A Fidesz Szlovákiában is eldöntötte, hogy ki a magyar és ki a nemzetellenes
Kanadában már megszokhattuk, hogy az itteni magyar diplomácia háborút deklarál az Orbán Viktor miniszterelnököt és kormányát bíráló kanadai állampolgárok ellen. Lásd Pordány László nagykövet 2012 január 1-én elhangzott rádióbeszédét, melyben elmondta: Montreálban, Ottawában, Torontóban és Vancouverben is le kell győzni a „nemzetellenes erőket.” Szlovákiában is eldöntötték, hogy ki a magyar és a ki a nemzetellenes. A szombati szlovákiai választásokon, a 2010-ben a pozsonyi törvényhozásból kiesett Magyar Koalíció Pártját tartja a Fidesz az egyetlen igazán „magyar” pártnak, annak ellenére hogy az MKP-nál nagyobb és sikeresebb Híd nevű alakulat mandátumokkal is rendelkezik és 7 százalékot meghaladó eredményt érhet el a választáson.
A HVG megkérdezte a magyar külügyi bizottság kormánypárti tagjait és egyértelműen kiderült a hetilap számára, hogy a Fidesz szlovákiai magyar pártként csak az MKP-ra gondol, annak ellenére, hogy Bugár Béla Most – Híd nevű magyar-centrikus pártja jobb esélyekkel indul a választáson. Sőt, Bugár pártja nem csak a népszámlásási adatok szerint is zsugorodó felvidéki magyar kisebbséget tudja megszólítani, hanem a mérsékelt, az esélyegyenlőség és a kisebbségi jogok iránt elkötelezett szlovákokat is. Például a Mikulás Dzurinda egykori kormányfő nevéhez kötődő kereszténydemokrata jobboldal témogatottsága összeomlott, de szlovák politológusok szerint éppen Bugár magyar-szlovák pártja szívhatja fel részben ezeket a szavazókat.
Legabbis erre számít Martin Slosarik szociológus. „Az az érzésem, hogy a Fideszhez való szoros kötődés bizonyos mértékig korlátozza az MKP koalíciós potenciálját és nem kell, hogy ez minden MKP szavazónak szimpatikus legyen. Ezek az emberek Szlovákiában élnek, többségüket nem az izgatja, hogy mit kell megoldania a magyar kormánynak, az itteni problémák megoldására helyezik a hangsúlyt. Az idei kampányban azonban az MKP nem támadta annyira a Hidat, mint 2 éve, legalább ezt a hibát nem követték el” – jegyzi Slosiarik
A Fidesz nemigen tanul hibáiból, hiszen 2010-ben is beavatkozott a szlovákiai választásokba, az MKP mellett agitált, miközben az Orbán-kormánnyal feszült viszonyban lévő Most – Híd került be a törvényhozásba, az MKP pedig csúfosan elbukott. Most valamivel jobb eséllyel indul az MKP, éppenhogy átlépheti az öt százalékos küszöböt, de mégis Bugár pártja az, mely a szlovákiai magyarok többségét képviseli. Budapest ennek ellenére a lehető legellenségesebb magatartást tanusította Bugár felé.
„A Híd nem egy magyar párt. Magát a párbeszéd pártjának nevezi, marketing szempontból nagyon eredményesek. Kérdés, hogy milyen erővel tudják képviselni a kisebbségi magyarokat” – jelezte Gruber Attila, a külügyi bizottság fideszes tagja.
Pedig a Híd biztosan magyar párt, a parlamenti képviselők többsége is magyar, csakhogy az MKP konfrontatív politikájával szemben Bugár inkább a szlovák-magyar együttélésre és megértésre helyezi a hangsúlyt. De amikor például magyar kisebbségi jogok védelméről van szó – például a valóban magyarellenes szlovák nyelvtörvényről – Bugár pártja látványos kampányt indított – óriásplakátokkal együtt – melyben arra bíztatta a felvidéki magyarokat, hogy nyugodtan használják bárhol anyanyelvüket.
Amennyiben a fasiszta Jan Slota Szlovák Nemzeti Pártja (SNS) kiesik a parlamentből és a nacionalista Robert Fico Smerje szélsőséges szövetséges nélkül marad, különösen fontos szerepet játszhat a Bugár által meghírdetett békülékeny, racionális kompromisszumot kereső kisebbségi politika.
