Hol is vagyunk mi urak?
Attól tartok, hogy a Kanadai Magyar Hírlap hibát követett el, amikor közölte a gusztustalan Barcsa-Turner Gábor minősíthetetlen levelét.
Még akkor is hiba volt az, ha a sajtószabadság nevében, vagy a „pártatlanság” érdekében tette azt.
A gyilkos indulatok és a gyilkos különítményesek dicsőitése, mely minden kétséget kizáróan gyűlöletbeszéd és mint ilyen megbocsájthatatlan a kanadai sajtóban, még akkor sem helyénvaló a mi lapunkban, ha azt demonstratív célzattal közöljük.
Mégkevésbé érthető a közlése, miutan ugyanakkor a hozzászólások állítólag moderálás után kerülnek csak a lapba. Ebből tehát úgy tűnik, mintha a közles célja éppen a szenvedélyek felkorbácsolása lett volna és ha az volt, akkor az sikerrel is járt. Ha ez provokácio volt, akkor a mi lapunknak nagyobb körültekintést kellett volna tanusítania.
Kimerítő elemzes után sem található semmi olyan ésszerű érv, amely megmagyarázhatná ennek a bűzlő szennynek a közlését. Igaz, tudjuk, hogy mire szamíthatunk ezektol az elvadult állatokól, de éppen ezért semmi szükség nem volt arra, hogy azt még a törveny esetleges megsértése árán is demonstráljuk. Az ATV és a Népszabadság weboldala már közölte a levelet. Ennek ellenére semmi egyebet nem várhatunk Magyarországon, mint azt, hogy az olvasók ismét megállapítsák miszerint az uszítás egy újabb lépcsőfokkal magasabbra hágott. De úgy érzem, hogy ha ugyanéz a levél a kanadai hatóságok tudomására jut, joggal vonnák felelőssegre a KMH-t amiért ennek a gyalázatos szennynek helyt adott. Nekunk pedig legfeljebb megvédhetetlen kifogások állnának rendelkezésünkre, melyeket a kanadai hatósagok sem megérteni, sem elfogadni nem lennének képesek. Igazuk lenne!
A baj már megtörtént, azon utólag aligha lehet segíteni, hacsak, valaki el nem viszi ezt a levelet a rendőrsegre és uszításért ismét feljelentést nem tesz. Sokat ugyan attól se remélhetunk, a magyar rendőrség számtalanszor demonstrálta már, hogy egy kis szaftos rasszizmus koránt sincs ellenükre, de legalább úgy bánunk a mocsokkal, ahogy megérdemli.
Kerekes Sándor
1:37 du.
Kedves Kerekes Sándor,
A levél a Kanadai Magyar Hírlapnak és a kint élő, a lapot író és olvasó embereknek szólt. Szerintem jogunk volt megtudni és elolvasni mi van a levélben. Felnőttek vagyunk és meg tudjuk ítélni a tartalmat és az írókat. Nagy szerencsére a Kanadai Magyar Hírlap nem cenzúráz. Köszönjük!
P.S. A Mein Kampf is nyomtatásban van, akárki elolvassa és véleményt formálhat róla.
2:58 du.
Annyiban igazat lehet és kell adni Kerekes Sándornak, hogy a második, úgymond magyarázkodó, levelet már nemigen volt célszerű közölni… Mert mi az, hogy CSAK a „cionista emigrációt” fenyegette meg? – Az első levélben minden benne volt… Egyértelműen és világosan. Ezután egy demokratikus országban már a nyomozók előtt magyarázkodhatna, hogy miért és kiknek írt. – Magyarországon és a világban milliók olvashatták az újnáci alelnök és szervezete szándékait, ha ebből sem értettek az emberek, akkor megérdemlik az eljövendő sorsukat.
Természetesen bármelyik olvasónk – aki tenni akar önmagáért, a demokráciáért vagy Magyarországért valamit – a Kanadai Magyar Hírlapnak elküldött levelet (az ATV-, Népszabadság- stb. cikkekkel együtt) elküldheti az országa nagykövetéhez, a hatóságokhoz… Ez a minimum, amit honfitársaink megtehetnek.
6:11 du.
Ez úton, és imáron, nemcsak a KMH munkatársaként hanem a Kanadai Magyar Demokratikus Charta nemzetközi szóvívői kapacitásában szeretnék röviden reagálni tisztelt barátunk, Kerekes Sándor, jegyzetére.
