Győztes kerestetik
A Fidesz MPSZ már megbukott, és elveszíti a következő választást.
Nem nagy bátorság ezt kimondani, a vak is látja, hogy a vesztes már megvan: a nemzeti együttműködés élcsapata lejtmenetbe kapcsolt, innen már nem lehet visszakapaszkodni. Egyre több ember számára nyílvánvaló, hogy a Fiúk a csatát elvesztették.
Tudják ezt ők maguk is, ezért az idegesség, az egyre növekvő arrogancia, az, hogy gyakorta már a látszatra sem ügyelnek.
Csodafegyverben nem bízhatnak a hatalmon lévők, azt, hogy jövőre jobb lesz, már csak néhány elvakult Orban-fan hiszi el, a többiek számára ez nem több, mint egy rosszul előadott tündérmese.
A vesztes kiléte már ismert, csak azt nem lehet tudni, hogy ki fog nyerni.
Győztes ugyanis még sehol sem látszik, és olyan sem nagyon, aki megérdemelné a győzelmet. Mi, a zemberek, persze megérdemelnénk, hogy a Fidesz eltűnjön a hatalomból, mert kárt okozott az országnak. És nem is csupán a gazdaságnak elsősorban – még ennél is nagyobb pusztítás, amit a lelkekkel művelt.
Győztes kerestetik. Sőt, győztesek. Egyedül ugyanis senki nem fog nyerni a Fidesz ellen. Nem azért, mintha a Fidesz olyan erős lenne. Éppen ellenkezőleg: kispályás csapat ez, jobb bajnokságban már most pofozógép lenne. A kapus rendre árnyékra vetődik, a védelem átjáróház, a középpályások csak keresik a labdát, a csatárok még helyzetbe sem kerülnek.
Hogy ez a pancser gyülekezet még mindig a pályán lehet, az kizárólag annak köszönhető, hogy az ellenfél még mindig nem futott ki a pályára.
Lehetne egyedül is nyerni, de nem lehet. Lehet, hogy még közösen sem lehet, mert nem kizárt, hogy 2014 tavaszán ki sem nyitják a versenypályát, s a mérkőzés elmarad.
Ez is benne van a pakliban, és akik erre azt mondják, hogy ez bérrettegés, mert itt vagyunk Európa közepén, és velünk nem történhet meg – azok gondoljanak arra, amit az Alkotmánybírósággal, a bírákkal, a médiával műveltek. A rokkantakkal, és a most még egészségesekkel. A nőkkel és férfiakkal. Kismamákkal, nagymamákkal, idősekkel, fiatalokkal. – Az országgal.
Belerúgtak mindenkibe. Nem nyíltan, hanem alattomosan – úgy, hogy a játékvezető ne vegye észre. Hol a tanárok kaptak egy kokit, hol a diákok egy sallert.
Sokakban az a képzet keletkezett, hogy csak ők ennyire balszerencsések, és aki befogja a száját, behúzza fülét-farkát, az talán megúszhatja.
Így működik az emberi gyávaság amióta világ, a világ, s a diktátorok, akik amúgy csöppet sem bátrabbak a hétköznapok gyáváinál, épp erre utaznak. Ezt használják ki, mint megannyi képzett pszichológus – pedig csak az ösztöneik működnek. (Igaz, azok meglehetősen jól.)
Nem lehet megúszni, mindenki sorrakerül.
Fölösleges sorolni, miért kell a Fidesznek távoznia a hatalomból. Tudja mindenki.
Amennyiben 2014-ben lesznek választások, és nem géppisztolyos őrök vizslatják majd a vállunk mögött, hova húzzuk az ikszet, akkor kjelnthetjük, hogy a vesztes már megvan.
Győztes azonban nem látszik sehol.
A demokratikus pártok és a civilek ma még a saját identitásuk keresésével vannak elfoglalva…
Fogy az idő. Győztes kerestetik.
Föld S. Péter
1:52 du.
Egyetlen alternatíva létezik, az összefogás: Demokratikus Ellenzéki Szövetség, mint népfront!
2:38 du.
GONDOLOM HOGY MÉG A SZÉLSÖSÉGES nyilas jobbik gyÖZHET.
4:14 du.
en bizom benne, hogy idoben ki fog kristalyosodni, milyen alternativak vannak, de elobb a szavazas koruli bonyodalmakat kell elharitani, mert ebbol a regisztracios baromsagbol is jonagy problema alakulhat….felul kell vizsgaltatni Brusszelben, elfogadhato es demokratikus-e avagy az egesz egy nagy humbukk
4:57 du.
Föld S. Péter nem látja a közvéleménykutatások eredményét? A Fidesz ma is a legnépszerűbb párt. Az ellenzéki pártocskák még együttvéve sem tudnák leváltani. A regisztrációval pedig simán kizárják a szavazók százezreit.
5:35 du.
Laslo
felteve ha Brusszel kikialtja antidemokratikusnak es mukodeskeptelennek, remelhetoleg meg a szavazas elott….a kozvelemenykutatokat a fidesz szponzoralja, eredmenyeik semmit nem jelentenek, csupan a zavarkeltest szolgaljak…
6:14 du.
Föld S. Péter bizonyára látja… – Abban viszont kételkedem, hogy a Fidesz MPSZ napjainkban (Magyarországon) a legnagyobb támogatottsággal rendelkeznek. A legnagyobb erő a lakosságnak az a része, amely legutóbb el se ment szavazni. (Úgy vélem, hogy az Orbán-párt jelenleg az 2010-es szavazóinak kb. 20 %-ára számíthat….) – Tehát lenne esély a levéltására – ha a baloldali és liberális szavazók összefognak.
6:32 du.
Laslo: Amit állít azt mindíg bizonyítani kell. Szövegelni mindenki tud, statisztikát hamisítani is. A Századvég a Fidesz tagok tulajdona, azok kezdték, azok etetik a pártot, népet.
Az Szonda-Ipsos és Tárki nem fog szembeszegülni a kormánnyal, kinyirják akkor őket, a kormány szennylapjai figyelmen kívül hagynák aki nem azt mondja, amit hallani akarnak. (szinház hiányában nincs szinész) A Gallup, a Médianés a Marketing Census ma már szinte soha nincs is idézve. Ami emellett még hiányzik, az egy ellenzéki program és vezetője, ami nem az MSZP és nem Gyurcsány, Mesterházi. Amint lesz ilyen, a koszos bagázst és a rablóbanda vezért elkergetik.
Sajnos a legnagyobb hiba nem a Fideszben van, hanem a magyar emberekben. 1,000 év kevés volt a nyugati civilizációhoz felhozni, ma is egymás ellen harcolnak, nem tudnak tisztelettel és összetartással, értelmes célok elérésén együtt dolgozni, balhéznak mindenki mással, verik a mellüket, hazugságokkal dicsekedve, m´ásokat, náluk jobbakat is lenézve, ócsárolva és becstelen módon él sok-sok ember, hazudik, csal, lop, korrupt, családjával rosszúl bán, pontosan azt csinálja mint a kormánya, amit megválasztott 2/3-os többséggel.
Ne aggódjon egyikünk sem fogja megváltoztatni a valóságot és a magyar embereket sem, aki pedig rájön minderre, lehetősége van, tanult, az otthagyja Magyarországot, amint csak alkalma van rá.
7:26 du.
