Augusztus 20-án csökkenhet az időjárás csapadékhajlama
A Magyar Távirati Iroda mindeddig egyetlen mínuszus hírre se méltatta (van aki érti még, hogy ez mit jelent?) az országos ünnep napjára tervezett tüntetést.
Hogy a kormányzat nem adott hírt róla az aprólékosan kidolgozott ünnepi programot bemutató, minden részletre kiterjedő összeállításában, az érthető. De rá vet rossz fényt, amiért a közszolgálati média egyszerűen nem vett róla tudomást, amely egyébként az ünneplőknek esetleg kellemetlenkedő időjárásról is azt feltételezte, hogy csökkenhet a csapadékhajlama.
A tüntetés nem olyan mint az időjárás.
Nem folyamatosan létező.
Elmaradhat akár.
De a híre – akárcsak az időjárási előrejelzés – nem elhallgatható.
Nem azért nem elhallgatható, mert a töppedté zsugorított ellenzéki sajtó így, vagy úgy foglalkozott vele. Nem azért nem elhallgatható, mert még ebben országban is akadt médium, amelyik valamiképpen kimaradt a megyei orgánumok kormányzati bekebelezéséből, egy három megyéjű régió magazinja, amelyiknek 2009-es alapítása óta azonos a tulajdonos-lapigazgatója és évek óta azonos a páremberes csapata, az újság, amelyik a tüntetés lényegéről – talán egyetlenként – objektív hírt adott.
És nem azért nem elhallgatható, mert egy alig olvasott kormányszócső azt publikálván, hogy “a közelmúltban éppen a kormányközelinek tartott sajtóorgánumok munkatársait érték inzultusok, bántalmazások”, ostobán vitatva a tüntetés létjogosultságát, tulajdonképpen a kormányellenes demonstráció tartalmáról tájékoztatott.
Hiába vált be az a számítás, hogy a fenti publikációk ellenére a sajtószabadságért tartandó tüntetésről az ország lakosainak zöme mit se tud, hogy akiknek fontos a sajtószabadság, még azok se tudnak róla mind.
“A rendőrség egy esetleges terrortámadásra is felkészült, hiszen a biztosítási tervnek ez is része volt. Minden biztosítási helyszínen gépjárművel is készen állnak arra, hogy blokkoljanak egy esetleges támadást.”
Ezek a sorok egy, az ünnepi rendezvény programjára, s annak biztosítására szorítkozó tudósítás szövegéből valók, amely szövegben egy árva szó sincs arról, hogy tüntetés lesz ezen az ünnepnapon, s noha a sajtószabadság hívei kiolvasnák belőle, de ők nem olvassák ezt a médiumot.
A tüntetés híre azért nem eltitkolható, mert tüntetés lesz, s a tüntetők a titkolózást is leleplezik ezen az ünnepnapon.
Aczél Gábor
11:01 de.
Akik augusztus 2O an tuntetnek, a magyar aug.20-an, a megemlekezes ellen, nem magyarok! Van eleg mas alkalom tuntetni!
11:37 de.
Igen, emlékszem még a mínuszos hírekre, címnélküli rövidke hírecskék sorakoztak egymás után a printsajtóban.
Ilyen hír ez a csökkenő csapadékhajlam is, amiről az Országos Meteorológiai Intézet tájékoztat az FB oldalán. Az MTI onnan vette át.
A másik megjegyzésem, hogy a neten sok honlap számolt már be napokkal ezelőtt, talán július végefelé, hogy 20-án tüntetés lesz, ismét a Szabadsajtó úton, ami hírt ma a neten a Blikk fölmelegített.
A hozzászólásom végére hagytam azt a tegnapi Népszava címmel leközölt hírt, hogy a szerkesztőség értesülése szerint a szervező Juhász Péter családi okokra hivatkozva lemondta a felszólalását, és a Facebookon 452-en (négyszázötvenketten) jelezték a részvételüket. Aki esetleg a Szent Jobb körmenet előtt odamenne, az 16 órára időzítsen.
http://nepszava.hu/cikk/1137856-augusztus-20-an-tuntet-az-ellenzek-a-szabad-sajtoert
11:57 de.
Azok meg biztosan színmagyarok, akik tíz éve, október 23-án szétverték a várost…
12:07 du.
Bocsánat, már 477-en jelzik, hogy ott lesznek a tüntetésen.
https://hu-hu.facebook.com/events/1447064928695816/
12:16 du.
