Fáklyák, Jobbik, Fidelitas

2017 december 17 8:56 de.60 hozzászólás

A Jobbik, mint párt, szalonképesítésének fontos lépése volt az ÁSZ bírsága. Jelezve: annyira, de annyira fél a Fidesz, hogy csak, na. A forgatókönyv őszinteségét meg vagy elhisszük, vagy nem. A koncepciósnak tűnő ÁSZ-döntés elleni fáklyás felvonulással meg vagy egyetértettek az emberek, vagy nem.

Aki elhiszi a Jobbik cukiskodását és középre-tartásának őszinteségét, az akár egyet is érthetett a felvonulással. Talán, ha nem a Jobbik szervezi a tüntetést, akkor kicsit hitelesebb lett volna a demokrácia féltése, a tényleges szolidaritásra törekvés látszata. De a „volna” nem történelmi kategória. Így azt sem tudjuk meg, hogy mi lett volna, ha a Jobbikot nem kedvelő baloldalibb szervezetek egy párhuzamos tüntetést szerveznek az ÁSZ székházához. Miközben a Fidelitas szervezett egy fáklyás tüntetést, amely az üldözött keresztényekért hirdetett szolidaritást. Pár évvel megkésve, de ami késik, az eljön. A Fidelitas akciója is.

Amelynek időzítése egy kicsit árulkodó. Ahogy a módszere, a fáklyás felvonulás is. Így nyugodtan tekinthetjük egyfajta ellentüntetésnek is. A Jobbik felvonulására szervezve. Az említett késedelem egyébként azt jelenti, hogy a Fidelitas nem igazán szervezetett emlékezetes tüntetést akkor, amikor a menekültekkel érkező keresztényeket is a humanizmus szemétdombjára dobta Orbán rendszere. Ahogy a kormány közelében feneket fényesítő decibelkeresztények azóta sem nagyon hallatják szavukat az emberi megalázások ellen, az Embereknek szóló támogatások érdekében. Alkalmasint a Fidelitas sem. Így a jelenlegi keresztényvédő, és a Jobbikkal azonos módszert választó felvonulásuk üzenete világos. Azt üzeni, hogy a Fidesz utánpótlás csapata szerint a Fidesz maga a kereszténység, míg mindenki, aki ellenzi Orbán uralmát, az maga az antikrisztus. Amely üzenet túl ismerős. Egy olyan korból, amikor a fáklyák mellett kristályokat is emlegettek.

Azért a Fidelitas a Jobbiknak is be gondolt szólni. Így felvonultak Simicska házánál is. Annak érdekében, hogy elmondhassák: a Jobbiknak ott és nem Fidesz székházánál kellene tüntetnie. Mintha elfelejtették volna azt az apróságot, ami ezt az akciójukat kissé nevetségessé teszi. Amire a 444 is rámutatott. Jelesül azt, hogy Simicska nélkül a Fidesz ma egyike lehetne a méltán elfeledett, a rendszerváltás körüli dachullámból sarjadt szervezeteknek. Amikor tehát a Fidelitas ma Simicskában látja a mumust, akkor közvetve elismeri: a Fidesz egy nagy nulla lenne Simicska nélkül. Annyira, hogy még a 2010-es kampány is könnyedén beomolhatott volna az üzletember támogatása nélkül. A Fidesz utánpótlás-csapatának tehát valójában elég kontraproduktív munkát végzett. A mentségük legfeljebb annyi lehet, hogy valójában, tömegesen a kutya sem figyel oda erre gitt-egyletre. Legfeljebb majd akkor, ha a tagság ugyanúgy elvárt lesz, mint annak idején a KISZ esetében. Amelynek számos ma komcsizó Fidesz-tag is lelkes tagja volt. Míg haszna volt belőle.

