Provokáció? Tudatlanság? Mindkettő?

2014 április 16 11:33 de.28 hozzászólás

Az alábbi írás a WP oldalán jelent meg:

„Egy hete már írtam az Országházban április 7-én tartott miniszterelnöki sajtótájékoztató díszleteként bemutatott turulos csúcsdíszű magyar zászlókról: http://djnaploja.wordpress.com/2014/04/09/hun-magyar-vagy-naci-jelkep/

Amikor észleltem őket, kezdetben mémre gyanakodtam, de kiderült, hogy bizony, a valóságot láttam:

Természetesen semmi bajom történelmi hagyományaink ápolásával, de azért nem ártana ismerni is azokat. Még a jelenleg berendezkedni, stabilizálódni óhajtó rendszer sem tartja magát a korabeli magyar nemzetiszocialisták jogutódjának. Még “alaptörvényük” sajátos történelemszemlélete szerint is a 20. század első felében a nyilasok voltak a rosszfiúk, a csúnya balos kommunisták jobboldali megfelelői.

Az Orbán Viktor mögött megjelenített zászlók hasonmásait ők és csak ők használták:

turulos nyilasok

 

 

 

 

Tehát, provokáció, vagy tudatlanság? Avagy csak Orbán kezd a helyére kerülni?

28 hozzászólás

  • nahát, hogy ezek a turulok milyen gyorsan kikeltek!
    mennyi egy turultojás keltetési ideje?
    mert hát, ápr. 5-én, debrecenben még nem csücsültek a nemzeti zászlók hegyén…

  • Egyszerűen tobzódnak mert azt csinálnak amit akarnak. A magyaroknak pedig tetszik mert milyen tökös legények, mindenkinek be „mernek” szólni. Míg a magyarnak ez a viselkedés fekszik addig ezek csinálni fogják. Hiszen értelmes tevékenységre nem telik. Részvétem annak a néhány értelmes otthonmaradónak. Vagy megint büszkének kellene lenni a hazámra?

  • llanfair: igaza van az egyik hozzászólónak. orbán úgy fütyül, ahogy az ostoba pórok táncolni szeretnek.
    várom az önálló képviselői indítványt semjéntől, hogy aug. 20-án a szent jobb helyett viktort hordozzák körbe.

  • Ille, ez egy aljas provokáció, legalább is én ennek tartom! Nem a turulos magyar zászlót, de azt amivel összemossa a német nácizmust a magyar választással.

    A magyar zászló a magyarok zászlaja, tirrullal vagy anélkül.
    A horogkeresztes zászlók meg a hitleri nácizmus szimbolúma, amihez a MAI magyaroknak semmi köze.

  • figyelő: hát, akkor már tényleg vége mindennek, ha maga is aljas provokációnak tartja az orbáni turul felültetését a nemzeti jelképre!

  • Bencsics minek..mondja MINEK szólal meg maga ??
    Ille leírta , párszázezren láttuk a nyilas-zászlót , mi a jófrászt akar maga ???

  • Ujabb arculcsapása mindannak amiben hittünk itten jópár millióan.
    A többi milliók gyakorlatilag nem tudják miről van szó mert 22 éve amióta az istenverte Antall-kormány bevezette a múlt elferditését , nem kellő súllyal tanították az új generációt történelemre.
    Utóbbi pár évben meg egyenesen hamisítják.
    Lesznek még itt rezgő csendőrtollak , árpádsávos feketeruhások és utcai akasztások.
    Effelé haladunk szépen.
    EZ GYURCSÁNYÉK IGAZI BŰNE !!!!!!!!!!!!!!!
    Hogy képtelenek voltak nyolc év alatt meg négy év alatt gátat vetni ennek a szennynek !

  • geyza: pontosítsunk. a turulos zászló nem nyilas zászló, csak egy provokatív dekoráció. ez a fasz teszteli a pórok tűrőképességét. ha benyalják, jöhet a következő lépés. amúgy több millióan látták a tv-ben. igaz, eszükbe se jut párhuzamot vonni.
    ami klára mamit illeti: ő zsigerileg nem bírja elviselni a baloldali kritikákat, sőt, neki a turul nemzeti jelkép, hadd telepedjen már oda, ahova akar!
    azért valóban érdekes, hogy miért is védi ezt a dekorációs túlkapást – mert jó lenne azt hinni, hogy ez nem orbán vonala, hanem a dizájnerek faszsága, amit erősen kétlek. nem létezik, hogy a csuti kondás ne nézett volna hátra. hátra nézett, és elégedetten bólintott.
    nemsokára, mikor be- és kivonul, liktorok fogják hordozni előtte a faszceszt.
    egy gond van vele: hogy’ a faszba fogják beilleszteni a gumicsizmát?

