Kövér coming outja a lombikoknak?

2019 május 20 8:44 de.68 hozzászólás

Az EP-választások hajrájában bevetették Kövér Lászlót. Mert a pár napja gyűrűzgető média-, és szólamvihar valószínűleg ennek köszönhető. Nem azért, mert Kövér homofób-, illetve szexuálrasszista kijelentése nem indokolná, hogy valaki a szájába törölje a lábát. Sokkal inkább azért, mert nem véletlen a kijelentés időzítése. Nyilvánvalóan a figyelem elterelését is szolgálja.

Egy füst alatt gesztus is lehet persze azoknak, akik szerint a saját neme iránt érdeklődő ember tulajdonképpen nem is ember. De egészen biztosan nem normális. Egyben azok fele is, akik a saját gyereküket sem voltak képesek szociál-kompatibilis módon felnevelni. Így, mint a szülői öncsőd egyik jele: mélyen elítélik az örökbefogadókat. Mert az irigység, mint a frusztrációk belső, alig feloldható oka, az egyik gyakori tünete a fokozott agresszivitás. Nem csak ebben, hanem másban is. Kövér tehát egyszerre több legyet is leütött. Elvitte a kommunikációt egy, a Fidesz számára ismerősebb mocsár felé. Miközben elvitte a kommunikációt egy olyan irányba, ami mentén nem villognak olyan élesen a „Vigyázat korruptokrácia” feliratú táblák.

De kanyarodjunk vissza Kövér kijelentéséhez. Aki szerint a nem többségi nemi viselkedések egyrészt egyenrangúak, másrészt az azt művelők nem tartják magukat egyenrangú embernek a többséggel. Az utóbbi nyilvánvalóan ostobaság. Az ugyanis, hogy valaki mennyire tartja a többiekkel egyenrangú társadalmi tényezőnek, az korántsem a nemi identitás kizárólagosságának a kérdése. Ha egy gyermek az önmegvalósítás lehetőségének a gondolatától is elzárva nevelkedik, és kisemmizett senkiket lát maga körül, akkor valószínűleg másodrendűnek fogja magát tekinteni. Ha azt látja, hogy a helyi kiskirály szinte mindent megengedhet, mert a pénz, a párt, vagy bármi más kimenti, akkor vagy belefásul a rabszolgalétbe, vagy megpróbál valami kis hatalmacskát magához kaparintani. Aztán többnyire vissza is él vele. Veri a feleségét, a gyerekét, besúgó vagy helyi kiskirály lesz. Ha ezek után arra tekintünk, ahogy Kövérnek saját házőrség kellett, illetve arra, hogy milyen mértékben él a bírságokkal vissza a maga kis hatalmacskájával… Úgyhogy lehet: a gyermekkora nem lehetett valami boldog.

A korábbi gondolatok között nem véletlenül fogalmaztam úgy, hogy a „nem többségi nemi viselkedés” egy síkra hozása sem probléma mentes. Ismerünk olyan, egyébként évszázados kultúrákat, társadalmakat, ahol a biszexualitás teljesen elfogadott volt. A görög kultúra nagy vívmányaként megörökölt „pederasztia” szóra sem okvetlenül kell úgy tekinteni, mint ritkaságra a görög társadalomban. Akkor, és ott. Miközben akkor és ott sem kezelték egyenrangúnak a fiatal fiúkkal folytatott viszonyt a felnőttek egymás iráni vonzódásával. A közös nevező legfeljebb az olyan félművelt marhák fejében létezik, mint Kövér László, és az őt ebben támogató szavazók. Különösen azért, mert Kövér még ezen is képes túltenni. Lefele. Kifejtve, hogy az azonos nemű párok valójában pedofilok, ha gyermeket szeretnének örökbe fogadni.

Ez egyébként legalább két másik kérdéskört is kinyit. Az egyik az, hogy ha egy nők által alkotott életközösségek tagja szül gyereket, akkor az vajon pedofilia? Netán Kövér el is venné a gyermeket. Netán vízbe is folytanás? Az anyjával együtt? Egy leszbikus nő ugyanis biológiailag képes lehet a gyermek kihordására és megszülésére. Alkalmasint a felnevelésére sem alanyi jogon alkalmatlanabb, mint bárki más. Miközben nem keveseket érinthet egy másik kérdéskör. Az, hogy a gyermeket örökbefogadó heteroszexuális emberpárok szintén pedofilok? Ugyanis teljesen nyilvánvaló, hogy számukra sem kevésbé lehet a gyermek az önmegvalósítás, a kiteljesedés eszköze, mint bárki másnak.

Mely utóbbi kapcsán, csak halkan megjegyezném: a gyermek igenis legyen a kiteljesedés, az önmegvalósítás eszköze. Annyiban feltétlenül, hogy egyáltalán nem ítélem el, ha valaki egy gyermek felnevelésével érti az életét teljesebbnek. Ahogy azt sem, ha az általa felnevelt gyermek sikerét a sajátjának is érezve, az önmegvalósulása részeként legyen büszke a sikerre. Ha ezekről a kérdésekről, érzésekről, szülőként, Kövér Lászlónak fogalma sincs, akkor őszintén sajnálom. Kövért is, de a gyermekeit is. De a környezetét is. Kövért azért, mert ezek szerint nem adatott meg neki az érzés, hogy büszkén, és vele emberileg egyenrangúként tekintsen a család ifjabb tagjaira. A gyermekeit is, mert elég pocsék lehet úgy felnőni, hogy a kedves papa nem mesél, nem lehet vele barátilag megbeszélni semmit, és meg sem simogatja a gyermek buksiját. Elvégre Kövért ilyet biztosan nem tett. A lányával legalábbis szinte biztosan nem. Nehogy már pedofilnak nézzék.

