Vidnyánszky, Bayer és a Lenin-fiúk
Jól elbeszélgetett Bayer Zsolt Vidnyánszky Attilával a Hír Tv-n futó Bayer-showban. Nincs annál izgalmasabb, mint amikor két ember mindenben egyetért, s ha kell, ha nem, rálicitálnak a másikra. Megtudtuk, hogy mégsem a háttérhatalom, vagy – ellentétben Vidnyánszky minapi közlésével – az Amnesty International mozgatja a lázadó diákokat, hanem a Lenin-fiúk és Szamuely katonái.
Ezt mondta Vidnyánszky Attila, vagyis, számára ilyen egyszerű a képlet, mert mindenre van magyarázat. Nem kell a dolgokat túlspilázni, okokat keresni ott, ahol nincsenek. Ha nem volnának a Lenin fiúk, és Szamuely sem küldte volna holtában a nemzetre a katonáit, akkor most a tiltakozó színművészetis diákok nem tüntetnének, hanem felállva skandálnák Vidnyánszky nevét.
Mondjuk, Bayer mondhatta volna, hogy hát nézz körül Attila, vedd már észre, hogy mi van. Mondhatta volna, de hát ő maga sem tudja, hogy hol él. Leginkább a Budai Várban él, ott lett neki egy kis ügyeskedéssel két örökbérlete. Fel is jelentette önmagát, mert nem igazán szabályos úton jutott az örökbérletekhez, de Bayert ez nem zavarja, mert állítása szerint, rajta kívül mindenki más is törvénytelenül szerzett örök időkre szóló lakhatást a Várban – ez pedig felmenti őt.
Vidnyánszky tehát jól elvan a saját kényszerképzeteivel, mívesen tud beszélni a háttérhatalomról. Fizetett firkászok is szóba kerültek, akik támogatják az egyetemet elfoglalt fiatalokat. Tuggyuk ki fizeti őket.
Volt itt minden, csak egy valami hiányzott: szembenézés a valósággal. De hát erre már jó ideje nincs szükség, Orbán Viktor vagy két évvel ezelőtt kiadta az ukázt az Ericsson új irodaépületének átadásán: a valóságot kell magunk felé hajlítani.
Más sem történik azóta Magyarországon. A helyzet most annyival nehezebb, hogy már nemcsak szélmalmok, de a Lenin fiúk és a Szamuely katonák ellen is harcolni kell.
8:20 de.
Földes!
Az (ideológiai-) igazság is mindig középen van!
Helye kell, hogy legyen a liberális- és helye kell, hogy legyen az un konzervatív- (nemzeti-) kultúrának egy nemzet (konkréten: Magyarországon) kulturális életében/oktatásában.
Minden, a másikat kirekesztőnek nincs helye.
Konszenzus kell – ha tetszik ez bárkinek, ha nem.
10:25 de.
Te jo eg, mi van azokkal az allitolagos magyarokkal???
Samuelli, Csanyi meg minf a Lenin fiuk, akik por es hamu mar egyevszazadai.
Elbesztettek a magyarok mar mind ???
Ketsegtelenmul.
S a film-muveszeti diaksagg eseten.
Hat mit jovedelmeznek a magyarok a filmjeiken????
A diakok kovetelesenek egyszeru a megoldasa.
50%-os adot vetni a szinhaz es mozi jegyeken.
Az nem csak logikus de igazsagos megoldas is.
1:16 du.
mivel nem ismerem egyik delinkvenst sem, a leírtak és olvasataim alapján azt mondom: az USA-ban is ugyanolyan, mint bárhol máshol, pénz beszél kutya ugat, és az elméletek az elméletekről
1:29 du.
Tehnal, u.n. idoleges valasztasok voltak nehany videki helyeken magyarorszagon.
Nind a Fidesz-es palyazok helyett a fuggetlenek sikereskedtek.
Igen , nem nagy jelentosegu estek voltak azok, de lenne az jele a „veg kezdetenek”?
S nem „ellenzeki partok” tagjai, hanem mind „fuggetlenek” sikereskedtek, ill. a szavazok va;asztasai hangosan lett kifejezve.
Az emberi termeszet hogy idovel mindent megunnak.
Meg a szerelemnek is van am vege!
2:33 du.
Hja azok a fókabőrbe öltözött rettenetes Lenin fiúk,
akiknél ott a bűvös erejű elefántcsont-gyűrű.
