Ne higgyetek a szemeteknek!
Bár lehetne ez akár egy újonnan megírásra váró magyar dráma címe is, vagy éppen egy újabb őszödi beszédé, amely történet olyan csapdákkal tarkított titkokról szól, amit a forgatókönyv szerint még a főszereplő, vagyis hazánk miniszterelnöke, Orbán Viktor úr sem mondhat el. Bogár László egyetemi tanár és neves közgazdász legalábbis egy új magyar dráma kezdetének forgatókönyvét vázolta fel, és mondta el 2013. január 15.-én egy baloldalinak egyáltalán nem nevezhető lapnak, a Heti Válasznak adott interjújában. A 2013-as év tehát mégsem hoz mindenki számára egyfajta látványos áttörést, amit már érezni is fogunk az életminőségünkön. Ellenkezőleg. Tovább fog nőni a szegények és a reménykedő fanatikusok száma, akik félelmükben minden bizonnyal a kormány szekerét fogják majd tolni, egypár nekik odavetett morzsa reményében.
Ne kergessünk hiú ábrándokat. Ha ugyanis Orbán Viktor úr látja a csapdát, ám nem beszélhet őszintén a valóságról, akkor ő tehát folyamatosan csak hazudik nekünk. Ebből adódik, hogy akkor hazudik Matolcsy György nemzetgazdasági miniszterünk is, és mindenki a Fidesz-kormány tagjai közül, akik pozitív ígéretekkel bombázzák a tisztelt nagyérdeműt, vagyis minket, Magyarországon élő polgárokat.
Bogár László úr szerint ugyanis, idézem: „a magyar társadalomnak legalább harmada végképp elveszett, már semmiféle eszközzel nem lehet visszahozni őket a végső nyomorúságból. Társadalmi szinten gyakorlatilag leírhatjuk őket. Nem akarnak dolgozni, de a munkaerő piac sem kér belőlük. Nem derülhet ki, hogy ezeket az embereket igenis ott kell hagyni az út szélén, mert ha nem így teszünk, akkor a többiek soha nem fognak célba érni”.
Tiszta szó és világos beszéd. Így már ugye érthető, hogy miért költ az Orbán-kormány kevesebbet a magyar közoktatásra, és miért akarja kizárni a minőségi oktatásból a szegényeket. Most már érthető az is, hogy a kormány miért számolta fel szisztematikusan a jogállamiságot, és hogy olyanok, mint a Bayer Zsolt úr, miért uszítanak és vizionálnak közbiztonsági vészhelyzetet. Azért, mert nem kívánnak közös társadalmi térben élni a cigányokkal. De nem csak velük, hanem a saját népük hajléktalanjaival és szegényeivel sem.
Magyarországon józan becslések szerint, úgy cca. 700-800 ezer ember él tartós mélyszegénységben, akik aránya nagyjából az össznépességünk 12-13 százalékára tehető. Bogár László ugyanakkor a társadalom egyharmadát tartja reménytelenül elveszettnek, és hárommillió embert hagyna az út szélén. Magyarán, ez a történet valójában arról szól, hogy a neves közgazdászunk szerint, közel hárommillió ember nem is akar dolgozni, de mivel belőlük a munkaerő piac nem is kér, számukra marad az élősdi lét. Ebből adódik, ha már a társadalom középosztályától leszakadó embereknek is mondani kell valamit, akkor a kormány igenis jó úton halad abban az irányban, ha nem új munkahelyek teremtésére áldoz, hanem „ezeknek” az embereknek a közmunkaprogramot tartja hasznos és követendő példának.
Élni, elvégre nekik is kell valamiből, ha már semmiféle eszközzel nem lehet visszahozni őket a végső nyomorúságból, – vallja be a nagy titkot, Orbán Viktor miniszterelnök úr helyett, Bogár László, neves közgazdászunk.
A sokkoló történetnek pedig még koránt nincs vége, merthogy egy újabb rémisztő titokra is fény derül. Noha Bogár úr ugyan nem tagja a kormánynak, mégis sejtelmesen úgy fogalmaz, hogy „nem bírunk a gazdagokkal” sem.
„Nem érdemes foglalkozni a felső tíz százalékkal sem, mert velük úgysem bírunk. Nem fizetnek adót, elmennek offshore-ba, ugyanakkor az is tény, hogy az Uniós csatlakozás szinte egyetlen pozitív hozadékénak tekinthető kohézió források túlnyomó részét éppen ez a szűk társadalmi szegmens fölözi le, vagyis a leszakadó tömegeknek lényegében nincs hasznuk az európai közösségből”.
Kell ezt magyarázni bárkinek is? Szerintem felesleges. Az Orbán-kormány, amelyik jóllehet azért került hatalomra, mert ellenzékben azt ígérte, hogy általános jólétet teremt és véget vet a társadalmi igazságtalanságoknak, most Bogár László közgazdászon keresztül azt a titkát osztja meg velünk a kormányunknak, hogy bizony képtelenek megbirkózni úgy a szegénységgel, mint ahogy a gazdagokat sem tudják jobb belátásra bírni. Ezzel a mentalitással és az Orbán-kormány impotenciájából adódóan pedig még rekordot is dönthetünk Európában, és akár négymillió koldus országa is lehetünk, vagy még több is.
