Levélváltás a demokratikus kanadai magyarok ellen uszító torontói rádióssal

2012 december 15 1:10 du.34 hozzászólás

Bede Fazekas Zsolt, a Torontói Független Magyar Rádió műsorvezetője múlt heti adásában, és e heti levélváltással immár sokadszorra gyalázza azokat a kanadai magyarokat akik nem tartják a Fideszt demokratikus pártnak, és akik ma már nem látnak Orbán Viktorban demokratát. Szerinte  közösségrombolók, idegenszívűek és hazaárulók vagyunk, és azt is tudni véli, hogy per pillanat a fideszes rendszerpárti szócsőként működő Kanadai Magyarok Országos Szövetsége (KMOSz)tönkretételén dolgozunk. Göllner András,  a KMH szerzője és egyben a Kanadai Magyar Demokratikus Charta alapítója válaszolt az Orbán rezsim egyik legnagyobb kanadai magyar híve uszító szavaira. Egy olyan rádiós tevékenyéségől ír, aki mindenkit kirekesztne és kizárna a kanadai magyar közösségből aki másképpen gondolkodik a magyar jogállam szétveréséről és a Fidesz autoriter regnálásáról.

„25 éves kanadai tartózkodásom után úgy gondolom, hogy az eddigi legbíztatóbb kezdeményezés Feszty Dánielék Kanadai Magyarok Országos Szövetsége. Ti még ezt is megpróbáljátok kinyírni, csak mert kötödik az Orbán kormányhoz”–jegyzi Bede-Fazekas Zsolt, a Torontói Független Magyar Rádió szerkesztője és műsorvezetője.

Szerep-zavarban van, kedves Bede-Fazekas! Nem mi tiltjuk be Önnek, hogy járassa a száját, hanem fordítva – Ön az aki hónapok óta ellenünk uszítja a magyar közösséget, mert nem tartjuk demokratának az Ön kedvenc politikai pártját.

Semmi gondunk azzal, hogy máshonnan jön és máshová megy. Jó utat kívánok Önnek. Nyugodtan járassa a száját (vagy ahogy Ön mondja „a pofáját”). Uccu neki. Tegye azt bátran. De mindenek felett igazságosan és úgy, ahogy az egy demokratához illik.

Véleményemet magáról akkor fogom megváltoztatni, akkor fogom magát demokratának tekinteni, Bede Fazekas Zsolt, amikor egy kis jelét képes lesz kimutatni annak, hogy a szabad politikai verseny, az eltérő demokratikus nézetek etikai megmérettetését védelmezi, és nem a kirekesztés műfajának tökéletesítésén, a másként gondolkozók lejáratásán, meghurcolásán, az egypártrendszer visszatérítésén fáradozik.

A Bede Fazekas valóban egy fanatikus megszállott. Nekem semmi bajom azzal ha valaki a FIDESZ-re szavaz. Szervezetünk, a Kanadai Magyar Demokratikus Charta a szabad politikai versenyt pártolja. Tiszteletben tartjuk minden magyar és kanadai állampolgár jogát, hogy olyan demokratikus pártra szavazzon amelyet jónak tart.

Nekem, és társainknak, azzal van bajunk, hogy a Bede Fazekas fajta FIDESZ-re szavazók, minden más pártra, vagy nem FIDESZ-t kedvelő civil szervezetre (pl. a Kanadai Magyar Demokratikus Chartára) azt mondják, hogy hazaárulók, illetve, hogy az ördög munkáját végzik. Az ilyenfajta FIDESZ szavazók nem demokraták, hanem fundamentalista egy-pártrendszer-kedvelők. Nem az egyetemes, európai demokratikus politikai kultúra áramlatain száguldoznak, nem a demokrácia és a szabad politikai versenynek hanem az önkényuralomnak a pártfogói. Ha a KMOSZ valóban az összmagyar érdekek, a demokratikus értékek képviselője lenne, akkor a szabad politikai verseny oldalán, az eltérő politikai értékek etikai megmérettetése mellett szállna síkra. E helyett, a KMOSZ egy autokratikus, kritikát nem tűrő magyarországi párt szócsöve, mindenkit aki nem FIDESZ rajongó, megpróbál lejáratni, a földbe döngetni, és teszi mindezt egy olyan országban amely többek közt a szabad politikai verseny és szabad vélemény-nyílvánítás fellegvára az Észak Atlanti Szövetségen belül.

