Cigánypecsenye…

2013 január 16 6:03 du.160 hozzászólás

Amit Bayer Zsolt úr, a Fidesz alapító tagja újságíróként Széles Gábor úr lapjában, a Magyar Hírlap hasábjain nemrég megjelent cikke kapcsán a magyarországi kisebbségben élő cigány közösség ellen tett, az véleményem szerint felér egy lélektani hadviseléssel. Kár mellébeszélni, hiszen ez volt a cél. A cél, amely mások aljas kifigurázására és emberi méltóságában való lejáratására irányult, és amely cselekedet meghatározását már a középkorban élő filozófus, Niccoló Machiavelli (1469 – 1527) óta ismerhetjük. Megjegyzem, egyes kortörténészek által neki tulajdonított mondatot, miszerint „a cél szentesíti az eszközöket” valójában nem is ő mondta és nem is ő írta. Ez a jezsuiták egyik jelmondata volt, és Loyolai Szent Ignáctól származik.  

Bayer Zsolt a Fideszben

De kanyarodjunk vissza a mába. A történetet közismert, hovatovább már-már lerágott csont. Egy sajnálatos és elítélendő cigányok által elkövetett bűnügy kapcsán, Bayer Zsolt úr egy írásában azt a konzekvenciát szűrte le, hogy a cigányok jelentős része állat, és ők nem alkalmasak a magyar társadalom tagjaival való együttélésre. Bayer Zsolt úr célja egyértelműen az volt, hogy a magyarországi cigányok ellen egyfajta kollektív kirekesztő megbélyegzést alkalmazzon. Hogy az országban lévő, már-már égbekiáltó gazdasági problémákért, a valódi bűnösök helyett, – lásd a Matolcsi György nevével fémjelzett unortodox bukott gazdaságpolitika miatt, amelynek végkifejlete ki tudja, meddig és mivé fog még fajulni, – a cigányokat tegyék bűnbakká és felelőssé. Eszköznek pedig, az azóta tiltakozásának hangot adó költőnő, Erdős Virág versének, Bayer Zsolt úr által idézett sorai szolgáltak, amelyeket egy adott környezetbe illesztve, tisztán és közérthetően alkalmasak a cigány közösség elleni uszításra, merthogy e versben fehéren-feketén az szerepel: „kinek jusson, mér’ is jutna, szar se jusson, ha cigány”.

Hogy Bayer Zsolt úr véleménye mennyire veszélyes a magyarországi cigányságra nézve, nos, hogy ezt megértsük és felfogjuk, tekintsünk el a hazai és külföldi visszhangoktól, amelyekről röviden csak annyit hadd mondjak, hogy minden tiszteletem azon egészségesen gondolkodó embereké, akik a rossz idő ellenére, táblát akasztva a nyakukba demonstráltak a magyarországi cigányságért, s adtak hangot a felháborodásuknak. Ők nem a bűnözőkért álltak ki és szálltak síkra, hanem az ártatlan cigányokat védték. Kár, hogy a Schiffer András vezette LMP nem tartotta szükségesnek, hogy a rendezvényen képviseltesse magát, és ennek kapcsán csodálkozom, hogy Osztolykán Ágnes roma származású képviselőnk még nem lépett ki a soraikból. Én a helyében már megtettem volna.

A kérdés tehát az, – vajon ezek után honnan fogja tudni a többségi társadalom, hogy mely kevesek csoportjába tartozó cigányok azok, akik alkalmasak a velük való együttélésre, és kik közülük azon többek csoportja, akik Bayer Zsolt úr szavaival fogalmazva, az állati fajhoz tartoznak?

Én, cigány emberként azt vallom, hogy nem csak a romáknak, de sajnos minden népnek és nemzetnek megvan a maga salakja. Tudnék rá példát is felhozni. A nemrég brutálisan meggyilkolt 11 éves kaposvári kisfiúét, akit egy bekattant értelmiségi hölgy szerelemféltésből ölt meg, de említhetném a Baunok házaspár gyilkosait is, akik ugye, nemcsak, hogy nem cigányok voltak, de egyikőjük ráadásul egy favorizált NB.-I es klubban játszó egykori focista volt. Tessék mondani, – e bűnesetek kapcsán miért nem ment a Jobbik és a Magyar Gárda a bűnözés visszaszorítása érdekében Kaposvárra, vagy Szolnokra demonstrálni? Azért nem, mert a szélsőségeseink belőlük nem tudnának politikai tőkét kovácsolni maguknak, jóllehet bárki ellen lehetne uszítani és gonosz indulatokat kelteni. Csak egy ok kell, amelynek más értelmet adva alaposan kiforgatunk, és máris ott az okozat is.

Egy példát hadd említsek. Tessék elképzelni, hogy égetném magam az olvasóim előtt, ha mondjuk én, a cigány származású blogger, – mert egy újságírótól és különösen Bayer Zsolt úrtól én ugye azért még nagyon messze járok, ám fantáziám azért nekem is van – szóval, mi lenne a reakció, ha a megtévelygett H. Szabolcs bűnözőre hivatkozva a magyar foci ellen ágálnék, és mondjuk, arról úgy értekeznék egy posztomban, hogy a nemzetünk büszkesége, a Dzsudzsák Balázs, aki nemrég összetörte a Porschéját, valójában nem is ember, hanem egyike azon közúton közlekedő veszélyes állatoknak, akit a sport, a bőr rúgása tett agresszívvá. Agyrém lenne ez a javából, és jogosan válnék az utálat tárgyává, szemben Bayer Zsolt úrral, akit viszont a társadalom többsége sajnálatos módon ennek ellenére is továbbra sztárol és favorizál. Favorizál, jóllehet valahol a gyűlöletnek is kellene lennie egy végső határának, amin már viszont sem blogger, sem pedig újságíró nem léphetne túl. De Bayer Zsoltnak úgy tűnik, hogy ebben az országban már mindent szabad. A párttársai pedig, beleértve a roma származású Farkas Flóriánt is, nemhogy tiltakoznának ellene, hanem egytől-egyig kiállnak mellette. Vajon miért?

A tisztánlátás érdekességeként fontos megemlítenem, hogy Széles Gábor úr a Békemenet kitüntetési ceremónián az első sorban ült a lapjának főszerkesztője, Stefka István úr mellett Bayer Zsolt úrral. Szorosan mellette pedig egy Amerikában élő, magát nyíltan fasisztának valló magyar származású személy ült, nevezetesen Szilágyi Ákos, aki Szálasi sajtófőnökének, Fiala Ferenc védelmezőjeként, a Magyar Gárda köszöntőjeként, a kuruc.info szerzőjeként vált ismertté. Persze, ha nincs az Amerikai Népszava internetes újság, úgy ezen eseményről itthon nem is kaphattunk volna hiteles képet, merthogy róla a magyar lapok egyáltalán nem is tudósítottak semmit, az eseményről pedig olyan gondosan retusált fotókat közöltek, amelyen Szilágyi Ákos egyáltalán nem volt látható.

De a gondolatmenetet illetően időzzünk el egy kicsit Dzsudzsák Balázsnál, abból az okból kifolyólag, mert a tények (torz) tükrében igenis vannak összefüggések közte, és a magyarországi cigányok között. Dzsudzsák Balázs, – aki mellesleg Orbán Viktor miniszterelnök úr egyik kedvenc focistája – mielőtt a legjobban fizetett magyar sztárfocista lett volna, egy szabolcsi városban, Nyírlugoson élt. Egészen mélyről tört az élre, s lett belőle mostanra a Dinamo Moszkva játékosa. A tehetségét senki nem vonhatja kétségbe. Esélyt kapott, amit kihasznált. Vajon sikerül neki ilyen fényes karriert befutnia, ha mondjuk cigányként született volna?

Tudom, Bayer Zsolt úr a cikkében, hogy annak üzenete mégse tűnjön rasszista és uszító jellegűnek, de azért mégis kimondja, ami sokak fantáziáját izgatja, és amit egyesek hallani szeretnének, példaként egy dalverseny győztesét említette, szembeállítva a győztest, a cigányság többi tagjaival, akik a sajnálatos szilveszteri bűneset kapcsán levont következtetése okán, szerinte viszont már nem is emberek, hanem a cigányok többsége állatok. Remek és furfangos okfejtés ez, de vigyázat, mert mindez kérem egy tökéletesen álcázott csapda, amibe sokan hajlamosak belelépni. A Jobbik egyik demagóg vesszőparipája ugyanis éppen a cigányzene, és a szélsőségeseink ahhoz kapcsolják a cigányok által elkövetett bűneseteket, mondván, ha van cigányzene, akkor kell, hogy legyen cigánybűnözés is.

Kérdem én – mi legyen hát azokkal a romákkal, akik nem tudnak zenélni és énekelni, de ugyanakkor bűnözni sem szeretnének? Akik nem médiasztárok, tehetséges zenészek, művészek? Mit tegyen egy olyan cigány, akinek a hangjába nem szerelmesedik bele a Jobbik elnöke? Velük akkor mi legyen?

Mert tény, hogy a romák között vannak bűnözők is, ezt senki nem vitatja, vagy pártolja őket. De a cigányok között nemcsak bűnözők, hanem dolgozni akaró kétkezi munkások, szakmunkások, és ha kis számban is, de értelmiségiek is vannak, akik viszont emberhez méltó életet és boldogulást szeretnének a hazájukban. Nekik akkor, ilyen általánosító uszítások után, vajon melyik magyar vállalkozó fog munkát adni, esélyt arra, hogy a sorsán jobbítani tudjon? Cigány emberként kérdezem: – ha Bayer Zsolt úr a költőnő szavaival uszít ellenünk, mondván: – „kinek jusson, mér’ is jutna, szar se jusson, ha cigány” – egyáltalán lesz nekünk esélyünk kitörni a szegénységből?

A válasz egyértelmű. Vagy esélyt ad a cigányoknak a többségi társadalom a szegénységből való kitörésre, vagy elviseli, hogy a megélhetőségükért bűnözzenek. Ez a kormány, és mindenki, aki úgy asszisztál a cigányság társadalmi ellehetetlenítéséhez, hogy a cigányok többségét állatnak nevezi, és aljas módon összemossa a becsületest a becstelennel, a cigányságot előbb-utóbb a vágóhídra fogja küldeni.

Bogdán Géza

160 hozzászólás

  • Kedves Bogdan Geza

    minden szavaval egyetertek es egyutterzek, nem tudni hova vezet ez a viselkedes, de hogy nem jora, azt mindannyian erezzuk a lelkunk melyen…

  • Kerekes Sandor

    Kedves Geza!

    Regota toprengek ezeken a problemakon, mint annyi mas tisztesseges magyar. Toprengeseimet Horvath Aladar egy kituno cikke iditotta el, meg vagy husz evvel ezelott, es azota a helyzet persze csak rosszabbodott. Idokozben megprobaltam segiteni is azokat a ciganyokat, akik kijottek ide Kanadaba, igy probalvan megtenni amit tudtam.
    De azalatt a husz ev alatt, amig a ciganysag egyre ketsegbeejtobb helyzetbe kerult, a kormanyok es a tarsadalom egyre kevesebbet tettek a ciganyokert, mig viszont ok maguk szinte semmit nem tettek magukert. Igaz ugyan, hogy egyre nehezebb a dolguk, de attol tartok, hogy reg fel kellett volna ismerniuk, hogy nekik is van tennivalojuk a sajat erdekukben.
    Mi lenne tehat amivel tartoznak maguknak, kerdezheted joggal.
    Nos, velemenyem szerint a ciganysagnak haladektalanul meg kell szervezodnie. Utokepes politikai egysegge kell valniuk, akivel minden politikai formacio kenytelen lesz targyalni. Jelenlegi helyzetukben meg a szegregalt iskolak ugyet sem kepesek dulore vinni.
    Biztositalak, hogy ha majd a ciganysag is hasonlo szervezettseggel rendelkezik, mint a Jobbik, vagy a Magyar Garda, ha majd politikusok kenyszerulnek latogatasokat tenni a szavazataikert, akkor majd nem lesz kifogas, meg mindenfele hazug „strategia” a ciganysaggal valo banasmodra.
    Azt ajanlom tehat neked, hogy szervezz egy cigany ertelmisegi kort, hozz letre egy programot, es a tarsadalom azon szerveinek a segitsegevel, akik mar amugyis segitenek nektek, mint peldaul a TASZ, meg a Helsinki Bizottsag, terjeszd el a ciganyok kozott a szervezetedet. Minden telepen, minden faluban, kisvarosban, keruletben legyen egy fuggetlen cigany szervezet, amely demokratikus uton atveszi a cigany onkormanyzatok vezeteset a mostani haszontalan es tehetetlen stromanoktol, majd orszagos egyesulette, vagy akar partta alakulva kepviselni fogja a kozos erdeket.
    Ennek azert van eselye, mert 8-900000 szavazo ciganynak eletbevagoan sulyos szerepe lehet a valasztasoknal. Talan meg nem 2014-ben, de azt kovetoen feltetlenul.
    Enelkul sajnos nem fog menni.

  • Miért nevezi BAYERT urnak?

  • Kedves Bogdán Géza, gratulálok az írásához. Egy dologban nem értünk egyet, én optimistább vagyok Önnél: hiszem, hogy a magyar társadalom többsége elítéli Bayert.

  • „A kérdés tehát az, – vajon ezek után honnan fogja tudni a többségi társadalom, hogy mely kevesek csoportjába tartozó cigányok azok, akik alkalmasak a velük való együttélésre, és kik közülük azon többek csoportja, akik Bayer Zsolt úr szavaival fogalmazva, az állati fajhoz tartoznak?”.
    Szerintem a „tobbsegi tarsadalom”-nak nem kell tulzottan torni a fejet, hogy melyik cigany „alkalmas veluk valo elesre”, mert az egyertelmu az adott esetben.
    Ha valaki csapdaszeruen ir, az nem Bayer Zsolt, hanem Bogdan Ur!Csak figyelmesen kell olvasni es nem is ketseges. Ide meg olyat is irt, amit Bayer sehol sem irt es valoszinu nem is gondolt.
    Ez az iras, mar megint tele van ellentmondasokkal, es (enyhen szolva) tulzasokkal. Igy volt ez, mikor a balatoni bandavezert mentegettek az itt irkalok.
    Sehol sem olvastam, senkitol, hogy az egesz ciganysag bunozo. Csak ebben az organumban(ja.. es az amerikai nepszavaban,termeszetesen).Sot, sok helyen olvasok peldat a tisztesseges, dolgozo ciganyrol. Kar, hogy pont egy ciganyember akarja ezt beadni az olvasoknak.

