Érvénytelenül szavaz rengeteg határon túli magyar
A határon túli magyar levélszavazók 18 százaléka érvénytelen voksot adott le a kvótaellenes népszavazáson. Ez derül ki a Nemzeti Választási Irodához szeptember 28-ig beérkezett és ellenőrzött 32.245 levélszavazatból, melyből 5708 érvénytelen. Az érvénytelenül szavazó határon túli, illetve diaszpórában élő magyarokon kívül az is látszik a mostani adatokból, hogy kimondottan alacsony azon levélszavazásra jogosult külhoni kettős állampolgárok aránya, akik éltek is szavazati jogukkal. Eddig pusztán 77.334 levélszavazat érkezett be a Nemzeti Választási Irodához–a túlnyomó többségüket a szavazó adta fel postára, kisebb számban pedig az adott ország vagy város magyar külképviselete továbbította a voksoló számára. Összesen 274 573 határon túli magyar szerepel a választói névjegyzékben és a fenti számok alapján eddig csupán 28 százalék szavazott a kvótaellenes népszavazáson. Ez az arány még természetesen növekedni fog, hiszen a mai nap folyamán és még pénteken is érkeznek be levélszavazatok, de ha maradnak az eddigi trendek, akkor a leadott voksok csaknem egyötöde érvénytelennek bizonyul és messze ötven százalék alatt marad a választáson voksoló határon túliak aránya.
A legolvasottabb határon túli magyar internetes újság – az erdélyi Transindex – egyébként bojkottra szólította fel olvasóit. Ezért meg is érkezett a már megszokott támadás: a Nemzeti.net című honlap szerint a Transindex „balliberális eszmékkel fertőzi” az erdélyi magyarságot. És mivel az erdélyi magyar fideszesek szerint a Transindex a szintén „nemzetellenes” Romániai Magyar Demokrata Szövetséghez (RMDSZ) köthető, a kisebbségi párt is kapott azért, mert a Transindex a bojkottot támogatja. „Úgy tűnik, hogy Gyurcsány Ferenchez, Parászka Borókához és Soros György által pénzelt magyarországi balliberális “civil” szervezetekhez hasonlóan, az RMDSZ is azt szeretné ha Európát és Magyarországot idegenek millió árasztanák el. Máskülönben nem hagynának teret ennek a propagandának, egy általuk birtokolt és irányított hírportálon”–írják.
Gyurcsány Ferenc ide, Soros György oda, mégis úgy tűnik, hogy rosszul alakul az Orbán kormány számára a határon túli magyarok szavazati joga a népszavazás körül. Nem csak a 18 százaléknyi érvénytelen voks aggaszthatja a rezsimet, hanem az ennél is sokkal nagyon érdektelenség és távolmaradás.
Mint, ahogy már korábban is írtuk a Kanadai Magyar Hírlapban: mi is arra kérjük olvasóinkat, hogy bojkottálják a hazug, értelmetlen és kizárólag a Fidesz pártpolitikai érdekeit képviselő kvótaellenes népszavazást, vagy esetleg szavazzanak érvénytelenül. A 444.hu egyik szerzője – Magyari Péter – fogalmazta meg a legjobban: „A vasárnapi népszavazáson feltett kérdés zagyvaság, és a hozzá tartozó gonosz kampány félelemre és gyűlöletre vezeti az embereket. Magyarország jobb hely lesz, ha érvénytelen a népszavazás.”
Emberi és hazafias kötelessége minden határon túli magyarnak, illetve mindannyiunknak a diaszpórában, hogy bojkottáljuk vagy érvénytelenül szavazzunk, amennyiben szavazati joggal rendelkezünk. Segíthetünk abban, hogy elbukjon a kvótaellenes népszavazás és, hogy soha többé ne fordulhasson elő ilyen szégyenletes gyűlöletkampány Magyarországon.
8:00 de.
TISZTELETEM, HELYES MEGLÁTÁS!
EZT MA KAPTAM EMAILON, DE ITT IS ELOLVASHATÓ:
ÉN TUDTAM, MÁR HOGY ÉRVÉNYTELENÍTI AZ UNIÓ A SZAVAZÁST HISZ MÁR A HATÁROZAT IS KÉSZ OTT VAN A FIÓKBAN!
MEGBUKOTT A NAGY-JÁTÉKOS – DE JOBB LENNE HA LEFÚJNÁ A SZAVAZÁST, TALÁN AKKOR NEM BUKNA AKKORÁT?
ÉS A LINK AMIT ÍGÉRTEM:
https://www.facebook.com/notes/z%C3%B6ld-h%C3%ADrad%C3%B3/t%C3%B6rv%C3%A9nytisztel%C5%91-z%C3%B6ld-hazafiak-egy-jogorvoslati-k%C3%A9relmet-ny%C3%BAjtottak-be-ma-az-nvb-/1845032892386796
ÜDVÖZLETTEL ID KISS LÁSZLÓ
8:35 de.
Ez a fenti szavazólap a ti NIVÓTOK ! Pride….
9:42 de.
A magyarellenesség legpofátlanabb hőse, Gyurcsány és liberális társai élőlánccal akarják körbevenni a Parlamentet a szavazás előtti napon. Nemzetben gondolkodó fiatalok és idősek nem hagyják a további kozmopolita károkozást, szombaton délután négytől személyesen szeretnék megbeszélni a féktelen liberálisokkal az indítékaikat. Ha Te is szeretnél kérdéseket feltenni, gyere és legyen az utca újra a miénk.
A háttérből a Romantikus Erőszak nevű zenekar fellépése támogat minket.
……
Ez az egyik szervező, ilyen amikor valaki a szabadelvűség rabja lesz:
http://pstream1.tv2.hu/tenyek/i36391.mp4
10:48 de.
Hát azért ne reménykedj annyira Chris, megvan ez jól szervezve.
Látod, arra nem is gondoltam, hogy van olyan magyar idekint, aki a volt hazáját nem szereti, hadd bukja meg a választást és hadd jöjjenek minél többen be idegen népek, hiszen kitűnő lesz a magyarok testi és lelki békéjének.
10:59 de.
Charlie
A magyargyulolok ti magatok vagytok mert eppen a ti pofatok ugatasaitok utal titeket szinte egesz Europa.
A ti irasaitokat olvasva mondjak,;- ilyenek a magyarok. Sem Gyurcsany sem Soros nem hibaztathato abban hogy ti soviniszta nyilasok, idegengyulolo rasszistak vagytok.
Koszonjetek sajat magatoknak az utalatot.
11:05 de.
Figyelő
2016 szeptember 29
10:48 de.
Folyamatosan írjuk is, hogy ez a szavazás semmiről sem dönt.
Nincs hatással az UNIÓra, ha netalán mégis lenne kvóta, a szavazólappal elmehetne a mellékhelyiségre, mivel ebben a kérdésben nem lehet regionálisan dönteni.
Egészen pontosan ez az egész szavazás nem több, mint hecckampány!
Még egyszer, hogy végre megértse a lényeget!
Ebben a kérdésben csak az UNIÓ parlamentje dönthet, és az a döntés kötelező lenne minden tagországra, akár tetszik, akár nem. Ez regionális szavazás egy gyűlöletkampány része, és semmi több, nem dönt semmiről.
12:13 du.
barlev, minket nem utál senki, azért mert a magunk java az első. Ha, netán, esetleg még is így lenne, az a tudat vigasztalna, hogy a világranglistát az utált népek közül nem mi vezetjük.
12:21 du.
DonOvuz, ha ide migránsokat akarna az unió betelepíteni, akkor érzékeny búcsút veszünk ettől a gittegylettől, és éljük tovább a saját, független életünket. A nívós és olcsó munkaerőre azután is szükség lesz, a finom ételeink, vendégszeretetünk, a gyönyörű, tiszta tájaink továbbra is vonzzák majd a turistákat. Újra bevezetjük a vámot, amivel megszüntetjük, hogy hazánkat egyfajta, multik által használt szemétlerakónak nézzék.
1:03 du.
Én csak azt nem értem, hogy Figyelő és eszmei testvériségét hogy fogadhatták be Kanadában, hiszen lehet, hogy terrorista, nagytömegben csürhe módjára viselkedik, zabálni akar és élősködni a jó kanadai állampolgárok adóiból, eltapsolni a rászorultaknak szánt segélyalapot a jókanadaiak elől, bélférges és pestist visz be Kanadába, a jókanadaiakat ki kell költöztetni a lakásaikból, hogy az ilyen hazátlanok foglalják el a helyettük. A munkanélküli segélyeket akarják felvenni mert büdös a munka. És minden szociális juttatásból kevesebb jut a jókanadaiaknak.
Amikor pedig beköltöztetik őket a jókanadaiaknak épített házakba, akkor másnap sztrájkolnak, hogy gyenge az internet, kicsi a TV, kevés a csatorna.
Az indiánokat nem lázították, hogy a nekik járó keretet fogjátok felélősködni?
Téged, titeket hogyhogy nem rúgtak fel a jókanadaiak a határon, amikor élősködő szándékkal megjelentetek? Miért nem vertek a rendőrök ököllel és gumibottal?
Miért nem kényszerítettek bele, hogy százkilómétereket gyalogoljatok a motyóitokkal, miközben a jókanadaiak a Magyarországról magatokkal vitt pénzecskéteket kicsalták volna, bujkálnotok, menekülnötök kellett volna, illegálisan sunnyogni a közlekedési eszközökön, hogy eljuthassatok oda, ahova menni szerettetek volna?
Ést ezt kérdezhetnénk az összes többi külhonba távozott magyartól!
