Óriási bakival indul az Orbán kormány kulturális hete Montreálban
Ön tudta, hogy Magyarország mára csak egy város? Jó, azt mi is tudjuk: Kis-Magyarország nem ország, Nagy-Magyarország Mennyország. De azt azért nem gondoltuk volna, hogy a Magyar Turizmus Zrt. new yorki vezetője – Fekete Magdolna – arra tanítja a kanadaiakat, hogy a kortárs Magyarország egy elképesztően menő város, amit feltétlenül érdemes meglátogatni. 2016 szeptember 6-tól rendezik meg Montreálban a Magyar Kulturális Hetet, amely az 1956-os forradalom hatvanadik évfordulója alkalmából hivatott felhívni a figyelmet arra, hogy mára Magyarország mennyire kozmopolita, multikulturális, ultraliberális és menő hely.
„Budapest menő és Magyarország trendy. Amikor gyerek voltam Budapesten, nem gondoltam volna, hogy városom arculata egyszer majd sok ezer látogatót fog vonzani naponta, mint egy kozmopolita vakációs desztináció és buliváros…Most, hogy Magyarország az Európai Unió része, elterjedt a hír, hogy ez egy milyen elképesztő hely…Most kizárólag azért vagyok New Yorkban, hogy kanadai utazókat csábítsak Magyarországra. (…) Hey, ez Magyarország! Nincs szükség egyéb magyarázatra. Az időzítés tökéletes és a mai lelkesedésünk óriási. Tegyük fel Magyarországot a látogatni való városok listájának tetejére!”–deklarálta a Magyar Turizmus Zrt. new yorki vezetője.
Azt nem teljesen értjük, hogy a Magyar Turizmus Zrt. new yorki irodavezetője miért kizárólag kanadaiakat hivatott megszólítani és Magyarországra csábítani, de feltételezzük, hogy Ms. Fekete tudja: New York nem Kanadában van. Még.
Természetesen a kozmpolita, multikulturális és menő Budapest hippie főpolgármestere – Tarlós István – is megszólítja a montreáliakat:
„A magyar nemzet mindmáig hálásan gondol vissza arra, hogy Kanada az 1956-os forradalom és szabadságharc bukása után magyar menekültek tízezreit fogadta be, sőt érkezésüket a kanadai kormány 2010-ben a nemzeti történelmi örökség részének nyilvánította. Kanada lakosai közül jelenleg több mint 315 ezren vallják magukat magyar származásúnak: a kanadai magyarok fontos közösséget alkotnak – ezek közül az egyik legjelentősebb a montreali – és hozzájárulnak Kanada nemzeti sokszínűségéhez.”
Tarlós Istvánnal együtt mi is büszkék vagyunk arra, hogy Kanada 1956/57-ben nem migránsozott, nem népszavaztatott és nem riasztotta a kanadaiakat azzal, hogy 38 ezer idegen veszi el a munkahelyeket, rombolja le Kanada nemzeti kulturáját és szegi meg tömegesek az ország törvényeit.
Ódor Bálint, az Orbán kormány ottawai nagykövete is üzent a montreáliaknak:
„Magyar feltalálók nélkül a gyufa, a golyóstoll, a számítógép, az autó és sok egyéb találmány sem lenne az életünk része.”
A golyóstoll fontos. De ha a magyar szervezők találnak egy radírgumit, akkor talán Budapest város, Magyarország viszont ismét nagy és boldog lesz.
11:09 du.
Ezek a jóemberek hallottak Orbán Viktor két éve meghirdetett államideáljáról, az illiberális demokráciáról? Biztos nem járnak Tusnádfürdőre, de az illiberális demokráciát ezek az emberek felettébb élvezhetik! 🙂
Hát persze, az emberek jogait eltipró, önkényuralmi, autokratikus rezsimben minden sokkal szebb és jobb egyeseknek!
11:45 du.
Persze, álmainkban azonnal leváltjunk Orbánt. Ha ez a valóságban is megtörténik, akkor sokan nagyon boldogok legyünk az egész-Magyarországon!
12:11 de.
Kedves Chris!
Neked, mint tortenelem szakosnak azert illene tudni, hogy nem minden kanadai rajongott a magyar menekultekert 56-ban es 57-ben.
Leginkabb a komcsi ugynokoktol feltek – es joggal.
Azt nem is sejthettek, hogy rengeteg koztorvenyes is jon veluk.
De meg mindezek ellenere is, vajon mennyire lehet osszehasonlitani az 56-os magyar menekulteket a mai „sziriai” „menekultekkel”, akiknek 80%-a nem Sziriabol valo?
Csak nem azt gondolod, hogy a magyar keresztenyek is olyan surun keselnek, baltaznak, lovoldoznek, robbantgatnak es eroszakolnak noket, mint a bekeaktivistak?
12:16 de.
Moshe,
„Neked, mint tortenelem szakosnak azert illene tudni, hogy nem minden kanadai rajongott a magyar menekultekert 56-ban es 57-ben.”
Ezt a témát viszonylag közelről ismerem, pl. az elmúlt tíz-tizenöt évben feloldott, Kanadára vonatkozó belügyes és külügyes levéltári iratokból, melyeket részletesen kutattam. A legtöbb kanadai – túlnyomó többségük – nagyon erősen támogatta a kanadai magyar menekülthullám érkezését. A média és a kormány is támogatta, úgy szintén az ellenzék. Alapvetően csak az RCMP tartott a kommunista ügynököktől.
1:01 de.
kiskanállal adagolja a kanadai média, hogy tulajdonképpen mi is történik a befogadott „szír” menekültek kel és kapcsán…a kapzsiság ugyanúgy, mint a magyarországi cigányok kanadai érkezéséből is egyrészt rabszolgákat csinált, másrészt a cigányok randalíroztak olyan undorító módon, hogy azon a környéken ahol lakást kaptak mindennapossá vált a botrány
egyébként sok magyar néz olyan kis méretű térképet amelyen a New York 2 cm-re van Torontótól és akkor felhív New York ból, miért nem „ugrassz át” egy kávéra lásd még ezt a turista zrt s hölgyeményt…egy bizonyos: a tájukra sem megyek még akkor sem ha ők fizetnek
1:46 de.
Ilyen is ritkán van, én a cikket nem is értem. Én nem találok benne semmi bakit vagy ellentmondást, amit a hölgy írt. Miért ne lehetne New Yorkból toborozni? Simán…
Valóban Budapest egy turista paradicsom és ezt még az a pöcs Tarlós se tudja elrontani. Az illiberális izéből meg a turista édes-keveset lát és nem is érdekli. A sör és álatlában a pia potom áron, a Gyros is, ha nem vegyülsz bele a gyötrelmes hétköznapi életbe, akkor buli van:)
Az eredeti angol szövegben az ultraliberális szót én nem találom…
Viszont Moshe hozza a színvonalát:) Tériszonyom van…
1:51 de.
Még annyit, hogy bizony tényleg van ultraliberalizmus az emberekben, különösen a hölgyek esetében ez még a nyugati civilizációnak is meglepő és vonzó, de ehhez a politikai liberalizmusnak semmi köze:)
5:13 de.
