Megőrülök!
Akkor most – szokásommal ellentétben – erőteljesen bírálom a magyarországi ellenzéket. Egyszerűen érthetetlen, hogy miért nem tanuljuk meg használni a meggyőzés, a figyelemfelhívás eszközeit. Amik egyébként mások a parlamenti ülésen, egy tévényilatkozatnál vagy egy tüntetésen.
A képesség hiánya különösen feltűnő volt a tegnapi tüntetésen, ahová egyébként a vártnál is kevesebben, alig néhány ezren mentek el. Holott milliókat érintő törvényről van szó: nevezetesen arról, a munkáltatók ezek után évente akár 400 órányi túlmunkára is kötelezhetik alkalmazottaikat. Ráadásul úgy, hogy e túlmunka bérének kifizetését akár három évig is halaszthassák. (Mindezt abban a környezetben, ahol egy cég három éves túlélése már eredmény, és számos „vállalkozó” legfőbb haszonszerzési eszköze, hogy a munkásait, alvállalkozóit kifizetetlenül bocsátja útjukra.)
Ehhez képest, az első szónok pedánsan felolvasta mind a tizenvalahány szolidaritást vállaló szervezet levelét. Engem már a felénél ellepett a szürke unalom. Kérem szépen: az ilyen szövegek szükségszerűen sok általánosságot tartalmaznak, tök fölösleges lelombozni vele a biztatásra váró tömeget. Elég lett volna az egyetértésüket kifejező szervezetek nevét felsorolni, és a tömeget arra kérni, mondjanak egy harsány „köszönjük”-et. Így már bevonjuk a megjelenteket az eseményekbe – nemcsak elszenvedőinek, hanem részeseinek, alakítóinak is érezhetik magukat.
Igaz, e megmozdulás szervezői a szakszervezetek voltak – és bár az ellenzéki pártok mindegyike támogatta a tüntetést, nyilván ráhagyták a mondandó megjelenítését a szakszervezetekre. Háááát. Komolyan mondom, hogy 1976-ban élesebb hangú szakszervezeti üléseken vettem részt, mint a tegnapi tüntetés.
Mellékszál: az ellenzéki pártok sem használják sokkal jobban a meggyőzés eszközeit. Volt olyan tüntetés, ahol azt mondtam: ha a nyolcadik szónok is csak arról beszél, hogy ő miért és milyen nagyon utálja a jelenlegi kormányfőt – lövök.
Joggal mondhatjátok – mit mondtam volna én.
Kezdetnek felolvastam volna a szolidaritásukat kifejező szervezetek nevét – és csak a nevüket. Aztán arra kértem volna a tömeget, egy harsány „köszönjük”-kel nyugtázzuk az üzeneteket. Aztán ezt mondtam volna: Magyarországnak nincs kormánya. Az áprilisban befutó alakulatok nem kormányt alakítottak felelős miniszterekkel, hanem udvartartást, vazallusokkal és cselédekkel. Ezek a gerincetört cselédek képesek egy rongy papírt törvénynek nevezni, és alázatosan aláírni. Hol van ennek a törvénynek a felelős minisztere?
Magyarország gazdag és erős ország. De a gazdagságát nem bűzlő olajkutak, és nem cicomára való gyémántbányák adják. Hanem a munkásai fejében rejlő innováció. Ereje a karjainkban rejlik. Aki ezt a gazdagságot és erőt akarja leuralni, az a nemzetet veszejti el.
Aztán köszönetet mondtam volna a rendőröknek, hogy ilyen nagy létszámmal erősítik demonstrációnkat. Tapsoljuk meg őket! Megígérhetjük nekik, hogy nem fogunk utcatáblákkal, kövekkel rájuk támadni. Nem akarunk kárt tenni az Ország Házában. Nem kell ahhoz körbepisilnünk az épületet, hogy tudjuk: ez a MI országunk háza is. A Hazánk háza, ahol a képviselőinknek helyük és joguk van a jognak asztalánál, hablatyoljon bármit is bármelyik nagybajuszú küldetéses.
Miért nem mondtam? Mondtam, de én csak egy 70 pluszos kövér öregasszony vagyok, akinek 100 lépés után elfogy a lélegzete – különben is, mifenéért nem tűnök el már, – hiteltelen szocialistaként. Csak tudnám végre, kinek a kezében van az a hitelesítési mérce, és mihez mér? Életkorhoz: aki ötven fölötti, mind hiteltelen? Hopp – a hatvanas évek szülöttei már mind ide tartoznak. Anyagi helyzet? Számtalan gazdag embert ismerünk, aki az anyagi erejét közösségi célra veti be. Hagyjuk most Soros Györgyöt, aki a vagyonát egy idea érdekében veti be. A nyílt társadalom ideája érthető módon irritálja a csökött bezárkózókat. Akik között bőven vannak anyagi javakban szűkölködők.
De mindezeket nem fejteném ki tüntetésen. Nem arra valók.
Ehelyett a rendőrök megtapsolása után befejezésül azt mondtam volna: Visszajövünk! Addig is búcsúzzunk egy régi nótával.
Rátesi Margit
10:08 de.
@ Rátesi Margit
„Akkor most – szokásommal ellentétben – erőteljesen bírálom a magyarországi ellenzéket. Egyszerűen érthetetlen, hogy miért nem tanuljuk meg használni a meggyőzés, a figyelemfelhívás eszközeit”
Kedves kollega. Nehogy megőrüljön már. Az ellenzék lehet hogy Önnel egyett fog érteni, de a magyar demokráciának nem ez az igazi kihívása. Jól is nézne az ki ha a Fidesz ellenzéke megtanulná hogyan vegye rá a magyar népet hogy lenyelje azt a zagyvaságot ami a fejében lakik.
Kedves kollega. Az az őrjítő, hogy a magyar ellenzék tájékozatlan, képtelen figyelni tanulni és szervezkedni. Képtelen dolgozni, tömegpártként viselkedni, intézményesíteni kapcsolatrendszerét az emberekkel minden választókerületben. Az ellenzéknek nem a saját, zúrzavaros nyelvét kellene jobban köszörülni, hanem a fülzsírt kellene kivennie a füléből.
Az ellenzéknek ugyan az a kihívása mint a magyar népnek. Hogyan tudjanak végre az igazságosság, az alkotmányosság, a fenntartható társadalmi jólét felő vezető út nyelvén társalogni egymással. Ez a nevelés, a politikai kultúra, a nyitott társadalmi egyeztetés produktuma – ezek azok a területek amiket a Fidesz leginkább lezárt az emberek elől. Ez elől menekülne kölföldre a magyar fiatalság kétharmada.
1:28 du.
@Göllner András
Az ellenzék lót-fut, robotol – de kevesen tudnak erről. És értető módon kevesen vállalják az állandó fenyegetést. Hogy például egy rossz elszívó szikrája a földszintről úgy robog keresztül a házon, hogy kizárólag az ötödik emeleten lévő ellenzéki párt irodája ég le. Egyébként a kb. 60 ezernyi aláírással, amit a párt aktivistái gyűjtöttek Hatházy Ákos kezdeményezéséhez, az EU-s ügyészséghez való csatlakozás ügyében.
De én nem erről beszéltem, hanem arról, hogy igenis meg kell tanulni, hogy hogyan beszéljünk egy tüntetésen, hogyan egy interjúban stb. Úgy tudom, Ön tanít is.Nyilván másképp ad elő egyetemisták előtt, és másképp beszélne,ha arra kérnék: kiskamaszokkal értesse meg a filozófia, az ideák, egyáltalán az emberi gondolkodás világát.
Ami meg a „magyar népet” illeti.Nem jobb ésnem rosszabb más népeknél:lsd a legutóbbi USA választások eredményét.
2:08 du.
Van egy kellemetlen hírem: a Fidesz olyan mértékben építette ki államhatalmi rendszerét, hogy az ellenzék tüntetésekkel semmire se jutna.
Akik cselekvően elégedetlenek, azok javarészt ott voltak a tüntetésen. Mennyien? : „a vártnál is kevesebben, alig néhány ezren mentek el.”
Olvasom a hírt: az MTA tagjai között mindössze egy 30 fős csoport elégedetlenkedik. Nyilatkozta ezt egy fideszes politikus, aki az információját „belülről” kapta. A tudományos akadémia tagjainak az állam járadékot fizet. Közülük csak harmincan nem félnek, hogy ezt megvonják tőlük. És ennek a harmincnak már ismerik hatalmi körökben a nevét.
Aztán (nemcsak) a fővárosban, mondjuk meg kell állni a Hősök terén, és figyelni az autók márkáit/rendszámait. Néhány éves és új autók, nagyjából öt-hatmillió forintos vételi átlagárban. Ugyanezt megfigyelni a körúti közlekedési dugóban, még látványosabb.
Mindezzel csak jelezni szeretném, hogy közel sincs a lakosság olyan mértékben felháborodva, mint amilyennek az ellenzék szeretné látni. Még annak ellenére sem, hogy vidéki városokban is elkezdték tiltakozásul 5-10 autókkal a félpályás útlezárásokat. (amikhez természetesen előzetesen engedélyt kértek, mert jó kisfiúk a hatalommal szemben)
2:28 du.
„Egyszerűen érthetetlen, hogy miért nem tanuljuk meg használni a meggyőzés, a figyelemfelhívás eszközeit. Amik egyébként mások a parlamenti ülésen, egy tévényilatkozatnál vagy egy tüntetésen.”
Érdekes, hogy amikor én emlegettem olyasmit, hogy kommunikált program, meg általában kommunikációs lépések nélkül nem érdemes bele sem kezdeni semmibe, akkor le tetszettél (Botka, és néhány más dzsembori kapcsán) hülyézni. Magyon udvariasan, de lényegében igen.
Na mindegy. Ezen nem veszünk össze. Megőrülni felesleges. Még akkor is, ha az ország közviszonyai láthatóan a hibbantaknak kedveznek. Épeszű ember lassan nem marad az országban.
2:28 du.
„One Solution ! „Revolution” viszik a tablan a vasarik.
Mind csak rancos arcu oszzhaju idossek.
Na de megjegyzest tenni a szellemi revolution-on az tilos itten.
Tehat minden csak a regi modon ?!
Az az sikertelenseg tovabbra is .
Hat nem az a jelen allamhatalom egyedulli lehetosege?!
Persze demokratikus elohaladas, biztositott es korlatozhatatlan egyeni jogok, Alkotmanyos Koztarsasag,a Parlamenti „haver’-rendszer helyett, kisebb es olcsobb korlatozott allamhatalom, minden a nep-hatarozatai altal, mind az a globalista bankarok felelmetes ellensegei !
