Iványi Gábor: Soros György Nobel-békedíjat érdemel munkájáért

2017 december 5 8:21 de.124 hozzászólás

Magyar gondolkodók és kutatók egy csoportja  — Iványi Gábor lelkésszel az élen — Soros Györgyöt javasolta Nobel-békedíjra a norvég parlament erre hivatott bizottság elnökéhez címzett levelükben. A levelet még november elején küldték el, de csak december 4-én került napvilágra. A levél magyar verzióját először a 168 Óra c. hetilap közölte. Az alábbiakban a magyar és az eredeti angol levelet osztjuk meg olvasóinkkal.

***

Tisztelt Elnök Úr,

javasoljuk, hogy a következő Nobel-békedíjat George Sorosnak ítéljék oda. Ismeretes, hogy az 1980-as években a magyar, cseh és lengyel ellenzék kitartó és szisztematikus támogatásával Soros hozzájárult a demokrácia megteremtéséhez és a Varsói Szerződés felbomlásához. Az általa elnökölt Open Society Institutes mindenütt a világon támogatja a békés demokratikus átalakulás ügyét. Az általa finanszírozott Central European University magas akadémiai színvonalú, nemzetközi és a demokrácia iránt elkötelezett diákok ezreit bocsájtotta ki.

Az antidemokratikus aktivitásukról elhíresült kormányok – mint a fehérorosz, vagy a 2014 utáni magyar – Soros György személyét központba helyező propagandakampányukkal csak megerősítik a demokratikus oldal meggyőződését Soros személyének szimbolikus súlyáról.

2016. július 19-én a Foreign Policy című folyóiratban részletesen kifejtette véleményét az európai migrációs válságról, mely a legkomplexebb elképzelés napjaink egyik legnagyobb krízisének megoldására.

Iványi Gábor, lelkész

Lukács Péter, oktatáskutató

Majsai Tamás, teológus

Nagy Péter Tibor, szociológus

Szilágyi Gál Mihály, filozófus

 

124 hozzászólás

  • Göllner András

    Nagyszerű ötlet. Soros György jelölését csak támogatni lehet. Egy igaz Magyar, aki nem szégyent hanem dicsőséget hoz a magyarok nevére világszerte. Nem fosztogat, mint Orbán, hanem adogat. Nem az Európai adófizetők pénzét költi, hanem sajátjából támogatja azokat, akiket a szeretet és összefogás látszatát keltő átveréssel próbálják letéríteni a fenntartható társadalmi jólét útvonaláról. A Magyar Nemzeti Szégyenfoltnak nem az Azeri Diktátor, hanem Soros György előtt kellene hajlongania.

  • Kerekes Sandor

    Valóban, a Sorossal szemben elkövetett aljasságokra ennél nincs jobb válasz.

  • ” Adjál valakinek kölcsön egy nagyobb összeget mikor az illető nagyon rászorul, ha be akarsz szerezni magadnak magadnak egy igaz , mindenre elszánt gyűlölőt.”

    /Kivonat a Murphy Törv.könyve c. alapmű-ből/

  • Bizonyara ezen soraim is lesznek majd rogton tuntetve, de irom azert is.

    Teljes hive vagyok minden egyen egyeni szabdsaganak.
    Nincsen kivetel. (Meg akik az en es masok jogait is megtagadjak)
    Csak tetteinek koltseget nem kedvelem fizetni. S abban milliok vannak mellettem.
    Amikor valaki, barki, penzet bizonyos u.n. ‘jotekony’ vagy ‘kozerdeku’ celok elolendodesere kolti, annak minden fillere adomentesseget elvez.
    Az az , amit az illeto nem fizet adokban, azt nekunk masoknak mint adofizetoknek vagyunk kenytelenek potolni.
    Egyszerubben, minden mas adofizeto fizet azert.
    Nem nevezheto az intezmeny neve itten, de rengeteg masok is vannak abban, nem csak ….
    Tehat, valojaban, az illeto, vagy illetok, valojaban nem a sajat penzuket forditjak azon celjaikra.

  • Parács Péter Pál

    Tisztelt Göllner András Úr!
    Az Ön gondolatmenetét követve elgondolkodva próbálom gondolataimat helyre rázni. Tisztázandó azonban szürke állományomban, hogy miként lehetne temérdek pénzem és temérdek kincsem adózott jövedelmemből, hogy meghódíthassam a „Vén Európát, a büszke Nőt”? Úgy tűnik Soros „atyához” kell fordulni tanácsért, mert én és hozzám hasonlóak maximum az átlagos megélhetésért küzdünk, mondhatnám nemzetközi példákkal is, és munkával. Igaz viszont, hogy „többet ésszel, mint erővel”, de van tisztesség is. Ha lenne kincsem és temérdek pénzem, azt szétosztanám a rászorulóknak, de nem ezzel akarnám felhívni magamra a figyelmet, főképp nem befolyásolni másokat.
    De ettől függetlenül elgondolkodnék magamon, hogy honnan van nekem sok-sok pénzem és ezen vagyonért kik „szenvedtek meg” és én mennyit dolgoztam meg érte?
    *Igen! Soros bácsi és elvtársai meggyőztek. Ebből adódóan politikailag üldözött lettem. Melyik országba tudnék menekülni politikai üldözöttként, mely miatt létem, emberi mivoltom is ellehetetlenült? Nem kellene más, csak befogadni és némi pénz illetve elfogadni saját szokásaimat és vallásomat, legyenek szent helyek és nemzetéségi önkormányzat. S.O.S kellene. Az utazás költségeit állom, gyalog indulok hamubasűlt magyaros pogácsával.”””

    *Szóval a badarságra nem tudok csak badarsággal hozzászólni.

    PPP

  • Iványi Gábor is elfelejtette,hogy mire is esküdött fel,vagy egyszerűen elment a józan esze…szerencsére nem rajta múlik
    a döntés!!!!!

  • Agnes Gartner

    Ilyen orultseget. Soros az egyik legnagyobb szarkevero a vilagon. Milliokat adomanyoz baloldali politikusoknak, anarhistaknak. Milliokat adot Hillarynak a valasztasokon, de egy fillert nem adott zsido szuletese ellenere Izraelnek, katonainak es a szegenyeinek megsegitesere.

    Jellemzo hogy gyerek koraban a nyilasokat segitette felkutatni a zsido vagyonokat.

  • Gabriel Karikas

    Reszemrol tamogatva

  • Ms.AGNES GARTER irta utolso soraban;
    „…a nyilasokat segitette felkutatni a zsido vagyonokat.”

    A Steve Croft interview-ja mar meg volt vitatva vilagszerte ismetelten es ismetelten.
    De senki nem mondhatna ,hogy nem teljes oszinteseggel valaszolt es adott teljes magyarazatotkat minden leheto kerdesre.
    Amit adott azt nem hiszem ,hogy bar ki is kepes lenne logikusan visszautasitani.
    Figyelembe kell venni mindenkinek, azt is hogy egy 14 eves gyerek helyezerol volt szo.

    De az en kivancsisagom maig is, mivel tudom ,hogy mindazokat akiket akkor a nyilasok a marhavagonokba tomve szallitottak a halal-uzemekbe nem vittek egyeni vagyonaikat magukkal, mint pl. ekszereket, mas kisebb egyeni ertektargyakat.
    Kutatva lakasaikat valaki bizyosan megtalalta mind azt es nem igen velene barki is hogy egy lakasrol lakasra jaro gyerekkel a nyilasok barmi zsebelheto ertekeket nem vettek volna el.

    Nem allitom, mert nem tudhatom, nincsen bizonyitek, de a logikus gondolkodas, s ahoz ez esetben nem igen kivan mast.
    A kerdes egyszeru, mi lett a Pesti zsidosag azon magan vagyonaval amiket talan lakasaikban tartottak, kis meretu, de nagy erteku vagyontargyakkal, mint ekszerek, gyemantok, stb.stb. Valaki eltulajdonitta mind azokat valahogy. De kik ?

  • Mr.Paracs soraiban tett megjegyzesere;

    Maga tette fel a kerdeset ,hogy ki szenvedett meg a meg nem nevezett illeto anyagi sikereiert.

    Az inkabb egy Marxista szeru felteves, ahol minden kerdes valasza annak kell leni ,hogy valami elhizott , szivart szopogato ronda es kegyetlen verszopo kapitalista gazembersegevel lopta masoktol minden fillerjet.

    Valaszolni a kerdesere a valasz talan kozel is jon ahoz.
    Mert az illeto egyen nem a tozsden sikereskedett, ahol vasarol penzeert barmi reszveny-tulajdonoakat,s a nyert jovedelmet amikor valalat sikersen mukodik, a reszvenyesek cimere kuldi azt mint „osztalekot”.
    Az illeto az u.n. „future’s market”-on, fokent a „currency”, az az a nemzetkozi penzek cserelesenek a jovobeli aran fogadva.
    Tudom, sokaknak az ugy tunik mint ‘penzvaltok’.
    De a vilag penzjegyei allandoan kereskedve a nemzetkozi kereskedelmet bonyolitani. Az nem csak naponta, de meg percenkent is valtozhat. S azon probalni szerencsejet lehet sikeres. De vesztheti gatyajat is.
    Mert a ‘furure’s market”- , az az jovo arakat saccolnbi csak valoban saccolni leheto.
    A Marxista elvek alapjan azt velhetne „kizsakmanyolasnak”, de a „furire’s market, ill. a jovobeli arak ami egysegesiti minden kozszuksegleti anyagok arait. Azert nem letezik pl. a szezon piac. ill. a ‘szezon’ nem befolyasolja az arakat. Hanem ki egysegesiti. Tehat egy positive szolgalat a vilag gazdasaganak.
    S NE FELEJTSE az nem mint a tozsde, hogy a jovedelmek ,vagy az arak alapjan tulajdonozva megmarad.
    A „jovo” piacan hatarido szabja meg az eredmenyeit.
    S minden dollart aki nyer, azt valaki vesztete. Nem letezik eztra filler sem. Pont mint az egyeni fogadas kettok kozott.

  • Jo otlet, de en inkabb Mohamednek adnam poszthumusz. Esetleg Genghis Khan, vagy Lenin johetne meg szoba. Na jo, talan meg Abu Bakr is.

  • Az aktuális mumusról (mivel Gyurcsány már elavulrűt, vagy nem elég rémisztő)
    http://www.pupublogja.hu/2017/12/sorosozzunk-kicsit-mi-is.html

  • Bendegúz79 8:56 Agnes Gartner soraira adott válaszához:

    Nagyon igaz, hogy „egy 14 éves gyerek helyzetéről volt szó”.

    És én még azt is hozzáteszem, nem is akármilyen helyzetéről. Tudniillik, egy kvázi b ú j t a t o t t , inkognitós státuszban lévő gyerekről, aki egy akkori állami(!) – tehát nem mozgalmi – tisztséget betöltő keresztény tisztviselő, mint sját rokonát vett a hóna alá és vitte mindenhová magával. Oda is ahova hivatalosan kirendelték leltározni. Hogy mit kellett leltározni, a zsidók azon vagyontárgyait, amelyek birtoklása a Magyar Parlament által meghozott . Z s i d ó . T ö r v é n y e k . tilalma alá tartozott, illetve amelyeket kötelező volt az erre kijelölt bankoknak (pl. Magyar Nemzeti Banknak !!!) és más begyűjtő helyeknek időben leadni… Ékszerek, rádiók, műtárgyak, festmények, biciklik, autó…stb… Soros Gyuri éppen jelen volt, ill. abszolút laikusként segített csak a hivatalos á l l a m i . e l j á r á s b a n . a . r o v a n c s b a n, de nem a végrehajtásban…
    Az hogy a kisfiú éppen egy ilyen jótevővel rendelkezett, arról sem ő sem az apja nem tehet, sőt végülis csak így úszthatta meg magát a deportálást.

  • Örök Tamás

    Parács Péter Pál
    2017 december 5
    4:18 du.
    Ilyen alapvető morális kérdéseket nem magyarul beszélőkkel, hanem magyarokkal kellene megértetni!

  • folytatás:

    Bendegúz79 8:56-hoz

    Tény, hogy a . n y i l a s o k . depertálásban, zsidó állampolgárok előbb kirablásában, majd halálgyárakba szállításában viselt s z e r e p e „”a p r ó s á g”” ahhoz képest, amit a magyar állam 1944. május 15. és július 9. között – a pesti zsidóság kivételével – „precíz alapossággal” velük szemben véghezvitt. Ehhez a „sikerhez” a hatóságainkat méltón segítette hozzá már az 1941-es Kamenyec-Podolszk néven elhíresült tömeges rablógyilkosság lebonyolítása, főleg annak logisztikai bravúrja, de az 1942-es Újvidéki, ún. „Razzia” is. Mindkét szervezett genocídium során részvevő állami hatósági alakulatok, vagyis hivatalos személyek (csendőrség, katonaság, rendőrség ) nagy gyakorlatra tehettek szert ártatlan polgári személyek vagyonától való meg, és kifosztásában, illetve ugyanezek szervezett transzportálásában a kivégző helyekre…

    Ami a lakásokban maradt holmikat illeti, azok fajta-választéka akkorra, már szinte csak a bútorokra korlátozódott, amelyet az egyszerű lakosság sisera hadai hurcoltak szanaszét…

    .