  • Puchert János

    Emlékezünk csak arra anno a rendszerváltás idején amikor megjelent a Kossuth téren az első Árpádsávos zászló micsoda felháborodást váltott ki az eset, aztán késöbb már számolatlanul jelentek meg a nyilasok által használt zászló majd eljutott a Fidesz kongreszusra is

  • Kedves Figyelő,
    A nyilaskereszt eredeti faj-magyar találmány.Azt hiszem,az ad teljes orgazmust minden jobbernek.A horogkeresztre, bár volna igényük,de azért már a németek is kiröhögik őket.A németek mindig is tudták,hogy ezek a legaljább csicskásaik.Azt nem tudhatták,hogy 70 évvel az”uralkodók”pusztulása után,az alattvalók megmaradnak alávalókként,eszmei csicskásoknak. Sajnos minden „remény” meg van,hogy ugyan oda vigyék azt a szerencsétlen országot és népét,ahova már egyszer elvitték. Kár lenne Budapestért.Nagyon szép város és a mai eszközök mellett nem tudom,lehet-e olyan gyorsan újjáépíteni,mint a szörnyű kommunisták idejében.Ha egyáltalán.
    Kedves Figyelő,erre Tőled választ nem várok több okból:
    I.Azt írhatok,amit akarok.Téged az nem érdekel.
    II.Téged az úgy sem érint ami ott történik ezen a szinten.
    III.Te igazolva vagy a nyilas csőcseléknél,mint idegenbe szakadt turul-hazánk árja lánya.
    IV. Elmúltál 50 éves.Mit akarhatnak egy 50 en felüli kanadai ősbevándorlótól?A turul záptojásból kibuggyantakat tényleg nem is érdekli.
    V. Stb. Stb.

  • Természetesen ez direkt provokáció és tesztelés.

    Azokat a zászlórudakat le kellett gyártani, ami idő. Azokat meg kellett rendelni, ki kellett találni.
    Nyilván, már a választások előtt készen voltak, csak akkor nem merték a mérsékeltek részéről a szavazatvesztés miatt elővenni, de most, hogy látják, a jobbik megerősödött, onnan akarnak visszaszerezni, és ezért vállalják fel a hungarista mozgalmat, és Mo-on a szélsőjobbosok felé nyíltan, rájuk kacsintva a náci és nyilas eszméket, bevallottan csak érdekből viselve a demokrácia köpenyét az EU pénzbeöntéséért!
    Természetesen megtervezett, koreografált az egész. Senki se higgye, hogy diktátorbán a pincéjében talált néhány porosodó turulkát és azokat csavarozták fel így Nyúsvét előtt.
    Tehát többdimenzióban folytatódik a játék. Az egyik a jobbikosok felé, a másik a demokrata és a megzápultak , ákfelé (ahol tesztelnek,így ha nagy a lárma, akkor a hátsó sorba rakják, vagy csak helyi ünnepélyekre, amíg hozzá nem szokunk, mint a XII. ker-ben illegálisan felállítottat…. Amennyiben kicsi a zörgés ellene, akkor beindul a nagyüzem….)
    A harmadik szint az EU. Arrafelé nem akarják mutatni, és bíznak benne, hogy nem tudják pntosan, hogy ezt csak és kizárólag a nyilasok használták így, ezértha ráis kérdeznének, majd azt mondják, hogy ez ősi emlék. Amennyiben nem vezikbe a hazugságot, akkor idővel, a választások után kivizsgáltatva a Tud. Akadémiával, és anulmányokat, jelentéseket készíttetve rá fognak döbbenni, hogy tényleg! És vagy futnak mégegy próbakört, hogy benyeli-e az EU,a régi sokszázéves hagyomány rizsát, amennyiben nem (ez a valszrűbb), akkor „Ja bocs!”
    És küldik le vidékre a helyi rendezvényekre, amire az EU nem lát rá annyira,ill. helyi partizánakciónak fogják álcázni.