Sajnálom Rózsa, a fidesz még mindig nagy népszerűségnek örvend, főképp azok körében, akik egy csomó dolgot nem is tudnak. Pl. Hogy a nyugdíjjárulékot ma már adónak hívják, és a különbség az, hogy a járulékért ellenszolgáltatás jár, az adót viszont úgy költi el a kormány, ahogyan akarja.Hogy a negyedére csökkentették a nyugdíjárulékként fizetendő összeget, viszont háromszorosára emelték a homályos célú „hozzájárulást”. Hogy a multik elleni szabadságharc azt jelenti: nem lesz munkahely, nem lesz fizetés. A külföldről jött magyar kisvállalkozó alkalmazottjának lenni csak annál jobb egy fokkal, mint eredeti magyar vállalkozónál dolgozni: minimálbér, késve kapott fizetés, se táppénz, se szabadság, mert ha bármelyiket igénybe veszed, repülsz stb. A multi ezt nem engedheti meg magának – bár némelyikük már tanul a „magyar” virtusból”.
A tákolmányukba tették be azt a passzust, hogyha a magyar állam rossz döntése nyomán kártérítést kell fizetni, ezt különadókból szedheti be. Az alkalmazottakat indoklás nélkül, vagy „megrendült a bizalom” címen elbocsáthatják.
Brüsszelben pedig ne reménykedjünk, sőt a magam részéről szégyellném magam, ha ismét csak külső segítséggel tudjuk, – ezúttal nem a másik idegen hatalom – a saját kártevőinket ártalmatlanná tenni. Lehet, – nagy az esély rá – 2014-ben még nem sikerül. De előbb-utóbb minden despota megbukik.
7:28 du.
Ja, FSP-nek! A fidesz tényleg elég régen megbukott, mint demokratikus párt. Magyarországon nem létezik kormánypárt és nincs kormány. Csak Orbán van.
12:32 de.
A közvélemény kutatás eredményei szerint 2002-ben is a Fidesznek állt a zászló és az eredményt tudjuk nem közvélemény kutatást hanem választást kell nyerni
12:40 de.
„Bubaa51” – Aki rájön minderre (ahogy írja) – azoknak csak egy kis töredéke hagyta el hazáját. A külföldön élők tudhatják a leginkább: ők, bárhol is éljenek, csak másod-, harmadrendű állampolgárok a befogadó országokban…
Akiknek pedig mindegy hol élnek, csak egzisztenciálisan jobb helyzetben töltsék le azt az időt ami életükből még hátra van – nos, nekik kellene (illene) nagyobb visszafogottsággal és beleéléssel nyilatkozni az Óhazáról…
Igen, lehet kritizálni a hazai állapotokat, de nem úgy, mintha sorsközösséget vállaltak volna az itt élőkkel. – Ezt az elvet soha nem lenne szabad elfelejteni azoknak, akik új hazát választottak.
5:17 de.
Ez igen elszomorító,hogy vannak még magukat újdágírónak kikáltott emberek ,mint ez a Föld S. Péter aki nem lát az orránál tovább (vagy nem is akar).Mindent a jelenlegi demokratikusan megválasztott parlament,ill az által megválasztott kormány nyakába próbál varrni. Miért bukott meg az előző kormány? Nyilván mert idejuttata az országot ahová jutott:a csőd szélére. Az estleges csődöt (amiben reménykedett, tudván,hogy megbukik) ,majd az utódok nyakába varrja ,és ezen keresztül próbál újra hatalomba kerülni,ezért minden aljas,hazug eszközt fel is használ,mint e c”cikkben” is olvashatunk. A múlt kormányok politikusai ne is reménykedjenek abban, hogy demokratikus úton valaha is az ország további tönkretételéhez(felszámolásához) támogatást kaphatnak magyar szavazó polgároktól. Vesztesek vannaak:Gyurcsány ,Bajnai ,Torgyán (Mszp,Szdsz,részben FKGP),hogy ki lesz a győztes? -szerintem a jelenlegi- ,mert jó ügyért küzd. Nem akar Görög-Spanyol, Portugál,Ír stb. országok helyzetébe kerülni. Ha zugolódik is a naiv nép,de nem hülye, hogy mégrosszab helyzetbe hozza magát:teljes szolgasorsba(lásd:Palesztina,Görögország). Már megkezték a talpunk alol kivásárolni a földeket (zsebszerződésekkel) akik ezekbe a zugszerződésekbe belementek nem gondoltak a jövőjükre:cselédek lesznek volt földjeiken! Átlátunk a szitán, észnél legyetek magyarok! Már ébredezik az agész világ és változtatni fog a globalista,embertelen módszereken,különben pusztulásba rohannak. Ti nem voltatok és nem is vagytok az ország javáért küzdők:idegenszívű egoisták vagytok. AZ ilyen és hasonló Csipkerózsikák támogatnak titeket.Ábrándokat kergetők.
9:06 de.
Elég félelmetesen együgyű kis írás ez, nem is tudom miért született, kinek szeretne megfelelni. A helyzet az, hogy bár rengetegen utálják a Fideszt Ovival együtt, azért valljuk meg a szociknak is sikerült meggyűlöltetni magukat, mégha egy fokkal civilizáltabban is próbáltak rabolni. A szavazók többsége évek óta nem valakire szavaz hanem valaki ellen, és ez a politikusok bűne. Dehát ők ebből élnek, másra úgysem jók. Az is meglep, hogy akár a jobb oldal, FSP is jobbra meg balra osztja a világot, elfeledve hogy ez az oldalazás ma már nem sokat jelent. Én két dologban bízok: az egyik, hogy az emberek, a szavazók nem hülyék. Magyarán, nem a szélsőjobb viszi el a koncot. A másik pedig, hogy talán éppen a jobboldalon, ha tetszik a középen jön létre olyan szervezet, mely képes a középballal új pártot alapítani, és többé nem a jobb vagy a bal hamis ideológiái, hanem az értelem és a humanitás jutnak majd szerephez. Tudom, álmodozni még lehet.
9:07 de.
Te – Földes Ernő Úr! – Voltaire óta tudjuk, hogy a zsarnokok, a diktátorok soha nem felejtették el, hogy tetteiket, céljaikat mindig „a nép érdekében”, a „jó ügy szolgálatában” tüntessék fel…
Mitől igazabb magyar Ön – mint jómagam? – Itt élek, Magyarországon, „élvezem” Orbán Viktor és bandája áldásos tevékenységét. Föld S. Péter ismert, kiváló újságíró – aki éppen arra mutat rá, hogy a Szeretett Vezér semmit sem tesz annak érdekében, hogy visszarántson minket a szakadék széléről ahová (tudjuk!) Gyurcsány, Bajnai, stb. löktek. – Dr. Torgyán különben Orbán Viktor szövetségese volt (ha jól emlékszem), de lehet, hogy Ön jobban tájékozott e téren is.
A „globalisták” azért az egész országot nem tudják felvásárolni, hiszen közel a fele már az Orbán család birtoka.
Ha majd a Megmentőnk nem kap pénzt a „globalistáktól” – akkor hogyan ment meg bennünket a Megmentő?
12:09 du.
Szemennyee úr! Az részben igaz amit válaszként írt,de OV. nem erőszakkal került a kormány élére, mint afféle diktátorok, hanem a korábbi diktátorok „jóvoltából”,köztük a diktátorönjelölt Torgyán is besegített ebbe a nagyfokú beképzeltsége és hiúsága folytán.Tönkre tette a FKGP-t kiirtott magakörül minden jószándéku politikust akinek kicsit is eltért a vélemény az övétől.Ön itt él Magyarországon akkor ismeri az előzményeket s nincs minn kiakadni a beállt helyzeten.Vagy úgy gondolja az a helyes ha feladjuk még maradék függetlenségünket is? Mondjunk le maradék önállóságunkról? Amiről önként lemondunk azt örökre elvesztjük! Ö ennyire tájékozot OV. vagyoni helyzetét illetően? kérem ismertesse velünk. Jólenne ha a levitézlett volt vezetőink és munkatársaik vagyoni helyzetét is áttekintené! Nekik honnan van a mérhetetlen vagyonuk és hogy jutottak hozzá! Több objektivitást várna el Öntöl az ember.
12:13 du.
U.i: Elnézést a sajtó hibáért.