Azert nem engedheto olyan sorok kozlese itten.
2:40 du.
talalom jelezte hogy lasd a US valasztasok eredmenyeit.
Minden Trump-ot tamogato kandidatus sikereskedett.
Sot meg Parizsban is hangzott a „Trump” neve.
Trump visszautasitotta a Parizsi Accord-ot, az az a „Carbon tax”-et (szen-adot).
Lad mi tortent Parizsban amikor Macron azt bejelentette alkalmazni.
S nem csak a tuntetok, de a nemzet lakossaganak 70%-a ellenzi azt,sot Macron-t es minden meglatasait es terveit is.
Markel is a karrierjanak a vegere jutott.
Junker meg fele-mas szinu cipokben jarkal a szonoki podiumon is.
Ma a Cseh es Szlovak Korona ugy a Roman Ley es Horvath es Szlavoniai koronak erosedtek a Euro elleneben.
A politikai-szel vilagszerte az ellenkezo irnyba fuj !
2:44 du.
„Magyarország gazdag és erős ország. De a gazdagságát nem bűzlő olajkutak, és nem cicomára való gyémántbányák adják. Hanem a munkásai fejében rejlő innováció. Ereje a karjainkban rejlik. Aki ezt a gazdagságot és erőt akarja leuralni, az a nemzetet veszejti el.”
Nem vigasztalásul mondom:
Ez mind mocskosul igaz, de sajnos ez a „leuralás” már 1982-től elkezdődött a kádári „spontán fellazulás” révén a másod, harmad vonalból kifejlődött ellenzéki kerekasztal által, amit aztán a belölük átvedlett „spontán privatizátoroknak” sikerült művészi fokra emelniük! 😀 A mai leuralók a régieknek csak maradékon acsarkodó plágiumai(az MSZMP-ből fogant Fidesszel, MSZP-vel és Dk-val egyetemben), másrészről pedig, -hogy egy megfellebezhetetlen, túlélő- klasszikust idézzek: „ezek ugyanazok” (lásd Bródy Jánost)! 😀
4:11 du.
Kedves Margit!
– Tisztában vagyok a politikai érzékenységével,és biztos vagyok benne, hogy a hazai lakosság reakcióit is láthatja…
– Túl vagyunk már Göllner „fülzsíros” szamárságain… aki, tolja a tutit ezerrel, innen Kanadából..
– Innen okoskodom persze én is, de azt tudom, hogy kormánykritikus része a társadalomnak, akár milyen áron, függetlenűl attól, hogy a kormányfő köpcös, vagy narcisztikus stb. a nyugalomban érdekelt!
– Igaza van, az ellenzék, már-már verbálisan uncsi „orbánozás” ( amit egymásnak intéznek) helyett a lakosság megszólításán serénykedhetne…
4:14 du.
Margitka!
Ne őrüljön meg,nem éri meg a dolog!
Az tény,hogy a teljesen lecsúszott ellenzék nagyon szánalmas volt,ugyanis kérés nélkül beavatkoztak,”felvezették” a szakszervezet tüntetését ,amire ugye senki nem kérte őket……,de ugye a lehetőség a gyűlölködésre megvolt….!Nos
ott voltak az MSZP,DK és egyes jobbikos „prominens” emberkék,de minek???!!!!!
Aztán abban is nagy a félreértés,hogy miről is van szó:
ugyanis a törvénymódosítás azt tartalmazza,hogy az a munkavállaló,aki képes több túlmunkára az megtehesse,hogy többet keressen(ezt a Fidesz szóvivő közölte a TV.ben(!!!!)
Míg a feleslegesen „károgó” ellenzék szerint,erre a munkáltatók kötelezik őket….na ez egy nagy hazugság,persze nem az első és nem az utolsó!
Rendőri beavatkozás,brutalitás sem volt,annak ellenére sem,hogy
senki nem kért engedélyt a tüntetésre.
Egy dologban egyetértek a szakszervezetekkel,mármint,hogy ezt a témát előbb velük és egyértelműen,részletesen kellett volna egyeztetni a kormánynak mielőtt módosító javaslattal állnak elő!
4:34 du.
Amúgy a megsérült, és kéretlen mszp-s „szónok” korrekt volt(!!!),mert elismerte,hogy az idétlen rohangászása (indulatai…)miatt esett el a kockaköveken és a rendőrök nem bántották!
Az meg rém kellemetlen,hogy egyesek azt hitték hogy ez a „Téli palota
ostroma”…,csupán… egy magas rangú lengyel politikus miatt nem engedték be őket a Parlamentbe…Na rém kellemetlen!
Különben üdvös lenne, ha az ellenzék legális parlamenti ülésen
tiltakozna ,szólalna fel a témában,de ugye oda sokan nem járnak be,mint tudjuk…..!
4:57 du.
Drizari
2018 december 10
2:08 du.
Így van. Budapest relatíve gazdag, nem csak jó autók hanem RENGETEG autó van az utakon. Elviselhetetlenül és élhetetlenül rengeteg. Fejlettsége vásárlóerőben, fizetésben, lehetőségekben messze-messze elüt az ország más régióitól. De Magyarország mindig is főváros centrikus volt. Ha egy kicsit elindul az ember vidékre, Borsodba, Szabolcsba, Csongrádba, Tolnába, Baranyába már a megyeszékhelyek is érezhetően szegényebbek mint a főváros, hát még az eldugottabb falvak. Ahol minden egyes levegővétellel szippantani lehet a mélyszegénységet.
6:17 du.
boda próbálj ne csak a 888-ról híreket összeszedni.
az ellenzék a legális parlamenti ülésen tiltakozik, más lapra tartozik, hogy előletek szemellenzős fideszesek elől ezeket a híreket eltitkolják.
https://hvg.hu/itthon/20181210_Igy_tort_ki_a_botrany_a_Parlamentben__video
6:24 du.
slapaj, eddig nyaltál Göllnernek. nem kéne ilyen gyorsan és ennyire nyilvánvalóan 180 fokos fordulatot tenni. nem vet rád jó fényt.
amúgy meg jobb, ha nem okoskodsz, hanem megvárod, hogy az ellenzék, mint a legalkalmasabb tanácsadóhoz, hozzád forduljon segítségért, miként szólítsa meg a lakosságot.
8:05 du.
Kedves Rátesi és kis Slapaj.
Az utóbbinak halkan mondom hogy megértse – 20 évet töltöttem Magyarországon a rendszerváltás után, annak egészét a magánszektorban többek közt a világ legnagyobb kommunikációs cége magyarországi fiókjának élén. Az Europai Únió magyarországi csatlakozásának kommunikációs tevékenségét már saját vállalatom élén, és személyesen rányítottam. Nem csak tanítottam (A Budapesti Gazdasági Főiskola címzetes tanáraként) hanem sikeresen gyakoroltam a szakmámat Magyarországon. Egy picit azért értek ehhez a kommunikációs szakmához.
Már odahaza megmondtam, és innen megmondom akár hányszor megkeresnek a hölgyek és urak, hogy akkor fogok nekik tanácsot adni arról, hogyan kommunikáljanak különféle közegek előtt, ha megtanulják azt amit első hozzászólásomban elmondtam. Nem vagyok hajlandó politikusokat arra tanítani, hogyan adják el egy évszázadók óta átvert népnek a bazári kecskét.
Nem azért választottam a számüzetést Kanadába mert lebuktam, hanem azért mert elegem lett a közéleti légszennyeződésből. Tudom ez sokaknak nem tetszik. Ne halgassanak rám. Menjenek saját útjaikon, én különbn is csak egy egyszerű biciklista vagyok.
9:29 du.
Ah, tehat kezdik az „on-kritizalassal”.
Persze a LEGfontosabb tenyezorol efelejtlkeztek !
Maga a szavazo=lakossagrol !
Gondolnak hogy a lakossagot, ill. a szavazokat meglehet nyerni valami tervezett szloganokkal ???
Az meg Macron-nak sem sikerult, pedig onmaga elhitte hogy sikereskedett a Francia nep folott.
Most meghodolt, de tul kicsi, tul keso.
Minden szavazo a sajat, csaladja es kozossege erdekeit tartjak szem elott a valszatasokon.
Ketsegtelenul, a maguk szloganaiknak nem dultek be.
Inkabb tobbet lattak a jelen politikai part celjaiban.
Maskent masokra szavaztak volna.
Senki nem vagna a fa-agat maga alatt !!!
Csupan amaguk fajta „ellenzek” tette azt !
Mint a mindas; „back to the drawing-board” (vissza a tervezeshez).
Valami ertelemsebb, mukodtethetobb, elhihetobb otletekkel kel; eloalni !!!
12:09 de.
Jellemző, hogy Boda M. azt a marhaságot vette be, hogy „aki akar kereshesssen többet”. De az a baromfi se látott öt méternél közelebbről egy munkahelyet, aki mondta.
Kanadaiaknak: A tervutasításos gazdaságokban létezett egy „bértömeg-gazdálkodás” nevű előirányzat,ami szigorúan megszabta a kifizethető béreket is. Annak a kormánypárti illetőnek, aki ezzel égette magát, bizonyára fogalma sem volt erről, ahogy arról sem, hogy ez az intézmény jelentősen enyhült 1980-ra, az évtized közepétől meg eltűnt a vgmk-k megjelenésével.
Amikor normában dolgoztam(hatvanas évek) 105%-nál nagyobb teljesítményt nem fizettek ki. Hát nem adtuk le a munkalapokat,így aztán akkor se jöttünk zavarba, ha pl. anyaghiány miatt napokig nem tudtunk dolgozni. Akkor leadtuk a fiókból a tartalék munkalapokat.
De mondom ez a rendszer már jóval kilencven előtt megszűnt. Ennyit az udvartartás „szakértelméről”. Bár, mint látjuk bízhatnak rajongóik „éleslátásában”.
4:36 de.
Hiába a tökéletes kommunikáció, ha csak hülyeséget tud közvetíteni egy párt. A fidesz migránsos népszavazása pl. érvénytelen lett, mert a választók nagyobb, értelmesebb, önállóbb részét taszította a gyűlöletkampány.
Magyarországon súlyos kultúrharc és megosztottság van. Amíg egyik vagy másik párt csak a gyűlöletet, a másik démonizálását, megalázását tudja kínálni, addig megnyerhetik a választást, bár ez az ország megosztottságát nem fogja csökkenteni. A baloldal szerint a magyarok hülyék és gonoszak, minden rosszról, ami a történelemben történt velük, azért ők a hibásak. A jobboldal szerint mi ártatlanok vagyunk, és mindenről mások tehetnek.
