Ki fogják siklatni Orbán gyorsvonatát

2011 december 30 9:42 de.45 hozzászólás

Egyelőre nem lehet tudni, hogy végül kik döntik be Orbán Viktor miniszterelnökségét. Lehet, hogy éppen az MTVA előtt 20 napja éhségsztrájkoló Nagy Navarro Balázs és Szávuly Aranka, vagy a tévé székház előtt egy jó erős rúgással kordont döntő 65 éves Lendvai Ildikó? Esetleg azok a civilek és ellenzéki politikusok akik 2012 január 2-án úgy köszöntik be az új esztendőt, hogy az Állami Operaházba tervezett, 13 millió forintba kerülő fideszes-alkotmányt ünneplő produkció idején utcán tüntetnek a rendszer ellen? Vagy talán az IMF-EU páros, illetve Hillary Clinton amerikai külügyminiszter üti be az utolsó szöget Orbán politikai koporsójába, amikor a magyar kormányfő elvárásai ellenére, nem folytat semmilyen tárgyalást január elején egy új hitelmegállaposáról és – mint ahogy Róna Péter közgazdász írta – hagyja, hogy a piacok „szétszedjék Magyarországot.”

Kéri László politológus az ATV Egyenes Beszéd című műsorában beszélgetett egy fél órán keresztül Kálmán Olgával és az általában joviális elemző a megszokott hangulatához képest borúlátóan, keserűen és csalódottan kezdte el az interjút. „Nekem sokkal sötétebb sejtelmeim vannak, így 2011 december végén mint voltak akár a nyáron”–mondta Kéri, aki szerint a Fidesz politikusai „radikálisan félre tolják mindazt, amit ez a húsz év nagy nehezen megteremtett.”

Kéri rámutatott arra a nyugati demokráciákban egészen példátlan szituációra, hogy a karácsony előtti napokban a kormánytöbbség úgy nyom le a parlament torkán kb. két tucat törvényt, hogy közvetlen a szavazás előtt jónéhánynak még címe, iktatószáma, szerzője és tartalma sincs. Tehát a Fidesz-KDNP képviselők mint a teljesen eszement birkák nyomogatják az igen gombot felső utasításra, és teszik ezt anélkül, hogy átolvasták volna az adott törvényt. Pedig éppen karácsony előtt szavaztak olyan, Magyarország jövőjét hosszú távon befolyásoló törvényekről mint például az új választási rendszer, az önkormányzati törvény, a nyugdíj-törvények, vagy éppen a költségvetés.

„Talán rosszhiszemű feltételezés, hogy nagyon is tudták, hogy mit csinálnak és azért tolták ide az év végére ezt a végtelen mennyiségű javaslatot, hogy ne lehessen látni mögötte a lényeget. Eljutottunk oda, hogy ezt is fásultan viseli mindenki. Aki bent ül ellenzékként tehetetlenül az is, aki hírt ad erről, az is, aki csinálja, az is. Nem hittem volna, hogy ez a húsz éves magyar demokrácia el jut az alapvető intézményében arra a szintre, ahol a káosz rémséges”–jegyezte Kéri az ATV-ben.

A veterán politológus szerint ami az Országgyűlésben folyik az már egy síralmas paradé, mely ellen az ellenzéki pártok együtt is és külön-külön is teljesen tehetetlenek. „Most keseredtem el igazán, az utolsó két hétben. Nem hittem volna, hogy a parlamenti működést el lehet olyan határ területekig vinni, ahol már önmaga paródiaként funkcionál. A kivételes működési szabályok napi-szintűvé válnak, hogy összeülhet úgy a parlament – ez december 20. körül volt – hogy, szerdán nem tudták megmondani, csütörtökön miről ülnek össze, mert még nem dőlt el a házbizottsági ülésen. Kormányzati tisztviselők az nap még nem tudják megmondani, hogy mi lesz saját javaslatuk sorsa. Ebben a játéktérben az ellenzék mindegyik pártja a tehetetlenségre tért ki”–mondta Kéri László.

Kéri – aki közelről ismeri Orbán Viktort – elmondta, hogy a kormányfő abszolút a pillanat embere. Még akkor is azt deklarálja, hogy csatát nyert, amikor nem is voltak harcoló felek. A politológus szerint Orbán 23 éves pályafutása alatt aligha az önkorlátozásáról volt híres.

