Szijjártó Péter egy „geci bűnöző” és a Milla bombázni fogja emailekkel

2014 szeptember 28 9:10 de.46 hozzászólás

Az Egymillióan a magyar sajtószabadságért (Milla)  nevű ellenzéki mozgalom nemes egyszerűséggel „korrupt geci lakásbűnözőnek” nevezte Szijjártó Péter külügyminisztert, akiről kiderült, hogy 36 éves korára 167 millió forintért (kb. 800 ezer kanadai dollárért) vett magának luxuslakást és a vételhez állítólag 67 millió forinttal járultak hozzá Szijjártó szülei. (Az Index elemezte, hogy Szijjártó papája és mamája miképpen kívánta biztosítani, hogy gyermekük luxuskörülmények között élhessen.) A luxuslakás vételén kívül, Szijjártó valahogy 82 millió forintot tudott megtakarítani fizetéséből, ami igencsak rejtélyes, hiszen magyar államtitkári, vagy parlamenti képviselői fizetésből ez nem lett volna lehetséges. Pedig Szijjártó karrierpolitikus, egy árva napig nem dolgozott más szakmában.

Szijjártó Péter izzad. A Milla szerint a külügyminiszter szimpla geci.

Szijjártó Péter izzad. A Milla szerint a külügyminiszter szimpla geci.

A Milla a következőt üzente a külügyminiszternek Facebook oldalán keresztül:

„Petike, értjük, nem megy a matek! Ezért tévedsz tizenmilliókat, és nem azért mert egy korrupt geci lakásbűnöző vagy! Épp ezért lenne két konkrét kérdésünk: Honnan van neked ennyi pénzed? Honnan van a kedves szüleidnek ennyi pénze? A kamu válaszok nem érnek, tények, papírok, kimutatások kellenek, mintha a NAV kérdezné! Ahány like lesz ezen a poszton annyi emailben kérdezzük meg naponta Szijjártó Pétertől ezeket!”

Eddig több mint 6.600 „like” érkezett a fenti posztra, ami azt jelenti, hogy a Milla ennyi emailt küld majd naponta Szijjártónak.

Érdemes megjegyeznem, hogy pár évvel ezelőtt tudtam meg, hogy a külügyes email fiókok nem túlságosan strapabíróak. Akkoriban ha néhány tucat email érkezett pár nagyobb mellékelt file-lal, simán lebénítható volt egy adott külügyes emailje. Azóta természetesen lehet, hogy javítottak a rendszeren. De ha nem, akkor Szijjártó Péter titkárainak bőven akad majd fejfájásuk az elkövetkező napokban.

De a Milla arra is emlékeztetett, hogy a Fidesz körül nem csak Szijjártó Péternek vannak furcsa és erősen korrupciógyanus lakásügyei.

„Szijjártó Petike mellett ne feledkezzünk el más fideszes lakásbűnözőkről sem. Mindenki emlékszik Rogán Tóni lakásának csodával határos méretváltozásaira. És ott van még Szentgyörgyvölgyi Péter V. kerületi alpolgármester is, aki egy önkormányzati „árleszállítás” révén 19 millió forintért jutott 55-60 milliót érő ingatlanhoz.”

A többieket eddig nem nevezték gecinek. Ez per pillanat egyedül Magyarország külügyminiszterére vonatkozik.

46 hozzászólás

  • Göllner András

    Nem tudom miért tartja a Milla fontosnak, hogy ilyen trágár nyelvhasználattal kommunikáljon az emberekkel ??? Miért kell Tónizni, Petizni ? Miért kell káromkodni ?? Miért kell azonnal le menni kutyába ?? Miért kell úgy beszélni mint Kövér Lászlónak ?? Mért kell a legaljasabbaktól venni a példát ?? Miért nem Martin Luther King, Gandhi, vagy Mandela a példaképe a Millának ?? Hol élnek ezek az emberek – a vécében ?? Sajnos ez is csak azt mutatja, hogy a magyar civil társadalom még mennyire gyerekcipőbe jár, milyen hosszú utat kell megtennie, hogy kiérdemelje tiszteletünket.