  • off: el a kezekkel bayer zsolttól!
    mondjuk, belerúgni, azt nem tilos.

    on:Géza, ezzel megint fel fogod kavarni a jobboldali pocsolyát! rosszul viselik „rajongóink”, hogy egy cigány ember hogy’ meri ennyire reálisan megfogalmazni, milyen aljas ez a cinkos összekacsintás, sunyi hallgatás, ami a cikkedben elővezetettek tárgyában ma magyarországon megnyilvánul!

  • Kedves Bogdán Géza
    Aki az Unió állatjóléti intézkedéseinek ismeretében az „állat” minősítést kifogásolja. az egyéb csacskaságokra is képes.Sok cigány összetenné a két kezét, ha annyi feltételt biztosítanának neki és családjának, mint a haszonállatoknak (megfelelő elhelyezés és élelmezés)
    Ez egy náci szöveg volt, és nem rasszista. A „bárhogyan” való megszüntetésbe az Endlössung valamennyi eszköze beleférne. Aki nem ezt kifogásolja, az nagyon nem érti, hogy mi történik körülötte.
    És a cigányok valószínűleg csak egy kisebb halmaza az Orbánék által kiírtásra ítélt 3 millió MAGYARnak.
    Ahogy azt Bogár úr elköpte:
    http://www.sonline.hu/somogy/kozelet/magyarorszag-holnap-a-kormany-kegyetlen-dontesek-elott-all-478926/lp
    Azaz ez a qurmány már elhagyta a fasizmust, és erősen közeledik a nácizmus felé. NA: ez az igazi botrány!

  • Bogdán Géza!……..A BV nem közismert adatai szerint a börtönökben levő bűnözők 39,4%-a cigány származású.Tehát téves az a szemlélet,hogy a börtönökben nagyrészt cigány származásúak vannak.Ne felejtsük el azonban azt a tényt,hogy a magyar társadalom 8%-át teszi ki a cigányság.Az utóbbi időben nagyon elszaporodtak a cigány származású elkövetőkhöz köthető bűncselekmények.Lehet sőt mi több biztos,hogy nagyon soknak nincs munkája,de nagyon sokan nem is akarnak dolgozni.Nem akarok többször lerágott csontot ismételgetni,de Kanadába is a jólhangzó segélyezés miatt mentek ki több ezren.Az integráció kérdését az alapoknál kellene elkezdeni,de ehhez a cigányságnak is akarnia kellene.Csak egy példa:Van egy kis falu ahol elég sok cigány család él. A polgármester/állatorvos/évek óta ugyan az.Nincs a faluban munkanélküli!Zöldséget,gyümölcsöt termesztenek,savanyúságokat készitenek,állatokat tenyésztenek.A faluban nincs harag nincs bűnözés.Annál több az összefogás.Közösen újitanak fel házakat és imádják a polgármestert.Lehetne igy is élni.

  • Egyetértek a cikkiroval,hogy minden büncselekmény és minden elkövetö elitélendö.Szerintem is tullött Bayer a célon,nemcsak a roma kegyetlenkedök elitélendök,a magyarok is.
    Milyen gazdasàgpolitikàt csinàlhatott volna a Fidesz-Matolcsy-2010-ben? Csak tovàbbi megszoritàsokkal lehetett volna az INF-et és hitelezöket kielégiteni.81 % adossàg,devizahitelesek,szönyegalà söpört problémàk,europai adossàgvàlsàg,beszükölö piacok és csökkenö külsö-belsö kereslet.
    Én megértem a cikkirokat,mert ha nem a mostaniakkal lennének elégedetlenek a legszebb iràsaik is kinyomtatatlanul hevernének valahol-föleg a papirkosàrban-.

  • Az ilyen Bayer-fele beszedeknek es a kormany egyertelmu cinkossaganak kovetkezmenyekent haltak meg artatlan ciganyemberek, koztuk az 5 eves! Azota sincs itelethirdetes az ugyben! Aljas tagokbol allo aljas kormanya van magyarorszagnak! Ez tetszik a magyar nepnek!?

  • „Ismert: Orbán Viktort „Én is cigány vagyok” feliratú táblával ábrázoló montázst tett közzé a hivatalos Facebook-oldalának üzenőfalán az ATV. A szerkesztő a következő megjegyzést fűzte a montázshoz: „Úgy fest rohamosan gyűjti követőit Gyurcsányék vasárnapi kezdeményezése”. (Ugyanis mint az ismert, a Demokratikus Koalíció tagjai nyakukban ugyanilyen felirattal tüntettek vasárnap a Fidesz székháza előtt Bayer Zsolt múlt heti publicisztikája apropóján.)”

    „Orbán Viktor nem perel az őt ábrázoló, a balliberális ATV Facebook-oldalára kikerült, rasszista mémek miatt. Egyébként egyik Olvasónk, aki felemelte szavát a rasszista kép miatt, kitiltották a televízió Facebook-oldaláról. ”

    Géza,nem gondolod,hogy egy igaz demokrata mindig,minden esetben demokrata?Ha az vagy,állj ki Orbán Viktor mellett,hiszen rasszista támadás érte?!

  • na, mit mondtam?
    jimbo értelmez és magyaráz, ami, azért, lássuk be, eléggé meghaladja a képességeit 😀
    az pedig, hogy sehol nem olvasott az egész cigányság megítéléséről, nem igazán meglepő.
    nem olvas ő semmi mást, csak a pártutasításokat, azt se mindig érti meg.
    hát hogy’ is akarná bárki is elvárni tőle, hogy egy cigány ember – hiszen ez a lényeg – írását megértse!
    sőt, biztos vagyok benne, van cigány barátja is.

  • Dénes ERÖS
    2013 január 17
    6:53 de.
    miből gondolja, déneske? csak nincsenek hasonló tapasztalatai? áh, ezt nem hiszem, ahhoz kellene némi íráskészség, elemző képesség, lényeglátás, no meg, józan ész.
    szóval, déneske csak irigykedik 😀

  • Bogdán Géza

    Kedves Nyilas Misi!
    Köszönöm Neked, hogy a lelked mélyén Te is hozzám hasonlóan érzel a magyarországi cigányokért!

  • Puchert János

    Számítani lehetett ilyen reakciókra, hisz mint látjuk a lap főszerkesztője és a tulajdonosa,- Magyar Hírlapról van szó- első megnyilvánulásában még valamiféle bocsánatkérésről beszélt másnap már Bayer támadásról tehát már megvédték Bayert de Bayernek voltak már ilyen vagy ehhez hasonló megnyilvánulásai is, természetesen a cigányoknak is van felelősségük abban, hogy ilyen helyzetbe kerültek először is nem betakarítássál lehet hozzájutni a létfenntartáshoz szükséges élelmiszerekhez vetni, ültetni és kapálni is kell a házuk táját is rendbe lehet tartani egy seprű és egy lapát azért mindenhol akad. Kétségtelenül 5-600 éve élnek itt de milyen volt ez az idő vajon emberszámba vették őket, én 1934-ben születtem de cigány iskolatársam nem volt mert ezzel a regnáló hatalom nem törődött munkát nem kaptak sehol koldulásból éltek erdőkben maguk által összeeszkábál gunyhokban 1945 után kezdték őket ember számba venni de tudomásul kell venni az 5-600 év mulasztását nem lehet 50-60 év alatt pótolni gondoljunk csak a honfoglaló magyarjainkra akik végig rabolták Európát milyen nehéz volt megszelídíteni őket száz szónak is egy a vége ha 10 cigány közül 9 gazember vajon kit sértünk meg ha általánosítunk nyilván azt az egyet aki tisztességes

  • Bogdán Géza

    Kedves Kerekes Sándor!
    Én azt tapasztaltam, hogy a magyarországi cigányság összességében 20 év alatt sokat fejlődött és integrálódott a többségi társadalomhoz. Igaz, vannak régiók, főképp az országunk északi és keleti megyéiben, ahol e téren ugyanakkor hatalmas visszafejlődés tapasztalható. Ez a jelenség azonban kínosan egybecseng ezen régiók gazdasági hanyatlásából fakadó munkahelyek elvesztéséből adódó gondokkal. Én attól tartok, hogy a roma társdalom elleni uszítások következményeként, a már amúgy is kaotikusnak mondható helyzet, nemhogy javulni, hanem csak romlani fog.
    Egyetértek. A bajok további fokozódásának elkerülése érdekében én is úgy látom, hogy a hazai cigányságnak pártkatonák helyett, végre meg kellene szerveznie önmagát, és egy önálló roma pártot kellene alakítania, úgy, mint ahogy azt a határainkon túli magyarság tette. Szerintem is ez az egyedüli járható út, tehát teljes mértékben egyetértek az általad megfogalmazott véleménnyel. Köszönöm a biztatást és a megtisztelő bizalmad. Egyébként a hazai cigányság részéről volt már egy ilyen kezdeményezés, mert a Magyarországi Cigányok Országos Pártja szerette volna magát önállóan is megmérettetni a választásokon, de sajnos a bíróság különböző hiányosságokra hivatkozva megtagadta a nyilvántartásba vételét.
    http://www.birosag.hu/szakmai-informaciok/sajtokozlemeny/jogerore-emelkedett-magyarorszagi-ciganyok-orszagos-partja

  • Bogdán Géza

    Kedves Weisz József!
    Azért nevezem Bayer Zsoltot úrnak, mert én nem szeretnék olyan szintre süllyedni a szellemi posványba, mint azt ő tette…

  • „A tények pedig ezek: a cigányság jelentős része nem alkalmas az együttélésre. Nem alkalmas arra, hogy emberek között éljen. A cigányság ezen része állat, és állatként viselkedik.”(Bayer Zsolt)

    A cikkek:

    http://www.magyarhirlap.hu/ki-ne-legyen

    http://www.magyarhirlap.hu/tenyleg-mi-legyen

    És Kertész Ákos a magyarságról:

    „Ezen a jobboldal röhög, a baloldal elereszti a füle mellett, mert pillanatnyi érdeke, hogy ne hallja meg. Amúgy persze létérdeke volna, hogy odafigyeljen, de addig ez a banda nem bír fölemelkedni, ezek is magyarok. Percemberkék. A jelenben élnek, akár az állatok. A valóságos állatokra gondolok, vagyis ez nem erkölcsi ítélet, egyszerű ténymegállapítás.”

    „A magyar genetikusan alattvaló. József Attila talált mentséget: „ezer éve magával kötve, mint a kéve sunyít, vagy parancsot követ.” De ez nem mentség arra, hogy a magyar a legsúlyosabb történelmi bűnökért sem érez egy szikrányi lelkiismeret furdalást, hogy mindent másra hárít, hogy mindig másra mutogat, hogy boldogan dagonyázik a diktatúra pocsolyájában, röfög és zabálja a moslékot, és nem akar tudni róla, hogy le fogják szúrni. Hogy se tanulni, se dolgozni nem tud és nem akar, csak irigyelni, és ha módja van legyilkolni azt, aki munkával, tanulással, innovációval viszi valamire.

    Ma már a második világháború borzalmaiért, a Holocaustért egyedül a magyar a felelős, mert a magyar nép az (a német néppel ellentétben), amelyik se be nem vallotta, meg nem gyónta a bűneit, se töredelmes bűnbánatot nem tanúsított, se meg nem fogadta, hogy soha többé, se bűnbocsánatért nem esdekelt.

    Így aztán nem is kapott soha föloldozást!”

    Tiltakozzunk együtt!

  • Bogdán Géza

    Kedves Bársony Margit!
    Köszönöm a gratulációt! Tiszta szívemből kívánom, hogy ne nekem, hanem Önnek legyen igaza, és a magyar társadalom többsége ítélje el Bayer Zsoltot!

  • Hollósy Gerti

    Sándor, jónak ajánlod sz ötletedet, mert Géza valóban képes kihozni jót és pozitívumot cigány és magyar emberek kapcsolataiból.

    Géza, sokan nem értik ezt az egész botrányt, így a Te írásod mélyét sem, sőt a magyarázkodásából az is kiderült, hogy maga Bayer sem érti, mit írt. A hőzöngő, tisztességtelenül megírt cikke rosszkor nagy vihart kavar és tuti terelési szándék is van benne. Ami meg 100%, hogy megosztó. Ez kell a magyarnak: Oszd meg és uralkodj.