Ha mégis előfordult, hogy Kövér nem csak a sajtó kedvéért mosolygott a gyermekére, netán a lányát még tisztába is tette annak idején, akkor Kövér is pedofil? Miközben tudjuk a korábbiakból, hogy Kövér szerint a NER-kompatibilis nők leginkább hülye lombikok. Azért persze érdekes lenne tudni, hogy hány gyermeket nevelő nő szavaz a Kövér-kompatibilis Fideszre? Nem hiszem, hogy mindannyian pedofil lombikok lennének. De talán nem is túl kevesen sorolják magukat másodrendű állampolgári létbe.

68 hozzászólás

  • Mint nő és két-gyermekes anya őszintén szeretném, ha Simay ur is legalább szülne egyet. Lehetőleg fiut, hogy megsimogathassa (nem-pedofilként) a buksiját.

  • Kövér állati szinten van mentálisan.
    Érzelmek nélkül az ösztönök rángatják, és azok határolják bé a szűk tudatát is, ha reagálnia kell!

    A hasznosság szelektálta ösztönök.

    És valoban, a gorog es romai kulturaban a homosexualitas allando es elfogadott volt.

    Úgy tudom, hogy az arab kulturaban ma ias altalanos a ferfiak fiatal fiukhoz vonzodasa. (Talan a tobbnejuseg miatti noi szukkeresztmetszet miatt?)

    Különben az állatvilágban is jellemzően megvan a homoszexualitas.
    Olyannyira, h legkozelebbi rokonainknal, a bonoboknal ezt 100%-ban minden egyed gyakorolja! Náluk ez már nem szexualis kerdes, hanem szociális, a tarsadalmi viszonyok stabilizalasa erdekeben.
    Az embereknel ez szinte kizarolag szexualis!
    Szinte! Mert peldakent! Van egy lezbikus ismerosom, akinek volt hosszabtavu heterokapcsolata is! Sőt, nem is kivánatos hapsival. Nem állt össze a kép, de rájottem, hogy az szociális viselkedes volt kizárolag, a szexualis aktivitás ellenere, ahogy a bonoboknál! Nem volt reszerol szexuális vonzalom. Az csak annyi lehetett, mint a többi vegetatív cselekvés, mint az evés, wczés, fejvakaras, masszirozás.

    De látom magam előtt viccesen Kövért, ahogy a bonoboi társadalomban odadugja a hátsóját o1gnek!

  • Bocs!
    Hosszabbtávú…

  • D.Bernstein
    2019 május 20
    9:19 de.

    Látom, még az ellenkezőjét sem sikerült értelmezni annak, ami le lett íródva. De semmi baj. Elvégre van aki csak write-only üzemmódban működőképes… Pl. Te is.

  • Mi a fene lehetne az a „SZEXUALRASSZISTA” ????

    Talan mint Obama elnok szuleire-valo hivatkozas ???

  • 666;

    Teljesen valotlan allitasa;

    Az allatvilagban nincsen homosexualitas !!!

    Nagyon sok peladat lathat ,hogy amikor egy nosteny az u.n. „HEAT”-be n van (ovulal) s tobb kanok gyulekeznek, ugralnak egymasra oszrtonok alapjan (kutyak, balnak, kigyok,stb.) de SOHA SEHOl NEM talal meg a HOMOSEXUAL community altal sem hogy kan-allatok vegeznek ugyeiket egymassal mint homoxesual-humanok !!!!

  • a téma halál komoly, de a mostani gazdasági és politikai helyzetben gumicsont, a világ egy hatalmas csőd felé robog, azt kellene megállítani, az önzés és a kapzsiság vak és nincsenek érzelmei addig amíg a valóság meg nem rúgja bakancsos lábbal ott ahol a legjobban fáj neki

  • 😀 😀 😀 😀 D:
    (Félreértés ne essék, nem az Orbán péniszcsontján rágodó triumvirátus -Ile, Föld S., Simay- izzadságszagú lejárató próbálkozásain nevetek, hanem az előre látható orcára esésükön, amikor majd egy hét múlva kiderül, hogy nem csak a patás Orbán akarja a mostani EU vezetést átnevelni, hanem a közvélemény kutatóknak sunyin kedvében járó -látszólag lojális- jobb életösztönökkel rendelkező nyugati elitproletár is! 😀 )(Minden érintettet köszönettel kérek, hogy majd a hivatalos eredmény hirdetés után vágják pofán az előre rossz hírt jósoló tanulatlan paraszt gyereket, ha nem lesz igaza! 😀 )

  • Kedves Bendeguz!
    A kommentjeibol erzem, h valamikor komoly lexikalis tudas allhatott rendelkezésére, de azok elöhivasa mar cserepesre tort.
    De ezen teruleten tul nagy a vakfoltja, értelmetlen bármit mondjak, ha a tények ennyire semlegesek számára!
    De igen is meglepően gyakori a homosexuális érintkezés az állatvilágban!

  • D.Bernstein! (2019 május 20 9:19 de.)

    Hogy nő vagy férfi vagy-é, az itt most teljesen mindegy, mert akkora marhaságot írtál most itten, hogy erre még a Bajszos Barom is irigykedve megnyalhatja mind a tíz ujját. („Oszt jó napot!”)

  • „A homoszexualitás evoluciogenetikai háttere”
    Google

    Elképesztő érdekes tudományos (genetikai és ökológiai) oldalról világítja meg a kérdést!