Slampos munka, kidolgozatlan gondolat. „Dolgozni csak jól, pontosan és szépen, ahogy a csillag jár az égen, úgy érdemes,” József Attila több oknál fogva pörög a sírjában.
5:26 de.
Christofer!
ha nem értesz magyarul, ne írj!
A félremagyarázás, ősi undorító, a kommunista neveltetésből adódó liberális fogás!
magyar kulturális hetek vannak, nem az Orbán kormány hete! Világos?
Budapest az, a város, s Magyarország, ( senki nem állította, hogy város!) az trendy! Csak az eszetlenül kekeckedő nyelvtan nácit játszó, romboló gondolkodású egyed, adja ezt elő az „Orbán kormány bakijának”
Egyébként szerintem is „..tegye fel Magyarországot”… mert nem csak egy városba, hanem az egész országba hívja a turistákat a szöveg! Téged nem, mert te Magyarország ellensége vagy az ilyen szövegekkel, nem pedig az ország javáért tevő ember!
5:37 de.
Moshe Akiva
2016 július 30
12:11 de.
Érdekes kérdés, hogy mennyire lehet összevetni az 56-osakat, a most menekülőkkel. Véleményem szerint teljes mértékben, legalább is Kanada szempontjából mindenképp, hiszen az ottawai adminisztráció gyakorlatilag ugyan úgy fogadja be a menekülteket, mint azt tette 56-ban a magyarokkal. (A több éve, más országok (Libanon, Jordánia..stb.) táboraiban várakozó menekülőket gyűjti össze, és saját költségén szállítja Kanadába – Pontosan ugyan ezt tette 56-ban a magyarokkal is – Lehetne Kanadától tanulni módszertant). Viszont Érdekelne egy olyan statisztika vagy adat, hogy a milliós nagyságrendű menekültek között milyen arányban és százalékban követtek el terrorista cselekményeket a menekülők. Ha van neked ilyen adatod, akkor azt érdekes lenne összevetni a Magyarországon történő, baltás, késes, puskás, molotov-koktélos „elmeháborodott” gyilkosságokkal. Még az is nagy valószínűséggel lehet, hogy arányaiban IS kevesebb ilyen eset történik a menekültek között. Ha pedig így van, akkor a menekültek tömeges érkezése arányaiban javítja az országos statisztikát. Bár úgy sem maradnak Magyarországon.
Tehát a mondanivalóm az csupán, hogy mindig maradjunk objektívek amikor csúnya rossz menekült muszlimok és szép, angyali magyarokról beszélünk (meg mindig maradjunk objektívek..:) – ezzel együtt a mostani menekülthullám egy óriási, és összetett probléma Európában, ez is tény.
6:08 de.
Hát igen…sok magyart befogadtak.
Ezt a Mojszét is.
Hja minden ország elkövet súlyos hibákat…
6:54 de.
Azért nehéz eldönteni, hogy vajon az ostobaság, vagy a tudatlanság nagyobb-e ezekben a mamlaszokban.
Történetesen Budapest, az elmúlt három évben kétszer is a világ második legkívánatosabb, vagy legnépszerűbb túrista célpntjának bizonyult, a Condé Nast népszavazási eredményei alapjám. Előbb a mexikoi San Miguel de Allende, majd a következő évben nem kisebb, versenytárs, mint Firenze mögött. Ezt a Magyar Turizmus Zrt. nem tudja? Mi dolguk van akkor ezeknek az ignorámuszoknak ebben a munkakörben? Szerintem le kellene mondaniuk és elmenni dolgozni.
7:02 de.
„Magyarország már csak egy város?”
Ez valóban baki. De! Ha hiszitek vagy nem ennek átvitt értelemben van logikája. Terítsünk szét egy Világtérképet!
Egy nagyobb Országnak egyetlen városa nagyobb, mint Magyarország. Laikus könnyen tévedhet tehát, hogy ez csak egy kis város. Velem is megtörtént hasonló. Szomszédos országban jártam, Ukrajna keleti részén (Dnyepropetrovszk, Donyeck- egyik város majd akkora mint Magyarország). Kérdezték honnan jöttem. Válaszoltam, hogy „iz Vengrija” Magyarországból. Nem tudták, hogy egyáltalán van ilyen ország. Másik érdekesség amikor az egyik ismerősöm meglátogatott Magyarországon Volgográdból vonattal érkezve. Visszafelé Budapestről kocsival elkísértem az ukrán határig. Ez kb. 300 egynehány km /fél Magyarország átlóban/. Már a határon voltunk, amikor azt mondta az ismerősöm. Budapest centruma egész szép, de ez a külvárosa valahogy nem illik hozzá. Végül megértette, hogy már régen nem Budapesten vagyunk.
Magyarországot azonban sajnos nem csak feltalálókról kellene ismerni. Többségbe írtuk be magunkat a történelembe nagy horderejű negatívumokkal.
A feltalálókhoz kapcsolódóan itt Magyarországon fel lehetne tenni azt a kérdést például, hogy ki találta fel a gyufát. Esetek többségében nem tudnák ki is az az Irinyi. Zrínyi név jobban „levágna”.
A magyar feltalálók találmányai másrészt nem biztos, hogy 100 %-ban magyar és fordítva. Vasút-gőzmozdony-villanymozdony: A vasút lényegében Angliából származtatható. Telefon: Bell-Puskás Tivadar.
Most meg nagyon hülye példa: Marx-Engelsz-Lenin-Kommunizmus. Bocs ezt lehet nem kellett volna felhozni.
Szóval Magyarország kis ország a térképen is. Nem bődületes baki, ha valaki városnak nézi, hacsaknem tudnia kellene vagy illene tudnia.
PPP
7:06 de.
…és. Chris, üzenem Moshe Akivának, hogy igen, az erőszakos bűnözés nagyobb számban történik mindenhol a helyi lakosok által, mint a bevándorlók által.
Meg azt is üzenem Moshénak, hogy nincs annál nagyobb szégyen, mint amikor egy zsidó rasszista. Azt mi nem engedhetjük meg magunknak.
7:12 de.
Sándor, teljesen igazad van. Sokan elfelejtik ezt a statisztikát!
7:18 de.
Feltéve ha tényleg zsidó.
7:21 de.
Félreértések vannak itt; többek között pl. Mo városnak lett titulálva. Elnézést mielőtt kinyomtatunk valamit vagy megnyomjunk a „post” gombot, csak még egyszer, a biztonság kedvéért nem olvassuk el amit írtunk? Így lesz public law-ból pubic law.
7:53 de.
*”Nem számít mi a nevem”*
– Nem az számít mi a neved, hanem az amit írtál! Hozzászólásod tömörebb, de lényegében hasonló az előző írásommal, amit kiegészítenék idézve a témát:
„Tegyül(k)fel Magyarországot a látogatni való városok listájának tetejére.”
(1) Eleve látszik, hogy valószínűen gépelési hiba történt.
(Tegyül-tegyük) A klaviatúrán „k” és „l” betű egymás
mellett van. Nem nehéz tévedni. Ez nem lenne nyelvi
kérdés.
