Ember, akiben megszólalt a lelkiismeret…

2013 október 14 6:42 du.51 hozzászólás

Először azt hittem, hogy ez holmi áprilisi tréfa csupán, merthogy az érintett úr még a főnöke nevét is rosszul írta, l y-os j-vel, j helyett. De mivel a levelét a facebook-oldalán egy olyan szavahihető ember is közzétette, aki e téren egyáltalán nem szokott viccelődni, onnantól kezdve már bennem is szertefoszlottak a kételyek.

A bakitól eltekintve a hír tehát igaz. A Fidesz-KDNP-ből már nem Ángyán József az egyedüli ember, akiben megszólal a lelkiismeret, mert olvasom, hogy Debreczenyi János, Veszprém korábbi polgármestere szintúgy megcsömörlött, és emiatt ő is kilépett a Fideszből.

„Tönkre teszitek és lejáratjátok a népet és az országot” – írja Antirasszista és Radnóti-díjas, egykori Fidesz-KDNP-s veszprémi polgármester, Semjén Zsolt KDNP-elnöknek írt levelében.

Debreczenyi János

Debreczenyi János

A korábbi városvezető a levélében a következővel indokolta döntését:

„Veszprém város polgármestereként keményen dolgoztam azért, hogy a 2010-es választásokon a FIDESZ-KDNP pártszövetség a 2/3-os többséget megszerezze.

Kormányzásotokban azonban súlyosan csalódtam. Formálissá tettétek a demokráciát, megaláztátok a polgári értékrendet, sárba rántottátok a keresztény hit tanait.

Sok év alatt megszerzett diplomátokért azok dolgoztak meg, akiket most lenéztek és megaláztok.

Tagsági igazolványomat visszaküldöm. Ilyen vezetés alatt és szellemiség mellett nem kívánok a párt tagja maradni.

Imádkozom a mi Urunkhoz Istenünkhöz azért, hogy bocsássa meg a ti bűneiteket.”– zárta levelét Veszprém város egykori polgármestere.

Debreczenyi János a Népszabadságnak pedig a következőket nyilatkozta:

„Nem tudok azonosulni egy öntelt, gőgös, akarnok kormánnyal, mely teljesen elszakadt a választóitól, kiszámíthatatlan bel, – kül és gazdaságpolitikát folytat. Tönkreteszik, lejáratják ezt a népet, ezt az országot. Én a polgári értékrendben hittem és hiszek, de ami most történik, az mindannak a megalázása.”

Tiszta, érthető beszéd, amely bővebb magyarázatra aligha szorul. Úgy tűnik, vannak, akik viszont még tudnak azonosulni a Fidesz-KDNP gyűlöletpolitikájával, lásd többek között a Békemenet szervezőit, akik ünnep ide, ünnep oda, de ők október 23.-án is vonulni fognak, demonstrálva azt, hogy egyetértenek, támogatják és erkölcsileg is megvédik a Fidesz-kormány eddigi politikai döntéseit.

Hogy mitől csömörlött meg Ángyán József és Debreczenyi János, valamint a Fidesz-KDNP szavazóinak zöme? Nos, azt Kósa Lajos a Fidesz-kongresszuson szerintem elmondta.

No, komment. Ismerve a magyar valóságot, kérem, hogy ezt a videót csak erős gyomrú olvasóim indítsák el!

Bogdán Géza

51 hozzászólás

  • Geza…minden megcsomorlott ember helyere tucatnyi jelentkezo van…naiv vagy ha ettol valami valtozast remelsz..a Gere nagyon eltunt pedig ..no annyira azert nem hianyzik csak eszembe jutott

  • És egyre többen lesznek, akiknek kinyílik a szeme, felfordul a gyomra…
    És igen érdemes meghallgatni Mr Húszszázalékot…
    Tanulságos.

  • A nevetők azért nevettek amiért én is tettem volna ha ott vagyok, vagy ennyire élvezték a hazug semmitmondást?

  • Géza!……………Irod,hogy a fidesz szavazóinak többsége megcsömörlött.Látod már csak a vávasztást kell kivárni.Nos,ha őszinték akarunk lenni már mindegyik párttól megcsömörlöttek.

  • Mind Ángyán, mind Debreczenyi urakat tisztelet illeti, hogy NEM FÉLTEK a „Mutyi-orbán” szabad rablását nyilvánosságra hozni, s mit utóbbi nyilatkozta: „„Nem tudok azonosulni egy öntelt, gőgös, akarnok kormánnyal, mely teljesen elszakadt a választóitól, kiszámíthatatlan bel, – kül és gazdaságpolitikát folytat. Tönkreteszik, lejáratják ezt a népet, ezt az országot. Én a polgári értékrendben hittem és hiszek, de ami most történik, az mindannak a megalázása.”

    REMÉLJÜK egyre több ÉRTELMISÉGI IS MEG MER SZÓLALNI és FELLÉPNI egy olyan kormányfő ellen, aki maga a diktátor, önkényuralkodó a mutyis, a rossz fotballnak milliárdos stadion beruházója a NÉP PÉNZÉBŐL ! – mert Orbánnak az 500 milliárdnál is nagyobb vagyonát megkérdőjelezzük, elszámoltatjuk honnan van ilyen hatalmas vagyonuk:

    „Tamás Kovács ?
    Kiemelt hozzászóló

    EZ MINISZTERELNÖK?
    „Orbán Viktor ügyvéd foglalkozású felesége, Lévai Anikó is kivette a részét a páratlan vagyongyarapodásból. A gyermekei születése előtt a Nógrád Megyei Földhivatalnál dolgozott. Azt beszélik arra felé, hogy a megye területén lévő ércbányákat az Orbán család, valamint a FIDESZ- holdudvarába tartozó vállalkozók részére juttatta.
    Orbán Viktor édesapja nem véletlenül lett dúsgazdag bányatulajdonos.
    Már több szerző is leírta, hogy a FIDESZ a 90′-es években eladta a székházát. A FIDESZ-hez közeli cégek, a székházból befolyt pénzekből, megvásárolták az addig állami tulajdonban volt bányákat, amelyeket aztán jelképes összegért eladták Orbán Viktor édesapjának. A bányák jövedelmezőségének biztosításához, a meglévő politikai kapcsolatok révén, zsíros megrendeléseket szereztek a Dunai Vasműtől, valamint az autópálya építkezésekhez. Az Orbán-család vagyonát egyes közírók 500 milliárd forint körülire teszik, amihez hozzátartozik egy Pintér Sándor belügyminiszterrel közösen vásárolt és fenntartott horvátországi sziget az Adrián, valamint egy kb. 600 millió Ft. értékű jacht, ami francia lobogó alatt került nyilvántartásra…”