  • Kertész Imre Magyarországról 2009-ben:

    „Az író szerint ezt a benyomást Krause csak turistaként szerezte Budapesten. „Ez azonban csak a látszat volt” – tette hozzá Kertész, utalva arra, hogy éppen most töltött tíz napot Budapesten. „Az elmúlt tíz évben folyamatosan rosszabbodott a helyzet. Szélsőjobboldaliak és antiszemiták váltak hangadóvá. A magyarok régi káros szenvedélyei – a hazugság, a dolgok elfojtására való hajlam – jobban jellemzők, mint valaha. Magyarország a háborúban, Magyarország és a fasizmus, Magyarország és a szocializmus: semmi nem kerül feldolgozásra, mindent csak megszépítenek” – jelentette ki.”

    http://www.origo.hu/itthon/20091109-kertesz-imre-interjuja-a-welt-ujsagban.html

    És 2012-ben:

    „Kertész szerint nincs semmi új Magyarországon, ugyanaz történik, mint Kádár idejében. A népet úgy megbabonázta Orbán, mint a hamelni patkányfogó. – (A legenda szerint 1284 júniusában a patkányoktól hemzsegő Hameln városába egy köpönyeges idegen érkezett, aki egy bizonyos pénzért elvállalta, hogy megszabadítja a várost a patkányoktól. Bűvös erejű sípjával a Weser folyóba csalogatta az állatokat, de a bérét megtagadták tőle. 1284. június 26-án vadász képében tért vissza, és újra megfújta sípját, de most a gyerekeket csalogatta magával. A Koppel-hegy barlangjába vezette őket, ahonnan többé nem kerültek elő.)”

    http://konyves.blog.hu/2012/02/09/kertesz_imre_magyarorszag_a_vegzetes_dontesek_orszaga

  • Kedves Géza ! VALÓDI program kellene a romák felzárkóztatásához, nem pedig olyan látszatintézkedések, mint pl. adjunk minden roma és nem roma hátrányos helyzetű családnak egy-egy disznót és majd azzal megelégszenek és abból meg fognak élni, vagy egy tucatnyi kacsát. KIRAKATPOLITIKA HELYETT támogatást adni,de úgy, hogy az nyomon követhető legyen. Miskolcon MOST fog épülni egy „Roma Kulturális Központ”, ki tudja az 1 milliárd 7oo millió Ft-ból mennyi fog és kinek a zsebébe vándorolni, de hogy az nem a romák megsegítésére fogja fordítani, az HÓT ZIHER !!! És hadd kérdezzem már meg, hátha valaki tudja: Hogyan és kik fognak ott „kulturáskodni” és miből, ugyanis gondolom egy ekkora épület-kolosszusnak lesz pár forint éves fenntartási díja is – és abból ki és mennyit fog ellopni – ismét csak a romákat megkárosítva ??? És ő is kegyelmet fog kapni, mint annó F.F. ??? – Jelenleg az „úriember” politikus, roma politikus.

  • Kedves Ille István Barátom!
    Az én írásom, ha egyáltalán értékelnem kellene önmagam, akkor azt most úgy tudnám jellemezni, hogy egy indulatoktól és gyűlölettől mentes vélemény csupán. Ennyi, és nem több. Aki elolvassa, szembesülhet azzal a ténnyel, hogy nem volt célom megsérteni senkit sem. Aki a posztomban ugyanakkor mégis gyűlöletet vél felfedezni, úgy azzal, mint e jelenséget a saját bőrén érző és Magyarországon élő cigány emberként, nekem nincs miről tárgyalnom.

  • Nos,Kertész Ákos szerint a magyarok disznók,Kertész Imre szerint patkányok.Ehhez képest Bayer Zsolt korlátlan teret enged a fantáziának:a ló,a madár,a majom,a lepke stb.mind állat.Lehet választani.Ráadásul Bayer a cigányságnak csak egy részét ítéli el.A zsenik,az egész magyarságot!

    Akarom látni,hogy ez ellen is tiltakoztok,bogaraim!

  • Kedves kekec!
    Ha nem rasszista szöveg volt, hanem náci, úgy az bizony sokkal rosszabb. Jól mondod. A gondos gazda, lévén, hogy belőlük élt, bizony megbecsülte a háziállatait. Korán kelt, és először az állatnak adott enni, utána evett ő maga. Sőt. Személyesen ismertem olyan gazdát, aki a családjával egy vályogházban szűkölködött, ugyanakkor a szarvasmarháinak pedig téglából építtetett tágas istállót. Egyetértek veled abban is, hogy gazdasági téren, hála a „közgazdasági zseni” Matolcsy úrnak, bizony az Orbánék nyaka körül már nagyon szorul a hurok, és előbb-utóbb kénytelenek lesznek a gazdaság fellendítése érdekében valamilyen drasztikus mértékű megszorító intézkedést eszközölni. Feltéve, ha a jelenlegi neoliberális gazdaságpolitikájuk sikereként, úgy megnő az általuk munkára fogott rokkantak elhalálozási rátája, hogy annak eredményeként gazdasági növekedést lesznek képesek produkálni. De akkor is nyerők lesznek, ha a legújabb briliáns ötletüknek köszönhetően a svájci bankok kapitulálnak nekik, és önként feladva a bankjaik immár évtizedek óta tartó jó hírnevét, kiadják nekik a náluk dugipénzzel rendelkező magyarokat, ők pedig, irgum-burgum jól megadóztatják őket. 🙂

  • Eddig sem állította senki legalábbis én biztosan nem!!!,hogy a
    cigányok eleve bűnözők lennének!Többször leírtam ismerek
    sok cigány embert (a házunkban egy rendes családot is,akikkel
    beszélő viszonyban is vagyok)csak persze ezt nem olvasták el figyelmesen.!!!!!!!!
    Bűnözők vannak a magyarok,cigányok egyéb népcsoportok között…..(például” úri „politikai!!!! is
    ……)
    vegyesen és a törvénynek, minden ilyen elkövetővel szemben
    egységesen fel kell lépni.!
    A baj az,hogy az utóbbi időben jelentősen megnövekedett a
    cigány bűnözés ,ami igenis létezik!
    Aki a primitív,aljas gyilkosokat védi az azonosul velük,ami nagy szégyen magukra nézve és a tisztességes emberekkel,áldozatokkal szemben!!!
    Egyébként Kanada (külügy minisztérium ill.a menekültügyi miniszter kezdeményezésére)intenzív kampányt indított ITTHON!!!,felszólítva a többnyire borsodi csaló,lumpen menekülteket,hogy azonnali átvilágítás után hazatoloncolják őket,ha ok nélkül”üldözöttnek”beállítva magukat kimennek és veszélyt jelentenek a társadalmukra!
    Ez bizonyítja,hogy Kanada a tisztességes,normális állampolgárait védi,a jelentős anyagi vonzatról nem is beszélve!!!!
    Miskolcon hetekig plakátokon fogják ezt hirdetni(KANADA!!!)jogosan!
    Borsod valóban az ország legszegényebb települése,és az ott élő magyarok is szegények,mégsem gyilkolásznak!!!
    Na ezt kellene megérteni egyeseknek és nem rasszizmust kiáltani…..
    Egyébként Miskolc „FIDESZ BÉRENC”…., polgármestere
    funkciójánál fogva korrekten tiltakozott ez ellen,becsületére legyen mondva(bár belül szegény maga is tudja az igazságot,amivel nap mint nap szembe kell néznie).
    Minden tisztességes itthon és külföldön élő „magyartól”…elvárható lenne a vétlen,többségben lévő áldozatokkal szembeni együttérzés,különösen,hogy több hozzászóló is írt a félelmeiről és az őt illetve a környezetét ért atrocitásokról.

  • Ja a „cigánypecsenyét” is hasonlóan szeretem mint a „rablóhúst” mármint kaját,borban meg az édes vöröset….
    Kedvenc színem a sárga,de nem a „narancs” miatt,hanem a
    Nap jut az eszembe róla és nem a „sötét” felhők …….
    amelyek előbb utóbb eloszlanak….

  • Topapó
    2013 január 17
    5:37 de.
    Topapó!
    Ez az általad vélt, és nem tudni honnan származó (kuruc.info?) 39,4%-ban cigány származású elítéltekre utaló adat azért is sántít, mert a magyar börtönökben tilos nyilvántartást vezetni a fogvatartottak származási hovatartozását illetően. A számadatokkal való manipulálás tehát csak akkor helyén való, ha annak forrása hiteles és megalapozott, mert a hamis köntösbe bújtatott igazságnak álcázott hazugság máskülönben csak indulatok gerjesztésére alkalmas.
    Azt a véleményed sem osztom, miszerint a magyarországi romák Kanadába, idézlek, „a jólhangzó segélyezés miatt mentek ki több ezren”. Akkor most kezdjük a cáfolatot a végénél. Több ezren eleve nem lehettek, mert ugye a magyarországi cigányság összlétszáma úgy cca. 800 ezer és 1 miiló fő körülire tehető. Ha több ezren mentek volna ki Kanadába, – akkor most mi cigányok hányan is vagyunk itthon? 🙂
    Amúgy az sem fedi a teljes valóságot, hogy a cigányok a „jólhangzó segélyezés” miatt hagyják el a hazájukat, mert sajnálatos módon éppen hogy azok mennek el, akik többnyire itthon is már egzisztenciával rendelkeztek és felhőtlenül éltek. Én, a repülőjegyet sem tudnám megvenni, de ez egyéni szocproblem, és nem tartozik a tárgyhoz. Hogy ők mégis miért mennek el? Azért, amiért minden más ország menekültje is: mert a hazájukban nem érzik magukat biztonságban. Fenyegetve érzik az életüket, és a családjuk biztonságát. Rettegésben, félelemben pedig senki nem akar élni, és ha képes rá, ha nem muszáj, ha megvan rá a pénze és úgy érzi, hogy képes lesz az új hazájában is egzisztenciát teremteni és majd boldogulni, úgy minden megtesz annak érdekében, hogy a sorsán jobbítani tudjon.

  • Dénes ERÖS
    Köszönöm kedves Erős Dénes!
    Megtiszteltetés számomra, hogy végre, valamiben egyetértünk egymással. 🙂

  • A cikk felcseréli az okot az okozattal.

  • Bogdán Géza

    Egyetértek kedves Bakos Róbert!
    Szerintem is egyfajta kirakatpolitikát folytat a Fidesz-kormány a hazai cigánysággal szemben. Mert ugye, odamegy Hegedűs Zsuzsa a luxusautójával a mélyszegénységben élők közé, és a Minden gyermek lakjon jól alapítvány nevében, kioszt a szerencsétlen rászorulóknak, pár darab aprójószágot, netán egy kis választós malacot, nevelgesd, dédelgesd, hozzá egy zsák tápot, és odafönt máris úgy érzik, hogy ők egy eget rengető jótét dolgot műveltek az emberekkel. Persze, akinek nem jut a könyöradományukból, az bizony jól teszi, ha nem reklamál, mert az államtitkár-asszony, akinek a fizetése évi 16 millió forint, úgy megalázza az illetőt, hogy az azon koldul. Mert ugye, vegye tudomásul, ez senkinek sem jár, hanem csak adható! Puff neki!
    És persze az 1 milliárd 700 millió ft.-ból Miskolcon épülő Roma Kulturális Központtal is majd sokat lendítenek a romák sorsán…

  • Boda Marcsi
    2013 január 17
    12:28 du.
    kizárt dolog. orvosilag kimutatható, hogy kiskegyed sötét felhői hosszú, gondos kezelés ellenére se valószínű, hogy el fognak oszlani 😀
    kezdhetne hozzászokni, csillagbogár, hogy nincs olyan helyzet, amiben ne tudnám nevetségessé tenni! persze, tudom én, hogy kiskegyed azt vallja, hogy nem az a legény, aki adja, hanem az, aki állja 😀
    a legjobb az egészben az, hogy nem tud ellene semmit sem tenni, mi több, még fejpénzt is kapok kiskegyedért!

  • Bogdán Géza

    Hollósy Gerti
    2013 január 17
    9:58 de.
    Szia drága Gerti!
    Egyetértek. Szerintem is gyűlölködés kell az erősen megosztott társadalomban élő magyarságnak, hogy feledni tudják a napi problémáik búját és baját. Nemhiába no, cirkusz kell a népnek. Ehhez pedig úgy tűnik, sokaknak bőven elegendő, ha Bayer Zsolt úr a cigányokról ír és ellenük uszít. Ha ő maga bele is bonyolódik a cikke valóságtartamát illetően sem probléma, mert ugye mindig is akadtak olyan ügyeletes megmagyarázók, akik majd a segítségére sietnek és ezt azt belemagyarázva, a görbét is egyenesnek láttatják majd. Szerencsére azért akadnak páran, és szerintem még ők vannak többen, akiket azért nem lehet meghazudtolni, és akik még átlátnak a szitán.

  • gézám, te is élvezed az okoskák hozzászólásait?
    mert én nagyon!
    különösen küszködő valósággal esszé minőségű kommentjeit, amivel azért rendesen terel!
    gondolom, majd’ felveti a méreg, hogy nem méltatod válaszra ezt a polihisztort 😀

  • Szukits Rezső

    Milyen régóta gondolkodom, ezen. Örülök, hogy leírtad.

  • Géza!

    Ne fáraszd magad válasszal. Fiatalemberek közt mindig voltak és mindig lesznek konfliktusok. Gyakran kibogozhatatlan, hogy ki kezdte. Addig, míg ökölre mennek, nem tesznek nagy kárt egymásban. De kés, az nem!

  • Szia Gézám,
    kiváló írásodat olvasva, szeretem amint pro- és kontra érvelsz, szeretem az udvarias hangnemedet – Bayer úr akár tanulhatna tőled, bár csiszolt stílben nehéz lenne a fasiszta baromságaival operálni – szóval ez a a bayer-féle szöveg, vacak ember vacak gondolatai, nem először…
    Az az érzésem, hogy ama vágóhídra vezető úton néhányunkat még szívesen látna, mint nem kívánatosakat…
    Az a borzasztó, hogy az ország házában zsidózni lehet, következmény nélkül…ahogy cigányozni is,mert ahol ezek az elrettentő szavak elhangzanak, leíródnak, abban a körben nincs senki, aki felállna, és az emberiesség nevében elmagyarázná, hogy minden ember ember, és ezáltal egyenlő…:(

  • Vegyük ketté a problémát.
    A Bayer cikkről sokszor, és sok helyen elmondtam már a véleményemet elítélve azt. Így nem kívánom ismételgetni önmagam.
    Az is tény, hogy a kormány szócsöve nem véletlenül robbantotta ki a botrányt. Csak nem egészen úgy sült el a dolog, mivel a társadalom többsége józan. Így nem tomboló antiszemitizmus lett, hanem botrány a cikk miatt.

    A probléma másik része a lakosság viszonya a cigánysággal. Ez viszont negatív. Arányiban itt már beszélhetünk 90-95% arányról. Ez nem fajgyűlölet, hanem életmód kérdése.
    Azért a másik oldalon se végezzünk „szerecsen-mosdatást”, mivel nem szentek. A cirka tíz százalék aki életmódban is úgy él mint más, a környezetének nem is cigány, hanem a polgári neve után szólítják, vagy beszélnek róla.