(2) A magyar nyelv nehéz, több külföldi kínainak
vicceli. Ha bele gondolok tényleg nehéz és többféle
módon lehet félre értelmezni egy mondatot, HA NEM A
MONDAT TÁRGYÁBÓL ÉS ÁLLÍTMÁNYÁBÓL akarunk kiindulni
Jelen esetben mi a mondat tárgya? /kit-mit/:
Magyarország-ot. Tehát, ország és nem város a mondat tárgya.
Az idézetet értelmezve tehát nem lehet másról szó, mint: Látogatni való városok vannak Magyarországon.
Igazad van /ne haragudj! Jónevű Senki! -úgy tudom egyébként, hogy ez egy mozi film/
Szavak kiforgatásával vagy rosszul értelmezésével nem biztos, hogy egy országból lehetne várost csinálni vagy fordítva.
Más nyelvben is vannak szójátékok. Nem mindegy szonban, hogy vidd ki a bilit vagy idd ki a bilit.
Pénzmosás közben lebuktam. A pénzt mosás közben vettem észre, hogy a zsebemben maradt. stb.
PPP
8:10 de.
A témában csak felvetődtek a magyar találmányok. Én a gyufára Irinyit hoztam fel. Egyrészt félig igaz amit írtam, másrészt akkor magyar, ha Erdélyt Magyarországnak tekintjük, mivel ott született. A robbanásmentes gyufát találta fel Bécsben. Az első gyufa azonban angol feltalálóhoz köthető. Ez volt a dörzsgyufa, ami a csizma talpán is meggyulladt.
PPP
8:45 de.
Kanada mindig humanista alapon, ámde felemásan . p r ó b á l t a . a befogadást gyakorolni. A szűrésüket finoman szólva is igen gyatrán végezte…
A II. Világháborút követően egyszerre fogadott be náci, hungarista és más nemzetiszocialista háborús bűnösöket a koncentrációs táborokból menekült áldozataikkal együtt, akik aztán így együtt, ott a nagy távolságok közepette, jól felhígulva, egymást észre sem vették. Wiesenthal-ok és más buzgó nácivadászok kellettek hozzá, hogy a tiszta búzát megszabadítsák a konkolytól. Elég kevesen voltak, nem is sikerült eléggé… Csak el-elvétve leltek rá a keresett személyekre. Sajnos sokan úszták meg ezek közül az elvetemült bűnözők közül is, vidám, negédes családi környezetben, nameg „ágyban, párnák közt”…
.
8:58 de.
DEZINFO Á’LÁ FID-SS
Én meg úgy látom, hogy a dezinformálás egy speciális pszichiátriai esetével van dolgunk. Tudniillik, Orbanisztáni fijjug már zsigerből gyűlölve Budapestet – vélt ifjúkori fiaskóik helyszínét – a legszívesebben már kapásból kihagynák még a nevét is minden propagandájukból, így hát, inkább írják Magyarországot városnak a városok iránt rajongó turisták számára, hogy Mucsára ezek is jöjjenek. 😀
.
9:24 de.
Elnézését, de hogyan kerültünk Kanada migráns befogadó stílusára a másikra és zsidókra, amikor egy baklépésről kezdtünk el véleményt osztani?
9:27 de.
Elnézését, de hogyan kerültünk Kanada migráns befogadó stílusára a nácikra és zsidókra, amikor egy baklépésről kezdtünk el véleményt osztani?
9:58 de.
Ami persze a bakinál sokkal súlyosabb:
Budapest valóban egy, a kultúrában és művészetben kimagasló és pezsgő város. De elképesztő pimaszság, hogy pont az illiberális elnyomók ünneplik meg a sokszínűséget, a toleranciát és az általuk elnyomott művészetet és kultúrát.
Erről írtam angolul ma reggel:
http://hungarianfreepress.com/2016/07/30/hungarian-cultural-week-in-montreal-an-exercise-in-hypocrisy/
11:22 de.
Olvasom Adam ur irásában: „….Canadian partners, like Mayor…. of Montreal, agree to participate in the exercise…”. Akkor most végülis ki van szereptévesztésben ?
11:26 de.
*Ági Vezér*
-„Elnézést, de hogyan kerültünk Kanada migráns befogadó stílusára…, amikor egy baklépésről kezdtünk el véleményt osztani?”
Ágica! Nagyon jó a kérdésed! Én is „letértem” a felvetett téma konkrétumától. Ha olvasod ezt a lapot, nem csak most történt így. De, mivel a fő témához un. kapcsolt és sok esetben irreleváns felvetés történik, így ehhez is hozzászólok. Egyáltalán nem értem, miért kell végül a politikát stb.belekeverni, holott egyes alaptémának semmi köze a politikához vagy a történelemhez stb.
– A mostani témában sem vetődne fel bennem pl. Orbán Viktor, a nácizás, 56 stb. De, ki kívánkozott belőlem, hogy ezekhez is hozzászóljak, ha már említették.
– Egy szöveg félre érthetőségét inkább esetleges „baki” szempontból kellene megvitatni, nem pl. Orbánt támadni illetve Magyarországot városnak beállítani, holott ezen hozzászólók tudván tudják, hogy Magyarország nem város.
– Erre vonatkozóan bizonyára olvastad hozzászólásaimat, melyek tartalmazzák a „kapcsolt” válaszaimat is.
Továbbra is állítom, hogy a szöveg magyarul úgy értelmezhető, ahogy előzőleg vázoltam. Igazad van, ez a fő téma. Ha nem helytálló véleményem, akkor írja le valaki helyesen amit a szövegszerkesztő akart kifejezni.
– Tegyük fel Magyarországot a látogatni való városok listájára.
– Tegyük fel Magyarországot az élsportolók honlapjára.
* Ha tényleg nem lenne jó a mondatszerkesztés, akkor is tudni, minimum következtetni lehet, hogy nem „városiasítás”-ról van szó. Nem kellene ebből politikai léggömböt eregetni Orbán, 56-os, migráns és náci stb. motivumokkal.
A téma egyszerű baki, ha baki. Magyar nyelvet beszélő és értelmezni tudó ember egymás között is szokott viccelődni egyes szavak többértelműségével. A szó ragozása meghatározó a mondat értelmezésére.
Ki, hogyan és mit értelmezne ezekből?:
– Halászlé …………………….
– Hallé …………………….
– Halleves …………………….
A halász ugye az az ember aki halakat fog hálóval.
A Pecás és a horgász szintén halakat fog, de horoggal.
A Hal az meg a hal.
Akkor, bár melyikük is foglya a halat, hogyan nevezik azt az úgymond levest ami halból és hozzávalókból készül.
PPP
11:55 de.
Chris, érdemes ilyenkor egy-egy linkkel erősíteni a mondandódat, gondolok itt „az illiberális elnyomók… által elnyomott művészet és kultúra”, illetve az a bűnözési statisztika, ahol az őslakosság és a bevándorlók bűnözési rátája hasonló lenne. Erről egy másik cikk alatt tettél említést.
Szurkolok, hogy sikerüljön, mégse lenne illő, ha egy szerkesztő felkészületlen a beírásaiban.
12:06 du.
