Polt Péter nem maradhat hivatalban!

2018 március 23 9:30 de.98 hozzászólás

Polt Péter hivatalban marad, mondja az LMP?

Nem így van.

Rendszerváltó hangulat van az országban. Ha minden ellenzéki párt hajlandó lenne valóban megállapodni a koordinációban, kétharmada volna egy sokszínű többségi oldalnak. Ez Polt Péter eltávolítását is megsegítené. De ugyebár ez azért nem lesz, mert a Jobbik kompromisszumképtelen.

De Polt nem maradhat, így nem is marad a hivatalában. És nem azért, mert bármilyen kormány őt leváltja, hanem a nép fogja leváltani április 8-án. Az új kormány, csak végrehajtja a nép döntését.

Egy illiberális országlást nem az illiberálisok szabályai szerint alakítunk át. Az Együtt régóta mondja: alkotmányos forradalom kell, többségi népi felhatalmazással, és meg kell szakítani a jogfolytonosságot. Hiszen nem legitim az Orbán-rendszer, márpedig rendszert sosem a régi rezsim szája íze szerint szoktak váltani.

Egy rendszerváltás idén tavasszal azért lesz legitim, mert nagyon sokan fognak a Fidesz ellen szavazni egy tisztességtelen, aránytalan, torz választási rendszerben.

Úgy látszik, az LMP sima kormányváltásra, rendes átadás-átvételre készül. De erre a Fidesz nem is hajlandó, nem is képes.

Orbán rezsimje politikailag illegitim, és új rendszer, új kezdet jön utána. Vezető hivatalnokai az új kormány megalakulásával elveszítik hivatalukat, és az új köztársaság nemlétezőnek tekinti őket.

Csak ez az egyetlen demokratikus út a rendszerváltáshoz. Aki Orbán szabályai szerint készül erre, nem akar rendszerváltást.

A joguralom helyreállítása, a szabadság megerősítése éppen azt kívánja most, hogy a liberális demokraták ne naivak legyenek, hanem bátor rendszerváltók.

Szigetvári Viktor

98 hozzászólás

  • Szigetvári Viktor!
    Ez csak álmodozás.
    A jobbik ex-nácikkal? Ugyan már, ne tessék viccelni.

  • Persze Pityú! akarom mondani Viki!

    Mindenki leváltanak, bebörtönöznek és felakasztanak aki az előző kormányzásban bármilyen szerepet játszott! Még a portást is kirúgják 2018-as választá után.

    Oh bocs eltévesztettem az 1947-es választás után. Persze nincs nagy különbség, akkor Rákosi most Gyurcsány! cask egy kis névcsere semi más. Az elv ugyanaz, hazugsággal és választási csalással hatalomra kerülni aztán jöhet az ÁVH.

    A cikk írójának eddigi munkássága mindenre érthető választ ad. Ennyi.

  • Na Viktor!! bácsi
    Ezek után mond meg mi legyen a migrációval Magyarországon?
    TÚSZDRÁMA Franciaországban!
    Biztos nem változtatod meg véleményed!
    Hát ezt akarod a nyakunkra hozni?
    Menjél inkább oda ahol ezek történnek és megtapasztalod mit is jelent az édes mai migráció—amit nagyon óhajtotok a magyar népnek.

  • tóth péter
    2018 március 23
    12:27 du.

    Te idióta.
    Egy marokkói IS szimpatizáns csinálta !
    Marokkóból nem menekülnek !
    Te agyafogyott szerencsétlen náci szócső
    nesze olvasd itt a hivatalos Kormányinfo Marokkóról

    https://konzuliszolgalat.kormany.hu/afrika?marokko

    Mielőtt baromságokat hordasz itt össze

    1 tájékozodj a hazai NET infók között Marokkóról de ne a 888 vaskos hazugságait csócsáld
    2 nézzed meg mit mond a FRANCE-24 hír TV .
    Ott szó sincs ” mirgáns” ról. Pedig ha valaki, akkor ők tutira tudják miről van szó.

    Remélem azt a szót hogy France , fel bírod ismerni.
    Mindenesetre segítek ebben neked:
    France = francia (csak miheztartás végett)

    Ezt már nem neked mert te hülye vagy ehhez:
    Később, ha többet mond a France-24, ide beírom.

  • Lalika
    2018 március 23
    12:06 du.

    Én nemtom.
    Ennek a LEA* -nek félrehord a nézése.
    Pedig én ittam a pálinkát, a fokost.A jó 40 fokost hehe.
    Ő úgy látta hogy Gyurcsány idején nem volt véleményszabaccság

    Háát végülis..fene tudja.
    Azt a véleményt hogy fel kéne gyújtani Budapestet, végülis nem akceptálta, ez biztos.
    De lehet hogy LEA* és baráti köre úgyértékelte az akkori liberális hatalmi hozzáállást mindenhez, hogy ezt is lehet.

    Aztán hogy jól pofára estek, mind a mai napig képtelenek feldolgozni a fiaskót.

    Úgyérzik ki lett velük cseszeve.
    Hogy a nagy liberalizmusban nemcsinálhatták azt amihez leginkább kedvük lett volna.

    Ezért aztán 12 éve egyfojtában sipákolnak miatta.

  • Ami a szerzo ohajaira vonatkozhatna, az is almodozas, barmi is lehetne a valasztasok eredmenye.
    Mert azzal a „torvenytelenseget” predikalja.

    Igaz hogy az orszagnak nem letezik Alkotmanya, csuapn az a u.n. Alaptorveny, ami nem tiszta nem csak azon az eseten, hanem minden alapveto meghatarozasokon amik a leg-szuksegesebbek lennenek.

    De nem ellenzekesseg alkalmazasaval mozditasz el barki allami-fo-tisztet, hanem hivatalos torveny altali eljarassal.
    Az az ami a leg-lehetobb barmi korulmenyek kozott is.
    Pereled az illetot valami helytelen tetteiert.
    ( Volt mar eset hogy pereltek a kancsit,hogy „roszz-szemmel nezet valakire.)
    Az kezdi, ill.lehetoseget nyuijt a „felfedezesek” altali titkos dolkok feltarasaira is.
    S minden ami rea akaszthato az azzal napvilagra jon.
    Aztan nincsen viszakoz!

    Na de a gyulolet es ellensegeskedesek mindeg vakitok.

    Nem csoda hogy nem latjak a lehetoseget.

  • Nakérem.
    A támadó egy 26 éves magányos fószer volt, aki ezidáig elkövetett kisebb bűncslekményeket.
    A neve ismert volt a hatóságok előtt de a francia belügyminiszter szerint arról nem tudtak hogy radikalizálódott volna.
    Nem gondolják hogy ez egy megszervezett IS-támadás lett volna.

    Arról nincs infó hogyan került Marokkóból Franciaországba, vagy hogy hol született.

  • Bendeguz79 2018 március 23 2:10 du.

    Bendeguz Te tényleg komolyan gondolod, hogy egy Gyurcsány kádert törvényességre tudsz tanítani? Szerintem egy vonyító kutyát hamarabb tudsz megtanítani kottából énekelni, mint egy „Bajnai kormány volt államtitkárát” törvénykönyből eljárást lefolytatni.

  • Lalika, azt tudod, hogy bejegyzéseidtől minden tisztességes ember sugárban hányja szét a nappaliját?

  • Ketsegtelenul Mr.Szigetvari a torvenyek fele helyezi onmagat.
    Barmi torveny talan meg letezhtene is ottan.

    A fenebe a torvenyesseggel.
    Soha nem jelentett az semmit ottan. Hat miert is gondolnanak arra ma ?

  • Ugye milyen jó hamasitani?

    bocs, de eddig nagyratartottam a Kanadai Hirlap szerkesztoseget, de ha ilyen torzito cikkek megjelenhetnek itt is, akkor bocs, de csaó!

    Szigetvari hazudik, ragalmaz, es fogalma sincs a jogrol es a demokraciarol.

    Jo, hogy van egy olyan jelolt, aki egy holgy, aki mellesleg kulturalt es jogtisztelo.

    Na egy ilyet minden oldalrol be lehet feketiteni.

    Igen, a szigetvari puli kutya most a gazdi neveben ragalmazza, akit joindulattal lereszegezett.

    A bokkeno csak az, hogy Bernadett aki jogtisztelo, azt ecsetelte, hogy hogyan lehet ugy levaltani, hogy ne sertsunk meg semmilyen torvenyt.

    Igen, a Szel Bernadett amerikaban tanult szociologiat, es ott akkor meg azt tanulta, hogy az allami intezmenyeket tisztelni kell.
    A Szigetvari vitezi elvtars-urasag pedig magyarorszagon jart politikus kepzobe, ahol azt tanulta, hogy a jogot ki nem sz@rja le.

    Ennyi.

    Ezert tamadjak minden oldalrol Szel Bernadettet, mert valoban kiri a magyar „atlagbol”
    A soviniszta, fasiszta, komunista – csocselekbol.

  • Elvira bácsi 2018 március 23 5:17 du.

    Ird meg a címedet és küldök Neked egy kissé használt de még működő szőnyegtisztító gépet.

    Oh és az említett „tisztességes ember”ektől a vonyító véreb bolhákat kapott.

  • tóth péter 2018 március 23 12:27 du.

    Ha eddig nem tudtad volna, akkor most a vonyító véreb odavakkantotta Neked azt, hogy „Te idióta.” tehát most már tudod!

    Meg azt is tudod most már, mert a nyüszítő kutya azt is odavakkantotta Neked hogy a három áldozatot követelő apró kis incidens elkövetője “egy 26 éves magányos fószer” volt az pedig nem lehet egy terrorista, mert akkor az Orbán Viktor még kitalálja, hogy továbbra sem kellenek a migránsok.

