Biztonságot csak emberséggel és összefogással lehet teremteni. Az európai együttműködést a menekültválság kezelésében éppen – sajnos – Orbán Viktor akadályozta meg. Egyetértünk Angela Merkel és az Európai Unió vezetőinek kitartásával és programjával. Ennek része a közös határőrizet, a szigorúan érvényesített kiutasítási politika és a jogszerű menedékkérők kvóta alapú elosztása.

Az elmúlt időszak európai terrortámadásait döntő részben dzsihádista radikálisok követték el, akik közül többen az Iszlám Állammal is kapcsolatban állnak. Éppen ezért fontos az Európában párhuzamos társadalmakat kialakítókkal szembeni aktív fellépés, mert ők visszaélnek a befogadó közösség bizalmával. A magányos elkövetők ellen minden korábbinál nehezebb a fellépés. Ezen sem a kerítés, sem a teljes kiutasítás nem segítene, mert egyik sem működőképes.

Szigetvári Viktor

 Leragasztjuk a kormány hazug és félelemkeltő menekültellenes plakátjait. Nem fogadjuk el az embertelenséget, nem fogadjuk el Orbán Viktor Európa-ellenes politikáját. Mi Merkellel és Ferenc pápával értünk egyet. Megoldást és nagyobb biztonságot csakis az európai együttműködés, a kvóta, a közös kiutasítás és a közös határőrizet jelenthet.


Leragasztjuk a kormány hazug és félelemkeltő menekültellenes plakátjait.
Nem fogadjuk el az embertelenséget, nem fogadjuk el Orbán Viktor Európa-ellenes politikáját.
Mi Merkellel és Ferenc pápával értünk egyet.
Megoldást és nagyobb biztonságot csakis az európai együttműködés, a kvóta, a közös kiutasítás és a közös határőrizet jelenthet.

137 hozzászólás

  • A „dzsihadista radikalisok”rol es
    a „maganyos elkovetok”rol szolvan-
    mikor fog „leesni a tantusz”,hogy itt
    vallashaborurol van szo {a 21-ik szazadban!!!}
    amihez hozzatartozik-europai fiatalok „agymosasa”
    es szervezese is?

    https://www.youtube.com/watch?v=4pnXah00KLc

  • Viktor :még sokat kell tapasztalnod!

  • Hát, én nem is tudom, Szigetvári úr hol él? Talán, rozsaszin felhők között?
    Szegény Merkel bánja már nagyon, hogy „tárt karokkal” fogadta be őket. A müncheni 4 különböző gyilkosságról hallott már, melyek egy hét alatt történtek? Hány áldozata is volt ezeknek?
    Nem beszélve a párizsiról.
    Inkább hálásnak kell lenni, hogy ettől megóvta a magyarokat a kormány.
    Ma sem felejtem el azt a hetet, mikor Merkelnek a hét folyamán háromfále határozata volt.
    Először nem akart senkit, aztán mégis, aztán hümmőgés…..
    Persze, Merkel azzal is tisztában van már, hogy mégegyszer nem vállasszák meg!

  • Igaza van a magyar baloldalnak!
    Magyarország fogadjon be minimum 600.000 arabot.Kiérdemelte!
    A helyet megcsinálták néhány évtizeddel előbb,plusz jár a kamat.
    Német ország pedig sáros sok millió megüresedett hellyel.

  • gyuri, menj a csudába! Már írtam, a bosszú és gyülőlködés sehová sem vezet!

  • Szigetvári,
    nem hinném , hogy Merkel nagyon boldog lenne. A müncheni és párizsi események után. .

  • Figyelő
    2016 augusztus 1
    11:09 de.

    Kedves Figyelő, több helyen megemlíti a ezt a müncheni 4-est. Az egyik szerelemféltősből történt (Csak Magyarországon szinte minden egyes napra jut egy ilyen baltás, késes, Machete-s gyilkosság.) A másik, aki 9 embert ölt meg az épp a bevándorlókat utálta és azok közül akart minél többet meggyilkolni, Hitler és a norvég tömeggyilkos Breivik volta a példaképe ennek az elmeháborodottnak. Sikerült is meggyilkolnia egy németországi magyar állampolgárságú „migránst” a kilencből sajnos.

    Volt az a baltás figura is, aki Magyarországon keresztül jutott Németországba. lehetséges, hogy a magyar kormány vonatoztatott át az osztrák határhoz a további 200 ezer menekülővel együtt – mondván had menjen tovább.

    Azt sem árt pontosítani, hogy Merkel nem azt mondta, hogy tárt karokkal vár mindenkit. Egyébként is téves ez fikció, mert akkor már régóta úton illetve Európában voltak a menekültek. Ő annyit mondott, hogy a szíreknek megkönnyíti a bejutást ha azok eljutnak a német határhoz és be szeretnének jutni Németországba. Csak az objektivitás kedvéért, mert ezek lényeges pontok.

  • Vajon ez a cikk szigetvári viktor pártjának az 1 % át mennyivel lendítette fel?
    Gyuri, a gyűlölettől hajtva elírtad, mivel nem „Német ország” hanem „Németország”. S mi lesz Franciországgal, vagy Angliával? Vagy neked az is mindegy, csak gyűlölködni tudj?
    Tudom mire hajtasz most, fogadjunk be 600ezer sáskát, hogy a sáskahad ölhessék nem csak a magyart, hanem a zsidót is, hogy azután ezt is a magyarokra tudd kiabálni, úgymint a német megszállás idején történteket.

  • gyuri10
    2016 augusztus 1
    11:16 de.

    Inkább kétszázezer az a hatszázezer.

    A mai Magyarország területén kb. négyszázezer zsidó élhetett, és kb. kétszázezer életben maradt.

    A németek maguk is megszenvedték Hitler uralmát, tehát inkább a német nagytőkéseknél kéne reklamálni, akik Hitlert hatalomba juttatták!

  • Az Iszlám mentalitás ismerete nélkül, bajosan lehet kiértékelni azt ami ma a világon de különösen Európában folyik. A közelkeleten évek óta lejátszódó fegyveres akciók, közel sem jelentenek olyan veszélyt mint a folyamatban lévő demográfiai térhódításuk, ( elözönlésük ) amelynek csak a kezdeténél tartunk. Ezért találom Szigetvári Viktor fejtegetését naiv próbálkozásnak, mert nem is érinti azokat a jelentős pontokat amellyek ellenakciók nélkül, fájó valóságok lesznek a jövőre nézve.

  • A.S: tökéltes meglátás!

  • Sok dologban egyetértek Szigetvári Viktorral.

    Csak épp sajnos a mai lenácisodott világban a szép szavak mitsem érnek.

    (Lásd a neonácik ide „akkreditált” szószólóinak mindent elnyomó rikácsolását.)

  • tropa,
    az én számomra kis betűvel német ország és magyar ország.Akinek nem tetszik nem lesz a barátom.

  • hazai lámpa, „A mai Magyarország területén kb. négyszázezer zsidó élhetett, és kb. kétszázezer életben maradt.”
    …..
    „Ne feledkezzünk el a majd ötszázezres, Izraelben kialakult, háború utáni kolóniáról, amit a Magyarországról menekült zsidók alapítottak.
    (Ungvári Tamás, Mindannyian Együtt Jeruzsálemért Alapítvány elnöke, ATV)
    Nehéz szakma ez a matematika.

  • Huncanada, „Csak Magyarországon szinte minden egyes napra jut egy ilyen baltás, késes, Machete-s gyilkosság.”
    …..
    Azt az aprócska tényt elfelejtetted hozzátenni, hogy ezeket a bűncselekményeket ómigránsaink követik el, akiket évszázadok óta, ezermilliárd forintokkal sem sikerült integrálni Magyarországon.

  • hazai lámpa,
    ugye nehéz átlépni az árnyékodat?A magyar országhoz tartozó akkori területeken több mint nyolcszázezer zsidó élt.Te a számokban vagy zseniális tehetség.Keret legény,csendőr,nyilas elődeid és néped legnagyobb része a rablógyilkosságokban tündököltek.Az Angolok szövetségesek voltak a nácigyilkosok leverésében,a Franciáknál kemény és komoly méretű resistance volt.Emlékeztess rá,hogy árvalányhajiában milyen szervezett ellenállás volt.Csak nehogy a Cionisták Komoly Ottó szervezte mentésére az Üvegházban vagy a Sveitzi és Svéd schutz passzokra hivatkozzál.

  • tropa,
    te néha kezelés alatt állsz? Kérdéseidet lidérces reményeid közepette teszed közzé vagy csak engem akarsz rettegésben tartani?Kézeld el,már cseréltem is alsó nacit.

  • Klárikám,
    nem vagyok hajlandó szótagolva írni,amit már néhányszor leírtam azért,hogy meg is értsd.Nos…most mégegyszer leírom,hogy nem gyűlölök senkit még a turul záptojásból kikelt agyonmagyarokat sem.A lenézés és undorodás távolról sem gyűlölet.Hogy Te hol látsz nálam bosszúállást azt fejtsd ki részletesebben,mert én sajnos erre még lehetőséget sem látok.Az én bosszúm első része, hogy csakazértis életben maradtam.A második része,hogy minden náciremény ellenére népes,nagy Családot alapítottam.Arról is kérek felvilágosítást,hogy hol van az a”csuda”ahova szeretnél elküldeni?Annak ellenére,hogy én Téged még soha sehová nem küldtelek el.Lépjünk hát vissza a köztünk levő tisztességes hangnemre.Tisztelem a korodat,ezért ne vedd mindezt rendre utasításnak,csupán hamár Neked nem sikerült eddig,hát szerettem volna rendbehozni gondolataidat.Legalább annyira amennyi rám vonatkozik.

  • T.Szigetvári Viktor,
    sajnos Ön nem jártas az iszlámmal kapcsolatos témában.Előttem már Izraeli nevű hozzászólónk világosan megírta,hogy itt egy világhódító vallásháborúról van szó.Európai emberek ezt nem érthetik meg,köztük Ön sem.Nem rovom fel naivságnak,csak a több évtizedes európai hamis mea culpa nevelés eredményeként könyvelem el.Ennek ellenére továbbra is kitartok előbbi beírásaim igaza mellett.Egész Európa an block rászolgált a mai válságra.Nem az én ügyem azt tudni,hogy hogyan fogják majd kiharapni magukat belőle. Addig is sok szerencsét kívánok:Gy.
    U.I.hamár a neve Szigetvári legyen méltó Zrinyi Miklóshoz.Ha még tudják kiről is van szó.

  • gyuri10
    2016 augusztus 1
    11:16 de.
    Hasonló jókat kívánunk házad és hazád népének innen az igazmondó Schaff Móricok turulbűzös földjéről! Igaza volt Barna Gergelynek: te tényleg alávaló vagy, Bibi alá! Még jó hogy nem rendelkeztek reprodukciós képességekkel, mert a nászotok gyümölcse túllicitálná az osztrák festőt is!