  • Bár megvetem a jelen rezsimet, annak tagjait sem tartom sokra, de a magam tisztességét érzem sértve, ha Szíjjártót vagy bármelyik más NER haszonélvezőt a Millától idézett, voltaképpen idézhetetlen jelzőkkel illetik.
    Remélem, ez nem csak az én problémám, mindenesetre kontraproduktívnak tartom az ilyen jelzős szerkezetek változtatás, „kisípolás”, kipontozás nélküli leközlését.
    Ha a Milla efféle módon nyilatkozott meg, akkor azt szégyenletesnek tartom. A Kanadai Magyar Hírlap miatt, mint a napokban megismert Orbán-rezsimet bíráló orgánum miatt nem akarok szégyenkezni.
    A kurucinfó színvonala nem lehet mérték a demokratikusan gondolkodó bal- és jobboldaliaknak.

  • rácz tibor: hát köteles kövér elvtárs szóhasználatához mit szól? de még deutsch „kijafaszaz” tamás se zavarja? érdekes módon a fideszbirkákra egyik se hat kontraproduktívan.
    ne izguljon, a KMH miatt nem fog szégyenkezni, ez nem a KMH állásfoglalása. ha nem tünt volna fel magának, ez csak egy jelzés, hogy ilyen hangok is vannak, amik amúgy a jelzők extrahálása után sajnálatos módon fedik a valóságot. klasszikusokat idézni pedig, ugyebár, csak szó szerint.
    a maga tisztességével nem vagyunk tisztában, de a fidesz tisztességtelenségével igen.
    a kurucinfóval való összehasonlítást pedig kikérjük magunknak.

  • Fenyvesi Glória

    És mi az a milla, hogy megmondhatja?
    A szocialista-librális kormány tagok gazdagodásán nem akadtak ki anno?
    Pedig hát ők sem fogadtak mélyszegénységet, nem ám…
    Na, nem , mintha védeném Szíjártót,vagy bárki mást, aki íly gyorsan gazdagodik…

  • Kiszely Anna Mária

    Göllner András: Azért mert a szép beszéd itt már nem segít. Az is elveszti a jámborságát és a jómodorát, akinek egyébként a hátán lehet fát vágni. Már nincs megfelelő kifejezés a cinikus, mocsok, aljas, pofátlan (egyszóval, genya) tetteikre és viselkedésükre. Lehetne sorolni, de csak egyet mondok, ássuk el az elhunyt szeretteinket, természetesen a szegények parcellájába,ha nincs 500 ezer és onnan csak felfele forintunk. Azoknak az embereknek akiknek ilyen az agyába megszületik és gyorsan törvényt hoznak róla, mi lehetne a megszólításuk??? Ön szerint???

  • Kiszely Anna Mária

    Fenyvesi Glória: Jó hogy nem „védi” a -petikét ámbár én ezt a becézést nem tartom jónak- hazug, cinikus tolvajt. Ha nekem ellopják a bukszámat, annyira mindegy, hogy néni avagy bácsi lopta el! Ja, tehát ha anno loptak a másikok, akkor ezeknek is törvényadta joguk lopni? Ne jöjjenek már örökké ezzel. Erre a mérhetetlen tolvajlásra illetve banditizmusra, egy magyarázat van. Mert tehetik!!!!

  • Fenyvesi Glória: Szép dolog, hogy nem védi. Nem is lehet.
    De akkor miért is köpköd körbe-körbe? Belepusztulna ha beismerné, hogy kedvencei bizony köztörvényes bűnözők, akiket nem ment az, hogy mások is lopnak? Inkább bohócot csinál magából? Semmi önbecsülés? Pedig folyamatosan ilyesmiket hangoztat. Nézzen már szembe a valósággal. A királya és udvartartása meztelen. Magát ugyan úgy hülyének nézik, mint a baloldalt. De maga védi őket, és még talán büszke is rájuk. Így elősegíti, hogy még többet lopjanak. Magától is. Jó így? Jobb, mint meglátni a valóságot?
    Nem akarom megbántani, de egy ló már fújná a „Miatyánkat”!

  • llanfair: fenyvesi jobbikos, ő előírás szerint nem rajong orbánékért (még most se ismerte fel az összefüggéseket és a leosztott kártyák hollétét). persze, ez nem nagyon javít az érvrendszerén 🙂

  • Ille István: Nagyon erőlködöm, de nem találom a határvonalat a két párt között. Van aki lát ilyet?