    Bendeguz! Különben ők is találtak példát az állatvilágon belüli homoszexualitásról: a lisztbogarakat!

    Mielőtt hanyattdobnátok magatokat, ők is említették a törpecsimpánzokat (bonobok) és a palackorru delfineket, kalmárokat is. De még vagy 1.400 állatfajnál leírták a homoszexuális viselkedés megfigyelését!

  • Rodeo11
    2019 május 20
    11:47 de.

    Beszélj Putyinnal.
    Vagy a kínaiakkal.
    Hátha hajtanak az okosságaidra
    és feladják a világméretű nyomulásukat.

  • Geyza
    2019 május 20
    3:44 du.

    miért pont én? itt vagy te aki meg tudná nekik magyarázni sőt kényszeríteni őket arra amire akarod, toppantsál hozzá?

    már megint megszólítottál előzetes engedélyem nélkül, felségsértés

    bruhahaha

  • 666′

    Ezen az alanyon mar igen elkesve szolt bele.

    Tobb mint egy evtizede hogy a US LGBT community hivatalos szervezetvel nyiltan bizponyitottam azt a tenyt.

    Tucatjaik allitottak amit maga ismetel.

    De egyetlen video, sem phot-t NEM voltak kepesek bizonyitekul nyujtani.

    Csupan, amint valaki setaltatta nosteny kutyaajat, tobb kanok ugraltak, de SOHA, EGYETTLEN bizonyitekot NEM „anal-szexet”, ertve „anal penetration” vagy „B.J.”-t mint a homeszual humanok !!!!

    Mint mar elobb jeleztem, lathatja a http://www.pbs.org/nature es a http://www.pbs.org/nova videokon.
    Ugyanugy a balanak, sot meg kigyok is, osztoneik alapjan a kanok ugralnak egymasra, az ovulalo nosteny jeleneben, de SOHA egy sem kovet-el „anal-penetration”, sem B.J.-t.

    Ha nem ertelmezne azt ,talan Cris nyujt maganak felvilagositast az angol nyelvu kifejezeseken.

    De HA maganak lenne olyan bizonyiteka , kerem kozolje azt itten !!!

  • A cikk cime, a „Kover coming outja”, valojaban azt jelenti az itteni kifejezes alapjan, hogy Kover nyilvanosan bejelntette volna hogy homosexualis.

    Persze a magyar ertelemzese teljesen maskent veve.

  • Bendeguz79
    2019 május 20
    4:36 du.
    gizi téged ennyire izgat egy kis szex a kormosban? és milyen részleteket tudsz, hol kutakodsz? és milyen módszereid vannak?

    budzsu hahaha

  • Tüske Zsófia

    Bibi, orbán és a fidesz elsöprő győzelme csak arra lesz bizonyíték, mennyire elhülyültek a magyarok, hogy azokat küldik az unióba, akik már egy évtizede csonttá fosztják őket és kőgazdaggá tették azt a tanulatlan és gyilkos idiótát, (és mögötte a rabló vályogban született kisebbségit) akit nem maffiózónak tekintenek, hanem ügyesnek, mert képes volt munka nélkül lenyúlni az ország fejlesztésre szánt pénzét.
    (mert eb ura fakó, az eu nekünk nem királyunk – csak a lóvét lökje a csutinak)

  • Inkább Bibi
    2019 május 20
    1:40 du.

    Eltekintve attól, hogy a hozzászólásodnak semmi köze a Kövériánákhoz….
    Azt mondod, hogy amennyiben sikerül Orbánnak egy, az ország számára valójában eléggé irreleváns választáson, saccperkb 50%-os valós részvétel mellett többséget szerezni, akkor szentté is kell avatni.
    Nos. Hitler mellett állt ki a németek többsége annak idején. Beleértve a később pápává lett jugendistával (aki sosem kért ezért elnézést, ami egy emberi gesztusba belefért volna). Sztálin mögött egy akkor is (több)százmilliós birodalom volt.
    Így véleményed szerint tehát Hitler és Sztálin is pompás emberek, és a világbékét szolgáló zsenik voltak?

  • Bendeguz79
    Ha egy fogalmat nem tudsz értelmezni, ha valamiről nem tudsz, akkor legalább ne játszd az agyad (amit pár fillérért kilóra eladtál a megbízóidnak)

  • Tüske Zsófia
    2019 május 21
    2:14 de.
    Pardon, de én nem Orbán elsöprő győzelméről beszéltem, hanem arról, hogy vajon a nyugati ploletárok is őt majmolják-e(amit kétlek) vagy maguktól, a saját tapasztalataiktól kezdenek-e az EU megvesztegethetetlen vezéreiben aggasztó növekedéssel kételkedni! Másrészről miből gondolod, hogy Orbán szirénhangú ugatása felhallatszik az égig?

  • Andrew_s
    2019 május 21
    2:22 de.
    „Azt mondod, hogy amennyiben sikerül Orbánnak egy, az ország számára valójában eléggé irreleváns választáson, saccperkb 50%-os valós részvétel mellett többséget szerezni, akkor szentté is kell avatni.”

    Miből következtettél arra, hogy ezt a baromságot mondtam?
    Ha ezt a lejáratásomra ügyetlenül kifordított sunyi hazugságot a fenti hivatkozó kommentemből ide tudod idézni, akkor annyira meglepődnék, hogy még az utolsó kérdésedre is tisztelettel válaszolnék, ami egyébbként így hangzana: NEM!
    ( Hogy megnyugtassalak elárulom, az Orbánra való sanda hivatkozásom csak egy példázat volt arra, hogy még az orbánfertőzéstől mentes nagyoncivilizált nyugaton sem mindenki fogadja el(sőt egyre többen nem) azt a dogmát, hogy csak az Eu vezérkarának végbél szele illatos, míg a joggal szkeptikusoké penetráns, magyarul: messze nem Orbánon volt a hangsúly.)