    Az hogy a jobboldalinak még csak a Te rosszindulatoddal sem nevezhető Los Angeles Times azt meri állítani, hogy “Iszlám szélsőséges támadások 2015-ben és 2016-ban több mint 200 embert öltek meg”
    http://www.latimes.com/world/europe/la-fg-france-officer-20180323-story.html vagy a Fidesz propagandától félrevezetett Dunaukurier meg azt, hogy “A dzsihadista milícia Iszlám Állam (IS) gyanús tagja péntek délelőtt dél-franciaországi szupermarketben tartott túszokat és Salah Abdeslam szabadon bocsátását követelte,
    http://www.donaukurier.de/nachrichten/topnews/UEBERSICHT-Frankreich-Anschlaege-Extremismus-Geiselnehmer-in-Supermarkt-erschossen;art154776,3722632
    és a Yahoo News Canada
    https://ca.news.yahoo.com/man-holds-hostages-french-supermarket-claims-allegiance-islamic-110447163.html
    cask azt igazolja hogy a Fidesz minden médiát az uralma alá hajtott és a propaganda hadjáratát az egész világra kiterjesztette és migráció ellenes álláspontját ráerőszakolja a szerencsétlen hiszékeny hullákra akiket úgy lőnek a ISIS-ra eskösző terroristák mint Semjény Zsolt a nyulakat 🙂

    Az oly hiteles és mértékadó index.hu is alá került az Orbán propagandának mert ugyan kissé kelletlenül, de kénytelen volt megemlíteni (noha 14 óra alatt semmit nem frissítettek) a liberálisok számára egyáltalán nem jókor elkövetett támadás hírét:
    https://index.hu/kulfold/2018/03/23/tuszokat_ejtettek_egy_francia_szupermarketben/

    Na tóth péter most már értheted miért sietett a vonyító véreb elmagyarázni neked azt hogy idióta vagy? Hogy ne is jusson eszedbe utána nézni az ő idiótaságának.

  • Geyza!

    Az igazi fokos a 70º.

    Igen 70 fok. Az az eredeti szatmari (hazi)szilva

    Szigetvarinak nem az elso ferditese ez. Nem tudom, hogy mire véljem a lapot, ha ilyen szemely a szerkesztogardahoz tartozik.

    Kampanyol, mint jeloltsegig el se jutott kepviselojelt.
    Szamara mar vegleg vege, igy mint szerkesztosegi tag, kampanyozasra hasznalja az ujsagot (K.H.) ez nem tesz jot a kiadvany tisztasaganak.

    A Gyurcsanyban ha lett volna valaha is egy szemernyi tisztesseg, mar reg visszavonult volna a politikatol
    Nem osztana meg a baloldalt, es nem adna okot a mocskolodoknak sárdobalozasra.

    De ez se volt soha ferfi, hasonloan a lalikahoz. Ez a tipus csak az agyban ferfi addig a par percig.

    Igen, jol tudott hazasodni – masodszorra, – kihasznalta a helyzetet, konyortelenul.
    Magyarul egy szaralak.

  • Gabriel:
    Háát..olyat még nem ettem : )))

  • Lalika
    2018 március 23
    5:59 du.

    Nagyon jólinformált vagy.

    Csak nincs valami közöd ezekhez a cselekményekhez?

    Mert még a France24 hirtévé is csak annyit mondott hogy
    „Allahu Akbar” kiáltásokkal lövöldözött az illető.

    De te láthatóan jobban vagy informálódva mindenkinél.
    Csak nem „elsőkézból” ???

  • Gabriel 2018 március 23 6:05 du.

    Hát Te aztán jól megvezettél, igaz hogy csak egy pár percre. Az előző két beírásod majdnem elhitette velem, hogy közénk tartozol. Nem ahogy most hirtelen felhördültél, hanem azok közé akik a tényeket keresik és azokkal felfegyverkezve mennek vitatkozni a szélső bal liberálisokkal ellentétben akiknek nincs tárgyi tudásuk, de ez a legkevésbé sem akadályozza őket hogy isteni kinyilatkoztatásokat tegyenek. Kár volt belekeverned az egyébként értelmes hozzászólásodba, mert ezzel csak azt érted el, hogy semmit.

    Te Gabriel! Ha véletlenül összefutnál azzal a csaholó „Deutsches Blut”-tal felvilágisítanád arról az egyszerű módszerről ahogy friss információkat lehet szerezni ha valaki nem Anal Fa Béla hanem ír, olvas és megért három-négy nyelvet, amiben a kutya ugatás nem szerepel. Tudod az a kis megfoghatatlan dolog, amit valaki elnevezett Internet-nek azoknak akik értenek hozzá szinte percenként hozza a legfrissebb információt. De ne menj túl közel hozzá miközben ezt tudatosítani próbálod vele, nehogy megharapjon! Köszi előre is.

    Fletó a Részeg Matematikus csókoltat.

  • Gabriel 2018 március 23 6:05 du.

    „Az igazi fokos a 70º. Igen 70 fok. Az az eredeti szatmari (hazi)szilva”

    Ten Gabriel, nehogy abból adj a Csahinak, mert egyrészt kár belé, másrészt már a 40%-os után sem tudja mit ugat!

  • LEA*

    „Az előző két beírásod majdnem elhitette velem, hogy közénk tartozol.”

    KÖZÉNK…

    Azta..

    Csapatot szervez az ipse

    *LEA = Lalika Eddzett Acél ugyismint sipákoló kisgyerek

  • LEA* írja:

    „Fletó a Részeg Matematikus csókoltat.”

    Annyira frissek az infói az ipsének hogy nem tűnt fel neki hogy a Vágó már régesrég elnézést kért a kiszólásáért.

    De megbocsátjuk neki (LEA* -nak ) mert jól tudjuk hogy három-négy nyelven eddzette magát acélosra a múlt éjjel.

  • Lalika
    2018 március 23
    7:37 du.

    “Az igazi fokos a 70º. Igen 70 fok. Az az eredeti szatmari (hazi)szilva”

    Ten Gabriel, nehogy abból adj a Csahinak, mert egyrészt kár belé, másrészt már a 40%-os után sem tudja mit ugat!””

    A kiszólásának első részében sok az igazság.
    De azt nem is LEA* írta csak koppintotta.

    Viszont azt nem értem miért bólogat oly hevesen”virtuálisan”
    Hiszen saját múltkori állítása szerint soha nem szokott inni.
    Csak egészen fiatal gyerekeknek való kölyök-pezsgőt.
    Megint egy olyan benyögés részéről aminek nincs alapja.
    De már megszoktuk tőle.
    Amióta ránkerőltette magát.

  • LEA* írja:

    „Kár volt belekeverned az egyébként értelmes hozzászólásodba, mert ezzel csak azt érted el, hogy semmit.”

    No comment DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    A nyelvtudós .

  • LEA*
    Te tanyasi.
    Hol tanultál magyarul?

    „…összefutnál azzal a csaholó „Deutsches Blut”-tal felvilágisítanád arról az egyszerű módszerről ahogy friss információkat lehet szerezni ha valaki nem Anal Fa Béla…”

    Szerencsétlen.
    Nyelveket oktat itt aztán nem tud írni-olvasni.
    De nem is kell neki mert a szövegértése amúgy is nulla.

    Betűharcos.
    Másolj be megint valami angolt.
    Had okosodjon a sok tanulatlan itten.

  • Lalika
    2018 március 23
    5:11 du.

    „….tényleg komolyan gondolod, hogy egy Gyurcsány kádert törvényességre tudsz tanítani? Szerintem egy vonyító kutyát hamarabb tudsz megtanítani kottából énekelni, mint egy “Bajnai kormány volt államtitkárát” törvénykönyből eljárást lefolytatni.”

    Helyben vagyunk.
    Gyurcsányozás Bajnaizás.
    Az ember direkt kerüli azokat az oldalakat
    Pardon..szenny-oldalakat ahol ezek a nap 24 órájában
    dőlnek.Erre az ilyen Lalika-féle szar-ládák ide utánunk
    hozzák ezt a szemét hazudozást.Nem bírnak magukkal vagy mi.
    Talán lapostetvek gyötrik őket? Attól lehetnek ilyen izgágák.

  • Lalika
    2018 március 23
    5:53 du.

    „…küldök Neked egy kissé használt de még működő szőnyegtisztító gépet.”

    Még szerencse hogy gyerekkori kissé viseletes,ámbár
    még azért jól használható éjjeliedényét nem akarja eladni nekünk.

    LEA*-nak szarul mehet hogy ilyesmire fanyalodik.
    Miért nem megy el pl. WC pucolónak?
    Most, hogy a Gazda kiüldözte az országból a szakemberek javát, igen nagy pénzeket lehet szakítani ilyesmivel !
    Valaki szóljon már neki hogy ne szenvedjen, vállalja el az alantas munkát.Nem szégyen az csak kellemetlen.
    Mikor hazaérve befekszik anyu mellé az meg fintorogva elhúzódik hehehehehe

  • Szigetvári Viktornak teljesen igaza van!

  • Na jólvan akkor térjünk rá Viktor cikkére
    elvégre azért vagyunk itt hogy arról beszéljünk.
    Legjobb ha egyszerűen figyelmen kívül hagyjuk
    a Lalika nevű és náci társainak a mocskolódásait.
    Érdemben úgysem képesek hozzászólni semmihez.

    Tehát:
    Én is eléggé ledöbbentem ezen a kitételen.
    Ez a Szél Bernadett egyáltalába tudatában van annak
    hogy ezzel mit ajánlott?
    Megmutatom egy vicc segítségével:
    https://www.kephost.com/image/JaSP

  • Kedves Gábriel! Írod:
    „A Gyurcsanyban ha lett volna valaha is egy szemernyi tisztesseg, mar reg visszavonult volna a politikatol
    Nem osztana meg a baloldalt, es nem adna okot a mocskolodoknak sárdobalozasra.”
    _________________________

    Távol álljon tőlem, hogy bárkinek a Gyurcsányról kialakult rossz véleményét megváltoztassam. Mindössze erről a megosztó szerepéről szeretnék néhány szót szólni. Talán ezen még érdemes elgondolkodni neked is, másnak is.

    A magyar politikai életben van néhány 1-3%-os párt, listavezetővel együtt. Vegyük sorra:

    LMP – Szél Bernadett
    DK – Gyurcsány
    MOMA – Bokros
    MOMENTUM – Fekete-Győr
    EGYÜTT – Juhász
    PM – Karácsony
    Liberálisok – Fodor

    Remélem, nem tévedtem, de ha igen, bocs.

    Szerinted, kedves Gábriel, ezek miért nem állnak össze, – ha már annyira szeretnének – egymással a DK-tól függetlenül?

    Szerinted, kedves Gábriel, honnan lehet tudni, hogy ki a megosztó személyiség valójában? Apropo, téged miért érdekel a baloldal, amikor az LMP és Szél Bernadett NEM BALOLDAL? Minél szétziláltabb és lejáratottabb a „baloldal”, nektek annál jobb, nem?

