Választás előtt — Levél a KMH hozzászólóihoz

2018 április 7 1:50 du.133 hozzászólás

Kedves Majdnem Mindenki! (Hagyjuk a Bodát másra…)

Rólam viszonylag régóta tudjátok, hogy szabadelvű vagyok és szocialista, a demokrácia és az együttműködés (koalíció) híve – nem nagy rejtély, melyik párt mellé tettem a voksomat. Érdekes módon én voltam az első – és Charlie mellett máig az egyetlen -, aki B79 zavaros tirádáin számon kérte, hogy örökké hazám és honfitársaim „elmaradottságán” dohog, nagyjából a Távol Moszkvától (Azsajev) c. kurzusmű „érvkészletét” alkalmazva. Úgyhogy egyelőre nem törődnék ezzel az idióta „magyarellenes” címkével, amit főként azok alkalmaznak, akik nem értik sem a nemzet, sem az állam fogalmát, szerepét.

Fontosabb az az általánosnak mondható nézet, vagy inkább habitus, ami Gábrielnél látszik a legvilágosabban. Márminthogy a képviselőnek a választói érdekét kell néznie. Hát ez az! A választóknak nem érdekE van, hanem érdekeI. Kb. 80-100 ezer ember választ holnap egy képviselőt! Nincs az a csodatévő, aki mindig, minden helyzetben képes nemhogy mind a 80 ezer érdekeit képviselni, de olyan sincs, aki a többségét tudja. A többség ugyanis nem állandó: sem időben, sem az egyes konkrét kérdésben.

Olyan döntés nem létezik, aminek nincsenek kárvallottjai. De olyan döntéshozó van, akinek a döntései kizárólag és minden időben egyetlen csoport előnyét nézik, és minden más szempontot kizárnak, meg sem hallgatnak, sőt – ahogy ez mostanában történik itthon -, üldöznek, ellenségnek bélyegeznek. Árulózni, zsoldosozni csak nagyon primitív emberek szoktak: vagy azok, akik a primitívek szavazatára számítanak. Akiknek be lehet fogni a száját valami csillogó aranyéremmel, vagy valami nevetségessé vált „hungaricummal”. Pl. pálinkával – aminek az elnevezése is szláv szóból származik. Tény, hogy jobban szeretem a selymesen melengető szatmári szilvát, mint bármelyik wishky (ittam 18 éves Chivas-t is) karcos bódulatát. De ettől még nem nemesebb a szilvától bódult, mint a gabonalétől lerészegedett.

Ha nem számolhatunk egyetlen képviselőtől mindig, mindenben nekünk – vagy a szétfolyó, nem állandó „többségnek” – kedvező döntésére, csak saccolhatunk. Bonyolítja a helyzetet, hogy többnyire nem is ismerjük személyesen az illetőt. Vidéken sem: hiszen a 20-30 településből álló választókerületekben sem ismeri mindenki a huszadik faluból való jelöltet. Ebben igazíthat el, hogy az illető melyik párt jelöltje, milyen elveket vall, mit lép egy eldöntendő kérdésben. Vegyünk egy lényeges helyzetet, például az egészségügyből. A kormánypárt azt mondja: többet kell költeni az egészségügyre. Ezért építünk egy csilivili szuperkórházat, amire sok-sok milliárdot költünk, és amiben sokezer ember gyógyulhat. Persze ”világszínvonalon” – akár fejátültetésre is alkalmas lesz.

Aha. És mi lesz a maradék milliókkal? A másik azt mondja: többet kell költeni az egészségügyre. Erősíteni kell a háziorvosi hálózatot, a szakrendelői ellátást. Hogy pl. a sokszázezer cukorbetegnek ne kelljen hosszan utaznia a szükséges ellenőrzésre: legyen egy hasznos labor a háziorvosnál, meg egy jó EKG, ami figyelmeztet: a pácienset infarktus közelíti! És legyen felszerelt kórház, amit mindenki a lakhelyének 50 kilométeres körzetében elérhet.

Az egyik azt mondja: az egészségügy ingyen jár, ezért a csilivili kórházat közpénzből építjük. Aha. Annak a párezernek, aki odajut.

A másik azt mondja: az egészségügy sincs ingyen, ezért mindenki, aki igénybe veszi, járuljon hozzá egy szerény mértékben. Egyszerűen azért, mert a kivetett adó nem elég a fenntartáshoz, ráadásul sokmillióan – pl. a nyugdíjasok – nem is fizetnek ilyesmit.

A legfontosabb különbség: a költségvetésről mindig az aktuális kormány dönt, míg a páciensektől beszedett hozzájárulás ott maradt az orvosnál, kórháznál, nem kellett a „központnál” hízelegnie, siránkoznia érte.

A másik ilyen szempont lehet a „lopás”. Nem szeretem ezt a szót, ha tolvaj lennék, kikérném magamnak ennek az ősi mesterségnek a lealázását. Tudomásul kell venni: a mindenkori kormány feladata és lehetősége, sok egyéb mellett az ország közös pénzeinek elköltése. Annak elpazarlása, saját célú felélése nem lopás, hanem az ország vezetésére való alkalmatlanság. Magyarország gazdag ország: megengedheti magának, hogy kivagyi rezsibiztosok akár arany WC-kefével mossanak fogat. De a hazám is: nem engedheti meg magának, hogy egy télen majd 200 honfitársam fagyjon meg, a legtöbb a saját lakásában. Nem kell „ingyen” tüzifa, meg „olcsó” gáz: mindenkinek legyen lehetősége megfizetni a fenntartását. A DK „ingyen gáz és víz” javaslata nem erről szól. A MINDENKINEK (milliárdosnak is) ingyen járó alapvető energia és víz árát a többet fogyasztó tehetősek fizetik meg, a többletfogyasztás árában. Hűbéri-kapitalista államokban élők jól tudják: a legdrágább portéka, amit „ingyen” ad valaki – no persze nem a saját zsebéből, hanem a rábízott közösből.

Ilyen és hasonló döntések alapján lehet mérlegelnünk, melyik képviselőre adjuk a voksunkat. Valamennyire eligazíthat, hogy a jelölt melyik párt támogatását bírja. (Ezért is nem értem, hogy a mostani kormánypártnak ekkora a tábora, miközben hat éve bevallottan, hirdetetten semmiféle programja nincs. Ezzel persze felhatalmazást kérve – és kapva mindenféle eltitkolt, piszkos döntésekre.)

Olyan nincs, hogy mindegyikkel maradéktalanul egyet tudok érteni. De a demokrácia nem az, amikor nekem – vagy Neked – van „igazam”. Én pl. nem értek egyet a szavazati jog visszavételével, holott vallom: a magyar állam szuverenitását sérti, hogy a határain kívül élők hoznak a csak itt élőkre kötelező döntéseket. De taktikai okokból meghagynám: viszont CSAK személyesen, igazolható módon lehessen szavazni. Most száll a szélben 400 ezer szavazólap – ki tudja, ki kapja meg, ki tölti ki. A regisztrációhoz semmiféle ellenőrzési lehetőség nincs: csak a regisztráló önbevallása, valamint az, hogy magyar állampolgár. Ez szerepel a magyar népességnyilvántartásban, ennek alapján tud ellenőrizni a magyar választási hivatal. Mivel 10 évig érvényes a „regisztráció”, azt sem tudja, él-e, hal-e, aki 2014-ben regisztrált. Vagy esetleg hazajött, átköltözött Magyarországra: kiküldi a szavazólapot a korábbi lakcímre, miközben az illető itthon is megkapja a lapját. Ezt a módszert az ideiglenesen kint dolgozóknak sem engedném. Ha van szavazójog, a magyar állam kötelessége ennek feltételeit – titkosságát és a csalást legalább csökkentő módját megteremteni. Mondom: nem értek egyet a külföldiek szavazati jogával, mert sérti az állam szuverenitását. De elfogadom, mert tudom, sokaknak fontos. Ez a kompromisszum, amit akkor is megkötök, ha arra a pártra szavazok, aminek a legközelebb áll hozzám a felfogása.

Nem fogok bele a nyitott társadalom ügyébe most. Csak annyit: az az alávaló, primitív és beszari uszítás, amit a jelenlegi hatalom űz a hazámmal és honfitársaimmal, olyan érv, hogy ha konzervatív, jobboldali istenhívő lennék se választanám ezt az utat, ami meggyőződésem szerint a szakadék legaljára visz. De ígérem, visszatérek rá – akárhogy is alakul a holnap Magyarország számára.

Rátesi Margit

133 hozzászólás

  • Tisztelt Rátési Margit!

    Tisztelettel adózom az intellektualizmusod oltárán, és szeretném, ha megosztanád velem, velünk azt a kínzóan sürgős ok sorozatot, ami arra kényszerítené a Magyar Népet, hogy megnyissa szívét, erszényét, otthonát és lelkét a még mindig megállapíthatatlan eredetű „menekült” horda előtt, akikről már sokszorosan bizonyítottan kiderült, hogy képzett terroristák is rejtőznek közöttük. Ezzel nem akarok Neked itt alapot adni arra, hogy visszadobd a labdát miszerint nem mindegyik terrorista, mert azt a magam szerény képességeimmel is tudom. Egy elég ahhoz, hogy akár én akár Te meghaljunk és az az egy már sok a lemészárolt áldozatoknak.

    Mint azt ígérted kérlek, írj egy cikket a „nyitott társadalom” előnyeiről, de ha kérhetem, próbálj leszállni a Lenini materialista szintre a frázisok pufogtatása helyett. Adj nekünk elfogadható és ellenőrizhető érveket melyek a Magyar Nép szempontjából megvilágosítják a határok kinyitásának előnyeit. Legalább öt szempontot nevezz meg, melyből világosan kiderül a mi társadalmunk számára jelentkező előny és ha tárgyilagosan is akarod nézni a kérdést akkor sorolj fel öt a befogadás ellen szóló tényezőt.

  • @ Rátesi Margit
    A képviseletről kifejtett eszmefuttatásod kiváló, sajnos ez a demokrácia egyik gyengesége.

    „Árulózni, zsoldosozni csak nagyon primitív emberek szoktak: vagy azok, ….” akik tisztában vannak a helyzettel, szemeikkel látják és füleikkel hallják azokat, akik a Nemzet ellen agitálnak és szavaznak Brüsszelben. Mert ezek nem képviselik egyetlen magyar szavazó érdekeit sem. Ezek csak a saját zsebüket képviselik, amihez vezető út a zsoldba állás. Akár tetszik akár nem. Mert más itthon egymásnak esni lés kibelezni egymást és megint más ezt külföldre exportálni. Ez az ország már sok ilyen a külföldi segítséget meglovagoló ÁRULÓT tenyésztett ki történelmünk során.

    Most meg még gyarapodtunk is a senki által meg nem választott és senki 1%-ával nem támogatott NGO-kal akik nyíltan és tudottan szolgálják azokat a külföldi finanszírozóikat, akiknek az érdeke sehol sem találkozik a Magyar Nép érdekeivel. Ezeket sem lehet másként megnevezni mint modernkori zsoldos hadsereg.

  • @ Rátesi Margit
    A képviseletről kifejtett eszmefuttatásod kiváló, sajnos ez a demokrácia egyik gyengesége.