Dr. Bogár László közgazdász egyetemi tanár, az Echo tv egyik műsora mesterhármasának tagjaként járja az országot és kampányol. Hogy kinek kampányol Bogár László, Boross Imre és Bayer Zsolt? Nos, a Fidesz honlapján és a hozzájuk köthető internetes újságokban a triumvirátus ebbéli tevékenységéről ugyan egy árva szó sem esik, ugyanakkor az ismert szélsőséges honlapok viszont részletesen beszámolnak az ő kampánykörútjaik célállomásairól. A két jó barát és eszmetárs tehát egymásra talált.
De vajon mi történt a kormányzat berkein belüli színfalak mögött, hogy Bogár László úr, a minden titkok kiszivárogtatója immár arra kényszerült, hogy letagadja, amit a Heti Válaszban mondott? Merthogy most már próbálja szépíteni, letagadni, jóllehet a lap főszerkesztőjének közleményéből kitűnik, hogy ők hitelt érdemlően csak azt közölték le, amit Bogár úr mondott. De sebaj, mert legjobb védekezés a támadás, és Bogár László az Echo tv honlapján január 20.-án „Bayer Zsolt után Bogár László a célpont” címmel, ekként védekezik:
„Kétségtelenül óvatlanul azt is kimondtam, hogy számos jel utal arra, hogy olyan visszafordíthatatlan torzulások is végbementek ebben a társadalmi csoportban, amelyek már semmilyen eszközzel nem orvosolhatók. Ám azt is hozzátettem, és gyaníthatóan ez „verte ki a biztosítékot”, hogy ez a réteg pusztulását éppen azoknak a végzetesen cinikus, gátlástalan liberális eliteknek, és az ő „strukturális reformjaiknak” köszönheti, akiknek fegyelmezőhatalmi „ávósai” most rám zúdították minden álságos és mímelt dühüket.”
Majd két nap múlva rá, január 22.-én, „Újabb támadás lapunk ellen” címmel a Magyar Hírlap is beszállt a ringbe, megvédeni Bayer Zsoltot, a szigethalmi késelés kapcsán írt cigány társadalmat ért sértő publicisztikája miatt. A cikk szerzője szerint ugyanis állítólag ismeretlenek azzal fenyegették meg az Echo Televíziót, hogy felrobbantják a csatorna székházát és megölik Bayer Zsoltot. A küldeményben pedig, amit a cikkhez csatoltak, és amely helyesírási hibáktól hemzsegő levélben egy feladóként magát „Oláj Roma Egyesületnek” nevező társaság nevében több kormánytag és a miniszterelnök likvidálására buzdítanak, mindez olvasható volt.
„Az ilyen lépéseket a vélemény-, a szólás- és a sajtószabadság megsértéseként értékeljük, ezért mindenkit arra kérünk, ítélje el a hasonló akciókat” – írja a cikk szerzője a közleményében, így szerezve méltó elégtételt az Echo tv.-nek és Bayer Zsoltnak, az állítólagos fenyegetőző ismeretlen terrorista cigányokkal szemben.
Én elítélem. Csak ugye, ha valakik a maguk igazát keresve másokat akarnak provokálni, és főképp lejáratni, úgy nem elég ellenük bizonyítékot kreálni, de jó lenne, ha odafigyelnének a hiteles részletekre is. Mert honnan tudták január 20-án az Echo tv.-ben, hogy előre megírták, ami csak két nap múlva rá következett be, hogy történetesen Bayer Zsoltot is megtámadják?
Suttogó propagandaként ismert trükk ez kérem, azon gyűlölködő fanatikusoknak, akik vagy nem látnak, vagy nem is akarnak átlátni a szitán. Azért mindenesetre arra kíváncsi lettem volna, ha mondjuk egy baloldali kormányzás esetén egy baloldali lapban egy baloldalhoz köthető közgazdász, mondjuk Békesi László árult volna el a Népszabadságban egy olyan sokakat letaglózó titkot, mint amilyet Bogár úr a Heti Válaszban tett, vajon mi lett volna a reakciója a magukat nemzeti jobboldaliaknak nevezett megsértettek táborának. Hány kirakatot törtek volna be, és hány szemet lőttek volna ki, hogy megfékezzék a dühödt randalírozókat?
Bogdán Géza
10:54 de.
Ez a Bogár László nem fidess közeli ember?Az a szomorú hogy a fidess így gondolkodik s nem arra törekszik hogy munkahely legyen,hogy dolgozhassanak így a költségvetést segítennék ezzel is.Mínnél többen dolgoznának annál több folyna be.
11:58 de.
Kedves Kovács Éva!
Bogár László, és akikkel ő együtt járja az országot és akiknek ők közösen kampányolnak Boross Imrével és Bayer Zsolttal, most már szerintem teljesen mindegy, hogy hová tartozónak gondoljuk őket. Elveikben ők már összenőttek.