Ha Bede Fazekas valóban az igazságot és a demokráciát szeretné szolgálni és tiszteletre óhajt szert tenni, akkor első lépésként tegyen rendet a saját háza-táján. Ne saját nézeteinek egyeduralmára, hanem a kölcsönös megértést szolgáló párbeszéd megvalósításán fáradozzon. Hívja meg élő műsorban egy vitára politikai ellenfeleit, mutassa meg, hogy képes betartani a pártatlan tájékoztatás és sajtó-etika játékszabályait. A legnagyobb bajom vele, és elfogult társaival az, hogy rettegnek a vitától, a társadalmi párbeszédtől. Félnek, menekülnek a közösségünkben felmerülő nézeteltérések etikai megmérettetésétől. Egyedüli módszerük a lejáratás, és a kirekesztés. Ez a gyáva, egyoldalú magatartás az, ami leginkább veszélyezteti fejlődésünket, nemzetközi megbecsülésünket.

Göllner András

34 hozzászólás

  • Kedves Göllner András!Irásával egyetértek!Köszönöm minden demokratikusan gondolkodó emberek nevében is.Sajnos vannak fanatikus emberek!

  • Kerekes Sandor

    A helyedben Andras en nem lennek annyira borulato.
    Bede-Fazekas egy vedjegy, egy „brand.” Neki is megvan a maga piaca, nem is kicsi, mar ami a kanadai magyarsagot illeti, de mara napnal vilagosabb, hogy a szellem amit kepvisel es propagal valoban csak egy szanalmas kissebbseg eroszakos teritomunkaja. Ennek a szellemnek es ennek a politikanak a napja rohamosan lealdoz. Ha nem is a magyar kozossegben itt Kanadaban, meg nem, de mindenutt mashol: Magyarorszagon, Erdelyben, a Delvideken, mindenutt.
    Hamarosan eljon az ido, amikor azt az egyre zsugorodo vedjegyet, mely egykor a Magyar Hazat ektelenitette, mar legfeljebb csak egy gyufasdobozra lehet majd felragasztani. Addig pedig mar akarhogyis kibirjuk.

  • A magyar nacionalisták különlegessége abban áll, hogy a szomszédos nemzetek nacionalistáihoz hasonlóan ők is a magyarokat utálják a legjobban 🙂 Ennek bizonyítékaként elég pár itteni bejegyzésüket elolvasni…

  • Nem ismerem Bede Zsolt munkassagat.Nem volt szerencsem hallgatni a radiojat. A KMH-t viszont ismerem. Gollnert
    is volt szerencsem olvasni mar. Ez a cikk tokeletes leirasa a KMH-nak. Szinte onarckep(meg Gollner-e is).
    Koszi az elemzest!!!