Amennyiben a Híd mellett az MKP is bekerült a pozsonyi törvényhozásba, összesen 23 képviselő állhat ki hivatásszerűen a magyar kisebbség jogai mellett. Az lehet, hogy a többségük számára nem lesz feltétlenül szimpatikus a jelenlegi magyarországi kormány politikája. Az is lehet, hogy a hazafiasságot, a magyarságukat nem etnikai, hanem civil alapokra helyezik. Ha a Fidesz valóban határokon átívelő nemzetet szeretne, akkor ezt a sokszínűséget Szlovákiában is elfogadja, és elfogadtatja a kirekesztő és uszító diplomatáival.
11:35 de.
Nincs új a nap alatt. A magát történésznek hirdető személy ismét nem tud bőréből kibújni, és ismételten elköveti azt a hibát amit történésznek soha nem szabad, a tényeknek csak az egyik felét ismerteti. Persze nincs könnyű dolga, amikor megbízói parancsát kell teljesítenie, de hát legyünk őszinték a pénz sokszor győzi a le a jellemet és az erkölcsöt. A kérdés csupán az, hogy hosszú távon megéri-e egy vesztésre álló ideológiának bértollnokává szegődni.
12:03 du.
Kedves sólyomszem! A hallgatóimtól is azt kérem, hogy mindig konkrétan fogalmazzanak. Tehát Ön szerint melyek azok a felvidéki magyarsághoz fűződő „tények” amelyeknek közlése kiegyensúlyozottabb cikket eredményeznének?
És ami a pénzt illeti: ha lenne a KMH szerkesztésében bármilyen pénz, akkor szombat reggelente nem én kínlódnék itt cikk-írással, hanem lenne egy megfizetett és hivatásszerűen dolgozó szerzői csoport.
12:14 du.
a szlovakiai magyarok szerencsere nem hulyek! pontosan atlatjak orban politikai taktikazasait es ok nem akarnak ebben eszkozze valni, a sajat problemaikat pedig meg fogjak oldani, megpedig szlovak segitseggel!
12:16 du.
Gondolom, Christophernek egy féltucat moderátorra is szüksége lenne, hogy ezt a pár napos tömény szennyet innen kitakaritsa.
12:20 du.
Abszolút igazad van, Judith. De hamarosan itt a tavasz és jöhet a nagytakarítás! 🙂
12:29 du.
a nol-on bizonyos szavakra automatamoderator reagal….csak majd kuldj listat, hogy azokon kivul is szep, valtozatosan tudjak fogalmazni:)
12:45 du.
Kedves Sólyomszem! Állításait honnan veszi? Ráadásul tényleg semmi konkrétumot nem mond, hogy mi lenne az elfogultság tárgya! Tisztára olyan mint a Zorbán. Szemrebbenés nélkül hazudik és hülyének nézi a Zembereket, vagy csak vakon lövöldöz -így vagy úgy, egyik sem szép dolog. Kíváncsi vagyok, hogy valójában ebben a cikkben mi a kivetnivaló, Tisztelt Sólyomszem!?
12:47 du.
Remelem aLibas mIsi szavait iskimoderalja mar valaki.
12:54 du.
bencsics a vasorru baba:) a gyerekeit nem bantom, eppen eleg nekik, hogy maga volt az anyjuk!
1:05 du.
„Abszolút igazad van, Judith. De hamarosan itt a tavasz és jöhet a nagytakarítás! 🙂
Szerző Christopher Adam | március 10, 2012, 12:20 du. ”
Kedves Christopher Adam! Őszinte érdeklődéssel várom az elfogulatlan hozzáállást.
1:38 du.
Szegény hallgatók, tényleg jobb, hogy hallgatnak.
1:43 du.
solyomtetu
teged ki hallgat? SENKI, innen is nyugodtan eltakarodhatsz, csak hosszu kormondatokat fosol ide, ertelmuk meg semmi!
3:59 du.
Adam!
“A Fidesz Szlovákiában is eldöntötte, hogy ki a magyar és ki a nemzetellenes”
Nem kedves Adam! Ezt Tamási Áron megmondta. A selejt emberek magyarnak alkalmatlanok.
Csak néhány a példa. Te, a vörös banya (kopácsi lány) geyza gyerek és a fosos libas ide tartoztok.
Nem hiszem el, hogy valaha is történelmet tanultál. De ha igen akkor valószinüleg Észak–Korea történelmét.
4:31 du.
