A Fidesz az egyetlen párt, amely nem volt hajlandó emlékezni Trianonra

2020 május 26 9:17 de.43 hozzászólás

Vajon emlékeznek-e még arra a Fidesz hívei – határokon innen és túl –, hogy Orbán Viktor és a Fidesz 1990. június 4-én kivonult a parlamenti ülésteremből a trianoni megemlékezés egyperces néma gyászszünete alatt? Nem a baloldali MSZP tartotta kínosnak és károsnak megemlékezni a trianoni döntés 70. évfordulójáról, nem a ma nemzetellenesnek nevezett és hazaárulónak hazudott Szabad Demokraták Szövetsége, hanem Orbán Viktor pártja hagyta ott a megemlékezést.

A korabeli parlamenti jegyzőkönyvbe aznap a következőket jegyezték fel:

„Elnök: Tisztelt Képviselőtársaim! Több oldalról fordultak hozzám képviselőtársaim, hogy a mai napon emlékezzünk meg a számunkra oly tragikus trianoni béke 70. évfordulójáról egyperces néma felállással. Kérem képviselőtársaimat, álljunk fel! (Egyperces néma felállás, a FIDESZ képviselői kivonulnak.) Köszönöm szépen.”

A parlament akkori elnökét Szabad Györgynek, Magyarország miniszterelnökét Antall Józsefnek hívták. A Fidesz frakció üléstermet elhagyó tagjai között – mások mellett – ott volt Orbán Viktor, Kövér László és Áder János. A liberális Fidesz, amelynek vezetőjét, Orbán Viktort 1992-ben a Liberális Internacionálé alelnökévé, majd 1993-ban a szervezet végrehajtó bizottságának tagjává választották, akkor még nacionalista megnyilvánulásnak tartott mindent, ami a trianoni döntésre emlékeztet.

43 hozzászólás

  • györgy molnár

    Primitív barmoktól mit vártok….Le sem tudják írni, hogy Trianon…..

  • Göllner András

    „A liberális Fidesz, amelynek vezetőjét, Orbán Viktort 1992-ben a Liberális Internacionálé alelnökévé, majd 1993-ban a szervezet végrehajtó bizottságának tagjává választották, akkor még nacionalista megnyilvánulásnak tartott mindent, ami a trianoni döntésre emlékeztet.”

    Az urnáknál elszenvedett többszörös seggbe rúgás után tanulta meg a három szobatárs, KISZ titkár, hogy tankok és géppisztolyok hiányában nem a liberálisok hanem az egyház nyelvén lehet leghatékonyabban hülyét csinálni a magyarokból. Ezen a nyelven lehet a zsebükben turkálni, védőszárnyuk alatt, valosággá varázsolni azt ami csak egy illúzió, és ez által megfosztani egy népet mindenétől, vagyonától, becsületétől, nemzetközi tekintélyétől. Alattuk, Magyarország valóban jobban teljesít.

  • Na, ja változnak az idők.

    Az egykori kis nyilasokból nagy kommunisták, az egykori kis kommunistákból (pld. a kisz-ista Ferinkből) nagytőkések, az egykori liberálisokból (pld. Orbán) nemzeti konzervatívok lettek.

    Semmi meglepi, nincs itt semmi látni való, mindenki haza mehet-:)

  • Orsós Elemér

    Tisztelt Föld S. Úr, le a kalappal!

  • Változnak az idők kéremszépen.
    Nézzünk kicsit előrébbre:

    ********************

    A 2525. évben
    Ha él még egyáltalán férfi
    Ha akad még női túlélő
    Akik megkeresik egymást

    A 3535. évben
    Nem kell igazat mondani, nem lesz hazugság
    Minden amit gondolsz, teszel és mondasz,
    Benne lesz az aznap bevett tablettádban.

    A 4545. évben
    Nem kellenek neked sem fogak, sem szemek
    Nem találsz semmit, amit megrágj
    Soha senki nem fog rád nézni

    Az 5555. évben
    A karjaid ernyedten lógnak az oldaladon
    Lábakra sem lesz semmi szükséged
    A gépek tesznek meg majd mindent érted

    A 6565. évben
    Nem lesz szükség férjre, sem feleségre
    Majd kiveszed a fiad, és a lányodat is
    Egy hosszú üvegcső végéből

    A 7510. évben
    Ha Isten eljön, hogy mit kellene tenni, addigra
    Talán körülnéz magán, és azt mondja,
    Azt hiszem eljött az ítéletnap ideje

    A 8510. évben
    Isten meg fogja rázni a hatalmas fejét
    Egyszer azt mondja elégedett, hogy itt élt ember
    Vagy azt, hogy szakítsuk le és kezdjük újra