  • NYÍLT LEVÉL
    Tisztelt Kanadai Magyar Hírlap !
    Az uszítás, ill. a gyűlölet-keltés kizárólag a hatalmi szféra eszköze, ugyanis bármely személy csak azt engedi meg magának, amire a hatalom ösztönzi. Ez a jelenség csupán egy működésképtelen gazdasági életben funkcionál, máshol nem.
    Engem, személy szerint hozzávetőlegesen 20 éve zaklatnak, fenyegetnek különböző magyar hivatalos szervek által.
    Ügyvédként 20 éves tapasztalattal és bizonyítékkal szolgálhatok pl. arra, hogy “mobil az immobil” Magyarországon.
    Quasi az 1993.év óta bevezették a digitális(számítógépes)
    ingatlan-nyilvántartást, amióta bárkitől bármely ingatlant “elvesznek”, meghamisítanak földhivatali térképet, tulajdoni lapot…stb.
    A károsultak hiába fordultak az eltelt 20 év alatt polgári bírósághoz, mivel a polgári bírák “beemelték” a polgári ítéleteikbe az éppen hamisított földhivatali adattartalmat
    és ennyi volt.
    A büntető eljárás vonalán pedig a rendőrség, ügyészség
    valamennyi földhivatali büntető eljárást megszüntetett
    bűncselekmény hiányára hivatkozva, ezért ezt látván végig-vittem egy ilyen ügyet a Strasbourgi Bírósághoz fordulván.
    2011. áprilisában “Közérdekű bejelentést” tettem Budai Gyulához, aki feltehetőleg ezen ügy miatt lett a FIDESZ
    “sikerembere”, hiszen ezt követően a Fidesz annak a tárcának az élére állította (lásd: Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium), akit el kellett volna számoltatnia a folyamatosan- (és üzletszerűen) mozgó
    ingatlan-nyilvántartás rendszeréről, a közérdekű bejelentést meg a rendőrség kezébe dobta.
    A meghamisított térképű ingatlanra pedig, mivel munkagép-pel nem lehet bejutni, ezért különböző hivatalos szervek (Szentendrei Földhivatal, BAZ Megyei Földhivatal, Gödöllői Hatósági Iroda…stb. párhuzamosan 12 eljárást folytattak ellenem szimultán.
    Közben, hogy mégse unatkozzak, 2003. év óta az antiszemita szomszédunk feljelentésére, 9 éve folyamatosan fenyeget és zsarol a Gödöllői Építésügyi Hatóság, akinek 9 év nem volt elegendő, hogy lezárjon egy gyűlöletet szító ügyet, s attól sem riad vissza, hogy a tulajdonos- és a haszonélvező hozzájárulása nélkül behatoljon az ingatlanba. Az ügy attól ügy, hogy 1 db melléképület 10 cm-rel magasabb-e, mint az antiszemita szomszédé.
    AZ UTOLSÓ SZÓ JOGÁN KÉREM MAGYARORSZÁGOT
    “NEM BIZTONSÁGOS” ORSZÁGNAK NYILVÁNÍTANI!

  • Kedves Claire!
    Nyilt levelet egyszer is eleg volt olvasni.Koszonjuk!!!

  • Ha Bede allitasai igazak lennenek, nem felne kiallni peldaul dr Frank Tiborral egy, ha nem is vitara, de beszelgetesre…ha mar kiprovokal egy temat, allit egy rakas baromsagot, legalabb tegye oda magat, mikor valaki hozzaertoen cafolja….nem elsosorban azert, hogy felfedje magarol ez a szerencsetlen radios turulutanzat, mennyire hozzanemerto egy-egy gazdasagi, politikai temaban, az mar eddig is teljesen nyilvanvalova valt, hanem azert, hogy a hallgatoinak eselyt adjon arra, hogy tisztabban lassanak es sajat maguk eldonthessek, mit hisznek…na persze tudom en, hogy nem ez a cel…en a hallgatoi helyeben kikernem magamnak, hogy valotlansagokat allit…

  • Göllner András

    Kedves Kerekes Sándor. Nem hinném, hogy Bede-Fazekas Zsoltnak írt levelem borulátástól szenvedne. Én is tudom, hogy a Horthy rendszer politikai kultúrájának lehelete, akár itt kanadában, akár odahaza, egyre jobban gyengül. Hazánk jövője egy új, bátrabb, igazságosabb, az emberi becsületet tiszteletben tartó nemzedék kezébe fog kerülni. A küszöbön áll az az erő amely le fogja söpörni trónjáról Orbánt és társait, és velük együtt, azt a szemléletet, amely sárba tiporta a jogállamiságot, a hatalmi ágazatok szétválasztását, a pártatlan igazságszolgáltatást, a szólás szabadság alapelveit. Bede Fazekas Zsolt és KMOSZ-os társai itt kanadában, egy süllyedő hajó fedélzetén táncolnak. Az önkényuralom napjai megvannak számozva. Hajrá Magyarok !!!!

  • Bocika:
    Belőled is elég volt egyszer , mégis ide írtál már vagy háromszázat.
    Mikor únod már meg végre ?

  • Gollner!
    Ez mind szep es jo, de meg mindig nem nyilatkoztatok, hogy ki lenne NAGY MEGMENTO? Az igazsag az,hogy fogalmatok sincs,mert a Bajnai garda nem lesz erre alkalmas. Ok, egytol-egyig, eljatszottak szerepuket es a valasztok nem fognak bedolni nekik.Mintahogy nektek sem.
    Jo Karacsonyt…ha ez nektek jelent valamit.???

