Az agymosást sem lehet elég korán kezdeni
Ha egy óvodában mosoda működik, azt teljesen megértem. A kisebb gyermekeknél előfordul, hogy leeszik magukat. A munkahelyi éttermek tapasztalatai alapján a nagyobbakkal is. A kisebb gyermekekkel előfordul, hogy akkor indul el a végtermék, amikor nem kellene. A nagyobbakkal is. Bár, az utóbbi időben inkább azt tapasztalom, hogy a nagyobbak egy részének a száján ömlik ki a szellemi latrinatöltelék. Az azonban már kevésbé világos, ha az utóbbi előkészítése érdekében már az óvoda is beáll a sorva. A szellemi agymosás rendszerébe.
Márpedig azzal, hogy egészen kis gyermekkorban elkezdenék az orbanista embertípus előállítását, aligha lehet másról szól. Ugyanakkor teljesen megérthető. Ha nem is feltétlenül az ovisok körében, de nem sokkal később, korábban is nagy hagyománya volt ennek. Abból az ötletből kiindulva, hogy óvodások körében kezdenék meg a NER-kompatibilis idomítást, azt a véleményt is levonhatnánk, hogy Orbán Viktorra igen nagy hatást gyakorolt az egykori kisdobos-mozgalomban való részvétele. De szertenézve azt is tapasztalhatta, hogy a kortársai között is számosak vannak, akiknek a személyisége továbbfejlődött azóta. Így alighanem levonták azt a következtetést, hogy az általános iskola már kései kezdés lehet. Szívük szerint talán már a bölcsődében elkezdenék az agymosást. Vagy talán már az anyaméhben. Esetleg megszületni sem engedve azt, aki nem az „Éljen a Párt!” felkiáltással köszön be a világba. Amelyet kiválthatna több tanú egybehangzó igazolása arról, hogy az anyuka a terhessége alatt a hasára szorította azt a fejhallgatót, amelyben Orbán Viktor beszéde sugározta be a magzatot.
Az éppen aktuális beszéde. Az éppen aktuális szólamokkal, illetve ellenségekkel. Mert azért Orbán Viktor is definiálta, illetve színlelte már magát szinte mindennek, ami a politikai palettán előfordul. A korai beszédei alapján például liberális képzést kaphatna a gyermek. A kicsit későbbi alapján már-már kisgazdás középpolgárit. Most éppen a kereszténytelenített kereszténydemokráciánál tart. A félútnál kicsit messzebb a bolsevik diktatúra felé vezető úton. Mellyel aztán majd elmondhatja: visszatért a gyökerekhez. A hívei, illetve a párttársai közt már amúgy is túlsúlyban vannak. A gyökerek. Elég az ötös párttagkönyv tulajának munkásságára tekinteni. Meg arra, hogy a pártja nem vágta ki, nem határolódott el. Ahogy Orbán szalon-antiszemitizmusától sem. Amiből azt a következtetést is levonhatnánk, hogy az óvodások nemzeti identitástudatának a növelése alapvetően a kiskorú rasszisták esztergálásának fedőszólama.
Egyébként külön vicces a történetben, hogy számos olyan szólamot említenek meg az ezzel kapcsolatos tudósításokban, amelyekkel kapcsolatban a kormánypárt tagjainak bővebb magyarázata sem lenne érdektelen. Mert hétköznapi értelemben a nemzeti identitástudat aligha azonos a kormányhűséggel, ahogy a keresztény kultúra sem azonos azzal, amit akár a KDNP hirdet kereszténység címen. Az is érdekes lenne, hogy egy óvodás mit ért hazaszeretet alatt. Ahogy az is, hogy mit ért mondjuk a Fidesz vezérkara ezalatt. Valószínűleg szintén a kormányhűséget, és a feltétlen lojalitást a vezérhez. Akármelyikhez. Most éppen Orbánhoz. Cseréje esetén bárki máshoz. Ahogy annak idején az ÁVH is otthont adott a korábbi rendszerek verőlegényeinek.
Azzal, hogy a meséket ennek szellemében gondolnák átszervezni már elengedik a fantáziát. Bárki képzelje el a rettenthetetlen ólomkatonát a magyar történelem gyakorlatilag indifferens székely himnuszt énekelve, és a nemzeti lobogót lóbálva. Esetleg széttáncolt cipellők után nyomozó katonát, amint versenybe száll a legkisebb Orbán-lány kezéért. A legnagyobbért azért nem, mert akkor meg kéne vívnia a Turul-háton érkező Orbán-vővel. Egy olyan téren, amit a Tiborcz-féle közvilágítás lát el fénnyel. Márpedig annyira gonosz egy meseátfabrikáló sem lehet, aki sötétben tapogatódzó viadalt mesélne a kicsiknek. Akkor sem, ha valamelyest felkészítené az ovisokat arra a szellemi sötétségre, ami az orbanista embertípusnak kijár. Akiknek nem gondolkodni kell, hanem tapsolni. Valamint éljenezni. Miközben esetleg verik a tőlük kicsit eltérő csoporttársukat. Mert nem elég magyarok. Esetleg azért, mert a stüleik szerint a társuk szülei nem elég magyarok.
Nem mintha a szüleik ismernék a felmenőiket. De ez nem is kell. Elég ha Orbánt ismerik. Képről. A családi ima oltárképe gyanánt. Ami elé oda lehet az óvodást is térdeltetni. Miközben a NER-vezetők gyermekeinek, ahogy már hat éve is, külön óvoda jár. Valószínűleg külön elnyomástani képzéssel és lelkiismeretkiölő gyakorlatokkal. Annak érdekében, hogy az oligarchák csemetéi is kellően NER-kompatibilis idomítást kapjanak. Hatalmit.
Ugyanakkor nem szabad megfeledkezni arról, hogy mindez a mérlegnek csak az egyik serpenyője. A másikban azt tehetjük, hogy a szülők, akár csak szavazópolgárként, nem hajtják el a gyermekeik lelkéért is kufármentalitással kuncsorgó hatalmi tébolyodottakat.
9:15 de.
Értelmes, meggyőző és egyúttal humorral spékelt a cikk. Tetszik! Viszont, igaz régen volt, az iskolában úgy tanultuk, hogy „alatt” a magyar nyelvben ne értsünk semmit, mert az germanizmus! A magyar nyelvben valamin értünk valamit!
10:29 de.
a foto moyyoja leheyne ez is,;-” a Satan es mit sem sejto aldozatai!!”
10:31 de.
no megegyszer!!!
a foto mottoja lehetne ez is,;-” a SATAN es mit sem sejto aldozatai”
10:37 de.
cikkeidet már egy ideje nem olvasom el,most sem!
10:42 de.
A helyzet az, hogy Orban EZT tanulta gyerekoraban is, Es jol tudja, amit gyerekkorban megtanul az ember, soha nem felti el.
En meg arra is emlekszem, hogy kiksiskolas korban szavalni kellett a „Talpra Magyart”! Apam 98 eves koraban halt meg, de a memorija kituno volt, halala elott meg kivulro elmondta azokat a verseket amt gyerekkoraban megatanittak neki!
10:44 de.
nem felejti el.
11:53 de.
Nevelkedik az Orbán-jugend.
12:06 du.
Az „agymosasok” csupan a totalitarian tarsadalmak modszerei, mert felnek azoktol az emberi lenyektol akik talan majd szabadon mernenek gondolkodni a sajat eletuk szabad iranyitasaban, elterve attol amit az uralkodo hatalom dont mindenben es mindenki eletere vonatkozoan.
Csak ugy leheto a „kozossegi” gondolkodas. Amivel az egyen megadja magat es hajlandova valhat a kozosseg egy egyeniseg-nelkulli jelentektelen tagjanak aldozni fel magat.
Az ‘egyeniseg’, sot meg az „egyeni jogok”-ra valo megjegyzes is tiltott s eltorolve.
Nem csoda hogy a „csorda” tarsdalami elmelete neven ismerve.
Az allam a „csordas”, a mindenhato, az isten s igeri gondjat viselni mindenkinek a fogamzastol a hamvaszatasig.
Discent nem engedheto sem a nemzeti szocialus, sem a nemzetkozi szocialista tarsadalmakban.
12:30 du.
hAT, en azer inkabb Orban agymosasa mellett vagyok, mint Gyurcsany agymosasa volt.
A problema, az ellenzek szerintem, ezert lat m indenkibe ellenseget Orban.
Sok a gyulokodes MA IS OTTHON, SAJNOS!
a BALOLDAL KEPTELEN BELENYUGODNI ABBA, hogy vesztett!
1:39 du.
Utód
2018 augusztus 8
11:53 de.
Az !
1:40 du.
Figyelő
2018 augusztus 8
12:30 du.
Mondj már öt..de nem is..három példát a Gyurcsány-féle „agymosásra”
(Elég lesz egy is)
2:11 du.
tóth péter
2018 augusztus 8
10:37 de.
Há kéccségbe fog esni mindenki.
Hogy idejársz nemolvasni a cikkeket.
Főleg hogy tudtára is adod mindenkinek.
Hogy mekkora egy tahó vagy.Idejársz nemolvasni.
Máris megyek zsepiért a krokodilkönnyeim miatt amiket hullajtok
2:20 du.
-„die fahne hoch das reihe fest geworden! Orbanjugend marschiert mit ruhig festen schritt……..”
2:50 du.
Már megint a „cikizés cikk”????!!!!
Az én gyermekemet nem Orbán neveli. Igen szomorú lenne, ha nem a Szülők „istápolnák” gyermekeiket.
Azaz, a cikk tartalmából értelmezve kvázi a gyerekek lettek megszólítva és automatikusan felvetődik a kérdés, hogy milyen jogon?
1.) Ki és miért akar más irányvonalat mutatni az oktatásban?
Egyáltalán hogy képzeli másként pl. a matematika, fizika, nyelvtan stb. oktatását. Inkább a színvonal lehet kérdéses.
2.) Ha valaki értelmesen gondolkodna, akkor fel kellene fogni, hogy mindent meg kellene tanulni. A tanulás nem más, mint az emberi logika fejlesztése.
3.) Igen! Tudni kell például verseket mondani, akár milyen tartalmú is az. Igen tudni kell értelmezni az irodalmat és a történelmet.
*Nekem már sokat hazudtak illetve máshogy állítottak be sok mindent. De, Ha nem tanultam volna és ezen alapokkal nem lettem volna kénytelen átértékelni a világi gyarlóságokat, akkor ki sem alakult volna bennem a saját egyéniségem.
*Hiába tanítanak valakivel pl. hitler jugen vagy sztalinista illetve amerikás politikát, ha tanulmányaim és az élettapasztalat során más lett az álláspontom.
*Szóval!
A kocsiszín és a tejszín fogalma ugyanúgy elgondolkodtató, mint ahogy a cikk összekeveri a politikát a matematikával stb. illetve az oktatást kvázi személyi kultuszra vonatkoztatja és politikát akar belőle csinálni.
*******
Ezen „irányvonalhoz” kapcsolódóan felvetődik a kérdés, hogy a cikk írója hol,mikor tanult illetve mit tanítottak vele és hogyan alakult ki a mostani egyénisége??????????
Megint fel kell hoznom 56-ot és elnézést! De! Konkrét példa, hogy mivel tanították az egyetemistákat és mégis mi lett belőle, mire jöttek rá? Gondolom, hogy tudással voltak „felruházva” és így lett igazságérzetük az élettapasztalatuk ifjú titánjaként.
3:01 du.
Hiába no, a 2/3-ad ezt jelenti, a népnek ez kell, erre szavazott. Az is, aki nem, mert nem ment el szavazni. Aki meg az ellenzéki pártok valamelyikére szavazott, ők meg így jártak.
Akinek nem tetszik, ellehet menni, vagy csöndbe maradni, úgy mint 1948-tól 1990-ig. Most is lesz rá elég idő.
3:13 du.
