Szijjártó Péterrel ünnepeltek a kanadai liberálisok Ottawában
Nagyszabású gálát rendezett a héten Magyarország ottawai nagykövetsége a szövetségi Történeti Múzeumban. Stéphane Dion kanadai liberális külügyminiszterrel találkozott Szijjártó Péter magyar külgazdasági és külpolitikai miniszter a rendezvényen, amelyen szintén vendégként voltak jelen kanadai szenátorok, parlamenti képviselők, közismert üzletemberek és Ottawában szolgáló nagykövetek.
(A képen a balról harmadik Stéphane Dion kanadai külügyminiszter, mellette pedig Ódor Bálint nagykövet.)
Stéphane Dion egy tömör sajtóközleményben is köszöntötte Szijjártó Pétert Kanadában és 315 ezer magyar származású kanadai nevében ígérte, hogy mélyíteni fogják az együttműködést Kanada és Magyarország között.
„A 315 ezer magyar gyökerekkel rendelkező kanadai nevében, lelkesedéssel nézek elébe az emberek közti kapcsolatok kiépítése lehetőségének és azoknak tárgyalásoknak, amelyek az erős, prosperáló és befogadó társadalmak fejlődését támogatják a jövő generációinak számára”–áll Dion közleményében.
Kanada nem csak a korábbi konzervatív kormány alatt, de a 2015 november óta regnáló liberális kabinet idején egyszer sem fogalmazott meg bármilyen jellegű aggodalmat a magyarországi többpárti demokrácia lezüllesztése és a független sajtó szisztematikus felszámolása miatt. Olvasóink talán nem lepődnek meg ha azt írjuk, hogy a kanadai kormány újabb lehetőséget mulasztott el, hogy a nyilvánosság előtt – még ha kimérten és természetesen diplomatikusan is – erkölcsi támogatást nyújtson azoknak a magyar civileknek, újságíróknak és peremre szorított emberenek, akik a Szijjártó Péter által képviselt rezsim áldozatai.
12:50 du.
Legalább Göllner emeritus, Aczél úr vagy Kertész Ákos Kossuth-díjasunk felvilágosíthatta volna Dionékat, hogy Magyarországon nincs sajtószabadság, Orbánékat kisípolják az 56-os évfordulón (a pirosfestékes történészek), meg hogy börtönbe csukják a rendőröket (betondarabokkal békésen) dobálgató migránsokat.
Blamázs!
1:13 du.
Pontosan. Ezen a szinten ez már bűnös demagógia. Ugye nem akarja senki elhinni, hogy a kanadai külügynek semmi információja nincs a magyar afférokról? Még azt se lehet mondani hogy prostituált érdekek fűzik őket az ilyen bullshiteléshez.
Lelkesedéssel néz előre a 315 ezer magyar kapcsolatainak kiépítésére??????? Ez mi??? Ha azt mondta volna, hogy a kapcsolatok leépülésének lassítására, még az is bs. lett volna, de ez??? Szégyen! Talán tudatni kellene Őfőméltóságával…
1:43 du.
Sajnos, Stephan Dion, egykori Liberális pártvezér, és immáron Trudeau külügyminisztere,elsősorban arról ismert, hogy az ő vezetése alatt volt a legnépszerűtlenebb a kanadai federális liberális párt. Második híressége hogy ő az a liberális politikus Kanadában, aki leggyakrabban próbál fából vaskarikát gyártani. Tökéletesen fest Szíjjártó és Ódor Bálint között. Évekkel ezelőtt, azon ügyeskedett, hogy a Quebecki szeparatista párttal és a szocialistákkal lépjen koalícióra, hogy megnyerje a soron következő választásokat. Bele is bukott ebbe a próbálkozásába. Sajnálatos, hogy mindezek után, az újonnan megválasztott és tehetséges Justin Trudeau, aki elzavarta azokat a töketleneket, akik a kanadai liberális pártból egy rossz viccet csináltak az elmúlt 15 év során, Dionnak, korábbi hülyeségei ellenére, a kezébe nyomott egy miniszteri portfoliót, ahol most újfent bizonyíthatja alkalmatlanságát. Évekkel ezelőtt a szeparatistáknak, ma az anti-liberális magyar politikai vonulatnak fekszik alá. Hozza a formáját.