  • Erdemes olvasgatni a Szigetvari elvtars irasait. Jokat lehet rohogni a semmitmondo, ures locsogasan:

    ” Az európai és amerikai demagógok javaslatai csak még több szenvedést és emberhalált hoztak volna, így zsákutcát jelentenek. ”

    Miert demagogok azok akik allitolag demagogok, mik voltak azok a javaslatok, es miert jelentenek zsakutcat?
    Ezt mar nem tudjuk meg Viktor Vezertol, mert a jo komcsi hagyomanyokhoz huen, o nem var el gondolkodast a hiveitol, csak hogy raszavazzanak es engedelmeskedjenek. O majd gondolkodik, mert o az „elit”.

    Tovabba:

    ” Ezen sem a kerítés, sem a teljes kiutasítás nem segítene, mert egyik sem működőképes. ”

    Ebben van valami. A keritest mar meg lehet baszni, mert a Nyugat Europaban elo bekeaktivistak barmikor, haboritatlanul be tudnak jutni Magyarorszagra Ausztriabol, ott ugyanis nincs se kerites, se komoly hatarorizet.

    De a teljes kiutasitas es aztan kivul tartas fenyesen bevalna.
    No meg nem artana rendet teremteni ott, ahol Obama elvtars kaoszt teremtett.

    Meg mindig azon almelkodom, hogyan talalt egy ilyen demagog maganak kovetoket, meg ha csak 1% is? Lefizette azokat is a Soros?

  • Szigetvárikám,
    Remélem Soros Gyurkabácsi jól fizet azért amiket itt összeirkálsz mert az a sok pottyantás amit a mókuskerékben mögötted hagysz az előbb-utóbb a fejedre fog pottyani….csak aztán ne kérdezd, hogy ez miért volt. A karma kereke az már csak ilyen….

  • seres rober(t),
    Amit te kívángatsz az undorító szeméttelepedről a barna gergellyel együtt,nem érheti el a 10%-át annak amit én ferginolok nektek és neked személyesen.A személyesen szó nem illik egy ilyen evolúciós hulladékra mint te vagy,de nem találtam mást.Minden aljas mocsoknak az én miniszterelnököm neve: Benjamin Natanjáhú. Bibinek nevezhetitek,majd ha kiittátok a lábvizét.Egyébként dicső örmény vezéreteket hasrafekve kaparták el.Könnyebb legyen benyalni neki.Jól összeilletek ti ketten.Egy hulladék álzsidó és egy zavart agyú,turul veréb ivadék.Jól érzitek egymást a két szomszédos szennycsatornában?

  • seres rober(t),
    az „alávaló” az egyetlen szó,amit a degenerált barátod nem írt le
    Ellenben én kijavítottam Kertész Ákos meghatározását,miszerint „a magyar egy alattvaló nép”.Beégtél gecike?

  • Seres Robert
    az hogy te hova valo vagy koztudot,;- a tortenelem dogkutjaba.undorito mocskos pofaju vernaci. igazi echt hungaricum………………ezert -/is/- gyulollek benneteket.

  • Charlie
    te nymorult hazut fereg.
    magyarorszagon meg a nemetek szerint is 767000 zsido elt.
    ebboll el;so lepcsoben ti MAGYAROK onkent es dalolva deportaltartok 44 Marcius-junius kozt 437000-et.
    kesobb meg deportaltatok 44 oktobereben 168000-et.
    hiaba tagadod.

  • Te jó Isten!
    Ilyen ember aki nem is ért arabusul beleveri az orrát? Halvány meglátása nincsen mi is folyik Európában és szerte a világon. Tudja Ön egyáltalán Herrn Szigetvárí mi az az intífáda? Hát egy csúnya betegség amit lehetne kezelni másképpen is(nem is egy rossz ötlet. Csináljunk egy európai pártot mondjuk LKM név alatt lehetne kezelni másképpen is)Merkel még most sem akarja elhinni, hogy magára illetve Európára szabadította a nemzetközi terrorizmust. Az intifáda csak radikális fellépéssel fékezhető meg. Hagy ne soroljam itt fel mik az elsődleges gondok. Legelsősorban azokat a bizonyos pénzcsapokat kellene bezárni ahol mindig csurog némi pénz hogy lehessen miből támogatni a további akciókat. De hát a sok vadbarom ezt nem tartja szem előtt és továbbra is üzletel velük. (Most kéne ütni a vasat amig meleg. Bevannak fogva most az ISIS emberei szorongatva vannak több oldalról is. Ezért élénkültek meg a terrorakciók szerte a világon. Másképpen nem képesek életben tartani a szervezetet. Miért nem képes a világ az oroszokkal összefogni ebben a kérdésben? Előbb utóbb nem lesz mese és még a nagy Amerika is Putyin segítségét fogja kérni)

  • gyuri10
    2016 augusztus 1
    3:30 du.

    Te is benne voltál abban a kétszázezerben, legalábbis ezt állítottad eddig.

    Eddig úgy tudtam, hogy a budapesti Nagy gettó nyolcvanezer megmentettje közül az egyik vagy, akiket Szalai, Wallenberg és Schmidhuber megmentett Eichmann szervezett mészárlásától. A többi 120 ezer a visszatért munkaszolgálatosok és deportáltak közül tevődik össze.

  • Moshe Akiva
    2016 augusztus 1
    8:47 du.

    Az egyébként antiszemita Kosztolányi így írt a galíciai menekültek nevében. A szíriai menekült miben különbözik az oroszországi pogromok elől menekülőtől, teszem hozzá?

    „Egy ital vizet kérünk meg egy vackot, hova lehajtsuk fejünket. Vagy még annyit se. Csak azt kérjük, ismerjetek meg bennünket. Lássátok meg arcunkban az ember arcát, szemünkben a testvért. Amikor pedig a falu határán ballagunk, rongyos, tarka batyunkkal, a dűlők táján, szóljatok rá a komondorokra, melyek lábikránkba akaszkodnak, és le akarják rólunk húzni a gúnyát, amit még nem egészen téptek le rólunk.”

  • charlie
    2016 augusztus 1
    3:13 du.

    Én az ATV megmondóembereinek azt se hiszem el, amit kérdeznek!

    A hivatalos statisztikák szerint 1957-ig hatvanezer zsidó hagyta el Magyarországot.

  • Barlev:
    „magyarorszagon meg a nemetek szerint is 767000 zsido elt.”

    Az 1941-es népszámlálás országos adatai a KSH honlapján visszakereshetők. Nekem most nincs kedvem a Charlie, Jani, Seres, Hazai Lámpa, stb. félék miatt ezzel időt tölteni (nemsokára megy a vonatom). Elég tűrhető emlékezetem szerint az 1941-s KSH adatok szerint az ország akkori lakosságából 821 ezer és valahányszáz minősült jogilag zsidónak, közülük kb. 95.000 a keresztény vallású volt.

  • Avi Ben Giora
    2016 augusztus 2
    5:41 de.

    A galíciánerekről meg azt állították 1870-ben, hogy keresztény gyerekek vérével sütik a pászkát vagy valami hasonlót.

    A holokauszt után normális európai ember nem hisz az iszlám veszélyben, ti. hogy a muszlimok kollektívan veszélyt jelentenének Európára.

  • barlev, ne a hasadra üss a számoknál, hanem linkelj egy komolyabb szaktekintélyt, hogy okosodjak. Hazugnak meg ne engem nevezz, hanem azokat, akik már a sokadik tuti „ténnyel” előállnak.
    …….
    hazai lámpa: „A hivatalos statisztikák szerint 1957-ig hatvanezer zsidó hagyta el Magyarországot.”
    Akkor hogy lehetett a háború után majd ötszázezres magyar kolónia? Na, valamikor, ha időm engedi, egy kicsit utánanézek már ezeknek a számoknak.

  • Hazai Lámpa:
    „A galíciánerekről meg azt állították 1870-ben, hogy keresztény gyerekek vérével sütik a pászkát vagy valami hasonlót. A holokauszt után normális európai ember nem hisz az iszlám veszélyben, ti. hogy a muszlimok kollektívan veszélyt jelentenének Európára.”

    Ha mint másutt írta, az Ön szerepe fájna nekem, akkor most kínosan érezhetném magamat. Ugyanis ebben – ma nem jelentéktelen – kérdésben úgy tűnik, teljesen egyetértünk.

  • charlie
    2016 augusztus 2
    8:47 de.

    1. Annak idején, mikor „kitántorgott másfélmillió emberünk”, akkor nemcsak zsidó bevándorlás volt, hanem kivándorlás is. Pl. az amerikai magyar zsidók között szerintem nem csak ötvenhatosok vannak.

    2. Az ötszázezerre mi a bizonyíték, Ungvári szaván kívül?

  • Belzebub
    2016 augusztus 2
    7:56 de.

    Szokás szerint csak írsz, nem olvasol. Senki nem vitatja, hogy az első és második bécsi döntés utáni Magyarországon 800 ezer zsidó élt.

    Én a trianoni Magyarországra jegyeztem meg, amiben ma is élünk, hogy itt kb. 400 ezer lehetett a zsidó népesség száma. Alföld, Dunántúl 50-50 ezer, Budapest 200 ezer, Tiszántúl 100 ezer. Ebből életben maradt 100 ezer pesti, és akik a muszból, deportálásból hazatértek.

  • charlie
    2016 augusztus 2
    8:47 de.

    Nem nekem szólt a kérdés, de azért válaszolnék. Randolph Braham a szaktekintély a témában. A Holokauszt-emlékév egyik ismert és hasznos projektje volt a könyvén alapuló Menetrend blog, amiben napra pontosan közlik, hogy 1944-ben hány zsidót szállított aznap Kassára a MÁV.

  • Hazai lampa!
    Tisztelem ont a liberalizmusaert,
    {engem is igy neveltek},de a mai iszlam menekultek
    osszehasonlitasa azzal, „hogy a galicianerekrol
    meg azt allitottak…stb.” valamelyes-„artatlansagra”
    vall- mar megbocsasson!!
    1} Az 1882-1883-as Tiszaeszlari Vervad-„gyanusitottja”-
    nem volt „galicianer”,hanem – gyokeret vert-magyar zsido.
    Olyan korszakban,amikor a magyar zsidosag mar honvedeket
    is kuldott az 1848-as szabadsagharcba.
    Eppen ezert-ezt a pert,a szamuzetesben elo Kossuth-
    a magyarsag szegyenenek nevezte.
    {Sandor Ivan ;” A vizsgalat iratai-Tudositas
    a tiszaeszlari per korulmenyeirol”.}

    2} Vervadak a zsidok ellen-voltak az Iszlamban is-
    pl. a vervad Damaszkuszban 1840-ben.Igaz,az
    iraki 1941-es Farhud-a zsidok ellen,”csak” pogrom volt.
    3} Lehet,hogy tul sok tortenelmi peldat hozok,de
    Europanak,van valamennyi ” koze” a mai helyzethez .
    Pl. a Sykes-Picot egyezmeny,1916-ban,amelyben Anglia
    es Franciaorszag meghuzta a maig ismert hatarokat-
    foleg Irakban,Sziriaban, Libanonban-nem vettek
    figyelembe a sok szinu -torzseket,Ez feltuno
    Sziriaban ahol mar evtizedek ota az alavita kisebbseg
    {Basser Aszad}van uralmon,de a nepesseg szunita
    es siita muzulmanok,druzok,kurdok,jazidok,keresztenyek
    {ha meg maradtak}.
    4} En is-sajnalom a menekulteket,
    Talan csodalkozni fog-de Izrael korhazaiban
    is apoltak sziriai sebesulteket.
    De a mi elsodleges kotelessegunk-befogadni az
    Europaban-es mashol fenyegetett-zsidokat.