1:42 du.
Azért Földes S.Péter „géppisztolyos szavazás” mondataENYHE túlzás mivel elfelejtette,hogy a komcsik ill.az egypártrendszer
idején volt kötelező szavazni,most nem és a regisztrációs rendszert lehet bírálni,de aki elmegy az változatlanul és
titkosan arra szavaz akire akar.!!!!!
Minden kormány a ciklusa idején veszít a népszerűségéből,de a közvélemény-kutatások alapján még így is vezetnek.Ők sem tökéletesek,vannak hibák bőven,de az ellenzék egy nulla és már eddig is levizsgáztak,amit az
emberek – az értelmesebbje!!!-nem felejt el.Nagyon össze kellene fogniuk,hogy esélyesek legyenek,de még
párton belül is irtják egymást.Na meg ott van a Jobbik is aki a baloldali ellenzékkel biztosan nem fog össze!!!
Az SZDSZ is az elvei teljes feladása ill.az MSZP-vel történő koalíciója miatt szünt meg létezni .
A Demokratikus Koalició nagy győzelemre,de még a bejutásra sem számíthat főleg Gyurcsány miatt.
Hát jelenleg ez a helyzet!
4:15 du.
Szemenyei. Én itt élek az USA-ban 42 éve, SOHA, de SOHA senki egyetlen szóval nem érzékeltette volna, hogy másodrangú, vagy kevesebb lennék mint az aki itt született, mint pl. a feleségem. Viszont az iskolában mindig volt egy kis meg nem érdemelt előnyöm, a tanáraim eleve azt hitték, hogy történelemből, földrajzból, matematikából én többet tudok, amiért viszont nagyon törnöm kellett magamat, hogy megfeleljek, mert pl. az USA történelméből szinte semmit sem tudtam, azon a szinten, mint egy amerikai polgárnak kell, ide jövet!
Mi itt mind máshonnan származunk, a különbség csak az, hogy ki mikor jött, vagy a szülei, nagyszülei mikor jöttek.
Mi megtanultuk, hogy nem a származás, a szülőhely, a faj, a vallás, ami miatt megkülönböztetjük egymást, mert mind egyenlőek és felebarátok vagyunk. Mi aszerint válogatjuk meg barátainkat, hogy ki miként él, dolgozik és hogyan viselkedik. A szomszédom jobboldalt iráni, a baloldalon egy afrikai-amerikai család lakik, szemben a család amerikai, mellettük amerikai zsidó család él, aztán egy amerikai asszony, utána egy fekete-fehér család, a férj tűzoltó, az asszony városi alkalmazott, szemben velük ír család lakik, a gyerekek itt születtek, lejjebb a férj Olasz, az asszony amerikai, stb. Én nem találkoztam még másod és harmad rangú amerikaiakkal, mi mind első osztályú igazi amerikaiak vagyunk, 318 millióan, plusz még vagy 15 millió Közép- és Dél-Amerikai is az lesz, akik most illegálisan laknak itt, de néhány év múlva legálisak lesznek. 40 év alatt 238 millióról 318 millió lettünk, nem úgy néz ki, hogy azért jött ide több, mint 80 millió ember, hogy másodrangúak legyenek! Ne haragudjon már kedves Szemenyei, de most demokráciából kissé levizsgázott, illetve magyarkodott!
4:53 du.
Földes Ernő
„Már megkezték a talpunk alol kivásárolni a földeket (zsebszerződésekkel) akik ezekbe a zugszerződésekbe belementek nem gondoltak a jövőjükre:cselédek lesznek volt földjeiken!”
Még szerencse, hogy a föld az egyetlen olyan vagyon, bárkinek a tulajdonát is képezi, amit nem lehet kivinni az országból. A többit mindet: gyárat, bankot, varrodát, minden üzemet át lehet telepíteni a munkahellyel együtt a világon bárhova, de a földet nem. Az stabilan a helyén marad, a munkahellyel együtt.
Akkor miért pont ezen kell folyton rugózni? Aki nem önálló vállalkozó, az mások cégében dolgozik, másvalakik rendelkezésére áll havi juttatás ellenében. A gyári munkás az iparban vagy a technológia területén, a bolti alkalmazott, a közalkalmazottak, a földeken dolgozók is mind-mind mások utasítása szerint a kialkudott heti illetve havi bérért dolgozik. Mi a rendkívüli a mezőgazdaságban végzett munkánál? Semmi.
6:48 du.
BubaA51! Nem szokasom Szemenyeivel egyeterteni(nyilvanvalo okok miatt), de abban egyetertek vele amit a masodrendu allampolgarsagrol mond. En is olyan orszagban elek, ahol az On altal emlegetett elvek szerint probalnak elni az emberek egy resze. De csak az elv van meg. A valosag mas. Amit On mond, azt altalaban nyilvanossag elott szoktak hajtogatni(foleg politikusok), multikulturizmus melletti elkotelezettseguket fitogtatva.
On csak amitja magat: ha oda(akarna )figyelni egy kicsit rajonne, hogy nem egeszen ugy van ahogy mondja/gondolja
Egyreszt szerencseje van.Vagy azert mert olyan helyzetbe meg nem kerult, hogy a fejehezvagjak, hogy ” You are just an IMMIGRANT”. Vagy esetleg accentus nelkul beszeli a nyelvet es igy kevesbbe veszik eszre, hogy „alien”.
Az is lehet, hogy nem is akarja az ilyesmit eszrevenni. En is sokat ismerek ilyet, akik szemellenzovel jarnak a vilagban. Nekem van nemi szerencsem, hogy accentus nelkul beszelek es igy csak ritkan jonnek ra, hogy (ebben az orszagban)foreigner vagyok. Kulonosen,ha nem tudjak a nevemet(irva).
Tehat, On hitegeti Magat, de az az On dolga.Nincs egyedul ebben. Szemenyei kulonben, nem ebben/most vizsgazik.
Mar reg eljatszotta szavahihetoseget.
8:29 du.
Földesagyú
Már megint köpöd itt az agyagot.
Beáshatnád végre magadat a márgába.
Egészen feltámadásig.
8:33 du.
kikiroller:
miről beszél maga ?
Miaz hogy ” egy fokkal ”
Magának ” egy fok ” az hogy némelyik szoci elsínkófált pártíz milliócskát azzal hogy a mostaniak ezermilliárdokban számolgatják a hasznukat ??
LE VAN NYÚLVA AZ ORSZÁG !! Nem veszi észre ??
9:06 du.
Akkor mi máshol élünk, másként. Igaz én itt soha nem próbáltam sem magyarkodni, sem magyarként élni, sem magyarok közé járni, sem magyarokat keresni. Akiket ismerek, azokat a foglalkozásomon keresztül ismertem meg véletlenül. Itt jártam iskolába, itt van a családom, nekem ez a hazám, soha nem éreztem semmiféle megkülönböztetést és én sem éreztettem soha senkivel. Más lehet a helyzet Európában, pedig éltem Németországban és Ausztriában is rövid ideig. Ausztria nem a kedvencem, Németországban sok jó barátaink vannak, immár 30 éve. Nem tudom mi a helyzet Canadában, de nem hiszem, hogy a Quebék-en kívül akárkinek is nehézsége lenne. Hangsúlyozom, az itegráció az egyetlen módja, hogy otthont, hazát találjon az ember akárhol a Világon. Aki magyarként akar élni, annak legjobb otthon maradni.
12:42 de.
Bubalasi, én ugyan kanadában élek mér 47 éve, de az én tapasztalatom ugyanaz, mint a tied. Aki itt, észak-amarikában nem tud érvényesülni, és másod vagy harmadrendű embernek érzi magát, azt csak sajnálni tudom.
2:20 de.