Ok, belátom, hogy hajnalban elnéztem ezt a besárgított bakit, ami azért igen ártatlan. Ez legyen a legnagyobb baj…
Nem csak a neved nem számít haver, hanem az a gyűlölettől átitatott baromság is, amit írsz. Konkrétan egy szavad se igaz. Chris nálad biztosan jobban beszél és ír magyarul és látatlanban mondhatom, hogy többszöröség tette és teszi a magyarságért, mint Te.
Ez a kulturális hét meg hát igencsak kormánypropaganda álruhában – iszonyú otthoni pénzekből..
Chrisnek igaza van, ez a kormány mindent megtesz a kultúra pusztításáért, amihez nem fűzódik hatalmi vagy anyagi érdekeltsége. Az, hogy a KDMP és a jobbik összemosott szellemét erőszakolja rá az országra pont elletétes ezzel a rózsaszín turista propagandával. Ami nagyon – bár már rég megszokottan arrogáns.
Sándor, teljesen igazad van, de azért ne felejtsük el, hogy mindenki ismeri a Nike vagy Adidas minőségét, de attól még hirdetik. A magyar turizmusra ugyanúgy ráfér a hirdetés.
12:14 du.
HunCan barátom, mint mindig, most is jól szólalál. Hiányoltam málnaszörpöt – ő is:)
12:28 du.
Madrid egy csodálatosan szép város volt a fasiszta diktátor, Franco uralma alatt, de Liszabon se volt kutya Salazár idejében. Berlin, Drezda is csodálatos városok voltak Hitler uralma alatt, mielőtt romokká lettek bombázva, a második világháború alatt. Miközben Mandela magányos cellájában rohadt Robben szigetén, és a dél-afrikai feketéket lábtörlőként használta keresztény, anti-kommunista és hazafias fehér kormányuk, ugyan olyen turisztikai szövegeket nyomott a dél-afrikai hatalom világszerte, mint Orbán, és ömlött a nyugati lé, a befektetések, látogatók milliói dél-Afrika irányába.
Budapest valóban egy csodálatosan szép város, egy kultúrális gyémánt, de aki a művészetet, a kultúrát álarcként használja, aki az építészetet, a magyar konyha remekműveit, zenészeinket, költőinket a zsarnokság tisztáramosására használja, az nemzetünk becsületének koporsójába veri a szegeket.
Orbán Viktor rendszere az igazságosság, a tisztességes verseny, a multikulturalizmus, a liberális szellemiség a fenntartható fejlődés ellenfele. Orbán a Putyin-Trump féle társadalmi átverés apostola. A magyar adófizetők pénzén, a művészet és a kultúra álarca mögött próbálja most a kanadaiakat beetetni. Tapsoljuk meg a szakácsokat, a konyhamestereket, a zenészeket, az írókat, de küldjük a történelem szemétdombjára azt az embert aki az elesett, meghurcolt, az évszázadok óta hazavágott magyarok után, most az egész világot át akarja verni.
Remélem, lesz egy-két embernek vér a pucájában kanadába,Montreálban, és alkalom adtán, felszólalnak majd ez ellen az átverési kísérlet ellen, amelyet a kanadai magyar nagykövet, Ódor Bálint most útjára indított.
Reméljük, Kanada nem fogja azt a módszert használni mint Orbán, amikor a Kinai Kommunista Párt elnöke Magyarországra látogatott, és eltüntette a Kommunista diktátor szemei elől a magyarországi Tibetiek képviselőit, akik hazájuk függetlenségéért, népük és nemzetük becsületéért küzdöttek.
Orbán a Trump-Putyin féle kormányzás híve. A durvaság, az intolerancia, az esélytelen verseny, a fenntarthatatlan fejlődés híve. Tiltakozzunk az ellen, hogy a művészetet, a kultúrát, álarcként, üzletkötő eszközként használják a zsarnokok !
1:00 du.
PPP sajnos gepet kellett valtanom es fogalmam nincs hol vannak az ekezetek. Mindenkitol ismet elnezest kerek, mert ismerosom tudatta velem, hogy onkritikat kell gyakarolnom; rosszul ideztem Jozsef Attilat. A csillag nem „jar” az egen, hanem „megy” az egen. Szoval, itt van a mas szemeben a szalkat, a magameban a gerendat cimu labjegyzet.
Egyetertek veled a szo elemzesben.
Gollner Andras beszolasaval pedig szinten egyetertek. Pont.
1:39 du.
Miklos Banfi
2016 július 30
12:14 du.
MikBán barátom:) Köszönöm, ha így érzed, és főleg azt, hogy elolvastál.
1:52 du.
PPP! Embert nagyobb blama nemigen érhet, minthogy nyelvi vétséget bírálva maga is combos hibát követ el. Pontosabban: többértelmű szavakról szólva, egyértelmű kifejezést vét el.
„… bár melyikük is foglya a halat” – írod. A „bármelyikük” egybe írandó, de a viccesebb baki a „foglya”. Ez ugyanis a fogoly tárgyesete, az ige az a „fogja”. Tudom, az ly-j megkülönböztetése elég nehéz, még magyarból diplomát szerzetteknek sem mindig sikerül. Ajánlok egy viszonylag egyszerű módszert: szótoldalék – rag, jel stb. – SOHA NEM LY! Tehát a fogni ige egyes szám, harmadik személyes, tárgyas ragozású alakjában a „-ja” az rag, ezért nem ly.
Meglehet, a fenti mondatokban is akad hiba – megyek, felvágom az ereimet…:DDDD
(Bár úgy tudnék angolul – vagy bármely más nyelven, mint a cikk szerzője, vagy az itt magyarul írók, akik régóta élnek külföldön!)
4:03 du.
„szerzőink: Szigetvári Viktor, Eörsi Mátyás, stb.” – így már minden világos. Akkor ez a kanadai nép szava. Annyira kanadai ez mint Józsi bácsi lova Bivajbasznádon.
4:53 du.
Kedves HunCanada!
Tulajdonkeppen a statisztika edes mindegy, de ha valoban erdekel a muzulmanok altal elkovetett buntettek szama, akkor ajanlanam, hogy a Jihad Watch, vagy a Bare Naked Islam ( http://www.barenakedislam.com/ )korabbi cikkeit olvasgasd at. Van persze sok mas is, de talan ez a ketto a legjobban szerkesztett.
Olyan aprosagokkal nem is foglalkozom, hogy Europaban az albanok viszik a primet kabitoszerben, Pakisztanbol jottek a legjobbak a kislanyokbol kurvakat edzok kozott, mert ez „csak” koztorvenyes bun, ilyeneket kereszteny, vagy zsido szarmazasuak is csinalnak. (Itt Kanadaban is eleg szep szamban vannak a muzulman kabitoszer arusok.)
A problema es a veszely nem a muzulmanok, hanem az iszlam miatt all fenn.
Aki nem ismeri a Korant es a Haditot annak ajanlom, hogy kezdje el tanulmanyozni. Szazaval vannak benne a gyuloletre, elkulonulesre, gyilkossagra buzdito parancsok. A no masodrendo nekik, szinte egy szukseges rossz, aki csak egy darab husi, akit el lehet verni ha nem fogja be a szajat, es meg szabad eroszakolni, ha nem hordja a krumplis-zsakot.