Az viszont nem biztos, hogy találunk könnyedén Orbánnal és kormányával kapcsolatos akkurátus történelmi analógiákat. Kéri szerint az Orbán-kurzus eltér a Bethlen István nevével fémjelzett konszolidációtól, a Gömbös Gyula-féle radikalizációtól és a Kádár-rendszerhez sem lehet igazán hasonlítani. Ráadásul a kortárs Európában sem találunk ilyen alakzatot, mint amilyen az orbáni Magyarország. „Nem akarják naponta megerőszakolni a gazdaság működőképességeinek alapelveit”–mondta Kéri a többi európai országról.

A politológus szerint Orbán soha sem kapott jelenlegi politikájára kétharmados felhatalmazása. „Úgy döntöttünk, hogy ez a húsz év nekünk nem kell, mert a történelem velük kezdődik. És mi lesz a történet? Majd megtudjátok ha csöndben vagytok és jól viselkedtek. Na, de ha nem leszünk csöndben és nem fogunk jól viselkedni, akkor mi lesz? Akkor majd érvényesítjük azokkal szemben ennek az új strukturának az erelyét, akikkel nem lehet megegyezni”–válaszolta Kéri Kálmán Olga kérdésére.

Kéri szerint van a Fideszben egy tucatnyi olyan ember aki karakteres, viszonylag áttekinthető értékrend szerint politizál. Ilyen többek között Varga Mihály, Pokorni Zoltán, Navracsics Tibor és még néhány polgármester. „Azt nem értem én 2011 december utolsó napjaiban, hogy ők hogy mennek haza? Hogyan viselte a Fideszen belüli politikai elitből az a csoport ezt az utolsó néhány hónapot, ezt a szégyenteljes tettet, amit műveltek a parlamenttel, a kormányzással? Otthon magában, hogy számol el és ezt meddig viseli. Hiszen ő is ennek az érának a szereplője”–jegyzi Kéri az Orbán-rendszer kollaboránsairól.

De az elemző szerint már látható egy fajta repedés és ez elsősorban azokkal a jobboldali szakértelmiségiekkel kezdődik, akik most már nem akarják nevüket adni Orbán politikájához. Bár ezek az emberek egykor Orbán rajongói voltak, most már távolodnak a kormányfőtől.

Van abban az ötletben némi romantika, hogy a civilek és az ellenzéki pártok összefogása révén buktatják meg Orbán Viktort, de nagyobb annak a valószínűsége, hogy a fideszes gazdaságpolitika, az IMF tárgyalások kudarca kényszeríti a távozásra Orbánt. Bokros Lajos egykori pénzügyminiszter, jelenleg konzervatív Európai Parlamenti (EP) képviselő szerint 1995-höz képest most olyan értelemben sokkal rosszabb a helyzet, hogy a nagyobb belföldi és külföldi gazdasági elvárásokhoz képest Magyarország tragikusan rosszul teljesít. A 2,5 százalékos hiánycél biztosan tarthatatlan és – ami az ország számára katasztrofális lesz – most már csak jóval magasab kamat felárral lehet Magyarországot finanszírozni, ha még egyáltalán lehet. Ugyanis külföldi nyugdíjpénztárak ebben jelentős szerepet játszanak, de a bóvli besorolás nem csak, hogy elriaszt rengeteg befektetőt, hanem a külföldi állami szabályozások miatt, nemigen vehetnek bóvli állampapírokat ottani nyugdíj-alapok. Igy tehát 2012-ben a Fidesz legönérzetesebb támogatóit is példanélküli csalódás és sokk érheti, ahogyan a jobboldal hihetetlen tempóval a vesztébe rohan.