Bubala! Az integracio nagyon jo dolog. Mivel On ott jart iskolaba, elismerem, hogy jobb helyzetben van, mint aki majdnem felnottkent kerult el a hazabol. Remelem Isten megadja Onnek, hogy ne kelljen soha sem szembesulni
(akar enyhen is), amikor a „benszulottek” az orra ala dorgolik, hogy nem amerikai. Tudnak peldat emliteni (nem sajatomat) amikor ez szivfajdalmat okozott mar.
7:47 de.
Talán a magyar emberek szélsőséges irányba tolódott nézeteivel van baj, mert mi nem úgy gondolkozunk, hogy kit és hogy sérthessünk meg, mit találjunk, ami miatt a magunk mellét verhetjük, oktalanul, mást pedig ócsárolhatunk. Nincs rá szükség, mi fel tudunk mutatni sok eredményt, ami miatt méltó elismerés jár.
Ha nem lenne itt említés másodrangú és harmadrangú emberekről, akkor nekem eszembe sem jutna, hogy valakit azért tartanának kevesebbnek, mert máshol született.
Egy biztos, ami ma történik Magyarországon, ahogy ott halálos ellenségként egymással harcolnak az emberek véleménykülönbségek miatt, a terjedő anti-szemitizmus, a beidegződött cigány gyűlölet, az civilizált emberekben hányingerre ad okot. Minden ember egyenlő és ezt nem csak mondani kell, hanem eszerint kell élni. Ráadásul az alkotmány is tiltja a megkülönböztetést.
Nem tudom miért fordulnak a magyar emberek egymás ellen, amikor becsületesen, egymást tisztelve, összefogással az ország érdekében kellene dolgozni?
Csak egy kitétel-itt, ami érthetetlen, logikátlan és törvény ellenes, de minden nap megtörténik Magyarországon.
Hogyan lehet magyarázni azt,, hogy a kormány titkos levelet ír az IMF/EU-nak és azt majd valamikor Oct. 1-én közli az ellenzékkel, ezért, vagy azért? Bolondok az emberek? Itt azonnal leváltanák a kormányt, ha eltitkolna akármit az ellenzéktől, vagy akár csak gondolatát vetné fel ilyen civilizálatlan, jogtipró gazemberségnek!
Talán az a baj, hogy a magyar társadalom nagy része, elfogadja a becstelenséget, tiltakozás nélkül, miközben maga is becstelenné válik. Talán a szokatlan, törvényellenes, diktatúrákra jellemző, sötét gondolkodás miatt próbálják a magyar emberek egymást lefokozni, aki pedig nem magyar, azt kevesebbnek akarják értékelni, mert az utóbbi évek teljesítménye és különösen a koszos bagázs működése miatt, a kormány magas fokú nemzetközi megvetést, elmarasztalást idézett elő. Csak becstelen, moralitás nélküli bűnözők üzérkednek baltás gyilkosokkal, az ilyen korcs emberek osztályozzák ember társaikat.
Civilizált országokban mindenkit aszerint bírálnak el, ahogy viselkedik, amit tesz, amit mond. Egyszerűen nincs abban logika, amit maguk állítanak, miszerint aki ide költözik, azt megkülönböztetésben részesítik a már itt élők, amikor az USA lakosságának fele, vagy több nem itt született.
DE ITT A PÉLDA, HOGY A MAGUK GONDOLKODÁSI MÓDJA ÉRVÉNYESÜLHET MAGYARORSZÁGON.
………………………………………………………………………………………………………………
Videó: szkinhedek és romák is megverték az afgán menekültet
2012. szeptember 21., péntek, 12:46
Nő a feszültség a balassagyarmati lakosok és a Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal által fenntartott közösségi szállás lakói között. Több külföldi bántalmazásról számolt be, amiért a Helsinki Bizottság is egyeztetést kezdeményezett, a közösségi szállás ellen tiltakozó csoport alapítója szerint viszont pont a bevándorlók kötnek bele a város lakóiba. Feljelentést sem a menedékkérők, sem a helyiek nem tesznek.
Rendszeresen inzultálják őket, többször csoportosan támadtak rájuk, a rendőrség pedig nem intézkedik – mondta a hvg.hu-nak több, a balassagyarmati szálláson élő afgán menekült. Szerintük az augusztusban tartott (egy lány állítólagos megerőszakolása miatt szervezett tüntetés) óta fajultak el leginkább a dolgok (pedig később kiderült, hogy a lány által elmondottakból semmi nem igaz), emellett néhány hete egy kb. 20 fős, főként roma fiatalokból álló társaság is rendszeresen beléjük köt. Az általunk megkérdezett helyiek nagy része azt mondta: a városban inkább számítanak beszédtémának egyes, a bevándorlók által elkövetett bűncselekmények, mint az ellenül elkövetett támadások, bár a munkatársunkkal szóba álló balassagyarmatiak nagy része csak hallomásból tud hasonló esetekről.
A balassagyarmati közösségi szállás több mint egy éve nyílt meg egy sikeres EU-s pályázat nyomán. Az intézményt a Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal működteti, a migránsokat segítő Menedék Egyesület szociális munkásai pedig többek között lelki gondozást, csoportos foglalkozásokat és nyelvoktatást biztosítanak a lakóknak. A szállásra olyan illegális határátlépők kerülnek be (gyakran többhónapos, idegenrendészeti fogdákon töltött fogság után), akik menedékkérelmét még nem bírálta el a Bevándorlási Hivatal. A szállásra kerülő menedékkérők este 10 óráig szabadon elhagyhatják a szállást.
Bőrfejűek és romák is megverték
Egyre több a konfliktus tábor körül. „Három hete a ligetben voltunk estefelé néhány barátommal, amikor megjelent körülbelül tizenöt feketeruhás, tetovált bőrfejű. Először csak kiabáltak, majd ránk támadtak, a többiek elfutottak, engem viszont megvertek” – mondta a Mohammad Hakim Faisal. A 18 éves fiú egy éve érkezett Magyarországra, korábban 10 hónapot töltött a nyírbátori idegenrendészeti fogdán. Elmondása szerint, a támadást semmilyen összeszólalkozás nem előzte meg, és a bőrfejűek éppem olyan gyorsan eltűntek, ahogy jöttek. Az ügyben feljelentést tett a rendőrségen, de egyelőre semmilyen választ nem kapott a hatóságtól, akik még a jegyzőkönyv másolatát sem adták át.
10:30 de.
Köszönöm, Kopácsi.
Igazán elmondhatom, nem túlzok, nem hazudok. 42 éve élek itt, de SOHA, nem éreztette velem senki, hogy elmarasztalna, vagy másképpen nézne rám, kevesebbnek tartana, azért mert nem itt születtem. Ellenkező eset történt fiatal koromban, az iskolában a tanárok többet gondoltak rólam, igaz, akkoriban az európai iskolákban ugyanazon idősek sokkal több tantárgyat tanultak, mint itt az USA-ban. Itt sok tantárgy választott volt, amíg Magyarországon kötelező volt és több éven át. Emiatt aztán produkálnom is kellett, hogy a magasabb elvárást megszolgáljam. Matekból egy évet elengedtek, letettem a vizsgát. Ugyanakkor Angolból (amit gagyogtam) Irodalomból és nyelvtanból extra kurzusokat kellett vennem (nyáron) a pontokhoz és gazdaság történelemből is, mert dunsztom sem volt az USA modern gazdaság történelméről 1850-1960 között. Magyarországon nem tanították és kellett tudni pontosan mi volt a Platt Amendment of 1901, ami felváltotta a Teller Amendment-et. Azért jó tudni itt ezeket, mert eszerint lehetséges, hogy Guantánamo Bay (Cuba) az U.S. Territory ma is, és így lehet ott U.S.Naval Base. (Oh, Boy, ebből nagydolgozatom volt, ma is emlékszem rá) Az iskoláimat így is ugyanannyi idő alatt letettem, mint osztálytársaim. Azóta sem néztem vissza és hangsúlyozom, itt az USA-ban és barátaim szerint (Toronto) és Ön szerint is Canadaban sincs semmi oka senkinek másodfokú és harmadfokú polgárokról beszélni, mert nem létezik ez a fogalom. Az csak Magyarországon lehet, ahol a cigányok másodrangú polgárok, még 200-300 éves családfával is. Csakhogy akkor a Magyar Gárda, Hungarista fiúk, Goj Motorosok, Betyár sereg, stb., meg éppen a majomcsaládba iratkozhatnának be. Amúgy is egymást utánozzák hülyeségben, gazemberségben.
