A magyarországi adófizetők 38 millió forint segélyt küldtek kanadai magyar szervezeteknek
Egy torontói magyar kormánypárti rádióadás, egy tartalom nélküli kanadai magyar médiaorgánum, magyar egyházak, közösségi szervezetek, hétvégi magyar iskolák és tánccsoportok — együttvéve, 38 millió forint magyar adófizetői támogatásban részesültek idén kanadai magyar egyesületek. Idén ismét támogatást kapott a Torontói Független Magyar Rádió — összesen 2,5 millió forint segítség érkezett Bede-Fazekas Zsolt Fidesz-párti heti rádióműsorához. Szintén 2,5 milliót utalt ki az Orbán rendszer az Edmontoni Magyar Kultúrkörnek. A szervezet honlapját (amelyet nem fordítottak magyarra és csak angolul olvasható) utoljára 2019 júniusában frissítették. Összesen 2 – 2 millió forintot szerzett a Kanadai Magyar Kultuális Tanács és a Kanadai Magyar Vállalkozók Egyesülete is. Az utóbbi elnöke Balla Sándor, az a romániai magyar vállalkozó Torontóban aki az évek folyamán rendszeresen szerzett magyar állami támogatást, többek között nagy építkezési és fejlesztési projektekre.
Számos kanadai magyar egyház és egyházközség kért és kapott magyar állami támogatást, többek között református egyházak Burnaby-ben, Edmontonban, Montreálban és Torontóban. Ezen kívül a hamiltoni Szent István római katolikus egyházközség és a torontói Szent Erzsébet Egyházközség szintén részesült támogatásban, illetve a Vaughan-i Első Magyar Baptista Gyülekezet is. A felekezeti támogatás általában 1 és 2 millió forint között mozgott egyházanként. Ezek nyilván nem nagy összegek, ugyanakkor az egyházak közül vannak, amelyek különösen szűk anyagi keretekkel rendelkeznek. Például a montreáli Első Magyar Református Egyház 2019-ben, 2017-ben és 2016-ban is költségvetési hiánnyal zárta az évet. 2019-ben egész éves jövedelmük 105 ezer dollár volt.
Médiaorgánumok is szereztek támogatást — a torontói rádióműsort már említettük. Rajta kívül támogatást kapott a Napjaink Média Egyesült (1,5 millió forint), a MagTV (2 millió forint) és a Hazám Magyar Média Alapítvány (1,5 millió forint). Az edmontoni Hazám alapítvány publikálja a Hazám című lapot, ami a kiadó szerint „a diaszpóra legszínesebb magazínja”. Ugyanakkor a magazín honlapja már egy éve nem frissült. A cikkek amelyek még tavaly felkerültek a Wikipédiaról lettek szóról szóra bemásolva. A magazín kiadója egyébként nem egy alapítvány, hanem a honlap szerint egy „Vegabondmedia Ltd.” nevű cég. A helyes angol szó egyébként vagabond, de lehet, hogy „vegabond” vegetáriánus irányzatra utal. A Wikipedia cikkekből ez nem derül ki.
Lesz majd egyszer kormányváltás Magyarországon és amikor erre sor kerül valószínű megszűnik az adófizetők pénzéből szervezett kanadai magyar karnevál. Nem csak konzervatív nézet, hanem egyszerűen egy józan érv, hogy ha egy kultúrkör vagy nemzetiségi szervezet nem képes önmagát fenntartani — mert például a célközönség túl kicsi vagy közömbös — akkor lassan elérkezik a természetes kimúlás ideje. De itt nem csak arról van szó, hogy magyar adófizetők tartanak lélegeztetőgépen egyesületeket az óceán túlsó oldalán. Ennél kellemetlenebb és szemtelenebb, amikor lényegében semmi értékelhető munkát végző, vagy a Wikipédiáról ollózó kanadai magyar szervezetek szedik fel az állami támogatást.
5:46 du.
Ezek mind náci vonatkozású egyletek,vagy vannak közöttük ember formájú EMBEREK is?
10:48 du.
gyuri10
2021 augusztus 26
5:46 du.
” Ezek mind náci vonatkozású egyletek,vagy vannak közöttük ember formájú EMBEREK is? ”
A jelenlegi kormany nem ad naciknak meg bagot se.
Az ellenzek viszont nagyon jol erzi magat a nacikkal egy paholyban.
11:15 du.
Persze, vannak náci egyletek is köztük, de egy pár közös biztos van bennük. A magyarság érdekét csak látszólag képviselik, Orbán erkölcsiségével (sic.) azonosulnak, akkor is tartják a semmiért a markukat, amikor semmit nem tesznek érte és nincs is támogatásra szükségük, azaz egytől-egyig mind élősködő parazita.
Ennyi… Ha már itt lett volna a troll sereg hozsannázása, akkor most se írtam volna be….
3:08 de.
Kedves Chris! Elviekben nem ellenzem, hogy a mindenkori magyar kormány támogassa az ország határain kívül élő nemzettársainkat. Az a 36 millió meg a költségvetéshez képest annyi, mintha én adnék a nyugdíjamból havonta egy forint huszat.
Azt viszont, hogy ezek a szervezetek élő közösségek-e, csak Ti, ott élők tudjátok befolyásolni. Hogy netán „fasiszta” csoportok, ahogy Gyuri 10 írja, vagy magyarságuk, magyar gyökreik értékeit őrző, a bajbakerültet segítő társaságok-e, rajtatok múlik.
Szerintem az ilyen társaságoknak az lenne a dolguk, hogy kapcsolatot építsenek a kétféle nemzet-ország között. Emellett persze nyugodtan „reklámozhatnák” a finom pogácsarecepteket,dalokat, táncokat.
Életemeben nem voltam olyan büszke magyar, mint amikor a Queen együttes 86-ban, a Népstadion 80 ezres, bőgő közönsége előtt eljátszotta a Tavaszi szél vizet áraszt kezdetű népdalt, és Mercury botladozó, de mégis tiszta magyarsággal énekelte a szöveget. Tudom, hogy nem tudott magyarul – csak betanulta a szöveget -de ez már tisztelet volt a nemzetnek, ami oly nagy lelkesedéssel fogadta.
Ahatáron túli szervezetek legontosabb dolga lenne kapcsolatot építni a magyarok és kanadaiak – vagy románok, szlovákok stb. – között. A kanadai magyaroknak különösen fontos feladat jutna: demonstrálni valahogy azt, hogyan lehet különböző nemzeteknek egy államszövetségben élni. Hiszen mi, az Európai Unióban épp ezen kínlódunk. Megértetni azt, hogy nem árulás európai magyarnak lenni, mint ahogy a kanadaiak jó része is kanadai-francia, -angol, -olasz stb., miközben van egy közös, kanadai identitásuk is. Talán mi, itt a KMH-n írók, olvasók, beszélgetők is hozzátehetünk egy mikronnyit ehhez.
3:34 de.
Még valami. Az identitás szerintem nem egy gyökerű, mint valami karórépa. Kiterjedt gyökérzet, erősebb támaszgyökerekkel, tápláló hajszálgyökerekkel – mint pl. egy tölgyfáé.
Ember vagyok, nő, fehérbőrű, európai és magyar. Ez nem értéksorrend. Egyenértékű alkotólemei az identitásomnak.Nem is beszélve olyan „Hajszálgyökerekről”, mint a hit, a vallásokhoz, elvekhez való viszonyom.
5:20 de.
Remek…
5:33 de.
gyuri10
2021 augusztus 26
5:46 du.
Kedves Gyuri, már egyszer régebben leírtad kiket értesz EMBEREK alatt, ezért nem kéne provokálni a gojokat! 😀
(Máskülömben meg az EMBEREK hasonló szervezetei fenti „segélyek” legalább százszorosát minden évben megkapják ugyanattól a smucig államtól! Szóval, nem kéne a maradékot kapott „emberformájuakkal” farszíjat huzatni!)
8:37 de.
Margit, az identitás valóban összetett, bonyolult és változó dolog. Ráadásul a kontextustól is függ. Bizonyos környezetben, például az USA-ba utazva, elsõsorban kanadai vagyok. Amikor ekumenikus szervezetekben vállalok szerepet, akkor római katolikus az elsõ és legfontosabb identitásom. Amikor kanadai barátaim ír, skót, brit, francia, olasz, lengyel stb származásukról beszélnek, akkor magyar vagyok, úgy szintén ha mondjuk egyik kedvenc költõm (Pilinszky) egyik könyve kerül a kezembe, vagy ha Budapestrõl beszélek büszkén egy kanadaival aki éppen elõször készül oda látogatni. Van olyan helyzet, hogy montreáli szülõhelyem a fontos, vagy hogy kelet Ontarioban élek, vagy éppen az, hogy kissé megfoghatatlan értelemben itt európainak érzem magam, Európában viszont észak-amerikainak. (Pl. botrányosan gyenge kávét iszom és azt szoktam meg, amitõl szerintem a európaiak herotot kapnak. 🙂 )
A gond (többek között) az a „nemzetiérzelmû” kanadai magyar szervezetekkel, hogy sokszor egy olyan magyarság- és nemzetképet építenek, ami hamis, lapos és kirekesztõ — és köszönõviszonyban sincs a kortárs magyarországi kultúrális és társadalmi valósággal.
8:38 de.
talalom
2021 augusztus 27
3:08 de.
Volt csendőrők meg hasonlók
számomra nem „nemzettársak” hanem inkább nemzetárulók.
8:40 de.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 26
10:48 du.
ne hazudozzál nem otthon vagy
8:53 de.
Miklos Banfi
2021 augusztus 26
11:15 du.
Ez örület..a kommentedre beugrott nekem a hetvenes években hallott rádiójáték a Petőfi Rádióból.
Kicsit hosszú lesz, kávé cigi cserkómici.A 45 fokosból 🙂
Egy NSDAP funkcionáriusnak a háború utolsó harmadában egy szocdem gyanús embert (a sztori szerzője) kellett a Birodalom másik felébe vinnie valami kihallgatásra vagy eljárásra.
Már kaotikus állapotok uralkodtak Németország-szerte.
Végül a sok nehézség miatt ami többszáz kilométeres útjukon kísérte őket, kissé össze „haverkodtak”.Például úgy jutottak pénzhez hogy egy község NSDAP irodájában a kísérő valami blődséget adott elő és hogy arra kell a Párt nevében 100 Birodalmi Márka..stb.
Végül aztán a kísérő amerikai fogságba került,de még kérte hősünket hogy szóljon érdekében pár jó szót az amerikai katonai hatóságoknál, ami meg is történt.
Hősünk pedig, amint lehetett hazament.
Aztán a háború után valahol véletlenül összetalálkoztak az utcán.
A VOLT NSDAP ágens (mostmár valami másik,háború utáni párt jelvényével a gomblyukában) széles mosollyal üdvözölte a volt rendszerellenséget és nem értette hogy az miért nem akar vele bemenni egy kávézóba.Mikorpedig oly szerencsésen végződött a közös „kalandjuk”.
9:37 de.
Christopher Adam
„…az a gond a “nemzetiérzelmû” kanadai magyar szervezetekkel, hogy sokszor egy olyan magyarság- és nemzetképet építenek, ami hamis, lapos és kirekesztõ…”
Nem élek Kanadában ezért elmondanád konkréten, hogyan nyilvánulnak meg a fentiek?
Köszönöm.
9:49 de.
Ferenct — több formában nyilvánul meg. Például azt a mitószt építeni, hogy az erdélyi és/vagy székely magyarok képviselik az igazán hazafias, büszke, komoly magyarokat. Vagy amikor egy adott párt, vagy a „kereszténykonzervatív” vonal kisajátítja a magyar patriotizmust és annak jelképeit, amely azt a torz és hamis képet festi, hogy aki baloldali, liberális, más világnézetű, az nem lehet igazán magyar. Vagy amikor romantizált képet alkotunk a magyar történelemről, vagy ha azt a látszatot keltjük, hogy a magyar kultúra elsősorban vagy talán kizárólagosan néptánc, cigányzene, cserkészet. Nyilván ennek az egész jelenségnek vannak károsabb és kevésbé karos megnyilvánulásai. A történelemhamisítás és amikor a pártpolitika zsebreteszi a nemzetet, az a legkártékonyabb.
10:34 de.
Christopher Adam
2021 augusztus 27
9:49 de.
„… Vagy amikor egy adott párt, vagy a „kereszténykonzervatív” vonal kisajátítja a magyar patriotizmust…”
Nem tulzottan nehez kisajatitani a patrotizmust, amikor a tobbi part vagy teljes egeszeben idegen erdekeket kepvisel, vagy teljesen korrupt, illetve mindketto.
11:06 de.
Christopher Adam
2021 augusztus 27
9:49 de.
Idézek sajnos, de pont passzol ide:
————-Első felvonás.—————-
Vásár Döbrögben. Egy olyan igazi MAGYAR vásár Döbrögben.
Kofák, népség. Szedte-vették nyüzsögnek. Sátor alatt fortyog
a gatyamaddzag. Fustélyosok kutyafát, tősgyökeret árulnak.
Lacikonyhák, Ernőkonyhák, Izorkonyhák. Ludatlan Antimatyi
megjelenik….