Földieim ! Mind ezt nem kell halál komolyan venni. Minden családban elfér egy dili-hopp. És különben is, Magyarországon nem azért fog fennmaradni az önkényuralom mert Stephane Dion össze-vissza beszél hanem azért, mert a magyar liberális pártok képtelenek befűzni a cipőpertlijüket, képtelenek megtanulni hogyan lehet rágózni és sétálni egy időben. Arról, hogy a magyarországi tébolyért némi felelősége van a magyar nép politikai kulturáltságának is, most inkább nem beszélnék, hisz ma szerda van, holnap lesz csak csütörtök.
3:01 du.
Miklos Banfi
-„Ugye nem akarja senki elhinni, hogy a kanadai külügynek semmi információja nincs a magyar afférokról?”
Így igaz, csak Ők nem csak a elfogult baloldali hazugságokat veszik figyelembe!
-„Lelkesedéssel néz előre a 315 ezer magyar kapcsolatainak kiépítésére???????”
Nem veszik észre, hogy a 315.000 magyarból az itt megszólalók tudják a tutit! A másik 314.990 vagy fasiszta, vagy rasszista, vagy Fidesz bérenc!
3:30 du.
Azt hiszem András megválaszolt a kérdésedre lelkem…
Többet ez nem érdemel.
A második fele: 315ezer micsoda?? Aztán ami marad, annak a 90%-a teljes kivülálló. A maradék magyar afférokkal foglalkozó 90% így vagy úgy agymosott, érdekelt vagy alulinformált és maradunk itt egy abszolút kisebbségben mi… Lehet, hogy csak pár százan vagyunk, de ez maga nem minősit minket.
Na de ebbe a kis társaságba mindkettőnk örömére te nem tartozol bele… Élvezd sorskivetettségedet!
4:35 du.
Mit is kellett volna mondjon, egy 60 eves evfordulon Dion ?
Hogy egy szabad valasztason, 3/4 tobbseggel rendelkezo Fidesz azt csinal amit akar ? 8 ev utan is 50% tobbseggel rendelkezo part, es nem a baloldal szoritja a to…et Orbannak, hanem a jobbik.
Hogy a baloldal, annyira szervezetlen, pedig jon am a penz kulfoldrol, hogy meg a nepszabadsagot sem tudta megvenni, szekhazat aruljak, nem kell a szarnak sem.
Ha egy hitgyulis csinalhat ATV -t, a baloldal miert nem kepes erre ?
Fidesz hibabol hibaba esik, korrupcio, diktatura amit akartok, de az Mszp meg mindig 11 % van. Hogy az emberek hulyek ? Nem, inkabb a kisebb rossz, mint a baloldal.
Justin Trudeau amikor Kinaba volt, szolt valamit a szolasszabadsagrol ? Valasza az ujsagiroknak: mi uzletet jottunk kotni Kinaval, nem politikai kijelenteseket tenni.
Maskulonben azert is szavaztam itt Kanadaban a liberalisokra, mert nem oktatnak ki mas orszagokat. Nem ugy, mint a konzervativ part. Harper el is koszont a politikatol. Joideje mar nincs is elnokuk. Majd 2017 majusaban lesz valasztasuk.
5:38 du.
Tőke és fasizmus jegyesek, hiába ringatják magukat bele a polgári liberális rózsaszín köd képmutatásába… Az Orbán-rezsim legnagyobb támogatói ( sőt kitartói ) a fejlett tőkés, „nyugati” országok, mindenek felett Németország ( amelyet Európai Uniónak illik becézni ), még ha Putyin atyuska le is akarja választani ezt a búsbánatos újfasiszta cselédbarakkot az euroatlanti tömbről…
5:49 du.