    Nos és a seggny@lóknak ilyen több tíz milliós költség kifizetések és a többi, amiről nem beszélnek még, de lassan minden kiderül:

    „”A Top 10 parlamenti költségtérítés:
    1. Hörcsik Richárd (Fidesz) 26 800 000
    2. Apáti István (Jobbik) 26 757 071
    3. Vitányi István (Fidesz) 26 720 491
    4. Lipők Sándor (Fidesz) 25 838 950
    5. Gyüre Csaba (Jobbik) 25 421 801
    6. Pálffy István (KDNP) 25 385 445
    7. Firtl Mátyás (KDNP) 25 230 720
    8. Jakab István (Fidesz) 25 230 720
    9. Pósán László (Fidesz) 25 230 720
    10. Ágh Péter (Fidesz) 25 216 581
    (Forrás: Blikk)””

  • Lassan de biztosan kezd kinyilni az emberek agya. Ez a kettő csak a kezdet és remélem még többen is lesznek annyira bátrak, hogy kilépnek. Sajnos nem tudok sem Ángyánnak sem Debreceninek egy másik pártot de még nem késő. Alapítsanak ők saját maguk, mert szerintem elég hiteles emberek akik nem fognak a világba tovább hazudni, mivel látták hova vezet. Viszont egy fránya kérdés. Ha ennyien csömmörlenek meg mert ez csak a kezdet gondolom(remélem nem naivan) kik fognak még is a FIDESZRE szavazni? Vagy ne izguljak már le van ez is zsirózva mint annyi minden?

  • Georgina Bojana

    Kedves Bogdán Géza!
    A mellékelt videó, valóban gyomorforgató. Azért ne úgy legyünk kitüntetően szépek, okosak, hogy a másikat teljesen víz alá nyomjuk. Ezért is megköszönöm, hogy feltetted ezt a videót.
    Jó, éppen Gyurcsányék sem „szelték az eget”. Maradjunk ennyiben. Ez így igaz. Sőt szent igaz.
    *
    Debreczenyi János a Népszabadságnak pedig a következőket nyilatkozta: „Nem tudok azonosulni egy öntelt, gőgös, akarnok kormánnyal, mely teljesen elszakadt a választóitól, kiszámíthatatlan bel, – kül és gazdaságpolitikát folytat. Tönkreteszik, lejáratják ezt a népet, ezt az országot. Én a polgári értékrendben hittem és hiszek, de ami most történik, az mindannak a megalázása.”
    Ezt én is így látom, mindenképpen bátorságra vall, sőt becsületét is igazolja, hogy ezt így Debreczenyi János Úr ki is merte mondani, sőt vissza is lépni.
    *
    Mint ahogyan az is, hogy ez a sok „nemzetiségi nemzetiség” már az agyamra megy!
    Amit annyira hangsúlyoznak az már nincs is, még nyomaiban sem.
    Vegyük csak azt, mi a munkavállaló joga, kiváltsága?
    – és a munkaadóké?
    *
    Hiába ordítja a rádió, a tévé, hogy Magyarország jobban teljesít! – Kedves Kommentelők, Hozzászólók és Olvasók! Csak ki kell menni bármelyik magyarországi heti, napi piacra. Ott kell körbenézni. Árusok, áru van – vásárló nincs.
    No éppen ha szombaton többen, de hol látom azt, mint régen, hogy „hullámzik a tömeg”?
    A régvolt, az átkosban még a Bosnyák téri csarnoknál is az volt, hogy a vidékről érkezők teljesen körberakták az akkori piacot az árujukkal. Bent az asztaloknál már nem volt hely.
    A vásárlók pedig szó szerint hosszú, tömött sorokban – hömpölyögtek! – Olyan sokan voltak! Az asszonyok eltették a sok gyümölcsöt, mert volt rá pénzük a gyümölcsre és a cukorra is. De napi 8 órát dolgoztak, belefért az idejükbe, az életükbe az eltevés is.
    De most a napi ledolgozott 12 órában?! Hogyan, mikor?
    No és miből?
    Szép szerényen, csak ezt kérdezném: m i b ő l ?

  • Georgina Bojana

    Kedves TopApó!
    Valóban így!
    Csak kapkodjuk a fejünket: ki, mikor és mit hazudik? Annak érdekében, hogy ők legyenek a „befutók”.
    Itt nem a tétre, helyre gyúrnak, hanem csak a befutóra.
    De azután mi lesz?
    Mit valósítanak meg és azt is hogyan?
    Az a jövő titka!
    *
    Mint ahogyan a jelenlegi kormányunk, mióta is tesznek minket a hintába?
    Csak annyit „kaparok ide” devizaadósok.
    Húzzák, nyúzzák, lapozzák, énekelik, belemondják az arcunkba, most, most igen, most is pert nyert egy deviza adós. Ettől függetlenül mindnek külön-külön kellene sok pénzért brusztolnia, hogy elérjék az elérhetetlent, az igazságot…
    A jelenlegi kormány a bankoknak feladta a leckét. Vagy tesznek valamit, ha nem, akkor ők lépnek.
    November elsején.
    Nosza, várjuk azt a lépést, de nagyon.
    Főként, ha igazságos is lesz.

