Az iráni TEK letartóztatta kollegámat

2016 június 9 2:48 du.75 hozzászólás

Azok akik netán kiváncsiak lennének arra, hová vezet az az út, amelyet a Fidesz vezetői, a terrorelhárítás nevében, nem rég átnyomtak a magyar parlament padsorain, nem kell messzebbre nézniük mint Iránba. E hét elején, a magyar TEK (Terror Elhárítási Központ) iráni testvérszervezete letartóztatta egyik kollegámat, a kanadai-iráni kettős állampolgárt, Homa Hoodfar–t és azóta, a 65 éves asszonynak, a montreáli Concordia egyetem professzorának, se híre se hamva.

Homa Hoodfar, emeritus profeszori rangban tanított a montreáli Concordia egyetem szociológiai és antropológiai tanszékén. Az igazságosság, a jogállamiság, a nemek közti egyenjógúság elkötelezett híve. Annak a kormánynak az emberei, amelyel, ma Orbán Viktor és a Jobbik szoros és barátságos kapcsolatokat ápol, e hét elején megfosztották emberi és polgári jogaitól, és bezárták ugyan oda, ahol pár évvel ezelőtt, egy másik kettős állampolgárt, Zahra „Ziba” Kazemi-Ahmadabadi-t brutálisan megkínoztak, megerőszakoltak, majd megöltek.

Ezen írásommal arra kérném magyar tesvéreimet, hogy emeljék fel a hangjukat a brutalitással szemben. Itt nem csak egy ártatlan ember védelméről, hanem elsősorban azoknak a jogoknak a védelméről van szó, amelyekért az Egyesült Nemzetek minden egyes tagja, írásos felelőséget vállalt. Arra kérném magyar testvéreimet, hogy szólítsák fel miniszterelnöküket, és az összes magyarországi párt vezetőjét, hogy álljanak ki kollegám és az 1947-ben közzétett Egyetemes Emberi Jogok védelmében.

Homa Hoodfar

Homa Hoodfar

Dr Homa Hoodfar, a montreali Concordia Egyetem emeritus professzorát, aki egy tudományos úton tartózkodott Iránban, már hónapok óta zaklatták az iráni Forradalmi Gárda terrorelhárítással megbízott emberei. Először március 10-én tartoztatták le. Ezt nagyon kemény és durva kihallgatások követték. Engedély nélkül behatoltak lakásába, elkobozták számítógépét, személyes tárgyait, útlevelét és megtiltották, hogy elhagyja az országot. Azt tették vele, amit az új magyar terror-elhárítási törvény is immáron megenged. Végülis június 6-án, és teljesen váratlanul, beszállították egy olyan helyre ahonnan az emberi jogok védelme már teljesen kizárt, ahol már se ügyvédje, se családtagjai nem tudnak hozzá férni, és ahonnan nagyon kevesen jönnek ki élve, vagy kemény fizikai meghurcolás nélkül.

Professzor Hoodfar egy világhíres antropológus. Több mint 40 éve kutatja a nők és családok szerepét a muzulmán társadalmakban világszerte. E téma iránti érdeklődése késztette arra, hogy Iránba utazzon. Számára ez a kutatás azért is volt időszerű, mert a legutolsó iráni országos választásokon, több nő is bekerült az iráni parlamentbe, egyre több nő vállal nyilvános szerepet az eddig kizárólag férfiak által dominált közéletben. Az iráni nők társadalmi szerepkörének történelmi és etnográfiai aspektusait vizsgálta, amikor lecsapott rá az iráni TEK.

Az iráni hatóságok nem hajlandóak tájékoztatni kollegám családtagjait, vagy ügyvédjét, hogy mi a vád ellene, hogy miért tartóztatták le – kémkedésért, lázításért, terrorcselekmények tervezéséért, vagy akár államellenes propaganda terjesztéséért. Nem mondanak semmit, csak egy olyan helyen tartják, ahonnan nagyon kevesen jönnek ki a lábukon, fizikai és lelki bántalmazás nélkül. Se az ügyvédje, se a családtagjai nem férhetnek hozzá. Még azt sem engedik meg, hogy a család eljuttassa hozzá a kötelező orvosságait, amelyet egy nagyon ritka, és veszélyes neurológiai betegség (Myasthenia Gravis) miatt kénytelen szedni. 65 éves kollegám családtagjai, barátai, kollegái azért is aggódnak egészségügyi állapota miatt, mert már tavaly óta, egy enyhébb gutaütés következtében gyengélkedik. Barátai, családtagjai, és mindazok, akik az emberi jogok, az emberi méltóság tiszteletét fontosnak tartják, szólaljanak fel védelmébe, szólítsák fel kormányaikat, hogy érvényesítsék és gyakorolják az ENSZ által mindnyájunkra kötelező előírásokat. Ne hagyjuk magára ezt az ártatlan és köztiszteletre méltó embertársunkat, hogy elpusztuljon a vallási, a szexuális, és a macho intolerancia oltárán.

Göllner András

75 hozzászólás

  • Dr Göllner
    az inga kileng…a liberalizmus és a szabadság egyetemes oltárán nem szabad türemkedni…nincs alacsonyabb és magasabb rendű kultúra (van viszont olyan amely idejét múlta) azaz nem egy adott kultúrát kell lecserélni (lásd a conquistador-okat és a los cruzeros a szencséges inkvizícióról nem is beszélve és az invazív külpolitikának nevezett aljasság ról)

    vannak akik már akkor is régen léteztek amikor NAGYSANYA kénytelen volt elismerni a nagyságukat és az ottani történelem
    részévé is vált

    nincs az (vagy nem kellene hogy legyen) a hatalom Föld-ön amely „megmondhassa” mi a jó és mi a rossz, azt rá kellene bízni az étterem látogatójára, hogy kiválassza a menűt és az egyik menűből azt amit szeret és a többit otthagyja

    most nagy hallgatás van a mainstream ben egy csomó alapvető dologról itt Canada-ban (tarsand, environment, menekültek beillesztése és mindezek költségei és ki fizeti, és örül annak, hogy neki kell fizetnie mikor neki két job-ja is van és nem tud megélni és ráadásúl itt is született Underwoodystockhausen en)

    igen emeljük fel szavainkat!!!!!!!! magasra

  • Sajnálom a professzor asszonyt, de azért egy mondat erejéig arról is emlékezzünk meg, hogy hová vezetett az a szép új világ, ahová az szdsz és társai vezették az országot!

    Nyomorgó nyugdíjasok, akiket a gyerekeik tartanak el, ha tudnak. Nem az elmúlt hat évben alakult ez így, hanem az elmúlt huszonöt évben!

    http://hvg.hu/gazdasag/20160609_alapnyugdij_nulla_nyugdij_Matits_Agnes_nyugdjas_aktiv_inaktiv_ongondoskodas_

  • Felesleges a szó szaporítás: a fasizmus az fasizmus, akár iszlámistaszentfazék (ez a perzsiai síta klerikális maffia változat ráadásul az egyik legpondróbb, legkorruptabb ) , akár „judeo-keresztény civilizáció-kultúrfölényes”-euroatlanti-fehér-árja-turul stb. árnyalatban. Az orbánok, putyinok, erdoganok, le penek, hoferek, trumpok ( s némely más republikánusok ), vagy éppen vén tróger ayatollahok , a pászdárán-os, bászídzs-os halálosztagaikkal egyivásúak. Manapság a 21. század második évtizedében újra a két világháború közötti idők szellemisége támadt fel.