Amúgy a kanadai liberálisok csak ugyanazt teszik, amit Orbán kitartott polgári (neo-)liberális-konzervatív álellenzéke, amely gazdaság és szociálpolitikai kérdésekben, az emberről mint olyanról vallott nézeteiben lényegében konszenzusban van az uralkodó kurzussal ( „…akinek semmije sincs az annyit is ér…” – ha még a fenotípusa sem stimmel, akkor meg pláne… )… A nép ellenségei.
5:24 de.
Elftheria! 5,38
Egyet kell értenem önnel. Nem kell más, csak megnézni, kik is tartják el az orbáni fasiszta rezsimet. Alapvetően a német autógyárak. Ugyanis Angela Merkel őmiattuk sem mert orbánnal ujjathúzni, hiszen a mögötte álló konszernek rögtön megvonták volna tőle a bizalmat, azaz ilyen olcsó munkaerőre épülő viszonylag közel fekvő ipari parkokat máshol a világon sem találnak. Ergo, a kancellár az uniós befolyását – bármennyiore is megtaposta őt is a magyar Führer – nem használhatta fel arra, hogy védekezzen alattomos támadásai ellen, hanem mindvégig hallgatott és eltűrte Orbán ócska és ordenáré demagóg hablatyait nemcsak az Unióról, de róla magáról is.
Másfelől hasonló (lesz) a helyzet a liberális Trudeau és kabinettjével kapcsolatban is, ahogy valami jó kis zsíros üzlet jelenik meg a távoli horizonton, mindjárt elhalványul elv és erkölcs – mert ugyibár a pénznek nincs szaga…
Hát ezért jön be oly tisztán József Attila bölcs figyelmeztetése még anno, 1930-ból, hogy
„Minden külön értesítés helyett!
Tőke és fasizmus jegyesek.”
.
1:04 du.
Csak egyszer valaki leírná itt, miért fasiszta a mai magyar kormány?
Ezen a lapon, mást sem olvas az ember.
1:36 du.
Kedves Figyelő, azért fasiszta, mert ez a jelző dehonesztáló, és nem lehet cáfolni. Azt csak nem mondhatják a kormányra, hogy tehetséges, hogy magyar érdekeket (is) néz, hogy keresztény értékeket vall.
2:57 du.
Nem, a helyes válasz szerintem az, hogy mert NEM Gyurcsány a miniszterelnök, azaz megbukott és az utolsó népi választásnál a FIdesz jött be!
Viszont, sokak szerint az NEM FASISZTA, aki 10 évvel ezelőtt (Gyurcsány kormánya alatt) az 56 -os
megemlékezéskor, lovas rendörökkel bántalmaztak, és vacsorázó vendékeket megtámadtak.
3:37 du.
Figyelő:
„Csak egyszer valaki leírná itt, miért fasiszta a mai magyar kormány?”
Ime, egy a lehetséges megközelítések közül.
http://www.mozgovilag.hu/ungvary-rudolf-a-lathatatlan-valosag/
http://www.mozgovilag.hu/ungvary-rudolf-a-lathatatlan-valosag-2/
4:18 du.
Belzebub, egy kicsit olvasgattam amit idézett.
Tudja, aki abban a korban is élt, annak egy mondvacsinált teória!
Átéltem a Horthy kort, a családom is megszenvedte, de nem így volt az egész gyakorlatban.
Pl. Arról egy szó sincs, hogy sokan azért pártolták Horthyt, mert sikerült egy részér Erdélynek visszakapni.
És még remélték, hogy továbbra is sikerül. Tudja hány magyar volt akkor érintve volt közvetve vagy közvetlenül?
4:31 du.