    Tul sokat irtam,de nem birtam megallni.
    Talan csak annyit,mi a velemenye a jeruzsalemi
    El-Aksza mecset imamjanak-az europai befogadasrol.

    https://www.youtube.com/watch?v=muJiAYGeKH0

  • hazai lámpa
    2016 augusztus 2
    9:25 de.
    Így van, 1948-ban rengeteg magyar zsidó ment Izraelbe!

  • Mielőtt másról beszénénk, ma temetik azt a kaltolikus öreg papot, akit megőltek Normandiában. egy hete!

  • Belzebub
    2016 augusztus 2
    9:14 de.

    Elkezdődött a nyaralás, kiment belőled a stressz?

    „Szórakozásnak” itt egy kis felmérés azokról a magyarokról, akik még soha nem hagyták el egy napnál tovább a lakhelyüket:

    http://kettosmerce.blog.hu/2016/07/31/mit_tud_meg_megfizetni_a_magyar

  • a magyarorszagi zsidosag osszegyujtese kezdodott 1944 marciusaban es eltartott junis elejeig.ekkor a teljes videki zsidosag volt a celpont.a begyujteseket kifosztasokat Eicmann magyarorszagi zsidougyi osszekotoje Ferenczy Laszlo magyar kiralyi csendoralezreddes szemelyesen felugyelte. az orszagot felosztottak 10 csendorkeruletre.
    ezek a listak alapjan hivatalosan jelentette Ferenczuy Horthy-nak a 437000 zsidofaju szemely begyujtesset,gettozasat es deportaciojat.
    ——————————————————–
    hozzateendo a magyarok altal megszallt felvideki teruletek,es karpatalja zsidosaganak mar 1941-es deportalasat,amirol Schalchta Margit irgalmas nover tobb levelben besszamolt Horthyne onagysaaganak 41-ben.
    =========================================================
    megemlitendo ugyanitt -VAN fotom rola- az 1942-es kenyermezei taboricsendorkeret es honvedseg altal lemeszzarolt zssido muszosok ezereit.
    valamint az ujvideki 1942-es meszzarlast amit szinten magyarok vegeztek feketehalmy-Czeydner Ferencz magyar kiralyi Csendoraltabornagy iranyitasaval Horthy parancsara.
    ——————————————————–
    gyalomenetben indittatott utnak Eichmann parancsara zsidokkat budapestrol negy izben Ferenczy hjegyeshalom-mauthausen iranyaba.

  • -es itt meg szot se szoltam a nyilasok es csendorok getto razziairol a dunaba lovetesekrol,es a obudai teglaegetoben legyilkolt zsidok ezreirol.
    videken ugyancsak alakultak felig civil felig katonai onkentes zsidovadasz egysegek akik ott helyben legyil;kmoltak mindenkit akit a nagy „soderaktion” utan meg elotalaltak……………..legtobbjuket besugas utjan.

  • Izraeli
    2016 augusztus 2
    10:43 de.

    Úgy jártak, mint a farkast kiáltó fiú. Addig kiabálták a nácit Orbán Viktorra, hogy most már azt sem hisszük el, amit Orbán a muszlinveszélyről szónokol!

    Engem egyébként nem neveltek liberálisan, ha azalatt azt értjük, hogy szeretni kell a zsidókat. Inkább a rendes embereket kell szeretni, nem azt nézni, hogy kinek mi a pedigréje.

  • nem tudom hogy maguk kozul ki hany eves volt 40-ben de en speciel 12 eves voltam. elenken es kitunoen emlekszem mindenre.

  • Itt úgy tetszenek dobálózni többszázezerrel hogy azt az ENSZ is megirigyelhetné. Szóbal ne statisztikázzunk meg hasonlók. A legtöbb valamit is érő szaktekintéj véleménye az hogy a Nagy Magyarország lakosságábol cirka négyszázezer volt zsidó (Randolph Braham is ezt mondja és nagy valószinűséggel ez az igazság.) Lassan már több zsidó lesz mint amennyit kiírtottak annó. Nem ártana odafigyelni amit a jeruzsalemi mufti mondott. Most mindenki csak röhög hogy mit akar ez az ágrólszakadt. Aztán ha véletlen naponta hatszor kell a seggünket a földhöz verni és együtt üvölteni hogy Allah hatalmas akkor már késő lesz. Hitlert sem vették sokáig komolyan aztán mit is művelt Európában?

  • elenkem emlekszem egy zolldi marton nevu feregre aki a csendorok kozt egyedul -/szinmagyar letere!!!nem volt meg svab se./-fekete SS hauptsturmfuhrer-i egyenruhat hordott zold nyilas ingel.
    minden csendor igy szolitotta hauptsturmfuhrer ur.
    amugy egy kis nyikhaj paprikajancsi volt rikacsolo karvaj hanggal a csizmajat csapkodva egy palcaval…….

  • belzebub.
    en az 1942-es kortabeli ujsagbol olvasott nemet adatokat ismerem.
    kesobb 44 elejen valoban 800000 foroll volt szo dee abban benne voltak mar addigra az erdelyi zsidok is.

  • Kedves Hazai Lampa!

    Nem teveszted ossze a tuzoltot a gyujtogatoval? Amit irsz, mar megint relativizalas. Mindenki egyenlo, mindenki egyforma – szerinted.
    Hat nem: A Galiciabol erkezett zsidok nem azert mentek oda, ahova mentek, hogy ott robbantgassanak, lovoldozzenek, noket eroszakoljanak …stb. Legfokepp nem akartak a helyi lakossagra rakenyszeriteni a Halachat. Ok beilleszkedtek, ha hagytak oket.

    El lehet ugyanezt mondani a bekeharcosokrol, kiveve, hogy a Halacha helyett a Saria szot hasznaljuk?

  • Hazai lampa!
    A „rendes emberek” tag fogalom.
    En sem csak a zsidokrol-„szonokolok”.
    Kepzelje,vannak nem zsido barataim,akik itt eltek
    es dolgoztak evekig,es kozelrol ismerik Izraelt –
    es tartjak a baratsagot- talan-ezert?
    A „rendes emberek”rol meg annyit,hogy egy volt
    iskolatarsam {pedig anyja parttitkar volt}-
    gyermekkoromban,fejemhez vagta,hogy „a zsidok mind
    parazitak”-mikor az en ozvegy, halalmarsot,
    es taborokat tulelt edesanyam,reggeltol estig
    dolgozott,{nehezebben-mint az o „funkcionariusa”-
    hogy megeljunk valahogy.
    Igen-a „rendes ember” fogalma-neveles kerdese.

  • Kedves Avi!

    Olvastam Braham konyvet. 800 000-rol beszel.

  • Moshe Akiva
    2016 augusztus 2
    12:09 du.

    „Galiciabol erkezett zsidok nem azert mentek oda, ahova mentek, hogy ott robbantgassanak, lovoldozzenek, noket eroszakoljanak …”
    Mennyivel jobb a feketézés, árdrágítás, a háborús összeomlás kihasználása? Jelzem, pont az a lényeg, hogy a feketézők bűnei miatt nem rúgták ki az összes galíciait (első világháború idején).

    Egyébként meg úgy csinálsz, mintha minden szír nőket erőszakolni jönne ide!

  • Nem akarok senki zsidóságába beleszólni,nem akarom az emberek által megélt drámai dolgokat lekicsinyelni,egyáltalán : nem a zsidósággal kapcsolatos vitába akarok beleszólni.
    Fentiekből egy érdekes dolog látszik : a cikk írójának fogalma sincs dolgok sokaságáról,mint” politikus” irkált dolgokat.
    Meg kell hagyni hatásosan. Provokáló írásába rengetegen bekapcsolódtak,majd a téma teljesen más irányba ment.Ez a lényege az egésznek : provokálni és ebből előbb-utóbb az fog látszani sokaknál : ez a fiú jó témákat vet fel,sokan figyelnek rá , érdemes rá figyelni!és hátha az a % nagyot ugrik majd.
    Dehát a %-kokat nemigen itt fogja megnövelni,itthon kellene tudni olyan értelmesen beszélni,hogy sokan mellé álljanak,ez nemigen ment eddig.Addig pedig a provokáló-kissé felkészületlen- cikkek vajon mit érnek?
    Nagyon üdvözlettel mindenkinek!

  • Moshe Akiva
    2016 augusztus 2
    12:09 du.

    Jól mondod, BEILLESZKEDTEK, nem pedig BEOLVADTAK (kevés kivételtől eltekintve). Pont ez volt Kelet-Európa és a zsidóság tragédiája, hogy ami hatalmat megszereztek a zsidók a tudományos, kulturális és gazdasági életben, azt soha nem váltották politikai hatalomra.

    1896 és 1917 között a vegyes házasságok (zsidó-nem zsidó frigy) összesen 13.521. * Előtte nem volt polgári házasság Magyarországon, így ha pl. egy magyar nemes elvett egy zsidó lányt, akkor annak meg kellett keresztelkedni.

    *forrás Holokauszt Magyarországon Múzeum

  • Moshe Akiva
    2016 augusztus 2
    12:09 du.

    Jut eszembe, ma már a vérvád elutasítása sem olyan magától értetődő, mint a felvilágosultabb korokban.

    Múltkor nem hitted el nekem, hogy milyen szar a fidesz törikönyve, amiből minden magyar gyerek kénytelen tanulni. Három oldalon részletezi a zsidó vallást. Fél oldal egy brutális festmény, ahol Ábrahám nyiszálni készül Izsák torkát, majdnem bevettem egy nyugtatót, mikor megláttam.

  • tóth péter
    2016 augusztus 2
    1:17 du.

    T. P.
    Ha még nem vetted volna észre, általában teljesen mindegy mi a cikk a kommentárok mindig valahogy mindig ugyanaz téma körül kötnek ki. Mint valami bűvös mókus kerék….