    S ne legyünk szégyenlősek bevallani: a mostani fajturul totalitárius felhatalmazási törvény a kitartott pondró álellenzék cinkos asszisztálásával született. Ha ennek a nevében a fasiszták emberiség ellenes bűntetteket fognak elkövetni, azért ezek az álliberális, szociáldarwinista, középpolgár pondrók osztozni fognak a felelősségben!!! Mert a felcsúti kormányzónak a jelek szerint nem elég az eddigi puha diktatúra, amelyet a kitartott – s ezen lap hasábjain is nyomuló – álellenzék legitimál. Félnek a népi elégedetlenség fellángolásától, a népi tömegek eszmélésétől teljesen logikus módon. Mintha nem bíznának maradéktalanul a fajgyűlölő, etnicista, antiszemita propaganda hatásosságában… És ne felejtsük, hogy mindez az amúgy is finoman szólva meglehetősen demokrácia-deficites és eredetei céljaitól ma már teljesen eltérő európai intézményrendszer keretei között valósul meg. Sőt ez tartja ki Orbán fasiszta rezsimjét, mert a német s más nagyiparos, befektető érdekeinek kedvezve – többek között -lenyomja a munkabért s tiltja a sztrájkot ( s bizony ez megelehetősen ORTHODOX neoliberális gazdaságpolitika, különösen az offshorista, adópolitika tükrében, szociáldarwinista társadalompolitikával – szóval a bokrosista-bajnaista stb. neoliberálisok ezt benézték – vagy éppen most örülhetnek csak igazán… ). Tudomásul veszik vagy sem, tőke és fasizmus jegyesek, minden külön értesítés helyett! Szóval nem muszáj a sok nyomorult ímmel-ámmal ellenzékieskedő nyugat-majmoló középpolgárnak játszania itt a naivat…

  • Megdöbbentő az írás és abszolút csatlakozom. Az ügy iróniája, hogy ma temetik és egyben ünneplik Mohamed Ali-t, aki sok szempontból ennek az autokratikus, fanatikus, antihumanista rend elleni élharcos volt.
    Nagyon izléstelen ilyen és efajta cikkek után tiszteletlen hozzászólásokkal fröcsögni.

  • Tisztelt Göllner úr;

    attól tartok számos emberi értékrendet megvető aljadékot feleslegesen szórakoztat ez a cikk. Ezek nem hogy nem háborodnak fel, hanem egyenesen örülnek ilyen híreket olvasva. Sőt egyesek arra vágynak, hogy saját kezűleg kínozhassanak, erőszakolhassanak vagy ölhessenek másként gondolkodókat. Amúgy a hangsúlyosan nem Irán-barát, hanem az ottani fasiszta rezsimmel cimboráló fajturul pondrók meg csak addig szeretik a közel-keleti népeket ameddig egymást vagy izraelieket gyilkolnak. Különben meg ezek az roppant módon egyenes , jellembajnok, faj-keresztények, tudatják mi az igazi véleményük a keleti és nyugati nagyhatalmak által egyaránt szított, támogatott háborús poklok, emberellenes diktatúrák elől menekülő, sokszor a tengerbe vesző embertársaikról. A ’45 előtti politikai alvilágnak a 89-es rendszerváltozások által a szennycsatornából felsegített söpredékei, amelyek 2010-et követően teljhatalomra törtek.

  • Elképesztőek a fenti hozzászólások lelkülete.
    Igen sajnálatos, hogy a professzor elment Iránba és ott elűnt.
    Sajnos, nincs miben reménykedni,ha eddig nem került elő!

  • A Figyelő nagyságos asszonyság némely hozzászólása szintén elképesztő, mint pl. ez az utóbbi. Pl. aszongya, hogy a professzor asszony ( kanadai honfitársa ) „eltűnt”, s „nincs miben reménykedni, ha eddig nem került elő”…

  • Miklos Banfi
    2016 június 9
    4:14 du.

    Persze, az nem sérti a kényes ízlésedet, hogy a professzor elrablásába belekeveri a szerző a fideszt és az összes magyar állampolgárt?
    Mintha mi tehetnénk valamit, mikor a kormány olyan társadalmi mozgalmakat is teljes mértékben figyelmen kívül hagy, mint a tanárok lázadása?
    Legközelebb mibe lesz a kormány belevonva Göllnernél, az időjárás jelentésbe?

  • Eleftheria
    2016 június 9
    4:22 du.

    Te már nemcsak múltba látó, hanem távolba néző is lettél.

    Honnan tudod, hogy akik olvassák a cikket, örülnek? Írt itt ilyet valaki?

  • Homa Hoodfar asszony a montreáli Concordia egyetem szociológiai és antropológiai profeszora, ki az én szememben egy kimagasló világítótorony mindnyájunk számára. Ő az az igazi egyéniség kinek megvan a bátorsága szembeszállni a világ egyik legsötétebb, kegyetlen, ellentmondást nem tűrő aljas gonosz rendszerével, van bátorsága másként gondolkodni és hajlandó felelőséget vállalni tetteiért, írásaiért.
    A leghatásosabb segély számára a Kanadai kormány kezében van és remélem, hogy ez a segély egy percet sem késlekedik !

  • Eleftheria
    2016 június 9
    6:40 du.
    Nem annyira elkélpesztő a témával kapcsolatos véleményem, mint itt egyeseknek a tragédiáról, mindjárt magyar ügyet kevereik ide, ami éppen most nekik nem tetszik.

  • En is sajnalom a not, de hat neki jobban kene tudnia, mint nekem, hogy muzulman orszagba latogatni nem ajanlatos semmilyen celbol sem.

    Sajnos nehezen hinnem, hogy True-dope elvtarsat tulzottan erdekelne a dolog, de meg ha erdekli is, azt hiszem a mullahok hamar be fogjak neki mutatni a kozepso ujjukat.

    Nem voltam meg irani bortonben, de fel merem tetelezni, hogy ezek mindenkiben kemet latnak. Most addig fogjak kinzoni a szerencsetlent, amig „be nem vallja” aztan elintezik valahogy.

    Amugy igaza van a Hazai Lampanak: Andras, legkozelebb az idojaras szeszelyeit is fogd ra legyszives az Orbanra. 🙂

  • Se ügyvéd, se vádemelés, se bírósági tárgyalás, hát tiszta Guantanamo lett ez az Irán, csak még a napi többszöri vízbefojtásban kellene felzárkózni a fejlett Nyugathoz.
    ………….
    Amúgy több lehetőséget gondolok a professzor asszonyról, vagy mindenképp mártírrá szeretne válni, – ami mostanság tömegmozgalommá kezd válni a kanadaiaknál, hisz nemrég Észak-Koreában tűnt fel egy humanista, akit életfogytiglanra ítéltek, mivel „humanitárius segély” ürügyén több területen is kísérletet tett az észak-koreai rendszer megdöntésére. – vagy az enyhe szélütését nem jól diagnosztizálták, vagy rövid volt a stroke utáni rehabilitációja. Itt persze a barátoknak is van felelőssége, érdemes lett volna visszatartani a perzsák földjétől.
    …….
    Engem is lebeszélnének a jóakaró barátaim az Olaszországba utazásról, ha történelmi és matematikai kérdéseket szeretnék boncolgatni nyilvánosan, mivel hat év börtön és hatezer eurós bírság várna rám a most meghozott „szólásszabadsági” törvények alapján.

