A kanadai konzervatív kormány még az USA-nál is erősebben támogatja Izraelt
A kanada konzervatív kormány külpolitikájának egyik fontos pillére az Izrael mellett tanusított tántoríthatatlan szolidaritás, még akkor is amikor az Európai Unióból kritikus hangok jelennek meg a palesztin területeken lévő zsidó települések bővítése, illetve a gázai konfliktus miatt. Barack Obama adminisztrációja pedig érzékelhetően árnyaltabb szövetségessé vált. Hétfőn öt európai uniós ország külügyminisztériuma hivatta be náluk szolgáló izraeli fődiplomatákat amiatt, hogy Benjamin Netanyahu izraeli kormánya úgy döntött: 3000 új házat épít Ciszjordániában. Most már 500 ezer izraeli él palesztin területen és a települések bővítése az 1993-as oslói békefolyamatot ássa alá. Az Európai Unió jelenleg szakciókat fontolgat Izrael ellen, bár William Hague brit külügyminiszter szerint nem valószínű, hogy Európa lelkesen fogadná az Izrael ellen tervezett gazdasági pönálékat. Ezzel szemben a kanada külügy a palesztin hatóság Kanadában szolgáló képviselőit büntetheti.
A National Post konzervatív napilap szerint a napokban kerül sor egy találkozóra John Baird kanadai külügyminiszter és a pénteken haza rendelt Izraelben és középkeleten szolgáló kanadai diplomaták között. Bár nem valószínű, hogy Kanada kiutasítaná a palesztin diplomatákat az országból (mint, ahogy azt az ősszel már megtették az iráni és szíriai nagykövetség munkatársaival), előfordulhat, hogy egyéb lépésekkel nehezítik meg itteni munkájukat. Az egyik ilyen opció az, hogy erősen korlátozzák a palesztin diplomaták számára a kanadai tisztviselőkhöz való hozzáférést. Előfordulat még, hogy Julian Fantino nemzetközi együttműködésért felelős miniszter felfüggeszti a palesztinoknak szánt kanadai segélyt. Kanada történetesen 300 millió dollárnyi segélyt küld Palesztinának, bár ezt már egyszer felfüggesztette Ottawa, amikor a Hamasz terrorszervezet politikai szárnya nyert a palesztin választáson. Hétfő este erősítette meg a kanadai szövetségi kormány, hogy a 300 milliós összeget felülvizsgálják. Az öt évre szóló keret jövőre járna le.
„Kanada mélységesen csalódott az ENSZ közgyűlésén született döntésben”–nyilatkozta John Baird külügyminiszter a palesztin állam nemzetközi elismerését és tekintélyét elősegítő határozatról. „Ezért Kanada felülvizsgálja a palesztin hatósággal kialakított kétoldalú kapcsolatrendszerét”–tette hozzá.
Saed Erekat, a palesztin békedelegáció ügyvívője jelezte, hogy Kanadát kirúghatják a menekültügyi munkacsoportból (refugee working group), és az is elképzelhető, hogy az Arab League következő találkozóján Kanada példanélküli izraeli-párti külpolitikája is napirendre kerülhet. Rex Brynen, a McGill University politológusa szerint diplomácia árat fizethet Kanada határozott és vitatott kiállásáért, különösen ha ezzel gyengül az ország befolyása az arab világban.
A 193 ENSZ tagországból összesen kilencen ellenezték Palesztina nemzetközi elfogadottságát elősegítő indítványt, közülük az egyik Kanada volt.
1:51 du.
Elég szégyen, hogy még büszkék is rá…
2:13 du.
de ha mar rakenyszeritenek, hogy valasszak, inkabb a zsidok partjara allok, mint az arabokere a katolikus neveltetesemmel, mi furcsa van ebben?
2:24 du.
Na, a belinkelt oldalak miért tűntek el? Csak nem illett bele a sémába?!