    „Árulózni, zsoldosozni csak nagyon primitív emberek szoktak: vagy azok, ….” akik tisztában vannak a helyzettel, szemeikkel látják és füleikkel hallják azokat, akik a Nemzet ellen agitálnak és szavaznak Brüsszelben. Mert ezek nem képviselik egyetlen magyar szavazó érdekeit sem. Ezek csak a saját zsebüket képviselik, amihez vezető út a zsoldba állás. Akár tetszik akár nem. Mert más itthon egymásnak esni lés kibelezni egymást és megint más ezt külföldre exportálni. Ez az ország már sok ilyen a külföldi segítséget meglovagoló ÁRULÓT tenyésztett ki történelmünk során.

    Most meg még gyarapodtunk is a senki által meg nem választott és senki 1%-ával nem támogatott NGO-kal akik nyíltan és tudottan szolgálják azokat a külföldi finanszírozóikat, akiknek az érdeke sehol sem találkozik a Magyar Nép érdekeivel. Ezeket sem lehet másként megnevezni, mint modernkori zsoldos hadsereg.

    @ Rátesi Margit
    „Ezért is nem értem, hogy a mostani kormánypártnak ekkora a tábora, miközben hat éve bevallottan, hirdetetten semmiféle programja nincs. Ezzel persze felhatalmazást kérve – és kapva mindenféle eltitkolt, piszkos döntésekre”.

    Bocs, de Te ezalatt a hat év alatt hol éltél, hogy ilyeneket írsz? Mennyivel rosszabb a jelenlegi kormány programja, mint a Fleto elhíresült öszödi beszédében kifejtett MSZP program volt?

    Tudod a lopás az egy nagyon faintos propaganda hadjárat volt. Annyira hülyére vette a magyar nemzet című szennylap és vulgáris barom tulajdonosa a szavazókat, hogy elfelejtette kiszámolni hány évtized kellett volna a megnevezett összeg felvételére. Ha Orbán erre és a hasonló ocsmány hazugságokra mondta hogy a választás után felelni kell érte akkor mindenkit arra bíztatok, hogy szavazzon a Fideszre. Itt van az ideje, hogy mindenki felelős legyen a szavaiért, ahelyett, hogy mocskolhassa korlátok nélkül az ellenfelét. Még ha olyan mocskodul gazdag is mint az a Simicska aki „kétkezi nehéz fizikai munkával” teremtette elő a milliárdjait.

  • Valaki okvetlen szóljon B.M. elvtársnőnek, hogy ne holnap, hanem hétfőn menjen a Fideszre szavazni. Ugyanis azt hallottam, hogy hétfőn duplát ér minden fideszes szavazat. Egyet adsz, kettőt kapsz! Szóval nehogy lemaradjon a mi Marcsink erről a kiváló lehetőségről. Meg amúgy is, vasárnap jó műsor lesz a tévén. Inkább azt nézze. Na, pá! 🙂

  • Kedves Margit, a hozzád hasonló elvhű, a vízióiért őszintén lelkesedőket verte csúnyán át a milliárdosok (Kapolyi, Medgyessy, Gyurcsány, Bajnai) által ellopott és elferdített szocialista utópia.

    Elhitették veled, hogy modern és európai leszel, ha az unokád már örülhet a nemváltó műtétnek, ha felszabadultan kábítószerezhet, ha nem vállal gyereket, hanem szingliként „megvalósul, mint szabad ember”, ha elfelejti gyökereit és a multikultit szereti, ha partnerére nem kényes, jöhet a pigmeustól az eszkimóig mindenki, hisz csak örömszerzésről van szó, ha sikeresnek gondolja magát, mert csavar lehet egy globális multicégnél, ha nem tiltakozik a génkezelt világ ellen, ha félbolond feministává válik, stb. és sorolhatnám még reggelig.
    Szerintem keress egy olyan becsületes csapatot a politikában, akiknél nem érzed elárulva a baloldaliságodat, akik még tudják, hogy mire gondol ezzel kapcsolatban egy melós és az unokád életét is rájuk bízhatod.
    Hidd el, őszintén szurkolok.

  • Csupan elso bekezdeset olvastam „talalom” cikkenek.
    De csupan az egyeni gyalazatokkal es tamadasokkal kezdi cikket.

    Na de azert nem panaszkodom, mivel MINDENKI „First Amendment” jogait hiszem, tamogatom es azert harcolok, meg itten is.

    Habar ottan eloknek nincsen torvenyes „First Amendment” jogaik, csupan az elvet remelmem hogy valah majd mindenki vilagszerte elvezhetne korlatlan alapveto emberi jogokat. Amivel „talalom” az elso ellenkezoje annak.

    Nem tudom hogy sirjak-e vagy nevessek „talalom” bevallason, hogy allitja „szabad-elvu”-nek lenni es ugyan akkor „szocialista”-nak.
    Ketsegtelenul inkabb a „nemzetkozi-szocialistat” veli.

    Szocializmusokban nincsen szabad valasztas !
    Sem semmi mas emberi jogok, csupan az allamhatalom kezeben gyakorolva minden.
    Sot meg Kinaban is, amely orszagot itten tobben veltek mar „kapitalistanak”, de azert Xi elvtarsat csak part kozponti bizotsaga valasztotta meg ulnoknek eletfogytiglanilag.

    Az egyeni jelzoket amiket „talalom” dobal ,az csupan sajat egyeniseget bizonyitja. Tehat nem veszem sertonek. De abbol vele, hogy a kovetkezo 50 napban lessz majd szuletes napja !

    Nem jelezte, s elsem tudnam kepzelni, hogyan velne hogy azok akik nem ertik sem a „nemzet” sem az „allam” szerepet, csupan „magyarellenes”-ek es „idiotak” lennek.
    Talan velhetnem hogy en, „Figyelo”, „Boda Marcsi”, talan „Lalika” , s mind azok akik barmi diktaturak kegyetlensegeit elleneznek, mind egy kalap alat vette.

    Sajnalom „talalom” hogy masban nem talalja boldogsagat.
    De ha aki az emberi elet meltosagat, minden egyen korlatozhatatlan emberi jogait, es minden nemzet teljes fuggetlen onhatarozat altali lehetosegeit veli es tamogatja, az maganak a kituzott celja tamadni.
    Hat akkor en boldogan leszek tovabbra is a celpontja.
    Mert azon nem kompromizalnek soha !

    P.S. Talan versenyzik Aczel elvtars „Reszletgazdag” cimu hosszu tamadasaval Bendeguz79 ellen.(?)

  • Lalika, elnézést kérek, de Simicskát, a Bibó-kollégium másik zsenijét ne told már át hozzánk.
    Hogy Orbánt megutálta és a Jobbik nevű kalapáccsal szeretné fejbeverni, ez nem a mi sarunk.
    2014-ben a Jobbikot köpködte Simicska ezerrel, Orbánt csókolgatta tízezerrel, szereztünk 21%-ot, most a „segítségével” és az általa fizetett és „hozzánk vágott” agytrösztökkel lehet, hogy kevesebb lesz.
    De ha kétharmadunk lesz, akkor hétfőn elismerem az igazad. 🙂

  • Oh come on „Socdem89”, mindenki joga arra szavazni akire ohajt a 23 part kozzul.

    S en soha NEM olvastam Boda Marcsitol hasonlo gyalazo sorokay mint amit maga irt.

    Mint mar irtam az elobbiekben en HA szavaznek a fejnelkulli ketfarku kutyara szavaznek.
    Legalabb az mutat valami magyaros humort, s a humor mindeg jobb mint a maguk elavult allando gyulolkodeseik.

    Sajnos hogy nincsen semmi lehetoseg szavazniuk masra, mint a jelen korulmenyek folytatasara, vagy a jobb, talan ball-oldalos szelszoseges elveket es celokat koveto csoportokra.
    Azaz en reszemrol sajnalkozasom a nemzet lehetosegenek a semmizesen.
    Ezer eve csupan a lejton csusztak mindeg. S amit a lehetoseg mutatkozott valami valtozast tenni, ismet elszurtak remesen.

    Csupan egy par elvtarsak lesznek majd boldogok,barmi korulmenyek eseten is, s bizonyara velik hogy a pokolba a tobbiekkel.
    Mint Aczel elvtars nyilatkozott (2017 Sept-i)cikkeben, aik nem toljak az o szekeruket azok az „atkozottak”.

  • Erről jut eszembe : hajlamosak vagyunk rosszul választani, vagy mert nem vesszük észre az értékeset, vagy mert valaki mást favorizálunk annak mélyebb ismerete nélkül.

    Így történt ez a TV2-vel tíz évvel ezelőtt, amikor elküldött egy fiatalembert mondván, az illető nem bírta másodjára felülmúlni az elsőre mutatott teljesítményét. Így a következő évben már a konkurens tévécsatornánál, az RTL Klubnál bukkant föl. Aztán ott hogy hogy nem, négy színházi szakember előtt egy olyan produkciót mutatott be, aminél a zsűritagoknak leesett az álluk. De ez mind semmi, mert ez a fiatalember aztán a következő alkalommal produkált egy olyat, aminél még nagyobb ámulatba estek ezek a színházi szakemberek, hiszen ezt a számot magas színvonalon addig a már két éve elhunyt Kaszás Attilától hallották.
    Kiről és miről is lenne szó? Nem csigázom tovább az olvasót, az alábbi linken lehet meghallgatni a megismételhetetlen előadást, amihez még fűznék néhány gondolatot:

    https://videa.hu/videok/zene/tabani-istvan-iyEdBehsM7RNR1wh

    Hiába keressük a YouTube közösségi videomegosztón a felvételt, nem található meg a többi felfedezett remek fiatal énekesé sem. A magyar tévécsatornák szemérmesek, nehogy megismerje őket a világ. Így Rúzsa Magdit se ismerik, csak hogy mondjak egy lánypéldát is. Ha valaki önszorgalomból mégis feltöltötte a megismételhetetlen felvételeket, a magyar tévécsatornák azonnal letiltották és letiltják. Így aztán a világ nem ismerhette meg ezt a produkciót sem, amiben ketten adnak elő egy rendkívül nehezen énekelhető csodálatos duettet, amit addig csak világnagyságok énekeltek:

    https://videa.hu/videok/zene/barcelona-duett-klip-koncert-magyar-1ALQ35Cr3PUa0ndn

    Lám lám, akadnak értékeink, akiket idővel elfelejtünk, és akiket a világ se ismeri.

    És mi lesz a vasárnapi választás eredménye? Magyar idő szerint 22 óra tájékában már azt is tudni fogjuk.

  • Lalika, előlegül. Az Európai Parlament nem külföld: Magyarország az Unió tagja. Egy USA-beli furán nézne rád,ha azt mondanád: Washingtonban fúrják Nevadát. Lisszabonban lehet „fúrni” a magyar kormányt?
    Drizari: vasárnap 22 körül csak azt fogjuk tudni, mi lett az itthoni választások eredménye. A végső eredmény jvő vasárnapra várható – ekkorra „ellenőrzik” a külföldről érkező szavazatokat -,ami szoros eredménynél nem is lesz érdektelen.

  • Charlie! Miből gondolod hogy az a „modern, európai”, aki dug össze-vissza, kábszerezik,meg feminista? A legtöbben csak „csavarok” vagyunk, amikor dolgozunk egy nagyobb szervezetben – a technológiában nincs demokrácia. Úgy beszélsz, mintha kizárólag bugyuta hollywoodi filmekből ismernéd a „modern” életet, pedig úgy tudom, kint (is) élsz.
    A baloldaliságnak nem feltétele a vagyoni helyzet. Mivel nem értelmiségi környezetben létezem, tudom, hogy gondolkodik egy melós, és azt is, hogy miért.