  • Kedves Bede-Fazekas!
    Inkább ezt olvasd el:
    Orbán lassan mindent betol a remélt győzelem érdekében.
    Most például tizenötmillió dollárt. meg még egy kis aprót a folyó költségekre, – hogy ez pontosan mennyi, arról momentán nincs hír.

    Mint a pókerben.
    Ez a pénz az amerikai magyarokhoz kerül, hadd ápolják identitásukat!
    Négymilliárd forint, nem kis pénz, legalábbis annál sokkal több, hogy kiszórjuk az ablakon.
    Persze mindjárt más a helyzet, ha ezt a jó uralkodó adja jutalmul a múltbéli és a remélt jövőbeni szolgálatokért hű alattvalóinak, kik testben ugyan elszakadtak a hazától, de lélekben annál inkább megmaradtak a magyar állam hű hívének.
    Márpedig a magyar államot ma Orbán Viktornak hívják, hiszen ő is bátran kijelentheti a Napkirály nyomán: l’ etat c’est moi.
    Magyarország népessége ugyanis ma két határozottan elkülöníthető részre osztható, van ez az egy, aki elmondhatja magáról, hogy az állam én vagyok, és van a többi kilencmillió kilencszázkilencvenkilencezer, aki szintúgy bátran elmondhatja magáról, hogy az állam felkopik.
    Mindenesetre a Vezér alapítványt tett az Egyesült Államokban, merthogy ott a legnagyobb a szükség – ahol nagy a szükség, közel a segítség, mint tudjuk.
    Meg aztán itthon alapvetően már minden rendben van, a nem evilági életre való, a Lázár-skála legaljáról is kifagyott népeket az önkormányzatok majd elföldelik, a polgármester meg a jegyző megássa a sírt, merthogy pénzek felett már nemigen rendelkeznek lassan, de övék marad a dicsőség!
    Amerikával már úgyis kiváló a viszonyunk, hiszen – ne feledjük – a Vezér amerikai díszdoktor, azt is valamelyik befolyásos magyaron keresztül vették neki, belelökve Amerikát is egy olyan helyzetbe, melybe mi Mohhamad Reza Pahlavi Sahin sah díszdoktorrá avatásával manővereztük bele magunkat hajdan, – éghetett aztán miatta a mi pofánkról is a bőr…
    Mindenesetre az biztos, hogy az amerikai magyarok vélelmezett hangadói tudni fogják a dolgukat a választások előtt, dejszen igazuk is van, ki lenne alkalmasabb magyar miniszterelnöknek, mint az, aki odatol nekik tizenötmillió dollárt?
    Ha nekem tolná ide azt a lóvét, meglehet én is kicsit szebbnek látnám azt a randa, züllött, alkoholistára emlékeztető pofáját, ennyiért mondjuk valahová Danny DeVito és Bajor Imre közé helyezném el, azzal, hogy Bajor Imre azért sokkal rokonszenvesebb…
    Valamiért igen gyorsan kellett ez a pénz, hiszen a Magyar Közlöny csütörtöki számában megjelent kormányhatározat 3,88 milliárd forint átcsoportosítását rendeli el a rendkívüli kormányzati intézkedésekre biztosított keretből az alapítvány létrehozásának és működési költségeinek finanszírozására. Az azonnali hatályú átcsoportosításért Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter felel, az elszámolás és a fel nem használt pénz visszafizetési határideje 2013. június 30.
    Ki mit tippel, mennyi kerül vissza az államkasszába?
    Ha azt mondjuk, hogy a hazai viszonyokat követve húsz százalékot kell ebből a pénzből visszacsorgatni, akkor abból már kifut egy szerény villára való, ha esetleg gyorsan kell felkötni a nyúlcipőt Dél-Amerikában meg olyan kedves helyek vannak még ma is.
    Igaz, a jégcsákányt arrafelé koponyalékelésre is használják, de azért ne tévesszünk léptéket – hol van egy Bajnai Sztálinhoz képest és akkor még az Orbán – Trockij relációt meg sem említettük, ugye.
    Körülbelül százötvenezer magyarul beszélő honfitársunk él az Egyesült Államokban, a pénz nekik szól, persze nem egyenlő arányban, mert a vastagját majd az okosabbja kapja, az absniclit meg azok, akiknek a hazaffyság többet ér, mint a pénz.
    /ez fejenként kb. 26000.- huf / .Nem mondom, hogy nem lenne itthon ezer helye ennek a négymilliárdnak, lehetne belőle például valamelyik belvárosi használaton kívüli kórházban hajléktalanszállót létrehozni, lehetne a rászoruló hajlékosoknak téli tüzelőt venni, be lehetne vezetni esetleg a gázt az ócsai hitelgettóba, de nem, nekünk ezt a pénzt a diaszpóra magyarsága nemzeti identitásának és a nemzeti összetartozás kötelékeinek erősítése céljából’ kell a Dunába hajigálnunk.
    Nem mondom, ha annyira gazdagok lennénk, mint amennyire nem vagyunk azok, akkor megengedhetnénk magunknak, hogy minden amerikai magyarnak vegyünk egy-két libát karácsonyra, nade most?
    Mikor stadionokra is alig futja?
    Vagy a Buggyant komolyan gondolja azt, hogy bárakárhány külföldön élő magyar meg tudja menteni bánatos életművét, a neofeudális Magyarországot?
    Ugyan…
    Elfogadom, megtévesztő lehet, hogy ezidáig bármit csinált, semminek semmi következménye nem volt, de valóban komolyan hiheti, hogy ez a végtelenségig menni fog?
    Hiszen a rugót is össze lehet nyomni egy pontig, de aztán visszarúg – attól rugó.
    És minél jobban összenyomják, annál erősebben csap vissza, márpedig egyetlen ember sem fog felülni New Yorkban vagy Bostonban a repülőre, hogy megvédje őt.
    Itt verik fejbe majd a hólapáttal, ott legfeljebb sajnálkoznak, de ott sem mindenki, hiszen a mai fiatal nem túlzottan lelkesedik az önkényuralomért.
    Hogy mit hisz a vezér ez ügyben, az nagyrészt közömbös, de ha azt hiszi , hogy az amerikai vezetés az ő bértollnokainak fog hinni, hát ebben is téved.
    Ez azért már a kapkodás jele, szegényke erőlködése olyan, mint amikor a háziasszony a lábas aljáról kaparja ki a vendégeknek a vacsorát – kényszermegoldás.
    Egyre több tekintetben mozog a mi Lánglelkű Vezérünk kényszerpályán.
    És egyre rövidebb neki az út és az idő a kényszerzubbonyig…