Figyelj, Nyilas Misi, valaki egyszer azt mondta, hogy ha valamit nem tudsz megállítani, állj az élére, meg tudlak érteni… (A katolicizmusnak annyi köze van a zsidóhoz, hogy abba is beleerőltették magukat, mint annyi mindenbe… teljesen inkompatibilis…)
2:37 du.
Imre,
nem közlünk linkeket a kurucinfón és a hunhir c. honlapon található cikkekhez.
2:49 du.
Imre
naokoskodjal bmeg, csak koltozz ossze egy arabbal par napra! mar az is szep eredmeny lenne, ha tulelned…
3:37 du.
Christopher Adam
Vigyázz, nehogy el kelljen olvasd, (vagy bárki nehogy elolvassa) hogy más hogy gondolkodik, hogy gondol valamire! Ezt úgy hívják, hogy cenzúra, b.meg! Ti beszéltek a szabadságról, szólásszabadságról, és az igazság megismeréséről, demokráciáról?! Mért kell úgy félni attól, hogy valaki másképp gondolkodik, mint ti, ha annyira igazatok van!? Folyamatosan áruljátok el magatokat, ember, legalább ne ilyen nyíltan valljátok cionista eszméiteket!
Nyilas Misi
Figyelj, egy arabbal dolgozok együtt egy ideje, mint partner, mert úgy hozta a sors, és bizony, arra kellett rájönnöm, hogy nálunk, magyaroknál is sok alkalommal rendesebb emberek, hogy megismertem, csak megerősítette bennem azt, amit eddig is gondoltam, tudtam! Tehát még egy kapufa… (És a zsidóknak köszönheti azt is, hogy a hazáját, otthonát szétcseszték a ti kebelreemelt ártatlanjaitok.) Arab is van sok Magyarországon, de még eddig nem hallottam, hogy gond lett volna velük, zsidókkal meg cigányokkal annál inkább hallom, hogy mindenhol csak a baj van. Zsidókkal nagyban, a hatalomban, cigányokkal kicsiben, a faluban, városokban… És persze, egy egész város, ország, világ VAK, hogy feketének látta a betörők, gyilkosok, börtöntöltelékek 99%-át… Ha a hatalomban nincsenek ott, akkor miért keltettek akkora hisztériát a zsidók, mikor kíváncsiak lettek az emberek arra, hogy kik zsidók a kormányban?! Közérdekű információ!
Tisztellek, hogy legalább bevalljátok, hogy nálatok nincs szólásszabadság, mert ti szeretitek formálni a véleményt…
3:50 du.
Nem hiszek az arabok alávalóságában vagy kollektív bűnösségében! Jogosnak tartom Izrael katonai lépéseit, hiszen minden állam legelemibb kötelessége megvédeni a polgárait a félhülye és teljesen aljas, rakétákkal lövöldöző szomszédaitól, de ennek ellenére az arabok ugyanolyan emberek, mint mi. Ezt az is bizonyítja, hogy mi, magyarok, gyorsvonati sebességgel haladunk afelé, hogy az arabokhoz hasonló páriákká küzdjük le magunkat a világ szemében. Ehhez nem kell sok. Elég, ha Darth Orbán belső énje teljesen kibontakozik.
Persze ebben az is segít, ha sokan hisznek abban, hogy a „zsidók beleeröltették magukat a katolicizmusba” 🙂
4:18 du.
IMRE; Írjál levelet a Szalajtott Anomáliának, hogy cenzúrázva lettél! Tedd fel írásaidat a Fidesz/Orbán/Magyar Nemzet, Magyar Hírlap, MTV weblapjaira és kérjed meg az MTI-t közölje azokat. Mindent közölnek, hiszen nincs ott cenzúra Minket az MTI nem közölt le, amikor kérvényt írtunk a KÁder Jankónak, de csak azért, nem tudták mit jelent „letter” szó!
4:22 du.