    Annak kellene lennie.
    Mi az igazi segítség? Aki gyorsan ad, az kétszer ad. No itt, alaposan megrágták-hányták-vetették-beszélik a lehetőségeket.
    Remélem, a devizások jól, de legalábbis igazságosan másznak ki a csapdájukból, amit nemcsak saját maguk, de mások is ástak a számukra.
    Most mondjam, vagy lemutogassam?
    „Legszívesebben” hátra is, közben is, no de előre már nem szívesen mutogatnék. Legyen ennek már végre – vége.
    Más országokban miért nincs így.
    Itthon miért szabad a rablás?
    Legyen ennek a végén már a pont, de pontosan a végén. PONT!

  • A Fideszbol mar csak egy iranyba vezet az ut , 45 ota az elso nemzeti partba amelyik sem a „szovetsegesek” sem az Eu erdekeit sem helyezo Magyarorszag es a nemzet erdeke fole . A jobbik az egyetlen valasztasi lehetoseg mert ne mondja nel=kem senki hogy a bolsikat kellene megint tamogatni . Azok megmutattak mit tudnak , oruljenek hogy meg nincsenek letartoztatva hazaarulasert. En Kanadabol neztem a rendszervaltas nevu ocsmany nemzetrombolast es az orszag kifosztasat huszon valahany evvel ezelott es most vegre itt a lehetoseg hogy az orszag ismet felszabadulhasson. Szebb Jovot !!!

  • Ezt azért írtam kedves Topapó, mert jártamban s keltemben már sok olyan emberrel találkoztam, akik bevallották nekem, hogy csalódtak a Fideszben. Sokan úgy nyilatkoznak, ami már-már közhelynek minősül, hogy miszerint életükben most szavaztak először a Fideszre, de többé soha nem fognak. Ezek az emberek elkeseredettek és egyértelműen csalódtak. Változást szerettek volna. Jobb, emberibb életet és kiszámíthatóbb életminőséget, azt, amit a Fidesz ellenzékben ígért és folyton-folyvást szajkózott, ám mostanra azonban világossá vált előttük, hogy becsapták őket.

  • Én is ugyan azt mondom legyen már vége és tegyünk PONTOT az elmult akárhány évre. Légyen bármilyen párt hatalmon abból a becsületes magyar soha sem látott jót. Én hiszem még, hogy abban az országban egyszer az értelmes emberek talpra tudnak állni és nem csupán az egyéni érdekeik fogják őket vezérelni. Nem lesz seggnyalás mutyizás meg feljelentés bejelentés mert egyszer mindennek végeszakad. A történelem ismétlődik. Lehet hogy jópár évnek kell még eltelnie de ezek az emberek elfognak tünni a történelem sülyesztőjébe, hiszen láttunk már ezeknél nagyobb diktátorokat is akik elbuktak. Nem ima ez csupán csak hiszek abban, hogy ez a tehetséges kis nemzet aki annyi sok nagy embert adott már a világnak képes lesz ujra felállni és elfoglani végre azt a helyet ami megilleti. Nem akarok patetikus lenni de a HIMNUSZZAL zárnám: MEGSZENVEDTE MÁR E NÉP A MULTAT ÉS JÖVENDŐT

  • Kedves Georgina Bojana!
    A videót e poszthoz azért tettem be, mert úgy gondoltam, hogy ez a beszéd az, ami a legjobban tükrözi a Fidesz-kormány mentalitását és gondolkodásmódját.
    Másokat gyalázni, magukat dicsőíteni. Mást mondani és mást cselekedni. Ha így folytatják, akkor szerintem az ellenzéknek a győzelemhez semmi mást nem kell tennie, csak hátradőlnie a karosszékükben és hallgatniuk.

  • http://www.youtube.com/watch?v=xBuer41i0MM&feature=share

    tessék összehasonlítani a két videót

  • Kedves Avi ben Giora!
    Egyetértek. Egyszer mindennek vége szakad, ez az élet rendje és módja. Ám az a napnál is világosabb, hogy mára valami megbomlott a Fideszben.
    „A szocialistákon túltéve szidalmazták és járatták le a pártot” – ezt állította saját, fideszes frakciótársairól a XV. kerület polgármestere.
    http://index.hu/belfold/2013/10/15/a_partkozpont_hutotte_le_a_xv._keruleti_fidesz_belviszalyat/

  • Géza!

    Bár abban igazat adok, hogy fogy a táboruk. A kilépésekkel kapcsolatban azért van némi fenntartásom. Lehet, tudnak valamit, és most esetleg helyezkednek. Igaz, ennek is van jelzés értéke.
    Viszont újfent azt mondom, mégsem lenne jó, ha veszítenének. Ha megnézzük a kormányzási technikákat, minden rövidtávú, és az elkövetkező ciklusban csapódik le. Úgy az előtörlesztést kiváltó kötvények, mint a mostani költségvetés, a rezsicsökkentés hatásairól nem is beszélve.
    Vagyis ha most újra nyerne, a saját feje felett csapnának össze a hullámok. Az csúnyább vég lenne mint a hollandiai 8-1.

  • Georgina Bojana

    Kedves Géza!
    Való igaz, amit írsz. Azokat az embereket MINDIG kerülöm, akik barátjukat, előbbi -feleségüket, -férjüket,
    -munkahelyüket gyalázzák.

    Olyan nincs, hogy minden fekete és „sehun” fehér?!!
    Attól, hogy a másikat lealázzuk, attól még nem csillog a brilliáns a mi fejünkön.
    Ezt sokan nem tudják.

    Az ilyen embertől óvakodni kell.
    Mert!
    Ha egyszer hátadat fordítod, akkor Téged fog legyalázni, megszólni, sárban megtaposni.
    Ezért veszélyesek az ilyen emberek, pláne, ha pártról beszélünk. Amúgy egységesen müködik, legalábbis ebben.

    Bízom és remélem, sok magyar embernek ez a felismerés „leesik” és ennek tudatában szavaznak majd. A bajai „nekifutás” – ott élő barátnőm szerint is, – gyalázatos volt.
    A „nemzetiek” meg úgyis masíroznak, bele a karámba, mert eszetlenek. Agyelszívásban szenvednek, annyit hallgatják, de szemlecsukva, miszerint győzünk, meg Magyarország jobban teljesít, no meg az ilyeneket. Ők hiszik, hiszen ezt skandálják, ezt olvassák a hirdető táblákon is. Akkor ez úgyis van. Elhiszik. Miért? Mert ők a „nemzetiek”. Szent kötelességük.