  • A korrupt, g… lakásbűnözők közül kihagyták a Magyarok Istenét, a csodálatos Orbán Viktort, aki csóró kollégistából egy üstökös sebességével vált milliárdos vagyon gazdájává, ami magába foglal immár egy stadiont, Budapest egyik legdrágább helyén szép kis villácskát és megszámlálhatatlan földet széles e hazában.

    Ő SEM dolgozott SEMMIT, amiből ez a vagyon összeállhatott volna.

    Egyébként nem kell Szijjártó urat szidni. A magyar népet kell szidni, amelyik szó nélkül elviseli ezeknek a g…-knek a tolvajlásait. Pápua Új-Guineában már bottal kergették volna el az ilyen szemeteket.

    Valaki emlegette fentebb az előző kormányok tagjainak gazdagodását. Még ha így is történt volna, az sem mentené a Fidesz-bagázst. De nézzünk csak három ismert figurát a ballibnél, akiknek szép vagyonuk van: Gyurcsány, Bajnai, Kóka – közös jellemzőjük, hogy mindhárman üzleti tevékenységgel szerezték a vagyonukat még AZELŐTT, hogy politikusok lettek volna. Mondom: lenyomozható, adózott üzleti tevékenységgel, nem pedig trükkök és csalások százaival.

    Szóval lehet leszállni a korábbi kormányokról, mert azok hátulgombolós kiscserkészek voltak ehhez a kolumbiai maffiához képest.

  • Kedves Ille István, pontosan az a véleményem Kövér, Deutsch említett kijelentéseiről, mint amit a jelen cikk kapcsán leírtam. Illetve egy különbség mégis van. Azokkal az emberekkel nem vállalok közösséget.
    Nem kívánok Önnel hajhuzogatásba bocsátkozni, olvasni tudok, a cikk idézet. Ha Ön veszi majd a fáradtságot és elolvassa az észrevételemet, akkor nyilván ugyancsak észreveszi, hogy magam sem írtam mást.

    Ami a kurucinfóval való összehasonlítást illeti, mégiscsak jelzem, ha olyan stílusban sikeredik írni amint ott írnak, akkor a tartalomtól függetlenül mégiscsak kurucinfó stílusú lesz az írás. Ha nem érzi ki a hozzászólásból az javító szándékot, akkor nem tehetek mást, minthogy fájlalom. Mindenesetre az idézhetetlen szavak idézgetése nem szerencsés.

  • Udvozlok mindenkit aki itt hozzaszolo vagy csak csendes szemlelodo! Nem azert szolunk hozza a Szijjarto Ur ketes eredetu 167 millio forintert vasarolt haza koruli beszelgeteshez hogy azt vitassuk meg ki milyen hangnemben irjon vagy szoljon hozza! En ugy gondolom arrol van szo , hogy akkor amikor az egeszsegugy mankokkal van aladucolva az iskolakhoz mar duc sincs etkeztetesrol ne is beszeljunk, hogy a nyugdijakat akajak megadoztatni es meg sorolhatnam de nem teszem! Ezek az emberek akik a kormany vezetoi , tisztsegviseloi kiraboljak a Magyar embereket, elveszik toluk a nyugodt, derus elet ertelmet , csak az aggodas a kilakoltatastol, a be nem fizetett szamlaktol stb akkor igenis vegre ki kene allni Onmagatokert! Elakarjak venni az onkormanyzatok jogat! Mindent kontrolalni akarnak es tudnak is! Miert? Mert azt nezitek ki mit es hogyan mondott ! Azzal kene foglalkozni, gondolkodni hogy hogyan lehetne jobba , szebbe , gyumolcsozobbe tenni az orszagot es elegedette a nepet! Koszonom ha elolvastatok!

  • @Rácz Tibor
    A kuruc.infon ordenáré stílusban nem írnak, mivel az oldal alapjaiban keresztény szellemiségű, ezért minden liberális kilengést kerül. Nem véletlen, hogy magasan a legnépszerűbb a csak politikával foglalkozó oldalak közül magyar nyelvterületen.