Közben felkúszott 478-ra. Ezek szerint elmarad a forradalom…
3:10 du.
Aczél Gábor!
Nagyon „Uborkaszezon” van?
4:38 du.
Aczél Gábor!ki augusztus 20-án tüntet az nem magyar,hanem egyszerűen söpredék!
Aztán az is igaz,hogy hétvégén jön egy hidegfront…de ugye a jelenlegi kormány nem „azonos” Gyurcsányékkal,amikor is 2006-ban
az előrejelzett(!!!!) óriási vihar ellenére sem figyelmeztették az embereket,többen meghaltak,megsebesültek…..
Most minden eddiginél szebb,hatásosabb tűzijáték várható,remélhetőleg zavartalanul élvezhetjük,de ha az időjárás
nem engedi az emberek érdekében,védelmében elmarad!
Na ez óriási különbség (de szerencsére nem csak ez….!)a szocik és a mostani kormány között!!
Részvétem,de inkább maximális megvetésem a ballibsiknek,meg a
az ilyen cikkek szerzőjének,aki ugye már régóta nem magyar,vagy talán nem is volt?!!!!
5:03 du.
talalom!
Akik nem 10 hanem 11 éve „szerinted”… szétverték a várost,-ha voltak is köztük túlbuzgók-legalább annyira magyarok,mint te….
egyébként: 2006,Gyurcsány őszödi beszéd (kiderült..!)
operaházi 56-os megemlékezési provokáció(Apró Antal „rokon”…)
ráadás a tűzijáték botrány….áldozatokkal…!
Na remélhetőleg a mocskos és anti -magyar tüntetők ellen időben és
hatásosan fellépnek az illetékes szervek!
Hajrá hiteltelen,becstelen és ostoba baloldal,csak így tovább a biztos megsemmisülés felé(akik még nemzeti ünnepet sem tisztelik)!!!
12:50 du.
Boda Marcsi
2017 augusztus 17
4:38 du.
Kedves Marcsi, mi a probléma az ellentüntetéssel: ha esik az eső, akkor az csak azt bizonyítja hogy, Orbán van olyan ügyes és találékony mint az a rabbi aki szombaton talált egy 100 dollárost, ha meg nem esik az eső és mégis szabadon tüntethetnek, az meg azt bizonyítja hogy, nem igaz a diktatúra vádja! Hadd tüntessenek, majd megunják mind a huszan és hazamennek! 🙂
2:59 du.
Nos Kedves Orsós!
Igazad van!!!sajnos eltűnt az előző hozzászólásom…..
Remélhetőleg az agymosott,jellemtelen ünnepgyalázó ,idióta tüntetők kevesen lesznek és gyorsan eltüntetik őket,hogy a magyarok többsége méltón ünnepelhesse meg az államalapítás,Szent István évfordulóját!
Egész évben kedvükre tüntethetnek az idióták(!!!!)most duguljanak be!
Aki nem magyar az ne tüntessen,hanem kussoljon!
Ez nem pártfüggő,csupán tisztesség,magyarság….kérdése!
3:11 du.
Amúgy az ilyeneknek se hazájuk ,se becsületük…..meg ugye most
nem Orbánról ,hanem Szent István állam alapítóról beszélünk..csak annyira sötétek,hogy ezt nem fogják fel….
Remélhetőleg lecsukják az idiótákat!!!!
4:02 du.
Amúgy estére a hírek szerint eláll az eső,és szél is mérséklődik!
Hát remélhetőleg így lesz és zavartalanul nézhetjük a tűzijátékot,akár élőben, akár a TV.ben!!!
4:12 du.
talalom 11:57, ha esetleg az Apró-klán megint a hatalom közelébe merészkedne, biztosíthatlak hogy megint az utcán leszünk. De szerencsére erre esély sincs.
5:45 de.
Ősmagyar nevű Tscharlie, Apró-pó mint egy törzsökös jobbik-nyilas, hogyhogy nem az Orbán klán, az ország legnagyobb földesura és nagytőkése ellen akar a pesti utcára vonulni a demokrata Vona parancsnok irányítása alatt a Glutama (ez is míly magyarosch) sportegyesület drukker szinejavával?
