Nem a Jobbikot kell leváltani, hanem a Fideszt
Jön föl a Jobbik, mint a talajvíz – ezt írtam sok évvel ezelőtt, az azóta a Népszabadsággal együtt bezárt Nolblogon. Arról a Jobbikról írtam ezt, amelyik a Fidesszel párban, egymást kiegészítve, kirekesztő és náci volt. Ezzel a Jobbikkal egyébként a Fidesznek akkoriban semmi baja nem volt, Orbán Viktor derék, nemzeti érzelmű ifjaknak nevezte őket 2003-ban, és sok sikert kívánt további politikai pályájukhoz.
Nekem az a Jobbik nem tetszett, óvtam tőlük és szövetségesüktől, a Fidesztől Magyarországot. Mindezt azért kellett elmondanom, mert azt látom, hogy tanult barátaim a Facebookon, és ahol csak tehetik, ki vannak akadva azon, hogy a magát demokratikusnak nevező ellenzék a Jobbikkal is összefogott a Fidesz leváltása érdekében.
Hozzávetőlegesen egy évvel a választás előtt érdemes tisztázni, hogy mit is kezdjünk a Jobbikkal. Lehet, sok ismerősöm meg fog bántódni azon, amit most írok, míg mások – remélem, ők vannak többen – egyetértenek velem.
Van egy párt, a Jobbik. Ez a párt úgy él a köztudatban, mint amelyik szélsőséges és kirekesztő. Sokan kifejezetten nácinak tartják. Ez a párt egy ideje úgy viselkedik, mintha nem az volna, amit sokan gondolnak róla, hanem egy normális, demokratikus, konzervatív párt. Vélhetően azért teszi ezt, mert úgy hiszi, hogy ismeri a magyar embereket, és azt gondolja, hogy a magyarok a normalitásra vevők, ezért így tudnak minél sikeresebbek lenni.
Van egy másik párt, a Fidesz. Ez a párt, amely a köztudatban konzervatív, keresztény alakulatként él, az utóbbi időkben egyre gyakrabban nyilvánul meg a nácikhoz hasonló stílusban. Uszít, gyűlöletet kelt, és alig kódoltan zsidózik. Feltehetőleg nem azért, mert a vezetői kirekesztők lennének és antiszemiták, hanem azért, mert populisták, és azt gondolják, hogy ismerik a magyar embereket, és úgy ítélik meg, hogy így tudnak minél sikeresebbek lenni.
A Jobbik egy párt, amelynek szimpatizánsai vannak, szavazói. Ha szabad a személyes véleményemmel előhozakodnom, én nem tartozom közéjük. Kifejezetten nem. De tudomásul veszem, hogy vannak emberek, akik kedvelik őket. És azt is tudom, hogy ezek az emberek nem mind nácik. Ezek az emberek ott állnak előtted a sorban a postán, mögötted a zöldségesnél. Megadják az elsőbbséget a kereszteződésben, vagy bevágnak eléd a külső sávban. Undokok, kedvesek, okosak, buták – nem jobbak és nem rosszabbak, mint azok, akik nem a Jobbikra szoktak szavazni.
Abba kellene tehát hagyni az olyan ostoba mantrákat, hogy „aki a Jobbikkal együttműködik, törlöm az ismerőseink közül”. Meg, hogy „nácikkal soha”. Ez ugyanis nettó baromság. Nácikkal valóban soha, de alapvetés, hogy a Jobbikkal való együttműködés nem cél, hanem eszköz. Sokan és egyre többen vannak, akik nem akarják, hogy a 2022-es választás után is a mostani hazug, populista és korrupt, Európa-ellenes Magyarországot keleti diktatúráknak kiárusító kormány vezesse az országot. 2022-ben nem a Jobbikra (DK, Párbeszéd, Momentum, MSZP, LMP) szavazunk, nem arra, hogy 2022-ben Jakab Péter, vagy valamelyik másik, jelenleg ellenzékben lévő párt vezetője alakítson kormányt, hanem arra, hogy Orbán Viktor ne alakítson kormányt. (Vagy, végső esetben, csak kisebbségi kormányt tudjon alakítani, amelynek szavatossági ideje nagyon véges.)
Nem a nácikra szavazunk tehát, hanem egy diktatúra leváltására. Ez az egy év múlva esedékes szavazás nem a Jobbikról szól, hanem rólunk, magyar polgárokról. Az, hogy a Jobbik részt vesz az ellenzéki pártok összefogásában, szerintem vállalható és örvendetes. Az, hogy velünk vannak, nagyságrendekkel jobb opció, mintha ellenünk lennének.
Két további szempontot ajánlanék az ellenzéki tamáskodók figyelmébe. Az egyik egy nagyon praktikus megközelítés: nem csak nekünk kell elfogadnunk, de legalábbis, tudomásul vennünk a Jobbikot, hanem az ő szavazóiknak is bennünket. Nekik sem könnyebb, mint azoknak, akik most nácit kiáltanak, és ha a Jobbik szavazói tényleg beállnak mellénk, azért csak dicséret illeti pártjuk vezetőit, amiért sikerült rávenniük őket erre.
A másik szempont szerintem ennél is fontosabb. Az ellenzék győzelme esetén nem a Jobbik fog kormányt alakítani, míg ha marad a Fidesz, akkor továbbra is kizárólag Orbán Viktor és csókosai lopják szét az országot, szítják a gyűlöletet magyar és magyar, magyar és külföldi ellen. Ha 2022-ben az ellenzék nyer, akkor nem a Jobbik, vagy a DK, a Momentum, az MSZP, a Párbeszéd, az LMP fog kormányra kerülni, hanem ezek a pártok közösen. Senkinek nem lesz akkora túlhatalma a leendő kormányban, mint amilyen most Orbán Viktornak van. Sőt, remélhetően nem csak akkora, de semennyi túlhatalma sem lesz senkinek.
Nem lesz könnyű kormányozni, mert koalícióban és demokráciában mindig nehezebb, mint egyedül, diktatúrában. És persze azért is nehéz lesz, mert már most látni, hogy a Fidesz aknákat telepít mindenhová: bíróságokra, ügyészségre, médiatanácsba, oktatásba, kultúrába, emberei ott maradnak a hivatalokban, és ott ártanak majd az új kormánynak – és ezzel a magyar embereknek –, ahol csak tudnak. Lesz itt feladat bőven, ne nehezítsük a saját – amúgy sem könnyű – dolgunkat még azzal is, hogy ott is a Jobbikot fikázzuk, ahol a Fideszt kellene.
Jelen állás szerint Orbán Viktor jóval nagyobb veszélyt jelent Magyarországra, mint Jakab Péter. Nem a Jobbikot, hanem a Fideszt kell leváltani.
10:42 de.
Csak szeretnéd ezt Kanadában .Tényleg mikor lépett be Kanada az Europai Unióba ?Lemaradtam róla .Kösz mi egész jól vagyunk Jobbik, DK ,Momentum nélkül.
10:58 de.
Nem csak megdobbento, hanem kozel hanyingert gerjeszto az itten kinyilatkozott elkepzelesei az ottani magyaroknak.
Miert az alcazott, onzo, hatalmat kivano nehany egyenek altali korlatozhatalan uralmaiktol almodoznak allandoan?
Nem kepesek belatni, hogy az u.n. „partok” csupan egy alnev, egy lacazott arc-mask, ami moge elbujva orruknal fogva vezetik a kozosseget a sajat pusztitasaikba?
Vajon miert, az ezer-eves semmibevett, megalaztatasaik utan sem kepesek onalloan magukert gondolkodni.
Miert nem ohajtanak a sajat eletuk szabadon es barki mas altal korlatozhatatlanul elni?
Mindenki a sajat kepessege es erterlme alapjan donteni szabadon, nem csak a sajat eletet, de a kozosseg ugyeit, az allamhatalom korlatozasat, a tarsadalom jovojet korlatlanul meghatarozni?
Mar rem sokszor tettem fel azt a kerdest az evek folyaman, de egyettlen-egy itteni hozzaszollo soha nem volt kepes sem hajlando arra reagalni, az egyeni szidakozasai es etkozodasaijon kivul.
Gratula maftarok, tagadhatalan, hogy minde-tarsdalom, nemzet ugy mukodik mint annak tagjai kepesek letrehozni.
Remelhetoleg elvezik vetkeik, ostobasagaik gyumolcset.
Csupan sajnalom azokat akik jobbat, tisztessegesebbet erdemelnenek!!!
11:00 de.
Föld S. Péter!