/Antiludasmatyi by Fricibácsi Mr. Karinthy/
11:44 de.
Orsós Elemér
2021 augusztus 27
5:33 de.
gyuri10
2021 augusztus 26
5:46 du.
Kedves Gyuri, már egyszer régebben leírtad kiket értesz EMBEREK alatt, ezért nem kéne provokálni a gojokat!
———— —————- ———–
Kedves Elemér,
valóban leírtam nem „egyszer”,hanem számtalanszor,hogy kiket értek EMBEREK alatt,de csak azért,hogy ne vedd provokációnak a „gójok” ellen elárulom Neked,hogy Én is és minden más ember is GÓJ!Ugyanis ez egy ivrit szó,aminek jelentése:NÉP.Legalább is a Tóra leírásai szerint.Tudnék idehozni pontos idézetet erre a Tórából,de mivel Te úgy sem tudod elolvasni és megérteni,Én pedig nem vagyok hajlandó a Tórából nem az eredetit idézni.
A beírásod folytatására csak annyit még,hogy kivétel nélkül minden emberi lény számomra EMBER egészen addig ameddig normatív,másokat nem vallási vagy nemzeti alapon próbál megalázni vagy esetleg kiirtani.Nos…ezzel az „EMBER” megnevezéssel nácikat,neonácikat,iszlamista terrorlegényeket és egyéb anticionista férgeket nem szeretném sértegetni.Virtuális ismeretségünk alapján nem észleltem,hogy közéjük kelljen Téged sorolnom.Pontosan ezért próbálom megérteni harmadszori elolvasásban,beírásod további értelmét.Ha lehet,szeretném,hogy maradjunk meg a korrekt szóváltás mellett.Az érzékszerveim,magas korom ellenére kiválóan működnek így aztán a nüanszokat is elég könnyen megértem vagy legalábbis ráérzek.
11:57 de.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 26
10:48 du.
gyuri10
2021 augusztus 26
5:46 du.
Kulissza titkok tudásának hiányában,ebben a témában vitaképtelen vagyok.
12:02 du.
Netherworldi Proserpina,
Utóiratként csak annyit,hogy részemről ez csak egy „ártatlan” kérdés volt!!!
12:50 du.
TALALOM fejen utotte a szeget!
S egyben az en meglatasomat is tukrozi. A Magyar allamhatalom altal, az adofizetok zsebeibol nyujtott osszeg valoban borravalo. De a kerdesem, hogy mi torvenyes joga lehetne a Magyar Allamhatalomnak az adofizeto lakosssag penzet, meg ha az egy Forint 20 filler is lenne, kulfoldi magan es politikai szervezetek szamara osztogatni? Vajon mennyit adomanyozott a Magyar Allam a szerencsetlen Haiti foldrenges aldozatai szamara? Vagy a magyar NATO katonak biztonsagos eltavolitasaira Afghanistanbol?
12:57 du.
Christopher Adam 8/27, 8;37 de allitasaiban barhol is utazik, de mint az idojaras, mindeg valami masnak vallja Magat. De meglepoen egy arva-szoval sem emberilenynek, humanus, reszrehajlas-mentes, sem Isten teremtmenyenek nem!
1:21 du.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 27
10:34 de.
„Nem tulzottan nehez kisajatitani a patrotizmust, amikor a tobbi part vagy teljes egeszeben idegen erdekeket kepvisel, vagy teljesen korrupt, illetve mindketto.”
Sőt, bevált gyakorlat az ellenfél (ami normálisan csak politikai ellenzék lehetne!) megcáfolhatatlan egészséges patriotizmusát nacionalizmussá átkozmetikázva reklámozni, különösen az erre éhes globális médiumok felé!!! És ez mindkét oldalra érvényes, ezért ne csodálkozzunk, ha az egészséges patriotizmus is kezd már a kiváltott félelemtől a devalvált nacionalizmus tabuszintjére süllyedni!
1:35 du.
gyuri10
2021 augusztus 27
11:44 de.
Köszönöm és elfogadom a helyreigazításodat, de a magyar köztudatban nem az ivrit szóértelmezés terjedt el a nemzsidók megkülömböztetésére, hasonlatosan a cigány gádzsó(nemcigány) és a román bozgor(nemromán, hontalan) kifejezésekhez, aminek csapdájába én is beleestem.
1:42 du.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 27
10:34 de.
Amit ide okádsz az nettó hazugság.
Mintha az ORIGO-t olvasnám, amit pedig kerülök
mint a Nagykörúti járókelő a flaszteron a kutyszart.
1:45 du.
Új vonás Bendeguz
vélemény-alkotási spektrumában:
Szőrszálhasogató lett heheheeehehe
5:26 du.
Orsós Elemér
2021 augusztus 27
1:21 du.
….”különösen az erre éhes globális médiumok felé!!! ” ….
A globális médiumok ebböl élnek és léteznek fényesen …
Merthogy a globalizmus a „baloldaliság” – szociálizmus igéretének égisze alatt kivánja totalitárius béklyóba (rabszolgaságba) taszítani az egész világot.
Amikor majd felállitják a globális kormányzatot, onnantól majd megtudja a világ sok-sok bolondja, hogy mi a valódi fasizmus – ahol aki nem lép egyszerre, nem kap rétest estére….
Most meg itt is ez a sok-sok bolondja fasiztázza azokat, akik nem kérnek a ebböl a „szép” jövöböl – vagyis felismerték, hogy mire megy ki a játék …
Az egyetemeken mossák az agyukat a fiatalságnak – magyarul valódi fasiszták …
6:02 du.
Bendeguz79
2021 augusztus 27
12:57 du.
grizi, mint tapasztalod Chris nem méltatta a seggségedet egy Iota ra sem!
attól ember, hogy a különféle körülmények között megfelelően viselkedik {azaz tud és akar} hogy őt is megércsék és ő is megércse azokat akikkel éppen együtt van!
az a fajta usaság amit te itt oktrojálsz az az egész usa kül és belpolitika rákfenéje és ez most már láccik mert a villámok világíttyák és a világ a villámfénynél áll és csodálkozik{SIC} a kirájon nincsen semmi!
aki fel meri ismerni az grizi szerint nem ember, a geyza szerint náci és fasiszta {halvány lila dunsztya sincs róla ezek a szavak mit takarnak} a kővendégnek is vannak hasonszőrű categoricus imperativus -ai de ezek hárman nincsenek egyedül és ez ebben az egészben a legusább!
be kell vallanom soxor és jól voltam a zendékában és odafelé a hosszú vonatúton a pincér hordta a kaját a generálszószt amitől a hajam és a gyomrom is égnek állt és ugyanaszt a kávénak nevezett izét amit Kanadában ismertem meg még eccer és {minő tévedés} beleittam, kiköptem mert asszittem már megint a zendékában vagyok…;
én olasz espresso géppel párolok tömény habos espresso kávét és habosra kevert forró tejjel lazítom, mert semmiféle cukrot nem fogyasztok, ez a Chris legnagyobb vétke vagy az egyetlen?
és most röhögök rajtad {is} grizi harsányan és bódúltan
6:57 du.
Elnézéseteket kérem,mert a kárpátaljai cikket már lekéstem,de itt szeretném megköszönni Kővendégnek ezt a betett vonatkozást:
http://mek.oszk.hu/12500/12547/12547.pdf
mely kissé hosszú,de érdemes elolvasni mind a 42 oldalt.
11:17 du.
gyuri10,
Sebaj, en sem ismerem mindet, de a Magyar Hazakba nem nagyon jarhatnak nyilasok, mert azokat 57 utan elleptek a kommunistak, ok pedig mindenkit kiutaltak maguk kozul.
Igaz, azota mar kihaltak, vagy nagyon oregek, de a gyerekeik elnek.
Templomokrol pedig sosem hallottam, hogy nyilas, vagy naci duma menne ott.
11:34 du.
Bendeguz79, Kezdek a Rodeonak hinni ami a szemelyisedeget illeti.
Valoban nem is sejted, hogy a magyar allamnak joga lehet esetleg a magyar kulturalis es/vagy vallasi eletet anyagilag tamogatni? Vagy csak jatszod te is? Kezdesz gyanus lenni.
Bar az igaz, hogy eppenseggel szep gesztus lenne kuldeni 1-2 millio dollart Haitinak, de a helyzet egy kicsit komplikaltabb. Minden bizonnyal emlekszel meg a 2010-es esemenyekre, amikor Nevenincs elvtarsnod lenyult nehanyszaz milliot a Haitinak szant segelybol.
No es, mikozben allitolag mar tobb mint 13 milliard dollart kaptak, nincs semmi, amit fel tudnanak mutatni. Te kuldenel nekik ugy is, hogy tudod egesz mas zsebeben fog landolni a penz, vagy annyira azert mar te sem jatszod meg az ertetlenket?
Szerinted a magyar NATO katonak Afgiban ragadtak?
https://www.szabadeuropa.hu/a/hazatertek-afganisztanbol-a-magyar-katonak/31428893.html
2:03 de.
Gabriel
2021 augusztus 27
5:26 du.
„” Merthogy a globalizmus a “baloldaliság” – szociálizmus igéretének égisze alatt kivánja totalitárius béklyóba (rabszolgaságba) taszítani az egész világot.
Amikor majd felállitják a globális kormányzatot, onnantól majd megtudja a világ sok-sok bolondja, hogy mi a valódi fasizmus – ahol aki nem lép egyszerre, nem kap rétest estére….
Most meg itt is ez a sok-sok bolondja fasiztázza azokat, akik nem kérnek a ebböl a “szép” jövöböl – vagyis felismerték, hogy mire megy ki a játék … „”
Hihetetlen, akar en is irhattam volna. 100%-ig ugyanigy latom a csodas vilagunkat.
5:01 de.
Christopher Adam
Értem és megértem.
Jó lenne konszenzust találni a liberális-baloldali-konzervatív körben a nemzeti minimum ügyében. De ez egyet nem értés kb száz éves történet.
A kanadai magyar szervezetek támogatásáról: Az okokat is jó lenne keresni, mert az ismert tétel szerint: „Ok nélkül nincs okozat”.
Csak találgatok.
6:36 de.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 27
11:17 du.
gyermeteg remélem csak naiv szövegedre a válaszom:56-ban volt nyilasok és kommunisták együtt érkeztek Amerikába,Kanadába és minden befogadó országba.Nagyon jól megfértek egymással.Személyes tapasztalataim vannak erről Olaszországi,Marina di Ravennai tartózkodásom három hónapjából.Ott határoztam el,hogy nem leszek profugo ungarese.(magyar menekült.)Ma már H.I.-nek 64 éve minden ott történtre büszke vagyok,hogy saját és még 16 zsidó nevében tudtam dönteni 19 éves koromban.Egyébként magyarként mi a véleményed a jobbik, az lmp,az mszp,a dk meg a franc tudja kik összebútorozásáról?
7:04 de.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 27
11:34 du.
1
Aki gyanús az te vagy. Láthatólag egy ujabb ide akkreditált propagandista vagy .Már sokat láttunk itt ilyet, majd te is el fogsz túnni a sűlyesztőúben ezt biztosra veszem.
2
Neked nem „Afgi” hanem Afganisztán. Hacsak nem a Rodeo fedőnevű Vazul néni rántott ki tégedet a pókhálós nemiszervéből, mert ökelme használja pár hete ezt a lekicsinylő kifejezést egy 38-milliós országra.
Még az előttről hogy idepofátlankodtál volna.
Szaal ismét gyanús vagy..
3
Ne gyere itt a Szabadeurópa Rádi elnevezésű gittegylettel, amiről tudható hogy a magyar adófizetők pénzén bevásárolta magát oda a magyar Fáraó hogy olyan hírek jelenjenek meg ami a szívének kedves. Esmégcsak gyanús vagy.
Te nem valami kettős..sőt hármas ügynököcske vagy ?
Kínát még nem ajnároztad de feltételezem ami késik az nem múlik. Biztosan náluk is tartod a markodat.
Szar egy életed lehet.
7:07 de.
Gabriel
2021 augusztus 27
5:26 du.
Nem tudod mit jelent a VALÓDI baloldaliság.
Nézz utána.
Kezdheted mindjár Norvégiával.
7:14 de.
Gabriel:
Még valamit:
A II Vilháb idején csak egy hajszál választotta el a Globuszt attól hogy kialakuljon a fasiszta-náci világrend.
Az volt a terv hogy nyugattól az Uralig Németországé a Világ,
keletről pedig Japán az úr.
Japán elfoglalta Ausztrália kivételével (Korall tengeri csata Google ) az egész Délkeleti félgömböt, Németország az egész európai kontinenst Anglia kivételével (Angliai Légicsata Google) és még Afrika jelentős részét is.
Ha nincs az USA akkor ez valószínűleg be is következett volna.
Nem tartom reálisnak hogy a Szovjetúnió képes lett volna a kétfrontos háborúra a két hódító fenevad ellen.
Gondolkozz el ezeken kedves Gabriel.
7:25 de.
Geyza
Tudom, hogy utálod a Facebookot, mégis azért a repülés még hir is lehet.