A Jobbik felvonulása is megérdemelne valószínűleg egy hosszabb szösszenetet. Azonban azt tőlem függetlenül is szénné fogják elemezni a média munkásai és szakértői. Érthetően, mert kétségtelenül ellenzékinek beállított és kétségtelenül látványos megmozdulásnak ígérkezett. A megosztó jellegét pedig a részvétel nem túl magas száma mutatja. Ahogy azon is lehet vitatkozni, hogy a Jobbik mennyire a demokrácia letéteményese. Amely vélemény azt is befolyásolhatja, hogy ki mennyire veszi komolyan a Jobbikkal együtt szereplőket. A nem egy kormánynak gesztust tevő akciót magának tudható szervezetektől, a szintén felszólaló, akár demagógnak is tekinthető, Puzsérig bezárólag. Akinek abban igaza van, hogy a szürreális koalíciók korát éljük.

Az egy más kérdés, hogy a Fidesz-kormányzással gondosan felkavart zavarosban ki akar, és mit halászni. Mármint a hatalmon kívül. Amely halászatba, sajnos, a demokratákat csapdába ejtő ÁSZ-döntéssel megtámogatott Jobbik-Fidesz koalíció kikaparása is belefér. Mert amikor Vona szerint a feladat az, hogy „megvédeni magunkat a külső és belső elnyomás ellen”, akkor nem nehéz meglátni a rímet az Orbán féle ellenségkeresésre éppen úgy, mint a történelmi boszorkány-, szabotőr, ellenzék-üldözésekre sem.

60 hozzászólás

  • Az ÁSZ-projekt a Vona-párt ellen „sportszerűtlen” a pénteki jobbik+egyéb (nagynak nem mondható) gyűlés gagyi volt.
    Így nem lesz kormányváltás.

  • Nagyon tiszta cikk. A Fidelitas hűen mutatja, hogy a primitívségben még a Fideszt is alul tudják múlni a KDMP-vel karöltve. Szép kis utánpótlás… Ezek is annyit érnek pénz és hatalom nélkül, mint a Fidesz érne Simicska összeharácsolt pénze nélkül: semmit.

  • Azt az űrt kellene betölteni, amit a Fidesz hagyott maga után. Azt a pozíciót kellene elfoglalni, amit valamikor a Fidesz képviselt. Ettől ők eltértek, de a helyükbe nem került még senki.

    A Jobbiknak van (vagy volt?) rá a legnagyobb esélye ezt az űrt betölteni, de az ilyen késlekedő reakciók, mint ez a Winnetou-zás is, nem növeli a Jobbikosok táborát. Úgyis lemorzsolódtak róluk a nagyon szélsőségesek, még Morvai Krisztina is süllyedő hajót lát a Jobbikban, szóval jól jönne nekik a növekvő szimpatizálók tábora.
    (osztrákoknál a széljobb bekerült a kormányba)

  • Hát nem bizony:”álom,álom édes álom”….az ellenzéknek,a „nagy
    tömeg”ellenére….
    Amúgy az ÁSZ vizsgálata teljesen jogos volt,nagyot bukott mind a párt,mind az idióta Simicska…..!

  • El tudom képzelni hogy az egész csak színjáték.
    Tekintve hogy a Vona-pártot a FIDESZ s…ggelyukából rántották ki továbbá látjuk mekkora sz…rkeverésekre képes mindkét párt, nem lehetünk benne biztosak hogy nincs „lezsírozva” suba alatt az egész műbalhé.

  • Ha mindezt a plebsz számára gyártott szappan opera valósága szerint nézzük, akkor úgy LÁTSZIK, h a vezetőségünk átment végtelenül aljas, marakodó kis óvodásokba.
    Ha egy picit tovább nézünk a „megsértődtem rád és ezért alád teszek” játékon, akkor pedig hatalmas tudást és szoros nép HITETŐ, emellett közös célokat megvalósító együttműködést látunk.
    Ezt mutatják a már sokszor megjátszott klisék és a szoros személyi (családi) és gazdasági összefonódások is.
    A korábbiakhoz képest most egy figyelemre méltó különbséget látok.
    Korábban mindig volt egy favorit és a többiek „bénáztak”.
    Most nincs favorit. Most minden arculat ég az egymással hadakozásban és az arculatokon belüli marakodásban.
    Ha az Únió és mégnagyobb szinten vizsgálódunk, ugyanezt a dezorganizálódást látjuk.
    Legalábbis, a népek számára gyártott színdarab FELSZÍNEN.