Normális megszólítást nem is találok nem normális lényedhez és abnormális megnyilvánulásaidhoz…
A Jobbik mint eredeti Jobbik, már nem is létezik, mint Vona Gábor féle 20%-os Kigömbőc-effektusban leledző Jobbik szintén nem létezik. Ami van az egy szánalmas kiüresedett név-maradvány ami a DK-val kb. 8%-10%-on szinten vetélkedik, marakodik a mocskon, az Ország mocskát jelentő hözöngő buta választókon, azaz a csőcseléken… Tartalom, tudás program nincs, csak népfelkelő hangulatú lózungok, mint volt az kommunizmusban. Ez a Jobbik és az egész Mocsok-Ellenzék nem kormányzóképes és ezt az emberek többsége is érzi! A Csőcselék, az okkal lecsúszott, sikertelen emberek szerencsétlenségüket a FIDESZ Kormányzatra fogják és várják a csodát, ami persze sose fog bekövekezni még akkor sem ha Gyurcsányt Gyurcsánnal kereszteznék és ismét hatalomhoz juttatnák. A mai Libernyák Világ maga a Kommunizmus II., semmiben sem különbözik az elődjétől: agresszív és az emberi természetet és mindent, ami természetes társadalmi vagy természeti képződmény, valami nem létező hitvány dologgal helyettesítené! Valójában nem is foglalkozik az Emberrel, bár az ellenkezőjét hirdeti, így embertelen és hamis!Egyetlen ellenszer a nemzeti és kultúrális alapon álló jobboldaliság, ami FIDESZ maga és Orbán Viktor, ill. amit képvisel. Ettől fél az egész ballibsi Európa és okkal! Ennyi Földeském, aztán irogass amit csak akarsz, látom kiver a hideg verejték… Nem ok nélkül.
11:09 de.
„Jön föl a Jobbik, mint a talajvíz”
Igen, semmi meglepi.
Amilyen mértékben csökkent az mszp tagsága, olyan mértékben nőtt a jobbiké. A cuki-nácik megint összebútoroztak a magukat egykor kommunistáknak nevezőkkel.
Remélhetőleg ugyan arra a sorsra jut mind a két népség mint az elődeik.
12:54 du.
Kedves szelektíven vak, vagy másokat annak néző Föld S. Péter,
Csak fussuk át gyorsan:
– Jakab Péter 2009 -ben a Jobbik miskolci elnöke. Tehát nem egy parizerért elküldött 20. senki a pártban; Abban a pártban, amelynek neofasiszta fénykorában lett tag;
– Gyöngyösi, aki EU-s zászlót „bontott le” a mai napig a párt Eu-s képviselője. Gondolom a párt képviselte gerinc oszlopos példájaként;
– A párt azzal a neofasizmussal jól beolajozot névvel gyűjti a támogatásokat, amely legalább őszintén mutatja a szellemi, és ideológiai hagyománytiszteletet;
– Valójában sosem határolódott el senki a korábbi gárdista, és egyéb ténykedésektől. Elnézést sem igazán kért (igaz, valószínűleg nem hiszem el az őszinteségét, de ez magánügy)
Az kétségtelen tény, hogy miután a Fidesz elkezdett kibeszélni a szélsőjobb felé, a szélsőjobbról befele pamfletező Jobbik már-már centristának tűnik. Az azonban, hogy a jól kisakkozott Jobbik-LMP-Fidesz tengely mentén melyik párt éppen merre csúszkál, az abból a szempontból mindegy, hogy ugyanazon tengelyen mozognak. Kiegészülve a magának pártot hazudó Fekete Győrrel, mint a gerinc(hiány) aggresszív bajnokával.
Egyébként annyiban teljesen egyetértünk, hogy nem a Jobbikot kell leváltani, hanem a Fideszt. Viszont nem a Jobbikra. Arra a Jobbikra, amelyik temporary roll-outolta ugyan a szélsőségeseinek egy részét, de azért szerintem egy pillanat műve re-kooptálni a Novák-féle söpredéket.
Írja volt: „Ha 2022-ben az ellenzék nyer, akkor nem a Jobbik, vagy a DK, a Momentum, az MSZP, a Párbeszéd, az LMP fog kormányra kerülni, hanem ezek a pártok közösen. ”
Nacsókolom. A kérdésem továbbra is az, hogy kik közösen, milyen felelősséggel, milyen program mentén, és milyen vezetéssel. Erre a kedvenc olvtársnénk kedvenc handabandája, hogy majdmeglátjuk nem válasz.
Épeszű vállalkozásnál a vezetőt egy adott feladathoz választják, ha lehet.
Az ellenzék jelenleg előválasztást már akar, de a franc se tudja, hogy a gipsz Jakabot, vagy bárki mást választ elő, akkor azt mégis mi a fészkes program megvalósítására, és kivel.
Komolyan! KI az az ütődött aki el fog menni a választásra azzal az ovis mondókával hülyítve, hogy „ki játszik ilyet, majd megmondom milyet”. Illetve de, lesz elég marha. Ha elég lesz, leváltják Orbánt. Csak aztán kéretik nem csodálkozni, ha pontosan ugyanúgy a latrina alján tetszenek találódni.
Mert jelenleg a program nélküli cezaromán komplexuscsomócval szembeni kínálat egy programnélküli, egymásra is komplexusokkal tekintő diffúz bizgeráj-gyűjtemény. Rohadt nagy alternatíva. De tényleg.
Anno a KGST-t definiálták úgy, hogy egy rühes kutyát cserélnek benne két rühes macskára. Jelenleg az ellenzék a legjobb úton halad a politikai KGST felé. Amiben majdcsak sikerül Jakabnak összehozni egy legalább hallgatólagos nagykoalíciót a Momentummal és a Fidesszel. Az LMP-vel meg csak azért nem, mert annak már mindegy.
1:23 du.
Aki egy kicsit is konyít az államigazgatáshoz, az világosan látja, hogy az ellenzéki győzelem egyenlő lesz a vereséggel.
Demokratikus úton ugyanis nem lehetséges eltávolítani ezeket a „Fidesz aknákat”.
2:42 du.
Warrior: Hát ez az !!
Különben meg nekem kissé gyanúskás ez a Jobbik.
Mint tudjuk, a kutyából nem lesz szalonna.
Még lehet kojalíciós partnere Főncinek.
Ha úgy alakulnának a számok.
3:23 du.
„””Jelen állás szerint Orbán Viktor jóval nagyobb veszélyt jelent Magyarországra, mint Jakab Péter. Nem a Jobbikot, hanem a Fideszt kell leváltani.””” ez idézet a cikkből . de ez kisnyilas-náci ideológia támogatására szólít fel ! Ezt lehet ???????? a szerző is átment a kisnyilas , massirozó párt oldalára—- mert ez a parancs felülről ??? most nem számit a náci ideológia, az általuk képviselt szélsőséges megnyilatkozások , tettek ??? mert most az érdek így kívánja ???
Vagy pedig az igazság : ” összenőtt , ami összetartozik ” , mert egyek voltak —- mostmár a szerző is rájött !!! jo gondolkodást hozzá !
Egyébként a jákobot érdemes megtartani,,mert mindig van krumplija— ez jól jöhet a táborban is .
üdvözletével
3:26 du.
warrior
2021 április 6
1:23 du.
Valójában olyan lehetőségek vannak, hogy
1./ kimondani, hogy visszatérés a ’89-es alkotmány szelleméhez, és ezzel zárójelbe tenni sok mindent, de legitimációs válságot okozva az egész magyar politikába –> hosszú távon vagy a jelen hideg polgárháború elmélyülését, vagy felmelegedését okozva;
2/ visszamenőlegesen érvényteleníteni törvényeket, szerződéseket, stb. Ez a visszamenőleges törvénykezés és a vale együtt járó egyfajta B-listázás olyan gazdaságpolitikai káoszt eredményezne, hogy csodájára járnának a haditudósítók. Miközben persze egy fillért sem hoz vissza;
3/ „Csak” B-listázni, és általános felülvizsgálatot hirdetni. Eredménye egy működőképességét vesztett államigazgatási rendszer, melyből pont a jobb szakemberek önként menekülnek el. Eredménye egy igazgatási káosz, amely zavarosában bárki nekiállhat halászni, de ami olyan belső elégedetlenséget hozhat, amitől az ökölrázás nem csak virtuális lesz. — s nem mellesleg ez sem hoz egy fillért sem vissza.
Ezért emlegettem már többször, hogy az ország valójában a polgárháború szélén van, mert nincs gyakorlatilag olyan forgatójönyv, ami békés úton valós változást eredményezne.
A ’89-es gengszterváltáshoz hasonlót persze lehet. De az eleve büntetlenséget jelentene az Orbán-rezsim minden tagjának, és persze apéldaértkével szabadrablási pályát nyitna meg a feltörekvő kleptoligarchia új nemzedékének os.
3:44 du.
WARRIROR;
HA nem a demokratikus modszer lenne az egyedulli lehetoseg a lakossag szabad hatarozata alapjan valsztani akiket ohjatananak barmi allamigazgatasi poziciokba helyezni, csupan az eroszak, verontas, pusztitas amit ismernek es sokan azt ketsegtelenul ohajtjak is.
Barmifele „poccsok”, „koaliciok”,semmi mas mint a tisztesseges rendszer csalasai!!!!
3:52 du.
IGEN KEDVESEN KEDVES FÖLDES !
” Valakitől ” IGEN NAGY megbízást kaptál , hogy besimítsd a jobbikot a szerethető csapatba, el kellene hitetned az itteniekkel , meg akik beolvasnak ez újságba , hogy a jobbik ” jákob ” vezetésével egy szerethető párt , baloldali , szociálisan érzékeny– a munkások pártja,meg még mit kellene elhitetned ??? Ez nemigazán fog menni szerintem– de ha géjza barátom elhiszi — akkor esélyed lehet mindenre– mert ő aztán tudja…
De az elején azé’ gyorsan igyekeztél kimosni önmagad mindenből— de akkor ki írta a cikket ???