    Úgy ötven százalék még nem fojtat életvitel szerűen bűnelkövető életmódot, de az életvitelük már hagy kívánni valót maga után. Hangoskodó, agresszív, kötekedő, antiszociális életmódjukkal zavarják, sok esetben veszélyeztetik a környezetüket. Ez már viszont probléma. Alkalmas az ellenérzések kiváltására. Ehhez adja hozzá a fentebb említett börtön százalékot, visszavezetve az etnikum arányára.
    A kasztrendszert amiből még ma sem akarnak kilépni.

    Még nincs kimondott antiszemitizmus csak egy szűkebb csoporton belül, de egyre nő az elégedetlenség. Mind a Magyar állam, mind az UNIO milliárdokat ad a felzárkóztatási programra. Most beszéljünk az eredményekről, ami nincs. Ön szerint az a 6-8 család elegendő ami ebből a temérdek pénzből évente elindul az úton? Már azért a másik oldal is szeretne eredményeket látni! És ez nem antiszemitizmus.
    Ezért mondtam, ne végezzünk szerecsen-mosdatást, és nem kell antiszemitizmust kiáltani mindenkire aki hozzányúl a kérdéshez!

  • Mint minden mas temaban, ebben is lehet olvasni pro es contra. Csak egyet nem ir ide senki(az okosok kozul),mint miden mas temaban: a megoldast. Sehol semmi javaslat…Ugyertem konkret javaslat. Amit en ide irtam nehany napja, azt ugyesen(alnokul)agyonhallgatjak.
    Ugyhogy, megismetlem: hipokratak az itt irkalok(tisztelet a kivetelnek).

  • Ille István

    2013 január 17
    1:47 du.
    Te vagy A vörös kakas A szemétdombon.Soha nem értettem,miböl gondolják egyesek,hogy önekik a seggükben is fejük van,ahogy Weöres Sándor mondá.Mitöl vagy ilyen pökhendi?Honnan tudod,kik rejtöznek az álnevek mögött?Hátha sokan csak provokálnak,hogy leleplezzenek.Nem jutott még el az agyadig,hogy nagyképüségeddel, arroganciáddal pont az ellenkezöjét teszed annak,mint amiröl moralizálni próbálsz?Vérbeli humanistának képzeled magad,de valójában csak egy felfuvalkodott intoleráns,gyülölködö kiskakas vagy.Javulj meg,Ille István!

  • Sardi Jani

    Hulye vagy gyerekem, elegtelen, leulhetsz!

  • Kuszkullo!
    A domnule bizony, nem mas, mint egy POKHENDI kiskakas.
    Hangsuly a KIS-en. Fogalma sincs mit akar/szeretne. Lenyeg, hogy arton nyilatkozzon a Fidesz,Orban, vagy egyaltalan, aki jelenleg kormanyoz(remeljuk jol). Ez kimeriti a hatalomvagy fogalmat. Bar nem hiszem, hogy az o kepessegeivel(itt bemutatott), erre meg csak remenye is lehetne. Szeretnek mar tole valami ertelmeset olvasni, de nem hiszem, hogy megerem.
    Szerintem, nem mas, mint a Jobbik ugynoke. Sokkal tobb hivet szerzett nekik,mint barki mas.

  • küszküllö
    2013 január 17
    5:46 du.

    Igazad van. Már én is mondtam neki, többször is, de nem ért belőle. Nagyon meg akar felelni az elvárásoknak, cserében azért, hogy itt publikálhat az Ellenszék, ami az eredeti oldalon megszűnt.
    Ami érdekes, hogy tulajdonképpen az eredeti KMH is megszűnt, mert a régi publikálók gyakorlatilag eltüntek innen.
    Szerintem nyugodtan nevet is lehetne váltani. Mondjuk legyen Új Ellenszék az oldal neve:) Semmi furcsa nem történne, hiszen tulajdonképpen átvették az itteni publikálást, teljesen kiszorítva az ittenieket.
    Az más kérdés, hogy ille olyan remek házmester, hogy kisöpört szinte mindent innen, még azt a kis pozitívumot is, ami volt itt, mert ezzel az arrogáns, mindenkit lekezelő stílusával nem csak saját magának árt ez a kis mitugrász, hanem legfőképp ennek az oldalnak.

  • Topapó és Boda Marcsi

    Amennyiben az egyének tetteiért az egész etnikumukra vonatkozóan megbélyegzőn nyilatkozik az illető, az rasszista.
    Gyilkosságot sajnos mindenfajta nációhoz tartozó egyén elkövetett már Magyarországon is, és feltételezem, önök lennének a leginkább felháborodva azon, ha önöket valaki az elkövetővel való közös etnikumuk alapján potenciális bűnözőnek kiáltaná ki.
    A körülményeikből fakadóan a roma származású bűnelkövetők száma eleve nem is lehet kevés… pl. ha Topapó valamilyen égi akaratból esetleg beleszületne egy romos, düledező házba 6. romagyereknek, és úgy nőne fel, hogy nem látná soha, hogy az apja munkába megy, akkor lakhatna jól, ha valami ennivalót lopnának, akkor melegedhetne, ha tüzifát loptak. Biztos, hogy nem lenne belőle később „cigánybűnöző”?!
    Minden eismerést megérdemel az, aki hasonló környezetben felnőve a körülmények ellenére tisztességes emberré lesz (esetleg tanítói,tanári hatásra, de sok más pozitív hatás is érheti), sőt kiemelkedik a környezetéből.
    Lassan nemzedékek nőnek fel, akik nem tudják, mi az munkahely, mert sosem volt előttük ilyen példa a családban. És ez sajnos sok nem roma mélyszegény családra is jellemző manapság Magyarországon. Ez súlyos társadalmi probléma, és a szegénységből valamint az ehhez kapcsolódó lelki nyomorból fakadó bűncselekményekért a rendszerváltás óta regnáló, egymásnak a hatalom labdáját dobálgató politikai bűnbandák (és a hátuk mögött állók) legalább annyira felelősek, mint maguk az elkövetők.
    Ellopták az „oldalak” a mélyszegények munkahelyteremtésére juttatott Uniós pénzeket, dedig valós munkahelyteremtés nélkül minden más „romastratégia” porhintés.

  • Küszküllö

    Egyetértek, mert nagy állatbarát vagyok, így soha nem sérteném meg őket (még a patkányt sem, mert intelligens), hogy Bayert állatnak nevezzem.

  • Jávorszky Mária

    Jól szórakozom az orrfacsaró ellenszél megnyilvánulásain, mert lelki szemeimmel látom előre hogyan fognak dühöngeni amikor 2014-ben pofára esnek.

  • JIMBO
    2013 január 17
    4:54 du.
    A társadalom, és az UNIO megtette az első lépést.

    Véleményem szerint elsődlegesen a kasztrendszert kellene feladniuk. A kasztok ugyanis zárt közösségek. Indiában még ma is akár kitagadást von maga után, ha például a földműves kaszt tagja esetleg keveredne a kereskedők kasztjával.
    Ha viszont társadalom van egy társadalmon belül, az óhatatlanul nagy problémákat okoz. A kasztrendszer feladása viszont nem egyszerű dolog. El kell dönteni, hogy most cigány akarok lenni a magam zárt közösségében, vagy az adott állam állampolgára. Ez identitás kérdés is, feladni a múltat. De mindaddig ameddig elkülönült kasztot alkotnak, midig lesznek, megmaradnak a problémák.

  • Nyilas Misi!

    Kedvesen minősítesz, de nem vagyok sértődős. Frappánsabb lett volna, ha valaki azt válaszolta volna vissza Bayernek, hogy a magyarok egy jelentős része is állat. Szerintem, senki nem vitatta volna, legfeljebb az arányokat.

    Az arányokról annyit, hogy egy korábbi hozzászólásomban már írtam, hogy a tehetséges cigányok századok óta a magyarokhoz asszimilálódnak, gyarapítva azok számát, ugyanakkor rontva a cigányok szociológiai összetételét.

  • küszküllö
    2013 január 17
    5:46 du.
    mitől? mert élvezem, hogy nevetségessé teszlek benneteket, a vakhiteteket és a butaságotokat 😀
    amúgy, picinyem, ajánlom figyelmedbe hozzászólásoddal kapcsolatban:
    argumnetum ad personam.
    ki a fene akar nálad pl. bármit is elérni? ne értékeld túl magad.

  • Bogdán Géza

    Ille István
    2013 január 17
    1:47 du.
    Kedves Ille István Barátom!
    Bevallom nem élvezem, de hát nem vagyunk egyformák. Kinek a pap, kinek a papné.
    Én, ha látom, hogy valaki ködösít, akkor az illetővel értelmetlen meddő vitába nem bocsátkozom. Láthatod, egyesek már annyira felkészültek, hogy pontos számadatokkal, százalékokkal dobálóznak, és annak tükrében ítélkeznek embertársaik felett. Forrás, hivatkozás persze nincs, azt nem tesznek közzé, mert ugye blöffölnek és azt akarják elhitetni, hogy igenis náluk van a bölcsek köve. Szerinted van értelme ilyen emberekkel küszködni? Mert szerintem hagyni kell őket hinni, és tiszteletből sem szabad kizökkenteni abból a maguk kis torz világából, ami élteti őket. Ennyi.

  • Bogdán Géza

    Kedves Szukics Rezső Barátom!
    Köszönöm a megtisztelő elismerést! Gondoltam, megírom a véleményem, nehogy valaki azzal vádoljon, hogy cinkos, aki néma…

  • Bogdán Géza

    Sárdi Jani
    2013 január 17
    2:36 du.
    Kedves Sárdi Jani!
    Most akkor kíváncsi vagy a véleményemre, vagy azon kérésed teljesítsem, amelyben arra kérsz, hogy ne fárasszam magam a válasszal? Rendben. Akkor most innentől kezdve legyen úgy, ahogy óhajtod!

  • Bogdán Géza

    2013 január 17
    3:44 du.
    Szia drága Éva!
    Persze, mert régóta olvasod az írásaim, és egy kissé talán elfogult is vagy az irányomban. Mindegy, azért jól esik a dicséret, pláne, ha az ember azt egy olyan kedves és aranyos jó baráttól kapja, mint amilyen te vagy. Köszönöm!
    Egyetértek drága Éva! Ebben az országban már lehet zsidózni és cigányozni is, következmények nélkül. Idáig fajultunk. Sajnos.

  • Bársony Margit!
    Úgy tűnik maga sem tud olvasni sokakhoz hasonlóan,ami sajnálatos!
    Én nem ítéltem el az egész etnikumot,sőt….
    Ha olvasta volna az eddigi hozzászólásaim és a cikkeket
    akkor nem írná ezt.Utólag még megteheti!
    Én csak a sötét,gyilkos,beilleszkedni képtelen csaló,hazug embereket ítéltem el,mint ahogy megtették a saját népükből is sokan!

  • Ille István
    2013 január 18
    6:20 de.

    Ha valaki itt túlértékeli magát, az te vagy, ille és nem Küszlüllő.
    Ehhez tartsd magad.
    Ne gondold, hogy mindenki seggreesik azon, hogy itt eljátszod a házmestert. Olyan egyszerű vagy, mint egy barlangrajz. És mintha érezhetően fáradnál:) Már nem az vagy, mint az elején. Elfáradtál, vagy megundorodtál attól, amit csinálsz?
    Mindkettő lehetséges.
    Én mindenesetre sajnállak, mert tőled kiszolgáltatottabb nincs ezen az oldalon, ille.

  • Bársony Margit
    2013 január 17
    9:57 du.

    „Amennyiben az egyének tetteiért az egész etnikumukra vonatkozóan megbélyegzőn nyilatkozik az illető, az rasszista.”

    Pontosan, kedves Bársony Margit. Éppen úgy, mintahogy Kertész Ákos is az, eszerint. Ebben egyetértek önnel.

  • En is erosnek tartom a Bayer elvtars (nemzettestver) fenn emlitett megnyilvanulasat, de szerintem azt is figyelembe kell venni, hogy a szegenyseg nem ad okot gyilkossagra, fegyveres rablasra, lopasra …stb.
    Erre talaltak fel oseink a koldulast, a kulonbozo jotekonysagi intezmenyeket…stb.

    Persze ha a penz nem etelre vagy lakasra kell, akkor hirtelen mindegy lesz, hogy ki es mennyit kapott, mert akkor semmi sem eleg.

    Udv;
    Moshe

  • „Ezután Bayer kijelentéseit a liberális oldal magatartásával összevetve így fogalmazott Szummer Csaba: „De vajon nem ezt kívánja-e szíve legmélyén olykor-olykor a virtigli liberális is, amikor a szélsőjobbal találkozik? Emlékszünk Kornis kifakadására. »ők (a szélsőjobb – Sz. Cs.) gyűlölnek. őszintén. Mi, liberálisok pedig képtelenek vagyunk kimondani, amit szerintem valójában érzünk, hogy ti. mi még sokkal jobban gyűlölünk titeket, mint ti minket.« Kornis egyedi indulatait fejezték volna ki csupán ezek a mondatok? Nem hiszem. Inkább a liberális értelmiségben elfojtott kollektív tudattalan vulkánkitörésének gondolnám őket.””(MN)

  • Shakespeare: Színház az egész világ

    (Az „Ahogy tetszik”-ből )

    „…..Színház az egész világ,

    és színész benne minden férfi és nő:

    fellép s lelép: s mindenkit sok szerep vár

    életében, melynek hét felvonása

    a hét kor.”

    Pfuj,Bayer!

    „A szocialista Juhász Ferenc a rendészeti bizottság csütörtöki ülésén ismerte el, hogy valós problémáról van szó. „A bűncselekmények elkövetőinek nagy száma az cigány származású” – jelentette ki az MSZP-s országgyűlési képviselő.”

    http://mno.hu/ahirtvhirei/parttarsukat-nem-tartjak-kirekesztonek-az-mszp-sek-1132394

  • Bogdán Géza

    2013 január 18
    8:44 de.

    „Láthatod, egyesek már annyira felkészültek, hogy pontos számadatokkal, százalékokkal dobálóznak, és annak tükrében ítélkeznek embertársaik felett. Forrás, hivatkozás persze nincs, azt nem tesznek közzé, mert ugye blöffölnek és azt akarják elhitetni, hogy igenis náluk van a bölcsek köve. Szerinted van értelme ilyen emberekkel küszködni? ”

    Ez nem igaz,tehát hazudsz!Hány forrás kell,hogy elég legyen?Neked mik a forrásaid?A tárgyilagosság egyetlen ismérve az érzelemmentes tárgyilagosság,Géza.