Sőt! A környező országban élő szavazati joggal rendelkező erdélyi, ukrajnai, szerbiai magyaroktól pedig azt, hogy nekünk is kéne őket fogadni? Rugdosni? Gyűlölni? Megverni?
1:33 du.
charlie
2016 szeptember 29
12:21 du.
Ha mégis lenne kötelező kvóta, vitya maga alá piszkítva lapítana.
Azért van nagy szája, mert csak javaslat. Már többször egyértelműen megmondta, nem Unió ellenes. Ez annyit jelent a gyakorlatban, hogy a birkáiból csinál csak kerge birkát. Az irányított indulatokat használja arra, egybe tartani a birkanyájat, de pontosan tudja, hogy összeomlana a gazdaság az UNIÓs tagországoktól körbevéve.
Adót nem csak te vezetnél be, hanem veled szemben is, ami azt jelentené, a termékeid drágák, versenyképtelenek lennének.
Ha kilépsz, megszűnik a szabad mozgásod, vízumkényszer, meghatározott rövid tartózkodás, stb.
Dőreség azt hinni, minden úgy maradna mint most. Tudod, még az átutazó árut is vámtételnek szokták venni, ami azt jelentené, hogy nem tagországban sem lennél versenyképes. Soroljam?
Sima közgazdaság. Vitya annyira nem hülye, hacsak egy idő után nem akar a rablott vagyonnal megpattanni, szarban hagyva téged.
1:44 du.
A jó kanadaiak nem féltek, hogy Figyelőfélék megerőszakolják a lányaikat és a változatosság kedvéért a fiaikat is?
Nem féltek attól, hogy torz, rothadt ideológiájával Figyelő megfertőzi őket?
Kár! Pedig félhettek volna tőle!
Figyelő! Tényleg! Milyenek voltak a jó kis ropogó húsú kisfiúk?
Érdemes kipróbálni?
1:56 du.
Van Ond
Írjanak amit akarnak, majd a végén kiderül az eredmény.
Miattam senkit sem lakoltattak ki a lakásából, mindig dolgoztam az első perctől fogva Kanadában.
Adót fizetek még nyugdíjasan is és a lakbéremet egy igen szép, kényelmes házban, megfizetem.
A magyarok Montrealban nem csak magyar templomokat építettek, hanem egy dupla magyar házat, ahol sok magyar lakik.
1957-ben a kommunizmus ellenesség olyan nagy volt, hogy 39 ezer magyar menekültet fogadott be Kanada, akik rendes adót fizető polgárrá váltak. Némelyik nagy nevet is szerzett magának eredményei által.
2:19 du.
Figyelő!
Kint is és itthon is van sötét, söpredék, hazaáruló magyar, (de szerencsére kevesebben mint a tisztességesek)akik a politika
tol nem tudják függetleníteni a tényeket,következményeket.
meg ugye 18 % az nem sok, de a kintiek vonatkozásában még undorítóbb, mint az itthoni szintén kisebbségben lévő aljas népséget tekintve.naponta újabb becsületes baloldali politikusok vállalják fel nyíltan,hogy nemmel szavaznak(TV-ben nyilatkoznak!!!)
Az igennel szavazók nemcsak hazaellenesek, hanem sötétek is, mert itt nem kormányról, pártokról van szó hanem a MAGYAR EMBEREKRŐL,a jövőnkről.
Annyira buták, hogy ezzel a hozzáállással már a 2018-as választásokat is elbukták, különös tekintettel, hogy már most is a béka feneke alatt vannak…. saját baloldali szimpatizánsaik
jelentős részét veszítik el,bizonyítva,hogy nem a magyarok,hazájuk érdekeit képviselik,a bukásuk miatti (több cikluson át!!!!)sebeiket nyalogatják,bizonyítva az alkalmatlanságukat az ország vezetésére nem törődve a néppel.!!!
2:35 du.
” … Emberi és hazafias kötelessége…”
Tehat az a jo hazafi, aki tonkreteszi a hazajat. Erdekes logika…
xxx
Kedves Vak Ond!
Ha szerinted az 56-os magyar menekultek is ugyanugy viselkedtek Kanadaban, mint ma a muzulman bekeharcosok Europaban, akkor te valami sulyos felretajekoztatasi szindromaban szenvedsz.
Kevesebb KMH es tobb igazi hir jol jonne neked is.
2:38 du.
Kedves Charlie!
” Ez az egyik szervező, ilyen amikor valaki a szabadelvűség rabja lesz… ”
Szerintem felcserelted az okot es az okozatot. O ezert lett „szabadelvu”. 🙂
2:40 du.
Amúgy a kvóta tagadása is hazugság részükről, mivel az EU-s agyament vezetők naponta megerősítik annak elrendelését!
Az is aljas hazugság, hogy ki akarnánk lépni!!!!
A hitvány baloldaliak nem képesek felfogni,hogy egyre több országban tüntetnek a csőcselék,bűnöző migránsokkal szemben,sőt Franciaországban is lesz népszavazás,a német,belga,olasz stb. emberek többsége is ellenzi a betelepítést.Egyre nagyobb a felháborodás!!!!
Többen elfelejtik, hogy az Unió az európai államok szövetsége és a tagállamok nem alattvalók, nem gyarmatok, hanem független, szuverén államok!
2:44 du.
Amúgy az érvénytelenül szavazok egyértelműen „aljas férgek”,akik még az igen,vagy nem véleményüket sem akarják felvállalni!!!
Itthon is vannak ilyen jellemtelen,gerinctelen alakok,akiktől a többség joggal undorodik!
2:44 du.
DonOvuz, azt Orbán is tudja, hogy neki annyi, ha tömegesen lepnének el minket a muszlimok. Biztos, hogy ez a honvédő beállítottság sokáig hatalomba tartaná, nem fog behódolni.
Az összeomlást tőletek ezredszer hallom, egyszer sem jött be, ugye?
….
Nagyon erős zsaroló potenciál maradna a kezünkben, hisz a magyar gazdaság nagyrészt külföldi tulajdonban van, ők nem engednék hogy a befektetéseik elvesszenek, inkább országok közti egyezmények jönnének, pl. a kilépő britek is így csinálják. Versenyképesnek meg először itthon kellene válnunk, a saját, belső piacaink visszaszerzése lenne a legfontosabb.
…..
Engem Orbán által „szarban hagyni” piszok nehéz lenne, mert már a Kádár-rendszerben is a magam ura voltam, és vagyok a mai napig.
2:45 du.
Boda Marcsi,
pedig a magyaroknak, pontosabban a kormánypártiaknak lehetne annyi tartásuk mint az angoloknak volt. Szórakozás meg hecckampány helyett, inkább a kilépésről szavazhatnának. És egész nyugodtan ki is léphetnének az EU-ból, mert elég fárasztó, amikor egy sóher ország folyamatosan tartja a markát a nyugati pénzért, miközben hisztizik. Ha már elfogadjátok a segélyt, akkor vegyetek vissza egy picit magatokból.
2:59 du.
Kedves Chris!
Irod, hogy:
” Ha már elfogadjátok a segélyt, akkor vegyetek vissza egy picit magatokból. ”
Nem Magyarorszagon elek es nem ismerem tulzottan az EU szabalyait sem, de van egy olyan gyanum, hogy a cocjalis segely, amit Magyarorszag az EU-tol kap lenyegeben visszavandorol az EU dusgazdag uraihoz.
Lenyegeben minden szeme’t, amit Magyarorszagon arulnak nyugat-europai, nemde? Ez azt jelenti (szerintem), hogy a nemet, sved, holland, dan, francia (es eddig az angol) adofizetok penzebol Nyugat-Europa urai extra piacot teremtettek a sajat szemetjeiknek, es annak az extra piacnak a haszna is az o zsebukbe jut.
Maskeppen szolva; az egyik kezukkel adnak, a masikkal visszaveszik.
Szoval, hol es hogyan jart itt jol Magyarorszag?
Miert lenne etikatlan a magyar vezetoktol elfogadni az ilyen „segitseget” (kiveve azt, hogy hosszutavon nem elonyos az orszagnak)?
3:06 du.
Moshe,
ezek uniós fejlesztési pénzek. Elsősorban köztereket újítanak fel belőlük, autópályákat építenek, stb. Lényegében minden isten háta mögötti magyar falú Kossuth Lajos utcája uniós pénzből újul meg manapság. Az uniós fejlesztési pénzek pedig kormánypárti üzletemberekhez kerülnek, akik pályáznak és természetesek nyernek is ilyen projekteken, kivitelezői kapacitásban. Elsősorban ezért kell nagyon, de nagyon az EU a Fidesznek. Nincs itt semmilyen ideológiai meggyőződés pro vagy kontra EU. Pusztán személyes anyagi érdek miatt roppant fontos az EU a kormánypártnak.
3:13 du.
Kedves Chris!
Felreertettel. A magyar urak (akik megkapjak a zsiros szerzodeseket) es a munkasok berenek resze visszavandorol az EU-ba. Minden nyugati kezben levo magyarorszagi biznic haszna Nyugat Europaba vandorol.
Na jo, az aszfaltot es a betont nagy kegyesen kifizetik a nyugatiak.
3:20 du.
Hogy nem sül le a bőr a képetekről, habzó szájjal hazaárulózók! Ideje lenne, hogy a fejetekhez kapjatok. Hova jutottatok??
charlie! Ott leszek szombaton.
3:38 du.
charlie
2016 szeptember 29
2:44 du.
Azért kicsit kettős dolog ez a magad ura, ha kicsit körbejárod a következményeket. A biztos egzisztencia is relatív dolog.