Megbízód egy nagyon gazdag ember ??? , vagy annak valamelyik szervezete ???
Beleolvastam egy-két mondatba !!!! bizonyisten mondom förtelem amit a jákobisták kimozsdatásáról itt összehordtál!!!
Én,– ha én ugyanazon néphez tartozónak vallhatnám magamat ,mint akik ide szoktak nyilatkozni !? –bizony isten fejbe kólintanálak ! , mert akkor megtehetném , mert ők megszokták tenni egymással – legalább is szóban.De én egy átlagos magyarországi magyar vagyok — és ilyet nem tehetek meg — jobb lenne , ha önmagaddal elgondolkodnál , és önmagadnak megtennéd —- mivel rájönnél , hogy amiket itt írtál csak azt érdemelnéd! Ilyenkor még tükörbe szoktak nézni az emberek — neked is azt kellene — az utána következőket ne csináld , mert a tükröt le kellene törölnöd !!!!—- üdvözletével.
3:52 du.
Vajon miert csupan a „contra” (a negative ellenzekeskedesek), soha nem a „PRO”, valami ertelmesebb, jobb otletek, javaslatok az u.n. „ellenzek”-tol, a sikeresebb lehetoseg es jobb , szabadabb, boldogabb eletlehetosegre vezeto utmutatasok, a jobb, tisztesegesebb kandidatusiktol???????
Hiszen az amit az emberiseg ohajt, s az amire a szavazok varnak, sot eheznek.
Nem a mult feltamasztasara!!!!
4:35 du.
Bendeguz79
2021 április 6
10:58 de.
Gratulálok, hogy Te is felismerted miszerint, ez egy mindenkori rendszerváltozások egyéni hasznához alkalmazkodó, janus-arcú, politikailag és etnikailag „elfogultlan” „újságíró” magánvéleménye, mely önbecsapó baromságok halmaza! Lehet hogy, egy megveszekedett idealista vagyok, de szerintem ebben az ideológiailag szándékosan kb. 50-50 %-ra kettészakított országban csak úgy lehetne most már rendet teremteni, ha a hatalomért küzdő felek nem ellenségnek, hanem kritikus segítőnek tekintenék egymást és valami csoda folytán az ország érdekében nagykoaliciós kormányzásban kiegyeznének, mondjuk egy népet is képviselő -nem 89-es tipusú szögletes- igazi Kerekasztal segítségével!
Na, most simán elfogadom a naivhülyézésemet, de már totálisan kikészültem a „reálisnak feltálalt” -a Szerzőéhez hasonló- abszolut győztes lehetőségektől! 😀
„A másik szempont szerintem ennél is fontosabb. Az ellenzék győzelme esetén nem a Jobbik fog kormányt alakítani” (….viszont ők lesznek az elsők akiket az ukrajnai banderista Prvi Sektor-hoz hasonlóan fognak ismét lenácizás vádjával sürgősen kiközösíteni maguk közül!)
Ez a fenti pedig egy csodálatos freudi elszólás, amit a a butának és megbízható szövetségesnek félreképzelt jobbikos átváltozott szavazóbázis is tud, ezért vélhetően hasonlóan fog a 22-es tetemre hívásnál reagálni, mint legutóbb a jóságos Szél Bernadett felkínálkozására! 😀
4:55 du.
Kedves, vagy kedvetlen hozzászólalók!Vélhetem egységesnek látszó ellenvéleményüket a jelenlegi Covid19-es epidémia elleni vakcina hiányára hárítani? Mert hogy ennyien és ennyire elvakultak legyenek, és ne tudjanak az orruknál tovább látni ebben a sötét politikai mocsárban? Elképesztő! De talán a vakcina segít majd egy pici fényt deríteni, és belátják néhányan, hogy nemcsak egyedül Orbán elvtárs és teli zsebű cimborái léteznek ebben a nagy politikai káoszban. Én még mindig bízok benne, hogy a legtöbb emberben megtalálható, ha nem más, de a túlélésre vágyó igény.
5:29 du.
F.S.P.
A megboldogult Vasvári Nusi rokonaként csak annyit mondhatok,hogy a halva született ötleteidet még a Ludas Matyiban is Pesti Izé
színvonalú sületlenségnek becéznék.Sajnos sikeres nem,de siker az még lehetsz.A módszeretek ismert,átlátszó és lejárt.
5:36 du.
‘Van egy másik párt, a Fidesz. Ez a párt, amely a köztudatban konzervatív, keresztény alakulatként él, az utóbbi időkben egyre gyakrabban nyilvánul meg a nácikhoz hasonló stílusban. Uszít, gyűlöletet kelt, és alig kódoltan zsidózik. Feltehetőleg nem azért, mert a vezetői kirekesztők lennének és antiszemiták, hanem azért, mert populisták, és azt gondolják, hogy ismerik a magyar embereket, és úgy ítélik meg, hogy így tudnak minél sikeresebbek lenni.’
Tökéletes elemzés. Egyetértünk.
5:47 du.
A cikk szerzője és warrior között felmerült kérdésben jónéhány, önmagát (fatális tévedésből) baloldalinak (esetleg balliberálisnak) vélő barátomtól eltérően, a cikk szerzőjével pedig igen éles ellentétben, e kérdésben én warrioral lényegében azonos állásponton vagyok.
10:24 du.
Április 5-én ünnepelte 75. születésnapját az egyik legnagyobb ma élő magyar ember.
Boldog születésnapot, Bródy János!
https://www.youtube.com/watch?v=X4MypOZl5P4
10:52 du.
Yom Hashoah idén április 7-én este kezdődik!
Yom Hashoah: Holocaust Memorial Day
https://www.youtube.com/watch?v=PQC6AverG0E
4:01 de.
warrior
2021 április 6
1:23 du.
ebben a mai magyar politikai párt csinn bumm cirkuszban ismereteim hiánya megakadályoz abban, hogy az akármilyen Győr politikai életéhez hozzászóljak vagy bárki máséhoz, kivéve egyet az a Fidex Kft! azt 1985 óta „ismerem” és azóta tudom, hogy egy rohadt banda, amely szamizdatban megjelent BOMLASSZUK FEL A SZOCIALISTA TÁBORT című gyemokrácíjá akció sorozata azért, hogy az alakulóban lévő de még csak a háttérmemóriákban létező EU létrejöttéhez egy nagy lépés legyen az addig létező KARTELL már nem volt működő képes és az 1956 óta folyamatos fellazító politika elérkezett arra a pontra, ahonnan ugrani lehetett (ugye Kádár autójára a csehek rálőttek) és bázist keresni mindahhoz, hogy a Közös Piac még közösebb legyen, azaz a KGST szűnjön meg (Andrews az nem is volt „olyan” szar) és legyen felvevő piaca a KÖZÖS PIAC túltermelési produktumainak és legyen a profitráta sokkal nagyobb az újabb bérrabszolga tömegek (200 000 000 ember) „alkalmazásával”!
namost erre beetették a gyemokrácíjá hamis de jól megkavart ötletét (azóta sincs sehol sem az EU ban!!! sem) és a jólét helyett a szabadon ordibálhatsz úgysem történik semmi politikai alapállását bevezessék… és íme a seggfej antall meg a bandája és utódai pontosan követik ezt a vonalat a korporációk növexenek profitjuk exponenciálisan növexik és mindenki kap valami olyat amiről azt hiszi az már a jólét…
erre van a sok pártocska a sok hülyébbnél hülyébb assziszihogyővalaki senkiházi akiknek halvány lila fogalmuk sincs gazdaságirányításról de jól meg akarnak élni abból, hogy ők most már valakiknek hihetik magukat mert az újság is ír róluk!
a FIDEX KFT abban különbözik ezektől, hogy érdekeltségi kört alakított ki maga körül akiket kemény kézzel az érdekeik követésére kényszerít azaz, ha nem gazsulál kivágják, mint macskát szarni a terülj terülj asztalkám mellől és ennél nagyobb és erősebb eszközre nincs is szükség és ez folyik világméretekben is!
ezért nem várható változás csak -esetleg- személycsere, a módszer marad hacsak a világ fel nem ébred a SARS ból és rá nem jön, hogy át van vágva a palánkon mint a SARS és … ami az és után jön azt meghagyom azoknak akik kurvára le fognak baszni, hogy hülye vagyok és nagyképű meg pszichopata
addig is várom a ….akármit
6:06 de.
Bendeguz79
2021 április 6
10:58 de.
„Vajon miert, az ezer-eves semmibevett, megalaztatasaik utan sem kepesek onalloan magukert gondolkodni.”
Inkább azt csodáld hogy, ezer éves basztatás és megaláztatás után még a térképen vagyunk és saját lenézett ufónyelvünkön beszélhetünk, amivel nem sok európai hasonszőrű dicsekedhet, sőt olyanok is voltak akiket sikerült ugyanennyi idő alatt kiírtani vagy úgy beintegrálni hogy, csak a gyanus nevük alapján lehet következtetni eredeti származásukra!
6:20 de.
Andrew_s
2021 április 6
12:54 du.