  • Mose!
    Valahogy nem stimmel a nyolcszázezer. Persze Braham nekem is egy hiteles történész és nem cáfolni akarom. Inkább az az érzésem, hogy egy újabb hamísításról van szó. Mert mindenütt cáfolják ahol csak lehet a hatszázezer magyar zsidót, ám ha ha ezt a nyolcszázezret vesszük totál hitelesnek mondható, az valóban ennyi volt. Sőt! Talán még több is. Itt azzal van a maszatolás és a hadovázás (még ha magamat is cáfolom)hogy azok száma nem stimmel akik valóban visszajöttek. De sajnos bizonyos embereket nem leszünk képesek meggyőzni arról, hogy hatszázezer magyar zsidót írtottak ki ha nem többet. Sajnos ez már csak történelem maradt amit állandóan hamisítani akarnak.
    Igaza van annak aki azt írta a kommentben hogy nagyon elkanyarodtunk az adott témától de sajnos ebbe a mederbe terelték. Az eredeti az úgylátszik csak valóban egy hecckampány része. Igazat adok annak is, aki azt írta be hogy teljesen mindegy a vallás ha az illető egy férges gonosz ember és nem egy jó és becsületes. Az effajta általánosítások és megkölönböztetések mint ahogy azt itt is lehetett olvasni hogy a zsidok paraziták meg hasonlók teljesen szétrombolják az értelmes és normális szintű beszégetést. Az egésznek ez a rákfenéje hogy sokan mai napig téves előítéletek alapján próbálnak vitázni.
    Zöldi Mártonról egy apróság. Őt hál az istennek nem sikerült kimosni és felhúzták. Ám a „kisnyilas” öccse nagy komcsi és pártmuftivá avanzsált. A Sashegy lábánál volt villája közel a Villányi úthoz. Már biztosan alulról szagolja szintén ám a lánya már akkor be volt nyomva kükeresnek valami cégbe. Kiváncsi lennék ma ugyan miben utazik ha még foglalkozik valamivel mert van vagy hatvan öt éves. Biztosan nem a nyolckerben tengeti nyugdíjas napjait. Ám a gyereket nem érdemes az apja bűneiért felelősségre vonni. Más kérdés hogy az apja után kapta meg azt a sok poziciót amit messzemenően kihasznált, mint ahogy sokan mások is. Fejtől bides a hal. Akik ma ilyen- olyan vezető pozícíóban vannak azok mind egy ilyen felmenőnek köszönhetik a karrierjüket. Pedig ha lett volna valódi rendszerváltás akkor ezeket kikellett volna szürögetni. Meg volt rá a lehetőség csupán nem éltek vele.

  • tóth péter
    2016 augusztus 2
    1:17 du.

    Ebből a posztból gyuri hozta ki a legtöbbet, mert ő vitte el a témát abba az irányba, hogy a magyarok hány zsidó kiirtásában vettek részt.

  • Kedves Hazai Lampa!

    ” Mennyivel jobb a feketézés, árdrágítás, a háborús összeomlás kihasználása? ”

    En nem tudok arrol, hogy hany zsido feketezett es dragitott arat. Altalaban az ardragitast – amennyire en tudom – kozosen csinaljak az emberek, amint hianyok lepnek fel.
    Az viszont meglepne, ha az egy szal batyuval erkezo galiciai zsido ki tudta volna hasznalni az osszeomlast barhogy is. Lehet, hogy talan nehany azok kozul, akik mar ott szulettek es jomoduak voltak?

    De mindez nem is a lenyeg. Korabban mar irtam, hogy engem tulzottan nem erdekel hogy a bevandorlok kozott mennyi a koztorvenyes bunozo. Azok vannak minden nemzetben.
    Engem az zavar, amikor olyanok a bevandorlok, akik azert jonnek, hogy megvaltoztassak a rendszert, akiket valami idiota eszme fut. Ez szerintem sokkal rosszabb, mint az a nehany koztorvenyes, aki csak siman megelhetesi bunozo.

    ” Egyébként meg úgy csinálsz, mintha minden szír nőket erőszakolni jönne ide! ”

    Eloszoris nem igazan szir, masodszor, teljesen mindegy, hogy a jelenlegi „menekultek” kozott most hany %-ban vannak melymuzulmanok.
    Az utobbi 60 ev Nyugat Europaban bebizonyitotta, hogy ok nem valok civilizalt orszagokba. Jelenleg Europaban nem a „sziriai” „menekultek” gyilkolasznak, hanem az oda szuletett bekeharcosok. Legalabbis nagy reszben.
    Ki az a marha, aki azt hiszi, hogy majd ez a tavaly, iden es jovore betelepulo 5-6 millio be fog illeszkedni?
    A tortenelmuk is azt mutatja, hogy minel tobben vannak, annal rosszabba valik a kufarok helyzete a sajat hazajukban.
    Jobb ha ok maradnak a mar meglevo muzulman orszagokban. Van beloluk boven.

  • Kedves Starchild!

    Egyszeru oka van annak, hogy mindig masrol beszelunk, foleg ha Viktorunk ir. Alproblemak, tul atlatszo hazugsagok, tulzasok… nyilvanvalo, hogy az igazi problemak fele terelodik a tema elobb-utobb.

    xxx

    Kedves Avi!

    Ojve, en is meselhetnek napokig olyan elvtarsakrol, akik a Horthy rendszerben vagy tekintetes, vagy nagysagos, vagy meltosagos urak voltak.
    Undorito patkany volt mind. Kegyetlenul meg tudtak jatszani a nagy kommunistat. Most pedig ujra urak – vagy ha mar elhulltak, akkor a gyerekeik.

    xxx

    Kedves Hazai Lampa!

    En hiszek neked, csak szerettem volna en is latni, hogy meg tudjam en is mutatni masoknak.

    Nem ertem mire gondolsz a vervaddal kapcsolatban.

  • Moshe Akiva
    2016 augusztus 2
    2:52 du.

    Magyarország egy agrár-ipari ország volt, de a népesség 60%-a agrár. A zsidók közt elvétve volt parasztember, de az is inkább birtokos. Soha nem értették meg ezt a társadalmat, és politikailag sem védték az érdekeiket. Ez volt az ország és az ő tragédiájuk is.

    A muszlim bevándorlók közt mindenféle akad, szerintem jobban elvegyülnek az eredeti lakosság között.

  • Avi Ben Giora
    2016 augusztus 2
    2:32 du.

    Pontos idézetet kérném, hogy ki tagadta itt, hogy kiirtottak 600 ezer magyar zsidót?

  • charlie,
    vannak ellenségek és vannak ellenfelek.Remélem szokásos rossz emberismeretem most békén hagy.Ellenfélnek számítom azt akivel ugyan vannak vitáim,sokszor nagyon kemények,de mindig korrektül és tisztességtudóan beszélünk egymáshoz.Ez vagy TE.Ha nem egy szerintem más világhoz tartoznál,tisztességtudó modorod és intelligenciád folytán még barátok is lehetnénk.Sajnos ez lehetetlen,mert te oda tartozol,ahova ma már gondolni is csak undorral tudok.Nos…félretéve a csatabárdot,nem tartalak ellenségnek,esetleg egy tévhitekben élő ellenfélnek,esetleg vitapartnernek.Hasonlók vonatkoznak FIGYELŐre is.Ennek ellenkező ingereket váltanak ki belőlem a hazai lámpa,tropa,seres róbert, katona zsombor nevű evolúciós hulladékok(aki közéjük tartozónak érzi magát még feliratkozhat.).Ezúton szeretném bejelenteni,hogy ezeknek a férgeknek többé nem szeretnék válaszolni.Akkor sem ha mocskos felső nyílásukból Rám vagy Népemre fröcskölik aljas hazugságaikat.Természetesnek veszem,mert ha nem ezt tennék,már nem is ők lennének.Nos…ez a különbség az ellenségeim és ellenfeleim között.Ne vedd rossz néven őszinteségi rohamomat.
    (U.I.bocsánatot kérek a férgektől,ha nagyon lealáztam őket a csatorna töltelékekhez hasonlítással.)

  • Moshe Akiva
    2016 augusztus 2
    3:14 du.
    „Kedves Starchild!

    Egyszeru oka van annak, hogy mindig masrol beszelunk, foleg ha Viktorunk ir. Alproblemak, tul atlatszo hazugsagok, tulzasok… nyilvanvalo, hogy az igazi problemak fele terelodik a tema elobb-utobb.”

    Moshe,
    Nem tudom, hogy Chrisnek mi az igazi célja, hogy leközli ennek a provokátornak a cikkeit. Vajon így növeli az olvasottságot tudván, hogy a szigetvári cikkek kiverik a biztosítékot minden normális embernél? Vagy szólás szabadság, demokrácia?…mert akkor meg hol vannak a „jobboldali” és „közép” írók? Így lenne valahogy ésszerű, nem?

  • gyuri10
    2016 augusztus 2
    2:07 de.
    Te most csodálkozol és tajtékozva földhöz vered magad amikor az ilyen „isteni kinyilatkoztatásaiddal” szándékosan provokálod a gojokat:

    „Igaza van a magyar baloldalnak!
    Magyarország fogadjon be minimum 600.000 arabot.Kiérdemelte!
    A helyet megcsinálták néhány évtizeddel előbb,plusz jár a kamat.
    Német ország pedig sáros sok millió megüresedett hellyel.”

    Te ügyesen elkotródtál innen az általad ezerszer megátkozott galutból, de hogy az ilyen, általad viccesnek vélt beszólásaidnak köszönhetően az itt rekedt vagy maradni szándékozó 500000 embernek ártassz vele azt nagy ívben leszarod? Nos, ha ilyen csúszómászók kellenek Netanjahunak, akkor nem téged, hanem Őt sajnálom és ha maradtak még hozzád hasonlók árvalányhajiában, akkor nagyon megköszönnénk, ha kitárt karjaidba édesgednéd őket is!

  • Seres Róbert
    2016 augusztus 2
    3:56 du.

    Nyugi, szerintem senkinek nem árt gyuri, inkább szánakozunk rajta! Tökéletesen bemutatja, hogy mi lesz az emberből, ha a segge van a feje helyén.

    Ahogy Jézus mondja „a szív bőségéből szól a száj”.

  • Kedves Starchild!

    Mi sem varhatjuk el egy baloldali ujsagtol, hogy jobboldali cikkeket hozzon le.
    Nekem csak a tul atlatszo, ures propaganda nem tetszik. De kezdek hozzaszokni, most mar rohogok rajta.

    Viszont be lehet linkelni cikkeket jobboldali site-okrol, ugyhogy nem kell panaszkodni ez ugyben.

  • gyuri10
    2016 augusztus 2
    3:49 du.

    Persze, hogy nem válaszolsz többé, mert nem tudsz! Figyelőnél mentség lehet a kora, hogy összekever lényegtelen részletkérdéseket!

    De az már sokkal durvább baki, ha valaki naprakész információkkal rendelkezik a hatvanas évekről, majd hirtelen eszébe jut, hogy a háború után elhagyta az országot …

  • hazai lámpa
    2016 augusztus 2
    9:29 de.

    Pontosítanám magam, a trianoni Magyarországon a 200 ezer vidéki zsidóból csak ötvenezer maradt életben, és a határon túliakkal lehet meg a százezres szám.

    Ha ehhez hozzávesszük a 100 ezer megmaradt pestit, akkor 150 ezer túlélő a trianoni Magyarországon, 200 ezer a határon túliakkal együtt.

    forrás Holokauszt Magyarországon: 1941-ben a trianoni Magyarország vidéki területein 216.507 izraelita élt, 1946-ban 42.124

  • Avi Ben Giora
    2016 augusztus 2
    2:32 du.

    Karsai László történész: „A nagygettóban mintegy hetvenezer, a nemzetközi gettóban harmincezer ember túlélte a Soát.”

  • hazai lámpa
    2016 augusztus 2
    7:48 de.