Tiszteletreméltó Dunyhás Uram! Lehet, hogy a selejt emberek magyarnak alkalmatlanok, de ki és milyen alapon húzza meg azt a vonalat amin túl vannak a selejtek, és amin előtt pedig a nem selejtek? Hogyan és mi alapján történik a szelektálás?
5:12 du.
dunyhas
tokeletesen fogalmazol a selejt magyarnak teljesen alkalmatlan, hiaba cimkezi fel nepnemzeti melymagyar jelzokkel, hiaba hord felul nepitancos, alul francia legios szerelest es hiaba kuldi a gyereket arpadsavos sapkaban iskolaba, attol meg selejt marad! eppen ezert kene elkussolni, mert ledegradaltatok a johiru magyar nepet szar szerencsetlen selejtte a vilag elott!
5:19 du.
kozben Ficoek megnyertek a valasztasokat es bent van a Hid, de lehet az MKP is.
7:36 du.
Én meg azt hallom hogy jövőre ki fogják terjeszteni a Magyarság Osztályozó Központ működését , egészen a Jupiter pályájáig !
RESZKESSETEK MARSLAKÓK !!
7:43 du.
Nagyon elárasztotta a mocsok ezt a topicot.
Dunyhahuzatból- ömlik a szenny. És lerohadt csirkék , magukat ragadozómadárnak aposztrofálva hullajtják kloáka-nyílásuk undorító miazmáját , melyet aztán valami városi indiánok ( egyenesen Mosthatalmonlévő vaskos közhelygyűjteményéből manifesztálódva ) fel fel csipegetnek.
Tiszteltetem a jó gyomrukat höhö.
10:18 du.
Éppen meséltem a családomnak, hogy új becenevem van. Dunyhás „testvér” (tiszta szerencse, hogy egyetlen gyermek vagyok, mert ha egy ilyen testvérem lett volna, kénytelen lettem volna ledobni a Tajgetoszról még csecsemőkorában) engem vörös banyának becéz. Nagyon tetszett mindenkinek. Most már csak a ruhatáramat kell a fazonhoz igazitani, elvégre nem jelenhetek meg akárhogyan a legközelebbi tollas bálon az új nevemmel.:)
11:43 du.
Sólyomszem újra leírtad a már ismert panel szövegedet szeretném ha arról írnál a narancsosok mikor tárgyaltak Bugár Béla pártjával, és talán megcáfolhatnád,azt a tényt hogy az MKP azért nem került be legutóbb a szlovák parlamentbe mert a Fidesz éket vert magyar és magyar közé
12:40 de.
http://index.hu/kulfold/2012/03/10/szlovak_parlamenti_valasztas/ hát meglett az eredménye a narancsos politikának úgy néz ki a szlovákiai magyarok nem hagyják, hogy beleavatkozzanak a dolgaikba kívülről, egy pozitívum is van Slotáék nem kerültek be
1:17 de.
A szlovákok mintha kicsit bölcsebbek lennének.
3:43 de.
Éljen Bugarova Béla, a magyarok megmentője. Tiszta jellemes ember, és nem korrupt, egy gorilla erejével bír.
6:16 de.
Nem kimondottan a témához,inkább a kommenteket olvasva lenne néhány megjegyzésem.Egy alkalommal a HVG.hu web oldalára teévedtem,irtam pár sort,amire pár perc múlva olyan választ kaptam a T Moderátortól,hogy töröltetnek mindenhonnan,a kommentért magamat minősitem,meg vigyázzak magamra,mert ” figyelnek „.
Na erre rágtam be.Ide is csak véletlen tévedtem,mert magasról sz……om le a politikát.Egymás sértegetése csúnya dolog,főleg ha azt nagyon dúrván tesszük.Itt is olvastam pár ilyan kommentet.Mi alapján dönti el a moderátor hogy mi az ami illik,és mi az ami nem.Tán illemtanár ? Lehet hogy nem illemtanár,még az is lehet hogy nincs neki csak nyolc általánosa,mert ugyebár manapság már nem az számit kineki milyen iskolai végzettségte van,hanem milyen hosszú a nyelve,és milyen politikai beállitottságú.
8:28 de.
Aki nem Fideszes az nem magyar! Ez a lényege az egésznek! Azt sugallja, hogy érezze magát hazaárulónak, nemzet ellenesnek aki nem rájuk szavazott. Hát azért sem!!! Szegény magyarok akik még hisznek ebben a kétszínű politikában. Sajnos sokba fog ez kerülni az egész országnak.
9:13 de.
Reblogged this on Blogtallózó.
9:35 de.
„MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT! ” meddig?még a moslékzabálók megcsömörlenek magukból és ész nélkül törülik a kormánypárti igaz beírásokat,,MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT! de csak akkor ha mindenki leírhatja a véleményét ,úgy tűnik csak a kommunista szocik véleményét hagyják élni ,akkor mi a fenének van feltüntetve”MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT! „.Az elvtársak takarítást címén nem tűrik az igazságot ,Ha törülik a beírások jobboldali gondolkozású beírók részéről , rasszista diktatúra lép életben.
9:39 de.
Baloldali szocik nem magyarok,csak annak mondják magukat ,ha magyarok lennének nem gyaláznák rasszista náci rágalmakkal az egykoron volt hazájukat .
9:58 de.
A FIDESZ Erdélybe is megosztotta a magyar szavazatokat, Szlovákiába is, 10 százalék helyett most csak alig 5%-os mandátumi erővel bírunk neki köszönhetően. A második leg erősebb párt lehettünk volna a szlovák parlamentben….igy meg egy kis csonka erő vagyunk. De ugyan ezt csinálja a FIDESZ a Vajdaságban is. Itt kanadában is csak a szart keverik béna nagykövetükkel, aki a Kádár-spicli, Raffay haverját utaztatgatja, hogy itt is nyomja a templomokban szépen a süket hazug dumáját Trianonról. Míg Pordány meg keresztül kasúl járja az országot, hogy úszítson azok ellen, akik nem a főnökét imádják. Mint Trianonért, biztos ugye ezért a cirkuszért is megint a zsidók meg a szabadkőmívesek felelnek és nem a fejetlen aktuális magyar politikai vezetés……siralmas állapot. Az államadóság, a munkanélküliség, a gazdasági válság meg csak nő, miközben a FIDESZnyikek zsebeibe dagad a lé és röhögnek ahogy talicskázzák a lecsót a bankszámlájukba….. És itt, vasárnap reggel, a Sólyomszeműek, a Bencsicsek meg az egész seregélykorus szépen kórusba csiripeli ezt a süket hazaárulós, hamis, eszement FIDESZ-barát szöveget. Nekünk Magyaroknak valóban egy külön Nobel díjjat kellene kitalálni – a nemzeti önkárosítás Nobel díjját. azt aztán minden évben főlényesen megnyerné a seregély sereg……
10:26 de.
Kovacs
ne erolkodj, mar iskolaban sem figyeltunk oda az analfabetak velemenyere, szerencsere egy ido utan nem is akartak elmondani…..ezt kene tenned neked is, kussolni!
10:30 de.
Igazad van, András. Ha a Fidesz erőteljesen támogatta volna a választási együttműködést, vagy mondjuk az egyetlen olyan magyar párt mellett áll volna ki, mely 2010-ben bekerült a parlamentbe, akkor most a felvidéki magyarok megelőzték volna az összes egykori koalíciós partnerüket és effektíve az ország hivatalos ellenzékét alkothatták volna. Ezt is eljátszották, Budapestről.
Ami Pordány Lászlót illeti: úgy látszik, hogy egy éves nagyköveti kivenezése után végre észrevette, hogy mégsem annyira egyívású a kanadai magyarság. Magyar állampolgárként azonban elfogadhatatlannak tartom, hogy a nagykövet ellenünk uszít, gyűlöletet kelt és teszi ugyanezt mindenki ellen akinek nem szimpatikus az Orbán-kormány irányzata.
11:01 de.
Chris
de nincsenek Kanadaban olyan szervek, akiknek az a feladatuk, hogy ezt ellenorizzek? itt, ahol annyifele etnikum el egyutt bekeben, egy nagykovet lehet megoszto?
11:20 de.
Misi, a kanadai külügynek esetleg lehetne szólni. A kilencvenes években Gedai Károly ottawai nagykövet azért volt kénytelen lemondani, mert egy kanadai magyar nyilasnak – Finta Imrének – üdvözlőlapot küldött születésnapjára.
11:30 de.
dehat nem szolgalhatja ugy a magyar kormanyt, hogy kozben serti az orszag egyuttelesi szabalyait, ahol el…
11:43 de.