  • Ez a „JOBBIK” -felvonulást nem elemezte szénné a média. (Talán még a Washington Post-nál se érte el a hír-értéket…nyilván elbambult az itthoni beírogató). Röhejes volt látni betyársereges ruhadarabokban tetszelgő pár balliberálist. Korábban némelyik kommentelő társunk időnként vérpadokat vizionálgat a Kossuth térre, – no hát ez is elmaradt. Kellemetlen késő őszi idő volt…

  • Geyza
    2017 december 18
    2:11 de.

    Biztosabbnak vagyok hajlandó lenni abban, hogy le van zsírozva :-)))

  • ez csak porhintes…………..a vona es az orban reg elosztottak egymas kozt azt ami meg ellophato elharacsolhato maradt…………
    a 2018-as „valasztas” csak szemfenyvesztos cirkuszlesz. elore el van az rendezve.

  • Boda Marcsi,

    „Amúgy az ÁSZ vizsgálata teljesen jogos volt,nagyot bukott mind a párt,mind az idióta Simicska…..!”

    Azt azert latni kellene, illene tudni a tisztanlatas miatt, hogy a Jobbikot egy olyan torvenyre hivatkozva szivatjak amit a prlament nem szavazott meg. Ha ettol a kis aprosagtol eltekintunk, mint ahogy on is, pedig tajekozottnak tartja magat, igy persze semmi gond.
    Magyarul ahogy az ASZ eljart arra nem volt torvenyi felhatalmazasa.

  • Geyza 2:11, örömmel látom, hogy vannak tiszta pillanataid.

  • László!

    Ugye nem gondolja komolyan,hogy az egyételmű gazdasági,pénzügyi jogszabályokat,a csalás elleni fellépést,másokkal szemben
    elfogadhatatlan,jogtalan üzleti haszonszerzést,törvénytelen pártfinanszírozást külön külön meg kellene szavazni?????….
    Ha így lenne,a képviselők haza sem mehetnének,éjjel nappal „gyűlnének”.
    Na ne….

  • Marcsi,

    Ismetlem az ASZ egy olyan torvenyre hivatkoza jart el ami nem lett megszavazva. Magyarul nem volt ra hataskore.
    A kerdesre valaszolva nem szeretnem, hogy hivatalos szervek olyan ugyben jarjanak el amire a hataskoruk nem vonatkozik.

  • László!

    Én meg fenntartom a már leírtakat!
    Az alapvető törvényeket be kell tartani,az állammal és más pártokkal szemben csalás,jogtalan haszonszerzés ellen fel kell lépni,ezen nincs mit ragozni!

  • MArcsi, pontosan igy van, de nem azokat melyeket nem szavaztak meg.

    Egy kis csemege mindenkinek:

    https://www.youtube.com/watch?v=RVOvGyGYc-Y

  • Boda Marcsi
    2017 december 19
    2:36 du.

    Tetszett volna ilyen következetesen a törvényeket követleni, amikor Simicska a Fideszt támogatta oly sokféle mód. VAGY TETSZENE MOST is felszólalni az ezernyi jogsértés ellen, és követelni a törvényességet, amit épp a szemünk láttára követ el a Fidesz. De nem majd Marcsi évek múlva ismeri fel a gaztettet, amikor már nem a kedvenc pártja szekerét tolja, hanem egy másikat a csaló gazember. Marcsi már csak ilyen, ilyen hogy is mondja, következetes asszonyság.

  • Egyébként a Fidesznek nincs oka (pláne törvénytelenül)támadni a Jobbikot,ugyanis nem rúg labdába vele szemben az utóbbi,akkor
    sem,ha a baloldali ellenzéket így is megelőzi népszerűségben,%-ban!
    A jelenlegi jobb és baloldali ellenzék lecsúszásáról kizárólag
    saját maguk tehetnek,amit az újságokon kívül a TV.egyenes élő adásban is közvetít(!!!!),igazolva,hogy egy „nagy kabaré,káosz” zajlik náluk!Ezt el kellene ismerniük,gondolkozniuk,változtatniuk,ha győzni szeretnének…..,de már késő!

