Szabad-e együtt vonulni a Jobbikkal?

2018 április 23 2:36 du.88 hozzászólás

Még szinte véget sem ért a szombati tüntetés, épphogy csak hazaért a tömeg, már el is kezdődött a szokásos hisztéria. Hogy Márki-Zay Péterből a Jobbik beszélt. És egyáltalán: hogy Jobbikosok is voltak a tömegben.

Abba kellene hagyni. Nem a Jobbik, hanem magunk miatt. Magyarország ennél normálisabb ellenzéket érdemel.

A Jobbik egy párt, szimpatizánsai vannak, szavazói. Ha szabad a személyes véleményemmel előhozakodnom, én nem tartozom közéjük. Kifejezetten nem.

De vannak emberek, akik kedvelik. És ezek az emberek nem mind nácik. Ezek az emberek ott állnak előtted a sorban a Postán, mögötted a zöldségesnél. Megadják az elsőbbséget a kereszteződésben, vagy bevágnak eléd a külső sávban. Undokok, kedvesek, okosan, buták – olyanok, mint azok, akik nem a Jobbikra szavaztak.

Ezt kell megérteni, felfogni, elfogadni.

Magyar állampolgárok, ugyanúgy, mint azok, akik, szemben a Jobbikkal, demokratának mondják magunkat. Baloldalinak, liberálisnak, konzervatívnak, sehova se húzónak.

(Fotó: Veres Viktor / Zoom)

Ugyanabban az országban élnek, mint a többiek. Nem kell szeretni őket. (Sejtésem szerint ők sem kedvelnek bennünket.)

Most nem a vérnácikról van szó. Nem az antiszemitákról, rasszistákról, kirekesztőkről. Velük nincs miről beszélni. Hanem azokról, akik – hozzánk hasonlóan – nem akarnak diktatúrában élni. Nem akarják, hogy a kormányhoz közeli sajtó még elfogultabb és hazudósabb legyen, mint amilyen most. Nem akarják, hogy a Fidesz bedarálja a bíróságokat, az önkormányzatokat, lerombolja a még nyomokban meglévő demokratikus intézményeket és sóval szórja be a helyüket.

Azok az emberek, akik a Jobbikra szavaztak, ugyanúgy magyar állampolgárok, mint azok, akik más pártokra, vagy senkire sem szavaztak. Hozzánk hasonlóan ők is jót akarnak Magyarországnak – más kérdés, hogy a módszereikkel, érvelésükkel nem értünk egyet.

Ezért nem szoktunk a Jobbikra szavazni.

És van egy rossz hírem a fanyalgók számára. Nemcsak „ideát” okoz problémát sokaknak, hogy szabad-e együtt vonulni a Jobbikkal, közösen követelni, a törvénytelenségek megszüntetését, a bűnösök megbüntetését. „Odaát”, „nekik” sem lehet könnyű lenyelni azt a falatot, hogy olyanokkal kell együtt vonulniuk, akikkel korábban eszükbe sem jutott volna.

Egymásra vagyunk utalva, függetlenül attól, hogy mi a véleményünk a másikról. Közösen kerültünk a kútba, és egymás nélkül nem tudunk kimászni onnan.

Abba kellene hagyni a fanyalgást. Együtt kell vonulnunk – mindenki a maga a piros-fehér-zöld zászlója alatt.

Föld S. Péter

88 hozzászólás

  • Na ez mar igazan nagy elorehaladas a szerzotol, elismerni hogy minden magyar polgar valojaban magyar polgar meg ha politikai valaszteka mas is lenne. A nemzetkozi sajtoban olvasottak alapjan megjegyzensdo lehetett az is hogy Marki Zay Peter, a Hodmezovasarhelyi polgarmester jelen vitte a Budapesti tuntesesek hiret. Persze nem tudhatjuk azt elore, de mondhatnam ,hogy talan tartsunk szemet azon a fiatal emberen. Talan fogunk meg majd hallani, ill. olvasni rola a jovoben.

    Lehet hogy majd Marki Zay Peter lessz az az „uj-sepru”, a magyar politikai eletben. Csupan idore lessz majd szukseg. Ne feledd azt a nevet !

  • Paradox helyzet: a Jobbik is demokráciát akar. Ebben ugyan nem teljesen vagyok biztos, de jelenleg együtt vonulnak képviselőik a baloldali és liberális nézetű pártokkal és szavazókkal.

    Négy évük van rá, hogy a kormányváltó akaratukat valamilyen formában kifejezzék. Nem lesz könnyű, mert MZP már egyel hátrébb lépett, mint azt ma nyilatkozta:

    „A Messiás-elvárásnak nem fogok tudni megfelelni. 200 kilométerre a fővárostól nem kívánom szervezni az ellenzéket, de részt veszek az együttműködésben. Megtisztelő, hogy tőlem várják a megoldást, de nem ez az én feladatom. Amiben tudok, segítek, de több embernek kell ezen dolgozni.”

  • Jobbikosokkal esetleg,
    de a JOBBIKKAL SOHA !!

  • Korrekt, korrekt, de mikor jö már a forradalom?!
    Azt látom, h már megint mindenkit sikerült beletörödtetni abba, h egy elcsalt választás veszteseiként ujabb 4 év erkölcsi és mentális nyomorba kényszeritenek, gazdaságilag pedig el kell szenvedjük, h ha már a multunkat, jelenünket ellopták, most folytatják a jövönk kirablásával, elrablásával!
    Hol vagytok Petöfik?!
    Hol vagytok MÜEGYETEMISTÁK?!