  • Fenyvesi Glória

    A kilakoltatások nem ennek a Kormánynak a bűne, hanem az elődeik noszogatása miatt van, hogy hitelt vegyenek fel az emberek,minél többet…
    Orbánék próbálnak segíteni a hiteleseken.Úgyis, hogy a Bankok egyoldalú szerződés módosítását nagyon nem helyeslik,stb…És számon kérik őket…

  • krasznai zoltán

    T. Göllner András!
    A Milla szóhasználata, stílusa, tökéletesen megfelelő az érthetőség szempontjából. A Fidesz prominens képviselőinek tudatába az érthetőség szintjén csak az ilyen stílusú téma jut el. Például ha egy normális európai szintű stílusban felkérek valakit – Hölgyem/Uram, kérem, egy későbbi időpontban állok rendelkezésére, most viszont szeretném a beszélgetést folytatni XY-na, akkor ugyebár az európai elnézést kér és elmegy. Ahhoz, hogy egy fidesznyiknél elérjem, hogy elmenjen azt kell mondanom: húzz anyádba kisköcsög! Ezt megérti.
    Ugye érzékelhető a különbség!

  • Ezeket a hirdetéseket nézzétek meg, ezeket nem kellene a NAV-al
    megvizsgáltatni?

    http://ingatlan.com/szukites/t:Budapest+elado+haz+300-4000-mFt+ii-ker

  • Most mondta a főnökük, hogy a politikai korrektség az nem alkalmas arra, hogy kimondjuk a dolgokat. És az első gecire elkezdődik a finnyázás – ezen az oldalon . Sajnos a „széplélekezés” ezekkel a bűnözőkkel szemben már nem fog sehova vezetni. Noch da zu eddig sem vezetett sehova, mint láthatjuk.

  • Már régen észrevettem, hogy a magyar „közbeszéd” vagy köz-stílus” obszcén és durva. Ezt is ráfogni a mai uralkodó kormányra, viszont annyira aljas, hogy értelmesen nem is lehet írni róla.
    Ami viszont a jelzett politikus lakásait és házát érintő kritikák, szerintem, a beírók hatalmas irigységi komplexuma. A mai otthoni magyarok mind irigyek?

  • susi
    2014 szeptember 29
    5:38 de.
    Szerintem a jelzett eladandó ingatlanok, valószinűleg, letűnt balos politikusok vagy művészek otthona volt.

  • figyelő: egész biztosan! vagy mégsem.

  • nem mindegy?

  • Figyelő: Hehe. Maga se tudja mi történt Magyarországon, és ki kezdte az ordenáré hangot. Kövér elvtárs oroszlánrészt vállalt belőle, de hát én úgy is hazudok, maga meg jobban tudja.
    Miért baj, ha egy művész balos? Az se baj ha jobbos. Az viszont baj, ha érdemtelenül hordja a művész nevet.
    Az a magyar irigy, akinek nem tetszik egy tolvaj gazdagodása? Egyre érdekesebb a felfogása. Kanadában is elfogadja, hogy a képviselője még a parazsat is ellopja? Vagy csak magyar testvéreitől várja el?
    Egyre kevésbé leplezi elvakultságát.
    Magyarországon természetes a lopás. Ilyen ország lett. De még ott is volt egy határ, amit a pártja már nagyon durván átlépett. Számoljon már, mennyit keres egy képviselő. Még nem is matek, csak számtan. De ha véletlenül nem lopta, akkor is pofátlanul erkölcstelen, egy elszegényedő országban. Az erkölcs szó MÉG megtalálható az értelmező szótárban.

  • Kiszely Anna Mária

    Irigyek vagyunk? Csak az lehet, mert olyan átlagos ma, ha valaki 170 millió ft-ért vesz házat. Jajjajaj.
    „”Szerintem a jelzett eladandó ingatlanok, valószinűleg, letűnt balos politikusok vagy művészek otthona volt.”” – és aki nem hiszi annak utánajárunk!

  • Kedves Figyelő, de igen, erre a kormányra, illetve erre az állampártra lehet ráfogni a szóhasználat eldurvulását. Tessék Kövér Laca összegyűjtött beszédeit olvasgatni, tessék a Fidesz-sajtóban egy kis szóelemzést végezni, tessék bayerzsóci mondatain elmélázni.

    És tessék azon is elgondolkodni, hogy ez a kormány és állampárt ELLENSÉGNEK tekinti mindazokat, akik nem állnak be mögéjük. Érti? Nem ellenfélnek, hanem a magyarságból kitagadandó hazaárulóknak.