  • Kedves Göllner B. András!
    Teljesen egyet értek írásoddal!
    Bede Fazekast nem ismerem, sose hallottam róla! Számomra így egy senki! Nem csak így ismeretlensége okán, de megnyilatkozása(i) alapján is! Az az ember ne próbáljon megbékélésről, demokráciáról beszélni, aki „Fidesz és a Jobbik szócsöve”, Morvai „hisztike” barátja, eszméinek terjesztője!
    Nem hinném, h bármennyire is figyelembe kéne venni az ő véleményét, megnyilatkozásait!
    Őt ezért fizetik és ennek a feladatnak BÁRMI ÁRON meg akar felelni! Még azon az áron is, h ő osztja meg, árulja el a Kanadában élő magyarságot! (Tudjuk – Krisztust is elárulták 30 ezüstpénzért) Úgy tűnik, van az a pénz!
    És ő beszél gyűlöletről, ellenségeskedésről, kirekesztésről?
    Nos, ő az, akinek erre semmi erkölcsi alapja NINCS!
    …”1989-től a torontói Magyar Színház tagja, ahol főleg táncos-komikus szerepkörben mutatkozott be.”…
    Maradjon is abban, az jobban áll Neki!
    Komikus! 🙂

  • Epp most hallgattam a december 8-i radiomusorat, ez egy kiveteles alkalom, altalaban nem erdekel, milyen vehemenciaval, meginkabb batorsaggal veszi ki a reszet olyan temakorokben, amikhez nem erzelem, hanem ertelem szuksegeltetik….szoval azert nem ul le dr Frank Tiborral azokrol a temakrol beszelgetni, amiket o maga kezdemenyezett es allitott veluk kapcsolatban abszolute baromsagokat, mert ez a beszelgetes akkor lenne kiegyensulyozott,szerinte, ha az Ő kozgadaszai kozul le tudna ultetni vele valakit….igaz, de igazabol az volna kivanatos, ha mar mielott osszehany tucskot-bogarat a radioban, talan kerdezzen mar meg valakit, aki ert hozza? A masik Semjen vedobeszede:) hulye Bede, ha Semjen 20 ev mulva maga altal bevallottan kivette reszet „Gyurcsany leamortizalasaban”,azaz karaktergyilkossag ekovetojeve valt, akkor mi a baj azzal, hogy o maga is karaktergyilkossag aldozatava valik 20 ev mulva???? Egeszen meglepo egyebkent a musora, kepes folyamatosan hazudni….sajnalom a hallgatoit! Arra az eremre meg nem erdemes hivatkoznia, amelyik egyik oldalarol orban a masikrol a horogkereszt mosolyog vissza…Egyedul a zenebetetek voltak elvezetesek, ha csak azokbol allna a musora, meg tetszene is!:)