    A 9595. évben
    Csodálkoznék azon, ha életben maradna az ember
    Aki elvesz mindent, amit az öreg föld adhat
    És ő nem tesz semmit vissza

    Most 10.000 év elteltével
    Amikor az ember billió könnyet elhullatott
    Azért, amit ő soha nem tudott
    Most az ember uralmán keresztül
    De a véget nem érő éjszakákon át
    A csillagfény ragyogásával
    Olyan nagyon messze van
    Lehetséges, hogy csak tegnap volt

    A 2525. évben
    Ha él még egyáltalán férfi
    Ha él még nő aki képes túlélni
    Akkor ők egymásra találnak

    A 3535. évben
    Nem kell igazat mondani, nem lesz hazugság
    Minden amit gondolsz, teszel és mondasz,
    Benne lesz az aznap bevett tablettádban…

    (A dal elhalkul…)

    https://www.youtube.com/watch?v=zKQfxi8V5FA

    **************************

    Úgytűnik Zager és Evans víziója jóval korábban következik be..
    Pedig viszonylag egész jó kis Emberiség volt…kár érte..

  • Na…ne,
    Magyarországnak nemzetközi tekintélye?Rablógyilkosok becsülete? Vagyon,igen.a zsidóktól valóban nagy vagyont lehetett begyűjteni.

  • Ez is szégyenteljes. De az is, hogy a Fidesz az egyetlen kormánypárt amely az ország önkormányzataitól elvesz, és nem inkább plusz forrásokkal segíti őket. Ilyen a világon nincs, csak ebben a barbár vezetésű ál-nemzeti tolvaj országban.
    Persze a saját polgármesterei által irányított önkormányzatokat hallgatólagosan később kompenzálja, a többieket pedig nyomorgatja milliárdos tételekben (pl gépjárműadó, iparűzési adó elvételével, illetve több más teher és hozzájárulás felróvásával). Amelyek így kénytelenek továbbhárítani a lakosság felé a terheket. ENNYIRE NEMZETI ez a kormány, hogy saját állampolgáraival cseszik ki, mégpedig büntetésből, hogy nem rájuk szavaztak tavaly.

    Eközben Orbán oligarchái az elmúlt két hónap rendkívüli felhatalmazása közepette azeddigieknél is rekord mértékben gazdagodtak, vagyis lopták el a nemzeti vagyont a magyar miniszterelnök családi és baráti körei.

  • Földes cikkének a címe:
    „A fidesz az egyetlen párt amely nem volt hajlandó emlékezni
    „trianonra” (az utóbbi idézőjel önkényes).

    1) A száz évvel ezelőtti, elsősorban francia-agyhatalmi arroganciával Magyarországra kényszerített – alapvetően igazságtalan – „béke”-diktátumra sokkal nagyobb mértékű emlékezésre lenne szükség, a fidesz- és az összes parlamenti párt részéről.
    2) Karinty írta/mondta: „Magyar az, akinek fáj „trianon”.

  • Orsós Elemér

    HunCanada
    2020 május 27
    6:30 de.
    Igazad van, DE most a Fidesz Trianon akkori megtagadása és a mostani ki- és felhasználása a téma!!! Magyarul, létezik-e ennél nagyobb gerinc ferdűlés!?!?

  • gyuri10
    2020 május 26
    4:32 du.

    Figyi:
    egy kérdés.
    te télleg és öszintén:
    Amikor így fröcccsmentesz egyet,
    nem szokta a savas nyálad kimarni a nadrágod szárát?

  • Geyza
    2020 május 26
    4:03 du.

    Változnak az idők kéremszépen.
    Nézzünk kicsit előrébbre:

    ********************

    „A 2525. évben…..”

    ———————-

    Hát igen, micsoda remek jó szám volt ez (is) már sok-sok éve nem hallottam, de most juszt és meghallgatom! -:)))

    Gimis koromban volt, hogy egész álló nap csak ezt hallgattam, ha véget ért, vissza pörgettem a tekerős Philips magnómon és kezdtem újra – szegény anyukám, már a fejét fogta, és esküdözött, a végére jár, meddig bírom még – de ő unta meg előbb!

  • Mivel tisztan latva, hogy nehanyak kivaltsagos joga tobb hozzaszoollasokat nyujtani ugyan azon alanyon, hat megprobalom, hatha talan a foszerkeszto hajlnado lenne engem is egyenloen velni.

    Sajnalom, de ezen a cikken is meg kell hogy ismeteljem hozzaszollasomat ami az Orban „cigany” leten veltem.