Kedves Sándor. Szövetségesünknek tekintünk, és tiszteljük véleményedet, de e kérdésben nem értünk egyet. A Kanadai Magyar Hírlapnak igen is az a dolga, hogy tájékoztassa olvasóit amikor hazai politikai pártok, vagy pártok szövetségesei hadat üzennek az emberi jogok és a demokrácia védelmezőinek Kanadában !!!! Köszönet Christopher Adamnak, hogy eljuttatta az egyik magyar parlamenti párt ujfasiszta szövetségesének, a Hatvannégy Vármegye Ifjusági Mozgalmának hadüzenetét mindazoknak akik a magyar szabadság, az emberi jogok, az emberi méltóság védelmében küzdenek a kanadai magyar diaszpórában !!! Tisztelet mindazoknak a hazai sajtóorgánumoknak akik nehéz helyzetben, a cenzúra forró lehelete alatt, hasonló bátorsággal jártak el, és leközölték a fasiszták hadüzenetét.
Ez úton előrebocsátom, hogy a Kanadai Magyar Demokratikus Charta rövidesen, és színtén a nyilvánosság szinei előtt válaszolni fog az ujfasiszta provokátornak. Bízunk benne, hogy válaszunkat közölni fogja a kanada magyarok szabad sajtóorgánuma, a KMH, és minden magát szabadnak nyílvánító hazai és külföldi sajtóorgánum. . Polgárjogi harcostársaim nevében előrebocsájtom – nem fogunk meghátrálni a senkiházi bitang emberek fenyegetései elől. Nem félünk tőletek, fasiszták ! Nem adjuk át a kommunikációs teret a hazug magyaroknak !!! Nem tőlünk, hanem a hazug, hamis hazafiassággal fűtött fasisztáktól kell félteni hazánk nemzetközi jó hírnevét, becsületét, gyerekeink jövöjét, biztonságát.. Éljen a Magyar Demokrácia ! Éljen a Haza !
12:14 de.
Kedves András! Itt valami félreértés van… Kerekes úr a MÁSODIK, kimagyarázkodó, Barcsa-Turner levelet kifogásolta. Az elsőt közölni kellett, hiszen azt (lényegében) az egész demokratikus világnak üzenték meg a magyarországi újnácik.
5:20 de.
A hivatkozott levél közlésével kapcsolatos kommentemben megírtam,hogy ezt kárvolt lehozni,mert többet árt,mint használ.Legyen végre már nyugalom és itthon kell meggyőződni,hogy mi a való helyzet és nem onnan szítani a gyülöletet hazánk és kormánya iránt
9:04 de.
Nekem az a véleményem, ha a valaki(k) így gondolkodnak, akkor miért ne tudhatnánk ezt meg mi, akik esetleg nem így gondolkodunk? Ha úgy csinálunk, mintha egy probléma nem lenne, attól az még van. Persze, hogy le kell közölni, hadd tudjuk már meg „tiszta forrásból”; hogy hogyan gondolkodnak és mit gondolnak ezek az emberek. Eléggé kizártnak tartom, hogy kétségek között hánykódók a levelet elolvasva felkiáltanak: „Ez az! Ezekhez csatlakozom.” Ha valakinek egy ilyen levél a „szívéből szólt”, az már eleve azon az oldalon van.
9:48 de.
Földes Ernö véleményére a vàlaszom, illetve a kérdésem: a levél közlését csak ebben az ujsàgban
nehezményezi-e, vagy a magyarorszàgi sajtoban sem kellett volna lehozni? Ott ugyanis publikàltàk. Az ellen nincs kifogàsa, hogy mi van a levélben, a véleménye az,hogy csak egyszerüen nem kellett volna publikàlni,-csak betenni a fiokba?
Nem kötekedésnek szàntam a kérdésemet, de nem egyértelmü szàmomra, hogy a levél tartalmàt elitéli-e.
Én egyetértek a cikk,cikkek megjelentetésével,hiszen nekünk irta – nekünk szànta. Most legalàbb tudjuk hogy mihez tartsuk magunkat.
-Ami piszkàlja a csörömet, az az, hogy miért és mitöl alakult ki ez a „magyarosch” mentalitàs,hogy aszondja: a külföldôn élö magyarok ne szóljanak semmibe bele, nem értünk meg semmit és ha igen akkor meg félreértjük, ne akarjuk màsok micsodàjàval verni a csalànt és ehez hasonlo baromsàgok.