A követség oldaláról vettem a hirt, megnézheted – holnap is nyitva
https://www.facebook.com/HunEmbassy.Brasilia
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=276KC390.jpg
9:02 de.
Ezek az összegek nem könyöradományok, segélyek, vagy kormányzati vesztegetések hanem pályázaton elnyerhető támogatások!
-A pályázatok lebonyolítása, értékelése, és a pályázatban foglaltak megvalósításának ellenőrzése szigorú és átlátható rendszerben, a vonatkozó hatályos jogszabályokban és szabályzatokban meghatározott módon történik. A pályázati ellenőrzési elvek összhangban vannak a nemzetközi irányelvekkel. A kifizetések ellenőrzésekor a jogszabályi keretek között minden esetben saját eljárásrend keretében részletesen megvizsgálásra kerül a támogatási szerződésben foglalt célokmegvalósítása. Minden teljesítést dokumentumokkal kell igazolni, melyek megfelelősége szintén ellenőrzésre kerül. Aszerződésszerű teljesítés alátámasztását igazoló bizonylatok alakisága, tartalma, mellékletei egyaránt szigorúan meghatározottak!
– A dokumentum alapú ellenőrzés mellett kiemelt jelentőségű a pályázati rendszer szúrópróbaszerű, dokumentum alapú utóellenőrzése, valamint azok helyszíni ellenőrzésének intenzív gyakorlata.
A pályázatok lebonyolítása, értékelése, és a pályázatban foglaltak megvalósításának ellenőrzése szigorú és átlátható rendszerben, a vonatkozó hatályos jogszabályokban és szabályzatokban meghatározott módon történik. A pályázati ellenőrzési elvek összhangban vannak a nemzetközi irányelvekkel. A kifizetések ellenőrzésekor a jogszabályi keretek között minden esetben saját eljárásrend keretében részletesen megvizsgálásra kerül a támogatási szerződésben foglalt célok megvalósítása.
– Minden teljesítést dokumentumokkal kell igazolni, melyek megfelelősége szintén ellenőrzésre kerül.
– A szerződésszerű teljesítés alátámasztását igazoló bizonylatok alakisága, tartalma, mellékletei egyaránt szigorúan meghatározottak !
– A dokumentum alapú ellenőrzés mellett kiemelt jelentőségű a pályázati rendszer szúrópróbaszerű, dokumentum alapú utóellenőrzése, valamint azok helyszíni ellenőrzésének intenzív gyakorlata.
10:43 de.
Geyza
2021 augusztus 28
7:14 de.
Kedves Geyza!
Sokszor eljátszottam a gondolattal, bizony, hogyha mondjuk a Hitler nem támadja meg SAJÁT SZÖVETSÉGESÉT – Joszif Visszarionovics Dzsugasvilit
Bizony, bizony ma a világ már Globális lenne, nagyon tökéletesen egyenértékü az „1984”-ben leiirtak szerintivel.
Megtámadta viszont a SZU-t, ha nem teszi, amerika nem lép be a háboruba az Antant oldalán.
Japán csak az apropó volt, akkor amerikai érdekeket igazából nem sértett Japán. Poerl Habor csak az apropó volt F.D.R. számára, mert az akkori amerikai Kongresszus ellene volt a háboruba lépésnek.
Az pedig hogyha Japán valóban az Urálig elörenyomult volna, akkor most létezne egy hatalmas MODERN ázsiai ország „Szibéria-Mandzsuria” kinát pedig egyáltalán nem kivánta meghóditani (anexálni), tökéletesen tisztában volt vele, hogy a kinaiak tulontul sokan vannak
Amugy Japán mitöl is volt fasiszta?
Japánban soha, semmilyen elképzelésekben nem szerepelt az USA megtámadása sem, nem?
De mindegy is, mert mellesleg egyáltalán nem világos, hogy mi köze ezeknek az amugy régelmult eseményeknek ahhoz, amit fentebb irtam A MÁRÓL.
visszaidézem, hogy mit:
„a globalizmus a “baloldaliság” – szociálizmus igéretének égisze alatt kivánja totalitárius béklyóba (rabszolgaságba) taszítani az egész világot.”
A felületes olvasás alapján felületes ítélkezéssel persze ki lehet forditani amit irtam, még rossz (aljas) szándék se kell hozzá.
(vagy csak elégséges a klasszikus pontok, vesszök felcserélése …)
Pedig még idézöjelbe is tettem a baloldaliság szót, hogy véletlenül se lehessen „rosszul” értelmezni. De hát mindegy …
Olyan nehéz megérteni, hogy azok az erök, akik a Világkormányt létrehozásán ügyködnek, azok bizony egy cseppet sem kivánnak majd sem liberálisok, sem demokraták lenni és ezeknek bizony pontosan a kinai kommunista párt és Putyin Úr/Elvtárs a legföbb szövetségesük!!??
A nagy baloldaliság dumájuk csak sima álca, hamuka a sok sok birka számára, akik boldogan bégetve, egymást tiporva rohannak a vágóhidra. Rodeio meg magát halálra röhögve szurkol és úszitja még inkább a sok birkát (egységsugaru)
10:56 de.
Bendeguz79
2021 augusztus 27
12:57 du.
szerintem is mondjuk így, „kissé” több mint
furcsa amit képes voltál leirni Chrisröl.
tudjuk be annak, hogy nem értetted meg, mintahogy nagyon sokszor más magyar szöveget sem
Rossz a Google ….
11:08 de.
Geyza
Ja még egy
– öszintén, minden hátsó gondolat mellözésével – a világban sajnos az azt befolyásoló dolgok (tények) a közmédia közremüködése mellözésével történnek.
Ugy mint ahogy a házadban sem teregeted ki a „belsö” és intim dolgokat.
Mindezért végül is édes tökmindegy mit ir sajtó, jobbon/balon, az csak a közvélemény számára fontos, ami pediglen a valódi (háttérben játszódó) eseményeket egyáltalán nem befolyásolja
Legfeljebb a rossz közérzetet biztositja, ha minél több szencióhajhász irománnyal okositod magad
(és csak a zárójelben:
a háttérhatalom számára tökédesmindegy hogy a „”köz”” hogyan érzi magát, még az is, hogy ezt a „”közt” éppen ki vezeti ide-oda, ki birkálja, ki nyirja és mit csinál a bundájával …)
11:14 de.
slapaj
2021 augusztus 28
9:02 de.
Elnyerték..”Pályázaton”..mondták neked hogy ezt kell mondani?
11:19 de.
Azt képzeli ez a SOB* nevú dumagép,
hogy csak mert a
” Azt csinálunk amit csak akarunk és majd jönnek a jogászaink megoldani helyzetet, azért tartjuk őket”
módszer révén jól körbe pakolták bürokráciával a lopkodásaikat, még el is hisszük ezek törvényességét.
Máshol szórjad a konfettidet szarjankó.
*SOB = Slapaj of B.Zsóti
11:19 de.
Geyza
2021 augusztus 28
7:14 de.
Gabriel:
Még valamit:
A II Vilháb idején csak egy hajszál választotta el a Globuszt attól hogy kialakuljon a fasiszta-náci világrend.
———- ——– ——- ——- ——– ——-
Elnézést,hogy belekotyogok a beszélgetéstekbe,de nézetem szerint ha a japánok nem támadták volna meg Amerikát Pearl- Harbournál,az U.S.A nem lépett volna be a háborúba.Lévén a náci elméleteknek sok híve volt és van is ott.(Csak egy ismert nevet említsek:Jozef Kenedy a berlini nagykövet.)Bizony itt hármunk közül senki sem írogathatná véleményét a KMH-ra,mert KMH sem lenne.Viszont a Jó Isten elküldte az ördögöt hogy megmentse a világot a horogkeresztes rongy lengetésétől.Tehát nem pontosan egy hajszál választotta el az emberiséget a végtől.Lényeg,hogy a Szovjet-Amerikai összefogás létre jöhetett.Mégegyszer bocs a kéretlen prókátorkodásomért.
11:32 de.
Geyza
irod:
„Kezdheted mindjár Norvégiával.”
Igen, igaz hogy csak kissé ismerem Norvégiát, bár sok-sok norvégiai norvégot megismertem, köztük valódi szélhámosokat is.
Egy biztos, marxról hallani sem akarnak – liberális demokrácóban kivánják élni élüteket, a magántulajdon szent számukra, viszont tökéletesen tisztában vannak a közügyek finanszirozásának szükségességéröl.
Merthogy egy Norvég számára a háza nem ér véget a kapujánál, söt a városa kapujánál sem, hanem az egész ország „közös” (!!!)
És nem birnák elviselni ha ez közös ország szegény éhezö nyomurultakkal lenne teli…
Na pont ezért sem ök, sem a svédek nem kivánnak EU-t sem!
Például a norvég olajipari vállat sem állami, hanem „köztulajdon”, ilyen módon minden norvég állampolgár részesül annak hasznából!
Tökéletesen tisztában vannak vele, hogy a fasiszta/kommunista diktaturak az államot mindenhatónak akarják, a köztulajdont állami tulajdonná transzformálják, hogy az a pár gazember aki a komcsi/fasiszta vézerség/hatalom csucsaiba bele bir kerülni, azok a kényükre kedvükre fosztogathassák a köztulajdont.
Vagyis jó példát hoztál – jól láthatóan rávilágit, hogy mi a valóságos szocializmus, és mi a baloldalinak mondott marxi hadoválás, hazug ámítás, a birka tömegek illóziókba kergetése, ahol néhány ügyes parazita pedig a hereveréssel tölti a napjait.
Már amikor nem a szomszédjára hazudozik, a kollégáját jelenti fel, besugással vagy egyéb sárral és szarral dobálással foglalja le idejét …
Merthogy ez volt az a szép cuculista világ….
11:37 de.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 28
2:03 de.
láttad e tennap Ontario ban korteskedő Justin Trudeau-t amint a nép tömegesen ugyanaszt mon’ta neki amit Victoria Nuland mondott az EU nak!
és sok sok vídejó kereng erről és a Trudeau elmenekült máshová ahol mások vártak rá; ha így fojtattya meg fog bukni azaz hatalomba segíti az NDP t
úgy tűnik a zembereknek a tökei is tele lettek a vesztegzárral és a maszkolással és a vaxolással mialatt a dr fauci és bűntársai azzal hüjítik az egységsugarú vaxtalanokat, hogy 6 havonta kell booster shot + maszk még az ágyban is abban a legjobb nemi életet élni tehát ha 6 havonta boooster akkor az immunbiológiai ismeretek szerint 3 hónap alatt kialakuló immunitás nem alakul ki vagy csak placebó? esetleg sokan benne izrael is aszt tapasztalják hogy a booster után is belehalnak a vaxba nem a SARS ba
11:43 de.
Geyza
2021 augusztus 28
7:14 de.
Georgina
megint tévecc, veszettül:
„A II Vilháb idején csak egy hajszál választotta el a Globuszt attól hogy kialakuljon a fasiszta-náci világrend.”…
az usa segíccségével már régen kialakult és műxik szerte szana az a neve nekijje, hogy: demokrácia
{bár vannak néhányan akik ellenállnak azok most nácik meg fasiszták az usa szerint}
11:47 de.
Barminek is lenne nevezve az adomanyozott penz, de senki nem volt kepes meg feltetelezni sem, hogy a feneben nyujtana barmi elolenduleset azok a fent megnmevezett szevezetek es egyhazak Magyaroszagnak??????
Meg ha az osszeg nem is nagyjelentosegu, de a Magyarorszagon dolgozo magyar adofizetok heti fizeteseibol csikarta ki az Orban allamhatalom.
S valoban mit lat az olvaso hazafiasnak abban hogy a magyar dolgoZok fizeteseibol az allamhatalom Canadaban elo magyar-szarmazasuak zsebeit tomi penzuket ?????????
12:00 du.
Slapaj,
A cikkben jelzem, hogy van olyan médiatermék, amely értékelhető tevékenységet nem végzett (a Wikipédiáról ollózott néhány cikket tavaly, azóta semmi életjelet nem adott online) mégis „elnyert” támogatást. Ez nem az első alkalom, hogy ilyen előfordul. Erről már a KMH-ban korábban írtam, pl. az egykori Kalejdoszkóp című lap esetében.
12:36 du.
Gabriel
2021 augusztus 28
7:25 de.
Ez mind „naáttyon szepp esz náttyon jo”..amint
Karinthy írja egy helyen.
De én azt tapasztaltam az utóbbi 11 évben hogy megpróbálták ellehetetleníteni a honi sportrepülést.
A vitorlázó reptereket eladták telek-spekulánsoknak befagyasztották a támogatásokat, stb.
Ma Magyarországon csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak a repülés nevű hobbit.Milliókba is belekerülhet egy „szakszó” megszerzése *
(Csak mellékesen : A Rendszerváltás előtt a repülőklubboktól kötelezöen ki kellett járkálnunk a középiskolákba hogy rádumáljunk fiúkat-lányokat a repülés szeretetére.Aki akart jött. Kevesen jöttek az is igaz. Most meg akinek vastag a bukszája, csak az üzheti.)