Belzebub, sok hazugság nem áll meg. A másik ha valaki hazaszerető és véletlenül, vallásos is, az már maguknak fasiszta?
Hát az USA-ban é s Kanadában számtalan ilyen embert ismerek.
Azok is fasiszták?
Mert nem rázzák az öklüket és a munkásosztályt éljenzik?
Vagy KIT tesz fasisztává valakit, 2016 ban?
4:35 du.
Belzebub, Ungváry jó koponya, szeretem olvasgatni, hallgatni felháborodott monológjait, csak már rohadtul unalmas.
Idézet ettől az örök rettegőtől: „Egymásra találtak az egykori, a „haladást” elutasító keresztény középosztály és az ugyancsak alámerült nyilastömegek örökösei.
Kitermelték a vezérüket, Orbánt, aki megpróbálja „bebetonozni” az uralmát, vele az ő politikai világukat.”
…….
Ugye, mindennek az oka, hogy vannak az elmaradott, de hazát birtokolni akaró és tudó „nemzetiek” és vannak a „modern” nemzetietlenek. Addig feloldhatatlan lesz az ellentét, amíg az utóbbiak ténykedése nem vezet az előbbiek „nemzetnélkülivé” válásához. Csak onnantól lehet elkerülniük a fasiszta bélyeget.
4:40 du.
Kedves Figyelő, hiába volt Gyurcsány vagy Horn Gyula hatalmon. Akkor is ömlött a csapból, Csurkától Torgyánig, Kónya Imrétől Pap Lajosig minden nemzetben gondolkozó le lett fasisztázva.
9:26 de.
@ Charlie
És aki csupán turulba gondolkozó az mi ? Kakukk tojás ?
12:52 du.
Meg előzöm Charlie-t,
ez a „turulba” gondolkodás olyan gyerekes, hogy nem is kéne rá reagálni.
Persze, mindenki érti, mit akar ezzel mondani.
A hazafias magyar ember hülye, egy szímbolum rabja stb.
A kanadai hazaszerető, nem tiszteli a zászlaját?
Vagy a kanadai hagyományát?
Miért kell kicsúfolni a magyar embert ha hazafias és NEM Gyurcsány barát?
Engem senki sem csúfol ki Kanadában, mert nem vagyok Trudeau barát!
2:18 du.
Göllner, az pont olyan mint az „égő csipkebokorban” hívő.
11:34 du.
@ Figyelő
„Miért kell kicsúfolni a magyar embert ha hazafias és NEM Gyurcsány barát?”
Ha e kérdést netán szerénységemnek teccett feltenni, rövid válasszal élnék. Ilyet csinálni szerintem egy nagyon nagy butaság.
Nekem, példáúl azokkal a magyar emberekkel van tele a hócipőm, akik nem tisztelik 56 szellemiségét, nem tisztelik az Egyesült Nemzetek által mindnyájunkra kötelező emberi jogok védelmezését, nem tisztelik a sajtószabadságot, a Római Pápa tanítását a testvéri szeretetről, nem tisztelik az igazságosságot, a jogállamiságot. Én azokat csúfolom, akik olyan csirkefogókat tisztelnek, mint Orbán Viktor, vagy Szíjjártó Péter, akik köztudottan rongálják népünk becsületét a nagyvilágban, az adófizetők pénzén hülyítik a Klári Nénit, az adó fizetők pénzén tüntetnek ki zsidógyűlölőket, az adófizetők pénzével tömik tele a saját és haverjaik zsebét. Ez így már érthetőbb, Klári Néni ? Éljen a magyar szabadság, éljen a haza !! Tessék jól aludni, közeledik az új időszámítás.
11:42 du.
@ Charlie
Szeretem amikor ilyen fantázia dús vagy. El kéne mennünk ma este a moziba. Klári Néni, Te meg én.
9:36 de.
göllner, nem emlékszem, hogy pertut ittunk volna.