  • JichakPerlmutter

    ˙

    . A SZEGEDI GONDOLAT ÉS
    „A KI NEM VÁLTOTT LETÉT”

    Cukihara összefoglalójához annyit tennék én is hozzá, hogy szegény nagyszüleimet a Szegedi Gettóból* állítólag már az első transzporttal vitték Auschwitzba…

    Édesanyám ’45-ben leutazott Szegedre, hogy megnézze, mi maradt a nagy méretű belvárosi polgári lakásukból…
    Írd és mondd; az üres falakon 1 db kb.60×40 cm-es „Tiszai táj” bekeretezett gobelin, nagymamám saját kezű munkája – ennyi maradt.

    Nagyapám arany pecsétgyűrűjével kapcsolatban a Nemzeti Bankban egy ismerősöm jelezte nekem,hogy „ki nem váltott 🙁 letétként” évtizedekig ott bent őrizték, míg aztán végül el nem adták a BÁV-nak… Hagyatéki eljárás, vagy kártérítés legalább a leszármazottaknak persze: nuku.

    .

    * A Szegedi Gettó parancsnoka az a 45-ben Kanadába „emigrált” Finta Imre csendőrszádos volt, aki ott, az új hazájában igen nagy megbecsülésnek örvendhetett a magyar diszpóra körében.

  • JichakPerlmutter

    🙁
    Letét alatt értendő: Cukihara magyarázata a kötelező leadásról…

  • Parács Péter Pál

    Tisztelt „Bendegúz79”
    Köszönöm „Re”-hozzászólását. Tisztelettel kérném, hogy sz Ön által kifejtett – kvázi független és tényfeltáró – álláspontot „harmadik személlyel” megoszthassam tájékoztató, segítő jelleggel a magyarországi „devizahitelesek”- hez kapcsolódó „vis maior” illetve tisztesség kérdése elvén!

    ad.1/ Miért lenne marxista (Engels) feltevés, ha valaki önzetlenül adományoz, segít a másikon? Szerintem ez politikától stb. független önzetlen emberi gesztus még a kapitalista rendszerben is.!!!!!!!

    ad.2/ Önzetlen??!!
    – Azaz, nem merülhet fel a lélekben sem viszonzás reménye vagy különböző befolyásolási illetve személyiségi motiváció!!
    – Például, nem azért segítek egy hajléktalanná váltnak vagy otthonát különböző okok miatt elhagyni kényszerülő TISZTESSÉGES EMBERNEK,hogy reményt fűzzek SAJÁT „MÖGÖTTES SPEKULÁCIÓM” érdekében vagy reményt fűzzek a „talpra állásához” és utána felém elkötelezettnek érezze magát kamatostól illetve hálával!!!!!!!

    „ad.1/”- hez kapcsolódóan azonban, álláspontom szerint az Ön ” future’s market – currency” esettanulmánya kísértetiesen hasonlít többek között a magyarországi „devizahitelesek” cumijához illetve azon „mézesmadzagos” banki szerződésekhez, melyekben csak a tollvonásig volt méz, mivel a külföldi bankok, az Ön szisztémája szerint előre látóak voltak. Mindössze ezt a látomást nem osztották meg az egyszerű paraszti ésszel rendelkező emberekkel. Ezek az embereket tehát bevezették a málnásba is méghozzá olyan „tisztességes módon” hogy az addig meglévő vagyonuk is árverezésre kerülhetnek, mitöbb munkabérükből is letiltják a spekuláns devizaárfolyam növekedés szerinti tartozást. Ami abszurd, hogy ezek az emberek soha nem is birtokoltak valutát/devizát a kölcsön tárgyában, de még nem is fizethettek közvetlenül a saját valutájukkal. – Egyáltalán volt-e annyi Svájci Frank kibocsájtva, amennyit a bankok papírforma szerint hitelként kihelyeztek?!
    *Szóval erre a köpönyegforgató kabátra kellene gombot varrni ugyanolyan motivációval és tisztességgel, mint a fedél nélkül maradt és a meddő málnásba deportált emberek, családok gondolatába infarktusként érlelődik.

    Szóval ez jó üzlet az egyik oldalon, de ki szenved a másik oldalon és miért tűnik el addigi vagyona, sőt élete végéig dolgozhat a málnás tulajdonosának adós „rabszolgaként”:!?

    PPP

    Ui.: Téma2

    Hogy ki lopta el az elhurcolt zsidók állítólagos vagyontárgyait, arra „egyszerű” logikával lehet feltevés, ha tudjuk az időpontot illetve megtalálnák végre azt a „legendás hisleri aranyvonat” célállomását vagy esetleg hol siklott ki.
    -Lehet „üzleti alapon” engedményezés, paktum, jóvátétel történt az oroszokkal a málenkij robot kiváltását célozva?
    (hány német katonát vagy embert hurcoltak el pl. Szibériába? (Az én apám ott volt sokakkal együtt, akik nem is voltak németek)
    -Ez a bizonyos vonat azonban nyugat felé indult, tehát …??
    ***** Egy biztos!!! Számomra az a bizonyos málenkij robot legalább olyan szörnyűség, mint a zsidók elhurcolása. Egyet viszont nagyon hiányolok!!! A zsidók miért nem éreznek „szoliraditást” a málenkij robotosokkal?
    -Az a kérdés is felmerül bennem, ha a vörös hadsereg nem nyomul egészen Berlinig, akkor mi lett volna a zsidókkal?
    Mitöbb, ezen elszánt hadsereg „lendületből” miért nem ment tovább? Berlint ugye megszállta és mégis ketté lett osztva: Kelet-Nyugat.

    PPP

  • A mai jobboldali sajtó arról cikkez, hogy a filantróp Soros György taposóaknákat (is) gyártó cégbe fektetett be, anno !
    Életszagúbb lenne, ha a NOBEL-békedijat Arisztotelész és Kant kapnák megosztva, természetesen posztumusz…

  • Parács Péter Pál

    Tisztelt Örök Tamás!

    Most akkor nem értem mi a különbség a magyarul beszélők és a Magyarok között, holott a téma angolul-németül-kínaiul-oroszul is ugyanaz. Arról nem is beszélve, hogy a téma nem adott ország polgáraira releváns, hanem annak vezetőinek sarkalatos függőségeire és esetleges önkényuralmára. (pl.:Rákosi)
    Azaz, hogy érthető legyen és költői kérdéssel motiválva:
    – Egy Magyar „egyszerű” Katona akart hitler-csatlós vagy nyilas lenni?
    – Egy Magyar „egyszerű” katona akart a Don-kanyarban esélytelenül bóklászolni?
    – Volt olyan „hüje”, aki munkaszerződés nélkül akart málenkij ronóbotra menni. (Ráadásul életbiztosítás nélkül)
    – Egy egyszerű, befolyásmentes polgár ártott valakinek? („tyúkpereken” kívül)
    – Volt Magyar Katonatiszt, akit „56” miatt „likvidáltak”?
    – Volt miért megvédeni a Magyarországot és polgárait?
    -Volt a Tatárokkal, Törökökkel stb. konfliktus?
    – Volt érdekes Trianon és Bécsi egyezmény illetve kb. 1947-ben Moszkvában „jóváhagyott”, a Trianont kvázi felülírt paktum Magyarország területére vonatkozóan?

    *EGYÁLTALÁN VOLT HONFOGLALÁS? Egy biztos, ha volt is, akkor a Honfoglalók senkit nem tettek rezervátumba! Békésen éltek és kívánnak élni a Kárpát-medencében!

    „Jó”, „rendben”?! Ha egyáltalán a mai helyzet alapján beszélhetünk Magyarországról, akkor felmerül a kérdés? HOL IS VAN EZ AZ EREDETI MAGYARORSZÁG? Akkor viszont a szolidaritási migráns kérdésben is igencsak elgondolkodtató! Nem elég a megcsonkítás és a magyar nemzetiségek kívül rekesztése, inkább praktikus migránsok befogadása és a határon túl rekedt Magyarok meg néznek mint Rozi a moziban.
    * Sőt a határon túl rekedt honfitársak, magyar nemzetiségiek még kritikát is kapnak, hogy az Anyaország nem felejtette el Őket és lehetőséget nyújt az anyaországi állampolgárságra.

    Szóval „felejtsük el” Magyarországot és a szélességi illetve hosszúsági fokok alapján határoljuk be az ott éló embereket attól függetlenül, hogy beszélnek-e perfekt magyarul, minthogy Magyarországon 13 Nemzetiségi Önkormányzat működik állami támogatással békében és legfőképpen barátságban.

    / EBBEN A SZŰKRE ÁTSZABOTT VADREGÉNYES és IRIGYLÉSRE ALKALMAS TÁJON, AHOL A MAGYARUL BESZÉLÓ MAGYAROK, DE AZ ITT ÉLŐ NEMZETISÉGIEK MAGYARUL ÉRTVE IS TUDJÁK AZT AMIBEN ÉLNEK./

    PPP

  • Parács Péter Pál
    2017 december 6
    6:17 de.
    na, majd kapsz te hideget meleget @szikszai tól pláne az : ad.2-ben írtakra amelyben „avonat” nyugat felé vontatódott, valamint sem a málenkij robot, sem az egyéb háborús áldozatok sohasem kaptak semmit kivéve a zsidók kártérítést a mai napig!!! és pénzben!!! és a kettéosztás „dilemmája” ott volt valami csőrcsill iiiiiii: már a németek nem tudtak önálló gazdaságot és pláne nem önálló monetáris rendszert létrehozni mert szét lettek verve…manapság megint hatalmas az „ugatás” onnan demokráciáéktól, mivel a DM nincs bezúzva és a teuton gazdaság robog még bundeska ellenére is… még úgy is, hogy csak a teuton autógyárak termékeinek van káros füstgázkibocsátásuk az összes többi illatos Paco Rabann-t lehell ki… hogy másról ne is beszéljünk…
    meg a Trudeau leégése Bájdzsingban a múlt héten rádöntötte az ajtót a vendéglótókra (persze kedvesen mosolyogva) majd ráfagyasztották a mosolyt egy pár évre, Kínában 100 év egy rövid kis intervallum az örökkévalóságban és ők sem mosolyogtak

  • A BEKE NOBEL DIJ csupan a beke eleresenek celjaban kifejtett tettekert van adva.

    Nem politikai es anyagi celokat elero kuzdelmekert, amely inkabb az ellenkezojet, ill. a tarsadalom ellen-alliatasat eri el.

  • CUKIHARA soraira.
    A 14 eves koraban levo illeto eseten, NEM HISZEM egy percig sem hogy mint hatosagi formaban lehetett volna jelen az elhurcolt zsidok lakasainak ki-uritesen.

    Az altalanos helyzet ami az emlekekben maradt hogy legtobb esetekben a kozeli lakosok hurcoltak szet holmijaikat.
    Igazi ‘szabad-rablas’ modjan.

  • Parács Péter Pál
    2017 december 6
    6:17 de.

    +++ mai vonatkozásai „az a vonat nyugatra vontódott” -nak:
    ugye a világ minden országa kizárólag C vitaminnal „segíti” az olympikonjait, és a hivatásos sportolóit csak az az átkozott „rassa” na az bead nekik mindenféle lószérumot, igaz az orosz atlétáknak nem kellett 3 évig elvonóznia, mint a férfivá C vitaminozott Serena Williams nak aki csak azután szülhetett és azalatt a 3 év alatt már nem sok versenyt nyert

    de legyünk ájtatosak, és kenetteljesek és mint a szentek keze hajoljon csak az magunk felé

    és el sem röhögik magukat…csak kasszíroznak…

    ha tilos az összes ajzószer (ugye azok akik megvádolják a rassanokat azok atlétái sohasem kapnak olyat mert ők mindják meg mi is a rossz ajzószer és mi is a jó ajzószer és hová kell pisilni) akkor én is tudnék helyből 3 méter magasat ugrani rúd nélkűl

  • ISTVAN NAGY megjegyzesere a „taposo-aknak” keszitesenen valo anyagi befektetesek.

    Elsokben , a nemzetkozi torveny tiltja azon aknak kesziteset es alkalmazasat. Nyugati nemzetek azt betartjak.

    A Viet Nami haburuban es az utanni idokben alkalmazott u.n. „anti-personnel mines” az emberi sulyra robbano foldi aknak mind a Csehszlovak Nepkoztarsasagban keszultek.

    A mai Afghanistan , Yemen, stb.kben alkalmazott aknak Iran-i keszetesuek es Iran az elletoja, mert az Iran erdekeit szolgallo haborukat tamogat.
    Nem hinnem hoigy barmelyik keszito is az anyagi erdekekert keszitettek es nyujtojak azokat. Politikai es a vallasi weswkw mogotte.

  • A MAGYAR ARANYVONAT eseten tett megjegyzesekre;

    A „magyar aranyvonat” esete reg megoldodott es mind az kozismert.

    A magyar katonak a vonatot a legi-tamadasok elol mentve egy Ausztriai alagutban hagytak.

    Talan megjgyezheto lenne, hogy mind az egyeni tulajdonu ertek targyakat, porcellan, ezustevoeszkozok, stb. az Eichman jovahagyasaval tortent.

    A vagon-szerelvenyt a US 40-ik hadosztaly parancsnoksaga a nemzetkozi torvenyek alapjan kezelte. Illetve az Osztrak hatosagok voltak kotelezve azt vegrehajtani annak alapjan.