    S az, hogy ha az allitas valo lenne, ketsegtelenul a Fideszes parlamenti kepviselok Europa LEG liberalisabb, nyilt-gondolkudasu es oszinte-tisztessegesebb meglatast bizonyitottak.

    Nunius 4-i nemzeti nnepenek kellene lenni Magyartoszagon is es mind a szomszedos nemzetekben, melyek 1920 Junius 4-en nyertek el valoban hivatalosan vilagszertei alapon elismerve nemzeti fuggetlensegeiket as Habsburg Birodalom egyoldalu, onkenyes hatalmatol.

    S inkabb tanulnanak a szomszedos nepektol.
    Mint pl. az Osztrakoktol.
    Akik teljessegeben veget vetetek a Habsburg-csalad sok szaz-eves onkenyes uralamanak.

    Eluztek oket Ausztriabol, s meg kesobbi utodaik sem lephetnek Osztrak foldre meg latogatoban sem.

    Az talan tulzasnak velheto az egyeni szabadsag elleni tetteke alapjan, de a magyrok meg sem hajlandok a sajat ugyeiket intezni a nemzet lakossai alatal dontve.

    Miert soha semmi vita azon itten ????
    S miert ellenzik meg annak emliteset is itten az olvasok sokai????

  • Orsós Elemér
    2020 május 27
    8:42 de.

    Sajnos, látod, hogy létezik. :\ Számomra mind a két téma felér külön-külön is egy-egy hazaárulással. Persze ez a szó el van csépelve, de próbáljuk nem elcsépelten, a tartalmában értelmezni, hogy bizony ilyen emberek bitorolják a hatalmat és a javakat a magyarok felett.

  • Besancon
    2020 május 27
    10:56 de.

    Nem szabad „elcsépelni” az ilyesmit..
    Én 35-40 évek óta mindig élvezem ha hallom.
    Van még pár ilyen a gyűjteményemben.

  • Ferenct
    2020 május 27
    7:46 de.

    Viszont Karinthy sem mondott olyat, higy csak az a magyar, aki napont vonyítva üli emiatt körbe a múltba révedők tábortüzét. Mint a Csontbrigád tagjai.

  • Orsós Elemér

    Bendeguz79
    2020 május 27
    12:30 du

    Kedves komám, hagyjuk már ezt a cigányozást, mert speciel ha jól végezné a dolgát, még azt is megbocsátanám neki, ha samesz helyett diktátor lenne. Másrészről meg szerintem azért csak ne legyél annyira elájulva az osztrákoktól, mert a Habsburgoktól sem önszántukból szabadultak meg 638 év ragaszkodás után, viszont a még náluk is nagyobb gazembereknek meg örömtől könnyezve tapsikolták véresre a tenyerüket 1938-ban. Mellesleg elég pikáns hogy, a Habsburgok Ausztriai labdába rugását IV. (Kun) Béla magyar király morvamezei segítségével érték el 1278-ban, amit nem sokkal később gyarmatosítással háláltak meg! 😀

  • Geyza
    2020 május 27
    1:43 du.

    Besancon
    2020 május 27
    10:56 de.

    Nem szabad “elcsépelni” az ilyesmit..
    Én 35-40 évek óta mindig élvezem ha hallom.
    Van még pár ilyen a gyűjteményemben.

    —————————
    Engem érdekel a gyűjteményedet – nagyon kíváncsi vagyok miket hallgattál ! -:)))
    Nekem is van jó pár, amit annak idején „ronggyá” hallgattam, ám azóta sem tudtam megunni, ma ugyanúgy „levesz a lábamról!” Ha sokat ülök a gépnél, vagy hosszabb lélegzetű monoton munkám van, mindig a fülemen a hallgató!

  • ORSOS:

    Ti allitottatok hogy Orban cigany, es azon csak elorehaladott meglatasomat nyilvanitottam.
    Ti itelitek, gyulolotek es megalazzatok oket minden vonalaon ma is.

    Ami a Habsbugokat illeti Magyarorszag folotti hatalmikat az Ottoman hadak kivonulasa utan nyertek es a reg-igert hazassag alaklmazasaval.

    Hitler hadai elfoglalatakm Austriat 1938-tavaszan.
    A PM-et meggyilkoltak.
    Nem altak ellent fegyveresen, elsokben mert nem voltak kepesek, masodik belatva hogy az csupan egy ketnapi verfurdo lett volna.

    Bar mit is almodoznal,mind az is bizonyitek ,hogy logikusabbak, ertelmesebbek es amodon sokeresebbek.