Viszont engedjék meg nekem azt a jogot, hogy a baloldalt változatlanul utáljam, azaz megvessem!
12:13 du.
@ Figyelő.
Kezicsókolom. Nem vagyunk egy ívásúak. Ami a politikai jogait illeti – azok itt kanadában, védve vannak. Csak odahaza, a kedvenc vezérének köszönhetően. vagy az itteni magyar közösségekben, akiket az adófizetők pénzén etet a Fidesz, korlátozott a szólásszabadság.
12:41 du.
Belekotnyeleskedek: Az én időmben a pertut a tegeződéshez ittuk. Ez megváltozott? Mert tegeződést nem láttam, csak egy tiszteletteljes emberi hozzászólást. Valahol itt hiba van a rendszerben…
Részemről teljes mértékben osztom András véleményét, mégha le Nyilas Misizik is engem.
Nem is értem ki baloldalizik, Gyurcsányozik itt és miért, hiszen ennek semmi köze itt semmihez…
12:44 du.
Göllner, engem nem életet a Fidesz semmi pénzen, kanadai állami nyugdíjból élek, amit megérdemlek.
De lehet egyéni véleményem a mai magyar politikáról, vagy a franciáról, angolról, amerikairól.
Ellentétben velem, aki mindenki politikai véleményét tisztelem, nem kell elmarasztalni azért, mert esetleg én nem vagyok baloldali.
1:13 du.
Belzebub
„Egy többnemzetiségű államban minden egyes nemzeti kizárólagosság partikularizmus, még akkor is, ha erre a magát államalkotónak tekintő többség hivatkozik. Univerzalizmuson ilyen körülmények között egyetlen államalkotó nemzetre és egyetlen hivatalos nyelvre hivatkozni végzetes politikai kognitív disszonanciához vezet.” Ez U.R. nagyon szép mondata csak sántít mint a gondolkodásmódja! Előzőleg felhozza követendő és helyes példának a franciákat, szerintem a legrosszabb példa! Több nemzetség több nyelv volt az országban mint Magyarországon, csak bevezették az egy ország egy nyelv és hivatalosan nem tűrtek mást.
Nem olvastam végig, de ilyen esszé alapján bárkit/bárkiket fasisztának nevezni/tartani enyhén szólva butaság!
1:38 de.
Nagy Idézet :::
…..” Arról, hogy a magyarországi tébolyért némi felelősége van a magyar nép politikai kulturáltságának is, most inkább nem beszélnék, hisz ma szerda van, holnap lesz csak csütörtök „….Ugye : ” a magyar nép csütörtökön is hülye lesz ” mint szerdán – mert nem a liberalistákat,msszp-seket,csegavaralitákat,anarchistákat ssdsz-seket ( akiket kiírt a magyar nép a politikából) és egyéb ilyen bűnözői csoportokat választották meg hanem azorbánékat!Ez nem fér nektek a bögyötökbe!emiatt van minden!Mert az ellenfékek és a súlykok nem úgy működnek ahogy Ti akarjátok,mert nem úgy működik ( sehogy ) mint a Ti időtökben!
De sebaj Andráska : erősen működnek a sorosi civilszervezetek a megbuktatáson ! különféle oldalakról támadva mindent ami nem teszik Sorosúrnak,mert pénze után azt kér amit akar ezen „jótékony ” szervezetektől.
Már több helyen megmutatták , hogy ezen pénzekből kormányokat buktattak meg , választásokat ferdítettek el ( most pl. kimondottan a furulyás feleségét támogatja,előtte meg a furulyást! ) , azt ültettek a kormány rúdjához akit akartak!
Sőt : ugye elment az EU egyik legfőbb szervezetébe és megmondta mit kell csinálnia …ezeket,meg vegyen fel hitelt Európa ( nyilván tőle,vagy szervezetitől)-
adósodjon el—mert így könnyebb elbánni vele!