Amolyan jo kis kokorszaki mentalitas. Es kozuluk nem csupan 1-2 hisz ebben a sok baromsagban, hanem tobb szaz millio.
Namost, ha a mar Europaban es Eszak-Amerikaban szuletett muzulmanok nem gyilkolasznanak, nem gyujtgatnanak, robbantgatnanak, vernenek el embereket, nem randaliroznanak unalmukban, hanem szepen beilleszkedtek volna legalabb a 3. generacio soran, nem lenne semmi gond. De ahelyett, hogy beilleszkedtek volna inkabb messzebb kerultek a befogado nemzettol, mint apjuk, vagy nagyapjuk volt, amikor odakerult. Gyulolnek mindent es mindenkit. Meg egymast is.
Ki az az allat, aki ilyen korulmenyek kozott meg tobbet akar beloluk? Menekult, vagy nem menekult, ok nem valok civilizalt tarsadalomba. Ha valoban menekult, menjen egy bekes muzulman orszagba, fogadjak be ok.
Az ide iro nagyokosok kozul meg egy sem valaszolt a kerdesemre, hogy miert Eszak-Europanak es Europanak kell befogadnia a muzulman menekulteket tobbezer km. tavolsagbol, amikor eleg nekik csak atsetalni a szomszed muzulman orszagba?
Persze, hogy nem valaszol egyik agytroszt sem, mert tudjak jol, hogy igazam van.
Valamelyik „bolcs” beiro ide azt irta, hogy en rasszista vagyok. Megkerdeznem a geniuszt, hogy vajon melyik emberi rasszhoz tartoznak a muzulmanok? Miota rassz egy eroszakos politikai mozgalom, amelyik vallasnak probalja eladni magat?
Valaszt persze erre sem varok.
4:55 du.
Na, tényleg érfelvágás: a foglya nem tárgyeset, hanem birtokrag…
4:57 du.
Upszi… az kimaradt belole, hogy azert teszek kulonbseget a koztorvenyes es a politikai (akar vallasi kontosben is) elkovetett bunok es bunozok kozott, mert a koztorvenyes bunozo „csak” a megelheteseert „dolgozik”, mig a masikat valami aljas eszme futi, amit nem lehet a fejebol kiirtani, nem lehet a szemelyt rehabilitalni. Csak likvidalni, vagy kivultartani lehet.
5:01 du.
Hehe… en marha Eszak-Europat irtam Eszak-Amerika helyett.
5:12 du.
Orban Viktor elme-betegségéről nincsenek hivatalos információk, mert titkolja! De miniszterelnök esetében az egészségi állapot nemcsak magánügy. Az ország polgárainak joga van tudni azt, hogy az országot mentálisan egészséges emberek vezetik. Orbánnak fel kell tennie a kérdést, hogy milyen gyógyszereket szed, milyen betegséggel kezelik, és szakembereknek nyilatkozniuk kell arról, hogy az adott betegséggel kormányozhat-e valaki egy országot úgy, hogy hatalmának gyakorlatilag nincsenek korlátai.
6:20 du.
De Moshe, magad is azt mondod, hogy másod, meg harmadgenerációsok azok még messzebb kerültek, mint apjuk nagyapjuk a befogadó államuktól. Ez így van nagyon sok esetben. De őket miért kell összemosni a most menekülőkkel millióival. Megint itt is az arányok visznek félre. Ez a befogadó országra vet rossz fényt, hogy másod és harmadgenerációkra már nem figyeltek oda, nem folytatták az integrációt tovább, csak az első érkezőkig. Ebből kell tanulni és javítani a hibát. De nem úgy, hogy aki most érkezik az kivétel nélkül terrorista potenciálisan. Ezt Te is (vagy ön), és mindenki tudja, hogy ez nem így van.
Másikra is reagálva, mi van ha nekem van arab rokonom és nem a Jihadwatchból, Bare Naked Islamból hanem testközelből IS értesülök a szokásaikról, melyek nagyon de nagyon sok esetben mást mutatnak mint az általánosan elterjedt, és ily módon hibás vélekedés?
A lényeget megint had húzzam alá. Általánosítani és így félresöpörni a nyilvánvaló problémát nem lehet, mert az nem oldja meg ezt a migrációs helyzetet, ami most folyik.
Másrészt én sokkal jobban aggódom fekete Afrika miatt, mely óriási mértékben túlszaporodik. Vegyük például Nigéria lakosságát, mely az 1960-as 45 milliós lélekszámról napjainkra megnégyszereződött. még egyszer tehát MEGNÉGYSZEREZŐDÖTT 175 milliósra. uszkve 50 év alatt!! Hasonló tendenciát mutatnak a többi afrikai országok is, vagyis az egész afrikai kontinens. Ha ez a milliárdos tömeg megindul észak felé az életben maradás, az ösztönös túlélés reményében Európába, na akkor lesz csak a vén kontinensünk igazán szarban. Ez pár éven belül – ilyen népesedésnövekedés mellett – nagy valószínűséggel be fog következni, hiszen már az első fecskék már elindultak. Akkor fogjuk csak igazán visszasírni azt a pár ezer muszlimot és ezt a lightosnak is gyenge mai népvándorlást (a majdani afrikaihoz képest).
7:19 du.
Nagyon érdekesek a válaszok, legalább olyan jó, mint a vegyessaláta!
Van itt kérem mindenből: pl.Város e Magyarország, vagy hol is van emliteve Budapest?
Menekltekről és menekülésről, Kanadai reakció,magyar nyelvtani elemzés, muszlimok, többször szerepel Orbán Viktor is, milyen aljas, diktár és elmebeteg, gyógyszert szed biztos!
Magyar kultúra tönkretétele stb.stb.
Hát úraim, ez egy nagy röhej, amit itt olvas az ember. Ja, még Chris angol cikkét is elolvastam a linkről,
Persze, a legtöbb hsz nem igaz.
Pl. a magyar kultúra tönkretevése: ezen a lapon lehet olvasni Gergely Bea hűséges kultúrális híreit , mi is történik szép hazánkban:
3 tenor énekel a szígeten, kiállitások, a szegedi zsinagóga képekkel illisztrálva , szegedi sznielőadás stb.
Vissza az ünnepi héthez, ahogy értesültem ezt NEM Orbán rendezi, hanem egy szervezet az 1956 -os forraldalom 60 éves évfordulójára, olvassák el a cikket.
Ami meg a cikk eredeti inditéka, a „baki”, azaz az utazási iróda hírdetése, kis betűvel, ez is elolvasható.
Abban Budapest az első két sorban is szerepelt, majd Magyarországról ír, ez igaz. Valószinű, a hirdető úgy gondolja, hogy az esetleges utas, tudja, hogy Budapest, Magyarország fővárosa.
8:09 du.
Kedves Moshe, én válaszolok, azért nem mennek más arab országokban, mert kétféle vallásuk van az iszlűmon belűl. Az egyik gyülőli a másikat, azaz irtják egymást.
Ezt Te is tudod, Siita és a suhi.
8:10 du.
Kedves Moshe, én válaszolok, azért nem mennek más arab országokban, mert kétféle vallásuk van az iszlámon belűl. Az egyik gyülőli a másikat, azaz irtják egymást.
Ezt Te is tudod, Siita és a suhi.