    A nemzet aranylerakat vissza lett adva. Amit a hirek alpjan a kormany reg eladott.
    A magantulajdonokat az osztrakok nem tudtak megallapitani a tulajdonosaikat. S a nemzetkozi torvenyek alapjan azt elarvereztek annak idejen. A befolyo osszegeket a nemzetkozi menekult alap javar forditottak.
    Mind azon adatok talalhatok a web-en.

  • Bocsánat, de Bendeguznak igaza van. Az USA ban és Kanadában, minden adomány összegét le lehet vonni ay adóbvallásból amit „jótákony célra ” adott,. Tehát, Soros az adómányait le tudja vonni ay adójából és ezzel kevesebb adót fizet.

  • Tisztelt PARACS Peter;

    Valaszt soraira talan tobb reszekben kell majd adnom.

    A maga velemenye a Philontopism-on igen teves. Mert a ‘Szocialista” kozgazdasagi rendszer az valojaban allami rablo gazdasag. A lakosk templom egerekke lettek teve.
    Anyagi lehetosegeik arra lehetetlen.
    Az egyen joszivu, jo szandekaik az igen mas.

    Az altalam megyarazatat az u.n. „furure’s market”-nak maga remesen keverte valotlan modon ossze.
    A future’s market az nem egy szocialis modon kenyszeritet dolog, hanem a korulmenyek alapjan a szuksegletek kovetkezmenyei.

    A comadity-market az a valagoszerti minden szukseges cikkek piaca. Gabonak, cukor,narancsle, kave, cocoa, olaj, diesel, szen, foldgaz, gyapott, benzin, penzek is hasonloan.
    Semmi mas modon azt nem lehetne a szabad-kereskedelem alapjan bonyolitani.
    Maga eliteli csupan mert regen fejebe vertek hogy ha az allami burokrata nem uralhatja azt akkor az elfogadhatatlan.
    De a vsalosagban mindennek szukseges mukodni valahogyan. S ha nem a termeszetes alon akkor az csak gazemberseg lehetne.

  • PARACS PETER-hez.

    Hasonloan rem tavol ment a nemzetkozi penz-piac hasonlitasat az ottani bank-kolcsonzesekhez.

    Azt mar igen reszletesen megvitatuk mitten. Fokent ORSOS ELEMER es TALALOM kzoott.

    Az ottani bankjaik a Swajci Frank alapjan uzletelnek mert a Swajci Frank az a vilag LEG ertek allob penze. S 40%-a ARANY alapon letezik. A Forint az csupan a maguk kenyszeritett allapotai alapjan letezik mint penz.

    Mivel az allamuk korlatozza a zsarolhato kamatot 8%-ra, a bankjaik mas hazugsag alatti osszegeket zsarolnak.
    Ma itten kaphatok egy 30 eves ingatlan-vasarlasi kolcsont 3 es fel szazalek alatt, semmi hozzadott zsarolasok.
    De azert engemet a lap hozzaszolloi durvan megtamadtak.
    Azok alapjan velheto hogy az ottaniak soha nem hajlandok tanulni meg a sajat karaikbol sem.

    Az ertelmesebb es sikeresebb s ketsegtelenul a sokkal humanisabb modszerek ellenzesei csak a sajat karaikat segiti ismetelni.
    Tanuljon, legyen tisztban minden adatokkal es lehetosegekkel.
    Elitelni es civakodni elkepzeleseken nem segit senkit elobrehaladni.

  • ISTVAN Nagy,

    ” Életszagúbb lenne, ha a NOBEL-békedijat Arisztotelész és Kant kapnák megosztva, természetesen posztumusz… ”

    Az nem jo. Azok tul bekes emberek voltak. Hogy Nobel Bekedijat kapjon valaki ahhoz szarkeveronek, vagy terroristanak kell lennie.

    Nezd meg kik kaptak a Nobel Bekedijakat 1902-tol, es meg fogod latni, hogy azt at kene irni Npbel Haborudijnak. (Vannak persze kivetelek is.)

    Emlekezz, hogy ez a 21. szazad. A jo most mar rossz, a csunya szep, a haboru beke … stb … Minden a feje tetejere allt.

  • Bendeguz79
    2017 december 6
    1:25 du.

    ismerve a FED trükkjeit állításod:

    Ma itten kaphatok egy 30 eves ingatlan-vasarlasi kolcsont 3 es fel szazalek alatt, semmi hozzadott zsarolasok.

    még így is sok egy $500000 ingatlanra (lakóház alsószélspőFlorida erdő) $874104 (3%) ami azt jelenti 374104 et fizetsz rá és 30 pév után magától szétesik értéke nulla alatti a jelenleg használt építési technikák mkellett és az építési vállalkozó „kihozza” $217305 -ből és akkor sokat mondtam, tehát veszítessz az „üzleten több mint fél milliót és egy csomó költtséged van rajta mint rezsi meg karbantartás

    az infláció meg kb ugyanannyi mint a kamatod vagy több de sohasem kevesebb azaz kizárólag a bank jár jól

  • Örök Tamás

    Parács Péter Pál
    2017 december 6
    11:58 de.
    Kedves Parács Úr!
    Ön ruszin származása ellenére sokak számára idegesítően magyar, ezért ha nem hivatásos troll, akkor nagyon sajnálnám, ha ide valós névvel és címmel jelentkezett volna be, mert váratlan és megmagyarázhatatlan meglepetések érhetik az egészséges patriótizmusa és a magyar mentalitásuvá vált kisebbségi toleráns önvallomásai miatt! Ön ékes bizonyítéka annak, hogy a magyarországi etnikai kisebbségek nem elnyomottak Magyarországon, hanem igaz, megbecsült testvéreink! Hálás köszönet érte!

  • Örök Tamás

    Szikszai
    2017 december 6
    1:40 du.
    Nagyon életszagu a álfilantróp Sorosnak jósolt Nobel békedíj, főleg a békegalamb Obamaval és Arafattal való összevetés függvényében

  • Parács Péter Pál,

    ” Most akkor nem értem mi a különbség a magyarul beszélők és a Magyarok között … ”

    Ki hogy gondolja… de valoszinu ez ugy van, hogy a jobboldali magyarok szerint a baloldali magyarok nem magyarok, a baloldali magyarok szerint pedig a jobboldali magyarok nem magyarok.
    Jobb, ha kozepre allsz, es akkor egyiknek sem leszel magyar. 🙂

    .

    Örök Tamás

    ” Nagyon életszagu a álfilantróp Sorosnak jósolt Nobel békedíj, főleg a békegalamb Obamaval és Arafattal való összevetés függvényében”

    Igen, en is erre gondoltam. De volt ott Roosevelt, Woodrow Wilson, Hammarskjöld, Kissinger, Al Gore is. De mar a legelso is gyanus, a Voroskereszt letrehozoja, aze a Voroskereszte, amit aztan a nagyhatalmak felhasznaltak szarkeveresre szerte a vilagon.

    Kivancsi lennek mi tortent a rodeoval? Elutotte egy mozdony, vagy elvonokuran van, hogy tudott irni egy majdnem teljesen ertelmes hozzaszolast?

  • Probalnek reagalni Rodeo36 soraiore, csupan mert cimezte sorait Bendeguzhoz, remelnem ez alkalommal nem atkozna el ?!

    Az adott szamokat nem voltam kepes kibogozni, de egy 3.4%-os
    ingatlan vasarlasi kolcson az 3.4%, barmi is lehetne a kolcsonzott osszegg.

    Nem adja hogy mi lehetne a kolcsonzesben csalas vagy gazemberseg?
    Talan adna nekem, vagy barkinek kolcson penzet kamat nelkul ?
    Mit fizet a hitel-kartya vasarlasain? 29.98% -ot, az az igazi gazemberseg, de azert meg a kereskedo/elado uzletek is fizetnek a szolgalatert. Tehat tobb mint 29.89% bevetel.

    Az ingatlan vasarlasan nem lehet „vesztesseg”, (ha csak ugy nem vart mint ma egy fiatal Californiai csalad aki vasarolt egy draga (3.4 millios)hazat, s amikor bekolrozni probaltak a haz le-egett. De ezrek jartak ottan ma ugy).

    Persze barhol is lakna, a fentartas koltseget lehetetlen elkerulnie. Ado, fentartas/javitasok,,rezsik, stb. azt fizetni kell bar hol is lakna. Meg ha kocsijaban is aludna az is penzbe kerul am.

    Ha berel akkor sokkal tobet fizet, s nem kap semmit erte.

    A sajatjaert is persze fizetni kell. Ha nem ohajt kolcsonbe menni, fizetheti keszpenzzevel.
    S mire a kolcsont visszafizeti az eladhato ara 3-4 szeresere megy az erteeke/ara, de teljesen a sajatja lessz.
    Ami az atlag ember legnagyobb befektetese.
    Van jobb megoldasa ?

  • Parács Péter Pál

    Tisztelt Örök Tamás

    1.) Én már régen kutatom a családfámat, de nem jutottam odáig, mint Ön. Ebben a lapban már voltam ázsiai is, s most ruszin lettem. Én próbáltam a familiámat valamihez kötni. Így jutottam el odáig, hogy Szlovákiában a Fátrában létezik egy „parács csoport” elnevezésű vidék illetve a horvátországi Porecs stb. is érdekes.
    Bocsánat! Most be kell fejeznem, később folytatom.

    PPP

  • JichakPerlmutter

    Bendegúz79 12.36

    Ebben teljesen igaza van.

  • Parács! Ui.II.bekezdés 6:17

    Maga keveri a szezont a fazonnal.

    Rosszfelé szórja átkait, amikor zsidók felkoncolt millióin kéri számon és kárhoztatja egy „önként háboruba menetelt ország” felső tízezrének a rossz politikája, ill. a vesztes háborúja miatt, a győztes* által szedett h a d i s a r c o t , valamint a szovjet gazdaságból ugyanazon háború miatt kiesett húszmillió-hatszázezer embervesztesége [kiesett munkáskéz] miatt, annak pótlására összeszedett munkára [ún. málenkíj robotra] befogott vesztesek munkaképes polgári lakosait is…

    Emlékezetem szerint ezt magának itt a KMH-n már többen, és ugyanígy százszor, ilyen tisztán elmagyarázták, de maga képtelen felfogni, vagy nem is akarja megérteni, hogy „a zsidóknak”,ahogy ezt maga értelmezi (a valóságban azonban csecsemők, gyerekek, szüleik és nagyszüleik stb…) a „málenkíj robothoz”, vagyis az édesapja elviteléhez semmi, de semmi köze nem volt… Ne is hasonlítgassa ehhez, mert ezzel az örökös visszatéréssel nemcsak a saját fafejű butaságát, de ráadásul még, a lelke (ha van ilyen magának egyáltalán) mélyén ezt az elvetemült gyűlölködő faji előítéletességét is bizonyítja.

    De, ha már minden áron reklamálni akarja az apukát – az egyént – személyében ért igazságtalanságot, akkor ezt feltétlenül a jobboldali, a horthyzmus sáros nyomdokaiban haladó Net-oldalakon tegye, amelyek még ma is annak a háborúnak a jogosságát bizonygatják és rendre annak az évfordulóit, az ünnepeit ünneplik. Miközben ama romlott rendszernek a 25 évén nosztalgiázva, a bűnöseiknek szobrait avatva kívánják azt újra, meg újra a nyakunkra hozni, vagyis újjáéleszteni, amely . r e n d s z e r – azthiszem ebben megegyezhetünk – végsősoron szakadékba és a málenkíj robotba taszította ezt az egész nemzetet…

    .

    .

  • kieg.a Cukihara 5:09-hez:

    * A győztes:

    Elmondhatjuk, hogy Szovjetunió győzelme igazi Pürrhoszi győzelem volt, ahogy azt a hadvezér jellemezte:

    „Még egy ilyen győzelem, és nem marad több katonám”

    .

  • Szikszai ,
    Orulok, hogy ujra „megjelentel”.
    Az eljovendo Hanukara-es a temahoz szolva-dallal-
    kuldom- Nomi Semer egyik szep dalat-
    ” Sziklaszirt, megvaltasom- regi, makacs vegvar..”
    ” מעוז צור ישועתי מבצר עתיק וקישח”

    https://www.youtube.com/watch?v=XgN-TnNXZio

  • Örök Tamás
    2017 december 6
    5:49 du.

    én egy „örök”-ös békés nóbel díjat adnék Jézus Krisztus nak…rögtön utána zbygnyew brzsezsinszkiy nek de neki kettőt egyet elől másikat hátúl hogy lehúzza (nóbele békedíj az 200 kg színtiszta bronz némi acéllal keverve nyakban hordandó…a kalifornyai vad tűzekre koldúl a zinternet, mert a világ legerősebb, legokosabb és legtüzesebb országának országának nincs két sánta sarki rendőre amelyek elkapnák a gyújtogatót és azonnal lelőnék persze tévedésből a jog ismerete nélkűl…és ha átcsoportosítanának $20000000000 fakaurit afganisztánból, yemenből és a délkínhai tengerről akkor minden károsúlt kaphatna egy új lakhelyet a karácsonyfadíszekkel együtt sőt szanta lajos bácsi is vihetne a réjndírekkel nekik valami csomagocskát tele szalon cukorral

    vannak még ötleteim

    ja, és mindez a demokráciaexport szent nevében

  • cukihara
    2017 december 7
    5:09 de.

    olyan „cuki” amint fordítva űlsz a bilin…történelemből 1-es megbuktál, leűlhecc…következő agyficamod?