Egyetértek. A munkahelyteremtésre kellene koncentrálniuk, ha már egyszer munkaalapú társadalmat hirdettek. De Bogár László most végre szembesítette őket a valósággal, és kiderült a nagy titok, hogy az Orbán-kormány az embereket igenis otthagyja az út szélén.
12:10 du.
Náci alapvetés, tisztelt Bogár úr!
12:36 du.
Gondolkoztam, mit tudnék hozzátenni az írásához. De azt hiszem semmit. Pontosan megfogalmazta a lényeget.
A magam részéről gratulálok az írásához.
Indulatok nélkül, tökéletes pillanatképet rajzolt fel.
1:41 du.
Don Ovuz
2013 január 26
12:36 du.
Köszönöm az elismerő szavakat!
2:43 du.
Gézám – szokás szerint – nincs mit hozzá tenni…(legfeljebb, ha annyit, hogy nem árkot, hanem segítséget ígértek…árkok lettek és további árkok, csapdák…és sokan váltunk szenvedő alanyaivá a szegénységellenes politikai fősodornak… Kibic(ek)nek semmi sem drága: demoralizálhat, zsidózhat, cigányozhat, kitilthat, és megtilthat, élet-halál felett rendelkezik, vagy ha nem, hát van rá embere, aki megírja, kimondja, végrehajtja… Egy kedves íróm fogalmazta meg egyszer, hogy a trónus alaprajza azonos a hokedliéval, aki rajta ül, sajnos ezt elfelejti…)
4:47 du.
Bogdan Ur!
Azt hiszem tevedesben van: a szemkilovest valaki mas csinalta. Vagy mar azt is atruhazzak???
5:03 du.
Géza, itt mindent elmondtál, sajnos így élünk Magyarországon most. Csak gratulálni és egyetérteni tudok!
5:07 du.
bogdan 11:58 de …ez a titok nyitja…ha nem te gyartod a zoknit meg a mobiltelefont hanem MINDENT importalsz kinabol akkor szarban vagy mint az usa es magyar is
11:05 du.
gézuka, már megint túllihegted a lényeget.
Van itt minden, csak épp az nem látszik.
12:18 de.
Egyetértek, mármint a címben adott minősítéssel!
Tényleg szemetek! Mind konkrét, mind pedig átvitt értelemben! =))
3:22 de.
Természetesen nem kell feltétlenül egyetérteni a szerzővel de mielőtt még vitatkoznánk vele tessék elolvasni a Heti Válasz idézet cikkét az meg egyenesen botorság, hogy ezért is Gyurcsány a felelős. Ami pedig a cikk címét illeti „Ne higgyetek a szemeteknek” a közelmúltból hozok egy példát a Magyar Hírlap Online e hó 24-ei számában az alábbi hír jelent meg Wittner Mária fotójával „Emelik a kommunizmus áldozatainak kárpótlását” az idén január elsejétől ötven,majd a 2012-es alapot figyelembe véve jövőre újabb ötven %-al emelkedik stb. Közben én megkaptam a Nyugdíjfolyósítótól az ez évi elszámolást ebben az áll Öregségi nyugdíj Baleseti járadék 5,2%kárpótlás címén Tartós szabadság elvonás pótlék 0 Ft, akkor itt valaki nem mond igazat vagy netán elfelejtették értesíteni a Nyugdíjfolyósítót kinek higgyek most?
3:33 de.
http://nol.hu/belfold/vona_megmondta__befellegzett_a_globalis_kapitalizmusnak#
aki netán a Népszabadságnak nem hisz más hírportálon is megtalálja ezt ahírt
3:47 de.
na, kérem. ez bizony, sebészkés minőségű írás! hajszálpontos, tiszta sebszélt produkáló, steril metszés.
jellemző, hogy még jimbo se tud egy jóízűt fröcsögni, csak valami avít poént izzad ki magából.
4:02 de.
Szia drága Éva!
Mi, Magyarországon élő magyarok már megtapasztalhattuk, hogy ez a kormány eddig még mindig mást mondott, és mást cselekedett. Én hiszek Bogár Lászlónak, bármennyire is lesújtó titkot árult el. Ő csak elkotyogta, ami a kormány berkeiben tabunak minősülő beszédtéma, és amit ők nem mernek őszintén kimondani. Az eddigi kormányzati tapasztalat eredménye ugyanis pontosan ezt bizonyítja, noha a Fidesz-kormány ugyan hiába próbálja tagadni, de bizony sokakat otthagy az út szélén. Persze, nem tehet mást, hiszen háborút folytat a világ ellen, gazdasági téren is, lásd a Matolcsy-féle „unortodoxia”, aminek következményeként a befektetői bizalom megrendült hazánk iránt. Új munkahelyek kellenének a gazdasági fejlődéshez, ami viszont nincs. A magyar gazdagok pedig szintén nem adóznak, erre jön rá az egykulcsos adórendszer is, amit csak sarcokkal tudnak ellensúlyozni. Ennek bizonyítéka például a segélyezési rendszer brutális átalakítása is, aminek eredményeként még a rokkantakat is kiöntik egy nemlétező munkaerőpiacra, mondván: dolgozz meg a pénzedért, vagy pusztulj el. Ez a kormány tehát egy mindenen és mindenkin átgázoló neoliberális gazdaságpolitikát folytat, amit persze megtehet, hiszen hazánk egy megosztott társadalom, amiből adódóan lesznek olyanok, akik majd tapsolnak nekik.