  • „maguktól, a saját tapasztalataiktól kezdenek-e az EU megvesztegethetetlen vezéreiben aggasztó növekedéssel kételkedni!”

    Bibi, én úgy tudom, hogy az EU-nak választott vezetői vannak. Ha a „proletárok” kételkednek bennük, majd választanak mást. De lehet, hogy tévedek? Talán azok a választások még nincsenek előre lezsírozva, mint a mieink…

  • Inkább Bibi
    2019 május 21
    3:47 du.

    A lejáratásodra nem kell törekednem. Elég, ha olvassák olykor a beszólásaidat.
    1. az EU-s választások alacsony részvételűek.
    2. az alacsony részvétel általában kedvez a populistáknak.
    3. szerinted elsápaszó győzelmet fognak aratni a populisták, incl. Orbán. Mármint az ellenzéküket pofán verő győzelmet.
    4. ergo, ha a populisták, és köztük Orbán többséget szerez egy kisebbségből, ahogy a populista elvbarátai, akkor az EU-ben, és köztük Mo-on is eleve igazuk van?

  • Andrew_s
    2019 május 22
    5:34 de.

    „A lejáratásodra nem kell törekednem. Elég, ha olvassák olykor a beszólásaidat.”

    Ebben Neked nagyon igazad van, de a saját lejáratásommal úgy vagyok mint Cirano.
    Nem azt mondtam, hogy nyerni fognak a populisták, hanem azt hogy egyre többen vannak, amire nem elterelő(szintén populista) válaszokkal kellene reagálni, hanem az okokon elgondolkozni, főleg az EU vezérkarnak, mert ki fog csúszni kezéből az irányítás és akkor kénytelenek lesznek ők is nácizni meg rasszistázni, mint ahogy itt is sűrűn előfordul vélemény különbözőségek esetén.

  • Andrew_s
    2019 május 22
    5:34 de.

    Cyrano! Pardon!

  • ALMASI ALMA:

    Sajnos de igen teved.
    Az EU vezetoi NEM a lakossag szabad hatarozatai latal vannak valasztva egyenileg nevuk szerint !

    A lakossag csupan part-prefernciakat nyujthat, az az partokra adhatja jovahagyasaikat.

    Ami persze NEM VALASZTAS, csupan felhatalmazo jovahagyasnak mondhato.

    Ugy mint a birka, koveti azt amelynek a nyakan a kolomp.

    Csupan az altaluk letezheto politikai alattvaloik altal, inkabb mondhatnank ‘jovahagyva’. Mint az Europai Parlament. Amely partokat, s NEM nemzeteket kepvisel.

  • Az azért örömmel tölt el,hogy Ille pille….(és pár társa).tájékozatlan,hiteltelen,szánalmasan acsarkodó cikkeit még a normálisabb baloldali hozzászólók(Inkább Bibi,slapaj) is kritizálják,ami engem és a többséget igazol,a normális tárgyilagos többségről már nem is beszélve…..(Az ezért potitívum,hogy Endrey,Földes) legalább nem mocskolódik a hozzászólókkal,mint a jellemtelen és leépült Ille!

  • Bocs nem Endreyt,hanem Endre I.S. akartam írni!

  • Inkább Bibi!

    Az tény,hogy megmaradt fanatikus baloldalinak…de ugye ne aggódjon Orbán EU-s szereplése miatt,hanem a inkább a szánalmas ellenzék miatt,akikkel maga is szimpatizál…..

    Mellesleg nagyon szellemes volt az Orbán pénisz-csontjáról tett
    megjegyzése…..szerintem Illének a sajátján kellene „rágódnia”…!
    Na pá!

  • Amúgy javaslom Illének,hogy maradjon a KMH-nál(ahol még páran jegyzik..)de többnyire már lejáratta magát a többségnél,és a facebookon ne másokról hazudozzon,(amit kapásból cáfolni lehet !!!) ócsároljon feleslegesen és eredménytelenül,hanem a saját
    tévedéseit,hülyeségeit írja le,reklámozza,,meg esetleg azt,hogy is van a „péniszcsonkja”(pénisztcsont helyett!!!)

  • Boda Marcsi
    2019 május 22
    2:26 du.
    Egyik párttal sem szimpatizálok, mert nincs jelenleg olyan amelyik (kollektíve, nem csak magának) normális Magyarországot akarna, az összes csak a zsebét akarja megtömni, az újak is, csak még nem volt alkalmuk lelepleződni! Orbán egyébbként normálisnak indult(lehet hogy a látszat kedvéért, megtévesztésből?), de ma már nyugodtam kiállhatna az utca sarokra!

  • Inkább Bibi!

    Köszönöm a válaszod,bár abban messze nem értünk egyet,hogy
    Orbán kiállhatna az utcasarokra,ugyan miért?….. és hidd el,hogy nem vagyok fideszes alattvaló,(többször meg is írtam,!!!)de ugye neki van egyedül esélye (pártszimpatiától függetlenül!!),mert sem Ő sem az ország normális többsége nem akarja a kétes,veszélyes migránsok kötelező betelepítését,mint a többi , európai környező országok többsége sem,és jogosan!!!!
    Hát ennyi!