    Szóval, kedves Gábriel, ha valakit hibáztatni akarsz valamiért, legalább a logikára figyelj. Ez az üres szlogen Gyurcsányról és a baloldalról már nyolc éve benne van a köztudatban, hármat találgathatsz, hogy ki terjesztette el… Gyanítom, másodikra biztos rájönnél… 😀

    Többek között ez az ostoba, üres szlogen az, amelyik a 2014-es választást is nagyon rossz irányba befolyásolta (mármint az én álláspontom szerinti rossz irányba – Bajnaira gondolok, – de a te pártállásodat tekintve lehet, hogy ez a jó irány).

  • Bende Istzván

    Az LMP és az „Együtt” annak ellenére, hogy tőlünk a teljeskörű tájékoztatást megkapta, vagy hazudik, vagy még mindig nem érti a közjogi helyzetet.

    Az Orbán féle állam (amit megtévesztésül „Magyarországnak „híresztelnek) soha nem is jött létre. Amit üzemeltetnek, az egy bűnszervezet, ami azt a látszatot kelti (az intézményrendszer megszállásán keresztül), mintha az lenne a magyar állam. De nem az, csak egy megszálló szervezett magánhatalom!
    A törvényes magyar állam, jelenleg is a Magyar Köztársaság.

    A dolog pikantériája, hogy:

    1. Az Orbán-féle állam, amely sohasem jött létre, létrejötte esetén nem lenne jogfolytonos egyetlen magyar állammal sem, tehát csupán egy idegen „magán” állam lett volna terület nélkül! Tehát a jogfolytonosság megszakításáról beszélni nevetséges.

    2. Polt Péter az egyetlen, akinek a törvényes magyar államban (Magyar Köztársaság) éervényes mandátuma van! Őt leváltani egy magánszervezet kamu országgyűlésének mi joga lehetne?

    Rendszerváltást már csak a magyar nép tud csinálni, mert:

    1. Rendszerváltást csinálni még érvényes választáson sem lehetne

    2. A választásnak hazudott színjáték egy nem létező állam nevében, egy magánszervezet részéről történik. Ott törvényes mandátumot nem lehet szerezni. A magyar államban pedig nem volt és most sem lesz választás 2012. január 1. óta

    3. A rendszerváltáshoz új alkotmányt kell elfogadnia a magyar népnek, mivel az alkotmányozó hatalom a magyar nép. A poltikusoknak ebbe semmilyen beleszólásuk nincs, mert jelenleg nem alakítható törvényesen országgyűlés, így az Alkotmány 2. § (2) értelmében minden hatalom visszaszállt a népre, a konstituált összes hatalom is.

    A pártok részéről megy a nagy ködösítés, mert az Alkotmányos Ellenállás mozgalom oly mértékben terjeszti már az információt az Alaptörvény érénytelenségéről, a törvényes magyar államról és annak megszállásáról, hogy már kénytelenek foglalkozni a témával, és keresik a lehetőségét annak, hogy amit nem tudnak megakadályozni, annak az élére állhassanak.

    Csak erre már nincs lehetőségük, mert 2014-ben felégették maguk mögött a visszavezető hidakat.

    Ajánlom figyelmükbe (részletesség szerint növekvő sorrendben):

    * https://alkotmanyos-ellenallas.hu/pub/a_kozjogi_helyzet_ismertetoje.pdf

    * https://alkotmanyos-ellenallas.hu/pub/nyilt_level_ader_janosnak_20180119.pdf

    * https://alkotmanyos-ellenallas.hu/pub/jogi_allasfoglalas_2017_10_23.pdf

    Folyamatban van egy népi törvénycsomag országos szintű elfogadása, amely az igazi rendszerváltáshoz vezet:

    https://alkotmanyos-ellenallas.com/pub/torvenyjavaslatok_alkotmanymodositas_t1701_es_atmeneti_torveny_t1702_minta.pdf

  • @Bende Istzván

    Nem vagyok jogász, így a jogi csűréscsavarást sem ismerem. De kérdeznék valamit:

    Ha az Alaptörvény nem érvényes, akkor természetesen az eredeti Alkotmány van érvényben. Ez világos.

    Ha az eredeti alkotmány idejében nevezték ki Polt Pétert (9 évre, ha jól tudom), akkor ez mikor jár le?

    Ha az alkotmányosan kinevezett Főügyész, Főbíró, Államfő konkrét bűncselekményt követ el, akkor mi az alkotmányos eljárás?

  • Én már régota gyanakszom a LMP-pártocskában.Mit akar ez?Csupa zavar a tevékenységük.Eleget tettek Gyurcsány meghivásának,de szerintem csak a kiváncsiság vezérelte elmenetelüket.Onnan távozva nem azzal voltak elfoglalva,hogy össze kellene fogni a Gyurcsány pártjával,hanem sértegették a meghivojukat,részegnek tituálták.Szényeljék magukat.Azt javaslom a DK-nak (az egyetlen tényleg kormányváltást akaró,a FIDESZT a pokolba kergető pártnak),hogy ha az LMP.térdenállva kéretkezik vissza a DK-hoz,zavarják el,ne álljanak szoba velük.Menjenek oda,ahová a DK-megbeszélésről távozva egyenese mentek,vagyis a JOBIK-hoz,ahol szégyenteljes kosarat kaptak.Biztos vagyok abban,hogy egyedül a parlamenten kivül,a Kosuth téren fognak kint maradni.

  • Azt is gyalázatosnak tartom,hogy Polt Pétert,a minden csalásban támogatoként résztvevő főügyért a helyén akarják hagyni,vagyis elnéznék minden aljas gyalázkodását.Ez is azt mutatja,hogy a LMP.vezetői nem kormány-és rendszerváltást akarnak,hnem csak a parlamentbe való bejutást.Sajnálom,hogy Szigetvári Viktor és Hadházi Ákos nem veszik észre,hogy tévuton járnak,ez a Miniszterelnők akaró nöcsike rosz utra viszi a pátot.

  • @istvan berecz
    Hogyne vennék észre, hiszen nem hülyék…

  • lelszi, én nem rúgnám ki Polt Pétert százmilliós végkielégítéssel, hanem elbeszélgetnék vele a jövőről, amiben az új gazdát kellene szolgálnia és napi szinten bizonyítania a bűnüldözés melletti elkötelezettségét.

  • Geyza
    2018 március 23
    1:19 du.

    Az elkövető Salah Abdeslam szabadon engedését követelte! Szerinted csak békeharcos volt?
    A stílusod a „szép emlékű” Ille Istvánt idézi, de szerintem csak Bartus elvtárs beépített trollja vagy! Az Amerikai Népszava szintjére akarod zülleszteni a KMH-t! Ha C.A. hagyja, szíve joga!

  • Kedves Alma, itt felsoroltal 6 partot legalabb, de a fidesz nem is szerepelt. Megvan talan valahol kommunista part, Munkas part es hasonloak? Mar irtam, amig a magyarok maniaja a sok part rendszer, nem leszz soha tiszta politikai kep az orszagban. Miert nem tud a magyar ket maximum 3 partra menni. \minek neki annyi part? Talan, mert sok semmitevo kis kiraly akar lenni a szemetdombon? \Minden normalis, demokratikus orszagban ket part van, maximum harom. \ A magyaroknak viszont van szamtalan.
    Emleztet ez engem, arra, mikor az egy part (Kommunista munkas part) utan bejott a tobb part rendszer, mindenki partot alapitott.

  • lelszi
    2018 március 24
    2:11 du.

    Náci blabla.
    Folytasd…

  • Kedves Figyelő!

    Rendszerváltás után valóban sok párt lett, a választási rendszer pedig úgy lett kialakítva, hogy egy második fordulóban egyértelműen alakuljanak ki együttműködések – ebből lehetett volna idővel két párt rendszer, fogytak is a pártok rendesen. De a fidesznek az az érdeke, hogy sok párt legyen, amelyek elaprózzák az ellenzéki szavazatokat, és ennek megfelelően módosították nemcsak a választási törvényt, hanem az új kispártok jelentős dotálását is bevezették. Az induló pártok száma rendre:

    1990_18
    1994_19
    1998_15
    2002_13
    2006_15
    2010_10
    2014_20 !!!!!!!

  • Ja, most meg állítólag vagy 200 új párt jelentkezett be…

  • Alma:
    És nem mellékesen az általuk „balkézről” létrehozott kamupártok révén szépecsén szívattyúzzák is az adófizetők pénzét.

  • Ha már Polt Péternek mennie kell, miért nem lehetne Szigetvári Viktor az utóda ?

  • Geyza
    2018 március 23
    1:19 du.
    France = azt hittem ,hogy azt jelenti francba veled!
    Vajon milyen italokat iszol és milyen drogokat szedsz amikor ilyen ocsmány kisnyilas módon beszélsz.
    Persze amikor önmagadról beszélsz mindent megértek,most már tudom milyen vagy!Ész nélkül nem tudsz felfogni dolgokat!Nem tehetek róla! Nézz magadba hátha kicsit előbbre tudnál jutni.Ha kell segítek csak szóljál!

  • Lalika
    2018 március 23
    5:59 du.
    KEDVES BARÁTUNK illepityu ( ha ismerted itt korábban) szintje alá süllyedt!Ő a frankó megmondó ember ,de befogadó képessége már csak résnyi méretű,kiadóképessége pedig tágra nyitott kapu méretű .Valószínű a különböző keverék drogok és alkohol keveréke változtatta ilyenné.De ide állandóan csak okádni tud.Csak egy ragadt meg a nyaka fölötti gömb szerűségben,hogy rajta kívül mindenki náci .Ebből a szempontból tud csak gondolkodni.Vadul ide-oda csapkodó léte,kivetkőztette már emberi mivoltából.A világból csak azt hallja meg,veszi észre amit képessége lehetővé teszi.Ilyen! és nem hajlandó más dolgokat megérteni,megnézni.Vagy ha bármit megnéz minden ingere arra terjed ki,hogy hogyan lehet a mások véleményét a mélységekbe rántani és legvégül megállapítani,hogy ez náci.A migráció veszélyeiről fogalma sincs ,nem is akarja felfogni.
    Az Kedves Barátunknak kicsi szelete.
    De én nagyon szeretem egyébként –állandóan dühöngő jelleme miatt,mert ezzel elfecséreli energiáit baromságokra.De órák kellenének,hogy őt igazán be lehetne mutatni.De itt ezzel kell meglenni,mivel neki mindent lehet!
    Nahát ezek üdvözletével.