  • Nocsak…már a főcímben is benne vagyok.?..na nem semmi…. mégiscsak jegyeznek itt,.micsoda öröm?…(szerencsére máshol is és többen)..esetleg félnek tőlem egyesek?na ne….majd holnap reagálok,most jobb dolgom van!

  • szocdem 89 és talalom meg csak hab a tortán…..a tanácsaik,mondanivalójuk egyenesen emelik a cikk és a szerző
    nívóját,képességeit…..
    Gratulálok!

  • „Árulózni, zsoldosozni csak nagyon primitív emberek szoktak: vagy azok, akik a primitívek szavazatára számítanak.”

    Ez az Margit! Igy is meg lehet probalni! Hatha az, aki nagyon helyesen arulonak nezi az arulot nem meri azt kijelenteni, nehogy „primitiv” legyen!
    Latom tanultal a nyugati „haladoktol” is!

    .
    „Tudomásul kell venni: a mindenkori kormány feladata és lehetősége, sok egyéb mellett az ország közös pénzeinek elköltése. Annak elpazarlása, saját célú felélése nem lopás, hanem az ország vezetésére való alkalmatlanság.”

    Ez igaz. De emellett nem art megemliteni az orszag gazdasaganak szandekos lerombolasat, amiben az udvoskeid vittek a primet 1990-tol.
    Ami ma nem mukodik (rendesen) Magyarorszagon, az mind az udvoskeid hibaja.

    .
    „Magyarország gazdag ország:”

    Nacsak! Cserbenhagyott a foldrajz tudasom!

    .
    „De a hazám is: nem engedheti meg magának, hogy egy télen majd 200 honfitársam fagyjon meg, a legtöbb a saját lakásában.”

    Kik adtak el a nyugat-europaiaknak meg ezt is? Es kik vasaroltak vissza?

    .
    „Nem fogok bele a nyitott társadalom ügyébe most.”

    Kar. Mar tobbszor kertunk itt teged, hogy fejtsd ki, hogy mi is az, amit olyan nagyon tamogatsz. De erre nem vagy hajlando, csak ures frazisokkal bombazod azokat, akiknek nincs szuksege a „haladasra”.

  • Amikor lattam egy videon, hogy a egyesitett Kulugy es kulker miniszterunk az ENSZ Emberi jogi bizottsaganak ulesen az NGO-k jogtalan beavatkozasarol beszel, es a magyar kormanyzati tevekenyseg megtorpedozasanak a szandekat tulajdonitja nekik, akkor hirtelen nem tudtam, hogy álmodom, vagy csak rosszul hallok. Hiszen az ilyen szovegeket egyszer (jo sokszor) halottam ifjabb koeomban, csak akkor a Kadari érában. Hogy a kapitalista a civil szervezeteken keresztul assa alá „nepunk es kormanyunk erofesziteseit a haza erdekeben”

    Aztan egyszeruen csak szegyelni kezdtem magam. Nagyon. En magyar szellimeseg csucstermeket jottem ide reprezantalni, es folyamatosan szembe kerultem azzal, hogy hat mi szarmazhat onnan az ismeretlen foldrol valami jo.
    Es kemenyen kellett megharcolnom minden szinten, hogy bizonyitsam, hogy a magyar igaz a nagyvilagban valoban kevesse ismert, de inteligenciaban es kulturaban élenjáro kis orszag vagyunk.

    Sajnos az ilyen kulugy es kulker miniszter, sok sok evi munkamat kuldte a padlora.

    Hogyan lehet egy tarcat igy osszevonni? Es raadasul olyan szemely kezebe tenni, aki egyikben sem kompetens? Sem gazdasagi ugyekben (kulker) sem kulugyekben (diplomacia)
    Nem baj, van meg „emberi eroforras” miniszterunk is! Ettol nagyobb gyalazatot elkovetni mar nem is lehet.
    Arrol reklamalni, hogy senki sem akar gyereket, es kozben ugy kezelni a gyereket, mint egy igas-állatot (mar bocsanat a nehai igaslovaktol)
    A kulturat azt ne, mert ha muvelt lesz, meg a vegen kinyilik a szeme!

    Azoknak a kivagyiaknak uzenem, akik azt gondoljak hogy valami kulonleges nep vagyunk, hogy ezek az emberek, akik ma magyarorszag reprezentansai a „rivaldafenyben” nap nap azt bizonyitjak a vilagnak, hogy mennyire egy barbar es bunko nep vagyunk.

    A civil szervezetek (az NGO-k) azok az onszervezodesei a polgaroknak, akik kepesek a hatalmat folyamatosan kontrollalni.

    Akinek nincs takargatnivaloja, azt nyilvan az ilyesmi nem zavarja. Akinek nincs vaj a felyen, az nyugodtan ki mer allni a napra – a vilagossagra! Transzparensen!

    Azok a kormanyzatok, akik ezektol felnek, azoknak bizony van felnivalojuk, azoknak bizony sok-sok takaragtni valojuk van.

    Meg a kadari eranak sem volt ennyire ellenseges valamire valo civil onszervezodes – peldaul a Bibo kollegium.

    Vagy vegyuk ugy, hogy mivel a Viktor ezt halalpontosan tudja, a boren keresztul megelte, – mivel ezen keresztul kaptak a penzt a Sorostol, hogy kulfoldon tanulhassanak, de ezen keresztul a hazai szervezkedeseikre is ezen at kaptak a penzt – TUDATABAN VAN ENNEK, ÉS NAGYON FÉL!

    De hat nem kell tudnia ezt marcsi neninek karakopuszta -szorcsogon, sem „ifju magyar-mento titanoknak”, mindossze csak annyit, hogy az NGO-k veszelyes a magyar hazara – ami az ertelmezesukben mostmar egyenlo felcsuttal es alcsuttal.
    Az NGO-t ugyse erti, gebedjen meg (gondolja a Viktor) beadjuk neki a cuclit!

    Felre ertes ne essek, ezt a bejegyzesemet nem irom senki olyannak, akiknek a megertese meghaladja a kepessegeit.

    Pusztan olyan „filozofiai fejtegetes” a cikk szerzoje felé es meg nehany „gondolkodo” embernek.

  • Nézzenek oda.

    Kardvitéz Lelőke milyen kis ideges lett a cikktöl.
    Elkezdett belőle áradni a panasz.
    Szedd össze magadat fiam.
    Lesz ez még roszabb is.

  • OIM*
    Látod látod ?
    Aki kitartó az eléri jutalmát.
    Megemlékeznek róla. Légy büszke és szobatiszta.

  • Gabriel:
    Hát szégyellhetjük is magunkat.
    Úgy „am blokk” mindenki.

  • Gabriel:
    Mostani hír:
    Lemondott a szlovén kormányfő, egy több nagyságrenddel kisebb horderejű dologban elszenvedett fiaskó miatt, annál mint amik itt hetente megtörténnek:

    https://444.hu/2018/03/14/lemond-a-szloven-miniszterelnok

    Naa hát ezért kell(ene) minden magyarnak szégyellenie magát !!!

  • Megint hazudott Havas Bertalan.

    Olyan ő mint aki fizikailag alkalmatlan az igazmondásra :

    http://nepszava.hu/cikk/1157001-orban-mar-a-facebook-nak-is-sok-volt-toroltek-par-posztjat

  • charlie 2018 április 7 3:30 du.

    „de Simicskát, a Bibó-kollégium másik zsenijét ne told már át hozzánk.”
    Dehogy tolom át Simicskát hozzátok, ment magától, de mint tudjuk, csak eszköznek használja Gabit, hogy a Vikinek borsot törjön az orra alá. Hogy Gabi miért bútorozott vele össze azt csak ők tudják.
    „most a “segítségével” és az általa fizetett és “hozzánk vágott” agytrösztökkel lehet, hogy kevesebb lesz” ez benne van a pakliban de ezért talán nem a Simicska okolható, hanem Gabi de már nincs jelentősége.

    Hétfőn minden tisztább lesz, vagy zavarosabb. Egy biztos, hogy a Nap fel fog kelni.

  • Bendeguz79 2018 április 7 3:40 du.
    „Mint Aczel elvtars nyilatkozott (2017 Sept-i)cikkeben, aik nem toljak az o szekeruket azok az “atkozottak””.

    Ezt minden bizonnyal Madeleine Albright-tól vette kölcsön aki azt mondta, hogy ~Speciális hely van a pokolban azoknak a nőknek akik nem támogatják Hillary Clinton-t~.

  • Gabriel 2018 április 7 6:06 du.

    „Amikor láttam egy videón, hogy a egyesített külügy és külker miniszterünk az ENSZ Emberi jogi bizottságának ülésén az NGO-k jogtalan beavatkozásáról beszél, és a magyar kormányzati tevékenység megtorpedózásának a szándékát tulajdonítja nekik, akkor hirtelen nem tudtam, hogy álmodom, vagy csak rosszul hallok.”
    NEM ÁLMODTÁL GABRIEL, HANEM AZ IGAZSÁGOT HALLOTTAD A TV HANGSZÓRÓJÁBÓL SUGÁROZNI.

    „Aztán egyszerűen csak szégyellni kezdtem magam. Nagyon.”
    NA EZT NE IS HAGYD ABBA, MERT TE EGYIKE VAGY AZOKNAK A MINTAPÉLDÁNYOKNAK AKIK SEMMIT NEM ÉRTENEK, DE MINDENBEN HATÁROZOTT VÉLEMÉNYÜK VAN.

    „Én magyar szellemiség csúcstermeket jöttem ide reprezentálni, és folyamatosan szembe kerültem azzal, hogy hát mi származhat onnan az ismeretlen földről valami jó.”
    NEM DERÜLT KI HOL REPREZENTÁLOD A MAGYAR SZELLEMISÉGET, DE AHOL NEM TUDJÁK, HOGY MI JÓ SZÁRMAZHAT INNEN, AZOK MEG SEM ÉRDEMLIK AMI INNEN SZÁRMAZIK.

    „Sajnos az ilyen külügy és külker miniszter, sok sok évi munkámat küldte a padlóra.”
    NOCSAKNEM! HA AZ A BIZONYOS NYILATKOZAT EZT ÉRTE EL AKKOR MÁR TUDOM, HOGY MIT ÁRULSZ… A HAZÁNKAT.

    „Azoknak a kivagyiaknak üzenem, akik azt gondolják hogy valami különleges nép vagyunk, hogy ezek az emberek, akik ma Magyarország reprezentánsai a “rivaldafényben” nap nap azt bizonyítják a világnak, hogy mennyire egy barbár es bunkó nép vagyunk.”
    TE, DE NEM AZ 10 MILLIÓ ITTHONI MAGYAR. CSAK A MAGAD NEVÉBEN NYILATKOZZ, ÉS EBBEN TELJESEN EGYETÉRTEK VELED. TE EGY SENKIHÁZI SZARJANKÓ IDIÓTA BEKÉPZELT BARBÁR BUNKÓ VAGY. NEM KÉRDÉSES.