    Tudod, kísértetiesen hasonlítanak ezek a szövegek azokra, melyeket a táblákra „föstettek” május elsejei kivonulásunk alkalmából. Én még „élveztem” eme „szent kötelességemet”. Mármint a vonulást, tizenéves koromban. Később már mentesültem.
    *
    Ha így marad(na) – remélem nem így… Akkor besorakozik majd az Ötéves terv is?!
    Tippelsz?
    Jómagam „borítékolom”. No nem a győzelmet, de ha VÉLETLENÜL, MÉGIS azt igen
    (( 🙁 )),
    hogy akkor viszont jön az Ötéves terv. Meg egyebek.
    Bele sem akarnék abba az életbe gondolni.

  • Hülye vagy Topapi ?
    Mosthatalmonlévőknek már nem kell a sok szavazó..amíg van tinta a Golyóstolljaikban és elem a számológépeikben !

  • Kyten!
    600 milliárd vagyona van Orbánnak? Azt hiszem hadilábon áll a matematikával, mert ennyi vagyona még Gyurcsánynak sincs! Ha ön a Blikkből szedi az információkat az valóban egy „hiteles” forrás! Például én a Blikkben azt olvastam hogy Győzikének évi 76 millió a jövedelme. Ha ez igaz, akkor ehhez képest a miniszterelnök 15-20 milliós fizetése igazán semmi.
    Georgina Bojana!
    Én önnel ellentétben azt tapasztalom, hogy az emberek nagyon is vásárolnak a piacokon. A plazzákban is hosszú sorok állnak a pénztáraknál. Ma sincs több szegény, mint az előző kormány alatt volt.

  • Kedves Don Ovuz!
    Lehet, hogy csúnyább vég lenne, de ha egy újabb győzelemmel vérszemet kapnának, annak mi innánk meg a levét. Túl nagy árat fizetnénk a bukásukért cserébe. Az elkövetkező ciklusban ugyanis az csapódna le, hogy vagy ők lépnének ki az EU.-ból, vagy minket rúgnának ki onnét…
    http://www.origo.hu/itthon/20131015-magyarorszag-es-az-eu-kapcsolatarol-irtak-egy-osztrak-napilapban.html?sec-1

  • Fakopács ur!
    Maga tényleg nem tud számolni de sebaj biztosan van mobil telefonja az még számolni is tud. Na de segítek. Maga szerint mennyit kostál egy luxus yacht az Adrián és egy hozzá való sziget? Nem hiszem hogy pár millából kijön. Még dollárban sem semhogy konvertábilis forintban. A bányákat már meg sem említem.
    Maga teljesen félreérti a vásárlókat. Már régóta vannak plázák de árdekes módon amikor volt még valódi piac senki sem plázázott.Kiment a Bosnyákra és ott vásárolt. Nem csak azért mert nagyobb volt a választék hanem mert még hangulata is volt. Lehetett alkudni és igazi piaci arculata volt. Na ezeket kellett gyorsan felszámolni a multiknak hogy mára már ne kegyen csak Billa Spar meg Aldi. Ekkora marhákat. Mert a magyar árut vesztegetik EU-s áron. Basszus nem lenne jó ha egyszer az őstermelők azt mondanék ezeknek te pajtás lof@szt a seggedbe inkább piacozok valahol az aluljáróban de neked nem adom oda szarért hugyért hogy aztán ezerszeres haszonnal áruld itten vagy elviszed Némerországba vagy bárhova és ott árulod. Itt mindenki lassan már éhezik és lenne mit ennie a népnek ha nem igy rendezte volna a kormány, hogy a szemét rablóknak mindent lehet a polgár kárára.

  • Hibàk vannak,még lehetnek is.
    „Szerencsére” a hiba nélküli Gyurcsàny,Bajnai,a mostani-régi segitöikkel: Mesterhàzy,Vadai,Szekeres,Oszko… felviràgoztattàk a Bankokat az orszàg eladositàsàval.A bàrgyu pàrtkatonàik, kedvezményezetteik,velünk együtt még egy halk önkritikàt sem
    hallhattak tölük.Gyenge csapat,csak gyenge tàmogatokat kap!
    Most viszont örömmel àltalànosittok,mint jo propagandistàk.Ugyan ilyen lelkesek voltatok,amikor egy hiu csalàdtalan? pap
    mondta el,hogy a-valoszinüleg csalàdos-fideszes polgàrmester nem tàmogatja sajàt zsebböl-mert a szegény orszàg,szegényebb vàrosànak a vasàrnapi mise közvetitésére nincs elég fedezete-,ahelyett,hogy a joltàplàlt pap 1-2 püspökfalatrol lemondott volna és a jövedelme
    egyrészével-vagy lehet,hogy csalàdalapitàsra gyüjt?-,a tv
    szereplése érdekében anyagilag példàt mutatott volna,mert erkölcsileg sem tudott példa lenni a beképzeltségével és önzö
    magatartàsàval.

  • Georgina Bojana

    Kedves Fakopács!
    A plázákban TÖBB a látogató, mint a vásárló! Többen ott (is) kávéznak, találkoznak, esznek. Az üzletekben unatkoznak az eladók.
    A piacokon? Mármint „Ma sincs több szegény, mint az előző kormány alatt volt”.
    Ez az Ön véleménye!
    Az viszont tény, attól még tény marad, ahogyan le is írtam, hogy valóban kevesebb a vásárló. Az emberek a hasukon fogják meg a pénzt, ott lehet a legjobban spórolni.
    Borítékolom, hogy az idén is több hír szól majd arról, hányan is fagytak meg a saját lakásukban, mert nem futotta tüzelőre.
    Hiába a rezsicsökkentés, attól még a tények, tények maradnak.
    Hmm.
    Azt a bejegyzését, megvétózom, miszerint „az emberek nagyon is vásárolnak a piacokon”.