  • Inkább Bibi
    2019 május 22

    Marcsinak mindenki liberális, meg baloldali és hazaáruló, aki bírálni merészeli az Ő Istenét, Orbán Viktort és pártállami tolvaj rendszerét. De hát miért pont ebben ne tévedne, mikor nagyjából mindenben téved. 😀 Szemében Te is, én is, mindenki ballibsi, hazaáruló sorosbérenc. Mert ezt plántálják bele agyába – s szegény mivel gondolkodásra képtelen ezt fújja. Ennyira fussa tőle. Mekkorát téved szegénykém.

  • Boda Marcsi
    2019 május 22
    2:47 du.

    Érdekes.
    Eddig úgytudtuk hogy csak
    a számvitelhez nem ért ez az OIM*.
    Hát mostmeg kiderült az anatómiához sem.
    Hajj hajj..ezek a tudományok..nem neki valóak.
    Megmaradhatna a főzőkanálnál meg hogy vigye a padlásra
    a dagadt ruhákat.Ahhoz TALÁN ért.Vagy nem.Totál tökmindegy.

  • Boda Marcsi
    2019 május 22
    1:17 du.

    hehehe a spíné
    összetéveszti a jobb meg
    a balkezét.Biztosan kettö jobb keze
    van neki: A jobb meg a bal.Háát..végülis..
    amint látható rajta, azért csak el lehet vegetálni
    egy ilyen kisebb testi hibával.Mégha kissé ideges is tőle.

  • Slappajovics továris Bátyuska:

    Hallom bolseviki lettél.
    OIM* propagálja, ö meg -mint tudjuk-
    több, hiteles biztos forrásból informálódik.
    Háát pajtás..jól nézel most te ki!Kügyek egy Sztálin művet?
    Eleget tudtok már eddig is a téma körül, de mint Lenin mondta:
    ————-Tanulni Tanulni Tanulniiiiii !!!!———-

  • Bibis Elemér:
    Csak nem hogy visszatáncoltál Lenin tanaihoz,
    a Mussolini-féle államelméletek bűvköréből?
    Vagy a másik, mégrosszabbtól?
    (Nem mondom ki a Mein Kampfot olyan csúnyául hangzik)

    OIM* a jóltájékozott szipirtyótól olvasom itten hogy meg
    (vagy be) tértél ismét a Szervezetbe !

    Biztosan hatott rád a régi lánglelkű felszólítás ,
    még a Kúnbélától : ” BE A SZERVEZETBE „

  • Tüske Zsófi- Andrew_s – Bibi

    Mindannyian ugyanazt mondjátok, csak más megfogalmazásban.

    Végül is a mondandótok lényegével azonosulni tudok.

    A lényeg, hogy a volt keleti blokk népei sokkal fogékonyabbak a diktaturára. A mi generációnk benne élt, kényszerUlt azonosulni vele – a sok látszatszabadsággal, a velejéig ható, intézményesült korrupcióval, a látszat meghunyászkodásokkal – soroljam tovább?

    A nyugatibb államok háboru utáni generációja már egy liberális demokráciaba születet és nött fel, egyes országokban sikerrelépitettek ki szociális hálókat, gondoskodást.

    Ez az amit az elmult évtizedtöl kezdve tönkre akarnak tenni, igy szabditották rá az unióra a menekült-hullámot.

    Igenis megfontolt, elöre eltervezett szándékkal, amit Moszkvában agyaltak ki.
    Nyilván nem egyedül szülte meg Putyin az ördögi tervet.

    És nyilván kellenek hozzá korrupt, aljas közremüködök is.

    A menekültbalhéval egyre több embert sikerül a hisztéria befolyása alá vonni nyugaton is.
    Velejéig korruptakat pedig ott sem oly nehéz találni, akik boldogan elvállaják a vezetést – csak mindenkinek meg van az ára

  • Utoljára Bendeguz!
    Ném meg a bonobokrol barmilyen dokumentumfilmet, mindben hangsulyos helyen szerepel, h mindenki mindenkivel sexel.

    Az eu-s valasztasokon nagy eselye van, h a populistak, lb. O1g partja jol fog szerepelni, mert pl. Magyaro-on o1g visszafogta a váĺasztasi kampanyt, tehat a mersekeltek es akik nemigazan elkotelezettek a politikaban, nem mennek el szavazni!
    Jo, ha 20% koruli lesz a reszvetel! Nincs is valasztasi hangulat! Fiam kulfoldon azt sem tudja, hol es mire tudna szavazni!
    Az o1g-fanatikusokon kivul csak az igazan tudatosak mennek el, igy erheto el kis reszvetelnel látszatra a sikerük!
    Ha nálunk is kotelezo lenne szavazni, biztos toredeke eredmenytv ernenek el!

    Nem is lehet erzekelni, h valasztasok lesznek. Az utcakon csak o1g plakatai vannak! Ez NEM SZABAD VÁLASZTÁS!
    A szabad valasztas kriteriuma, az ismerethez valo hozzajutas lehetosege, az egyenlo propaganda lehetosege!
    Egyik sem valosult meg!

  • Inkább Bibi
    2019 május 22
    9:21 de.

    Nagy az orrod? 🙂
    Amúgy érteni vélem.
    Viszont nálunk ez már hagyomány. Mármint a nácizás. Az EU-ba való belépés előkészítésekor (by FIDESZ Boda kedvéért), pont ezzel manipulálták a népszavazást.
    A pupolizmus térnyerésének az okai elég nyilvánvalóak. De az okokból a hideg vagy meleg (polgár)háborún kívül is van kiút. Alkalmasint pont az a birodalmasodás (is), ami ellen a populisták ágálnak. A saját kis posványuk érdekében. Amely út végén szinte mindig egy háború volt eddig a végállomás. Akár azért is, mert olyan szintű lokális deprivációk alakultak ki, amin már nem tudtak urrá lenni a vezetők.