    Miert allandoan visszautasitjatok tanulni bar mit is az eletben, csupan az allando gyulokodes es ellensegeskedes kidarcait kovetotek?????

    Na arra regalaj egyszer minden egyeni gyalazkodasaid hianyaval!!!!!

  • Besancon
    2020 május 27
    4:38 du.

    Hát ettől halok meg például mind a mai napig, a hatvanas évek óta:

    https://www.youtube.com/watch?v=dnqxbdnzlhw

    vagy ez:

    https://www.youtube.com/watch?v=4S7PLeFycqU

    meg ez:

    https://www.youtube.com/watch?v=qJFVPxBpezk

    ez is
    https://www.youtube.com/watch?v=WaVa6MjP9w4

    Sonny Bonoból később politikus lett de meghalt autóbalesetben.
    Már el voltak rég válva de -mint irták- eléggé megviselte Cher.-t

    És ez az örök dal:
    (Minden motor-rider imádott nótája)
    https://www.youtube.com/watch?v=oTeUdJky9rY

    Végül álljon itt kettő Eric-től:
    Aki ugyan nem volt se szép sem daliás, de mikor megszólalt megszünt minden más csak a dal volt:
    https://www.youtube.com/watch?v=Bw7RTUEZMyg
    https://www.youtube.com/watch?v=0S719TyegNU

    Ez utóbbit ANNYIRA lehetetlenség megtalálni a Youtube.-n, hogy idáig csak 270 -en látták. Rádióban is egyszer ment le kb 20 éve de a kezem épp a magnó gombján volt.Az eleje azé kicsit lemaradt 😀

    Namegmégegy ráadás:
    https://www.youtube.com/watch?v=yBwY-Cb1P2I

    John Leyton-t nem lehet nem szeretni bár a dal régebbi mint a videóban lévő valós események

  • Orsós Elemér

    Bendeguz79
    2020 május 28
    9:02 de.

    Na ne hülyéskedj, megcáfolhatatlan száraz tényeket közöltem, ha ez gyalázkodás volt, akkor megeszem a kalapodat! (Igazándiból Te „gyalázkodsz” bennünket, pedig legalább 60 éve fingod sincs róla hogy, hogyan élünk, ezért nyomorban és erkölcsi-, rasszista-, politikai fertőben fetrengőnek képzelsz bennünket a „független médiád” általi értesüléseid alapján, pedig szívesen megkínálnálak itt e pokolban lévő düledező viskómban egy általam készített fenséges bográcsos birka- vagy marhapörkölttel(disznóval nem, mert felettébb tapintatos vagyok!) és szabadon választott valódi biogyümölcsből készített minőségi pálinkával, akár heteken keresztül is, ha volna bátorságod Magyarországra jönni és megtapasztalni a mi elmaradott, bronzkori körülményeinket és állítólagos idegengyűlöletünket!!! 😀 😀 😀 )

  • Orsós Elemér

    Geyza
    2020 május 28
    10:43 de.

    Na Geyza, ehhez mit szólsz:
    https://www.youtube.com/watch?v=jTbvJ-bYPh8
    Erősen gyanítom hogy, ez még Göllner Úrnak is tetszik!

  • Orsós Elemér

    Erről most kifejezetten Göllner Úr véleményére lennék kíváncsi!
    (Sajnos csak a mai napon fedeztem fel őket!)
    https://www.youtube.com/watch?v=iKSSQUgEiys

  • Ne komolytalankodj Elemér csak nem képzeled hogy ne ismerném mikor megvan lemezen is!

    Az alábbi borítóju nagylemezt őrizgetem immáron 50 éve:

    https://www.youtube.com/watch?v=I5XNzF6FTMU&list=RDI5XNzF6FTMU&start_radio=1

    Én spec még az Animals idökbeli nótákat kedvelem.

  • Orsós Elemér

    Geyza
    2020 május 28
    7:09 du.

    Pardon, pardod én csak a -szerintem fantasztikus- War nevű együttesre akartam felhívni a figyelmet, mert Ők most kerültek először a figyelmembe! 😀

  • Besancon:

    ÉS hát ez itt !

    Akkor adta elő a The Tornados együttes,
    amikor az amerikaiak fellőtték az első polgári
    rendeltetésű satellitájukat ami 1 TV csatornát,
    vagy jónéhány telefon csatornát tudott továbbítani
    az Atlanti Óceánon át.