  • Christopher Adam

    Misi,

    abszolút egyetértek. Tegnap többnyire végig hallgattam a műsort élőben (az am530.ca honlapon), és szerintem a program zenei oldala jó. Bede Fazekas legalább nem csak nótát és népzenét játszik. De a jegyzetei valóban nagyon gyengék. Tegnap például András fenti levelével foglalkozott, és nem tudott túlesni azon, hogy fanatikusnak lett nevezve. Egyszerűen nem érti, hogy itt nem az állandóan hangoztatott „értékrendjével” van baj, hanem azzal, hogy az ő szemében éppen annak a pártnak a birálata számit hazaárulásnak és magyarellenes cselekedetnek, aminek egyáltalán nincs is koherens értékrendje. Maximum a (azt hiszem Tóta W. Árpád által használt) „keresztényszovjet” jelző illik arra a prőd, állampárti mentalitásra amit legtöbben a fideszben képviselnek.

  • Chris

    valoban, nameg ha lennenek kozgazdasz baratai, mint ahogy nincsenek, akkor elmeselhetnek neki, hogy orban improvizal es ezzel nem kivezeti az orszagot a katyubol, hanem belevezeti…nincs semmifele gazdasagi programja, NEM ERT HOZZA! es persze, mint ahogy ot sem zavarja mindez, az alattvaloi is huen masoljak ot, lehet pofazni akkor is, ha nincs mogotte semmi, lehet masokrol aljassagokat, hazugsagokat terjeszteni, de roluk ne…amugy meg azzal, hogy beidezi zoldit, hogy sokan allnak mogotte, semmit nem bizonyit, a nacik is sokan voltak, irdatlan sokan…megis elbuktak…eshat esni is csak jo magasrol erdemes lehetoleg arccal a betonba…ugy tunik ezt a sorsot kivanja maganak es sajnos a magyar nepnek is…amugy tetszik, ahogy sajat szavaival kifejti, hogy o tulajdonkeppen nem ert semmihez es nem kompetens semmifele gazdasagi, politikai vitakra…ha figyelnenek a hallgatok, illetve megertenek, miket hord ossze, tokeletesen kiveheto a beismerese, hogy hazudozik a hallgatoinak….a kerdes mar csupan csak az, hogy meri?

  • Bede Zsolt éppen ugy viseelkedik,mint a hazai elvbarátai.Mindenki hazaárulo,szemét,senkiházi,aki nem fideszesül gondolkodik.Ez a FIDESZ-i demokrácia.

  • tapis32

    ugye vannak az otletelok, akik ugyan nem ertenek az orszag vezetesehez, azonban van epp annyi tudasuk, ami a pillantnyi helyzet, sajat erdekeiknek megfelelo, maximalis kiaknazasahoz elegendo es vannak az alattvalok, akiknek eleg par foghegyrol odavetett magabiztos szo es esz nelkul kovetik ezeket, mintegy keretet adva az otletelok piszkos, erkolcstelen tevekenykedeseinek…szamtalan orszag mukodik ezen az alapon, tolunk keletre…

  • senki01:
    Hát bizony…sajnos !

  • Bocika még a Karácsonyt is elvitatné a hazaáruló ballibsi-bibsiktől….lásd fenntebbi megjegyzését.

  • Azt azért nm hittem volna hogy egy ilyen agyatlan idióta mint a mi Bocikánk , még a Szeretet Ünnepét is politikai aspektusból fogja itten felemlegetni !!