45 hozzászólás

  • Nagyon jó az irás!Nekünk itthon élőknek mindegy hogy ki dönti,zavarja el csak már ott tartanánk.Még az utolsó napokban gyorsszalaggon gyártott törvényekkel is még utolsót rugnak a forintba,utolsó koporsószöget üttik bele a Magyar Köztársaságba!ez a hiteltelen nagy fülke forradalmárnak semmisem drága!Ma reggel is hirrádióba/M’1/ az mondta hogy ,, nem húsbavágó,hogy a kormány egy újabb hitelkeretről állapodjon meg”Neki nem húsbavágó,mert van mit a tejbe apritanija,a munkanélkül szerzett milliárdjaiból,de a szegény ember,nyugdijas ,aki nem tudja fizetni a devizahitelét,rezsijét,gyógyszerét,s az általa bevezetett ezernyi adó féleségeket annak husbavágó!Annyira kilátástalan a helyzetünk,helyzetük hogy sokkan éhen halnak,megfagynak,öngyilkosok lesznek,sziven szúrják magukat stb.Felháboritó,gyalázat amit ezek hatalmon vannak amit müvelnek!!!!!!Ennek a kormánynak azhonnal távoznia kell,v. azonnali távozásra kell kényszeriteni!!!!!!!Ez nem lehet senkinek hagyni!!!!!!

  • Lökös elvtársnö…

    Orbán marad a helyén, még nagyon sokáig. De ha struccot akar játszani, akkor nyugodtan olvasgassa továbbra is a kanadai magyar hírlapot, és hagyja magát hülyíteni.
    Jó szórakozást…!

  • Nemes

    persze, hogy marad a helyen, csak nem ulve, hanem logva!

  • Tisztelt Nemes Csaba!Mi a baja önnek a Kanadai Magyar Hirlappal?Azért mert hitelesen tájékoztatt?Az aki az ön szavát ismétlem hagyja magát hülyiteni az éppn Ön az?Amit ott leirtam amennyiben az anyaországban él,még a Hir-Tv-ék is közölték!Abban igazat adok önnek hogy sokáig akar maradni a helyén ,hiszen minden általuk hozott törvényekkel ezt akarja ill. a januárban életben lévő fidesz alkotmányban is!foggal körömmel ragaszkodik a nehezen ,átveréssel megszerzett hatalmához,hisz a királyságát épiti,megszüntetve a Magyar Köztársaságot!Remélem hogy az emberek,a nép minél hamarább dönt és elzavarja!Ez a kormány az esküjét,igéretét szegte meg!S elég volt!!!!!!!Azt nem tudom hogy önt hogy kell szólitanom,mi a szélsősségesek megszólitása!Kivánok magának Békés Új Évet!!!!

  • Tisztelt Libas Misi!Én nem kivánok neki rosszat csak annyit hogy amit a szegény emberek ellen vétet azért bünhődjön,s minden eddigi nem mint ember és hanem politikus szerzett jövedelmével tételesen elszámoltatni,necsak az ellenzéket,hanem őt és az eskütszegő társai is számoljon el!!!!!

  • Kovács Árpád

    „”2MTVA előtt 20 napja éhségsztrájkoló Nagy Navarro Balázs és Szávuly Aranka, vagy a tévé székház előtt egy jó erős rúgással kordont döntő 65 éves Lendvai Ildikó?”” -kevesek hozzá…gazdasági politikai spekulánsok(mszp és láncos kutyái és a nyugati szövetségesei)nyomást gyakorolnak hazánkra csődbe sodrásán ügyködnek.Orbán mellett az szavazók kiállnak ,nép akaratát semmiféle nagy hatalom nem döntheti meg.Mszp-lmp-dk már megmutatta nem tudnak kormányozni,imf-nek érdeke hogy Fidesz maradjon kormányon kell nekik az adósság visszafizetése .Orbán marad a helyén ,libás 2011-ben jó kender termés volt ,nektek fonják a kötelet ,,megkapod munkaérdemrend államilag felfüggesztett 30cm magasra fokozatát.

  • Kovács Árpád

    Hej a kádári mszmp-mszp-lmp pribékek nagyon lesik a puccsot ,de kit fegyverez fel a nyugat erre? Vagy Irakot játszik hazánkkal, mindent lebombáz?vagy felbérelt vörös kémekkel Orbánt meggyilkoltatják?- minden elképzelhető ,ez a nyugati szabad világ ,amelyik ország nem úgy táncol ahogyan a klintonné nagysádéknak tetszik ott puccsot robbantana ki.

  • Kedves Lökös elvtársnö….?