  • szemet Boda

    hova kene beilleszkedniuk? a te rohadt, kepmutato, hazug vilagodba?

  • Nyilas Misi

    2013 január 20
    7:49 de.
    Te milyen alapon engedsz meg magadnak bármit?Ki a f@sz vagy?Ha van képmutató,hazug ember ezen az izén,akkor az te vagy,nyilaSS.A te világodnak befellegzett!Ne dicsérd nekünk!Ismerjük,abból koldulunk.Plíííz,ne hencegj vele!
    Dugulj el,vörös!

  • kuszkullo

    amit te csinalsz, azt ugy hivjak, hogy uszitas es azt kanadaban buntetik…esetleg meg egy hasonlo beiras es feljelentelek kis mocskos nacitakony…

  • dakota
    2013 január 19
    8:21 du.
    argumentum ad personam

  • Nyilast csak azért nem büntetik,mert örökké részeg,amikor
    véletlenül nem akkor is látszik,hogy fogyatékos agyban,jellemben,tisztességben és persze Kanadában mindent lehet,persze az ő kis „minta”közösségében,ahol nem ő az egyetlen fogyatékos.
    Vannak ott normális emberek is sokan akik 56-ban mentek ki és
    valóban üldözték őket,ők másképp látnak több dolgot és nem jelentetnek meg egy ilyen rasszista!!!!lapot.
    Az amerikai magyarok is szégyellik magukat miattuk!!!!

  • Ille István
    2013 január 20
    10:47 de.

    Dehogy is az, ille. Te is tudod, hogy minden szava igaz, azért fáj neked ennyire.
    Szánalmas, hogy egy tehetséges novellista ennyire lesüllyedjen. Kár érted.

  • Kuszkullo!
    Az o forrasaik a nepszava, nepszabadsag es az ehhez hasonlo nyalanksagok, amit ok „TENYNEK” tuntetnek fel, pedig azok is ugyan olyan koholmanyok, mint amit itt olvasunk.
    A legnagyobb baj, ezzel a tarsasaggal, hogy mindent a hihetetlensegig tuloznak, es meg csak eszre sem veszik annyira elvakultak.
    A szakszervezetekben(vagy inkabb union-nak nevezzuk) volt az a szokas (es meg most is az), hogy kovetelj 5x annyit es megkapod amit akarsz. Csak ez itt mas, es ezek figyelmen kivul hagyjak.Ugy gondoljak ez a modszer ebben az estben is mukodik.Pont az ellenkezojet erik el.

  • Bogdán Géza

    Olvastam Szummer Csaba erdélyi magyar származású pszichológus írását, és az a gyanú támadt fel bennem, hogy ő ezt az írását megrendelésre írhatta. Tehette azért, hogy egyfajta tudományos magyarázatot adjon Bayer Zsolt cigányok ellen uszító írásának. Már a cikkének címe is erre utal: „Megérteni Bayert”. De nézzük csak, hogy mit is szeretnének megértetni a többségi társadalommal és a magyarországi cigánysággal?
    „Így nem lehet élni. Ennek az lesz a vége, hogy lesznek majd egyenruhák, amelyektől megtanultok majd – nem félni, de rettegni. Egyenruhák, amelyek már nem fognak kérdezni, nem fognak válogatni cigánybűnöző és tisztességes cigányember között – csak ütni.”
    Bayer úrnak tehát már nem elég, ha a cigány származású bűnelkövetőt a rendőrség elfogja majd őt a magyar bíróság elítéli. Azt szeretné, hogy saját karhatalmistáik legyenek, akik egy újabb „cigány ügy” esetén legálisan kimennének grasszálni a romák lakta településekre, és ott szabadon és büntetlenül üthessenek-verhessenek, vagy akár meg is ölhessenek bárkit a cigányok közül, aki az ő útjukba kerül, így szerezve méltó elégtételt a többségi társadalom számára. Bayer úr tehát önbíráskodásra buzdít, és gyakorlatilag ugyanazt szeretné, amiért a Tomcat bloggert a bíróság felfüggesztett börtönbüntetésre ítélte. Ezt kellene hát megérteni Szummer úr szerint?
    Mert ha igen, akkor én értem, csak fel nem foghatom. Nem tudom felfogni abból az okból kifolyólag sem, mert ellentmondást vélek felfedezni Bayer úr cikkének okfejtésében, ugyanis ha már nem fognak kérdezni, nem fognak válogatni cigánybűnöző és tisztességes cigányember között – csak ütni, – mi van akkor, ha netán az egyenruhásaik útjába kerül az Oláh Gergő?

  • Bogdán Géza

    Tudna nekem arra bárki is ésszerű és elfogadható magyarázatot adni, miért végződik rendszeresen késeléssel a sportolók és a cigányok közötti verekedési konfliktus? Én ugyanis abban sem vagyok egészen biztos, hogy az a cigány származású bűnelkövető személy azért késelte meg azt a fiatal sportolót, mert az nem tudott azonnal elmenni könnyíteni magán. Ugyan kérem, hagyjuk már a tündérmeséket! Akkor kimegy, és elvégzi a dolgát a fal mellett, vagy ahol éppen rájön a szükség, ahogy arra Bayer Zsolt úr is hivatkozik, amikor a cigányok többségét állatnak nevezi. Én nem védem a bűnözőket, de amíg nem ismerem a másik fél véleményét is, vagyis a késelőét, addig én senki felett nem török pálcát. Szóval, én csak szeretném tudni, mi is történt ott valójában, hogy az a cigány származású személy odáig fajult, hogy késelésre szánta el magát. Már csak azért is, mert az a sportoló sem volt ám éppen makulátlan előéletű, merthogy tavaly nyáron ugyanis állítólag még egy rablási ügye is volt. Rabolni akart. A rablás pedig tudtommal egy erőszakra épülő bűncselekmény.
    sport365.hu/kuzdo-sportok,hirek,bunozo-a-megkeselt-magyar-sportolo-ist-rablassal-gyanusitjak,44517

  • Bogdán Géza

    küszküllö
    2013 január 20
    7:27 de.
    Látod küszküllő, így lehet elrontani egy hordó jó bort, egy pohár esettel. Juhász Gyula egykori MSZP-s honvédelmi miniszter pedig most ezt tette…

  • Ez a cikk gyanítom nem Bogdán Géza tollából született „katyvasz”. Tele valótlanságokkal, csúsztatással, oda nem illő hasonlattal. A tények viszont makacs dolgok, már ami a cigányok lélekszámához viszonyított bűnöző létszámot illeti. Igen, nagy probléma a cigánybűnözés! Ennek nem a Jobbik, a gárda, Matolcsi, Vona, Bayer az oka, hanem az elkövetők.
    Aki pedig táblát aggatott a nyakába, az igenis a bűnözők mellett foglalt állást mint ahogy ezt az elképesztő hülyeséget is ők írták.
    Bogdán Géza rosszul teszi, ha ilyenhez a nevét szolgáltatja, mert csak saját magát járatja le!
    Undorító ez a hataloméhes bukott szélhámosok által kreált hazugság halmaz!

  • T.Hartmann
    2013 január 21
    10:40 de.
    na, az ilyen kommentet hívják cukormázba mártott epének,
    hartmann.
    bogdán géza nem járatja le magát, de ön, kicsi huszár, igencsak. írjon egy hasonló – ellenérvű – postot, és majd akkor minősítsen.ja, hogy csak acsarkodni képes? az más.
    szebb jövőt önnek! szüksége lesz rá!

  • T.Hartmann
    2013 január 21
    10:40 de.
    Szerintem pedig Ön járatta le magát a hozzászólásával, úgyhogy, okosabb lett volna, ha hallgat…

  • bogdan geza , 4:41 de , eddig bayerrol kukorekoltal…most kukoprekolj a gyilkos ciganyokrol…..megteszed ?

  • Talán csak nem az Orbán kormány tagjairól beszélsz?

  • T.Hartmann

    ne jarj ide, ha nem tetszik te feregnyulvany, te rasszista nacitakony…a baromsagaidat meg leginkabb anyad kertibudi falan felejtett, elsargult noklapja kalendariumara firkaljad EZTAN!
    Chris, ezt a szemetet rugjad ki! Van beloluk mar epp eleg!

  • Geza

    igazad van, a legtobb sportolo fideszes, mert „fejem ures, labam eros, en vagyok a testnevelos”…az utcan unatkozo skinheadek utan, a sportolok voltak az elsok, akik orban melle alltak, hiszen az agyterfogatuk egy egerszar atmerojevel vetexik…igy fordulhatott elo, hogy orban „rendszervaltasa” ugy kezdodott, hogy a kisebb falvakban, varosokban kivenhedt,de ketes hiru focistakat valasztottak onkormanyzatok elnokeul…???!!! a jo k. anyjukat! olyan szemet es rodhadt lett az egesz rendszer, mint amilyen orban maga!

  • burkus laci 5:22 du , moderalom magam : a spinet visszovonom helyette HAZUDOZO,orbant sunyin leciganyozo rasszista nocit irok , lehet , hogy ?? na ezt meg nem irom le

  • Bogdán Géza

    burkus laci
    2013 január 21
    2:34 du.
    Kukorékolni te szoktál és a hozzád hasonlók. Én ember vagyok, nem állat. Te pedig sajnos egy bunkó vagy, amit most bizonyítottál is. Gratulálok!
    Hitelt érdemlően akarsz a „cigánybűnözésről” tájékozódni? Akkor ne kurucot olvass, vagy más rasszista szennylapot, hanem menj fel a rendőrség honlapjára, és rácsodálkozol, hány gyilkost és késes bűnelkövetőt találsz a magad fajtájából. Íme egy, a sok közül.
    http://www.police.hu/dijkituzesek/ORF-20121220_06.html

  • Bogdán Géza

    Nyilas Misi
    2013 január 21
    3:42 du.
    Így igaz kedves Nyilas Misi! Sajnos a legtöbb sportoló, az etikai kódex ellenére is, gyakran visszaél a testi és fizikai erejéből származó fölényével. A veszprémi gyilkossággal végződő Marian Cozma-ügy kapcsán is sajnos ez történt. A tanúvallomások ugyanis egybehangzóan igazolták, hogy ők kezdték a kötekedést, mert a sportolók a teremben állítólag lökdösődni kezdtek, és emiatt tört ki a verekedés. Pletykálták ugyan, hogy az ügy háttereként felmerült valami nőügy is, tehát ha ez volt az indíték, akkor ott már a kocka el volt vetve. Én a késelést ugyan minden esetben elítélem, de a gyilkos tanúvallomása szerint, egy olyan helyzet alakult ki, hogy ő ott úgy ítélte meg, veszélyben van az élete. Németh Győző, a késelő gyilkos, egyébként nem cigány származású! Az ügy másik két cigány bűnelkövetője, Raffael Sándor és Sztojka Iván viszont nem késeltek, nem szúrtak meg senkit, csak verekedtek. Ezt Németh Győző, akiről hangsúlyozom, hogy nem cigány származású, is elismerte. Ennek ellenére mégis úgy tartja a közvélemény, úgy tálalta elénk a média, azt sulykolták bele az emberek tudatába, hogy Marian Cozmát a cigányok ölték meg. Vajon miért?

  • Tudom, hogy az igazság van amikor nagyon fáj! DE! Nehogy a végén kiderüljön, hogy Marian Cosma saját magát gyilkolta meg. Bogdán Géza szíves figyelmébe ajánlom Szögi tanár ÚR brutális meggyilkolását gyermekei szeme láttára! Ezzel szíveskedjék előrukkolni!
    A kérdésem talán jogos! Vajon Kanada magyarországi nagykövete miért kampányol éppen most az ellen, hogy ebből a”csúnya országból” ne akarjanak menedékjogot kérni a cigányok, mert el lesz utasítva. SAJNOS!
    Egyébként a reakciók primitív színvonalán egyáltalán nem lepődtem meg, mert a cikkek tartalma is pontosan ezt tükrözi! Bayrenek tökéletesen igaza volt!!!

  • Bogdán Géza
    2013 január 22
    4:26 de.

    Bogdán Géza, tudom, hogy fáj az igazság, mert a normális életvitelt követő cigányok okkal szégyenlik a saját fajtájukat, de tény, hogy azok az adatok valósak, amelyek arról szólnak, hogy többségében cigány származásúak bizonyos bűnesetek elkövetői. Főleg azok aránya nagy, amelyek különösen kegyetlen, erőszakos bűncselekmények. A többi sem elhanyagolható, de a primitív, szadista bűncselekmények nagytöbbsége cigány származású bűnözők által került elkövetésre. Rablások, garázdaságok, betörések, lopások, prostutíció, egyebek is napirenden vannak, különösen bizonyos országrészekben. Bocs, ha kihagytam valamit. Nem igazán akarok belemerülni, mert hányingerem van az egésztől. Ugye megérted? 🙂

  • Bogdán Géza
    2013 január 22
    5:38 de.

    Mert ez az igazság, bogdán géza.
    Van olyan, amiből bárhogy erőlködsz, akkor sem tudsz tejszínhabot verni.
    Ugye érted?

  • Összességében, azzal járna jól az országban mindenki, ha a szerintük hátrányosan megkülönböztetettek találnának valami befogadó országot, ha már India is kirakta őket, pedig eredendően onnan jöttek.

    Azért ez érdekes. Mármint hogy ennyire egyértelműen elárkóznak tőlük még ők is:)

  • bogdan geza gyilkosok erdekeben kukorekol mint a kakasok a szemetdombon

  • Tetu Hartmann

    A Szogi tanar ur nem volt annyira artatlan a sajat halalaban, mint a valoban artatlanul lemeszarolt ciganyok…a tanar ur VEGULIS ELSODORT az autojaval egy gyereket az uton!?!? ha lelassit, vagy netan megall es megvarja, mig a gyerekek elszaladnak, mert valoban tanar letere felerhetne esszel, hogy a ciganygyerekek szertelenebbek, fegyelmezetlenebbek, akkor szerencsetlen feje meguszhatta volna! Ezzel nem allitom, hogy a ciganyok reakcioja barmilyen szempontbol elfogadhato lenne, sot…de ha jol tudom, azok mar megkaptak a bunteteseiket….vajon a ciganymeszarosok ugyeben miert nincs meg itelethirdetes?