    Kedves hazai lámpa, két beírásodra vűálaszolnék egy-egy mondattal. Szerinted, Kosztolányi antisezemita volt. Ne állits ilyeneket, ha közben idézed amit a zsidókról. ilyen szépen irt!
    Más, a link amit idehoztál egy újságcikk, ami arról számol be, hogy a magyarok nem nyaralnak.
    Nincs pénzük.
    Mikor barátnőm kivándorolt Amerikába a 80-as évek végén, mesélte, hogy beutazta egész Európát a kis Trabatján. Én, jóformán semmit sem láttam Ezrópából!Nincs pénz,
    hát ez nem igaz! Annyi autó van Budapesten, talán több mint Montrealban, egyforma a két város lakossága! Nem is beszélve a rengeteg külvárosról, ahonnan bejárnak az emberek dolgozni, persze autóval.

    Mikor először hazamentem, már akkor ez feltűnt nekem, na meg a járdán való parkolás is, igazi pesti találmány.

  • Lámpás!
    Karsai olyan mint az időjárás. Egyszer ezt írja egyszer meg mást. Apolitikai széljárás határozza meg az írásait. Hogy kik cáfolják a hatszázezret? Na ne játszad itt a hülyét mert még engem ismeglepnél vele. Te saját magad is azok közé tartozól akik cáfolni szeretnék. Különben nem firkantanál ide erről szóló statisztikai száamadatokat amiket ki tudja honnét szedtél össze. De lényegtelen nem érdemes ezekkel foglalkoznoi a tények azok sajnos tények úgy is hogy cáfolod vagy sem. Felesleges billentyű koptatás.

  • Katona Zsombor

    gyuri10
    2016 augusztus 2
    3:49 du.
    Az általad felsorolt evolúciós hulladékok között kiválóan érzem magam, főleg akkor amikor az általad kisajátított honlapon nyílvánosan és élvezetesen a mocskos felső nyílásunkal, hozzád képest szalonképesen megtorpedózhatjuk egocentrikus önképed felénk irányított purimi böfögéseit. (Na, ez szép, kossuthi retorika volt, most megérdemeltem egy önváll veregetést!) Az meg különösen tetszik hogy, a saját kutyád kölykeit sem kíméled, kapnak Ők is engedetlen pofájukra eleget, ennyit legalább szemfülesem eltanultál a széthúzó, egymásra irigykedő és összefogásra képtelen gojoktól. További jó acsarkodást!
    Kb 3 hete nem jelentkeztem be honlapodon, de hogy rám (veled ellentétben kis kezdő betűvel!) hivatkoztál az sarkallt erre a szégyenlős, visszafogott válaszra.

  • hazai lampa
    „a nagygettoban min tegy 70000……”
    1,;
    mar az oriasi szegyenetekre vall hogy egyaltalan volt ott getto!!
    2,;
    no es hova lett a tobbi 197000??

  • Avi Ben Giora
    2016 augusztus 3
    2:44 de.

    Ha nyolcszázezerből kivonod a kétszázat (e), az nem 600 ezer, te számtanzseni!?

    Karsai egy történész hiteles adatokkal, nem kéne szarozni csak azért, mert éppen bajod van vele.

    A Holokauszt Magyarországon-t bárki ellenőrizheti a neten. Ott írják ezt is:

    „A nyilas hatalomátvétel idején az országban Budapesten kívül már csak a munkaszolgálatos századokban voltak zsidók. A fővárosban több mint 200 ezer, a honvédelmi kötelékben körülbelül 100 ezer zsidó várta rettegve, mit hoz a nyilas uralom.”

  • barlev
    2016 augusztus 3
    8:10 de.

    Szálasi kifejezetten Eichmann és a nácik ellenére alapította a gettót. A náci kérés az lett volna, hogy erőltetett menetben menjen az összes pesti az osztrák határ felé …

  • Figyelő
    2016 augusztus 3
    12:48 de.

    Kosztolányi a kommunistákat nem szerette, ez tény, és írt ellenük valami jobboldali lapba a Tanácsköztársaság idején. Ki is közösítették később egyes zsidó barátai, és ezt a Szombat című újságban olvastam!

    Nekem nincs autóm, és nem Pesten lakom, de nem is nyaralok sehol hosszú évek óta …

  • Én sem szeretem a kommunistákat, de nem minden zsidó volt, vagy ma az!
    1919 ben a koműn idején a forradalmárok felakasztottak mindenkit aki nem szimpatizált velűk,.Papot, falusi tanitót stb.
    Már másik forradalommal kapcsolatban írtam, hogy a forradalmak már sajnos ilyenek!
    Világos, hogy Kosztolányi ezt nem szerette!

    Sajnálom, hogy már régen nem nyaraltál, de a Balatonra sok vonat jár akárhol is laksz. M
    Nekünk sem volt autónk mikor otthon laktam, de mindig bérelt anyám magánháznál egy szobát a nyaralásra.
    Aztán meg, a völegényemmel sátrat szereztünk és kempoltunk a Balaton partján.

  • Figyelő
    2016 augusztus 3
    4:33 du.

    Pesti zsidó értelmiségi körökben talán nem volt megnyerő, ahogy Kosztolányi a Tanácsköztársaságról írt. Az se lehetett jó ajánlólevél a szemükben, hogy Kosztolányi nem szerette Ady munkásságát és a Nyugatot.

    „Kun Béla repülőgépen menekült az országból.
    Délután – úgy öt óra felé – a Hungária Szállóban székelő szovjetház körül fölrebbent egy repülőgép, átrepült a Dunán, a Várhegyen, s merész kanyarodással a Vérmező felé tartott.
    A gépet maga a népbiztos vezette.
    Alacsonyan szállt, alig húsz méter magasságban, úgy hogy arcát is látni lehetett.
    Sápadt volt, borotválatlan, mint rendesen. Vigyorgott az alant álló polgárokra, s vásott kajánsággal, csúfondárosan még búcsút is intett egyeseknek.
    Zserbókat vitt, melyekkel teletömte puffadozó zsebeit, aztán ékszereket, grófnék, bárónék, kegyes, jótékony hölgyek drágaköveit, templomi kelyheket, sok más egyéb kincseket.
    Karjairól vastag aranyláncok lógtak.
    Egyik ilyen aranylánc, mikor az aeroplán magasba lendült s eltűnt az ég messzeségében, le is pottyant a Vérmező kellős közepére, és ott egy öreges úr, régi krisztinai polgár, adóhivatalnok a Várban, a Szentháromság téren, valami Patz nevezetű – Patz Károly József – meg is találta.
    Legalább a Krisztinában ezt beszélték.”

    Kosztolányi Dezső: Édes Anna

  • hazai lampa
    hazug frater vagy.
    mit alapitott szalasi eicmann ellenere…?
    te nyomorult fereg!!!!
    a getto mar Horthy alatt megnyilt 44-ben.
    a dohany es dob utcai nagy getto es a kalvinteri kis getto,kesobb egybe olvasztottak a kettot. a visegradi utcai nemzetkozi getto kulon allo volt.
    mint mar irtam EN AZI OII ELOBE AT IS ELTEM!!
    en nem karsai hazug tortenelemszepito hulyesegeibol tudom amit tudok. te hany eves voltal 44-ben? sehany…?!!
    akkor KUSS.
    nem yurom el egy jot-ment niemandtol hogy gyalazza hulyesegeivel a szeretteim draga emleket.

  • barlev
    2016 augusztus 4
    4:12 de.

    A gettókat Horthy bukása után, és az eichmanni halálmenetek elindítása UTÁN szervezte SZÁLASI. Horthy uralma alatt a pesti zsidók CSILLAGOS HÁZAKBAN éltek, szétszórva Pest különböző pontjain, akár 50 ember is egy lakásban!

    Nem tudom, te ebből mit éltél át, hiszen ebben az időben te Mengele szeme előtt álltál a rámpán, mint régebben többször leírtad! Nem tudom, miért szarozod Karsait, akinek az apja holokauszt túlélő volt, nem érdekelnek az egyszemélyes háborúid. Ha nem hiszed, akkor keress utána, mi a pontos dátum! 1944, ez elég tág fogalom.

    Pl. 1944 februárban az összes magyar zsidó a lakóhelyén élt fizikai biztonságban, csak nagy anyagi nehézségek közepette.

  • hazugsag hazai lampa apolt.
    vegye be gyogyszeret.
    -a getto mar allt 44 aprilisaban. klauzal ter-dob utca-dohany utca vonalon.
    en mint gettolako zsido lactam is benne nem ugy mint a „karsai” tortenelematiro.

  • Sajnos ott voltam azon a helyszinen amiről a vita folyik. 1944-ben 16 éves voltam. Amikor március 19-én a német csapatok bevonultak,Budapestre A Nyugai pályaudvar elött mentem el kora délután amikor vagy húsz ss tiszt és a Jeruzsálemi Mufti társaságában Eichman érkezett vonaton Berlinből. Ez után májusban kezdtük hordani a sárga csillagot, a rádiókat le kellett adni. Vidéken junius első napjaiban állították fel az első gettókat, és utánna indult el a deportálás is. Budapesten ekkor alakultak az első csillagos házak és közvetlen ezt követően a védett házak is, Svajci, Svéd, Spanyol, Vatikáni zászlókkal voltak jelölve a védett házak. Budapest gettója november 29-én lett hermetikusan lezárva kb. kétszázezer hihetetlen zsufoltságba kényszerített tömeggel. Számuk 3 hőnap alatt mintegy hetvenezerre csökkent. A védett házrendszerben a hatóság álltal elfogadott idegen dokumrentumok tulajdonosainak száma kb. húszezer volt. Ezek a számok emlékezetembe maradtak az akkori megállapítások szerint. Ezért az utóbbi években terjesztett ” újraszámolások ” engem teljesen hidegen hagynak talán mert néha még érzem orromban az akkor a gettó romjaiból áradó hullaszagot.

  • barlev
    2016 augusztus 4
    11:01 de.

    Wikipédia

    A budapesti gettó létesítését előíró 8935/1944. B.M. rendeletet Vajna Gábor nyilas belügyminiszter adta ki november 29-én.

    VII., Dohány utca, Nagyatádi Szabó István utca (ma: Kertész utca), Király utca, Csányi utca 3–6. szám, Rumbach Sebestyén utca 17–19. szám, Madách Imre út, Madách Imre tér, Károly király út (ma: Károly körút) által határolt kb. 0,3 km²-es terület

    Az átköltözések végső határideje december 7. volt. Dec 10-én vették körül palánkkal az épületet. A felszabadítást 68 ezer lakos élte meg, 3 ezer temetetlen holttestet találtak, forrás: Randolph Braham .

  • Alex Schlesinger
    2016 augusztus 4
    1:02 du.

    Ne haragudj, de az nehezen hihető, hogy kétszázezer embert zsúfoltak volna a Nagy gettóba, ha Budapest összes zsidó lakosa volt ennyi.

    November:
    A nagy gettóba kb. 70 ezer embert telepítettek, 30 ezer volt a kis gettóban a Margit híd pesti hídfőjénél, több tízezer a halálmenetekben (a csillagos házak lakóiból), a korabeli férfiak munkaszolgálaton, és több ezret közben elhurcoltak Eichmannék vagy a nyilasok agyonlőttek.