Kedves Andrew, mindazzal, amit az ellenzéki pártokról írtál, lényegében egyetértek. De innen tovább aztán semmivel…
22-ben ugyanis nem egy unalmas, szokványos választás lesz arról, hogy „ki a jobb párt”. És végre az ország érdekében adódik, hogy felhasználhassuk Viktorunk nagy felfedezését, hogy a magyar ember nem „valamire” szokott szavazni, hanem valami „ellen”.
Tehát nem is programra van szükség (ugye, Viktor mennyire tudta ezt?), hanem ellenségre. A mi esetünkben a fidesz legyen ez az ellenség.
Ők is már hangolnak, mostanában Gyurcsány, „Gyurcsányné” és a DK ellen. És lássuk be, a helyzet kétesélyes. De azért érdemes még egyszer utoljára bevállalni egy békés megoldást.
Az olyan delikát kérdés, hogy pl. mi lesz a Jobbikkal, vagy a Momentummal, hát az majd csak ezután következik. Egy koalíciós győzelemmel még sehol sem leszünk, egy új indulás hosszú és rázós folyamat lesz… aminek egyelőre nem látszik a vége. Ha egyáltalán elkezdődik…
7:24 de.
˙
Nem a FidSS-t, hanem Orbánt kell leváltani. Oszt’ mehet minden …
8:39 de.
Meggyőző, jó, világos, gondolatra késztető írás, ami egy fontos témáról beszél.
8:43 de.
@Jurasek Fábián: mélyen NEM értek egyet.
Tipikus Fidesz narratíva.
9:07 de.
Vajon mirol ohajtana „levaltani” a Jobbikot a szerzo???
12:46 du.
Ahogyan minket látnak, láttatnak. Mi akartuk így, háromszor szavaztuk meg a kétharmados parlamenti többséget. Ennek birtokában a Fidesz és vezetőjük, egyben a miniszterelnökünk, azt tehet, amit jónak tart. Ma jónak tartják kijelölni ellenségképeket, eltávolodást az Európai Unió politikájától, és közeledést tanúsítani autokrata államfőkhöz és kormányaikhoz. Nézzétek a dokumentumfilmet:
.
https://www.youtube.com/watch?v=0qmdfkGM88U&t=1s
1:07 du.
Almási Alma
2021 április 7
6:20 de.
Sok mindent hasonló konklúzióval látunk, csak az alapokat nem.
„22-ben ugyanis nem egy unalmas, szokványos választás lesz arról, hogy “ki a jobb párt”.”
Valóban. Ugyanis, ha a jelenlegi tendencia folytatódik, akkor a politikai KGST izéi közt lehet választani.
„a magyar ember nem “valamire” szokott szavazni, hanem valami “ellen”.”
Valójában nem. Az emberek alapvetően a pozitív üzenetek mellett szavaznak. Goebbels és nagy magyar tanítványa éppen azt tudta, hogy a gyűlölködést miként lehet az önfelmentés pozitív üzenetébe csomagolni (mindig más a hibás). Ha az ellenzék ehhez akar zárkózni, akkor az a helyzet, hogy ebben Tróger Viktor profi, és az ország egy csőcselékét már megnyerte. Az ellenzék nem tud csőcselékibbet ajánlani, viszont sokakat végképp elveszíthet. Azzal, hogy egyszerűen otthon maradnak Meg nem szólítottság okán. Mely megszólításra láthatóan nem törekszik az ellenzék.
„Az olyan delikát kérdés, hogy pl. mi lesz a Jobbikkal, vagy a Momentummal, hát az majd csak ezután következik. Egy koalíciós győzelemmel még sehol sem leszünk, egy új indulás hosszú és rázós folyamat lesz…”
Személy szerint lesz…, hogy mi LESZ a Jobbikkal és a Momentummal. Ha egy látszatszövetséggel bekerülnek az országgyűlésbe, akkor az új indulás rövid lesz gördülékeny. Beállnak a Fidesz mögé. Vagy gondolod, hogy a már pártor is hazugságra alapító FeGYA vagy Jakab ebben gátolva fogja magát érezni?
Egyébként 2013-ban és 2017ben sem tettem többet a véleményírásokkal, mint próbáltam elmesélni, hogy 2+2 = 4. 2013-ban világos volt, az is, hogy Mesterhézy gyakorlatilag előre megfontoltan bukta a választást. S ugye Te sem gondolod komolyan, hogy 2018-ban azért bukott az ellenzék, mert megírtam, hogy Botka ámokfutása egyenesen oda vezet? Viszont eddig, sajnos, nem Margitnak, és a hasonlóan „a Messiás-papa mindent megold kívülről” csodaváróknak lett igazuk.
Ettől még hihetsz a csodákban. De a 2+2 vége legfeljebb baromi sok pálinka után lesz 6. A józanodás meg fájdalmasabb lesz, mint valaha.
1:09 du.
Orsós Elemér
2021 április 7
6:06 de.
Az, hogy Magyarország még a térképen van, azt alapvetően annak a befogadó, integráns attitűdnek köszönheti, ami ellen Viktor harcol.
2:22 du.
A parlamenti rendszer megdonthetetlen !!!!!
Nyetanyahu Israelben bizonyitotta azt, negy egymas-utanni valasztasokkal.
Talan a negy valasztas ellenere is.
Sot meg az ismetelt „korruption” bun-vadak ellenere is.
Miert keptelen lenne azt a KMH olvasoi felfogni?
Meg HA a Fidesz csak par-szazalek felhatalmazast is kapna a kovetkezo szavazason, de korlatlanul koaliciot alakithat bermely, sot minde a letezo partokkal.
S amodon a tobbseget elvezheti.
Lehetne az a Fidesz+KNDP+Jobbik+LMP+MSZMP+barmi partok vezetoi hajlandok lennenek koaliciora egy zsiros kormany allasban reszesulni azert?
Tehat a valasz tagadhatatlan IGEN.
Azert tettem mar igen sokszor a kerdest az itteni olvasoknak (ketesgtelenul mindenki keptelen volt reagalni) DE az a tagadhatatlan valosag.
A Parlamntari szisztem az igazi „inni-,nini-,ani-mo” a mukodo kozvetlen demokracia teljes kijatszasara.
Szerencsesek a magyarok, kiveve nehanyakat, akik a kozvetlen demokraciat annyira utalajak, hogy meg nem is gondolnanak arra.
2:29 du.
ELEMER;
Talan csupan mert minden hodito hatalmaknak a huseges ….nyaloiva valatak azonnal.
Az okozza ami problemaitokat is, az hianyzik Nektek.
Keptelenek fuggetelensegeikre, oanalloan eleni.
Hianyzik a kolompas meg csordas.
Orban korbacs-nelkulli. Hm??????
3:00 du.
Mivel úgy látom,hogy nem vették észre javaslatomat,újra beírom, mert azt hiszem ez egy egészen jó megoldás lenne:
2021 április 7
11:24 de.
„Sok hű-hó mindenért.Személyeket lehet lecserélni,de normálissá varázsolni csak akkor,ha az egész népet cserélik le.Hókusz-Pókusz És mire?”
3:05 du.
Judith Kopacsi
2021 április 6
4:55 du.
messziről jött prókátor könnyen mond mindent!
Lényeg az ,hogy ön fenti első négy sorában mindenkit megsértett !! Csak a leberális ,ön szerint gondolkodókat ,meg önmagát nem! Mert azt hiszi az ön véleménye a meghatározó ! Ön talán Németországban él ? Mert úgy beszél mint az ottani ujságírók!
Leberális , csak a saját véleményét elfogadni képes szobába zárkózott gondolkodó! tudja, hogy Németországban a ” nyugatról ” , ” ámerikából ” áramló fals ideológia mellett , a volt NDK ( gondolom tudja mit jelent , ha nem — kérdezzen rá ) kommunizmusból át lopakodott ideológia is rontja a németek gondolkodását?
Hát ?! elég nagy katyvasz van „nyugaton és ámerikában „, részesévé vált ön is e gondolkodásnak !
Ne böcsméreljen le másokat mert nagy hibába esik-tájékozatlansága miatt !
üdvözletével
3:07 du.
Pityi Palkó
2021 április 6
5:36 du.
A franciáknál egy városban több zsidózás van , mint egész Magyarországban ! félrebeszélsz,csak azt mondod amit a ” fősodor ” , alapja nincs!
3:11 du.
SzandiMandi
2021 április 6
10:24 du.
” csak ” leberális maradt
üdvözletével
3:14 du.
franciamagyar
2021 április 7
8:39 de.
csak zavaros,zavart,szélsőjobbot élteti- de a leberális azt is be tudja nyelni.
üdvözletével
3:24 du.
warrior
2021 április 7
12:46 du.
te nem veszed észre hogy a junió tolja elfelé magától ! helyette befogadta az ámerikai , ejrópai szélsőleberális,csak a saját véleményét elfogadókat — és aki ezen túl mást is lát azt ki kell közösíteni , mindenféle jelzőt használni!Csak nem veszed észre,hogy a magyarok ellen dolgozol,nem veszed észre ,hogy a magyarok eltüntetésében segédkezel? egy nagy ejrópai kotyvaszt akartok amiben a magyar leberálisok , gyuriferi félék , a kiabálós csapatok, a mindig vergődő fiatal szakállas „politikus” venné át a vezetést — szerintetek — meg ámerikai nagybácsitok szerint —– és akkor Magyarország is a nagy katyvasz része lenne — és büntetésképpen segékeznél az ország nevét is elvenni,! betelepíteni 20 millió migrációst , hogy kisebbségbe kerüljenek az itteniek, mert akkor már ez benneteket nem érdekel —- mint az európai népek kezdeményezése sem érdekel benneteket!!! Hát kik vagytok ti ???