  • HunCanada!

    Mint régebben is írtam,egy párt se tökéletes,de…..talán meg kellene nevezni az emlegetett jogsértést,konkrétan,tényekkel
    igazolva!
    Senkit nem védek körömszakadtáig,de ugye a baloldal jogsértései,bűnügyei már beigazolódtak és több bírósági eljárás van,,volt folyamatban,…..többen vannak előzetes letartóztatásban(persze
    páran megúszták,de ettől még nem ártatlanok…..)és még lesznek is!
    ha lesz ideje és konkrétum írja le!

  • Boda Marcsi
    2017 december 19
    4:52 du.
    ” meg kellene nevezni az emlegetett jogsértést,konkrétan,tényekkel
    igazolva!”

    Ha a törvényeket a tolvaj hozza, akkor a lopás törvényes és nem jogsértő. Ám attól, még gerinctelen, aljas és morálsértő marad lopni. A törvényeket testre szabó Fidesz vezetői lehet, hogy nem sértenek így törvényt, de ettől még morális és emberi hulladékok.

  • Nem kaptam konkrét választ a konkrét kérdésemre,lehet,hogy nincs is?!!!

  • MArcsi,

    Ont nem zavarja Meszaros Lorinc vagyonosodasa. Minden allami kozbeszerzest o nyer meg.
    Ont nem zavarja hogy meg Meszaros Lorinc vejenek is csoppen egy par milliardos kozbeszerzes?
    Ont nem zavarja peldaul a trafik mutyi?
    Ont nem zavarja az uszo vb-re epitett uszoda koltsege? 8 milliardra becsultek es a vege tobb mint 100 lett.
    Ont nem zavarja az orban csalad vagyonosodasa.
    Ont nem zavarja orban vejenek tiborcnak a vagyonosodasa a kastelyok.
    Ont nem zavarja hogy egyetemet akart a kormany bezarni? Torvenyt hoz ra hogy ne tudjon mukodni. 2017 van bassza meg!!!! EGYETEMET 2017-ben. Pedig en sem vagyok jo velemennyel a CEU-rol, de akkor is egy egyetem.
    Ont nem zavarja a letelepedesi kotvenyek. Teleplakatolja az orszagot a kormany a magyar adofizetok penzebol, hogy nem jojjenek a menekultek, de akinek jo sok a penze az vehet letelepedesi kotvenyt? Ez on szerint normalis??????
    A lista vegtelen es az mind az on es a kedves magyar adofizetok penzebol megy.
    Itt a kerdes az erkolcs. A kulonbseg jo es rossz kozott. Lehet torvenyt hozni mindenre, attol az meg nem jo.
    Rodrigo Duterte Fulop szigetek elnoke valasztasi kampanyaban azt igerte, hogy a malinai oblot feltolti drogosok holttestevel, mivel problema a sok drogos az orszagban. Ez az csocselekosztonokre epulo politizalas amit orban is folytat. Persze duterte elnok lett es most semmi kovetkezmenye nincs annak ha valaki megol egy drogost vagy kettot vagy tobbet vagy valakit es csak drogot tesz a zsebebe. Teljesen torvenyes!!!!! A kerdes valojaban, hogy ez helyes????? Ha torvenyes akkor minden oke??? Csak ennyi? Csak a torveny es lehet olni nyugodt lelkiismerettel????
    Vagy ugy is fel lehet tenni a kerdest hogy ha toveny van ra akkor lehet lopni???? Biztosan ez az ut amit valasztani kell??? Ez a Jezusi erkolcs?????
    En ugy gondolom, hogy nem!