    Ja! Már Londonban? Hollandiában? Németországban?
    Hé! Hé,hé!
    Itt kell a forradalom, nem ott!
    Itt nemelég a virtuális forradalom!
    Nem elég az kibergyözelem!
    Az online-Petöfik nem döntik meg az orbándiktaturát!
    A „world of tanks” hiába masirozik Budapest sugárutjain!
    Fel kell fognunk, h ez nem egy online-game! Ez nem ugy áll le, h kikapcsoljuk a gépet!
    Amit orbán rabol, az nem game-credit! Nem játék aranypengö csillagokkal!
    Hanem a házainkat, nyugdijunkat, tandijainkat, tb-nket rabolja el a maguk valoságában!
    Azokért a pénzekért neked, nekem meg kell dolgoznunk!
    Felfogtátok?!

  • Or+bán666

    „Felfogtátok?!”

    Nem, nem fogjak fel.

    Az itteni hozzaszolasokbol is latom, hogy mindenki azt lat, amire „rálatasa” van.
    A tobbit egyszeruen nem fogja fel

  • „…Most nem a vérnácikról van szó. Nem az antiszemitákról, rasszistákról, kirekesztőkről…”

    De igen, azokról van szó!

    Az egykori Jobbik-párt mai szavazóinak kb 30%-a négy évvel ezelőtt még „balra” szavazott – Vona megcukisodása előtt. A maradék 70% mai is rasszista, antiszemita, stb. Ennek bizonyításul tessék néha a kurucinfo címlapját és a cikkek kommentjeit elolvasni(alacsony vérnyomás karbantartása céljából-:)

    Analógia: Soha nem fogadnék el ajándékot aki korábban szemen köpte a barátomat.

  • -„szabad-e egyutt vonulni a jobbik-al”-
    haaat volna egy eset amikor szabad lenne sooooot meg jot is tenne vele az emberisegnek!!
    espedig ugy ess akkor amikor kozepen vonul a jobbik es ket oldalrol fegyveresek kiserik oket jol megerdemelt helyukre vissza a tortenelem szennyes buzlo mocsaraba!!!
    na ekkor szabad veluk vonulni…………..sooot hazafias kotelesseg is!!!

  • Or+bán :
    Forradalom eső miatt elnapolva…

    Mit lehessen tenni?
    Ha eccer ezt atta ki a Meteorológia Államszerv ?

  • Kedvenc rabbim után szabadon :

    -Ha a szél egyszer-egyszer a szemetet osszefùjja, megteszi azt, hogy legott, szét is szórja…

  • Slappi aztán a rabbiját
    Gázba küldte.Azangyalát!

  • Gavalléros leszek: A Jobbik hívei között kb. 300ezer vérnáci lehet, nem több. Ezt a régebbi pártlistás szavazások eredménye alapján mondom. A többi mindenfelől átállt szavazópolgár, akik mind már valami erős rendet szeretnének. Hm. Aztán majd csodálkoznak, ha meglesz…

  • Kis Ferenc, okfejtésedből nem derül ki, hogy mi köze a Kuruc.info-nak a Jobbikhoz és fordítva.
    Amúgy te életed során voltál már elszenvedője rasszista vagy antiszemita cselekedetnek?
    Ha nem, akkor az biztosan azért van, mert még nagyon fiatal az életkorod. 🙂

  • Alma, ezt már szeretem, a számok nem hazudnak, egy kis osztás, szorzás, egyszerűsítés, hasraütés és már ki is jött, hogy 300.000 „vérnáci” van a Jobbikban, és nem több.
    Ezzel a megoldóképlettel azt is ki lehet számolni, hogy hány tolvaj van a baloldalon? 🙂

  • charlie testver!!
    vernaci feregbol 1 is sok!! nem hogy 300000!!!
    de kihagytad az orszag 76%-at akik ezekkel szimpatizalnak!! -(szonda ipsos felmeres)-
    ok a potencialis utanpotlas!!

  • Bar-lev
    ne bántsad NHC* -t.
    Mert jön Gjurytyz és hozza a zidegenlégiós cimbijét.
    Aki meg hozza a többi obsitost hogy bevédjék a rendpárti *Neonáci Hitlerista Charlit.

  • tudod, charlie, én gondolkodó ember vagyok. A MIÉP 1998-ban és 2002-ben 250ezer szavazatot kapott. De 94-ben csak 90ezret. Gondolkodtam, hol is lehetett ez a 150 ezer, aki durván hiányzik. És megtaláltam a Petrasovics Anna pártjában, ha még emlékszel rá… Így az első évek úgy alakultak, hogy
    1990_170ezer szocdem,
    1994_50ezer szocdem, 90ezer MIÉP
    (ugye, milyen érdekes?),
    1998_250ezer MIÉP vagyis szépen lassan, de tömörültek és szaporodtak is a véresszájúak.
    2006-ban 120ezer MIÉP (a többiek nyilván a fideszre szavaztak),
    és 2010-től kezdve ők mind nyilván Jobbikosok.

    Ember nem vész el, csak átalakul… 😀

  • Alma:
    Ember nem vész el csak árgyúrják.
    Az agymosó-gépen.