4:04 du.
Kezdenek fortyogni
és megpukkadni a hely nácik meg fasisztoidok.
Tehát a cikk JÓ TÉMÁT pendített meg, jó meglátással.
Ez a dolguk ! Sipákolni, ha valós probléma kerül terítékre.
Az egyik valakinek a valakijének a rokonnya,
ezért rinyál, a másik kétszer is nekifut de láthatólag
harmadik nekifutásra sem bíííírna semmi érdemlegest leírni.
Szaal fijjúg..kár a motalkóért.
Gyengék vagytok, mint tavaszi mezőn a hajnali ürgeszar.
4:18 du.
Andrew_s
2021 április 6
3:26 du.
Amiket leírtál hosszasan,
én egy sorral elintéz(t)em:
40 ÉV!VAGY AKÁR 50.Ennyi kell majd az ujjáépüléshez ezek után.
(Bartuslaci is ezen a véleményen van.Ebből már nem lehet jól kikeveredni.)
4:57 du.
Andrew_s
2021 április 7
1:09 du.
Az utolsó vesszőig maximálisan egyetértek és ahhoz képest hogy, nem vagyok Viktor hívő, sőt, én sem szeretném, ha befogadott muszlimok akarnának integrálni és áttéríteni még a leszart vallásomról sem, viszont merkelisztáni keresztény menekülteket vagy búrokat szeretettel befogadnék! (Az is felettébb érdekes hogy, a dél-afrikai üldözött búrokat nem a vérrokon hollandok, hanem a patás oroszok invitálják letelepedni és a 15 millió integrált európai keresztény munkanélküli rokon helyett az EU inkább ugyanennyi tájidegent akar munkára szoktatni, pedig azok már többször nyiltan kijelentették hogy, ne is próbálkozzanak vele, mert ők uralkodásra születtek! Erre hiteles illusztrációk halmaza található még a fősodor tulajdonolta Google-on és a YouTube-on is, tehát azok nem hamisítványok!)
6:06 du.
A kis náci-csírának
nem volt elég a korábbi kettő zavaros agymenése.
Úgytűnik túl akarja teljesíteni a tervet.
A kis szar pénzecskéjéért.
6:11 du.
ELEMER 4/6, 4;35 d.u.-ra.
Reszben igazad van, reszeb a rendszer valtoztatasa szukseges. Mert a Parlamenti rendszert ugy jatszhajak ki a politikusok amint ohajtjak!!!!
De azon esetben is a megvalasztott egyen kepessege, hozzallasa ami a kulombseget hozhatja.
Lasd az Ukranokat.
Hajlandok voltak meg egy nem politikust, egy komikust is kiprobalni, de semmire sem megy.
A tarsdalamuk elmaradt es gyokerig korrupt.
Na meg Putin hadai a szomszedban nem hagyjak bekeben.
Tisztan a korulmenyeik athidazhatalan a jelenben.
6:18 du.
gyuri10
2021 április 7
3:00 du.
TE kispofám ne javasoljál semmitse.
Elég lesz ha CSAK betartod amit ígértél (vagyis hazudtál) :
nevezetesen hogy ide többé nem jössz és ez alkalommal kérted az oldal szekesztőjét hogy töröljön téged a névsorból.
Azóta is fel-fel röhögök, ha ez a böszmeséged az eszembe jut néha. Méghogy töröljön a névsorból. Töröld te saját magadat! Például azzal hogy nem jössz ide. Akkor nem leszel itt. Kezdesz nagyon agyalágyult lenni.
Csak szólok..barátilag !
(Persze tudható hogy lógó nyelvvel lihegve és gúvadt szemekkel olvasol itt mindent.Csaknemhogy büdös lett neked megint a Lehárblog ??! Régóta nem látok tőled újabb irdatlan hülyeségeket benne.Peg az a te „igazi otthonod” amint ott régebben nyálasan megjegyezted.)
10:18 du.
A GYURI javasslatara;
Miert nem kielegiteni MINDENKIT????
A szavazo lakossag szabadom. egyenileg, nevszerint valaszthatna meg a kormany ill. a kabinet minden tagjait.
Hat nem az az egyedulli demokratikus modszer.
Mindenki azt valaszthatan minden kormany poziciokba akit ohajthatna.
Hat vajon mit ellenezhetnel abban?????
1:50 de.
Orsós Elemér
2021 április 7
4:57 du.
Vallásilag a kereszténység kakukktojás. A judaista vallások közül az ortodox zsidó kifejezetten kirekesztő. Nép, azaz genetikai alapú kiválasztottságot hirdet. A vele szemben megfogalmazott örökösödési vallásháborút hirdető iszlám ugyanezt hirdeti, csak nem Sárát tartja az isteni ígéret alanyának, hanem Ábrahámot. Így Ismael népét, azaz az iszlamistákat. A kettő között élt
Jézus (illetve a nevével fémjelzett csoport) látta, hogy a klasszikus Jahve-kultusz a semmibe visz, és elkezdte azt hirdetni, hogy a kiválasztottság szabály és nem születés-alapú. Aki betartja Isten, általa is közvetített, tanításait és szabályait, az megváltást nyer, azaz ők az igazi kiválasztottak. S mert Isten szeme mindent lát (ne is lopd az uborkát), meg különben is megköveznek, ne a sarkon fennhangon, hanem legbelsőbb szobádban beszélj az öreggel. Ezért is írtam, hogy ha valaki, akkor Jézus ballibsi volt, és így alapvetően dícsér ez a jelző. Ezt a hagyományt próbálta restaurálni Joseph Smith, és egy picit némileg társadalom-konformmá tenni. Nem véletlen, hogy a Jézus nevével addigra inkább csak visszaélő egyházak rühellik a mormonokat. No meg azért, mert integrálni próbált (Nefi népe elveszi feleségül Ismael leányait), az iszlamisták is rühellik.
A befogadásról: A klasszikus iszlám nem erőszakkal térítő vallás (nem a neofasiszták kiragadványait kell elolvasni, hanem a teljes szövegeket), de ugyanúgy rá lehet tekerni, ahogy a kereszt nevében is beleztek ki embereket. Magyarországon rengeteg olyan ember él, akinek az ősei az iszlámot követték (ugye nem hiszed, hogy az összes másfél évszázadig itt leledző török szüzességi fogadalmat tett). Ahogy rengeteg mindenféle ember él. Söpredék is. A magyar lakosságban ugyanúgy ott van a 3-4% csőcselék, mint bármely tetszőleges sokaságban. Ha ezeknek hatalmat (ill. ennek, vagy a büntetlenség ígéretét), vagy eszközt adnak, akkor radikális állatokká válnak. Ehhez nem is kell vallás, mert a TV-székházat sem iszlamisták gyújtották fel.
Orbán nem véletlenül akarta, és sikerrel meg is tette, ezt a réteget megszólítani és maga mellé állítani. Ahogy a vallási radikálisok sem véletlenül ezt a söpredéket célozzák meg elsősorban. Ugyanis velük sakkban tarthatók sokan mások. Az így kialakuló 10% körüli befolyás már egész társadalmakat képes sakkban tartani (ls. még Sztálin rendszerét is, aki elismerten az alja 20-30%-ot akarta megnyerni)
4:46 de.
„Ezért emlegettem már többször, hogy az ország valójában a polgárháború szélén van, … ” – írta egy tanult társunk.
Nos, nincs polgárháborús helyzet, ehhez nincs se politikai, se fegyveres erő, és népakarat sincs. Ezt csak egy radikális kisebbség gondolja. Ami tény, hogy „az erő velük van”, kiépített közigazgatásilag is, gazdaságilag is, és fegyveresen is, lásd a TEK jogosultságait és fegyverzetét. Utóbbit közszájon Orbán Viktor magánhadseregének nevezik.
Balga gondolat az is, hogy a jelenlegi ellenzéki összefogás pártjainak, közös „pártprogrammal” kellene föllépni. Közös céljukat már megfogalmazták: leváltani a jelenlegi kormányt, és megszüntetni a Fidesz parlamenti többségét.
Feltételezett választási győzelmük esetén várhatóan hatpárti koalíciós kormányt alakítanak, ahová viszik saját pártprogramjukat kellő kompromisszumokkal.
Nem szabad azt sem figyelmen kívül hagyni, hogy a Köztársasági Elnök, Áder János megbízatása 2022. március 13-án jár le. Utódját a megbízatása lejárta előtt legalább 30, legfeljebb 60 nappal, azaz 2022 elején kell megválasztania az Országgyűlésnek, ami még a 2/3-os Fidesz-parlament feladata. Közvélekedésben a magyar Köztársasági Elnök személye csak „kirakatbábu”, ami téves. Feladatait olvasva, a Fidesz választotta köztársasági elnök meglepetést okozhat az összefogás ellenzékének egy mindössze 55 százalékos választási győzelmük esetén. Alaptörvény szerinti feladatait itt olvashatja a felelősen gondolkodó:
https://www.keh.hu/magyarorszag_alaptorvenye/1515-Magyarorszag_Alaptorvenye&pnr=9
A ‘toth péter’-féle megjegyzésekkel nem foglalkozom, mert értékrendünk és véleményünk egymással kibékíthetetlen.