    Csak az a szomorú, hogy nem hiszünk a szemünknek, hogy amit látunk, az ténylegesen az is!

    A demokratikus oldal indig eljátsza a hülyét,és a naivat, annyira életszerűen, hogy már engem is megtévesztenek!!!

  • Nemcsak Magyarország fasizálódik. Már én is írtam korábban, hogy a fasizmus kialakulása igen kedvező azoknak a háttér irányító hatalmaknak akik teljesen el akarják tüntetni a középosztályt mivel azok képesek olyan polgári társadalmi légkört kreálni amelyben befolyásolhatják a politikusokat és általában az államvezetést. a fasizmus kialakulása mind nekik, mind a háború kirobbantóinak kedvez. a kincstárak, beleértve a FED-et üresek, Németország képtelen visszaszerezni a FED-ben tárolt aranytartalékát, a gazdaságilag fejlett országok Amerikától japánig totális adósságcsapdában, az energiahordozók végesek. Kissinger drámai lökést adott a háttérhatalmaknak, beleértve a nemzetközi pénzkartelleket az új világrend kialakításához. Ennek egyik lehetséges eszköze lehet a VH3, de a fasizmus mint egyeduralmi diktatórikus államvezetési forma, mindenképpen kedvez a céljaiknak. Orbán fasiszta törekvései, akár a saját céljait követi, akár a háttérhatalmakat szolgálja, egyenlőre töretlenül folytatódhat, sőt talán még egy ideig biztonságot is ad neki. A pénzkartellek szócsöve jelenleg Soros, bár már nagyon öreg, az utasírásokat kiadja, de egyre több értelmetlen hülyeséget beszél.

    Jelenleg az erőtlen tessék lássék tiltakozásokat leszámítva Orbán a fasiszta transzformációjával együtt, vagy pont annak köszönhetően az EU valós védelmét és támogatását élvezi, amíg hibát nem követ el. De általában a diktátorok pár éves uralom után már maguk sem nagyon értik, hogy valójában kit és milyen erőket szolgálnak. Ugyancsak a modern történelem azt mutatja, hogy Sztálintól kezdve, Husszeitől és Ceaușescun át kim Jong Ill-ig ezek a diktátorok mind erőszakos halállal halnak meg. valószínűleg ez vár Orbánra is. Szerintem rá hamarabb mert amilyen erőszakos s buta, szinte biztos, hogy rosszul fog kombinálni.

  • Figyelő!………………..Miért foglalkozol eme lázitó,provokáló cikkel?Ezek a szösszenetek beletartoznak a”bolond likból bolond szél fúj”kategóriába.

  • Szerintem ez a tudatlanság legfelsőbb bizonyítéka annak,hogy sok műveletlen,vagy alig művelt ember kevesebb szavazattal is 2/3-dos többséget adott szavazatával a Fidesz pártnak,illetve az Orbán kormánynak.Sok ember elhitte a rezsi csökkentés ígéretét és majd később jönnek rá,hogy ez a szegény embereknek még éves szintem sem fog nagy gazdagodást jelenteni.Ez „fasizálódás” meg egyedül a Jobbik párt képviselőinek köszönhető.A kormány több tagból áll,de ettől függetlenül a valóságban nem sokat bíz rájuk a miniszter elnök.Az előző 4évben is,és most is mindenben a miniszter elnök dönt fontos kérdésekben,a parlament csak dísznek van.Igaz,ma kisebb a képviselők létszáma,csak buta fejem azt nem érti,miért jár végkielégítés a parlamentbe be nem jutó képviselőknek.A költségvetés forintjai jobban folynak értelmetlen kiadásokra,mint a víz a csapból.Ahogy múlik az idő nem kevés szavazó fog rájönni,hogy nagyon rossz helyre tette a jelzését az Ápr.4.-én a választáskor.Még olyan sületlenséget soha nem hallottam,mint az parlament ülésének megnyitóján a neve sincs színésztől:Élj úgy ahogy szavaztál…és ezt a képviselő urak,és a kormány minden tagja tapssal jutalmazta.Mindez Őket minősíti…..