  • Nos én akkor most megnevezem a Jobbik jelenlegi tényleges jogsértését:
    Vónáék 331 m/Ft tiltott támogatást kaptak,elképzelhető,hogy ennek a dupláját kell kifizetniük(tárgyilagos vagyok,lehet,hogy ez túlzás)még nem jogerős az ítélet.
    Na ezért koldulnak a híveknél jelenleg…aztán Simicska 1019 plakáthelyet biztosított nekik potom 129,4 millió forintért,ami éves bérleti díjkánt is kevés,ebből csak 27,5 M/Ftot fizettek ki!…Aztán amig Simicskának más ellenzéki pártok a plakáthelyekért 40 e/Ft-ot fizettek,addig ők csak 3/eFT-ot A különbséget Simicska álta….
    fizette……A történtek után kissé „vicces” a pénteki pár 100 fős (momumentális…)tüntetés,amin olyan ellenzékiek is részt
    vettek,akiket Simicska a Jobbik javára átvert….
    Hát ha lesz időm….majd nagyon sajnálom mind a Jobbikot,mind az ellenzéket!
    Na ennyi!

  • Laszlo
    2017 december 20
    3:42 du.

    Ha felsorolod mellé azokat amelyek a szocialisták,szabad demokraták idejében történtek–az megmutatja a másik oldalt is.Ha ezt nem teszed–egyoldalúan csak vádaskodsz.Mert mindkét oldal megteszi a magáét ezen a téren.Hogy ki többet??? Össze kell vetni a számokat—-reálisan —-nem zsebből tüzelve!
    Ezen a téren nemigen érdemes egyik politikus gárda mellet sem letenni a voksot–mindegyik megéri a pénzét
    üdvözletével

  • A jobbikot valószínű a szocialista testvérek hozták létre—-hogy megosszák a jobboldalt és zorbánnak vetélytársat adjanak.
    Tévedés,hogy a zorbán mindenben mindenható ezt csak egyesek képzelik be!Közben az ő ellenlábasai a háttérben munkálkodnak!

  • Ejnye Tóth Péter nem jól tudod, minket Ferenc testvér hozott létre egyszemélyben 2006-ban, nem az MSZP. Szülőapánk ha megmarad technika tanárnak én sem körmölgetnék itt ilyen szorgalmasan.
    Gondolkoztunk is egy szobron, amit felállítanánk a tiszteletére, csak a szobor történetében van vita köztünk, egyesek a Medgyesyt hátbaszúró hősként ábrázolnák, mások meg a baloldalt szalámiként szeletelő hentesként. Vagy jobb lenne egy szoborcsoport az egész Apró-klánnal?

  • tóth péter,

    Ebben nincs vita tokeletesen egyettertek. Olyan mintha ebben az egyben tokeletes osszhang lett volna az osszes part kozott a rendszervaltas utan. Sosem szamoltatta el egyik oldal sem a masikat, mert akkor tudta, hogy elobb utobb o is sorra kerul. Az inga egyszer kilengett balra aztan jobbra de fent ami osszekototte az a korrupcio volt. Most egy kicsit jobbra leng.
    Amikor a szocik es a szabad demokratak voltak hatalmon akkor is volt korrupcio szosem rola. Akkor veluk voltam ugyan ilyen kritikus. Gyurcsanynak mar reg bortonben lenne a helye, de nem veletlen hogy nincs ott. Ez igy orbannak nagyon jo hogy gyurcsany hulyesegeket beszel. Amig o a politikai eletben marad addig hozza kepest orban legitim. Legboldogabb ember lennek ha gyurcsany eltakarodna a dk-val egyutt a szocik meg kovetnek.
    Viszony ami nekem nagyon faj, sokan vannak olyanok mint en akik a szocik ellen is kritukusak voltak, a fidesz ellen is kritikusak. Velunk mi van???? Nem lesz tole jobb hogy ok is loptak most meg ezek is lopnak. Mi van azokkal akik mindket rendszer kritikusai?? Megy az ujjal mutogatas mikozben emberek koltoznek el az orszagbol egy jobb elet remenyeben. Gyerekek eheznek, emberi sorsokrol eletekrol beszelunk amig par rablobanda jatsza a kis jatekat.