    A Kossuth térin (Kispest XIX., kerület), de a Hold utcai, a Fény utcai, sőt a Bosnyák téri piacon is gyér a látogatottság. Nézhetném akár vidéken is Győrben, de Pécsen is.
    Mármint a vevők hiányoznak. Az eladók tele áruval, mert hozzák-rakják a frisset és előbb-utóbb, a frissből ha régi lesz, ki kell dobni. Az pedig veszteség. Legyen szó zöldségről, gyümölcsről, netán nyers húsról. A sok kidobálásba pedig előbb-utóbb tönkre is megy a bolt. Sok az üzlet, ami bezárt.
    *
    A fesztiválok? Ott is van ám tömeg, de vásárló viszont kevés.
    Hivatkozom a belvárosi Karácsonyi vásárra. Ott is főként külföldiek azok, akik vásárolnak.
    Miért is?
    Irgalmatlan árak vannak.
    Az is igaz, hogy valóban míves, veretes, szép népművészeti dolgokat lehet ám ott kapni. De mást is, igazi kézzel készített merített papírokat, s mindent mi szem-szájnak ingere.
    Igen, a büfékben is csillagászati áron, bármit.
    Mi is, családostól minden évben kimegyünk, gyönyörködni, no meg viszünk magunkkal bögrét is, a forralt bornak. Körbe is nézelődünk, meg is csodáljuk, azt, ami kiérdemli. Majd minden sátorban találni csodákat, szépeket. De vásárolni?
    No azt nem. Arra már nem futja, de nemcsak nekünk, a többség, akik ott sétálgatunk a hulló hópelyhek és a sátrak között. Bizony nem tudunk vásárolni. Az árak miatt. Biztos vagyok abban, hogy az V. kerületi Polgármesteri Hivatalnak ez hatalmas évi jövedelmet hoz, mert a helypénzt is nehezen nyögik ki a kereskedők. Természetes, hogy rátáblázzák az általuk kínált portékákra.
    *
    Összesítve, attól, hogy bárhol tömeg van, az általam említett piacokon is, NINCS, vagy irgalmatlan kevés a vásárló. Tehát ahol tömeget látni, egyáltalán nem biztos, hogy vásárlóból is sok van. Meg kell nézni, hányan vásárolnak? Csak ennyi, nem több.
    *
    Sajnálom, hogy megbotránkoztattam azzal, hogy megírtam azt, ami igaz.
    (( 🙁 ))
    Az igazság viszont egyáltalán nem mosolygós.
    *
    Úgy gondolom, egy országban élünk, sőt egy bolygón is. Akkor hogyan lehetséges az, hogy mindketten mást és mást látunk?!
    Hogyan fordulhat elő, hogy a kis boltok is sorra zárnak be? Vidékről felviszik a pesti piacokra, a friss árut és ott álldogálnak, majd amilyen sok cuccal jöttek – úgyis mennek haza. Viszik vissza tojást, melynek ma már 35.- Ft/db az ára. Kevesen tudják megvásárolni, mert nagyon megnézik mit is vesznek. Inkább megvásárolják a kisméretű tojást a plázákban. Arról a tojásról nem tudni honnét van, ezért olcsóbb. A vidékről felvitt, amit Bözsi néni, de mondhatnám Jani bácsi visz fel, drágább. A takarmány is az. Mondják és el is hiszem. Sőt tudom azt is.

    A fiatalok, igen a fiatalok a napi dolgaikat is főként a plázákban vásárolják meg. Ha vásárolnak. A piacot átlagban a középkorú, vagy nyugdíjasok látogatják. De tény, hogy a piacokon egyre kevesebb a vevő.
    Javaslatom, bármelyik szerdán-csütörtökön, de még pénteken is menjen ki bármelyik piacra és nézzen körül. Csináljon statisztikát, mennyien nézelődnek és hányan vásárolnak?
    Elszomorító lesz az eredmény.
    Mármint ezt NEM nevezném eredménynek.
    (( 🙁 ))

  • Az eredeti témához szólva,valóban pár politikus kilépett a
    FIDESZ-ből,több okból kifolyólag,de ugyanez elmondható más
    pártoknál is csak sokkal nagyobb mértékben!
    Az egy dolog,hogy valaki vált,mert úgy érzi csalódott a
    pártjában ,illetőleg az eredeti célkitűzések megvalósításában
    és feltárja a hibákat!Bírálva de kulturáltan távozik.Ez a jobbik eset!
    Aztán vannak, akik már „kiaknáztak” minden számukra előnyös lehetőséget…..valamint személyes ellentétek,vagy esetleg
    mellőzöttség miatt lépnek le és teregetnek,mocskolódnak,na ez a kevésbé korrekt lépés!
    Aztán van a „legalja”,a lecsúszott,bukott,kétes politikusok serege,aki utólag még belecsinál a volt fészkébe egy nagyot,különösen azok akik nem kiestek,hanem
    kirúgták őket onnan…..
    Gyurcsány (ősződi beszéd,1956-os ünnepségen provokáció,
    2006 rendőrségi botrány stb.)most még az MSZP-be is belerúg egy nagyot sejtetve a volt kétes külföldi pártfinanszírozás módját….ő a DK kis % támogatottság
    Bajnai (libás „gúnár gedeon”,szobordöntögető értelmiségi,
    csőd-gazdász…)manőverezik ide-oda „mindenkivel aki ártani tud”.magasabb,de még így sem jelentős % támogatottság
    MSZP aki „szociális”,hibátlan a „népet képviseli”…..
    jólétet kínál….!legnagyobb ellenzéki párt,de fele annyi% illetőleg támogatottság mint a kormánypárt,
    SZDSZ sokaknak nem kellett már kilépni,mert nem volt miből (most újból alakulgatnak Schmuck Andor vezetésével,
    meg Fodor Gáborral,előbbi legalább következetes)akkorát
    buktak,hogy most még nem is mérhetőek!
    LMP szétment,de a tisztességesek maradtak és nem „közösültek” másokkal….így kevesen vannak!
    JOBBIK egyre népszerűbb (több elképzelése az országról és
    a magyarokról igenis helyes)de megosztó párt.
    Na a fentiek alapján,ha ma lehet,hogy nem is 2/3-dal,de
    bizony még mindig a FIDESZ-KDNP vezet és ilyen szétforgácsolt több esetben hiteltelen,primitív ellenzékkel szemben az is marad!
    Na minden pártban vannak kétes emberek,hibás döntések egyik sem tökéletes,mindig veszít a hatalmon lévő kormány
    választások előtt a népszerűségéből,de egy acsarkodó
    felaprózódott ellenzéknek így sincs nagy esélye,főleg a múlja miatt,de a jelenük se semmi!
    Jobbik