Úgytartja a mondás, hogy akik az orrukban viselik azt,
védve vannak a könyvügynökök támadásaitól.
/Karinthy után, nem szószerint, mert már rég olvastam.Hát mivok én, antikvárium, vagy mifene? Kalendárium? /
4:41 du.
Ferenc! Most vegre valamiben egyetertek magaval!
Ha egyensuly kell legyen és kozepre kell állni, akkor o1g adja vissza az elrabolt mediakat es tobbet az egyensulyhoz, a kulturaban es az oktatasban is!
Rugjak mi Mingyászkint es engedjek vissza a demokratikusan megvalasztottakat!
Maskulonben az egesz o1g-rendszer alapjat meg lehet, meg kell donteni!
Tudomanyosan,Jatekelmeleti modszerekkel, logikaval szukseges lepni!
Nem szabad , – TILOS DEMOKRATIKUS MODON KUZDENI O1G-vel szemben, mert a jatekelmelet kimondja, hogy ilyen esetben mindig ő nyer, mert nemtisztan jatszik!
A demokratikus szabalyokat betartok sohasem nyerhetnek vele szemben, mert o mindig kibujik a szabalyok alol, azok csak minket kotnek!
Szoljanak minden demokratikus ellenzeki partnak es vezetoiknek! Vegyek fel a kapcsolatot jatekelmeleti matematikusokkal! Olvassak el Puskas, Mérő es masok szakirodalmat!
A jatekelmelet megmondja, mit kell csinalni o1g-ékkel!
5:27 du.
Hát bizony még 10 év után is 80%-os libernyák véleményterror van kishazánkban. Ez igazán tűrhetetlen egy ilyen ragyogó nemzethy szocializmusban, mint amit fáradtságos munkával építenek szorgalmas fiaink! Meg is mondta ifj. Lomnici Zoltán “alkotmányjogász” , hogy Magyarországon még mindig ellenzékben van a Fidesz. 🙂
https://nepszava.us/ha-a-fidesz-meg-mindig-ellenzekben-van-milyen-lesz-az-amikor-mar-nem-lesz-ellenzekben/
6:46 de.
az örök hála (h.sz.)
” Vidnyánszky Attila, úgy látszik, már nem emlékszik arra, mennyi mindent köszönhet ennek a „liberális bagázsnak.”
Pedig nélkülük valószínűleg sosem tudott volna kitörni a beregszászi nyomorból. Nézzünk vissza kicsit a múltba.
1992-ben alapított beregszászi Illyés Gyula Magyar Nemzeti Színház elképesztően nyomorúságos körülmények között működött.
A magyar színházi szakma országos segélyakciót indított 2005-ben Vidnyánszky társulatának megmentéséért.
A beregszászi magyar színház épületének befejezéséért és a társulat megsegítéséért elindított nagyszabású segélyakcióhoz több mint 21 magyarországi színház csatlakozott. A szervezés kezdeményezője a Független Magyar Művészeti Alapítvány volt, az élén olyan „libernyákokkal”, mint Jancsó Miklós és Böjte József filmrendező, valamint a szintén „libernyák” publicista, Bodor Pál.
Nyílt levélben kérték a Magyarországon dolgozó művészeket, hogy lépjenek fel gálaműsorokban, a színházak pedig fogadják be a beregszászi társulatot vendégjátékokra. A színházak közül több is egy saját előadásának teljes bevételét ajánlotta fel. A budapesti Vígszínház mintegy másfél millió forintot utalt át a Beregszászi Illyés Gyula Magyar Nemzeti Színház romos épületének felújítására.
Legalább tizenkétmillió forint gyűlt össze a húsznál is több esemény során a libernyákoknak köszönhetően.
Márta István, az Új Színház direktora felajánlotta, hogy beregszászi társulatunknak akár a felét is leszerződtetné.
Nem csak az Új Színház állt előtte nyitva, segítő kezet nyújtott neki az elkötelezetten baloldali Szinetár Miklós is, a nemzetközi karrierje tán sosem indult volna be, vagy sokkal nehezebben, ha Szintetár Miklós, a Magyar Állami Operaház akkori főigazgatója nem figyel fel rá, és nem csinál belőle vezető rendezőt az Operaházban.