  • Bogdán Géza

    T.Hartmann
    2013 január 22
    9:37 de.
    Nekem ugyan nem fáj az igazság. Miért fájjon? Inkább neked fájhat, ha a Marian Cozma-ügyről, szembesülve a valósággal és a tényekkel, hogy őt a saját fajtád gyilkolta meg, azt cáfolat híján már jobbnak láttad elterelni egy másik irányba a beszélgetésünk fonalát.
    Igen, sajnos Szögi Lajost viszont valóban cigányok lincselték meg, de erre nem az a megoldás, hogy Ti is ugyanezt tegyétek az ártatlan cigányokkal. Ha erre vetemedtek, amire pedig Bayer Zsolt úr cikkében is van utalás, kérdem én: – mennyivel lesztek akkor ti különbek azon bűnöző cigányoknál, akiket az egészségesen gondolkodó társadalom megvet? Semennyivel. Más.
    Egyetlen ország nem fogadja szívesen más országok politika okokból üldözött menekültjeit, így Kanada sem. Ezeknek az embereknek ugyanis élniük kell, enni, lakni, ami pénzbe kerül. Munka kell, amit másoktól vennének el, és ez előbb, vagy utóbb, de gyűlöletet szítana ellenük. A kanadai magyar nagykövetnek és Magyarország kormányának pedig kudarc és szégyen, ha a hazájukból emberek menekülnek más országba, ezért mindent elkövetnek annak érdekében, hogy azt a látszatot keltsék ország-világ előtt, miszerint Magyarországon mindenkinek minden szép és jó. Ja, és látom, hogy szerinted a Bayernak annyira igaza volt, hogy annak te a mondandód végén három felkiáltójellel is nyomatékot adtál. Nincs igaza!

  • Bogdán Géza

    dakota
    2013 január 22
    11:18 de.
    Neked is szólok, hogy tudd: nekem nem fáj az igazság. Én a becsületes nem romákat is ugyanúgy védem és óvom a bajtól, mint ahogy az én fajtám becsületeseit is, ezért írtam ezt a posztot, hogy térjetek észhez, és ne higgyetek a hamikártyás Bayernak, aki abból szeretne jól jövedelmező politikai tőkét kovácsolni a pártjának és önmagának, ha összeugraszthatna minket.
    Abban igazat adok neked, hogy bizonyos bűnesetek elkövetői között egykor még valóban a cigányok voltak számarányaiban többen. Ezt nevezte anno Kuncze Gábor belügyminisztereként megélhetési bűnözésnek. Miért? Mert a forgatókönyvben előre tudható és kiszámítható volt, hogy azok, akiktől a társadalom elvonja a munkát és segélyből megélni kényszeríti őket, úgy azok előbb-utóbb a megélhetésükért bűnözni fognak. Ők a cigányok voltak. Mostanra azonban, lévén, hogy egyre többen válnak munkanélkülivé nem romák is, már nem csak a cigány Anti lop, hanem a te fajtád is. És ugyanúgy elköveti az általad felsorolt összes másfajta egyéb bűncselekményt, a prostitúciótól a gyilkosságig, bármit. Annyiban van csupán helyzeti előnyben a te fajtád az enyémmel szemben, hogy róluk a média még csak említést sem tesz, így aztán amiről nem tudunk, az nem is fáj alapon, ti még csak nem is vesztek azokról tudomást. Kár, mert nem kellene homokba dugni a fejeteket, mert a struccpolitika nem old meg semmit. Ugye megérted Te is? 🙂

  • Burkus Laci

    te buzi vagy?

  • http://www.magyarhirlap.hu/kiengedhetik-a-romagyilkosokat…….nyugodtan olvassatok el a cikket , nehogy agyverzest kapjatok

  • burkus laci 7:25 du …a cikk ott van , de en NEM tudok linkelni JOL…..meg en se olvastam de megyek vissza olvasni

  • burkus laci 7:28 du…..www.magyarhirlap.hu……utana felul kattints a KRONIKA rovatra

  • Bogdán Géza
    2013 január 22
    4:43 du.

    Bogdán Gáza, húzd ki a fejed a … homokból és gondold végig, amit leírtál.
    Megélhetési bűnözésnek nevezed az olyan eseteket, mint pl. a gadnai néni meggyilkolása? De sorolhatnám.
    Engem nem érdekel bayer, miről beszélsz?
    Neked kellene észbe kapnod és nem védened a primitív, undorító gyilkosokat, mert az viszont rólad beszél.

  • Nyilas Misi
    2013 január 22
    3:15 du.

    Gedeon, szerintem köpj fel és állj alá.

  • bogdán géza, a végén kiderül, hogy minden cigányszármazású bűnöző a gonosz média áldozata és bodzaszedésből él és azt sem tudja, hogy mi az, hogy pillangókés vagy bicska.
    Ne nevettesd ki magad.
    Ha így folytatod, teljesen hiteltelen leszel.

  • Bogdan Geza!(milyen nepszeru lett…)
    On is pont olyan hipokrata, mint a tobbiek. Szavalni, szaval, de semmi erdemlegeset nem tesz a ciganyokert.
    Elozoekben tett javaslatomat ugyesen elhallgattak, mintha
    ide se irtam volna. Legalabb azt mondhattak volna, hogy tenyleg meg lehetne probalni. Ugy se tudnank(dehogy nem),
    valojaban tesznek-e eziranyban barmit,de, hogy igy elzarkozni elole…Ezzel csak nekem adnak igazat: az pedig nem mas(ahogy irtam), onok csak egy hipokrata, szajalo banda, akik meg azt sem tudjak mit szeretnenek.
    Ezert beszelnek egyszer igy, masszor ugy.Ha valaki visszaolvassa az itt irtakat(lehetoleg egyben), EGYBOL RAJON,HOGY IGY VAN: egyik ellentmondas koveti a masikat.
    Dehat, kell EGY ilyen megmondo ember,mint Bogdan Ur.
    Csakhogy ezt szoveget harom honappal a mostani kormany hivatalbalepese ota szajkozzak. Ugyan azzal a szoveggel, szinte minden temaban. NINCS MAS???A gazdiktol kellene
    valami uj sablont beszerezni.
    Nos: lehet agyonhallgatni ezt is. Az meg tisztessegeseb, mint sok mas megnyilvanulas itt.

  • Bogdán Géza

    burkus laci
    2013 január 22
    7:25 du.
    Na látjátok, ez a ti bajotok. Ezért nem tudtok ti semmit megérteni, mert ha elolvastok egy cikket, egyből agyvérzést kaptok. Persze, mivel önálló gondolkodásra képtelenek vagytok, naná, hogy elborul az agyatok, mert a ti médiátok kimondottan nem a hitelességre és a tárgyilagosságra törekszik, hanem arra, hogy felébressze a bennetek szunnyadó alantas ösztöneiteket. És amint látom, olvasva a hozzászólásaitokat, az agymosás sikeres. Így aztán ti sem mondhatjátok el magatokról, hogy akár egy dekával is, de különbek lennétek azoknál, akiket a bayerotok állatoknak nevez.

  • Bogdán Géza

    dakota
    2013 január 22
    8:35 du.
    Amit te vizionálsz a cigányokról, azt ne nekem tulajdonítsd! Ja, hogy téged már nem érdekel a Bayer, és szerinted én a „primitív, undorító gyilkosokat” védem?
    „Így nem lehet élni. Ennek az lesz a vége, hogy lesznek majd egyenruhák, amelyektől megtanultok majd – nem félni, de rettegni. Egyenruhák, amelyek már nem fognak kérdezni, nem fognak válogatni cigánybűnöző és tisztességes cigányember között – csak ütni.”
    Kapj már a fejedhez ember, és próbálj meg olvasni és értelmezni a sorok között!

  • Bogdán Géza

    burkus laci
    2013 január 22
    7:28 du.
    Engedd meg Burkus Laci, hogy a linkelést illetően kisegítselek téged, és egyben hadd gratuláljak neked, amiért az ártatlan romák ellen elkövetett gyilkosságok tetteseinek esetleges szabadlábra helyezését te egyfajta sikernek könyveled el! Látod, ennyi a különbség közted, és közöttem. Én a gyilkosságot elkövető cigányokat ugyanis elítélem, míg te viszont ezt fordítva, dicsőségnek tartod. Köszönöm a jókívánságaid, de ne félj, én emiatt nem kapok agyvérzést!
    http://www.magyarhirlap.hu/kiengedhetik-a-romagyilkosokat

  • Bogdán Géza

    dakota
    2013 január 22
    8:35 du.
    Te nevetteted ki magad dakota, a semmitmondó és személyeskedő szövegeddel! Hiába terelsz, nálam ezzel nem éred el a célod! Én a tényekről beszélek, és nem közhelyes frázisokat hintek, mint te. Sztojka Iván, akinek a családja valóban bodzaszedésből élt, – ami tudtommal még nem bűn, de ti azért csak gúnyolódjatok rajta, ha egyszer ez van nektek kiadva a brossurában, – nos, szerintem ő minden bizonnyal ismerhette a pillangókést és a bicskát. Marian Cozmát azonban mégsem ő gyilkolta meg. A szerb Zarko Sesumot és a horvát Ivan Pesicet pedig szintén nem ő, és nem a cigány származású Raffael Sándor sebesítette meg, hanem azt a te fajtád tette, akit viszont, – jól jegyezd meg a nevét dakota, – Németh Győzőnek hívnak. Képes vagy ezt megemészteni, hogy a Marian Cozma-ügyben a te fajtád volt a késes gyilkos, vagy ezen még továbbra is vergődsz?

  • dakota
    2013 január 22
    8:35 du.
    nade kedves dakota! mintha azt írta volna, hogy azután ide nem jön többé! nem bogdánhoz, hanem az ellenszék rovatba, amit már olyan lelkesen ócsárolt a nolblogon is! most vagy hazudik, vagy nem bírja ki, mert mazochista.
    a hiteltelenségről, picinyem, jobb, ha nem beszél. különben sem számít, hogy kiskegyed kit és mit tart hiteltelennek.
    dakota, kisfiam, az agya kidagad a fejéből, annyira feszíti a nagy fajmagyarság, és a cigánygyűlölet.
    india, mi?
    csak tudnám, miért egy lótolvaj törzs nevét választotta nickjének? bár valami halovány fogalmam azért van.
    összenő, ami összetartozik.

  • Bogdán Géza
    2013 január 23
    5:47 de.
    bocs, gézám, de dakotának nincs fajtája. egyedi darab. jól fog spirituszban mutatni a semmelweis egyetemen.

  • JIMBO
    2013 január 23
    1:16 de.
    bogdán megmondó ember, én is, mindenki, aki ide ír. ez már csak így van, jobb, ha bele törődik, kicsi huszár.
    amúgy, mégis, mi köze van hozzá? majd, ha itt lesz társadalombiztosítása, akkor okoskodhat, kicsi huszár. de addig…
    egyiküknek sem feladata, hogy megmondja a tutit. mi csak megpróbálunk némi világosságot gyújtani az olyan sötét fejekben, mint a magáé is, olajbogyó.
    határon túlról bekiabálni nem túl elegáns. bocs, olyan fogalmat használtam – elegancia – amit nem ismer.

  • pille..mondjad….senki se hallgat..illetve 2-3 ember…azaz senki …mert 2-3 ember az senki

  • Puchert János

    Ez a cikk és a hozászolások Bayer Zsolt megengedhetetlen cikkének elítélésével foglalkozik sajnálatos, hogy a vége felé egy két ember eljut odáig hogy igyekszik az ártatlanokat is befeketíteni és ezzel némi felmentést adni az elkövetöknek , végén még Szögi tanár úr is bűnös a lincselésben

  • dakota

    gondolom a tapasztalat beszel beloled te foldsotet gyoker, en tudok jobbat, mi korulallunk teged es csak minden figurazas nelkul lekopunk ! na mit szolsz?!:)

  • Illiu! Kis F@szikam!
    Te csak SZERETNEL megmondoember lenni, de semmi mondanivalod nincs. Vagy inkabb ertelme nincs. Nagyon rovid ido allatt lejarattad magad kishusom. Mar a sajat gardadbol is tulzasnak veszik a szajtepesedet.

  • Kulonben megint atsiklotok a folvetett tema folott.
    Nincs erdemleges valasz, csak a szokasos mocskolodas.
    Holnap mar azt irjatok, hogy mi mocskolodunk.

  • Itt van két olyan friss eset, amely bizonyítja, hogy különböző konfliktusuk esetén, sajnos nemcsak a cigányok, de a többségi társadalomhoz tartozók is nagy előszeretettel késelnek. Íme:
    http://atv.hu/bunugy/20130123_megkerte_hogy_ne_ott_tevezzen_megkeseltek_az_esztergomi_szalloda_portasat
    És itt egy újabb.
    http://www.origo.hu/itthon/20130124-a-nyitott-ajto-miatt-szurta-meg-elettarsat.html

  • T. Bogdan Ur!
    Most vegig olvastam a cikket es a hozzaszolasokat es Onon
    kivul senki nem irta, hogy csak a ciganyok keselHETNEK.
    On helhettunk ir ide olyat, amit nem is gondolunk, hogy aztan ugy vagasson vissza, mintha mi mondtuk volna.
    Bizonyos temak elhallgatasa mellett, ez is egy jo modszer

  • Nyilas Misi
    2013 január 23
    1:45 du.

    Hogy mit szólok erre? Nos azt, Gedeon, hogy nem csalódtam benned:) Az általad használt többes szám csupán igazolja a rólad eddig kialakult véleményemet, hogy még ehhez is gyáva volnál egyedül 🙂 Ennyit rólad:)

  • Puchert János
    2013 január 23
    12:26 du.

    Örülök, Puchert, hogy te is látod azt, amiről beszéltem.