  • Szigetvári Viktor polgárháborút vizionál – Isten ne adja!

    Tőle függetlenül is bekövetkezhet egy ilyen helyzet, mivel vannak akiknek semmi sem drága, csak a hatalom közelében legyenek.
    Ez érvényes a jobb-és bal-oldaliakra egyformán.

    ps: Benzines hordóba dobni egy égő gyufaszálat könnyű. Eloltani a tüzet nagyon nehéz, talán lehetetlen. Ezt mindenkinek érdemes bevésni.

  • Kedves Alma!

    En tudom, hogy a mai vilagunkban az emberek hozzaszoktak ahhoz, hogy:

    ..”mondjuk igy: roviden es velosen fejezzek ki magukat”..

    Ezt meg az ertelmes, intelligens emberek annyira megszoktak, hogy azok is csak tömondatokat vesznek figyelembe.

    De ez nagy hazugsag, hogy igy lehet kommunikalni, mert akiben van egy szemernyi respekt masokkal szemben, megadja a tiszteletet, es probalja magat ugy kifejezni, hogy megerthesse a masik is, a mondanivalot is es az okot is.
    A hatalomra torekvo, masokat leszaro emberek pedig csak utasitas-szeru parancs-szeru mondatokban beszelnek.
    Visszaideznem a mondatomat:

    „A Gyurcsanyban ha lett volna valaha is egy szemernyi tisztesseg, mar reg visszavonult volna a politikatol
    Nem osztana meg a baloldalt, es nem adna okot a mocskolodoknak sárdobalozasra.”

    Igen. ha lenne benne allamferfiu tisztesseg. Tudod mit jelent ez? Grof Teleki Istvan odaig elment hogy golyot ropitett a fejebe, amikor az allam tisztessegerol volt szo. Felmerte, hogy amit bevallalt, nem teheti meg abban a kozegben, abban a hatalomban. URIEMBEREK IGY LEPNEK KI. A legegyertelmubb jelzes volt amugy minden tisztesseges embernek, hogy magyarorszagot vegervenyesen es visszavonhatatlanul leteritette a fasziszta diktatura.
    Ma csak ka kezdeteinel tart.
    Viszont Gyurcsany mar volt miniszter es a sajat akkori partja buktatta meg – gondolvan, hogy ezzel majd megorizhetik a kormanyzast.
    Az uj kormanyfo (Bajnai) pontosan azt tette ugyan, ami Gyurcsany terve volt, ezert volt az Öszodi-beszed. Radikalisan atszabta a gazdasagot.
    De ez kapora jott a hatterben vegig ott lihego, mocskos hatalomra (konczra) kiehezett klikknek.
    A csocselek utcara szabaditasaval, mocskolodassal, sz@rral dobalassal hatalomra jutottak es bebetonoztak a megszerzett a hatalmat.
    Gyurcsanynak latnia kellett volna, belatnia, hogy hatterbe kell vonulnia, mert o az szemelye az a bizonyos feketebarany, akit a tomegek fele ki lehet jatszani.
    Persze, ha egy uriember (ma ujra divat mondani, hogy lovag) lenne. Ha mar Geyza baratom is elohozott csaladi multjabol mozaikot en is had hozakodjam elo, hogy a vilag elso (legosibb) vilagi lovagrendjeben egyik osom alapito volt. 50 fos volt a tarsasag – ugy hivtak hogy hogy Szent-gyorgy lovagrend , 1326-ban. Nem errol a mostani, Orban-fele parasztokbol verbuvalt plagiumarol beszelek.
    Arrol, ahol a lovagiassagnak merceje es erteke volt.
    Gyurcsanynak fel kellett volna tudnia mérni, hogy 10 szazalek az a mag, aki öt koveti. Es ezt nem lesz kepes meghaladni semmi szin alatt – de viszont ezt a 10 szazalekot „balrol” vonja el, igy ez a 10 szazalek hianyzik az orban levaltasahoz
    Gyurcsanynak nem osszefogni kellet volna – hanem visszavonulni – ezt hivjak nemesi mentalitasnak.
    Orbannak is egy 10 szazalekos magja van, az a csocselek. Csak mivel most o kezeben van a hatalom, ezt mint eszkozt kihasznalva (mocskos propaganda) feltudja turbozni a sok megtevesztettel, a kulfoldrol szavazokkal 30 szazalekra, ami eleg a gyozelemhez.
    Az MSZP kepes volt osszefogni Karacsonnyal. De ovele nem fognak ossze. Az MSZP es o rivalizalnak, mivel szemelyes ugyuknek veszik az orszag ugyet – hasonloan Orbanhoz. Es itt jon a fonosabb:
    MA MAGYARORSZAG EGY ORBAN-GYURCSANY SZEMELYES RIVALIZALASNAK AZ ALDOZATA.
    Nyilvan van egy csicskas-reteg (vazallus) akiknek jol jon az orban hatalma. Na most ezek nem fogjak ereszteni, ha belepusztulnak se – a statusco-jukat.
    Szel Bernadettel miert nem fognak ossze? Azert mert Szel Bernadett egy Deak Ferenchez hasonlithato bolcs allamferfiui (bocs, asszonysagi) kepessegekkel bir.
    Akik nem ernek fel ehhez, azok felnek tole, es rafognak minden mocskot, ragalmat.
    Kedves, Alma. Magyarorszagot eltemetheted a kovetkezo evtizedekre nyugodtan.
    Olvasd vegig az itt futo bosz velemenyeket.
    Azert a vegen felteszek egy kerdest:
    Miert minosited az altalad felsorolt partokat baloldalinak?
    Jo meg egy kerdes:
    A fenti logikaban akkor az LMP jobboldali part?????
    Ha igen akkor Te ezzel azt nyilvanitod ki, hogy nyilvan ma magyar foldon nem letezik kozép (demokratikus) part, mivel – a kozmegiteles szerint is – a Jobbik meg jobbra all a Fidesztol is.
    AKKOR EN HAD EROSITSEM MEG A FENTI KOVETKEZTETESEM, AMIT TE SZINTEN SZENTESITESZ.
    MAGYARORSZAGON NEM LETEZNEK DEMOKRATIKUS KOZEPPARTOK (LIBARALIS). MEGGYUJTHATJUK A GYERGYAKAT A GYASZMISEN.

  • Bende Istvan!

    Mire alapozzatok azt, hogy ez a mozgalom egy fel-fasiszta diktaturaban el fog tudni erni barmi eredmenyt is.

    Varom az ertelmes valaszt, es akkor reszese kivanok lenni.

  • tóth péter
    2018 március 25
    3:54 de.

    Látom még mindig nem tudjátok feldolgozni Illét.

    ÉS EZ JÓL VAGYON ÍGY DDDDDDDDDDDD

  • HUNT* írja fenntebb:

    „France = azt hittem ,hogy azt jelenti francba veled!”

    Hehe és még ki is írja magáról mennyire műveletlen egy tuskó.

    Ezek szerint ha azt olvassa hogy „Libanon”
    akkor az gyön le neki hogy „Libáknak tilos a bemenet”

  • Kis Ferenc
    2018 március 25
    8:19 de.

    Ott van a baj hogy a polgárháború egyreinkább benne van a pakliban.

    A politikai kultúra gyakorlatilag megszűnt, lehetőség nincs a Kormány leváltására.

    Csak nézd meg azt a förtelmes hazugságáradatot amit a FIDESZ-kézben lévő majdnem teljes hazai média folytat a baloldal ellenében.

    Azért a Rendszerváltás nem erről szólt !

  • Figyelo!

    Ha megengeded, vagy jobban mondva figyelembe veszed, en megprobalnek valaszolni.

    Nem ugy altalaban a magyarok akarnak sok partot, hanem a korulmenyek kozott, amin az orszag atvergodott az elmult evtizedekben, sokan-sokan megprobaltak politikai terepre lepni.

    Ki ilyen, ki olyan okbol.

    Nagyon sokban megelhetesi okokbol, illetve nevezzuk inkabb az igazi neven uzletbol „business”
    Es ne adj Isten csodat, de ezekbol van annyi, amelyikkel Dunat lehetne rekeszteni. Nyilvan csak nehany birta komolyabban befolyasolni az embereket, viszont mint latjuk, sikeresen.

    Mivel akik eddig kormanyozhoz kozel kerultek az egypartrendszer utan, valamennyien ebbe a kategoriaba tartoznak.

    Az etlapon ez a menu. Ebbol kell valasztani.
    As you like it.

    Amikor a regi rendszer magaba dolt, es felszinre kerultek ezek az alakulatok, kollegam es volt professzorom igy aposztrofalta a helyzetet:

    ….”Amikor egy pocegodrot felkevernek, a darabosa kerul a felszinre. Ido kell amig leulepszik”….

    Sajnos magyar tortenelmi gyakorlatban ez az ido rendre kihuzodik. Azert szoktunk egyik kataklizmabol a masikba jutni, semmilyen, vagy nagyon rovidke bekes, kozmegegyezesen alapulo fejlodo periodust megerve.
    Voltak orszagok, amelyek megeltek komoly bekes periodusokat ezalatt az idoszak alatt.
    Volt idejuk es modjuk demokraciat epiteni.
    a mi bekes korszakunk a 67-es kiegyezestol 1914-ig tartott.
    Az egy prosperalo idoszak volt. Eltelt tobb mint szaz ev azota.
    Volt az orszagnak egy prosperalo periodusa azota? Ugy tudom nem.
    A generaciok amelyek ebben az idoszakban eltek, haltak, ismertek valami ilyesmit? Nyilvan nem.
    Tehat a valasz szerintem meg van.

  • Gabriel 2018 március 25 8:57 de

    Tisztelettel vegyes döbbenettel olvastam a kommentedet.

    Teljesen egyetértek azzal hogy „..ez nagy hazugság, hogy igy lehet kommunikálni, mert akiben van egy szemérnyi respekt másokkal szemben, megadja a tiszteletet, és próbálja magát úgy kifejezni, hogy megérthesse a másik is a mondanivalót is és az okot is. A hatalomra törekvő, másokat leszaró emberek pedig csak utasítás-szerű parancs-szerű mondatokban beszélnek.”