Imre! Én elolvasom a kuruc.infót is DE itt megint fogalomzavarba van Ön, mégpedig a saját szájíze szerint és nem objektíven. Ez nem más vélemények kifejezése, hanem gyűlöletkeltés ami ott folyik. A gyűlöletkeltés pedig bűncselekmény. Sajnos amerikai szervereken fut a kuruc, így Orbán is hiába szorgalmazta 50 amerikai kongresszusi képviselőnél annak beszüntetését, nem járt sikerrel. Hát ilyen kicsike pöttöm és jelentéktelen ember az éppen aktuális magyar miniszterelnök. Sajnos a magyar rendőrség tehetetlen -mivel nem Magyarország területén „hajtódik” végre a bűncselekmény. Sakk-matt. Az a csúnya gonosz Amerika járul épp hozzá ahhoz, hogy a kuruc.infó létezhet egyáltalán a tágabban vett szólásszabadság értelmezésekén.
5:04 du.
Imre
persze, ha egy arab bekoltozik magyarorszagra es azzal dolgozol, az alkalmazkodik, de ha te koltoznel kozejuk, meghalnal…kepzeld en is ismerem oket..
5:18 du.
Ezt eddig is tudtuk,de jó lenne elgondolkozni pár dolgon:
Izraelt egyre több ország ítéli el:
Az ENSZ határozata alapján Palesztinát állammá nyilvánították,
ennek ellenére Palesztin területen Izrael 3.000 lakást készül építeni amit,az USA (H.Clinton is! )ellenez,és Anglia,Franciaország,Dánia,Svédország nagyköveteit bekéretve
(egyenlőre csak ők)tiltakoz
nak!…Mi ez ha nem provokáció és
nem „önvédelem”,olyan területekről van szó amihez Izraelnek semmi köze!!!!
Egyébként egy másik cikkhez szólva:lehet,hogy a Jobbik egy „vírus” Magyarországon,de az igazi vírus Izraelben
van és a „hordozók”pedig Kanadában,a hírlap szerkesztőségében( aránylag kulturáltan,)de alaptalanul,sok
hozzászóló részéről pedig a tényeket mellőzve,rosszindulatúan ,primitíven jelenik meg.
Egyébként Orbán hozzászólt,elítélt,valamint a FIDESZ kormány prominens ZSIDÓ tagjai is(a tüntetésen Rogán Antal ,akinek
szintén van zsidó kötödése…jól beszélt és megtapsolták!)a Zsidó tüntetők!!!!!!!!!!!!
Ezek után jó lenne, ha befejeznék a fröcskölődést,mert csak saját magukat járatják le és a tisztességes,itt és
„KÉPBEN ÉLŐ”rendes zsidókat járatják le.
A primitív,sértő,alaptalanul gyűlölködő hozzászólók kérem
moderálják magukat a jövőben,ha lehet!
Egyébként az ilyenek segítik elő a befolyásolható emberek
körében az antiszemitizmust,holott ők a fajgyűlölők!!!
és ezt nem kizárólag országunkra értem,mert máshol is ellenszenvet és negatív megítélést váltanak ki.
5:57 du.
Boda
haha te elvakult nember, akiket leprimitivezel, azoknak mindnek lenyegesen magasabb iskolaik vannak, mint neked…hogy mered egyaltalan…az en idomben meg a hulyeket nem maskent gondolkodoknak hivtak, hanem egyszeruen foldsotet gyokereknek…es elkussoltak, mert ok maguk is tudtak magukrol, hogy ostobak….ennyivel voltak intelligensebbek, mint te boda…
6:04 du.
Imre! Ezt úgy hívják civilizáció, és nem cenzúra te agyhalott fasiszta nyomorult!