  • Boda Marcsi,

    Nem kell a jobbikot es egyik partot sem sajnalni. Aki arra adja a fejet hogy politikabol akar megelni, egy pillanatig sem kell sajnalni, viszont mindig minden korulmenyek kozott elszamoltatthatonak kell lenni.
    Nem mondom hogy a jobbiknal minden rendben van, mert nem tudom, ugy ahogy on sem tudja csak azokat a szamokat mondja ami omlik a mediabol. Nem tudja senki hogy az asz mi alajan talalta ki ezeket a szamokat. Ok sem mondjak meg, a jobbiktol nem vettek az iratokat, ok sem lattak on sem latott semmi konkretat. Aki azt mondja hogy ezek a tenyek az hazudik, mert senki nem ismeri a tenyeket. Sem on sem az asz, viszont sok ember van aki ezt el akarja hinni.
    Nem goldolom, hogy a tobbi ellenzeki partnal is minden renden van. Azt gondolom, ha egy politikus kinyitja a szajat MAR fenntartasokkal kel kezelni.(sajnos) Akkor is ha tetszik amit mond es al akarjuk hinni. Kerem ne legyenek ketsegei.
    Valamint nem gondolom hogy amig simicska a fidesz embere volt addig o volt a foldre szallt angyal es minden mindig torvenyesen mukodott. Nem gondolom, hogy simicska miutan elhagyta a fideszt valami oknal fogva egy pillanat alatt meggonoszodott es nekiallt ketes uzleteket kotni. MErt on ezt mondja. Amig velunk volt az renben volt, most nincs velunk most mar bunozo. Ez a gondolkodas nem melto a felnotthoz.

  • László, itt is egyetértek.

  • Harmónia a köbön…

    MINDENKIT gyalázni – akkor majd a MIÉNK is belefér, ugye, kedves László és kedves charlie?

  • tóth péter
    2017 december 21
    6:08 de.
    „A jobbikot valószínű a szocialista testvérek hozták létre”

    Lehet. Valószínűleg azok a volt MSZMP-tagok, akik most is ott vannak a Fideszben. Mert Vona azért alapvetően Orbán PÖCS-testvére volt. Mint polgárilag öntevékeny csoporttag.
    Azóta már egyikük sem polgári, öntevékeny helyett inkább öntö9rvényűek, és csoporttagnak inkább csoportellenesek. De a múlt is összeköti őket.

  • Almási Alma,

    Nem hiszem, hogy barkit is gyalaztam. Csak egy jobb es egy transzparens politikai rendszert szeretnek.

  • Laszlo!
    Amíg Simicska még jóban volt a Fidesszel(Orbánnal)nyilván támogatta több dologban is őket,de ilyen igazolt törvénysértés,adócsalás, mint ami a Jobbikkal kapcsolatos nem volt!Aztán változtak a dolgok,amikor Orbán berágott Simicska gátlástalansága miatt…..amellyel szégyen hozott a pártra,és lapátra tette….jött a bosszú….de ugye nem sikerül neki!
    Egyébként nem a kormány támadta ez ügyben a Jobbikot,hanem az üzletileg hátrányos helyzetbe hozott ellenzéki pártok,közülük
    tett egy képviselő bejelentést az számvevő széknél!
    Na ez nem mindegy….!

  • László!

    egyébként egy pártot sem sajnálok(Ebben tökéletesen egyetértünk!)
    ugyanis nem vagyok „pártkatona”mint itt többen…..!
    Próbálok a tények,hírek,és főleg a tapasztalataim alapján(!!!!)tárgyilagosan gondolkozni,és nem ez a legfontosabb
    az életemben,engem nem ért mostanában atrocitás,elnyomás,üldöztetés stb.,meg ugye készülök az Ünnepekre (takarítás,vásárlás, főzés)amit gondolom minden normális itthoni háziasszony így gondol,és tesz!

  • A jogsértés ott kezdődik, h a képviselő címkézettségűeknek nincs jogérvényes megbízási szerződésük A NÉP TAGJAIVAL.
    Ugyanis, a szerződések jogérvényes léltrejöttének feltétele a visszaélésekkel nem befolyásolt szabad akarattal való szerződés kötés.
    A választási paródia DIKTÁLT szabályrendszere pedig egy visszaélések hegy.
    Ebben még az is csupán hitetés, h jogérvényesen adható olyanra megbízás amelyre a megbízóknak nincs EGYENKÉNT jogosultságuk.
    Egyikünknek sincs mindenki más fölött általános intézkedési (utasítási és büntetési) jogosultsága. Ezt kizárja az önrendelkezési jog amelyről mindenki csak maga mondhat le jogérvényes szerződésekkel.