    A további gondolat vezetésed arról tanúskodik, hogy nem akadtál el az általános iskolánál, és a világot is nyitott szemmel nézed. Ami viszont kifejezetten nem tetszett az az, hogy konzekvensen „csőcselék”-kezel, pedig aki tiszteli embertársait (s ezáltal kivívja önmagának is neki járó tiszteletet), az a vele nem azonos politikai nézeteket vallókat is tiszteli. Ez alól akkor sincs kivétel, ha azok olyan kormányt választanak, amely a Te tetszésedet nem nyerte el. Ugyanez vonatkozik a „csicskás-réteg”-re is.

    Van még egy kijelentésed, mely látszólag akár igaz is lehetne, „ma Magyarország egy Orbán-Gyurcsány személyes rivalizálásnak az áldozata.” de annál azért sokkal súlyosabb a helyzet Magyarországon. Mint történelmünk során oly sokszor, ma Magyarország megint egy sorsdöntő csata színhelye melynek eredményétől nem kevesebb, mint Európa ahogy ma ismerjük fennmaradása vagy bukása függ. Azon lehet vitatkozni, hogy egyáltalán érdemes-e Európa arra hogy igy fennmaradjon, de azon nem hogy Magyarország az utolsó négy végvár között a legjelentősebb hadszíntér. És ezt Te is tudod!

    Az írásmódodból arra következtetek, hogy Te nem Magyarországon élsz, merthogy US klaviatúrát használsz, ezért talán könnyedén mondasz le a függetlenségünkről, amit sajnálattal veszek tudomásul.

    Azt hogy „Magyarországot eltemetheted a következő évtizedekre nyugodtan.” azzal egészíteném ki, hogy ha a Fidesz-KDNP veszít, akkor viszont Magyarországot (is) eltemetheted mindörökre, ámen.

    Az írásodat mindenesetre nagyra értékelem, mert az tükröződik belőle, hogy tényleg meg akarod másokkal értetni a gondolataidat. Most már csak a gondolataidat kellene a magyarok érdekével valahogy összeegyeztetni. És itt nem azokra gondoltam, akik itthon is hajlandóak lemondani a függetlenségünkről.

  • Visítózo patkány írja:

    „Ami viszont kifejezetten nem tetszett az az, hogy konzekvensen „csőcselék”-kezel, pedig aki tiszteli embertársait (s ezáltal kivívja önmagának is neki járó tiszteletet), az a vele nem azonos politikai nézeteket vallókat is tiszteli. Ez alól akkor sincs kivétel, ha azok olyan kormányt választanak, amely a Te tetszésedet nem nyerte el. Ugyanez vonatkozik a „csicskás-réteg”-re is.”

    Dehát kérdem én.Minek nevezzük azt a csürhét, aki 2006-ban is felgyujtotta a belvárost? Csöcselék az a javából.Lalika utcaharcos baráti köre,

    Meghogy „tiszteli a más politikai nézeteket vallókat”
    Ekkorát hazudni..intha nem visító Patkány Gyurcsányozott-Bajnaizott volna a minap is itt.

    Azt irja ” csicska réteg” Mert ő tiszteli a más politikai názeteket vallóakat…CSICSKÁK

  • Visító Patkány újabb hülyesége:

    „Mint történelmünk során oly sokszor, ma Magyarország megint egy sorsdöntő csata színhelye melynek eredményétől nem kevesebb, mint Európa ahogy ma ismerjük fennmaradása vagy bukása függ. Azon lehet vitatkozni, hogy egyáltalán érdemes-e Európa arra hogy igy fennmaradjon, de azon nem hogy Magyarország az utolsó négy végvár között a legjelentősebb hadszíntér. És ezt Te is tudod!”

    Szerinte Európa fennmaradása attól függ hogy az Orbán kormány fennmarad e.

    Ez a féleszű ezt komolyan hiszi vajon?

    Aztán: Megkérdőjelezi hogy Európa egyáltalán megérdemli e az Orbán kormányt.
    HAHAHAHAHAAHAAHAHAHA…..hogy megérdemli e

    Végül megtetézi egy irdatlan blődséggel:

    Magyarország az utolsó négy végvár között a legjelentősebb hadszíntér.

    Magyarország mint VÉGVÁR….hát bazze..VÉGVÁR lettünk..

    Kedves feleim.
    Ez a barom idehozza nekünk az Orbáni beszédek legjavát.
    Kötccséről vagy honnan a bánatból.

  • Gabriel
    2018 március 25
    8:57 de.

    Jól van, beszéljünk Gyurcsányról, ahogy én látom. Ezt írod:
    “A Gyurcsanyban ha lett volna valaha is egy szemernyi tisztesseg, mar reg visszavonult volna a politikatol
    Nem osztana meg a baloldalt, es nem adna okot a mocskolodoknak sárdobalozasra.”

    Ebben kétségtelenül van igazság. Nem a tisztesség hiányában, mert speciel ő semmit sem tett, ami nem volt tisztességes, hanem taktikából le kellett volna mondania. Most Istenként jöhetne vissza.

    De hogyan is alakult ez így?
    Amikor az SZDSZ kifúrta Medgyessyt a posztjáról – okkal, vagy nem okkal, erre most ne térjünk ki – akkor az MSZP Gyurcsányt választotta. Már akkor látszott, hogy ez az MSZP hatalmi köreinek nem tetszett, hanem a plebs mégis így szavazott. És innen kezdve az MSZP vezetősége kiállt Gyurcsány mögül. Már az előző ciklus alatt is, de 2006 után (az őszödi beszéd után) már szinte nyiltan. Sok pletykát lehetett tudni, hogy miért, de az is mindegy már. (Én csak a Dávid Ibolya 70-30%-ára utalnék most, ha emlékszel.)
    A 2006-os cirkusz már nyáron előre vetítette az árnyékát, amikor megjelentek olyan „56-os” óriásplakátok, hogy „Te most mit foglalnál el?” – célozva az 56-os Rádió elfoglalásra. Én már akkor kérdeztem magamban, hogy vajon ki és miért uszít? A válasz kézenfekvő volt, később Vona be is vallotta, hogy a fidesszel ki voltak egyezve, ők csinálják a balhét, Orbán pedig beül a parlamentbe. Csak – mondta Vona – Orbán gyáva volt.
    Minthogy Orbán maga nyilatkozta régebben, hogy Gyurcsánytól tart, ez elég világos. Utólag mindent Gyurcsányra fogtak – feltételezésem szerint nemcsak Vonáékkal, hanem az MSZP felső köreivel is egyetértésben.
    Itt kellett volna lemondani, de Gyurcsány nem az a föladós fajta. Végigvállalta a ciklust, holott már nem csak az MSZP, hanem az SZDSZ is azt hitte, hogy az ő holttestén átlépve megmenekülnek. Nem így történt. Gyurcsány kilépett, elvitte a valamire való MSZP-seket és SZDSZ-eseket, és új pártot alapított. Ettől kezdve minden egyértelmű választáson behódolt az MSZP-nek, akik fanyalogva minden szavazatot maguknak tudtak be. Gyurcsány ezt is elvállalta (én már rég felrúgtam volna ezt a hamis „barátságot”, de talán az országnak ez jó volt, nem tudom.)

    Fogódzkodj meg! A DK 2010-ben alakult meg, de még egyetlen egyszer sem lett valódi, hiteles választáson megmérve, csak mindenféle himihumi közvéleménykutatásban. Illetve egyszer, az EU PARLAMENTI VÁLASZTÁSON az MSZP és a DK mindössze 1% különbséggel végzett, összesen 20%-kal. Azóta pedig állandóan ment a duma, hogy ígymegúgy megosztó… hogy ne legyen meg a természetes népszerűsége. Pedig épp ellenkezőleg, még a maga érdekei ellenében is beállt az MSZP mögé. Szépen kihasználták, mégpedig TUDATOSAN (had utaljak például Fodor Gáborra…). Na, ezt nem kellett volna hagynia. Lehet, hogy ma már valóban nincs tábora, de ezt majd most meglátjuk.

    Szóval én pont fordítva látom, a fő baj az volt vele, hogy nem volt elég erőszakos „ezekhez”, így minden oldalról megpróbálták víz alá nyomni. Nagy és kis jelentőségű pártok egyaránt abból reméltek népszerűséget, hogy Gyurcsányt szapulták.

    Hozzáteszem, miniszterelnöksége alatt a gyakorlatban több hülyeséget is csinált, valóban. Remélem, tanult belőle. Minden esetre ő az EGYETLEN politikus, aki még mindig ugyanazokat az elveket vallja, mint kezdetben.

    Na, tudom, ezzel a véleményemmel nem leszek népszerű nálad sem, másnál sem. Sebaj.

    Szél Bernadett is megpróbált az ő rosszhírén felkapaszkodni, például ez a „részegvolt” sztori is nekem túl átlátszó… Egyébként Bernadett nálam eredetileg jól indult, aztán megjelent valami TV beszélgetésen, és akkora szarvasmarhaságokat mondott (most is szokott), hogy ízibe elment tőle a kedvem. Az a gyanúm, hogy vagy buta (naiv?), vagy báb.

    De nem akarlak tőle eltántorítani. Szeresd, így színes a világ… 😀

  • a Patkány ezzel zárja dolgozatát:

    ” Most már csak a gondolataidat kellene a magyarok érdekével valahogy összeegyeztetni. És itt nem azokra gondoltam, akik itthon is hajlandóak lemondani a függetlenségünkről.”

    Ez a barom azt képzeli 1848 -ban van és ő valami lánglelkű forradalmár aki kivont pengével vívja a MAgyar Szabadságot.

    Holott az igazság az hogy 2018-at írunk, MOST vagyunk igazán függetlenek 1889 óta
    (A Hunyadiak után gyakorlatilag nem létezett ilyen hosszú ideig Magyar Függelenség)
    és most ez a patkány Lalika és szellemi vezetői odadobnák ismét az oroszoknak.
    Mert világosan látják hogy el fognak apadni az niós pénzek a piszkoskodásaik következtében és hát valakinek csak el kell tartania ezt a sáska-hadat.
    Hát majd a Putyin…gondolják ők.

    Szerintem tévesen.Oroszország gazdaságilag lejtmenetben van.
    Csak addig vagyunk neki érdekesek mig részei vagyunk az EU-nak. Kinának dettó.

  • előbi irásomban egy javítás:
    „MOST vagyunk igazán függetlenek 1989 óta”
    igy helyes.