  • Boda Marcsi
    2019 május 22
    2:26 du.

    Te roppant nagyon ostoba. Tudod mi a péniszcsont? Az emberben hol van szerinted?
    Eh…. Szóra sem vagy érdemes szinte. Kérd a felmentésedet vagy cserédet a trolltartódtól, mert nagyon kezdesz kiesni a formából.

  • Boda Marcsi
    2019 május 22
    1:17 du.

    Szeriunted ez az írás acsarkodó.
    Tedd már meg, hogy melyik tényszerű állításával nem értesz egyet, és megindoklod, hogy miért.
    Kövér kijelentése a jobboldali médiákokban is megjelent.
    Kövérnek tudhatóan van gyereke
    Az elfojtott frusztrációk ismerten extra reakciókkal szoktak kitörni. Nem egy esetben éppen az elfojtás tárgyát támadva.

    Acsarogjál nyugodtan, de legalább kíséreld meg a gondolkodást.
    Értem, hogy szerinted a Fidesz kitart a holtodig és akkor betanított trollként még eléldegélhetsz egy darabig. De mi van, ha mégsem. Vagy simán lapátra kerülsz alulteljesítés miatt?

  • Kedves Bendeguz, én nagyon helyeslem, ha pártokra (vagyis politikai gondolatokra és irányelvekre) szavazhatok, nem pedig egy snájdig, festettszőke atyuskára :D. A NEMZETEKRŐL már nem is beszélve.

  • Tudja, kedves Bendeguz, a „nemzet” egy nem létező dolog a valóságban. Egy üres fikció.

  • Gabriel
    2019 május 22
    6:39 du.

    a molyok kirágták és az egerek szétcincálták ezt az izédet is… bizonyítékod nincs? mondjuk neked kinőtt…. tőle, vagy lelohadt…., vagy leesett magától….? vagy akármi és hogyan csinálták? elölről vagy hátulról? és mi volt közben? Etel? na jó szóval valami bővebbet hogy el is ájuljak a röhögéstől… szegény valóság …ha ismernéd… olyan bájos, meg kedves és édesded meg pufók…

    kkk

  • Kedves Almasi Alma;

    Nagyszeru, ha maga boldog es megelegedett hogy csupan valami part nevere szavazhat, ill. adhatja jovahagyasat.
    Hogy amodon egy fel-maroknyi politikus a sajat onzo-ohajaik alapjan intezhetnek mindent.

    De megelgedettsege eltorlo minden jogat barmi panaszokra!

    De mi lessz azok jogaival akik azt a demokratikus modszerek alapjan kivannak ???

    Mind masoknak nem letezzhetne jogaik ???

    A NEMZET elven.
    a „NEMZET” az csupan egy irott vagy kiejtett szo.

    A polgarai jelentik minden nemzet letet, s nem csak jelent de jovojet is.

    Mi lessz majd a maga „nemzete’ jovoje?
    Amig csupan a multukba ohajtanak maradni ,sot minden reszleteikben arra visszaterni ???

  • No de Andrew,hová lett a humorod? Nem akarod érteni amit írtam?
    :Ille egy „töketlen” szánalmas alak!!!!

    Almásy!

    Hát nagyon bemutatkoztál(de ugye nem előszőr…)feltetted az ‘i”re a pontot……tájékoztatlak: a nemzet igenis létezik,nem fikció!!!!
    Szerencsére te,meg a hasonlóan gondolkodók vagytok kisebbségben ,pártjaitok hasonló képviselői lassan eltünnek a süllyesztőben,de jobb ha tudod azért vannak normális,tisztességes baloldaliak is
    szép számmal!

  • Visszanéztem egyes észlény „hazafiak” hozzászólásait….. nos,rájöttem,hogy szegény HunCanada nem képes leállni…,elszakadni tőlem…meg,hogy Geyzát(a főmunkatársat..) valószínűleg kiengedték a diliházból-mivel a gyógyulására semmi esély-….kár,mert kezdtem!, örülni az utóbbi időben,hogy eltünt….
    Javaslat:
    A „kinti hazafiak”maradjanak ott ahol vannak….az itthoni hasonlók meg utazzanak ki hozzájuk,vagy Brüsszelbe….!
    Tisztább lesz itthon a levegő,meg azért sem fognak hiányozni,mert egyre több kint dolgozó magyar jön haza a családtámogatás,a babaváró kötvény,az emelkedő bérek,és főleg
    a biztonság miatt
    Amúgy szerencsétlen Andrew nem fogta fel,hogy Ille „altestével” nem én kezdtem foglalkozni,csupán reagáltam!
    Na ennyi!

  • 666 BOBONO’

    Bizonyitakokat kerem , bizonyitekat, NEM valotlansgainak ismetleset !!!

    Az allatvilagban nem letezik homosexualitas mert homosexialitas NEM BIOLOGIAI !!!!!!!!!!!

    Azt tudom tanitottak meg a magyaroszagi iskolak biologia orakon is.

    Homosexualitas az emberi-lenyek esetebn nemi fizikai hianyossag, rendszerint hormonal hianyossag, ugy mint kopaszsag, s az psychologiai kovetekezmenyei alapjan kovetkeztet bizonyos rendellenes kepzeletbeli ohajokat.