  • Kedves Andrew_s!

    Ami a rendszerváltás utáni politikusok volt MSZMP-KISZ tagságát illeti, én nem lennék annyira szigorú. Elvégre a rendszerváltás előtt az, akinek politizálási hajlamai voltak, csakis a KISZ-MSZMP vonalon tehették ezt. Ezek a testületek pedig a 70-es évek közepe után meglehetősen sokoldalú szervezetek voltak, sokféle nézetű tagokkal. Még az SZDSZ későbbi tagjai is az MSZMP-ből indultak, csak később kirúgták őket.

    Ebben a kérdésben inkább azt nehezményezem, hogy egy ilyen politikus komcsizik vagy hazudozik. Ne meg azt, ha alapvetően az ország és az állampolgárok érdekei ellen ügyködik.

  • Alma12:10, köszi a videót, különleges látni a Fidesz tenyeréből etetett Breuer őszintén kérdezgeti Gyurcsánynét, aki még őszintébben válaszol. Legőszintébbnek Klára asszony cigányokért való aggódása tűnt, egy valódi Szent Pelágia ez a nő.

  • Hát a video vége a legjobb, amikor Breuer megkérdezi Klára asszonyt: „Ugye tudja miről szól a hanuka?”
    Alma, kérek még ilyeneket.

  • Charlie-kám, savanyú a szőlő? 😀

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    A JOBBIK HAMIS ELLENZÉKISÉGÉRŐL
    csak annyit, hogy
    csak az I D É N, 2017-ben,

    a magyar pszeudo-parlment KILENC > KÉTHARMADOS < döntést HOZOTT.

    EBBŐL a 9-ből a JOBBIK SEGÍTSÉGÉVEL-egyhangú szavazatával-HETET.

    Vagyis a két "V"; a Vezér és a Vona közötti mindennapi évődés

    nyilvánvalóan csak KOMÉDIA, hisz hatalmi szempontból,ez az egész

    hazug,álparlamentarista, illib. H A T A L O M .az ott elfogadott

    2 / 3 – O K O N . alapul.

    .

    Ezeket az előre lezsírozott, együttes 2/3-os frakció-voksaikat pedig, a hangos és világraszóló . t o r z s a l k o d á s i . komédiáik közepette is, ill. azok ELLENÉRE a HÁTTÉRBEN valamely, legalább két felelős felső vezető jobbikos és fidSS potentátnak mégiscsak EGYEZTETNIE KELLETT.

    .

  • charlie!

    oda se neki,Alma folyamatosan „előadja”! magát!

  • tisztelthölgyeimésuraim!
    Lehet,sőt tény,hogy a Jobbik, több esetben hasonló nézeteket vall egyes dolgokban a Fidesszel(mivel jobboldali), de ugye ennek ellenére a két párt,
    távolról sem ugyanaz?!!!!

  • Boda Marcsi
    2017 december 23
    4:22 du.

    Valóban nem. De ugyanannak az EGY szervezetnek a része minden párt és álcivil (irányítottságú) szervezet.

  • Na, Jobbik ügyben ezt találtam.

    https://top8.hu/vona-a-die-prrssenek-en-vagyok-a-magyar-demokracia-utolso-bastyaja

    Ez olyan széééép…
    Csak az a baj, hogy én itt például rendszeresen olvasgatom Charlie, Tóth Péter, és más jobbikgyanús hozzászólók írásait, ezek pedig sajnos nem fedik Vona gyönyörű gondolatait, ugyebár…

    Jobban össze kellett volna beszélniük, és nagyobb önfegyelmet tanusítaniuk… Legalább a választásokig… Mert így kilóg a lóláb…

  • Nagy Gyula!