Ez a felállás a huszadik században váltogatta egymást, mert egymást váltották a politikai rendszerek, amik meghatározták Európa arculatát. Kommunizmus, nácizmus, demokrácia mind áthaladt rajtunk, és mivel mind az ország jobbítását tűzte ki célul, az emberek megpróbáltak alkalmazkodni hozzá.
Az a rendszer, amelyiknek semmi mondanivalója nincs az ország jövőjéről vagy csak lózungokat, álszent hazugságokat bír mondani, az halálra van ítélve. Viszont szörnyű rendszereket is képes az ember támogatni, ha az ígér neki valamit, mert úgy érzi, hogy törődnek vele. (Természetesen a be nem váltott vagy túlzó ígéretek szintén erodálják egy párt tekintélyét.)
6:58 de.
„én csak egy 70 pluszos kövér öregasszony vagyok, akinek 100 lépés után elfogy a lélegzete – különben is, mifenéért nem tűnök el már, – hiteltelen szocialistaként.”
Ezt nem kellett volna. Hogy kerülhetett bele, vagy hogy maradhatott egyáltalán benne? Önértékelési zavarra utal. Ha te nem értekeled magadat, másoktól hogyan várható el?
Magánügy, hogy ki milyen korú és milyen súlycsoportba tartozik. Az is, hogy milyen nézeteket vall.
Nem a kora, és nem a súlya teszi az embert. Táptalajt ad az ócsárlásra hajlamosaknak, akik anélkül is tobzódnak mások alázásában vagy sértegetésében. Miért kell alájuk tolni érzékeny személyes adatokat aduként? Értelme nulla, a hatása nem lesz az.
Ki kell venni a fenti idézetet, a mivel szöveg többi részének értelmét nem befolyásolja.
7:21 de.
Boda Marcsi
„Különben üdvös lenne, ha az ellenzék legális parlamenti ülésen
tiltakozna ,szólalna fel a témában,de ugye oda sokan nem járnak be,mint tudjuk…..!”
Tegnap megtették, és mi lett az eredménye? (A felháborodásuk.) Íme:
Kivonult az ellenzék a parlamentből
https://24.hu/belfold/2018/12/10/rabszolgatorveny-ellenzek-parlament/
7:31 de.
Mit dumálunk itt „multikról”? Magyarországon a legnagyobb munkáltató az állam: a hivatalnokok mellett az orvosok, tanárok rendőrök, sőt az állami vállalatok – MVM MÁV dolgozói. Tényleg: hol vannak az „öntudatos” mozdonyvezetők, buszsofőrök,akik 10 éve szire-szóra megbénították a közlekedést, a tanárok, – meg az orvosok, akik ellenállásibul nem szedtek vizitdíjat?
8:06 de.
talalom
2018 december 11
7:31 de.
A tenyeres-talpas golyófejű
mozdonyvezetők most nem érnek rá.
Fejtágításokra kell járniuk a Jobbik helyi
alapszervjeibe,hogy miért is lenne üdvős a balosokkal demonstrálni nekik.Nehezen fogják fel.Megzakkantak szegények
9:52 de.
T.Göllner Tanár Úr !
– Mint bringás a bringásnak mondom, (ebben a huzatos országban brutálisan felfáztam) hálás Önnek az EU, amelynek a csatlakozását, kiküzdötte Magyarországhoz…
– A szemem sarkából eldörgöltem egy könnycseppet, mikor belegondoltam az Ön számüzetésébe… – Sok-sok, „Potyka-bácsi” próbálkozott ezzel-azzal, abban az időben!
– Igen, a „kommunikáció” korunk áltudománya, ami mostanában a politikában igen kudarcosan manifesztálódik…
– Megértem Margitot, aki nyakig ül, a hazai, „poszt-szocialista” valóságban, alternatívákat se közel, se távol, nem látva!
10:42 de.
talalom, boda mindent bevesz, amit a fideszes szájték sulykolnak az arra fogékony hülyékbe.
könnyű neki, mert nyuggerként nem érinti hátrányosan a rabszolgatörvény. ugyanis aki eddig sokat akart túlórázni, az megtehette, de ezután, ha nem akar is kiszabható rá az törvényesen engedélyezett túlórakeret. (ráadásul azt ki sem kell fizetni azonnal, lehet vele várni három évet is akár.) a szocializmus alatt hatályos munka törvénykönyve bérbesorolással, szabályozott túlmunkával, felmondási védettséggel már rég a múlté. A kormány azzal próbálja a munkát elvégeztetni, aki elég ostoba volt, hogy itt maradjon és nem ment el akár mosogatni is a munkaerőt tisztességesebb feltételek mellett foglalkoztató országokba.
Ami a MÁV gördülő sztrájkját illeti, azt orbán barátja, Gaskó szervezte. A buszsofőrök korántsem sztrájkoltak annyit és csak azért, hogy a pótlékaikat ne vegyék el.
Ami azokat a háziorvosokat illeti, aki nem szedték a vizitdíjat korántsem ellenállásból tették, már csak azért sem, mert az a pénz őket illette volna, hanem mert rendszerint ismerték a betegeiket és tisztában voltak vele, kit érint érzékenyen a vizitdíj megfizetése.
Az állami dolgozók nem fognak szót emelni, mert mindenki lapul, nehogy bosszúból elbocsássák. Szakszervezeteik vagy vannak, vagy nem számítanak, mert a dolgozók bizonyos százalékának tagnak kell ahhoz lenni, hogy egyáltalán meghallgassa a munkáltató a véleményüket. A magánvállalkozók és a multik nem nézik jó szemmel a szervezett tagságot, így aztán dolgozói érdekvédelem mondhatni, nincs is.
10:46 de.
slapaj ne égesd magad a hülyeségeiddel.
a kommunikáció nem korunk áltudománya, hanem a tömegek befolyásolásának fontos eszköze. Nem véletlen, hogy már Goebbels is mesterien alkalmazta. Ha azok ott nem profik – nem a korunkban, hanem a múlt század első felében – akkor Hitler korántsem érte volna el a németeknél azt, amit.
És akkor még nem szóltam az ókori retorikusokról, akik szintén éltek a megfelelő és hatásos kommunikációval.
12:51 du.
„talalom” tette a megjegyzest hogy magyarorszagon a legnagyobb alkalmazatato az allam.
De az allam alaklmazottainak a koltsegei csupan hizlalja az allam burokraciat, s NEM noveli a kozgazdasag termelokepesseget !!!
Az a nagymeretu kormanyok atkai !
Mind amelett aytomatikusan tul burokratikusakka valnak.
Az a masodik takaik.
Tehat minden vonalon negativ a koz-erdekekre vonatkozoan.
Abbol a mondas, „a kissebb kormany a jobb, s a leg-kissebb kormany a leg-jobb”.
Mert aleg-olcsobb a nemzetnek.Ugy tobb jut a lokossagnak.
1:00 du.
A lustaknak es impotenseknek mennyi joga lehet a sirankozasokra ?
Amokor az egy-harmados „ellenzek” csupan a kivonulasaval kepes reszt venni a Parlament munkajaban hat kit segitenek azzal, vagy mit probalnak bizonyitani??????
Az Aalptorvenyuk alapjan (8-ik resz) csupan szaz-ezer szavazo alairasaval a Parlamant kotelezve nepszavazast rendelni a Parlament hataskorebe tartozo minden alanyon.
Hat ha meg azt sem kepesek, vagy hajlandok alkalmazni hat igazan eem erdemel az az „ellenzek” semmi elismerest sem tamogatast !!!
2:04 du.
Göllner András
2018 december 10
8:05 du.
-Bandibá’!! Nagyon zörög a bicigli !
-Nem hallom fijjam, me’ nagyon zörög a bicigli…
2:05 du.
Bodaidióta megint belemakog..
2:50 du.
Gollner Andras munkassagat Kanadában mindenki ismeri. Otthon sem ingyen dolgozott. tarsadalmi munkaban!
DE ugy latszik, Kanadában mégis jobb. Itt mpéldául lelkesiti az itt elo magyarokat a , magyar baloldal celjaira,. Egyet felejt el, hogy a regi itt elok mind menekultek a baloldal szornyu buntetesei elol.! csak azokra gondolok, akik meg elnek Kanadaban, bar MAR OK IS ORGEK!Viszont, nem felejtenek!
4:12 du.
Tüske!
Megint nagyon értetlen,tájékozatlan és szánalmas voltál….!
Remélem rájöttél?…legalább magadban..!
Na elmentem,nem érek rá és nincs is értelme veled vitatkozni!
4:33 du.
Még egyszer, B79 kedvéért. Bár nem remélem,hogy fölfogja. Magyarországon az állami és önkormányzati hivatalnokokon – a bürokrácián – kívül állami közalkalmazott az orvos, a tanár, a rendőr, a tűzoltó. Közvetlen befolyása van az kormányzatnak az állami vállalatok dolgozóira: vasút (MÁV), közösségi közlekedés. Ezért államosít ezerrel ez a banda, hogy a közszolgáltatások is közvetlenül neki legyenek alárendelve. Ezek mind dolgoznak, munkát is végeznek, értéket termelnek – bár nem a B79 fejében létező vulgármarxista értelemben.
Ez az alkalmazottak kb. 60-65 százaléka. Ennek a 60-65 százaléknak a megtörésére, cselédsorba taszítására kell ez a cselédtörvény.
5:14 du.
talalom;
Mikor lenne maga hajlando elismerni,hogy mind azok az allami alkalmazottak barmi kategoriakban az orszag adofizetoiknek a penzebol vannak fizetve.
Az allamnak NINCSE SAJAT PENZE meg a ha van is a sajat bankja.
De mind azok akik nem termelnek jovedelmet, igen profitot, azok nem novelik a nemzet kozgazdasagat.
Barmennyire is szuksegesek a kozosseg-szmara.
Minden cselekedetek, anelkul, csupan mint a piocak a nemzet kozgazdasaganak a veret szopjak.
Azert a dicso marxista szocilaizmussa nem mukodott.
Ver-szegenykent halt el !
Erteheo az ???
Belatna azt???
Meg ha igen erossen is volt szuksegem ilusztralni maganak?!
Egyszerubben; minel tobben ulnek es utaznak a nemzetgazdasag szekeren, annal kevesebben toljak vagy huzzak azt. S annal lassabban halad.
Vagy elgyalatalan nem megy sehova !