  • @gabriel

    „MA MAGYARORSZAG EGY ORBAN-GYURCSANY SZEMELYES RIVALIZALASNAK AZ ALDOZATA.”
    ________________

    Ma Magyarország hatalommániás, jellemtelen politikusok áldozata, éppen úgy, mint ahogy Gyurcsány is az ő (fidesz, jobboldal, MSZP és mini-középpártok) politikusaiknak nyelvöszörülője. Legalább is ezt szeretnék.

  • Azoknak akik konyec Deutsch:

    CSU positioniert sich in Islam-Debatte gegen Merkel ~~
    CSU Merkel ellen pozícionálta magát az iszlám vitában
    Ők is fasiszták?

    http://www.msn.com/de-de/nachrichten/politik/csu-positioniert-sich-in-islam-debatte-gegen-merkel/ar-BBKFg1Q?li=BBqg6Q9&ocid

  • Gabriel
    2018 március 25
    8:57 de.

    Gyurcsánnyal az a baj hogy mindent későn csinál.
    Mikor már at adott tevékenység fontossága vagy aktualitása felett eljárt az idő.

    Én kedveltem őt, kiváltképp a mélységesen előremutató szödi Beszéde után, de sajnos mostanság mást hirdet mint kezdő DK-s korában.

    Egyezik a véleményem Bartus Laciéval:

    Ha Gyurcsány tovább politizál azon a vanalon amit akkoriban kezdett és az utcáról folytatja, ma tömegpártja lenne.

    Én ottvoltam a Batthyány Örökmécsesnél tartott emlékezetes tüntetésen, ami a Rendőr-tüntetéssel egyidőben volt, hát ha ott nem volt hirtelen 30 000 ember, akkor egy sem.
    (A zsaruk olyan 150 méterrel odébb tüntettek, oltári nagy hiba volt hogy nem hívták őket oda.)

    Sajnos a régi Gyurcsányferi már nincs meg.
    Kár érte.

  • Na jól van, azoknak akin nepovarity nyemenczki, itt van Magyar fordításban:

    Az Iszlám szerepével kapcsolatos vitában a CSU egységességet mutat, és továbbra is kiáll Angela Merkel kancellár ellen.

    „A CSU nem hajlandó lemondani Németország kulturális identitásáról” – mondta Alexander Dobrindt országcsoport vezetője, a „Bild am Sonntag”. A multikulturalizmus nem sikerült. A CSU a Bundestag-ban támogatja a pártvezető és szövetségi belügyminiszter Horst Seehofer nyilatkozatait, aki azt állította, hogy az iszlám nem tartozik Németországhoz. Főtitkár Markus Blume mondta a „Augsburger Allgemeine” a testvér párt kritikájával szemben „Aki ezt a mondatot úgy látja, mint egy kirekesztés az rosszindulatú és nem érti a vitát.” Az SPD a vit a befejezésére szólított fel. Vannak fontosabb kérdések, amelyeket a koalíciónak meg kell oldania, figyelmeztetett Ralf Stegner pártügynököt.

    Seehofer többször is megerősítette iszlám ítéletét. Ugyanakkor felháborodott, hogy Merkel nyíltan ellentmondott a politikai nyilatkozatában. Azt mondta, hogy nem fogja megváltoztatni a politikáját „egy jottányit sem”, mondta Spiegelnek.

    „Mi CSU-ként egy hangon beszélünk – különösen ebben a kérdésben – mondta Andreas Scheuer közlekedési miniszter a” Bild „újságban. Stephan Mayer belügyminiszter elmondta az újságnak: „Országunkat évszázadok óta a kereszténység, a humanizmus és a felvilágosodás alakítják, nem pedig az iszlám.” Ebben az értelemben az iszlámnak nincs helye Németországba. Hasonlóan fejezte ki magát Manfred Weber CSU alelnök is.

  • Lalika!

    Teljesen igazad van abban, hogy soraimat nem magyarhonbol irom.

    Viszont annyira ezerszallal otthon vagyok, hogy fiam is ott dolgoznak es tanulnak, csaladostol, ebbol tehat azt ertheto, hogy mindossze kint dolgozom, amire nem kis mertekben azok a korulmenyek adtak okot, amit felsoroltam.
    Magyarul az orszag atvaltozott magukat politikusoknak kinevezo csurhek „hadi terepeve”
    Amiben sajnos mindenkit es mindent felhasznalnak, nem valogatva az eszkozokben.
    Nyilvanvalo, hogy eros kifejezesnek hallik elsore a csocselek szo, de sajnos letezik egy szeglete minden tarsadalomnak, minden korban es minden egtajon.
    Azokat nevezem igy, akik gondolkodas es ertelmezes nelkul vevok akarmekkora baromsagra, ha azt az erzest lehet bennuk felkelteni, hogy akkor most valami „csapathoz” tartoznak.

    Nyugodtan elhiheted, hogy koromnal fogva van valami elettapasztalatom, es mint vilagot megjart ember tobb nezopontbol tudom szemlelni az esemenyeket.
    Igy be tudom azonositani es helyere tenni azokat a dolgokat is, amit azoknak, akik kulonfele okokbol csak egy nezopontbol kenyszerulten tudnak tenni, nehezebb. Nagyon sokszor onhibajukon kivul.

    Nyilvan ezeket a tipusu embereket is normalis, a tarsadalom teljes erteku tagjaikent kellene kezelni, de, …. es itt jon a DE!
    Pontosan ezek a megelhetesi, business partok az elsok, akik fel es kihasznaljak oket, mert tudjak, hogy mentalisan gyengek, konnyen befolyasolhatoak!
    OLADALTOL FUGGETLENUL – LETT LEGYEN JOBBOS, VAGY BALOS!

    Pontosan egy valodi liberalis, vagy modjuk ugy szocialdemokrata partok ideologiajat megtestesito csoportok azok, akik foglalkoznak veluk a valos erdekeik es segitesuk menten.

    A tobbiek kihasznaljak ezt! Ismetlem, jobbrol, balrol.
    Nem veletlen, hogy a „vezeto partok” mindenki mast jobbra vagy balra sorolnak be.
    Ezek a partok azok!

    Ugyhogy ebbol a szempontbol sem tolti be a jelenlegi „vezeto” part a Haza erdekeit.

    En nem foglalkoznek azokkal a remsegesen ostoba dolgokkal, amivel risztgatjak az embereket, felelmeket kelltenek, aztan eladjak a megoldast! Akik, na kik? Hat veletlenul csak ok!

    Naná!

    Normalis ember ennyire fold buta, hiszekeny nem tudhat lenni. de sajnos igen!

    Es aztan mit ajanl cserebe?

    Szovetseget orult, valodi diktatorokkal, akik muszlimok!

    Vagy mi a fenenek nevezed az Erdogan fele kormanyt, ahol eppen most allitjak helyre a sarijat. Hogy Iranrol, vagy Azerbajdzsanrol mar ne is beszeljunk!

    es ennek az egesz bagazsnak Putyin a feje, aki LETREHOZTA AZ ISZLAM ALLAMOT, Csecsen „forradalmarokbol”
    Maga nyilatkozta, hogy o az igazi tudoja annak, hogy 80%-ban, ismetlem, nyolcvan szazalekban csecsen zsoldosok a tagjai.

    Na latod, lehet, hogy ez az info magyarorszagra nem jut el.
    Pedig az interneten ott van, nyilvan nem magyarul!

    Olyan nehez felfogni, hiszen csak egy cseppnyi esz, gondolkodas kellene hozza, hogy az iszlam menekulteket nem Merkel, meg kevesbe a ven dili Soros szabaditotta europara, hanem Putyin-Erdogan konspiracio az egesz! Europaban anarchiat krealni, azert hogy aztan konnyen lerohanhassak ujra.
    Ez a ket fenevad mar hanyszor akarta europat a labai ala gyurni?
    Ember! Leakarjak rombolni europai vedobastyait, az embereket felelem ala helyezni – ugyanugy mint a magyarokat!

    Es a fel magyarorszag beveszi a satani meset soros ugynokokrol, mint a cuclit (vagy a mast). Es meg ki is dulleszti a mellet tole.

    Ahhoz, hogy szabadok legyunk europan belul nem ez az ordogi-satani szovetseg az utunk. Tobb mint 1000 evvel ezelott pont azert jottunk el onnan, es most onkent es dalolva, birka modra vissza megyunk a vagohidra?

    Mit mondjak erre?
    Hat ennyi!

    Ezert temethetjuk sajnos a Hazankat, nem vegleg nyilvan, de jo par evre. Es Isten legyen irgalmas ehhez a nemzethez, a mi nemzetunkhoz!
    Meg egy titkot elarulok a multambol, bizony en Kuruc-foldon lattam meg a napvilagot. Tudod hol van az? Ugy hivtak hogy Partium. Het, neha 10 varmegye tartozott hozza. Az a fold, ahol se torok se labanc nem tapodta labat, es ahonnan a szabadsagharcaink mindig fellangoltak.
    Es ott az emberek genjeben van a szabadsag szeretete, benne a vereben, nem szamitott hogy kek vagy nem.
    Mert ott a paraszt is szabad volt mindig, es magyar volt, es meg ma is az.
    Csak trianon tudta atszabni azt a foldet.
    Gondolom erted mostmar, hogy engem nem a kuruc-sipka, vagy melleny tesz kurucca, en abba szulettem bele!
    Es abba is, hogy megerezzuk az igazi veszelyt az elott, mielott a nyakunkra jon.
    Vannak idok, amikor hiaba rugdalodzunk, arra az idore eltemetjuk magunkat, mint telen a krumplit, hagymat, ha mar nem tehetunk mast. De a kuruc-kard az ott van, es az soha nem rozsdasodik a huvelyebe.

  • Alma!

    En nem akarom analizalni, hogy az vagy nem.
    Mint irtam szamomra egy igazi hazafi az aki akkor is aldozatot tud hozni a hazajaert, ha „balekra” vettek.

    Ha nem tud lovagiasan, ferfi modjara felreallni, es megvarni amig ujra visszajon az ideje, amikor bebizonyosodik, hogy valoban az volt, az nem ferfi, Es nem a hazaert, hanem magaert tesz.

    Ne O akarja bebizonyitani, hogy igaza volt. Hagyja ezt masokra.
    Ha en mondom magamrol, hogy en igaz ember vagyok, semmi az.
    Ha masok mondjak rolam, az jelent valamit.