  • Jól emlékszik A.S.
    t.i. ismertem egy úrat aki szintén leirta ezeket a házakat egy érdekes írásában. De azt itt kifelejtették, hogy bizony a svéd és más külföldi papírokért egy vagyont fizettek ki a zsidók! Ez az úr is egy ilyen házban élte át az üldőztetést.
    De ezek szerint, valaki nagyon gazdag lett aki a papírokat „intézte”!

  • Hazai lámpa …!
    Kikerestem írott nyomát a fent említett kétszázezer Budapesti zsidónak a Gettó megalakulásakor. Az angol szöveggel feltételezem nem lesz gond : „More than half of those that were forced into the ghetto in 1944 were sent to concentration camps, starting almost immediately from the establishment of the ghetto. From occupation to liberation the Jewish population of Budapest was reduced from 200,000 to 70,000 „

  • Koszonom a nalam idosebbeknek, Alex Schlesingernek
    es Barlevnek-visszaemlekezeset a pesti gettorol.
    En kis gyerek voltam,akit nagynenem batorsaga
    mentett meg-es a Voroskereszt menhelye,ahol nagyon
    rossz allapotban-de-eletben maradtam.
    Kettotok beirasa megegyezik azzal,amit unoka testveremtol
    hallottam.Ami maig napig erdekel-mi volt a foldalatti
    cionista szervezetek resze ebben a menhelyben.
    Meg valamit-elenk vita folyik itt,hany zsidot
    oltek meg.
    En egy mas kerdest teszek fel,amire-nincs valasz.
    Miert tudta a kis bolgar nep- megtagadni zsido
    allampolgarai kiadasat a nemeteknek?
    Ugy tudom,a danok is- csonakokon mentettek zsido
    allampolgaraikat-Svedorszagba.
    Nekik ma- nincs miert- „mosakodni”.

  • Izraeli
    2016 augusztus 4
    5:55 du.

    Bocs, de a Vöröskereszt is csak azokat a zsidókat tudta megmenteni, akiket nem vittek el Auschwitzba …

    Mosakodni csak akkor kell szerintem, ha valakit tudatosan befeketítenek! A valós tények felemlegetése ellen semmi kifogásom!

  • Alex Schlesinger
    2016 augusztus 4
    5:49 du.

    Nem tudom, honnan való az idézet, és mi a szövegösszefüggés. Nyilvánvaló, hogy nem 70 ezer zsidó maradt életben Budapesten, hanem több. 1957-ig 60 ezer zsidó vándorolt ki az országból a statisztikák szerint.

    A budapesti gettóból már nem vittek senkit koncentrációs táborba, én úgy tudom.

  • Izraeli
    2016 augusztus 4
    5:55 du.

    Visszakérdeznék: az hogy lehet, hogy a kis Hollandia 140 ezer zsidójából 100 ezer elpusztult, és még Anna Frankot és sok társát is feljelentették a holland kollaboránsok?

    Számításba kell venni a „geci náci” kollaboránsok jellemén túl: mennyire volt a helyi német vezetés zsidófaló, mekkora volt a helyi zsidóság gazdasági ereje, hol volt a front, volt-e mozgástere a szövetségesnek? Pl. Bulgária az általa megszállt Trákiából és Macedónából kiadta a zsidókat. A dán zsidókat Norvégiába menekítő bárkákról tudomása volt a német haditengerészetnek, de „nem néztek oda”. Ugyanez elképzelhetetlen volt a keleti fronton, ahol sokkal kegyetlenebb volt a náci vezetés.

  • Bár tudomásom szerint számtalanszor felvetődött a fentebb feltett kérdés, és meggyőződésem, hogy ugyanannyiszor válaszok is képződtek racionális alapon, vagy találgatás képpen, arról, hogy miért menekítettek meg üldözötteket, egy országban és a másikban miért nem ? Természetesen a vészkorszakról és a zsidó sorsúakról szólva, valóban két egymással szembenálló filozófájú népcsoport jelölhető meg ahol egyik oldalon a hitleri ” végső megoldás ” támogatói, mint a horvátok, szlovákok, ukránok, románok, magyarok, a másik oldalon, a zsidó mentők a dánok, svédek, csehek, szerbek, bolgárok találhatók. Minden népcsoportnak megvannak az állásfoglalásaikhoz fűződő értelmezése és magyarázata, vagy politikai vagy társadalmi jelleggel, de esetenként mélyebb személyi érzéskomplexumból fakadóan is. A háború után volt alkalmam találkozni olyan Dán nemzetiségűvel aki ezt a háborús mentési eseményt végigélte. Szerinte a Dán királytól kezdve a polgárságig az ország nem volt hajlandó kiközösíteni, vagyis másodrangú polgárrá minősíteni az ország zsidóságát. A Király kijelentette a Berlinből szállinkozó félhivatalos hiresztelések után 1943 szeptemberében, hogy amennyiben a Dán zsidókat Hitler a sárgacsillag viselésére kötelezi, úgy ő a király és a királyi család tagjai is viselni fogják. Természetesen az utasítás erre vonatkozólag sohasem érkezett Berlinből. A németek a Dánokat családbelieknek azaz árjáknak ismerték el, semmiképpen nem akarták, hogy egész Dánia sárga csillagot öltsön ami feltehetően bekövetkezett volna a király gesztusa után. Azon az októberi napon 1943-ban amikor a zsidók deportálása ügyében Eichman Kopenhágában érkezett, megkezdődőtt a 7500,üldözött titkos evakuálása a fővárosból a Balti tenger partján elterülő falvakban, privátházakban, templomokban, hotelokban, a Dán rendőrség tudtával és segítségével. Ezek a menekülő családok lettek heteken keresztül éjszakánként átszálítva halász csónakokon a szemközt levő Svédország partjaira. Dán ismerősöm annyit fűzött még hozzá, hogy a lakosság ellenálása a németekkel szemben értésére adta a náciknak, hogy a dánok hajlandók kiállni polgártársaik érdekében. Nos ez az a tényező ami többek közt nemcsak, hogy hiányzott például a magyar társadalomból is, hanem még önkéntesen segédkezett is a náci népgyilkosság sikerének érdekében. Emellett illendő megemlékezni azokról az igaz emberekről, akik éppen ebben a zsidóirtásban önkénteskedő atmoszférában, saját életüket sokszorosan veszéllyeztető menekítésekben vettek részt.Ök valóban legtöbbször névtelenül,de igaz hősei voltak annak az érának.

  • Hazai Lámpa… Az akkori számok szerint a 70 ezer a pesti getto felszabaditásának maradékát jelöli meg. Ezen felül a kb. 20 ezer védettházak megmenekőltjeit, amelyhez hozzáadható, még néhányezer hamis papírral bujkáló. ezekhez caalakoznak a munkaszolgálat, és a táborok visszatérő menekültjeinek a száma. Budapestről a gettó megalakulása
    után indultak deportáló vonatok az egyik rendező
    pályaudvarról, amelyből egy ismerősőmdecemberben érkezett Ausztriába. Később még századok gyalog is lettek útnak indítva teljas összeségében meghaladta a 110 ezret.

  • Alex Schlesinger
    tobb volt az.
    1944 Marcius-junius kozt a teljes videki-[Budapest es kornyeke kivetelevel]-zsidosagot deportaltak ossz szam a csendorok altal felallitott listak alapjan,; 437000 .
    ehhez jon meg hozza 197000 kesobb deportalt zsido,pest es budakornyeki helyekrol es a kalvin teri kisgetto-bol.
    ——————————————————–
    a dunaba lovetesek es az obudai teglaegetoben legyilkoltak pontos szama mind a mai napig ismeretlen,
    ——————————————————–
    de voltak komolyabb meszarlasok a szena teren,a rokus korhazban,es masutt is…………

  • hazai lampa.
    rosszul tudod……..ezt is.
    a budapesti nagy gettobol-[a deli pu-ra tereltek minket a waggonokhoz a csendorok.ott nemet ss egyy se volt sosem.]- 5 szerelveny indult auschwitzba,kesobb ket oszlop gyalogmenetben mauthausenbe.

  • Izraeli
    a h’shomer h’chair szervezet finanszirozta.
    ————————————————

  • Alex Schlesinger
    2016 augusztus 4
    8:14 du.

    „egyik oldalon a hitleri ” végső megoldás ” támogatói, mint a horvátok, szlovákok, ukránok, románok, magyarok, a másik oldalon, a zsidó mentők a dánok, svédek, csehek, szerbek, bolgárok találhatók.”

    Mondja ezt az, aki egy magyarnak, németnek és svédnek köszönheti az életét!

    Ha a „tények” nálad a tények elferdítését jelenti, akkor sürgősen abba kéne hagyni ezt a beszélgetést.

  • barlev
    2016 augusztus 5
    2:00 de.

    Matematikailag képtelenség, mivel a nagy gettó november végén alakult, Auschwitzban meg leállt a gázkamra októberben. Az viszont könnyen meglehet sajnos, hogy egy csillagos házból deportáltak, ami a későbbi gettó területén volt.

  • Alex Schlesinger
    2016 augusztus 4
    8:34 du.

    Csakhogy a nagy gettóban már megalakulásakor se volt több 70 ezer embernél! Bele kéne nyugodnotok, hogy a legsúlyosabb nem a pesti gettó lakóival történt!

    Akiket még a csillagos házakból elvittek sáncépítésre gyalog, illetve a muszosok, mint Radnóti, Szerb Antal voltak a legkiszolgáltatottabb áldozatok. A nyilas razziák a védett gettóból szedték leginkább áldozataikat! Illetve, ha nincs a nyilas Szalai és egy később elpusztult német tábornok és Wallenberg, akkor még Eichmann komoly pusztítást vitt volna végbe a 200 SS-el a nagy gettóban az utolsó napokban!

  • hazai lampa
    te nyomorult szellemi toprongy!!!
    -„Eichmann a 200 SS-el…..”
    arra ott voltak a buzgo magyarok. nem kellett oda Eichmann es az SS se.

  • barlev
    2016 augusztus 5
    7:50 de.

    Eichmann életrajzát csak ismered? Melyik kelet-közép európai ország „zsidótlanítását” vezette személyesen!? Ezek után van kérdésed?

    Én sajnállak, hogy ilyen tömény gyűlöletben élted le az életedet, és erre tanítod a fiatalokat, ha egyáltalán hallgat rád valaki hasonlóan szerencsétlen sorstársaidon kívül … Még megtérhetsz ebből a gyűlöletből, amíg van rá időd, mert utána késő bánat.

  • Hazai Lámpa „Mondja ezt az, aki egy magyarnak, németnek és svédnek köszönheti az életét! ” ? ? ?
    Na ennél aztán végképpen kiégett az égő a ” Hazai Lámpában ” Még mindíg hadakozol a megtörtént aljas népirtásra irányult események emlékei ellen ? ? ? Megeml1tetten, hogy voltak akik mentettek ( magyar is ) de a legtöbbje tapsolt vagy szótlanul kollaborált. Ha fáj az igazság azt megértem bár nem ad sok felmentést.

  • Alex Schlesinger
    2016 augusztus 5
    9:53 de.

    Mit is említettél? Fölsoroltál NÉPEKET, akik szerinted kollektívan náci kollaboránsok voltak vagy náciellenesek.

    Ha van kollektívan náci nép, akkor van kereskedő nép is, aki ki akarja rabolni, elnyomni a többit?