    Az allati-fajok, igen mind, nincsen ertelmuk a fajaik reprodukacios tettein !!!
    Csupan osztoneik alapjan regalanak a korulottuk torteno esetkre.

    Mint a ovullalo-nosteny jelene.
    Amint annak szagara reagalnak mind a kozelben levo kanok.
    S osztoneik alapjan, minden tudatok ertelemzesek-hianyaban imitaljak meg a tobbi kanok eseteben is, sot meg kozelbenlevo elettelen targyakra is ugranak es kovetik tudatlanul osztoneiket.

    De HA maganak van bizopnyiteka mint allitotta ismetelten, hogy kan-allatok nem csak imitaljak teremszetes kozosulesi mozgasaikat, hanem valoban kozosulnek mas kanokkal, az un „annal-sex” , vagy „felacio-szex” kerem kozolje azt itten !!!!!!!!!!

    Sot ha lenne bizonyiteka, kerem kozolje azt a koz-mediakon is !!!

    Minden vilagszerti homosexual egyenket, egyletek, szervezetek tagjait maga igen boldogga tenne !!!.

  • Boda Marcsi
    2019 május 23
    1:28 du.

    Marcsi, amíg nem beszél igazat, hazudozik, a kérdésekre nem válaszol, csak kijelent majd mint aki jól végezte dolgát elmenekül addig engedtessék meg, hogy ezt szóvá tegyem vagy cáfoljam az ökörségeit és maga viselje a hazudozásainak következményeit azt, hogy a végeláthatatlan hülyeségeit a szemére hányom!

  • Rodeo11
    2019 május 23
    10:12 de.

    a bizonyiték pontosan a te görcsös tagadásod…

    Kössssz….

    mit csináljak, ha mindig feladod a labdát? 🙂 🙂 🙂

    ja van még …másik is 🙂 🙂 🙂

    szóval halljuk csak, mi is a valóság?

  • ALMASI ALMA:

    Nagyon elcsodalkoztat, tudva hogy maga ‘nem tavaszi-csirke’ mar, s allitolagosan oktatonak, kepzett tanarnak allitja magat, de nem latja be, hogy HA a demokratikus modszer alapjan, mafuk a szavazo lakosssaguk szabadon donthetne ,hogy kit biznanak meg egyenileg, nevszerint dontve minden koz-poziciokra, mint;

    jarasi, megyei varosu tanacs-tagoknak, polgarmestereknek,

    varosi, jarasi, megyei, nemzeti ugyeszeikenk,

    adoszedoiknek, vagyon-felbecsloiknek,

    adoszedoiknek, valasztasi-felugyeloiknek,

    biraiknak, fellebbezesi, es legefelsobb birakiknak,

    rendorfonikeiknek,

    iskola-bizotsagi, kozmuvek-vilany-viz-gaz, stb bizttsagi tagoknak,

    a lakossag alatali kozvetlen torvenyhozas, alkotmany modositas, stb.

    Talan belathatna, hogy sem a Fidesz, sem egyettlen part nem elvezhetne monopoliumot onmkenyesen a lakossag sajat ohajaik, meglatasaik , donteseik ellenere uralkodni !!!

    Felnott egyenek alapveto jogai sajat eletuk iranyitasa.
    Ezer esztendo utan talan megerdemelhetnek azt .

    Na de az rettenetes lenne robbelnek,legalabb is amint az itteni olvasok bizonyitjak soraikkal.

  • Boda Marcsi
    2019 május 22
    2:47 du.

    nem kell kapásból cáfolni, nyugodtan nekiveselkedhet a részletes, alapos cáfolatnak. van itt hely és idő is. nos?

  • „Nagyszeru, ha maga boldog es megelegedett hogy csupan valami part nevere szavazhat, ill. adhatja jovahagyasat.
    Hogy amodon egy fel-maroknyi politikus a sajat onzo-ohajaik alapjan intezhetnek mindent.”

    kedves bendeguz, nyilván már észrevetted, hogy ritkán válaszolok neked. Ennek általában az az oka, hogy sokszor el sem olvaslak, ha fáradt vagyok, mert nincs erőm a blődségeidet bogozgatni. De most kivételesen válaszolok.

    Ha valakit személy szerint választok, akkor „atyuskát” választok, akit a politikai reklámok ajánlgatnak nekem, de nem valószínű, hogy személyesen is ismerném. És egy választott személy mögött nincs semmiféle garancia.

    Ha pártot választok, akkor egy olyan embercsoportra szavazok, amelynek ismerem a közös múltját, hibáikat, erényeiket, és a programjukat, vagyis azt, hogy mit akarnak csinálni. És feltételezem, hogy ők, saját felelősségük tudatában olyan személyt választanak kormányfőnek, akit ők ismernek, és ők garanciát is vállalnak érte.

    Persze pártban is, egyénben is csalódhatok. Ilyenkor mindkét esetben nincs más hátra, mint hogy legközelebb mást választok.

    Nem tudom, érthető volt-e számodra, amit írtam… De mindegy, ennyi fáradságot megért a részemről, különösen így szavazások előtt…

  • 666;

    Abban teljesen igaza van, hogy NEM valasztas lessz, hanem csak jovagyasaik maguk a 9 kulombozo parvezetok donteseinek.

    pl.Egy most eretsegi elott allo diak, Kalo Daniel, akit a diak szovetsege visszautasitott, de az MSZP felkerte hogy lenne-e majd az MSZP EP kepviseloje.

    S a fiu az MSZP kepviselo jeloltje az EP-be.

    Ismeri a fiut ????