  • Hazai/7,30 azt írja, hogy
    „…a professzor elrablásába belekeveri a szerző a Fideszt…”,
    nomeg az is, hogy
    „…legközelebb mibe lesz a kormány belevonva Göllnernél, az időjárás jelentésbe?…

    Lámpuska! El tetszett felejteni, hogy a FidSS-es Tarlós István alighogy végre főpolgármesterré avanzsálthatott, már 2011-ben jobbikos közreműködéssel, illetve közvetítéssel nagy szeretettel és empátiával tárgyalt egy . i r á n i . állami delegációval, ahol kijelentette, hogy

    „Irán és Magyarország k ö z ö s . j ö v ő . e l ő t t . á l l”.

    Egyébként eme ötnapos tárgyalássorozat helyszínét a Szabadság-téri úgynevezett >Hazatérés temloma< elnevezésű református, ""ellenzéki"" 🙂 imaház biztosította ifj. Hegedűs Lóránt közismerten, vagy inkább hírhedten antiszemita és náci református lelkész közvetlen segedelmével…

    Ennek az ötnapos összeborulásnak a nyilvánvaló indítéka
    "az Ő ellensége, az Én barátom"
    jól hangzó szlogen jegyében fogant…

    [Amúgy ennek a Hazatérés templomának a lépcsőjén, az Orbán-tervezte megszállási fantom emlékmű közvetlen közelében állították föl Budapest jelenleg egyetlen nyilvános Horthy szobrát is. És persze, ez a "pap" húzta a harci harangot órákon át egyfolytában a szomszédos köztévészékház megtámadása, ill. annak égésekor is.] 🙁

  • http://hvg.hu/vilag/20160609_USA_az_oroszok_nem_tartjak_be_az_igeretuket_Sziriaban

    mongyuk van egy jó megoldás: usa mennyen haza és foglalkozzon a saját jólétével, azonnal kitörne a világbéke, és akkor nem rabolnának professzorokat átkozott rezsimek, mert nem lennének átkozott rezsimek

    vagy van akinek az expanziója jó és minden más expanzió rossz? és ki dönti ezt el? csak nem? emeljük föl hangjainkat és emeljük föl kezeinket, magasra hogy legyen béke toronto ban, legyen olyan munka amiből ki lehet fizetni a lakbért havonta és nem kell 3 nap késésért a heti élelmiszert megvonni a gyerekektől

    az ilyen kölcsönző intézetek degeszre keresik magukat és az egész megoldható lenne ha lehetne türelmi idő a befiZetésekhez a legközelebbi hétvége, mert a befizető heti bért kap és nem havit…

    utána lehetne foglalkozni a perzsákkal (macskák és szőnyegek +++)

  • A szlogen helyesbítése:

    Az Ő ellenségük, a Mi barátunk.

    (Tudjuk, hogy Irán kiket tart a fő ellenségének.)

  • Göllner ur!
    Előljáróban: a magyar TEK sajnos még sokat tanulhatna az izraeli vagy akár az USA-beli testvérszervezeteitől !
    De a lényeg: Kanada most kapkod, mert Iránnal nincs követségi szinten külügyi kapcsolata. A „fasiszta” Magyarországnak van… Szóltam nagyapámnak, ő hétfőig tud beszélni Szijjártóval.(Akinek valaha Győrben tanára volt). Addig is: a személyi titkára azt mondta, hívják fel Teheránban a követségi számot (00-98.21.2255.0452). Segíteni fognak. ASAP! Üdv, -Ev-

  • Eveline, te már nem csak egy kedves és éleseszű anyuka vagy a szememben, hanem egy önzetlenül segítőkész ember is, ami ritka kincs, gratulálok hozzá. Remélem sikerül az ügyet gyorsan megoldani.

  • Eléggé undorítóak ezek a lelketlen „pragmatista” hozzászólások egy iyen ügyben, kiváltképp hogy hazai viszonylatban is ez körvonalazódik :
    Már időnként látni a Rákóczi úton terepszín gyakorlóruhás barett-sapkás karszalagosokat járőrőzni , állig felvegyvekezve. Az ember kezdi úgyérezni magát mintha valami közelkeleti kaland-rém filmbe csöppent volna.

    Mindenki tudja miért nyomták át legutóbb a Parlamentbe az új „terror-törvényt” : nem a teroristák „kedvéért”, hanem az esetlegesen uccára vonuló feldühödött emberek miatt.
    Minnél nagyobb a tét, az elrabolt közvagyon (és lassan elrabolt magánvagyon is ) annál paranoiásabb a Hatalom.

    Hazzay és kiváltképp Rodeó : gusztustalanok vagytok.
    (Neocsárliról se feledkezzünnk meg.A relativizálás helyi bajnokáról, a ruszkibérenc neonáciról.)

  • Géyzának,

    Kanadai újságban ma olvastam, hogy a NATO behívott 1000 kanadai katonát, hogy vegyen részt a NATÓ gyakorlaton kelet Európában.
    Talán a tányérsapkások, akiket láttál, szintén arra gyűlekeznek.

  • voronyezs
    2016 június 10
    5:48 de.

    A rendszerváltó értelmiség ágyazott meg a fidesznek, tehát ha valakinek köszönhetjük az iráni viszonyokat, az az MDF meg az SZDSZ! A hvg-s cikkben leírja a szakértő, hogy a rendszerváltáskor több millió ember elveszítette a munkahelyét, nem fizette a nyugdíját vagy minimálbérre volt bejelentve vagy még annyira se.

    A tanárok lázadása azért példanélküli, mert soha semmit nem kaptak a szocialista-liberális kormányoktól, csak egy nagy fityiszt, nemhogy béremelést! A fidesz megpróbálta megvenni a tanárokat, és azok mégis kiálltak a liberális oktatás mellett!

    Ha Göllnert zavarja az iráni kapcsolat, akkor szidja azokat, akik azt hitték, hogy jó lesz Orbánnal kiegyezni, és most egyenként vadássza le őket a rezsim, mint az index tulajdonos bankár csávót …

  • Geyza
    2016 június 10
    9:46 de.

    Senki nem fog utcára vonulni, mert az emberek nem akarják hatalomba segíteni a Göllner-féléket! Orbán addig ne bukjon meg, amíg a gyűlöletkeltő neoliberálisok a hazai közéletben szerepet játszhatnak!

  • @gáyza

    asszem rossz helyen kóstoltál belém…az a része(m) mindíg ilyen marad

    csak nem akarod a zeszet osztani itt a blogon eldöntve mi kommilfofó és minem kommilfofó

    a pragmatizmusom asztisjelenti, hogy hülye vagy….

    te is vedd be és akkor talán…mint a @gyurka (az meghallgatta tanácsomat és bevette azóta viccországban botork álálál)

    neked is jobb lenne

  • Christopher Adam

    Göllner Andrásnak biztosan nincsenek hatalmi vágyai–egy cikket írt egy komoly veszélyben lévő kanadai kollegájáról. Amúgy Orbán Viktor nem „a gyűlöletkeltő neoliberálisok” kiirtásával foglalkozik, hanem a sokszínű, többpárti demokráciát zülleszti le, illetve mindazokat a hangokat igyekszik elnémítani, amelyek egy adott témában mást mondanak, mint amit a párt – per pillanat- éppen képvisel.

  • rodeo36
    2016 június 10
    5:51 de.