Kedves Andráskának ,elgondolkodtató üdvözlettel
1:50 de.
Minden szocjilalista,liberajlista kormányok az adófizetők pénzén tömték ki SAJÁT haverjaik zsebét , akkor egyetlenegy FIDESZ-es,vagy egyéb nem juthatott apanázshoz,nem rúghatott labdába!ezzel együtt lehet csak igaz Andráska amit írtál. Emlékezzél csak : Amikor a Meggyesi szocialista minisztráns : a balaton környéki autópályákat-nem kis belső nyomásra-a külföldiek kivitelezésébe ( három cég ) adta ( az akkori Vegyépszertől) , meg is lett a jutalom ahogy pár év múlva kiderült : az sszdsz 6 milliárd forintnyi támogatást kapott az osztrák útépítő cég „alapítványától” Na erről ennyit! A balololdalnak nevezett „egyveleg” szépen tudta keverni a dolgokat!
Andráskának igazán kedves üdvözlettel
3:22 de.
Figyelő: teljesen feleslegesen kérdezel, mert nem figyelsz a válaszra. Mész a saját elképzeléseid után és megragadtál az orbán/gyurcsány ellentétnél. Az egyéni véleményed meg köszönő viszonyban sincs a valósággal.
9:33 de.
Túske, fontos, hogy a tiéd az legyen, felejtsétek el engem, hiszen egy buta, magyar másképp lát dolgokat, akkor rá kell mászni!
11:15 de.
Tóth Peti – ma vasárnap van, tök mindegy hogy komplett információ hiányos és szellemi bolha vagy: Egyetlen szó nem igaz, amit leírtál. Az elmútnyóc év alatt a Fidesz Simicska révén sokkal többet gazdagodott, mint a kormányoldal. Mindkettő lopott – egymás beleegyezésével, de az erőit a Fidesz hihetetlenül koncentrálta és tejelő ágazatokba befektette. 2010-től, viszont 100% csak a Fidesz lop – nagyságrenddel nagyobb tételben. Más egy fillérhez se jut.
11:42 de.
Hát igen Zsófia, Klára néni szerint a Nem tudás a hatalom. Azonkívül, hogy joga van véleményt nyilvánítani, semmiről semmit nem tud. Azé’ Boda sokkal rosszabb, mert ő rosszindulatú, trágár, folyékonyan hazudik a mélységes butaságával – de ezt ránk tükrözi és minket vádol a saját gyengeségeivel.
3:23 du.
Kedves Banfi, a lényeg az, hogy maga mindent tud.
Klári néni viszont még ennél is többet tud!
Például azt tudja, hogy a vesztes baloldal képtelen elfogadni a Fidesz választási győzelmét.
Ide vezethető vissza, hogy mind otthon, mind külföldön tépik a szájukat, vagy a klaviatúrájukat a kormány ellen!
9:47 du.
Aurora Boreálisz
2016 október 27
5:24 d-u-
Lemaradtam ennek válaszával.
Pl. az, hogy szerintem nem az autógyárak tartják fenn Orbán uralmát, hanem a magyar nép, ami újra megszavazta nagy többséggel.
11:50 du.
Kedves Klárika,
Magának már a 60-as évek végén megírták a híres dalt: Illés:Klárika – megvan? Érdemes meghallgatni.
Azóta 50 évet butult és a dalban célzott bájai is a múltban ragadtak…
Még valami: Tudta-e? Hogy a mai Magyarország közel 70%-a Orbán ellenes. Ennek sok a bizonyítéka, de nézzen Ön utána!
Ön megnevezi, hogy milyen médiákat követ – szerintem semmilyet, mert még a kiváló fidesz kommunikációt se ismeri, csak sugározza.. Én meg megmondom, hogy honnan érdemes valami normálisabb információhoz is hozzájutni… NEM BALOLDALI! Kifejezetten jobboldali forrásokból:) De utána kikérdezem!
4:04 du.