Irodalom és értelmezhetősége?
A hitler szót például az oroszok gitlernek ejtik. A magyar szójárásban pedig létezik a baka, mint katona.
Akkor, most a „Pál utcai fiúk” című regényben mit jelenthetnek a „Gitegylet” illetve a „Boka” szavak stb.
Nos, a témához azért kapcsolható, hogy a könyvet el kell olvasni ahhoz, hogy ilyen marhaság eszébe jusson valakinek.Azaz,az olvasás sem más, mint oktatás, tehát alapot ad gondolkodni és értelmezni. Mint, ahogy Figyelő is írta, idős apukája emlékezete még versekben is megmaradt. Nem biztos, hogy a vers tartalmát kell értékelni, hanem azt, hogy tudta. Mint, ahogy például a káromkodást is megtanuljuk még idegen nyelveken is.
3:35 du.
Valasz Geyzanak:
Radnóti Miklós: Nem tudhatom…
Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent,
nekem szülőhazám itt e lángoktól ölelt
kis ország, messzeringó gyerekkorom világa.
Belőle nőttem én, mint fatörzsből gyönge ága
s remélem, testem is majd e földbe süpped el.
Itthon vagyok. S ha néha lábamhoz térdepel
egy-egy bokor, nevét is, virágát is tudom,
tudom, hogy merre mennek, kik mennek az uton,
s tudom, hogy mit jelenthet egy nyári alkonyon
a házfalakról csorgó, vöröslő fájdalom.
Ki gépen száll fölébe, annak térkép e táj,
s nem tudja, hol lakott itt Vörösmarty Mihály,
annak mit rejt e térkép? gyárat s vad laktanyát,
de nékem szöcskét, ökröt, tornyot, szelíd tanyát,
az gyárat lát a látcsőn és szántóföldeket,
míg én a dolgozót is, ki dolgáért remeg,
erdőt, füttyös gyümölcsöst, szöllőt és sírokat,
a sírok közt anyókát, ki halkan sírogat,
s mi föntről pusztitandó vasút, vagy gyárüzem,
az bakterház s a bakter előtte áll s üzen,
piros zászló kezében, körötte sok gyerek,
s a gyárak udvarában komondor hempereg;
és ott a park, a régi szerelmek lábnyoma,
a csókok íze számban hol méz, hol áfonya,
s az iskolába menvén, a járda peremén,
hogy ne feleljek aznap, egy kőre léptem én,
ím itt e kő, de föntről e kő se látható,
nincs műszer, mellyel mindez jól megmutatható.
Hisz bűnösök vagyunk mi, akár a többi nép,
s tudjuk miben vétkeztünk, mikor, hol és mikép,
de élnek dolgozók itt, költők is bűntelen,
és csecsszopók, akikben megnő az értelem,
világít bennük, őrzik, sötét pincékbe bújva,
míg jelt nem ír hazánkra újból a béke ujja,
s fojtott szavunkra majdan friss szóval ők felelnek.
Nagy szárnyadat borítsd ránk virrasztó éji felleg.
(1944. január 17.
3:42 du.
A modern kolteszet legszebb magyar verse!
4:24 du.
Figyelő,
a vers gyönyörű,emberi az embertelenség kellős közepén.Viszont az identitás már más kérdés.Mindenki tévedhet.Különösen a magas kultúrájú intellektuelekre jellemző.
4:48 du.
Figyelő:
Gondolod hogy én nem tanultam ezt a verset?
Elemeztük megtanultuk..még feleltem is belőle.
Hogy mit az nekérdezd jó régen volt.
4:55 du.
Figyelo,
Sajnalom,de EZ IS- Radnoti!
https://www.youtube.com/watch?v=_yUXyJd8TcE
5:32 du.
petro
2018 augusztus 8
3:13 du.
Szerintem, ma is hasznalatban van az a szo hogy girtegylet! Minden magyar tudja mit jelent. Ma is vannak ilyenek, talan ezert.
8:00 du.
Agymosas? Persze! Epp mind it nalunk. A liberalis kulturt ovodaban kezdik a Nyugati villagban „some kids have a mommy and a daddy, others have a daddy and a daddy, and we are all one race, the human race, do not notice differences and do not hold on to your own distinct culture that separates us, but embrace no culture that unites us….”. Egyetlen egy kulombseg, ott jobboldal agymosas, it meg balloldal.
2:45 de.
petro
ott „gittegylet”-rol van szo es nem gitegyletrol!!
a keyyo nem ugyan az!! arrol is szo van epp ki ragja a gittet!? ebbol melyik betu nem vilagos neked??
2:48 de.
gy10
nocsak??
‘sztan kik is lennenek azok az „magas kulturaju”-ak??!!
ez a kijelentese erosen hajaz a naci „herrenvolke-und-herdenvolke” elmeletre!!
4:17 de.
Az elmeellenőrzés nagyon gonosz és ravasz és majdnem hogy lehetetlen az áldozat figyelmét erre felhívni. Az áldozat úgy véli, ő választja a maga viselkedését és nem érzékeli az elme kontrollját, mivel teljesen kívül van a tudatától. Az elme kontroll nem szagolható, érezhető és nem észlelhető az érzékszerveknél.
Csoportokba verődött lények az emberek verziója annak az állati csordának akiknek a tagjai biztonságot, szervezetséget és más előnyöket kapnak a csordától ami szükséges az életben maradásukért. Egy csordatagnak a született hajlama az, hogy naponta jó mélyen benyalizzon a többi csordatagnak – de mindenekfelett szent kötelessége a csorda eszmei védelme és ebben a szorgoskodásában mindent el kell követnie, hogy elnyerje a csordájának elismerését. De viszont ezekért a szerzett hasznoknak, ezek a ‘szabványos viselkedésüek’, óriási nagy árat fizetnek ! Ezeknek a szabványos tagoknak az igényeik alárendeltek lesznek, függővé válnak a csordától; az ők gondolataik, állásfoglalásuk, viselkedésük, tetteik, beleillőnek; azaz a csorda beleegyezésével kell hogy legyenek. Egy csordatag nem akar tudatába lenni avval az állapottal ami meghatározza a gondolatait és viselkedését. Egy csordatag csupán alkalmazkodás után áhít ! Erre megy most a játék Orbanisztában a Fidesz vezérkar írányításával – tudat nélküli beidegződés a diktatúrájukba.
Alkalmazkodni mint ragszolgák az az egyik legtisztességtelenségek egyike. Ha elvetjük a jellemünket, ha felhígitjuk az Isten által adott egyéniségünket, páratlanságunkat, akkor kezdjük elveszíteni szabadságunkat. Egy alkalmazkodó egyén nem egy szabad egyén ! Neki muszály a csordát követni – ő egy gyenge jellemű, gondolkodásra képtelen embertípus aki oda akar tartózni ahol sóvárognak egy tekintélyre alapozott, irányadó hatóság után !
4:54 de.
Joe
2018 augusztus 8
8:00 du.
Joe! Intellektuális képességedből csak erre futotta?
6:12 de.
Egyet viszont nem értek!
A cikk írója úgymond feldobott egy labdát, de miért nem „pattogtatja” tovább? Miért, nekünk hozzászólóknak kell egy ilyen cikken „csámcsogni”?
Álláspontom szerint neki is jogában áll, sőt kulturális lenne, ha csatlakozna hozzánk akár „re”-hozzászólásként is.
Az sem kizárt, hogy az ilyen gesztust nem is kell tanítani, hanem….?
6:26 de.
Ha meg ez a lap kvázi cenzúrázva lenne, akkor minket hozzászólókat mire használnak vajon? Egy cikk témájában nem igazán illik hivatkozni a saját „szerzeményre” és főleg nem másokkal kellene megvitattatni, miközben én érdemben „hallgatok”.
6:38 de.
Joe:
Inkább liberalizmust mint holmi diktatórikus eszméket.
6:41 de.
gyuri10
2018 augusztus 8
4:24 du.
Hát akkor TE kisbarátom tévedhetetlen vagy.
Merthogy az intellektusod a bányászbéka segge alatt…
Csakúgy mint nagy elődeid : Mussolini Salazar Horthy stb..
7:19 de.
Érdekes ez az oldal vagy nem? Szerintem időtöltésnek nem rossz és „ülünk a padon”, mint a „vénasszonyok”, miközben a férfiak a kocsmában szoktak pletyizni.
9:06 de.
Geyza
ez a gy*_10 (*=gyalázatos) éppen Pityi_Palko fentebbi;
„Pityi Palkó
2018 augusztus 9 4:17 de.”
bejegyzésében az általa ott leírtak szerinti „napi feladatának” tesz eleget, amikor ide írogat.
Pityi-Palkó tökéletesen leírta a falka működését és lényegét. Én már napok éppen erre készültem, de jobb, hogy ö fogalmazta meg.
9:06 de.
@Geyza A jobboldal szerint ez az uj diktatura a nyugati vilagban.
9:42 de.
Látom nem jelenhetett meg a beírásom.Csak nem találtam telibe a pekenyócemász pikkölőt?
10:03 de.
Kedves joe:
Inkább a „nyugati világ”
mint az áporodott, avittos jobboldali nézetek.
10:09 de.
Pityi Palkó
2018 augusztus 9
4:17 de.
A libertátus nézetek pont ennek az ellenkezőjét hirdetik.
Független Ember vok nem csordatag.
(Legalábbis az akarnék maradni.)
10:12 de.
gyuri10
2018 augusztus 9
9:42 de.
Mivan ideges vagy?
Mit sikoltozol itt mint egy ostoba maca ?
Ha valami nem sikerül
szorijjad össze a fogaidat és mosolyogva tűrj.
De ne rinyálj mint egy nyugdijjas mosónő.
10:13 de.
petropol
2018 augusztus 9
7:19 de.
hehehe Te is szeszkazán vagy ?
Hozott ‘sten a klubban.
12:21 du.
Izraeli
2018 augusztus 8
4:55 du.
Koszonom! ezt is ismerem. Nekem volt egy elosadasom Radnoti kolteszeterol es mgevan a konyve is, osszegyujtott verseibol.
12:27 du.
DE miert „sajnalja”?
12:34 du.
gyuri10
2018 augusztus 9
9:42 de.
Gyurikam, igazan sajnalom, hogy egy rendes magyar zsidoval ez a lap igy banik! Sajnos, en”‘senki sem vagyok,” hogy segiteni tudjak!
12:41 du.
Sajnalom Kedves FIGYELO, es soha nem hallottam ,legalabb is Rakosi ideje leott magyarban a „gitegylet” sem a „girtegyelt” szot !!!
Emlekszem hogy mi a GITT, de mit jelent annak egylete? vagy a GIRT-nek az egylete ?
1:02 du.
Bendegus, sajnalom es szegyellem de megint hibasan irtam .A git-egylet (lehet ket t- vel irva, Nem emlekszem ra)
1:06 du.
Mellesleg , a git egylet szot meg kulfoldon is hasznaljak a magyarok.
2:56 du.
Bendeguz! Magyar irodalom!
Megjegyzem, aki veszi a fáradságot, és újra elolvassa – vagy akár a regényből készült nagyszerű filmet megnézi, gyönyörködhet Molnár Ferenc pontos leírásán, ahogyan a szakszervezeteket jellemzi az összes pozitív és negatív vonásával együtt. Nagyon ajánlom!
3:02 du.
Az iskolai agymosás CSAK akkor hatásos, ha a hanyag szülők arra rábólintanak, a lelkiismeretesek elmondják a gyermeküknek, hogy mi kell a jó jegyhez és mi az igazság! 😀
3:18 du.
gyuri10
2018 augusztus 8
4:24 du.
Kedves Gyuri bácsi!