    Tegyük hozzá, hogy az USA asszisztált a harmadik magyar köztársaság felépítéséhez, na olyan is lett … TSZ-ek szétverése, magyar gyárak eladása stb.

    Tudom, hogy te más politikai beállítottságú vagy, de az is érdekes kérdés, hogy amerikai nyomásra nem újították föl a kelet-európai monarchiákat? A legrosszabb király is jobb lett volna, mint a dupla nulla köztársasági elnökök.

  • Christopher Adam
    2016 június 10
    11:42 de.

    Ha nekem szólt volna figyelmeztetés, akkor ezúton reklamálnék, mert nincs kiírva, hogy munkatársak kivételezést kapnak, a sima kommentelők meg nem.

    Ide is belinkelem, mert a válaszom benne van, csak Kukorelly talán jobban mondja el (Harag nincs, pipás vagyok), amit Göllner itteni működéséről és a politikai árokásásról gondolok:

    „Négy éve bő tucatnyi okos, felkészült, helyes, nem karrierszempontokat fontolgató, tisztességes, radikálisan antikorrupt fiatal alapított frakciót a Parlamentben. Ha akkor a véleményformáló értelmiség és a nem fideszes konzervatív jobboldal meglátja bennük a potenciált, melléjük áll, villámgyorsan áttörték volna a tíz-tizenkét százalékos lélektani határt, amihez aztán lavinaszerűen tapadhatott volna minden normális erő. És megvalósul az utóbbi húszezer év legjobb magyar politikai ajánlata. Ehelyett csak fanyalgást, schifferezést, nomeg a pró és kontra-eszdéeszezést hallottam. Tehát hogy SZDSZ 2.0, kontra miért nem eléggé SZDSZ. Ha a kristálytiszta rosszindulat, előítélet-halmaz és gyanúsítgatás helyett csak semlegesek maradtak volna a véleményvezérek, ez a szociálisan és a kisebbségeket tekintve szuperérzékeny, zöld, a határon túli magyarokra és a kis- és középvállalkozásokra különösen figyelő alternatíva megerősödött volna. Ott volt az LMP, mint a szemüveg a homlokon. Nem látok, keresem, morgok és szentségelek, mindenhová nézek, pedig ott van, csak rajtam múlik, hogy a helyére billenjen. 2010 nyaráról beszélek. Még mindenki ott volt, Karácsony és Ertsey, Jávor és Vágó, Szabó Timi és Osztolykán, a két Szilágyi és Kaufer Virág, nem sorolom. Elképesztő meg nem értéssel, féltékenységgel szemben. Tátott szájjal néztem, napokig tudnék mesélni.”

    Göllnerrel nekem semmi bajom nem volt, ő köt bele mindenkibe. Ha neked választani kell kettőnk között, akkor nem kérdés, hogy én itthagyom az oldalt.

  • Sajnálatos eset. Kanada nem fog segíteni semmit se mert a hölgy iráni állampolgár is. Kanadában van egy ilyen szabály, hogy aki olyan országba utazik ahol van állampolgársága ott a kanadai állampolgárság nem ér semmit. Ha mondjuk másik országban történt volna az eset akkor talán.

  • Christopher Adam
    2016 június 10
    11:42 de.

    A másik oldalnak se kell messzire menni a sokszínű demokrácia lezüllesztésében! Ezzel nem Orbánt védem, de a mindenben Orbán a hibás- mantrától is sikítófrászt kap ma Magyarországon sok jóérzésű ember!

    „Milyen bántások?

    Életem egyik meghatározó élménye volt egy összejövetel a választások utáni nyáron. Egy literátor értelmiségi társaság, csupa kolléga, meghívott egy főzésre. Én nem tartozom a brancsban, de mind a barátaim, bírjuk és tiszteljük egymást. Legalábbis én őket. Szokásosan egymás közelében nyaraltak a Balaton mellett, összetartanak, szuperokos, tehetséges véleményformálók. Én pedig akkoriban lettem parlamenti képviselő. Vacsora után egy hosszú asztal mellett három és fél órán keresztül lőttek rám folyamatosan. Úgy harmincöten. Nem a személyemre, hanem a Lehet Más a Politika nevű politikai alakzatra. Alapvetően az volt a baj, hogy kiderült, az elempé nem eléggé eszdéesz. Tehát gyanús. Adnék egy forintot, ha a Jóisten videóra vette volna. Azóta kerek négy év telt el, de azzal a lánnyal, aki akkor velem volt, most is fel szoktuk idézni a dolgot. És csak nézünk egymásra. Nem túlzok, megrázó volt. Benne minden, de minden, az egész elbénázottság. Hogy mennyire reménytelen az egész. Akadtak a társaságban, akik nagyon helyesek voltak, volt megértőmód, de az intranzigencia dominált. Gúgy, megvetés, durva előítélet olyan – még egyszer mondom – szuper remek fiatalemberekkel szemben, akik még semmit sem vétettek. Nekik végképp nem. A leginkább elutasítóak, kiskáté visszamondók amúgy azok a vidéki fiúk voltak, akiket ez a társaság inkorporált. Érthető, de akkor mellbe vágott. Nagyjából ez történhetett a felcsúti Orbán-gyerekkel is, némi simogatás után elmagyarázták neki, hogy kisfiam, az nem úgy van ám! Hasonló utak, hasonló tehetségek, más előjelű kifutás. A „vidéken maradtakból”, lett ez a nettó magyarművészetiakadémiás frusztráltság-tömeg.”

    Ez az szdsz-ről szól, akik lenézték a vidékieket, a globalizáció-kritikusakat, és az mdf-ről, amelyik nem tudott túllépni a régi gyűlölködésen.

  • Chris, miért csodálkozol?
    Orbán beleszűletett és nevelkedett ebbe a szellembe.
    Soha, más politikai irányzatot nem látott maga előtt.
    Ez megy már évtizedsek óta Magyarországon.

  • András. Információm szerint a professzorasszonyt a legutóbbi látogatásakor is letartóztatták,- akkor szabadon engedték.(Nemigazán volt okos doplog, hogy két évvel később megint odament..)
    Rengetegen dolgoznak az ügyön, nem lehet elmismásolni.

  • Kedves Rodeo!

    Sok mindenben igazad van, de az iraki es sziriai helyzet pont abbol alakult ki ilyen csodalatosan, hogy Amerika „hazament”.

    Hogy melyik a jobb, es ki donti el? Mindenki maga donti el, es a labaval szavaz.
    Nekem ez a rendszer minden hibajaval meg mindig jobb, mint mondjuk az irani, afgan, pakisztan, vagy akar a szaudi.