1 200 ember még nem tömeg. Sőt, már az Afgánokkal is tárgyalgatnak, hogy a biztonságosabb területekre következmények nélkül fogadják vissza a migránsokat. Egyenlőre 200 000 embert. Vagyis ez nem végleges állapot. Egyszer már felvezettem a magyar muszlimok létszámát, akik nem a mostani migrációval érkeztek. Tudod, hogy százezres nagyságrendről beszélünk?
A rettegésetek elmehet addig, hogy muszlim holokauszt lesz?
Az országok közötti egyezmények most is léteznek, csak nincsenek benne nehezítések. Az egyezményben megkapod a kedvezményt, de addig le kell utaztatni az árut, két-három országon át, ami mind vámol. Gáz.
A belső piac szintén versenyképesség kérdése, amit gépesítéssel, jó technológiákkal lehet elérni. A rezsicsökkentéssel nem, mivel a rezsiharc eredménye két három hónapos csúsztatással más címszó alatti emelés lett.Nőtt az adó, víz, szemét, más közmű díj, a gáz árának csökkenését 60% elsíbolták rezsicsökkentés címén. (Neked rezsicsökkentést regéltek, de a világpiaci áresést csak 40% kaptad meg) Ha nem fejlesztesz, nem leszel versenyképes. A nacionalizmus csak megfelelő anyagi biztonság után lép be a vásárlónál. A belső piacról ennyit. Nem a fejlettebbet kellene szidni, hanem fölé nőni. Már vannak magyar termékek, amit kifejezetten keresnek, már csak a trendet kellene követni a többi gyártónak, hogy árban, minőségben ott legyenek.
Ezek a dolgok szemlélet és pénz kérdése. A pénz ellopják a haverok, a szemlélet meg az, hogy inkább a másikra köpködnek, mert ahhoz nem kell mozdulni.
3:40 du.
Christopher Adam
Bocsi, de viszont az EU-nak is fontos Magyarország bent maradása az EU- ban!
A remeke barack , paprika és borjú exportot amit a magyarok produkálnak, honnan lehetne beszerezni?
Már elég régen voltam otthon 2010-ben, de a piacon bizony igen gyenge zöldségfélét vagy húst kaptam. Volt ott minden!
Svéd paprika, spanyol paradicsom, de a jó és szép magyar paprikát nem kaptam!
4:54 du.
Figyelő!
Milyen érzékeny lettél, amikor a fideszes stigmákat említettem, amelyekkel most ti orbánnal bélyegzitek meg a háborús menekülteket.
Nézzél meg képeket a neten Szíriáról, Alepo-ról. Úgy néz ki, mint Varsó a II. VH után.
Szerintem azok a menekültek sem rosszabbak, mint te voltál.
Számomra hihetetlenül gerinctelen amit csinálsz, azok után, hogy hasonló helyzetben téged befogadtak.
Én csak a ti szavaitokat írtam le. Csak rád, rátok vonatkoztatva már sértőnek találtad. Miért? Hiszen a mai szemüvegeteken keresztül te is csak egy bélférges, pestist terjesztő, lányokat és kisfiúkat erőszakoló terrorista söpredék voltál.
Vagy már nememlékszel? Vagy a szemüveged cserélted le drágábbra?
Az meg különösen pikánsan bájos, amikor Boda hülyéz le másokat, beszél az értelmi törpeségről. (Persze primitívebben, úgy pórias értelemmel.)
De szerencsére nem vagyunk egyformák!
De, hogy én mennyire szégyenlem, hogy ezekkel az emberekkel bármilyen értelemben is együtt emlegessenek!
De ez kegyetlen játéka a sorsnak, hogy ezek is magyarnak mondhatják magukat.
Ezek a kirakatkeresztények hogy tudnak tükörbe nézni?
Hát! Nagyon üres lehet a lelkiismeret-dobozuk.És gerinc nélkül élni? Csak csúszni- mászni az élet színpadán?
Végül is : Igen! Így könnyű nekik.
A lelkiismeret az nagy teher….
Júj! Csak a gazdasági kérdésekhez ne szólnának hozzá ilyen fantasztikus logikával és hihetetlen matolcsista tudásszinten!
Nem szoktam ilyet csinálni, de azokra a baromságokra nem lehet értelmesen, se tételesen reagálni, olyan szerény az értelmi felhozatal a kinyilatkoztatásaikban.
12:01 de.
Úgy látszik, itt lehordják az egyszerű magyart, ha próbálja szülőf9ldjét megvédeni. igen szomorú!
12:24 de.
SZOMORÚ VAGYOK!
Ide is csak azt tudom írni, amikor elolvastam gyűlölködő hozzászólásaitokat, lehet, hogy tudatos de az is lehet, hogy tudatlan – ezt megítélni nem tudom!
idézem magom:
12 #5 spartakusz
– 2016. szeptember 30. 04:25:47
Szerkesztés | Törlés
SZOMORÚ VAGYOK!
Ezen az oldalon is itt van a fertő, elérte és kimutatták foguk fehérjét!
Imre kezdő mondatai a mérvadók még mindig! Még egy napom van, hogy aludhatok rá, de nagy a valószínűsége én nem megyek el szavazni! Nem azért mert a hazaárulók kollaboránsok ezt propagálják, ha nem tapasztalatom okán! Meg mindig eszembe jut az üzenet:
A SPARTAKUSZOK SOHA TÖBBET NEM SZAVAZZÁK MEG HÓHÉRAIKAT!…”
Én még mindig értem az üzenet lényegét – és meddő állom a békés megoldás – ezt szavazással nem lehet megoldani! Talán 5 ezer év múlva, amikor az emberiség megtisztul a közönséges köztörvényes emberellenes bűnözőktől! Akik elbitorolták az uralmat és a véres úton megszerzett pénzhatalmuk révén diktátorként maffia módszerekkel gyarmattartók és más helyen jóléti államot mutatva uralkodnak felettünk!
Én már tovább nem győzködök senkit mit csináljon – csak azt kívánom, hogy a jövőben térjen ide vissza és olvassa el ujból intelmeimet – tudom majd könnyes szemmel fogják olvasni – és mondgatni fogják maguknak én hülye hogyan tudtam hinni nekik, amikor számtalanszor becsaptak – megszívattak gyermekeimet elűzték – mert ellehetetlenítették őket! – tudatosan politikai akaratuk hiánya okával, tudatos okával! és stb. írhatnám olyan hosszan, hogy már é n is megunnám, így befejezem – a végleges döntésem egy nap múlva lesz – mert hiába írtam, le, hogy olyan élethűen adják le, hogy még a diplomásokat is megvezetik -és mondják is el kell menni és nemmel kell szavazni amikor a nem, – igent jelent furcsa módon – nem feltűnve nekik – meg stb a nem diplomások felfogásáról meg nem is érdemes beszélnem, hisz régen engem is megvezettek tudatlan állapotomban fiatalon —-
A jó isten vigyázzon minden igaz valódi jó magyarral és legyen vele döntése pillanatában – üzenem ma én id. Kiss László
12 #6 spartakusz
– 2016. szeptember 30. 04:58:06
Szerkesztés | Törlés
Bocsánat még annyit írnák:
Hogy kit mi győzött meg, hogy elmenjen szavazni esetek:
1. Csabát a kubinyí műsorban , az, hogy amit elleneznek a koncsik pont az ellenkezőjét kell tenni!
Igen ám de ezek egykutya alom kölykei unióstól despotásoktól együtt – mert az egyik azt propagálja nem a másik azt, hogy igen a harmadik, meg azt érvénytelen – teljesen egyértelmű – úgy összekeverni a jó igaz valódi magyart, hogy még azt is felejtse el, hogy fiú vagy lány – a józan paraszti eszét is elveszítve –
2. Kanadaiak aki 39 ezer magyart fogadtak be – Appelot varsóhoz hasonlítva, úgy jó volt nekünk magyaroknak, Hogy befogadtak bennünk – érv.
Igen de mi szerények voltunk és a magyarság krémje esze menekült el a szürkeállomány akik fellendítették Kanadát – de ezeket küldték – és kényszerítették pénzükkel – meg stb. míg a magyar valóban önként menekült életét megmentve – és stb. meggyőző érvek –
ÉRTITEK? ÉRTENETEK KELLENE – MERT A MAGYAR JÖVŐ FÜGG TŐLE!
ide írtam:
http://postaimre.magyarnemzetikormany.com/news.php?readmore=1687&c_start=0
és itt elolvashatjátok álláspontomat részletesebben – amit hozzá szólásaim tükröznek:
https://internetfigyelo.wordpress.com/2016/09/27/mi-lesz-az-oktober-2-i-nepszavazas-utan/
és ez sem folyásólt be mert tegnap hallgattam:
https://www.youtube.com/watch?v=kt0zyxPPr74
üdvözlettel id. Kiss László
1:25 de.
Egyszerűen nem értem, hogy Chris és Vak Ond hogy megy bele ebbe a nemtelen vitába? Ez olyan nekem, mint egy elgázolt skunk-ot rugdosni:)
Igaz, hogy mind a ketten jól és jót írtok, azt legalább élvezem:)
6:01 de.
http://444.hu/2016/09/18/figyelnie-kell-annak-aki-ervenytelenul-akar-szavazni-az-oktoberi-nepszavazason
A helyzetet egészen másképp értelmezi a magyar választási iroda .(( A valós szavazási eredmény mindössze „belső információ” lesz a Fidesznek ( hogy mennyire nagy a baj ) – a hivatalos eredmény GYŐZELEM lesz…..))
8:23 de.
Eeeeegen! Rugdosni egy döglött skunk-ot. A hasonlat tetszik.
Sőt az eredménye is találó. Mi is büdösek és mocskosok leszünk tőle.De kénytelenekvagyunk elmondani az igazat, különben aki nem elég magabiztos, azt magáról hiszi, hogy hülye, ha nem áll be a kergebirkák társaságába a langyiszapba dagonyázni.