Sajnos Christopher Adam túl liberálisan értelmezi a vélemény nyilvánítás szabadságát, ezért van, hogy veled együtt, ennyi fasiszta söpredék kommentelőként egyáltalán megjelenhet ezen az oldalon. A bejegyzéseitek nem egy jobboldali, konzervatív demokrata véleményét tükrözik, ami lehetne építő jellegű is hanem kizárólag fasiszta szellemiségű, primitív gyűlöletbeszédek, sugárzik belőlük a tudatlanság, és az elvakultság. Az ilyen véleményeknek is megvan a saját oldaluk, mint az általad szellemi forrásodként használt kurucinfó. Nem is értem ti miért nem ott írogattok!? Az, hogy ti itt jelen vagytok teljesen abszurd! Egy meggyőződéses náci miért olvasgat a nyugati demokráciák liberális életmodelljének értékrendjét, gondolkodásmódját tükröző, egyszóval civilizált írásokat amik a ti betegesen torzult, az egyetemes emberi kultúrával, és erkölcsi minimummal is alapjában inkoherens embertelen tudatotok számára abszolút értelmezhetetlen? Csak azért vagytok itt, hogy provokáljatok, feszültséget keltsetek, és mert ez az egyetlen demokratikus oldal ahol -érthetetlen miért- de megtűrnek titeket.
Tisztelt Christopher Adam! Tényleg miért van, hogy ilyen szinten engedi a fasiszta jellegű bejegyzéseket? A legtöbb demokratikus helyen ezeket nem tekintik olyan véleménynek aminek „szabadsága” lehet, hiszen egy olyan értékrendet tükröznek aminek egyszerűen nem lehet „szabadsága”! A fasiszta ideológia és származékai mint az itt megjelenő mélymagyarok hungarista nézetei, az emberi szellem egy olyan kóros csökevénye ami -erről már rég megegyezett a világ civilizált része- megalkuvás nélkül üldözendő, és tiltandó, erről már nincs vita sehol, ahogy arról sem, hogy a föld forog és nem lapos, de akkor itt miért kell őket szinte korlátozás nélkül engedni? Rengeteg, saját szférájukhoz tartozó webhely van ahol mindenki lelkes örömére szabadjára engedhetik ordas eszméiket. Egy ilyen lapnak mint az öné viszont rengeteget ront a színvonalán ha a hozzászólások olvasása közben az embernek az az érzése támad, hogy a Völkischer Beobachter kommentjeit olvassa…
És ha végig nézi, a bejegyzések nagyjából minden cikknél erről szólnak, a nácik bármi téma merül fel lökik a csak stilisztikailag különböző kurucinfós, sablon mélymagyar dumákat, a többiek meg próbálják őket elhallgattatni mert meggyőzni az ilyen dögvész suttyókat természetesen nem lehet. Ennek mi értelme van? Így aztán a lap hozzászólások rovata a cikkekkel ellentétben roppant színvonaltalan és tartalmatlan pedig ez is lehetne egy építő plusz…
6:32 du.
„A primitív,sértő,alaptalanul gyűlölködő hozzászólók kérem
moderálják magukat a jövőben,ha lehet!”
Egészen elképesztő! A hozzászóló, a legszánalmasabb Csurka szövegeket „megszégyenítő” módon zsidózik, majd ezt képes leírni!
Boba maga hülyébb és nácibb mint a sok évi átlag!
7:16 du.
Parittyás: Mégis mi a sok évi átlag? Idén listazni is képesek lettek volna egyesek, az viszont az átlag fölött van Numerus Clausus #4
8:00 du.
Teljes mértékben egyetértek Parittyàssal, kedves Christopher: most, hogy ilyen szép lett az uj lap,talàn kezdjenek el takaritani. Cenzuràzni kellene, nem pedig finoman moderàlni.
Aki tényeket felsorakoztato ellentmondo véleménymondàs helyett fröcskölve gyülölködik,és provokàl:az nem ide valo.
Valoban ugy érzem én is, ahogy Parittyàs emliti: az ujsàg szinvonalàt rontja mindez.