    „A civil szervezetek (az NGO-k) azok az önszerveződései a polgároknak, akik képesek a hatalmat folyamatosan kontrollálni.”
    IDEGEN ORSZÁGOKBÓL FINANSZÍROZVA MERT A MAGYAROK MÉG AZ 1% ADÓJUKAT SEM IRÁNYÍTJÁK HOZZÁJUK, A FINANSZIRJAIK PROPAGANDÁJÁT TERJESZTVE, MERTHOGY EGYETLEN MAGYAR HONPOLGÁR NEM VÁLASZTOTTA ŐKET SZÓSZÓLÓJÁNAK TEHÁT ITTHONIAK ÉRDEKÉT NEM KÉPVISELIK, ÉS SEMMIFÉLE POLGÁRI ÖNSZERVEZŐDÉSRŐL NINCS SZÓ, HANEM KÜLFÖLDRŐL IRÁNYÍTOTT MISSZIONÁRIUSOK, AKIKNEK A FELADATA, HOGY A MAGYAR LÉTET FELÁLDOZZÁK A NYITOTT TÁRSADALOM ESZMÉJÉNEK OLTÁRÁN.

    „Akinek nincs takargatnivalója, azt nyilván az ilyesmi nem zavarja”
    EBBEN IS NAGYOT TÉVEDSZ. NEKEM NINCS TAKARGATNIVALÓM, DE IGENIS ZAVAR, HOGY MINDENFÉLE JÖTT-MENT CSAVARGÓK HELYETTEM AKARJANAK ELDÖNTENI OLYAN VISSZAFORDÍTHATATLAN FOLYAMATOKAT, AMIKBŐL ÉN NEM KÉREK.

    „ mindössze csak annyit, hogy az NGO-k veszélyes a magyar hazára „
    IGEN, ENNYI ELÉG AHHOZ, HOGY ELSZÁMOLTASSUK ÉS FELSZÁMOLJUK EZEKET A HAZAÁRULÓ BŰNSZÖVETKEZETEKET.

    „Az NGO-t úgyse érti, gebedjen meg (gondolja a Viktor) beadjuk neki a cuclit!”
    MEGINT TÉVEDSZ GABRIEL. TE NEM ÉRTED AZ NGO-KAT. MI PARLAMENTET VÁLASZTUNK, MELY KORMÁNYT ALAKIT ÉS AZ HIVATOTT ELDÖNTENI, HOGY IDE JÖHETNEK MIGRÁNSOK VAN SEM. EZ NEM AZ NGO-K HATÁSKÖRE EZÉRT SEMMI JOGUK BELEÜTNI AZ ORRUKAT ÉS ERŐSZAKOSKODNI AZ ELLEN, AMIT A NÉP KIMONDOTT A SZAVAZÁSSAL. TEHÁT HÉTFŐN MEGLÁTJUK, HOGY KELLENEK A MIGRÁNSOK A MAGYAR NÉPNEK VAGY SEM.

    „Félreértés ne essék, ezt a bejegyzésemet nem írom senki olyannak, akiknek a megértése meghaladja a képességeit.”
    EZT FEL SEM TÉTELEZTEM VOLNA, UGYANIS AZ MÁR RÉGEN MEGHALADNÁ A TE SZELLEMI KAPACITÁSODAT. DE AZÉRT DRUKKOLOK NEKED HOGY NE CSÚSSZ LEJJEBB A SZELLEMI LEJTŐN.

  • talalom 2018 április 7 4:14 du.

    „Lalika, előlegül. Az Európai Parlament nem külföld: Magyarország az Unió tagja. Egy USA-beli furán nézne rád,ha azt mondanád: Washingtonban fúrják Nevadát”

    Na azért ez a válasz nem méltó Hozzád. Ennél többre tartottalak, meg magamat is. Ha szükségét érzed, hogy felvilágosítsalak az USA államai és az EU tagországai közötti különbségekről akkor ne tartsd vissza Magad, nyugodtan kérdezz.

    Arra a kérdésedre pedig hogy „Lisszabonban lehet “fúrni” a magyar kormányt?” a válasz nemcsak IGEN, hanem évek óta folyamatosan teszik is.

  • Geyza 2018 április 7 6:09 du.

    „Lesz ez még roszabb is.”
    Nekem nem de neked valószínüleg.

    Geyza 2018 április 7 6:16 du.

    „ Hát szégyellhetjük is magunkat. Úgy “am blokk” mindenki.”
    Kezd el mi meg majd eldöntjük, hogy csatlakozunk hozzád vagy nem.

    Geyza 2018 április 7 6:34 du.

    „Megint hazudott Havas Bertalan. Olyan ő mint aki fizikailag alkalmatlan az igazmondásra:
    http://nepszava.hu/cikk/1157001…”

    Tudjuk, hogy harapod a témát, de valamivel megbízhatóbb forrást nem tudnál felhozni? Te tényleg elhiszed, hogy a FB egy bejelentésre csak úgy kikaszál egy ország miniszterelnökének a lapjáról valamit? Nálatok még mindig a gólya hozza a gyereket?

  • Margit, hatalmas gratu! Irigyellek, hogy ilyen frappánsan, intelligensen és stílusban csodálatosat alkottál itt.
    Bodát, a minden legalját is méltón helyén kezelted. Mert valóban jegyezzük őt. aminél lejjebb szinte sosincs.
    Egy viszonylag új megközelítésből nagyon szép képet festettél a valóságról, alázattal és társadalmi érzékenységgel.
    Ilyenkor, ha Boda, Figyelő, Lalika, Bendegúz, Szikszai válaszol, akkor tudod, hogy mi van:) Tudom, hogy hihetetlen türelmed van ezekkel, de én kihúznám magam a helyedben, hogy jó munkát végeztem, és hagynám őket ott, ahova valók…

  • Gabriel,

    „Aztan egyszeruen csak szegyelni kezdtem magam.”

    Remelem ez azota is tart. Van boven miert.

    .
    „” Felre ertes ne essek, ezt a bejegyzesemet nem irom senki olyannak, akiknek a megertese meghaladja a kepessegeit.
    Pusztan olyan “filozofiai fejtegetes” a cikk szerzoje felé es meg nehany “gondolkodo” embernek. „”

    Meg jo hogy ezt igy kozolted. Igy legalabb tudjuk, hogy az osszefuggestelen, semmitmondo ures handabandad tkp filozofia erteku.

  • Érdekes Margitka néni:…..Olyan döntés nem létezik, aminek nincsenek kárvallottjai. De olyan döntéshozó van, akinek a döntései kizárólag és minden időben egyetlen csoport előnyét nézik…
    Ez akkor nem zavart amikor a szocialisták 1945-től,majd gyulabácsiék,feribácsiék,péterbácsiék idejében,meg a fidesz kormányok hátterében hatalmon voltatok????

  • aminek az elnevezése is szláv szóból származik::::::
    Ez ugye arra szolgál,hogy csökkenteni kell a magyarság érdemeit,öntudatát,mert hisz semmi sem magyar!
    Na de akkor Magácska milyen nemzetiségű? Szocialista? Ja ilyen nincs!
    Vagy mégis! Van?
    Így igyekeznek maguk a magyarokat megtörni,hogy keverék nép , nem is magyar mit akarnak ezek,Nahát akkor el a kezekkel a magyaroktól!Meg milyen alapon is tartja magácska magát magyarnak?

  • ……ezért a kórházat közpénzből építjük:::::::::::
    Nem is kellene sehol sem kórházakat építeni,mert mindenhova csak pár ezer ember jut el.
    Be kell vezetni a vizitdíjat,-a dupláját!,meg regisztrációs díjat a kapunál,meg kilépésidíjat a kijáratnál —és majd a szocialisták ebből készítenek kórházat!!!
    A szocialisták összeadták az ellopott pénzeket és abból építették a kórházakat –nem közpénzből????
    no kedves margitka néni maga megint előszedte az egészségügyet! Azt amit mindig elő lehet,mert ott mindig van téma amibe bele lehet kötni! Csak a saját kormányzásuk idejében nemigen zavarta semmi ezzel kapcsolatban Ilyenkor a fejben egy választóvonal van-mert csak azt akarja megérteni ami az ő szocialista oldalának megfelel!Na és akkor magácska most a nem szocialisták érdekeit hogyan is védi?? Vagy azok az emberek ilyenkor nem is érdekesek,mert nem magácskára szavaztak???Lehet,hogy azoknak nem is kellene kórházat építeni?

  • ……..télen majd 200 honfitársam fagyjon meg, a legtöbb a saját lakásában. Nem kell „ingyen” tüzifa, meg „olcsó” gáz: mindenkinek legyen lehetősége megfizetni a fenntartását………
    MARGITKA NÉNI!!!!!!
    Tessék már összeszámolni 1945-től amikor a SZOCIALISTÁK,KOMMUNISTÁK voltak hatalmon :::::: HÁNY EMBER FAGYOTT MEG, HÁNY EMBERNEK nem jutott tűzifa?
    No és az önök idejében miért is nem tudták az emberek mindezt megfizetni?????Vagy önök idejében már a KÁNAÁNBA vezették az országot???
    Mintha nem is itt élne magácska!!!

  • …….Nem fogok bele a nyitott társadalom ügyébe most……
    Ehhez csak annyit Margitka Néni!!
    tessék kipróbálni a nyílt társadalom áldásait: nők,gyerekek megerőszakolása,késsel,gépkocsival családtagok meggyilkolása,robbantás és még lehetne sorolni—de nem untatom.
    Ha mindezt megtapasztalta akkor térjen vissza rá és mondja el véleményét a nyílt társadalomról!!!!
    Csak nehogy úgy járjon,mint egy itteni társszerzője : amikor megtapasztalta ( nizzai robbantás,Kerekes Úr) azt találta leírni itt,hogy most már valamit tenni kellene!—Persze az nem baj,hogy utána cikkekben el kellett határolódnia e cikktől—és a cikk el is tűnt e lapokról,nem lehet előtalálni!
    Ezek figyelembevételével próbáljon cikket összehozni!!!
    Kíváncsian várom!!!!Üdvözletével.

  • még egy kedves gondolat:
    Kanada legszexibb politikusa is Orbán-párti.
    „Magyarország Lengyelország mellett talán az egyetlen, amelyik még ragaszkodik a kultúrájához, és meg akarja őrizni az identitását. A magyar kormány nagyon jól tette, hogy megerősítette a határvédelmet, és felhúzta a határfalat délen. Azt gondolom, hogy a nyugati országoknak példát kellene venni a magyarokról és Orbán Viktorról.
    „Aggódom, hogy ha ez tovább folytatódik, akkor nem lehet békésen megoldani a kialakult helyzetet. Az a baj, hogy annyi ember özönlik be, hogy az már kritikus, ráadásul ezek az emberek nem tisztelik az európai kultúrát, és hamarosan ők lesznek a többség, ami pedig azt fogja jelenteni, hogy ugyanazt a kultúrát fogják kialakítani Európában, amelyik miatt az eredeti hazájuk mélypontra jutott és tönkrement. Európa úgy néz ki, hogy a Közel-Kelethez fog leginkább hasonlítani, és a közel-keleti elnyomó rezsimek is jönni fognak, ami nagyon ijesztő kilátás. Elkerülhetetlen, hogy dolog katasztrófához vezessen. Ez még Kanadából is világos, hogy ezek az emberek nem menekültek, ezek azért mennek Európába, mert jobban akarnak élni.”

  • Lalika 2018 április 7 2:18 du.