    „egy két ember eljut odáig hogy igyekszik az ártatlanokat is befeketíteni és ezzel némi felmentést adni az elkövetöknek , végén még Szögi tanár úr is bűnös a lincselésben”

    Nagyon érdekes bogdán géza megnyilvánulása, miszerint az, aki a bíróságon beismerte, sőt illusztrálta is, hogy hogyan szúrta meg a sportolót, beismerve, hogy ő tette, bogdán szerint majdnem, hogy ott sem volt.
    Mint említettem már, van amiből bárhogy erőlködjenek is egyesek, nem lehet tejszínhabot verni.
    A legérdekesebb az, hogy nem látja, hogy ezzel többet árt, mint használ annak az ügynek, amit oly lelkesen szolgál.

  • Kedves Bogdan Ur!

    A ket cikk egyikebol sem derul ki az elkovetok hovatartozasa.

    Udv;
    Moshe

  • Bogdán Géza

    dakota
    2013 január 24
    11:13 du.
    Azt, hogy vagytok itt egypáran, akik nem akarjátok érteni az összefüggéseket, ehelyett személyeskedtek, ne csodálkozzatok rajta, ha legközelebb már majd válaszra sem méltatlak benneteket. Ha figyelmetlenségből a te gyerekedet üti el valaki, mondjuk egy cigány, te és a pereputtyod ugyan mit tettetek volna vele? Gyanítom, hogy ti sem csókolgattátok volna az illetőt. Vagy ti mások lennétek, mint a cigányok? Toleránsabbak, megértőbbek vagytok? Mert nekem, olvasva a hozzászólásaitokat, nem úgy tűnik. Igen, elkövették a szörnyű tettet a cigányok, és bűnhődnek is érte. Miért baj számotokra, ha a magyar igazságszolgáltatás a törvények szellemében jár el velük szemben? Azért, mert ti akartok elégtételt szerezni magatoknak önbíráskodással? Ez lenne hát a megoldás? Ráuszítani a többségi társadalmat a cigányokra? Megtehetitek, de vigyázat, nehogy ti is úgy járjatok, mint nem is olyan rég Szerbia, akik Koszovóban etnikai tisztogatásokat vittek véghez, az albán kisebbséggel szemben. Az USA már figyeli Magyarországot. Aztán majd nehogy jöjjenek, a te szavaiddal szólva, tejszínhabot verni a Dunán.
    http://www.origo.hu/itthon/20130126-szorosan-figyeli-a-magyar-kormanyt-az-usa.html

  • Megköszönjük a kanadai TV adását a magyar cigányokról. Ki lehet gyógyulni az önámítás mámorából!
    Ja! Ha az USA annyira figyeli Magyarországot, akkor most tegyenek ők is egy próbát. Kanada 2000 dollár/fő rugja ki a magyar cigányokat, az USÁ-nak megéri befogadni, nem mennek üres kézzel!

  • Bogdán Géza
    2013 január 26
    4:47 de.

    bogdán géza, nem érzed, hogy amit foggal-körömmel védelmezel, az nagyon bűzlik?
    Miért gondolod, hogy az a normális reakció, ha halálra rugdosnak valakit, aki nem tett semmi különösebben rosszat?
    Valakit, aki segíteni próbált, a saját gyerekei szeme láttára öltek meg primitív agyatlanok, azt ordítozva, hogy öld a magyart?
    Az egész nem csak Szögi Tanár úr ellen volt, hanem a magyarság ellen, az őket befogadó, eltartó többségi társadalom ellen, a primitív kisebbség részéről. Az, hogy neked ez nem tetszik, mármint a megnevezés, senkit nem érdekel ezen a ponton. Tegyél róla! Mutass példát a népednek, beszélj arról, hogy tanuljanak, művelődjenek, asszimilálódjanak. És főleg, viselkedjenek.
    Ha nem tesznek semmit, ha nem veszik ki a részüket a munkából, miért tartják a kezüket a részükért?
    Ideje lenne elgondolkodnotok a mások hibáztatása helyett, kedves géza.

  • Bogdán Géza
    2013 január 26
    4:47 de.

    Miért is fenyegetőzöl, bogdán géza?

  • Bogdán Géza

    Megismétlem újra a kérdésem Dakota.
    Ha figyelmetlenségből a te gyerekedet üti el valaki, mondjuk egy cigány, te és a pereputtyod ugyan mit tettetek volna vele? De ha te ismét azzal jössz, hogy a Szögi tanár úr nem tett semmi különösebben rosszat, akkor én köszönöm, de befejeztem veled a diskurzust, mert ugyanis nincs értelme a mi további párbeszédüknek.

  • Tüske Zsófia

    dakota, szó sincs arról, hogy Bogdán vagy bárki más foggal-körömmel védelmezne itt bármilyen bűnözőt. Az előítélet helytelen, Bogdán is ezt mondta. Felhozhatod a cigányok által elkövetett bűnesetek hosszú sorát, de féloldalas a véleményed, ha ugyanakkor nem teszed ezt a magyarok által elkövetettekkel. Ugye, emlékszel még a Horák Nóra meggyilkolására, amikor még lacházi polgármester is a cigányokat gyanúsította, de aztán kiderült, hogy egy lenszőke bekattant magyar gyerek a gyilkos? Avagy nem láttam, hogy teli szájjal ostoroztad volna a fehérgalléros – nem cigány származású – bűnözőket, akiket sztárügyvédek mentenek meg a börtönből, és akik a milliárdok elsíbolását is megússzák, míg a piti cigány tolvaj éveket ül kis értékű lopásért. Mert a nagystílű bűnöző az ügyes, a zsebtolvaj meg cigánybűnöző.
    Számonkéred a cigányoktól, hogy nem dolgoznak, amikor húsz éve szinte az összes elvesztette a munkáját, hogy mások meggazdagodhassanak. Fogalmad sincs arról, hogy sokan szívesen dolgoznának, ha lenne mit, de egy sötét bőrű mindig vesztes egy magyar álláskeresővel szemben. Kérdezd csak meg Lankó József katolikus papot, aki kosárfonásra tanította a baranyai szentmártoni cigányokat, akik ezt meg is tanulták, de amikor híre ment a kosaraiknak, jött az APEH ellenőr és megbírságolta a kosarat eladó cigányt, mert nem volt vállalkozási igazolványa, mi a véleménye a cigányok munkalehetőségeiről. Szerinted cipő nélkül, kikapcsolt áramú putriban, éhesen hogyan lehet tanulni, művelődni, asszimilálódni? No és milyen „viselkedést” vársz el attól, aki még emlékszik arra, amikor volt munkája és jól-rosszul, de megélt a fizetéséből? Csodálod, hogy egyre nagyobb benne a gyűlölet azok iránt, akiknek az állapotromlást tulajdonítja? Pláne, ha az a hasonlóan lepukkant magyar emberek lenézésével és megvetésével is párosul? Én is azt mondom, menj le közéjük a cigánysorra, és hasonló körülmények közül mutass nekik jó példát, hogy te, a felsőbbrendű magyar gádzsó meg tudod csinálni a szerencsédet. Szóval gerenda/szálka…. gondolkozz el te először, még mielőtt másokat biztatnál erre, olyanokat, akik képesek átérezni a többszáz évvel ezelőtti nyomorba taszított cigányok problémáit. Hátha akkor arra is képes leszel, hogy ha a bűnözésre gondolsz, először nem a bűnelkövető etnikai hovatartozása jusson eszedbe, hanem az, mit lehetne tenni a bűnelkövetés ellen.

  • Bogdán Géza
    2013 január 27
    5:17 de.

    bogdán géza, ha szerinted az a normális reakció, hogy halálra rugdosnak valakit a gyerekei szeme láttára, azt üvöltözve közben, hogy „öld a magyart”, akkor nekem nincs több kérdésem hozzád, mert ez mindent elmond rólad.

  • Tüske Zsófia
    2013 január 27
    8:06 de.

    zsó fika, olvasom a francia, az olasz oldalakat és érdekes módon hasonló problémákkal kapcsolatban lényegesen kevesebb toleranciát tapasztalok, mint amit Magyarországon napirenden lehet látni. A gerenda és szálka ügyben előbb tájékozódj, kedves zsó fika, mielőtt „Kekec”-kedsz:)

  • T.Hartmann
    2013 január 26
    3:04 du.

    Nagyon jó ötlet, kedves T.Hartmann.

  • Eszembe jutott egy erdekes eset meg a boldog cocjalista idokbol, amikor mindegyik felnott ciganynak volt munkaja Magyarorszagon, kiveve aki abszolut nem akart csinalni semmit sem – de az ritka volt mert az bortonben volt KMK-ert.

    Ebben a felhotlen, meleg barati legkorben tortent, hogy a szekesfehervari kozponti, piacteri buszmegallo mellett elutott egy korultekintes nelkul atrohano cigany kislanyt egy „feher” magyar. A kislany egy busz elott probalt meg atrohanni es derekbe kapott egy lada’t.
    Szemkozt, a masik oldalon volt az ugynevezett Bableves nevu talponallo kocsma, ahol a fehervari tarsadalom „kremje” iszogatott, es persze voltak koztuk ciganyok is boven. Valaki, aki latta mi tortent bekialtott a kocsmaba, hogy egy ciganylany el lett utve, erre kirohantak a ciganyok … irany az ut masik oldala, meg akartak jol verni es keselni a „feher” magyar urvezetot. Erre kiugrott a buszsofor, akinek az orra elott futott el az elutott kislany, es probalt volna bekiteni az urvezeto es a ciganyok kozott (mert aki elutotte a kislanyt tok vetlen volt). Latvan a kessel a kezukban rohano cigany fiatalokat az urvezeto elrohant, a magara maradt buszsofort pedig lerantottak a foldre a ciganyok es alaposan megrugdostak, mindezt a szemem lattara.
    Ez valahogy ugy 1980-ben volt, a gulyascocjalizmus kellos kozepette, amikor nem nagyon lehetett oka egy ciganynak sem ilyen fele reflex-szeru gyuloletre. Megis jelen volt.

    Megkerdeznem a bolcseket, akik szerint a jelenkorban bunozo es gyulolkodo ciganyok kizarolag a szegenyseguk es a tarsadalombol valo kirekesztseguk miatt bunoznek, hogy a fenti esetben mennyire volt hibas, vagy vadolhato a Kadar-kormany, miszerint a magyar allam politikaja miatt gyuloltek a ciganyok mar akkor is a magyarokat?

    Udv;
    Moshe

  • Moshe Akiva
    2013 január 27
    7:47 du.

    Nehezet kérdeztél, kedves Moshe. Szerintem ne várj érdemi választ rá.

  • Én mondtam:)

  • bogdán géza, ezt most olvastam a hírekben. Lassan megismeri a tényeket az egész világ.

    „A kanadai kereskedelmi tévé január 13-án este 16X9 című riportműsorában The Outsiders címmel félórás összeállítást közölt a Torontóban élő magyarországi roma menekültekről.Carolyn Jarvis, a műsor házigazdája így fogalmazott a Magyarországról érkezett cigányokról: „nagy számban érkeztek menekültkérelmezőként Kanadába. Amit magukkal hoztak: bűncselekmények és a kanadai menekültügyi rendszer kijátszása. A helyszíni riportokat egy torontói lakótelepen (West Lodge) készítették, ahol a műsorvezető szerint több roma él egy tömbben, mint Magyarországon kívül bárhol a világon.
    … Jason Kenney bevándorlási miniszter többször megszólalt és nehezményezte, hogy a romák, bár az EU másik 26 tagállamában is beadhatnák menekültkérelmüket, ezt mégsem teszik, mivel Kanada az egyetlen olyan ország, amely már a menekültkérelem benyújtásától kezdve szociális juttatásokat biztosít számukra.

    Egy kanadai lakótelepi kijelentette, az ott élő cigányok jelenléte rengeteg zajjal és szeméttel jár és ők „a legrosszabb emberek a világon.” A házban 9 órától kijárási tilalmat rendeltek el a romák számára. Ha ez után zaj van, kihívják a rendőrséget. „

  • És lám csak, Duisburg is kezd szembenézni a valósággal a bevándorló cigányokkal kapcsolatban.
    Jól van ez így, mert amíg nem a saját bőrükön tapasztalták ezeket a problémákat, addig könnyű volt ítélkezni a másokról.

  • Tüske Zsófia
    2013 január 27
    8:06 de.

    Komolyan gondolod, hogy a bőrszín a fő probléma? Az iskolázatlanság, a primitívség, az analfabétizmus eszedbe sem jut, mint lehetséges probléma, amin nem hajlandóak évtizedek óta sem változtatni? Tisztelet a kivételnek.

    Nemhogy ugyanolyan jogok illetik meg őket, hogy óvodába, iskolába járassák a gyerekeiket, mint a magyaroknak, hanem sokszor lényegesen több juttatást kapnak, pl. ingyenes étkeztetést, tanszert, iskolakezdési hozzájárulást, stb.

    Mégis, miféle munkát lehetne adni azoknak, akik a nyolc általánost sem képesek elvégezni tíz év alatt sem, amikor a szakképzetteknek sem tudnak biztosítani megfelelő munkakört per pillanat?

    Szerencsére itt van az EU, minden dolgos kézre szükség van valahol.

    Mindenki előtt ott van a lehetőség, hogy éljen vele.
    Duisburgban most éppen aktuális ez a probléma.

  • dakota

    te egy hányás vagy!

  • Nyilas Misi
    2013 január 29
    8:03 du.

    Nyilas, a kanadai vagy a német véleményekkel nem értesz egyet?

  • Moshe

    hazudsz…ilyen torteneteket zsebbol lehet kihuzni minden fajtara….feleslegesen erolkodsz…rossz emberek mindig is voltak, vannak, lesznek….felesleges osszemosnod az esetet az egesz fajjal…aljas, rosszindulatu ember vagy!

  • Kedves Nyilas Misi!

    Se nem hazudok, se nem erolkodok, es meg csak nem is probalok semmit sem osszemosni.