Az első Gyurcsány-kormány idején – magas állami díjban részesült, a Magyar Köztársasági Ezüst Érdemkereszttel tüntették ki. Két évvel később pedig kinevezték a debreceni Csokonai Színház igazgatójának. Érdemes aláhúzni: akkor is balliberális kormányzás volt.
Az utóbbi hetekben, ahol csak tehette, szidalmazta az SZFE-t, ahol szerinte a tanítás színvonala rendkívül alacsony.
Milyen érdekes a „kommunista ráhatás” a rendszerváltás utáni években még egyáltalán nem tűnt fel neki, sőt egy riportban azt mondja:
„Elindultam a Beregszász melletti falvakba színészeket toborozni, ki is választottam néhány tehetséges fiatalt. Belőlük alakult meg az első kijevi magyar színészosztály. Segédtanárként tanítottam őket. Mivel a diákjaimnak anyanyelvi oktatásra volt szükségük, felvettem a kapcsolatot a budapesti színművészeti főiskolával. Babarczy László, az akkori rektor készségesen segített: az osztályom három szemesztert itt végezhetett.”
Utólag tehát akár azt is kérdezhetnénk Vidnyánszkytól: ha az a „liberális és kommunista bagázs” nem segített volna nekik a színművészetin, ki tanította volna meg magyarul a színészeit? Hol lennének ma? A tanáraik egyike nem mellesleg Szinetár Miklós volt.
A komcsizással amúgy is óvatosabban kellene bánnia Vidnyánszkynak, aki az Echo TV Arcképek című műsorában 2015 januárjában nyíltan beszélt az édesapjáról is:
„Apám kommunista volt, párttag. Intézményvezetőként nagyon kevesen tudták megúszni, hogy ne legyenek a kommunista párt tagjai. Azt hiszem, hitt is a rendszerben, az összes hazugságával együtt. Apám a párt parancsára fölírta, hogy kik járnak betlehemezni a faluban, aztán hogy jelentette-e, azt nem tudom.”
Ha Vidnyánszky ennyire megértő és megbocsátó az édesapjával – és legyen is az! –, akkor viszont mi a fenét kommunistázik itt nekünk?
update: a hozzászólás egy hvg-és cikk alatt volt, de Sándor Zsuzsa 168 órás írásából idézték. „
9:40 de.
Bendegúz uram jól mongya, hogy:
” Te jó ég! …Szamuely, Csányi[?] és a Lenin-fiúk por és hamu már egy évszázada…”
És mégis, a fotón szereplő két csökött agyúnak azt a paranoiás zavart elméjét, mint kísértet járja be s még mindig üldözve érzik tőlük magukat… Pedig az a „kísértet” – ti. M.K. – is már majd 150 éve alulról szagolja az ibolyát, illetve a vörösszegfűt… Mit árthat még ő ennek a két mániákus miniszterelnöki gorillának… ?
.
Kárpát legalja Widnyánszky+Bayor:
https://karpataljalap.net/2013/06/07/uldozesi-mania
9:56 de.
Lédy Schumacker
Kárpát legalja, nemmondom, jó! 😀
Csak nem >a medence< alján egybegyűlt szennyiszapra gondol ?
Đ
11:04 de.
Bendeguz79
2020 szeptember 14
10:25 de.
„Hat mit jovedelmeznek a magyarok a filmjeiken????”
Igazad van, semmit, az csak a kedvezményezett alkotóknak jövedelmez, akik a díjak átvételekor még a magyar származásukat is letagadják!
„A diakok kovetelesenek egyszeru a megoldasa.
50%-os adot vetni a szinhaz es mozi jegyeken.
Az nem csak logikus de igazsagos megoldas is.”
Sőt, jó nyugati mintára piac- és nem államfüggővé kell tenni még a kultúrát és a nem közjólétet szolgáló oktatást is! A saját pénzén mindenki azt tanulhasson és úgy amire vágyik! Jó pénzért meg lehessen kívánni a tanulni valót és még a tanárokat is, ha mutogatható diploma is KELL! Mellesleg sok nyugati világsztárnak(és magyar Latinovicsoknak) még előképzettség nélkül is bőven elég volt a tehetség, a mai napig nem kérnek papirt Tőlük, ha bőséges profittal bizonyítanak! Az csak legyen plusz, ha az állam plecsnikkel és nagyvalagrendekkel is megtoldja a hálanyílvánítást! Sőt, még a hivatásos kritikusokat is be kéne tiltani, a közönség döntse el hogy, megérte-e a belépőjegy az árát! 😀
7:05 du.