Miért kérik és vàrjàk el pl. a franciàk a külföldön élö àllampolgàraiktol a szavazàsukat? A franciàk akàrhol élnek szanaszét a vilàgban, ök okosak és értelmesek? okosabbak és értelmesebbek mint mi? ök megértik az orszàgukban tôrténö dolgokat,akàrmilyen messze is vetette öket a sors- mi nem?
Miért nem gyülölködnek a franciaorszàgiak a külföldön élö honfitàrsaikra? És mi miért?
11:09 de.
Az a különbség, Kedves Annamária, hogy míg a franciák a nagyvilágban nyugodtan elmondhatják a véleményüket a jobboldalról vagy a baloldalról, és nem csap le egyik re sem a francia titkos szolgálat, a mai magyar hatalom, és itteni talpnyalói, csak egy véleményt tartanak legitimnek – azt ami az ország összes baját Gyurcsányra, vagy a cionista zsidókra keni, és csakis a Horthy féle restaurációnak, és személyesen, Orbán Viktornak tapsol. Azért haragszik ránk a jelenlegi kormány, azért vagyunk tüskék az oldalában mert minket nem lehet megfogni a szokásos hamis, álhazafiassággal, a népünket évszázadok óta butító népmesékkel. Mi átlátunk rajtuk, és látjuk, hogy a fejesek a politika élén már megint elszórakozzák, elzsugázzák népünk becsületét és vagyonát. Nekünk betelt a pohár. Megtisztelőnek tartjuk, hogy a sok száz ország közűl, pont kanadát, és a kanadában élő magyar ellenzéket tűzte ki célpontának a magyar új-fasiszta, Barcsa-Turner Gábor. Valamit bizonyára jól csinálunk. 🙂 Nem fogunk tompítani a hangerőnkőn – sőt, még erősebben fogjuk nyomni a zenét a senkiháziak ablaka alatt.
11:51 de.
Kedves Andràs, köszönöm a vàlaszàt.
1:00 du.
Kedves Andras!
Szovetseges vagyok, valoban es nem ez a kerdes. A nacik elleni kuzdelem nekem is dolgom es nem szandekozom egy pillanatra sem elfeljtkezni errol.
Azonban itt teljes egeszeben masrol van szo.
Nalunk, Kanadaban a Buntetotorvenykony bunteti az uszitast es a gyuloletbeszedet, nagyon helyesen. Az eredeti level lekozlesevel, velemenyem szerint, megvalositottuk a gyuloletbeszed tenyallasat, mert a cikk szerzoje elmulasztotta vilagossa tenni, hogy ezt nem a magyar emigransok megfelemlitesere, hanem azok okulasara tette kozze.
Ennek szellemeben kerlek kepzeld magad a mitsemsejto kanadai olvaso, (mondjuk Kanada budapesti nagykovete) helyebe, aki elolvassa ezt, egyetlen szo utalas nelkul arra a korulmenyre, hogy a kozreado ellenzi es eliteli azt. Mi mast gondolhat, mint azt, hogy a gyuloletbeszed kirivo peldajaval all szemben es eliteli lapunkat emiatt. A kanadai olvasotol nem lehet elvarni, hogy mint mi, hozza legyen szokva az effajta naci propagandahoz. Magyarazat hijan csak azt latja, hogy itt a legaljasabb naci uszitas folyik es azt a KMH minden magyarazat nelkul kozli.
Ez az ami nincs rendjen.
Vilagossa kell tennunk, hogy pontosan ez az, ami ellen harcolunk es a kozles celja mindossze az volt, hogy raebresszuk honfitarsainkat es a vilagot arra, hogy micsoda leirhatatlan szenny arasztja el hazankat es a sajtonkat, valamint, hogy az Orban rezsim kitermelte a maga csocseleket es szabad garazdalkodast engedve nekik, megnyitotta a zsidokra es mas kissebbsegekre a szabad vadaszati szezont.
4:30 du.
Van amiben igazat adok a fentiekben, Kerekes Sándornak ! De abban nem, hogy a mai kormányt okolja a neo-nácikért.