Summa summárum:
Úgytűnik az utóbbi évben ezt (is) lenyúlta valahogy a Fáraó.
Ergo HÁNY-IN-GE-REM van mindenféle hazai repülési projecttől, főleg a Bochkor Gábor nevű oppurtunista szóforgató által agyon lihegett kecskeméti repülő show-tól.
Akkor hol voltak mikor az első Orbán kormány idején,
a harci-pilóták között óriási felháborodást keltve nem amerikai F16-okat szereztek be hanem hartéri szolgálatban még sohasem volt Grippeneket? Meglehetősen gyanús körülmények között??
Összegezve : Nekem büdös az egész, úgy ahogy van.
*Szakszó = Szakszolgálati Engedély vagy Pilot License
Egyszerűbben: Repülőgépvezetői Engedély
Nekem csak egy 20 Forintos okmánybélyegembe került anni.
Az mai pénzben kb. 1200-1500 Forint.
12:36 du.
A cikk cime helyesbitest kovetel! NEM magyar szervezetek, hanem Canadai szervezetek! Magyarszarmazasi Canadai allampolgarok altal on-erdeku szervezeteik. De a kerdesem volt ,hogy mi jogi alapja letezhet a jelen Magyar allamhatalom altal a magyar-orszagi adofizetok penzet ilyen ertelmetlen es talan celtalan dolgokra szorni. Barmi kifogast is nyujtana „slapaj” de valoban mit latna barki is magyarorszag lehetosget elosegiteni azon Canadai szervezetek altal???? Kiveve, hogy a Fidesz remeli a Canadaiak kettos allamoplgarsag altali szavataikat jovore.
Talan a foszerkeszto informalhatna az olvasokat hogy az Canadaban torvenyes lehetne?
12:40 du.
Gabriel
2021 augusztus 28
11:32 de.
ZÁRJUK MÁR LE EZT A BAROMSÁGOT !!!!!!!!!!!!!!!
A „baloldaliság” távolról sem egyenlő a Marxizmussal !
12:42 du.
Vazul néni csak annyit tud a XX.-ik századi történelemről amemmyit egy alulművelt falusi banyának tudnia kell hehehe
Általános helyett valahová máshová járt.
Sejtem, de kis em merem mondani hová : )))))
1:03 du.
Gyuri1í:
Lehet,de ha a
nagyanyámnak kereke lett volna, szekér lett volna.
De komolyra fordítva:
A nácik határozott formában készültek
(jóval a mocskos rongyfejűek előtt) New York
megtámadására. Spec az Empire State Building volt a cél.
Hosszú leszek, kofi , szivar, aprósütemény. Nostehát.
Egyidejűleg próbálták elkészíteni a KÉT LÉPCSŐS BALLISZTIKUS rakétájukat, amivel elérni kívánták a célt egy titkosszolgálati akcióval, melynek a feladata egy RÁDIÓIRÁNYADÓ ELHELYEZÉSE VOLT a toronyépület tetején !!
Arra is volt tervük ha nem sikerülne a kétlépcsős rakéta akkor valami tengeralattjáró által hordozható kisebb rakétát löjenek ki közel az USA partjaitól.
A titkos ügynökök lebuktak Amerikában, hála az FBI brilliáns akciójának.
A rakéta sem készülhetett el mert a Vörös Hadsereg elkezdte szorongatni a nácikat.
De ha Japán nem lép be a háborúba, akkor könnyen lehet hogy a Vörös Hadsereg -mégha talán fölibe is kerekedik a Wehrmachtnak,(amit nehezen képzelek el) de a németeknek sokkal de sokkal több idejük marad játszadozni a rakétáikkal meg a rádióirányításukkal.
(Dr. Heisenberget meg felkérték találja ki a német atombombát, csak szerencsére nem sikerült neki.A könyvében szépen le is írja a történetet.Persze jóval a Háború után.)
És ha lebontják az Empire State Buildingot, akkor a kialakult közfelháborodás nyomán nagy valószínűséggel Berlin is kapott volna egy szép kis atomgombát, a japánok helyett.
Az atomfegyver kifejlesztése -véleményem szerint- Amerikában hamarább megvalósult volna ha nincsenek háborúban, két fronton is. Főleg hogy titkoszolgálati jelentések jöttek hogy a nácik is meg Japán is foglakozik a kérdésel. Tehát az atomfegyver kifejlesztése MINDENKÉPPEN aktuális volt akkor az USA -ban.
Szaal mindegy.
1:44 du.
Naa..látod Slapaj..hazudsz, ferdítesz, mellébeszélsz.
Ahogy egy igazi SOB* – hoz illik.
Te..te kis ál-hírlapíró : D
2:09 du.
Geyza
2021 augusztus 28
12:42 du.
Emőke
benned a szusz a lejárt lemezeden a tű megállt? ojan vagy mint egy működésképtelen vekker ha van mutatója naponta kétszer hajszál pontos
röhögény a geyza
2:53 du.
gyuri10
2021 augusztus 28
6:36 de. hozzaszolasodban kerdezeted:
” Egyébként magyarként mi a véleményed a jobbik, az lmp,az mszp,a dk meg a franc tudja kik összebútorozásáról? ”
Mint magyarul beszelo es erto roviden csak annyit mondhatnek, hogy a zsak megtalalta a foltjat. Akik egybetartoznak elobb-utobb megtalaljak egymast.
Geyza
2021 augusztus 28
7:04 de.
” majd te is el fogsz túnni a sűlyesztőúben ezt biztosra veszem. ”
Ebben van valami, bar meg kell hagyni, hogy vannak itt tobben is a velemenyukkel, ami egyenesen szorakoztato.
Viszont megleptel: Direkt azert valasztottam a Szabadeuropa radiot a sok hirforras kozul, mert az elegge Fidesz-ellenes. De ugy latszik a mai vilagunkban mar valoban a jo rossz lett, a fekete feher, a buta okos… stb.
En huszas ugynok vagyok. Irtam mar, hogy tobb fajta penzt is elfogadok a szolgalataimert. Kina fizet a legjobban, nekik meg van penzuk. Epp ezert nem szar az eletem.
Szegeny Gabrielnek meg ne akard bemagyarazni, hogy a norveg kommunistak baloldaliak, se azt, hogy aki penzelte a vilaghaboru hasznalhato idiotait es aztan „amikor hasba rugtak az edzot” gyorsan leverte oket, az lenne moralis magassagokban.
3:24 du.
Rodeo11
2021 augusztus 28
11:37 de. hozzaszolasodban kerded:
” láttad e tennap Ontario ban korteskedő Justin Trudeau-t amint a nép tömegesen ugyanaszt mon’ta neki amit Victoria Nuland mondott az EU nak! ”
Nem nezek TV-t es a Youtube-re sem tevedtem. De valahol lattam egy szalagcimet rola. Mivel semmifele „demokratikus” valasztas nem erdekel – kiveve Kinaban – az ilyesmire nem vagyok kivancsi. (Szerintem csak Kinaban es Kubaban vannak szabad valasztasok.)
Nem kell tartanod attol, hogy a kanadai illetekes hatosagok ne zarnak le Kanadat legkesobb oktobertol. Addigra vege a valasztasoknak nevezett bohockodasnak, onnantol fogva johet a lezaras, bezaras, kizaras, osszezaras, szajkosar, hegesztopajzs, a regi jo katonai VV, vaxy-maxy es az elegedetlenek atnevelotaborokba valo kuldese. Ez utobbira a Great White North kivalo, sok megfelelo terulet van. Ha szerencsed lesz meg pecazhatsz is valamelyik mocsarban. Ha hagyjak. Csak viccelek.
Azt meg tudod nagyon jol, hogy mit boost-ol a booster shot, tehat amig abbol nincs eleg, a cirkusznak se lesz vege.
Hogy ki miben hal meg azt meg hagyjuk, minek idegesitenenk itt a barmit vakon kovetoket?
Nemtom ki irta ezt:
“A II Vilháb idején csak egy hajszál választotta el a Globuszt attól hogy kialakuljon a fasiszta-náci világrend.”…
Ez egy rosszul megfogalmazott mondat. A fasiszta nem nagyon alakult volna ki a naci mellett.
Viszont az igaz, hogy egyesek kiserleti nyulakkent hasznaltak embereket, akiknek el kellett viselni a kommunista, fasiszta es naci kiserletet.
Nem tudom te hogy latod, de szerintem a kiserletezok gyermekei a fasizmus mellett dontottek, mint legelhetobb rendszer. Legalabbis szerintuk.
3:35 du.
Geyza
Hogy ma mi van magyarországon repülés ugyböl, fogalmam sincs
Azt viszont simán aláirom, nem kevés pénzeket nyultak le valakik Grippen ügyben, ugyanugy, ahogy itt Brazilban a Lula-féle maffia-kormány több százmilliót. (itt is Grippen …)
A repülésröl 16 évesen tettem le, amikor az MHSZ keretében szervezték a pilótaiskolába-járást.
Egézsegugyi válogatással kezdték, amin Kecskemétig eljutottunk páran a kezdeti a jó 700 fös jelentkezökbol, ahol a centrifugába is jó párszor bedugtak, meg minden más ilyen teszt micsodát megcsináltuk.
Szóval a maradék tizegynéhányunkat (talán 12, nem emlékszem pontosan) mégegyszer pucérra vetköztettek – ahol már semmi más feladat nem volt, mint hogy vigyázzban állva türjük, ahogy egy égtelen ronda nöszemély sokadszorra végigszemlézett (nem tudtam, hogy most kit akarnak kiválogatni, a körülmetélenleneket, vagy azokat) amikor a banyája rámrivallt, hogy álljak ki a sorból!
Vészjóslóan sziszegve, hogy hogy-hogy ezidáig senki nem selejtezett ki?!
Ajaj…na most lesz nemulass gondoltam, inkább nem repülök, de szobára nem vegyek vele ….
Szóval süvöltött hogy mehetek öltözni, miért hogy eddig eltitkoltam az alkalmatlanságom mondta, nehogy már azt képzeljem hogy becsaphatok itt mindenkit …
– merthogy ludtalppal nem lehet repülni se, nemhogy vadászgépet vezetni … Ennyike volt
Akkor ott elképzelni nem birtam, hogy mi baj, ha ludtalpam van, hiszen Tájfutó voltam – de hát ez vót, meg a micimackó a málnásban ….
Van egy testvérem, aki késöbb Vácon repülömérnökit csinált ….
3:41 du.
Geyza
Jó felölem lezárhatjuk, oly módon is hogy BAROMSÁG
De hát pontosan ezt ugatom, hogy a marxizmus NEM BALOLDALISÁG
aztat irtam ott is pontosan, hogy Norvégiában ami van az a baloldilásag; – a többi meg a baromság
3:58 du.
Geyza
Mellesleg csak azért ajánlottam ezt a kiállitást, mert gondolom nem sok más alkalom van EMBRAER gépeket nézni, de ma láttam, hogy az EMBRAER Budapesten megnyitotta európai képviselét.
Az USA vett az embraertöl kiképzö helikoptereket már jó pár éve, amit normálisan sose csinált, merthogy kongresszusi engedély kell hozzá, hogy idegen államtól harci gépeket – pláne kiképzésre – hadrendbe állithasson.
Csakhogy az EMBRAER-nek van összeszerelö-üzeme az USA-ban azon keresztül vették
3:59 du.
Geyza,
Köszönöm a válaszodat,de Gyuri a valódi nevem.(magyarul)
A Gyuri10-et saját kútfejemmel találtam ki,de miért nem tetszik ez Neked?Az 1í jobban mutat a térképen?Na jó…nem keresem a kákán a csomót.Változnak az idők.Mi emberek is változunk. Pax,Peace,Mír,Pace,Béke vagy שלום?Ennél jobb választékot nem tudok ajánlani.Gy.
4:48 du.
Geyza, te valoszinu szereted az effele „kulturat”.
Sziv kuldi szivnek:
https://www.youtube.com/watch?v=Cg1ISl2u5Lg
6:03 du.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 28
3:24 du.
mint már írám ugyanitt a KMH-n át van nevezve: demokrácia nak kell szólítani
6:39 du.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 28
4:48 du.
Nem nekem küldted,de +- 1,2 évvel ezelőtt élőben láttuk és hallottuk itt Tel Avivban a Vörös Hadsereg kórusát.Többek közt a Nabuccot is énekelték.Ha neked ez csak”kultúra”és nem KULTÚRA,hát lelked rajta.Lehet,hogy Neked Wagner a liblinged?Én Verdit választom!
7:59 du.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 28
2:53 du.
A dolgok általában nem azok aminek látszanak.
Az ATV is látszólag FIDESZ ellenes, megtévesztve ezzel a sok naív ellenzékit, főleg az idősebbeket.
Aztán közben fű alatt csöpögtetik a kormányszart.
A tulaja meg kijelentette pár hete, ha nem Orbán nyer a választáson, polgárháború lesz.
(Merthogy ő egy lelkész és van neki kb 25 000 híve akik azt teszik amit prédikál nekik)
Különben meg te is a fű alatt csöpögteted a kormányszart, az objektivitás álcája mögül.
8:00 du.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 28
4:48 du.