    Van Önnek fogalma arról, hogy mi az a „szélsöséges”…? Persze ha libás testvér-elvtárs gügyörészéseire céloz, akkor többé-kevéssé egyetértünk.

  • Kovács Árpád

    Megsebzett ünnep…ajánlom a lökös elvtársnőnek ,a libás elvtársnak,a kopácsi elvtársnőnek a gyurcsany barátainak,szemükről lehullik a vörös lepel .

    http://www.youtube.com/watch?v=QjuPwhffQpQ

  • Kovács Árpád

    Megsebzett ünnep …2006 ősze gyurcsany szadista kormányzása ideje alatt

    http://www.youtube.com/watch?v=6hlR5WEvxEs&feature=related

  • Kovács Árpád

    Hellerizmus árnyékában (Korrektura, 2011.4.22)

    http://www.youtube.com/watch?v=sd_zBOTp_oY&feature=related

  • Kovács Árpád

    jelzés nélküli rendőrruhába bujtatott terror szervezet békésen ünneplő emberekre támadt ,ezeket gyurcsany kitüntette fejenként 1 millió forint judás pénzel

    FEKETE DOBOZ 2006 : MEGSEBZETT ÜNNEP ; TÉNYEK ÉS TÖRVÉNYEK

    http://www.youtube.com/watch?v=F2MiTEcR0VE&feature=related

  • Kedves Lökös Éva! Nem értem, hogy miért kell valakit szélsőségesnek bélyegezni, akit nem ismer. Egyszerűen felháborító számomra a szélsőség, mint fogalom.
    El kell viselnünk, hogy különbözőképpen gondolkodunk, de mindnyájan szenvedő alanyai vagyunk a globális rendszernek. Én nem feszegetném, hogy ki épp milyen elvet vall magáénak. Mindnyájan meg vagyunk tévesztve és össze kell tartanunk. Nem Ön fogja Orbánt leváltani, sem én, sem más. Majd megteszik várakozásukkal a hívei,és azok, akiket maga köré terelt. Ez már csak idő kérdése. Sajnos, hiába vár jobbat Orbántól, csak rosszabb lehet, jobb nem. Ha ezt a parlamenti patkóból szeretné megtenni, akkor bizonyára csak rosszabbra számíthatunk. Na, nem azért mert Orbán annyira jó, dehogy, csak még rosszabb lehet, a sok megtévesztett emberrel, akik megtévesztéséhez nagyban a fidesz is hozzájárult. Ez fogja előidézni a vesztét.

  • Drága Kovács úr. Édesanyám személyesen is jelen volt az eseményeknél, és Ő egész másképp emlékszik rá. Pl. motor dübörgésekre, és pimasz bekiáltásokra, amikor az 56-os emlékünnep zajlott. Ott ült közvetlenül az akkori államelnök mellett, és közösen szégyelték magukat a csöcselék miatt. És miután Gyurcsány Ferenc is jelen volt, nem valószinű, hogy saját maga ellen tervezett volna ekkora felhajtást. Aztán meg, tudja, Itt Kanadában is odacsap a rendörség, ha túl sokan renitenskednek, és ritkán kérnek érte bocsánatot. Mellékesen megjegyezném még, hogy Clinton nagyságának van joga véleményt mondani egy másik katonai szövetségesnek, nem gondolja?

  • Az akkori államelnök úr, kedves Judith, egy kordonokkal elzárt, légüres térben feszengett Gyurcsány mellet, és a nyugati képviselökkel, akiknek nem tünt fel, hogy az ünneplés nem az ország népének szól, hanem a prominens elvtársaknak. Ön meghazudtól olyan embereket, akik személyesen ott voltak az Astóriánál, és terel, csak terel….

  • Kovács Árpád

    Videó bizonyíték rá élő tanúk elmondják mi történt a terrorista vérbérenc gyurcsany kormányzása alatt ( 2006)

  • Kovács Árpád

    Csak azt nem értem meg hogy az ilyen kopácsi félék miért tántorogtak ki nyugatra , hisz kommunizmus feltámasztói ,egyáltalán mi nem volt jó nekik,miért nem tántorogtak haza , hisz most körömszakadtáig harcolnak annak a gyilkos rendszer visszatéréséért.Osztály harcot vívtak , kádár vezetői székére pályáztak ,közben mindenkivel megetették azt a mesét hogy a hazáért szabadságharcot vívtak ,igen voltak akik valóban vívtak ,de azokat elítélték kivégezték ,vagy lelőtték utcán.