  • Richard
    Érdekelne, hogy Orbánt milyen háttérhatalom mozgatja! Egészen kommentjéig az volt a vád Orbán ellen, hogy a magyar középosztályt erősiti, a szegények ellenében ! Az meg végképpen meredek, hogy Orbánnak egy erőszakos halált vizionál…

  • Kedves Figyelő. Azt még megértem, hogy véded azt amit jónak látsz. De az már nagy csalódás mikor a védhetetlen aljasságot próbálod védeni. Az a zászló pontosan le van másolva csak még más a színe. Ha nem lenne Horthy szobor Horthy Kossuth tér (szegény Kossuth, ez a halott Kossuth meggyalázása) még akkor is kilógna a lóláb. Ezen a turulos maszlagon pedig 80 IQ felett csak sírni lehet. Én jól érzem magam embernek nem óhajtok kreált állati ősöket. Már szerencsétlen majmok is visszamásztak a fára mert szégyellik a rokonokat. Észhez térhetnétek.

  • Iván
    2014 április 17
    3:46 de.

    Orbánt? Majdnem minden miniszterelnököt. Vagy komolyan azt hiszed, hogy a a politikusok irányítják a világot, a társadalmakat? vagy pont Orbán lenne az a kivétel aki azt tehet amit akar? Az egész szabadságharca és bohóckodása egy cirkuszi mutatvány, rég beadta a derekát a nagyfiúknak, vagy már nem élne.

    Kit érdekel a fasizmusa és a népirtása, megölheti az összes magyart kirabolhatja az országot, fasizálhat amíg be nem hozza az orosz oligarchákat, amíg bele nem köp a pénzkartelek levesébe. Elég sokáig le volt zárva a Cinege utca és most sem lehet tudni, hogy az állítólagos szabadságát az urológián, a pszichiátrián tölti, vagy valamelyik bunkerben reszket az életért mert megint megfenyegették, nem először.

    A háttérhatalmakat hagyjuk, akinek nincsenek ismereti annak ha csak kiejtem Soros nevét már az is összeesküvés elmélet. Magad is utánanézhetsz elég sok információt találsz ha tájékozódni akarsz.

    Hol erősítette a középosztályt? 4 millió éhező, fél millió kivándorló.

  • topapó: szóval, a cikk a provokáló, nem a turulmadár a zászlócsúcson…aha.

  • Lélfai Szilárd

    Figyelő!

    Igaza van Topapónak!………………”..Miért foglalkozol eme lázitó,provokáló cikkel?”

    Sokkal izgalmasabb az újabb, magyarországi antiszemitizmust bizonyító Fodor Gábor nyilatkozat! Schiffer András és Török Zsolt pusztán antiszemitizmusból tartják eszement ötletnek Konrád György vízióit!

  • Ille István
    2014 április 16
    1:08 du.

    „ez a fasz teszteli a pórok tűrőképességét. ha benyalják, jöhet a következő lépés”

    Ez a fasz?? Ez a kifejezés még nem is fedi a teljes valóságot. Nézd meg ezt az arcot. Még a pszichiátriákon sem mindennapos, csak a súlyosabb esetek ilyenek.

    A könyv címe amit a kezében tart: Robert D. Hare
    Kímélet Nélkül. És a hozzá illő torz vigyor.

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=577983725613380&set=a.517815621630191.1073741826.516552058423214&type=1&theater

  • richard: kifelé az m3ason, valamivel a szerencs utcai lámpás kereszteződés után, de még a szentmihályi úti kihajtó előtt, az orbánt dicsőítő óriásplakátot sikerült úgy összeragasztani, hogy kb. 10 cm átfedésre került a nemzet boldogságának fizimiskáján. ennek eredményeként egy végtelenül stupid, bárgyú orbán vigyorog ránk, kb. a majmok bolygója rendfenntartó majmainak vigyorával.
    mit mondjak, valósághű…