  • Valaki összekeveri a „szezon”-t a ” fazon”-nal.
    Most rájöttek itt egyesek,hogy az egész világot a Fidesz irányítja,tartja kézben az információkat és mindenütt segédkezik letartóztatni akit le kell : Egy valódi világhatalom lett belőle:
    Kimondottan olyan a cikk mint aki szándékosan mindenbe belekever egy valakit,valamit és aztán lehet azt szidni,mert a világ ellen van.Ez a színtiszta igazmondás segít a tisztánlátáson és sokakat valójában megtéveszt.Most megint működik a szipózó hatás.
    De honnan lehet tudni,hogy eltűnt,talán a letartóztatásból telefonált?Vagy valakinek vannak ott kapcsolatai?
    Sajnálatos dolog,ha tényleg így történt és az lesz belőle amit itt lefestettek!
    De ebbe a Fideszt belekeverni!? Ilyen „magas” végzettséggel? hát ez … nincs is rendes jelző rá!
    Egy tanulsága van a dolognak! Professzoroknak nem szabad Iránba menni:
    Üdvözlettel

  • @moshe akiva

    az usa csak úgy tudott hazamenni ha egyszer odapofátlankodott (jogtalanul) szétverte majd magukra hagyta jellemzően mint vietnam-ot és soroljam (japánt is)
    ha otthon marad a picsáján akkor béke lenne és mindenki a saját levesében kavaroghatna amíg az zavarossá válik

    asszem az usa trilliókkal tartozik a világnak a sok demokrácia export begyógyításáért

  • Nagyon sajnálatos,ami a kanadai állampolgárságú professzor hölgy ellen történt,de ez nem a kanadai,sem az itthoni magyarok ügye…a részleteket nem ismerjük,valamint a cikkben említett eltűnt, megkínzott más személyekét sem….
    Nem ismerjük a részleteket,de úgy gondolom,hogy az iráni terror elhárítás nem terror szervezet???..,talán valamit mégis elkövetett a hölgy?….az meg egyenesen „agyrém”hogy
    mindezt a magyar TEKKEL,illetve Orbánnal hozzák összefüggésbe….
    Ez már nem egyszerű uszítás,hanem minden valóságot nélkülöző idióta feltételezés,röhej….(tök égő!!)
    Kanadának kellene utána járni a dolognak!
    Egyébként vannak országok,helyek ahová nem tanácsos menni,ha valaki mégis megteszi annak, sajnos számolnia kell,hogy atrocitás,sérelem éri, az már más más kérdés,hogy okkal?…vagy ok nélkül?!!!!
    Ez szerintem nem magyar ügy,csodálkozom,hogy a KMH annak gondolja….!!

  • Ez egí kanadai űgy , és friss tragikus hír. A lap címe :Kanadai Magyar Hírlap

  • Igaza van Bandinak! Lépjünk fel a brutalitás ellen! De e borzalmas történetnek mi köze van a TEK-hez? De az is elszomorító, hogy a világ másik végén történt esemény kapcsán rögvest a magyar politika jön előtérbe. Bandi? Nem gondolod, hogy a kollégád iránt érzett aggodalmadat tisztességtelen – a kollégád irányába is – a magyar politikával párhuzamba állítani?

  • Avi Ben Giora

    Ha most Karinthy szavait alkalmaznám, azt írnám így irtok ti! De enélkül is áll ez. Egy olyan hírt átalakítani vagy „magyarítani” amiről Göllner András írt az enyhén brutális. És hagy ne mondjam pontosan emiatt lehet megtenni ilyeneket. Miért kell hasonlítani valamit egy olyan dologhoz amihez semmi köze sincsen? Szerencsére még Magyarország nem tart ott ahol Irán, hiába is akarják egyesek ezt bemagyarázni. Nem védeni akarom a Fideszt és Orbánékat, de azért Magyarország van annyira európai hogy ne sülyedjen ideáig. Pont az a nagy baj amiért Iránt nem lehet „kényszeríteni” az ENSZ alapokmányainak betartására, mert ezt az okmányt nem ez a rendszer írta alá. Az egy más rendszer volt tehát ezt az okmányt a mostani rendszer nem fogja számára mérvadónak találni. És most meg is kérdezném: mi a turót vár a világ? Magas labdát amit le lehet csapni? Kik is segédkeztek annó az Iránnal tető alá hozott szerződés elfogadtatásában a bécsi perzsa vásáron? Hagy ne soroljam. Pontosan azok akiknek most fel kellene lépnie. Az USA az EU és sokan mások. Figyelmen kívűl volt hagyva az ellenzék akik azt merték mondani engedelmet de az USA ne pusztán csak az iráni bizniszeit nézze ha nem azt is mit fog ezzel rákényszeríteni a világra. Na most tessék itt vagyon. Pusztán emlékeztetőül. Zalman Rusdi ellen mai napig „fatva” van életben. Nem kisebb személyiség mint ez a hölgy. Na ja Rushdi nem ment el Iránba és soha sem fog még a közelibe sem menni. Ám ha érne valamit az ENSZ mint nemzetközo szervezet (egy papírusz gyártó szervezet évi több milliárd dolláros kiadással aminek másutt sokkal nagyobb hasznát vennék mint az ENSZ-ben) már régóta azt kellett volna tennie, amit nem tett: mindenhonnan kizárni Iránt és a hozzá hasonló országokat. Mert lehet hogy sokan csak legyintenek erre, de ha hermetikusan elzárnák minden segítségtől és nemzetközi szervezettől már réges rég beadta volna a derekát vagy akkora éhinség és nyomor lenne, hogy egy kiadós forradalom réges rég elseperte volna a mullahokat. Miért is volt fontos az embargó feloldása? Na nem azért, hogy Iránban elkönyvelhessék, hogy tetszenek látni mi mindenre képesek vagyunk. És az egész szerződés erről szól. Rájuk lett hagyva sok minden sőt még támogatva is van. Most akarnak reformokat és Iránt újra embargó alá tenni? Röhej! Amig képesek saját kedvük szerint zsarolni a világot, és a világ nagyobb része ezt hagyja addig semmi esély nem lesz, hogy ne cselekedhessék azt szabadon amit csak akarnak.

  • Rodeókám.
    NEM kostolnék Beléd a világ minden kincséért sem.
    Mertha ilyet tennék, még megeshetne az a csúfság hogy visszagyön a vacsorám, holott jobb’szeretném ha a hagyományos úton haladna végig az emésztőcsatornámon.

    Ugye megérted és nem haragszol ?

  • Nna tessék.
    A Bolondnő* megint felérkezett hozzánk a pöcéjének bugyraiból és itt bűzölög.

    *Bolondnő az egy rövidítés, azt jelenti hogy OIM

  • PÖCS geyza!

    Én normális hangnemben írtam,aki akarta és főleg ha képes rá..
    az fel is fogta!
    Mint írtam sajnálom a hölgyet(úgy tudom őt nem kínozták meg,csak
    „zaklatták”..)ha kanadai állampolgár akkor a kintieknek kell
    lépni,nekünk itthoniaknak van épp elég más problémánk.
    Talán a kint élő magyarok jobban ismerik az incidens részleteit,de engem az háborít fel,hogy ha egy kinti magyar az itthoniakat becsmérli(ez nem csak tájékozatlanság,hanem aljasság)
    főleg ha mint az ilyen „geyza” félék,sem a cikkel,sem az itthoni helyzettel nincsenek tisztában,főleg „képben”!
    Mindig elítéltem az igazságtalanságot,ártatlan emberek meghurcolását,de ha valamiben nem vagyok teljesen tájékozott,akkor azt figyelembe véve írok véleményt.
    Továbbra is fenntartom,hogy undorító,nevetséges….(sőt inkább
    siralmas,hogy egy egészen más témát is felhasználnak a jelenlegi kormány ócsárlására,teljesen ok nélkül!!!Ennyire telik tőlük…a valós itthoni hibákat,hiányosságokat mi is tudjuk itthon és bíráljuk is,de ugye nem „pofázunk”bele a kinti
    kormány működésébe.
    Na némi önkritika nem ártana!
    Azért szerencse,hogy több hozzászóló is hasonló véleményen van mint én,és vannak akik hozzászólásra sem méltatják a cikket…..emiatt!