10:58 de.
Utas! Igen? Minek ezen rugózni? mert nem mindegy kié a föld mert azé a haza is.Ez nem válalkozó és beosztott alkalmazotti kérdés. Ha nem így volna ,akkor ma a Palesztin nép nem volna földönfutó,hazája nélküli-a ti szemetekben – senki!
A Geyza,pedig egy utolsó gyáva bérszólga,homok(os) agyú, aki a a képét sem meri kitenni! Érvelni nem tud,csak fúja sértegetéseit,mintha az számítana valamit.
Uraim! Érveket,de igaziakat!!!
11:48 de.
BUBALA51:
EZ Árvalányhajland.
Itt minden mást jelent.
Tudni kell érteni ” Újbeszél ” nyelven , másképp hiába tudsz magyarul , semmit nem értesz abból amit ma Magyarországon beszélnek hivatalosan.
6:10 du.
hulye Jimboval ertek egyet!
Azok, akik 40-50 evvel ezelott es fokent nagyon fiatalon koltoztek eszak-amerikaba, azoknak egeszen mas fogadtatasban volt reszuk, mint az utobbi15-20 evben emmigraltaknak…..talan elsikkadt a figyelem arrol, hogy a ber-ar aranyok teljesen masok, a versenyhelyzet sokkal kielezettebb minden szakmanal. Felismertek azt is, hogy a kelet-europabol jottek, illetve az azsiabol jottek nagyon kepzettek, ezert ujrajaratjak veluk az egyetemeket rendes tandijeert, de a szakmunkakat is ugynevezett assessmentekre kotelezik, amiert szinten fizetni kell…..a nyelvi nehezsegeket kozel sem toleraljak manapsag olyan konnyen, mint regen, toefl vizsga nelkul semmilyen komolyabb allasra, de meg az egyetemekre valo bejutasra sincs esely… A sajat kanadai angol tanarom is elismerte, hogy a nyelvvizsga-kovetelmenyek meg egy ideszuletett, tanult kanadainak is problema lenne..Teljesen nyilvanvaloan megnehezitettek a helyzetet, a sajat ertelmiseguk, a sajat dolgozoik vedelmeben. Akiknek jo eselyuk van ezeket az akadalyokat haritani azok azok, akik kurva sok penzzel jottek. Ez sem eppen jellemzo a szocialista orszagokbol erkezokre. Az egyetemi tandijakat triplajukra emeltek az utobbi evekben, tehat nemcsak a kivandorolt felnottek eletet nehezitettek meg, hanem azok gyerekeinek tovabbtanulasi eselyeit is csokkentettek ezaltal.
Akik fokozatosan itt epitettek az eletuket, azok kevesbe erezhetik masodrangunak magukat, mert az osztaly, ahova tartoznak nem valtozik, vagy fokozatosan, elete elobbre es jobbra fordultaval valtozik, mig a tanult kozepkoru emmigraltak tobbsege a fent emlitett okoknal fogva, legtobbszor osztalyokat kepes visszacsuszni, mert sem a munkajaban, beosztasaban nem kepes az otthonhagyott szinten folytatni, sem anyagilag nincs abban a helyzetben, hogy rangjahoz melto kornyeken eljen, avagy kulturalis igenyeit ki tudja elegiteni az addig megszokott szinten.
2:30 de.
Bubala: „mert amióta világ a a világ, két szegény ember el nem engedné egymás torkát tíz fillérét” – mondta Rideg Sándor (az Indul a bakterház c. örökbecsű könyv szerzője) és ez itt nálunk teljesen igaz. mert ahol nem a tehetség és szorgalom, hanem a szervilizmus és a nepotizmus a döntő az előrejutásnál, sőt egyáltalán a megélhetésnél, az irígység gyönyörűen virágzik, hát még, ha az ellentéteket mesterségesen szítják is. Aki máshol, más feltételek között él, az nem érti ezt.
Egyébként Rideg Sándor egyéb könyveit is érdemes olvasni, – Tűzpróba, Sámson – mert egy ismeretlen, de nálunk újra készülőben lévő világot idéz fel: az örökre szegény sorba kényszerített, de szolgának lenni nem hajlandó emberek nyomorúságát.
2:40 de.
vén barom Földes Ernő: de ahol nem a helybeli lakos birkát terelő juhásznak jut a legelő, hanem a bankembernek, meg a volt párttitkár orbán papa volt vízvezetékszerelő kollégájának, ott valami hibázik a kréta és a nemzeti jelszavak körül. Maga könnyen vartyog a mszmp párttagsága következtében kiemelt nyugdíja biztonságából, de aki ma a földből kellene megéljen, de kénytelen új párttagoknak leadni a jövedelme zömét, hogy a napi kenyérre valója meglegyen, az nem ezen a véleményen van. Elhiszem, hogy nosztalgiája van azok után az idők után, amikor fiatal volt, és csak pofáznia kellett a párttaggyűlésen, hogy előrejusson, és tetszik, hogy ma újra ez a helyzet, de ma a statisztika szerint itt négymillió ember él a létminimum alatt.
11:27 de.
Tüske Zsófia: Azzal az állításával vitatkozom, amit ön is mond és mindenki, aki Magyarországon él, azoknak, akik a határon túl élnek. „Nem érti, hogy miként gondolkoznak itt az emberek, mert nem itt él”. Az állítás egyáltalán nem igaz. Nagyon is jól érthető miként gondolkoznak az emberek, azok számára, akik részletesen követik mi történik Magyarországon, évente meglátogatják barátaikat, rokonaikat, naponta beszélnek skype, telefon segítségével, olvassák az újságokat, megnézik a TV műsorokat. Sőt, még azok is értik, akik nem magyarok, azok is, akik itt a State Department magyar szakosai. Nem kell ahhoz Magyarországon élni, hogy megértse az ember mi megy végbe ott. Előny, ha nem él ott az ember és nem ragad rá a magyar emberek egy részének érzelesi, szubjektív, hamis nacionalizmusa, a hazafiasságnak nevezett érzelem, ami nem az, de elhomályosítja az értékrendszer skáláját.
Az igazi hazafiak nagy többsége nem az utcán hazafias és sajnos csendben tűr, tanácstalanul, mert nincs értelmes ember, aki az utat mutatná, aki a jó irányba terelné hazája sorsát.
Az utcán hazafias Magyar Gárda addig, kéményseprőnek öltözve, minden szomszédot, cigányt és zsidót mocskolva, utálva, fasiszta sovinizmust hirdet. Tiszta magyarkodnak, tiszta hülyén. A Hungarista hazafi, nyilas ruhában szereti régi, dicső Nagy Magyarországát és Szálasi emlékművét. A Goj Motorosok a zsidókat utálva szeretik Nagy Magyarországot. A szabadságharcos barom, balhézik mindenkivel, megsért mindenkit, csupa hazafiasságból és baltás gyilkosokkal üzérkedik, hazug muzulmánokkal, mert az IMF az a pénz hatalma, szerinte a cionista bankárok Budapestre költőztetik egész Izrael népét. A viktornak nem tettszik, hogy becsületet követelnek meg az IMF és az EU emberei, tőle, egy haramia vezértől, milliárdos kölcsön visszafizetésének biztosítására. A keresztény, civilizált, becsületes módon élő, kulturált világ az ellensége, ezért Keletre nyit és hasonszőrű rablóvezérekkel egyezkedne titokban, ha volna, aki hallgatna rá. Csakhogy azok a keleti emberek nagyobb pávák és régebben tanulták a pávatáncot, több ezer éves kultúrájuk van hazugságból, csalásból, lopásból becsapásból.