4:38 de.
Szia drága Gerti!
Így élünk, sajnos. Az ügy pikantériája viszont az, hogy a Bogár-féle botrány után a kormányunk helyesbített. Január 23.-án ugyanis, Vásárosnaményban, a kihelyezett kormányülés után, maga az érintett titkot elhallgató Orbán Viktor miniszterelnök úr érezte szükségét annak, hogy egy rendkívüli sajtótájékoztató keretén belül cáfolja Bogár úr állításait. Íme:
„… a tíz év alatt létrejövő egymillió új munkahely tervét akkor is meg kell valósítani, „ha cigány gyerekek potyognak az égből”, vagy ha Brüsszelben válság van”.
http://www.orbanviktor.hu/cikk/2013-ban_mar_jonnek_az_eredmenyek
5:42 de.
Egy neonáci professzor legalább tagadná le, hogy ki akarja irtani az elesetteket. Igazi nácihoz hasonlóan vélekedik a szegényekről.
Nagyon sokszor ismétlem el, az unintelligencia egyik biztos jele, ha valaki azt hiszi, hogy csak ő ért mindenhez. És ilyen emberek egyetemi tanárok?
10:54 de.
Kedves dr.Lik László a hozzászólásával egyetértek.Sajnos itt tartunk!Puchert János ne panaszkodjunk a saját nyugdijemelésünkkel,ha a mai kormány minden intézkedésével egyetérttünk!Miért baj hogy a Witner Mária a jobbik záészló anyja több pénzt kap,hiszen önök szerint ezek az igaz hazafiak!
6:34 du.
Szerintem Bogár László csak tényeket állapított meg. A következtetésein nyugodtan lehet vitatkozni. Ugyanakkor, abból amit mondott, demagógia arra követeztetni, hogy ne akarna munkahelyeket.
Szeretnék tévedni, de sajnos, én is látok olyan jeleket, hogy kormányunk elitista. Nem faji, hanem fiziognómiai alapon. Meg aztán valaki elhitette velük, hogy aki szegény, az azért szegény, mert hülye, lusta és tehetségtelen is.
Ennek ellenére, mégsem kívánom vissza a szocialistákat.
Egyébként, jó írás. Igazat adok a szerzőnek, hogy gyanús a Bayernek írt fenyegető levél. Rossz helyesírású, primitív emberek nem szoktak politikai napilapokat olvasni. Így fel sem háborodhatnak azok tartalmán.
4:52 de.
A szemeteket 2010-ben szerencsére levàltottàk. Elkésett cikk!
Hogyan lehet munkahelyeket varàzsolni,ha a vilàg ebben az évben még 5 millio ujabb munkanélkülivel szàmol,ha az itt irok sem akarnak közmunkàt-a köz és sajàt maguk szàmàra-végezni,ha Europa szerte nincs kereslet bövülés-mert föleg EUROPA még az adossàg-vàlsàggal küszködik-? Ki a felelös a 8 év alatti lemaradàsunkért-Kelet-Europai élvonalbol a sereghajtok közé stabilizàcionkért és tovàbbi eladosodàsunkèrt?
Bogdàn Géza egy hazug és propagandikus cikket irt a hasonszörüek szàmàra.
6:55 de.
„Noha Bogár úr ugyan nem tagja a kormánynak,…..”
1. Ha e fenti közismert tényt figyelembe vesszük, ugyan miféle kormányzati szándékot tud kiszivárogtatni Dr. Bogár?
2. Ha Bogár László egyéb megnyilvánulásait is ismeri, miért nem azokból idéz?
3. Miért nem idézi, hogy Dr. Bogár szerint (amivel én is egyet értek) kik tették tönkre ezt az országot, gyarmati sorba, teljes eladósításba taszítva?
4. Miért nem idézi, hogy miért nincs pénz fontos dolgokra, hogy a szoc-lib nemzet és haza vesztők hogy keltik rossz hírét az országnak?
5. Miért nem ostorozza Kanadát, a mostani menekült politikájáért, miért nem irja le, hogy az utóbbi években cc. 70 milliárd forintba kerültek a Kanadába „menekült” cigányok Kanadának?
Persze ezek költői kérdések, erre válaszolni snassz, könnyebb ködösíteni, maszatolni, zorbánozni, hangulatot kelteni.
7:01 de.
dr. Lik László! Mi alapján neonácizik le ön bárkit is? Mire alapozza? Miért gondolja azt, hogy Bogár László nem ért ahhoz, amit mond, vagy csinál? Azt gondolja, hogy ön világosabban látja a társadalmi, gazdasági jelenségeket, mint Bogár László?
7:12 de.