    ‘…a Magyar Nép szempontjából megvilágosítják a határok kinyitásának előnyeit…’

    SZENT ISTVÁN KIRÁLY INTELMEI IMRE HERCEGHEZ…

    A VENDÉGEK BEFOGADÁSÁRÓL ÉS GYÁMOLÍTÁSÁRÓL…

    ‘…Mert amiként különb-különb tájakról és tartományokból jönnek a vendégek, úgy különb-különb nyelvet és szokást, különb-különb példát és fegyvert hoznak magukkal, s mindez az országot díszíti, az udvar fényét emeli, s a külföldieket a pöffeszkedéstől elrettenti. Mert az egy nyelvű és egy szokású ország gyenge és esendő. Ennélfogva megparancsolom neked, fiam, hogy a jövevényeket jóakaratúan gyámolítsad és becsben tartsad, hogy nálad szívesebben tartózkodjanak, mintsem másutt lakjanak.’

  • Lalika 2018 április 7 2:18 du.

    …melyből világosan kiderül a mi társadalmunk számára jelentkező előny…’

    Ahogy a világ egy óriási kulturális olvasztótégelyként működik, ez a folyamat egyre magasabb és okosabb embereket termel – sugallja egy új kutatás !
    Ez a feltűnést keltő, nemzetközi tanulmány megállapította, hogy a különböző genetikai háttérrű szülők gyerekei általában magasabbak, szebbek és élesebb gondolkodásuak mint mások.
    A skót Edinburghi egyetem irányítása alatti kutatás, ma már több mint 100 tanulmányt foglal össze, amely tartalmazza érdekes részleteit – a tanulmányok utáni érdeklodés, világszerte, ugrásszerűen megemelkedett.
    Üzenem neked Lalika és a ’keresztény‘, maradi, mélymagyaroknak ! – itt az alkalmatok bebizonyítani, hogy mennyire sziveteken viselitek hazánk jövőjét – könyörgöm ne engedjétek, hogy a Magyar teljesen elbutuljon – usgyi a menekültek táborába amig nem késő – keveredjetek, közösüljetek, éljétek ki a vágyaitokat és termeljetek magas, szinesebb, élesebb gondolkodású magyarokat – ugyanis hazánkra nagyon rá férne !

  • Lalika 2018 április 7 2:18 du.

    ‘…ami arra kényszerítené a Magyar Népet, hogy megnyissa szívét, erszényét, otthonát és lelkét a még mindig megállapíthatatlan eredetű „menekült” horda előtt,…’

    ‘A háborúból és éhínségtől elmenekült menekültek tragédiájával szemben, akik elkezdték a túlélés reményében reménykedő utat, az evangélium arra hívja a keresztényeket, hogy ‘szomszédok’ legyünk a legkisebbeknek és az elhagyottnak, adjunk konkrét reményt nekik. Nem elég mondani: „Vigyázz. Légy türelmes „. A keresztény remény harci szellemiséggel rendelkezik, azzal a kitartással aki egy biztos cél felé halad.’ (Ferenc Pápa).

  • Szerencsémre pont jókor érkeztem, a bejárathoz pár lépésnyire lebírtam parkolni. A szavazóhelyiségben rajtam kívül a hivatalos bizottság ült az egymás végébe tolt iskolapadok mögött, amik letakarva egy hosszú asztalnak tűnt. Így egymagamban, amíg leellenőrizték az útlevelem érvényességi idejét, és a lakcímkártyámat a névjegyzékben szereplő lakcímemmel egybevetették, meg még a kártyán és a jegyzéken lévő személyi számaimat is azonosnak találták, szóvak így egymagamban állva a hosszú asztal előtt, elfogott a vizsgadrukk. Szemeimmel már a húzandó vizsgatételeket kerestem, de hamar megakadt a kispárna terjedelmű szavazólapokon, amiket a „vizsgabizottság” másik tagja éppen bélyegzőlenyomatokkal látott el. Így megkönnyebbültem, csak szavaznom kell, aztán estére az egész ország vizsgázik a világ és önmagunk előtt.

    Tehát beléptem a szavazófülkébe, és taktikai szavazást alkalmaztam. Azt biztosan tudtam, hogy az MSZP-P Szanyi Tibor miatt szóba sem jöhet, meg aztán nagyon nem tetszett Botka viselkedése sem, na meg mára nagyon zavarossá vált előttem Puch László pártkincstárnok viselt dolgai, így a pártok szavazó-lepedőjét egyenlőre félretoltam.

    Nézegettem az egyéni jelölteket, akikről csak annyit tudtam, hogy ebben az egyéni választókerületben a legnagyobb ellenzéki jelölt Jobbikos. Ellenemre van ugyan ez a szervezet, de mivel Morvai Krisztina kilépett azzal, hogy ez a párt már nem a régi, így bejelöltem a Jobbikos jelöltet.

    Na, így kerültem dilemmába, ha itt a kormányváltó szavazók a Jobbikos jelöltet preferálják, melyik párt legyen az ellensúly? Némi gondolkodás után az LMP mellett döntöttem, mert elég sok esetben láttam LMP-s tagokat Jobbikosokkal bratyizni évekkel ezelőtt, többek között a mára szerencsére a pártból visszavonult Szakasits Árpád dédunokáját is.

    Mire végeztem az ikszelésekkel és begyömöszöltem a borítékba a két kispárnányi szavazólapot a borítékba, végül kiléptem a „fülkéből”, addigra majdnem megtelt a helyiség szavazásra jelentkezőkkel. Vagyis valóban jókor érkeztem szavazni, ami taktikai szavazás volt a részemről.

    Hogy aztán ez a taktika mennyit fog érni, az estére kiderül. Eddig úgy tűnik, hogy hatalmas a szavazási kedv.

  • Drizari
    2018 április 8
    7:15 de.
    AKi ilyen dilemmában van a szavazás percében–annak fogalma sincs mi zajlik itt,nem látja át hónapokkal előtte kire kell szavazni.! Annak tényleg vizsgadrukkja van! Ez akkor szokott bekövetkezni amikor a vizsgázó nem készült fel a tantárgyból.
    Segítséget kellett volna kérni legalább két héttel ezelőtt!
    És ilyen szavazók aztán jól elintézik az országot!Ezeket lehet befolyásolni,de úgy néz ki ő nem hagyta magát! Szereti az ilyen bizonytalanságot!Gyuriferinek nem sikerült ezt a bizonytalan szavazót befolyásolni!Mindenesetre a lehető legrosszabbul szavazott! Ettől talán még az mszmp is jobb lett volna.
    No meg ebből a helyzetből mindenkit lehet majd szidni!–ez mindenképpen jó . üdvözletével.

  • Pityi Palkó
    2018 április 8
    5:00 de.
    Te el tudod képzelni azt az állapotot amikor a te mostani jövedelmedből 500 embert kellene ellátni? ezekkel kellene megosztani lakásodat,lakóhelyedet?Ha ezt be tudnád látni,meg tudnád érteni akkor nem viccelnél azokkal amiket írtál üdvözletével.

  • Bendeguz

    Egy jo BBC cikk orban viktorrol – magyarorszagrol.
    Politika, economia

  • A JOBBIKK-al soha, semmilyen körülmények között sem !!

  • Híazannnnya!
    tartottam egy kis önkéntes kampánycsendet, oszt már nem is látom az elejét a hozzászólásoknak…

    Lölöke, szerinted itt olvasgatva téged, hányan kaptak a fejükhöz, hogy húdeokosezaLölöke, namostaztánmegyekés a fideszreszavazok, bár eredetilegnemeztakartam…

    😀 😀 😀

  • Pityi Palko!

    Hiaba, van egy olyan rassz, a magyarsagon belul, vagy mellett a MÉLYMAGYAROK, ami ugy latszik hogy sotetsegre es vegeredmenyben kimulasra van itelve az Ur altal is.

    De mint latjuk Darwin sem mond mast – es a genetika legujabb kutatasai is csak ujra bebizonyitjak, amit mar ezer evekkel ezelott koztudott volt.

    Es a magyarok elott sem volt ismeretlen, mint ahogy azt Istvan intelmeivel is BIZONYITOD.

    Mostmar csak az a kerdes, hogy MIVEL ARPADHAZ SZELLEMI ÖRÖKSÉGÉNEK ez az intelem reszet kepezi, akkor azok az emberek, akik karjukon az árpadsavos szalaggal jarnak, azok kik valojaban?

    Mert nem keresztenyek – az is tudott, NINCS MEG SEMMI KERESZTENYI MAGATARTAS BENNUK – es nem is Arpadhaziak – megyeriek – mert ISTVAN INTELMEIT MESSZIRE ELKERULIK.

    Valami FURCSA MIGRANCSOK LESZARMAZOTTAI lehetnek, akik a hazaba beólálkodtak, nem-e?

    VAGY EGYSZERUEN LETEZHETETT EGY MELYMAGYAR RASSZ, AKIROL A TORTENELEM NEM SZOL.
    Nem csoda.

  • Miklos Banfi 2018 április 7 11:55 du.

    „Ilyenkor, ha Boda, Figyelő, Lalika, Bendegúz, Szikszai válaszol, akkor tudod, hogy mi van:) Tudom, hogy hihetetlen türelmed van ezekkel, de én kihúznám magam a helyedben, hogy jó munkát végeztem, és hagynám őket ott, ahova valók…”

    Ez a mondat a Geyzától még valahogy elcsúszna, de Tőled nem igazán. Micsoda pofátlansággal kellett lepötyögnöd ezeket a sorokat! Ha Rajtad múlna azok, akiknek ellenvéleménye van, azok mennének a Gulágra! Ezért a bejegyzésedért Te nem húzhatod ki magad azzal a jó érzéssel, amit Margitnak tanácsolsz, hanem szégyellheted magadat, nem kicsit, de nagyon.

    Én is oda sorollak, ahol a helyed van …

  • Drizari
    2018 április 8 7:15 de.

    Nagyon inspiralo a torteneted, koszonet erte!

  • tóth péter,

    nagyon sanyarú életed lehet, sajnállak érte.

  • Amikor önmagad sajnálod-ahogy mondod- : nagyon megértelek

  • Almási Alma
    2018 április 8
    9:35 de.
    Gratulálok,végre megtértél!

  • Pityi Palkó 2018 április 8 4:10 de.

    Lalika 2018 április 7 2:18 du.

    ‘…a Magyar Nép szempontjából megvilágosítják a határok kinyitásának előnyeit…’

    „SZENT ISTVÁN KIRÁLY INTELMEI IMRE HERCEGHEZ… A VENDÉGEK BEFOGADÁSÁRÓL ÉS GYÁMOLÍTÁSÁRÓL…”

    Jól hangzik, de azért mint minden példában itt is van egy kis bökkenő. Merthogy azt nem tanácsolta, hogy hozzon olyanokat be, akiknek eszük ágában sincs gazdagítani az országot, hanem ellenkezőleg, mint vírusok a gazda testet le akarják szívni minden sejtjét. Nézd meg a zseniális Welcomenkultur eredményét. Másfél millió migránsból hétezer dolgozik Németországban. Beilleszkedni nem is szándékoznak, hanem a befogadó országot kényszerítik a hozzájuk igazodásra. De ebbe nem akarok belebonyolódni, mert aki érti annak nem kell magyarázat, aki nem (vagy nem akarja érteni) annak meg nincs magyarázat.

  • Pityi Palkó 2018 április 8 4:44 de.