–Ami pedig a cikket illeti: pontosabban amit megemlit: az un.: ciszjordàniai terület ahol izraeliek épitkeznek folyamatosan – az kéremszépen izraeli kézbe került, a 67-es hàboru utàn. Slussz-passz, ennyi. Talàn nem kellett volna hàborut inditani a zsido àllam ellen,sem 67-ben sem elötte, sem utàna; akkor màr régen lenne kettös àllam. Valamint 2005-ben, amikor Gazat visszaadtak,hogy legyen béke: akkor sem lett. A gazai lakosok leromboltàk az üveghàzakat, melegàgyakat, leromboltàk a hàzakat, amikben zsidok laktak,és mindent szisztemeatikusan leromboltak,amit az izraeliek épitettek, mert a gyülölet nagy ur arrafelé,és az a legnagyobb mozgatoerö. Egyiptom lezàrta a hatàràt, nem engedte be és àt a gàzaiakat. Ami rendben volt :a vilàg elfogadta. Oda sem figyeltek, mert mindenki azzal volt elfoglalva, hogy Izrael miért nem engedi jönni – menni a gazaiakat hatàrellenörzés nélkül. Kettös mérce,kérdezhetném.
-Izrael szolgàltatta és szolgàltatja a gàzaiaknak a villanyàramot, vizet, az üzemanyagot – hitelbe.
Miért nem épitettek és nem épitenek semmit maguknak gazaban? Hamàr leromboltàk azt, amit a zsidok épitettek – akkor miért nem épitették ujra a sajàt szàjizük szerint. -Alagutakat àstak viszont-amivel pl.a fegyvercsempészet felviràgzott – de az bizony nagyon. Infrastruktura, az nem kellett, nem volt fontos.
-Én személy szerint nagyon örülök a kanadai kormàny moràlis kiàllàsànak Izrael mellett, és ujra kellemesen csalodtam a Konzervativ kormànyban.Valoszinüleg elolvastàk a dokumentumokat,megvizsgàltàk a tényeket – amit nagyon ajànlanék sokmindenkinek.
8:20 du.
Annamária: Nem lehet érvelni esztelen terroristákkal! Nincs náluk az, hogy mi lenne ha….csak mi van. Esztelen nép az, amelyik milliárdokat költ relatívely primitív rakétákra Izrael elleni harcában, amikor virágzó gazdasági életet és boldogabb, jobb jövőt építhetnének, inkább, egyetemeket, kutató intézeteket, iskolákat, ipart, mezőgazdaságot, hogy ne maradjanak olyan sokan tudatlanok a koránon kívül és szegények, a romok közt egy-egy mini-háború után.
8:23 du.
Agyam eldobja a gépszíjjat…ez a senkiházi Imruska még fenyegetőzik is hogy a kis mocskos linkjei eltűnüben vannak !
Holnap már azt irod te náci hogy jól pofán vágod azokat itt , akiknek nem tetszik az a hazugság-halmaz amiket ideborítasz ?
8:29 du.
Imre :
Mit értesz az alatt hogy ” cenzúra ” ?
Netán arra gondolsz hogy azokon az undorító oldalakon EGYÁLTALÁN nem lehet hozzászólni egy demokratának vagy liberálisnak a mocsokjáradathoz ?
TI rohatt nácik abból tudtok tőkét kovácsolni hogy rendre visszaéltek a társadalom normális 90 százalékának a béketűréséből.
Nem használjátok a demokratikus rend lehetőségeit , hanem kihasználjátok azokat. Abból a célból hogy leromboljátok .
Kártékonyak vagytok mint egy pestis-bacillus.
8:37 du.
Parittyás és Adam :
PONTOSAN
Emiatt az itt burjánzó söpredék miatt képtelenség egy egy cikket vagy témát ember módjára megbeszélni , akár vitázni rajta , mert EZEK minig széjjel cseszik a topicot vagy a primitív Dakota és Jimbo féle személyeskedésekkel , vagy a NYilasmari és Bodamarcsa féle agyatlan gyűlölködésekkel illetve a Topapó és Imre féle ” tudományos náciológiával ”
Miért kell ezeket az embereket itt elviselnünk ?
Hát nem elég szar ezek nékül is az élet ??
10:37 du.
@Gybognarjr.urnak, köszönöm hogy elolvasta amit irtam, és megragadom az alkalmat, hogy elmondjam, mennyire értékelem a hozzàszolàsait, a targyi tudàsàt – logikàjat, joindulatu irigységgel olvasom végig a pontos és értelemes elemzéseit. Nagyon sokat tanultam az Ön hozzàszolàsaibol is.