  • Ja és jó,hogy lesz békemenet ahol kicsit…többen lesznek,
    mint a megemlékezést,az ünnepet meggyalázó baloldali
    csőcselék!!
    Én sehová sem megyek,mert nem bírom a tömeget,főleg a rendzavaró csürhét és hányingerem van attól,hogy ha régen nem is lehetett megemlékezni(„hála” az egypártrendszernek illetve a
    komcsiknak,nekik csak az április 4,május l.és a november 7. volt ünnep),ennyi évvel a rendszerváltás után még mindig
    nem tanultak meg viselkedni,méltón ünnepelni!

  • Marcsi
    2013 október 16
    2:05 du.
    Mit is kellett volna ünnepelni az „átkosban”?
    Tudását megcsillogtatva mesélje már el nekünk. Igaz, ünnepre már újfent nincs ok, hiszen 2010-ben véget ért az ünnep oka. Hatalomra került az ünnep okát, a köztársaságot elpusztító fideSS horda. Csak hogy tudja, 1989 előtt erre a napra nem esett semmilyen megemlékezésre okot adó dolog. Gratulálok fenomenális tudásához!

    Ami a jobbikot illeti, ha ennyi rossz még nem elég, akkor csak a jobbik. de csak akkor.
    A sötétség menete, meg ahogy mondja, az ünnep meggyalázása, ami ezelőtt is csak és kizárólagosan a jobboldalhoz volt köthető. Még ünnepelni sem tudnak. Hiába no, a kapanyél kilóg a hátukból. Az ünnepnek az ünnepről kellene szólnia, de ahhoz némi értelem is kellene. Nem sok, csak egy morzsányi.

  • Falusi: Köszönöm az Orbán gazdagodására vonatkozó linkeket.
    El fogom olvasni. (A parlamenti vizsgálat 2005-ben történt!
    Milyen összetétele volt akkor a parlamentnek?)
    Avi Ben Giora: Ne haragudjon én nem tudom elképzelni hogy Dalmát sziget lenne Orbán tulajdonában. Ez ballib mese.
    Ha összehasonlítanánk Gyurcsány-Bajnai-Orbán vagyoni helyzetét, szinte biztos hogy az első kettő vezetne az utólsóval szemben. Amúgy látom Ön sem szereti a plazzákat,
    én sem.
    Georgina Bojana: Lehet hogy Ön többet járja a piacokat mint én, szerintem azért akad pénz az embereknél. Ha pedig olyan siralmas a vásárlók anyagi helyzete ahogy Ön leírja akkor ez nem lehetett másként 2010-es kormányváltás előtt sem, tehát nem logikus ezért csak a Fidesz kormányt okolni.

  • Georgina Bojana

    Kedves Fakopács!
    Miért ez a nagy védelem?
    Tényeket írtam le, jöjjön el, nézzen körül. Nem tudom, ugyan, hol él, ha itthon Magyarhonban, akkor könnyü a helyzet. Csak a piacig kellene kimerészkedni, a legközelebbi piacig.
    Ha nem itt, akkor kérlek, nézd!
    http://youtu.be/SAUuXzZNEe0
    de ezt is:
    http://youtu.be/VN7YLrGBZpA
    de itt is:
    http://youtu.be/jDNNLy6kYDw
    no még ezt is!
    Erről beszélek! Bajai piac 1959-ben! Nézd meg figyelmesen a háttérben, mekkora a nép! Csak úgy pezseg az élet ott, azon a régi piacon. Most? Van áru, árus is, csak éppen a vevők hibádzanak!
    Figyeld, ezt a régi hömpölygést, az én gyerekkoromban, sőt még később is, jól emlékszem ezekre a régi piacokra. A régi Lehelre, a Rákóczi téri csarnokra, no meg a mellette áruló kofákra, a Nagycsarnokra, szintén mellette a sok-sok áruval a kofák. De itt és most a bajai van!
    Figyelj:
    http://youtu.be/jfDUWAApZVY
    No és a Teleki téri piac, ameddig még volt, így nézett ki:
    http://youtu.be/BNU3rJWsh9w
    Mára pedig lebontották és csináltak helyette egy közelebbi üres telken egy konténer-piacot. Úgy, de úgy el van dugva, csak az ott lakók járnak vásárolni, már ha járnak…
    De itt van, látható a konténer piac. A film aláírását NEM ÉN ÍRTAM! Lehet kérem tovább gondolni a tényeket. Kérem:
    http://youtu.be/-sET4VMzFwk
    Tálalva!
    *
    Tisztelem a Fidesz felé az elhivatottságát, de azért néha vegye le a szem-ellenzőjét! Tudja néha jó látni a dolgok mélyére is!
    Ennyi.
    De nincs kedvem vitatkozni. A tények beszélnek, önmaguktól!

  • Don Ovuz!
    Régen kötelező volt azt ünnepelni,amit előírtak(például
    november 7-ét)de nem lehetett a magyar történelem eseményeire emlékezni,sőt tilos volt március 15 és okt.23
    akkor miről is beszélünk????,ugye a mostani ellenzék illetőleg
    elődpártja tartotta rettegésben az országot!!!!!!.
    Most viszont a „dicső” levitézlett ellenzék akarja bemocskolni az 56-os szabadságharc emlékét,előválasztási
    kampány illetőleg úszító cirkusz néven,kormányváltásra „erőlködve”,
    nem bírják kivárni a 2014-es törvényes választásokat!
    Nos akik ebben részt vesznek,azok tényleg nem tisztességes magyarok,bemocskolják a magyar forradalom
    áldozatainak emlékét,ha még nem lenne elég az elődpártjuk
    56-os gyalázatos mészárlása,na ez szégyen és bizony nem
    hoz …..%-ot még a becsületes baloldali emberek körében
    sem!