Azert ma meg Cuba ,Venzuela, Eszak Korea,stb. nem mennek semmire. A hianyok orszaggava valtak meg alapveto elelmiszerekben is.
5:24 du.
talalom
6:58 de.-kor a fentiek egy részéhez megjegyzést fûztem. Nem olvastad? (Kár lenne, ha nem tudnál róla.)
5:31 du.
talalom
2018 december 11
4:33 du.
Még bőven Gyurcsány-kormány volt, mikor a férjemék évekig folyamatos műszakban voltak a gyárban. Ez azt jelenti, hogy hat napot dolgoznak és kettő a pihenő, ami nem feltétlen hétvége. És elég furcsán számolták el a plusznapokat. Sokan örültek neki, akik jól kerestek, de nem lehet mindig ilyen nagy hajtásban dolgozni.
5:52 du.
talalom
2018 december 11
4:33 du.
_____________
Tökéletes rövid összefoglalás.
4:21 de.
Hazai lámpa, imádlak!
Tényleg, ez is bizonyítja, hogy akik akartak és tudtak, eddig is túlórázhattak kedvükre, ezért erre a törvényre nem volt szükség, hacsak azért nem, amit valamelyik gondoskodó politikus atya kinyilvánított, hogy tudniillik az, hogy két év múlva fizetik ki a túlórát, azért előnyös a dolgozónak, mert így az a könnyelmű fickó nem tudja azonnal elkölteni (gondolom, elinni) a pénzt, és így az megmarad…
Én meg azon gondolkodtam, hogy kinek is marad meg? A vállalkozónak (ha idejében „csődöt mond”)?
4:43 de.
lámpa folyamatos műszakban dolgoznak a gyógyszergyárak, a MÁV és a BKV is. A pihenőnapokon és ünnepnapokon végzett munkát valamikor 100 % pótlékkal számolták el, aztán lett belőle 50 %, majd a fidesz végül eltörölte, ahogy az egészségügyben az orvosok ügyeleti díját is. A BKV-nál a havonta engedélyezett össz-munkaidő 205 óra volt, ami havi plusz 40 órát jelentett, és már abba is meg lehetett betegedni, hát most azt el lehet képzelni milyen biztonságban lesznek az utasok egy duplaannyit lehúzó sofőr mögött. Európában kapva kapnak a buszra is jogosítvánnyal rendelkező sofőrökön, hát előre borítékolom a tömegközelekedés szomorú állapotát.
Furcsa módon Nagy Feró most nem kántálja, hogy 8 óra munka, 8 óra pihenés 8 óra szórakozás….
4:47 de.
boda, boda… ha te azt hiszed, én majd a kardomba dőlök, hogyte nem akarsz velem vitatkozni, hát kénytelen vagyok neked csalódást okozni. 😀
te csak gyakorold az ütemes tapsot és a skandálást: ÉL-JEN RÁ…. izé…. OR-BÁN!!! és tanulj meg fiatalosan zakatolni.
4:54 de.
Bodaidióta ne makogj
11:17 de.
Ms. TUSKE;
Koszi a kuldott video-ert !
Mi a „botrany” abban ?
Csupan egy elenk vita torvenyhozotestilet tagjai altal.
Politikaban az rendszeres modszere. Csupan ugy bujik-ki a szeg a zsakbol.
Talan nagyon hozzaszokott a diktatrurak modszereihez, ahol egy arva szot nem merne emelni senki ?!
A Marxista parlamentek csak mint „gumi-belyegzok” mukodtek.
Ma letezhet es letezik az ellenzek. Senki nem isten tobbe !!!!
Latja mi megy a British Parlamentben ,amapsag ?
S a PM lewjetoen a veget jarja.
11:18 de.
Ms.TUSKE:
„Zakatolni” irta ???
Most elarulta valodi eletkorat !!!
11:23 de.
Utas! Olvastam a bejegyzésedet. Igen,én írtam bele a 70+os öregasszonyt. És azért, hogy ezen ne rugózzanak. Ugyanezért szerepel a face-profilomban is, hogy az MSZMP KB Politikai Főiskoláján végeztem. Sokat tanultam ott: tanulatlan – de nem tudatlan prolicsaládban nőttem föl. Nem volt alkalmam huszonéves koromig diákként élni – kellett a kenyér. A munkakönyvemet 1962 szeptember 2-án állították ki – még nem voltam 15 éves.
Mindig igyekeztem a citromból limonádét csinálni – ha ismered az amerikai mondást -, és erre mást is rávenni.
12:41 du.
HL! Többféle munkarend létezik – egyműszakos,kétműszakos, háromműszakos, sőt kötetlen és osztott munkaidejű is. Ezt a munkaszerződésnek tartalmaznia kell.
A lényeg, hogy a heti munkaidőkeretet nem haladhatja meg – ez úgy tudom, ma heti 42 óra. (Németországban heti 36 óra.)Az ezen felül teljesített órákért kell túlórapénzt fizetni.
Sok helyen van szükség folyamatos munkarendre – vagyis 24 órán keresztül megszakítetlan munkavégzésre:pl. kohászat, ahol a kemencék leállítása/felfűtése régen akár7-8 órát is igénybe vehetett: itt is folyamatos munkarend volt, ahol csak a 42 óránál több teljesített óra számított túlmunkának. Ahogy pl. ma a forgalmi dolgozóknál vagy az energia szektorban. (Ez nagyjából a 24-48 órás munkarend.)
Más pl. a tűzoltók, rendőrök, mentők munkája, ahol alapesetben készenlétben kell tölteni a munkaidőt, és ezért készenléti elszámolás jár (a 42 órán felül, a 42 óráért természetesen fizetés).
A lényeg: a munkarendet és az ezért járó díjazást MUNKASZERZŐDÉSNEK kell tartalmaznia!
3:16 du.
Bendegúz, sosem titkoltam a koromat.
3:22 du.
Bendegúz, valami elképesztően értetlen, fogalma sincs a magyar valóságról és képtelen felfogni azt, ami itt elhangzik
Boda azt mondta: „Különben üdvös lenne, ha az ellenzék legális parlamenti ülésen
tiltakozna ,szólalna fel a témában,de ugye oda sokan nem járnak be,mint tudjuk…..!”
nos, emiatt raktam be a parlamenti vitáról a filmet.
9:55 du.
@ Geyza
Bandibá’!! Nagyon zörög a bicigli !
Igen, tudom. Kinai.
11:02 du.
@ Figyelő
Köszönöm megtisztelő nyilatkozatát szerénységemről tyúkanyó. Hogyisne ismernének a vén nyilas tisztek akik évtizedeken át vezették a kanadai-magyar szövetségeket, a maga által imádott montreali Detre Gyulával élükön (Negyvennégy végétől a Gyuszi bá’ volt a nyilas népvezér, Szálasi Ferenc katonai biztonsági szervezetének vezetője. Az ő és a nyilas haverjainak rábólintásával lőtték a zsidókat a Dunába az országház előtt, az ő védőszárnyai alatt géppuskázták a szerencsétlen muszisokat, a Radnóti Miklós fajtákat a háború vége felé az árkokba, oszt jónapot. Gyuszi bá elhúzott Szálasival Hitlerhez, majd onnan idejőtt Kanadába, hogy a haverjaival hülyítse magát tyúkanyó.) ja ezt nem tudta ?
Naná hogy ismernek engem a szarjankók akiket maga követ. Nem tetszik nekik, magának se, hogy angolul, a vezető médiumokban, a tudományos körökben tájékoztatom a kanadai közvéleményt arról, hogy kikkel bulizik Orbán kanadai nagykövete, kiket ölel keblére a magyar Miniszterelnök. Köszönöm tiszteletét tyujanyó – volt egy kis közöm ahhoz, hogy képtelen volt ide berakni a lábát a magyar nemzeti szégyenfolt az elmúlt 8 év alatt. Valóban tehetek arról, hogy megismert Kanada miniszterelnöke. Bevallom, önkéntes módon dolgoztam odafenn, gyakran el bringáztam azokhoz az emberekhez akik a komoly döntéseket hozzák Kanadában akik hatást gyakorolnak a kanadai közvéleményre. Maguk e közben a magyar nemzeti szégyenfolt pelenkáját mosogatták idelenn, pogácsát rágcsáltak az ottawai magyar nagykövetségen mint kis idomított rágcsálók, és süket petíciókat körözgettek ellenünk az agyalágyult kanadai magyarok körében, hogy még jobban kiröhögtessék magukat a józan emberek százezrei által.
További jó munkát kívánok magának ide lenn tyúkanyó és annak a kis lúzernek aki Slapajnak becézi magát és maga által inspirálva matatakakiban. (Többre vinné e tájon, ha rám halgatna és nem magára, tyúkanyó, de sajnos a Slapaj inkább a lúzerek soraiban, és Orbán kocsmájában érzi jól magát. Isten áldja magukat. A Bendegúz, Boda, hazai lámpa és társainak idelenn eljátszott hülyeségeivel nem óhajtok foglalkozni. A Tüske Zsófi, a Geyza, és több kollega már őket jócskán a helyükre tették. Vannak itt ebben az átjáróban többen is akik tudják hogy bolond lyukból csak bolond szél fúj. Ebből az alúljáróból már csak Orbán torontói házmestere, a dühöngős Bede Fazekas Zsolt hiányzik – ő sajnos egy másik pinyóban örjöng kb annyi sikerrel és társadalmi elismeréssel mint maga, tyúkanyó.
5:13 de.
Figyelo
2018 december 11
2:50 du.
Kedves Figyelő, azt hogy Göllner A. munkásságát ki és mennyire ismeri Kanadában, és vajon mit gondolnak róla, nem ide tartozik, gondolom Ön nem végzett közvélemény kutatást sem Kanadában, sem Magyarországon, ne akarjon hát megint jól értesült lenni, és mások nevében megnyilatkozni!
Azt a bizonyos „egyet elfelejt” c. kedvenc szóhasználatában is téved – Ön előszeretettel használja ezt a kitételt, bármivel és bárkivel kapcsolatban – ám úgy tűnik,éppen Ön az aki elfelejti, hogy nem mindenki menekült Kanadában sem, aki annak idején elhúzta a csíkot az országából,és most ott él!Tehát máris hiteltelen a feltételezése, hogy van a sok vérzőszívű menekült, aki a „baloldal szörnyű büntetései elől menekült el” mint ahogyan az is ostoba feltételezés és tények semmibevétele – mondhatnám súlyos ismerethiány – hogy Ön Göllner A. esetleges baloldaliságát azonosítja a valamikori „balos üldözőkkel!” Figyelő, hahó figyeljen már ide: az Ön „menekülése” óta eltelt 62 év,a világ, benne a történések, eszmék, elvek, indulatok és a politika maga vagy háromszor megfordult azóta, a mai napig forog, változik,annyi és olyan dolgok történtek, melyeket elképzelni sem tudott volna annak idején – hát talán már ideje lenne reálisabban, értőbben szemlélni a világot, ehhez önnek (is) megvan minden eszköze, a világhálón bármikor, bármihez hozzáférhet!