Tudja, és honnan tudja, hogy a B-közép megint hajlandó lenne e utcára vonulni Orbanini mellett ? Mert erre, akkor is csak az a Cs&Cs volt képes. 2006-ban is ők csinálták az egészet némi szotyoládéért cserébe „a zsebbe”… Maga még mindig nagyon bennfentes…
Beszélt hát e már továris Kubaszovval ezügyben, hogy ők mennének e még ma is egy ünnepi megemlékezés gyanánt újra székházakat, autókat, építkezési állványzatokat és várost gyújtogatni Orbánért, szotyiért, mint akkor? Amin láthatólag maga még ma is oly szívesen nosztalgiázik…
8:51 de.
Vajon miért is kellene a ,,,,forradalom,,,,????
Miért mindent csak e formában gondoltok megoldani???
Olyan a helyzet mint a francia forradalom idején?Vagy nem ősszehasonlitható?Persze a ,,forradalom,, is csak a baloldalt illeti meg.Így látványosan lehet— a nép nevében —- megoldani az előtte meg nem oldottakat.De ne felejtsétek ez vér nélkül—–emberből főldre,aszfaltra,betonra,ruhára őmlő—-nem igen szokott menni.Talán ez kellene?
Ezt nem igen akarom üdvőzletével.
11:56 de.
A mai nagyszabású ballibsi tüntetésen kétszázan voltak. Pedig nem esett az eső, hanem szépen sütött a nap.
Talán a mondanivaló volt harmatgyenge.
1:01 du.
charlie!
Én sehol nem hallottam tüntetésről szerencsére….bár várható volt,hogy a leszerepelt,lecsúszott ellenzéki „hazafiak” még az államalapítás ünnepét(Szent Istvánt)sem tisztelik,talán ellene
lázadozott a 200 fős tömeg?…..
A Bazilikánál szentmise és körmenet volt,a TV is közvetítette,este meg várjuk a tűzijátékot,mivel sokat javult az
időjárás!
1:29 du.
Na hosszas keresésé után megtaláltam a rendkívüli hírek hírek
között a neten,hogy a „szintén esélyes miniszterelnök”…Karácsony Gergely vezette az óriási megmozdulást valahol Pesten,és a sajtószabadságért „küzdött”!
Na ennyi!
2:31 du.
Friss Hírek!
Az M1 csatorna az esti 8 órás hírekben bejátszotta a „monumentális” tüntetést,de mikor megunták minden atrocitás,
szemkilövés …nélkül elmehettek!
Na ennyit a szabad vélemény nyilvánításról,sajtószabadságról!
Az egész téma nem ért annyit,hogy cikket írjanak róla!
2:53 du.
cukihara!
Hát nagyon nincs képben!
2006-ban nem Orbánért,hanem a szoci kormány szemétsége,Gyurcsány ellen tüntettek,ezt mindenki tudja,ami a Jobbikot illeti,hát azok
legalább annyira szánalmasak,hazugok mint a baloldal,és szerencsére mindent megtesznek a lecsúszásuk érdekében(pártszakadás…)bár még így is megelőzik a baloldali
„törpéket”!!!
Na jön a tűzijáték azt legalább élvezni lehet!
6:00 du.
JÓ volna, egy hiteles tudósítás az otthoni agusztus 20. megemlékezésről!
12:38 du.
Figyelő!
Én amit tudtam megírtam:volt tisztavatás,légi parádé(a szél ellenére is)ízek utcája,ország torta osztás,délután gyönyörű mise
a Bazilikában,körmenet(sokan voltak!) és este gyönyörű tűzijáték,szerencsére nem esett már és leállt a szél!
Szép ünnep volt amit a pár ellenzéki tüntető(Szabadsajtó út)sem
tudott tönkretenni!
3:02 du.
Egyébként a Duna TV és a TV kettő minden ünnepi műsort közvetített,kár hogy kint nem tudjátok fogni ezeket a csatornákat
és csak félrevezető és hamis cikkeket olvashattok,aminek semmi köze az ünnephez!
Egyébként a tűzijátékon is több ezres tömeg volt,még vidékről is
sokan feljöttek,persze több nagyobb városban és a Balaton környékén is volt tűzijáték,ünneplés!
3:07 du.
Az a szitu, hogy a magyarok többsége leszarja az ünnepet…a közszolgálati tévét meg pláne! Annak viszont örülök, hogy Boda Marcsinak jó napja volt. 🙂
Puszi!
3:56 du.
Elvira bácsi!
Nem csak nekem,de az itthon élő és tisztességes,ünneptisztelő magyaroknak a többségnek (millióknak!) jó és szép napja volt,az itthoni és kinti „magyar származású” csőcselék,meg tehet egy nagy szívességet…..de nem tartunk rá igényt! Be lehet dugulni.