Én nem tartom visszataszítónak a magyarokhoz való eltévelyedését, mert nem mi tehettünk a vesztéről, hanem egy belőlünk kiszakadt szarházi kisebbség! Én elhiszem, hogy nem számításból lett magyarrá! Nyugodtan be lehet sorolni az idézett verset a legszebb 10 közé, nem a magyar, hanem a világirodalmi rangsorba! (Geyza, Te pedig nyasgem, ha arra gondolsz, hogy nyalizni akartam! 😀 )
3:22 du.
KEDVES düdügőgő ! Olyan vagy , mint máskor és mint cíkkíró barátod! Öleld meg! Most sem olvason el cikkét –annak aki lejáratta magát! és magyargyülölő
3:24 du.
petropol
2018 augusztus 9
7:19 de.
Szerintem fordírva: az vénasszonyok a padon pletyiznek, miközben a férfiak a kocsmában -az alkohol jó hatása miatt- igazat mondanak! 😀
3:27 du.
petro
2018 augusztus 9
6:12 de.
Híííínye de igazad van, jobb helyeken az ilyen szerzőt provokárornak hívják! 😀
4:17 du.
Figyelő
2018 augusztus 9
12:34 du.
Hát ez szép volt !
„Ismertem rendes zsidót is ”
Ez az ócska gondolat-környzet vezetett apránként
a Holokauszthoz.
„Ismertem több rendes zsidót is”…szégyen hogy ezt le bírtad írni !
4:21 du.
Bendeguz79
2018 augusztus 9
12:41 du.
a ” Gitt-egylet” kifejezést nem ismerni
annyit tesz hogy az illetőnek a legelemibb fogalmai sincsenek
a magyar irodalomról.
Tehát TE öregem ezek közé tartozol.
Akinek elemi fogalmai sincsenek a magyar irodalomról, annak következésképpen a magyar helyzetről sem lehetnek alapvető ismeretei, mert nem olvas semmi alapvető dolgot Magyarországról..
De TE azért napról napra megmagyarázod nekünk mi a magyar helyzet.
Nem találod magadat kissé nevetségesnek ?
A Gugliból kibányászott gondolattörmelékeiddel ?
4:34 du.
Kedves FIGYELO;
Koszonom faradsagat valaszolni, de valoban mi a „giy0egyulet” ?
Egy cagy ket TT -vel ?
A GITT az az dope, vagy puddy mint regi modi uveg tartsa az ablakreszeben.
Mi szernecses vagyok hogy magyarokkal csupan a KMH-on ertekezem;)
5:10 du.
Bendeguz79
2018 augusztus 9
4:34 du.
„Mi szernecses vagyok hogy magyarokkal csupan a KMH-on ertekezem;)”
Egyszer jöjjön haza és mocskosul meg fog lepődni, hogy mennyire magyar- és vendégszeretők vagyunk!!!
5:26 du.
Bendeguz79
2018 augusztus 9
4:34 du.
zuzika lefordítanád mindezt valami olyan nyelvre amin -esetleg- valaki meg is érti… mert ez a sok betű semmit sem mond
ja, egy valamit, hogy tenyérrel csapkodod a klaviatúrát és utána nem olvasod el és még azt sem nézed meg amit a rendszer (Windows) pirossal aláhúz mint értelmetlent
7:53 du.
Bendeguz
rendszeresen rágni kell és akkor majd megtudod
de nem lenyelni és benyelni sem
9:00 du.
Már egyszer egy körbefutott itt – mint energia az orion-űrhajón – hogy a magyarság ismérve az, hogy ismeri Rejtő-t.
És érti, megérti – és tud asszociálni általa.
Akarnám mondani …. hogy a keresztény (????sicc) kultúra része – vagy mégsem – vagyis zsidó …. hmmm
mint Karinthy, mint Radnóti, … Molnár Ferenc …
Na itt akad ki a tű Bendegúznál
Hagyjuk – csak azt mondanám hogy nekünk Karinthy az aki az angoloknak George Bernard Shaw
Már mint a magyaroknak – tudom a mély-magyarok ezt másképp gondolják.
Ez az ismérvük …. (bizony)
9:29 du.
Geyza
2018 augusztus 9
4:17 du.Ezt TE hol olvastad? Mert en latom itt ezt a beirast a nevem alatt
10:21 du.
Bendeguz79
2018 augusztus 9
4:34 du.
bucika, namost, ha te magyarnak vallod magad (minő gyalázat) és nem tudod mi az a gittegylet és hogy kik és hol rágták a gittet (igen azt amit te magyarul nem értesz csak puddy igen az!!! csakhogytudd)
tehát magyar irodalomból megbux 1-es leülhecc
sicc
3:00 de.
Figyelü:
Tessék.Itt van:
**********************************
Figyelő
2018 augusztus 9
12:34 du.
gyuri10
2018 augusztus 9
9:42 de.
Gyurikam, igazan sajnalom, hogy egy rendes magyar zsidoval ez a lap igy banik! Sajnos, en”‘senki sem vagyok,” hogy segiteni tudjak!
**********************************
Mert ugye a magyar zsidók általában undorítóak gázkamrába valóak, kár hogy megmenekültek de a te Gyuri-10 barátod hogyhogynem kivétel.
Ő rendes.Ami ritkaság közöttük.
Erre mit esz ez a gonosz világ?
Pont ő vele babrálnak itten ki.
3:06 de.
hehehe figyelitek?
Milyen idegesek lettek az Orban-hívők
egy kis kézzelfogható rendszer-kritikától
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hátpedig..a cikk a valóságot írja, mégha fáj is egyeseknek.
De miért akarják letagadni?
Olyasmi lehet mögötte mint a nácik esetében.
Ők letagadják hogy nácik és a másik oldalra kenik a lejáratott jelzőt.
Ennek a módszernek agyatlan gyakorlója itten pl. HUNT*
4:22 de.
Bendeguz79
2018 augusztus 9
4:34 du.
Kedves FIGYELO;
„Koszonom faradsagat valaszolni, de valoban mi a “giy0egyulet” ?
Egy cagy ket TT -vel ?”
Na, ez a két mondattöredék már önmagában beszédes, hisz a jelek szerint még másolni sem tud! Gitt egylet a helyes kifejezés, és ha valóban nem érti, ne fárassza magát a megértésével mert nem fog sikerülni! Olyan ez mint mikor valaki elmagyaráztatja magának az általa nem értett viccet! Ön szerint lehet egy viccet „magyarázni?” Vagy érti valaki vagy nem – nos, ha a gitt egylet önnek nem mond semmit, akkor talán engedje el ezt a szálat!
„Mi szernecses vagyok hogy magyarokkal csupan a KMH-on ertekezem;)”
Szerintem itt sem kéne – vagy jól fizetnek érte? Árulja már el végre, hogy mi szüksége van Önnek arra, hogy egy olyan online felületen képviselje magát, ahol nem érti a nyelvet, nem érti, nem ismeri a sajátos kifejezéseket, ezért nem tud érdemben reagálni a cikkekre, és hozzászólásokra, nem tud semmit a magyarok viszonyairól az országról magáról még annyit sem, de folyamatosan osztja az észt, aztán ha lát egy olyan kifejezést amivel nem tud mit kezdeni, napokig rugózik rajta! Miféle élvezetet nyújt ez Önnek? Szerintem semmilyent, ezért nem tudok másra gondolni, mint hogy oka van az ön folyamatos jelenlétének, és ez bizony nem az érdeklődés nem is a természetes kíváncsiság, nem a társalgási kényszer, hanem micsoda?
Miért teszi ki magát az állandó élcelődésnek, dorongolásnak, lehurrogásnak stb hisz az itt olvasó, író egyedek nem tudnak Önnel mit kezdeni, mert ahhoz ezeregy képesség hiányzik Önből – mire jó ez?
4:44 de.
Pityi Palkó!
aug. 9. 4:17
Ott a 10 pont!
4:52 de.
Kedves Geyza!
Írod Bendeguznak: De TE azért napról napra megmagyarázod nekünk mi a magyar helyzet.
________________________
Hát ő egy amerikánus tükörből néz minket. Nem baj az, mi úgyis tudjuk, hol görbe az a tükör… És nekünk sem árt, ha egy NAGYON KÍVÜLÁLLÓ szemével nézegetjük magunkat. Ha kissé betűhelyesebben írna, és ha nem túl hosszan, még hasznunkra is válna…
8:11 de.
Kedves ALMA;
Koszonom ertesiteseit a mai magyar irodalomrol es filmeikrol.
De mint veli en a vilag masik oldalan elek, s a maguk elmult 60+ evbeli irodalmai es filmei nekem mint a gorog am.
Hasonloan ha en irok maguknak valami itteni esemenyt ami nem lett vilaghirre, hogy a feneben is ertelmezhetnek ottan ?
Nem goldolnanak arra ?
Masik.
Mint mas cikkel kapcsolatban irtam a „Geyza” nevu gyuloletes gyalazkodonak; hogy en nem az ottani dolgokat irogatom, hanem az ottan letezo es torteno esemenyek es allapotok meglatasait ami vilagviszonylatban tragikus esetenek tunik, aki a vilag mas reszerol latjak.
Maguk ugy latjak az ottani esemnyeket es letet mint az almaban levo fereg latja az almat.
De akik a vilag mas reszerol neznek egy kosar alamt, latjak a rodhadtat almat tisztan.
S nem mint az almaban levo fereg amely azt rodhatta teszi.
Probalja azt is belatni, mielott vadalmaskodik !
8:16 de.
ALMA masik allitasara.
Persze aki nem hajlando vagy nem kepes semmit rationalisan es oszinten vizsgalni, hat ugy mi valhatna javara amig mindent csak ellenez allandoan es vallasosa ?
Azert nem ment semmi sem javukra az elmult 12 evszazadban.
8:47 de.
Almási Alma
2018 augusztus 10
4:52 de.
Hát..ha én „kedves” lennék
akkor nem itt dekkolnék hanem egy
leányneveldében vállalnám a szűztelenítési
munkakör gondját-baját.Akár társadalmi munkában is.
8:49 de.
Besancon
2018 augusztus 10
4:22 de.
Ez biztosan valami lelki mazochizmus nála.
2:53 du.
ORSOS ELEMER;
Koszonom invitalasat !
De en valoban itthon, vagy otthon vagyok.
Sot voltam ottan is 1990-91-ben. Elegem volt.
Soha tobbe nem mennek.
2:55 du.
BESANCON;
Ne legy oly pokhendi bekepzelt, majd konnyen kippukanhatsz am !
3:54 du.
Bendeguz79
2018 augusztus 10
2:53 du.
No akkor pechje volt, mert azidőben tombolt legvidámabban a kiárúsítás, ködösítés, a beetetés és a szemfényvesztés, mára csak a nyelvünk maradt magyar, de már azt is furmányosan hamisítják!
4:01 du.
Bendeguz79
2018 augusztus 10
2:53 du.
Na és még annyit fűznék hozzá, ennek ellenére a következő jégkorszakig szokásunkhoz híven kitartunk, lesz ami lesz, már sokan kihaltak fölülünk!
6:37 de.
„Nem mintha a szüleik ismernék a felmenőiket.”
Írja a tiszteletre méltó szerző.Nem a geyza féle zabigyerekekre gondolt?
8:51 de.
Bendeguz79
2018 augusztus 10
8:11 de.
Nem baj itt van neked Gurltiz.
Ő jó ember.
Megérti a hülyeségeidet.
Kár hogy kissé homokos szegény.
Ha nem vigyázol öregem lassan már csak a homokiak értik a mondókádat.
Tudod ők roppant toleránsak tudnak lenni addig amig remélnek valakitől valamit.
8:56 de.
Figyelő
2018 augusztus 8
12:30 du.
Mondj már öt..de nem is..három példát a Gyurcsány-féle “agymosásra”
(Elég lesz egy is)
9:44 de.
Gyerekek! Simföljük itt szegény B79-et, de egyikünk sem írta meg a gittegylet (egy szó, ahogy a teniszklub is)eredetét.