    Gyáván nyugatra lógtak ,féltették az életüket,fogalmuk sincs az 1956-s kádári megtorlásról ,most ennyi év után a gyilkosaikat védik .

    USA katonai szövetségese vagyunk , nem gyarmata,úgy tűnik hogy fordítva van ,nyugat bort iszik vizet prédikál.Mindenbe bele ugat ,

  • Mert Orbán úr, tanács ellenére is az Asztória elé rendezte a saját, külön bejáratu „ünnepségét”, egy olyan ünnepséget, amit nem is akar elismerni, megtagadja Nagy Imrét és a többi, márithalált halt 56-os vezetöket. Drága Kovács úr, nekem egy ilyen köpönyeg forgató, hazug jánosnak ne védje itt a hitelét, ami nincsen. Aki ilyenre képes, az minden gazemberségre is képes. Különben Kovács Úr, aki terel az nem én vagyok vagy voltam. Azt az egyént úgy hivják, hogy Orbán. És elég nagy szégyen volt orbán részéről, hogy rákényszeritette, a kormányt, államfőket és külföldi diplomatákat, hogy „légüres térben” kényszerítsenek egy ilyen ünnepet megünnepelni. Nincs erre mentség, bármennyire is erölteti ön azt.

  • Kovács úr, én egy konzekvens ember vagyok. Ha már egyszer elüldöztek onnan, akkor vállalom a sorsot, és leélem életem hátralevő idejét itt, ebben a „rohadt kapitalizmusban”.:) Tudja, ahol nyugodtan megteremthettem magamnak és családomnak a megélhetését, csupán tehetségemre és szorgalmamra alapozva, mert ugye kutyát sem érdekelte, hogy ki fia borja vagyok itt.

    De, hogy kire gondolt, amikor azt irta, hogy bárki is a közelemből Kádár székére pályázott volna, fel nem foghatom. Ugyanis szüleim 1990-ben visszaköltöztek, de nem politizálni. Egyetlen prátba sem lépett be, viszont megalakitotta az „pogárörséget”, megszervezte a SZEM mozgalmat és csakis szakmai (bünmegelőzésben) dolgokban vett részt. Apám különben sem „menekült gyáván nyugatra”, őt és anyámat nem éppen a legudvariasabban egy marhalavéllel MO-ról kiutasitották. (Csak kiutazásra érvényes.) Na, ebben volt nekem is valami részem, amikor 1975-ben felzavartam a nemzetközi sajtót miattuk. Ja, különben egyik oka ennek az volt, hogy az oroszok valóban „tartalékban” akarták Apámat tenni, hogy alkalom adtán, mint megbizhatóbb vezetőt, Kádár helyébe tegyék. Csak hogy ezt ö nem vállalta volna, inkább öngyilkos lesz, mondta, miután tudva tudta, egy ilyen pozició avval járt, hogy bizonyos esetekben elvárták volna legjobb barátja halálos itéletének is az aláirását. Kovács úr, nomeg Nemes urak sok butaságot irnak, minden megalapozott tudás nélkül.
    De, persze javaslom önnek elolvasni Apám: Életfogytiglan cimű könyvét, azonkivűl Börtöntörténeteit is. No meg az én könyvemet, hogy mint gyermek, hogyan éltem meg 56-ot is: A Hősők Nem sirnak cimmel. Azt hiszem egy kissé melléfogott velünk kapcsolatban.

  • Péter (Budapest)

    Kovácskám. Nem vagy vitaképes, mert az eszed rég elment. Ennyi. Részvétem szenvedő családtagjaidnak.

  • Kovács Árpád, maga egyszerűen szánandóan ostoba.Nemes testvér pedig méltó párja.
    Kérem, kérem, szóljanak a pártközpontban, hogy maguk helyett értelmeseket küldjenek ide kommentelni!!!