  • Parács Péter Pál

    Tisztelt Cukihara!

    Mindenek előtt elnézést kérek Örök Tamás Úrtól, hogy előző hozzászólásomat nem tudtam befejezni. Igérem Neki, hogy folytatni fogom és ezen közvetett úton elnézést kérek tőle, de Ön Tisztelt cukahara annyira felcukkolt, hogy le kell vezetnem azt, amivel Önkegyelme megsértett.

    1.)Ön honnan veszi azt, hogy nem vagyok zsidó illetve nem érzek egyet emberek sorsával, függetlenül vallásától, származásától stb. Ha Ön zsidó felfogásúnak gondolja magát, akkor saját magán kellene elgondolkodnia, lehetőleg emberi méltósággal és ha bír, mielőbb.
    2.) Lehet „goj” vagy „hitetlen” vagy „pogány” illetve mit tudom én, ki vagyok, de vannak humánus érzelmeim.
    3.) KÉREM Önt, hogy vessen meg azért, hogy pl. egy zsidó képviselő társam apukájának temetésén kifejeztem kegyeletemet oly módon is, hogy azt a bizonyos „fejfedőt” fejemre téve a sírhantja előtt tisztelegtem, sőt az élet reményében a kórházi ágya mellett is próbáltam neki lelki erőt adni és bíztatva Őt.
    Kérem Önt, ítéljen el azért is, hogy minden vallást tiszteletben tartok és többek között illő tisztelettel voltam már mecsetben és többféle szent helyen illetve vallási gyülekezeten.

    Elvárom viszont azt, hogy senki ne keverje össze a vallást az emberek különbözőségével és főleg ne keverje bele a humánus érzelmekbe stb.

    S, ha már Ön ilyen módon közelítette meg, „szúrkálta” hozzászólásomat, akkor belemegyek abba a kérdésbe is, hogy kiket „vezényeltek” a Don-kanyarba és milyen hitleri taktikából és ezen ottani szerencsétlenek miért voltak szolidaritással egymásnak, úgy mint magyar származású zsidó- és magyar nemzetiségű katonák??!!

    PPP

  • Bendeguz79
    2017 december 6
    11:50 du.

    guzika, polgáz és közgáz ból elégtelen, leűlhecc!

    ídézlek (Óh Nagy Szellem): „S mire a kolcsont visszafizeti az eladhato ara 3-4 szeresere megy az erteeke/ara, de teljesen a sajatja lessz.
    Ami az atlag ember legnagyobb befektetese.”

    az igaz, hogy teljesen a sajáttya „lessz” még hány „s”-t akarsz? de nem lehet eladni lásd még a 2008-s „világválságot” amelyben -végre- ki is kellett mondani, hogy az usa ban (is!) egy 850 négyzetláb területű családi ház ára 2007 -es árfolyamon („piaci árak”) $850000! mindezt az építési vállalkozó felépíti $56000 (azaz ötvenhatezer ből) a piaci árra ráteszel 3,4% kamatos kamatot 30 évre akkor $1474311 et fizettél 30 év után

    és annyiért florida alsókrokodiloson ilyen házat már nem lehet eladni semmi pénzért sem, mert addigra magától szétesett (a faanyag megrohad, a gipszkarton megpuhul és hulllámos lesz, a padlószőnyegben lehet gabonát vetni mert annyi benne a trágya, az egész nagyon büdös 20 év után, 30 év után a nagy hatalmas usa házépítési technológia eredményeképpen ház nincs tehát eladni sem lehet és ki az a marha aki egy szétrohadó 30 éves disznóólat megvesz $2000000 (kétmillió fakauri) vagy többért, a telek lehet, hogy ér már akkor (üresen az ól lebontása után) $250000 (kettőszázötvenezret? kétlem)m de nem lehet eladni mert az építési vállalkozóknak elővásárlási joga van és nem ad érte egy buznyák vasat sem

    erre kössél bóbitát és taníccsad a zegyetemen alsó florida kélgyóson

  • Bendeguz79
    2017 december 6
    11:50 du.

    még valami guzika: egy vadiúj házra a karbantartás(SIC) kő’ccségei az első 18-20 évben nulla körüliek kell, hogy legyenek, vagy nem új vagy átverés, a rezsit nem mondtam de annak ára is szépen emelkedik mert az árak egyetlen tulajdonsága ez: emelkednek, nem úgy, mint az életszínvonal

    láttam ilyen gányolt chapuceria technique alapján létrekramp
    csolt izéket (errefelé zemberek azzal szóraxanak, hogy mikor félig kész akkor kipróbálják éghető e, és mindíg pozitív választ kapnak, tűzoltónak van munkája vele)

  • Parács Péter

    Itt van két anyakönyv a navedről. Az egyik (1705( a mai Szlovákia területéről, a másik nem sokkal később (1714) Tatáról.

    Michael Paracs
    Slovakia Church and Synagogue Books
    Name Michael Paracs
    Event Type Baptism
    Event Date 16 Sep 1705
    Event Place Topoľčianky, Zlaté Moravce, Slovakia
    Gender Male
    Father’s Name Stephano Paracs
    Mother’s Name Anna

    Susa Parács
    Hungary Reformed Church Christenings
    Name Susa Parács
    Event Type Baptism
    Event Date 15 Dec 1714
    Event Place Tata, Komárom, Hungary
    Gender Female
    Father’s Name Gergely Parács

  • Parács Péter Pál

    Tisztelt és kedves Jani!

    Szóval vannak még segítőkész emberek. Nem tudom, hogy köszönjem meg, de ezúton is nagyon köszönöm. Én is eljutottam „Szlovákiáig illetve Komáromig, de olyan neveket találtam, mint Parács Ádám stb.
    Te többre vitted és mégegyszer köszönöm.
    Azt viszont nem tudom, mennyi „vérszerinti” közöm van hozzájuk, de utána járok, merthogy tényleg akarnám megtudni Őseimet, akár jó vagy akár jó emberek voltak.

    Jani! Tényleg köszönöm! Most feldobódva érzem magam, hogy kvázi idegen ember segít. Szóval itt kezdődik az emberség, az önzetlen és tiszteletre méltó emberi gesztus.

    Köszönöm

    üdvözlettel

    PPP

  • Persze ő már előtte kifosztotta az egész világot.És most azért osztogat.hogy majd minél többet fosztogathasson , amikor az ő emberei vannak a hatalomban.NEM ? De!

  • hanem sajátjából támogatja azokat, :::: Ja ?! Igen András!
    Az előbb leírtak szerint lelopott pénzekből! Csak más színvilágon keresztül nézed!

  • Izraeli,

    Koszi, a Naomi dalai nekem is tetszenek. Tegnap ota mintha a Jerusalajim Sel Zahav enek nepszerubb lenne, mint azelott. Csak tudnam miert? 🙂

    Cukihara es Bendeguz: Ti minek vitatkoztok ezzel a marhaval? Ez semmit sem tud, meg ertelmesen irni sem.
    A cukiharanak azt irja, hogy semmit sem tud tortenelembol, de ala nem tudja tamasztani az agybeteg velemenyet.
    Raadasul annyit sem tud, hogy 1-1 hazon a bank 3-4-szer lehuzza a sapjat. Ushuaiaban is tobbszor adnak-vesznek hazakat, 1-1 haz tobb mint 5-szor cserel gazdat, akarcsak Eszak-Amerikaban is. Az eszak-amerikai fakeretbol keszult hazak is elallnak akar szaz evig is, amiket aztan (a hazak) 30-40 eves koruk utan a szegenyebb polgarok veszik meg, akik nem tudnak fizetni egy uj haz kolcsonet.
    De ez az elmebeteg valoszinu a Csukcs felszigeten el, elzarva a vilagtol.
    Kar neki irni barmit is, buszken tudatlan es ugy is akar maradni.

  • Parács P.

    Remélem, sikerül elküldeni neked a mormon családfa-kutató program egyik oldalát, amit az alsó számozott rublikákban „lapozhatsz” is.

    https://www.familysearch.org/search/record/results?count=20&query=%2Bsurname%3APar%C3%A1cs~%20%2Bbirth_year%3A1600-1800~

  • Parács P.

    Még annyit, hogy a szlovákiai anyakönyvek szélén, ha rákattintasz, ott van az eredeti mikrofilm is.

  • Parács Péter Pál

    NA MOST!

    Tisztelt Kanadai Magyar Hírlap! Köszönöm, hogy Önökön keresztül „megismerkedhettem” egy olyan EMBERREL, AKINEK emberi gesztusa határok nélkül tiszteletre és irigylésre méltó. Tőle azzal szembesültem, ami az én lelkemben, egyéniségemben motivál. Ez nem más többek között, mint pl. a segítőkészség.
    Amióta „lapozgatom” ezt a hírlapot vannak szimpatizánsok, Nem akarom megnevezni Őket, de ők tudják. Van akivel Skype címemet is megosztottam.

    Most olyannal szembesülten a távolból meghatódva, ami tényleg mélyen érintett és jóformán baráti gesztus.

    **** KEDVES „JANI”!!! ****

    NEM TUDOM HOGYAN TUDNÁM KIFEJEZNI AZT A HÁLÁMAT, AMIT ÉRZEK. MINIMUM KÖSZÖNÖM AZ INFÓT, DE FŐLEG TISZTELEM AZ EGYÉNISÉGEDET!!
    Nem tudom honnan írtál, melyik országból. Egy biztos! Ha esetleg találkoznánk az életben, akkor szeretnék legalább egy sört vagy kávét vagy amit akarsz fogyasztani veled és barátaiddal.
    Ne haragudj az érzelgőségemért, de tényleg jól esett n amit „értem” tettél.
    Köszönöm
    és
    Kellemes Ünnepeket

    petroskype64

  • Szikszai
    2017 december 7
    2:17 du.
    úgy legyen…még sohasem laktál olyanban?
    de nem vitatkozok olyannal, akinek nincsenek érvei

  • A rodeo szokas szerint nem erti, hogy itt neki nincsenek ervei, o az ervekre csak ertelmetlen handabandaval tud valaszolni, illetve ha kibogozhato is amit ir, akkor is ennyi az egesz:

    „” olyan “cuki” amint fordítva űlsz a bilin…történelemből 1-es megbuktál, leűlhecc…következő agyficamod? „”

    Nem csak tudatlan es buta, raadasul bunko is.

    Reszemrol ennyi.

  • Szikszai
    2017 december 7
    10:52 du.

    igen ídézeted a nagy akadémikus tól: Rodeo mester pontos és rád is vonatkozik mint azt te is írád

    vallomásod elfogadva, elítéltetésed nem késlekedik valószínű az 1-es nél kevesebbet érsz, megbux
    ja, és ne kornyikálj, lécci, olyan zsazsásch

  • Rodejó/9:56
    Kedves, kurta egysorosod érvrendszere igen sánta alapoknak örvend, hisz’ a bili szája kerek, nincs olyan, hogy fordítva… Az éjjeli edény előnye éppen az, hogy az elöl ugyanaz, mint a hátul – bármely napszakban használható…

    Nem indokoltad a nékem ítélt saját 1-esedet. Ergo, fölöslegesen koptattad tudós nyelvedet az én bilim peremén, avagy annak öblén…

    Ezért, tekintettel a finom személyiségedre, megadom a lehetőséget arra, hogy talán próbálj meg tételes, tényszerű és érvelő, konkrét cáfolatokat adni a magam szerény 5:09-es kommentjének történelmi igazságaira, netán a tévedéseire is. De Prácspapa fura világlátása mellet az ő esetleges igazságaira is pazarolj mán néhány szót gazdag szókincsedből.
    Mert, Kedves „36” ez a kurta, szavakkal való dobálódzás így csak „summa cum commentum”, puszán önpusztító bumeráng hajigálásba torkollhatik. 🙂

    .

  • Parács Péter Pál

    Tisztelt Örök Tamás!

    Megigértem, hogy folytatom,de gépelés közben váratlanul közbejött egy sürgős ügyben való segítségadásom. Elnézést tehát!
    NOS!
    Nem tudom miért kellene félnem attól, hogy nem álnéven mutatkoztam be. Vagy Ön szerint praktikusabb az álruha. Nos nekem megvan a saját ízlésem és ahogy öltözöm az, az én mivoltom. Ha valakinek nem tetszik, ez természetes.
    Nem vagyok azonban köpönyegforgató és rejtőzködő. Amit gondolok, azt kimondom, megosztom és ha badarság akkor tisztelettel meghajlok az előtt, aki meggyőzött. Ugyanígy tiszteletbe tartok és nagyra becsülök minden hozzászólást egy felvetett témában, ha nem személyeskedésbe, netalán egoizmusba torkollik, a másikat lenézve. Éppen ez nem nevezhető demokratikus párbeszédnek, hanem inkább felsőbbrendűségi motivációnak.
    *Egyébként „csak” gratulálni tudok a „ruszin” beállításomhoz. Egyáltalán Ön tudja kik azok a ruszinok?! És mi lenne, ha tényleg az lennék vagy éppen migráns, sőt álnéven vagy magam sem tudom, hogy hogyan születtem oda, ahová? Az viszont egészen biztos, hogy nem a holdon születtem és ahol születik az ember az a szülőföldje. Tágabb értelemben tehát a Földön. Szűkebb értelemben pedig az a földrész (ország), melyeket a történelmi illetve kialakult határok veszik körbe. Még szűkebben egy olyan település, ahol napvilágot láttam. Mitöbb nem tehetek róla, de köszönettel és tisztelettel tartozom szüleimnek és mindazoknak akik között felnőttem.