7:35 de.
Göllner Bandi:
Nem kínai, tanyasi !
A kínaiak plasztikból készülnek.
Nem zörögnek, törnek.
Ellenben a tanyasi dűlőúton,
mikor ketten ülnek a biciglon…
Apropo „bigiglin”
„Jaj de hideg ez a ciklon,ketten ülnek a biciklon”
12:45 du.
A VEN-KECSKE kezdte „tyukanyozasat” ismet.
Sorai bizonyitja FIGYELO regebb megjegyzeset, hogy ismerte szuleit akik uriemberek voltak.
A fiuk igen messze esett a fatol.
12:50 du.
BESANCON
60 ev telet el, de maguk allitjak itten allandoan hogy diktatura, gazemberseg, tomeg-zabralas megy ma ottan?
Hat mi a kulombseg, csak ma szabadon tehetik azt minden kegyetlen megtorlasok hianyaban.
Semmi „valtozas” nem tortent ottan, csak nev-valtozasa, vedni a bonosoket az igazsag-szolgaltatastol!
Na most probalaj tagadni Jack Webb mondasat !!!
1:03 du.
@ Geyza
Kinai biciglin ültem már, de egy tanyasi csirkére még nem száltam fel. Állatbarát vagyok, egy csendes, visszafogott srác, egyesek szerint értelmiségi, aki azért még bodizik a YMCA tornatermében. Bevallom, de csak Neked, hogy mind attól függetlenül ami ide lenn zajlik, tartok egy dömpert is a kertem alján, sose lehet tudni az embernek mire lessz szüksége ha egyszerre megmozdul a nép ‘s kibillenti bolygónkat tengelyéből.
Mindez nem oszt, nem szoroz, kábé ugyan az mint amikor az ablakon kinéz Ernő, ‘s meglát egy kinézer nőt. Áldásom a szerkesztőségre.
1:14 du.
@ Besancon
Üdvözlöm bölcsességét, józanságát, és mindazokat akik megpróbálnak rendet tartani ebben az alúljáróban. Vannak jópáran. Értékelem munkájukat, mindnyájuknak kellemes ünnepeket, a Mindenható áldását védelmét kívánom. Elmentem biciglizni. Elérkezett a záróra. hajtsuk fel poharunkat.
1:55 du.
Göllner András
2018 december 12
11:02 du.
Hosszu, tanulsagoi irasatm amit nekem cimezett elolvcastam. Tobb pontra akarOK KITERNI> ELOSOT IS REGROL TUDOM < HOGY KI Detre Gyuls es a multja. Nem tartok baratsagot vele es ha ritkan talalkozubk akkor sem beszel hozzam. Nem reg volt egy megemllekezes, es sajnos az asztala mellett voltcsak hely.Nem tallkozom vele soha masjor, nem tartom fenn a kapcsolatotsem. Valakivel osszetevezt engem.
Magam reszerol sajnos a z 36 os forradalom BUKASA utan jottem ki, azaz meneku;tem volegenywemmel. Jol tettem, mert Apam irta htek utan, hogy ket fefi , civil keresett! Ugyan miert?
Mas, az igaz < hogy soha nem leszek baloldali, mert nem lehet elfeledni. azt amit velem tettek! Ha nem tudna, a 7 ik gimnaziumbol kicsaptak es az Orszag osszes iskolajabol, met azt mertem mondani mikoa=r Sztalin szulinapjara "felajanlast" kertek mindenkitol, hogy nrekem Sztalin nem isten,Csak Istennek lehet valamit felajanlani.
Ezert az OTSZAG osszes iskolajabol kicsaptak , 17 eves voltam!Felevet az AVH-kihallgatasok utam es vegulEGY EV (1ev)
Fiatalkoruiak bortonebe zartak
2:04 du.
Javitas, 36 os=56 os forradalom
2:17 du.
Meg megjeznem, hogy Detre engem nem „hulyithet< mert NEM vahyok vele barati viszonban, eppen azert mert tudom a multjat! Tehat EZT a szoveget kikerem magamak!!! Igen en jobb oldali vagyok azt elismerem, De NEM vagyok egyaltalan Orban "parti!
2:26 du.
Besancon
2018 december
ORBAN iS Baloldali volt. csak rajott, hogy a magyaroknak eleg volt abbol! Ezert valtott.
3:50 du.
Almási Alma
2018 december 12
4:21 de.
Én csak azt nem értem, hogy ha most rabszolgatörvény, akkor 15 éve nem volt rabszolgatörvény? Csak mert egy éven belül kifizették a túlórát? Különben sokszor nem fizették ki, hanem mikor nem volt munka, akkor arra a napra elszámolták.
6:07 du.
Besancon
2018 december 13
5:13 de.
Gollner 9 eves volt mikor kijott a szuleiveL! Fogalma sincs a forradalomrol vagy az orosz 4O eves uralmarol! Nekem igen. AHOGY IRTAM, MEG BORTONBEN IS VOLTAM< 17 eves koromban!Gollner hosszu eveket toltott otthon a Kadar korban. MINTHa egYSZER IRTA VOLNA< HOGY TITKARA IS VOLT! En nem csodalkozom mosttani allaspontjan. Viszont nem turom a hazugsagokat. A kanadai magyar kovetseghez soha nem volt semmi kozom, foleg a magyar nagykovethez sem ! Az utolso nagykovet akit en is szemelyesen ismertem az a Padanyi hazaspar volt, akik konyvet vettek tolem. Akkoriban, magyar KOnyvterjeztessel foglalkoztam. Ennyi.
7:37 du.
https://www.youtube.com/watch?v=wHUUzs_nqZk
Mit kellene ehhez hozzátenni?
Még egy bejátszás – bár ez nyilván itt közutálatnak fog örvendeni.
Mármint a személy ….
De hát mit mondjak ????
https://www.youtube.com/watch?v=sXlWBnVE47Q
9:07 du.
Úgy gondolom, elég nagy különbség, ha a túlóra NEM KÖTELEZŐ, és egy hónapon belül ki is fizetik, mint hogyha kötelező, és esetleg csak három év múlva fizetik ki.
Egyébként amikor én dolgozni kezdtem a 60-as évek közepén, a hivatalos kötelező munkaidő kb. annyi volt, mint most a 400 óra plusszal együtt (a szombat is munkanap volt). És ehhez még gyakran önként túlóráztunk is, ha a határidők megkövetelték, de azt is kifizették. Szerinted nem szégyenteljes, hogy amit Kádárék a 60-as évek második felében már meg is könnyítettek először 4 majd 8 órával hetenként, azt most, 50 évvel később a mi nagyszerű fejlődőképes kormányunk visszacsinálja?
9:28 du.
HAZAI LAMPA:
Mi a „rabszolgasag” a tulorazasban ???
Nem letezne ottan „munkaugyi torvenyek” meg Munkaugyi miniszterium?
S nincsennek munkas-szervezeteik, hat nem szerzodeses munka-alapon dolgoznak?
S HA nem ertnenek egyett, lozbelep az „arbitration”.
S minek velne mind a „First Responders”-ok munka-orait?
Rendorok, tuzoltok, mentosok, emergecy room orvosok napi 24 oras munkaidejeit minden 48 ora utan ?
Ma tuntetnek a diakok, akiket nem erint az ugy.
Mi lessz majd amikor a Parizsi Egyezmenbyt kell majd kovetni a „carbon tax” (szen-ado) ami majd duplazza az usemanyag-arakat.
Budapest is egni fog majd mint Parizs ?
Lenne valami amit kepesek lennenek megoldani ???
9:37 du.
Ms.TUSKE:
Sajnalom, nem egyeni ugyeire hivakoztam, csupan humorosan vettem a „zakatolas” emliteset.
Az oly regen volt hogy meg reg-elis-felejtettem.
Furcsan esett arra-valo emlekeztetese.
Sajnos felfogom ami megy itten (KMH es HFP) sot ottan is. Csupan az ostobasagok es a gyulolkodeseik ami megdobbentok.
A Parlamenti vitakkal talan maga nem igen ismeretes amint azok mennek vilagszerte a politikaban.
Mert maga hangzott megdobbentnek azon.
2:06 de.
Nem ismerem, igy nincs rola velemenyem.
5:06 de.
Kedves Gabriel, Szél Bernadett emberi jellemzésére és eddig észrevehetetlen pártatlan munkás imádatára most nem szeretnék kitérni, mert vérbeli politikus, ezért más kategóriába tartozik, de had tegyek fel az összes oldalnak két költői kérdést:
Most hirtelen hogy kerül ide a „kizsákmányoló, rabszolgatartó” multik elleni „ádáz” fellépés, hiszen már 28 éve folyamatosan és még mindig növekvő számban itt vannak, ráadásul a kezdeti zabolázatlanságuk azóta -ha nem is spontán- mérséklődött? Eddig ez miért nem volt probléma?
5:37 de.
Inkább Bibi
2018 december 14
5:06 de.
A második kérdésem így túl egyszerű, ezért korrigálom:
Eddig ez miért nem volt országrengető probléma, pedig annak kellett volna lennie?! (Magyarul legalább a belső fogyasztás előállítását, na meg a stratégiailag megtartandó ingó és ingatlan javakat miért kellett saját kézből idegeneknek átkótyavetyélni?)(Na jó, az utolsó -zárójel alatti- kérdés nem volt költői, mert még egy hülye is tudja rá a választ: baksisért, hatalomért! Csak egy a bökkenő, az így szerzett hatalom kiszolgáltatottan gazdifüggő!)
5:47 de.
Göllner András és Figyelő 2,50
11,02
Mint általában, most is a szívem szerint szólsz, illetve alaposan megindokolva veszed górcső alá Figyelő és a jobboldali kanadai magyar „migráció” hamis béka zenekarának fülsiketítő felhangjait, amely éppen az ő torkán át közvetíti minden irányba az ő sirámait.