    Bocsanat a kifejezesert, de aki kepes az egesz hazajat megsz@patni azert, mert igazsagot akar maganak, az egy rongy ember.
    En eddig nem gondoltam ilyen melysegben, de kihoztad belolem.
    Igen, olvasd amit Geyza irt.
    Tokeletesen egyetertek vele.

  • Lalika
    2018 március 25
    11:42 de.

    Megértem én hogy a Gazdájának savanyú a szőlő.
    Ezért van kiadva a LAlika-féle troll-hadseregnek Merkel „karaktergyilkolászása.

    Csakhogy ehhez ezek azért kevesek mint szarban a vitamn.

  • Alma!

    Meg annyit, hogy ertsd; teljesen tisztaban vagyok vele, hogy az MSZp-ben volt egy reteg, aki nem akarta, es osszefogtak az SZDSZ-szel is ellene.

    Na ez az a reteg, aki az oljos-maffia neven elhiresult bagazs. Es meg had ne soroljuk a „tevekenyseguk” egyeb reszleteit, a jo Isten a megmondhatoja csak.

    Minden mogott ott a penz es a a mocskos erdek.

    Es ez az a reteg aki kitudott egyezni az Orbannal is nyilvan – mert ok is behunytak a szemeiket minden lopason.

    Ennyi ez Alma. A lelek konnyen megesik.

    Nem akarlak gyozkodni en sem, hogy ki a jobb es miert. Nem tudom.
    De emlekszek egy tortenetre a bibliabol, amikor kiallitottak a platz kozepere egy prostitualtat, es pontosan heccelesbol megkerdeztek egy Joshua (Jezus) nevu uriembert, hogy akkor most o hogy itelne? (ismerve a rigorozus torvenyt ilyen esetre)

    O pedig csak annyit mondott: az vesse ra az elso kovet aki maga is buntelen.

  • Almási Alma 2018 március 25 11:22 de.

    „Ma Magyarország hatalommániás, jellemtelen politikusok áldozata, éppen úgy, mint ahogy Gyurcsány is az ő (fidesz, jobboldal, MSZP és mini-középpártok) politikusaiknak nyelvöszörülője.”

    Na jó, de mi itt az új információ? Vagy a nincsenek régi viccek csak öreg emberek alapon kell ezt értelmezni?

    Itt a játékosok között csak a mezz szine és az egyének szándéka különbözik. De ha szabad csapatot választani akkor én mégiscsak a HAZAiakat választanám az idegen imádókkal szemben.

    Hajrá Magyarok, Hajrá Magyarország!

  • Geyza!

    Mint mar masutt is mondtam, amikor eloszor elesben halottam az Oszodi-beszedet, elfogott egy hosi erzes, az jelent meg leki szemeim elott, hogy na vegre, hu – magyarorszag elindul egy demokratikus uton.

    Aztan jottek a kovetkezo napok, es meghult bennem a ver. Ennyire hulyek tudnak az emberek lenni?
    Hogy amikor egy politikus ki mer allni a partja ele, es kimondani az igazsagot, akkor azt teszik meg hazudozonak, aki felemelte a szavat a hazugsag ellen?

    Nyilvan a konspiracio nagy volt – felt a sok mocskos rablo, hogy esetleg eljon az ora es felelosegre lesznek vonva.

    Ezert eladtak az orszagot egy tal lencseert!
    De a rabloknak ez is eleg, hiszen minden nyereseg, ami a lopott holmibol naluk marad.

  • Christopher Adam

    Ha megint pofán rúgom a vicsorgó vérebet a 2018 március 25 11:15 de. bejegyzésében hemzsegő karakter támadásaiért akkor ismét én kapok egy sárga cédulát?

    Vagy esetleg pórázra kötöd végre és szájkosarat raksz a mocskos pofájára?

  • Lalika gyerek!

    Tudtam en, hogy kiugrik a nyul a bokorbol.
    Leleplezted magad konyortelenul.

    Csak, hogy ne legyenek senkinek ketsegei, ime:

    „Itt a játékosok között csak a mezz szine és az egyének szándéka különbözik. De ha szabad csapatot választani akkor én mégiscsak a HAZAiakat választanám az idegen imádókkal szemben.

    Hajrá Magyarok, Hajrá Magyarország!”

    Ez a csocselek efektus!

    Nektek az egesz csak egy rohadt focimeccs, Nekunk pedig sokunknak az orszagunk.

    Es ilyen nyikhaj-jankok mint akik koze magad is sorolod, azoknak csak egy meccs az egesz, csakhogy meglegyen a nyeres.
    Merthogy a nyerok oldalan akarsz allni, mi?

    Csakhogy az ilyen arulok okozzak az orszag bukasat.
    Azok, akiknek szurkolsz, az orszagot elarultak, eppen penzert adjak el.

    Es teneked van pofad idejonni, es a Christophernel reklamalni masok velemenyenek a cenzuralasara.
    Persze aztan feljelentesz majd mindenkit a csendorsegen, vagy majd az AVH-n. Mindegy, majd amit mondani fognak.
    Most csak a „foszerkeszto Urnal!”
    Mert nyalizni azt tud a magadfajtaja.

    Szegyen, gyalazat vagy, a magyarsag testen egy rakos daganat.

    Faszisztak, komunistak tokmindegy!
    Mielott beleringatnad magad, hogy kozzetek tartozom. Hova, a csurhebe?

    Beoltozol kurucruhaba es attol azt hiszed, hogy mar magyar is lettel. A kurucok nem csurhek voltak, ok?

  • Lalika
    2018 március 25
    1:06 du.

    Ha megint pofán rúgom a vicsorgó vérebet a 2018 március 25 11:15 de. bejegyzésében hemzsegő karakter támadásaiért akkor ismét én kapok egy sárga cédulát?

    /Géjjza most csöndesen magában kuncog: HAHAAAAAAHAHAAAAAAAHAHH ahogy szokott.Me’ ő ilyen /

    Karakterrel vagdalkozó kisgyerek
    Nem érti mér’ útálják az emberek
    A kocsmából régesrégen kibaszták
    Virtuálba’ tolhatja csak dumáját

  • Gabriel
    2018 március 25
    3:05 du.

    Mit nem mondasz ki a jófranc Lalika
    Egy bokorból kiugrott kis nyuszika?
    Nagy orcával kiáll majd a pályára
    Milyen mezben futtatja a mamája?
    Fel cibálja nemzeti-szín nadrágját
    Csak aztán legyen ki mossa szarását

  • Gabriel 2018 március 25 3:05 du

    Köszi Gabriel hogy felvilágosítottál.

    Tudom tombolsz mert téged nem engedtek a pályára, de hát ilyen nehéz a sport élet.

    Nyugodj bele és vigyázz a szívinfartusra!
    A többit megbeszéljük április 9-én.

  • Almási Alma
    2018 március 25
    11:13 de. sajnalom., de ebben nincs igazad.
    Lehet hogy Te Gyurcsany parti vagy, de aki eddig kovetoje volt az elvesztette orokre a bizalmat. Megpedig, a 2OO6 os evben, mikor Gyurcsany kirendelte a rendorseget a magayarokra, az 56 os megemlekezes alkalmaval.
    Egy SZO sem igaz, amit az akkori radio es ujsag hozott a megemlekezesrol. En Ott voltam vegig, Talan, ejjel az egyik hidnal volt egy balhe ejjel.. De vegig a felvonulason, majd a beszedek alkalmaval semmi lazitas, egetes es gyujtogatas nem volt 2OO6 okt, 23/ an.. Mar irtam a TV szekhaz megtamadasa szeptembernben volt es az is aganprovokator tette.

    Mar arrol ia irtam, hogy akkor Gyurcsany volt a miniszterelnok eppen, es SENKI nem tuntetett ellen. de szerintem, felt nagyon,.
    Kulfoldrol: Kanadabol, Ausztraliabol, Nemetorszagbol. az USAbol voltak ott magyarok, velem egyutt. MI csak az 5O eves forradalmi megeml;ekzesre mentunk BUdapestre. Ha olyan okos Gyurcsany, mint itt tobben allitjak, miert nem lehetett ezt megertenie?

  • Geyza, A helyzet az, hogy Gyurcsany baloldli politikus es nem enged abbol.A baloldal lehjarat magat reges regen a magyaroknal, kar a fradsagert. Nekem nem szimpatikus a jobbik, soha sem volt, mert szelsoseges. maradok a kozeputon, akar ki van ott. Igaz, hogy tavolbol, konnyu beszelni, azt mondjak. Viszont azt is tudom, hogy minen politikusnak van gyenegeje es rossz oldala. Ezert a magyaroknak azt kel nezni, kinek van a legkissebb gyenge pontja.

  • Kossz Geyza!

    Jo kis versike, rovid, csattanos! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  • Kedves Figyelő, ezt ezerszer megbeszéltük. Mialatt te békésen ünnepeltél az Astoriánál (amíg Miviktorunk el nem húzta a csíkot a páncélozott autócskájában), addig én a TV-ben láttam élő adásban, hogy mi volt a Bajcsi-Zsilinszky úton, majd a Deák téren… Verekedés és kődobálás. Én kifejezetten annak drukkoltam, hogy az ünneplő tömeg idejében el tudjon oszolni, mielőtt azok a vadbarmok odaérnek. De ők is tudták, hogy meg kell várniuk, amíg Viktorka eltűnik, és csak aztán lehet „odaérni”. Aki azonban errefelé akart hazamenni, az már rosszul járt. Nem este 10-kor, hanem az ünnepség után. Tudod, azokat a kőkocka dobálókat Orbán szervezte oda, mert meg akarta kapaintani a hatalmat. A vicc az, hogy ezt maga Vona nyilatkozta később, hogy meg voltak beszélve, és ők csinálták is a balhét, de Viktor gyáva volt…

    Na, persze te csak hidd, amit hinni akarsz. Másképp, ki tudja, tán még lecsúszik a politikai szemellenződ…

  • Bende Istzván
    2018 március 24
    6:12 de.

    Az, hogy miként értelmezi a jogot elég sajátságos! Ha Önön kívül egyetlen egy jogász sem állt még elő ilyen ötletekkel, sem itthon sem külföldön, annak csak egy oka lehet! A jog nem úgy működik ahogy Ön hiszi!