  • Én majdnem olyan öreg vagyok mint barlev, tehát már jó nagy gyerek voltam, 1944-ben.

    Nem ohajtom védeni a magyarokat, mert volt köztük is számos nyilas. Főleg a házmesterek. Ez egy különös „fajta”, mikor nácizmus volt nácik voltak, mikor kommunizmus volt komcsik! De feljelenteni nagyon tudtak. Nyilas időben a bujkáló zsidókat, a bolsi időben, az „úrakat”!

    Értelmes, rendes ember Budapesten Nem volt náci! Édesanyám is bujtatott a felszabadulásig egy zsidólányt, bár családját és életét kockáztatta. A vidáki zsidóúldőzésről nincsennek tárgyi emlékeim, csak a pestiről.

  • Figyelő
    2016 augusztus 5
    10:49 de.

    Én csak azt kifogásoltam, hogy szerintem nincs zsidógyilkos vagy „zsidómentő” NÉP, ahogy AS írta föntebb. Ez nonszensz. Ugyanolyan képtelen állítás, mint hogy a zsidók kollektívan ki akarnak bennünket irtani.

    Döbbenet, hogy pont a holokauszt túlélők nem veszik észre, hogy náci logikával gondolkodnak!

  • hazai lámpa
    2016 augusztus 5
    11:07 de.

    „Döbbenet, hogy pont a holokauszt túlélők nem veszik észre, hogy náci logikával gondolkodnak!”

    HL,
    Ezen a témán el lehet vitatkozni a végtelenségig és akkor se lesz egyetértés. Az egyik legnagyobb gond az, hogy mindig vannak olyanok akiknek a saját sérelmükön kívül semmi más nem létezik. A II VH-ban nem csak zsidó áldoztok voltak hanem rengeteg más civil és katonai áldozat. Persze az egészből jóformán csak a holokauszt áldozatai léteznek a többi az nem számít.
    Aztán vannak itt más dolgok is. Tegyük fel, hogy szerep csere történik és a zsidók irtották a gojokat a II VH alatt. Vége háborúnak, az igazság győz és a zsidó főbűnösöket elszámolják és „soha többé” alapon kőbe vésetik a gojok igazsága. Ezután csak azon nyargalnak évtizedeken keresztül, hogy minden zsidó kollaboráns volt és dalolva küldték a gojokat az örök vadászmezőre, minden zsidó házmester beköpte a nem zsidó lakóit, kártérítés generációkon keresztül stb, stb.
    Ugye ez most furcsán hangzik de az a helyzet, hogy aki hatalmon van az él is vele, ki hogy a maga módján. Hiszem azt, hogy ugyanabból az indíttatásból kb. hasonlóan történt volna minden. Az „emberi” természet az már ilyen….állítólag. A legnagyobb kérdés ami senkinek jut eszébe, hogy mégis miért történnek ilyen kegyetlen népírtások, miért van mindig háború, miért van állandó elnyomás és végül kik állnak az egész mögött? Van rá egy alapos gyanú, hogy mindig ugyanazok(ne tessék örülni nem a zsidókra gondolok). Miért? Mert betegek. Szóval az igazi megvilágosodás akkor jön el amikor az emberiség feléri már egyszer ésszel, hogy évezredeken keresztül egy fajta parazita entitás ül a nyakán és azon élvezkedik hogyan élje ki az démoni ösztöneit(mert állat ilyet nem csinál).
    Biztos ez is nagyon „náci” volt amit írtam de úgy vagyok vele, hogy aki a csontokon akar rágódni örökké, hát akkor tegye. Szabad világ, szabad akarat.

  • hazai lámpa, van igazság abban amit írtál!

  • Kedves Starchild!

    Irod hogy:
    ” … mégis miért történnek ilyen kegyetlen népírtások, miért van mindig háború, miért van állandó elnyomás és végül kik állnak az egész mögött? Van rá egy alapos gyanú, hogy mindig ugyanazok(ne tessék örülni nem a zsidókra gondolok). ”

    Ha erted az angolt, erdemes megnezni ezt az egy oras videot a Hillary elvtarsnorol:

    https://www.youtube.com/watch?v=7LYRUOd_QoM

  • Figyelő
    2016 augusztus 5
    10:49 de.

    A vidéki nem zsidóknak szerintem nem volt sok lehetőségük a zsidómentésre. Úgy tudták, hogy munkára viszik a deportáltakat, és maguk az érintettek is így tudták. Sokan még akkor se hitték volna el a gázkamrát, ha valaki elmagyarázta volna nekik!

    A gettósítás vidéken nagyon gyorsan történt, és változó volt a lakosok hozzáállása. Volt, aki odament kiabálni a kerítéshez, volt, aki élelmet vitt.

    Az állami hivatalnokok védelmében annyit azért elmondanék, hogy november volt, lakbérfizetési hónap (Márai). Ha nem vettek volna részt a deportálásban, akkor elvesztik a munkájukat. Ha tudták is, hogy mi a deportálások igazi célja, biztos hogy volt, aki csak kényszerből vett részt az egészben.

  • Starchild
    2016 augusztus 5
    11:57 de.

    Lukács 13

    1 Abban az időben néhányan hírt hoztak neki azokról a galileaiakról, akiknek a vérét Pilátus az áldozati állataik vérével elegyítette. 2 Jézus megszólalt, és ezt mondta nekik: Azt gondoljátok, hogy ezek a galileai emberek bűnösebbek voltak a többi galileainál, mivel ezeket kellett elszenvedniük? 3 Nem! Sőt azt mondom nektek, ha meg nem tértek, mindnyájan hasonlóképpen elvesztek. 4 Vagy azt gondoljátok, hogy az a tizennyolc, akire rádőlt a torony Siloámnál, és megölte őket, vétkesebb volt minden más embernél, aki Jeruzsálemben lakik? 5 Nem! Sőt azt mondom nektek, ha meg nem tértek, mindnyájan ugyanúgy elvesztek.

    A terméketlen fügefa

    6 Azután ezt a példázatot mondta: Egy embernek volt egy fügefája a szőlőjében, és kiment, hogy gyümölcsöt keressen rajta, de nem talált. 7 Azt mondta a vincellérnek: Íme, három éve, hogy idejárok gyümölcsöt keresni ezen a fügefán, de nem találok. Vágd ki, miért foglalja a földet hiába? 8 De az így válaszolt neki: Uram, hagyd meg még ebben az évben, míg körülásom és megtrágyázom, 9 hátha terem jövőre, ha pedig nem, akkor vágd ki!

  • Szerintem, némelyek optikai csalódás áldozatai, és azt hiszik, hogy a Második Világháború az a zsidók ellen illetve mellett folyt. Sajnos nem. Teljesen más érdekek motiválták a népeket, illetve azok vezetőit. Leginkább az Első Világháború revánsa.

    A csehek, a szerbek, az oroszok stb. nem szívjóságból sodródtak a zsidókkal egy oldalra. A magyarok viszont nem azért kerültek Hitler oldalára, mert gonoszabbak voltak másoknál, hanem az érdekeik (revízió) estek egybe a németekével. Más kérdés, hogy a magyar zsidók nem szolgáltak rá, hogy őket okolják az Első Világháború elvesztéséért, de sajnos a magyar vezetők így vagy úgy behódoltak Hitler őrületének.

    Viszont, tényleg van olyan, hogy 200 ember meghódít milliós országokat, mint pl. a spanyol konkvisztádorok Perut és Mexikót. Elég volt az inka, illetve az azték vezetőket legyilkolni és blokkolni, a népet pedig egymás ellen megosztani.

  • Kedves Moshe, nincs időm, sem kedvem a Clintons disznóságaikat végignézni!
    Viszont, jó képzelő tehetségem van!

  • Kedves Figyelo!

    Ez kulonben csak a kezdet lenne. Ha ramennel, utana jonne meg jonehany mas video Sick Willy-rol es felesegerol.
    Ezek nagyon jol megtalaltak egymast.

  • hazai lámpa
    2016 augusztus 5
    3:42 du.

    A fügefás példázatot én úgy magyarázom, hogy három generációnak kell eltelnie, mire az emberek jóvá teszik a bűneiket.

    A zsidóüldözést nem bánták meg az elkövetők, nem bocsátották meg a túlélők. A második, harmadik generáció már kimondja az igazságot. Ezután újra hasonló helyzetbe kerülnek, talán ezt jelenti a gyümölcshozás. Amihez kapnak segítséget.

  • jani
    2016 augusztus 5
    5:11 du.

    Én úgy látom, hogy a magyarországi zsidók olyanok, mint a Bourbonok: semmit nem tanultak, semmit nem felejtettek a történelemből.

    Szerintem a magyar fiatalok vannak olyan toleránsak, mint nyugat-európai társaik, nem érdemeljük ezt a sok bántást, amit itt egyesektől kapunk.

  • Valóban, így van Moshe! De sajnos nagyon sokat ártanak az USA-nak és a világnak!

  • Figyelő!
    aug.5.

    Mit jelent az hogy „…Clintons disznóságaikat…”?
    Az önvallomása egyébként helyes – Ön igen gyakran tényleg a „képzelőtehetségével” helyettesíti a tényeket!

  • jani
    2016 augusztus 5
    5:11 du.

    A népeket valóban más motiválta, de Hitlerről tudjuk, hogy kiemelt célja volt a zsidók elleni háború.

    A magyar zsidókat ugyanazért okolták, amiért a németeket. Kollektívan nekik tulajdonították a háború végi kommunista hatalomátvételt, vagy annak kísérletét. Ezek konkrétan nem befolyásolták az antant békefeltételeit, azok ugyanolyan imperialista feltételek voltak a legyőzötteknek, függetlenül a politikai rendszerüktől.

    A magyar zsidók üldözése inkább gazdasági okokból történt szerintem, ezt bizonyítja a zsidók vagyonának kisajátítása, és a kiszorításuk a kulturális életből.

  • jani
    2016 augusztus 5
    5:11 du.

    Még Hitlernek a zsidók elleni háborújához írnám, hogy Hitler remekül együttműködött azokkal a zsidókkal, akiket ő árjásított, pl. a német hadseregben tudunk ilyen tisztekről. Aki nem hódolt be a Führer „csodás” rendszerének, azok mehettek a „levesbe”.

    Épp ezért kétségbeejtő a mai magyar zsidók átlag logikája, ami addig jut el, hogy a magyarok üldözték, örömmel átadták a sikeres zsidó kisebbséget a németeknek. Az olyanok, mint pl. Goldberger Leó halála nem volt magyar érdek, és nem is a magyarok adták át, hanem a németek hurcolták el Mauthausenbe.

    Ami a magyar érdek lett volna, hogy a torz nagybirtokos és nagytőkés rendszert átalakítsák, és így elmozduljon az ország egy igazságosabb, jóléti állam irányába. A gazdag arisztokraták, mint tudjuk nem álltak neki földet osztani, és a gyártulajdonosok se adtak munkanélküli segélyt a munkásoknak, de a nácik megcsillantották a lehetőségét, hogy el lehet őket zavarni a p.csába. És a nyilasok meglátták ezt a lehetőséget …

    Szinte természetes, hogy a náci német vezetés kijátszott és egymás ellen fordított egy ilyen végletekig megosztott és feszültségektől gyötört társadalmat!