  • Kovács Árpád!
    Ha az információit a neonáci médiából szerzi (ECHO és HírTv), akkor az ilyen propagandafilmeket tekinti a valóságnak. Az utcai randalírozókat igenis meg kell fékezni. Ezt így teszik a világ minden országában, különben ön és az önökhöz hasonló gyűlöletkeltők felégetnék az országot.
    Orbán hamarosan eltakarodik, a neonáci Jobbik is veszít a népszerűségéből és újra lehet tisztességes politika Magyarországon.

  • Kovács Árpád

    Addig egy rendszer váltás nem zárulhat le ,míg az Mszmp utód pártját fel nem oszlatják ! Ne ,hogy egy név változtatás mögé bújva ugyan azon személyek most „nagy demokratának” mondják magukat. Nem vállalják az előző rendszerben elkövetett tetteikért a felelősséget .Bezzeg az Mszp kijelentette ő az egyedüli jogutód,mikor a párt vagyon felosztására került a sor,akkor most a tetteikért is felelősséget is vállalhatják

  • Kovács Árpád

    Mert gyurcsany, tanács ellenére is rendezte a saját, külön bejáratu “ünnepségét”, egy olyan ünnepséget, amit nem is akar elismerni, megtagadja Nagy Imrét és a többi, márithalált halt 56-os vezetöket. Kopácsi egy ilyen köpönyeg forgató, hazug jánosnak ne védje itt a hitelét, ami nincsen. Aki ilyenre képes, az minden gazemberségre is képes. Különben aki terel az nem én vagyok vagy voltam. Azt az egyént úgy hivják, hogy fletó . És elég nagy szégyen volt lopcsány részéről, hogy rá kényszeritette, a kormányt, államfőket és külföldi diplomatákat, hogy “légüres térben” kényszerítsenek egy ilyen ünnepet megünnepelni. Nincs erre mentség, bármennyire is erölteti ön azt.Vörös talpnyalója a Kedves Kopácsi, meghazutolja önmagát,egyenlő hazaárulással.

  • Orbán Viktátor

    Kovács Árpád!
    Jó lenne, ha elgondolkoznál erről a nyilas csőcselékről.

  • Fülöp Zoltán

    Én csak azt nem értem, hogyha valaki Orbán Viktor ámokfutását, diktatúrába torkolló kormányzását, és mindezek kivitelezését ellenzi, miközben nem tud enni adni családjának, hónapról-hónapra él ahelyett hogy biztonságban érezné magát a munkahelyén, és az otthonában, az mind neokommunista, Gyurcsány-szimpatizáns, Mszp párt hívő?
    Van aki csak szeretne megélni!!!!! De ha azt tapasztalja, hogy a fizetéséből folyton csak elvesznek a politikusok (adójóváírás, étkezési utalvány, rokkant-nyugdíj) hivatkozva arra, hogy áldozatvállalás, állami költségvetési hiány pótlás, miközben a futballt milliárdokkal támogatják, maguknak új autót, nagyobb jövedelmet, meg ki tudja mit megszavaznak, akkor az aki szidja Orbán Viktor politikáját, kormányát jogosan teszi! A külföld nagy közgazdászai, köztük Nobel-díjas közgazdász, azt mondja ennek nem lesz jó vége, akkor mit kell itt kommunistázni kedves Kovács Árpád? Én magyarországon élek, adózok, dolgozom! Van egy 10 hónapos kislányom, Feleségem gyeden, albérletben lakunk, el tudod képzelni milyen lutri beosztani a pénzt? Most is csak a kommunisták a hibásak, mert Orbán Viktor ahelyett, hogy segítené a Magyar Köztársaság népét, csak a saját, és a gazdagok zsebét tömi az egykulcsos adóval? Ki a hazaáruló? Aki megszünteti a köztársaságot, vagy aki azt mondja elég a kormányból? És nem vagyok MSZP-s sem, csak szeretnék normálisan megélni, tisztességes munkával itthon! De ha lehetőség lesz inkább kimegyek külföldre, aztán lehet utálni, hogy csak a családomért teszem, hogy boldogan éljünk, lutri nélkül….