Kösz de meghagyom neked.
8:06 du.
gyuri10
2021 augusztus 28
3:59 du.
ne szarakodjál már ez a hűlye Linux más karakterkiosztással <r mint a magyar kéybord..mint láthatod a husszú "í" helyén meg ez jön : "<".
A nulla helyén más van és ha nullát akarok akkor nyomni kell egy Shiftet is.
Időnként eléggé furcsa szövegek jönnek le..
8:12 du.
Gyuri10 : ha nem nyomok vagy gyengén nyomok a nulla mellé Shiftet, akkor meg hosszú í jön …néha nem veszem észre.
Ez azért van mert amikor a Linuxot telepítettem akkor ugyan magyar billentsűzetet jelőltem be da abból is van vagy három.
És hát ilyen lett…ííííí0000<<<<|||| ezek keverednek
8:15 du.
Neandervölgyi Foreskin:
túl sokat hablatyolsz, a negyede hazudozás, másik negyede aljaskodás amit nem tudsz bizonyítani, a maradék 50 % pedig tartalom nélküli vatta-szöveg. Vedd észre magadat.
8:23 du.
Gabriel
2021 augusztus 28
3:58 du.
Ha el is mennék csakis motorral, de eléggé esőre áll mostanában az idő. 100 kilométer od meg vissza mégha kis eső is jön, azért elég kínos.Kocsival semmi pénzért nem mennék ilyen banzájokra:
Parkoló sehol, a tumultus óriási és ha mégis akad akkor horribilis összegre kaszálják az embert.
Motorral szoktam járni pl az NAV-hoz is ha elcseszem az adóbevallást. Mondom a csajnak telóban hogy jövök. Erre aszondja hogy nem szokott lenni parkoló előttük. Mondom de motorral jövök, majd letámasztom a bejáratnál. Erre elakadt a hangja a telefonban hehehehehe..
8:31 du.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 28
4:48 du.
Geyzat ne bánccsad, hiszen ö az aki valóban igazából majdnem semmit sem IMAGINAL a való világból, viszont valóban „ártatlan”
Amugy öszintén sajnálom, hisz pont ezért tudnak olyan sokan kiszolgáltatottjaiva válni információ terén sok olyan aljas hóhányónak mint például a Bartus László. Mert ma egy ilyen ember például „komoly informátor”. A lenyeg hogy minél mocskosabb szájjal tudjon „a fö ellenségre” kigyót békát kiabálni.
Aki onnan a Bendeguzunk szomszédságából, Florida homokos tengerpatjáról úszitja a pesti aszfalton ragadtakat, és gondolom, jókat röhög a markába
Bár a hideg kiráz, amikor rágondolok az „öszinte” nyilt szóváltasaimra vele.
De mindegy is, ugy kell nekem minek állok szóba ilyennel
Sok ilyen futkos a világban minden oldalról és szinvilágból… ezek a „komoly, szavahihetö tájékoztatók”
ÚJSÁGIRÓK …
Ezek a média-tündérkék, akik informálni hivatottak a plebs-et ..
Magyaországon is, Brazilban is, USA-ban is; ködös albionról ne is beszéljünk, aztán meg a frankok galliájáról ….
A HÁTTÉRHATALOMNAK PERSZE NEM JÖN ROSSZUL, HOGY ERKÖLCSTELEN, ÉRTÉKTELEN PALIKAT KELL MEGVÁSOROLNIUK, HISZEN EZEKET LEHET KILÓRA FIZETNI, etikus, karakterekes embereket bizony komolyan meg kell fizetni, hogy a hazugsággyár közalkalmazottaivá váljanak.
Vannak akiket meg sem lehet …
Magyarországon nem tudom léteznek-e még, itt Brazilban azért vannak néhányan még …
Bár azokat meg más módon lehetetlenitik el
Gondolom az USA-ban sem jobb a kép
9:05 du.
Netherworldi Proserpina
még az elözö bejegyzésemhez melléklem képben egy valódi gondolkodó megjegyzését (nemcsak én állitom az „ártatlanságát” néhány asztalcimboránknak)
Sajnos azonban szoktak itt pöffeszkedni, (randalirozni) valódi viperák, báránybörbe bujt (éhes) farkasok
èhesek, mert a sokadik kasztjába tartoznak az ELITNEK, de magukat annál nagyobbra tartják (beképzelik) – egyenesen „valakiknek” IMAGINÁLJÁK
Az elözö „ártatlanoknak” pedig van egy szokásuk, folyvást meg akarnak felelni a magukat nagyra tartó semmirekellöknek
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=427169866307_413319083006.jpg
1:44 de.
https://c19quercetin.com/
Bal oldalon van tobb is, csak rajuk kell kattintani.
En a virusok ellen a quercetin mellett felsorolt dolgokat (is) szedem.
Evek ota semmi bajt nem okoztak a virusok nekem, elegge hatasosnak tunik a megelozo „terapia”. Pedig volt itt mar csirke, meg zika es fika, meg „Ha be-SARS is imadlak” es ezektol az egesz emberisegnek ki kellett volna halnia, de valahogy engem mind elkerult.
6:01 de.
Csak szólok.
Gézának 17 hozzászólását számoltam meg eddig ebben a cikkben – szellemi önkielégítésként valszeg-:)
Nincs ennek a jóembernek más dolga, v. családja?
9:46 de.
ferenct
2021 augusztus 29
6:01 de.
Eddig az volt a problémád, hogy a Geyza csak szószerint hozzávakkant a témához, most meg az a probléma hogy végre rendesen – mint régen – ki is fejti a véleményét?
Most ez ugy öszintén, baj?
Persze a nagyobb baj az ezek szerint számodra is, ha az ember a beirásában adja maga valóját – mert ugye ugy nem lehet trollkodni „rendesen”.
A többségnek az az igazi ha a sötétben bujkálva feljelentgethetnek másokat, mint a régi szép idökben?
Valszinü, hogy ma sem tesznek másként az ilyenek – itt elöadják magukat mindenféle álnéven mint ha rendszer/a kormány ellenségei lennének, a valóságban pedig éppen ök a besugók, akik csak provokálnak, hogy legyen miért a valós létezö személyeket feljelentgetni
10:52 de.
gyuri10
2021 augusztus 28
6:39 du.
Vöröshadsereg kórusa adja elő?
Akkó mégis megnézem.
Amint hallom eléggé népszerűek szerte a Világon,
de volt valami repülőkatasztrófájuk.
Régebben elég sok videójukat láttam, de amióta a Youtubét átalakították reklám-oldallá, nem törekszem videokat nézni.
Ezen a szar gépen amúgy sem tudom megnézni.
A LINUX valahogy nem támogatja
a Youtube felfésült változatát.
Egy memstickre rá kell tennem a linket,
ezzel legyalogolni a laborba, ott van egy másik lepra gép valami WIN akárhánnyal és azon meglehet nézni.
Eléggé fárasztó ez nekem.Azon a gépen viszont nem jön be rendesen a KMH…ki érti ezt ?
Egy tutti : pénzt nem vok hajlandó áldozni erre az egész rakás szarra amit informatikának neveznek.
Okostelefon nevű népámításról már nem is beszélve.
10:56 de.
Nade kedves Ferenct…mieza NER-stílus?
Valaki nem azt mondja amit szeretnél, az kussoljon ?
Ezt is a BME.- tanultad, ahol állítólag mikrohullámú villamosmérnököt faragtak belőled, de mikor megkérdeztem EGYETLEN előadót sem tudtál megnevezni a Tanszékről ?
Ejj..ejj..barátom…/Géjjza szomorkásan ingatja a buksiját/
11:02 de.
Gabriel
2021 augusztus 28
3:58 du.
Azt hallottam hogy az az USA nagyon megválogatja milyen külországi repülőgépeket vegyen.
Például vadászgépek terén csak a brit Harrier volt az egyetlen, aminek megvették a gyártási jogát.
Szaal ez jelent valamit a Brazil ipar számára, az tutti.
12:05 du.
O K Geyza boldogsagara igerem SOHA TOBBE nem kritizalom Orban koz-penz vesztegeteseit, amig csupan GEYZA penzet szorja barhol barmire is!!!!!!
12:14 du.
Az ALVILAGI hercegno- soraira, akimelobbi hozzaszollasaban azt pontosan a „POKOLO”-nak nevezte.
De nem ohajtanam a sjat szvaui alapjan cimezni!!!!
Valojaban, „prosperina” valt rodeo valotlansagainak allitojava.
Egyetlen szoval NEM irtam, hogy a magyar NATO katonak Afghynaistanban „rakadtak” volna.
Csu[an idobeli es biztonsagos hazat-erkezeseiket kerdeztem.
Mert amit Biden okzott az megbocsajthatalan es ostoba tett volt.
Minden szukseges tervrek es elokeszuletek hianyabn 15 nap alatt, minden feltetelem hianyaban eltavolitani csupan nagyon korlatozott szamu szemelyzetet es semmi felszereleseket.
Annak eredmenye hogy Biden nepszerisege ma az 1;2 aranyaban.
P.S.
Mas valotlan allitasara;
Semmi allitast NEM tettem a foszerkeszto hozzaszollasan, csupan jeleztem, a leg-alapvetobbet, amit hozzaszollasaban NEM tett!!!!!!!
12:49 du.
Gabriel
2021 augusztus 29
9:46 de.
Ferenct kollegából kibukott a diktatórikus krakélereskedés:
Amint a régi vicc mondja :
-Miért kaptam a pofont ?? .
-Mert sapka van a fejeden.
-Dehát nincs is….
-Hja hogy nincs? Akkor meg azért..
12:56 du.
Jólvan..már tudom ki ez a Neanderworldi Pre-pina.
2016 körül tette itt az okosat láthatólag a mindenki által nagyrabecsült, tisztelt és imádott Vazul néni
hívására. Amikor a szegény kicsi, magát sikongató bakfisnak képzelő nyanya (alias Rodeo) idehívta mert már nem bírta a gyűrődést.
Csak hát párszor lebukott a hazudozásaival így elpárolgott.
De most úgytűnik Vazul néninek ismét „telefonos segítségre” van szüksége.
Hja nehéz a kappanhangon sikongó narcisztikus hangművészek
élete ha mindenki ellentmond nekik és nem hevernek a körömgombás patáik előtt.
12:56 du.
Rodeo11
2021 augusztus 28
6:03 du.
” mint már írám ugyanitt a KMH-n át van nevezve: demokrácia nak kell szólítani ”
Igaz, lenyegeben igaz, de most mar nem is jatszak meg a demokraciasat. Nyilt fasizmus uralkodik.
gyuri10
2021 augusztus 28
6:39 du.
„” Ha neked ez csak”kultúra”és nem KULTÚRA,hát lelked rajta. „”
Azt hiszem valamit felreertettel. Ez egy kis gunydalocska a John Lennon nevu megbizhato elvtars csasztuskajat gunyolja ki. Nekem ez a fajta zorej (egyesek szerint „zene”) nem kultura. Az eredeti szoveg meg egyenesen felelmetes.
Geyza
2021 augusztus 28
8:15 du.
” túl sokat hablatyolsz …”
Bocsanatodert esedezem, de hidd el nem akarom elvenni toled a legtobbet kommentelo trofeajat.
12:59 du.
Egy gyöngyszem Prepinkó akkori megnyilvánulásaiból:
********************************************
A nem látok tisztán, az Llanfair és Marcsi közötti purparléra vonatkozott, nem pedig az Ön listájára. Fent nevezettek közül Mr.Carvalhonak voltam pár egyetemi előadásán, vagy ahogyan Ön aposztrofálja “hazudós Amőba Rodeo36”-nak.Nagytudású professzor és zenei tálentum.A többieket csupán innen olvasom, és senkinek semmifajta hátszele nem vagyok, úgyhogy most találjon ki valami mást.
**********************************************
Legalább tudjuk hogy Vazul néni igazi neve Mr Carvalho.
Rodeo : Mostantól szól<thatlak " szaki néninek" ?
1:03 du.
Bendeguz79
2021 augusztus 29
12:05 du.
Hátth..ha szórni akarod a pénzemet, nem vagyok ellensége semmi jónak.
Adj bankszámlaszámot, küldök egy kis szórnivalót.
Első körben hatszázmilliárd Forint elég lesz?
Ha kell több csak szólj !
1:11 du.
Bendeguz79
2021 augusztus 29
12:14 du.
A Pro-pina pontosan azért van itt:
Hogy alátámassza Vazul néni (alias vagy aljas..mindegy Rodeo hazudozásait, eképpen hitelesítve azokat. És viszont.
Már egyszer idecitálta a zenebohóc az illetőt de szerencsére elpárolgott jópár évre.
Most visszatért, mert amint Murphy mondja :
„Ha rossz volt, visszatér”
1:20 du.
Gabriel:
Jó srác a Bartus Laci.
Próbáld megérteni az attitűdjét.
És ha állít valamit, MINDIG ALÁTÁMASZTJA adatokkal.
Jó sok évvel ezelőtt meg akarta őt vásárolni a mai hazai kurzus.
Küldtek neki egy negédesen csöpögő levelet, amit Laci menten kivágott a Népszavába.