    „Ahogy a világ egy óriási kulturális olvasztótégelyként működik, ez a folyamat egyre magasabb és okosabb embereket termel – sugallja egy új kutatás!”
    Igen, ez igaz. Ami ebben is sántít mint a kővel megdobott kutya az az, hogy a migránsok vallása éppen ezeknek az okos embereknek a kiirtását írja elő.

    „Üzenem neked Lalika és a ’keresztény‘, maradi, mélymagyaroknak ! – ….. – usgyi a menekültek táborába amig nem késő – keveredjetek, közösüljetek, éljétek ki a vágyaitokat és termeljetek magas, szinesebb, élesebb gondolkodású magyarokat – ugyanis hazánkra nagyon rá férne!”
    Erre volna néhány megjegyzésem:
    – pofátlan jelzőidet tartsd meg magadnak pimasz fráter,
    – szerintem Te nem itthon élsz, ezért fogalmad sincs miről hablagyolsz,
    – ha vannak lányaid, azokat küld a menekült táborokba üzekedni,
    – lehet, hogy a Te hazádra (ha ilyen egyáltalán létezik) ráférne a pepitásodás, de nekünk elég egészséges génállományunk van ahhoz, hogy fenntartsuk a fejlődési folyamatot.
    – és engedtessék meg nekünk, hogy magunk válasszuk meg ha keveredni akarunk, ne a brüsszeli bürokraták kényszerítsék ránk az általunk kiválasztott gén csoportot

  • Alma:
    Ne jópofizzon Nagysád me’ leküldöm a konyhába bozonokat hámozni…

  • Lalika
    2018 április 8
    9:49 de.
    Tudjál róla : Ő az egyik legszélsőségesebb lett! Csak kulturáltan csinálja-halkan,ritkán,de akkor velősen.!
    Ja meg amikor már nagyon mérges –fegyveres megmozdulásokat szokott vizionálni.
    kulturált embernek látszik,csak nem találta a helyét -ezért ment ki Kanadába.De van amikor visszajön-tehát nem tudni mikor hol van–se itt , se ott amikor mégis kint van akkor vissza-vissza szokott beszélni.Ő már nem igazán idevalósinak érzi magát.Mindig dicsekszik,hogy amikor kint van nagyon jól érzi magát,és nagyon jó ott,meg nagyon kedvelik.Hát ilyen.

  • Pityi Palkó 2018 április 8 5:00 de.

    „A háborúból és éhínségtől elmenekült menekültek tragédiájával szemben, akik elkezdték a túlélés reményében reménykedő utat, az evangélium arra hívja a keresztényeket, hogy ‘szomszédok’ legyünk a legkisebbeknek és az elhagyottnak, adjunk konkrét reményt nekik. Nem elég mondani: “Vigyázz. Légy türelmes “. A keresztény remény harci szellemiséggel rendelkezik, azzal a kitartással aki egy biztos cél felé halad.’ (Ferenc Pápa).”

    Kár volt ezt az idiótát idézned, mert semmiben nem osztom a véleményét annak, aki arra bíztat, hogy öleljem keblemre a hazug viperát. Ha Te tényleg elhiszed, hogy ezek az egészséges izmos tenyészbikák (80% fiatal férfi EU statisztika szerint) „éhínségtől elmenekült menekültek” akkor nyilván nálatok még mindig lapos a Föld és a gólya hozza a kisbabákat.

  • Lalika
    2018 április 7
    11:54 du.

    Hiszek a Fecebok dzóvivőjének.
    Nem kéne ?

  • Lalika
    2018 április 8
    9:49 de.

    „Ez a mondat a Geyzától még valahogy elcsúszna, de Tőled nem igazán. Micsoda pofátlansággal kellett lepötyögnöd ezeket a sorokat! Ha Rajtad múlna azok, akiknek ellenvéleménye van, azok mennének a Gulágra! Ezért a bejegyzésedért Te nem húzhatod ki magad azzal a jó érzéssel, amit Margitnak tanácsolsz, hanem szégyellheted magadat, nem kicsit, de nagyon.

    Én is oda sorollak, ahol a helyed van …”

    PFFöföffföööö DDDD

    A „kardvitéz,,..-„

  • Orbanfun 2018 április 8 4:47 de.

    „Azért mert te nem tudod felfogni a számokat, azért nem kéne engem is azzal vádolni. A te beszükült képességeid korlátait nem kéne rámvetitened!”

    Köszi a felvilágosítást. Ha Te tényleg nem érzed ennek a számnak a hihetetlen mértékét, akkor talán Rád jobban illik az a jelző, amit ide biggyesztettél „beszükült képesség”. Értem én, hogy az elvakult gyűlölet mértéktelen tud lenni, de nem szükséges mértéktelen idiotizmussal párosulnia.

  • tóth péter
    2018 április 8
    10:22 de.

    HUNT* nem tudja megtagadni önmagát…

    *HUNT = Humortalan Náci Tótpéter

  • Lalika
    2018 április 8
    10:22 de.

    Mekkora egy állat vagy te azért..
    Nincs egy igaz szavad sem.
    Farizeus.

  • tóth péter
    2018 április 8
    10:13 de.

    Hehhe ennek az idiótának továbbra sincsen egy deka humora se..

  • Pityi Palkó,

    „” SZENT ISTVÁN KIRÁLY INTELMEI IMRE HERCEGHEZ…
    … Mert az egy nyelvű és egy szokású ország gyenge és esendő. „”

    Marha! Ki irta ezt az eget rengeto baromsagot? Soros „haladotars” egyik propagandistaja? Nagyon jol latszik milyen „eros” ma mind az az orszag, amelyik befogadott tobbmillio legalis es illegalis bevandorlot.

    De kulonbenis, mi ez? Ha Istvan kiraly mondta, akkor csak igaz lehet? Csak nem csalhatatlan volt Istvan?
    Bar Gabriel tettestarsunk szerint az, mert mikozben bunkoz mindenkit, ezt elfogadta „bizonyiteknak”.

    „Ahogy a világ egy óriási kulturális olvasztótégelyként működik, ez a folyamat egyre magasabb és okosabb embereket termel – sugallja egy új kutatás !”

    Uj kutatas? Ezt eddig is tudta mindenki.
    Most mar csak azt kellene elarulnod nekunk, hogy miert muszaj mindenaron csak muszlimokkal keverednunk?

  • Geyza 2018 április 8 10:26 de.

    Köszi, hogy idézted a beírásomat. Végre valami értelmeset is olvashatnak a kommentelő társak a neved alatt 🙂

  • Lüncőke:

    Ne reménykedj.
    Már kiismertek itt téged.
    Csak egy kampány-seggfej vagy.
    Annak is a legrosszabbik fajtájából.
    Érveid nincsenek csak ál-hazzaffyas mocskolódásaid.

  • Drizari 7:15, jól szavaztál, jelezd ha mégis csalódnál valamiért.

  • Geyza 2018 április 8 10:23 de.
    “Hiszek a Fecebok dzóvivőjének. Nem kéne ?”
    Te annak hiszel akinek akarsz. Csak abba a hibába ne ess bele, hogy elhiszed amit Te írsz.

  • Geyza 2018 április 8 10:30 de.

    “Mekkora egy állat vagy te azért..”
    Látom hiába a jó tanács egész napot a tükör előtt töltöd.
    Nem gondoltál még arra, hogy leszereld? Sokkal tisztább képet kapnál a világról.

  • Lüncike:
    Magadról beszélsz kis kardvitézem ?

    https://kephost.com/image/Jans

  • Nos Rétesit én is másra hagyom…..nincs értelme vitatkozni vele,de azt azért díjazom,hogy másokkal ellentétben végre bevallotta,hogy szocialista,amit sejtettem (régebben „csak” szabadelvűnek vallotta magát…)de .nincs jelentősége!
    A többiek még „rejtőzködnek”nem nyilatkoznak,majd ha lesz eredmény….akkor „ha úgy alakul”…majd esetleg bevallják,hogy melyik „győztes” párthoz is tartoznak…

    Szerencsére nemsokára lesz eredmény és nem már nem fognak zaklatni a pedálozó ellenzéki képviselők,óránként,percenként…mert már nagyon unalmas,terhes,de ugye az utolsó percig harcoltak!

  • Amúgy kifejeztem levélben a Fidesznek a neheztelésem,hogy nem volt kampánycsend és az ellenzék egyfolytában zaklathatta a választókat telefonon,amire ugye semmi szükség nem volt,nem segít
    rajtuk!

  • Boda Marcsi
    2018 április 8
    2:43 du.

    Marcsi, nem RÉtesi, hanem RÁtesi! Ennyi ideje itt lebzsel, és ezt sem tudja megjegyezni? Tényleg Önt engedték szavazni egyáltalán. Nem tűnik cselekvőképesnek, csak azért kérdem.

  • Geyza
    2018 április 8 1:35 du.

    🙂 🙂 🙂
    😉

  • Geyzuka…
    Lalikának sok dologban igaza van ,meg Tóth Péternek is,akinek ráadásul bizony
    humora is van,ezzel szemben neked és „hű munkatársaidnak” se igaza,se humora nincs!Vagy „sajnos” valószínűleg nem fogjátok fel…..amit írnak!

  • HunCanada
    2018 április 8 2:54 du.

    A romai consulo-kat csakis a plebeius-ok valasztottak.
    Es nyilvanvaloan azoknak a kegyeit kerestek, akik a „legkevesebbe kerultek”
    Egy keves baksis, vaskos igeretek, remisztes, megfelemlites nem letezo ellensegekkel.
    Aztan jo nagy cirkuszok (Ma is all roma sziveben is)

    A tortenelem csak ismetli onmagat.

  • Óh borzalom…!

    Szerencsétlen HunCanada…..
    Rátesi helyett Rétesit írtam,Margitka „talán” megbocsájtja a tévedésem,elírásom,…..pláne,hogy a választási bizottságban a kutya sem foglalkozott Rátesivel,nem is ismerik,jegyzik,de te azért ne izgasd fel magad feleslegesen,ha már a lényegre,mindanivalóra képtelen vagy koncentrálni,véleményt írni….”nagyot” alakítottál…..!
    Nyugodj meg: józanul, ép ésszel és akadálymentesen szavazhattam!

  • HunCanada!

    Ha netán megmaradtál volna tisztességes magyarnak és főleg
    hiteles,normális lennél…talán érdekelne a véleményed,de így
    csak egy szánalmas alak vagy!
    Egyébként díjaznám,ha azok mellett is kiállnál, akiket a magadfajták primitív,elítélendő,hazug módon ócsárolnak…..
    de ugye ez tőled nm várható el……!

  • Boda Marcsi,

    „… ezzel szemben neked és “hű munkatársaidnak” se igaza,se humora nincs!Vagy “sajnos” valószínűleg nem fogjátok fel…..amit írnak!”

    Az utobbi. A kisdobos foglalkozastol kezdve egeszen a partfoiskolan at agymosva lettek, es ezert keptelenek a valtozasra.
    Elsosorban, mert ott bebeszeltek nekik, hogy az az „abszolut igazsag”, gondolkodniuk tilos, es felesleges is. Igy kialakult naluk ez a reflex-szeru, teljesen ertelmetlen gyulolet, ami azonnal elutasit minden racionalis gondolatot.

    Hanyszor lattad mar, hogy a legegyszerubb kerdesekre, keresekre nem tudnak valaszolni?
    Az ilyen tipusra monda vala Jezus: „Ovek a szellemi matt orszaga.” (Miklos evangeliuma 12.15)

  • A normálisaknak írom!