  • Geyza,mit dumálsz a szeretetről nálunk Advent van,minden
    tisztességes zsidónál Hanuka,de nálad hitetlen,buta és aljas
    senkiházinál semmi csak gyűlölet,bunkóság és légüres tér…
    szeretetről ne beszélj,mi szeretnénk politika mentesen
    tölteni az ünnepeket,nem mint az olyanok, akinek se hite,se tisztessége se becsülete nincs!
    Jimbó „ezeknek” a Karácsony semmit sem jelent,mert alja népség,de remélem a sors illetőleg Isten mindent megfizet
    nekik (tisztelet a kivételnek a normális,kultúrált más véleményen lévőknek,akik nem sértegetnek,átkoznak másokat)
    itt főleg Geyzara és Nyilaskára gondolok akik a saját fajtájuknak is ártanak,csak ezt nem értik,mert annyira hülyék!!!!!!
    Aztán ha valami „meglepetés”… éri őket,majd megint sajnáltatják magukat!

  • Üdv Geyza!
    Bizony, SS Jimbo és elvbarátai aljassága nem ismer határokat! Rémisztő, ahogy ezek az emberek ilyen szinten beleragadtak a feneketlen gyűlöletbe!

  • Ja Geyza!
    Az említett gyógyszeres kezelést,amiről hablatyolt! teljesen félreértették,bár igaz volt olyan aki a gyógyszerészek részéről,mint megtakarítást javasolták,de ennek végrehajtását az egészségügyi államtitkár (Szócska!)cáfolta,ez még a beteg nagybácsiját nem érinthette,egyébként neki jobbulást kívánok,az ilyeneknek
    meg semmi jót,de ezt az égiekre bízom!!!!!!

  • Nem tudom, hogy ki ez a Bede Fazekas Zsolt, de, ha göllnerék ennyire ellene vannak, csak és kizárólag rendes ember lehet.:)
    Hol lehet, milyen linken lehet meghallgatni a műsorait?

  • Afeneegyemeg! Mar megint beugrattatok, hogy meghallgassam a derek hazzaffy eszmefuttatasat.
    A szerencsetlen segedszinesz Gyorbol nem talalja alkalmasnak az idopontot, hogy Frank Tiborral szoba alljon. Hogy vajon az szobaallna-e vele, fel sem merul. (Franknak hat diplomaja van, PhD, Bedenek egy sem.) Frank nem alkalmas, mert tul sok szamot hasznal, mignem o maga zarja mindenfele szamokkal es adatokkal a szanalmas kifakadast. A szamok melyeket felsorol, egyebkent vagy tevesek, vagy hazugak.
    Ertekrend, ertekrend, ertekrend. Ez minden, amit ajanlani tud es hogy oszinte legyek, nekem az ertekrendbol mar csak a rend az, ami erdekes lenne. De mint tudjuk, amig a fidesz dandaroz Magyarorszagon, addig ott rend nem lesz. A kaoszt pedig, amelyet maguk utan hagynak majd, nem lesz konnyu rendbe tenni.

  • Gay-za!
    Bagoly mondja a verebnek…
    Dakota!
    Igazad lehet Bedet illetoen!!!

  • Érdekes lenne egy nyilvànos szopàrbaj a Bede-Fazekas és a KMH között. Amit Bede -Fazekasrol tudok egyetértek vele.Az orszàg nehézségeiért az elözö kormànyokat terheli a felelöség.A 2008-as IMF kölcsönnel,annak visszafizetési feltételeivel,és a Bajnai 2009-es leszereplésével az orszàgot kényszerpàlyàra,a vàrhato ujkormànyt megoldhatatlan-vagy sulyos intézkedések elé àllitottàk-.Ha ezt tudatosan tették,megérdemlik a Bede -Fazekas àltal hasznàlt jelzöket.

  • Kedves András!
    Jó lenne tudni, h ez a „Fidesz-fan” vajon mennyi támogatást kap Magyarországról, h fényezze az Orbán-féle maffiát?
    „Természetesen” a magyar adófizetők pénzéből!

  • Tul igazsagtalan es egyoldalu a kep amely Bedevel kapcsolatos. Nem tisztem vedeni ot – nem is teszem, hiszen gyakran kuzdunk egymassal magan levelben – de van erdeme.

    -Bede ert a kulturalis programok megszervezesehez.
    -Bede vezet egy jo klubbot (parameter).
    -Bede csinal egy jo radio musort minden heten sok munkaval.