  • hazai lampa
    arrol ne is almodozz…………..nincs miert „megternem”.
    nekem a sajat vallasom eleg,nem vagyok masra.

  • hazai lampa
    ne kavard itt a szart.
    hitler egyetlen zsidopt se arjasitott sem a wehrmachtban sem mashol.
    ez egy ocska naci propaganda duma.-igaz toled ettol jobbat nem is varok………

  • hazai lámpa
    2016 augusztus 6
    9:25 de.

    Bocsi, de nem értek egyet ezzel!
    Nem azért, de magyaroknál akkor lett igazán zsidóüldőzés, mikor a németek megszállták az országot.
    Már íírtam arról a magyar zsidó gyárosról, akivel itt Montrealban megismerkedtem , ő elmesélte nekem a zsidó gyárosok műkődését akkoriban! A nagy nevú zsidógyárak pl. Weiszmanfred is gyártottak a németek céljaira árút. Csak 1948-ban hagyták el az országot, mikor az államositások jöttek be.
    A pesti gazdag zsidók nagyrésze megmenekült, mert megfizették a hamis papirokat

  • Figyelő
    2016 augusztus 6
    10:48 de.

    Én arra válaszoltam, amit jani írt fentebb, hogy a németekkel érdekegyezésben voltunk. Leírtam, hogy érdekellentétben is!

    Horthyéknak érdeke volt a területszerzés, a rabló párizsi békék felülvizsgálata, és Hitlernek szintén.

    A zsidók deportálása nem volt Magyarország érdeke (gazdaságban betöltött szerepük miatt), de egyes magyaroknak így lett lakása, üzlete a deportálás után. Németország minden erőforrást magához kaparított, amit csak a keleti „élettérben” talált, a magyar import élelmiszerért, nyersanyagért az utolsó években már semmit nem fizetett! Tehát a németek kiszolgálása sem volt Magyarország érdeke a vesztésre álló háborúban, mégis megtettük.

    Na most ebből a holokauszt túlélők leszármazottai sajnos annyit értenek meg, hogy a „magyarok lelkesen deportálták a zsidókat”, pedig őnélkülük csak a fütyülős barackot meg a bőgatyát találtuk volna fel! Továbbá azt, hogy lelkes utolsó csatlósai voltunk a náciknak, mintha mi döntöttük volna el, hogy a Wehrmacht meg a Vörös Hadsereg a földdel tegye egyenlővé a fél országot. Erről is Sztálin és Hitler döntöttek.

    A párizsi békediktátumokat szintén nem mi fogalmaztuk, amik romba döntötték a régiót, de erre meg azt mondják szintén a hazai zsidóság tagjai, hogy úgy kellett, minek léptünk be az első világháborúba …

  • Kedves Barlev!

    Sajnos voltak zsido katonai Hitlernek:

    https://kuecprd.ku.edu/~upress/cgi-bin/978-0-7006-1358-8.html

    Legismertebb talan o:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Erhard_Milch

    Ez utobbinak van magyar valtozata is. Orola kitalaltak, hogy a „postas bacsi” csinalta ot. Igy lett arjasitva.

  • Moshe Akiva
    2016 augusztus 5
    3:11 du.

    Moshe,
    Kössz a linket, megnéztem. Végül túl sok újat nem tudtam a Crooks Inc.-ről.
    Ajánlom neked ezt a weboldalt: https://www.davidicke.com/
    A csávó elég jól látja dolgokat és elég komoly anyag található a weboldalán azokról, akik igazán állnak a clinton és hasonló figurák mögött. Néhány könyvét is elolvastam, habár itt-ott keveri a szezont a fazonnal de attól még jó.

    jani
    2016 augusztus 5
    5:11 du.
    „Szerintem, némelyek optikai csalódás áldozatai, és azt hiszik, hogy a Második Világháború az a zsidók ellen illetve mellett folyt. Sajnos nem. Teljesen más érdekek motiválták a népeket, illetve azok vezetőit”

    Talán még annyit hozzátennék, hogy nem a népeken múlott és vezetőik is rendesen meg lettek vezetve a háttérhatalmi elit által. MO-nak se az I. se II. VH-ban semmi választása nem volt. Simán bele lett rángatva aztán mégis egyedül MO vitte el a balhét. Az is igaz, hogy a MO-i zsidók bizonyos köre igazi aknamunkát végezett viszont ahogy Moshe említette feljebb, ezeknek az egyének esetleg genetikailag volt valami közük a zsidósághoz, amúgy az ég világon semmi, tehát őmiattuk nem kell a zsidóságot bántani. Az se kell elfelejteni, hogy a hitleri németország bizony amerikai pénzen nőtt olyan hatalmassá. Érdekes módon szinte minden nagy vállalat, bank amely kereskedett NO-gal még mai napig is élnek meg virulnak. Pl. a Bush család is így lett naggyá mert az ősök jól jövedelmező biznicet folytattak a nácikkal. De még sorolhatnám.. Tehát egy nettó baromság azt állítani, hogy a náci NO csak úgy lett. Ajánlom mindenkinek ezt a könyvet akit érdekel az igazi történet: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Transfer_Agreement . Egy zsidó írta akit ki is tagadtak a közösségből úgy ahogy illik pedig semmi mást nem csinált csak összegyűjtött hivatalos dokumentumok alapján írt egy könyvet.

  • Kedves Starchild!

    Koszi, de en ot nem nagyon olvasom. Nincs kedvem konspiracios elmeleteket olvasni.

    Viszont maris talaltam egy hibat nala:

    ” Afghan father sells six year-old daughter into marriage for a goat and a bag of rice ”

    Ez a cime az egyik cikkenek. De kimaradt belole a csomag fuszer es a 2 liter fozo-olaj, mert az is volt am! 🙂

  • Moshe Akiva
    az „arjasitas” a hitleri rezsim altal NEM azt takarja amire te celzol.
    az egeszen masrol szolt.

  • Figyelo
    ez nem igaz.
    a zsidouldozes mar 41-ben elkezdodott a magyarok altal megszallt karpataljan,delvideken,stb.

  • hazay pilács,
    most már sok mindet másképpen értek.Nem tudtam,hogy egy szentfazék vagy.

  • barlev
    2016 augusztus 7
    3:47 de.

    Szerintem arról szólt a tisztek árjásítása, mint a kiszelektálás és a kényszermunka túlélőinek „különleges kezelése”. Minden életerőt becsatornázni a Német Birodalomba, mindenkit beszervezni, aki a német népet gazdagítani tudja.

  • Többen írták már itt, hogy a menekültek miért nem a környező iszlám országokba mennek. Oda mennek (döntően)!
    http://444.hu/2016/08/11/egy-abra-amin-vegre-jol-latszik-hogy-hova-is-menekulnek-a-sziriai-menekultek

  • Kedves Terminus!

    Koszonom a felvilagositast! Errol eddig csak mindenki tudott, kiveve teged.

    Most mar csak azt kell megmagyarazzad, hogy miert indulnak el 100 hataron at, koztorvenyes bunozokent, a biztonsagos muzulman orszagokbol, ahol menekult taborokban laktak?
    Miert nem onnan jelentkeznek bevandorlasra?

    Csak viccelek. Valaszt igazan nem varok e kerdesekre.

  • Hazai Lámpa:
    „Elkezdődött a nyaralás, kiment belőled a stressz?”

    (Kevéssé tisztelt) Asszonyom!

    Én eddig nem foglalkoztam, és a jövőben sem foglalkozok majd az Ön magánéletével, pszichés állapotával, nyaral -e vagy sem, és nem kerestem, nem keresem az Ön itteni kapodó, kissé talán hisztérikusnak is tünhető véleménnyilvánításainak esetleges okait sem az Ön magánéletében. Nem érdekel.
    Hasonlóra kérném Önt is velem kapcsolatban, természetesen csak akkor, ha az Ön személyes habitusa és pillanatnyi pszichés státusza ezt lehetővé teszi.

    Ugyan nem tartozik Önre, de kifejezetten nyaralni legutóbb általános iskolás koromban voltam. Igaz, amunkámból eredően néha rövidebb, néha hosszabb időt töltök itt-ott, külföldön és Magyarországon, nagyvárosokban és kis falvakban, de kifejezetten nyaralni több okból sem szoktam.

    „http://kettosmerce.blog.hu/2016/07/31/mit_tud_meg_megfizetni_a_magya”

    Köszönöm a tájékoztatását, de fölösleges. Egyrészt ismerem a Kettős Mércét, másrészt van lehetőségem személyes tapasztalatból némileg ismerni a magyarországi (hogy az Ön kedvenc Horthy-rezsimjének kifejezéseit használjam) „alsóbb társdalmi rétegek” jelenlegi helyzetét.

  • Alex Schlesinger:
    „Amikor március 19-én a német csapatok bevonultak,Budapestre A Nyugai pályaudvar elött mentem el kora délután amikor vagy húsz ss tiszt és a Jeruzsálemi Mufti társaságában Eichman érkezett vonaton Berlinből.”

    Életkorom miatt a korszakról nem lehetnek személyes emlékeim, még a szüleimnek sem (talán a nagyszüleimnek, dédszüleimnek). Egy keveset, afféle nagyon nem-szakmabeli, laikus érdeklődőként viszont olvastam a korszakról.

    Eddig is tudtam a főmufti Jeruzselemből történt szökése utáni útjairól, 1941 őszi Mussolinivel, majd novemberi tárgyalásáról Hitlerrel, ‘944 tavaszi megbeszéléséről Himmlerre, stb., stb. Arról azonban egyáltalán nem tudtam, hogy 1944 márciusában Budapesten is járt.

    Köszönöm Önnek, hogy megemlítette, hogy március 19-én Eichmann Budapestre érkező csoportja társaságában látta Hadzs Amin Muhammad al-Husszeinit is.

    Amikor legközelebb hosszabb ideig Pesten leszek, kíváncsiságból megpróbálom majd a korabeli magyar napisajtóban megnézni, írnak -e, s ha igen, mit az utazgató náci főmufi budapesti tartózkodásáról.

  • Belzebub
    2016 augusztus 12
    4:13 de.

    Nem vagy te egy kicsit elszállva magadtól? Te közölted velünk, hogy nyaralni mész, nem mintha bárki is kíváncsi lett volna erre az információra!

    Annyira érdekel a magánéleted, mint a por, amit a cipőmről lerázok …

  • Hazai Lámpa:
    „Te közölted velünk, hogy nyaralni mész”

    Többször tapasztaltam, hogy Önnek nemcsak saját véleménye van, hanem saját, önmaga által kreált „tényei is”, ám ha már ír, esetleg megtanulhatna olvasni is.
    Azt írtam, indul a vonatom. Indult is, abba a városba, ahol pillanatnyilag éppen vagyok, dolgozom

  • hazai lámpa,
    amit belzebuhoz írsz arról tanuskodik,hogy élvezed az arrogáns szemtelenkedést.Ettől szoktál elélvezni?A beírásaid zöme arról tanuskodik,hogy elég nagyétvágyú vagy.