    Thenk, danke , merci, djákuju, sísi i.t.d.

    PP’P

  • cukihara
    2017 december 6
    4:44 de.

    „amelyet az egyszerű lakosság sisera hadai hurcoltak szanaszét…”

    Nem mindenki vetette rá magát a holmikra! Pl. a háború után kiment a túlélő zsidó boltos a nagypapámékhoz a tanyára, és mondta nekik, hogy nyugodtan vigyék el a bútorokat, amik a szőlőjében levő házban voltak. Anyám úgy tudja, hogy nem is fogadták el a Nagypapáék (dédapámék) még így se.

    Fontos megjegyezni, hogy akik a zsidóvagyonból hurcoltak, azok az arisztokraták kastélyaira is rávetették magukat! Persze csak arra, amit az elvonuló nyilasok meg oroszok meghagytak.

    https://www.youtube.com/watch?v=vXR50ijlELA

  • cukihara
    2017 december 8
    6:27 de.

    cukihara
    2017 december 7
    5:09 de.
    Beleírom soraid közé amit mondani akarok általad nagyrabecsűlt saját bömbölményeidhez, íme>
    Parács! Ui.II.bekezdés 6:17
    Maga keveri a szezont a fazonnal.
    Rosszfelé szórja átkait, amikor zsidók felkoncolt millióin kéri számon és kárhoztatja egy “önként háboruba menetelt ország” felső tízezrének a rossz politikája, ill. a vesztes háborúja miatt, a győztes* által szedett h a d i s a r c o t , valamint a szovjet gazdaságból ugyanazon háború miatt kiesett húszmillió-hatszázezer embervesztesége [kiesett munkáskéz] miatt, annak pótlására összeszedett munkára [ún. málenkíj robotra] befogott vesztesek munkaképes polgári lakosait is…

    A két világháborúban összesen saccperkábé 50 millió halott volt a sebesültek és örökre nyomorékok ezen felül, ebből a zsidók elenyésző mennyiségben lettek felkoncolva, a szovjetunió győztes hatalom a britek, franciák és az usa szövetségese ként fejezte be a IIVH-t
    Joga volt hadisarcot szedni azon országoktól amelyek megtámadták és kárt okoztak neki többek között magyarországtól is ebben a győztes nagyhatalmak megállapodtak

    Emlékezetem szerint ezt magának itt a KMH-n már többen, és ugyanígy százszor, ilyen tisztán elmagyarázták, de maga képtelen felfogni, vagy nem is akarja megérteni, hogy “a zsidóknak”,ahogy ezt maga értelmezi (a valóságban azonban csecsemők, gyerekek, szüleik és nagyszüleik stb…) a “málenkíj robothoz”, vagyis az édesapja elviteléhez semmi, de semmi köze nem volt… Ne is hasonlítgassa ehhez, mert ezzel az örökös visszatéréssel nemcsak a saját fafejű butaságát, de ráadásul még, a lelke (ha van ilyen magának egyáltalán) mélyén ezt az elvetemült gyűlölködő faji előítéletességét is bizonyítja.
    De, ha már minden áron reklamálni akarja az apukát – az egyént – személyében ért igazságtalanságot, akkor ezt feltétlenül a jobboldali, a horthyzmus sáros nyomdokaiban haladó Net-oldalakon tegye, amelyek még ma is annak a háborúnak a jogosságát bizonygatják és rendre annak az évfordulóit, az ünnepeit ünneplik. Miközben ama romlott rendszernek a 25 évén nosztalgiázva, a bűnöseiknek szobrait avatva kívánják azt újra, meg újra a nyakunkra hozni, vagyis újjáéleszteni, amely . r e n d s z e r – azthiszem ebben megegyezhetünk – végsősoron szakadékba és a málenkíj robotba taszította ezt az egész nemzetet…

    A revans és nosztalgia a soesem voltn nemzeti nagyság után a hatalom egyik eszköze arra, hogy átverje a nemzetet és a maga anyagi előnyeit építve és lopva aljas terveit végrehajtsa ez folyik a fidex az nem part az köztörvényes maffiózó rablóbanda
    cukihara
    2017 december 7
    5:17 de.
    kieg.a Cukihara 5:09-hez:
    * A győztes:
    Elmondhatjuk, hogy Szovjetunió győzelme igazi Pürrhoszi győzelem volt, ahogy azt a hadvezér jellemezte:
    “Még egy ilyen győzelem, és nem marad több katonám”

    Azért volt pürhhos –I győzelem, mert a partnerei már akkor eldöntötték (lásd Csőrcsill emlékiratait meg a félig részegen elszólásait), hogy nekik márpedig kell az a terület is de sem a rendszer sem annak lakói nem…volt azutána Vietnam, meg kambodzsa és van yemen szíria Iraq afganisztán ésatöbbi és nincs vége és nem is szándékoznak véget vetni neki
    Történelemből megbuktál egyes kétszer aláhúzva (fordítva a bilire ülni azt jelenti, hogy saját magadat szarod le)

  • RODEO elkepzelese szerint aki Californiaban kolt par-szaz-ezer dollart hazara, amikor az felig kesz megprobalna le-egetni hogy az lehetne-e tuzmentes.

    A „Sznta Ana” szel az egy termeszetes klimai esemeny. Ami 50-70 merfoldes (80-120 Km)forro szel a sivatagrol a szarazidoszakban,Dec-Feb. Pusztit mindent az utjaban,mint a hurrikan. Ledontott villanyvezetek a leg-gyakrab tuz-kezdo.
    A szel a tuzet mint egy orias langszoro viszi. Gyakran megallithatatlan. Ezrek veszitik tulajdonaikat, s az igen magas erteku lako-helyeken.
    Rodeo, majd amikor nem szivna a marijuanajat, talan olvassa hogy mi az u.n. Szanta Ana szel.
    http;//en.Wikipedia.org/wiki/Santa_Ana_wind
    http://www.Forbes.com/sites/marshallshepherd/2017/12/05

  • Bendeguz79
    2017 december 8
    12:06 du.
    guzika, már megint be vagy szíva?

    nem a sánta anna szellőről rebegek! hanem gyújtogatókról, az erdő sokaknak útjában van, mert lassan nő és kevés hasznot hoz…üzlet…kis gyújtogatás és máris teremtődik szántóterület vagy akármi csak ne erdő

    az itteni (kanata) tréfás emberekről beszélek akik nem a tulajdonosok, és ha egy ház féligkész az nem a jövőbeli tulajé, hanem az építési vállalkozóé

    én is tudok gúglizni oda vissza meg a wiki -t is ki tudom ókumlálni

    elárulnád mit szívsz? nagyon jó erős lehet, hátha beadom valakinek…hadd szédűljön

  • RODEO a szemlyes gyalazkodasai melett megakarja nyerni az olvasokat hogy talan ingatlan vagy epitesi szakerto lenne.
    De a dobalkozott szamai nem nyujt semmi ertelmet.

    De azok dacara csodalkoznam hogy maga Rodeo hol vagy mifele lakas korulmenyek alapjan eli eletet?
    A sajat hagy-bagya allitasai alapjan, a kocsijaban elne, vagy egy parkban levo satort allitott, ha csak nem az adofizetok altal nyujtott shelterben. Mert minden normalis otthon tulajdonazasat eliteli remesen.
    Na de az sem szegyen, mint inkabb allitasai es sorai.
    Csupan a csodalakozas az allitasai alapjan hogy semmi mas megoldast nem fogadhatna el,mint amiket irogat.

    Kivancsi lennek,hogy mi a a soraiban allitott ” az epitesz elso vasarlasi joga” ???
    Barki is ha nem a sajat szamra epitette volna, akkor azt csupan eladasra epitette. Ha nem szerzodes alapjan epitett, akkor az u.n. „spec”-home. Minden celaj eladni azt.
    Minden nap amig az el-nem-adva, az neki penzebe kerul.
    Nem lenne kepes belatni azt ?

  • Orsós Elemér

    Parács Péter Pál
    2017 december 8
    7:36 de.
    Én földhöz verném a seggem örömömben, ha csak ruszin vér csörgedezne az ereimben! Több összetevőm is van, de ez a nemes vér sajnos hiányzik, ezért vagyok csak echte magyar, egy kis ruszin beütéssel akár igaz magyar is lehetnék! Na, erre mit lép?

  • A blog retardaltjatol jott ez:

    ” Azért volt pürhhos –I győzelem, mert a partnerei már akkor eldöntötték (lásd Csőrcsill emlékiratait meg a félig részegen elszólásait), hogy nekik márpedig kell az a terület is de sem a rendszer sem annak lakói nem… ”

    Felteheto, hogy a „partnerei” szo a Szovjetuniora utal vissza, mivel pürroszi győzelemről beszel elotte. De ez nem biztos. Ugyanakkor az is „kiderul” a fenti mondatbol, hogy ezek a misztikus partnerek „mar akkor” (hogy mikor ezt nem tudjuk) eldontottek, hogy egy bizonyos terulet valahol a vilagon kell nekik (feltehetoen a „partnereknek”) de csak ugy, hogy az ott lakok es az o rendszeruk nem kell a partnereknek. A „rendszer” feltehetoen politikai rendszert jelent, de mivel az egesz ertelmetlen, lehet, hogy egy szamitogep operacios rendszererol van szo. Hogy kik is azok az „ott lakok” talan ne firtassuk, mert meg a szegeny orult nekiall habzani.

    Aztan jon a kovetkezo mondat, aminek ugyan van ertelme, de ahhoz a temahoz, hogy Magyarorszag miert szenvedte meg a hadisarcot – koztuk a malenkij robot nevu rabszolgasagot is – e kovetkezo mondatnak abszolut semmi koze nincs.

    ” volt azutána Vietnam, meg kambodzsa és van yemen szíria Iraq afganisztán ésatöbbi és nincs vége és nem is szándékoznak véget vetni neki ”

    Vegere tartotta a „csattanot” az elmebeteg, aki azt hiszi o ervekre ervekkel valaszolt:

    ” Történelemből megbuktál egyes kétszer aláhúzva (fordítva a bilire ülni azt jelenti, hogy saját magadat szarod le) ”

    Egy ilyen szellemileg alultaplaltal vitazni???
    .

    Bendeguz, te is eltevesztetted a cimet. Ennek az agykarosultnak felesleges irni. O siman, minden gond nelkul osszekever tortenelmi idoket es foldrajzi helyeket.
    Pl. most ha jol sikerult kihamoznom az erdogyujtogatasos „elmeletet”, akkor valoszinu az agybajos a Kozep es Del-Amerikai indianokrol beszel, akik addig gyujtogatjak az erdoket a sajat hazajukban, amig a „hulye amerikaiak” fizetnek, hogy abbahagyjak azt. (Nem lepne meg ha poliglott letere sem tudna errol. Pedig hat konnyu spanyol nyelvu ujsagokat olvasni.)
    Feleslegesen problasz neki barmit megmagyarazni, mert egyreszt nem erted, hogy mire gondol szegeny apolt, masreszt ha o valamit egy naci weblapon elolvasott, akkor az szamara szentiras, csakis azt tudja elfogadni egyetlen igazsagkent.

    De aztan te tudod, ha jol esik neked elszorakozni egy ilyen kretennel, hat szorakozz.

  • Ahogy itten olvasgatlak bennetekteket, kezd kialakulni az a megingathatatlan meggyőződésem hogy azért ÉN MÉG normális vok..

  • Orsós Elemér,

    ” Több összetevőm is van, de ez a nemes vér sajnos hiányzik, ezért vagyok csak echte magyar, egy kis ruszin beütéssel akár igaz magyar is lehetnék! ”

    Beleszamitva a Tatarjarast, a torok hoditas borzalmas evtizedeit, es hogy beke idokben is jottek-mentek az emberek az orszagba/bol, azt hiszem teljesen felesleges ma mar megrobalni eredeti magyarnak lenni.
    Bennem is van torok (ami lehet arab is, sot talan meg neger harcos is) horvat, orosz, nemet, es meg talan egy kis magyar is.

    Ha a Himalajaban elo magar nep rokon lenne a magyarral, akkor bizony elegge mongoloidnak kene kinezzunk, de se en, se az altalam ismert tobbi magyar nem nez ki ugy. Egyetlen kivetelt kepezett egy fiu a katonasagnal, de szereny elmeletem szerint o is krimi tatar szarmazasu volt, es orala is csak a pofacsontjarol a gyer arcszorzeterol es az enyhen barnas borszinerol lehetett erre kovetkeztetni.
    Mielott barki azt gondolna, nem cigany volt a fiu.

  • „es orala is csak a pofacsontjarol a gyer arcszorzeterol es az enyhen barnas borszinerol lehetett erre kovetkeztetni. ”

    Helyesebben

    es onala is csak a pofacsontjarol, a gyer arcszorzeterol, az enyhen barnas borszinerol, es a szerb neverol lehetett erre kovetkeztetni.

  • Elemér, te hol csavarogtál ilyen sokáig?