B79! Tehát: a gittegylet Molnár Ferenc A Pál utcai fiúk című ifjúsági regényében szerepel. Úgy tudom, ez az egyetlen magyar regény, ami külföldi tantervekbe is bekerült, mint világirodalmi alkotás. Kiskamasz fiúkról szól. Egyik csoportjuk, az idealistának is mondható Boka vezetésével a gittegylet. Tagjai esküt tesznek, meg szerződést kötnek, hogy soha nem engedik kiszáradni az ablakkeretekből kikapart gittet. A csapatba nem mindenki kerülhet be – a gyenge, kistermetű Nemecsek Ernő is hiába áhítozik arra, hogy a neve bekerüljön a titkos egyleti naplóba. (Illetve bekerül, de csupa kisbetűvel, mert valami „árulást” követ el.)
A másik csapat a vörösingesek bandája, amit az Áts testvérek vezetnek. Nagydarab, erőszakos fickók.
A harc a két csapat között a Füvészkert, illetve a mellette lévő grundért folyik. A regény a húszas években játszódik, még a TTK közelében, a IX. kerületben volt a Füvészkert, éppen akkoriban költöztették mai, józsefvárosi helyére. Nemecsek hősiesen kihallgatja a döntő csatára készülő vörösingesek haditervét, így sikerül a gittegyletnek megvédenie a grundot.
Ám a vörösingesek felfedezik a „kémet”, és megfürdetik a füvészkerti kis tó vizében. Ez azonban a gyenge tüdejű fiúra végzetes: tüdőgyulladást kap. Bokáék már csak a halálos ágyához tudják odavinni a titkos egyleti naplót, amelyben csupa nagybetűvel írták ki a kis hős nevét.
B79! Olvassa el! Szerintem angolul is megvan, de magyarul is viszonylag egyszerűen érthető a nyelvezete.
2:08 du.
Bendegúzkám.
Tehát azt nevezzük „gittegyletnek” ami olyan egyesület aminek nincs értelme.
Van ilyen a mai Mo.-n szépszámmal.
Súlyos állami dotációval.
Hja..a haverok zsebe az szent.
3:14 du.
találom, a leírásodban van néhány súlyos tévedés. Nem a gittegylet védi meg a grundot, és Boka nem tagja a gittegyletnek, Nemecsek viszont gitt-egylet tag.
A gittegylet szakszervezeti mintára alapított „egylet” a legmamlaszabb tanulók által. Van elnöke, titkára, pénztárosa, minden, ahogy kell. És pénzük is van, mert tagsági díjat kell fizetni. A feladat, hogy kikaparják a frissen begittelt ablakokból a gittet, amit az elnöknek állandón rágni kell, hogy puha maradjon. Amikor a tanár megtudja ezt, feloszlatja az egyletet, és elkobozza az egyleti gittet, de közben az egyik tag a tanári ablakából kikapar egy új adagot, és attól kezdve csakazértis van újra egylet.
Csodálatos megfogalmazása a mamlasz, alapjában véve tehetetlen emberek hatalom elleni passzív ellenállásának. És ilyen értelemben szó sincs róla, hogy értelmetlen lenne, bármennyire is az értelmetlen szerveződés szimboluma lett a magyar nyelvben.
3:18 du.
És még valami. A gittegylet finanszírozza anyagilag azt a vásznat, amelyből egyikük nővére varr egyensapkákat a grundvédőknek.
4:29 du.
Alma.
Miért kell Neked mindig minden apró tévedést észrevenned.
4:34 du.
Alma:
A gaz tanár elkobozta a Gittegylet anyagi forrásait is, melyek -emlékeim szerint- többekközött érték-bélyegbe vagy illeték-bélyegbe voltak fektetve.
7:11 de.
Némá..milyen érdekes cikket találtam:
https://nepszava.hu/3004622_marton-laszlo-macronra-varva
9:02 de.
Kösz Alma – évtizedekkel ezelőtt olvastam, homályosak az emlékeim. Igazad van: akkor dumáljunk, ha valamit biztosan tudunk. De. Nem tartom a regényt igazán jó műnek. Főként azzal a „hős-szemlélettel” van bajom, ami megalapoz sok későbbi (és mai) téveszmét. Lehet, hogy az alkotó szándékai ellenére. De, mint tudjuk, a szándék semmi…
12:59 du.
A cenzor ma reggel is bal-labaval kelt ki az agybol,amint tunik.
Reagaltam „talaom” megjegyzesere a pal Utccai Fiuk meglatasom leve reszben hasonlo a Rakosi kori nezetekkel azon.
De azt torolte.
De nem tagddhatom hogy a novel uzenete a foldterulet szerzese, vedelmeben valo eletvesztes hajlandosaganak a serkenteset anrazolta. Meg ha a novel0ban az a „jatszoter” bolt.
Persze az mindeg ahaborus erdekeket szolgalta minden nemzetek eseteben.
S hogy miert hagyta el Molnar is szulofoldjet, soha nem tekintve vissza?!
No de az tilos itten megjegyezni !
Szbad sajto. Hm???
1:02 du.
Javasolnam a Pal Utccai Fiuk alanyan a;
http://www.hetek.hu/fokusz/200711/a_magyar_mitosz
2:18 du.
hehehe
Bendeguznak írtunk pár sort az általa nem ismert
„Pál utcai fiúk” -ról ,
mire szakértővéjé vált.
Most majd napokig
magyarázni fogja nekünk hogy volt
mint volt és miért volt a regényben ez meg az DDDDDDDD
3:42 du.
Geyza
2018 augusztus 12
2:18 du.
mondd neked milyen trükkjeid vannak ahhoz, hogy elolvasd és meg is értsd amit a >#&@{@&###&bendeGIZI bekörmicél?
tudod ő olyan, mint anno Honthy Hanna elvtársnő és Főhercegné aki mindent jobban tudott!
várom, hogy Aristótelés t kritizálja és kideríccse, hogy azok a Perseidák amelyek ma és holnap azok nem is azok, hanem…
4:25 du.
Rodeo11
2018 augusztus 12
3:42 du.
Megmondom Neked:
Mélységes humanizmusom
és végtelen jóindulatom az,
ami lehetővé teszi az ilyenek megértését.
Dehisz tudhatnád, hisz erről vagyok híres.
A jóságosságomról.
Jó ember vok.
5:07 du.
talalom
2018 augusztus 12
9:02 de.
Kösz Alma – évtizedekkel ezelőtt olvastam, homályosak az emlékeim. Igazad van: akkor dumáljunk, ha valamit biztosan tudunk. De. Nem tartom a regényt igazán jó műnek. Főként azzal a “hős-szemlélettel” van bajom, ami megalapoz sok későbbi (és mai) téveszmét…
_____________________
Kedves talalom, pedig nagyon jó mű, és voltaképpen nincs benne „hős szemlélet”, hanem nagyon is toleráns a másik oldallal… S őt azt is kimondja, hogy miközben hamis háborúban hősiesen harcolunk hamis eszmékért és javakért, mások éppen kihúzzák a lábunk alól a talajt. Ezt persze gyerekként nem veszi észre az ember. Ezért ajánlom felnőttként újraolvasni…
5:49 du.
Találom!
Szerintem alapmű az élethez.
Van még egy kettő – de ez menthetetlenül közéjük tartozik.
Mondjuk abba a csoportba amelyeket a két kezünkön meg tudunk számolni.
12:49 de.
Gabriel
2018 augusztus 12
5:49 du.
én nagyon korai életemben olvastam és felejthetetlen, de számomra Kipling: „A Dzsungel könyve alapmű” és Milne Micimackó-ja
és sohase’ feledjük Rejtő óriási emberismeretét a művein keresztül és ilyen humorral borotva élesen kristály tisztán embert ábrázolni…
Gárdonyi Aranykoporsó, és néhány Jókai mű (Az Aranyember) az összes romantikája ellenére vagy azzal együtt is …Móra Ferenc, és a Móricz Zsiga a költőket nem írom, mert kimaradna néhány és az illetlenség
12:55 de.
Rodeo11
2018 augusztus 13
12:49 de.
kavarom… Gárdonyi és Móra Aranykoporsó ját de a Láthatatlan embert is kihagytam
bocs…
2:53 de.
Rodeo11
2018 augusztus 12
3:42 du.
ÚRISTENNN
Most látom csak mit írsz?
KIK AZOK A ” PERSEIDÁK” ???!
Úgy-e ide nem jöhetnek??
Nemengedi Istenkegyelmébőlmiurunk !
Mintahogy azok a primitiv Pirézek sem jöhettek ide.
Magyar földön magyarember legyen.A Tejjel-mézzel folyó.-ban.
6:21 de.
Gabriel
2018 augusztus 12
5:49 du.
Nem osztom nézetedet.
Szerintem Molnár csak egy ifjúsági regényt akart írni
éshát azt a környezetet ismerte mert akkoriban nem volt más.
Szerintem Molnár Ferenctől amúgyis távol állt az elvont és burkolt filozofálgatás.
Ő egy eléggé nagyformátumú, élet-habzsoló asszonyfaló ember volt.
Álljon itt egy (kissé trágár) adoma róla, mikor New Yorkban járt és természetesen ott is volt neki nője.
A kellemes éjszaka után, délelőtt, lement Molnár a szépasszonnyal egy kávézóba megreggelizni.
Odalépett hozzájuk egy kis virágárús leány hogy aszongya:
-Szép virágot tessék a széphölgynek.
Erre Molnár, halk udvariassággal fordult a leányhoz :
-Ugyan hagyja aranyoskám. A hölgy már meg van b..szva…
7:19 de.
Geyza
2018 augusztus 13
2:53 de.
még „csak” lazán elsuhannak mellettünk és csillognak villognak,
„Istenkegyelmébőlmiurunk ” ha megveszik sem tud ellenük semmit sem tenni! migráncsok a vadabb fajtából és nincs a derótos zsilettpenge ami meg tu’nná állítani őket… a kis pocakos hiába dülleszti a roggyant büdös lábszagú pantallójában (csak az egy van neki többre meg tisztítóra nem telik?)
persze nem úgy, mint a pirézek akik jöttek, mint aki halkan belelépett
10:16 de.
Rodeókám.
Most mennyugottam akkó.
De télleg.
10:19 de.
Rodeo:
Pirézek is ferde illatok lettek?
Ezt nem tudtam.
Ámbár..lehet hogy ott jönnek :
Lennt a lennső lélekúton, hol az Élat állott mint az állat és asphodélos illatokkal öblögetve ablakokba ablakogva és makogva és mekegve..
10:55 de.
Geyza!
Nyilvánvaló hogy művekről beszéltem, amik közül Rodeio fel is sorolt néhányat.
Persze ha jobban belegondolok valóban túlzás hogy az alapműveket néhány művel fémjelezni lehetne.
Hála Istennek számos mű kell valamiféle megalapozáshoz.
Aztán az is igaz, hogy ezen alapművek szerzői is „változatos” életvitelt folytattak.
Ady életére se volt jó befolyással hogy a penicillint csak halála után fedezték fel.
A penicillin birtokában még „sok hosszú párizsi estét” eltölthetett volna
11:26 de.
Rodeio
Most hogy így bele kell gondolnom, azért a sor bizony hosszú
Az alapműveké
Jó néhány, ami a magyar identitásunkat meghatározza.
Mint fentebb rögtön kibukott, hogy aki nem tudja mi az a gittegylet, vagy nem hallott a kis Vukról, vagy nem tudja folytatni, hogy ….. nem lopom a napot, de …..
Az bizony rakhat nekem akármekkora kokárdát magára…
Se não comêramos muito sal juntos….
Aztán szövegelhet nekem akárki néger-kérdésről, de ha nem tudja, hogy hogy bukik le egy szoknyába öltözött fiú, az se megy át a tűfokán.
Aztán aki beszél szeretetről és nem locsolja meg minden nap a tövises és büszkélkedő rózsáját.