12:11 de.
Kedves HunCanada!
En nem hiszek 2 dolgoban veluk kapcsolatban:
1. Ha a 3. generacios sem tudott, nem hiszem hogy az ujonnan jovok majd be fognak illeszkedni az uj hazajukba.
2. Nem hiszem, hogy a befogado orszagok hibaja a beilleszkedes hianya. Lathato minden orszagban, hogy a hindu, a buddhista, a kereszteny, a zsido, az ateista ….stb… mind-mind be tud illeszkedni. Egyedul a muzulmanoknak nem megy.
Mindenki mas lehet a hibas, vagy a muzulman mentalitas, es „vallas”?
Mellesleg nekem is van arab muzulman rokonom, ez nem jelent semmit. Van koztuk olyan, akit annyira erdekli az iszlam, mint legtobb zsidot ma a Judaizmus. De sajnos joval tobben vannak, akiket erdekli, sot tulzottan erdekli. Es hogy biztos ne essenek ki a „vallasbol” egyes arab orszagok milliardokat koltenek mecsetek es madraszak epitesere Europa es Eszak-Amerika szerte. Hogy meg izgalmasabb legyen, idekuldik a legorultebb imamjaikat szerte a muzulman vilagbol, hogy agymossa az itt szuletett gyerekeket is.
De Afrikat illetoen egyetertunk. Epp most neztem meg Orban legutobbi beszedet, o is beszelt rola.
12:13 de.
Kedves Figyelo!
Iran siita tobbsegu. Menjenek oda a siitak, a szunnik meg a tobbi orszagba.
Akik pedig tenyleg menekultek, mint a keresztenyek es a tuzimadok, azokat fogadja be Europa, vagy Amerika.
6:16 de.
ORBITÁLIS ORBANIZMUS
ez ilyen egyszerű
6:20 de.
Málnaszőr !
Én inkább úgy határoznám meg, hogy
ORBITÁLIS ANTI-URBANISTA ORBANIZMUS
.
9:22 de.
@ Voronyezs, kis ismeretlen ruszki barátom, ezt a hajkut Neked írom
Tegnap előtt Orbánizmus,
Tegnap Turbánizmus
Maszturbánizmus.
Bocs, tele volt a csakrám. A költészet szerelmese vagyok 🙂 🙂
10:53 de.
*talalom*
Tudod, részben erre voltam kíváncsi. Ezt a „kritikát” vártam. Hozzászólásod bizonyítja, hogy tudod értelmezni a magyar nyelvet. Akkor miért nem szóltál hozzá a témában forgó mondat értelmezésében? Tudod, így lehet a nyulat kiugrasztani a fűből.
Te, sem a téma mondatát nem értelmezted, sem helyesírásilag szándékosan hibás, de úgy tűnik számodra érthető kérdéseimre sem osztottad meg értelmezésedet.
Ezeket kiegészíteném:
„Jégkorong”
Kanada-Magyarország: 0-0
Ennek ellenére Kanadát és Magyarországot tegyük fel a látogatni való jégkorong-sport honlapra.
Kérlek, miután kritizálod a helyesírást, ezután próbálj a tárgyra térni és ezekre válaszolni! A téma az, ami. Nem pedig személyeskedés. Mi több, nem kellene eltérni a témától. Főleg nem oda, amit olvasok a hozzászólásokból.
Akkor, hozzá tudsz szólni a fő témához érdemben, vagy csak blabla vagy szurkálódás a hozzászólásod?
Üdv.
Szószátyár Petyka
11:07 de.
Kanadai Magyar Hírlap!
Tisztelt Cím!
Szeretnék tájékoztatást kérni, hogyan tudnék „hozzászólásra”
cikket írni, megjelentetni?
Üdvözlettel
és
Tisztelettel
Parács Péter Pál Pálevich
11:08 de.
Parács Péter Pál,
az [email protected] címre írhat.
5:02 du.
***Christopher Adam***
Köszönöm az infót!
PPP
5:13 du.
**Voronyezs”
Pravda, chto Ti Ruskij chelovek? Tebe eto problem? Ti „paluchis” paetamu?
PPP Палевич
5:28 du.
***Ági Vezér*** /A nyolcadik?/
Holnapra összeszedem gondolataimat és írok Neked. Most fáradt vagyok, nem fog az agyam, ha egyáltalán van.
Az ekezetekkel meg ne torodj. Ekezetek nelkul is meg lehet erteni, ha akarjuk.
Salgótarjani akcentussal, köszönöm a komolyságadat. Szögediesen pedig úgyszintén köszönöm.
PPP
5:33 du.
Ági!
Próbáld ki! „alt” billentyű és 130, 145, 160 stb. Ezek ékezetes betűket adnak ki, ha minden igaz.
PPP
5:30 de.
Ági Vezér
2016 július 30
5:13 de.
„Slampos” az idézet is. Pontosan:
„Dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes.” /József Attila/
5:38 de.
Budapest gyönyörű város, de meddig? Szkopjéval kapcsolatban olvastam az „Oligarcha-barokk” ékes példájáról, a pesti Nemzeti színházról…
5:57 de.
PPP
Nyet, já ….(?) vengerszkíj cselovjek. 🙂
.
6:00 de.
Gölélner Barátom [mert így messziről is annak tekintelek] !
Gratulálok a szösszenetedhez ! 🙂
.
6:01 de.
Göllner Bandi!
Elnézésed kérem az előbbi elírásomért (a nevedben) !
6:10 de.
ÉS! Kedves Göllner!
Nagyon tetszett a „szép városok” védjegy alatt futtatott juntákkal és diktátorokkal kapcsolatos eszmefuttatásod IS.
.
11:46 de.
Moshe Akiva
2016 július 31
12:11 de.
Kedves Moshe. Értem, el is fogadom, hogy ez a véleményedet. Nekem azzal van problémám, amit mondasz, hogy a menekültek „többségét?” érdekel az iszlám. Vagyis ennek az állításnak az inverzével. Tehát feltételezzük, hogy ez így van és van egy kisebbség, akit viszont nem érdekel az iszlám és ők „normális”, valódi menekültek. Velük mit csináljunk, én róluk beszélek amikor menekültekről van szó, csak ezt a két csoportot pl. a magyar kormány tudatosan összegyúrta egyetlen „migráns” fogalommá, ahol mindenki a negatív kicsengésű migránsok közé tartoznak. Ez itt a kérdés.
Én nem hallottam Orbán legutóbbi beszédét az Afrikaiakról, de már a mostani menekülthullám előtt foglalkoztam a kérdéssel, és ez egy nagyon veszélyes és valós helyzet lesz mondjuk a következő 10-30 évben biztosan. Egyfajta sáskajárásként lehet elképzelni, ahol a szerencsétlen afrikaiak az életbenmaradás reményében elindulnak millió számra, és ők valóban le fognak tarolni mindent ami az útjukba kerül, kerítést mindent – többen menekülnek el Afrikából mint Európa összlakossága. Jelenleg 1.1 milliárd Afrika népessége. 50 éve még csak 250 millió volt. Kb 20 év múlva a mai duplája lesz. Ez egy valós probléma és erről alig esik szó.
7:34 du.