  • SZIKSZAI megjegyzesere amit Bendeguzhoz cimzett;

    Nem, nem szorakozasbol reagalok a Romanescu felrebeszeleseire, hanem nemi magyarazatot ohajtanek adni azoknak akik talan esnenek a felrevezto allitasaira.

    Sok dolgok felre-ertehetok meg a teljes adataik alapjan is a megfelelo magyarazataik hianyaban.

    Pl.Az Amazon videken egetik az eso-erdoket mert szoja veteset ohajtjak. Ami jovedelmezo. kb. 3-4 evig, de azutan a talaj nem kepes szolgalni gabona-termelesre. Csak legelonek megfelelo.
    Az eso-erdo ami nyujtja a sajat taplalekat a foldnek, a gabona termeles az nem.
    A „hulye-amik” fizetik oket inkabb, csupan megemnteni az eso-erdoket mert az a legnagyobb meretben a Fold „tudeje”, legzorendszere.
    Ill. felhasznalaja a CO2-t, es Oxugent produkal.
    NE feledd, a Fold athnospheraja; „reducing” athmospjera.
    Naponta tobb emberi leny es ipari-leg-szennyezes novekszik, az tobb es tobb CO2, es kevesebb Oxigen.
    Ma, masodpercenkent 300 fat pusztinunk el. S mindenki naponta produkal 1 Kg CO2-t csupan lelegzesevel.

  • Parács Péter Pál

    Orsós Elemér
    Mit kellene lépnem?? Engem nem érdekel a téma, meghagyom másnak rágódni.
    ppp

  • Szikszai
    2017 december 8
    2:40 du.
    ez olyan szikszaisra sikeredett, bármit is jelent az, hogy: „szikszai” pláne Dr. PhD. @Bende G. Uz, mint a hivatalos opponens bármit is jelentsen ez az oppozíció

    ugye most nagyon büsz kék vagytok magatokra? alúlmúlhatatlan amit elkövettek

  • Nézzenek mán oda..egyik neonáci reklamál hogy a másik neonácit rég látta már itten szájat tépni.
    Még a végén olyan lesz ez a hely is mint Árvalányhajland :
    A náci jamboree-k színhelye.

  • Szikszai:Én piréz származású idegenszívű országlakó vok csak itten.
    A drága magyar anyaföld egy darabját bitorlom, ugyan elvileg jogszerűen de mégis aljasul.
    Remélem akasztófán végzem. Vagy a gázban.

  • OROK TAMAS dec. 6-i megjegyzesere;

    Hat tudna mondani kerem ,hogy ki az ordog beszel magyarul ezen a Foldon a magyarok kivetelevel ?

  • Geyza,

    ” Én piréz származású idegenszívű országlakó vok csak itten. ”

    En pedig mar 17 eves koromban elo lettem leptetve vitezze. (Eleg kozel van a pirezhez a vitez, nemde?)

    Az egyik magyar nagyvarosban bandukoltam lefele egy sikatorban, szemben velem jott egy akkor kb 55-60 eves rendkivul kover cigany no. A mellei a terdet verdestek, a háj a laban, mint egy glecser, tobbszorosen atfutva elboritotta a terdeit es a bokait is; szep, hosszu fekete es zsiros hajan megcsillant a napsugar, es ahogy kozelebb ert, lattam hogy gondosan apol 5-6, kb 4-5 centis szorszalat mindegyik bibircsokjan, es aztan azt is, hogy amig az egyik szemevel elore nez, addig a masikkal oldalra.
    Mikor mellem ert megallt, hozzamhajolt es megkerdezte:
    „Haaaa, vitezs ur! Akar egyet basni?”

    Ne is mondjam, hogy alig birtam remultemben kinyogni, hogy „koszonom, de nem”, es meg utana is vagy ket percig tartott, mire meg tudtam mozdulni.
    Tehat nekem is van munkasmozgalmi multam, ha nem is pirezi.

    ” A drága magyar anyaföld egy darabját bitorlom, ugyan elvileg jogszerűen de mégis aljasul. Remélem akasztófán végzem. Vagy a gázban. ”

    Ennyire veszelyes lenne a helyzet ma Magyarorszagon? Az Ushuaiaba latogato magyarok szerint ha lassan is de kezd jobb lenni a helyzet.

    Es ha valakinek van kedve, magyarazza meg a rodeo nevu nacinak, hogy a magyar nyelv szabalyai szerint, ha egy varos, vagy falu neve maganhangzora vegzodik a hozzatoldott „i” betucske megvaltoztatja a szóvegi maganhangzot (kiveve az „a” eseteben). Tehat nem makoi, hanem makai, nem jenői, hanem jenei. Mivel a Szikszo nevu kisvarosban batorkodtam szuletni, szikszai vagyok.
    (Meg annyit, hogy barbarok ujabban a makait makoinak mondjak, de ez most nem erdekes.)

  • Bendeguz79 írta:

    „Hat tudna mondani kerem ,hogy ki az ordog beszel magyarul ezen a Foldon a magyarok kivetelevel ?”
    __________________

    Hát te nem, az már biztos…

  • Aki a szarmazasara buszke, az olyan mint a krumpli. Az ertekes resze a fold alatt van. Sajnos nem en talaltam ki. 🙁

  • Geyza
    2017 december 8
    6:03 du.

    neked is vidám napokat

    https://444.hu/2017/12/08/betlehemes-talalkozo-volt-debrecenben

    a hit remény és szeretet de a macsek is vidáman tűri, hsz eket benne a vörös buttplug a macsekos alatt mindent visz

  • Örök Tamás

    Bendeguz79
    2017 december 8
    8:39 du.
    Ha megigéri , hogy nem kotyogja el kriptopiréz( de ha érdeke úgy kívánja, akár cigány, akár homoszexbomba, akár muzulmán migráns, akár koalicios demokrata, mint a néhai sportminiszter excimzetü ideálja) haverjának, akkor elárulom: főleg a nyilt társadalom fedőnevü üdvhadseregszerü alapítványokban és liberális, antihungarista páholyokban lehet velük találkozni, de főleg ahol egy jó szaftos kis magyar tavaszra lehet nyálat csurgatni.
    Sajnos, már előre szólok, fenti tájékoztatásomhoz kellően piszi értelmező szótárt nem tudok mellékelni!

  • Szikszai
    2017 december 8
    10:56 du.

    látod látod „szikszói” mindíg tanul a zember és nem is szégye’lli, akkor a Pécs az pécsai? a Szolnok az meg szolnokei és a Győr az meg „gyerei” lóg I kus…és természetesen Nagykanizsa az nagykanizséi lesz

    de megjegyeztem… és köszönettel vettem eme tudás megosztást, sohasem fogom elfelejteni
    és akkor a nagyhatalmas Díl Emma

    Gödöllő az meg gödöllei lesz? és akkor a Dödöllével rokonokká válnak dödöllai naná? kristály tiszta

    ott az ushuaiéi lankékon már megjöttek a gólyák? vagy csak viharmadár van?

  • Llanfair:
    Én büszke vok származásomra:Piréz vagyok !
    Mi, pirézek, hetvenmillió évvel ezelőtt érkeztünk ide a Földre, csillagközi űrhajón, a Bolontsák Szigetekről.
    Ami egy csillagkép, nem messze az Orbán Viktor fekete lyuktól.

  • Rodeo:
    Elképesztő hogy Tenéked milyen dolgok felkutatására van energiád!
    Én meg jó ha találok hosszas utánjárás után valahol pár kiló friss fűrészport, hogy tuggyak sütni magamnak belőle kenyérkét.

  • Ökröském:
    Hogy maga mennyi mindenfélét bír beléje írni 1 mondatba…

    (vagy beléje sírni hehehe)

  • Geyza
    2017 december 9
    10:13 de.

    kizárólag a talajtérésed illetve „landolásod” érdekelne, ha lehetne némi részletet

    még akkor is ha a macsek nem űl bele a jászolba

    VSOP nagyon fincsi igazi french brandy egészségedre …bár az a része a zutazásodnak is érdekelne, ahogy megközelítetted a Földet és le kellett lassítani a hajót… hogy ne csapóggyál be (mint amikor Khón átvágja Grűnt a sarki kisbüdösch ben)

  • Geyza,

    Ne vedd komolyan a dolgokat. Vannak itt olyanok, akik csak megjatszak a jobboldalit. Konnyen lehet, vannak olyanok is akik a baloldalit jatszak.

    A gyengeelmejunek uzenem, hogy probalja meg az interneten megtalalni mi a kulonbseg a magyar nyelvben a maganhangzok, es a massalhangzok kozott.
    No es igen, Ushuaiaba bekoszontott a tavasz. Aztan tovabbment.
    A haremem noi (nehanyuk felesegek) is kivirultak, csak en kokadozom. Hiaba na, oregszem. Holnap lesz a 12. szuletesnapom. 12 honapos leszek.

    A poliglottok szamara, hogy le tudjak ellenorizni mennyire jo a forditas angolrol magyarra:

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=dsq7_epNKPo

    Ez meg egyenest magyarul van!

    http://magyaridok.hu/belfold/elbukta-soros-penzet-az-amnesty-international-2553649/

    Azt hiszem ennyi mara eleg lesz a fejlodeshez minden kozeputas szocialistanak, vagy eppen kommunistanak.

  • Geyza,

    Bocsika, elfelejtettem megkerdezni, hogy te ertetted-e a kovetkezo „mondatot”?

    ” a hit remény és szeretet de a macsek is vidáman tűri, hsz eket benne a vörös buttplug a macsekos alatt mindent visz ”

    Ha igen, le tudnad forditani őrültről magyarra? Avagy ez a dinkak nyelve? Remelem emlekszel, hogy a dinkak buktaval koszontik a napot. A rodeo-„nyelv” nagyon hasonlit erre.

  • ALMASI ALMA soraira;
    Igazan kedves magatol az unnepi szellemeben celozni egyeni gyarlo ragalmait.
    De a soraim alanyan nema maradt !!!
    Hol, mi nemzetiseg, nacio, vagy barmi nelseg beszel, vagy ertene magyarnyelvet a magyarokon kivul ?
    Meg az u.n rokon nepek sem ertenek meg arva szot sem egymas nyelvebol.
    S hol ,melyik tarsadalomban ,magyarorszag hatarain kivul tanitanak csupan akademiai celokbol a magyar nyelvet ?
    A magyar egy leg-elszigeteltebb nyelv a vilagon.
    Meg az Esperanto is elonyosebb talan.

  • Rodeokám meg Szikszai kollega:
    Én egy egyszerű fémmunkás vok.
    Nem értem a ti emelkedett szópárbajaitokat.
    De az biztos : Földet úgy sikerült landolni a hajóval mikor menekültünk a Mindent Felfaló Nagy Fekete Lyuk elől hogy kidobtuk a horgonyt.Mire a hajó földet ért egyből.
    Lassan a Náza is át fog térni erre a teknikára.
    Csak sokkal egyszerűbb mint bíbelődni azokkal a marha nagy ejtőernyőkkel nem ?

  • Geyza,

    Hogy lehet egy ilyen fejlett kulturabol erkezett pirez csak egy egyszeru femmunkas? A helyedben nem adnam alabb miniszterelnoknel.

  • Bendeguznak!

    Nézd az előnyös oldalát! Amikor Svájcban dolgoztam, mi magyarok úgy vettük, hogy van gy titkos nyelvünk, amelyet csak mi értünk… 😀

  • Geyza
    2017 december 9
    5:52 du.
    köszönettel vettem adásodat a horgonyzási technikádról, gyors és hatékony…szíkes sókkal nem szoktam bíbelődni azokat egyébként is rábízom a tavaszi esőre az elmossa nyom nélkűl és akkor semmilyen só ból nem lesz sav hacsak nem ügyeskedik az essssső, a 12 napos szíkes só az már kimarja?

  • Szikszai és Rodeo :
    Miért veszekedtek, mikor van balta is?
    (Esetleg könnyű szívlapát.Ha lementek Rákosrendezőre napszámban szenet rakodni, ott adnak ingyen is.)

  • Geyza
    2017 december 10
    11:00 de.

    nem szoktam veszekedni, az olyan schnassz… kimondom ami nyomja a lelkem csücskét, hogy ne nyomja tovább, így nyomtalanúl el szokott tűnni…hogy a szík só aáeéiíoóöőuúüű pölö Gödöllöből Dödölle iáiáiá és olyankor lazán röhögök az is előnyös és egészséges élénkíti a vérkeringést és kevesebb espresso kávé fogy
    és képzeld dödöllei tud fokozni meg átalakítani szókat (szerinte szavakat szvsz az is heles)

  • Eltorolhetik konnyeiket, a Nobel dijjak adomanyozasai hirdetve ma.
    A Beke dijjat az ICAN Ms.Finh-je es egy Japan atom aldozata kaptak.
    Tetteik az atom fegyverek eltorlese celja volt. Ill.van.

    De nem letezik semmi mukodheto terv, hogy mi modon velnek azt lehetonek. A mai Eszak Koreai fenyegetsek hozta azt a Nobel hatarozatot.
    Az elv, ketsegtelenul nemesi elv. De teljesen elkepzelhetetlen.
    Az egesz vilag nem kepes meg feltetelezni sem hogy hogyan lehetne Eszak Korea atom fenyegeteseivel is szembe alni, barmi mas modon mint figyelemztetni Eszak Koraea veteoit, hogy egy provokaciojuk nemzetuk veget jelentene. De meg az sem sikeres.
    Ellenkezoleg, az urge eskuszik hgoy SOHA nem adjak fel atom fegyvereiket. S a fenyegetesei es zsarolasai allando.