11,02-es remek összefoglaló jellemzésedből, bár biztosan volt több is, de kihagytad a magyar emrigráció ama fényes csillagát, vagy inkább feketelyukát, a tömeggyilkos Finta Imre csendőrszázadost, a szegedi gettó parancsnokát, akinek kezéhez jóformán az összes ottani zsidóság – kb. 3˙000 gyerek, idős ember, asszony, anya nagyszülők és unokák – vére tapad, plusz még ezek összes(!) vagyonának az elrablása is…
Ez, a nevezett kanadai körökben oly joviális >Imre bácsi< igen kedvelt tagja volt ennek az elvakult népségnek csupán azon az alapon, amit ez a Figyelő nevezetű nagysasszony is hangsúlyoz, hogy úgymond:
"az itt élők mind menekültek a baloldal szörnyű büntetései elől …" – mire én azt mondom, vagy inkább kérdezem Figyelőtől: Bizony, méghozzá az elmaradt, ám ábszolúte jogos felelősségrevonás elől. Márcsak az a kérdésem hozzá, gyilkosok és rablók jog elé citálása ugyan miért is lenne csak a baloldal dolga…?
Megjegyzés: ennek a rablógyilkosnak küldött anno, a 80-ik szülinapjára maga a KMH-n is sokszor áldott Antall József, minel. a konzulja útján egy kedveshangú írásbeli jókívánságot.
Üdvözlettel: AB
5:55 de.
Figyelő 155
Ha mindenhonnét kirugták, akkor hogyan szerzett diplomát a Kandón ????????
Hazudik kedves !
6:16 de.
Jaj Figyelő! Készséggel elhiszem,hogy nem ismered a mai kanadai nagykövetet.
De Magyarországon 1948-49 óta nyolc osztályos az elemi (általános) és négy osztályos a középiskola. Tehát Te ’56-ban nem 7. gimnazista voltál (ha 17 éves voltál), hanem másodikos.
2. Mifenét tudhatsz az „orosz uralomról” – 11 évet éltél itt, 34-et meg nem. Legfeljebb a később kinn maradtak néhánya hivatkozott valamiféle uralomra:érthető, valószínűleg én is ezt tettem volna, hogy legalább az induláshoz kapjak segítséget.
Innen messziről nézve Kanada mindig is szabadabb országnak látszott, mint pl.az USA. Oda nehezen kaptál vízumot. Most vízum nélkül utazhatunk (akinek van pénze)az USA-ba, de már megfenyegették legalább háromszor ezt a kormányt. Ha nem hagyják abba, hogy jó pénzért (15-30 millió HUF a tarifa), magyar állampolgárságot árulnak orosz, ukrán, meg mindenféle, körözött alakoknak, ismét bevezetik a vízumkényszert. Volt arab is, aki után pénzmosás, tiltott fegyverkereskedelem és terrorszervezetek támogatása gyanújával nyomoztak az USA szervek. A pénzt az erre alakított baráti cég offshor cégeken keresztül kiviszi az országból). Most éppen egy macedónt lopott ide – konkrét külügyi segítséggel ez a mocskos banda. Az illető 2 év börtönbüntetést kapott, bírói ítélettel.A macedóniai számláit lenullázta – nyilván táskában hozta az „útiköltséget”, ezért kellett magyar diplomáciai autókban három országon át idemenekíteni. Ahol a luxusboltokban, meg előkelő éttermekben költi a pénzét, nyilvánosan. Ha ezek után valaki azt hiszi, hogy ennek a csapatnak hangyányit is számít Magyarország, a magyarok becsülete, jó hírneve, az vak. Te meg itt „bátor fiatalról” delirálsz. Akkor sem volt bátor, csak krakéler, azokat meg minden kocsmából kidobják. Egyébként beszari – ha a lecsekélyebb erővel is találkozik, rögtön megkérdi: milyen színűre fessem a lovat?
7:20 de.
Inkább Bibi
A „nem költői” kérdésedre a válasz roppant egyszerű:
Nem kellett, hanem a nép megengedte, lehetővé tette, az általa kormányzásra delegált politikusoknak hogy mindezt „törvényesen” megtegye.
Söt ma is foggal-körömmel védi azokat – tetszése és kedve szerint a „szíve választottaiért” akár a szomszédját is vasvillára véve – mondván hogy a szomszéd szíve-választottja csinált „minden rosszat”, és nem az övé.
(lopott, zsarolt, taposott törvényt)
Azok meg jól kiegyeztek a pulpitus mögött, és jót röhögnek a vadszamár népeken.
Néhány „nem-politikusnak”, hanem „vállalkozónak” álcázott gazember társuk ma néhány kicsemegézett javat megszerzett (megkapott) a többi ment a levesbe – de ezt már százszor kiveséztük.
A mai kormányzat – az akkori időkben lelkes svihák banda pedig éppen befejezi az „új-gyarmatosítást”, Magyarország teljes (valódi) dél-amerikás banán-köztársasággá való formázását.
Hatalmát az uram-bátyám típusú törvényekkel véglegesíti, oszt jó-napot (boldog karácsonyt – ahogy tavaly mondta volt a diktátor)
„”A haveromnak a kiskapukon át bármit szabad, a többieknek meg a törvény teljes szigora – oszt most-már coki van és jóéccakát!””
– ez az a rendszer ami a magyarnak kell, úgy látszik…
A „vadkapitalizmus” nem egy különleges jelenség – hanem minden attól függ hogy „hol van a kerítés”
Attól függ, hogy milyen az intézményrendszer, vagyis mit tesz lehetővé, és mit nem.
A kormányzatnak, a gazdasági szereplőknek, a honpolgároknak általában.
A kontroll, a „fékek” egy kormányzat körül mi mást jelentenek, mint a folyamatos elszámoltatási lehetőséget?
Ha ez hiányzik akkor miről is beszélünk?
Ha ennek a maradékát a szemed előtt bontják le teljesen, és a nép, „az istenadta nép” pedig még tapsol is, asszisztál is hozzá, akkor miről beszélünk?
7:35 de.
Még szeretném megerősíteni, hogy a „rendszer működésének” nem emberi jellemektől kell függenie.
A kormányzati rendszernek ideális esetben olyannak kellene lennie, hogy az független legyen attól, hogy milyen jellemű ember működteti.
Vagyis ne engedje meg, hogy a kézbe kapott hatalommal bármilyen szinten vissza lehessen élni.
Ha ez nem teljesül, akkor nem demokratikus az intézményrendszer
Akkor nem „fán”-okat, imádottakat választana a honpolgár, hanem „adminisztrátort”
Akik igazgatják, működtetik a rendszert.
Akkor nem azon csámcsogna az ország, hogy a „Bettike”, vagy a „Gyurcsi”
Vagy a zsebhokisztár….
Egy egész nemzet teszi magát függővé egy-egy személy kénye-kedvétől….
a nemzet valóban éretlen a demokráciára, éretlen a szabadságra, tehát „nem érdemli meg”.
Viszont a kölkeink nem tehetnek róla, hogy mi apák/anyák ennyire vadszamarak vagyunk- így az értelmes többség elmegy- leszarja apját/anyját, és mi mindannyian meg is érdemeljük.
Vagy éljenek abban a szarban, amit összehoztunk nekik?
Mivel millió bodamarcsi van, akiknek szintén van egy, azaz 1 szavazata.
A kölkeinknek is fejenként egy, azaz 1. Tehát nem tehetnek semmit.
Vagy megölhetik a bodamarcsikat – ezt hívják forradalomnak – csak hogy tudjátok.
9:07 de.
Gabriel Karikas
2018 december 14
7:20 de.
Gabriel Karikas
2018 december 14
7:35 de.
Ez is mind igaz, viszont hívatkozhatnék arra, hogy anno leszoktattak bennünket az önálló gondolkodásról, a politizálásról és a nem helyeslő vélemény nyilvánításról, ami még most is gátlásokat vált ki belőlünk, de nem teszem, mert én is az általad joggal kritizált családféltő, megkeseredett szarjankókhoz tartoztam! Ma már persze nagy a pofám, de egy kalasnyikovot -a korom miatt- csak kötéllel tudnék vonszolni! 😀
9:10 de.
Figyelo
2018 december 13
2:26 du.
Besancon
2018 december
ORBAN iS Baloldali volt. csak rajott, hogy a magyaroknak eleg volt abbol! Ezert valtott.
————————-
Orbán az Ön szóhasználatával élve „komcsi volt” amennyiben az apja párttitkár, ő maga meg KISZ titkár volt, sőt ha nincs a rendszerváltás, lehet, hogy ma valamelyik TSZ üzemág függetlenített pártvezére, párttitkára lenne stb, mert nemigen emlékszem olyan hírekre, hogy anno, egy Orbán Viktor nevű egyén bármely város pártházának kapujában keresztbe feküdt volna, a rendszer elleni tiltakozása jeléül! Hogy legbelül mennyire volt baloldali, az kérdés, szerintem leginkább semmilyen sem volt, mint ahogy most is semmilyen – mikor mit kíván az érdeke, olyan! Bámulatos gyorsan tud köpönyeget váltani! Egyébként az Ön szerint rendben van, hogy valaki „baloldali” de mert úgy látja, hogy „a magyaroknak elég volt abból” akkor vált? Miféle baloldaliság ez, vagy miféle jobboldaliság, ha igény merül fel rá, akkor „váltok?” Ez a totális nihilizmus,a sehova nem tartozás, és semmit nem képviselés, hanem az épp adott rendszernek a nyelvén beszélés! Ide-oda komcsi apuka, meg KISZ, Orbán a rendszerváltás után felfedezte magában a szabadelvű demokratát, és liberálisként indult – ezt is sokszor sokan leírtuk már Önnek – a baloldal eléggé foglalt volt, ám Antall J. után egykettőre szemet szúrt neki, hogy a jobboldal viszont meglehetősen kiüresedett, ott talán teremne neki egy kis babér – onnantól kinevelte magában a jobboldali konzervativistát, holott kb annyira volt konzervatív mint a papucsom! Hogy mára minek tartja magát, az egy dolog, de hogy köze sincs egyetlen jól meghatározható, és körülírható eszméhez sem az biztos: egy elvek nélküli ócska kalandor, max. ha mégis lennének elvei olykor olykor, szó nélkül és szívfájdalom nélkül rúgja fel azokat bármikor, ha az érdekei úgy kívánják,főleg ha korlátlan hatalom és a pénz áll mögötte!