    Jut eszembe, a hazaárulózást is a Fidesz kezdte. A mai ellenzék akkor követte el az első nagy hibát, mert ki kellett volna azonnal vonulnia a parlamentből, és addig nem menni vissza, amíg a hazaárulózó bocsánatot nem kér.

  • Hofi Géza egyik műsorában, beszélt Kövér úrról. Azt fel lehet ismerni, mert amikor beszél, folyik a szájából a sz@r. Ez bizony nem tegnap volt, és már akkor.

  • Kiszely Anna Mária
    2014 szeptember 29
    1:20 du.
    Én nem is tudom, ahol én élek milliomosok villái televannak a városban, hihetetlen jólétben élnek egyesek, de soha nem jut eszembe, sem az a kérdés, hogy MIBŐL? Sem nem nézem irigyen őket. Nekem nincs házam, telkem, autóm, nekem semmim sincs. Aránylag, boldog embernek tartom magam.

  • llanfair
    2014 szeptember 29
    1:10 du.
    Nem tusok a magyar lopásokról ,de különösen nem is érdekel. Kádár atyánk idejében jött dívatba, még egy halom vicc is készült róla. Nem tudom ismered e, viccet a gyárimunkás és gyár kapcsolatáról?
    Hogy az akkori apák gyerekei ma lopnak, majdnem természetes, ezt látták maguk előtt.

  • Figyelő: Ezt írtam. Természetes lett a lopás. De nem azért (is) változtattunk, hogy megszűnjön? Vagy csak a nép nem lophat, a kormány igen?

  • Majd a bizonyitékot mutat fel valaki a mai kormány lopásáról,(kitől mit lop?!) akkor majd bológatok.

  • figyelő: kezdheti. 3.000 mrd huf a nyugdíjkasszából, 1 mrd huf a „vörösiszap” kasszából…

  • Ille, ezt most lopta el mióta hatalmon van?
    jó gyorsan dolgozhst!
    És mi a bizonyiték erre az állitásra?

  • figyelő: bizony négy év alatt. hol a bizonyíték? a nyugdíjkasszából sajnálatos módon eltűnt az a pénz, aminek, ugyebár, elkülönítve, egyéni számlákra felosztva ott kellene lennie. nincs ott, ahogy egyéni számlák sincsenek.
    a vörösiszap katasztrófa károsultjai a töredékét kapták meg az összegyűjtött pénznek, és az emlékpark, valamint a kiállítás meg bakfitty – mármint költségileg. mind a mai napig nem számoltak el a pénzzel.

  • @göllnerandrás: a tisztelet ott kezdődik és ott be is fejeződik, hogy az a szar geci szijjártópetya nem lop és nem hazudik a pofánkba és nem is röhög ki bennünket…ugyanúgy mint a többi szar geci…ezekkel nem beszélgetni kell és szépen megkérdezni, hogy vannak, hanem felakasztani lámpavasra hogy fütyüljön a lábuk alatt a szél és utána otthagyni hadd száraggyanak…majd a varjak és a kányák meg a döglegyek megteszik a többit ezek nem emberek ezek szar gecik, igaz te is tettél érte és most meg simogatod de ne a nevemben, jó? ha kérhetlek

  • figyelő: bővítek. 1mrd huf parlagfűmentesítésre felajánlott 1%-ok. irodaszert, terepjárókat és kirúgott minisztériumi dolgozók végkielégítését finanszírozták a feléből, a másik felével nem tudnak elszámolni.

  • még valamit -akinek igenis vegye magára- az a sok hülye agyament aki elhiszi, hogy a bankok a hibásak a devízaalapú hitelezésben az szeggyen valami erősebbet…az orbán rezsim 2001-ben találta ki mert az akkori fideszes magyar nemzeti bank elnök felvitte a forint kamatokat az égbe (első lépés a csapdába bele) majd felajánlották vegyenek fel devízaalapú hitelt aminek devízához semmi köze csak a kamatai voltak alacsobnyabbak majd megbuktak 2002-ben és a terv beteljesülésére 2010-ig kellett várni akkor azonnal legelsőként éppen a szijjártó/Kósa elvtársak bejelnentése alapján a forint bedőlt és 45 %-kal lett drágább azaz a devízaalapú hitelek ára ennyivel felment és mingyárt csőd lett belőle de a kormány aratott meet a különbség ment az ő offshore számláikra igaz 10 évet késtek most azt mind le kell rabolni már 38000 milliárd forintot sikerült de van még némi aprópénz meg a zejúúúúúúúúúús pénzek úgyhogy lesznek még 200 millás házaikók bármilyen csiricsáré és ízléstelen valamint lakhatatlan mert hát medencében nem lehet aludni