Hazafiak tolonganak Március 15-én vagy a Múzeum elé, ahol az EU-t gyalázza a rablóvezér, ecsetelve micsoda győzelmeket ért el a magyar polgárok védelmében, a nem létező csatákban, a saját, sötét eszében létező virtuális ellenséggel. , de azért zsebre vágja az évi nettó €750 millió EU támogatást, ami nélkül még játszóterek sem lennének, mert a Magyar állam költségvetésében nincs infrastruktúra fenntartására, építésére elkülönített összeg, kizárólag (98%-ban) EU pénzből fedezik azt. Az önkormányzatok is EU pályázatból kapott pénzen és a hozzáadott saját pénzükből fedezik az infrastruktúrák építését, karbantartását.
Más hazafiak az Astoriához mennek inkább, hogy Gyurcsány pártját visszaidézzék, de fogalmuk sincs arról, miként lehetne rendbe hozni azt az irdatlan morális és gazdasági pusztítást, ami majd három év alatt több kárt okozott, beleértve a teljes elszigetelődést, mint a Dicsőséges Felszabadító Szovjet Hadsereg. Nem vasfüggöny van, ami a magyar embereket tartja vissza a kivándorlástól, hanem Hazugság függöny van, ami visszatartja a külföldi befektetőket, vállalkozókat, üzletembereket, hogy egy kiszámíthatatlan rablógazdaságba fektessenek , ahol matocskodó, becstelen gazemberek megsarcolják őket, mint régen a Rózsa Sándor az utazókat és postakocsikat. Ez a haramiavezér most megint nemzeti hősként lesz emlegetve, hiszen ha nem is rokona, de eszmei utódja a miniszterelnök.
Ezek a polarizált, egymást halálos ellenségként kezelő, a múltba forduló, az elődök hibáit ismétlő hazafiak különféle, látható csoportjai. Nehéz lenne megérteni, hogy ennyiféle hazafi van, amikor csak egyféle kell, de aki a magyarok történelmét iés kultúráját smeri, annak nem idegen ez, évszázadok óta többet harcolt magyar, magyar ellen, más ellenség oldalán, mint saját honfitársaival, együtt a közös ellenséggel.
Olyan hazafiak nincsenek, aki kelőször is véget vetnének a magyarkodó bandák randalírozásának, (elvégre bírósági ítélet is van) képesek hosszú távra, közösen, jól tervezett célokat megtervezni, azokat kivitelezni, becsülettel, szorgalmas, hozzáértő munkával a többi hasonló hazafival együtt. Pedig ez kellene.
Olyan hazafiak álljanak fel, akik elvetik a hazug, csaló, becstelen életmódot, szembenéznek a szomorú tényekkel, elvetik mind és azt mondják, ennek az ámokfutásnak véget kell vetni! Becsületes leszek, nem hazudok, megbecsülöm felebarátomat, még akkor is, ha más véleménye van, akkor is, ha cigány, ha zsidó, ha kínai, ha szlovák, ha román és megkövetelem, hogyha én becsületesen nekiállok demokráciában élni, akkor azt tiszteljék és ha nem is jönnek velem, ne akadályozzák. Olyan embereket választok csak meg, akik nem mutyiznak, nem titokban, korrupcióval hazudják le a csillagos eget, nem rabolnak, nem korrupcióval érvényesítik akaratukat, vagy végzik munkájukat, az ellenzéket nem ellenségként ölik, hanem olyanokat választok, akik értenek munkájukhoz és tudásukkal csináltak karriert.
Megkövetelhetem, mert én is így élek.
Közülünk az igazi, becsületes, egymást tiszteletben tartó, hozzáértő emberek közül választom képviselőmet, aki nekem köteles számot adni miként szavaz és nem a pártja utasítja melyik gombot nyomja meg. Aki nem a nép szolgájaként, az egész ország népét képviselve, az ellenzékkel együtt, nyíltan, igazságosan, becsületesen, minden embert egyenlőként kezelve kormányoz annak nincs helye a Parlamentben.
A magyar emberek „megértik” miért nem sikeresek, aztán rögtön másokra kenik hibáikat. Elnézik maguknak azt, hogy 1000 év alatt nem jutottak el odáig, hogy felzárkózzanak a keresztény Nyugat-Európa mögé.
Elnézik, hogy ahelyett, hogy magyarkodnának, balhéznának, mutyiznának, morális és anyagi korrupcióba fulladnának, einkább lsajátítanák a Németek munka etikettjét, tisztaságát, rendszeretetét, a Franciák családpolitikáját, a Hollandok kozmopolita világnézetét, az Olaszok élet szeretetét. Ezekkel a hasznos életszemléletekkel, nekiállhatnának, MUNKÁVAL, tudással, hozzáértéssel felépíteni a keresztény elveken alapuló, együttműködésen, becsületen, tudáson alapuló demokratikus államot.
Nem menne 4 év alatt.
A Finnek, kisebb nemzet, akik nem büszkélkednek azzal, hogy a Magyarok állítólagos rokonaik lennének, azonban bebizonyították, hogy igenis lehet hosszú távra tervezni egy ország fejlődésének útját. Meg lehet azt valósítani, együttműködéssel, megegyezve, hogy bármelyik párt többsége lesz kormányban, bárki lesz a miniszterelnök, az együttesen kidolgozott és megszavazott hosszú lejáratú terveket KÖZÖSEN kivitelezik! A Finnek Európa legjobb oktatási rendszerét alakították ki, ami 20-24 év alatt meghozta gyümölcsét. Elérték Németország, Hollandia, termelékenységét, az egy főre eső GDP közel van a Németekhez és több, mint ötszöröse a Magyarénak. Energia szegény, ásványkincsekben szegény ország, lakossága alig több, mint Magyarország lakosságának fele. de elektronikában, precíziós gépekben, kémiai iparban, faipar, papíripar, hajó építésben élvonalon vannak és becsületesen dolgoznak hazájuk érdekében.
Ez a hazafiasság, ez az amit nem a Hősök terén, csinnadrattával, kéményseprőruhában csinálnak, vagy a kertek alatt karlendítéssel Szálasi emlékmű avatással mutatnak ki fél hülye gazemberek. Ez az amit nem mutyizással, protekcióval, párt elkötelezettséggel, lustasággal és a hibák másra kenésével lehet elérni.
Igen, kell hozzá felelősség érzet is! Az, hogy minden ember felelős a maga, a családja és hazája sorsáért. Felelős azért, hogy a sarki üzletet kirabolták, felelős azért, hogy Gyöngyöspatán masíroznak a kéményseprő ruhások. Felelős azért, hogy miniszterelnöke baltás gyíkosokkal üzérkedik.
A magyar ember, ehelyett legyint és azt mondja a „hazafi,” hogy „nem érdekel a politika”, „el sem megyek akkor szavazni”, „én nem tudok ezen segíteni”, „nem az én hibám, hogy gazemberek vannak a kormányban” „ezek sem különbek, mint elődeik”, „ezek sem lopnak többet”. Aztán éli életét, mint azelőtt, csak kissé szegényebben és közben megöregszik, megrokkan, megbetegszik, miután teher lesz a huszonéves, Szijj-Ártó -féle hazafiak számára és a Lézer Jankó -féle irdatlan gonosz, kegyetlen, kapzsi és moralitás nélküli hazafiak számára. Elveszik a húsz év alatt spórolt magánvagyonát, a rokkant nyugdíját, az özvegyi nyugdíját, a munkanélküli segélyét, a harminc éves szerződésben garantált tűzoltó, vagy bányász nyugdíját, kirúgják a rendelőből, mert az ügyeletes orvos szabadságon van, a helyettes nem ért a computerhez és adataihoz. Mindezt megmagyarázza a kiflievő és a kusza szem, mint a kormány hatalmas sikerei.