  • Na semmi ok az aggodalomra,evelyn kézbe vette az ügyet,ő majd mindent elintéz,…..bár ha a hölgy iráni állampolgár(ahogy
    starchild állítja?)akkor bizony nehéz lesz!
    Ha sikerrel lehetne tisztázni a hölgy ártatlanságát és szabadulását,annak minden normális ember örülne!

  • Kedves Rodeo!

    II. Bush ment be Irakba, es I. Obama hagyta ott. Ket kulonbozo elnok, ket teljesen kulonbozo elkepzelessel.

    De abban igazad van, hogy helytelen volt Irakba bemenni, helyette Iranba kellett volna.

  • Sok a duma OIM* de nincsen semmi teteje.
    Inkább mennyé főzni.
    9 KDNP-sből 10 ezt mondaná neked.

    *OIM : Mint tudjuk.

  • Mojszele jó lenne ha nem hazudoznál az USA-val és Irakkal kapcsolatban.

    Amerika nem ment be Irakba.
    Az ENSZ ment be Irakba , mert a vén Szaddám (akinek a hívei most ISzlám Állam néven gyakorolják tovább a rémuralmat) nem tartotta be azokat a feltételeket, amiknek függvényében Öregbush meghagyta őt a hatalomban.

    Iránba nem tudtak volna bemenni te nagyokos , mert Irán annál jobban vigyáz nehogy konfrontálódjék annyira ami már háborút kíván.

    A politikiai tisztánlátásod kb. akkora mint egy hatévesé.

  • Marcsi
    2016 június 11
    2:40 du.
    „Na semmi ok az aggodalomra,evelyn kézbe vette az ügyet,ő majd mindent elintéz,…..bár ha a hölgy iráni állampolgár(ahogy
    starchild állítja?)akkor bizony nehéz lesz!”

    Nem állítja hanem az útlevél utolsó oldalán írja. Elég apró betűvel de ott van, harmadik bekezdés.
    Még csak annyit, hogy akármi van amihez MO-nak az égvilágon semmi köze, ezen az oldalon valahogy mindig belekerül O.V., a fideSS(ami mellesleg tel van zsidókkal) és a magyar „fasiszta-náci-stb” kormány. Valószínű a mély ötlet és téma hiány az okozója…

  • Geyza
    2016 június 11
    5:43 du.
    „Mojszele jó lenne ha nem hazudoznál az USA-val és Irakkal kapcsolatban.

    Amerika nem ment be Irakba.
    Az ENSZ ment be Irakba , mert a vén Szaddám (akinek a hívei most ISzlám Állam néven gyakorolják tovább a rémuralmat) nem tartotta be azokat a feltételeket, amiknek függvényében Öregbush meghagyta őt a hatalomban.”

    Hát persze, a UN…nagy lófaszt…hamis vádak és kémszolgálati jelentések alapján az usa tollba mondta a jóváhagyást. Persze azóta se nem találtak semmit Szaddámon kívül és őtet is igyekeztek gyorsan felakasztani nehogy kitálajon(az már más kérdés, hogy ő is épp olyan szemétláda volt mint akik oda tették). Ugyan már Geyza, nem hiszel tán a fülednek meg a szemednek?

  • Kedves Geyza!

    Aszpirint es C-vitamint neki!

  • @mosheakiva

    sehovásem kellett volna bepofátlankodniuk, sem sehányadik bush nak sem sehányadik obama-nak (elnök=elnök ugyanaz a kesztyűbáb)

    maraggyanak a picsájukon otthon (ha az van nekik) és csináljanak otthon Kánaánt (erről sohasem esik szó: az az ország a lehetőségeihez képest déljemeni szinten tengődik)

    a világnak nincs szüxége megmondó országokra és csendőrökre még sokkal kevésbé

    és mit szólnál ahhoz -a saját ötletvilágod alapján- ha Gázába vonúlnának be esetleg Saúdiakhoz, hogy kisegíccsék őket a kőkorszakból?

  • Csak utólag, azaz mostanába derült csak ki, hogy helytelen volt Iraqba bemenni,
    Mindig tanul az embe(remélhetőleg)
    T.i. az is kiderült, hogy igen helytelen a gazember diktátorokat kinyírni! T.i. a diktátorok tartották elnyomva a népet, de mihelyet felszazbadultak a diktátortól, a tömeg egymást őli szakadatlan.- Szíria kivétel, mert ott is egymást őlik a szekták, viszont Asszád még megvan., sőt ő vezeti az egyik csoportot az őldöklésben.Igaz ott vallásháború van.

  • Göllner András

    Kedves hozzászólók:

    A professzor asszonyról továbbra sincs hírünk. Téves ez infó, vagy okfejtés, hogy már egy korábbi útja alkalmából is letartóztatták, hát mi a fenének ment vissza az oroszlán barlangjába.

    Márciusba kezdődött a kollegám zaklatása. Azelőtt mehetett jöhetett, semmi bántódása nem volt. Mostani útja, amit egy hosszabb időre tervezett, egy váratlan változatot hozott. Márciusban el kezdték zaklatni, elvették útlevelét, és megtiltották, hogy elhagyja az országot, visszatérjen Kanadába. Két és fél hónapon keresztül gyúrták, faggatták, és aztán Június 6-án, bevitték oda ahol az Iráni TEK már megerőszakolt, megkínzott és megölt egy másik kanadai kettős állampolgárt.

    Kollegámat hibáztatni ezért az erőszakért amit most szenved, a vikágtól, családjától, ügyvédeitől elzárva, ugyan az mint amikor a zsidókat hibáztatjuk azért, hogy elpusztították őket. Merthát, ugye, a mi házunk táján, mindenért az áldozat felel, a mi jóságos Orbán Viktorunk, mint a jóságos Horthy Miklósunk, sose pártolta az erőszakosokat, az ártatlanok gyilkosait. Az Orbán kormánynak semmi köze Íránhoz. Mért kell ebbe belekeverni Magyarországot?

    A hozzászólóktól nem azt kétem, hogy engem püfföljenek, hanem azt, hogy szólaljanak fel egy ártatlan ember védelmében. Ha ezt már megtették, nyugodtan jöjjenek utánam. Nem fogom rossz néven venni. Úgy látom, egy két kívétellel, a legtöbb hozzászóló, képtelen az első lépést megtenni.

    Több hozzászólónak nagyon böki a szemét, hogy párhuzamot merészeltem húzni, Irán és Orbán Viktor rendszere közt – a hazai lámpás újfent nagy kanócon ég, a tropa meg azzal jön nekem, hogy egy tiszteletlenséget követtem el szerencsétlen kollegámmal szemben, mert párhuzamot húztam az iráni és a magyar terrorelhárítók között. Na ez aztán valóban érdekes. Nem tudom olvasta e netán valaki Kerényi Imre, Orbán főtanácsadójának Iránpárti és Amerika ellenes úszításait? Nem tudom követi e valaki Szíjjártó keleti nyitását, és az Orbán kormány erőfeszítéseit, hogy az iráni fundamentalisták kedvébe járjon, és Irán emberi jogokat sértő magatartását a szőnyeg alá söpörje, egy kis aprópénz fejében? Nem tudom valaki hallott e a baltás gyilkos esetéről, és arról, hogy Orbán, az anyagi támogatások fejében, úgy lenyeli a keleti autokraták gyalázatos magatartását, mint a kacsa a galuskát ? Nem tudom, hogy az engem fikázó hozzászólók közül valaki egyáltalán elolvasta az Orbán kormány új terrorelhárító törvény módosítását, amely ugyan azokat az elemeket emelte be a magyar törvényhozásba, amelyeknek köszönhetően Hétfő óta nyoma veszett a kollegámnak. Aki nem lát párhuzamot az illiberális magyar fundamentalisták, és az iráni fundamentalisták közt, aki nem látja, hogy ez a két rendszer nem távolodik hanem egyre inkább közeledik egymáshoz az vak.