ORSOS ‘
Legutolso mondatad kobe kellen vesni ottan!!!!!
S a kepessegen tett mejegyzese is tagadhatatlan !!!
Persze vannak ottan is akik jovedelmeznek mindenen, s nem csak a nehany filmjeiken.
Persze a „nyelv” ami teszi ertektelenne filmjeiket es muveszeteiteiket a hatarokon tul.
Az olaszok sokkal ugyesebbek, keszitik a „spagetti cowboy” filmeket angolul.
De vajon miert a dolgozo-nep lenne kotelezve fizetni mindenert????
Hajlando lenne valaszolni arra ??????
5:00 de.
Nem hiszem, hogy sokat nyom a latban a szerény véleményem, de folyamatosan csalódnom kell Föld S úrban. Pedig a hajdani Metro újság-beli képe alapján mindig is szimpatikusnak gondoltam.
Hány művész meg híresség (és sokan mások) vette meg a rendszerváltáskor a lakását kvázi fillérekért, csak mert benne lakott? Amit ugye anno a magyar állam sajátított ki az ötvenes években? Minden lakberendezési magazinban azzal kezdődik a legtöbb riport, hogy a lakást az „ötvenes években választották le” (esetleg valamelyik Eszterházy-palota vasalószobájából), és kiutalták az igénylőknek.
Oké, Bayernek nem a két körme kopott érte, de hány „libernyákról” mondható el ugyanez? Megint a „mi kutyánk kölyke” szindróma: amíg valami gyűlölt arisztokratától vették el a lakást, és esetleg szétosztották a hajdani cselédek és az új igénylők között, az rendben. Az is rendben, ahogy kiprivatizálták. Ami kiüti a biztosítékot a t. szerzőnél az, hogy az ellenoldali párthoz tartozik-e ma, aki megvette a kilencvenes években?
(Különben meg másoknak létkérdés lenne ma a lakás és lakhatás -akik a Kádár-korban soha nem éltek az utcára kerülés árnyékában!-, de ők alig-alig férnek bele egy újságíró látókörébe, nyilván ….) Ennyit ér a cikk többi része is.
Amíg a ballib oldal kultúrpápái nevezték ki az embereiket a vezető pozíciókba, addig rendben volt? Annyi volt a különbség, hogy akkor csillogó tornadresszben, most meg székely gazda ingben vonaglanak a modern drámákban a színpadon. Minden tiszteletem mellett, amit a színművészetisek megérdemelnek, mégis visszatetsző, ahogy most elkezdtek forradalmárkodni. Mert nem most kellett volna kezdeni, illetve megint csak egy szűk kör érdekeiről van szó.
1:02 du.
Bendeguz79
2020 szeptember 15
7:05 du.
„De vajon miert a dolgozo-nep lenne kotelezve fizetni mindenert????”
Már a 2007-2013 alatt uralkodó Simor András nevű Magyar Nemzeti Bank elnök szigorúan kinyílvánította hogy, „nincs ingyenebéd!”, oszt mégis van, ami szociális rászorulók esetére felettébb jogos lenne, de azt sajnos mégis leginkább a jó egzisztenciában dúskáló méltatlanok kapják meg!
1:16 du.
Bendeguz79
2020 szeptember 15
7:05 du.
Az olaszoknak is voltak anno csodálatos művészi filmjeik, de mióta sajnos tisztán üzleti alapokra helyezték náluk a film gyártást nagyobb igény lett a „makaróni westernekre” mint Fellinikre, Antonionikra, Zefirellikre! Valószínű nálunk sem termettek volna Oszkár díjas filmek, ha az állam teljesen kiszáll a meccénáskodásból!
2:06 du.
Besancon
2020 szeptember 15
6:46 de.
„Ha egy életre szóló gyűlölőt akarsz szerezni magadnak,
segítsed ki az illetőt ha nagy bajba került.”
/Murfi, nem szó szerint me’ rég olvastam/
2:09 du.
hazai lámpa
2020 szeptember 16
5:00 de.
Az BIZTOS hogy szerénynek szerénytelenkedett véleményed itten nem sokat nyom a latban, mégha tele is köpködöd az oldalt mint döglégy a kinntfelejtett oldalast.
Horthysta áltörténészek véleménye semmis, bármiről is fecsegjenek.
9:07 de.