  • Figyelo: Ne csinalj magadbol bohocot. Inkabb huzodj vissza par napot, mert vegleg lejaratod magad. Ismerd inkabb el, hogy igen lopnak, de a Gyurcsany tobbet lopott. Akkor csak legyintenenk rad. Milyen bizonyitekot kersz meg. Elmentek otthonrol? Ennyire ostoba es vak nem lehetsz. Legyszives ne nullazd le magad!

  • Kiszely Anna Mária

    Figyelő
    „”2014 szeptember 29
    2:13 du.

    Kiszely Anna Mária
    2014 szeptember 29
    1:20 du.
    Én nem is tudom, ahol én élek milliomosok villái televannak a városban, hihetetlen jólétben élnek egyesek, de soha nem jut eszembe, sem az a kérdés, hogy MIBŐL? Sem nem nézem irigyen őket. Nekem nincs házam, telkem, autóm, nekem semmim sincs. Aránylag, boldog embernek tartom magam.””

    István kedves, legyél oly jó és fordítsd le ezt nekem. Mert ezt én nem tudom értelmezni. Az írójához nem fordulok, mert pont ilyen hülyeséget írna, mint a többi hozzászólásából kiderül.

  • llanfair
    2014 szeptember 29
    5:33 du.Figyelo:

    Kiszely Anna Mária
    2014 szeptember 30
    12:30 de.
    Van egy javaslatom, ne olvassák amit aírok s akkor nem kell „aggodni” értem.

    Mások szellemi kapacitása ITT nem mérvadó.

  • szerintem nem geci. Szerintem egy köcsög.

  • atias: kérem, a jövőben tartózkodjon az ilyen becsületsértő kijelentésektől. a millát nem követendő példaként hoztuk ide, hanem megmutatni, ha valaki – vagy valamely szerveződés – eszköztelen, milyen szóhasználatra is képes – ami amúgy fedi a valóságot, csak hát: mondhatta volna szebben is, kis lovag…

  • Ille István: Atias csak azt az edényt nevezte meg, amibe néha elhelyezik a fent nevezett tejszínű, nyúlós folyadékot.
    Azért is igaza van, mert abból a nyúlós folyadékból még ember is lehet. Ellentétben……

  • llanfair: valóban, ember is lehet…de csak laboratóriumi körülmények közt!
    nem mellesleg, mintha a BV intézményeiben nem éppen erről a (z általában mázatlan, égetett tejtermék tartó) agyagedényről lenne szó…

  • Göllner András

    Hoppá Ródeó36: De nagy legény vagy 🙂 Valóban már csak Te hiányzol s rend lenne a házunk táján és a nagyvilágban. Lóháton jöttél ide, vagy gyalogos-ként ? Hogy megy a rovásírás ? Kiseperted a poloskákat a Jurtádból ? Ott van melletted Lehel kűrtjének a kisplasztikája ? Lehet hogy nem is Rodeó a neved hanem Beverli ? Nagyon bevagy sózva komám. Vigyázz azzal a kötéllel, nehogy véletlenül saját magad húzd fel az első szilvafára. Az nem lenne kóser. Érted ? Asszem most kilépek e témából, mert elfogyott a szénám. Jöhetnek a köpködők.

  • Fenyvesi Glória

    Tényleg! Jó lenne megtudni kiknek tulajdona ezek a méregdrága házak?
    Nini,ezek többe kerülnek,mint a Szíjjártóé…
    És ezek talán nem is politikusoké…

  • Fenyvesi Glória

    Vagy a letünteké?

  • Fenyvesi Glória: Maga mindent jobboldali tolvajt azzal véd meg, hogy más is lop. Felrakhatna már egy új lemezt, mert ez már elkopott. Meg szimplán hülyeség. Ez nem védelem, ez vád.