Sok-sok mű ami hozzátartozik ahhoz, hogy fingunk legyen arról, hogy kik vagyunk….
de rá se ránts – ember küzdj és bízva bízzál…..
11:51 de.
Sajnalom Almasi, javaslatat nem fogom kovetni !
Nem ohajtanam ismet olvasni egy XIX szazadi gyerek meset.
De hogy a feneben lett volna az a „szakaszervezetek” otleten ???
Mint jeleztem mar, a Rakosi idokbeli meglatas volt, hogy az csupan az akkori csaszari kamikazzee-fele propaganda volt !!!
Serkenteni a kisgyerekeket eletuk felaldozasaval a fold-terulet szerzes es vedelem erdekeben.
Meg ha csak a „jatszo-ter”-ert kovettek el azt !
Irtam mar azt is ,de a cenzor azt is torolte.
Talan maganak lenne szukseges olvasni adatokat hogy a Japan csaszarsag hogyan toborozta, kepeste a fiatal fiukat az onfelaldozasra. Igen, kezdve meg a Molnar Ferenc mesejben levo 14-13-sot meg 11 eves fiakat is.
Persze azokat azon korokban csak a vitorlazo-clubok-ban.
De semmi kulombseg nem volt !!!
Na ,ma ismet azt dicsoitik ???
11:59 de.
GABRIEL megjegyzeseire;
Vajon hogyan segithette volna Ady-t a penicilin ???
Ady volt gyanusitva partja altal a besugonak. Illetve hogy Ady arulta el a partot.
Allitolag, ongyilkos lett.
A robogo vonat ala ugrott.
Gyanus.
Csak gondolkodj.
Ha eleted ohajtanad vegezni, mit valasztanal ?
Velnem hogy talan az lenne mindenki leg-utolsobb valasztasa.
Meg annak otlete is hanyatatos ! Nem ?
Persze abban az idokben nem tudtak meg megallapitani sem hogy elve vagta kette a vonat, vagy mar halott volt. Hm???
3:12 du.
Bendeguz79
2018 augusztus 13
11:59 de.
Úgy te tanulatlan tulok hogy Adynak szifilisze volt !
Hát még ennyit sem tudsz ??!
A Pálutcai Fiúk pedig erősen rádférne.
Jobb lenne ha nem „szakértenéd” már a magyar helyzetet.
Semmit nem tudsz róla. Te önjelölt polyhisztor.
Gyanítom hogy pont ugyanúgy más országok
helyzetéről sem tudsz semmit.
3:14 du.
hehehe a „mindenttudó” József Attilával téveszti ösze Adyt.
Hja az sok „A” betű
Meghaladja neki..
Szerintem a „Boci Boci Tarká” sem ismeri.
3:17 du.
Witz Witz Witz
Bemegy a sznob a könyvesboltba és aszongya:
-Kérném azt az EDÁJ kötetet a polcról.
Mire a boltos:
Az kérem nem „EDÁJ” hanem Ady.Magyar író.
Mire a sznob fagyos hangon:
-Igen ? Akkor köszönöm, de nem kérem…
3:36 du.
Bendeguz79
2018 augusztus 13
11:59 de.
Gyanítom, hogy nem Ady, hanem József Attila ugrott robogó vonat elé, de csak azért, mert Ő kicsivel bátrabb(vagy lököttebb) volt.
3:43 du.
Por favor Christopher! Please me!
Kellenének azok a hangulatjelek – vagy valami hasonló!
A Bendegúz bejegyzésein meg kell hogy szakadjak, a könnyeim csorognak – olyan jók
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Ó Istenem – hát erről írtam fentebb – akiknek nincsenek hasonló kulturális gyökerei – bizony így járnak.
És pont így látszik még jobban, hogy normálisan attól lennénk a nemzet tagjai, ha az azonos kultúrában felnövőként egyforma tisztelettel és örömmel tekintenénk egymásra.
Nem mint egyes önmagukból, emberi mivoltukból kivetkőzött egyedek – akik képesek meggyilkolni honfitársaikat.
Számomra azok, akik a gyilkosokat megpróbálják felmenteni, maguk is potenciális gyilkosok.
Lehet ezért ugatni rám – nem csinál bajt.
4:14 du.
Senki nem irta, sot meg ismetelt megjegyzeseimre sem adta volnsa senki, hogy ma velhetoen a tobb mint evszazaddal elotti ifjusagi novel talan ismet publikalva es nepszerve teve.
Maskulomben senki nem rugkapalna mutatni tudatossagat a Molnar novellajan.
Mert azzal a gyanus meglatasom, hogy miert serkentene ismet az allamhatalom az ottani fiatal fiukat a hosiesen eldobni eletuket, felaldozni valami foldterulet-ert.
*Matg ha a meseben az a jatszoter volt)
Mi az allamhatalom terve ismet ???
Molnar Ferenc muve 1906-ban jelent meg. Nepeszeru volt az akkori evekben.
Sot igen kivalloan jott serkenteni a fiatal magyar ferfiakat eletuket eldobni a Galizia, Po-volgyi es mas veres harcetereken.
Az allam ma sokat rikacsol a Trianoni eseten.
Vajon mi celbol megy mind az ma ???
8:24 du.
Jut eszembe – ha már valaki szóbahozta – hogy tegnap éjjel úgy éjfél után éppen a perzeidákat vártam, és be is jött vagy három. Az egyik ráadásul éppen nekemjött, és elég alaposan felrobbant, úgy, hogy az égbolt felét-harmadát bevilágította… (Mi tagadás, én még nem láttam ilyet a saját szememmel…)
9:23 du.
Orsóskám
„”….de csak azért, mert Ő kicsivel bátrabb(vagy lököttebb) volt….””
Hát bunkóság lekörmöléseben ma jelesre sikeredtél!!
Vagy ez csak egyszerű irigység – nem sárga, mert akkor hatágú lenne
9:37 du.
ORSOS ELEMER;
Koszonom helyreigazitasat.
A ket koltok nevet osszekeverve gepeltem.
Jozsef Attila volt aki halal az elvtarsak uralma elott gyanus ugynek volt veve.
Rakosi ideje utan lett „ongyilkossaga”.
Na de gyilkossag vagy ongyilkossag, mint szifillisz, mindket nemzeyi koltojuk eletere buszkek lehetnek.
11:05 de.
Bendeguz!
nem lehetsz ennyire kis pitiáner – mert aki egyszerre tudatlan és rosszindulatú – tényleg csak az Ur Jézus Krisztus, vagy Mohamed, vagy akárki az égiekkel közül aki irgalmazhat annak.
Örülhetsz, hogy már neked jutott a penicillinből, mert már rég el vitt volna a szifilisz, vagy AIDS…..
11:23 de.
Gabriel
2018 augusztus 13
9:23 du.
Ám legyen, de Te meg tudatlanságban sikeredtél nálam hátrább, mert József Attila köztudottan kissé skizofrén volt, míg Adynak a szifilisz ment az agyára, amiről mindketten tisztában voltak, ezért volt okuk a feladásra!
2:15 du.
Besarcon;
Oly erossen meggyozodtel hogy newm ertek sem tudok semmit, habar a megjegyzeseim celja nem a tudasom dicsekvese volt, de hat mi a feneert irtal egy hosszu ket-kapos reagalast ?
Az teljesen ertelemetlenseg !!!
Aki nem ert semmit, annak ertelmetlenseg lenne irni bar mit is. Nem ???
Vagy ugy vagy kepes bizonitani ertelmetlensegedet ?
2:20 du.
Geyza
2018 augusztus 10
3:00 de.
Ezt nem hittem volna rolad! Nem hittem el, hogy rossz indulatu vagy!
1, kiforgattad a szavaimat!
2, beleagyaraztal olya hazugsagotis, am soha nem jutott eszembe!
Szegyeld magad!
2:23 du.
PITYI PALKO magyarzatara a „csorda” elemelet eletbeli mukodesen.
Az nagyban valaosag, de a „csorda tagok” kritizalasa nem igen erdemes tett.
Mert amig a „csorda” mukodik, ami kb. szaz esztendeje volt ottan mukodesben, a kritizalasokat a „csordasok” edemlik.
A „csordat” csak emlekeztetni kellene hogy letezik szabdsaguk lehetosege is. Ha arra hajklandok lennenek. Lehtnek szabad es onalloak am.
Letuk, jovojuk, sikereik nem fugg a „csordasokon”, csupan a sajat lehetoseguk alapjan a tehetseguk es szorgalmukon fugg.
Fokent hogy belatnak hogy emberi kepesseguk van arra.
Nem kell a „csrdasokat” orokke kovetni.
2:29 du.
JOzsef Attilanak NEM CSAK proletar versei vannak! S0k verset olvstam , nagyon SZEP, vallasos versei is vannak. Persze ezeket soha nem tanitottak az iskolaban.
Soha nem voltam Ady „hivo”, valahogy nekem tul sok volt. Arra versere emlekszem, amt magarol irt. A Gog es Magog fia…
3:41 du.
Reges-regen Ady kaphatott volna orvossagot a Neanderthalloktol.
A „New Scientist” 2018,Aug,14-i cikkeben kozolve a tuddomanyos kutatasok mutatja ,hogy a Neanderthal, kb.48,000-39,000 eve nem csak hogy gondozta a betegjeiket, mozgaskepteleneiket, hanem hasznalt fajdalom-csilapitokat es meg penicillint is.
A beteges-gyenge egyen DNA-jeben talalva „pennicillium”, de nem az erosebb-egszsegesebb egyen DNA-jeben.
Fogaik elemzese is bizonyitja ,hogy tisztan karban tartottak fogaikat.
A mai Belgium helyen elok minden-evok voltak.
De ezer km-re delebre, eszak Spanyolban elok meg csak vegetarianok.
http;//www.newsciencientist.com/article/2123669-neanderthals-may-have-medicated-with-penicilin-and-painkillers
5:21 du.
Figyelő,
nézz utána.József Attila valóban írt vallásos verset is.Én csak egyet ismerek.A címe: SMÁ JISZRAEL. Gyönyörű a vers és olvastam már ivrit fordításban is. Ha tudsz ennél többet mondani, köszönettel fogadom.
5:35 du.
http://mek.oszk.hu/00500/00583/html/
Klárika,
itt küldöm Neked Ady Endre összes prózai műveit.Mind egy-egy gyöngyszeme a magyar újságírásnak.Ami a gayza féle szamojédekre vonatkozik az a 2.kötet 183-as számú cikke.Jó olvasást!
9:38 du.
Orsós!
Ok. Így is lehet értékelni őket. Nyilván kinek a lánya, kinek a mamája.
Nem tetszhet mindenki mindenkinek, akkor az valami nagy hazugság lenne.
Se versekben, se zenében, se irodalomban, se lányokban…. 🙂
És ez így van jól.
Csak ha nekem nem tetszik valami, vagy valakinek az alkotása akkor nem ócsárolom le, hanem nem hallgatom meg, nem olvasom el – attól még felőlem más tekintheti a kedvencének, semmi bajom vele.
Erre akartam kilukadni.
Egyedül csak a kormánynál más a helyzet, mert egy országban csak egy kormány működhet egyszerre, és azt megválasztani nem tetszés, hanem felelősség kérdése.
De már be kell látnom, hogy kis hazánkban ami szögletes azt gurítják, ami kerek azt viszik.
Vagyis ami egyszerűen ízlés kérdése lehetne, azt számonkérik a másikon, ami pedig felelősség kérdése lenne, abból ízlést csinálnak.
4:16 de.
gyuri10
2018 augusztus 14
5:35 du.
Nem tud nélkülem élni.
Csak nem hagyja abba az udvarlást.
4:30 de.
Figyelő:
nem forgattam ki a szavaidat.Ezt írtad szó szerint :
„Gyurikam, igazan sajnalom, hogy egy rendes magyar zsidoval ez a lap igy banik! Sajnos, en”‘senki sem vagyok,” hogy segiteni tudjak!”