    Ez a nóta
    a Telstar-1 tiszteletére készült
    és benn van a szívem csücskében már csak
    a szakmai múltam miatt is:

    https://www.youtube.com/watch?v=ryrEPzsx1gQ

    És itt van egy kicsit „felfésült” változatban is:

    https://www.youtube.com/watch?v=WPDvsLSnUGc

  • geyza,
    a Tornados műsorai itt is,mint mindenkor nagyon jók.Azt azért nem értem,valóban kitűnő számaiknak mi köze a Trianonhoz vagy a fityeszhez. Erről az a vicc jut eszembe,hogy valaki megkérdezi a villamoson:Elnézést,hány óra van?-Szerda,és a kőrút és Király utca sarkához érünk most.-Köszönöm.-Akkor még érvényes a színház jegyem ma estére a József Attila színházba.

  • Aurora Boreálisz

    HunCanada 6:30

    Nagyon igaz a kommented, csak az igeidővel van baj, mert a nemzeti vagyont, n e m . e l l o p t á k, hanem folyamatosan a jelenben lopják és lopják, (+ még 1szer): lopják el.
    Mindezt nem hol-mi spontán, pitiáner tovajkák módjára, hanem szigorú szervezettségben teszi a Keresztapa és „családja” mindjárt amint az megtermelődik, vagy az a milliárd, amely az EU-ból beérkezik … Sőt, mielőtt még befutna, a nemzet 152,5 centis atyaúristene már ki is jelölte minden részösszeg helyét is…
    Habonyok, Szíjjártók, és a’Rongánsok percről percre azért járják a világot, hogy egy morzsa se hulljon a lakosság asztalára.
    Egyébként a vírus és maszkválság kapcsán kaphattunk kis ízelítőt ebből nemzetközi gyorsfutár szolgálat kínai akcióján keresztül, hogy hogy is zajlik ez…
    És az EU meg a „konzervatív” Európai Néppárt, mint mocsárba süppedt elefánt vergődve, totyogva, tocsogva – vagy onnét ki-kikacsintva – tűri, hogy bűnözők(!) visszaéljenek az ő megjátszott, ám valójában cinkos „tehetetlenségükkel”.
    Az idő pedig, és vele a nekünk, a trianoni magyar határok közt létező mindannyiunknak járó milliárdok enyésznek el a Vezér feneketlen zsebeiben, kastélyaiban és stadion projektjei mélyén.

  • gyuri10
    2020 május 30
    6:18 de.

    Nem vok vevő a hízelkedéseidre.
    Boda „ízlését” dícsérgessed inkább.
    De mintha ezt már egyszer említettem volna..
    A jumorodnál meg már csak a postás zsákja szárazabb*.

    /Idézet Rajmundtól, a Csendlertől átvéve szabadon/

  • geyza,
    nem vagyok fityesz-fan,de mindig is rájuk fogok szavazni,ha lehet,mert jobbat nem érdemeltek,meg nincs is.Nekem pedig mindegy,hogy nálatok a jobb,a közép vagy a bal garázdálkodik.Ti a „demokrácia”szót csak hallomásból ismeritek.Annak is csak az agy-mosott,betanítottak”népi demokrácia”változatát 49-től 89-ig.”Sic transit gloria mundis”.Nálatok!

  • Orsós Elemér

    Aurora Boreálisz
    2020 május 30
    11:04 de.

    Nem akarlak elkeseríteni, sem Orbánt méltatlanul mentegetni, DE a lopkodás(ez mellesleg egy nagyon elnéző kifejezés a hazaárulásra!) már szolidan a 80-as évek elején elkezdődött a gmk-k és vgm-k színrelépésével, majd professzionális szintre emelkedett az úgynevezett „rendszerváltás” kezdetétől a spontán privatizáció és a kárpótlások fedőnév alatt! Abban mondjuk igazad van hogy, ha ezt az ádáz folyamatot Orbán már 2010-ben abbahagyja, akkor kb. 1982-től CSAK 28 évig tartott volna!

  • gyuri10
    2020 május 30
    12:44 du.

    Már 1000 x elmotyogtad ezeket.
    Nem érdekel senkit.

  • Aurora Boreálisz

    Gyuri10 6:18

    Igazad van

  • Aurora Boreálisz

    Elemér!
    6:10

    Olvasásra,véleményre ajánlom még Bendegúz olv’társ részére is.