Maximálisan egyetértek. De sajnos kinevezése óta pontosan ezt teszi. Először azt állította, hogy politikailag egyívású a kanadai magyarság, aztán a Montreáli Magyar Bizottság gyűlésén uszított a Kanadai Magyar Demokratikus Charta ellen. Most pedig háborúról és nemzetellenes erőkről beszél. Kérdés csupán az, hogy hogyan tudjuk megvédeni sajátmagunkat? Hiszen amikor a nagykövet ellenünk uszít és nemzetellenes erőkről beszél az ottawai magyar rádióban, akkor könnyen lehet, hogy talán akaratlanul feltüzel egy olyan embert, aki a verbális támadást erőszakkal párosítaná.
12:29 du.
T.Dunnyás Testvér!Szégyellem magamat az ön helyében,de a hozzászólása minősiti magát az embert!A nagykövetre csask annyit,hogy szégyen hogy egy nagykövet ennyire nyiltan kiszolgálja a jelenlegi kormányt!Egy nagykövetn ek a nemzet egységét kellenne megteremteni,nem pedig összeugrasztani őket,azért mert minden ki másképpen gondolja!Szégyelje magát!
1:17 du.
Erre a nagykövetre még a pulikutyámat se bíznám rá…ez nem hazát, hanem egy eszement, fosztogató pártot képvisel, és olyan szellemiséget, amely, ha angolul jelenne meg, közbotrányt keltene a kanadaiak körében. Itt szépen el megy a vitézek meg a Raffay Ernős, combokat veregető diétás vén hazafiaskodók körében. Raffy nézetei, melyeket egy az egyben Pordány is képvisel, hisz mi a fenének utaztatná kanadába, közfelháborodást keltenének a nagy nemzetközi nyilvánosság előtt, ha ott megjelennének. Raffaynak az az állítása, hogy Trianont a zsidóknak köszönhetjük,nem csak egy történelmi hamisítvány hanem egy szégyen. Majd lefordítjuk a nagykövet úr haverjának egy pár gusztustalanabb eszmefuttatását és bedobjuk a nyilvánosság elé, hogy mindenki megtudja, milyen szakács van a magyar diplomáciai konyha élén ottawában…
1:22 du.
kedves Gollner
de nemcsak velunk kene megismertetni, hanem illetekes kanadai szervekkel is, hadd oruljenek azok is neki!
1:29 du.
Még az a szerencse hogy Kanadában kissé más a szitu mint Erdélyben meg a Vajdaságban és Szlovákiában.
Gondolom nincs jelentősége annak hogy ki és hány fővel képviseli a ” magyarságot ” ottan , a parlamentben.
Kanadába önkéntes alapon mennek a magyarok, akik meg ott születnek magyar vagy félig magyar szülőktől azok inkább kanadaiak már. Gondolom .
Ígyaztán az egész agyament erölködése ennek a Pronaynak vagy kinek , csak arra jó hogy bánatot okozzon egyeseknek , de politikai értelme a nullával egyenlő.
1:29 du.
hókáj-nak: mielőtt bugarovázna, vagy megpróbálná szlovákra fordítani Bugár Béla nevét, tájékozódhatna a szláv nyelvek nemek szerinti leírásában. A „bugarova”-ferdítés nőnemre utal.
kovács: nem kéne ám a magyarságmérőt ahhoz igazítani, ki szolgálja az alcsúti messiás alfelének tisztán tartását, továbbá, a nemzet és az ország NEM azonos ezzel az embernek látszó alakkal és balkáni lótolvaj-mentalitású híveivel.
1:32 du.
Ez a Raffay különben sosem volt normális…ez már feltűnt nekem az előző Orbán-kormány idején is.
Akkor is szép poziciót bírt kigründolni magának.
1:34 du.
Olyan pozíciót a Hadtörténeti Intézetben , hogy bejárnia ugyan nem kellett a jókora fizetésért , viszont kedvére szívathatta a VALÓBAN ott dolgozó normális embereket.
1:35 du.
Judith, Dunyhás testvér A tizedes meg a többiek c. örökzöld filmben szerepelt, és a nyilas vérengzések Kun páterét akarta megszemélyesíteni. A szerepet az igen kövér Szendrő József játszotta, remekül. Így ez a mi „Dunyhás testvérünk” a lehető legpontosabb leírását adta politikai hovatartozásának.
1:37 du.
Geyza, a horvátoknak eladott fegyverek miatti botrány Jeszenszky Géza (Mekk mester) külügyminisztersége idején is az ő nevével lett fémjelezve
2:11 du.
szerencsénkre a libsi-bolsik ideje lejárt Magyarországon trotyli hangadói lassan de biztosan eltűnnek. l
2:19 du.
tudja, hókáj, negyven évig azt hittük, hogy a nácik és nyilasok ideje is lejárt, nemcsak Magyarországon, hanem az egész világon, oszt mégiscsak kibújtak a földből….. Tóthokból lesznek Toroczkayk, Zazriveczekből Vonákok….