  • @charlie
    „Ezzel a megoldóképlettel azt is ki lehet számolni, hogy hány tolvaj van a baloldalon? ”

    Csak relative. Nem bánom, fogadjuk el Dávid Ibolya számait. 70% baloldali, 30% jobboldali. De a Jobboldal sokkal jobban teljesít, fejenként háromszázezerszer annyit LOPNAK. A számtanpélda megoldása ezek után rád vár…

  • Alma, a női politikusok közül Petrasovics Anna helyett én inkább Király B. Izabella szavait figyeltem. 🙂
    …….
    A felsorolt számokat elolvastam, biztos igazak is, de a baloldali tolvajok száma valahogy megint elmaradt. Pedig bebizonyított tény, hogy a baloldali tolvajok számával párhuzamosan nő a radikálisan jobboldalivá válók száma.
    Főleg azóta, hogy Ferenc testvér feltalálta a „trükkök százait”.

  • Mondjuk, vegyük Orbán vejét. Most olvasom, hogy 13 milliárd forintot lopott. Na akkor:
    13 000 000 000 : 300 000 = 43 333 Forint.
    Ennyit lop egy baloldali vő. 😀

  • És hogyan lopja? 160 ezer forintért mutyiban kifesteti az egyik szobáját, és nem fizeti az ÁFÁ-t.

  • Vagy itt van, ni:
    „Hódmezővásárhely önkormányzata csaknem 50 millió forintot költött reprezentációra 2016 októberétől és 2018 februárja között.”

    50 000 000 / 300 000 = 166

    Na, ennyit költ egy baloldai önkormányzat reprezentációra… Na jó, legyen 300 forint, abból kijön egy kóla…

  • Alma:
    A gyobbágyok nem arról híresek
    hogy „családias viszonyban” vannak a számokkal.
    Hazudnak egy irdatlant a ballerekről, aztán másnap
    azt rikoltozzák hogy már mindenki erről beszél.Pedig nem is.

    Például Czeglédyről is azt bírták hazudni hogy a kis vállalkozásában százmilliókat sőt most már milliárdokat csalt el.

    Nevetséges hülyeség, ha valakinek csepp esze van látja hogy fizikailag és számszakilag is nem hogy képtelenség , de vicc-kategória inkább.

    Erre az ilyen NHC* HUNT* meg OIM* féle gyobbágyok ezt mantrázzák éjjel nappal.

  • ” a baloldali tolvajok számával párhuzamosan nő a radikálisan jobboldalivá válók száma.”

    Tévedsz, Charlie. Senkit sem érdekel már a lopás, akkora adagot kaptunk belőle a JOBBOLDALI Miviktorunktól, hogy teljesen immunissá váltunk.

  • OK piros kancsi pumpkin.

    Add az adatokat.

    Hany idos munkasokat adott el berbe dolgozni, s hany even keresztul?
    S mennyitt szedett munkajukert?

    Allitotta hogy „munkakozvetiti” lett volna allitolag.
    De NEM kozvetotett senkit munkaba. Eladta oket dolgozni, mint regen a rabszolgakat, amiert maga szedte a munkabereiket. S aztan nem fizetet semmit az idos munkasoknak.

    11 volt aki irott panaszokat emelt ellene. De hany masik aldozata letezett az evek folyaman ?
    Mi volt az osszes osszeg a kezdettol???

    S miert nem fizette oket ? Hiszen profitalt azokon.

    Sot baratja adott kolcsont azt tenni, de meg az a penz is eltunt, s nem fizette a szegnu idos eladott munkasokat.

    Na hah-hazd azt !!!

  • ALMASI ALMA:

    Pontosan mifele „reprezentaciora” koltottvolna 50 milliot ?

    Lenne jo teljes listat nyujtani annak adatan ?

  • Biztos hogy nem vonultak a rosszabbikkal ?

  • Bende:
    minek kéne válaszolnom minden fennt van a NET-en nem vok az óvónénid

  • NHC* megin nyomatja az ócska jobbágy propaganáját
    PEdig már rég vége a választásnak

    *NHC = Neonáci Hitlerista Charlie

  • Bendeguz79
    2018 április 24
    4:34 du.

    Aztsem tudod (és nem is értenéd meg)miről megy a diskurzus.Olyan vagy mint egy úthenger a virágosmezőn.

    Megaztán senki nem gondolja hogy az általad kért
    „számok” fikarcnyira érdekelnének tégedet.
    Csak krakélerkedni próbálsz itt.

  • bendeguz, nyilvan kokakolara meg fottvirslire mustarral – dizsoni csipos – kepzeled aztat jonnek onkormanyzatokhoz emberek virsli enni hogy lehet kolteni el aztat penzet… Nemtud te semmise jonnek és bumm virsli nakepzeldel… 50 millio az van minden napon szazharminc ezer koltesvanadobol hogy aztat leheccseges es tisztesegesen? Jameg kave.

  • Orros666. Szép írás, kerek:)

  • Alma:
    Így ne írj neki mert nem érti meg.
    Ha meg megírod neki óvodás stílusban(amit megért),nem hiszi el

  • EZT akartam kitenni nem az előzőt.
    Chris, ha lehet ne engedd hanem ezt helyette:
    http://nepszava.hu/cikk/1158363-dobbentes-ok-miatt-olhetett-embereket-a-kanadai-gazolo

  • charlie írja:

    „…okfejtésedből nem derül ki, hogy mi köze a Kuruc.info-nak a Jobbikhoz és fordítva.”