  • richard: nem tehetek róla, de ha csak olvasom ennek a pszichopatának a nevét, meglátom a fotóját, elfog az indulat, és elkezd gyűlni a nyálam: sürgős köphetnékem támad!
    sajnálom, de ilyenkor lesüllyedek arra a szintre, ahol bodának kezd el habzani a szája, amikor az én jól csengő, nemzetközileg ismert nevemet olvassa, vagy ahol bencsicsnek tolul a vér a fejébe, ha bárki balos cikket mer írni, de én mégsem köphetek ki, mivel az nem illendő dolog egy úriembertől, bármekkora undort is érez.
    hát, inkább csak fasznak nevezem. ha személyében nem is, de abbeli funkciójában – bízzunk benne – mégiscsak okoz valakinek némi élvezetet 😛

  • Ille István

    Én is sokszor keresem a szót, egy kulcsszót amivel tömören lehet jellemezni Orbánt de úgy, hogy végre felnyíljon az emberek szeme és ráébredjenek kit is bálványoznak. Kérlek ne nevess ki de sokszor egyetlen szón hatalmas dolgok múlnak. Az élet nem a nagy dolgoktól sokszor parányi apróságoktól függ.
    Jó lenne ha megtalálnánk. Egy pillanat alatt semmivé válhatna. Én csak azt nem értem, hogyan nem veszik észre még mindig az emberek, hogy valójában a kreténhez közelít, hiszen annyi ilyen fotót tudnék belinkelni amennyit akarok. Engem nem fog el az indulat inkább keresem a szót. Nézd ezt meg, ezt bálványozzák.

    http://m.cdn.blog.hu/eg/egyenlito/image/2010_12/Orban_Viktor_Fidesz_elnok_miniszterelnok_parlament_beteg.jpg

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q71/1601263_472434316195038_53248216_n.jpg

    Még egy kezdő személyzetis is kirúgna az interjúról és sehol nem kapnék állást, ha csak egyetlen ilyen fotómat megtalálná a netten.

    Borzasztó károkat okozott ez az ember. A magyar demokrácia mint egy újszülött csecsemő még működésképtelen, ez meg gőzerővel belerondított, belebarmolt.

    Sajnos távolból nem lehet diagnosztizálni, annál súlyosabb állapotban van, de szerintem valósan kóros elméjű.

  • Olyan intenzíven nyitogatták az emberek szemét, h a 20%-os szadesz 0-ra kopott mára.
    További eredményes nyitogatást.
    (Inkább a saját porta előtt kellne söpörgetni, mert volna mit)

  • enterprise: a portával magának is gondja lenne 😀
    nem igazán értem magát. már többször a földbe döngölték, nem érzelmi alapon, de tények felsorolásával.
    maga meg feláll, lerázza magáról a rögöket, és újra kezdi.
    árulja el, mégis, mi a célja? mi motiválja?
    meggyőzni akarna minket? lássa be, ahhoz egy cseppet kevés.
    fizetett ügynök lenne? megértem, azért a baksisért meg kell dolgoznia.
    mondok magának valami biztatót: hajrá, piri néni!
    majd meglátjuk, meddig tart ki…

  • enterprise: Szerinted ez normális dolog? Így kell kinézni egy miniszterelnöknek? Ezekre inkább ne reagálj. Akkor marad talán egy kis hiteled. Az SZDSZ pedig hogyan kerül ide? Miattuk ilyen?

  • A mellékelt fotók margójára : AZ EZÜSTHÁTÚ SZEMÖLDÖKE

  • T. Ille István 1,08:
    Amikor azt írod,hogy „…a turulos zászló nem nyilas zászló…”, hatalmas tévedésbe esel, mert a turul a hungarizmusnak, mint ideológiának az egyik – ha nem alegfontosabb – lényeges eleme. Ez a Szálasi per anygából is kellően kítűnik. Tehát nemcsak egy mellékkzöngéje, hanem lényegi eleme.
    Nem volt véletlen a Döbrentei-téri turull szobor-harc sem.
    Jól írják, akik felhívják a figyelmet arra, hogy jóideje egy tesztkisérlet zajlik a mi – ti. a demokraták – tűrőképességét illetően. A turul szobor is ennek a része, amelyben ugyanúgy megbuktunk, mint anno a weimari hozzánk hasonló naiv demokraták és liberálisok, akik a szabadságra, a szólásszabadságra hivatkozó náciknak folyamatos engedményeket tettek…
    Szóval, ha többek között a turul kérdésre is igent mondunk, vagy ha csak legyintünk is akkor a demokráciát taszigatjuk egyre közelebb a szakadékhoz…