  • Rodeonak lelke van..

    (Eleddig aszittem már mindent láttam, mident hallottam, nem tud nekem a Világ újat mutatni.Dehát..tévettem hehe)

  • Parács Péter Pál

    Orsós Elemér (dec.8)

    Mégis csak kiegészítem vagyis lezárom a témát részemről.
    Engem soha nem érdekelt, hogy ki milyen nemzetiségű és milyen vallású. Sőt, ha nem az én nemzetiségem, akkor inkább szimpátiával motiválható érdeklődéssel fordulok felé. Ha,meg bántanak, akkor meg töke mindegy ki kicsoda, ha egyszer nincs közös nevező és az ellentétek emberi toleranciájára nincs kompromisszumos hajlam. Legyen az pl. Ruszin-Ruszin vagy Kuku Bengó és Máris szomszédja.
    Vallás tekintetében ugyan így vagyok azzal a különbséggel, hogy minden vallást „emberi” egyedektől függetlenül tisztelek. Az egyének pedig már azok, akikre már az adott ember mentalitását jellemzi testben, felfogásban és emberséges lélekben.
    Valahol már kifejtettem azon álláspontomat, hogy az emberek fajilag természetszerűen különböznek egymástól. Ott van otthonuk, ahol születtek és ahol kialakult az életüket illetve utódaik jövőjét igéző ősi nemzetiségük és szokásaik, hagyományaik.

    Nem kellene összekeverni a békés egymás mellett élést a teorikus békés együttéléssel és itt szeretnék visszatérni az EREDETI CIKK-hez:
    Például a banán és az alma jól megvan békésen egymás mellett, de a banánfa nem igazán fog ott teremni, ahol az alma és fordítva. Együtt teremni sem fognak egy helyen.
    Térjünk rá az emberekre. Hány olyan konfliktus zajlik a Világon, amit nemzetiségi illetve vallási vagy más egyéb okok keletkeztetnek? Emberi reakció is továbbá, hogy nem igazán kelt szimpátiát egy „kötelező” motiváció.
    Arra is számtalan példa van, hogy más nemzetiségiek vagy más országbeliek tömeges és hirtelen „átáramlása” más kultúrába illetve földrészre, országba mindég konfliktusba, háborúba torkollott.
    Úgy tudom pl. többek között Magyarországon is próbálkoztak közel 150 évig a Törökökkel együtt élni, de maradtak a békés egymásmellet élésben saját országaikban.
    Szóval maximálisan egyetértek a szolidaritással, de oly módon hogy ott kellene segíteni, ahol ezeknek az embereknek a hazája van és oda is lehet pumpálni egy-két centet. Úgy hallottam, hogy a pénz valami csodaszer.
    Másrészt léteznek különböző világszervezetek és Békefenntartó Erők is.
    A történelembe több példa is van utóbbiak sikerességére. És most kinek és mi a célja Európával? Nincs más megoldás, mint a kötelező betelepítés, mely következményeit még senki nem tette világossá??!!

    PPP

  • Orsós Elemér

    Parács Péter Pál
    2017 december 10
    3:19 du.
    Dicsérni akartam, nem bírálni! Lehet, hogy félreérthető voltam, elnézést!
    (Egyébként meg úgy érzem rokon lelkek vagyunk, mert akár tőlem is lophatta volna a mostani meglátásait!)
    Most pedig újra illegalitásba vonulok, amit igéretem ellenére csalárd módon megszegtem! Toleráns és barátságos vallási és családi ünnepeket Mindenkinek!

  • Bendeguz79
    2017 december 10
    1:50 du.

    miért csak az észak kóreai nukleáris fegyverek veszélyesek? a többi (USA birtokolja a Föld legtöbb nukleáris arzenálját) az teljesen békés célú és habostorta készítésre alkalmas kizárólag

    ugye bucika?

  • Geyza
    2017 december 10
    2:07 du.

    te még hiszel gyermekmesékben? el tudod te képzelni az én lelkemet?

  • PPP,

    ” Vallás tekintetében ugyan így vagyok azzal a különbséggel, hogy minden vallást “emberi” egyedektől függetlenül tisztelek. ”

    Ez nagy hiba. Persze talan elobb meg kene oket ismerni.

    ” Úgy tudom pl. többek között Magyarországon is próbálkoztak közel 150 évig a Törökökkel együtt élni, ”

    Probalkoztak? Lefejezes terhe mellett te is probalkoznal barmivel.

    „de maradtak a békés egymásmellet élésben saját országaikban. ”

    Igen, mert kivertek a torokot az orszagbol. Kulonben nem lett volna ilyen borzalmasan nagy az egyetertes.

  • Bendeguz,

    ” a Nobel dijjak adomanyozasai hirdetve ma. A Beke dijjat az ICAN Ms.Finh-je es egy Japan atom aldozata kaptak. Tetteik az atom fegyverek eltorlese celja volt. ”

    Mar megint mellenyult a bizottsag. Bill Clinton-nak kellett volna adni a dijat, o segitette Eszak-Koreat az atombombahoz. Esetleg Obama is jo jelolt lehetett volna.
    Nincs egyszerubb modja vilaghaborut krealni, mint hagyni, hogy vergozos agyu idiotak nuklearis fegyvereket gyarthassanak.

  • Rodeo:
    Atomfegyver-kérdés: „Quod licet Iovi non licet bovi”

    Ilyen a világ kérem.

  • Parács Péter Pál

    ORSÓS ELEMÉR

    Tisztelt Orsós Elemér!

    Sejtettem, hogy nem „szurkálódni” akart hozzászólásom kapcsán.Valahol a gondolatai mögé is láttam. De, tapasztalataim szerint egyes hozzászólásaim „re hozzászólások” alkalmasak azok „kiforgatására” mások által. Azaz, a Mi „konzultációnk” által nem akartam „csapdába esni”, annak ellenére, hogy álláspontunk kvázi azonos.
    **ELNÉZÉST éa BOCSÁNATOT KÉREK, ha megsértettem volna!!!!!
    Tisztelettel kérem Önt, hogy nézze el tőlem, ha az Ön, felém intézett hozzászólásával kapcsolatban bizalmatlan voltam vagy félre lehetett érteni „reagálásomat”!!!
    Ez valójában nem Önre nézve szólt, hanem egyfajta pajzs a hozzászólásom tartalmát tekintve, „szokás szerint” várva a megnyilvánulásom negatív kritikáját.

    Amit Tisztelettel kérnék Öntől, az a bocsánat, amit előre is
    Köszönettel

    PPP

  • Parács Péter Pál

    Tisztelt Hozzászólók!

    Van egy-két IQ mentes hozzászólásom, de az eredeti cikk kapcsán még azt is kérdésként regisztrálta a nyakamon nőtt üres testrészem, hogy miért van azon buta mondás, hogy közös lónak túrós a háta. Meg annak a zeneszerzeménynek a kottáját sem értem, amely a „citromízű banánról szól és miért nincs a banánfán”.
    Azt meg főleg nem tudom, mi az a Haza vagy idegenbe szakadt Hazánk fia. Egyáltalán hol van a Hazám?? Meg egyébként sem értem a barátomat, akit a felesége üldöz és menekülni akar. No, de hóvá és miért?

    PPP

  • Régen,akit üldözött a felesége, az lemenekült dolgozni a kávéházba (akkoriban még voltak ilyenek) a többi üldözött közé.
    És jó is, hogy így történt, mert legalább lett jómagyar irodalom, kabaré és regényírás.

  • Jahh..még elfelejtettem hogy a régi jómagyar irodalmárok, kabarészerzők többnyire zsidók voltak…

  • PPP,

    ” miért van azon buta mondás, hogy közös lónak túrós a háta. ”

    Gondolom, hogy ezek koltoi kerdesek, de hadd valaszoljak ra.

    Ezen en is gondolkodtam, mert itt a Tuzfoldon nincs hasonlo mondas, es a szo szerinti forditasa nem sokat jelent a helyi Hausi Kuta nyelven. Tehat en ugy magyarazom, hogy mivel a lo izzadtsaga egy feher hab-szeru valami, ami talan turora emlekeztett valakit, kialakult e mondas, ami lenyegeben azt jelenti, hogy az a lo, amit ketten (vagy tobben) egyszerre hasznalnak megizzad. Pl. a Hausi Kuta nyelven ezt ugy mondjak, hogy „sharing sucks”.

    ” Azt meg főleg nem tudom, mi az a Haza ”

    Azonos erdekeltsegu, jobb esetben egy nyelvu emberek kozossege tobbnyire jol meghatarozott hatarokon belul.

    ” vagy idegenbe szakadt Hazánk fia. ”

    Olyan egyen, akinek nem tetszett a rendszer es lelepett.

    ” Egyáltalán hol van a Hazám?? ”

    Ezt neked kene tudnod, csak te tudod eldonteni. Ha akarod.

  • Parács Péter Pál

    Geyza!

    Te a régi vagy és ezért is elismerésem. Tehát van egyéniséged és nem vagy „köpönyegforgató”. Kérlek ne érts félre, de én is tudom a kocsmai „kultúrát”. Nem vicc amit most gondolok és „tudok”. Én voltam olyan helyzetben, ahol kifejezetten meg akarták tudni, hogy valójában ki vagyok, milyen az alaptermészetem. Ez, az alkoholról szólt többek között, de csupán elméleti kérdésként. Az volt a tesztben, hogy mikor nyilvánul meg egy ember alaptermészete. Alkoholos állapotban vagy józanon? Én azt válaszoltam, hogy a részeg ember mindég önmaga lesz és kiderül tud illetve próbál-e ilyen állapotban is uralkodni magán. Azaz
    agresszívvé válik vagy vigyorgós szelíd báránnyá. Egyes megbizatásoknál egyébkén gyakorlatban is alkalmazzák ezt a tesztet annak érdekében, hogy a „bevetett” illető nem-e kibeszél titkos dolgokat illuminált állapotban.

    – Egyébként nem biztos, hogy pl. Petőfiék is csk kávéztak a kávéházakban, azt meg hallottam, hogy pl. Jelcin alkoholfüggő volt.
    Mindezek csupán rögtönzött hülye felvetések részemről.

    – Ami engem illet a Feleségemtől nem kell menekülnöm, főleg nem kocsmázni. Inkább fordítva! Akkor van baj, ha a baráti körből hazaérek egy kocsmai partiból kimaradva és az ajtók nem szokványosan csapkolódnak még akkor is, ha kezes bárány vagyok és őszintén mindent kibeszélek.

    Bocsi a viccelődésért, de valahol igaz is. Szóval a Nők szeszélyei mellett nekünk Férfiaknak is vannak húzásaink.
    De ugye, hogy létezik valami ami összeköt bennünket és nem a szomszédasszonyhoz kell mennem menedéket kérni?

    PPP

  • P Péter Pál:Idézni fogok kivonatosan egy régi humoreszkből:

    Kovács az ősember megtért barlangjába a napi mamutvadászatból éhesen.A neje meg a szomszéd barlang háziösasszonyával cseverészett, nem volt vacsora.

    Kovács , az ősember ezen nagyon elszomorodott, elrohant mérgesen, be az erdőbe hátha talál valami rágcsálnivalót.

    Egyre éhesebb lett mikor is távoli füst-szag csapta meg orrát.
    Arra vette tehát az irányt.És mit látnak szemei, ismerös ösember-kollegák ülnek a tűznél és egy ismeretlen ös-asszony mindnek nagy darab sült mammut hust szolgál fel.
    Intettek Kovácsnak, az ősembernek is hogy üljön le és egyen.

    Mikor jóllaktak az ősemberek,kicsit még artiklálgattak egymással, aztán kezdtek elszállíngózni.
    De előbb mindenki letett a tüz mellé ezt-azt. Ki egy szép nyílhegyet, volt aki pár csinos kovakővet, más pedig egy darab állatbőrt.

    Így találták fel a vacsora nélkül maradt ősemberek már az őskorban az éttermet.

  • SZIKSZAI, GEYZA es RODEO megjegyzeseire az atom fegyveres haboru fenyegetsein.
    Kerdezte ,hogy mi a baj az Eszak Korea atom fegyvereivel.

    Hat a baj nem az atom fegyverekkel van, hanem az illeto vezer elmejevel, magatartasaval es bizonyitott viselkedesevel.

    Nem csak hogy megallas nelkul, nyiltan es ismetelten fenyegette es fenyegeti szonszedos nemzeteit, Del Koreat, Japant, az US-t, hanem hogy elmeileg un-balanced az urge.
    Az atom fegyverek leteznek, azt vissza tenni a nem letuk-elottire nem leheto. Legalabb 8 masik nemzet tulajdonoz atom fegyvereket, de egy-sem fenyeget senkit az atom pusztitassal. Csupan az az urge aki sajat nagybacsijat (anyja testveret) egy magasrangu tabornokat mi modon gyilkoltatta meg, csupan mert az oreg urge elszunyikalt egy ertekezleten.
    Sot testveret is rettenetes kegyetlen modon gyilkoltatta meg.
    Hat vajon Rodeo mit remelhetne attol az urgetol?

    Persze Rodeo volt aki az emberi eletet a rakos-sejtel velte egyenlonek elobbi megjegyzeseben.