    Igaz! Ez a folyamat végsősoron a privatizáció – a valóban közvagyonnak számító állami és szövetkezeti termelőeszközök széthordása előcsíráiban (a GMK-kban) már magában hordozta egyfajta ipari, ill. a gazdasági . e l l e n f o r r a d a l o m . szikráit, amely aztán a tényleg rendszerváltásként aposztrofált, ma is tomboló, FidSS zászlók alatt koncentrálódó (magán-)tőke-centralizáció az állami >tenderpolitikai vadkapitalizmusban< nyert és nyer totális, azaz szabályozatlan és ellenőrizetlen(!) lassan már egyetlen kézben összpontosuló, vadkapitalista formulát.
    Tudniillik ebben "az egyetlen1 kézben" fut össze úgy az irányítás, mint az ellenőrzés és a számonkérés rendszere is… Pl. olyan mint Versenyhivatal, annak már nuku: hisz az ugyanúgy 100% FidS-S udvaronc tányérnyalók vezetése alatt vegetál, mint az Állami Számvevőszék**, az Ügyészség, és már nem is beszélve az Alkotmánybíróság szintén FidSS elfektetőjéről…

    Ma már, a korabeli főkolomposok – az MDF-es, FidS-S, Kisgazdák, stb – által akkor még tiltott* agrár vadkapitalizáció elszabadulásának vagyunk tanúi a legősibb, termelőeszköz a termőföld(ek) szétharácsolása, majd az egykori tiltók saját magánkezében történő, egyéni kisajátító tőkés földtulajdon koncentrációja. A tőkés nagybirtokrendszernek telítődés(!) útján, mostmár csakis és egyesegyedül FidSS-égisz alatt, immár a lezáródási folyamata zajlik. Az így (pl. a közönség nélküli földárveréseken) ellopott latifundiumok az EU hektáronkénti "földjáradéka" jóvoltából, adott terület a nagybirtokosának akkor is fizet, vagyis pénzt terem, ha rajta árut esetleg nem is termel a ""gazda""…

    És, az már csak hab a tortán, hogy a "m a g y a r . v i d é k", a falvak pontosan így veszítik el egykori gazdasági, kenyéradó – agrár – nem utolsó sorban a "tiszta forrás" jellegüket, bájukat s válnak majd véglegesen patyomkin-falvakká, lakói pedig míg élnek, nyugdíjas földönfutókká…

    Bizony-bizony, nincs messze az az idő, amikor a maradék magyar kultúrsivatag mint ragyogó idegenforgalmi látványosság a Rachel& Orban Trust örök kezelésében az egész ország egy skanzenként mutogathatja az egykori . k ö z ö s ,a téeszek, a melléküzemágak és állami gazdaságok már omladozó eredeti épületei körül még mindig álló, kínai túristák százezreinek kedvenc luxus szállást nyújtó, a TiborczésMészáros Elektron-farm ltd által drága pénzért felturbózott kádárkockákkal…

    Hát nem egy szép jövvő? Mondd csak Elemér!

    AB

    * Az MDFes Antall Józsf (Orbán mestere) kormánya törvényben tiltatta meg, hogy a TSz-ek átalakulva tőkés részvénytársasággá, a TSz-tagság teljes és tulajdonarányos bevonásával, folytassák agrár tevékenységüket, azzal az indokkal, hogy az ő szóhasználatukban zöldbárók – mellesleg csupa magasan képzett és évtizedes gyakorlattal rendelkező . a g r á r . s z a k e m b e r – azaz a mezőgazd.szövetkezeti és államigazdaságok dolgozói és vezetői nehogy-még aztán tőkésekké válhassanak…
    Kapackoggy meg! Mára már a FidSS-KDMP-be tömörült, mérvadó hatalmi jobboldal krémje . a g r á r . s z a k t u d á s . n é l k ü l . is, egymással jól összefogva sajátította ki a teljes . m a g y a r . földbirtokrendszer majd' 100%-át egy általuk létesített neofeudalista tőkés agráriumban, ahol a nagybirtok művelését bérlőkre bízzák, akik úgymond'"piaci" áraikban e rájuk rótt – elkerülhetetlen – bérleti díjukat kegyetlenül megjelentetik és ráverik a viszonteladókra és fogyasztókra, többszörös (X*27%) áfa beépítéssel.

    ** Az Állami Számvevőszék is inkább pártokat és civil szervezeteket ba….gat ahelyett, hogy a világszerte monopol-ellenes törvényekkel ütköző bűnszervezeteket üldözné, ami az ő és a Versenyhivatalnak nevezett másik sóhivatal feladata lenne.