Azzal pedig az a gond, hogy az vagy kiszárad és magába zár, ha szerencsés az ember, akkor csak mocskos lesz, vagy pedig magába szippantva elnyel és (mentálisan) megfojt, elpusztít.
De, hát, ha a hozzászólásokat megnézzük, az elmék elmocsarasodása sokesetben feltűnik megrázó, mondhatnám katartikus mértékben.
Én nem szeretném, ha ilyen orbánzombik terjednének az értelmük fertőződésével!
Orbán szereti úgy beállítani magát, mint aki nagy sportember. Na pont az igazi sportemberek iszonyodnak az ilyen mételytől, hiszen minden eredményét csak csalással, hazugsággal és ármánnyal tudta megkaparintani. Sőt! Sokszor még ennek ellenére is elbukott. Reméljük, most is ez lesz, kevesebb, mint 50% megy el szavazni még a meghamisított szavazásokkal együtt is!
Éljenek a halott szavazók is! (Különben azok szavazata hogy lenne érvényes?)
Bár lehet, hogy végrendeletben rendelkeztek az orbán támogatásáról 2050-ig…. Hát nem helyesek a kis aranyosak?!
8:30 de.
Ja! Bocs!
A „skunk” az az amerikai görényféle, ami az országutakon él és szaporodik. Ott megtekinthetőek hosszútávon, és szagolhatóak méghosszabb távon.
Ha már nincs ott, még akkor sem ajánlott rajta keresztülmenni, mert a kerekeid még sokáig elűzik majd a rokonságodat!
Remélem a „skunk” nem minősítőként szerepelt feljebb a hozzászólásban, mert ahhoz akkor nem értek!
9:53 de.
en nem szavazok.
egy soviniszta rasszista elmeletu partnak semmikepp se asszisztalok
10:32 de.
barlev
2016 szeptember 30
9:53 de.
Egyetértünk. Céltalan. értelmetlen, felesleges.
Ami tetszik az egész hajcihőben, hogy orbán is leszállította az igényeit. Már az érvénytelen szavazást is nagy sikernek könyvelné el, ha a nemek aránya több lesz a leadott szavazatokban.
Azt mondta, hamuban sült pogácsával megy akkor Brüsszelbe.
No ez külön tetszik, mert a mesebeli vándorlegény gyalog közlekedett. Vagyis ha mesebeli figurát játszik, illene gyalog mennie.
10:52 de.
Ha gyalog megy, ahogy illene neki, akkor felajánlok én is egy adag hamuban odasült pogácsát.
De nem kell aggódjatok, hiszen akik levélben szavazhattak, azok szavazata úgyis már a repülőn nem-re cserélődik, aki pedig nemszavazott, azok véletlenül elvesztett szavazatait pótolják a kísérő orbanista aktivisták.
Dehát láttunk már hasonlót a Parlamentünkben is, amikor a fidesz titkos szavazás alkalmával segítettek a párttársaiknak, és felkacagva veregették meg egyik öreg párttársuk vállát, hogy „Bátyám! Véletlenül rossz helyre húztad az „X”-et! No! Javítsd ki! És lám, lássunk csodát! Kijavította….
11:11 de.
Ha valaki „szomorú” a széthúzás miatt, akkor már görény?
Szerintem az a görény, akinek nem fontos, hogy hány ezer idegen lepi el hazáját. Más kultúrával, más vallással és más eszmékkel!
Különben, a szavazást én is helytelenítem.
Mellesleg, ma reggel a TV- hírekben láttam Orbánt Izraelben, Mr. Peres volt elnök temetésén.
1:16 du.
C.Á!!!
Legalább Te megérthetnéd,hogy mint magyarnak…a volt hazád jövőjéről van szó és ennek semmi köze a pártszimpátiához,különös
tekintettel,hogy itthon sok ismert baloldali politikus is nemmel szavaz(pláne,hogy ők itthon élnek!!!) és kiáll a NEM szavazatok mellett,nem úgy mint Te ,akit ugye Kanadában nem érint a dolog….
Hát nem minősítem…..de szégyenletes!
1:19 du.
Figyelő!
A szavazásra van mód és szükséges is,legalább meg kell próbálni,hogy tiltakozzunk a kényszer ellen!
Aztán C.Á meg ne keverje össze a szavazás tárgyát kilépési szándékkal,mert arról szó sincs,alaptalan vád ,sokszor közölték már!!!!
1:46 du.
id.Kiss László!
ne szomorkodj sajnos itt többen csak származásban magyarok…..
vagy netán a nevük magyar….
Ez van,a többség összetart és nyugodt,erőszakmentes életet
a hazájában,nem muszlim,vagy egyéb primitív,barbár ,élősdi,meg
bűnöző csőcseléket,és ez nem nacionalizmus,hanem jogos igény!!!
Tudod az is „érdekes” és elgondolkoztató,hogy több zsidó származású ember(hozzászóló)miközben nem ítéli el a valóban ártatlan arabok legyilkolását saját földjükön Izrael részéről,addig kifogásolják,hogy nem akarunk a tényleg kártékony és bűnöző elemek sokaságával együtt élni,jogunk van
tiltakozni!
Az ellenzék megint politikai ügyet csinál a dologból,ők uszítják egymás ellen az embereket jellemtelenűl saját érdekeit,törekvéseit helyezi előtérbe országával szemben!
Na ezért és a múltjuk miatt csúsztak le és még van lejjebb!!!
1:57 du.
Persze ! Orbán próbál fényképezkedni a nagy emberekkel, hátha őt is fontosnak hiszik, nemcsak egy ORDÍTÓ EGÉRNEK.
Ha a nemzetünket ellepő idegenekről van szó, akkor lépjünk fel közösen veled a magyarságunkat saját zsebre pénzért kiárusító – emiatt te általad GÖRÉNYNEK nevezett- orbánnal szemben!
Ő telepíti be az arab, orosz, fekete, katolikusirtó muzulmánokat, akik a lányainkat és fiainkat akarják megerőszakolni, a kereszténykultúránkat lerombolni!
Amint most kiderült, az ő uralkodása alatt lett becsábítva az ellenőrzése nélkül a terroristák európai góca, vendégül látta hosszú ideig, és már nemcsak a nagyon távoli Európában robbantgatnak, hanem barátjuknak szívességet téve, talán már nálunk is orbán vendége robbantott.
Orbán zsebét dagasztja a júdáspénz, ami sáros, véres, és aki nem lép fel ellene, azt szintén bemocskolja a zagyvás sár és a vér!
Egy biztos, hogy nem szénlapátolással lettek milliárdosok ezek a rejtegetett, orbán pongyolája alatt becsempészett „terroristák és maffiózók”.
2:07 du.
„Azerbajdzsánban 1995. óta nem tartottak egyetlen szabad választást sem. A 2014-es választáson például véletlenül már egy nappal korábban kihirdették az eredményt.”
Várjuk ki a szombatot, hátha orbánék is már előre kihirdetik a szavazás eredményét!
2:11 du.
Bár nem csodálkoznék, csak röhögnék rajta….
2:15 du.
Kiegészítés!
Mi nem gyilkolunk senkit,csak nem akarunk kétes elemek sokaságával együtt élni.
Aztán mielőtt náciznának,fasisztáznának ok nélkül az agyatlanok,közlöm,hogy az itthoni baloldali köztük több zsidó származású ismerősöm,barátom is nemmel szavaz.
Egyébként mi építettünk először kerítést(több ország követte a példánkat)mi szavazunk először a jogilag is elfogadhatatlan kvóta ellen.
Különben javaslom,hogy netán Amerika,Kanada vagy Izrael?….fogadjon be korlátozás nélkül a kétes elemek sokaságát(akik egyébként ész nélkül szaporodnak is!)vagy
netán mivel gazdag országok próbáljanak a menekültek hazájában
segítséget nyújtani a valóban szenvedőknek,rászorultaknak!
Egyébként a kvótát azért találták ki,mert már a környző,nálunk sokkal gazdagabb országok sem kívánják őket befogadni,naponta
történnek bűncselekmények,atrocitások és az ottani emberek egyre hevesebben tiltakoznak,rendszeresek a tüntetések!!!!!!
A legális,munkaképes,papírokkal, szakmával rendelkező politikai menekülteket eddig is befogadtuk!!!!
Na mára ennyi,a tárgyilagos tisztességes emberek biztosan megértik,akár itthon akár kint élnek!!!!
2:47 du.
Kedves vakbuzgó újkeresztény boda!
Elképesztő, hogy rengeteg háborús menekültet hogy bírnak minősíteni egyes erkölcsi törpék.
„… nem muszlim,vagy egyéb primitív,barbár ,élősdi,meg
bűnöző csőcseléket,és ez nem nacionalizmus,hanem jogos igény!!!”
Szíriában volt a történelem első egyeteme. A középkorban, amikor boda ősei egymást irtották a szentlélek nevében Szíriában és a környékén a többezer éves kultúrájuk folyamaként továbbra is a kultúra, a tudományok , az orvoslás központjai voltak. Országuk lerombolásáig legalább olyan fejlett viszonyok voltak, mint Magyarországon. Boda és a féléik értelemben a közelükbe sem kapaszkodhatnak. Történelmük, kultúrájuk messze veri a magyart. Primitív barbárnak nevezni őket?
Amelyik nép pedig lecsúszott, mint a szudániak, (ahol az egyiptomival párhuzamos és vetekedő kultúra és birodalom volt évezredeken keresztül,) azokon a helyeken is az orbánféle diktátorok süllyesztették a népüket a mélybe. Szerintem ez lesz a mi sorsunk is hamarosan, ha békés birkaként vonulunk a diktátorunk vágóhídjára.