    Ugye, ez csak egy álnaív felvetés!?
    Ti. széles körben ismert az összefüggés az említett szennylap és a jobbik között.

    ps: A jobbik közönségének 2/3-ad része rasszista és antiszemita. A megcukisodásuk pedig csak Simicska kamuja.

  • Kis Ferenc:
    És ragacsos is az a „cuki”
    Lásd Charlie negédes stílusát.
    Ragad reánk. Levakarhatatlanul.

  • Neeem ééééérti?
    Geyza, pedig mennyit dolgoztam a stílus kidolgozásán, hogy az ő nyelvén szólhassak…

  • Kis Ferenc, „Ti. széles körben ismert az összefüggés az említett szennylap és a jobbik között.”
    Ha valakinek erre a rugóra járhat az agya, akkor csúnya összefüggések jutnának eszébe, azokról az anomáliákról „amik széles körben” ismertek. Nem is mondok példát, mert megint kapom a jelzőket…
    ……..
    „A jobbik közönségének 2/3-ad része rasszista és antiszemita”
    Akkor tapsikolhatsz örömödben, mert ismert liberális vádak után pont egyharmaddal csökkent a számuk.

  • Alma:
    Pusztába kiáltott szó maradt.
    Akkor inkább jöjjön velem szép hölgy elektront szemelgetni.

  • charlie

    Kétharmad/egyharmad arány ide, v. oda nem kicsit bizarr együtt látni az árpádsávos lobogók „alatt” az lmbtq-sokat.

  • Slapaj
    akkor a te „keddvenc rabbi”-d a kadar jano volt?
    mert azt az mondta amnaesztia ugyben-(csak maskent mint te itt)- „nem azert soportuk ossze a szemetet hogyu most hagyjuk szetszorodni”

  • -„szabad-e egyutt vonulni a jobbikkal?”-
    hat mindenesetre joparat boldogan elkisernek vagy az akasztofaig vagy a kivegzo osztag ele!!
    mint 46-ban az oktogon lampavasain olyan jol mutattak a fel logatott nyilasok teee, azt valami orom volt nezni!!

  • Bendegúz! – 4:34

    Ezeket a számokat a maga által az imént feldicsért Márky Zay Péter pgmester úr adószakértők bevonásával végzett hódmezővásárhelyi hivatali vizsgálata tegnap hozta nyilvánosságra.

    Neki csak hisz H. Sharifka 😀

    .

  • BUTASÁG ÉS KEGYELETSÉRTÉS

    Hogy szabad e vonulni a Jobbikkal, az olyan kérdés, mintha 1933-ban Ernst Thälmantól* azt kérdezték volna, szabad e Hitlerrel együtt vonulniuk ?

    Ernst Thälman 1924-től birodalmi gyűlési képviselő, akit a demokratikus körülmények között hatalomra került nácik (magyarul jobbikok) a legelsők között, már ’33 márciusában rögtön koncentrációs táborba zártak…

    Szörnyű volt hallani a Kossuth téren azt a beszédet, ahol a főszervező ifjú titán szónok azt áradozta a megafonba, hogy

    „…milyen nagyszerű pillanat itt látni együtt vonulni a nemzetiszín, az európai, meg az árpádsávos zászlót…”

    Ez a bölcs legényke – nincs egyedül – csupán azzal nincs tisztában, hogy konkrétan e fenkölt jelkép jegyében, e zászló alatt végezték ki, illetve hurcolták el Magyarországról az örök vadászmezőkre félmillió honfitársunkat, gyerekeket, nagyszülőket, anyákat, stb. … 🙁

    .

  • NEMCSAK A JOBBIK

    Az, hogy az árpádsáv . f e n y e g e t ő . szimbóluma mennyire együtt haladt Orbán 1998-tól szervezett megmozdulásaival, megfigyelhető volt a nagy ünnepek Orbán féle naggyülésinek forgatókönyvszerű jelképhasználatában.

    Eleinte sűrű, szinte zászlóerdőben több volt az árpádsávos, mint a magyar trikolór. Aztán látszott az egészen, hogy szinte koreográfia szerint használták. Még a Csíksomlyói Búcsún is egész falvak tömegesen hurcolták gyilkos jelüket, miközben persze papjaik segítségével Jézus dicsőségét hirdető szent énekekeket zengezdeztek azanaszét az éterbe.

    Mindez így ment egészen a FidSS 2010-es „demokratikus” fülke-feltámadásig. Akkor aztán valami központi direktíva (talán az EU előtti szemérmesség) hatására az orbáni ünnepségeken mégis fokról fokra el kezdett ritkulni e mocskok száma és csak a Jobbik megmozdulásain nyert igazán polgárjogot a véres árpádsáv.

    .

  • Voronyezs kollegánál az öt point

  • az „arpadsav” 1933-1945 kozt szegyenletesen leszerepelt!! mocskos lett a naci – nyilas eszmektol!! eppezert annak ma is szennyes a multja-jelene es a jovoje is!!

  • Voronyezs, fogd már vissza a marhaságaidat, soha ilyen békében, jólétben nem élt a zsidóság, mint manapság Magyarországon. Gondolom ez zavarja piszkosul sötét lekedet, aztán próbálod itt provokálni a jónépet.
    A magyar történelmi zászlókat, tradíciókat, jelképeket hagyd meg nekünk, én se adok jó tanácsokat, hogy mikor és mennyiszer milyen jelképek alatt, mások mit követtek el.
    Inkább azon gondolkodj, hogy miközben a brüsszeli liberálisok „magyarországi antiszemitizmusról” hazudoznak, a hazai zsidó szervezetek hányingert keltően és gyáván, meg se nyikkannak ez ügyben, pedig teljes mellszélességgel kellene kiállniuk a magyarság mellett.
    Megint, mint már kismilliószor, elmarad a közös sorsközösség-vállalás, na látod ettől kellene rettegned, nem a zászlólengetőktől.