  • EGYÉBKÉNT NAGY SZEGÉNYSÉGI BIZONYÍTVÁNY!!!megkérdezni,hogy
    mit is kellett volna ünnepelni az átkosban……meg ugye
    kár a jobboldalt szidni,mert ha jogosan szeretett is volna ünnepelni,egyszerűen nem lehetett….!Üldözték,lecsukták őket!!!
    A rendszerváltás után ennyi évvel pedig a BALOLDAL nagy
    szégyene,ha most sem lehet méltóan és békésen megemlékezni,
    kivéve a holokauszt emléknapot,na ők a megosztók,minimális
    toleranciával sem rendelkeznek,illetve nem akarnak sokan(érthetően…)emlékezni a múltra!

  • Marcsi
    2013 október 17
    1:00 du.
    Kedves Marcsi..
    Úgy gondolod, hogy egy, nem a kormánypárttal közösen megtartott megemlékezés ugyanolyan „előválasztási kampány” ürügyén való bemocskolás, mint a 3O1-es parcellánál elkövetett fütty és kereplőkoncertes megnyilvánulás?

  • Aki ahelyett, hogy azokkal közölné a véleményét, akikkel problémája van, kizárva a megbeszélés, a változás lehetőségét is, és rohan az ATV-hez panaszra, annak nemhogy gerince nincs, de gerinc kezdeménye sincs.
    Szegedi Csanád II.

  • dakota
    2013 október 17
    1:57 du.
    Sorrendben, jótezsvér, sorrendben..
    Először levelet írt, amiben kilépett. Nem a Népsavának, vagy a Manemhazudtunknak, hanem Tömjén Zsolti, fővadásznak.
    Ennek a levélnek a nyilvánosságra kerülése után hívták meg az ATV műsorába.
    Ennyit a gerincekről.

  • Lélfai Szilárd

    ” Az Eurostat adatai szerint ….. a 2009-es adatok alapján az uniós statisztikai hivatal úgy becsülte: a magyar gyerekek 17 százaléka – tehát majdnem minden ötödik gyerek – a család szegénysége miatt nem jut megfelelő mennyiségben zöldséghez és gyümölcshöz. (Ebben az EU-n belül csak Románia és Bulgária teljesített rosszabbul.) Tizenhárom százalék nem jut elég fehérjéhez, 22 százalék pedig a ruhák terén (is) hiányt szenved.”

    – Tehát Orbánék már előre dolgoztak! 🙂

  • falusi
    2013 október 17
    3:11 du.

    Rendben, ha sorrendben, akkor legyen sorrendben:)

    Nem hirtelen világosodott meg az említett úr.
    Debreczenyi már 2010-ben megsértődött, mert nem őt jelölték polgármesternek, holott nagyon számított rá.

    http://index.hu/belfold/2010/06/14/veszprem_polgarmestere_ujrajelolesre_keszult/

  • Marcsi
    2013 október 17
    1:00 du.
    Noha öt éve élek ténylegesen itt, és előreláthatólag még ugyanennyit ideköt a szerződésem, de a család egy része itt élt mindig. Így azért nem vagyok nyeretlen kétéves.
    Március tizenötödike ugyanúgy ünnep volt az átkosban mint ma. Csak akkor azért ünnepelték ami. Nem kötöttek hozzá napi ideológiát.
    Mint fentebb is írtam, okt 23 nem létezett!
    Október 23. az 1989-es rendszerváltás dátuma. Vagyis ami nem volt addig, nem is lehetett ünnepelni. Ezt benézte 🙂

    Ami a balhékat illeti, 2006-ban a jobboldalnak nem sikerült hatalomra erőlködnie magát, ezért csináltak balhékat. Egyszerűen képtelenek korrekt viselkedésre.
    A párttagozódásokat kicsit tanulmányozza még. 🙂
    Ja, és söpörjék ki a komcsikat a pártjukból!
    Lehet, akkor alig maradna taglétszámuk?

    Ami a jelenlegi jobboldali hisztit illeti, még úgy gondolják, van mit ellopni, foggal körömmel ragaszkodnak a csonthoz. 🙂
    A csonthoz, mivel mind a politikájuk, mind a megnyilvánulásaik arról szólnak, nem az országról.

    Önmagában nem a liberálisokhoz ragaszkodunk, hanem a demokráciához. Jogainkhoz, a lehetőségekhez való joghoz, a szabadsághoz. Ezért lázongunk a kiépülő diktatúra ellen. Ebben jelenleg Magyarországon három párt nyújthat alternatívát. Ebben nincs benne a Jobbik.
    Azért nincs, mivel egyrészt a fideSS fiókszervezete, ő hozta létre, ő pénzeli, ezer szállal kötődnek egymáshoz. Másrészt a Jobbik felépítése és ideológiai rendszere alapjaiban még nagyobb diktatúrát, akár erőszak katonai kormányzást eredményezne. Ez viszont nem ködös áttét, hanem benne van a pártfelépítésben. Ezt nem lehet figyelmen kívül hagyni néhány fésült, szalonképes mondatukért.

  • A parittyás hangja

    Marcsi
    2013 október 17
    1:16 du.

    ” a BALOLDAL nagy
    szégyene,ha most sem lehet méltóan és békésen megemlékezni,
    kivéve a holokauszt emléknapot,na ők a megosztók”

    Tárgyilagos Marcsi, egész komolyan kérdezem, honnan van neked ilyen páratlanul vastag bőr a képeden? Plasztika? Ezt is már a sokadik bejegyzésedben hányod ide, hogy a baloldal fúj de nem méltón ünnepel bla-bla-bla. Az elmúlt tizeniksz évben a FideSS az aki minden ’56-os ünnepséget politikai kampányra, a baloldal gyalázására használta fel megemlékezés helyett. IDE MÁSOLJAM Orbán beszédeit az archívumokból??? És te ide tudnál tenni valami konkrét dokumentumot arról hogy a baloldal az elmúlt negyed században bármikor is megjelent volna egy fideszes rendezvényen kereplőkkel, sípokkal mocskolódó bekiabálásokkal??? Áruld már el miért fröcsögsz olyanokat bejegyzések során keresztül ami egész egyszerűen nem igaz? MIÉRT HAZUDSZ???
    Mi bajod van neked? Régebben valóban voltak az objektivitásra utaló írásaid de mostanában burkus szintű, teljesen elvetemült rosszindulattal írogatsz!