„Csőcselék”? Honnan veszi boda, hogy a menekültek : primitív csőcselék? – Ez talán bodára inkább illik a megnyilvánulásai alapján….
A bodafélék úgy látszik szeretik az áldozati megsemmisülésüket.
Itt Ny-Ázsiában, büszke Magyarisztánban egyenlőre ez a módi.
Persze azt is elszomorítóan röhejes nézni, hogy egyesek Kanadából kényszerítenének ránk újabb diktatúrát, ami elöl ők maguk elmenekültek anno.
Dehát akkor miért nem dobják sutba kanadai állampolgárságukat a nyugdíjaikkal és költöznek Magyarországra az itteni nyugdíj és diktatúra élvezésére?
Ezt én nemértem! Biztos túl buta vagyok ehhez….
2:55 du.
Emlékszem, a TV-ben láttam, ahogy egy bodaféle egy diplomás munkaképes szíriai menekült szakembert kisgyerekkel a kezében megrúgott, elgáncsolt.
Na ennyit a bodafélék valódi mentalitásáról.
Na megyek én is megnézni, hogy boda milyen érdekes műsort néz a LáncTV-ben és hallgat az Echo-rádión.
Most senki se zavarjon bennünket, mert politikailag művelődünk!
2:56 du.
Emlékszem, a TV-ben láttam, ahogy egy bodaféle egy diplomás munkaképes szíriai menekült szakembert kisgyerekkel a kezében megrúgott, elgáncsolt.
Na ennyit a bodafélék valódi mentalitásáról.
Na megyek én is megnézni, hogy boda milyen érdekes műsort néz a Lánchíd-TV-ben és hallgat az Echo-rádión.
Most senki se zavarjon bennünket, mert politikailag művelődünk!
3:25 du.
kurva zsido anyad megdoglott ? vagy meg el a kurva zsido anyad ? mint a krisz adam kurva zsido anyja se doglott meg meg sajnos
4:16 du.
Marcsi, már megnyugodtam, hogy Geyza hosszabb kezelésre ítéltetett valamelyik pszichiátrián, erre VakOnd bejelentkezik a helyére. Érdemes tényekkel helyretenni őkelmét, pl. ilyenekkel: Németországban több mint kétezer szexuális erőszak történt idén, amelynek elkövetői között 17 volt német. Na most csöndbe lesz egy darabig.
8:04 du.
Na persze tudjuk, nyilván mint a nemi egyenjogúság élharcosának számító Orbanisztánban, ahol 99%-ban, minden valószínűség szerint muszlim családokban szedi áldozatait a családon belüli erőszak…
Amúgy: Tudta? A szexuális bűncselekmények többségét férfiak követik el…
8:13 du.
Gondolom a fentebbi vallási hovatartozásra utalgató „kurvaanyázó” és „dögöljmegező” hozzászólás csak tévedésből ment át a moderátorok szűrőjén…
11:34 du.
Nacsak, most mar Vak Ond es vakond is van. Egyre erdekesebb lesz. Talan nevet kene valtoztatnom es Va Kond-nak lennem, hogy valtozatosabb legyen a hozzaszolok neve.
Mindenesetre mindig elkap a rohej, amikor allitolagos liberalisok (a demokracia atyjai) tiltakoznak a nepszavazas ellen. De aztan lehet hogy a „progressziv” ezt jelenti: Annyira fejlodunk a liberalisbol, hogy mar a liberalizmus ellensegei vagyunk…
Vak Ond elvtars peldaul teljesen felesleges dolgokkal operal, es raadasul halvany goze nincs arrol, amit beszel:
1. Feleseleges kimutatni, hogy az iszlam-orszagokban 1000 evvel ezelott bizonyos tudomanyok a kornak megfelelo szinten alltak, mert annak semmi koze nincs ahhoz, hogy ma el vannak maradva – eppen az iszlam ongyilkos hajlamainak kovetkezteben.
2. Raadasul teved, mert pl. az elso egyetem nem Sziriaban volt.
Tovabba, a verzoszivuek teljesen elfelejtenek nehany „apro” tenyt:
1. Minden egyes valodi sziriai vagy iraki menekult biztonsagos helyen volt, semmi ok nem volt arra, hogy elhagyjak lakohelyuket es nekialljanak nemzetkozi bunozot gyartani magukbol.
2. A „menekultek” nagy resze nem Sziriabol, se nem Irakbol szarmazik.
3. Kb. 99%-uk muzulman, ami meglepo, hiszen senki sem bantja oket odahaza. Ok bantjak a kafirt, a gyaurt, a nem-muzulmant.
4. Kb. 80%-uk fiatal ferfi. Hol vannak a nok es a gyerekek? Gyava patkanyokat latunk megfutamodni millioszamra, vagy szandekos attelepitesrol van szo, hogy Europat tonkretegyek?
Hanyszor lett mindez szajba ragva eddig? Tobb szazszor, es meg mindig vagy nem ertik az elvtarsak, vagy nem erdekli oket.
Mivel szerintem csak jatszak a hulyet, ezek szerint nem erdekli oket; viszont akkor vajon mi motivalja ezeket a verzosziveket?
Szeretnek latni a politikai ellenfeluket halottan, meg annak aran is, hogy oket is leolik?
12:22 de.
Kedves Eletheria!
Ezzel relativizalni akarod a Koranban (4:34) es a mai muzulman allamokban szankcionalt nogyuloletet es a nok elnyomasat, vagy azt akarod mondani, hogy ha a „kereszteny” ferfiak is elverik a noiket, es hebe-hoba megeroszakolnak egy-egy not, akkor teljesen elfogadhato, hogy a muszlimok is ezt csinaljak?
Mar csak azert is izgalmas ez a kerdes, mert a muszlim orszagokban a megeroszakolt not kivegzik (halalra kovezik), merhogy a nemi eroszak az o hibaja volt. „Orbanisztanban” (azert talan elismered te is, hogy) lecsukjak a ferfi elkovetot, vagy elkovetoket.
Mintha azert lenne valami kis kulonbseg, nem?
2:03 de.
Elvtárs? Azt hittem ezt már fentebb tisztáztuk. Speciel, tőlem távol áll a baloldaliság, amint a jobb is, így jelen támadások közepette bármelyikkel vádolnának, azt felvállalom. Jelzem, a fidesznek sincs köze egyikhez sem. Az a különbség a fides és köztem, hogy orbán nihilista, elvtelen, erkölcstelen.
Nem csodálkoznék, ha okt. 3-tól kibújva eddigi köntöséből a Merkellel kötött megalkuvása folytán a menekültkérdésben katartikus változással indítana. Csak titeket zavarna össze, de elvtelenségét az is bizonyítaná. Bármilyen köntöst képes felvenni a hatalom és a pénz érdekében.
Említette valaki, h az erdélyi magyaroknak mi nem akartuk megadni az állampolgárságot.
1. Korábban orbán nyilatkozott, tagadta meg őket (talán 2002-ben) hogy nem időszerű nekik megadni az állampolgárságot. Sőt, ha az elvtelenségről beszélünk, ma saját zsebre megadja az arab terroristáknak, orosz, ukrán maffiózóknak és néger csalóknak, sikkasztóknak is, csak tejeljenek! Letelepedési engedély állampolgársággal pár hónapon belül…?
2. Én nem fenyegettem senkit 23millió románnal, de az is igaz, hogy az új állampolgársággal tényleg a szociális juttatásokat is megkapták, ahogy a nyugdíjjakat is. Tehát aki ezt korábban is mondta, annak lett igaza.
3. Az állampolgársággal kapcsolatos választásnak sem az volt a tényleges kérdése, jelentősége, tétje, aminek láttatták, amint most sem az a baromság betelepítési kvóta.
Ahogy akkor is megbukott orbán, várhatóan most is ez lesz, bármennyire is elcsalta már a szavazást. Már 17 milliárd közpénzt tapsolt el a propagandájára, szemben a 0 forintnyi ellenvéleményt képviselői közpénzes felvilágosítással. A választás tisztasága nemcsak sérült, megsemmisült.
Ez olyan, mintha Kanadában az egyik jelölt jutna korlátlan közpénzhez, amíg a másiktól meg mindent megvonnak és támadják.
Tehát a demokrata nem vesz részt nemdemokratikus orbánjátékban, hiszen azzal csak a demokratikusság látszatát erősítené, hanem rezist-mozgalmat indítva demonstrációkon, esetleg erősebb, hatékonyabb módon harcolva dönti meg a diktátor!
Nem a demokraták izzadnak otthonukba zárva, hanem orbán. Ő bujkál, és ők izzadnak félelmükben.
Mi nem izzadunk, mert egy olyan olimpián mi nem veszünk részt, ahol minden pálya orbán felé lejt, a játékszabályokat pedig folyton változtatja, ahogy neki tetszik. Így csak ő izzad, és azok a palimadarak, akiket be tudott hülyíteni a véres játékába.
Nem mi találjuk ki ezeket az izzadtságszagú förmedvény játékokat, és szerencsére van rá mód, h ne vegyünk részt bennük.
No persze vannak most is megvásároltak. A liberálisokat és az LMP-t orbán pénzeli titokban. Na nem nagyon, de azt a kicsit a megfelelő helyre juttatva. (Ez most markánsan látszik is Fodor Gábornál.) Arra kellenek a júdáspénzen megvásárolva, hogy megosszák a demokratikus oldalt. Ez eddig hatékonyan működött is.
Moshe Akiva-val nehéz vitatkozni, mert őt a tények nem zavarják. Az a sok baromság, amit leírt hihetetlen agyláz szüleménye lehetett.