  • Charlie, az árpádsávos zászló jelenleg cigányellenességet és magyarellenességet is jelképez, amennyiben az a bizonyos magyar esetleg libernyák.
    Maga a zászló nem tehet semmiről, régi magyar zászló. Ti tehettek róla, hogy az emberek legtöbbjének összeszorul a gyomra, ha meglátja. Mert nemcsak Szálasira, hanem Csurkára, Bácsfi Dianára, és még számtalan sötétlelkű nyerészkedő politikusra is emlékeztet és nem is olyan régről.
    Most próbáljátok „tisztára mosni”, mert nyilvánvaló,hogy a „közös ellenzéket” valami középjobboldali nemfidesz söpörheti össze, és a Jobbik ez szeretne lenni. De én azt hiszem, ez sajnos nem fog menni. Hagyni kéne a jobbikot kiüresedni, és egy látszólag normális konzervatív pártot létrehozni. Legalább addig, amig hatalomra kerülnek. Aztán jöhet a mindentbele, meg az istenirgalmazzon…

  • Bar-Lev:
    Pontosan erről van szó:
    Nem magával az Árpád-sávokkal van a baj,
    hanem amit ezek a Charlie félék ráragasztottak.
    http://www.atv.hu/belfold/20150605-hungarista-zaszlo-a-jobbik-trianon-megemlekezesen

  • „Sorsközösség”
    Aszongya a náci Charlie hogy SORSKÖZÖSSÉG

    Lófaszt apukám !!!!!!!!!!!!!

    Elődeidnek aljas tetteiért vállajon veletek sorsközösséget az akinek elment az esze.

    Pl. Lalikicska vagy HUNT.

    A nép többségét felejtsed el.

  • Alma, ha én tudom türtőztetni magam, – és nem minden liberálisról gondolom azt, hogy nemileg semlegessé műtött, herointól elhülyült, szeretteinek az eutanáziára befizető, gyerektelen, istentelen, a világban egyedüli szépségként a fegyverkereskedelmet látó biomassza, hanem vannak köztük akik a világot szebbé, jobbá tennék – akkor én is elvárhatom a végtelenül toleránsoktól ugyanezt.
    Minden specifikus jelkép akkor kerül elő, amikor a magyar igazságtalanságot érez. Például, most is előkerülhetne az árpádsávos zászló a Síp utca 12 előtt.
    Alma, többször leírtam, a jobboldal célja a kormányoldal és az ellenzéki oldal egyidejű uralása. Nekem rokonszenves lenne ha a Jobbik váltópártja lehetne a Fidesznek, de az értékrendemtől távoli ballibsi sallangok nélkül.

  • charlie
    2018 április 27
    12:49 du.

    Uralod ám a…

    Elmész te a francba a Szabó Alberteddel együtt.

    Népuralmisták…pffúújjj

  • „nem minden liberálisról gondolom azt, hogy nemileg semlegessé műtött, herointól elhülyült,”
    Nahát, charlie, hogy te millen nemes kebel vagy…

    De arra kíváncsi lennék, hogy szerinted mi a bal-sallang és mi a lib-sallang… Ha elmagyaráznád…

  • charlie

    te nyomorult hazug diszno!!
    -„soha ilyen joletben a magyar zsidosag…”???
    azert bertek ossze es kopkodtek le az oreg ex forabbit fenyes nappal pesten,es azert ment a korusban „mocskos zsidok” a hosok teren mer oly kurvabiztonsagban elnek ott a zsidok!!
    te szellemi nyomorek te

  • Alma, most kiderült, hogy te évek óta nem figyelsz rám! 🙂

  • Szteem NHC* egy túlburjánzott sallang itten.
    A „népuralmista”…okádék.

  • charlie, miért figyelnék rád különösebben? Írtál már valami olyasmit, amire érdemes?

  • Bar-Lev :
    Kertész Ákosról már ne is beszéljünk.
    Lehet hogy per pillanat nem jellemzőek az atrocitások,
    de „bele vannak kódolva a rendszerbe”.És a közbeszéd ijesztő.

  • Voronyezs

    igen!
    es Ernst Thalmannt a buchenwaldi kz lager krematoriumaban tarkon lottek a testet elegettek es kiszortak a hamvait a krema mogotti hulladekdombra!!
    a kivegzes-(inkabb kozonseges gyilkossag)-szemelyesen Goring parancsara tortent!
    ——————————————————————————————-
    Geyza

    na igen az elhiresult „Kertesz Akos eset”!! gyalazatos volt na!!
    aztan ott volt az orrba-fulbe gyalzkodva zsidozo bayer zsoti tisztikeresztje sztori is!!!
    aztan ott voltak a parlamenti nyilt zsidozasok,zsidolistazni vagyasok!!
    -ezeknem hol volt ez az aljas elvetemult nember aki azt mereszeli itt leirni hudekurvabiztonsagban elnek a zsidok magyarorszagon??!!!