  • Don Ovuz….dehogynem kotottek ideologiat marcius 15-hoz a kadarek , forradalmi ijfjusagi napokrol ugattak es csokorba kotottek marcius 21 es aprilis 4-el…..ugyi most mar emlexel ?

  • dakota
    2013 október 18
    12:10 de.
    Öreg. Azóta eltelt három év, és nem futott sírni sehova. Most is először a KDNP vezetőjével közölte a döntését, és annak okait.
    Nézz csak utána, hogy hol tevékenykedett az elmúlt három évben az illető úr.
    Vagyis, szó sincs sírás-rívásról, tévéhez futkosásról.

  • Még annyit, hogy egy veszprépi ismerősöm szerint a KDNP és Debrecenyi kapcsolata a tavasz óta romlott meg, amikor levélben ekézte Beyerzsótit egy cigányozós cikke miatt. Asszem az volt, amiért Bayert a MUOSZ etikai bizottsága is elmarasztalta. A KDNP meg kikelt, hogy egy tisztességes párttag ilyet nem tesz..
    De mondom, ezt csak hallomásból. Még az is lehet, hogy nem igaz.

  • álmos?
    2013 október 18
    4:40 du.

    Március 23
    Utánanéztem. Ez nem volt tanítási és munkaszüneti nap.
    Igaz, ugyancsak március, de nem 15, hanem 23.

  • falusi
    2013 október 18
    6:13 du.

    Íme a veszprémiek véleménye róla, falusi.

    http://www.vehir.hu/cikk/2013-10-14/szelkakasnak-nevezte-debreczenyit-palffy

  • dakota
    2013 október 19
    6:44 du.
    Gondolom úgy érted, hogy ez a válasza a veszprémi fidesz-KDNP-nek a történtekre.
    Még azt sem mondom, hogy nem igaz.
    Elmondtam, amit én hallottam. Igaz, arra sem vennék mérget.
    Az a gondom, hogy odahaza ma, szinte alig akad politikus, akire nem lehetne valami kis mocskot összekapirgálni.
    Van néhány „magánnyomozó”, meg „biztonsági szolgáltató”, akik már tizenöt évvel ezelőtt ezeknek a mocskoknak az összegyűjtésére és tárolására, rendszerezésére vállalkoztak.
    Az egészben az a röhely, hogy mindegyik társaságnak (pártok) megvan a maga „piszkos trükkök ügyosztálya”.
    Ha valaki előjön azzal, hogy lám, találtam valamit a múltadban, a másik csípőből válaszolja, sebaj, nálam már régóta file-ban vannak a te kis piszkos ügyeid.
    Aztán egymásra mosolyognak, kiisszák az ásványvizüket, és elindulnak ellenkező irányban.

  • falusi
    2013 október 19
    8:39 du.

    Nem, kedves falusi. A kommentekre gondoltam.

    „Debreczenyi egy szánalmas figura.Három és félévvel a választások után „világosodott” volna meg, s éppen a következő választások előtt? Az a figura, aki beteges hiúságában volt vérkomcsi (MSZMP alapszervi párttitkár), SZDSZ-es, MDF-es, Fidesz-.es, KDNP-s, s most reméljük visszatér az övéihez,azaz hozzátok MSZP-sek. Fogadjátok szeretettel, jellemes ember.”

    Szegedi csanád II.

  • Egyébként nem is értem, hogy mi hírértéke van annak, hogy Debreczenyi most éppen melyik párthoz csapódik?
    Ahova éppen az érdeke kívánja.

  • Parittyás!
    Te régebben sem „csíptél” és most sem,nos dettó…..részemről(ebben legalább egyet értünk)
    Aztán most véletlenül elismerted,hogy „régebben” voltak
    objektív beírásaim(akkor miért nem szóltál…)nos kösz a
    dícséretet….de sem régen sem most nem fizettek azért,hogy
    hazudjak,mint mondod…..nem lenne értelme!
    A megtapasztalt tényeket írtam!
    Ennyi!

  • Ja vannak politikusok (pártoktól függetlenül!!)akik ,hol ide,hol oda ülnek,ezek a jellemtelen megélhetési politikusok
    Ilyen egyszerű,van amikor már sehová sem tudnak ülni és el
    vesznek a süllyesztőben,persze addigra jó megszedik magukat!

  • Georgina Bojana

    Barátaim!
    Kérlek mindannyiótokat, kattintsatok a linkre. Rátaláltam egy „mindent megmondó”-ra, Aki élő szóval, muzsikával mondja, helyesebben énekeli ki a tuttit!
    Nosza!
    http://www.youtube.com/watch_popup?v=ABRt_Nj34XU&vq=medium
    De meghallgatva SEM lettem boldogabb :()), mert ezeket már tudjuk, tudtuk, de azért más így meghallgatni, mint a hírekből kiolvasni.
    De mindenképpen érdemes tovább (is) gondolni.

  • Georgina Bojana

    Jaj, de kuka vagyok! ((:())
    Gondolom, már rájöttetek arra, hogy hangszórót kérem bekapcsolni, mivel zenei kísérettel énekelik el a füleinkbe az i(gazságot)…
    (:())

  • Georgina Bojana
    2013 október 23
    8:01 de.

    Köszike, ez hatalmas!!
    Majd terjesztem..
    🙂

  • Noszticzius Judit

    Kell bátran politizálni Orbán-diktátor ellen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mert 4 és fél millió szegény az Egész-Magyarországon !!!!!!!!!!!!!!!! 🙁 🙁 🙁