„Hány kirakatot törtek volna be, és hány szemet lőttek volna ki, hogy megfékezzék a dühödt randalírozókat?”
Kedves Géza,ezt a mondatát nem értem.Megmagyarázná?
10:33 de.
Küszköllő ki tört be kirakatokat,ki égetett gépkocsit!Ne hogy már azt ai az előző kormányra terhelje!Ön akkor nem MO-on élt.Nem látta mit csináltak a csuklyások!Az ember esze megáll amilyen valótlanságokat állit!Kik éltek életvitelszerüen a Kossuth téren,én voltam ott ,felháboritó volt az állapot!Kik szerepeltek uszitottak a szinpadon?Nekem és sok budapestinek miért nem lőtték ki a szemét?Mert nem balhéztak!Egy általában volt -e akinek kilőtték v. csak a jobbikos Morvai szavait közli ismét,ön is jobbikos?Nem háboritotta fel az a helyzet amit a fővárosban müveltek ezek a csőcselék,az ott élőket jogaikban korlátozták!Dénes Erős!Amennyiben ön minden hozzászólásában az előző kormányt tettéért,igéretéért felelősségre vonná,akkor a fidesst miért védi?Ők igérték az 1 millió munkahelyet,nem hogy nem lett egy se hanem csak csökkennek!Védi őket hogy világválság van,az előzőnek nem volt?Az hogy sereghajtók lettünk azért a mai kormányt miért nem vonja felelősségre,hiszen nagy részben ők tehetnek róla,mert a hiteltelen politikájuk miatt egy magára adó ország nem áll szóba vele,mindenkivel szabadságharcot folytat!Lásd itt az eredménye!Köszönjük!emberek éheznek,éhen halnak,elszegényedtek,nincs munkájuk,eladósodnak,eladósodtak,kilátástalan a helyzettük.Viszont az elitnek van mit a tejbe apritani,ők jól megvannak hiszen eddigi tevékenységükkel csak a gazdagokat segitették!
10:35 de.
Küszköllő ki tört be kirakatokat,ki égetett gépkocsit!Ne hogy már azt ai az előző kormányra terhelje!Ön akkor nem MO-on élt.Nem látta mit csináltak a csuklyások!Az ember esze megáll amilyen valótlanságokat állit!Kik éltek életvitelszerüen a Kossuth téren,én voltam ott ,felháboritó volt az állapot!Kik szerepeltek uszitottak a szinpadon?Nekem és sok budapestinek miért nem lőtték ki a szemét?Mert nem balhéztak!Egy általában volt -e akinek kilőtték v. csak a jobbikos Morvai szavait közli ismét,ön is jobbikos?Nem háboritotta fel az a helyzet amit a fővárosban müveltek ezek a csőcselék,az ott élőket jogaikban korlátozták!Dénes Erős!Amennyiben ön minden hozzászólásában az előző kormányt tettéért,igéretéért felelősségre vonná,akkor a fidesst miért védi?Ők igérték az 1 millió munkahelyet,nem hogy nem lett egy se hanem csak csökkennek!Védi őket hogy világválság van,az előzőnek nem volt?Az hogy sereghajtók lettünk azért a mai kormányt miért nem vonja felelősségre,hiszen nagy részben ők tehetnek róla,mert a hiteltelen politikájuk miatt egy magára adó ország nem áll szóba vele,mindenkivel szabadságharcot folytat!Lásd itt az eredménye!Köszönjük!emberek éheznek,éhen halnak,elszegényedtek,nincs munkájuk,eladósodnak,eladósodtak,kilátástalan a helyzettük.Viszont az elitnek van mit a tejbe apritani,ők jól megvannak hiszen eddigi tevékenységükkel csak a gazdagokat segitették!Ez a kettős mérce!
12:33 du.
Kovács Éva
2013 január 28
10:35 de.
Kedves Kovács Éva!
Teljes mértékben egyetértek az általad megfogalmazottakkal. Csak kiegészítésként és a témához kapcsolódóan hadd ajánljak egy fontos részletet, amire a posztban Bogár úr is utal.
Szóval, ellenzékben a Fidesz mindenért a szoclibeket ostorozta. Még azon is lovagoltak, amikor Medgyessy Péter miniszterelnökként a saját pénzén Kubában nyaralt. Akkor ők a szegények pártján álltak, a gazdagokat pedig utálták. Ellenük akkor még hadjáratot is indítottak, bírálva a szoclib kormányt a tehetetlenségükért. Most akkor ők ilyen téren mennyivel jobbak, mint az elődeik, ha sem a szegények, sem a gazdagok ellen nem tudnak semmit tenni? A Fidesz tehát hazugsággal nyert.
http://mno.hu/migr_1834/magyar-udulovasarlasi-laz-az-adriaitengernel-581663
12:40 du.
Dénes ERÖS
2013 január 28
4:52 de.
nem először bizonyosodik be, hogy ön, déneske, képtelen felfogni egy írás tartalmát, mondani valóját.
javaslom, olvasson több harunalrasidot, tágítja a horizontját.
a hasonszőrű, kicsi déneske, elég ótvar szöveg. illik az magával hasonszőrűekhez.