„vakond” álnéven író … ÍRÓ??? Ez a képesség őt nem terheli, de fröcsögése jól mutatja értelmi képtelenségét is….
Lehet, hogy holnaptól „Orbánviktor” néven fogok írni?
2:13 de.
Ja, Vak Ond, reggel hirtelen jutott eszembe ez a skunk-os hasonlat, amire büszke vagyok és lám mi lett…. Rajtad kívül itt már csak ez „füstöl” itt.. Nem csak orrfacsaró, ez már teljes agyrém…
3:12 de.
Kedves Barátaim, barátnőim!
Anrea Merkellel történt háttéralku alapján kormányunk véleménye gyökeresen megváltozott, a letelepedési engedéllyel kapcsolatos eddigi 15.000 ukrán, orosz, arab, néger családdal kapcsolatos pozitív tapasztalatok alapján a fő csapásirány a betelepítések folytatása. Mivel ez, a mintegy 50.000 újmagyar, akik már letelepítési engedélyük révén köztünk élhetnek, nem jelent jelentős zavaró tényezőt az igazmagyarok számára, (most feledve a körúti robbantást a 666. számú letelepítési engedéllyel rendelkező immár büszke újmagyar részéről, hiszen az csak genetikai maradványa, utolsó csökevénye, amelyet hamarosan -kezelve- a demokratikus ellenzék elleni harcban tudjuk kamatoztatni.)
így a továbbiakban támogatjuk és keblükre borulunk az esetleges arab terroristáknak, az orosz és ukrán maffiozóknak (ha megígérik, hogy a mieinket hagyják tevékenykedni) és a néger csalóknak, diktátoroknak és olaj, arany, véresgyémánt-kereskedőknek. Ugyanakkor új fronton gyűjtjük majd be a mostmár sajnálatos demokratikus kiegyezés révén munkanélkülivé vált Közép-Amerikából hozzánk telepítendő drogbárókat letelepedési engedélyt adva nekik és népes családjaiknak (- persze busás jutalékért).
Így őshazájukban szerzett hasznos tapasztalataikat széphazánkban tudják majd kamatoztatni, miközben gyerekeik is iskolarendszerünkbe tagozódva folytathatják a dinasztikus igehirdetésüket.
Tehát kedves barátaim és barátnőim, elvtársaim, legyetek toleránsak és keresztény felebaráti szeretettel forduljatok sötétebb színű testvéreink felé!
Ha arab testvéreink megdobnak kővel (vagy bombával), dobjatok vissza kenyérrel!
Vegyetek példát muzulmán és latin-amerikai testvéreinktől, és Jézus szavainak adjátok meg magatokat, szaporodjatok, hogy lassan 20, -50, -majd 100milliónyian lehessünk és elfoglalhassuk az EU-t! Mi (ÉN) diktálhassunk nekik!
Akkor lesz aztán SZÉP ÚJ VILÁG!
7:51 de.
AZERT VOLNA ITT EGY ERRDEKES KERRDES.
-/A MEGFELELO LEPESEKET MEGTETTEM AZ UGYYBEN CSATOLVA A LEVEL;ET/-
AZZ ORBAN KORMANY HONNET TUDTA MEG VAJON AZ ITT IZRAELBEN IS ALLAMILAG TITKOSITOTT LAKCIMEMET ES VOROSLISTAS TITKOSITOTT TELEFONSZAMOMAT.
MERT EROSZAKOSKODO HANGNEMU UZENETET HAGYTAK ES LEVEL IS JOTT.
8:10 de.
Kedves Moshe, én tudom mi motiválja őket!
Csak annyi, hogy a jobboldal és a magyar kormány ellene van a bevándorlóknak.
Ők meg, csípőből mindent támogatnak, amiről a jobboldalnak más a véleménye.
9:24 de.
Figyelő
2016 október 1
8:10 de.
Micsoda tudás birtokába van kedves Figyelő. Pedig ez pont önre jellemző, hogy mindent támogat amit a mostani kormány csinál, hiszen egy motiválja önt ebben az egysíkú, együgyű viselkedésében, az pedig a GYŰLÖLET. Többször hangoztatta pontosan ezzel a kifejezéssel, hogy a baloldalt gyűlöli és ezért mindent támogat ami azzal ellentétesnek gondol, akkor is ha az nagyüzemi lopás, korrupció, hazudozás, a magyar emberek megtévesztése, kifosztása, államosítás, állami vagyon újraosztása, jogrendszer szétverése, az állami szervek homogénné és így funkciójukat teljesen elvesztővé tétele, a keresztényi tanításokkal való szembemenése, ésatöbbbi. Még jó, hogy ilyen egyszerű a gondolkodás, mert legalább a kormány hasznot húz, kihasználja önt és az önhöz hasonló egysíkúakat a hatalom megtartásáért, és eleve már annak megszerzéséért is ezt tette.
11:36 de.
barlev
2016 október 1
7:51 de.
Erről csak TE tehetsz, egy ilyen világhírű irgunos partizánt nem lehet a rajongók elöl elrejteni, újra számítanak a muszlim és náci ellenes hatékony tapasztalataidra!
3:11 du.
barlev
2016 szeptember 29
10:59 de.
„Charlie
A magyargyulolok ti magatok vagytok mert eppen a ti pofatok ugatasaitok utal titeket szinte egesz Europa.”
Ez igaz, de minket csak az igazmondásunkért utálnak, titeket viszont már az esőerdők mélyén vegetáló, békaméreggel vadászó indiánok is ismernek, persze nem a becsületes cserekereskedelem okán.
4:21 du.
Figyelő,Orsós,Charlie!
oda se neki,a vakondok a föld alá bújnak,ott a helyük,csak akkor jönnek elő időnként ha nincs veszély….ilyen bátrak!
Buták,sötétben élnek fedezékből kritizálnak,meg ugye nem észlények…
Mi viszont emberek vagyunk,tényekkel érvelünk én is mint Ond
szerinti”újkeresztény”? én eddig is az voltam,de mindegy….
Új zsidóról hallottam ,akik a holokauszt idején áttértek az életül védelmében,amit el is fogadok,megértek!
Egyébként a választásnak semmi köze nincs a valláshoz,pártszimpátiához,mármint a tisztességes hazaszerető
magyarokat tekintve,a többiek meg erőlködő ,sötét,gyűlölködő „0”-ák,akik nem a tényleg szenvedő embereket,hanem a veszélyes,primitív idegen csőcseléket védik,pusztán politikai,anyagi érdekből,hatalmi törekvéseik érdekében!
Na ennyi elég,annak ellenére,hogy nem észlények,értik miről is van szó,de jellemtelenek,primitívek
primitívek
akiknek sem jelenük,sem jövőjük nincs!!!!
5:01 du.
Barlev7:51, valószínű az Orbán-kormány is hallott emberséges hozzáállásodról ha a magyarságról van szó, és megkérték Netanjahu és Orbán fótanácsadóját Arthur J. Finkelsteint a Peresz temetésen, hogy adja már meg a személyes adataidat, mivel szeretnének értesíteni, hogy a csak gyengéden magyargyűlölő Tom Lantos Intézetet nemsokára Barlev Intézetnek fogják nevezni a prosperitás reményében.
6:00 du.
Kedves Figyelo!
Az igaz, hogy az ellenzek mindig mindent ellenez. Ez igy megy Kanadaban is, azert vagyunk a beke segge alatt. Mindenhez kell 15-20 ev, mire bele lehet kezdeni.
De azt hiszem a bolsikat (bocsanat: „liberalisokat”) bevandorlo ugyben mas dolgok is motivaljak.
Az emberszeretet termeszetesen nem, mert ha az erdekelne oket, akkor eloszor a sajat nepuk nyomora, az otthontalanok ..stb… erdekelne oket. Az se zavarja oket, hogy bizonyos bevandorlokbol, menekultekbol tomeggyilkosok lesznek, meghozza egyre novekvo szamban. Tehat nem erdekli oket, hogy az idiota, vagy vak vezerelveik emberek ezreinek az eletebe kerul. Annyira humanistak, hogy a humanizmist le se szarjak.
Viszont jo megjatszani nekik, hogy ok milyen emberszeretok es mindenkit befogado diversity es melting pot-bajnokok. De leginkabb arra jo az agyament politikajuk, hogy szavazotabort verbuvalnak maguknak imigyen.
Kicsit rovidlato ez a politika, mert aztan 50-70 ev mulva mar nem lesznek valasztasok sem az orszagaikban, de talan azt hiszik, hogy a gyerekeiknek/unokaiknak lesz majd hova megszokni az osszeharacsolt vagyonnal, ahol nincsenek bekegalambok. Hat jo szerencset hozza.
xxx
Kedves Barlev!
Panaszkodsz, ahelyett, hogy orulnel! Ezek szerint rendkivul epekednek utanad!
Barcsak engem hivnanak fel azzal a hirrel, hogy akarnak adni egy miniszteri tarcat, vagy legalabb egy nyamvadt allamtitkari poziciot.
xxx
Kedves Robert!
Ez vicces volt. 🙂
8:02 du.
Mi ez a gyűlöletáradat az európai demokratákkal szemben?
Azt hiszitek, ha ezt kapjuk tőletek, akkor orbánt jobban fogjuk szeretni?
Értelmesnek tartjátok magatokat?
5:20 de.