-Persze, nem is az esztelen terroristàk szürkeàllomànyàra akarok hatni, de az àllitolagos értelmes emberek: akik végignézik a történéseket, olvassàk a sajtót, meresztik a szemüket a tv-re: ök miért nem nézik összefüggésében az eseményeket, az okot és okozatot,ez az, amit nem értek. Csak szajkozni azt, amit éppen hallottak,amit éppen „divatos” vagy „menö” mondani: gondolkodàs nélkül, joadag gyülölettel spékelve: ez az, ami engem felhàborit. És mérhetetlenûl elkeserit.
-@Geyza: alàirom minden szavàt!
11:03 de.
Annamària: Köszönöm az elismerést. Ha valami értelmeset írtam, azt én is másoktól lestem el, vagy tanultam meg.
==========================
Számomra felfoghatatlan, hogy a világ legfontosabb, legértékesebb munkájának egyikét, a tanárét, aki nélkül nincs civilizáció, nem az elismerés és megbecsülés övezi a mai Magyar kormány által. Ez a kormány több mint száz evvel visszavetette Magyarország civilizációját, kultúráját. Ady írásának „Vissza Ázsiába” minden szava, minden mondata ma, 110 évvel később pontosan leírja az jelenlegi állapotokat. Tragikum.
==========================
A mai napig is hálás vagyok annak, hogy a mi korosztályunknak, a 60-70-es években kitűnő, tekintélyes jól képzett és dedikált tanárok adattak meg. Jó oktatási rendszer volt, az anyagiakat is figyelembe véve, ami megadta a lehetőséget a sikeres élethez. Nem kiváltság, hanem joga volt a polgárok gyermekeinek felső iskolába menni, megfelelő eredmény és vizsga után.
=========
Véleményem, hogy ez azt bizonyítja, hogy akik a kormányban és parlamentben 2/3-dal tesznek mindent tönkre, azok nem tanultak meg semmi jót, átevickéltek, protekcióval, mások hátán, (plágiumos doktorátussal) és csak kapzsi, hataloméhes banditák akik megakadtak a dojcstomi mentalitáásánál, csak nem mindíg káromkodnak.
12:01 du.
Hát Nyilas Misi meg egy páran tényleg nagyon primitívek és
még őrjöngenek is,mert nem tudnak a tényekkel mit kezdeni!
Érvelés helyett a szokásos sértegetés,ami lepereg rólam.!
Ami az iskolai végzettséget illeti azt meg jó ha hagyjuk ….,,mert az sem minden ,sok egyszerűbb iskolázatlan
embernek is különb stílusa van,mint egyes itt hozzászólónak!
Szánalmasak,buták és szerencsére az ő szintjükre nem tudok
lesüllyedni!
További jó hörgést!
12:10 du.
Kiegészítés:
A stílus maga az ember!!!
A „magasabb”…iskolai végzettséget,hol szerezték vajon?
Helyesírás,fogalmazás stb.volt?….
12:16 du.
Kedves Gybognarjr! Mint mindig most is nagyszerűen szóltál hozzá! Teljesen egyetértek Annamária véleményével, aki egy nagyon okos kommentelő társunk!
12:57 du.
http://www.presstv.ir/detail/2012/12/05/276233/iran-will-take-legal-action-against-us/
http://www.presstv.com/detail/2012/12/05/276279/palestinians-to-sue-israel-at-icc/
4:05 du.
Ez a politika reszben annak a kevesse ismert tenynek tudhato be, hogy Steven Harper egy born again christian. Mint tudott ok izrael letezeseben krisztus kozeli visszajovetelet latjak megvalosulni. Rendkivul veszelyes egy ilyen politikust vezeto pozicioba hagyni.Ilyen teren nem tartom Harpert kulonbnek a mullaktol vagy az irani vallasos vezetoktol. …..ha lehetne Harper megszuntene az abortusz is csak arra hala nincs lehetosege …meg. Abszurd indokokkal szutetett meg tamogatast muzulman szervezetek reszere.Eltorzult vallasossaga tukrozodik is politikai megnyilvanulasain keresztul. Az a suket duma pedig, hogy a relative jol produkalo kanadai gazdasag az o erdeme nem mas mint propaganda. A mai vilagban az allam csak a korporaciok kiszolgaloja lehet. Pl: Olajpala Albertaban stb,stb
A macleans-ben olvashato errol a temarol egy jo cikk
http://www.macleans.ca/culture/lifestyle/article.jsp?content=20060220_121848_121848
6:13 du.