Megfelelő -hogy finoman fogalmazzak „naturális” kommenttel együtt hehehehe .
Azóta megpróbálták le karaktergyilkolni, sikertelenül.
Eddig sajtóperben kétmilliót nyert bíróságon a NER vitézektől.
Mintahogy Gyurcsány Feri is azt mondta egyszer hogy a háztartási költségeinek komoly kiegészítője az a jó sok pénz amit sajtóperekben nyer a bíróságokon a különféle,
hazudozásokra szakosodott álmédiától.
1:27 du.
Gabriel
2021 augusztus 28
8:31 du.
„” Geyzat ne bánccsad, hiszen ö az aki valóban igazából majdnem semmit sem IMAGINAL a való világból, viszont valóban “ártatlan” „”
Tudod, amiota a Bibliabol megtudtam, hogy mi mindannyian Kain utodai vagyunk, azota hiszem, hogy mindenki eleve elrendelten bunos. 🙂
„… olyan aljas hóhányónak mint például a Bartus László. ”
” A HÁTTÉRHATALOMNAK PERSZE NEM JÖN ROSSZUL, HOGY ERKÖLCSTELEN, ÉRTÉKTELEN PALIKAT KELL MEGVÁSOROLNIUK, HISZEN EZEKET LEHET KILÓRA FIZETNI, ”
Bartus rendkivul erdekes figura. Korabban meg tudta mitol doglik a legy, es tehetseges iro is volt.
Es itt jon be a harmadik toled idezett resz: Szerintem a helyzet sokkal rosszabb annal, hogy ezeket kilora megveszik.
Csak egy peldakent: Nezz vegig az EU csodalatos adminisztraciojan. Egytol-egyig bukott gazember, azaz zsarolhato mind. Azert vannak ott. Kedvencem a Jurova asszony. 🙂
Szerintem a globalista media sztarjait is zsarolhatjak valamivel, mert ennyire hulye es aljas senki sem lehet anelkul, hogy kenyszeritenek ra.
Termeszetesen ez nem jelenti azt, hogy alacsonyabb beosztasokban nincsenek olyan megtevesztett es rendkivul lelkes emberek, mint pl. a mi moderator Geyzank.
Gabriel
2021 augusztus 29
9:46 de.
” Valszinü, hogy ma sem tesznek másként az ilyenek – itt elöadják magukat mindenféle álnéven mint ha rendszer/a kormány ellenségei lennének, a valóságban pedig éppen ök a besugók, akik csak provokálnak, hogy legyen miért a valós létezö személyeket feljelentgetni ”
Igen, szerintem is igazad van, de figyelembe kell venni, hogy leginkabb a „triumviratus” tagjai (kommunistak, fasisztak, nacik) szeretnek adatokat es velemenyeket gyujteni, nekik fontos a „hangulatjelentes”. Azaz egyreszt kivancsiak hogyan mukodik az agymosas, masreszt az email cimeikbol tudva, a valodi cimukre lehet menni es kihuzni az elegedetlenkedoket a hazaikbol.
Tudod, a Great White North. (Alaszka is.)
Na jo, nektek ott „csak” az amazonasi oserdok melye jutott erre a celra. 🙂
1:54 du.
Geyza,
nem ismerem az általad említett gépeket,de nem is nagyon értek az egész internet nevű trutymókhoz.Ennek ellenére,még soha nem történt meg,hogy a viszonylag egyszerű LENOVO lap-topommal,amit akartam ne tudtam volna megkapni.Azt hiszem,hogy ez kizárólag a szolgáltatón múlik.Válaszként:a Vörös Hadsereg kórusa a Mojszejev táncosaival együtt léptek fel Nálunk.Felejthetetlen élmény.Élőben láttuk Őket,de ha youtube-on vagy bárhogyan meg tudod szerezni a közös fellépésüket,minden áldozatot megérdemel. Apropó,a lap-topot szabályosan 24″-es képernyőre kivetítve szabályos számítógépként használom.Jó órában legyen mondva: amióta a gépem van,(cca.20éve)még soha nem volt problémám vele.Lehet,hogy azért is,mert nem voltak túlzott igényeim sem.
2:07 du.
Geyza,
Te is alneven irsz. Miert faj neked, hogy mas is alneven ir?
Mi hajtja, uzi lelkedet ennyire, hogy meg akarod tudni az igazi nevet annak, aki nem ert veled egyet mindenben?
Kellene a cimem, telefonszamom, a social security szamom is? Irj az email cimemre, ismered.
2:22 du.
Geyza
2021 augusztus 29
12:59 du.
ne közelíccs, vagy ha igen kizárólag gesz moll ban csemballón
4:13 du.
Geyza
2021 augusztus 29
10:52 de.
gyuri10
2021 augusztus 28
6:39 du.
„Vöröshadsereg kórusa adja elő?
Akkó mégis megnézem.”
——————————-
Geyza,
hogy tévedés ne legyen,az első és Nekünk elküldött youtube szám egy John Lennon általi bohóckodás.Nézd meg az utána következőket és ott megtalálod a Vörös Hadsereg kórusának előadásában a Nabuccot.A küldeményt itt találod meg:
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 28
4:48 du.
Geyza, te valoszinu szereted az effele “kulturat”.
Sziv kuldi szivnek:
.
7:38 du.
Geyza
Hát jó, a bartus-ugyre tegyunk követ…
Csak hagyd hogy elmndjam a mondókámat, mert ugyan nekem semmi személyes ügyem, ítelkezni valóm vele kapcsolatban sohase volt, ugy ahogy ma sincs
Vele is értékeztem személyesen, ahol ugyan azt állítja hogy nincs neki semmi bosszuszomja a hitesek miatt, csak hát akkor miért nem hagyja a fenébe?
A Mészárossal küzd egy negyedszázada, mi a francnak, hiszen az bevalotta, hogy besugó volt – bár alig kezdett bele eme nemes tevekénységébe, kidölt a paripa, vagyis vége lett a rezsimnek.
Azon meg lehet, hogy „megérne egy misét” hogy a fökolompos N.S. inkább lehetett az már jóval korábban, merthogy ugyan a szlvénok elkapták és visszatoloncolták disszidálás okán, de valahogy mégse került sittre. Talán az sem véletlen, hogy titkosrendöröktöl mai napig retteg – egész élete erröl szólt és szól.
A Bartus nekem személyesen állitotta és állitja hogy a HETEK-et ö találta ki, ö inditotta el, csak a Mészáros kisajátitta. (ez neki fájdalma)
Én elhiszem, ismertem azokat akik az ujság körül bábáskodtak, de öszintén – nem az én dolgom volt se akkor, se most – ugyhogy mindegy volt akkor is és most is.
Elmondtam neki is, hogy szerintem egy férfi attól nagyobb mint az álnok mocskos senkiháziak ha vesziteni is tud, viszont utána megmutatja hogy leporolta magát, felállt magasabbra, mint azok akik egy álnokul átverték.
Engem (családomat) alaposan átvágtak ott.
És? tudod megértem azt, hogy az aki a legföbb ludas volt, a házam fedele alá kéredzkedett be, és a kenyeremet kellett hogy egye, itt Brazilban.
A Bartusnak is megmondtam, hagyja a francba ezeket – hagyja hogy ország-világ elött megszégyenüljenek – személyes bosszuállásban élni egész életben olyanok miatt, akik nem érik meg?
Ugyan már …
Erre van jó szó a Bibliában a zsoltárostól – „Enyém a bosszuállás, azt mondja az Úr”
Vannak tények, amelyeket nem lehet feledni (pl. Holokauszt) na de ez nem ilyen
Szóval ennyi, többé nem vetem fel – csak elmondtam hogy mi az én meglátásom. Korántsem biztos, hogy a legjobb, de hát ez vagyok én.
8:18 du.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 29
1:27 du.
Épp itt fenntebb irtam le a geyza barátomnak Bartussal kapcsolatban, hogy mi az ami vele kapcsolatban engem kiakasztott – és ebböl minden szót magánál a Bartusnál is lecsekkolhatsz.
Bár azt irtam, hogy nekem semmi ügyem vele sohase volt, se ítélkezni valóm nem volt, azért ez utóbbit itt most pontositanám
De mielött most hazugságon akarna valaki kapni, most itt bevallom, hogy kifelejtettem – de ez is nyugodtan lecsekkolható vele is, mert ez ügyben is szót váltottunk:
Mégpedig abban, amit nem csak a Bartusnak, hanem bárkinek rögtön a szemébe mondok:
Hogy a cigányozozást, parasztozást nem fogadom el, és nem akceptálom mint újságirói eszköztárat.
Senkitöl – ha a Bayer Zsoltot ez „minösiti” akkor aki hasonló eszköztárral operál akkor azt is ugyanarra a szintre minösiti.
Én alapitottam kiadót – és elmagyaráztam a Lacinak, hogy nekem hiába magyarázta volna – a munkakönyvét szépen a kezébe vehette volna másnap nálam az elsö eset után
Ennyire konzervativ vagyok.
Sokszor indulatos vagyok, de nem keverem a dolgokat.
Mivel a kiadója most az övé, igy csak kértem – hogy jobban festene ha kerülné ezeket, mert igy mitöl jobb az ujságja, mint a kurucinfó, pesti srácok meg hasonló ordenáré sajtó …
Legyünk már tekintettel a saját fiainkra, milyen utat mutatunk nekik?
Vagy mi vagyunk a legnagyobb hippokraták?
Mellesleg, más…,
maradjunk abban, hogy a francot se érdekel a te vonatkozásodban sem a személyed,
(gondolom a Geyzát még kevésbe)
Csak egyet ne felejts, – a szavaidnak semmi hitele – merthogy egy árnyékként vetülsz itten, ugy hazudhatsz/édeskedhetsz ahogy kedved tartja – magyarul a szavaidnak nincs súlya. Mivelhogy a személyed súlytalan – jeltelen.
Brazilul a HITELESÌTETT ALÁIRÁST ugy hívják, hogy FIRMA
Tudod igy egyszerüen, ami azt jelenti hogy megerösitett. Amit mondasz nem FIRME, nem áll meg.
A biztositó nem fizet rá …
Hogy magyarázzam? – IMAGINATION – az egész ember – ennyi (ha valakinek kifogása küldheti a szellemirtókat, tévedek?)
10:28 de.
A foszerkeszto es FerencT kozotti eszmecsren.
A foszerkeszto valaszaban igen pontosan leirta az altalanos „magyar”-sagokat, s barmifele „nemzeti” ra-ragasztott jelzokkel elozo ev-ezredeken at uralkodik alatal, az leheto kezdo-pont lehetne.
De ha barki ohajtana, vagy remelne mindenek elott egy human-emberi-leny lenni, s elismerne hogy egy felsobb ero altali teremtmeny, s nem az emberszabasu majmok leszarmazotja, egyenloen mindeki masokkal vilagszerte, az egesz emberiseg jobb korulmenyek kozott letezhetne.
De vajon miert ellenzik azt sokan??????
10:31 de.
OK GEYZA
Miert nem kezded par-millioval minden raszorulooknak????
Ha szervezeteket ohajtasz penzelni, javaslom kered fel adataikat, hogy evi-ossz-adomanyaikbol hany szazalekot koltenek adomanyozas toborzasaikra!!!!!!
12:26 du.
Gabriel,
Ugy nehez beszelgetni, hogy kitiltjak az egyik fel irasat. 🙂
3:16 du.
Bendeguz79
2021 augusztus 30
10:31 de.
O.K.!
Megnézem a brifkómat, van e benne 600 Milliárd.
Ha van, még hallasz rólam !
(Ha nem, akkoris : ))
3:19 du.
Gabriel :
Mégegyszer:
Jó gyerek a Bartus Laci.
Sőt..mondhatni ma a legjobb.
Ami nagy ritkaság ebben a szemét világban.
3:23 du.
gyuri10
2021 augusztus 29
4:13 du.
Igen. észrevettem hogy az nem az.
Nemnagyon értettem mi ez,de nem is boncolgattam.
Ellenben kedvet kaptam a VH kórusához
és kicsit hallgattam a lennti gépen.
3:35 du.
gyuri10
2021 augusztus 29
1:54 du.
Én magam szoktam összegányolni a gépeimet.
Régebben még szerettem velük foglalkozni de mostanra már csak egy szükséges rossznak tartom.
Ráadásul ott élnek vissza velük ahol csak tudnak.
Leg eklatánsabb példa a gépkocsikba épített aljas mikroprocesszoros tohovabuhuk sokasága.
Pl. három-négy éve pár nap különbséggel sikerült elhagynom a Merdzsóm mindkát istenverte processzoros kódjeladós kulcsát.
Szerencsére van egy harmadik, amivel ki lehet ugyan nyitni de indítani nem. Csak a maga a „toll”
Így ki tudtam nyitni a kocsit hogy feltegyük a trélerre, amivel el kellett szállítani a Papas Mercedeszhez az új kulcs elkészítése végett.
Kulcsmásoló csak akkor vállalja ha van legalább í működő kulcs.
Tréler meg azért kellett mert automata kocsit tilos vontatni.Amugy sem lehet mert a szervókormány is meg a szervófék is használhatatlan álló motornál.