    Sokan a jelen hozzaszolok kozul a toredeket sem tettek annak amit o tett az elmult idoszakban. Amikor biralunk legyunk targyilagosak es soha ne szemelyt hanem annak cselekedeteit biraljuk.

    Nagyon sok mindenben nem ertek egyet a Bedevel. Az ertekrendunk es a demokraciarol alkotott velemenyunk nagyban kulonbozik. A radioban valo politizalas stilusaval es tartaval is leggyakrabban vitatkozom vele.

    Megjegyzes: merje mindenki vallalni a sajat nevet, ha ide ir, ha demokratanak tartja magat, biboi ertelemben.

  • Meg annyit hozzatennek, Bedenek adott a lehetosege, hogy hasonloan ahogy a canadahun-on megtette, itt is elmondja karakteres velemenyet.

  • Dénes ERÖS
    2012 december 17
    5:35 de.
    Partvonalon kívülről bekiabálni, „észt” osztani sokkalta könnyebb, mint belül!
    Az, h BFZS. néha Mo.-ra látogat és meglapogatják a vállát a most hatalmon lévők, még nem biztos, h igaza is van, az igazságot terjeszti!
    Talán ezt a Kanadában, vagy Magyarországon élők tudják a legjobban! Miért ment ki, miért nem itt él, ha olyan jó a helyzet itthon? Jöjjön! Jusson neki is abból a sok jóból, amit itthon a magyarok kapnak attól az elmebeteg diktátortól, akit ő istenít!
    Tudod, az éremnek két oldala van! Hallgattassék már meg a magyarországi magyarok véleménye is, nem csak „az” az oldal!
    Csodálkozni fogsz, ha a magyar (tárgyilagos, nem a Fidesz közeli) oldalakat olvasod! És ezt vesd őssze BFZS. szövegeivel!

    Az, meg, h Bajnai adósította el az országot, ez ordas hazugság! Orbán is elismerte a külföld előtt, h pontosan Bajnai húzta vissza az országot a csőd széléről és tette stabillá az országot! Azóta Orbán 4X-es bóvliba vitte az országot! Erről vajon miért nem beszél(tek)? A gazdaság romokban, sokkal rosszabb az embereknek, mint előtte bármikor! A s@ggnyalóknak ez a helyzet kiváló, mert őket tömik pénzzel!
    Kicsit szelektív az emlékezeted!
    Ha neked tetszik ennek az elmebeteg diktátornak az uralkodása, lelked rajta!
    Csak kéretik igazat mondani, nem hazugságot írni, mondani!
    Na, ez BFZS. bűne is!
    Zenét, meg mindenki tud válogatni, nem kell hozzá csepűrágónak lenni!

  • Amikor meghallgattam a fuggetlen redioban Vaskinak az anyazasat a bajnaival kapcsolatban, akkor elgondolkodtam, hogy ez a joemben tudja egyaktalan milyen agyament dolgokrol beszel?
    bEDE AZ APJA ES vASKI IGy EGYUTT szamomra ugy tunt, mint harom totalisan agyament beszel olyan dolgokrol amihez lovesuk sincs, de azert lokik a suket dumat, mert ok a jobboldaliak akiknek van ertekrendjuk.
    Van a loturot nekik. Demagog balfacanok.

  • Ma hallgattam a rádióműsort a http://www.am530.ca/ oldalon.
    Jóérzés volt hallgatni, az itteni megnyilvánulások után.
    További jó munkát, sok sikert az alkotóknak. Minden szombaton 4-6-ig hallható a műsor, csak ajánlani tudom minden magyarnak.

  • Dudás Ferenc

    Bede Fazekas Zsoltnak javaslom,hogy szerezze meg Tiszta lappal című könyvet,amit Bozóki András szerkesztett 1991. november 30-án.Tudni kell,hogy Bozóki a Fidesz embere,tehát nem mondható rá,hogy le akarja járatni a Fideszt.Ha elolvassa a könyvet és józan paraszt ésszel végig gondolja,rájön,hogy mennyit változott a Fidesz az akkori önmagához képest.És arra is rájön,hogy Gyurcsány Ferenc csak egy nagyot mondó kisdobos Orbán Viktorhoz képest.