12:45 du.
Andrási Sándor
2013 január 28
6:55 de.
gyarmati sor? teljes eladósodás? ugyan már sanyika, ez barokkos túlzás! ha már demagóg akar lenni, gyakoroljon még egy kicsit.
hogy kanadának mi, mibe kerül, megkérdezném: mi köze hozzá?
bogár ugyanúgy mosakszik, mint bayer, de hiába. csakhogy, bayer egy ostoba provokátor, bogár meg – állítólag – mérvadó közgazdász.
szar ügy.
5:07 du.
Így igaz kedves Ille István Barátom!
Bogár úr valóban egy mérvadó közgazdász, és ha ő mond ilyen sokkoló dolgokat, arra bizony sokan felkapják a fejüket. Jött is gyorsan Matolcsy György nemzetgazdasági miniszterünk, és ő most oltja a tüzet. Hihetetlen ugyan amit mond és persze semmi reális alapja nincs, de azért kétség kívül egy pozitív üzenet, és szépen is hangzik.
http://privatbankar.hu/makro/matolcsy-alairt-ujabb-merfoldko-az-egymillio-munkahely-fele-vezeto-uton-254564
2:26 de.
Màr régebben is irtam,megismétlem: De Gaulle mondta:” A kommunistàkkal a hàboru utàn nem müködök együtt,mert hazudnak és propagandàt csinàlnak”.Ezt tanultàk és müvelik utodaik is.
Mit csinàlt -irt- itt Szemenyei? Mit csinàl -ir-itt Ille,Bognàr..?Amit Szemenyei,aki csufosan lebögött.
A szemetek szemeteznek,a hazugok hazugoznak és minden koràbbi tolvaj tolvajt làt.
Az okosabbaknak irom: a kormànyok nem tudnak munkàt adni,csak a kereteket tudjàk hozzà kialakitani és azok megvalositàsàra ösztönözni,a megvalositàs a mi dolgunk-vàllalkozoké és munkavàllaloké-.Felejtsük el végre,hogy valaki munkàt ad! Senki nem köteles a felebaràtjànak munkàt adni! De mindenki lehet munkaado is! Kilehet probàlni. Ez a kapitalizmus.
Verseny van a piacokért-munkahelyteremtés-,csinàljunk BMW-T, VOLKSWÀGEN-T..,vagy sajàt fejlesztésü piacképes buszt,autot ..,amig ilyeneket nem tudunk még a meglévö munkahelyekért is küzdenünk kell,mert a kereslet nem-vagy- kevésbé bövül-.Csodàt nem vàrhatunk! Europa adossàgvàlsàgban van.
6:00 de.
Bogdán Géza
2013 január 27
4:02 de.
Az út szélével kapcsolatban egyharmadról beszéltek. Ha a Horthy éránál tartunk, akkor a cselédség megteremtése.
A segélyezés, és szociális juttatásokkal kapcsolatban, ez nem csupán orbáni trend.
A kétpólusú világban amíg ez egyik adott valamit, a másiknak is adnia kellett, hogy a melósok ne zúgolódjanak. Ekkor egy visszafogott tőke volt jellemző a kapitalizmusra.
A világ egypólusú lett. Az akkor adott „alamizsnát” most visszaveszik. Ha úgy általánosságban széjjelnézünk a világban, mindenütt ez megy, csak esetleg lassabb ütemben. Vagyis el fogunk jutni oda, hogy a szociális hálót teljesen leépítik.
Ha önállóan nem tudja valaki majd megteremteni önmagának, elpusztul. Ez is egy alternatívája a trendnek.
8:58 de.
Erős Dénes én önt nem értem?Elmondja hogy mi kell ahoz hogy munka legyen,de ezért az ellenzékben lévőket osztorozza.Minden normális gondolkodásu ember tudja hogy a munka ott van ahol a feltételeket meg is teremtik.ez a kormány a megszoritásaival ennek a munkahely teremtésnek a halvány csiráját is megölte.Nincs beruházás,lakás,ut épités,nem fejlesztik az elmaradott térségben az utakat,villany,viz,szennyviz stb.Még felujitások is elmaradtak,mert legalább ezzel korszerüsödött az adott település s helyileg volt munka.Eljutottunk oda, hogy a ,, szociális háló”teljesen leépult a mai hatalom jóvoltából.Ez a mai kormány a gazdagok kormánya és a szegények ellensége!A tőke most is az országban a gazdagok felé áramol!
11:03 de.
A kormànyt az àg is huzza:A tüzoltok 2004-2007 küzötti tuloràit nekik kellett kifizetni,a kezdöorvosoknak-az egész egészségügy-,az oktatàsügy-az ingyenes felsöoktatàsi helyek és a pàlyamodell-,a devizahitelesek,Budapest,BKW,a kamatterhek az adossàg utàn. a szakszervezetek csak most mozgolodnak.