Kedves HunCanada!
Mint mar irtam tobbszor, a muzulman menekultek menjenek muzulman orszagokba.
Hany magyar menekultet fogadott be Szaud Arabia, vagy Marokko, vagy Malajzia 1956-ban es 57-ben? Vagy eppen utana, amig a cocjalizmus tartott?
Mindet kereszteny orszagok vettek fel. A muzulmanok miert nem tudjak megtenni ugyanezt a sajat „odavaloikkal”.
De, ha nem igy, illegalisan, 100 hataron attorve erkeznek olyan emberek muzulman orszagokbol, akiknek eleguk lett a cirkuszbol, es beternek valami mas vallasba, vagy ateistak, akkor azok kerelmet meg kell vizsgalni, es miert ne?
Amig viszont igy megy, illegalisan, masfel millio bunozovel elvegyulve, megtartva a „vallast”, addig maradjanak az elso biztonsagos orszagban, ahogy nekem is ott kellett maradnom annak idejen.
No es, amint mar irtam, a beilleszkedes valahogy nem megy nekik, se Nyugat-Europaban, se Eszak-Amerikaban.
Amig muzulman, addig o elkulonul a kufaroktol. Ez sem veletlen, mert a kis verszomjas „szent” konyvuk tobbek kozott ezt is eloirja nekik. Es ha ezt a reszet a „szent” konyvnek kovetik, mibol gondolod, hogy a tobbi – gyilkossagra, gyuloletre bujtato – reszeit nem fogjak kovetni?
Az afrikai helyzetet nem ismerem reszleteiben, de annyit tudok, hogy Nigeria, Eritrea, Etiopia (ez utobbiak egyutt voltak egy darabig) es Kenya eseteben a muzulmanok szamanak aranya az utobbi 50-60 evben megsoxorozodott.
Szudan eseteben nem lehet tudni, mert ott jobban gyilkoltak a keresztenyeket a bekeaktivistak az utobbi 40-50 evben, mint manapsag Nigeriaban.
Van egy olyan erzesem, hogy csak az afrikai muzulman nem hajlando kotont huzni a farkara, mert a vallasa tiltja.
Ezt abbol sejtem, hogy manapsag is szinte minden fekete afrikai „menekult” (Europaba), meg a Szaharan alulrol is, bekeharcos.
Kicsit hosszu lesz de leirom:
Evekkel ezelott olvasgattam nehany „Az Imam Valaszol” cimu webpage-et. Az egyikben – ha nem is igy – megkerdezte az egyik iraki bekegalamb az imamtol, hogy „huzhatom-e amikor legjobban nyomnam (coitus interruptus), mert a 11 gyerek mar most is a kuszobot ragja?”
Mire az imam ezt valaszolta: „A te feleseged a te ontozo-folded. Ha akarod megontozod, ha akarod nem ontozod.”
Az a baj, hogy ez mar csak akkor jut eszukbe, amikor 10-15 gyerekuk van.
Na es milyen csodas, Europaban es Amerikaban ez meg nem is gond, mert a csaladi potlekbol es a cocjalis segelybol vidaman megelnek munka nelkul.
Ami azt jelenti – ha esetleg nem tudnal olvasni a sorok kozott – hogy mar most idehordjak nekunk azt a tulnepesedesi probemat, amirol te is beszelsz.
7:38 du.
a „bujtato” „bujtogato” akart lenni (orexem)
1:36 du.
Moshe Akiva
2016 augusztus 1
7:34 du.
Messzire vezetne, ha a Te logikádat levezetném, de egy kis ízelítő:
A zsidó menekültek miért nem mentek zsidó országba? A melegek meleg országba? És akkor mi a bajod a keresztény fekete-afrikai menekültekkel? Az a gond, hogy a menekültek jelentős része most is, mint mindig, mérsékelten, vagy csak éppen hogy, vagy sehogy sem vallásos. Ez viszont nem igaz pl. Iránra vagy Szaud-Arábiára, melyeket, remélem senkinek sem kell bemutatni. Azért jönnek Európába, amiért mi is oda mentünk (sajnos, bár földrajzilag kis hazánk ott van, más értelemben egyre kevésbé). A török, stb. vendégmunkások megélhetési bevándorlók voltak Németországban (mellesleg Németország csábította be őket annak idején), és sokkal inkább vallásosak, mint a mostani szír menekültek többsége.
Úgy folyik belőled a fidesz hazug propagandája, mint habonyi árpádba az ibízai drogvelő!
3:41 du.
Kedves Terminus!
Kerded, hogy a zsido menekultek miert nem mentek zsido orszagba? Hat gondolom elsosorban azert nem, mert nem volt zsido orszag.
Amint lett, mentek. En – sajnos – nem oda mentem, de akkoriban azt hittem jobban tudom.
Ugyan nem sok kozom van a homosexualisokhoz, de a vedelmukben megjegyeznem, hogy nekik nincs „meleg” orszag.
” És akkor mi a bajod a keresztény fekete-afrikai menekültekkel? ”
Semmi. Harom kereszteny fekete novel elek egy fedel alatt. A legfiatalabb ugyan felvett valami nagyon elbaszott vallast, de meg az is ezerszer jobb, mint az iszlam.
” Az a gond, hogy a menekültek jelentős része most is, mint mindig, mérsékelten, vagy csak éppen hogy, vagy sehogy sem vallásos. ”
Az nem gond. A 60-as evekben az angolok es a franciak azokat a „mérsékelten, vagy csak éppen hogy, vagy sehogy sem vallásos” muzulmanokat hordtak be az orszagaikba, akik oket a gyarmatositas soran kiszolgaltak a gyarmatokon. Nezd meg mit muvelnek az unokaik! Gondolod, hogy a francia, angol kufaroknak hianyzik meg tobb beloluk?
Hanyszor kerdezzem, anelkul hogy barki is valaszolna ra erdemben, hogy mibol gondolod, hogy ha 50-60 ev nem volt eleg arra, hogy azok beilleszkedjenek, akkor majd emezek miert illeszkednek be ripsz-ropsz?
De beszelhetnenk az Izraelben elo muzulman allampolgarokrol is. Olvasgatod az izraeli hireket? Mennyire illeszkedtek be a muzulmanok Izraelbe 1948 ota?
Vagy beszeljunk Nigeriarol, Indoneziarol, akar meg Szomalia tortenelmet is felutheted: Amint ezek megjelennek valahol verfurdo es kaosz koveti oket.
Ha tenyleg menekult, menjen egy muzulman orszagba. Ez ilyen egyszeru.
4:36 du.
Moshe Akiva
2016 augusztus 2
3:41 du.
Akkor szájbarágósan, hogy Te is megértsd!
A szíriai menekültek azért nem mennek Szaud Arábiába, Iránba, illetve más hasonló „illiberális” muszlim országba, mert azok nem világi államok, hanem elnyomó diktatúrák, némelyik sokkal rosszabb, mint amilyen Szíria Asszad alatt volt! Érted???
4:41 du.
Moshe Akiva
2016 augusztus 2
3:41 du.