  • Kedves Geyza!
    10:38-kor

    Írod, hogy „nem az árpádsávval van a baj[od], hanem amit ezek a Charlie-félék ráragasztottak…”

    Úgy gondolom, nem egészen jól látod, hiszen maga az árpádsáv nem oly értékes jeléképe történelmünknek, hogy megengedhetnénk magunknak, hogy annyi gyalázat és mocsok közepette, vagy inkább után, amit ez alatt és ennek nevében legkevesebb félmillió honfitársunkon „”Charlie-k””, H.Miklósok és Sz.Ferencek elkövettek, most oldozzuk fel e penetráns bűne alól csak azért, mert azt a fikciót hirdették, hirdetik róla ma is, hogy állítólag már Árpád-atyánk zászlaját ezek a stráfok díszítették, amit persze márcsak az is cáfol, hogy címerünkben is csupán 1295-től, Áu. azaz Árpád után legalább 300 évvel később jelenik csak meg, de ott egye meg a fene, hadd maradjon benne – legalább mementónak…

    Különben is, ha kimegyek a Hősökterére oszt fölnézek Árpád őfelsége fenséges, csak 1896-ban(!) emelt fantázia szobrára, hát biza ott se, semmiféle árpásáv, mégcsak kettőskereszt se, ellenben mindenféle állatbőrök, agyarak, agancsok, lófarkak és sok más pogány kellék figyelhető csak meg a maga hanyag ázsiai eleganciájában a vezérszobrokon felvonultatva… [Csak ezt föl ne fedezze a mostani rezsim, mert még képesek és beveszik a Liget-projekt bontási programjába.]

    Attól még, hogy egy névtelen, a dús fantáziájában elszállt szerzetes írnok jó 3 évszázaddal „a történtek”(?) után egy sötét kolostori cellában, avagy ama klastrom-épület legvilágosabb, scriptoriumnak nevezett termében leírta, és művészi iniciáléjában lefestette, hogy anno Árpád ezzel gyütt be Vereckénél az új honba, attó az még csak fikció marad. Hiszen e nevezetes sáv-motívum meglétét eddig semmiféle archeológiai, régészeti lelet, pláne honfoglalói emlék, nem támasztotta alá…

    De vegyük azt, ha valóban létezett volna, akkor is, ama legkevesebb félmillió ártatlan ember, mindössze csak 73 éve kiontott (mág élnek tanúk) [2˙500˙000 liter] vére már úgy egybemosta azokat a vörös sávokat a fehér (más nyelvek szerint ezüst) csíkokkal, hogy az már örökre csak egy véres bűnjel marad.

    Tehát se tudomány, sem pedig hagyománytisztelet nem indokolja, hogy legalább ezt a nem is ártatlan jelképet mentsük föl ettől a tényszerűen ráragadt, penetráns bűn mocsokától. Ne legyünk mi a véres lepedőjét minduntalan „sikálgató Ágnes Aszony”…

    Geyzám! Tod’mit? E gyilkos jelképnek nyilas, horog, vagy kettős kereszttel tűzdelve, vagy nélkül – egykutya,
    „bocsásson meg inkább az a Radai Rosseb”…

    Üdvözlégy és légy malaszttal is teljes: V

    .

  • Kieg:

    „amit félmillió honfitársunkon e jelképp alatt elkövettek”

    A félmillió nem pontos szám, hiszen a véletlen megmaradtakkal szemben is lkövették pl. a rablás, a jogfosztás, a hátrányos megkülönböztetés stb., sőt a deportálás bűnét is…

    .

  • ˙

    Jómagam 10:26 és 10:30-as kommentjét, tiszta szívemből

    ajánlom

    Charlie nyilastestvér 9:27 és 12:49 alatt jegyzett

    förmedvényéhez, akár annak kommentárja gyanánt is…

    Pontosan rápasszolnak az ő egész fizimiskájára.

    .

  • Utóirat Cahrlie „testvérnek”:

    A zászlólengetők, biztos vagyok benne, hoyg C.tv. köztük volt, (hisz alaptalanul, de meg is „indokolja”) ill. vagy türelmetlenül várva a beigért „Vezéri jel” megérkeztét a konkrét cselekvésre (pl 2006.) addig is csak azt lengették ami a megfélemlítésre – akár egy pillantás ereje által is alkalmas – és amire a Vezértől akkoriban felhatalmazást kaptak: tehát az árpádsávot… (később ezt visszavonta a Vezéri kabinet – de még az 56-os lukaszászlót is levették – a „naggyűlési protokollról”. Vajh miért is?)

    .

  • Voronyezs:

    Legyen elég annyi:
    ha látom az Árpádsávokat, hányingerem támad.

  • nekem meg kinyilik a bicska onmagatol a zsebemben

  • Voronyezs

    a gyujtemenyemben van egy eredeti magyar nyilaskeresztes karszalag! nem volt olcso beszerezni!!
    ez ugyan az mint amit a jobbik ma lobogtat!! arpadsav es zold rom b uszban feher nagy H betu !!
    nos ez van -(zold rombuszban feher H) a nyilasskereszt kozepen az erdeti karszalagon!!
    vagyis a jobbik NYILAS ZASZLOT lenget 2018-ban Magyarorszagon!!

  • Bar-Lev :
    Nekem is van rugóskésem, a kocsiban tartom.Minden eshetőségre..

  • Körtvélyessy Levente

    charlie
    2018 április 27
    3:17 du.
    Te nem vagy komplett! Hogy lehet vitába szállni ilyen [antiszemitizmus miatt moderálva]?