Elnéznek nekik mindent a magyar emberek, mert megértik egymást, jobban, mint akik a határokon kívül élnek. Megértik, hogy tehetetlenek, lusták a saját életüket irányítani és felelősségérzet nélkül, könnyebb bűnbakokat találni, mint szembenézni a saját hibáikkal és korrigálni azokat. Az „emútnyócév” hibáztatása könnyebb, az EU mumus ellen harcolni könnyebb, a gazdasági sikertelenséget a pénzvilág, a bankok hatalmára kenni könnyebb, minden könnyebb, annál, minthogy azt mondja a magyarok hatalmas többsége, hogy ebből elég volt, mostantól új éltet kezdek!
——————————————————————————————————————–
Igen, mi akiknek lehetőséget adtak rá szüleik, vagy maguk hagyták ott Magyarországot, új életet kezdtünk. Nem magyarkodni jöttünk, hanem új hazába költöztünk, megtanultuk, hogy van jobb módszere a hazaszeretetnek. Van, ami nehezebb, mint négy-nyolc évenként egymást váltó rablóbanda kormányra legyinteni, mondván „Ezek is ugyanazok” és duzzogva, egyre nagyobb szegénységbe tovább folytatni a korrupt, szívességen alapuló, mutyizó, mellveregető, hazug életet. Bár nehezebb eldobni mindent, amire tanítottak és új lappal kezdeni egy új hazában, új nyelven, új fogalmakat megtanulni és új életmódot felállítani, új életet kezdeni egy kis bőröndben hozott emlékek birtokában, de megéri.
Nem az anyagiakért, hanem azért, hogy amit elér az ember, azt a maga erejéből, szégyenkezés, mutyizás, korrupció, hazugság nélkül érte el, a saját munkájából, csakúgy mint felebarátja. Az az ember, aki a szomszédja., akivel egy hazában él Az az ember, aki talán itt született, talán másutt, talán fehér, talán zsidó, talán fekete, vagy barna, lehet, hogy a másik pártra szavaz, más elnökjelöltre, de ugyanazzal a szándékkal, hogy az ország érdekét szolgálja, bárki kerüljön a kormányba.
A kormányunk mindnyájunk érdekeit szemmel tartva, minket szolgálva, az ellenzékkel vitázva, de együtt irányítja sorsunkat, úgy, ahogy azt mi látjuk jónak és aszerint, hogy vitáink után miben egyezünk meg. Nekünk ez az ami a hazafiasság és megértjük, hogy másnak miért nem ez. Mi megértjük azt, is, hogy; „that government of the people, by the people, for the people, shall not perish from the earth.”
…”a nép kormánya, a nép által, a népért, soha nem tűnhet le, amíg a Világ áll. (Abraham Lincoln)
5:15 du.
Bubala, hosszú hozzászólásával legnagyobbrészt egyetértek, sőt a demokráciával kapcsolatos nézeteit is osztom – amiért mégis azt mondom, aki nem itt él, az nem tapasztalja meg azt, miképpen és miért szivárog vissza apránként az önkényuralom… a virágzó magánérdekek, a közérdek háttérbe szorulása…. hogy mit tehet ezek ellen az egyén, már, ha egyáltalán élni és dolgozni akar, azt nem oktatják igazi demokráciákban. De azt, hogy lusták lennénk, azt tagadom – naponta látom emberek küszködését a családjuk fenntartásáért….. annak a bérnek a töredékéért, amit fejlettebb országokban érne a munkájuk. Pont a felelősségérzetük az, ami befogja a szájukat és tűrésre kényszeríti őket. Szavazatuk pedig négyévenként van, csak egy darab, már, ha azt is nem korlátozzák holmi regisztrációval.
Utoljára erdélyi barátaimmal beszélgetve érzékeltem azt, hogy közös a nyelv, de a lassan száz éve különváló történelem mégis másmilyenné formált minket. Őket keményebbé és következetessé, minket „tápossá” ahogy arrafelé neveznek minket. És persze, másmilyenek lettek azok a magyarok is, akik olyan országban élhetnek, ahol megbecsülik a munkát és a szakértelmet, és diktátorok sem nőnek minden bokorba, mint az erdőben eső után a gomba.
8:59 du.
Tüske Zsófia: A véleményemet fenntartom, jól ismerve a mi munka etikánkat és a Német munka etikát, valamint barátaim munka etikáját Magyarországon és azokét, akik ide kijöttek és ledolgoztak néhány hónapot legálisan, vagy illegálisan. Magyarországon is vannak rengetegen, akik komolyan megdolgoznak a pénzükért, sok be lett tanítva, vagy meg lett tanítva külföldi vállalatoknál, sok pedig eleve szorgalmas ember volt. Nem ez a jellemző a munkások nagy részére és ezen felesleges vitatkozni, mert ég és föld a különbség a Német és a Magyar termelékenység és az egy főre eső GDP-ben. (Németország a Magyarnak kétszerese, az USA pedig majdnem két és félszerese – 2011 IMF Data) A rangsorban az USA #6, Hollandia #10, Németország #17, a UK #21, Czech #38, Slovak #41, Hungary #46. Az USA azért is kissé előrébb áll, Németországnál, mert nálunk sokkal kevesebb az ünepnap, tehát minimum 10 nappal többet dolgozunk egy évben. Nálunk úgyszintén sokkal kevesebb a vakáció. A privát szektorban pl. 2 hét a maximum, öt évi munka után.
Magyarországon még mindíg gyerekcipőben jár a hazai vállaltoknál a management, ami a munkások teljesítményét nagyban növelheti, jó szervezéssel, és alig kevesebb munkát igényelve a mukásoktól. A szivességen és pár politikán, ismeretségi körön alapuló karrierek sem segítenek a munkások termelékenységén, különösen nem az állami szektorban. Túl sok a matolcs. A hozzáértés teljes hiánya kirívó.
A felelősségérzet pedig nulla egy olyan országban, ahol a lemondás ritka mint a fehér holló és nem létezik az állami szektorban. Miért nem mondott le a kormány a baltás gyilkos botrány után. Ezt CSAK Magyarországon lehet megtenni Európában. Felelősségérzetről nem lehet beszélni ott, ahol egy haramia banda immár három éve uralkodik, büntetlenül, ahol Baráth Zsolt, Varga István, Lézer Jankó, Budai Gyula, Polt Péter, a matolcs, Szij-Ártó, Zsiros-Szász, a kiflievő prosti, Vitézy Dávid büntetlenek, naponta züllesztik, rabolják ki az országot és a polgárokat. Fölösleges várni 2014-ig, a szavazás már nem számít, a Fidesz csalási rendszer lassan mind helyére van állítva, a morális és anyagi kár pedig duplázódik évente.
Valamikor érdemes lenne felébreszteni a sok magyar embert, akiket kiábrándított a 22 év és akik most bedugják a fejüket a homokba, mondván, „nem tehetünk semmit”, még választani sem akarnak elmenni, hogy igenis rajtuk múlik az ország sorsa és felelősségegl tartoznak azért, mert nem csinálnak semmit. Nagyon sok magyar emberben megkövesedett az a hit, hogy a kormány a hatalom, holott az ellenkezője igaz. A hatalom a népben van. Ezt a Fidesz kormányt két-három hetes jól szervezett, az egész országra kiterjedő általános sztrájk, majd tudatos munka és vásárlás lelassítással térdre lehet kényszeríteni akármikor és el lehet zavarni Fél-Ázsiába.