    Kedves hozzászólók. Ne rám halgassanak, hanem Orbán Viktorra. Vegyék már észre, Keletről fúj a szél Magyarországon. Orbánnak az a rendszer a mintaképe ahol a Nemtszovokat, a Politkovszkajákat úgy lelövik mint a veszett kutyákat. Már két éve bejelentette Orbán Viktor, hogy egy olyan rendszert épít, ahol bármi megtörténhet. Biztos ami biztos, ez a huszár se Magyarországra, se Iránba többé be nem teszi a lábát 🙂 Én maradok Kanadába, köszönöm szépen, de a világ minden táján hallatom hangomat az emberi jogok veszélyeztetőivel szemben, akár tetszik akár nem.

  • Távolból nem hallani,de itthon tele van minden újság,híradás az ellenzékek hangjával.Csak a baj az hogy Ti felfordulást i s szeretnétek,forradalmi hangulatot,csegavaralista összefogást! Hát ez nem kell nekünk.A muskétásoktól óvjon meg bennünket a „kommunisták istene”.
    Az esetleg „utcára vonulók” elleni fellépés lehetőségét „gyuriferitek” már megmutatta–ez nem kell.Bár nagyon munkálkodtok rajta,hátha valami provokáció hatására ” lecsap” a hatalom—-és akkor be is jöhet amerika,mert hogy nincs amerikai demokrácia és egy „magyar származású” üzletember pénzével mindent meg lehet venni,át lehet alakítani.
    Egy úr meg ” csodálatos jelzőket” használ itt egy tisztán látó Hölggyel szemben,—-hát azért én ilyeneket nem írnék–ugyanis ez a leíróját minősíti.
    Nagyon üdvözleti,rettenetes tiszteleti hangon Üdvözöllek.

  • Hazai Lámps 12;02-12;18 !

    És ugyanmá, hová lettek azok a valóban szimpatikus elempés, általad is felsorolt fiatalok. Hát kiléptek!!! Azok akik először naiv lelkesültségből – mint Te is – tényleg komolyan vették azt az „áruvédjegy értékű” pártszlogen márkát, magyarán blöfföt, miszerint Legyen Más a Politika. Tévedésük felismerése során rádöbbentek az orbáni önkény [pl. a Despota első dolga volt a TEK létrehozása, de parlamenti őrség újjászervezése és kistafírozása sem semmi] az alkotmány bontás és az oligarchia rendszerszerű finom összefüggéseire, majd logikusan szinte azonnal szembe szálltak vele? – Persze kivéve Schiffert, a legyenmásapolitikust, aki azokból a tényleg bátor és jogos megmozdulásokból ügyesen – mint a kígyó – kisiklott, először néhány napra eltűnt a közvélemény szeme elől, majd elhatárolódott és még „ki is kérte magának” ezeket a hagyományos politizálásra emlékeztető módszereket… (Ha csak ez utóbbi magatartását nézzük, hát valóban és enyhénszólva is, nem gyanús?) Ugyanilyen „korrektül” járt el ez a kellemes egyéniség akkor is, amikor ama történelemhamisító szabadságtéri „Orbán-emlékmű” elleni elementáris tiltakozást a tévényilvánosság előtt is „túlméretezett hisztériának” titulálta, amely az Ő alattomos megfogalmazásában vitathatatlanul ott lapult a maga Orbán iránti személyes érdektartozása és (az ebben gyökerező) [szélső]jobboldali szimpátiája is.
    Mitől is lenne hát „más ez a politika”, mint elmúlt hosszú évszázadok más machiavellista aljasságai…? Legföljebb néhány romantikus naiv és naiva szemében az, de józan és értelmes ember ezt a blöfföt már az első pillanatban elutasította és felismerte annak bődületesen hazug jellegét.
    ˙

    Amúgy ez a Schifferhez tapadó rá szabott „más” politika a fidSS kegyajándéka gyanánt, annak kormányra jutása alkalmából átvehette az addig általuk fennhangon kamuzott – ugye mily szép is – Zöldpárt címet, mivel azok a tisztalelkű Fiatal Demokraták [értsd: Bibás Kollégiumi Vetrán Szövetség] onnantóóó kezdve – azóta is – már fák ezreinek a kivágására lettek elhívatva… Legyenmás-András pedig, a nagytestvérhez igazán méltón széles jelszvakban továbbra is bizonyítja a rátermettségét a az addig soha nem gyakorolt zöld zászló lengetésre, egészen addig migcsak valami miatt le nem mondatják ezt a hű pincsit is. Ami meg is történt… 😀

  • Amerika meg mindig igyekszik másokat is bevonni ténykedésébe,merthogy ne az legyen,hogy mindent ő intéz és így mindenkit belekever mindenbe! Holott a ” bemenős” dolgok mindig az ő találmányai,a többiek csak segéderők.56-ban nem volt elég bátorsága,csak felbujtóként,biztatóként tevékenykedett: az ismert rádióban.
    Iránba nem volt bátorsága bemenni—jobban is tette— nagyobb falat lett volna,a következmények pedig —meglehet— durvábbak lettek volna a mostaninál.
    Még jó hogy vannak ” fedő szervek” akik neve alatt lehet bármit intézni a világban, és e mellet sok mindenkit belekeverni ,hogy ne legyen aki bírálja,–mert ugye : ti is itt vagytok.Nekik az a jó,ha mindenütt a földön minél nagyobb zűrzavar van—-lehet halászni a zavarosban.
    Üdvözlettel.

  • tóth péter
    2016 június 12
    4:08 de.

    Igaz.

    Göllner András
    2016 június 11
    11:55 du.

    Ha akar segíteni akkor miért indít egy petíciót pl. itt: change.org
    Én aláírom. Másoknak is már segített.

  • Valaki szóljon szerencsétlen geyzának,ha nem ért valamit…(sosem ért) ne válaszoljon,ha meg ideges vegye be a gyógyszerét,ha kell dupla adagot….
    na nem érek rá tovább az ilyen leépülttel foglalkozni!
    Jobb programom van!

  • Kedves Göllner András!
    Változatlanul Orbánt keveri bele a tragikus eseménybe ,azaz a kollegája eltúnésébe. Nem értem, miért akar nevetséges lenni!?

    Azt tudom, hogy nagy Orbán ellenes, és Gyurcsány harcos. De ennek semmi köze a tragédéiához, ami szegény asszonyt sujtotta!
    Inkáb kezdjen műkődni azon, hogy a kollegáival együtt hassanak oda a mai kormányra, hogy TEGYENEK valamit a hölgy megmentésére! Ez idáig semmit sem hallottunk, olvastunk arról, ahogy a kormány lépéseket tett volna ebbe az irányba!