  • Körtvélyessy Levente

    charlie
    2018 április 27
    3:17 du.
    Egye fene, átírom újmagyar pc-re:

    Te nem vagy komplett! Hogy lehet vitába szállni ilyen, magyarul beszélőkkel? (Máskülömben az eredetiben mi volt antiszemita, amitől a kedves moderátornak inába szált a bátorsága?)

  • Nem értem mi a célotok? Nincs elég rettegnivaló? Nem tetszik a társadalmi béke? Annyi hely van a világon ahol semmiféle türelem és tolerancia nem kíséri a jelenlétetek, költözzetek oda mint kielégületlen katasztrófa-turisták.
    Csak aztán nehogy úgy járjunk veletek, mint Dániel Péterrel 🙁 aki megint minket boldogít.

  • Hö höhöh.
    Újabb seggfej érkezett.
    Gondolom Neonáci Hitlerista Charlie
    hívta segítségképpen mert már nem bír velünk,
    ballibsibibsi nyamvadtak csürhéjével DDDDDDDDDDDD

  • Mer ám Magyarországon nincs antiszemitizmus
    ÁÁÁááááá miért is lenne?
    (Neonáci Hitlerista Charlie szerint legalábbis)

    Csak épp az ilyem Körtvéjesi féle
    szarháziak viszik mindenhol a primet.
    de antiszemitizmus…az nincs kérem.

  • Charli napról napra pofátlanabb.
    Mostmár úgy nyilatkozik hogy ŐK AZ ORSZÁG.

    Pedig egy nagy frászt.

  • charlie
    2018 április 28
    4:23 du.

    Na most nyomj egy alapallast kispofam! orulhetsz, hogy nem vagy a kozelemben, hogy ne verjem ki az osszes maradek fogadat!

    Hat hogy veszed magadnak a batorsagot, hogy valakit kiutasitsz a sajat hazajabol?
    Honnan mereszelsz ilyet arra a mocskos, aljas pofadra venni?

    Te senkihazi szarjanko, akinek valami ose az ejszaka leple alatt szokott be ebbe az orszagba.
    de ha meg nem is ugy lenne, akkor is mindegy.

    Ugye, eljutottunk az igazi celjaitokhoz:

    HOGY A NEKED, ÉS A KORMANYODNAK NEMTETSZOKET EGYSZERUEN KIUTASITANI AZ ORSZAGBOL!
    TE SENKIHAZI KISJAKAB: EZERT A MONDATODERT MEG EGY OLYAN ORSZAGBAN IS MINT BRAZILIA HOLNAP A TOMLOCBEN LENNEL

    TE NEM VAGY MAGYAR ALLAMPOLGAR, CSAK PAPIRON, NEM VAGY MAGYAR CSAK HOZONGESEDBEN, EMBERNEK EGY ALJAS SEMMIREKELLO VAGY.

  • charlie
    2018 április 27
    9:27 de.

    meg valamit te mocskos csatornatoltelek:
    En nem tudok rola, hogy az osi magyar jelkepeket egyszer is kerted volna TOLEM, vagy barkitol az itt jelenlevok kozul.

    Ugyhogy ne lopj edesfiam, mert ami nem tied azert a bacsik racsapnak a kezedre.

    Amely jelkep a NEMZETÉ az nem a tied, nem a te maganbirtokod, se a kormanyföé. A kormanyfo is koteles SZOLGALNI EZEKNEK A JELKEPEKNEK ES A NEMZETNEK.

    hogy jossz ahhoz, hogy mered magadnak veni a batorsagot, hogy azt mondjad, : AZOKAT HAGYD MEG NEKUNK!

    Ki vagy te az a nekunk? Egy sehonnai bitang ember?

    Nem, te egy egyszeru beteg, maniakus, nyomorult ember vagy.
    De a all zaszlo neked is, gyogyittathatod magad.

    Es itt letudtam. VILAGOS?

  • Geyza
    2018 április 28 5:03 du.

    Geyza, sajnos az orszag allapota valoban nem ad okot semmi oromtelire.

    Rasszista ideologiaval lehetett mindig a legkonnyebben egymasnak uszitani a nemzetet.

    Olyankor, amikor
    1. – jelentos tomegeknek a kulturalis szintje a beka segge ala esett.
    2. – jelentos tomegeknek a megelhetesi kilatasai pedig ennel is lentebb, a tengerfenek szintje alatt van.

    es most ennek lehetunk tanui.

    ilyenkor jonnek a charliek meg az ilyen leventek, akik ugy isszak ezt magukba, mintha valami szivacsok lennenek

    Innentol lehet uszitani europa ellen, zsidok ellen, demokratak ellen, mindenki ellen, ahogy tetszik

  • Gabriel

    gondoljunk csak bele picinket!!
    az lesz amire ez az operettnyilas charlie celoz es akikrol ugy latjak hogy nem ugy ahogy ok azt kiutasitjak!
    legyen!!
    de!!!!…………es itt jon a retorzio!! minden kulfoldi orszagbol ugyanezen alapon paros labbal rugjak ki a charlie feleket!!!
    el tudod-te kepzelni azt a maleszaju obegatast hungaria felol jovend,;-„jajj jajj haaaa bancsaaak a szegiiiiny maaagyaaart!!”
    lesz azonnal „magyargyulolozes” ezerrel!! -arra egy masodpercig se gondolva hogy ok maguk vagtak ki a fat sajatmaguk alol!!
    mer ha a magyar barmi f@szsagot is kovet el…………..azert mindig valakik masok a felelosek!!-(szerintuk!!)-

  • Gabriel, a neten csak habkönnyű figurák fenyegetnek erőszakkal, használnak ordenáré jelzőket, hisz tudják nincs kockázata.
    Éntőlem csinálhatod, nem zavar, magadat jellemzed. Ha sietsz Geyzat utolérheted, ő már hölgyeket is tud a véleményük miatt fenyegetni.