Sajnos még mindíg hiányzik a hozzáértő és programmal kész ellenzék, aki átvenné helyét. Azonban még egy ideiglenes kormány is hasznosabb lenne, mint ez a koszos bagázs. Azon kellene dolgozni, de lóhalálban, hogy a Fideszt le lehessen léptetni, de irgalmatlanul és egy sokkal jobb kormány vegye át a helyét.
4:15 de.
Tüske zsófia maga teljesen megőrült, vagy alaptalanul és szándékosan akar lejáratni: Az Istenre esküszöm, hogy soha nem voltam MSZMP,vagy MSZP párt tagja ,soha semmiféle ilyen gyűlésen nem szólaltam fel és nincs és nem is volt kiemelt nyugdijjam. Nem tudom honnan szedte össze ezeket a baromságokat! Szíveskedjen megindokolni szemét állításait!!!
5:02 de.
a kormány megítélésében és a vezetők felelősségvállalása kérdésében egyetértünk, (mondottam volt) de az egzisztenciális fenyegetettség nagy úr ám! amennyiben ítélkezni próbál a kiszolgáltatott ember felett, csak azt tudom javasolni, jöjjön és próbálja ki, mit is jelent ez.. Ízelítőül ehhez egy ma megjelent cikk: http://nol.hu/belfold/20120924-harom_napig_tanithatott
Persze, az áldozatot hibáztatni a helyzetéért mindig egyszerűbb, hiszen az ilyen vélhetően nincs abban a helyzetben, hogy visszaüssön.
4:01 de.
melyik Istenre esküszik, Földes Ernő? amelyik némi gyónás után minden bűne alól feloldozza?
hogyan is lett osztályvezető a szociban párttagság nélkül?
2:07 de.
Jimbo, kénytelen vagyok elismerni, hogy 20-i, 6:48 beírásod nagyon igaz. Ha az ember kicsit megkapargatja a felszínt, akkor azért ezek a dolgok rendre felszínre kerülnek. Erről érdekes lenne egy külön cikket írnia valakinek, és ott elbeszélgethetnénk róla. Miért nem vagy képes magyar viszonylatokban is a realitásra?
Bubala51, amit írsz, az szép és jó, de… olyan rózsaszín-szemüveges. Az USA tele van nyilvánvaló és szőnyeg alá söpört problémákkal. Emellett és ezzel együtt is lehet szeretni.
Abban teljesen igazad van viszont, hogy a sorsunkért való felelősséget fel kell ismerni és tudni kell viselni a jó és rossz oldalaival egyaránt.
2:10 de.
Zsófi, én olvastam a cikket. De végtére is, ha nem szólsz, akkor is kirúgnak, tehát ennyiből akár szólhatsz is. Nem igaz?
2:17 de.
A fidesz veszteni fog valószínűleg… egyetértek. De ez ne adjon okot arra senkinek, hogy a hazaárulók visszakerülhessenek a kormányhoz. Az elmúlt 23 év adósságát, köszönhetjük az MSZP-SZDSZ, MDF-FIDESZ párosoknak, akik semmit sem tettek meg az ország előrejutásáért. Ugyebár, időrendben:
– Tönkretették az építőipart (MDF)
– Felszámolták az állami cégeket (MSZP)
– Kisemmizték a TSZ-eket (MDF-MSZP-SZDSZ)
– Tönkretették a színvonalas egészségügyet (MSZP-SZDSZ)
– Milliárdokért építettek autópályákat (FIDESZ)
– Látszólag, de kizsákmányolva harcoltak az építőiparért (FIDESZ)
– Aljas módon megszüntették a kötelező katonaságot (MSZP-SZDSZ)
– Nem harcoltak az EU-s csatlakozásnál az adósságok eltörléséért, míg a szomszédos országok ezt a kedvezményt kérés nélkül megkapták. (MSZP-SZDSZ)
– Felvettek milliárd eurós hiteleket és nem országépítésre, hanem országrombolásra használták (MSZP-SZDSZ)
– Nem dolgozták ki rendesen az EU-s pályázati rendszert, kapkodva, lopkodva a nyilvánosság tudtára nem adva, bankokra alapoztak mindent.
– Tönkretették a színvonalas magyar oktatást, bevezették a használhatatlan kreditrendszert, ahol nem a tudás számít, hanem a pénz (MSZP-SZDSZ)
– Csökkentették a fizetések reál értékét (FIDESZ – MSZP – SZDSZ)
– Tönkretették a magyar lakosság középrétegét, akikre az ország támaszkodni tudott volna a nehéz időkben (FIDESZ – MSZP – SZDSZ)
– Kissemizték a munkásréteget, akikről már vagy 5-ször lenyúzták a bőrt (FIDESZ – MSZP – SZDSZ)
– A közigazgatás folyton mínuszokat produkált (FIDESZ – MSZP – SZDSZ)
– Elvették több ízben az emberek megtakarításait (FIDESZ – MSZP – SZDSZ)
– Elvették a reményt: „Majd a gyerekeinknek jobb lesz szlogen”, már 60 éve él, és még mindenki ismeri, ez három generációt érint már (FIDESZ – MSZP – SZDSZ)
És még lehetne sorolni… No kérem szépen ez a kép. Aki mást mond, hazudik. Igen a magyar ember változást akar. Épen olyan éhség van már a változásra, mint amikor Amerikának, Néger elnökre volt szüksége, hogy elkerüljenek egy polgárháborút.
Ezt sokan nem látják be, és sokan kampányolnak a pénzt adó bödön mellett, mint ahogy ez az oldal is teszi egyfolytában. Én nem tudom, hogy a Kanadai magyaroknak miért fontos az, hogy Izraeliek irányítsák a mi kis országunkat, de sajnos bele lehet törődni, hogy a mai itthon élő fiatalságnak ez nem tetszik és nincs is rá szüksége. És lehet engem rasszistázni, meg a több, mint 1 millió embert, aki nem így gondolja, de szerintem mi már több mindent letettünk itthon asztalra, mint az itt véleményt nyilvánítók többsége. Szabad jogom gyakorlása végett, egyszer sem szavaztam fülkében, hanem mindig a bizottság szeme láttára, és mindig boríték nélkül dobom be a szavazó cetlim. Büszke vagyok arra, hogy felvállalom az értékeim és gondolataim, felvállalom, hogy egy kihalóban lévő nép csoportjához tartozom, még ha ezért sokan szívesen meg is ölnének akár így virtuális hálón keresztül is. Sajnálom, hogy sokan továbbra is az ország eladósítása és tönkretétele mellett kampányolnak. De szokták volt mondani, mindenki elnyeri a méltó büntetését az élettől. Ez a hit is vezérel és bízom benne, hogy a sorok mögött az értelmes emberek meglátják a mondandóm lényegét és nem vesznek el, a demagóg ideológiák által közvetített, gyalázatosan alattomos, undorító kampány elemek között, amit ez az oldal közvetít.
Mindenkinek további szép napot!
10:14 de.
en mar gyurcsany elso kormanyzasa ota azt ajanlgatom, hogy zavarjak el az osszeset a parlamentbol, mert egyik se segiti elo az orszag fejlodeset…..DE ha nincs alternativa, akkor ugye az tortenik, mint az elozo szavazasnal, hogy a tobbseg egyszeruen nem ment szavazni…..mostanra az is kiderult, hogy EZ SEM MEGOLDAS! Orbant a sleppjevel egyutt ki kell takaritani a parlamentbol es ellenzekbe se kerulhessen, egyszeruen tehetsegtelen a politikahoz, gazdasaghoz, csupan masok fikazasahoz ert es ahhoz, hogy erkolcstelen bunozeseikhez megfelelo torvenyi keretet alakitson ki….ezert jobb helyeken nem tisztsegek jarnak, hanem komoly bortonevek….