Köszi az ajánlatát, kedves Bánfi. Nekem semmi információm nincs a magyar nép kit favorizál. Annyit tudok, hogy az áprilisi vállasztáskor, nagy többséggel szavaztak a magyarok Orbánra, így lett biztosítva a pozíciója.
1:45 de.
Igen Klárika, igen…
Bródy már 50 éve megírta a Klárikát és most 70 évesen is magához szól:
Más kérdés, hogy biztos Ő is ismeretlen magának..
Na hallgassuk csak…
http://www.mindenegybenblog.hu/fiuk-lanyok-velemeny/brody-janos-elsopro-ereju-dala-a-rendszerrol
5:31 du.
@ Figyelő
„Göllner, engem nem etet a Fidesz semmi pénzen, kanadai állami nyugdíjból élek, amit megérdemlek….nem kell elmarasztalni azért, mert esetleg én nem vagyok baloldali.”
Hála Istennek, magát nem pénzzel, hanem csak hülyeségekkel kell etetni. Ettől nagyon szépen el van, és több jut a szegényeknek odahaza.
Bencsics. Nézze. Én magát egyszer se marasztaltam el azért mert nem baloldali. Még csak az kéne hogy baloldali legyen – van bőven elég baja a magyar baloldalnak ön nélkül, nagyságos asszonyom.
Én, azért marasztalom el magát mert úgy lenyeli a Fidesz hazugságait mint egy kacsa a nokkedlit, és napi szinten rongálja a konzervatizmus, a tisztességes jobb oldali politizálás jó hírnevét. Érti amit mondok ?
10:04 du.
Göllner professzor úr!
Nehéz azt megérteni, hogy NEM vagyok Fidesz párti?
Mint tanárnak, nem lenne nehéz.
Én csaj nem vagyok baloldali, ennyi.
Kanadában is mindig konzervatív voltam, nem liberális.
Nem komálom a mostani kanadai kormányt sem.
11:46 de.
@ Figyelő
„Nehéz azt megérteni, hogy NEM vagyok Fidesz párti?”
Igen. Nagyon nehéz. És elsősorban azért mert mindenkire tüzt okád itt 6 éve, aki nem a Fidesz-t élteti, ajnározza.
De azért is, mert azt állítja, hogy a Fidesz egy konzervatív párt, és az anti-kommunista, konzervatív magyarok álmait telesíti. Túrót, kezicsókolom.
A Fidesz egy korupt, hazug rablóbanda álmait teljesíti. A konzervatizmus, hazafiság, kereszténység, anti-kommunizmus hamis köntösébe bújva, eteti magát, és forgatja ki hazánkat a becsületéből, anyagi javaiból.
1:11 du.
Göllner András
Magamból kiindulva – szerintem – Figyelő a túlzásokkal és a valótlan állításokkal szemben védi a Fideszt. Ez tűnhet neked úgy, mintha általában védené a Fideszt. Érzékcsalódás áldozata vagy.
Tedd próbára! Kezd el szidni és mindenféle valótlanságot ráfogni Gyurcsányra. Pl. hogy rendszeresen Hitler beszédeit tanulmányozza, mert ő a példaképe stb. (volt egy ilyen cikk Orbánról) Tudod, az ilyen cikkek hatása kontra-produktív. Ne Figyelőben keresd a hibát.
10:58 de.
Göllner András
2016 november 2
11:46 de.
Göllner, ismerem a véleményét.
A Gyurcsány kedvelők véleménye, hiszen Orbán megbuktatta őt.
Soha nem állítottam, hogy Orbán az igazi, de Gyurcsány és követői eszméit tagadom.
Tehát, kint élek békében, mindenféle ideológia mentesen.
Semmi sincs olyan,hogy csak fehér vagy fekete színű- ha valamit nem támogat az ember, nem feltétlenül ért egyet az ellenvéleménnyel sem. Nehéz ezt megérteni?