Tisztet Adam Ur!
Szolidaritast vallalok Imrevel a partatlan tajekoztatas neveben.
Nem tartom helyesnek a kizarolagosan egyoldalu, legyen az jobb vagy bal oldali publicisztikat. (En szemelyesen nem hiszek a jobb vagy bal oldali ideologiakban, azok mar regen elvesztettek ervenyesseguket. ……csak hatalmi penz ideologia vezerli a mai vilagot. De az egyszeruseg es erthetoseg kedveert maradjunk a jobb/bal ideologiaknal) Az on lapjanak jot tenne ha tobb oldalrol kozelitene, mutatna be a vilag torteneseit. Mert olyan, hogy ultimat igazsag nem letezik. Sajonos itt a kanadai hirlapon csak az egyik oldal „igazsagat’ propagaljak mintha az lenne az ultimata igazsag. Ezzel a hozzaallassal garantaltan nem fog az igazsag kozelebe kerulni.En semmi rosszat nem latok abban ha on felteszi az ellenzek velemenyet. Nem hiszem,hogy on ezzel kevesebb lenne az ont tamogato liberalis eszmeket vallo tarsai elott. Sot talan meg jobban szeretnek ont, ezen igaz liberalis demokrata megnyilvanulasa vegett. Legyen targyilagos es elfogulatlan erzelem mentes az ujsaga. Miert kell annyira titkolni a masik oldal velemenyet. Ha on valoban azt hiszi amit hisz, akkor a masok ellentetes velemenye meg jobban megszilarditja az on hitet az adott temaban. Sajos lapjanak iroi, nem mind, de a java elegge elfogultak Izrael-el. A hozzaszolokrol nem is beszelve. Ha itt valaki nem a polkorekt elvarasok szerint kommental az azonnal le van hurrogva, vulgaritas, elkuldes ide oda stb,stb.
Herbert Spencer filozofus egyik mondasa. A tortenelem alig egyebb mint a nemzetek bunlajstroma.
Ebbol kiindulva Izrael sem bunmentes a nemzetek kozott. Tehat nagyon fontos gorcso ala venni oket is ugyan ugy mint mas nemzeteket. Izrael tetteinek kritikus megkozelitese zsido es arab emberek eletet mentheti meg.Objektiv megkozelites nelkul meg kis eselye se lesz annak, hogy az ujsaga a valosagnak csak egy ici pici toredeket az olvasok ele tudja tarni. Kivancsi vagyok ezen hozzaszolasom utan hany olvasoja fog le nacizni vagy elkuldeni a jo budos pi@@@-ba. En remelem, hogy nem lesz ra precedens.
Tovabbi jo munkat kivanok!
Attila the Hun
6:57 du.
Imre
2012 december 4
3:37 du.
Jó kérdések, érdekes dolgok ezek.
7:21 du.
Marcsi:
Áruld el nekünk légyszíves,miért vedlettél át Boda Marcsiból egyszerűen csak Marcsivá ?
Netán szanálva lettél itt általános mocskolódás okán és nem tudtál többé belépni számunkra gyűlöletes régi neveddel ?
Azért kellett az új nick ?
A néhány kommenttel feljebb látható „írásművek” egyértelműsítik a nick mögött rejlő személyt.
Már akkor is a jólismert sémái szerint szemétkedett azokkal, akik más véleményen voltak mint őnagysága.
Annyi esze nincs hogy kissé változatosabbá tegye a gyűlölködéseit. Egyszerű lélek ő, akár a faék.