Végül ösz-vissz kb 90 000 Forintomba került a játék.
És SEMMI védelmet nem ad a kocsilopás ellen mert az ilyen rohadék gyári számítógépesített „autóvédelmi” rendszereket törik fel a legkönnyebben a profi autótolvajok.
Régen, ha elveszett a kulcs, a másodpéldánnyal elnemtem a Kulcskirályhoz és 1-2 ezresért seperc alatt csinált nekem másikat. Ha a forgalmi az én nevemre szólt.
3:48 du.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 29
2:07 du.
1
Ha moderátor lennék itt, te máshol osztanád az okosságaidat.
Te mikrohullámú idióta.
Mesélj a negyvenes évek -hogy idézzelek „Roppoant egyszerú hangfelismerő rendszereiről” Had tanuljunk.
2
Természetesen nem ez az igazi nevem. Chris és Bartus Laci is tudják ki vagyok.
ezenfelül lehet hogy ez a név,amit használok nick, de már 23 éve használom a NET-en .
3
Jobb lenne ha nem hazudoznál rólam.
Gözöm sincs mi a mailcímed. De nem is érdekel.
Tudod ha az ember megy a járdán és szarást lát, hát kikerüli.
Remélem nem sért az analógia, dehát te választottad magadnak ezt a státuszt.
3:54 du.
Rodeo11
2021 augusztus 29
2:22 du.
Hm..Érdekes..
ha az amit fenntebb írományoztál
élőszóban hangzott volna el emésztőrendszered fennti végződéséből, tisztára úgy hangozna mint egy zaftos szellentés.
Mostantól szólíthatlak „Szájból-Fingós Vazul néni” -nek ?
1:43 de.
Gezya,
Ha nem vagy moderator, honnan tudod, hogy mi az IP cimem?
Illetve masok IP cime, akikkel korabban azonositottal engem?
Mas szavakkal; latod az ide kommnetelok IP cimet, es ez maskepp nem lehet, csak ha moderator vagy. Esetleg ha a Chris jelenti neked szorgalmasan minden nap ki milyen IP-rol ir. De ez utobbi elegge valoszinutlen.
En nem hazudtam rolad. Ha az email cimemet nem ismered, akkor nem olvastad azt a hozzaszolasomat, amiben azt megadtam.
Van is valaki innen, aki irt.
A hangfelismeres valoban nagyon egyszeru.
Kezd el ezzel:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bessel_function
es hogy segitsek, hatha kitalalod:
https://www.engr.colostate.edu/ECE562/98lectures/l34.pdf
es aztan ha mar megy szoljal.
De irhatsz a keep_it_simpol_protonmail.com cimemre is, ugyanis az egyszeruseg dacara kell nehany diagramot is kuldeni es a magyarazat is elegge hosszu.
A temat tekintve erdekelne, hogy emlekszel meg a frekvencia transzformatorokra?
Te minden nap meglepsz minket itt. Pl. szerintem azt eddig egyikunk sem tudta, hogy te sajat magadat kerulgeted az utcan. Rossz lehet. 🙂
9:29 de.
Geyza
2021 augusztus 30
3:54 du.
Mariela, nekem úgy tűnik mindenkihez van egy két „kedves” szavad, megtartanád magadnak mindenki jobban járna, vagy {amire reményem sincs} ha az adott témáról szólnál, dehát Pimpinella csak egy van
10:54 de.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 31
1:43 de.
IP-cím kérdés:
Rossz premisszákból indulsz ki de meghagylak bennük.
Nekem tökmindegy mit gondolsz vagy hiszel.
Ezt már megmondtam akkor is amikor más néven virítottál itt.
Hangfelismerés kérdés.
Próbálj meg NE a tudományos ismeretterjesztő irodalom tanulmányozásával képet alkotni olyan dolgokról amikről egyébként nincsenek egzakt ismereteid.
Email-kérdés.
Valóban nem olvastam , ugyanis annyit nem érsz meg nekem hogy minden kilóméteres semmitmondásodon átrágjam magam.
Ezért van az hogy nem szoktam felfigyelni a hazudozásaidra.
Szerencsére vannak itt olyanok akik jobban figyelemmel kisérik az ilyen semmirekellőket mint te.
Amúgy meg egy szimpla lefizetett trollnak tartalak, akiből jár ide egy tucatból 12. Például Rodeo barátod.
További sikereket a fake-news terjesztéshez.
11:01 de.
Bendeguz79
2021 augusztus 30
10:31 de.
Wazzzz..amit írtam, az VICC volt..tréfa..sutka..joke…
Nevessél már az Isten áldjon meg..lehetőleg mind a két kezével..
1:24 de.
Geyza, hamar feladod.
Adok meg egy tippet:
Mikor az elso radioallomasokat letrehoztak az AM (amplitudo modulacio) volt a divat. Minden radioallomas kapott 10 kHz savszelesseget. Miert 10 kHz, miert nem 1 kHz?
Ha csak 1 kHz-et kapnak lehetett volna 10-szer annyi radioallomas.
6:42 de.
Geyza
2021 augusztus 31
10:54 de.
Bombonera… tőled a troll számomra hatalmas dícséret, köszike Leocádia most menek kávét párolni így nyugiban tudok rajtad döcögve röhögni, pá kis aranyom pá elhagylak pá
12:05 du.
Netherworldi Proserpina
2021 augusztus 31
1:43 de.
Nem szándékoztam érdemben reagálni
mert laikusokkal nem szokásom vitázni, de..
ha már annyira rinyálsz a téma körül hát legyen.
Szép dolog hogy hallottál valamit a Bessel függvényekről meg talán a Fourier-transzformációról, de -mivel a harmincas-negyvenes években járunk ha nem tűnt volna fel az írásomban
így némi nehézség mutatkozott volna ha ezekkel a MA A DSP TECHNOLOGIÁVAL reaitime-ban megvalósítható módszerekkel akartak volna felismerni egy hangfrekvenciás rezgést.
Először is rögzíteni kellene. Pl hanglemezre. Magnetofonja nemigen volt akkoriban a Szovjetúniónak, Nagy ritkaság volt.
De ha lett is volna, minek? Úgysem tudtak volna elektroncsöves technológiával olyan sokcsatornás szűrőrendszert kialakítani ami egyértelműen be azonosítja valakinek a hangját egy mintához, pláne ha még el is változtatja vagy suttog a kagylóba.
Térjünk vissza kedvenc vesszőparipádhoz a „frekvenciatarnszformációhoz..amint írod,”.
Ha egy anlóg jelet valahogyan kvantálnak, pl oszcilloszkóp képernyőjén lefotózzák HA sikerül megállítani, (ami abban korban nem volt lehetséges mert az amerikai Tektronix csak az ötvenes évek végén hozta ki a triggerelhető szkópjait),de mondjuk hogy sikerül, akkor valamennyire számszerűsíteni lehet az amplitúdó-értékeket a frekvencia tengely mentén.
Ez eddig pár technikusnak egy nap kemény munka, abban a korban.
Utána az adathalmazt oda kell adni egy abban a korban divatos matematikus csoportnak.Az „alkalmazott matematikusok” egy hatalmas teremben ültek íróasztalok előtt, talán volt kurblis szorzó-összeadó gépük és papír-ceruza segítségével oldottak meg az ipar számára bonyilult matematikai számításokat, feladatokat.
Namármost ha Fourier-transzformációt kellett csinálni a megkapott többé-kevésbé precíz adathalazon, akkor a 40 matematikusnak kb három napos munkája lett volna. Ha nem több.
Ennyit a te idiótikusan, egy váll-vonással elintézett ” az roppant egyszerű, csak Bessel függvény kell ” agymenésedhez.
A mikrohullámok terjedésének és az egyes közegek csillapításának részedről a totális nemismeréséről már ne is beszéljünk.
Csak példa gyanánt:
Tegyük fel hogy egy falon átnyomnak 10 Kilowatt powert 3 GHz-en. Lehet hogy pár mikrovoltot tudnak bennt mérni, de a visszaverődő teljesítményből már semmit, mert a kőlső vevő zajhatára alatt lesz a falon ismét átmenő kijövő jel..persze neked az hogy „zajhatár” semmit nem mond.
És ezt meg kell tetézni azzal hogy a visszafelé jövö jelnek csak igen kicsi része az, ami a Tyeremin-RCA féle rezonátorból származik !
Szóval. kedves .”drdrhc” alias Neandervölgyi Foreskin vagy bármi mert már több név alatt is láttalak itt…ezt a partit (is) buktad, de ezt a végtelen, tudálékos ostobaságod miatt.
/*/*/*/*/*
Különben ezt is te írtad igaz?
Te kis Igazságos Izom Tibor hehehe :
Aki nem tetszik neked, azt jóóóól kiosztod :
drdrhc
2016 február 22
7:17 du.
Gyuri10-nek:
Én nem kívánok Önnel tárgyalni, de Ön megtalál engem és fröcsög, rágalmaz, nem tudván sem családom, sem az én származásom, életvitelem, politikai nézeteimet. Én nem mondok Önről semmit, se rosszat, sem jót, és ezek a mondatok az utolsók, amiket Önhöz intézek: valószínű, ha nem virtuálisan sértegetne, beleverném a képét a betonba. Felejtsen el.
1:04 du.
˙
Tisztelt Christopher Adam Főszerkesztő Úr!
Tárgy: a KMH súlyos, halálszagú trollfertőzött állapota.
.
Az a szennyáradat, amit itt a személyeskedéssel egymás önérzetét
tépő és taposó, kommentnek csak nevezett förmedvénytömeg szorít
egymás torkának a fentiek nagy része a cikk témájától távolról
eltérően, sajnálatomra nemsokára víz alá fojtja ezt a jószándékú
internetoldalt is, minthogy itt fent is egyes trollok
elégedetten még nyugtázzák is, hogy törzsolvasók és törzs-
kommntelők is „hamarosan fel is szívódnak, mint eddig oly sokan
a „SZERZŐINK”-et is már csak a margón szerelő fényképes
csarnokából is csak e hűlt fotók hirdetik.
.
Mégiscsak szükséges lenne egy olvasószerkesztő moderátor, aki
legalább csak adott cikk témjához, modorában, emberi stílusában
szorosan kapcsolódó, azaz csak valódi kommenteket engedne át a
egy nem túl laza szűrőn…
Javulást kívánva:
Dubois
2:36 du.
Jogos kritika, Dubois. Sajnos az ilyen jellegű kommentek pont olyanok, mint a kertben a gaz — a gazolásnak soha sincs vége. Van egy bizonyos egyensúly a teljesen szabad kommentelés és az igazán szigorú moderáció között — az utóbbi valóban csak a szorosan a cikkhez kapcsolodó hozzászólást engedné át, minden más pedig törölve. A KMH kereste (keresi) ezt az egyensúlyt — eddig sikertelenül.
3:43 du.
Christopher Adam
2021 szeptember 1
2:36 du.
sokaknak nem teccik a parttalanság de az a fojó élete, ha befalazzák hal sem marad benne minden tiszteletem ellenére a moderáció csak egy adott vélemény vonal érvényesülése és nem teszi lehetővé, hogy a bármit mindenki aki olvassa megismerje, nincs rossz kérdés rossz válasz van!
legalább az angol parlamenti vonalat követhetnéd ott lehet ordibálni is meg szóvirágokkal elküldeni valakit a melegebb éghajlatra anélkül nincs parlament vagy ha igen az amit annak neveznek nem parlament hanem sóhivatal
3:57 du.
Geyza,
fogalmam sincs,ki volt ez az Erős Pista krém a lecsóból.Úgy gondolom,ha ez egy létező majom lett volna,megírtam volna neki,hogy ehhez a szép teljesítményhez,minimum Dan III-as fekete övre és rangra lenne szüksége a Mas Ojama,Kio-Kjusinkai Karate Do szintjén. A sikere akkor sem lett volna biztosítva csak siker álmaiban.
drdrhc
2016 február 22
7:17 du.
Gyuri10-nek:
Én nem kívánok Önnel tárgyalni, de Ön megtalál engem és fröcsög, rágalmaz, nem tudván sem családom, sem az én származásom, életvitelem, politikai nézeteimet. Én nem mondok Önről semmit, se rosszat, sem jót, és ezek a mondatok az utolsók, amiket Önhöz intézek: valószínű, ha nem virtuálisan sértegetne, beleverném a képét a betonba. Felejtsen el.
4:53 du.
Dubois!
Nem olyan nagy baj ez. Megismerjük a grafomániásokat, az önimádókat, a másik véleményét semmibe vevőket, a stílusukból kiolvashatjuk a céljukat. Megismerhetjük, honnan küldték ide őket, vagy csupán önszorgalomból oly szolgalelkűek, de azt is kiolvashatjuk minden egyes megszólalásból, kik azok, akik őszintén szólnak, még akkor is, ha önjelölt ítészek kontinenseken átívelve első olvasatra jól hangzó általánosításokkal agyagba döngölik őket, stb. Röviden: megérthetjük, miért képes egy félművelt „befejezetlen jogász”, egy elfuserált Mussolini-imitátor egy egész országot lerángatni a fociöltözők tornacipőszagú kulturális szintjére, a maffia erkölcsi elvárásait kíméletlenül érvényesíteni.