  • Tisztelt Nemes csaba,Kovács Árpád!Kikérték hogy honnan veszem a bátorságot hogy Önöket uraim szélsősségesnek neveztem.De önök uraim elvtársnőzhetnek,komcsizhatnak,de sorolhatnám a szélsősséges,gyülöletes hozzászólásaikat.amennyiben megnézzik a hozzászólásaimat azt hiszem hogy önöknek van szégyenkezni valójuk.Akármilyen bloghoz ha megnézzik a baloldali hozzászóló kulturáltan szól hozzá általában önök és hasonszőrüek pedig,nyomdafestéket nem tűrő,szélsősségesen,fenyegetően.Amig ezen a téren a dolgok nem rendeződnek,addig nem lesz megbékélés.Én is rakhatok fel videót,de az ellenkezőjét,s azzok is tények.Nagyon egyetértek Normális.Orbán Viktátor,Péter/Budapest/Cicamica,Kopácsi Judith hozzászólásával,Amig a csőcslék miatt minden ünnepet kordannal kellett megvédeni,most a kulturált csendes többségnek nem kell kordon,mert tudnak kulturáltan viselkedni,ünnepelni.Azt amit ezek az emberek müveltek iszonyat!Önök látták közvetlenül,mert én láttam!Ha az önöknek megfelelt hogy a Kossuth teret életvitelszerüen használták,azt hogy fél Budapestet összetörték,égettek,több milliárdot a balhé kedvéért szétvertek akkor én maguk helyet is sajnálom és szégyellem magam/ugy láttom ezt önök uraim ugysem teszik meg/A külföldiek álltal kiszivárgott dokumentumok alapján ezt a zavargásokat tudatosan gerjesztették,fizették csak hogy a hőn áhitott hatalmat megszerezzék!!!!!Kivánok Önöknek úraim Békés Új Évet!!!!

  • Orbán Viktátor

    Azon logikával amellyel megszavazták a narancslé agyúak az MSzP-t az MSzMP utódjának, az következik, a Jobbik meg a Nyilas-párt utódja.

    ——————————————————————-
    Éljen a Kedves Vezető!

  • Orbán Viktátor

    Éhségsztrájk az Orbanisztáni MTI Hírmanipulálócentrum vezetői ellen
    http://www.youtube.com/watch?v=9sSt78drLiI

  • Nemes Csaba | december 30, 2011, 5:51 du.
    De ott álltak! Viszont Orbánék gyáván megpucoltak október 23-án! Mert akkor már (mint március 15-én) bértapsolókkal sem tudtak volna nagyobb tömegű csőcseléket kivinni az Asrtoriához, mint amennyien önként kimentek a „Nem tetszik a rendszer” tüntetésre.
    És azóta már sokkal többnek nem tetszik a rendszer! A létfeltételek napról-napra romlanak, 80 % szerint rossz irányba mennek a dolgok!
    EZEK szándékosan viszik államcsődbe az országot, hogy aztán szarért-húgyért felvásárolják! És nem érdekli őket, hogy ebbe hányan doglenek be a „senkik” közül! Még az orosz hadsereg sem végzett ilyen országfosztogatást, mint ezek!
    Direkt viszik falnak az országot, hogy a véres roncsok közül némi vagyonkát guberálhassanak maguknak.

  • Kovács úr kérdezi: „Hej a kádári mszmp-mszp-lmp pribékek nagyon lesik a puccsot, de kit fegyverez fel a nyugat erre?”

    Válasz: nemigen kell senkit felfegyverezni. Mint ahogy azt az egyik puccsoló nyugati blogban írják: Orbánék lábon lövik saját magukat, ráadásul gépfegyverrel.

  • Kovács Árpád:

    belenéztem az első filmbe. Sajnos pontatlan, és nem semleges. De még így is van benne olyan, amire le kellene, hogy essen a tantusz.

    1) 2006-ban futballhuligánok ostromolták meg a tévészékházat. 2011-ben nem voltak futballhuligánok. A balliberális tüntetők KÜLÖNBEK. Most KÜLÖNB emberek háborodtak fel.

    2) 2006-ban nem engedélyezett tüntetőket oszlattak. 2011-ben minden tüntetés legális volt az Orbán rezsim ellen. Volt, hogy Orbán nem engedélyezte, és akkor nem tartották meg. Vagy például a rendőrség 23-án nem biztosította az átmenetelt a Gyorskocsi utcába. Az LMP nem ment át. Mert nem futballhuligánok.