Mellesleg minden országban vannak ilyenek, pl. Németországban is nagy probléma, ahol gyikosságtól sem riad vissza ez az emberalja. De megtaláljuk őket Franciaországban, Angliában is.
Mivel úgynevezett demokrácia van, nem lehet őket se letartoztatni se elhallgatatni. Legjobb őket nem észrevenni, hiszen annál jóbban hőzöngenek…..minél többet foglalkoznak velük.
4:29 du.
Ha ilyen levél megjelent,akkor elkell utasitanunk ! De egyet értek B. Klàràval nem tüzet-tüzzel,hanem megalapozott véleménnyel, közösen elszigetelni a szélsöségeseket.Mert ök mindenhol vannak.
2:19 de.
Nem a Rendőrség dönti el,hogy nyomozzon -e ,vagy sem.Hanem az őket felügyelő Ügyészség.Márpedig azt 2000 óta a volt Fideszes képviselőjelölt,Polt Péter vezeti.
9:24 de.
kadar alatt nem voltak neonacik bencsics….valami koze csak lehet hozza a kormanynak…
11:22 de.
Szerző: Libas Mihaly | augusztus 20, 2012, 9:24 de.
Persze, gedeon, az előzőnek.
12:16 du.
Aser irja: „Nem a Rendőrség dönti el,hogy nyomozzon -e ,vagy sem.Hanem az őket felügyelő Ügyészség.Márpedig azt 2000 óta a volt Fideszes képviselőjelölt,Polt Péter vezeti.
SZERZŐ: ASER | AUGUSZTUS 20, 2012, 2:19 DE.”
Attol tartok Aser, hogy tevedsz.
A Rendorseg a maga joghatosaga alatt nyomozhat, az ugyeszseg is nyomozhat, sot a titkosszolgalatok is nyomozhatnak, egymastol fuggetlenul, vagy egyutt. Az Ugyeszseg kisajatithatja maganak a nyomozast, vagy elfogadja az eredmenyt a Rendorsegtol, amint azt ok celszerunek tartjak.
A vademeles azonban az a kizarolagos privilegium, mely az Ugyeszseg hataskorebe tartozik.
5:46 du.
Kádár alatt nem volt demokrácia, hanem diktatura. A demokráciákban, mindenütt a nagy világon vannak hülye népalja, s ha lehet orditozik. A szombati National Postban pl. leírták, hogy a torontói Queen Parkban milyen muszlem orditozás és gyülőlet gerjesztés volt éppen a múlthéten.
Erről meditál és a gyülőlet beszédről George Jonas, magyar származású író.
http://fullcomment.nationalpost.com/2012/08/18/george-jonas-al-quds-day-is-just-a-soapbox-for-a-hatefest/
11:48 de.
vannak nepek, amelyek nem erettek a demokraciara….ilyen a magyar is…..a bekes kadar idokben legalabb kuss volt … beke es szeretet….ez jo alap lehetett volna a rendszervaltasra es demokratizalodasra….ezt baszta el ez a szemet orban!
10:26 de.
Libás Mihály: Végre valaki más is kimondja, vagy beismeri. „vannak népek, amelyek nem érettek a demokráciara….ilyen a magyar is”
===========
Nem csak azért nem érett meg a magyar társadalom a demokráciára, mert soha nem volt demokrácia Magyaorrszágon, ma sincs, hanem, mert nem alakulhatott ki egy széles, demokratikusan gondolkodó polgári réteg. Magyarország nem lett polgári köztársaság a Francia Forradalom után, sajna és nem elítélés, de Magyarország soha nem volt egy lapon a nyugat-európai iparosodó, kapitalista demokráciákkal.
===========
Ma sincs egy lapon, ma az EU az ellenség, mert ott be kell tartani a demokrácia törvényeit, ott nem lehet azt mondani pl. „Magyarország gazdasági érdeke fontosabb, mint az emberi jogok mellett való kiállás.” és azt, hogy „Az emberi jogokat továbbra is fontosnak tartják, csak most”nem hirdetik”, mert most a nemzeti érdek fontosabb.”