5:31 du.
A legnagyobb tétel 2.5 millió forint, ami még a csóró Magyarországon sem elég becsület süllyesztéshez! Nagyon szegényházi aljas az a civil szervezet akit ilyen bagatell baksissal korrumpálni vagy hamis képet festetni lehet, ha valóban az valósult meg!?
6:01 du.
Geyza,
ha Te tudod ki volt ez a DDT vagy micsoda nevű akárki 2016 ból csak merő kíváncsiságomért tedd meg,hogy megírod nekem a pubi felismerhető nevét.Hadd,hogy újfent jókedvre derüljek. Cofit,szivart és pohár szódavizet már elő készítettem.Üdv:Gy.
8:15 du.
Dubois
Legyszives olvassad el „a-ketszaz-negyzetmeter-egy-jo-kis-otthonnak-szamit” cikknél Tüske Zsófinak (Gabriel, 2021 szeptember 17:42 du.) tett bejegyzésemet.
Kedves szépfiu!
Ott pontosan megtalálod az utalásomat a jelenségre, anélkül hogy elötte olvastam volna a comentedet, amivel vihart próbálsz kavarni a biliben.
Tekintettel arra, hogy ezideig SZEMÉLYEDTÖL SZINTE KIZÁRÓLAG SZEMÉLYESKEDÖ MEGJEGYZÉSEK szoktak elhangzani, amelyekre ha nem jött volna még le, sem én sem mások nem igen szoktak mostanában reagálni.
Ugyhogy ez a troll-duma, amivel itt eljátszod a hipokrita sértödöttet – monthatni eléggé avas
Mi fáj babám?
3:20 de.
˙
Cristopher Adam főszerkesztő Úr!
˙
A cikk utáni komment rovatban minden esetben legyen ott a jelszó
KOMMENTÁLD; DE KIZÁRÓLAG A CIKKET ÉS ANNAK KÖZVETLEN TÉMÁJÁT !!!
˙
Persze, ezt is meg lehet szegni, de a fent leírtak már eleve
1.Megszégyenítik a csalót.
2.Házi szabályként jogosíthat fel szerkesztőt szankcionálni azt*
˙
Üdvözlettel:
Dubois
˙
*Természetesen a tulajdonos főszerkesztőnek így is megvan a joga ehhez,ám egy folytonosan ott függő . m e m e n t ó . hatékonyabb figyelmeztetés a kiruccanásokra hajlamos,öntörvényű zsenikre 😀
3:35 de.
Miklósbá’
Teljesen igazad van,azonban végre mégiscsak gátat kell szabni az
önkényes, határokra fittyet hányó kiskirályoknak, akik immár egy
. T R O L L B U S Z -t csináltak a K M H -ból.
Mikibá’! A legszebb, de áradásra hajlamos folyókat is gátak közé
szorítják, ugyebá’ … 🙂
Üdv’-üdv’ !!!
4:26 de.
gyuri10
2021 szeptember 1
6:01 du.
Hehehe..
Elküldöm emailban a megállapításaimat, ha akarod.
Még megvan Ille Pityu levelezőlistájáról.
Gondolom az enyém is neked.
Hacsak mérgedben nem törölted : ))
Még csak annyit:
Feltételezéseim szerint
Ezek ketten elég különös módon
erőszakolják meg az itteni moderálási szabályokat,
4:31 de.
Miklós bá’
2021 szeptember 1
4:53 du.
Meg azokat is felismerhetjük akik a -idézem egyikőjüket :
„A Szíriusz bolygóról jöttek harmincezer fényévvel ezelőtt,
lila Bocskai kabátban” : )) .. : ))) : ))) Lilában hehehe )))
4:38 de.
Rodeo11
2021 szeptember 1
3:43 du.
Ez az egy mondatos regényed nemigen fog 100 ezer Eurós dijat nyerni. Még akkor sem ha megduplázod.Mert mi az neked..
Szaporítani a semmit.
4:46 de.
Netherworldi Proserpina
2021 szeptember 1
1:24 de.
A nénikéd.
Azt terheld az ilyen és hasonló,
háziasszonyoknak való ostoba kérdésekkel.
Még annyit : nem 10 Kc volt eleinte a szabvány hanem csak 9.
Ha beleártod magadat abba amiről csak a kisiskolások rádiós szakköreiben esik szó, legalább járd körbe rendesen a témát.
Te ostoba.
6:31 de.
Geyza
28.12:40
Gábriél, aki nekünk a KMH-n Norvégia kapcsán is „marxista
hadováról”(SIC) süketel itt összevissza. Ez a kedves olvasótárs
pontosan annak a náci hangnak a készséges közvetítője amit a
norvég fasiszta Brevik kamerádja,a 2011-es tömeggyilkos a saját
tárgyalásán vallott, ill.hangoztatott a baloldaliságról amit
ez az egyelőre még csak szuperjobboldali agyalágyult itt nálunk
a KMH hullámhosszán is nap-mint nap sütöget el, a mit sem sejtő
óvatlanok számára. Csak egyelőre, mert holnap már – ki tudja –
nemcsak szavakat elsütögetve rohanhat le ártatlan embereket,
ahogy azt éppen ama norvég Brevik is tette 2011. júliusában,
amikor a Norvég . M u n k á s p á r t (!)ifjúsági szervezetének
a nyári táborában a Gábrieléhez hasonló ideológiai katyvaszban
fortyogó agyával, 70 fiatal lelket oltott ki mindössze egy óra
leforgása alatt.
Kérdés, hogy amennyiben a Gábriél hiper-szélsőséges nézetei
szerint, a Marximus azonos volna a nácizmussal(SIC), akkor
eszerint az a náciördög Brevik, Gábriél szerint ott a
munkáspárti szigeten ő a saját ifjú”kamerádjait” lőtte halomba.
Abszurdum ! 🙁
Dehát ezek után ugyanide tartoznék a kérdés is, hogy tudniillik
koncentrációs táborokban már előbb gyilkoltak kommunistákat,
mint zsidókat. -Tán csak nem azért mert, a marxisták és a nácik-
legalábbis Gábriél mikrobarázdás agyában – ezek állítólag
szövetségesek lennének ? – Észbontó abnormalitás…
Ezen kívül Churchill – akit nehéz lenne marxistának becézni –
maga is felismerte, hogy a SzU valójában nem szövetségese a náci
németországnak, hanem erős, antagonisztikus és már csak ennél
fogva is annak szükségszerű, elszánt és stratégiai ellenfele …
6:35 de.
Ui:
Brevik saját bevallása és a nyomozás tanúsága szerint a legjobb szövetségeseit a Mihazánk és Fidesz soraiból szedte össze, amikor Magyarországon hónapokat töltött… 🙁
9:32 de.
Jichak Perlmutter
2021 szeptember 2
6:35 de.
Tudom sajnos.
Időnként megpróbálom jobb belátásra bírni Gábrielt.
Azt hiszem Norvégia kapcsán kissé revideálta a nézeteit.
Nem emlékszem pontosan.
9:38 de.
Dubois
2021 szeptember 2
3:20 de.
Nagyon szép amiket felhoztál.
Olvasd el a Weimari Köztársaság történetét.
Ott és akkor is csak simogatták meg becézgették az ordasokat.
Pedig azoknak inkább kutyakorbács kellett volna gügyögés helyett.
10:05 de.
Geyza,
bevallom őszintén,hogy nekem meg vannak az összes levelezések,de ahhoz lusta voltam és vagyok is,hogy rendszerbe tegyem.Mérgemben még a barna gergely(avi ben giora)hitsorsosom szégyenletes leveleit sem dobtam ki,mert borzalmas hibás ivrit nyelven,de latin betűkkel írt.Durva,ordenáré,alig érthető mondanivalóját beküldtem itt az Újkelet szerkesztőségének.Ottani barátaim meg vigasztaltak:”Felejtsd el ez egy nem normális pali.Néha beírunk mi is 1-1 cikkét,mert olyan sóher,hogy enélkül már Ausztriában is éhen halna.”Miatta volt nézeteltérésem Ille Pistával is,amit személyes találkozásunk Pesten a Lotz teremben barátságra változtatott. Ille írt is egy ragyogó cikket itt a KMH-ban „Találkozás”címen.Azóta is barátok vagyunk!K.b.3 héttel ezelőtt beszéltem vele telefonon.Sajnos úgy hangzott,hogy nem egészséges
12:50 du.
Jichak Perlmutter
2021 szeptember 2
6:31 de.
Próbáld meg bizonyitani hogy a marxismus tudomány érvekkel – és föleg azt megcáfolni, hogy a nemzeti-szocialista ideológia nem a Marxismus alapjain jött létre ne pedig személyeskedjél
A Mein kampf nevü müvében Hitler Adolf egyfolytában marxra hivatkozik – és a tökés társadalmat okolja a munkások és kispolgárok nyomuruságos helyzetéért
Ugyanugy ahogy te magad a „kedves” kolegáiddal egyetemben, egy töröl fakadtok
Nagyon aljas és nyomuruságos vagy – mellesleg
Mit képzelsz te magadról ugy apropólag?
Hogy te nálad van a tudás? – szálj le az uborkafáról – bár csak ha van kedved – el vagy szállva magadtál nagyon – hogy vannak akik esetleg majmolnak téged?
Hát ilyen ez a világ – hitlert és sztálint is sokan majmolták
ès sok más nyomurultat
Tudod már nem elöször irom neked, hogy mielött másokat gyalázol – próbálj tükörbe nézni
A legócskább kis senkiháziak módszerét üzöd, biztos „magasra” sikerült kapaszkodnod a módszereddel – felfel nyalsz, lefele meg taposol
De nehogy már azok a nyomorultak közé próbálj besorolni, akik a hited szerint valamivel is neked tartoznak, akikre taposhatsz
Személyeskedjél azzal aki ….
2:06 du.
Geyza
9’38
Ne feledjük, hogy a Weimari Köztársaság hasonló közegből társadalmi közegből hajtott ki, mint a mi Első Magyar Köztársaságunk. Ráadásul ugyanabból a vesztes világháborúból hazatért hangulat alakító katonatömeg és ugyancsak tisztek tízezres tömege a politikába közvetlen befolyást követelő nyomása között őrlődve alakult meg. Utóbbi az erők, mint nálunk is szintén csak a „régit” kívánták vissza, s ha nincs a teljesen kiábrándult, ám teljesen fölfegyverzett sorkatonák – a hazai nyomort látó – csalódott sokasága az a 18-as forradalom se tör ki.
Persze Hindenburgok, Ludendorfok (csak mint nálunk a Horthy félék) természetesen ellene voltak és ellene is dolgoztak a liberális demokratikus köztársaság minden igyekezetének és sikereinek. Ezek a levitézlett korábbi háborús uszítók, majd a vesztes háborúért . f e l e l ő s . katonai vezetők természetesen hátuk megett a régi világ retrográd erőivel a maguk személyének előre tolásával úgymond tekintélyt követeltek és kaptak is csak azért, hogy a demokratikus és reakciós erők látszólag egyensúlyban maradhassanak. Így lehetett a háborúvesztes Hindenburgból háborús-hős, és a köztársaság reakciós(!) elnöke, aki Hitlert is, csupán egy bugrist – egy egyszerű őrvezetőt -látva benne, csak egy kis darabig tartotta vissza a kancellárságtól, majd adta neki mégis ezt a rangot és hatalmas befolyást miután a saját legyengült testi állapota s részéről természetesen a forradalom ősi gyűlölete az ő számára ezt az elsőbbséget diktálta…
Márcsak Hindenburg halála hiányzott Hitlernek ahhoz, hogy annak halála után fölvegye a vezért az ajándékba kapott kancellári cím mellé, hogy ő legyen a világ áhított ura.
Ez a fajta hatalmi „”egyensúly”” a köztársasági erők naivsága, és a katonai erő kóros elegye adta és teremtette meg a lehetőséget a hatalom – hadsereg és a rendőrség – elárulásához ahhoz, ahogy helyesen állapítod meg, a barninges ordas a náci fenevad símogatásához…
Mindezt érdemes összevetni a Horthy-rendszer trónra ültetésével, ugyanazon ellenforradalmi hátszéllel, melyet nálunk a külföldi Antant testesített meg, és hajtott végre…
2:23 du.
Kedves Gyuri és Geyza, tetszik a közeledésetek! (De azért búzakereskedőnek még véletlenül se nézzetek! 😀 )
2:33 du.
Geyza
2021 szeptember 2
9:38 de.
Szerintem túlzásba vitték a liberalizmust, ami aztán anarchiává fajulhatott. (Szerintem!)
3:04 du.
Jichak Perlmutter
2021 szeptember 2
6:35 de.
Ezt -akármilyen orbán- és fideszelfogult is lehetsz- nem gondolhatod komolyan! 😀 Breivik bármely Norvégiához hasonlatos normális országban, elővigyázatosságból kényszerzubonyba öltöztetve, gumiszobában vegetálna, nem kivánságlistás túlliberalizált norvég börtönben!!!