Geyza
2020 szeptember 16
2:06 du.
Besancon
2020 szeptember 15
6:46 de.
“Ha egy életre szóló gyűlölőt akarsz szerezni magadnak,
segítsed ki az illetőt ha nagy bajba került.”
————————-
Ez bizony így van, eddigi életem során már tapasztaltam hasonlót! Épp azért hoztam ide azt a idézetet Sándor Zsuzsa (nyugalmazott bíró) 168-óra -beli írásából, mert felteszem, sokan nem ismerik ilyen részletességgel, többek között én sem tudtam, csak amit a nagyközönség számára az életrajzában megjelentetett. Számomra V. ez idáig nem volt egy meghatározó figura – gyanítom ezután sem lesz!
10:05 de.
Orsós Elemér
2020 szeptember 16
1:16 du.
Elemér, a legnagyobbat ne hagyd ki:
Luchino Visconti (Milano hercege) Götterdämmerung +++
1:19 du.
Orsós Elemér
11,04 1,02 és 1,06
Igazad van. Az amerikai kultúra, művészet így a film is kizárólag ” k a s s z a s i k e r ” kérdése…
Ha ott valakinek van rá némi fölös tőkéje, az akár már filmművésznek is elmegy – akár még rendezhet is… Bengegúz79 7,05-ös kioktató, fölényes példabeszéde is tulképp’ ennek a be nem vallott beismerése. 😀
Ami pedig a nyelvet, mint floridai cowboyunk szerint az üzleti siker titkát illeti a magyar beszéd már évtizedeken belül kihalna a cinematografika világából…
1:39 du.
O1G…
Amit ön vizionál az erőszakos- (fegyveres-) forradalom – parlamenti forradalom helyett amivel Orbán került hatalomba.
Fegyveres forradalmat még az „ördögtől való” orbáni-ner megdöntésére sem akarhat senki, mert az polgárháború lenne ami sok ember halálát okozná. Esetleg ön is meghalna.
Ne felejtse: A magyar népesség min. fele támogatja Orbánt.
3:52 du.
Cukihara
2020 szeptember 17
1:19 du.
Azzé az egész istenverte Világ még mindig inkább néz amerikai filmet mint oroszt.Vagy neaggy’isten kínait…
3:53 du.
Ferenct
2020 szeptember 17
1:39 du.
NE hazudozzál.
9:45 du.
„A budapesti, Dankó utcai intézményeinél akarta leszerelni a szolgáltató a gázórákat.
A gázszolgáltató munkatársai megpróbálták leszerelni a gázórákat csütörtökön az Iványi Gábor által vezetett Magyar Evangéliumi Testvérközösség (MET) budapesti, Dankó utcai intézményeinél – írja a Magyar Hang.
Ónodi István gazdasági igazgató a lapnak elmondta, reggel jelentek meg a szakemberek, hogy leszereljék a két gázórát. Ezt megakadályozták, ekkor viszont az utcáról akarták elzárni a gázt, de ezt sem engedték. Jelenleg önkéntesek őrzik a helyszínt.
A Dankó utcai két intézménynek 30 millió forintos gáztartozása van, azonban az állam azonban jóval többel tartozik nekik. Most közösségi gyűjtés indult a megsegítésükre.
„Ez nem kereszténység”, hanem „pogányság és mohó önzés” – foglalja össze a jelenlegi hatalom karakterét az egykor Orbán Viktor gyermekeit is megkeresztelő lelkész. Nem tudja még, miként tömik be a pénzügyi űrt, amelyet az okoz, hogy a kormány elvett 95 millió forintot egyháza, az Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség rászoruló fiatalokat befogadó iskoláitól.
https://hvg.hu/itthon/20200917_Ivanyi_Gabor_gazora
2:09 de.
Kedve
Geyza
3: 52
Jómagam is pont erre helyeztem hangsúlyt, amire te és Bendúr is, hogy az amerikai művészet mércéje csak a . k a s s z a s i k e r . Látod, hogy mennyire egyezünk…? – Egyébként úgy általában, mert nemcsak a filmere gondolok…
Megjegyezni kívánom, hogy felhozott példáid túl egyoldalúak. Elfelejtetted megemlíteni – fontossági sorrend nélkül – az angol, a francia, vagy legalább az olasz filmművészet világra szóló „alkotásait”.