  • Almási Alma
    2018 március 24
    9:08 de.

    A legfőbb ügyész nincs alárendelve és nem tartozik politikai felelősséggel az Országgyűlésnek, pozíciójából a politikai vagy szakmai bizalom megrendülése esetén sem mozdítható el.
    Dr. Polt Péter 2010. december 13.-án lett kinevezve, onnan indul a 9 év!

  • Alma, „A vicc az, hogy ezt maga Vona nyilatkozta később, hogy meg voltak beszélve, és ők csinálták is a balhét, de Viktor gyáva volt… ”
    Egy linket kérnék szépen.

  • charlie, jogos a kérésed, de nem tudom teljesíteni, mert már rég elfelejtettem, hogy hol olvastam. A Facen, az biztos, de hogy azon belül… Fene se tudja. Azt sem állítom, hogy Vona pontosan ezt nyilatkozta, vagy csak valami ilyesmit, de nekem különösen tetszik a dolog 😀 azon kívül pedig egészen reális is, ezt magad is tudod, ugyebár… Az egész hugyosforradalom erre a szálra volt felfűzve, a TV székház ostromától kezdve…

  • Almási Alma
    2018 március 26
    2:02 du.

    Pont ezt láttam én is.

    Figyelőnek kár magyarázni évek óta nem képes felfogni mi történt ott.
    Mert érzelmi alapon közelíti a kérdést.

    Valahogy tudat alatt átvetíti az ’56-os eseményekre.
    Nem fogja fel hogy most csak a futball-huligánokból felturbózódott szélsőjobb randalírozásáról volt szó, amit a Rendőrség eléggé kesztyűskézzel kezelt.
    Vagyis hagyták ezeket napokig tombolni.

  • charlie
    2018 március 26
    3:44 du.

    NHC*
    Szerinted mindenről van „link” ?
    Amiről meg nincs az nem is létezik?
    Vagyis mindenki hazudik aki nem tud linket mutatni.

    Ócska náci duma ez

  • lelszi
    2018 március 26
    2:55 du.

    Világos.
    Ha kiderül hogy a Maffiának dolgozott, akkor sem.
    Öreeeeeg…elmész te a ……..

  • Lalika
    2018 március 25
    8:08 du.

    „Gabriel…..A többit megbeszéljük április 9-én.”

    Nagyfiú megint kezded elveszíteni a türelmedet.
    Vigyázz, drága manapság a próbareggeli !
    (Tudod..azt nem éhségre adják hanem gyomorfekélyre)

    Szaal ne fenyegetőzzél itten te kis kardvitéz hanem viselkedj

  • hehehe egy kósza vers Lölökének :

    Kisvitézem hová lett a türelmed
    Gipszkásával indul majd a reggeled
    Fájó gyomor,sápadt orca a részed
    Pedig józan leszel akkor nem részeg

  • Nemcsak lelszinek!

    Valoban nem tartozik elszamolassal az orszaggyulesnek a cselekedeteivel.

    De az aki kinevezte, vissza is vonhatja a bizalmat. Vagyis az Orszaggyules.

    Vagy nem? Akkor miert valasztunk kepviseloket?

    Leirom megegyszer: K É P V I S E L Ö K E T – MAJOMPALANTAKAT, AKIKET MAGUNK HELYETT ODAKULDUNK A PARLAMENTNEK NEVEZETT DILIHAZBA, HOGY AZT TEGYEK, AMIVEL MEGBIZTUK OKET.
    Es nem is keves fizetesert.

    Az orbannak nem kis szerepe volt abban, hogy ezt a tudatot hamar kiirtsa a valasztokbol – marmint, hogy o es a tobbi oportunista csibesz a mi kepviselonk.
    MINKET ES NEM MAGUKAT KELLENE KEPVISELNI.
    Ezt neveznenk egy demokratikus tarsadalomnak. Amit mar hivatalosan is megtagadott.

  • Gabriel ne légy NÁÍV
    Méghogy Parlament..ugyan.
    Kazahsztánban, ami nekünk egyik legfontosabb külkereskedelmi és stratégiai partnerünk, 97,2 % -al választották újra Nurszultan Nazarbajevet.
    (hehehe NURSZULTAN…nomen est omen)

    De kérdés kik voltak a renitens 2,5% ???
    És hol vannak most már ?????????????????????
    ÉS VOLTAK E EGYÁLTALÁN ?????????????????????????????

    Mi, mivel nyaljuk ezt a Nazarbajevet,
    KIADTUNK NEKI EGY ONNAN IDE MENEKÜLT POLITIKAI OKBÓL MENEDÉKJOGOT KÉRŐ EMBERT

    A NÁIV ember aztképzelte csak mert Mo az EU tagja, itt jogállam van.
    Tévedett.
    Hogy mostanában mi van vele, arról nem szól a fáma.

  • Geyza 2018 március 26 5:08 du.

    „Szaal ne fenyegetőzzél itten te kis kardvitéz hanem viselkedj”

    Nagyfejű bagoly! Megadnád a viselkedési kódexed elérhetőségi linkjét?

  • Geyza írta:
    „Mi, mivel nyaljuk ezt a Nazarbajevet,
    KIADTUNK NEKI EGY ONNAN IDE MENEKÜLT POLITIKAI OKBÓL MENEDÉKJOGOT KÉRŐ EMBERT

    A NÁIV ember aztképzelte csak mert Mo az EU tagja, itt jogállam van.
    Tévedett.
    Hogy mostanában mi van vele, arról nem szól a fáma.”
    _________________________

    Hmm… Erről nem hallottam…
    Erkölcsök, elvek, kereszténység… Viktor…

  • Csak azt szeretnem tudni, ha Orban veszit, akkor ki jon be.

  • Figyelő! Sokféle variáció lehetséges, és nagy kérdés: hányan vesznek részt a szavazáson. Minél többen, annál kisebb az esélyük a néhai fiatal demokratáknak, mivel az összes szavazó körében többségben vannak, akik kormányváltást szeretnének.
    A 49%-os fölény a biztos pártválasztók körében igaz.
    Van egy érdekes kitétel az új alkotmánynak csúfolt izében: a köztársasági elnöknek nem muszáj a legtöbb mandátumot szerzett pártot(koalíciót) megbízni a kormányalakítással, a belátására van bízva, hogy szerinte melyik pártkoalíció kormányképes. (Jó mi?) Pl: ha a fidesz szerez 39%-ot, az MSZP-PM meg 41%-ot, akkor megbízhatja a fideszt. Azon az alapon hogy a Jobbikkal kormányképes. (Majd akkor meglátjuk, mennyire lesz harcias a Jobbik, pl. a korrupcióval szemben.)

  • Almási Alma
    2018 március 26
    2:02 du.
    tudod Alma, en csak arrol beszelek , vagy irok, aminek szemtanuja voltam.En erre emlekszem es az akkori esemenyek utan megfogadtam, hogy nem megyek tobbe haza. Engem ne fenyegessen magyar rendor, mikor az 56=os forradalaomra emlekezem sok ezer magyarral egyutt.

  • Almási Alma
    2018 március 26
    2:02 du.
    tudod Alma, en csak arrol beszelek , vagy irok, aminek szemtanuja voltam.En erre emlekszem es az akkori esemenyek utan megfogadtam, hogy nem megyek tobbe haza. Engem ne fenyegessen magyar rendor, mikor az 56=os forradalaomra emlekezem sok ezer magyarral egyutt.

    Latom nem engedi be a server ezt az irast, vajon miert?

  • Figyelő
    2018 március 28
    9:37 du.

    Latom nem engedi be a server ezt az irast, vajon miert?
    ___________________________

    Mert téged üldöz a SERVER… Ez már csak egy ilyen komcsi szerver…

  • Lalika
    2018 március 27
    11:30 de.

    Mennyé közelebb a tükörhöz kisfiam és olvassad ki onnan
    https://kephost.com/image/Jans

    Lehet hogy a Gazdi mögötted tarcsa egy furnérra felfeszített és általatok ellopott újbudai DK hirdetés hátoldalára pingálva.

  • Figyelő: Téged a kutya sem fenyegetett, mert „emlékezni” akartál. A rendőrség a fideszes nagygyűlés résztvevőit védte az akkor már hetek óta randalírozó csőcseléktől.
    De mostanában ne is gyere haza. Vagy ha mégis jössz, eszedbe ne jusson kendőt kötni! A kormányzat mocskos uszításának köszönhetően ugyanis egyre gyakrabban támadnak meg itt élő magyar (még csak nem is magyar cigány)nőket, mert kendőt kötnek a szél, a hideg ellen.

  • talalom, koszi, de ne aggodj, nem megyek haza tobbe.
    A kolcsonos gyulkodes megfekszi a hasamat.

  • GYURCSÁNY-ALLERGIÁSOK FIGYELMÉBE:

    Gyurcsányból Orbán csinált „feketeseggűt” már akkor, amikor az a nagypolitikának még a közelébe sem ment.

    1988-ban egy (a Yotube-n is megtalálható) videón nyilatkozik róla, mint egy olyan potentátról, „akire jó lesz vigyázni”, pedig ő az MSZP-nek is csak 12 évvel(!) később, 2000-től tagja, míg sportminiszterré is csak 2003-tól választották…

    Orbanini gyurcsányfóbiája tehát, mint rögeszme már a kezdetek előtt jóval fészkelte be magát Ezüsthátú dőlt homlokába mely fixaideától azóta is képtelen szabadulni, viszont amint tehette és teheti . m i n d e n . eszközzel az ő kikészítésén furmánykodik… és ezt nagy nyilvánosság előtt többször is kinyilatkoztatta.

    Ami profilvesztést ennek az embernek el kellett szenvednie azt elsősorban az orbáni minden fronton ő ellene folytatott negatív kampánynak köszönhette, mely tényt sajnos a(z egykori) pártján belül is hatékonyan benyeltek és azon belül is folytatták. Mást ne mondjak, mint az őszödi beszéd titkon átjátszott felvétele az Orbán-párt térfelére, amiből Ezüsthátú 2006-ban eredményes bosszúhadjáratot indíthatott és azóta folytat az akkor törvényesen megválasztott, a számára nyilván konkurens miniszterlnök ellen.

    – A gaz árulók még ma is ott lapulnak az MSZP-n belül, ami gyógyíthatatlanul tette sugárfertőzötté azt a pártot…

    🙁