6:24 de.
gyuri10
2021 április 7
3:00 du.
Nem a NÉP-et kellene lecserélni hanem tégedet.
Pl. pálinkára. Csakhogy olyan hülye nem kad a Föltekén,
aki akár egy lyukas kétfillérest is adna érted,
nemhogy pálinkát !
Remélem felfogod, te sztálinista beütéseket felmutató szélsőjobbos strici 😀 😀
6:24 de.
*d
8:02 de.
Geyza
2021 április 7
4:18 du.
Idézet tőled : „”””40 ÉV!VAGY AKÁR 50.Ennyi kell majd az ujjáépüléshez ezek után.””””
gézukám , aranycsillagom : ez éppen most zajlik : 45-től amit elcsesztetek az kerül kijavításra — de nagyon vergődtök és úgy néz ki rendkívül agresszívak vagytok , még a végén a ” dugi munkásőr muskétát is elő akarjátok venni ” — mint ahogy a multkorában valamelyik északi megyében talált a rendőrség.
Tehát ne rinyálj , meg ne okoskodjál , mert nagyon messze vagy az igazságtól !!!! Egyet elfelejtel Erőszak Erőszakot szül ___ ti ezt akarjátok ,de a szélsőséges baloldal fogja megkezdeni !és most még lehet , hogy ámerika is be fog jönni segíteni nektek , mert most nincs bent a szovjet sereg!( nincs kitől félnie , mint 56-ban )
Gondolkozni kéne mielőtt beszélsz,mert nálatok van a szélsőbal , a bal , a szélsőjobb : tehát kisnyilas-komenista egyveleg vagytok , mert ezek is voltatok! jákobot szeressétek!!!
üdvözletével , üdvözletével , kedves üdvözletével
8:59 de.
T. Andrew_s!
– Ásatag, naftalin szagú, de szignifikánsan baller gyökerű nézeteit, minden szégyen-érzet nélkűl teszi ide…Geyza félék örömére…
– A mai fiatalok is „politizálnak”, változásokban reménykednek…
– A barátom akinek a nagymutterja takarítónő volt a rendörségen, orbánfóbiás, a másik akinek a nagyszüleit lenullázta a „szocialista demokrácia” konzervatív párti, a harmadik, kinek a szülei „kádár diplomások” Momentummal szimpatizál…és igy tovább…
– A számunkra igen fontos jövőt,nem látjuk felhőtlennek…
– Nem szívesen szavaznának, mert minek ha tolvajok után jönnek a rablók, vagy farkasok helyett a sakálok…stb. stb.
– A csöbör-vödör szindróma nem opció számunkra…
– Ahhoz,hogy a nyugalom legyen a közéletben nem segít szerencsétlen Gyurcsány börtönnel való fenyegetőzése…
10:54 de.
Andrew_s
2021 április 8
1:50 de.
Bandi, olvasván benneteket eme tárgykör kapcsán állandóan eszembe juttatjátok, milyen jó is, hogy semmiben sem hiszek, a valódi tudás és annak alkalmazása (azaz ha jó akkor meg is lehet valósítani és hasznunkra válik a többi AHOGY MONDOD szegregáció, fasizmus, rasszizmus, xenofóbia és agyficam és sok sok halott)
mesterséges intelligenciát akarnak a valakik létrehozni amikor saját intelligenciájuk zéró
11:48 de.
slapaj
2021 április 8
8:59 de.
Egy percig se zavarja nagyságodat, hogy az általad leírtaknak se füle se farka, viszont legalább ki se derül, hogy tulajdonképpen mire is reagál. De abban az esetben, ha a barátja nagymuterja ide semmi köze esetének leírásával megkönnyebbült, és ezért a környezetét nem cseszteti annyit, akkor máris örülök.
Ha ezen múlik, akkor a szomszéd gyerekének az iskolatársa nagybácsijának a szomszédját is legyen kedves levezetni. Igazán sajnálnám, ha a kibeszéletlensége a komplexusait fokozná.
12:54 du.
WARRIOR:
A kozolt lap cikkenek az elso mondata:
” orkodik az allamrendszer demokratikus mukodese felett.”
Allandoan panaszkodtok de vajon miert nem cselekdtek az Alaptorvenyetek eloiras alapjan??????
Perleheted, sot visszahivo valasztast is kezdemnyezhettek.
De miert vagytok lustak cselekedni,csak ures pofazasaitokat ismetelitek.
P.S.
California kormanyzoja ismet „visszhivasi szavazasal” al szemben.
S ma jelentve, hogy Ms.Katlyn Jenner, a volt Bruce Jenner, a decatlen Olympiai es vilagbajnok lep-versenybe California kormanyzoi postjaert.
Nem lenne meg egy bator-kepes trans-gender egyen sem Magyarorszagon????????????????
1:14 du.
toth péter
2021 április 8
8:02 de.
Szerencsétlen ember azt sem tudod milyen nap van ma.
Szaal ne okoskodj
1:15 du.
slapaj
2021 április 8
8:59 de.
Már megint miről lihegsz idióta
1:15 du.
warrior
2021 április 8
4:46 de.
Igazad van, DE a köztársasági elnök csak akkor lehetne valódi hatalmi tényező, ha nem a pártok, hanem a nép közvetlenül választhatná meg, úgy hogy, a pártkötöttség kizáró ok lenne! Az összes idáig regnáló köztársasági elnökök pártok lekötelezettjei voltak, nekik kellett megfelelniük Bólógató Dobzse Lászlóként, ezért valóban „kirakatbábuk” voltak! Namármost hogyan lehetne ezt a zsíros állást felelőssé is tenni, ez itt a nagy kérdés!!!
1:57 du.
Andrew_s
2021 április 8
1:50 de.
Csak a nagyon alábecsült 3-4 % csőcselékről vitatkoznék Veled! 😀
3:28 du.
slapaj
2021 április 8
8:59 de.
Kedves Slapaj, hidd el, sajnos Te kakukktojás vagy!
3:40 du.
GYURI
De vajon mi lehtene Neked a „normalis”????
7:13 du.
toth péter
2021 április 8
8:02 de.
Pintyőke elvtársa Teviktorodnak. Ezt a neohorthysta restaurációt gondolod újjáépítésnek?
Öleld már kebeledre a Te szélcseszettjobbikos Slapaj-haverodat. Azt a lelki szerencsétlent, aki szerint baloldalinak lenni szégyen. Vagy legalábbis, azt hiszi, hogy az alapvetően humanista gyökerű baloldaliság szitokszó. Miközben a megsemmisítő táborokat üzemeltető szélsőségek felé sasszézik, és csak azért nem meri nyíltabban felvállalni, mert még a saját nézeteihez is gyáva. Veled, és Teviktoroddal egyetemben.
8:56 du.
TOTH PETER 4/7, 3;24 du.
Mit velne, valojaban , hany verbeli, ethnikailag magyar el ma magyarorszagon????
Ha a DNA alapjan lenne megallapitva???
Vajon a „Toth” nev honnan, mibol eredt ????
De mind akik magyaroszagon elnek, meg ha csak a jovoben koltoznenek oda is, hat azok talan nem lehetnnek egyenlo jogu Magyar-allampolgarpk, eltekintve szarmazasaiktol????
S eredetileg nem minden emberileny egytlen szulotol szarmazik biologilag ?????
Tehat mi a kulombseg hogy honann eredtek, vagy hiogy neznek ki ?????
Nem lenne hajlando belatni es eliosmerni hogy mind egyenlo emberilenyek vagyunk, eltekintve minden jelentektelen valtozatosaggainktol????
Hasonlon, hogy a Maguk elkepzelesei csupan a szelszoseges eloiteleteik bizonyiteka????????????????
3:52 de.
Hm. A hsz-ek zömét olvasva jogosnak látszik egy nagy ember – cinikus – mondása: A demokrácia ellen a legjobb ellenérv egy ötperces beszélgetés egy átlagszavazóval… Churcill.
Hozzátenném – az átlagszavazót elég könnyű megvezetni – főként, ha elzárják előle az információkat ellenvéleményeket. Ezért olyan fontos bedarálni minden, információ közlésre szakosodott lapot, tévét, rádiót.
(Én is átlagszavazó vagyok, legfeljebb kicsit többet tudok a társadalom, a politika működéséről, eszközeiről.)
Jobbik. Leszögezem: minden pártnak (és embernek) joga van megváltoztatni a felfogását, véleményét. Ahogy a Fidesz is tette, amikor még Fiatal Demokraták Szövetsége volt. Erről majd ksőbb.
Kedves Tóth Péter! Tisztelettel kérlek, nézd már meg, mit jelent a liberális szó!
Szabadelvűt jelent – olyasmit, hogy valaki a maga elvei mellett elismeri másfajta nézetek jogosságát és vitában-versenyben akarja érvényesteni azokat. Tehát inkább valamiféle eszköz, hozzáállás a magunk elképzeléseinek érvényesítésére, mint önalló ideológia. Hiszen bőven van liberális konzervatív, keresztény,nemzeti is – Kossuth pl. liberális nemzetinek vallotta magát.