Mindez nem azt jelenti, hogy én nem szívesen nézek meg egy-egy ritka, valóban jóra sikeredett, társadalmi problémákat is taglaló filmjüket, mint a Keresztapa trilógiát is, vagy Chaplin Modern idők-jét…
A te logikád viszont tökéletes egyezést mutat [a szted’ hazudós] Ferenct 17/1:39 utsó’ mondatának eszmei töltetével, miszerint egy eszmei, vagy művészi tartalom értékét csakis és kizárólag a befogadó közeg mérete nagysága, ill. a lábukkal szavazók száma fejezi ki.
A kiváló magyarságú Bende Gúz – írhattam volna Ben Húr-t is – pedig a már-már az ő echte fölényeskedő, majdhogynem übermensch jenki logikája szerint, a magyar filmművészet hátrányát a nyelvében véli megítélni, és azzal dicséri az úgymond „spagetti cowboy” (ez viszont jó 😀 ) – filmeket, hogy azok legalább angolul születtek… Holott Bud Spencer és Terence Hill western, zsaru és bűnözőfigura utánérzései éppen és pontosan a legtipikusabb, h a m i s . USA-r o m a n t i k á t . tűzik a gúny, az irónia kegyetlenül hegyes lándzsahegyére…- Mint ahogy a mi Rejtőnk sem leírta, illetve ábrázolta az idegenlégiót, avagy a fegyveres világ, a fakabát szellemét hanem a humor eszközével leplezte le éppen azt.
– Dehát Heltaival, ezt éppen „tenéked magyarázzam?”.
Üdvözöllik :
Szélső-ballik
CukiharaJakumó
2:21 de.
Szandi
Mandi
9:45
Észbontó, hogy
még ma is egy
pogánydiktátor
mi rombolásra
képes.
6:38 de.
Ferenct
2020 szeptember 17
1:39 du.
O1G…
Ne felejtse: A magyar népesség min. fele támogatja Orbánt.
———————————–
Véleménye első felével még akár egyet is lehet/ne érteni, már ami a forradalmak kimenetelét illeti.
De mire alapozza az utolsó mondatában tett megállapítását? Nem tudom, a „népesség” alatt konkrétan kiket ért, felteszem a szavazó korú, és arra jogosult magyar állampolgárokat, ez esetben kb 8.312 mill. emberről beszélünk. A legutóbbi (2018-as) választásokon, ebből mindössze 2.824 választó szavazott bizalmat a Fidesznek ( a „körítéssel” együtt) – 2.870 pedig az ellenzéki pártokra voksolt. Ez eddig nagyjából fele -fele, a harmadik hányad azaz 2.617 jogosult viszont nem szavazott. Tehát a véleménynyilvánítás céljából megjelent 5.694 mill. polgárnak kicsit kevesebb mint a fele szavazott a Fideszre, holott az a bizonyos harmadik hányad is az Ön által említett „népesség” részét képezi!
Kissé elnagyolt számításon alapul tehát az a megállapítása, hogy kb 8.3 millióból 2.8 mill. Fidesz szavazat az a népesség felének a támogatását jelentené ! Így együtt a fenti három halmaz teszi ki a „népességet” amelyből egy halmaz a Fideszé! Az időközönként mért közvélemény kutatási adatok mutatnak olykor 2-3 százaléknyi változást valamelyik irányba – bár, ahány kutató annyiféle százalék – de ez idáig még egyikük sem mért olyat, hogy a Fideszt, azaz Orbánt a teljes népesség körében 50% azaz min. 4.150 mill. szavazó támogatná, ez lenne ugyanis az Ön által hivatkozott, népesség fele!
Lehet, hogy én tévedek – ez esetben látványosan – de nekem a számok (NVB) alapján ez jön le!
7:25 de.
“Ez nem kereszténység”, hanem “pogányság és mohó önzés” – foglalja össze a jelenlegi hatalom karakterét az egykor Orbán Viktor gyermekeit is megkeresztelő lelkész. ”
———————————–
Iványi G. túl jó hiszemű – ez már rég nem „mohó önzés” azt hiszem az más kategória, ez piti módon előadott tömény gazemberség, melyről Orbán úgy gondolja, még ezt is megteheti, ha személyes oka van rá! Az hogy jogtipró, már senkit meg nem lep – így értelmezi a jogot egy „befejezetlen jogász” aki azt vallja, hogy jog az, amit én akarok, magamra szabok mindent – de ez az embertelen, gonosz húzás mely nyilvánvalóan nem az anyagiakon alapul részéről, hisz a milliárdos „ügyleteihez ” képest lepkesúly amit ezektől az igazán rászorultaktól elvesz – nem más mint a gyevi bíró mélyen kicsinyes betartása! Nem érdekli hányan sínylik meg, csak hogy Iványin üthessen ! Undorító és mélyen megvetendőek a cselekedetei, de érdekelne vajon meddig mehet el, mikor dönt úgy a nagyérdemű, hogy eddig és nem tovább?