    A szövegértéseddel baj van, senkit nem utasítottam ki, csak ezt a kis országot becsmérlőket nem értettem, miért nem költöznek békésebb, nívósabb helyre.
    Erre persze elfelejtettél válaszolni, segítek: mert nincs a világon még egy ilyen béke szigete a zsidóságnak, mint Magyarország. Nem véletlen a tömeges izraeli turistadömping sem, barátságos társadalom látja vendégül őket. Teljesen életszerű elvárás a magyaroktól, az „antiszemita bélyeggel” jellemtelenül, igaztalanul kereskedőket közösen kell elítélnünk.

    Ha a magyar hagyományokról azt kérem, „hagyd meg nekünk”, az azt jelenti, hogy mi vigyázzuk, életben tartjuk, ápoljuk, a rátaposóknak meg kiteszünk egy táblát: A magyar értékekre taposni tilos!

  • Orsós Elemér

    charlie
    2018 április 29
    3:43 de.
    Nagyon helyeslem a higgadságodat és példamutatóan liberális toleranciádat, a rothadó kapitalizmusban senyvedő emigrációnk meg had szenvedjen attól, hogy a lecserélt új hazájuk belpolitikai vitáiba nem tudnak vagy mernek belekontárkodni, ezért inkább minket kábítanak, lázítanak, gyaláznak nagy hazafias szakértelemmel és együttérzéssel! 😀

  • charlie
    2018 április 29
    3:43 de.

    Nem lenne jobb végre lekussolni?
    Megbuktál te szarjankó !

    „uralni akarja a baloldalt”..
    meg aszongya:
    „a történelmi jelképeket hagyjátok meg nekünk.”

    Eltakarodsz re a jó k….dba !!

    A körtvéjesi náci csókosoddal együtt.

  • Bar-lev

    Sajnos ez mindig is igy volt, a kirekesztesre torekvok amikor oket szamonkerik, rogton eljatszak az „aldozatot”.

    Onnantol „mint jogos onvedelem” a tamadasuk, a gyilkolasuk.

    A horthy korszak a legjellegzetesebb pelda rá, de ugyanezt másoljak a magukat palesztinnak hivo nepsegek.

    A torokok is ismet ezzel indokoljak a kurdok gyilkolasat.

    Es sajnos ez rohadt, gyuleletes szellem ujra erot magyarorszagon.

    erre mondjak, hogy satani – nagyon tudatos, csalafinta, barmire kepes – kepes olni, butitani, nyomorba donteni – csak hogy a celjat elerje.

    Az embertarsaik szamukra vagy „ellenfelek, vagy csatlosok”
    Az ilyen, emberileg „charle tipusok” nem veszik eszre, hogy ok se tobbek ebben a jatekban, csak egy bábuk, egy eszkoz. Ha kell – amikor eljon az ido, hogy olni is kell – mar nem lessz visszautjuk, mas valasztasuk, mert ha nem teljesetinek, „mennek a levesbe” maguk is.

  • Minden fasisztanak:

    A magyar hagyomanyokat, ertekeket senki, de senki nem sajitithatja ki.

    Aki azokat KISAJATITJA: az ELTULAJDONITJA AZOKAT!

    Fasiszta baratocskaim! Nagyon megszoktatok a komunista rezsim alatt azt is, hogy „mienk a gyar, vigyuk haza”
    Loptatok is gatlastalanul.
    Most se tesztek mast, csak kiforditottatok a koponyeget.

    Majd ti megmondjatok, hogy ki vigyazhat rá!

    Pontosan egyenlo a komunizmus a fasizmussal.

    Idejon egy egypar mocsok, szarhazi, semmirekello, es azt mondja:
    „- Hogy grundoltam”.

    Ne barataim, ti ne menjetek el ebbol az orszagbol, de hogy nem vagytok magyar emberek az holtbiztos. De megturunk.

    Alljunk ki szemtol szembe eloben barmikor, a szemetekbe mondom, nem kell ezzel ocska szoveggel se amitani, hogy bezzeg az interneten.

  • Gabriel, azon hogy „a fasiszták sokat loptak a kommunisták alatt” szerintem kicsit még faragjál, mert így elég bután hangzik. 🙂
    ….
    „A magyar hagyományokat, ertekeket senki, de senki nem sajitithatja ki.
    Egyetértek, a fentiek mind a magyaroké, és azoké is marad.
    …..
    „Pontosan egyenlo a komunizmus a fasizmussal.”
    🙂 Tetézed ám a hülyeségeidet, ezért a szövegért mindjárt töröl a moderátor.
    Mondd, neked minden deszka a helyén van?

  • NHC* nem fasiszta.

    Hozzá és a gondolatvilágához képest
    a fasiszták még ártatlan szűzleányoknak számítanak.

    *NHC = Neonáci Hitlerista Charlie

  • Gabriel
    2018 április 29
    11:14 de. Megis, Te kit tartasz fasisztanK? Aki nem ert egyet veled? Vagy azt aki 61 eve kin t el, mert nem kert a „nepi Demokraciabol?”