    Talam Alma kedveli az ilyesmifeleket?

  • Gabriel
    2019 május 23
    8:31 du.

    nem írok többé valóságot… sem neked… egyébként nem píszí, és a cenzor rendre kitörli
    bruhahaha

    a „legjobb esetben” nem értek veled egyet semmiben!

  • HunCanada
    2019 május 23
    6:20 du.

    Ne a szemére hánnyál neki DDDDD
    Hánnyad hátba. Had röhögjenek rajta az utcán.

  • Rodeo11
    2019 május 24
    12:53 du.

    Eddig sem írtál valóságot,
    úgyhogy nagy veszteség nem ér minket…

  • Boda Marcsi
    2019 május 23
    1:28 du.

    Mit kíván, hülye idegen?

    /Rejtő/

  • Bocsanat, a fiatal diak nevet hibasan gepeltem;

    Neve KALLO DANIEL, es 19 eves, tehat nagykoru.

    https;//24.hu/belfold/2019/05/23/kallo-daniel-mszp-ep-valsztas

  • Valaszoltam ALMASI soraira reszletesen, de a kedves cenzor megsemmisitette.

    Ketsegtelenul, a demokratikus modszer, ill. a nepi-onkormanyzas es minden kozossegi ugyek hatarozatai nem egyszeru mint alavetni ekletuket masok korlatlan hatarozatainak.

    A nepi-onkormanyzas jelentos es allando figyelemt, idot es onallosagot kovetel.
    Ismertetni magukat minden esemenyekkel, lehetosegekkel, jelentos civik-ismertseg es az allando egyuttmukodes szukseges. Mint a kozgyuleseken valo reszveteleik.

    S az egyedulli elonye, hogy a lakossag hatarozhat a sajat eletuk, kozosseguk es nemzetuk mukodesen es jovojen.

    Persze amodon keves lehetoseg marad masokat vadolni vetkeikert.
    Akik arra nem hajlkandok, ketsegtelenul nem erdemlik azt.

  • Bendeguz79
    2019 május 24
    2:31 du.
    Végignéztem az Echo tv méltán betíltott riportját és azt vontam le belőle, hogy ez a fiú sokkal értelmesebb, szalonképesebb és őszintébb, mint az eddig politikai pártok által kihasznált, újítani szándékozó rebellisek, de kár volt Neki politikailag is elköteleződnie, mert ha politikailag rosszul teljesít, akkor ugyanúgy magára hagyják és felmosórongy lesz mint nagy elődei. Mellesleg azt nem vette észre, hogy a 6. EP hellyel való kecsegtetés egy huncut mézesmadzag, mert esélye sincs rá? Amúgy sok mindenben igaza van, viszont a riporter aggasztóan pofátlan és elkötelezetten véleményirányító volt, ami egy média munkásnál kizáró oknak kéne lenni! Helyén van még?

  • BIBI;

    A maga meggyozodese alapjan Daniel „szalonkepesebb”-nek veli meg ket-nappal a valsztasok elott.

    De azzal maga nem azt bizonyitja, hogy minden szavazonak inkabb szabad-lehetosege lehetne onalloan hatarozni hogy kit velne „szalonkepesebbenek” mint azt a hazug politikra bizni ???

    Lenyegeben , hogy miert nem bizhatnanak a szavazo-lakossag itelo kepesen azt minden szavazonak onmaga eldonteni ???

    Miert van szukseguk a szavazokat mint tudatlan kis-gyerekeket velni, akiket nem lehetne megbizni onaloan hatarozataik alapjan donteni a sajat eletuk es tarsadalmuk lehetosegeeit korlatlanul es szabadon hatarozni ???????????????????

  • Geyza
    2019 május 24
    2:11 du.

    nem kell nekem semmit sem írnom, már „beköszönt” a valóság hozzád és még csak nem is kopogott, ajtóstól jött … ilyen a demokrácia amikor álruhában csatangol pávatollakkal a seggében tipegve és kuncogva

  • Bendeguz79
    2019 május 24
    7:08 du.
    Na, amit ebből megértettem, avval maximálisan egyetértek. Én egyébbként úgy vélem, hogy a szavazók nagyobb része politikától laikusan adja oda a voksát, hasra ütésre, mert kevés ideje marad a keserves létfentartás mellett a politika nevű uri huncutságra, pedig ezt is olyan komolyan kellene venni mint a pénzügyi alapismereteket, hogy ne szarhassanak ilyen lezseren a fejünkre!

  • BIBI’

    Nem elek ottan, de amiket olvasok a weben, a magyarlakossag, legalabb is egy bizonyos resze, jelentosen figyelmet fordit a koz-ugyek intezesen.

    Sajnos, hogy nem letezik szabad lehetoseguk annak alapjan hatarozni es donteni a kozugyeik intezesere calalkozo egyenek valasztasat szabadon a lakossag sajat hatarozatai alapjan.
    s NEM a politikusok hatrozatait jovahagyni.

    Az egyedulli „valaszztas” a lakossag szamara, nem szavazni, vagy elfogadni a politikusok donteseit.

  • Bendeguz79
    2019 május 25
    3:46 du.
    „Az egyedulli “valaszztas” a lakossag szamara, nem szavazni…..”

    Na, szerintem ez lenne a legnagyobb baromság, mert akkor azt hihetnék, hogy minden rájuk van bízva és azt csinálhatnak amit akarnak!

  • Orsós Elemér

    Inkább Bibi
    2019 május 20
    1:40 du.
    Tisztelt Urak, elnézést kérek! Én estem pofára!