    Még este fél 10-kor sem tudott több szavazókörzet bezárni……van ahol 2.500-an várakoznak még,ezt az internetről tudom…..na forró a helyzet,reményeim szerint jó eredmény születik,amiről persze csak holnap kaphatunk hiteles,megbízható tájékoztatást!

  • Szikszai!
    őrülök,ha néha hallok egy normális,elgondolkoztató véleményt!
    Hát majd holnap talán minden kiderül!

  • HŰ Marcsi, még mindig nem tegeződünk. De milyen szépeket írt nekem, szép sületlen marhaságokat.

    De csak hozta az átlag alatti formáját hozzászólásának primitív és értelmezhetetlenül összefüggéstelen jellegével.

  • Boda Marcsi
    2018 április 8
    4:26 du.

    „őrülök,ha néha hallok egy normális,elgondolkoztató véleményt!”

    Tudjuk hogy nem vagy normális.
    De miért reklámozod is ?

  • HunCanada!

    Régebben tegeződtünk,de megbántam és ma már megválogatom ezt dolgot….Nem jegyzem!
    Duguljon be és fogja be!ez jó tanács,hogy ne égesse magát tovább,az itthon élő tisztességes magyarok előtt,bár a jellemét
    ismerve,tudom hogy ez nem zavarja….!
    Pá!Kívánom ,hogy „érdemei” szerinti díjazzák az „illetékesek”nem csak lent,hanem „FENTRŐL” is…!

  • Marcsi, látom az eredményeket, gratulálok neked és a pártodnak is, remélem a következő négy évben – mindannyiunk örömére – sikert sikerre halmoztok.

  • Boda Marcsi
    2018 április 8
    5:01 du.

    Marcsi, soha nem tegeződtünk. Ennyire nem lehet birka, hogy erre sem emlékszik.

    Már megint elhallgattat? Már megint ennyit tud mondani:

    „Ne égesse magát tovább”, meg hogy „az itthon élő tisztességes magyarok előtt”….

    Ennyi rosszindulatot mint amennyi magában van Marcsi, az hihetetlen. De ez az Ön dolga, rólam lepereg az aljassága.

  • charlie
    2018 április 8
    5:08 du.

    Azt borítékolni lehet.

    Feltéve ha nem vonja meg Bruxelles az apanázst.

    Mert az tuti hogy Továris Putyin nem fog eltartani egy egy egész országot.

    Nem arról híres.

  • charlie,

    csalódtam az itteni Jobbikosokban, nem oly rég ebben a választókerületben tényezők voltak. Hiába no, erős a klerikális vonal, és féltik a közmunkát is. Hihetetlennek tűnik, de akadtak nem is kevesen, akik meg a nyugdíjukat féltették. Érdekes módon a migránsok errefelé nem tényezők, a vasvillát itt ma is problémamegoldónak tartják.

  • Nos hat, gratulalok a magyaroknak, es Orbannak is a gyozelemhez!

  • Drizari, roppant nehéz úgy eredményt elérni, hogy nincs kormányváltó hangulat. És be kell vallani, most nem volt ez meg.

  • Szikszai, sosem nyert ekkorát a Fidesz, és sosem volt ilyen kicsi a baloldal. Országszerte hömpölygött a nép szavazni.

  • charlie,

    „Szikszai, sosem nyert ekkorát a Fidesz, és sosem volt ilyen kicsi a baloldal. Országszerte hömpölygött a nép szavazni.”

    Es ugye kozel 70% szavazott?
    Ennek a 2/3-a… szoval megint ki fog derulni, hogy tkp. nem is a FIDESZ, hanem a „haladok” nyertek. 🙂

  • A nyertesek gratulaciot erdemelnek!

    Es en meg is teszem, mert az Orbannak kijar! O nyert!

    A Fidesz is nyert, vita nelkul!

    Nem valtozott semmi – a partok valoban nem tudtak semmi ujat felmutatni.

    Ugyhogy minden megy tovabb!

    Mindenkinek koszonet a lelkes reszvetelekert, azoknak, akik épitoleg ressztvettek ezekben a vitakban is itt magunk kozott.

    A tanulsagokat mindenki le tudja vonni.

  • Szikszai 2018 április 8 6:20 du.

    Ne legyél cinikus legalább ma ne.
    Elég ha Fleto már meállapította, hogy ez a választás törvénytelen volt és ezért annak eredménye tulajdonképpen nem is érvényes.

  • Gabriel 2018 április 8 6:59 du

    Ezt így kell csinálni. Elismerni a gyözelmet, gratulálni a győztesnek, és felsorakozni mögé.

    Remélem, hogy a miután nép megmondta mit akar végre a hangoskodás és széthúzás befejeződik. Bár a pártvezérek is tudomásul vennék és ki-ki levonná a következtetést.

    Elismerésem Neked a kommentedért.

  • Drizari 2018 április 8 5:29 du

    „Hiába no, erős a klerikális vonal, és féltik a közmunkát is. Hihetetlennek tűnik, de akadtak nem is kevesen, akik meg a nyugdíjukat féltették. Érdekes módon a migránsok errefelé nem tényezők, a vasvillát itt ma is problémamegoldónak tartják”

    Hihetetlen, hogy ilyen tiszta és hangos üzenetet még mindíg nem akarjátok meghallani. A magyar szavazók azt kiáltották hogy NEM AKARUNK BEVÉNDORLÓ ORSZÁGGÁ VÁLNI. Az összes többi amit itt felsoroltál maszlag. Ideje lenne tudomásul venni és abbahagyni a sárdobálást.

  • Geyza 2018 április 8 5:29 du

    Visszabújhatsz a kis kuckódba nyalogatni a sebeidet. Közben persze moroghatsz is de ne feledd: kutyaugatás nem hallatszik fel a Mennyekbe.

  • Tisztelt Rátési Margit!

    A választási eredmény ismeretében ezennel lemondok a nyitott társadalom előnyeinek ecsetelésére fentebb támasztott igényemről, hiszen a Magyar Nép ma elég érthetően kimondta, hogy nem kérünk belőle. Így annak ismertetése is feleslegessé vált ezért ne pazarolja rá az idejét.

    Önnek is és minden kommentezőnek köszönöm a türelmét és az értékes részvételét. Ez még arra a szerencsétlen Geyzára is vonatkozik, mert nincs felesleges ember, a Geyza-félék jók elrettentő példának.

  • „Remélem, hogy a miután nép megmondta mit akar végre a hangoskodás és széthúzás befejeződik.”

    Hát igen, megmondta…

    A választáson indított pártok jegyzéke (illusztráció, hogy mit akar a NÉP.

    fidesz
    jobbik
    mszp-pm
    lmp
    dk
    momentum
    kétfarkú
    együtt
    magyarországi németek önkormányzata
    munkáspárt
    családok
    magyar igazság és élet pártja
    sportos és egészséges magyarországért
    országos Roma önkormányzat
    tenni akarás mozgalom
    magyarországi cigánypárt
    közös nevező2018
    szegény emberek magyarországért
    kell az összefogás
    iránytű
    horváth önkorm.
    rend és elszámoltatás
    összefogáspárt
    netpárt
    magyarországon élő dolgozó és tanulók emberek pártja
    szlovák önkormányzat
    európai roma keresztényekjobblétéért demokratikus párt
    ruszin önkormányzat
    magyarországi románok önkormányzata
    szerb önkormányzat
    ukrán önkormányzat
    lengyel önkormányzat
    szlovén önkormányzat
    magyarországi görögök önkormányzata
    örmény nkormányzat
    bolgár önkormányzat

  • Azt hittem, hogy a 4 perctol megjeleno kivontkardu janicsar le fogja szurni Putyin elvtarsat. De valahogy eltekintett ettol.
    Csak tudnam mit durrogtattak?

    https://www.youtube.com/watch?v=jvwPWeuTBn4

  • Ez se rossz! Egyre izgalmasabb dolgokat akar az UM torvenybe foglalni. [Nem „UN” – United Nations – hanem „UM” – United Muslims.]

    Talan megiscsak igaza van a magyar vezetesnek valamiben?

    https://www.youtube.com/watch?v=FImMYX4-zPQ

  • Nnnna, ez meg a Geyza, es a tobbi azota is buszken (es nyiltan) kommunista kedvence lesz:

    https://www.youtube.com/watch?v=6mnY9HoaHrU

  • Szikszai nem bír magával…

  • Lalikácskácska:

    ” A hegytetőn tanyázó ember parányinak látjá az odalent szaladgálóket de azok is őt”……/ Murphy/

    Ezt soha ne feledd mikor nagyképüsködsz másokkal.

    Te kardvitéz,,,..-

  • Almási Alma
    2018 április 8
    11:38 du.

    Egyet kifelejtettél:

    „Önkormányzatok önkörmányzata „

  • Almási Alma 2018 április 8 11:38 du.

    „Hát igen, megmondta…
    A választáson indított pártok jegyzéke (illusztráció, hogy mit akar a NÉP.)

    Köszi a listát, de nem világos mit akartál ezzel közölni. Ha jól értem, akkor Te a vereségetek felett érzett keserűségedet azzal szeretnéd enyhíteni vagy legalábbis megmagyarázni, hogy sok kis pártocska nyüzsgött a kampányban.

    Hát nem ez a demokrácia fő jellemzője, hogy BÁRKI megmérettetheti magát? Azért a nemzetiségi kisebbségi önkormányzatok belekeverése talán túlzás volt, de Te tudod hogy mitől érzed jobban Magadat.

  • 1. Magyarország választott. Hunnia ismét felülkerekedett Pannónián. Gratulálok.
    Rossz kérdésre csak hamis válasz adható – ez a történtek tanulsága.
    2. Kedves bodának rossz az emlékezete: mindig az mondtam szabadelvű szocialista vagyok, amiből mindkét résznek jelentősége van.

  • Sajnálom Lalika! Tudom, Nektek kényelmesebb lenne zavartalanul hozsannázni egymást: de nekem meg jogom van másképp látni (ahogy Nektek is). Ezért nem elhallgattatni akarnálak, hanem válaszra ösztökélni.
    Tudom, hogy ez a pártfőiskola sokaknál kiveri a biztosítékot. Gondolkodtam is, hogy beírjam-e. Aztán úgy döntöttem, igen. Mindig is volt affinitásom a polgárpukkasztásra.

  • Lalikácskácska meddig kampányolsz még

  • charlie
    2018 április 7
    3:30 du.

    ” Jobbik nevü kalapács”…–

  • „Pl. pálinkával – aminek az elnevezése is szláv szóból származik.”

    Kedves cikkíró!
    Mielőtt még zöldségeket ír miért nem néz utánna, hogy melyik szláv nyelveben használják a „pálinka” szavat vagy legalább megközelítőleg valami ami hasonlít e szóra?
    Szerb, horvát, bosnyák és montenegrói nyeleven mindenki úgy hívja, hogy rakija, egyéb szlovénul hívják žganje-nak.
    Amúgy a cikk egy förtelem és nincs hozzá türelmem, hogy végig olvassam és netán még értelmezzem is.

  • Geyza 2018 április 9 9:20 de.

    „Lalikácskácska meddig kampányolsz még”

    Én már ünnepelek. És Te?

  • talalom 2018 április 9 8:51 de.