És erre én ezt a véleményemet írtam be fennti megjegyzésedre:
„Mert ugye a magyar zsidók általában undorítóak gázkamrába valóak, kár hogy megmenekültek de a te Gyuri-10 barátod hogyhogynem kivétel.
Ő rendes.Ami ritkaság közöttük.
Erre mit tesz ez a gonosz világ?
Pont ő vele babrálnak itten ki.”
És most is tartom ezt a véleményemet.
Nagyon sajnálom.
Evvan.
De tudod mit? Megmagyarázom:
A legundorítóbb burkolt rasszista duma ez :
„ismertem rendes zsidókat..rendes cigányokat–rendes magyarokat rendes kommunistákat rendes pirézeket is”
Mert amugy a felsoroltak ugy „amblokk” undorítóak üldözendőek kiirtandóak.De azért vannak közöttük rendesek is.
A fennti, általad használt kiszólás ezt sugallja.
Gyuri10 pedig, akinek láthatólag elment a józan esze, nyáladdzva nyeli ezt a dumát.
Jó. lehet hogy TE nem vagy képes érzékelni a fennti mondatod visszáságát.
De mostmár tudod.
Vita helyett akceptáld amit írtam.
Továbbá még mindig várom hogy felsoroljál öt..nem is..három Gyurcsány-féle agymosást.Tudod mit? Elég lesz 1 is.
Erre most kérlek harmadszor.Valahogy ezt nem veszed észre.
Szégyelld magad.
Állítasz valamit és nem vagy képes megindokolni.
4:34 de.
Kár ezt ragozni.
Hogy mit írt Ady meg József Attila.
EZT írta Ady a magyarokról.MOST különösen aktuális:
Menjünk vissza Ázsiába
Szeretett úri véreim: a serleg tele. Nincs már itt nekünk semmi keresnivalónk: gyerünk vissza Ázsiába!… Egy kis helyet talán kapunk, persze lehetőleg távol még az ázsiai kultúrára hajlandó népektől is. Bejöttünk – agg krónikások szerint – hős Álmossal s Árpáddal és társaival. Menjünk vissza Rakovszky Stefi, Lengyel Zoltán, ifj. Móricz Pál s a többi nyomában. De menjünk, míg – lehet…
E dicső, gazdag történelmű úri népségtől lakott ország tegnap szerencsésen elérte a legbalkánibb nívót. Az a gyalázatosságában is mulattató komédia, mely ez ország keserves parlamentjében tegnap lefolyt, bele fog kerülni a történelembe. Egy futó percig szeretnék honáruló „nemzetiségi agitátor” lenni, hadd tudnám kellő érzékenységgel felfogni a magyar parlamentben lefolyt skandalumot. Ilyen megríkató baromság megérésére mégsem voltunk berendezkedve, pedig elkészültünk mi már minden megérhetőre.
Parlament kell ennek az országnak? Kancsuka, nem parlament. Azaz dehogy kancsuka. Kisdedóvó, gyermekkert és sok-sok türelem, ha e dicső erényből maradhatott volna valami a huszadik századra.
Vázsonyi Vilmos, az egyetlen magyar népképviselő, akit öntudatos nép választott, nem juthat szóhoz a magyar parlamentben. Nem engedik szóhoz jutni a gyermekek, akik haragusznak, mert kinizsisdi s malomkősdi játékukat megzavarta, a gyermekek, akik, hajh, tizenkilencmilliomod magunk szerencsétlen bőrén kockáznak és malomköveznek.
Az immár legbalkánibb parlamentnek ez a botránya irtózatos, kegyetlen világosságot adott a mi szemeinknek. Olyan titkot világított meg, amit jaj de jó lett volna sohasem tudni. Megtudtuk hogy a magyar parlamenti gyermekek mind egyformák: esküdjenek bár a kétfejű sas karmára, a Széll Kálmán harmatozó pattanására, Kossuth Lajos kalapjára, pápa csalhatatlan őszentsége papucsára, bármire. Obskurus agyuk velejének vastag burkát csak egy kicsit kell megkarcolni, ott zsibongnak előttünk a maguk siralmasan hasonlatos voltukban.
Kultúr-bestiákat mondott Vázsonyi? A kultúra isteni nevében vétózunk e címadományozás ellen. De a bestiák reputációja érdekében is, mert a bestiák mindig ki merik a fogukat mutatni, nem csak akkor, mikor demokrata képviselővel van dolguk.
Szeretett úri véreim, Ázsia ordított fel tegnap bennetek. A nosztalgia, a nomád, baromi ember méla vágyakozása rohamba tört ki. Nem voltam ott, de látom a képet. Középen az agyonhajszolt egyetlen intellektus. Sokat tud, sokra vágyik, merész a hite, elszánt a munkája, nagy a gyűlölete. És – óh szörnyűség – ősei a Jordánon átkeltek. Ez a kis zsidó óriás közöttük. Ezt az óriást fiatalon fölkapta szárnyaira a hír, imádja őt sok ezerek tömege, s tud… Ez, ez a legborzasztóbb! Ez az ember mer tudni közöttük, a tudatlanok között! De meg hogy ez az ember zsidó! Ott áll zavarodottan a középen. Egy harsány szitok hallszik. Lengyel Zoltán kiáltott, egy ifjú együgyű, ki hiányos intelligenciájával más, kultúr országban evőkészlet tisztító sem lehetne. Meg Leszkay úr, meg Rakovszky úr, meg a többi jólismert idióta. És Vázsonyi egy egyfogatú kocsin futtat el ebből a komédia házból, hova bekerülni idestova erkölcsi halál lesz.
Szeretett úri véreim, értsük meg egymást. Kinizsi fáj ugye és a malomkő? A keleti nomád lomhasága lázadt fel ugye, hogy semmisítsük meg ezt az embert még a Krimiából velünk hozott eszközökkel, mert tanulni, tudni, s az ő fegyvereivel állni vele szemben nem tudunk. Ugye így van szeretett úri véreim? Mert csak így lehet menteni ezt a világra szóló skandalumot.
Ha ugyan így is lehet. De aligha. Néznek bennünket kultúrnépek. Látják képtelenségünket a haladásra, látják, hogy szamojéd erkölcsökkel terpeszkedünk, okvetetlenkedünk Európa közepén, mint egy kis itt felejtett középkor, látják, hogy üresek és könnyűk vagyunk, ha nagyot akarunk csinálni, zsidót ütünk, ha egy kicsit már józanodni kezdünk, rögtön sietünk felkortyantani bizonyos ezeréves múlt kiszínezett dicsőségének édes italából, látják, hogy semmittevők és mihasznák vagyunk, nagy népek sziklavára, a parlament, nekünk csak arra jó, hogy lejárassuk. Mi lesz ennek a vége, szeretett úri véreim? Mert magam is ősmagyar volnék, s nem handlézsidó, mint ahogy ti címeztek mindenkit, aki különb, mint ti. A vége az lesz, hogy úgy kitessékelnek bennünket innen, mintha itt sem lettünk volna.
Legyünk ez egyszer számítók. Kerekedjünk föl, s menjünk vissza Ázsiába. Ott nem hallunk kellemetlenül igazmondó demokratákat. Vadászunk, halászunk, verjük a csöndes hazai kártyajátékot, s elmélkedhetünk ama bizonyos szép ezredéves álomról.
Menjünk vissza, szeretett úri véreim. Megöl itt bennünket a betű, a vasút, meg ez a sok zsidó, aki folyton ösztökél, hogy menjünk előre. Fel a sallanggal, fringiával, szentelt olvasókkal, kártyákkal, kulacsokkal, agarakkal, versenylovakkal és ősökkel! Menjünk vissza Ázsiába!…
Ady Endre
NN 1902. január 31.
7:03 de.
Nem értem Gyuri10.-nek mi köze van József Attilához?
Ő egy kommunista költő volt,
akinek a szobrát emiatt pár éve
távolították el a Kossúth-térről.
Hacsak az nem , hogy ő és a megbízói
mostanában talán le akarják nyúlni
József Attila emlékét (is)
Viszont ezzel a 183. számú (fennti) Ady novellával
szépen melléfogott a mi Gyuri10 barátunk.
Mert a SZAMOJÉD kifejezést inkább azokra aposztrofálta az író akiknek mostanában a mi Gyuri10 barátunk éppen nyalizik.
Nem tehet róla az öreg, el sem olvasta alaposan és ha igen akkor sem volt képes értelmezni a szöveget.
Azonban úgytűnik ez a Gyuri10
olyan irók és költők emlékének
a hátán akar magának érdemeket szerezni az álságos hazug imádatával, akik pont azokat ostorozták akiket ő imád:
A diktatúrák kiépítőit.
A pár éve Márc-tizenötödikei ünnepségen előadott
„Talpra Magyar Hí A Haza” c. verset is megcenzúráztatta a Kormány, erre ez a Gyuri10 itt nyáladdzik a vers szerzőjén.
Fel emlegeti Petőfit hogy jópontokat szerezzen magának.
A rasszista fasisztoid beállítottságú Gyuri10
momentán megtiporja Petőfi emlékét.
És a többiekét is.
7:15 de.
petro
2018 augusztus 8
3:13 du.
Az is kiderült, hogy a magyar „pénz” szó a „nincs” szóból származik :
nincs
néncs
néndz
véndz
féndz
pénz
/F.Karinthy/
7:45 de.
Geyza,
Hogy mi koz{unk} van Jozsef Attila-hoz?
Tobbek kozott-ez.
Csodalom, hogy ti-nem ismeritek,de egy
kereszteny pap-igen.
https://www.youtube.com/watch?v=hsV_ODGTois
11:59 de.
Gabriel
2018 augusztus 14
9:38 du.
Mindenben egyetértek, de azért zárójelben had jegyezzem meg, időnként Te sem vagy nálam sokkal higgadtabb! 😀
5:22 du.
gayza,
József Attilát miután meghasonlott a fajtádtól,kizártátok a kommunista pártból.Akkor írta,hogy”dünnyögj Neki egy új mesét, fasiszta kommunizmusét”.Az,hogy a”Smá Jiszraelt”nem ismeritek az természetes.A ti „miatyánkotok”majdnem pontos fordítása.Annak majd nézzél utána melyik ima vagy melyik nép volt néhány ezer évvel előbb.Szórakozz egy kicsit azzal amivel egy idős vagy és hozzád nőtt.
6:14 de.
Izraeli
2018 augusztus 15
7:45 de.
bezzeg nektek lehet vídejó linkeket és a geyza nem üvöltözik miatta, hogy namiújság Wágner úr? ez olyan snassz… majd én is adok be valami link linket ahol a zsinagógát éppen takaríttyák a gójok disznóölés előtt… és sok kósher pálesszal bennük, hogy legyen mitől szédűlniök hamár a szószékről nem hallaccik a szent beszéd…
12:16 du.
Geyza
2018 augusztus 15
4:30 de.
Elkepeszto, milyen rosszindularu vagy!!!
Ezekutanm, a beirasod UTAN a moderator engem buntett meg, azt hszi, hiogy az idezett hazug szoveget EN MONDTAM ITT VALHIOL!
Kozben a te rossz agyadban szuletett csak meg!
Sajna;lom, nagyon csaldtam benned. En soj=ha , sehol nem „Zsidoztam” es soha nem voltam antiszemita, amit itt ebben a sovege ben sugallsz!
2:07 du.
Elemér!
En sosem mondtam, vagy állítottam magamról, hogy higgadt lennék. Sajnos – úgy tűnik, nem egyszerű. Így irigylem azokat, akik minden szituációban higgadtak tudnak maradni 🙁 🙁 🙁
Az ősz haj azonban hoz előnyöket is: tapasztalat
Neked hoznék Bibliai példákat –
Jézus ostort font – és azzal „tessékelte” ki az árusokat a Templomból
De Mojzes ősz haja ellenére se tanulta ki a higgadtságot – pedig Isten 40 évet erre szánt – a száműzetés éveire gondolj
Nem ment át a vizsgán, ezért elérte azt, hogy megláthatta az „ígéret földjét” de a lábaival már nem taposhatta meg.