Mindenki PÉNZT akar! Honnét lehet több pénzt-az adossàg àllomàny növelése nélkül-a gazdasàgba pumpàlni? Adoemeléssel! Ezt kaphatjuk -Mesterhàzy-Bajnai vezetése alatt IMF DIKTÀTUMÀVAL,mint 2009-ben,amikor sajnos még közel 7 % minusszal is zàrtàk az évet-.Ezzel csökken a belföldi pénzmennyiség-kereslet-.
A 16 %-os adokulcs ösztönzö! Ha Tudsz,ha Lehetséges Alkoss,Keress többet,nem kerülsz magasabb adokulcsba,làthatod mennyi marad és az àllamnak is több lesz.
Az àllamnak,mi tartozunk kötelezettséggel,amit adozunk csak avval tud az àllam gazdàlkodni,MI VAGYUNK A SZERNCSÉNK KOVÀCSAI!CSODÀKAT
NEKÜNK KELL CSINÀLNI! SEGITS MAGADON AZ ISTEN IS MEGSEGIT!
1:59 du.
Kovács Éva
2013 január 29
8:58 de.
Évike, már megint butaságokat beszélsz.
Ráadásul nagyon szelektív a memóriád, kedves.
„Minden normális gondolkodásu ember tudja hogy a munka ott van ahol a feltételeket meg is teremtik.ez a kormány a megszoritásaival ennek a munkahely teremtésnek a halvány csiráját is megölte.”
Azokat a munkahelyeket az általad fényesre nyalt gyurcsány-bajnai páros törölte el a föld színéről.
A reklamációt nekik nyújtsd be.
11:18 de.
Erős Dénes!Igen mindenki a tisztes megélhetéséhez pézt szeretne,legalább amiért ha van munkájuk tisztessségeset.ez a kormány viszont csak maguknak,a gazdagoknak ad még több pénzt.Tegnap egyik tv-adást hallgattam melyben az egyik betelefonáló azt ecsetelte hogy tudják hogy mennyi milliárdos van MO-on,a tenger parton mennyi magyar záslóval vannak hajók,a világot járva magyar tulajdonu szállóban is megszállt,de tud külföldön magyar bányákról is.Ezt ön nem háboritja fel,s közben 4 millió ember mélyszegénységben él,500 e gyermek éhezik!Ön ezt a kormányt védi!Én nem azt mondom hogy a másiknak nem volt hibája,de az embereknek ha kicsit is juttattak!Nem szégyelli leirni hogy a 16 %-os adó ösztönző!Kinek?A gazdagoknak igen,mert több százezert tesznek pluszként zsebre,mig a szegények befizetnek.Egyik ismerősöm 4 müszakban vegyigyárban dolgozik s mióta ez a kormány bevezete az egykulcsos adót 16-e Ft-al kapp kevesebbet!Felháboritó,gyalázat s ön ezeket védi!Gondolom azért mert ezekkel az intézkedésekkel ön is jól jár,ön is haszonélvezője!Dakota az első bekezdéssel kapcsolatos megjegyzésével egyetértek!A másodikkal csak az ön által,,fényesre nyalt”megjegyzésével nem,mert azt az Orbán-Matolcsy párosra értendő!A reklamációját nekik nyújtsa be legyenszives!
4:35 du.
Csak azt nem értem,ha Bogdán Géza itthon él(régebben mintha
azt írta volna,hogy Kanadába menekült,persze lehet,hogy rosszul emlékszem)és ilyen „tehetséges”,hogy a Kanadai Hírlap munkatársa,akkor miért kell neki közmunkát végezni,talán egy ilyen „menő” hírlaptól nem kap fizetést
vagy tiszteletdíjat?
5:05 du.
Kedves Kovàcs Éva! A szegénységböl csak egy kiut van, dolgozni,tanulni! Munkahelyeket föleg a vàllalkozok tudnak csinàlni-ha versenyképeset,versenyképes àron gyàrtanak-.A 16 % erre ösztönöz. A csodàkat emberek,népek csinàljàk:Németorszàg,Finnorszàg,Japàn,Singapur…
A tengereken és a Balatonon flangàlo magyarok legtöbbje hidje el màr régebben megszedte-esetleg meglopta a /privatizàcioval/-magàt.
Miért hagytàk,hogy ennyire eladosodjon az orszàg?
Nem làtjàk és halljàk,hogy Görögorszàgban 30-40 %-al csökkennek a nyugdijak és fizetések? A munkanélkiliség 25-26 %,mint Spanyolorszàgban.
Csak az eladosodott europai orszàgokban van recesszio/gazdasàg csökkenés/.Ezért jut mindenre kevesebb,mert 2012-ben az adossàg visszafizetése és az alacsonyabb teljesitménye az orszàgnak ezt
behatàroljàk.
9:40 du.
Kovács Éva
2013 január 30
11:18 de.
Évike drága, teljesen irreleváns, hogy kiskegyed mit gondol, a tények attól még tények maradnak.
Olvasgasd figyelmesen Dénes Erős hozzászólásait, hogy tudd, hogy miről van szó.
9:45 du.
Kovács Éva
2013 január 28
10:35 de.
Évike, te hol tanultál magyarul, kedves?