===========
A demokrácia nem csak az ideológiája, az elrendezése miatt jó államforma, hanem azért, mert ahol jó alkotmány írnak hozzá, mint nálunk az USA-ban és más fejlett országokban, ott be is kell tartani a törvényeit MINDENKINEK, az utolsó utcaseprőtől az elnökig! Ez a demokratikus kultúra alapja, amihez évtizedek fegyelme kell, miután, mint nálunk is, voltak periódusok, amikor a demokráciát mellékvágányra vitték egyesek félelemből, mások kapzsiságból. Mivel a váza, az alkotmány jól lett megírva, a nép képes volt vissza kényszeríteni politikusait a helyes útra. Ez a népi demokrácia.
Köszönjük meg az alapító nagyapáinknak!
Thank you John Adams, Thomas Jefferson James Madison and all those, who worked on and signed the Declaration of Independence. Thank you Benjamin Franklin for coming up with the perfect sentence; „We hold these truths to be self-evident.”
12:58 du.
Nem évtízedek kellenek a demokráciához, hanem évszázadok., ha az USA-t vagy Nagy Britániát nézzük. (az utobbi,a modern kor demokrácijának az atyja)
A magyaroknak, 22 évük volt. Amíg több generáció nem születik és hal meg, addig a demokrácia fogalma idegen marad az embreknek,. helyesebben a gyakrolata.
Ez az újság is nagyon jó példa erre. Akinek más véleménye van, mint az itteni írók és a cikkek többségének, az gazember, fasiszta, náci stb.Ez ami nem demokratikus!
T.i. a demokráciában MINDENKINEK szabad véleménye van és azt tisztelni illik.
4:42 de.
Irdatlan razzia volt Északrajna Wesztfáliában.
A német műholdas TV.-hiradók első helyen hozták tegnap ! ( Aug.23.-án)
Egyszerűen levadászták a neonácikat.
A Német rendőrség bakkancstalppal tiporja el a nácizmus galandféreg-szerű , állandóan fel-fel emelgetett fejét !
( Talán majd Magyarország is felnő ehhez a gyakorlathoz. Olyan 150 év múlva. )
1:56 du.
Hány éve körözték őket? Arról nem is beszélve, hogy gyilkosságokkal vannak gyanúsítva.
Képtelenség összehasonlítani, csak rosszindulattal lehetséges, a magyar helyzettel!
6:04 de.
Ennyi elmebeteg paranoid balliberális egy szuszra már rémes. Az előttem szóló legalább objektív. Eddig ez volt az egyetlen reális és értelmes hozzászólás.
9:13 de.
A bal-liberálisok nem mennek ki Ceglédre cigányokat fenyegetni, a Hősök terére zsidókat gyalázni, nem mondanak vérvádat a Parlamentben, nem kapnak Iránból pénzt a sok náci szervezet eltartására, nem küldik a külügyminisztert Iránba pénzt kunyeralni, nem küldenek ügynököket Szíriába túristáskodni, nem felezik meg az özvegyi nyugdíjakat, majd lehazudják a csillagos eget, nem rekesztik ki a rokkantakat, szisztematikusan halálra ítélve, mindennemő ´llátást megtagadva, nem írnak tákolmányt, nem rúgják ki a nekik nem tettsző bírókat, nem állítanak fel, fasiszta dikattúrát, stb. Sebaj, élvezze a szélső gonosz nácik emberbarátok, toleráns szimpátiáját, ami kijár mindenkinek, aki „tiszta magyarnak” vallja magát és ott van velük a Horthy emlékművek avatásán.
5:53 du.
A bal-liberàlisok eladositottàk és lezüllesztették az orszàgot,sajàt érdekük és a rablokapitalizmus javàra.Ha a rossz eredményeiket màr ök is szégyelték, kiàrusitottak valamit a népvagyonàbol. Egyszer sem sikerült -egyedül nekünk- az Unio felé a 3 %-os ujeladosodàsi kötelezettségünket teljesiteni.De a problémàkra igy sem jutott sem Gyurcsànynak,sem Bajnainak pénz. Sajnos a cigànyok helyenként fékezhetetlenek,de a rend biztositàsa mindenütt a rendörség dolgànak kell lenni. A zsidok is rugnak egyet belénk: Kertész,Konràd Heller,stb. az itteni cikkek és vélemények, szélsöségesekben nem szenvedünk hiànyt.
2:16 de.
Semmi gond. Nem tudom miert aggodnak itt egyesek a haza sorsan, hiszen itt van Gollner(bandi gyerek) az majd mindent megold. Szaz ev mulva nemzetihoskent fogjak szamon tartani. Hajra BANDI(ta).