Moshe,
nem kell kiforgatni a másik szavait, persze ha a szövegértéssel vannak problémák az más. Akkor érdemes nekifutni még párszor, hátha megérti az ember az olvasottakat…
Ami a nemi egyenjogúság élharcosának számító Orbanisztánt illeti ( ahol a rezsim legmagasabb polcon levő potentátjai tesznek olyan értelmű kijelentéseket, hogy alapvetően ” a nőknek a konyhában a helyük ” gyermekkihordó inkubátorok szintjére leszállítva őket ), a családon belüli erőszak nem számít külön büntetőjogi tényállásnak és a legritkább esetben lépnek fel ellene a hatóságok, pláne ha az elkövető az FideSS állampárt „parlamenti” képviselője ( ” vak komondor ” ). Rendszeresen halnak bele nők, gyerekek súlyos – gyakran ittasan elkövetett – bántalmazásokba. Egyébként Orbántól függetlenül, Magyarországon a házasságon belüli nemi erőszak csak 1997 óta (!) számít bűncselekménynek…
Európában pedig aligha van lehetőség megkövezésre és a Sharia állami jogrend felett állóvá tételére. Különben pedig a közel-keleti származásúak sem feltétlen mind szigorúan vallásosak, pláne a szírek, minthogy Szíria az egyik legszekulárisabb arab ország.
Amúgy a nemi egyenjogúsággal, elnyomással ( amely érdekes módon a jobboldaliakat csak addig érdekli igazán ameddig bevándorlókról, menekültekről van szó ) kapcsolatos okok nem egyes egyének nemzetiségi, vallási hovatartozásából következnek, hanem a világ bármely részén található osztálytársadalmak szerkezetéből adódó jellegzetességekből; kábé azóta, hogy az őskori matriarchális társadalmi berendezkedés valamikor a neolitikum táján elkezdett átalakulni fölművelő, állattenyésztő – vagyis felesleget és így árut termelő és a magántulajdon intézményét megteremtő -patriarchális társadalommá.
Tényleg, amúgy azokat a muszlim nőket is kirúgnátok, akiket elnyomás vagy akár nemi erőszak, megkövezés fenyeget…???
5:41 de.
Moshe,
amúgy ez a hisztérikus migránsozás jó alkalom az európai , amerikai és egyéb nem moszlim többségű országokban élő nők, a – nyilván csak „hébe-hóba” előforduló – családon belüli erőszak, nemi erőszak, a kizsákmányolás legútszélibb formájának számító prostitúció, vagy „csak” diszkrimináció ( pl. egyenlő munkáért nem egyenlő bér, munkahelyi előrelépés korlátai stb. ) és általában véve a „civilizált Nyugaton” sem ismeretlen szexista társadalmi, kulturális normák szenvedő alanyainak elhallgattatására, mondván hogy „fogják be a szájukat”, hiszen lám-lám, máshol még rosszabbul járhatnak.
Az emberi jogok standardjának leszállítása mindig az uralkodó osztályok érdeke.
5:53 du.
Kedves Eleftheria!
Ha egy olyan muzulman no vagy ferfi meg tud szokni, akit kivegeznenek ha maradna, es el tud jutni az elso biztonsagos orszagba, mint pl. Anglia (Giblaltar), Spanyolorszag, Olaszorszag, Gorogorszag, ott ki kell vizsgaljak az ugyet es ha nem hazudik meg kell neki adni a menekultjogot.
De ritka esetnek tartanam, hogy valaki Szaud Arabiabol repulore ul es Budapesten szall le.
Ha pedig elhagyja az elso biztonsagos orszagot es atszalad tobb hataron akkor o bunozo es vissza kell tenni oda, ahonnan erkezett. Ez a nemzetkozi torveny.
Mi ebben az olyan nagyon nehez megerteni?
Az valoban igaz, hogy a civilizalt Nyugaton is elverik a ferjek a „mezok liliomat”, sot neha meg is olik oket. (Igaz, a nok is megteszik ez utobbit a ferjeikkel nehanapjan.) De legalabb nekunk van torveny ellene. A muszlim orszagokban a noknek vajmi keves joguk van azon kivul, hogy befoghatjak a szajukat.
No es persze, egyelore nem lesz a Saria teljesen bevezetve Europaban, csak nehany lenyegtelen aprosag. De csak varj meg nehany evtizedig.
7:03 du.
Hihetetlen, milyen buta némelyik ember, és nem az eszére hallgat,hanem az elfogult ellenzéki eszmét követi.
7:55 du.
Eleftheria
2016 október 2
5:41 de.
Néhány éve egy arab iraqi család élt városunkban, amiről a média értesítette a világot, mert annyira kihívó
volt a történet. A családban volt az apa, feleség egy fiú és egy lány. A lány beleszeretett egy kanadai fiúba, de nem abba akit az apja kinézett magának! Az apa bevitte a lányát és a feleségét egy tóba autóval, ahol azok megfulladtak.
Ez az esemény nem évszázadokkal előbb történt, hanem napjainkban.
Csak egy példa a kulturális differenciára a mi és az ő kulturális szokásaik között.
8:12 du.
HunCanada
2016 október 1
9:24 de.
Kedves HunCanada,
szeretném már egyszer olvasni , nem csak a vádakat a mai magyar kormány ellen, hanem a tényeket, mi is volt az az állami vagyon, amit elloptak, mi is volt az a szörnyű hazugság, csalás ami a mai kormányt jellemzi_?
6:18 de.
Figyelő; október 2. 7:55 du. :
ebből az következik, hogy minden arab így gondolkodik, és ha így gondolkodik az azért van mert arab?
Az esetből amúgy az is következik, hogy a szociális intézményrendszer, a hatóságok kudarcot vallottak, mivel nem voltak képesek megelőzni a tragédiát. És ha szakmailag nem felkészültek az ilyesmire, akkor valószínűleg akkor sem lettek volna képesek, ha a történet főszereplői történetesen európai származásúak lettek volna…
12:43 du.
HunCanada
2016 október 1
9:24 de.
Kedves, mit gondol, a másik kormány mit csinált, míg hatalmon volt?
Gyurcsány volt az aki elsinkofált mindent, most ezt az Orbánra kenik?
A történelem nem hazudik, majd ez is kijön száz év múlva.
12:46 du.
Eleftheria
2016 október 3
6:18 de.
Nem hinném, hogy egy európai származás férj és apa, megöli a feleségét és a lányát, mert a lány mást szeret, mint amit ő előirt!
Ez az ő kultúrájuk, sajnálom. Ha ezt sem érti meg, akkor feladom.
12:52 du.
Ja, és a kanadai szociális intézmények NEM szólnak bele családok életébe, még itt sem!
1:56 du.
Kedves Eleftheria!
A Figyelovel valo beszelgetesekre valaszolva:
Nem az arabokkal van a baj, meg csak nem is szuksegszeruen a muzulmanokkal, hanem az iszlammal. Remelem ezt nem kell reszletezni.
Az igaz, hogy akadnak europai szarmazasu idiotak is, akik megolik a hazastarsukat es a gyerekeiket, de oket nem fut egy bizonyos „ideologia”. Sokkal kisebb az esely arra, hogy a kufarok kozott valaki elveri, vagy kivegzi a feleseget, mint az igazhituek kozott, ahol mar az „ideologia” torvenyesse teszi az ilyesmit.
Mellesleg ismerek tobb tucatnyi volt muzulmant, akik akar keresztenyek, zsidok, vagy ateistak lettek azutan, hogy otthagytak a bekeharcot. Hihetetlen, hogy amint otthagyjak a vilag legbetegebb „vallasat” azonnyomban ertelmesen beszelnek, vitatkoznak, irnak. Elotte ez nem ment nekik.
Ugyanakkor vannak ateistak, keresztenyek es keves zsido is, akik beternek bekaaktivistanak. Mielott betertek voltak koherens gondolataik. Amint betertek ez rogton megszunt es csak hulyesegeket tudnak hadovalni.
Ez mitol lehet?
3:04 du.
Föntebb Chris átengedett egy kommentet, amit ki kellett volna pontozni szerintem! Nem az a baj, hogy átengedte vakond nevű hozzászólását, mert legalább látjuk, hanem hogy nem cenzúrázta a gyűlöletbeszédet. Mondjuk ha minden kifogásolható részt kipontoz, akkor néhány a betű maradt volna …
A legutóbbi kommentekhez mondanám: Moshe neked fizetnek azért, hogy a muszlim bevándorlókkal riogassál? Engem például nem érdekelnek a törzsi háborúitok, aminek ti se tudjátok az okát, de ránk is ki akarjátok terjeszteni! Ha fél Afrika meg Közel-Kelet megindul, az nem a vallásuk miatt baj, hanem mert nem tudunk mindenkit eltartani Európában. Magunkat se lassan, mert sok luxushelikoptert meg királyi várat köll az adófizetőknek fönntartani …
4:22 du.
Kedves Hazai Lampa!
A gyuloletbeszed is resze a szolasszabadsagnak, meg ha esetleg faj is az valakinek.
En nem a muszlimokkal riogatok embereket, hanem az iszlammal. Sajnos nem fizetnek erte, kulonben mar Cartagenaban suttetnem az oreg tokeimet a nappal. (Mar amikor nem esik az eso.)
Azt elismerem, hogy neked semmi kozod a muszlim/arab-zsido torzsalkodashoz, de ha kicsit jobban odafigyeltel eddig arra amit irtam, nagyon ritkan hoztam fel az izraeli peldat. Inkabb a nyugat-europai szopattyuval peldalozom, amibol nyilvan joggal nem kernek se a magyarok, se a lengyelek … sot meg a kanadaiak es az amerikaiak sem.
Tehat en semmit sem akarok kiterjeszteni ratok, sot! Pont az ellenkezojerol papolok. Nem lattad eddig?
Abban igazad van, hogy elsosorban az a baj a „menekult” hullamokkal, hogy elobb-utobb betelik Europa. Mikor akarjak megallitani az emberaradatot? 500 millio korul, 2 milliard korul, es miert eppen akkor es nem most?