Idézlek.
„Egy általában volt -e akinek kilőtték v. csak a jobbikos Morvai szavait közli ismét,ön is jobbikos?Nem háboritotta fel az a helyzet amit a fővárosban müveltek ezek a csőcselék,az ott élőket jogaikban korlátozták!”
Lefordítanád légy szíves a fenti szöveget magyarra? Esetleg tüske zsó fika is megteheti vagy trixike.
12:13 de.
Volt egy oreg Zsido baratom a 70-esa evekben.Az mondta(fiatalembernek), hogy mindig voltak, mindig is lesznek, akik nehezen elnek(vagyis szegenyek lesznek).
Ma, Mo.-n, sokkal kevesebben vannak akik nehezen elnek…
Ezt nem tudom, csak, gondolom, mivel semmilyen munkara nem lehet kapni „napszamost”. Hiaba hirdet valaki, senki nem jelentkezik. Mi ennek a magyarazata??? Van itt valaki, aki ezt tudja?
Ugyan ez fonn allt/all Gorogben, Spanyolban, Irorszagban.
12:18 de.
Boda Marcsi
2013 január 30
4:35 du.
géza nem a kmh munkatársa, hanem az ellenszék rovat szerzőtársa. a kettő között van egy apró különbség.
a kmh eddig sem fizetett honort senkinek, ezután se fog. mi több, én, mint az ellenszék (itthon ellenszek.hu, ill. ellenszek.nolblog.hu) rovatvezetője se kapok honort, de ez kiskegyednek, akinek memóriája a guppiéval vetekszik, nyilván valóan teljességgel érthetetlen.
a fogalmakkal is van egy kis gondja – mint annyi mással – a kmh csak nevében hírlap. a hírlap, mint olyan ugyanis papír alapú, utcán terjesztett, vagy előfizetés útján kézbesített.
na, kezdje elölről.
12:28 de.
Dénes ERÖS
2013 január 30
5:05 du.
hát, a 16%-ot, szép öcsém, maga is beszopta. jó vastagon demagóg duma. vonultasson már fel ide egyetlen vállalkozót, aki ezen felbuzdulva rohanvást igyekezett vállalkozást beindítani! noch dazu, csökkent munkaképességűeket foglalkoztatva, mert azok után még állami támogatás is jár!
a gazda brüsszelben arról hablatyolt, hogy vége a jóléti társadalmaknak, a munka alapú társadalomé a jövő! mondja ezt pont ő, és nem sül le a pofájáról a bőr! az állítás kétségtelenül igaz, csakhogy, erre magyarország – bármennyire is akarja példaként állítani a mi cézárunk az unió elé – éppen hogy negatív példa. a munka alapú társadalom nem közmunkán alapszik, még csak nem is a mercedes gyár betanított munkásain.
nem mellesleg a tőkeerős nemoligarcháink egyikének sincs kedve idehaza gyümölcsöző vállalkozást indítani, ennek miértjén elgondolkodott már, szép öcsém? a nem tőkeerősek pedig 16% ide, vagy oda, csak hitelből indulhatnának. ki az a bolond, aki a jelenlegi kormánypolitika mellett hitelt vesz fel?
na, fusson neki még1x
9:47 de.
Kedves Dakota sajnálom,hogy ha a leirtakat nem tudja értelmezni ill. felfogni!Én tényeket irtam le,nem tehetek róla ha ön a tények fogalmát másképpen értelmezi!Erős Dénes számomra hiteltelen ember,s azokat a hasonszőrüek olvasga- sák csak!
3:57 du.
Ille!
Oké,de ezt nekem honnan kellene tudnom?
Azt hittem a hasonló gondolkodású társaikat honorálják,ha dolgoznak a lapnak,természetes lenne.
Köszi a kiokítást,de a válasz simán is elég lett volna.
7:52 du.
Domnule Ille(ou)!
Szo-mi-szo,szepen kioktatja az olvasokat.Csakhogy van egy kis bokkeno:igazan gondolja, hogy hiheto, miszerint ezt „tarsadalmi”munkaban csinaljak??? Na… ne…Azt tudjuk, hogy mindenkit hulyenek nez, de ez tulzas. Gondolom, komoly fejtorest okoz, mikor azon tunodik, hogy is kellene ezt talalni, hogy hiheto legyen?! Hat mit
mondjak? Eddig nem sikerult! Nem hiszem, hogy Boda valojaban bevette volna. Ha megis, akkor 1-0 az on javara
Meg sok golt kell ahhoz beadni, hogy a meccset megnyerje.
10:58 du.
Tisztelt szerkeszto!
Koszi, hogy ket hozzaszolast is toroltek. Ugy latszik elevenre tapintottam.
5:13 du.
Jimbó!
Persze,hogy nem vettem be,mint sok mást sem,amit írnak,de
gondoltam megkérdezem,miért hagynak egy ilyen „tehetséges”
embert nyomorogni az övéik közül a nagy általános aggódás közepette…..
Gondolom azért,mert ők is „társadalmi munkában” végzik
tevékenységüket…..meg hobbiból ?…..