4:16 du.
Azért nagy szégyen,hogy ilyen magyarok is vannak……(a származás és az esetleg magyar útlevél bizony nem elég…..)
Nem Elvira bácsi az egyetlen, aki elárulta,elárulja a hazáját,(vannak közismertebbek is sajnos)de az ilyenek egytől egyig közmegvetésnek teszik ki magukat és nem nekünk kell szégyenkezni
miattuk…nekik meg vastag bőrük… van!
Remélhetőleg a Jó Isten,a sors mindenkinek megfizet!!!!!!
4:23 du.
Marcsi, szerintem szedjél be gyorsan egy Valériánát, vagy esetleg egy kis macskagyökeret. Mert azt olvasom, az a lóra, kutyára és emberre is nyugtató hatással van!
Tudom, hogy most ezen fel fogsz háborodni, de félve jelentem: én is legyintek augusztus 20-ra. Anno a népköztársaság alkotmányát ünnepeltük és az is hidegen hagyott. Semmit nem jelent ez a nap a legtöbb magyar számára. Maximum annyit, hogy nem kell dolgoznunk, otthon tévézhetünk, youtubeozhatunk, kirándulhatunk, sörözhetünk. Ennyi.
5:00 du.
Winnie
Na egy „antimagyar” alakkal több….de még mindig jóval kevesebb mint a nagy többség,szerencsére(és akkor még nem is írtam le a teljes véleményem rólad)……moderáltam magam!
Nekem nincs szükségem nyugtatókra,az ilyen alakok nem tudnak felizgatni,(csak megvetem őket)te meg csak sörözz,de a töményebbet is javaslom,hogy
ne fogd fel a „jellemedet” állapotodat……
Na pá!Jó filmet néztem,csak a reklámok alatt szóltam hozzá,mert ugye szerencsére nem ti vagytok a „főműsor”(A ti szándékosan kis „t”-vel írtam)
Köszönöm jól vagyok,pláne ha nem rátok gondolok!
5:19 du.
Boda Marcsi
2017 augusztus 21
4:16 du.
Kedves Marcsi, úgy érzem egy kicsit túlzásba viszed: csak a demagóg diktatúrákban kötelező a nemzeti ünnepeket szigorúan, előírás szerint betartani, de ott büntetik is az ellenszegülőket!
12:35 du.
Kedves Orsós!
Én nem azt mondtam,hogy az augusztus 20-i rendezvényeken való
részvétel kötelező lenne,így se a Bazilikában tartott misén,vagy
például a körmeneten való részvétel…..ilyen butaságot soha nem állítottam,mert ha ezt tettem volna az a régi április 4-i,május 1-i,vagy a november 7-i ünnepségeken való „fentről” diktált paranccsal,ukásszal lenne egyenlő!
Mindenki úgy tölti a szabadnapját az ünnepet,ahogy akarja,de az
egyenesen undorító,ha ócsárolja a magyarok nagy ünnepét,meg ráadásul beharangozza az ünneprontók tüntetését,akik egész évben
tüntethetnek kedvükre!!!!!
Ez vonatkozik mind a cikkíróra,a „maréknyi”tüntetőkre és az itt
hozzászóló elvakult baloldali gyűlölködőre,akiket megvet a többség!
Remélem érthető,hogy ezen háborodtam fel!
3:46 du.
Boda Marcsi
2017 augusztus 22
12:35 du.
Szerintem ha nem fajul el, még a rendszer ellenes tüntetés is belefér a demokráciába, viszont igaz hogy, ilyeneket kifejezetten nemzeti ünnepekre tartogatni elég gusztustalan, ezért nem is volt sikeres, mert még a fanatikusokban is van annyi emberség hogy, ezt belássák!
4:34 du.
Orsós E!
Köszönöm a választ és azt hogy megértette ,mennyire gusztustalan a dolog….persze a „demokráciába tényleg minden belefér”de szerencsére
sok közismerten baloldali ismerősömben is több emberség van és
elítéli az ilyen csőcseléket!!!
4:59 du.
EGYÉBKÉNT sikerről az ellenzéknek(jobb és baloldali) sem rövid sem hosszú távon nem érdemes ábrándozni,mivel nap, mint nap lejáratják magukat,nem kicsit…..és Gyurcsány szavaival élve: „ezt elkúrtuk,nem kicsit ,hanem nagyon!”Ez a „híres mondás” ma is érvényes!