  • Auróra Bóreális
    11:04 & 4:15

    Amit ezekben a kommetárjaidban leírsz, az maga a szószerinti
    ö r d ö g i kör. Nemis kell tovább fokozni, elég ha példaként felhozzuk csak a Mátrai [alias: Gagarin-] Hőerőmű napjainkban szemünk előtt lejátszódott mágikus tulajdonosváltását. Amikor ti. bányástul és turbinástul a Orban & Stroman Zrt. fillérekért vásárolta fel az akkor még [a csakis bennfentes – MVM – információn alapuló] „mecíje” bulinak tűnő milliárdos közvagyont, majd oszt’, egy-két év múltán, akkor már ráfizetést produkáló lignitüzemű, Magyarország. energiaszükségletének a 25%-át termelő egykori szocialista nagyüzemet Orbánék az adófizetők kárára secperc alatt visszapasszolták az állami Magyar Villamos Műveknek, a vételárhoz képest természetesen hatalmas mintegy 30 %-os felárral [több-milliárddal] növelt összegért.

    https://youtube.com/watch?v=HNiEOphZwbA

    Még annyit, hogy ezen az „árverésen” nem véletlen a valódi érdekelt Vezér is ott ül a kamu-tulajdonos mellett.

  • Bennfentes információ és bennfentes kereskedelem a Büntetőtörvénykönyv megfelelő tételébe ütköző gazdasági, ill.pénzügyi bűncselekmény.

    – Mészárosnak, Orbán strómanjának az MVM berkeiből megszerzett eme bennfentes információk útján megkaparintott bizalmas üzleti adatok alapján a Mátrai Hőerőmű ZRT megvétele, majd pár ugyanennek éven belüli eladása kimeríti még a b e n n f e n t e s k e r e s k e d e l e m tényállását, de lehet hogy az ü z é r k e d é s bűntettét is…

    – Az ilyen belső adatok hivatali hatalommal visszaélő megszerzőjét és az azokat Mészárosnak kiszolgáltató Vezér részéről pedig fedi a „h ű t l e n k e z e l é s” tényállását IS, amiért pl. épp az MVM egyik korábbi elnökét már letöltendő börtönnel sújtották…

    É r d e k e s H u n g a r i c u m , hogy a magyar Főügyészség a fenti nyilvánvaló panamában mégcsak vizsgálatot sem indít…

  • gyuri10
    2020 május 30
    6:18 de.

    Ha mocskolódás helyett inkább aktívan részt vettél volna a topic „életében” akkor tudnád miért és mire írtam .

    Aurorának is javallanám, tán olvasná el a korábbiakat.
    (nem muszáj ám : )… : )) … : )))

  • BocsBocsBocs! Közben utána néztem:

    A legnagyobb magyar
    -nagyon ráfizetéses –
    hőerőművet 8 milliárd
    többlettel passzolták
    vissza(!)a kis magyar
    adófizetőknek címezve.

    Rossznyelvek szerint az MVM (erőművestől) épp Orbanisztán Önztársaság Rezsi Projekt nevű többéves demagóg agit-prop akciója következtében ment át a súlyosan ráfizetés kategóriába. Ez a „projekt” jelenleg is a köztulajdon vérét szívó, pióca. Fölös feszültséget gyógyítja, mint az említett puhány, de csak addig, amíg a páciens vére el nem fogy.

  • T.BENDEGÚZ79/T.Rodeo11/T.Brunszvik T.
    [A zárolt „Csalogány”/6:53-hoz]

    Az egykori Losangeles- RODNEY KING-i zavargások indigózott

    megismétlődésének vagyunk tanúi 28 év után,mostmár Washingtonban

    ugynakkor: NewYork, Denver,…stb városok lakosságának felkelői

    visszhangozzák a most kisértetszerűen megismételt, GEORGES FLOYD

    sérelmére elkövetett rendőri gyilkosság elleni tiltakozó

    népi segélykiáltást.

    G

  • Aurora Boreálisz

    Orsós 6óra 10-kor!

    Ha nem akarod Orbánt mentegetni, akkor meg miért teszed? 😀

    Egyébként milyen . e r k ö l c s i . n í v ó r a . vall az,

    hogy úgymond’ : „hát azok is loptak”..?

    Másfelől azért, amit ez a maffia magának eddig

    összeharácsolt, az a . s z a j r é . óriási

    . n a g y s á g r e d e k k e l , évszázados kereszténydemokrata

    etikai normákat „lepipáló” mértékben haladja meg a bármiféle

    magyarországi előd ehhez képest szerény személyi jövedelmét…
    .

    Na! Éljen az ellenőrzött és fékezetthabzású szabad ipar és

    kereskedelem, nameg az Európai Ügyészség magyar tagsága. 😀

    Auróra

  • GORGONZOLA;
    A Miniapolis-i mrendor gyilkossag vadja alat letartoztatva.