Lassan már minden rászorulót, nyomorult kiszolgáltatottat a lakosság jó indulatára utalnak, meddig lehet még ezt csinálni – mert mi van ha a civil segítség is előbb utóbb kifullad, elapad? Tapasztalat, hogy általában azok segítenek, akiknek maguknak is kevés van – őszinte tisztelet a kivételeknek, de ez csak nem lehet a megoldás? Vagy igen?
2:26 du.
az miért tiltott gyümölcs, ha leírom mik voltak a kedvenc filmjeim?
8:56 de.
Besancon
Az ellenzéki pártok (vélt) alapvetése, hogy a magyar választóknak kb egyik fele az ellenzékre, a másik a „ner-re” szavaz. 2022-ben kiderül.
8:57 de.
Géza
Továbbra is egy bites vagy, valszeg így fogsz meghalni.
De azért jobbulást!
10:25 de.
Ferenct
2020 szeptember 19
8:56 de.
Na, idesüss:
https://hang.hu/publicisztika/2020/09/15/megszallas-es-ellenallas/?fbclid=IwAR1d9BLfuTbPO9bJ4xY4auDUmFdo11-i_4bduADy2JRLlUsBUwyPgAOYkMA&utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_202009
És még csodálkozik Puzsér hogy, mindkét oldal útálja, amikor 50-50 arányban igazságosan mindkettőt rendesen kiosztja! 😀 (Szar lehet nekik hogy, egyik sem tudja magához édesgetni, mert jó megmondóemberük lehetne! 😀 )
4:22 du.
Rodeo11
2020 szeptember 18
2:26 du.
az miért tiltott gyümölcs, ha leírom mik voltak a kedvenc filmjeim?
——————-
Szerintem itt, ez alatt a cikk alatt leírhatod – nem hiszem, hogy Chistophernek különösebb kifogása lenne, hátha rajtam kívül is érdekel többeket !😀
3:17 de.
Rodeo11:
„az miért tiltott gyümölcs, ha leírom mik voltak a kedvenc filmjeim?”
No jó, megpróbálom én, hátha nekem sikerül.
Gyakorlatilag jóideje (amióta nem kell a gyerekekkel gyerekfilmekre mennem) nemigen járok moziba, amit megnézek, azt az általában interneten nézem meg; így aztán gyakorlatilag csak szinte csak ősrégi filmeket nézek.
A konkrét filmek helyett a rendezők:
Első helyen Bunuel, köztük olyan elfelejtett „rossz” filmjei is, mint Él, az El Gran Cavalera, a l’Age d’Or, a Land without Bread, Nazarin és persze az ismertebb „újak” mint pl. a Tejút, A szabadság fantomja, A vágy titokzatos tárgya, A burzsoáza diszkrét bája, Tristana, stb.
Második hely: Ingrmar Bergman, szinte-szinte minden.
Utána Fellini, Pasolini, Bertolluci, Wajda (néhány filmje), Jancsó (néhány filmje) Martin Scorsese (egy-két filmje), általában a csehek, Tarkovszkij (egy-két filmje), Mihalkov (csak az „Etüdök gépzongorára” és az Oblomov), stb.
Mindent összevetve úgy tűnik, elég „konzervatív” az ízlésem – írhatnám, de nem írom, mert a NER-führer épp úgy tönkreteszi a magyar nyelvet (is), mint anno a hitleráj is egy időre hazavágta a németet, s bizonyos magyar szavakat és kifejezéseket normális és tisztességes magyarul beszélő ember egy ideig valószínűleg nem fog használni.
6:49 de.
Ferenct
2020 szeptember 19
8:57 de.
Igen, ti nácik meg egyébb diktatúra-pártiak
mindig azt képzelitek hogy nálatok van a Bölcsek Köve.
Pedig nem.Mondjak példákat?Szteem felesleges úgysem fognád fel