Mindezt úgy írom,hogy egy párt tagja,lekötelezettje sem vagyok!
5:33 du.
Kedves Boda Marcsi!
Emlékezetem szerint 1990 óta valamennyi nemzeti ünnepünket meggyalázták valamilyen formában valakik. És, ha jól emlékszem, az összes párt külön pártünnepet tartott, akármelyik kormány is volt éppen hatalmon. Volt olyan Augusztus 20. is , amikor a Múzeum kertnél összegyűlt, békés tüntetőket a kormány mesterlövészei „felügyelték” a környező házak ablakaiból a Múzeum kertnél és egy ünneplő kislányt meg is vert valaki.
Egyik március 15-i ünnepen Demszkyt tojással dobálták meg. Talán ez lett volna 1989 óta az első méltóságteljes nemzeti ünnep, ha szándékosan nem politikai pártharccá akarja változtatni korábbi gyakorlatnak megfelelően egy kis csoportocska.
11:32 de.
„Hol vagy István király?, Téged magyar kíván–
12:19 du.
Figyelő
(2017 augusztus 23 11:32 de.)
Már nem 7 törzsünk van, hanem legalább 107, és egyik sem hajlandó véd-és dacszövetséget kötni a többivel, csupán bérszövetségre áhítozik valamennyi, de amikor összejön belőle valami nekik, akkor azonnal elkezdődik a huzavona, melyik törzs legyen a király és melyik a névadó.
Álmos, Előd szóba sem jöhetnek!
🙁
12:31 du.
Dienes Erzsébet!
Ugye egészen más „felügyelni” a tömeget,illetőleg biztosítani a rendet az ünneplést,mint esetleg azonosító nélküli rendőrökkel veretni a jogosan és békésen tüntetőket,vagy netán szemkilövést
„gyakorolni”vízágyút,könnygázt bevetni…..!
Demszky megérdemelte a tojásokat….és nem halt bele!
A mai kormányt a kommunista és szoci elődökkel összehasonlítani
meg ugye igazságtalan, és nevetséges(már akinek van kedve az eseményeket ismerve…!)!
Na túlragoztuk a dolgot,fanatikus,elvakult baloldaliakkal vitatkozni időpocsékolás!
2:20 du.
Boda Marcsi
(2017 augusztus 23 12:31 du.)
Igazad van! Nem is ragozom tovább a multinacionális igét, mert már akkor sem ige volt, amikor itt valaki összekeverte a szeptemberi eseményeket az októberivel, hanem megfellebbezhetetlen ítélet.
Csak a te hozzászólásod megérdemelt egy pici kiegészítést. Nem fog többé előfordulni.
Szívélyes üdvözlettel: DNS.
3:39 du.
Dienes Erzsébet!
Igazad van 2006 szeptemberében voltak nagy tüntetések,de ismétlem a „véletlenül” kiderült ősződi beszéd,amit Gyurcsány az övéivel ismertetett nem a néppel(!!!),és közülük (az „övéi”)szivárogtatták ki,amit októberben az 56-os forradalom operaházi „megemlékezésével”(mint illetékes….??)tetézett,na ez már sok volt!
A megtorlásról írt véleményem igazak és tények,semmi köze Orbánhoz!
Azért köszönöm,hogy visszajeleztél,de a tényeken ez sem változtat!
3:55 du.
Amúgy az Astóriánál (meg másutt is) 56-os megemlékezést tartó Fideszesekre „rátolták” az ellenzékieket,mintegy megakadályozva
az elvonulásukat…..provokáció!
Tények!
Remélem befejeztük az értelmetlen vitát!
4:21 du.
Dienes Erzsébet
2017 augusztus 23
12:19 du.
Igen, A mai korra visszatérve, ha erre utált az idézeted, nem tudok igazságot tenni. Abban az esetben 2006-ban, Gyurcsány volt a kormányon és ő intézte a „megtorlást”.
Szerintem ő meggyőződéses kommunista lehet, és az oroszok kiszolgálója.
11:36 du.
Kedves Figyelő!
(2017 augusztus 24 4:21 du.)
Sokan észrevették már Magyarországon, hogy az egykor még moszkovita komcsik 1990-ben egyszerűen csak tőkét váltottak.
Marx Tőkéjét cserélték különböző devizákra.
11:29 du.
Igazad lehet!