2:25 du.
solyomgenya
sajnalom, de nem vagyok trotyli, sot ezt szivesen be is bizonyitom, osszemerhetjuk az eronket barmikor! belevernelek a szabadsag-teri kockakobe te mocskos uszito szemet!
2:26 du.
de mijez a zazrivezk , szerb, bosnyak?
2:35 du.
próbáltam utánanézni, de nemigen van rá forrás. egy biztos: megkaparintotta a magyarságmérőt.
2:49 du.
Zsofia
aha, a nacik is azt hittek magukrol, hogy megkaparintottak az arjamerot:)
3:18 du.
Zsófia:
Télleg 😀
A Tizedesmegatöbbiekben…hát igen. Akit útálni kell , azt tökéletesítette Szendrő Józsi bácsi a filmvászonra !
( Nem emlékeztem pontosan , csak annyit tudtam hogy valami élcelődő dologban szerepelt az igen találó megnevezés.)
7:03 du.
Én nem akarnám feltétlenül utálni öket, elég lenne nekem tudni, hogy a létezésük nem okoz senkinek sem kárt. Szerintem ha a Hortobágyon, egy elkeritett területen be lehetne nekik rendezni egy pusztai tanyát, ahol kedvükre höböghetnének és lödöröghetnének, még vinnék turista csoportokat is, hogy megcsodálják ezt az ösi szittya fajzatot.
7:22 du.
Judith
mint hungarikumot:)
11:16 du.
hungarikum ami unikum:)
6:31 de.
A SZERB-HORVAT haboruban,a szerbek szerbiai magyarokat küldtek harcolni a horvatoszagi magyarlakta varosok,falvak/Vukovar/ ellen.Vinkovci azért lett megtamadva,mert a megmaradt magyarok atalltak a horvatokhoz,akik nem voltak hajlandok a magyarokat kiszolgaltatni a szerbeknek.A magyar hatosagok helyesen jartak el a kiszolgaltatottak érdekében, amikor fegyverrel tamogattak a megtamadott horvatokat-magyarokat. Egy NAGYKÖVETNEK az feladata,hogy a küldö orszag érdekeit képviselje! Ki küldte,ki nevezte ki? Az EGYPART rendszerben egyszerübb volt.Mindenki az CSAK AZ EGYPART jovoltabol lehetett:DIPLOMATA,UJSAGIRO ! EGYSÉG VOLT!Meg is voltak EGYMASSAL ELÉGEDVE.Ha akkortajt irtak volna a cikkeiket Konrad és Kertész nem lettek volna KRITIZALVA !
1:37 du.
Kedves Judith:
Mondd el a fentebb beírt véleményedet szegény nagyapámnak , akinek ezek az embernek alig nevezhető állatok a nyilasházban előbb kiszúrták mind a két szemét , aztán másnap úgy lötték a Dunába sok más társával együtt.
3:04 du.
kedves Erős Dénes, érvényes nemzetközi szerződések értelmében Magyarországnak nem lehetett volna titkos fegyvereladással beleavatkozni a délszláv háborúba. (igaz, hogy a hideg napok előtt volt egy néhány hetes megnemtámadási szerződése Horthynak Jugoszláviával, mégis történt, ami történt)
4:12 du.
Kedve Tüske Zsofia !Önnek mindkét esetben teljesen igaza van.De talan a szerbek cinkosa lett volna a magyarallam a vérengzésbe !? A HIDEGNAPOKÉRT, a jellemtelen hadbalépésért is megkaptuk a büntetést.
4:30 du.
És azt miért lepi be a feledés homálya, hogy a végveszélyben lévő muszlim Koszovó majdnemhogy fakardokkak hadakozó szabadságharcosainak ki szállította le az első néhány konténernyi Kalasnyikovot, mikor pedig fegyvereladási embargó volt érvényben a területre vonatkozólag , ENSZ által ?
( Úgy tettek az idióta ENSZ-izék mintha Milosevics lealjasult gyilkos hordáinak szüksége lett volna bármilyen fegyverre a tervezett tömegmészárlásokhoz.)
Na ki volt az ??
Megmondom:
Izráel volt az !
Ők segítették meg titokban a muszlimokat !! Hogy életben maradhassanak !