5:17 du.
Moshe Akiva
2016 október 3
4:22 du.
Van olyan gyűlöletbeszéd, amit a törvény tilt.
Nem tudom, mennyire emlékszel történelmi tanulmányaidra, de Magyarországon a muszlim a törököt jelenti leginkább. A török elnyomás nemcsak az Egri csillagokat jelenti nálunk, hanem a török-magyar barátságot is. Az arabokat leginkább az angol kalandfilmekből, Tarzan könyvekből ismerjük, ahol utálják a francia, angol gyarmatosítókat.
A magyar ember nem fogja összekapcsolni a körúti kebabost a palesztin arabbal, és elég hihetetlennek tűnik, hogy nem csak veletek van bajuk. Mit akarnának Európában hosszú távon, disznótorost enni?
5:22 du.
Moshe Akiva
2016 október 3
4:22 du.
Nekem Európa jövőjével itt élőként inkább az a bajom, hogy mi lesz, ha a világgazdaság súlypontja Amerikából áthelyeződik Kínába, Indiába?
2:52 de.
Túltolták!
Gondolat kisérlet:
Mi van, ha nem tolták volna túl a kormánypárt(ok) a kommunikációt? Mi van, ha normálisan kampányolnak és csak az utolsó hónapban pörögtek volna? Akkor „túltolás” nélkül a részvétel 60%-os (or more)?
Ha a kormánypárt(ok) „csak” kommunikációsan hibáztak és nem tartalmilag, akkor a választási eredmény nem jelzi a teljes magyar szavazó népesség valódi véleményét.
Ezen gondolkozzanak el az érintett pártok, ha nem akarják önmagukat becsapni.
8:38 de.
Figyelő! 12,46
– Adja fel ! Rómeó és Júlia tragédiája pont erről szól, csak keresztény környezetben. ))) 😀 (((
.
9:07 de.
Hamis Moshe Akivagy ! 4.22
„A gyűlöletbeszéd is része a szólásszabadságnak, még ha az fáj is valakinek.”
Ezzel liberáldogmával érveltek a „Weimari Köztársaságnak” becézett álomállam hyperliberális politikusai is, amikor éppen ezen elv alapján a kebelükre ölelték a barna náci kígyót. Hamar meg is marta őket… A felét legalább – még a zsidók előtt – koncentrációs táborokba zárta ez a szuólásszabadság gyakorló csőcselék, ahonnan soha többé haza sem tértek… Aztán már tényleg nem gondolkodhatták át ezt romantikus fixa-ideát, hogy volt e értelme…
És hogy kik azok a valakik akiknek fáj ? Az elvhű humanista demokraták és azok akik ezzel, a valójában hamis és demamgóg szöveggel már megégették magukat…
🙁
3:15 du.
Kedves Hazai Lampa!
Irod:
” Van olyan gyűlöletbeszéd, amit a törvény tilt. ”
Ez igy van. Az csak a kerdes, hogy mennyire bolcs az a torveny.
Amerikaban pl. meg a nacik is masirozhatnak az utcakon es a kutya faszat nem erdekli mit okoskodak. Van vagy 10-15 nyuzuge legeny az egesz Washington allamban (oket lattam), akik roppant komoly arccal es nehany plakattal vegigsetalnak nehany utcan, aztan hazamennek megnyugodva.
Ez megnyugtatja a beteget es nem all neki lovoldozni. Raadasul igy nem adunk ala meg jobban lovat.
” Az arabokat leginkább az angol kalandfilmekből, Tarzan könyvekből ismerjük… ”
Orulj neki. De hadd igazitsalak ki, nem az arabokkal (vagy torokokkel, vagy malajokkal) hanem az iszlammal van baj.
” Mit akarnának Európában hosszú távon, disznótorost enni? ”
Azt fogjak legkevesbe csinalni.
Ugyanazt akarjak hosszutavon, amit akartak egesz Eszak-Afrikaban, a Kozel es a Tavol Keleten. Nem hallottal meg arrol, hogy naluk is kotelezo terjeszteni az igazhitet? Ha nem megy erovel, akkor megy dugassal.
” Nekem Európa jövőjével itt élőként inkább az a bajom, hogy mi lesz, ha a világgazdaság súlypontja Amerikából áthelyeződik Kínába, Indiába? ”
Ezzel mar egy kicsit elkestel.
3:29 du.
Kedves Malnaszor!
A szolasszabadsag nem dogma. Jog. Legalabbis annak kene lennie.
Ha valakire nem vagy kivancsi ne hallgasd meg, ne olvass tole, ne nezz ra. Egyszeru.
Minel inkabb nem veszik eszre a gyulolkodot, annal hamarabb fog rajonni, hogy o megy szembe a forgalommal es nem a tobbi urvezeto az orult.
Raadasul, manapsag mar minden szarra rafogjak, hogy az gyuloletbeszed.
Nekem pl. nem tetszik az iszlam, a nacizmus, a cocjalizmus, vagy barmi mas szabadrablo eszme. Ha ezt elmondom valahol, akkor en allitolag gyulolom az iszlamot … stb. Pedig nem gyulolom oket, csak tartok toluk.
Volt egy vicces hirdetotabla, amit valahol Amerikaban allitottak fel. A hatalmas tablan egy 1940 korul keszitett kep kinagyitasa mutat egy ulo naci hazaspart, mogottuk ket gyerek all. A kep alatt ez a szoveg volt kiirva: „A nice Nazi family moved into our neighborhood” (egy jo naci csalad koltozott be a szomszedsagunkba). Ha itt a nazi szot felcsereled a muszlim, vagy iszlamista szoval, akkor tudod mire akart utalni az a hirdetotabla Amerikaban.
Mi ebben a gyulolet?
6:30 du.
Kedves Moshe!
Szeretném megérni hogy, ki fogja majd élve megúszni az Európába özönlő békeharcosok szelid ránk tukmált integrációját:
a jó védekezési ösztönokkel rendelkező náci magyarok vagy az állandó megfelelési kényszerben szenvedő, öngyilkosságra ösztökélt művelt és civilizált nyugati felsőbbrendűek!
Ha mi nyerünk, meghívlak egy hatalmas dínom-dánomra!
11:51 du.
Kedves Zsombor!
Ha az Orban es az ot koveto miniszterelnokok tavol tudjak tartani a bekeaktivistakat, akkor nyilvanvalo, hogy Magyarorszag nyeri ezt a reszet a dolognak.
Az csak a kerdes, hogy miutan az angol es francia nuklearis, es mas arzenal muszlim kezekben lesz, mennyire fogja tudni majd megvedeni magat Magyarorszag.
Ezert is itt sokkal tobbrol van szo, mint csak Magyarorszagrol. De hat hiaba magyarazod ezt az elvtarsaknak. Ma kapnak egy kis baksist, hogy beengedjek a vadembereket, oket csak ez erdekli. Hogy mi lesz holnap, azzal nem torodnek.
7:05 de.
Moshe Akiva
2016 október 4
3:15 du.
„ugyanazt akarják csinálni …. terjeszteni az igazhitet”
Erre írtam a másik topikban, hogy ezt a legkönnyebb elterjeszteni valakiről. Már a régi rómaiak lenézték a „barbárokat”. Attila, a hun egy sötét, emberevő szörnyként jelenik meg a Mulan c. hollywoody rajzfilmben, közben meg a hunokból került ki nem is tudom hány kínai császár.
Nem mondom, hogy nincs köztük ilyen elmebeteg. De ha csak a gazdasági oldalát nézzük a dolognak, milyen haszon van Európában? Itt csak akkor van haszon, ha fönnmarad a társadalmi rend. Nincs már itt ásványkincs vagy nyersanyag, természeti kincs. Persze, a magyar vízkészletet mindenki irigyli a világban, meg a Föld szívcsakrája is Dobogókőn van, mint ez közismert. 🙂
2:32 du.
Kedves Hazai Lampa!
” Erre írtam a másik topikban, hogy ezt a legkönnyebb elterjeszteni valakiről. ” – irod az igazhit terjesztese kapcsan.
Ugy nez ki elfelejted, hogy nekik van egy kb. 1400 eves rekordjuk. Probalj meg utananezni, es ha talalsz olyan kort es helyet, amikor es ahol nem ezt csinaltak, akkor legyszives tudasd velem is.
De abban igazad van, hogy gazdasagilag (szerintem meg tarsadalmilag sincs) nincs szukseg rajuk. Inkabb csak tul sokba kerulnek.
2:03 de.
Bocs, hogy közbeszólok a nagy egymásba-veselkedésetekbe! Valamit nagyon félreértetettek! =))
A Chris által említette „A határon túli magyar levélszavazók 18 százaléka érvénytelen voksot adott le a kvótaellenes népszavazáson. Ez derül ki a Nemzeti Választási Irodához szeptember 28-ig beérkezett és ellenőrzött 32.245 levélszavazatból, melyből 5708 érvénytelen.” dolog nem arról szól, amiről ti itt vitatkoztok, sőt gyakran acsarkodtok.
Csak azt a tényt rögzítette, hogy a határ-túli szavazók egy jelentős hányada nem tudta, vagy nem törődött vele, hogy kitöltse a mellékelt dokumentumokat! =))
2:54 du.
Kedves Gyuri!
Talan kicsit sokat kellett vele totojaszni? Nem lehetne ezt az egeszet sokkal egyszerubben csinalni?
En jelentkeztem, hogy szavazhassak. Mar nem emlexem mit, de kuldtek valami roppant korulmenyes, komplikalt marhasagot, amire azt gondoltam magamban, ha ez csak ennyire fontos nekik, akkor leszarom.