Nem ördögtől való a Jobbik -illetve egy részének – az ellenzéki összefogáshoz való csatlakozása. Bizonyára rájöttek: a nemzetinek nem ellentéte a nemzetköziség, hanem kiegészítője, éltetóje.
A demokrácia meg valamiféle egyensúlyt jelent, ahol a különféle nézetek, elképzelések szabad versenyben küzdenek meg a szavazók bizalmáért.
Ez persze nem statikus állapot, elég macerás – hiszen tájékozottságot, sőt véleményt vár el a szavazótól.(Ezért a legocsmányabb támadás a társadalom ellen az olyan duma, hogy „fúj, politika csak hazudozás a hatalomért stb. Az, ilyen dumáknak egyetlen céljuk van:Te csak ne törődj a sorsoddal, sőt a másik sorsával se – majd mi „okosok” elintézzük.
Ebből a felfogásból nőnek ki aztán, mint valami lápvirág a „mindenhatók”. Mi, Magyarországon jól ismerjük ezt, a személyi kultusznak is nevezett módszert. Aminek a regnálását nagyon megzenvedtük a múlt század során – akár nacionalista, akár internacionalista volt az éppen soron lévő „mindenható”. Egy ilyen kiemelkedésére – és az egész társadalomra való rátelepedésére – minden pártban, politikai közösségben nagy a veszély. Egyetlen ellenszere a tájékozott, tudatos – akár jobb, akár baloldali – szavazó.
Talán ezt ismerte föl a Jobbik egy része, amikor az ellenzékhez csatlakozott.
7:28 de.
slapaj
2021 április 8
8:59 de.
” – A csöbör-vödör szindróma nem opció számunkra… ”
Tudjuk öreg.
Számotokra csak a kübliben dagonyázás az egyetlen opció.
(Egyébként fennti mondatodban sok az idegen szó.
Gondolod hogy attól műveltebbnek fogsz látszódni ? )
Az egyik félnáci a külvárosi stricik nyelvezetét hozza ide, a másik finomkodva aljaskodik, a harmadik alattomosan nyálasan nyilas..szóval…szépen összeverődtek itt ezek…
7:31 de.
toth péter
2021 április 6
3:52 du.
Rinyálj nyilas-nyálas. Vagy fordítva. Neked már tökmindegy.
11:17 de.
ORSOS irta;
” hanem a nep kozvetlenul valaszthatna meg”
Mim tortent Elemer?
Mi okozta a gyors meglatasod valtozasat?
Annak meg emlitesert is allandoan gyalazkodtok ?
11:18 de.
Andrew_s
2021 április 8
7:13 du.
Na igen.
Ezeknek a mocskoknak Május Nyolcadika nem örömünnep, mint Európa és más földrészek nemzeteinek, hanem a tragédia napja.
Direkte megnéztem a naptárat : természetesen NEM pirosbetűs ünnep. Pedig ennél nagyobb ünnep per pillanat nincs az Emberiség történelmében.
(Meglehet Főnci ki akarja vezetni a mogyorik népét az Emberiségből.Mint valami elfuserálódott Mózes a zsidókat Egyiptomból hehe )
3:44 de.
Geyza
2021 április 9
7:28 de.
te is mint a gábriel és még néhány más „kihaőnem” lövitek a babát de még egyetlen egyszer sem és egyikőtöktől sem olvastam azt, mit is tartotok „jó”-nak? persze attól függetlenül, hogy ki mondja
4:37 de.
Geyza
2021 április 9
7:28 de.
mivel halvány lila fogalmad sincs azon jelzők definíciójáról amiket itt vödörszámra osztogatsz, én is alkalmaznék rád egy jó néhányat de azokat viszont a Cenz Ura kiradírozná, mert a geyza is védett faj a patás tőgyes rasszból, és az mégsem mehet, hogy akkó’ ne tudnád eltalálni a szarva közt a tőgyit? nemdebár?
10:38 de.
ORSOS ELEMER 4/7, 6;06 de soraira;
Igen Elemer, koszonheted azt csupan az Antant-nak, hogy ma nem Romani vagytok!!!!
Magyarorszag soha nem lett volna kepes 1919-ben megszallo roman hadsereget visszavonulasra ravenni, sem kenyszeriteni.
Sot meg Maloshewich is a Balatont velte Szerbia eszaki hataranak.
10:49 de.
TALALOM 4/9, 3;52 de sotaira;
A szelszoseges elvek, felfogasok, tervek es tettek az szelszoseges barmifele szepitokkel is probalja takargatni.
Az tagadhatalan teny, s az volt mindeg is.
Minden mas megvitathatok, alkudozhatok es kidolgozhatok.
De a szelszosegesek, soha, sehol, senkialtal , mindeg elfogadhatatlanok!!!!!!
11:39 de.
Bendeguz79
2021 április 9
11:17 de.
Ha figyeltél volna, rájönnél hogy, nem vagyok pártelfogult, egyformán utálom ezt a világon egyedülálló hungaropártokráciát, ahol még a nyílt hazaárulást is prémium pártstátusszal lehet jutalmazni! (Most nem akarok a Parlamentbe és az EU-ba akreditáltakra mutogatni, akiktől még az ellenségeink is kaján röhögőgörcsöt és elégedett tenyérdörzsölést kapnak! 🙁 )
12:48 du.
Orsós Elemér:
(Most nem akarok a Parlamentbe és az EU-ba akreditáltakra mutogatni, akiktől még az ellenségeink is kaján röhögőgörcsöt és elégedett tenyérdörzsölést kapnak! 🙁)
Aha, értem. Pontosabban: nem értem. Talán ha lenne szíves fölvilágosítani (természetesen nem név szerint kérném), hogy mit jelent ma az a kifejezés, hogy „ellenség”, kik Magyarország (vagy en bloc a magyarok?) mai ellenségei, és Ön miért, milyen okból, milyen alapon tartja azokat „ellenségnek”?
2:12 du.
ORSOS ELEMER 4/10, 11;39 de.
Nem csak hogy „figyelek” es elemzek minden szavaidat, szellemi motivacioid okait keresve, de tagadhatalanul On-magad sem todod megnevezni, hogy mi az amit valoban ellenzel es hogy mit ohajtnal!!!!
Az elveszett frusztlatsagodat bizonyitod!!!!
Pl. mit velsz „haza-arulas”-nak????
Arulhatnal barmit, senki bagot sem adna erte.
Tehat csak almodozol meg azon is !!!
Csiped meg Magadat, talan az felebresztene logikusabban gondolkodni!
4:34 du.
Kővendég
2021 április 10
12:48 du.
Elnézést kérek, amiért Bendeguz tudálékos és kárörvendő kötekedésein túlságosan elragadtattam magam, az „ellenség” valóban túl erős kifejezés!
5:55 du.
Andrew_s
2021 április 8
7:13 du.
Na-na kedves bogaram
Légy már olyan jó és próbáld meg összesíteni azt a számot, hogy a nem fasiszta(jobboldali), hanem a baloldaliak, vagyis a kommunista diktatúrák, diktátorok hány ember életét oltották ki a felállított megsemmisítő táboraikban??!!
Mint köztudott, szégyenkezni-valóra semmi okuk, magasan vernek minden szintet!
Nagyon beálltál de az oldaliságba, nagyon bele akarsz tartozni valamelyik táborba – pedig nem sok idővel még ezelőtt mintha megvetetted volna a társadalmi megosztásokra való törekedést.
De hát lelked rajta, ha ettől jobban áll, akkor csak fasisztázz a kedvedre
Eszméletlen, hogy lassan minden magát baloldali értékek mentén meghatározó valakinek semmi más nem jön ki a száján mint fasisztázás
Nemsokára még azt is megérjük, hogy magát Rátesi Margitkát is lefasisztázzátok – hiszen visszatértetek az eredeti mivoltotokba, amikor ugye, aki megmerte kérdőjelezni a párt álláspontját, az rögtön
– ” ..A revizionizmus kéngőzös mocsarába süllyedt, és a kapitalista utat választotta…”
címkét elnyerte és mehetett a süllyesztőbe – vagy ha mégis továbbra is evickélni akart, akkor érte mentek …
4:36 de.
Orsós Elemér
2021 április 8
1:57 du.
Ha megnézed az embereket, akkor általában nem sokkal több annál a 3-4% -nál (legyen 5).
Ahogy a haranggörbe túloldalán is megvannak a hiperlojális népségek.
Az alsó 5% után van egy szélesebb, alapvetően nem orientálódó, de befolyásolható, a kolomp után menetelő réteg. Ezek azok, akiket az alsó 5%, ha lovat adnak alájuk, és látszólag vagy ténylegesen tehetnek, amit akarnak simán magával sodor. Ezért látszik a végén többnek a csőcselék.
De ezek egy része olyan, hogy ha a hangadókat látványosan pofánverik, azaz a csőcselék nem kap teret, akkor hümmögnek és hazamennek.