Egyébként kb 10. alkalommal figyelmeztetem, hogy ne tévessze össze magát újra meg újra úgy „amblok” a „magyarokkal” – Önnek volt elég a baloldalból, ez szíve joga, de ne állítson ilyet a magyarokról összességében, mert ostobaságot beszél, hiszen akkor nem lennének baloldali pártok, ha a magyaroknak elege volt belőlük – de mint látható baloldali pártok, eszmék nagyon is vannak, ha nem is pont ugyanazok, és ugyanúgy működnek mint az Ön idejében! Úgy is mondhatnám,Ön „egyet elfelejt”..hogy ezek a baloldali pártok nem azok a baloldali pártok és vezetőik akik annak idején önnék kihúzták a gyufát!
9:25 de.
BIBI;
NE aggodjanak, a Romanok, Szerbek, Horvatok, Bulgarok, stb.stb. boldogan veszik majd mind a „multik” odakoltozeseiet, befekteteseiket , a munka es jovedelem lehetosegeket !!!!!!
11:17 de.
Bendeguz79
2018 december 14
9:25 de.
Ha nem tudnak a mi rossz példánkból okulni, akkor megérdemlik, hogy ők is a multik lerázhatatlan lekötelezettjei, zsinóron rángatható marionettjei legyenek! 😀 😀 😀
12:27 du.
AuróraBoreálisz
2018 december 14
5:55 de.
Figyelő 155
Ha mindenhonnét kirugták, akkor hogyan szerzett diplomát
Ugy szereztenm diplomat, hogy a Kando Kalman esti tagozatan lehuztam 3 evet! Igen, betudtak nekem a 7 gimnaziumot, azaz most a . Akkori iskola 4 altalnos es 8 gimnazium volt a szokas.
12:35 du.
Nappdolgoztam egy gyarban, es estire jartam ,, A technikum mas kategoriaba tarttozott, mint a gimnazum, foleg ferfiak voltak az osztalyba, csak egg no volt rajtam kivul Deli 2 kor kezdett a tanitas es este 9 ig tartott, IGY szereztem megis eettsegit es technikusi oklevelet!
12:40 du.
2018 december 13
6:07 du.
Besancon
2018 december 13
5:13 de.
Gollner 9 eves volt mikor kijott a szuleiveL! Fogalma sincs a forradalomrol vagy az orosz 4O eves uralmarol! Nekem igen.
Azt mondja Göllner A. 9 évesen ment ki Kanadába a szüleivel. Lehet, hogy 9 éves volt, én nem tudom, de erősen kiskorú lévén ennek nincs is jelentősége, nyilván a szülei vitték magukkal egy család lévén.1956-ban mentek ki, mint Ön aki a vőlegénye unszolására „menekült el” a hazájából, máig ismeretlen, sőt érthetetlen okból – hisz nem csinált semmit!Vagy mégis? Göllner esete is csak azt támasztja alá, amit már írtam Önnek, hogy 56-ban ezer és egy oknál fogva mentek el az országból emberek, nem biztos, hogy mind „menekült” volt a szó valódi értelmében véve – vagy igen vagy nem, de lehetett annak gazdasági, megélhetési oka, a biztosabb jövőbe vetett hit, vagy esetleg a munkája, hivatása szólította és itt most nem szólok arról, hogy hány köztörvényes épp a következmények elől „menekült el” stb. A különbség önök között, hogy 56-ban Ön 24, G.A. pedig (az Ön állítása szerint) 9 éves volt! És? Azt is állítja, hogy G.A.-nak fogalma sincs a forradalomról, meg a 40 éves orosz uralomról, de Önnek igen! Na, álljunk meg egy szóra: az, hogy egy 9 éves gyereknek nincs fogalma a hazájában dúló forradalomról, nem igazán róható fel neki, nem érdem ha van és nem hátrány ha nincs, ezek egyszerűen tényadatok, hiszen gyermek volt. De azt, hogy a 40 éves orosz uralomról Önnek sok fogalma lenne, nem hiszem, hisz 1956- ban 24 évesen elment innen, aztán legközelebb csak a rendszerváltás után látogatott haza 2-3 alkalommal, nagy óvatosan, gondolom kanadai turistaként, és szervezett buszos túrán utazta körbe a Balatont meg a Hortobágyot (ezeket is Öntől tudjuk) majd 2006-októberében családostól tette tiszteletét Magyarországon! Tehát az elmenetelét követő 62 évben pár alkalommal napokat, jó esetben néhány hetet töltött a szülőföldjén, gondolom a státusát illetően szigorúan kanadai állampolgárként! Ezzel szemben G.A. egyetemi tanulmányainak és magasan kvalifikált végzettségeinek megszerzése után közel 20 évet élt és dolgozott Magyarországon az államigazgatás kommunikációs rendszerének reformja és kialakítása céljából -felkérésre! Igaz, ez 1990 után történt, ám Ön olyasmit is írt, is, hogy „Gollner hosszu eveket toltott otthon a Kadar korban. MINTHa egYSZER IRTA VOLNA< HOGY TITKARA IS VOLT!" – Kinek? Kádárnak? Mert ha ez így volt (ezt nem tudom) akkor Ön most saját magának mondott ellent, amikor azt állította, hogy G.-nek fogalma sincs a 40 éves orosz uralomról, mert ez a "titkárkodás" akkor bőven benne volt a 40 évben + a rendszerváltozás utáni 20 év a haza "szolgálatában" adott némi muníciót arra, hogy G.A. véleményt alkosson a haza dolgait, történelmének alakulását, és főleg politikáját illetően. Adja össze ezeket az éveket, és vonja le az 1956-óta eltelt 62 évből, máris megkapja mennyi időt töltött G.A. Magyarországon a 9 éves kori távozása után, és legyen arra is tekintettel, hogy mivel töltötte itthon ezeket az éveket! Nem a luxus kocsikat számolgatta a körúton, megállapítva, hogy milyen jól élnek a magyarok mi a fenéért is panaszkodnak, és nem is a "híres jó fajta magyar barackot" kereste októberben a piacon, hanem államigazgatási koordinációs feladatot látott el – ettől persze még ismerhette a jó hoteleket, és éttermeket,és valószínű kirándult is néhány szép helyre! A lényeg kedves Figyelő, hogy nem hasonlítható össze az 56-óta Ön által itthon töltött és G. által itthon töltött idő, foglalatosság, és az abból következő ismeretek. Amikor Göllner ír a magyar viszonyokról, azt a meglévő társadalmi, szociológiai, és gazdasági ismereteire, és ami a fő, a menet közben megszerzett tapasztalataira alapozza – miután Önnek ilyenek nincsenek, az elképzeléseit, és a 62 évvel ezelőtti tapasztalatait ragozza, nem figyelve arra, hogy jó néhány évtized eltelt, minden és mindenki változott – pedig ezt nagyon sokan és nagyon sokszor leírták Önnek, én is mások is, de ezeken simán túllép úgy hogy el sem gondolkodik rajta, vagy ha mégis, valamiért nincs foganatja!
Tehát mind a ketten "56-sok", ha igaz van önök között 15 év(?) ám G.sosem állította (én legalábbis nem emlékszem rá, pedig jó a memóriám) hogy rajta kívül senki semmit nem tud, semmit nem élt át, ezzel szemben Ön minden tudásnak tapasztalatnak "átélésnek" az egyedüli letéteményese: Ön mindenhol ott volt és mindent látott, de "egyet elfelejt" – hogy Önt idézzem – itt sem hátulgombolósok irkálnak, olvasnak, és lehet, hogy nem mindenki 86 éves (bár biztos van aki megközelíti) de azért némi tudás ismeret és tapasztalat másokba is szorult! Kedves Figyelő! Mi itthon vagyunk, itthon éltük át az elmúlt 62 évet (ez nem előny, nem hátrány, hanem ez is egyfajta állapot) és nem vesszük jó néven, amikor 6 ezer km-ről és 62 év távlatából akarja megmondani nekünk a tutit a saját életkörülményeinket, kormányunkat, politikai hovatartozásunkat, szimpátiánkat vagy unszimpátiánkat illetően!
Ön azt írta, hogy "nem tűri a hazugságot" – ez helyes, és tiszteletre méltó tulajdonsága Önnek (is) de azt igazából kevesen szeretjük és tűrjük!
12:45 du.
Besancon
2018 december 14
9:10 de.
Nezze, mindenki ugy iteli meg Orbant ahogy akarja! en eltem eleg soka a „msik” redszerben is, mar irtam, hogy oreg vagyok. Tudja hany ezren forditottak „koponyeget ” akkoriban? IGEN sokan! Kulonben, szerintem a felesege „teritette” meg Orbant igazabol!
1:04 du.
AuróraBoreálisz
2018 december 14
eloszor erre valszolk maganak1 tudomasom Szerint finta mar nem el1 sok nyilas volt itt . es volt katonatiszt. ifdovel mind kihlnak. cssak nem tudom el e meg bisztrU nyilas hoher, akit egyszer magyar fiatalok meinterjuvoltak,
1:23 du.
Besancon
2018 decemberA
NEZZE EN ELNEZO VAGYOK. gOLLNER a CSODA , EN MEHG EGYSZERU, HAZUG HULYE SENKI. TUDJA minden felfogas kerdese!Nem tudom szemelyesen ismeri e a tanar yrat? Engem viszont biztos nrm ismer!
1:48 du.
AuróraBoreálisz
2018 december 14
eloszor erre valszolk maganak1 tudomasom Szerint finta mar nem el1 sok nyilas volt itt . es volt katonatiszt. idovel mind kihlnak. cssak nem tudom el e meg bisztrU nyilas hoher, akit egyszer magyar fiatalok meinterjuvoltak,
2:04 du.
Besancon
2018 december 14
12:40 du. Latom szereti Gollner Andrast fenyezni. egem meg jol letolni. Jo szorakozast! T.i. engem egyik vonal sem erdekel!
2:29 du.
Idézet :::””””Hagyjuk most Soros Györgyöt, aki a vagyonát egy idea érdekében veti be. A nyílt társadalom ideája „””””
Az ILLetőnek milyen alapon van joga az egész világot egy ilyen ideának alákényszeríteni,embereket vásárol meg ,hogy ezeket nevében képviseljék,kényszerítsék másokra,még oktat is érte!!!.Ez egy kicsit olyan , mintha Lenin lenne–aki egy másik ideát kényszerített a világra – a Földön-,majd így járunk az illető ideájával,100 év múlva?És ezt nem szabad megállítani? Az egész UNIÓ vezetését kézben tartja,úgy járkál ki-be a központba,mintha a Főnök lenne! A meghallgatásokon parancsokat osztogat és a vezérkar és a slepp e szerint cselekszik minden szinten!
Ezt nem látjátok? Nem ! Sőt ! Tagadjátok!
A sok többi mellébeszélés és ezek elhomályosítása miatt történik.