Ha Te most azt hiszed hogy csekélyke értelmük miatt nem értik meg egyes makacsok a már ezerszer kitárgyalt menekült „probléma” motivációit, akkor szerényen felvilágosítalak hogy, nem az IQ-jukkal van baj, mert az magasabb az átlagnál, a bennfentes és kapzsi haszonlesésük teszi őket elvakulttá!
6:55 du.
Seres Róbert
2016 augusztus 2
4:41 du.
Nem hiszem, hogy ismerjük egymást!
8:22 du.
Kedves Terminus!
Akkor en is ujra szajbaragom: A kb. 60 eve ottelok kozul sok meg ma sem beszel franciaul. Ha elmesz egy ilyen „nemletezo” no-go zona mellett, lathatod, hogy minden muzulman ablakaban ott virit a satellite dish. Egesz nap az arab TV csatornakat nezik. (A jo beilleszkedes csalhatatlan jele.)
Egyik sem hagyta el az iszlamot, a gyerekeik es az unokaik sem. Sot! Hulyebbek lettek, mint a nagypapik valaha is voltak. (Koszonhetoen Szaud Arabianak es meg nehany mas arab orszagnak.) Sokan kozuluk kovetelik a Sariat bevezetni. Randaliroznak, gyilkolasznak.
Semmi logikus okat nem latom annak, hogy akik most erkeznek (es allitolag kevesbe muzulmanok) nem lesznek melymuzulmanok, vagy hogy az o utodaikbol nem lesznek melymuzulmanok. Kihez mashoz csapodnanak, mint azon bekeharcosokhoz, akik mar ott vannak?
Azt is mondtam mar parszor, hogy a „sziriai” „menekultek” 80%-a nem sziriai es nem menekult. Szerinted a bangladesi muzulman „sziriai” „menekult” ki elol menekul? Bangladesben tobbnyire csak a meg maradek hindukat es keresztenyeket uldozik – a muzulmanok. Erre az uldozo menekul. Nem talalod ezt furcsanak?
Neztel te videokat a Youtube-on, olvastal cikkeket olyanoktol, akik nem fenyezik a „menekulteket” hanem az valosagot irjak le roluk? Nem hiszem, kulonben nem irnal ilyen zoldsegeket. Szerinted az alah hu akbar-t es a sahada-t (illallah schmillallah) uvoltozo „menekultek” nem elegge muzulmanok?
Lattad azt a videot ahol az Afrikabol erkezo neger „sziriai” „menekult” azt uvolti a kameraba vigyorogva, hogy: „money, money, money”? O vajon ki elol menekult?
De ha mar a Sziriabol „menekult” muzulmanoknal tartunk: Az igaz, hogy az Asszad egy „kicsit diktatorikusan” uralkodik, de o Bathista. Nem melymuzulman. Nincs kezlevagas egy lopas utan, a noknek nem kell krumplis-zsakban jarni… stb. egyszoval nincs Saria.
Egy muzulmannak csak akkor van oka Sziriabol lelepni, ha melymuzulman, mert azokat uldozi az Asszad. Foleg, ha gyilkolasztak is egy kicsit.
Ettol persze meg lehet koztuk olyan is, aki csak tul gyava, otthonhagyta az anyjat, vagy a feleseget es nekiallt a nagy utnak. Foleg hogy talalt valakit aki fizeti ezt neki.
Mint mar emlitem: Ahol ok megjelentek az utobbi 1400 evben mindenhol verfurdo, eroszakoskodas, intolerancia, rabszolgasag, nemi eroszak …stb… kovette oket. Manapsag is az orrod elott tortenik, es nem vagy hajlando eszrevenni. Mikor leszel ra hajlando? Amikor a te nyakadon lesz a kes, vagy majd a masvilagrol, amikor a gyerekeidet, vagy az unokaidat intezik el a vadak?
Meg valami: Ahhoz, hogy egy diktatorikus rendszer mukodjek eleg a lakossag 10-15%-a arra, hogy a lakossag tobbseget elnyomja.
A ma erkezo, es a mar Europaban elo muzulmanok tobb mint 15%-a melymuzulman (ha mas nem is, koveteli a sariat), akiket nagyon is erdekli a dolog. Meg ha a 60%-uk is olyan, akit nem erdekel semmifele vallas, a maradek 40 el fogja intezni hamarosan, hogy erdekelje oket, ugy mint Iranban es mas csodas helyeken.
Te sem fogsz kimaradni a szorasbol.
8:34 du.
Kedves Robert!
” … a bennfentes és kapzsi haszonlesésük teszi őket elvakulttá! ”
Ez valoszinu igaz lehet Szigetvari elvtars eseteben, talan meg egyik-masik cikkiro is kap egy kis baksist az ertetlenkedeseert, de nem hinnem, hogy a hozzaszoloknak anyagi erdekeik lennenek ebben.
Ez nem IQ kerdese, hanem a bolsi agymosase. A hamis humanizmus parosul bizonyos mas eszmekkel, amit vagy jol belevertek gyerekkoraban, vagy felnottkent fogadta el, es most fel, hogy rosszat tesz, ha realisan latja a vilagot.
Ez ugyanolyan mint a hitbuzgo kereszteny, vagy zsido esete, akinek mar 100 000-szer bebizonyitottak, hogy zoldsegben hisz, de retteg, hogy a Satan akarja elcsabitani ot.
Bar tegnaptol fogva nem a jobboldaliak a Satan fajzatai, hanem a baloldaliak, hiszen Trup megmondta! 🙂
4:11 du.
Moshe Akiva
2016 augusztus 2
8:22 du.
Ajánlom a Gyűlölet című 1995-ös francia filmet. Bár, kétlem, hogy rád hatással lenne…
5:09 du.
@ voronyezs
Makó és Jeruzsálem közt keresem a helyemet, közben védek és szolgálok 🙂 Az elütés megbocsájtva. Ennél már voltak sokkal nagyobb balesetek ezeken az oldalakon 🙂 További jó szórakozást, kommentelést
10:57 du.
Kedves Terminus!
Az a film enyhen szolva vonalas. Akar a Kremlben is irhattak volna a forgatokonyvet a dicsoseges Szovjetunio idejeben.
Ok is kenyelmesen „elfelejtenek” nehany aprosagot.
Pl. a magyarorszagi gettok a zsidok szamara nem a zsidok altal lett letrehozva, nem ok akartak.
A mai, europai bekeaktivista gettokat ok maguk, a bekegalambok hoztak letre. Ugyanis egyaltalan nincs kedvuk beilleszkedni.
Sokuk koztorvenyes bunozesben is reszt vesz, ami meg onmagaban nem lenne olyan nagy problema, de nyilvanvalo, hogy emiatt a rendorok jol ismerik oket.
Ezeket (es meg sok mast) megemlitette a film? Persze hogy nem, mert akkor nem lehetne aldozatnak bemutatni a gyilkost, vagy vetkest.
Mellesleg, nem hinnem hogy tul sokan gyulolnek a bekeaktivistakat, inkabb csak felunk es tartunk toluk. Hozzatennem, hogy joggal.
3:24 du.
Moshe Akiva
2016 augusztus 4
10:57 du.
Nem tudsz Te semmit Moshe Akiva!
A film a problémával foglalkozik, nem a megoldással (miként te is); azt nekünk kell megtenni!