Anno a TV-székház „ostrománál”, ha megnézed a felvételeket, nagyon sok a szinte ott sem levő tébláboló. Ha ott az objektumvédelem jól működik, akkor fél óra alatt hazamentek volna. Ez nem valami titkos ügy, és már a ’70-es évek végén ismert doktrina volt:
– 2, de inkább 3 szintű mélységi sorfal, amiből az 1 sor mindennel fel van szerelve, ami fizikai akadály és védelem.
– A hangadókat közel engedni, majd kis csoportokban a pajzsokat megnyitva átengedni.
– A 2. sor hatástalanítja, megbilincseli, majd az így előkészített figurát nem feltűnően, de láthatóan elviszik, hogy mukkanni se tudjon a társaihoz.
Az üzenet, hogy „sokat ugráltok, így jártok”, a nyilvánvaló hatalmi tényezővel (arctalan pajzsos sorfal), általában hazaküldi a tömeg jó részét. Ha nem több százezres, mindent feladni képest forradalmi sokaságról, hanem 20-30 begőzölt agyhalottról van szó.
Az olyan hibbantakból pedig, mint R. Máriusz szellemi kiskorú nem egy 2-3 pofonnal kiosztott mártírt csináltak volna máshol, máskor, hanem gulyáshúst.
Ezért mondtam többször, hogy 2006-ban a TV-t gyakorlatilag feladták, és jobbára elcseszték a kormányoldalon. Ja, és nem lövetni kellett volna, hanem nem hagyni odáig jutni a helyzetet. Az ilyen slapaj-tóthpeti osztályú decibelhuszárok ebben indifferensek. Mert ez az a társaság, aki itt baromira birkózószönyegen-alvó huszár, de a való életben lejelentkezik az asszonynál, és engedélyt kár orrot fújni a pincepatkánytól is.
12:21 du.
Gabriel
2021 április 10
5:55 du.
Tündérbogaram Gábriel! Minden arkangyalok gyalogja Te!
Most erre maximum olyanokat írhatnék, hogy az ilyen relativizálásokkal buknak le a hozzád hasonló neofita kriptofasiszták.
Baloldaliságot és nem a baloldalra hivatkozó fasizmust írtam. S bár sosem voltam egyik pártnak sem a tagja. Ha már oldaliság között választani kell, akkor inkább a humánus baloldaliság, mint a baloldaliságoz, kereszténységet, szocializmust, és bármit amit hasznosnak vél, álcaként viselő diktatúrák bármelyike.
Gyengébbek, így a Te kedvedért is: bármelyike. Ha érted ennek a szónak jelentését.
Meg ha érted annak a szónak a jelentését, hogy humanizmus.
A baloldaliság jelentését nyilván nem ismered, azt már nem is kérdezem. Arról fogalmad sincs. Csak a vérgőzt látod, amivel kapaszkodni akarsz valamibe, valakihez, aki megértően megsimogatja a mindig valami felett utálkozó buksidat.
Néha, amikor itt kicikiztek Téged, furcsáltam. Most már megértem. Egy beképzelt, rátarti, de alapjaiban ostoba agresszív pojáca vagy. Semmi több. Egy üres héj, amit most éppen fasizmussal töltesz meg. Gondolom az ilyenek sipákoltak leghangosabban a WaffenSS első neofita soraiban. Túlteljesítve az abnormát is. Csak valaki figyeljen már rájuk, és simogassa a nagy semmi lelküket.
12:29 du.
Rodeo11
2021 április 10
3:44 de.
A kettőtök vitájába nem akarnék beleszólni.
Csak eszembe jutott az a kissé filozófiai kérdés, hogy miként definálható a jó, ha nem definiálod a rosszat. S viszont.
Elvégre leginkább egymáshoz képest határozhatók meg.
Ez most annak kapcsán is eszembe jutott, hogy arkangyali hülyegyerekünknek az oldalisággal van értelmezési problémája. Ami szintén ilyen viszony-probléma. Aminek önmaga előtti tisztázatlansága miatt most szépen átsétált a neofasisztákhoz gazsulálni.
Azt hiszem az alap az olyan alapértékrendszer tisztázása, mint az emberség, önbizalom, önértékrend, és hasonlók. Elvégre nem kell kinyomni a másik szemét ahhoz, hogy az ember tudja, embertelen lenne ha megtenné. Ahogy normális személyiség szerintem nem attól tartja magát értékesnek, elfogadhatónak, hogy mindenki mást sárba tipor, és a leghangosabban kukorékol a szemétdombon.
5:05 du.
Andrew_s
2021 április 11
12:21 du.
Nincs ezen mit túl ragozni …
Arról amiről beszéltem, azt messzire kikerülted – mivel piszkos jól tudod a választ rá, a valóságot
Helyette nekiesel piszkos mocskos szájjal aljas módon köpködni, minthogyha ezzel a tények megváltoznának
Persze, ferdíteni, azt igen , aljas trükkökkel, hazugságokkal, azt igen – merthogy bármi ér, csakhogy a másik embert hiteltelenné tehess bármilyen aljas rágalmazással …
A VÁLASZ HELYETT ..
Mint egyre jobban bebizonyítod, egy nagy feneséges felfújt hólyagon kívül más nem vagy – hivatkozhatsz tudásodra, amire tetszik (Hitler is intelligens volt, kétség nélkül)
Bogárkám, másnak is van ilyesmi – persze hogy te lenézed a másokét, mert az valamiért neked fáj?
Elmondom, attól azok, akiket most lenézel, akiket most a felcsúti módjára leugathatsz, lehet hogy azoknak a kisujja többet ér mint te haver …
Szállj magadba egyszer – sohase késő
Akik könnyen mernek hasonszőrűek berkében gyalázkodni, azok mint férfi egy hajítófát nem érnek
Lefasisztázni bárkit bátran lemersz, AMIKOR MÁR VÉGSŐ KÍNODBAN MÁST NEM BÍRSZ FELHOZNI!
Te szégyenteljes gazember – Boross Gábor írását pontosan rólad és a hasonszőrűekről mintázta
Es még te mered szádra venni a humanizmust!!??
5:46 du.
Andrew_s
2021 április 11
12:29 du.
Bandi egyet is értek meg kettőt!
igen: nincs fény árnyék nélkül! tehát: ha valaki csak az árnyakat látja, az vak! és nem csak annyira, mint a cigány lova falnak menve, hanem gonoszul vak amit azzal „fejez ki”, hogy arról aki „azt a bizonyos” véleményt, kérdést fel merte tenni…
ezzel a „visszamaradt csürhe…. bármire képes még meghunyászkodásra is” című cikk az eklatáns példa, mintha gábriel és hasonszőrű tsai követték volna el…
ezt a módszert mi anno vulgár materializmusnak neveztük és teljes joggal (ha már filozófia) mert a klasszikus dialektikához halvány lila köze sincs, ezutóbbi meg létünk lényege
6:41 du.
Andrew_s
2021 április 11
4:36 de.
Szerintem a TV ostrom is olyan elbukott puccs kisérlet volt mint a taxis blokád, ami könnyen kiderülhetne, csak alaposan meg kéne kapirgálni -ha lehetne- az eltussolt tényeket, például hogy, kik voltak a szervezői, kik voltak a hangadói, kik voltak a provokátorai, kik nyertek volna vele és miért nem derülhet ki a meztelen igazság! Az a sejtésem, hogy közös múltjuk volt a próbálkozóknak és az éppen akkor regnálóknak is, ami még mindig fennáll és ennek a közös titok kiderülésének lehetőségétől nem mernek még mindig radikális lépéseket megtenni! Na és már megint eljutottunk a csak papiron létező rendszerváltásig, amit viszont most már nem lehet bepótolni a sikeres beágyazódások és átörökölhetőségek miatt! Ergo: a mai kínálatból bárki nyer az még mindig az „átkos” -egykori társai által zsarolható- ejtőernyőse! Na szóval, avval az úgynevezett 89-es békés „átmenettel” alaposan kiszúrtunk magunkkal! 🙁
4:36 de.
Gabriel
2021 április 10
5:55 du.
Hogyne merném.
Ugyanis tudom, hogy mit jelent.
Veled ellentétben,
‘ki csak a pártszlogeneket ismered.
9:50 de.
Andrew_s
2021 április 12
4:36 de.
Megismételted nagyképű szavaidat, amivel csak még-inkább megerősíted, aláírod kicsinyes – semmiben előre nem vivő hőzöngésedet.
De másokat (Boross is) pont ugyanezzel vádolod – igen magadból indulsz ki.
Abban is, amelyet rám akarnál fogni, hogy nekem lenne szükségem bárkinél is „bevágódni” ….
Te ….. kkkkkkkk…
leírták neked, hogy melyek az alapvető értékek – pár szóban – amelyeket éppen megtagadsz – de azért próbáld, olvasd el lassan, többször – ott a másik cikknél
Emberi értékek, érted hapsikám …?
Ááá – kár beléd …. fárasztó
Tudsz „MINDENT” – vagyis lehet, hogy betanultad mint a papagáj, még tán papírod is van róla – DE MEG KELL ÉLNI! – ÉRTED? .. Nem …
12:16 du.
Rodeo11
2021 április 10
4:37 de.
Akinek nem inge …
7:15 du.
Geyza
2021 április 12
12:16 du.
én trikóban is Rodeo11 vagyok, mert igaz amit a Nagy Varázsló mondott: ne hordjál sapkát nem fér a fejedre, mert korona van rajta