    Rodeo aki allitotta , hogy a multi millio dollaros hazakat Californiaban a sajat tulajdonossai gyujtjak fel, csupan latni hogy tuzmentesek-e.
    S hogy a Szanta Anna evi-szel tuzeit celzatosan okozzak ,mert az „erdo” nem jovedelmezo, csak szantofoldeket akarnak a magasabb jovedelmek celjabol.
    Nem hinnem hogy bar hol is elne, hogy a napi hirekben nem latna a korulmenyeket.
    Nincsennek erdok ottan. Hanem igen draga multi-millios magan birtokok, LA-tol eszakra, Pasadena, stb. kornyeken.
    A canyonokban csupan termeszetes novenyzet letezik, a manikured birtokokon, ami a szaraz evszakban a Szanta Anna szel altal szaraz mint a puskapor.
    De bar mi adatokat, magyarazatokat is nyujt neki, gondolkodas modja ugyan az marad.
    Remelnem hogy soha tobbe nem cimezne nekem semmit, mert valaszt adni neki keptelenseg amit felfogna.
    Adios Rodeo !!!

  • Bendeguz,

    „Hat vajon Rodeo mit remelhetne attol az urgetol?”

    Mivel rodeo mar tobbszor is bizonyitotta, hogy tudtalan, es meg lehet bizni benne, hogy elete vegeig az is marad, Eszak-Koreaban ot azonnal kineveznek oktatasugyi miniszternek. Nem kell a nyelvet sem megtanulnia, csak az „abc”-t, aztan irkalhat koreai betukkel is ertelmetlen szovegeket.

    Persze Iranban is elkelne, ha hajlando lenne legalabb a latszat kedveert beterni az igazhitbe (bar a si’ita iszlam nem az igaz iszlam) es megtanulni az arab abc-t. A propaganda miniszterium zsidogyulolo osztalyanak vezetoje lehetne.

  • Abban lehet valami amit Rodeo mond mert már Frigysbácsi Mr. Karinthy is megírta „Utazás Faremido-ba” c. utópiájában, hogy kívülről nézve úgytűnik mintha az Emberiség burjánzása a Föld felszínén valamiféle betegsége lenne ennek a gyönyörű kék bolygónak.

  • Szikszai írta:
    ” miért van azon buta mondás, hogy közös lónak túrós a háta. ”
    ________________________

    Először is TÚRos és nem túrós. A „túr” (tajték) akkor lesz a lovon, ha erősen dolgozik. Utána a gazdája lecsutakolja róla. Ha viszont közös a ló, senki sem akarja lecsutakolni. Ez a mondás értelme.

  • Almási Alma,

    „” Először is TÚRos és nem túrós. A “túr” (tajték) akkor lesz a lovon, ha erősen dolgozik. Utána a gazdája lecsutakolja róla. Ha viszont közös a ló, senki sem akarja lecsutakolni. Ez a mondás értelme. „”

    Koszi! Kivancsiva tettel, megneztem hat. Valoban van ilyen magyarazat is, de talaltam egy masikat is:

    „A túr szó ma már nem köznyelvi szó, nem ismerik a jelentését. A túr valójában egy régi, úgy mondjuk, elavult szavunk. Jelentése ez volt: emberen lovaglástól, állaton hám, iga, nyereg dörzsölésétől keletkezett seb. A közös lónak bizony sebes lesz a háta. Aki azonban nem ismeri a túr szónak ezt a jelentését, az értelmesít, vagyis a túr helyett túróra gondol. S így lesz a közös ló háta nem túros, hanem túrós.”
    Eredetileg: közös lónak turhos a háta – vagyis sebes.

  • Változatlanul, nem értem, miért kéne Soros Györgynek a Béke Nobel díjat adni.?
    T.i. emlékeim szerint visszamenve a korábbi díjak kiosztására, nem a pénze volt az illetőnek ami vonzotta a határozatot a Dij adására, henme a cselekedetei.
    Soros György cselekedeteiről nem biztos senki. MI JÓT tett a vilában. hogy megkapja a dijat?
    A pénzét mert sok van, olyan célokra forditotta eddig, amiből az emberiségnek nem sok haszna származott.

  • Figyelő
    2017 december 13
    1:22 du.
    Legalább annyi joga van hozzá mint Medgyessy Péternek vagy Koncz Zsuzsának a Francia Becsületrendhez, ami már rég nem a becsületről szól! Ha Obama békeharcos volt, akkor Soros százszorosan az, szegény Nobel meg nagyon rossz zsokéra bízta a lovát, mert mostanában mindig az utolsó gebe viszi el a főnyereményt!

  • Soros reszt vette az ukrajani puccsban, es lam milyen bekes orszag lett Ukrajnabol! Makedoniaban is probalkozott, Szerbiaban is, most Magyarorszagon.
    De ha mar az eloknel tartunk, talan a Hamasz, vagy Hezballah fonokenek kene adni. Sajnos az IS kora mar kezd lealkonyulni, pedig az IS vezere is jo kandidatus lehetne.

  • Parács! dec.10./3:19

    Már bocsánat kedves Parács Úr, hogy csak így napok múlva olvasok bele nagy bölcslkedéseibe, de ha mán illenekkel foglalkozik, azért szíveskedjék legalább a tudományos alapfogalmakat helyesen alkalmazni.
    Nem ez az egy ilyenje van magának, de igazán ez szúrt szemet, hogyassszongya:
    „…már kifejtettem azon álláspontomat, hogy az emberek fajilag természetszerűen különböznek egymástól…”
    „Fajilag és természetszerűen… írja nagybölcsen, csakhogy éppen az nem stimmel az egész mondatban, hogy ugyanis nem fajilag és nem is természetszerűen. Csak ezt a két szót kellett volna kihagynia ahhoz, hogy mondandója megfeleljen a tudományosság minimális követelményének. Az persze, egy más kategóriába tartozik, hogy akkor viszont az egész kommentjének se füle se farka nem lenne, hisz ez volt mondanivalója centruma, amikor szokásához méltóan értelmüktől függetlenül ontotta a szavakat a billentyűzetére.
    Tudni illik, a fenti mondata alapján maga még nem tudja, hát elárulom, hogy
    az . e m b e r i s é g .az maga . e g y . f a j t . k é p e z ,
    mivel 1 közös őstől, illetve egyetlen emberpártól származik. Csak erre mondhatnánk azt, hogy „természetszerűen”, hiszen a mai embert azok a genetikai markerek teszik a természet alapján rokonokká, amelyek Spencer Wells populáció-genetikus mutatott ki a világ minden táján önkéntesektől vett genetikai minták alapján, s amely genetikus markerek bizony minden embernél visszavezetnek egészen a Kelet-Afrikai dzsungelban élő San törzs vizsgált tagjaiig, mint e ősi közös bizonyító jegy központi hordozóiig.
    Amit ön megpróbál ezekben a hevenyészett, áltudományos mondataiban kifejteni, az témakörét tekintve is inkább tartozna a történelemtudomány és a szociológia fogalomkörébe, mint az ön szaavival, a „természetszerűség”, avagy a biológia tudomány világába, bár a többi ide elénk zúdított kommentszerű okoskodásai alapján már az ezekben való jártassága bizony finoman szólva is megkérdőjelezhetőek…

    Kommenttársi üdvözlettel: D G

  • Don Golo
    2017 december 17
    8:53 de.
    Uram, Atyám! Nehogy már belemagyarázza egy ritka normálisan gondolkodó emberbe, hogy a hitleri fajelméleten szocializálódott és jó irányba halad a börtönbe vezető antiszemitizmus elsajátítása felé?

  • Don Golo:
    Dehogynem.
    Mi , pirézek, természetszerúleg tartozunk a felsőbb-fajúak közé.
    Nálunk feljebb már csak a Jedik vannak.
    Azok között is legfelül a Yoda bácsi.

  • Örök Tamás
    2017 december 17
    10:56 de.

    PPP ezt irta: „Valahol már kifejtettem azon álláspontomat, hogy az emberek fajilag természetszerűen különböznek egymástól. Ott van otthonuk, ahol születtek és ahol kialakult az életüket illetve utódaik jövőjét igéző ősi nemzetiségük és szokásaik, hagyományaik.”

    Hogy PPP miert keverte bele a fajt (ami alatt valoszinu alfajt kell erteni, bar ez sem biztos) nem tudhatom. Felesleges volt, illetve csak arra volt jo, hogy bele lehessen kotni a mondanivalojaba.
    A mondandojanak lenyege – ami igaz is – a masodik mondatban van.
    Azaz kulturalis kulonbsegekrol beszel, amibe beletartozik egy-egy embercsoport vallasa, a politikai felepites amihez hozzaszoktak, a tobbseg legjellemzobb mentalitasa, es mindenfele szokasok.

    Igy fordul elo, hogy mondjuk a teve-huggyal valo tisztalkodas, vagy annak ivasa, vagy hogy a birkat/kecsket a berelt lakas furdokadjaban vagjak le a mas kulturakbol erkezok kicsit szemet szurnak olyanoknak, akik nincsenek hozzaszokva az ilyesmikhez. Nem is beszelve olyan nyalanksagokrol, hogy a szemetet csak ugy nemes egyszeruseggel kihajitjak az ablakon a 10.-rol, abban bizva, hogy az majd varazsszora eltunik onnan. (Az nem is erdekli, hogy esetleg valakit eltalal vele.)

    Persze a masokkal valo banasmod is erdekes lehet, amikor kulturalis kulonbsegekrol beszelunk. Vannak elmaradottabb orszagok, ahol az emberek nem tanulnak tul sokat, igy aztan akademikus vita helyett okolre mennek, ha valamiben nem egyeznek meg. Tehat ha barmi nem tetszik neki, uvolt, eroszakoskodik, verekszik.
    A nokkel szembeni banasmodjuk is ugyanilyen okbol mas, nem az amihez mi elpuhult Europaiak es ushuaiaiak hozzaszoktunk, es hozzaszoktattuk lanyainkat, felesegeinket.
    Es lenne meg sok mas mirol irni itt.

    De hat Don Golonak kellett valamibe kapaszkodni, hogy mindezt ne vegye eszre. Mert ha eszreveszi rajon, hogy butasagokban hisz. Ha egyaltalan hisz benne, es nem csak az egyike a Soros altal fizetett elvtarsaknak, akiknek a nep hulyitese a feladata.

  • ÖrökT / Szikszai
    10:56 / 6:56

    A szavaknak nemcsak értelme, jelentése, de erejük is van. Egyáltalán nem mindegy, hogy adott szókörnyezetben melyiket használjuk, melyikkel operálunk.

    Természetesen én is elismerem, hogy az egyes népek gazdasági, szociális és kultúrális különbségei ezeken a szinteken jelentős különbségeket generálnak, de azt is tudom, hogy nem hoznak létre érték hierarchiát köztük, legföljebb az érdek felől megközelítve …

    Mind amellett itt, éppen ebbe a cikkbe a . f a j . szóval belefajtalankodni már több volt, mint hiba, amit az is bizonyit, hogy kedves uraim, még Önök is e szó olvastán mégicsak önkéntelen, kapásból a hitleri „terminológia” rendszerére asszociáltak, holott jómagam Hitlerről, vagy a Mein Kampfról egy árva szót ki nem ejtettem a papírra, de mégcsak célzást sem tettem erre…

    De ha már így történt, hogy erre Önök mégis idegrohamot kaptak, azaz így reagáltak, hát nagyon sajnálom és mosom kezeim, mert nem gondolom önökröl, hogy némi, talán csupán a családból hozott aprócsaka előítéleteiken túl, maguk konkrétan is hívei lennének a fajgyűlölet e XX. századi gyilkos doajenje teljes „szellemi örökségének”.

    Tehát, mielőbbi javulást remélve az Önök ebbéli állapotában, üdvözli Önöket: Đ

    .

  • DonGolo,

    „Természetesen én is elismerem, hogy az egyes népek gazdasági, szociális és kultúrális különbségei ezeken a szinteken jelentős különbségeket generálnak, de azt is tudom, hogy nem hoznak létre érték hierarchiát köztük, legföljebb az érdek felől megközelítve …”

    Nahat! En pedig azt hittem eddig hogy azert van egy „keves” ertek-kulonbseg a rabszolgatarto tarsadalom es szabad polgari demokracia kozott. Persze attol fugg hogy mit ertunk ertek alatt. Penzugyi ertek, vagy moralis ertek?

    Tovabba nem ertem hol volt a hiba azzal, amit en irtam a faj szo kapcsan, de hat majd egyszer biztos te is rajossz.

    Addig is, hogy az ertekeid javuljanak, kuldok neked 3 linket.

    https://pamelageller.com/2018/01/muslims-no-church-bells.html/
    (Muslimok kovetelik, hogy a genoai templomokbol tavolitsak el a harangokat – termeszetesen a tolerancia neveben.)

    http://barenakedislam.com/2018/01/13/we-should-just-stone-all-the-zionists-to-death-palestinian-style-say-muslim-students-on-n-american-college-campuses/
    (Amerikai arab „egyetemi” tanulo szerint minden cionistat agyon kell kovezni – es az „egyetemnek” ez tetszik)

    http://barenakedislam.com/2018/01/14/german-t-v-for-kids-try-to-stay-calm/#comment-766505
    (A nemet gyerekek es felnottek agymosasa TV show-ban az iszlam csodairol.)