üdvvel
2:30 du.
talalom
2018 december 14
6:16 de.
Bocsi, csak most latom, hogy ezt nekem cimezted:
Oszinten sajnalom, hogy a megvalasztott kormanrol ez a velemenyed!
Tudod, hogy messze elek es nem ismehetem a mai helyzetet! Csak arra tudok gondolni, hogy NINCS jobb kormany akit a nep megtudna igazan szavazni. A sok kisebb megszavazott part NEM tud egyseges part < AZAZ ELLENZeki part kent indulni! MaR IRTAM< Kanadaban es az USAban csa KET A sok eenzeki part erre nem jo, ami nalatok meg mindig van,FFElaprozodik a szavazatok szama, iles folenyb a FIDESZ!
3:53 du.
Tisztelt Besancon,
habitusomnál de szakmámnál fogva is nyugodt, és meglehetősen türelmes ember vagyok – mégis, (talán némi irigységgel is vegyes) csodálattal olvasom a Figyelővel folytatott hosszú eszmecseréit.
Azt hiszem, elmehetnék Önhöz türelmet tanulni.
3:59 du.
BESAMCON;
Mibol velne allitasat , hogy egy kilenc (9) eves gyermek nem emlekezne sok-mindere nemcsak 9 eves korabeli tortentekre de meg sokkal fiatalabb korabol is ????
Maga hany eves koraig kepes emlekezni esemenyekre amit at-elt gyermek koraban ???
4:03 du.
FIGYELO;
Nem csak hogy „felesege terittet meg”, de Orban Ildiko volt aki hencegett meg az allamhatalom valtozasa elott is, hogy ok voltak kijelolve a jovo-rendszer vezetoinek.
7:02 du.
Kővendég
2018 december 14
3:53 du.
Hat rajta menjen hozza turelmet tanulni!Besancon „kedvence”! Szivesen atadnam masnak. Turelem? mit szoljak en? Nekem van igazan az!
3:09 de.
Clara kolléganő: ez ami itt van Magyarországon, annak a MÁSIK rendszernek a reinkarnációja.
Orbán nem megtért, hanem Istent használja a pajzsnak.
3:31 de.
tóth péter te jó alanya vagy egy világméretű összeesküvést vizionáló aljas karaktergyilkosságnak. Gondolom, sosem olvastál a templomosok elleni hajtóvadászatról, a 15. szd-i spanyol zsidóüldözésről és fogalmad sincs arról, hogy működik az ilyesmi te szerencsétlen habonyi agymosott idióta. Még azt is el tudom képzelni, hogy a magyaroknak csak támogatást nyújtó majdnem 90 éves öregemberről a halála után azt fogod terjeszteni, hogy a szelleme visszajár és azon ármánykodik, hogy kilopja az országot a jótékony Putyin fennhatósága alól, aki megmentette és beiktatta az ő Eurázsiai Uniójába, ami maga a mennyország.
Sosem tudtam elképzelni azt, hogy lehet embereket annyira meghülyíteni, hogy egy ordítozó és világuralomra törekvő kis gnómnak eltűrjék a népirtást és a permanens háborúzást.
Nem tudtam felfogni, hogy lehet az, hogy emberek üvöltve zokogjanak és egymást tapossák agyon, amikor a rettegett vezérüket, aki többmillió honfitársukat gyilkoltatott meg és további milliókat ítélt lassú halálra a Gulágon.
Most már minden világos, ahogy téged olvaslak. Ez a fajta homályos agyú, manipulálható hülye, akinek az orra előtt ugyan ott vannak a tények, de azt a nettó aljas hazugságokat hiszi el, amit a szűk agyába nyomatnak, sosem hal ki. És egyre erősebben hiszem, hogy ez hungarikum. Hofi azt mondta, hogy Magyarországon az egy főre eső hülyék száma két fő. És ez már régen volt, mert azóta az épkézláb és valamihez is értő magyarok nagy része fogta a vándorbotot, összepakolta a gyereket, batyuba kötötte az ingóságait és távozott ebből az orbáni agysorvasztó országból és boldogabb helyekre távozott.
Amivel itt vádolod Sorost, az minimum a Sátánnal azonos szintre hozza azt az öregembert, aki a saját hazája életét kívánta megkönnyíteni.
3:34 de.
bocsánat a Sztálinra volnatkozó mondatból kimaradt az állítmány. Helyesen: Nem tudtam felfogni, hogy lehet az, hogy emberek üvöltve zokogjanak és egymást tapossák agyon, amikor a rettegett vezérüket temetik, aki többmillió honfitársukat gyilkoltatott meg és további milliókat ítélt lassú halálra a Gulágon.
8:09 de.
Figyelo
2018 december 14
1:23 du.
Besancon
2018 decemberA
NEZZE EN ELNEZO VAGYOK. gOLLNER a CSODA , EN MEHG EGYSZERU, HAZUG HULYE SENKI. TUDJA minden felfogas kerdese!Nem tudom szemelyesen ismeri e a tanar yrat? Engem viszont biztos nrm ismer!
——————————-
Kedves Figyelő! Egyiküket sem ismerem személyesen, mindkettőjüket, Önt is Göllnert is csak az írásaikból „ismerem”, annyira amennyire a többszöri megnyilatkozásik és véleményalkotásaik révén lehetséges, ill. Göllnerről azt tudom még amit a neten bárki elérhet,elolvashat pl Ön is! De, ahogy Ön „nem tűri a hazugságot”, úgy én sem – és gondolom más sem – ám legalább annyira nehezen fogadom el az igazságtalanságot és a csúsztatást! Már pedig Ön a 2018. dec.13-án 5:13-kor kelt írásában mélységesen igazságtalan volt Göllnerrel szemben, és valótlan dolgot állított, miszerint neki „fogalma sincs a forradalomról és az orosz 40 éves uralmáról!” Erre a valótlanságra próbáltam felhívni a figyelmét, és ehhez nem kellet semmi extra bizonyítékot előkaparnom sehonnan, mindössze a meglévő tényadatokat összeszedni és egymás mellé tenni! Azt, hogy Ön nem szereti, sőt rosszul tűri, ha a tévedéseivel, netán igazságtalanságaival szembesítik az jól látható – ám ez az amit nem kell eltűrni senkinek, még akkor sem, ha Ön annyi éves amennyi, de mint írtam előző hsz-ban is,itt sem bakfisok és sihederek mondják a véleményeiket ezért hát a korával érvelni üres és értelmetlen frázis. Cáfolni viszont egyik általam leírt tényt sem cáfolta – nehéz is lenne – tehát valamilyen szinten mégis csak érzi a meggondolatlan és alaptalan állításainak a súlyát! Még egy: az égvilágon senki nem vádolta Önt hazugsággal – ez ugyanis egy célzatosan elkövetett, egyenes szándékú cselekmény, és ami nem ilyen az max. tévedés lehet, tehát maradjunk az utóbbinál, hogy Ön túl sokat és túl gyakran téved, mások rovására. Hogy ezt miért teszi, miután nem ismerem, csak következtetni tudok, azaz Ön egyáltalán nem gondolja végig mit ír le, mennyire felel az meg a valóságnak, és mennyire degradálhat le vele másokat! Ezért aztán nem kell a felesleges önostorozás sem miszerint
„..gOLLNER a CSODA , EN MEHG EGYSZERU, HAZUG HULYE SENKI…” mert ezt sem nem gondoltam, sem nem írtam! Kicsit az indulatait kellene visszafognia,átgondolni mielőtt valami butaságot leír – a tények ugyanis makacs dolgok,és hamar kiderül, hol szorít a cipő!
8:25 de.
Figyelo
2018 december 14
2:04 du.
Besancon
2018 december 14
12:40 du. Latom szereti Gollner Andrast fenyezni. egem meg jol letolni. Jo szorakozast! T.i. engem egyik vonal sem erdekel!
——————————-
Ahhoz képest, hogy nem érdekli, egyetlen alkalmat sem hagy ki, hogy be ne szóljon neki valami oda nem illőt!
Göllner A. nem a védencem, és azt is kötve hiszem, hogy épp az én fényezésemre szorulna – de az, hogy Ön „letolásként” éli meg ha valaki(most éppen én) nem ért egyet Önnel,és ennek hangot is ad, az azért sokat elmond. Bizonyára egy elég önfejű, hisztis kislány volt – Ön ezt alighanem bátorságnak vagy vakmerőségnek nevezné – és ezt valamilyen szinten megőrizte felnőtt korára is! Ez azonban nem mindig hátrány, de néha kicsit vissza kéne fogni, higgye el, jobban járna!
8:37 de.
Figyelő!
Amennyiben Biszku Bélára gondolt, ő 2016 márciusában meghalt, 94 éves korában. Az ellene folyó eljárásban első fokon a bíróság elítélte, ám mielőtt a másodfokra sor kerülhetett volna, Biszku meghalt, és ez kizárta a büntethetőségét.
9:54 de.
Tüske Zsófia
2018 december 15
3:34 de.
Az azzé’ voót me’ nemtudhatták hogy Továrisch Berijja nem e fgyelteti őket.
1:38 du.
Inkább Bibi
🙂 🙂 🙂
Csak annyit tennék tennék hozzá, hogy „nem leszoktattak bennünket” hanem kényszerültségből inkább befogtuk a szánkat, hiszen az élet haladt előre, az idő nem állt „velünk sem” mint ahogy mással sem. A gyereket el kellett nevelni – mert ugye nőtt az ha az ágy alá tetted is. 🙂
Folyton forradalomban meg élni nem lehetett.
Mi marad más? az ALKALMAZKODÁS
Na de az ember megtanult a sorok közt olvasni, megtanulta megérteni Hofi rejtett értelmű vicceit, Bródy-zenéjét megérteni, meg a többi nyalánkságot …
4:06 du.
Karikás Gabriel!
Egyetértek, nekem is sikerült „elnevelnem a gyerekemet” amennyiben a saját fejét használva nem hallgatott rám, és betegen is kinn volt mind a három este!-:))))
Hofi, Bródy nagyon rendben van!
2:39 du.
Gabriel Karikas
2018 december 15
1:38 du.
C’ est la vie! 😀
3:54 du.
Gabriel Karikas
2018 december 15
1:38 du.
Mellesleg az általad írt ” A gyereket el kellett nevelni ” módszer nekem is a jól bevált módszerem volt a kettős könyvelés mintájára, mert kapacitáltam Őket a jó érdemjegy érdekében a tankönyvek szerinti igazságra, de tőlem a valóságot is megtudták! 😀 (Már amennyire ahhoz hozzá juthattam! 😀 )