    Nem kicsi, hanem óriási tévedésben van,talán jó lenne több hiteles
    forrásból tájékozódni,az emberek véleményét,meg a közvélemény kutatás eredményeit figyelembe venni,
    amelyek egyértelműen bizonyítják az ellenkezőjét!
    A kétes szélsőjobb…. ugyanis nem egyenlő a jobboldali kormánnyal és nem is lesz az,szerencsére!

  • charlie!

    Gratulálok,nagyon szellemes voltál!!!!!!!

  • B.U.É.K!Mindenkinek!
    Jövőre minden eldől….,de a józan, tárgyilagos,tisztességes emberek biztosan megértik,ami történik….és a magánéletükben minden rendben lesz,sikeresek lesznek!

  • Boda Marcsi
    2017 december 28
    2:31 du.

    Majd felébredsz és rájössz, bilibe lóg a kezed.

  • Andrew_s:
    ****************
    Andrew_s
    2017 december 21
    12:47 du.
    ***************
    Tudniillik HUNT* hazudozni jár ide.
    Ez neki itten a dóga.

    *HUNT = Humortalan Náci Tóthpéter

  • Nagy Gyula!

    Engem nem lehet etetni,elkábítani és jobboldali beállítottságommal együtt sem vagyok fanatikus fideszes ,mint sok baloldali a pártjával szemben….Hosszú évek óta a tények,számok alapján döntök és megérzéseim sem hagytak még cserben.,amelyek
    majd tavasszal engem és a többséget igazolják!
    Ahol se ész,se hitelesség,se program,se összetartás,se eredmények
    nincsenek (csak egyeseknél sötét múlt)azok feleslegesen reménykednek!
    Különben régóta nincs bilim……

  • OIM* – ot nem lehet (már) lekábítani.

    Hivatalos magyar-sajtó aztatotat megtette,
    Mióta a Bolondmarcsa a sok mákonyt megette.

  • Nincsen neki bilije…

    (Vajon akkó mit használ ? )

  • @Geyza
    Pelenkát?

  • Alma:
    Hát ami kényelmesebb nekije

  • Boda Marcsi
    2018 január 2
    12:35 du.

    Azt a bilit amelyről beszéltem a tudataikban hordozzák azok akik hordozzák.
    A pártokrácia minden szereplője gyorsuló ütemben hiteltelenedik a nép szemében.
    Vagy úgy is mondhatom, h a pártokráciát elutasítók aránya növekedik.

  • Egyesek olcsó,idétlen szellemessége nagyon szánalmas ….
    (Alma-Geyza!)

  • Nagy Gyula!

    Van igazság abban amit írsz,senkinek sem szabad mindent maradéktalanul elhinni,egyik sem tökéletes,de azért óriási különbségek vannak a választékot,hitelességet illetően… amit a jelenlegi
    mutatók is igazolnak!
    Mindenki arra szavaz,akire akar…ha meg nem akar senkire,akkor
    otthon marad,megteheti!!!!

  • Boda Marcsi
    2018 január 3
    1:55 du.

    A vezetőségünk minden arculatában megmutatta már, h DEMAGÓG.
    És nagyon nem hülyék.
    Annak is oka és célja van, h ennyire arcpirítóan csinálják.

  • Nagy Gyula!
    Hát az tény,hogy a mai kormány nem hülye,bár nem tökéletes sok dologban,ők is próbálják befolyásolni az embereket,(de adtak is bizonyítottak is nemcsak ígértek)mint mindegyik,de
    ami az arcpirító tevékenységet illeti,hát abban az ellenzék ma és
    a múltban is magasan vezet,vezetett!

  • Nagy Gyula!

    Az tény,hogy a mostani kormány is az érzelmekre,előítéletekre próbál hatni mint a többi,de irreális ,megvalósíthatatlan
    programokkal,ígéretekkel nem hiteget,mert akkor ugyanúgy járna
    mint a szocik akik őket megelőzően képtelenek voltak egy ciklust
    végigvinni ugyanazzal a miniszterelnökkel….
    Ez azért magáért beszél!

    Hát majd elválik….!