  • Göllner András

    Bencsics Klára a.k.a. Figyelő

    Nem tartok igényt bugyuta tanácsaira, és az meg legkevésbé zavar, ha navetségesnek tart. Jó szórakozást, és bátran irogasson ide, engedje szabadjára fantáziáját a Gyurcsány Ferenc és köztem nem létező kapcsolatról. Próbált már csiripelni ? Mérnem próbálja ki azt is ?

    Akik petíciózni szeretnének, már rég megtehették volna – uccu neki. Üssék be Homa Hoodfar nevét a keresőbe és azt hogy AVAAZ – ott a petíció lehet hozzá csatlakozni, de lehet levelet intézni Orbánnak, Szíjjártónak, Trudeaunak, az Irán külügyminiszternek. Azzal többet segítenének mint azzal, hogy hülyeségeket firkálnak ide velem kapcsolatban.

  • Kedves Rodeo!

    Nem ertettem a kerdesedet, de azt hiszem azt akartad kerdezni, hogy mit szolnek ahhoz, ha a bekeaktivistak hordaja keresztulszaladna Izraelen.
    Gondolom, koltoi kerdes volt.

    Nem tunt meg fel neked, hogy ahol muzulmanok elnek, vagy ahova beengedik oket, ott beindul a szurkalas, lovoldozes, robbantgatas, gyujtogatas, hacsak olyan elnyomas alatt elnek, amit Sztalin es Hitler elvtars is megirigyelt volna.

    Mindenki megul a seggen bekesen szinte az egesz vilagon, kiveve a Beke Vallasanak hiveit. Nem lehet, hogy valami el van kicsit baszva abban a „vallasban”?

    En meg kis butuska ugy vagyok vele, hogy jobb ha Amerika csinal rendet valahol a vilagban, mint a Hitler es Sztalin, esetleg a Mohamed-felek.

  • „Kedves rrrrrrodeo1!”
    Egy tanulsagos video, a „beke vallasa”rol.

    https://www.youtube.com/watch?v=SplrP6_g90

  • Avi Ben Giora

    Mojsele!
    Te aztán csak tudod. Amerika hol csinált rendet? Eladott volna minket Iránnak(már régen el is adtak minket, amikor a bécsi perzsavásáron az a hülye osztrák zsidó Kerry mint külügyminiszter feloldotta az embergót Irán ellen) Ki a franc hozta a nyukunkra az arab tavaszt az arab „menekült-áradatot” ha nem Amerika? Olvasol te egyáltalán valamit és nézel televizíót? Még a „bejt kneszetben” sem ennyire vakok a hívők mint te.Te nem butácska vagy hanem elvakult bolond zsidó akit valakik lefizetnek hogy ekkora marhaságokat irjon. Csak mi lesz akkor tata ha elzárjék neked is pénzcsapokat? Mész majd a tahana eggedre szónoknak vagy koldusnak?

  • voronyezs
    2016 június 12
    3:43 de.

    Hova léptek ki az lmp-t elhagyók? Át egy másik álellenzéki pártba, nagy szám …

    Ez a Schiffer= Orbán kollaboráns jó duma, és alkalmas arra, hogy ne kelljen az álbaloldalnak és a liberálisoknak kimondaniuk, hogy utálják a zöld kommunistákat, mint a szart!

  • Göllner András
    2016 június 11
    11:55 du.

    Nem kellett volna megágyazni demagóg diktátoroknak a jóléti állam szétverésével, oszt jó napot …

  • hazai lámpa
    2016 június 13
    10:55 de.

    Ferge Zsuzsa a magyar közteherviselésről, ami az elmúlt huszonöt évben alakult ki, nem csak az elmúlt nyolc vagy hat évben.

    „Az alábbiak foglalják össze magyar adórendszer sajátosságait az EU többi országához képest:

    Magyarország azon két európai ország egyike, amelyben a létminimum is adózik.
    Az egyetlen ország, amelyben a gyermekes családok adókedvezménye a szegényeknél kevesebb, mint a gazdagoknál. (Másutt, ha van, a gyermekesek adókedvezménye a jövedelemmel csökken.)
    A legmagasabb az átlagos forgalmi adó (VAT), 27%.

    Ha tehát végignézzük Széchenyi adóval kapcsolatos, máig érvényes elveit, alig van olyan, melyet ne sértettünk volna meg.”

  • Avi Ben Giora

    Izrael!
    Nem csak az UNICEF hanem annak egyik legfőbb anyagi támogatója az USA is felelős. Sőt ők igazán. Nekik nódjukban állna hathatósan csinálni ez ellen valamit. De nem teszi. Miért is tenné? Nem hülyült meg a saját fegyvereladási bizniszének alávágni

  • Nem a magyar kormánynak(semmi köze az ügyhöz!!),hanem Göllnernek és Kanadának kellene lépnie, ha annyira aggódik az ott élő iráni származású hölgy miatt,hisz az ártatlanságában,ehelyett alaptalanul vádaskodik!

  • tóth péter!

    Még a végén kiderül,hogy Orbán a világ ura,olyan nagy befolyása van….akkor mégis minek kötözködnek vele…..?

    Figyelő!
    Miért is kéne ebbe az ügybe az „agyonszidott” Orbánnak beavatkozni?és mit is tehetne?miért?….Kanada helyett!
    Egyre több értelmetlen és valótlan feltételezést,tájékozatlanságot olvasok,annak ellenére,hogy a jó szándékot becsülöm!

  • Egyébként Tóth Péterrel teljesen egyetértek,az iróniát a többieknek szántam!!!!remélem érti?!

  • Göllner András
    2016 június 12
    6:01 du
    Változatlanul, rám tolja a felelőséget és aktivitást kollegája felkutatására, hanem saját erejéből probáljon valamit csinálni, ne csak a szája, bocsi a klavija járjon!

  • Értem,értem.
    Csak kettesek nem értik!
    Üdvözléssel.

  • hazai lámpa
    2016 június 13
    11:20 de.

    Kanadában meg a nyugdíjas is adózik! Az is létminimumból.

  • Göllner András

    v Figyelő

    Én öntől csak kevesebb csiripelést és több figyelmességet várnék. Homa Hoodfar felkutatásából, kérném maradjék ki, hisz kutatói munkásságában semmi bizalmunk, az csapnivaló. Teccik érteni amit mondok, vagy rajzoljam le?

  • Göllner, tehát mert a kutatása nem érdekes számukra, tehát nem érdemes megkeresni és megmenteni! Jól értettem a fentieket?
    Ha egy nőt elrabolnak, letartoztatnak, esetleg megkinoznak, nem érdemes megmenteni, mert a kuttásai nem használhatók.
    Fantaisztikus, humanista elv, ilyennel még nem találkoztam!

  • A mai hírek szerint, semmi kapcsolat nincs az illetővel, sem rokonai nem tudnak róla, sem a kormány. Véleményem szerint a kormány NEM sokat tesz, vagy tett a hölgy kimentéséért.

  • Robert Morrison

    Kissé zavaró volt ez a sok locsogás, és nem éppen szerencsés az indíto cikk sem, de ami legjobban lehangolt, hogy senkiben nem volt annyi becsület, hogy a témát befejezze történelmi hűséggel.

    „Homa Hoodfar, a Canadian-Iranian, landed in Montreal on Thursday morning.” Associated Press in Toronto Thursday 29 September 2016 16.44 BST

    Minden jó ha jó a vége még akkor is ha nem derült ki OV felelőssége a letartóztatásban és érdeme a szabadon engedésben sem.