Ezekkel a példákkal legalább vigasztalhatjuk magunkat …. 🙁 🙁 🙁
5:06 du.
Rodeo,
Mi a fenet akarsz tolem,hogy Geyza panaszkodott
link – video linkjeid miatt?
Igaza van, te szofosastol szenvedsz{ez meg rosszabb
mint Wagner}. Mar megertettuk, hogy bosz antiszemita
vagy, csak mint szelso balos.
Hiaba, vannak Sztalin hivok- napjainkig.
Ez is- vallas. Kulonben – tudtad, hogy Sztalin
ifjusagaban- gruz papnovendek volt?
Minden esetre,ha nem akarod,hogy korul rohogjenek-
{bar szerinted – „ajvekolunk”} szallj le
a magas lorol, es a „hulye gyerek” stilusrol,
nem kell ujra bebizonyitanod meg ket nyelven,
hogy anungod nincs a valosagrol,csak a
propaganda szerint probalsz mindenkit „kioktatni”.
Igaz,neha vagy ket percre hasraesel,pl. amikor
megtalaltam az altalad kozolt kilometernyi angol nyelvu cikk
szerzojet {te rendszerint nem kozlod a forrast}-
akirol kiderult,hogy ugy valtogatja nezeteit,
mint mas a gatyajat-balos ateistarol- anglikanra
es vice versa.
Mi- nem esunk hasra sem „hulyegyerek” stilusodtol
sem az „opera magyarazattol” {amit 3 nyelven olvashatok
szakertoktol-az interneten}.
Ha vitazni,vagy „beszelgetni” akarsz,tedd ezt
erdem szeruen es logikusan,es nem agit.propagandaval
es probald olvasni es megerteni- az ellen velemenyt is.
1:58 de.
Izraeli
2018 augusztus 16
5:06 du.
mi van zizike, elkapott a hisztéria? mit akarsz mondani? mert ez zavaros…mint az öblítővíz… még mindig nem vagyok anti maradok rodeo (a te becézésed szerint rohadeo ami délkülső piréz változat lehet… ) kurva nagy bajban vagytok, vagyunk néhányan akik kiröhögjük a nyomorotokat (szellemi toprongy) és nem ülünk fel a sok rablómesének
majd ha béke lesz ott keresztek és a siratófal környékén akkor írjál újra addig mint a fába szorult féreg
báj báj mongya a zinglis mikor a háta közpire sem kívánnya
12:28 du.
Izraeli
2018 augusztus 16
5:06 du.
bucika, a grúz az egy csodálatos nép ugyanúgy mint az örmény is és nagyon vendégszeretők az oroszok is!!!
jaaa nem is tudtam, hogy te ide a saját véleményedet (neked nincs is olyan csak a moszatosok által kiadott brosúráidból koppintasz, azoknak minden elképzelhetőre van azonnalijuk de legalábbis nagyon fel vannak készülve lévén ők tuggyák a legjobban miben és hogyan kavarják a szart a nemzetközben)
én azért nem adok linkeket, hogy aggyak neked munkát hogyan találod meg az eredetit másrészt meg azért adom be neked mert én egyetértek vele (az hogy önmagammal is szoktam vitatkozni nem tartozik rád, mi mindig meg tudunk állapodni nagyon békés állatfaj vagyunk mind a hárman és vidáman kérődzünk is hozzá—csakhogytudd)
namost erre már nehezebb lesz a megfelelő kiskátét vagy brosúrát megtalálnod… beszélj a rabbival hogy ilyenkor mit is kell bedugni a libanyakba a libamáj mellett… én is nagyon szeretem persze a bőrit ki szoktam dobni a macsek nagyon szereti… kósher tejjel
te nem vagyol egészen kósher meg nem is teljes valahol téged félbehagyott Madőr Nécsőr és úgy is hagyott… valamivel kezelhetnéd magad nagy aggodalomra ad okot az agysérved
hahahahaha
1:23 du.
gabriel
2018 augusztus 16
2:07 du.
Gábor!
Minden szavaddal egyetértek, DE a szmájliaid lefelé irányuló szájgörbületéből én arra következtetek, hogy Te alapjában véve pesszimista ember vagy! 😀 Én a helyedben ugyanezen mondatok mögé felfelé kunkorodó szmájlikat tettem volna, nem azért mert sokkal optimistább vagyok, -pedig az egészségesebb, annak ellenére, hogy ezáltal sokkal sűrűbben lehet pofára esni-, hanem azért, mert mindig valami hülyeségen, valamilyen csínen jár az agyam! 😀 (Egyébiránt -mivelhogy nem volt könnyű életem- már rég a tébolydában kötöttem volna ki, sitten nem, mert ahhoz meglehetősen muján becsületes (vagy mulyán most nem ugrik be) vagyok.)( mellesleg a túlzott szerénységen kívül csak egy nagy hibám van: ha valaki bebizonyítja, hogy hülye vagyok azt restelkedve beismerem, sőt megköszönöm, mert a Megyországba való jutásomat segíti elő vele!)
2:41 du.
Geyza
2018 augusztus 11
8:56 de.
Kerted, hogy csak EGY peldat hozzak Gyurcsany rossz Tetterol.
Nekem, tokeltesen bemutatkozott es sok ezer magyarnak Gyurcsany, mikor miniszterelnok volt!
2OO6 ban, a magyar forradalom 5O eves evfodulojan!. Nem csak azzal, hogy kirendelte a rendorseget a megemlekezokre, de mar reggel 8 kor. Feltunt, hogy nem lehet atmenni egyik Duna hidon sem Budarol Prstre. Nem volt villamos, sem
busz jarat csak a Metro!
6:42 du.
Figyelő
2018 augusztus 17
2:41 du.
NE terejjé..
Agymosásról volt szó.
A balhékról baromságokat írsz és lepereg rólad minden megmagyarázása az eseményeknek.
Okos ember nem megy oda ahol a nácik randalíroznak.
TE odamentél.
Örülj hogy megúsztad csonttörés nélkül.
Ennyike.
8:48 du.
Izraeli
2018 augusztus 16
5:06 du.
seggfejkém… beavatkozni más szuverén országok belügyeibe a moszad kurva annyát
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
amit te nekem rablómesélsz: aki veled nem ért egyet az… dögölj meg nem műxik a britek majd kibasznak onnan is vagy akármi sok shékel sok áruló kac kac
The current hysteria engulfing the British Labour Party resolves itself into a pair of interrelated, if discrete, premises: Anti-Semitism in British society at large and the Labour Party in particular have reached crisis proportions. If neither of these premises can be sustained, then the hysteria is a fabrication. In fact, no evidence has been adduced to substantiate either of them; on the contrary, all the evidence points in the opposite direction. The rational conclusion is that the brouhaha is a calculated hoax—dare it be said, plot?—to oust Jeremy Corbyn and the principled leftist politics he represents from British public life. But even if the allegations were true, the solution would still not be to curb freedom of thought in the Labour Party. At its worthiest, the Left-Liberal tradition has attached a unique, primordial value to Truth; but Truth cannot be attained if dissentients, however obnoxious, are silenced. Given the fraught history of anti-Semitism, on the one hand, and its crude manipulation by Jewish elites, on the other, an objective, dispassionate assessment could appear beyond reach. Still, it must be attempted. The prospect of a historic victory for the Left might otherwise be sabotaged as, thus far, Corbyn’s supporters, whether it be from fear, calculation, or political correctness, dare not speak the name of the evil that is afoot.
4:30 de.
rohadeo,
téged a falra folyattak és a nap szívott ki.pubi az ilyen antiszemita mocskolódásokat a szennycsatornából hoztad magaddal?
9:13 de.
gyuri10
2018 augusztus 18
4:30 de.
gyügyüke, már -mintha- mondtam, nem vagyok Anti, Rodeo vagyok ha tetszik ez neked ha nem… és ha valaki kritizálni meri azt a szar fasiszta apartheid tolvaj rendszert az nálad is anti lesz de az sem bűn … ti meg a világ kiválasztottyai lennétek ha a többség nem szarná le a pofátlanságotokat… és a rasszizmusotokat ha valakik ki merik jelenteni a knesszet nevű bolhacirkuszban, hogy a világ legokosabb népei azok tök rasszisták azaz fasiszták
pont(.) és ki is vagy röhögve
11:13 de.
Geyza
2018 augusztus 17
6:42 du.
En NEM erelek, kerted, hogy irjak Gyurcsanyrol legalabb egy rosszat. Nekem, ez az emlek jutott az eszembe !
12:33 du.
Rodeókám ne essék azé túlzásokba.
12:36 du.
Rodeo11
2018 augusztus 17
8:48 du.
Hidd el addig jó mig a Moszad avatkozik be más országok dolgaiba és nem a KGB vagy mi a franc mostanában a nava annak szemét szervezetnek.
Így is beavatkoznak pofátlanul sajnos, de pillanatnyilag a helyzet még nem tragikus.
Tehát inkább 200 Moszad mint fél NKVD. Vagy Cseka.Mindegy.
1:17 du.
Geyza
2018 augusztus 18
12:36 du.
hogy vagy a moszadnak köszönheti a világ Jared Kuschnert és a donald trump ot
fasizmus totál
beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
kkk
1:22 du.
Geyza
2018 augusztus 18
12:36 du.
magyarázd ezt meg! lécci
szvsz baromság
2:12 du.
rohadeo,
nem vagy te véletlenül egy bosnyák zoltán nevű kivégzett nyilas újságíró leszármazottja.Ha igen,hát meg is értem aljasságodat.
3:27 du.
gyuri10
2018 augusztus 18
2:12 du.
még nem sikerült kivégeznetek ti aljas orrgyilkosok… addig vidáman röhögök rajtad
és leszarom az antiszemita baromságaidat az mit jelent? ha jelent egyáltalán valamit és nem csak egy kitaláció mint sok minden más is a zsidó történelemből a miből a kedvencem a Nóéh…amikor megérkezik Skóciába: hogy aggyanak neki állatokat de nem akar fizetni (ez olyan zsidós) és mongya isten mondá 40 napig fog esni és akkor a skótok azóta is röhögnek: itt -mondd meg a zistenednek- már 54 napja esik és még nem tuggyuk mikor áll el és a Lóth ott kővé is vált
hahahahahhahahahaha
olyan hülyének néztek mindenkit mint ti magatok vagytok
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
beavatkoztatok a süsüék választási procedúrájába és lebuktatok és sok minden más helyen is és ott is lebuktatok aljas szemét hisztérikusok vagytok és egy nagy hatalmas röhögény
ide képzeld el a Rossini Sevillai borbély ából azt a jelenetet amikor az őrmester az éjjeli járőr felfedezi, hogy az akit letartóztat….szóval nektek is ez jön hamarosan és a világ harsányan fog röhögni rajtatok… ribancok
hahahahahaha
és neked gyurcsinéni vagy buzibácsi külön örömök: a csődör fog megközelíteni…mekkora nagy élmény lesz neked ez
hahahahahahahaha
3:38 du.
Geyza!
Figyelő úgysem érti hogy mit kérsz tőle.
Bár ezt Te inkább tudod 🙂 🙂 🙂
4:08 du.
Rodeio
Én csak egyetlen apróságot nem értek:
Hogyan lehet az, hogy ha meglátásod szerint, a töke általi kizsákmányolásért a zsidóság a felelős –
akkor az ellen való harcnak a zsidó Marx, Trockij, Rákosi hogyan lehetnek viszont a kizsákmányolt tömegek szellemi vezérei????
Akár Lukács György és a többiek?
Ez valami nagyon furcsa – nem vagy te zsidó?