    3) A tüntetőket 2006-ban nem nyomták sehova. Ugye nem gondolod komolyan, hogy a tüntetőknek végig a Bajcsi-Zsilinszky úton a Deák téren nem volt hova menniük, csak az Astóriára? Valójában a tüntetők maguk haladtak az Astória felé.

    4) A Fidesz gyűlésnek 17:45-kor volt vége. A rendőrök az Astóriára 19:20-kor érkeztek . Mindenkinek volt ideje hazamenni. Aki ott maradt, az balhét akart. Révész Mártíriusz is ott maradt. Balhét akart. Megkapta. Nem volt jogszerű ellene az eljárás, de ártatlannak sem mondható.

  • Kovács Árpád:

    belenéztem az első filmbe. Sajnos pontatlan, és nem semleges. De még így is van benne olyan, amire le kellene, hogy essen a tantusz.

    1) 2006-ban futballhuligánok ostromolták meg a tévészékházat. 2011-ben nem voltak futballhuligánok. A balliberális tüntetők KÜLÖNBEK. Most KÜLÖNB emberek háborodtak fel.

    2) 2006-ban nem engedélyezett tüntetőket oszlattak. 2011-ben minden tüntetés legális volt az Orbán rezsim ellen. Volt, hogy Orbán nem engedélyezte, és akkor nem tartották meg. Vagy például a rendőrség 23-án nem biztosította az átmenetelt a Gyorskocsi utcába. Az LMP nem ment át. Mert nem futballhuligánok.

    3) A tüntetőket 2006-ban nem nyomták sehova. Ugye nem gondolod komolyan, hogy a tüntetőknek végig a Bajcsi-Zsilinszky úton a Deák téren nem volt hova menniük, csak az Astóriára? Valójában a tüntetők maguk haladtak az Astória felé.

    4) A Fidesz gyűlésnek 17:45-kor volt vége. A rendőrök az Astóriára 19:20-kor érkeztek . Mindenkinek volt ideje hazamenni. Aki ott maradt, az balhét akart. Révész Mártíriusz is ott maradt. Balhét akart. Megkapta. Nem volt jogszerű ellene az eljárás, de ártatlannak sem mondható.

    http://hu.wikipedia.org/wiki/Zavarg%C3%A1sok_az_1956-os_forradalom_50._%C3%A9vfordul%C3%B3j%C3%A1n#Astoria

  • Kovács Árpád: és végül a bődületes logikai hiba, amit elkövetsz. Menti-e az Orbán rezsim bűneit bármi is, ami az előtte levő ciklusban történt, vagy azt hiszed, hogy történt? Nem. Nem menti. Orbán még akkor is diktátor, ha Gyurcsány netán maga az ördög lenne.

  • Orbán Viktátor

    Tomcsika után, szabadon.
    De ki a f… az a Kovács Árpád-sávos?

  • Milyen feldékenyek egyesek. Mintha nem lennénk a NÁTO illusztris tagjai? Mi lesz, ha …..?

  • Kedves genosse Kovács Árpád.
    Én nemmtudom…nekem úgytűnik Magácska meglehetősen náci.
    Megvilágítom miért gondolom ezt.
    Azért mert Maga egy fasiszta nemzetiszocialista szélsőjobbos beállítodottságú ordaseszméket propagáló embertől és Istentől elrugaszkodott szélsőséges.
    Higgye el drága uram , roppantul sajnálom hogy ezt kell mondanom , dehát ez van.
    Cáfoljon meg ha tud.
    Köszönöm.

  • Előbb kissé lemaradt a Kovács testvérhez írott kommentemből a nevem… Geyza a helyes aláírás és nem G.

  • Tisztelt Geyza!Egyetértek.Én ilyen nyiltan ne fejtettem ki,de ez van!Hozzászólásaimban többször,több helyen kulturáltan ezt meg is fogalmaztam s ez nem tetszett Kovács Árpádnak.Az aki a másik emberről,ilyen gyülölettel,nem szalonképpesen ir sajnálom.Azért mert a másik elber máskép gondolkodik nem kell le elvtársnőzni,ahogy ő tette,de ha az ő viselkedését kifogásolják felháborodik!Hozzászólásában tényeket ferdit el,egy igazi fideszes agymosot/elnézést kérek az erős kifejezésért/!