    Habar a korthazi korboncnoki jelentes alapjan George Floyd nem lett megfojtva. Tehat bizonyara a vad bizonyitasa problema lehet majd.
    A toxicologiai jeletes majd kesobb erkezik. Ha PCB a Geroge vereben,az tovabb nehezitheti majd a rendor eliteletet. Sajnos a politikusok, polgarmesterek, rendorfonokok hianyossaga ami okozza a bajt. Inkabb lefizetik az aldozatok csaladjait.

    Rodney King 6 millio dollaros karteritest kapott.
    Eric Garner csaladja meg 5 es fel milliot.

    Sot ez a Miniolpolis-i rendor is a multban valakit tulsagos erovel bant, de buntetese heleyett a panaszkodot 25 ezer dollaros karteritessel elegitettek ki.

    A „tuntetes” mindenki Alkotmanyos es elzalogosithatalan alapvato (First Amendment-i) joga. Persze a bunozok gyakran kihasznaljak a lehetoseget a rabalasokra es gyujtogatasokra.

    Csak kovesd a hirekben idovel, hogy mi lessz majd a JURY dontese a rendor eseten, s hogy hany millios karteritest kap majd George Floyd csaladja. A „First Amendment”-et googlehatod es olvasd!

  • Bendeguz79
    2020 június 1
    11:33 de.

    van egy halott, a rendőr térde alatt meghalt, eltört a csigolyája? megfulladt? vagy a kettő kombinációja? az eredeti filmen jól látszik amikor a rendőr leszállt a nyakáról akkor már csak mint egy zsák krumplit azaz magatehetetlen tárgyat tudta mozgatni és a másik 3 bűntársa ott állt és semmit sem tett…

    az ok amiért meggyilkolta az annak a gyanúja, hogy hamis $20 bill el fizetett a kisbüdösben, hogy a pénztáros honnan tudta hogy counterfate az másik kérdés, nincs rá eszköze(???) azaz marad a gyanú amit bizonyítani kell és azt is hogy a Floyd hamisította és nem kapta egy bankból

    marad a gyilkosság, de a Zimmermann ügy óta, mikor a Zimmermann ügyvédje röhögve mesélte a CNN-n, hogy eleve nyert ügye volt, mert tanuk nem voltak, azaz bármit rá lehetett mondani a kis néger tinédzserre, meg is tette és Zimmermann szabadon röhögi pofán az összes amendmentet

    van ám ..csak tudnám minek nevezzem

  • Bendeguz79
    2020 június 1
    11:33 de.

    további fejlődés, a halott családja kérésére független coroner megvizsgálta a halottat, és megállapította:

    a rendőr elzárta a nyaki artériát ezzel az agy vérellátását nullára csökkentette (asphyxia) és ugyanakkor a rendőr testsúlya megakadályozta a lélegzést

    ez az eredeti jelentés részlete:
    „“Sustained pressure on the right side of Mr. Floyd’s carotid artery impeded blood flow to the brain, and weight on his back impeded his ability to breathe,” an attorney for Floyd’s family said in a statement on Monday, after the autopsy report was released.

    “The independent examiners found that weight on the back, handcuffs and positioning were contributory factors because they impaired the ability of Mr. Floyd’s diaphragm to function,” he continued.”

    AZAZ A RENDŐRNEK REMÉNYE SINCS MEGÚSZNI AZ ERŐSZAKKAL OKOZOTT GYILKOSSÁGÉRT JÁRÓ BÜNTETÉST (MI LESZ AZ?)

    közben az orosz media háttérbe tolta a tüntetésekről szóló híreket, mondván, hogy az USA nem a világ közepe, és hogy oldja meg a saját belügyeit anélkül, hogy külső erőket gyanusítanának a rendőri erőszak létrejöttével

    most jön majd az ügyész-ügyvédek-zsűri körtánca, és mi lehet a végkimenet?

  • Orsós Elemér

    Aurora Boreálisz
    2020 június 1
    9:33 de.

    Lehet hogy, igazad van, de a különböző lopások mértékéről eddig hivatalos felmérések nem készültek, ezért a saccolásainkra mindketten csak a hasunkra ütve hagyatkozhatunk! 😀 Minden esetre abban azért megegyezhetünk: egyik oldal rablásai sem szimpatikusak!
    (((Az én erkölcsi nívóm az hogy, elfogultság nélkül tárgyilagos próbálok -elismerve hogy, nem mindig sikerül- lenni? 😀 Mellesleg nem haragszom azért hogy, rosszul ítélted meg Orbánhoz és rendszeréhez való szimpátiám vagy apátiám fennforgását, pedig egyre önmegtartóztatóbb(a kötelező pc miatt!) jelzők buggyannak ki belőlem irányukba! 😀 )))
    Az utolsó mondatod viszont kifejezetten tetszett! 😀