Szóval hogy értsd – én moszados ezredestöl kaptam sok üveg nem kosher bort, még kipát is, mert ilyen gyuri féle hülye zsidók, (ha zsidó), képesek voltak ajándékba vinni neki, holott tudták róla, hogy askenázi ortodox.
Ugyhogy rendszeresen a kezembe nyomta ezeket, mondván, hogy te megihatod meg horthatod ezeket ha akarod, vagy add valami gojoknak, de én mit csinaljak ezekkel?
Szóval én tudom MI A MOSZAD, DE INKÁBB NEM AKAROM TUDNI KÖZELEBBRŐL, HOGY MI A KGB MEG HASONLÓ NYALÁNKSÁGOK
4:15 du.
Elemér!
Igazságod vagyon, inkább szolgálnak optimizmusra ezek a példák és az élettapasztalataink, mint kesergésre!!
Erről ugrik be a régi szólás – amely aszongya:
„Sírva vigad a magyar!”
Hát nem jó szólás, ez a magyarság nagy baja – ha szomorúság jön is, vigadni kell – ettől állunk talpra!
4:51 du.
Gyuri,
Nem hallottam ilyen nevu ujsagirorol,
de arrol igen,hogy tobb „kisnyilas” nyert
bocsanatot,miutan kommunistava „valt”.
Vilagos,hogy ezek a „parttagok” voltak
a „leghusegesebbek”.
Igaz,o maga, kora szerint,gondolom-
nem lehetett az, de orokolhette az „eszmenyt”.
5:51 du.
gyuri10
2018 augusztus 18
2:12 du.
Prejudikál, aztán tényként adja elő a fantazmagóriáit.
Ennyi tellik Gurltiztől.
Meg a „nyasgemezés”.
5:54 du.
Izraeli:
Csak városi legendának tartom hogy nyilasokat bevettek az MDP.-be.
Elég komoly feltételei voltak a felvételnek.
Két ajánló régi tag kellett stb.
Az kétségtelen hogy voltak akiket kényszerítettek rá:
Válalati vezetőket mérnököket stb.
De ha nem álltak kötélnek akkor sem „végezték ki ” őket.
Max. nem jutottak tovább az állami hiearchiában.
6:08 du.
Rodeo11
2018 augusztus 18
1:22 du.
Megmagyarázom:
A bálna is moszadot eszik, mégis milyen szép nagyra megnőtt.
Ha kipróbálná az NKVD.-t, meglehet elfogyna mint gyertyaszál melyben titkos féreg foga rág.
4:13 de.
gabriel
2018 augusztus 18
4:08 du.
emlékeztetlek, (te úgyis jelezted másoknak) I Cu kkk
szóval az úgy leve, hogy a zsidók az egész történelmük során a legjobban önmagukkal nem értenek egyet nem a moszatot meg a kipát kellene forgatnod hanem a knesszet nevű bolhacirkuszt abban megy csak igazán a zsibvásár teljesen mint egy Rossini vígoperában… a nem kósher bor az néha kósherabb mint a kósher a kósher az mintha egy iciripicirit ki lenne herélve egyébként ha nincs ráírva akkó’ honnan lehet tudni hogy az most halal vagy nem? hasonlóképpen a vele azonos halál csirkével és halál disznóval (kkk) az általad felsoroltak sorából hiányzik Jézus aki majdnem olyan volt, mint Marx vagy Lukács és őt ki is végeztették (na nem ők a moszattal, hanem a hülye puncius pilátés szal aki utána álmatlanságban kezdett szenvedni és már nem tudott pilátésni sem) és asse’ feledd -lécci- hogy ki lett gáz és ki nem lett gáz a nagy emeletes holló kausztikában amit a sok anti csinált …. na sikerült? remélem, akkó’ jó és kűggyünk Cu -t a bende gizinek aki most tépi a szőrzetét ott majámi (majmai?) délalsón két hisztérikus ujjcsapkodás között…
én az állatokat nagyon szeretem még a papagájokat is de az olyan papagájokat mint a bodácsmacs és a fidel Ő(?) azokat nagyon unom, mint Olympia az Offenbach műben mikor felhúzzák akkor mindig ugyanazt kornyikálja és amikor lejár akkó’ addig nem tud kornyikálni amíg valaki „felnemhúzza” akkor megismétlik a kűrt tudod, mint a Protapopovék csak nem olyan szépen hanem csúszkálnak összve visszva és a zene teljesen süket fülekre talál náluk de ezzel nincsenek egyedül, van még a gyurcsinéni, és a 4.5 méter magas bárnelevné aki karatékid is amikor éppen nem hőbörög…, szóval el vagyunk mi látva csupa Cu kkk
4:32 de.
Geyza
2018 augusztus 18
6:08 du.
már mögest elmoszatolod a lényeget…, és a bálnákat meg haggyad úszkálni azok úgy szépek moszat ide moszat oda…, másrészt nem arról van nagyba’szó amiről moszatolsz… et i mol Ó gia és halál csirke…
na e’vva’ kkk és Cu (kérdezd meg @gabriel t mit jelent…megéri megtudnod)
4:58 de.
Geyza
2018 augusztus 18
12:36 du.
te is fijam brute? szóval a moszad sokkal több halottat és nyomorékot hagy hátra mint a kögöbö+bütyökakisfirnyák+balalajka összesen… be vagy tépve? vagy csak „bevetted” ????
a JP Morgan Chase+++Goldman Sachs = moszad több kárt okoztak a Föld nevű bolygón mint az Argonauták, Agamemnonék, a Pún háborúk, a tatárjárás, a török dúlás és a 2 VH együtt a keresztes háborúkat majdnem kihagytam a macsekszívűvel aki ricsárd is (na nem klejderman)
csak hogy tudd (számolni még tucc két teve szerelés között a nagy villogó ző’d képernyő előtt)
beeeeeeeeeeeeeee
6:21 de.
Rodeo,
Mit szolsz hozza, hogy peldakeped es vezered,
Vladimir Putyin,
1} szinten nacionalista
2} erdekelve van a „reakcios” Izrael tamogatasaban ?
Hinnye, ilyen „jol tajekozott” „informator”
mint te, nem tud rola?
http://www.timesofisrael.com/a-nationalist-streak-runs-though-putins-love-for-jews-and-israel/
6:26 de.
מרים,
próbáld meg beütni a google-be a Kutruc Gizella nevet.A bosnyák zoltán is felkerül vele együtt.Hosszú leírás,de érdemes végig olvasni.Van még egy nagy előnye:az ilyen gayza, garabonciás, rohadeo és egyebek nem tudják eltüntetni,de még egy betűt meghamisítani sem.Egyébként a nyilas pártszolgálatos gyilkosok ÁVÓ-s egyenruhába öltöztek át.Ezt az Andrássy út 60-ban az úgy nevezett terrorházban az átöltöző szobában videón lehet látni.Ez az a bizonyos Andrássy 60,ami a magyarok dicső, kínzó és gyilkoló kamrája volt a nyilas és a népi demokrácia idejében egyaránt.Jó azért ezen kívül volt még néhány,a nép széles rétegeit ki elégítő hely,ahol bele lehetett tenyerelni a vérbe.
6:40 de.
מרים,
ha beírod a bosnyák zoltán nevet a google-ba még sokkal többet is megtudhatsz.A mai neo nyilas jobbikosokról is.
Nem tudom,hogy ez a gayza és kinövései mit akarnak elérni.A rohadeo az egy külön kidobandó szemét.
7:44 de.
Izraeli
2018 augusztus 19
6:21 de.
bucika, csak hogy tudd: nekem nincsen vezérem! egyetlen egy sem…elég vagyok önmagam vezetésére és a te tanácsaidra sincs szüxégem!
caveat emptor… majd akkor hápogj ha béke lesz ott a Levantén és a Maghrebben… és felvirágzanak azok az országok amelyeket „szétbarkácsoltatok” (nem is múlt idő jelen és jövő egyelőre!)
mert a gyáva szar az mindenre lő ami mozog, mert retteg és be van szarva a hajnali szellőtől és a heftijén landoló légytől is hisztériás rohamot kap és azonnal lőni kezd mert fegyvere az van szíve nincs és esze is nagyon mértékkel köbmilliméterekben mérhető és a szám nullával kezdődik a tizedes vessző előtt
a többit beszéld meg barnelevnével meg a gyurcsival alakíccsatok szocialista brigádot és te vezethetnéd a brigádnaplót sok sormintával halal mószerekkel
hahahahahaha
7:49 de.
Izraeli
2018 augusztus 19
6:21 de.
Szerintem ez csak átmeneti dolog Parteingenosse Putyin részéről.
A ruszkik inkább elpusztítani szeretnék Izraelt.
Nem véletlen hogy atomtechnológiákat juttattak Iránnak.
(Megjegyzem Mo. is kötött valami piszkos kis atom-egyezményt Iránnal, aminek a részleteiről nem nagyon beszélnek.)
7:58 de.
Tudom ki az a ” Kutruc Gizella” !!
Ide le í írom minnyá, rímbeszedve :
Kutrucfalva fallal védett
(Szűzből raktak bele négyet)
Falon belül királyi vár,
Abban lakott királyi pár.
Párnak volt egy randa lánya, …(A Gizelle..)
Gonosz sárkány mászott mászott
(Úgy berúgott tegnap Vácott)
Nincs ronda nő csak józanul
A rút sárkány feküdt alul
El voltak így addig amíg
Elunta és ő lett felül.
Majd aludtak kéz a kézben
(Néha más is a lány-kézben.)
Józan lett a randa sárkány
Látta mily rút a királylány …(A Gizella)
Elszálltgyorsanszégyenkezve
Jól berúgni Debrecenbe…
/Vitéz Fóátlóssy engedélyével/
8:00 de.
gyuri10
2018 augusztus 19
6:40 de.
Szerinted érdekel bárkit is ez a Bosznik vagy kiafranc?
A NET.-ről kábé háromszázezer magyar nevű illetőt lehet letölteni.
Hát csak töltögessed őket.
Te Horthy-fan idióta nyugger.
8:15 de.
bús düledékeiden Husztnak romvára megállék…
12:23 du.
Geyza
2018 augusztus 19
7:49 de.
gáyzuzi… ha kérhetem, könyörgök! ne pusztíccsátok má’ a zizraelt… életre kell ítélni méghozzá normális életre amire 658123 Napév alatt sohasem voltak képesek!!!!
éljen Izrael normálisan, vidáman, tréfásan és békében mindegyik szomszédjával és aggyon nekik puszit (persze nem elefántpuszit és nem Judás Iskariót félét mert az olyan zsidós lenne kkk I Cu – még mindig nem néztél utána?)
ja és mielőtt elfeledem: csökkencse a kamatokat
1:31 du.
Rodeo11
2018 augusztus 19
12:23 du.
Lecsökkencselek ?
2:48 du.
Geyza
2018 augusztus 19
1:31 du.
bucika? az hogyan is nézne ki?
ugye az infláció -hivatalosan errefelé- 2,25% (pofátlan hazugság)a bankok a tartósan lekötött betétekre pontosan ugyanennyit fizetnek… Cu! ugyanakkor az áldozat felvesz kölcsönt mert úgy van szervezve az élete, hogy ne tudjon megtakarítani semmit…hát azért meg 4,55-28,92% kérnek és fegyveresen be is hajtják
erről a csökkentésről beszélek
ajánlatod nem érdekel
4:07 du.
Rodeo neked van megtakarított pénzecskéd?
Szerencsés ember.Így már megértem miért
érzed szerencsétlennak magadat.
5:01 du.
Geyza
2018 augusztus 19
4:07 du.
am krokodil aggyon neked puszit
hahahahaha
szokásos te vagy
6:02 du.
Rodeo11
2018 augusztus 19
5:01 du.
Maraggyá’ má’ a Gurltiz barátod akar nekem mindenáron.
Tudod ő olyan kis bújós DDDDDDDDD