    A szomoru igazsag az, hogy nem csak a magyarsag koreben van olyan, aki gyuloli a ciganyokat, hanem a ciganyok koreben is akad boven, akik utaljak a magyarokat. Ez utobbi „termeszetes” mar ami az altalanos emberi viselkedest illeti.
    Tudnek meg meselni a ciganyok olyan viselkedeserol, amivel bebizonyitottak (Magyarorszagon es itt Kanadaban is) hogy eleg „rendesen” gyulolik a magyarsagot, de nem tartom fontosnak a dolgot, mert a te-fele emberek ugy sem akarjak meghallani a tenyeket. (Legalabbis azokat a tenyeket, amik az o kis politikailag korrekt nezeteiknek ellentmond.)

    Helyette emlekeztetnelek a kb 2000 korul lezajlott los angelesi zavargasok soran tortentekre. Ott ugye nem a bunozok vertek a rendoroket, nem a ferfiak vertek a noket, nem a kankutyak haraptak a kanmacskakat, hanem negerek lincseltek a fehereket… na meg volt ott egy kis szabadrablas is.

    Vajon miert tettek ezt a negerek? Csak nem az lehet az oka, hogy az emberek gyulolete korbejar? Evszazadok alatt felgyulemlett gyuloletrol beszelunk mindket oldalrol. Nem csak a feherek kozott van rasszista, a feketek kozott is akad boven.

    Lehet hogy ez nem tetszik neked (nekem se) de ha elforditjuk a fejunket, vagy becsukjuk a szemunket, attol meg a gonosz ugyanugy ott marad. Te pedig ugy hataroztal, hogy becsukod a szemed azutan, hogy a kokuszodat belenyomtad a homokba es igy frocskolsz gyuloletet es igy vadaskodsz a vakvilagba.

    Itt az ideje megkerni az apukadat, hogy nezze meg mit irsz, mielott elkuldened a kovetkezo „nyomos erveidet”.

    Udv;
    Moshe

  • Mar irtam: itt csak a hipokratak szolnak a ciganyok vedelmeben, de csak SZOLNAK, mert tenni nem hajlandok.
    Szovegelni nagyon konnyu pro es contra, de tenni??? Azt nem. Meg csak nem is erintettek a javaslatomat, amit korabban tettem.

  • Kuszkullo!
    Ezeknek ez a cikk tabu> Nem szabad nekik elovasni, mert
    „megfertozne” a gondolkodasukat, neadjisten, a firkalasukat. Ilyet a „kozpont” nem enged meg.
    Majd akkor fognak vele foglakozni, ha mar kispekulaltak, hogy lehet negativra forditani. Ha nem sikerul, akkor szepen elhallgatjak, mint az en javaslatomat: azt ajanlottam nekik, hogy sponszoroljanak ciganyokat, hogy Canadaba konnyebben tudjanak bejutni. Senki, megcsak nem is reagalt, mert ezek hipokratak a javabol. Konnyebb szovegelni, mint tenni. No meg aztan, annyira erdekli oket a ciganyjaik sorsa, mint a tyukot a nagykes.
    Allitom, hogy koztunk tobben aggodnak a (rendes)ciganyok sorsan, mint ezek a hipokratak. Beleertve Bogdant is.

  • „Kirabolt és súlyosan bántalmazott egy nőt Örkényben négy fiatalkorú. A rendőrök őrizetbe vették őket – közölte a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője pénteken.”

    Nem ártana elgondolkodni azon,hogy hasonló esetek minden nap elöfordulnak.Függetlenül a lehetséges magyarázatoktól,olyan méreteket öltött a banditizmus,hogy lassan kockázatosabb kimenni az utcára,mint bemenni az oroszlán barlangjába.

    „Két 16 éves és egy 17 éves táborfalvi, valamint egy 16 éves örkényi fiú hétfőn este pénzének átadására szólított fel egy, a táborfalvi vasútállomáson várakozó nőt, aki ezt megtagadta és felszállt a Budapest irányába közlekedő vonatra.

    A négy fiatal követte őt egészen Örkényig, ahol a Rákóczi és a Petőfi utca sarkán bántalmazták, majd a kabátja zsebében lévő pénztárcáját a benne lévő pénzzel és személyes iratokkal együtt elvették tőle. A nő nyolc napon túl gyógyuló sérüléseket szenvedett.

    A járőrök pár órán belül elfogták a négy fiatalkorút, aki ellen csoportosan elkövetett rablás és súlyos testi sértés miatt – őrizetbe vételük mellett – indult eljárás, és kezdeményezték a gyanúsítottak előzetes letartóztatását is.”(MNO)

    Lehet találgatni.

  • pedig én válaszoltam hogy a torontói magyarok, nevezetesen a Szt Erzsébet egyház miként foglalkozik a Romákkal…..jótékonyság koncert, karácsonyi ünnepség. stb stb

  • Bogdán Géza

    Ezt a cikket, a magukat felsőbbrendű kultúrával és neveltetéssel dicsekvő, zsigereikből gyűlölködő, cigány bűnözést skandáló hozzászólóimnak figyelmébe ajánlom, és várom az ötleteiket, hogy akkor legyen, vagy ne legyen. Mert ha egy kocsmai balhétól a cigányok állatok, akkor a fehér „nemes ember” vajon micsoda?
    http://www.168ora.hu/punch/harom-eves-kislanyt-eroszakolt-meg-rendor-109876.html

  • Bogdán Géza

    2013 február 3
    7:23 de.

    „Mert ha egy kocsmai balhétól a cigányok állatok, akkor a fehér “nemes ember” vajon micsoda?”

    Az ilyen fehér „nemes ember” is pontosan az:rohadt vadbarom!Az állatkertben a helye.Kit érdekel,hogy milyen színü egy állat?

  • Bogdan Ur!
    Kar, hogy nem papuaktol hozott ide peldat.
    Az mar nem is szamit, hogy a „boby” szerint nem igaz.
    Kisse santit a hasonlat.

  • Nyilas Misi

    2013 január 29
    8:03 du.

    dakota

    „te egy hányás vagy!”

    A párbeszéd meghatározása:”Kétirányú,interaktív kommunikáció.”

  • Bogdán Géza

    küszküllő!
    Jól értelmeztem, hogy úgy véled, az angolok többsége a magyarországi cigányokhoz hasonlóan szintén rohadt vadbarom állatok, akiknek az állatkertben a helye? Mert ha igen, akkor végre konszenzusra jutottunk, és nekem e témakört illetően már nincs több kérdésem.

  • ertem kuszkullo

    dakota maga a hanyas, te meg a hanyast kivalto tenyezo…de ha lehet egymast szorakoztassatok EZTAN, ha mar igy osszetartoztok…

  • Bogdán Géza

    2013 február 4
    7:46 de.

    Nem.Sem az angolok,sem a magyarországi cigányok többsége nem gyilkos,tehát nem vadbarom állat.
    Ellenben minden gyilkos,származásától és etnikai hovatartozásától függetlenül,állat!Állatkertben a helye.

  • küszküllö
    2013 február 4
    7:27 de.

    Kedves Küszküllő, Nyilas-Libás Misi, lánykori nevén Csipke Rózsa nem tud érdemi választ adni az egyszerű kérdésemre, tehát gyűlölködik. Nagyon rosszul viseli a tényeket, olyankor mindig fokozottan agresszív lesz. Pedig nem én készítettem a kanadai kereskedelmi TV, január 13-án este, 16X9 című riportműsorában The Outsiders címmel a félórás összeállítást, a Torontóban élő magyarországi roma menekültekről. És nem én mondtam azt sem, ami a műsorban elhangzott, miszerint egy kanadai lakótelepi kijelentette, „az ott élő cigányok jelenléte rengeteg zajjal és szeméttel jár és ők „a legrosszabb emberek a világon.” A házban 9 órától kijárási tilalmat rendeltek el a romák számára. Ha ez után zaj van, kihívják a rendőrséget. „

  • http://www.mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/embercsempeszek_kozott_a_jogvedo_fia-1136883 ciganyjogvedo = embercsempesz …mit kukorekoltok ehhez ciganyok ?

  • Burkus Laci!
    Ehhez ok nem szolnak semmit. Ez a modszeruk.

  • Szilyasztok!

    Mindenkinek ajanlom a figyelmebe ezt a tipikusan bolsi, lejarato-hadjaratra emlekezteto mesterkedest.
    Aki nem tud angolul, az ne farassza magat vele:

    http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2013/feb/05/hungary-right-political-abyss

    Ez egy angol ujsag – feltehetoen bolsi is – mert pofatlanul megjelenteti ezt, allitolag Bayert idezve (mindjart Orban kepe alatt):

    „Most Gypsies are not suitable for cohabitation. They are not suitable for being among people. Most are animals, and behave like animals. They shouldn’t be tolerated or understood, but stamped out. Animals should not exist. In no way.” Zsolt Bayer, Magyar Hirlap, 5 January 2013

    Tehat allitolag ezt mondta a Bayer Zsolt. En vettem a faradtsagot es megkerestem az ominozus cikket. Abban Bayer nem azt mondta, hogy „a legtobb cigany”, hanem valami olyat hogy „bizonyos resze a ciganysagnak”.

    Kivancsi lennek, hogy vajon miert kellett rosszabbnak bemutatni Bayer kisse elhamarkodott cikket, mint amilyen?

    Nekem speciel nem tetszik Bayer nemzettestver, de azert ilyen pofatlan hazugsagot nem terjesztenek rola, kiemelve, hogy a FIDESZ alapito tagja.

    Remelem, hogy lesz valaki, aki Bayer figyelmebe hozza ezt a cikket, es hogy a Bayer beperli ezeket a megbizhato jo elvtarsakat nehany millio eurora.

    Udv;
    Moshe

  • Moshe Akiva
    2013 február 9
    5:31 du.
    Akkor olvasd el eredetiben..
    Csak azért, hogy tudd, miről vitatkozol..
    http://www.magyarhirlap.hu/ki-ne-legyen

  • Kedves Moshe!
    Bayer irasa, csak utolagos felremagyarazassal lett, ami lett. Olyanokat nem sertett, akikre nem passzolt az ing,
    megis sokan magukra vettek. A balkezeseknek meg kulon jol jott az uborkaszezonban. Szerintem nem volt elhamarkodott a cikk. Egyaltalan, mikor lett volna idoszeru? Kb. 20 evvel ezelott? Lehet, hogy ma mar keso is. Legfeljebb ez teszi idoszerutlenne.
    Kulonben (azt hiszem) a kovetkezo napon Bayer meg is irta
    hogy ugy is megtudta volna irni, hogy senkit ne sertsen, de akkor nem lett volna semmi foganatja. Ebben egyetertek vele. A nagy hiba a polkorektseg megkovetelese
    ami a szolasszabadsag rovasara megy. A baloldali sajto ugyan nemigen tartja be, de masoktol megkoveteli.
    Udv. JIMBO

  • Moshe

    Bayernek semmifele erkolcsi alapja nincs arra, hogy barkit barmiert bepereljen! hulye vagy Moshe, az egesz hazugsagdompinget es ragalmazast a fidesz kezdte, mara mar csak mindenki megtanulta, hogy amilyen a mosdo, olyan a torolkozo….mert a hulye magyarja megeszi a hazugsagokat, sot csak azt szereti hallani, a gerince nem eleg eros ahhoz, hogy az igazsaggal szemkozt nezzen!

  • Jávorszky Mária

    Moshe Akiva ! BRAVO!
    Mert ama politikusokat és firkászait, akik a szólásszabadság jogát aljas hazug rágalmazásra,tömegek dezinformálására használják fel, mind be kell perelni.
    De, hogy ne menjünk túl messzire,a KMH cikkíróinak is jelentősebbik része már rég rászolgáltak.

  • Kiváncsian várom,mikor írnak végre ezek a nagy demokraták a rendszeressé vált vajdasági magyarverésekröl.

    „…szombatra virradóra „utcai szóváltást követően szerb fiatalokból álló csoport üldözőbe vett három kiskorú magyar fiatalt, akik a túlerő és a röpködő sörösüvegek elől” a közelben lakó barátjuknál kerestek menedéket. ”

    http://mno.hu/hatarontul/magyar-fiatalokat-tamadtak-meg-temerinben-1137571

  • Jávorszky Mária

    De tegyem mán hozzá, hogy Bayer az effajta pitiáner provokálásokra nem hinném, hogy reagálna.

  • Kedves Falusi!

    Elolvastam mar amikor megjelent.
    A Bayer „jelentos reszrol” irt – erre nem emlekeztem szo szerint. A „jelentos resznek” eleg 5-10 %-osnak lennie. Nem jelenti azt, hogy „legtobb”, ahogy angolra ferditettek.

    Udv;
    Miklos

  • Kedves Jimbo!

    En arra gondoltam az elhamarkodottsag alatt, hogy amikor meg talan nem is tudta, hogy miert es ki keselt meg barkit is, Bayer mar mondta is a velemenyet. Persze, nyilvanvalo voltak elozoleg is mas esetek, ami miatt mar eleve fel volt haborodva.

    De hat az ilyesmi elofordul itt Kanadaban is, megsem szidjuk a lakossagnak azt a bizonyos reszet allandoan, nem allatozzuk oket (reszben sem), meg akkor se ha ujabban mar annyira „Idle No More” hangulatban vannak, hogy a rendoroknek kell kozbelepni. 🙂

    Udv;
    Moshe
    ui; bocsanat, a Falusi nevu tarsunknak Miklos nevvel irtam ala!

  • kedves Javorszki …. ne pereskedjunk…nevessuk ki oket

  • Moshe Akiva
    2013 február 10
    3:23 du

    Hm.
    Szóval szerinted, he én egy cégben 8-1O % jegyzek, akkor „jelentős része ” vagyok a share holdereknek?
    Csak reményleni merem, hogy nem tőzsdézel..
    Tudod, ha már nagyom nyelvészkedünk, akkor a „jelentős többség” annyit tesz, mint a significant proportion..
    A Webster Dictionary szerint:
    „a significant proportion of native English speakers are unable to understand some basic sentences”
    Ez kb azt mondja- a te állításod szerint,- hogy az angol nyelvet beszélők 8-1O%-a nem érti meg az alap-angolt?
    Ha utánanézel, a magyar sokkal több kifejezést használ ugyanarra a dologra, mint az angol.

  • Raj Bogdán ! Dragone Devlasa ! (Ungro)