    „ Rossz kérdésre csak hamis válasz adható – ez a történtek tanulsága.”
    Bocsáss meg, de nem tudom mi volt a rossz kérdés, és hogy az arra adott válasz is rossz azt csak a kérdés ismeretében tudom értékelni.
    Ha Te is arra a kérdésre gondolsz hogy „rabok legyünk vagy szabadok” akkor szerintem a válasz jó.

    „ mindig az mondtam szabadelvű szocialista vagyok, amiből mindkét résznek jelentősége van.”
    Igen, mondani mindent könnyű, de azt tartalommal megtölteni már kissé bonyolultabb. Szerintem Te nem vagy szabadelvű, legfeljebb nem vagy teljesen dogmatikus, vagy ahogy mostanában divik mondani nem ragaszkodsz mereven a paradimhez.

  • Az LMP a FIDESZ titkos balos „frakciója” a nagypofájú Bernivel az élen :

    https://varosikurir.hu/fovarosi-mandatumok-lmp/

    Köszönjük meg szépen nekik hogy Budapest nem lett teljesen balos

    Szar senkik

    Ha visza léptek volna jó sok másik helyen is, akkor nem nagyon jött volna össze a kétharmad.

    Az LMP a FIDESZ-ék szekértolója.

  • talalom 2018 április 9 9:05 de.

    „ nem elhallgattatni akarnálak,”
    Ezen a web lapon csak egyetlen ember van, aki engem el tud hallgattatni, akinek a neve Christopher Adam. Amíg Ő nem tilt le addig senki más erre nem képes. Emiatt tehát ne legyen lelkiismeret furdalásod.

    „ hanem válaszra ösztökélni.”
    Ezt én következetesen tettem, de Tőled nem sok jött vissza, ezért úgy éreztem, hogy vagy nem méltatsz válaszra, vagy nincs válaszod.

    „Tudom, hogy ez a pártfőiskola sokaknál kiveri a biztosítékot”
    Nem nálam. Ezzel csak azt tudattad velem, hogy valamikor megtanultál valamit, aminek az értéke vitatható, és azóta teljesen leálltál a fejlődésben. Erre vonatkozólag is írtam, amit szintén válasz nélkül hagytál.

  • Lalika,

    „Én már ünnepelek. És Te?”

    O is. Ahogy elnezem nincs is egyedul ebben a „haladok” kozott.
    Ugyanis ok nyertek, csak a Zorban csalt, es geppisztollyal megfelemlitett (es egyebek, amikrol egyelore nem tudok).

    A masik fontos ok pedig az, hogy most mind menekultek lehetnek egy „diktaturabol”. Ki kell valasztaniuk egy biztonsagos orszagot, mint pl. Svedorszag, es ott menekult statuszt kerhetnek.

    Tehat minden okuk meg van az unneplesre.

  • Geyza 2018 április 9 11:00 de.

    Tudod Te azt, hogy az idézett weblap az egyik legvéresebb szájú szélsőbal liberális mocsok forrás aminek a tényleges székhelye megállapíthatatlan?

    Ettől eltekintve, miért kellett volna mindenkinek visszalépnie csak hogy Te ne nevezd őket „Szar senkik”-nek. Miért nem mész le az alapokig és okolod az Open Society Foundation-t amiért lehetővé tette Orbán Viktornak, hogy maga mögé állítsa a szavazók 70%-át a bevándorló politika ellen?

    Mikor jössz már rá arra, hogy Te állsz a rossz oldalon, hiszen a szavazók 70%-a nem osztja a Te véleményedet, ez pedig elég jelentős többség.

    Vagy úgy is mondhatnám, hogy ideje észrevenned, hogy bilibe lóg a fejed.

  • Starchild. Nem is kell értelmeznie, úgyse érti. A pálinka, egy XVII. századi említésből származik, és a szlovák palenka átvétele, ami gyümölcspárlatot jelentett.
    A szlovákot – a lengyellel, ukránnal – „nyugati” szlávként szokták emlegetni, míg a horvátokat, szerbeket és a bosnyákokat a délszlávok (jugoszlávok) közé sorolják. A bosnyákok az oszmán birodalom térhódítása után váltak jellemzően muzulmánná. A montenegroiak nem nagyon voltak nemzet: feketehegyi embereket jelent a nevük.
    A hercegovinokról Ön nyilván többet tud…

  • Lalikácskácska:
    Szteem tök jó kis lap.
    Eddig is idéztem és eztán is idézni fogom.
    Szteed inkább a TE kedvenc lapodból, a Kurucinfóból idézzek?

    Amúgy meg ne sipákolj viseld kritikáim súlyát.
    Ha férfi vagy légy férfi.
    Te kardvitéz.

  • Szinte minden budapesti kerületet megnyerhetett volna az ellenzék, ha az LMP visszalép

    itt a térkép
    https://www.kephost.com/image/Jbiv

    Budapesten jóval többen szavaztak a Fidesz ellen, mint mellette. (Persze lényegében országosan is ez a helyzet, csak jóval kisebb különbséggel.) Ennek ellenére a Fidesz mégis megnyert hat budapesti egyéni kerületet, azaz elvitte a fővárosi mandátumok harmadát. Ha az LMP visszalépett volna, csak Kocsis Máté kerületét vitte volna a Fidesz.

    Simicskó István 858 szavazattal nyert a DK-s Gy. Németh Erzsébet előtt, közben az LMP 3138 szavazatot vitt el a kerületben. Simicskó nyerő különbsége egyébként már a Momentum (1434) vagy akár a Magyar Kétfarkú Kutya Párt (925) szavazataival is elolvadt volna.

    Gulyás Gergely 1945 szavazattal nyert a DK-s Bauer Tamás előtt, az LMP-s Hajdu Mária 3497 szavazatot kapott itt, az MKKP 1400-at, a Momentum 1322-t.

    Varga Mihály 2690 szavazattal nyert a DK-s Niedermuller előtt, az LMP-s Ungár Péter 5348 voksot gyűjtött.

    Szatmáry Kristóf államtitkár, aki a választások előtt még mindenféle botrányba is belekeveredett, 1209 szavazatot vert az Együtt jelöltjére, Vajda Zoltánra, az LMP-s Mizsei László 3823 voksot vitt el itt.

    A fideszes Dunai Mónika 2239 szavazattal nyert az MSZP-Párbeszéd jelöltje, Lukoczki Károly előtt, itt az LMP-s Schmuck Erzsébet 2694 voksot kapott, a momentumos Tóth Endre 1531-et.

    (Forrás: 444)

    ****************************

    A 444.hu cikkét átvette a Városi kurir
    A térkép a FIDESZ zsebében lévő MTI-től származik.

    Idióta kardvitéz-sipákoló-anyámasszony katonájának ez egy véresszájú írás.

    Lalikácskának minden véresszájú ami az igazat írja le őróluk.

  • Orsós Elemér

    charlie
    2018 április 7
    3:30 du.

    „Lalika, elnézést kérek, de Simicskát, a Bibó-kollégium másik zsenijét ne told már át hozzánk.
    Hogy Orbánt megutálta és a Jobbik nevű kalapáccsal szeretné fejbeverni, ez nem a mi sarunk.
    2014-ben a Jobbikot köpködte Simicska ezerrel, Orbánt csókolgatta tízezerrel, szereztünk 21%-ot, most a “segítségével” és az általa fizetett és “hozzánk vágott” agytrösztökkel lehet, hogy kevesebb lesz.
    De ha kétharmadunk lesz, akkor hétfőn elismerem az igazad. 🙂 ”

    De bizony, Simicska a mi sarunk, mert egy ilyen bosszúálló Júdást nem lett volna szabad még verbálisan sem dörgölőzni hagyni, az ö ebül szerzett milliói legalább 5 % szimpatizáns elveszteséget okozhatták!

  • Orsós Elemér
    2018 április 10
    6:20 de.

    Hehehehe
    ” A JOBBIK nevű kalapács”…Á’La NHC*.

    De lássuk mit mond erről Mörfi :

    „Az az ember akinek csak kalapácsa van, hajlamos magakörül mindenkit szögnek nézni”
    Namáemost ezt én ráalkalmaztam Neocsárli agymenésére:

    „Aki kalapács, mindenkit szögnek néz”
    http://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/03/21/512Kalap_cs_elvt_rs.jpg

    hehehe Csárli a Kalapács-efftass..DDDDDD

  • talalom
    2018 április 9
    3:01 du.

    „Starchild. Nem is kell értelmeznie, úgyse érti.”

    Mert nincs mit.

    „A pálinka, egy XVII. századi említésből származik, és a szlovák palenka átvétele, ami gyümölcspárlatot jelentett.”

    Csak ha egy említés hiteles forrásnak számít figyelembe véve azt is, hogy akkor még Szlovákia se volt. És mi van ha ők vették át a pálinka szavat amit palenka-nak ejtenek ki? Persze az önök világában ez lehetettlen ‘mer merjünk kicsik lenni.

    „A szlovákot – a lengyellel, ukránnal – “nyugati” szlávként szokták emlegetni, míg a horvátokat, szerbeket és a bosnyákokat a délszlávok (jugoszlávok) közé sorolják.”

    Hát nem mondja akkor biztos hülyén halok meg.

    „A montenegroiak nem nagyon voltak nemzet: feketehegyi embereket jelent a nevük.
    A hercegovinokról Ön nyilván többet tud…”

    Ezt talán beszélje meg velük, hogy ők nem nagyon nemzet hátha a nyakán marad a feje.

  • Starchild
    2018 április 10
    9:11 de.

    Tuggyuk waze.
    Krisztus is magyar volt.
    A Beatlesekről már ne is beszéljünk.

  • Geyza
    2018 április 10
    10:42 de.

    Te meg nemtudom mit rinyálsz mikor még lélekben sem vagy az.

  • Csillaggyermek! Akkó most jön a polgárháború?

  • Szikszai
    2018 április 9 12:15 de.

    Te lehet hogy nem hulye zsido vagy, hanem egyszeruen egy oroszok altal megvett agitator?
    Ki fizet?
    Kanadaban elsz, az oroszok mellett agitalsz, torokoket veded, es Orbant tamogatod.

    Pontosan ennek az osszeeskuvesnek vagy az aktiv embere.

    Igy mar minden kezd erthetove valni.

    Veszelyes, nagyon veszelyes vagy. Nem egy artatlan hulye.

  • Kiegeszitesul azok szamara, akiknek szamara talan erthetetlen a fenti bejegyzesem, azoknak idemasolom egy hozzaszolosamat:

    (2018 április 12 10:48 de. irtam valaszul Szikszai 2018 április 11 8:04 du. bejegyzesere az „eredmenyvaro-a-kmh-ban-kanadai-magyarkent….” cikknel.)

    „…Szikszai
    2018 április 11 8:04 du.

    Nem veletlenul magyarazta nekem egy oreg moszados tabornok ismerosom anno:

    – a gojokban sose bizzal, az arabokban meg kevesbe. De aki igazan veszelyes az a hulye zsido! ….”

  • Starchild
    2018 április 10
    11:01 de.

    Ti, nácik, szeretitek elgázosítani azokat
    akikről úgy gondoljátok hogy nem-is-tudom-kicsodák.

    És most szépen sorold fel mit tettél TE a hazáért,
    szájtépésen és melldöngetésen kívül.

  • Gabriel:
    Itt valaki pár hete megvilágította
    hogy ez a Szikszai egy szimpla rohadék csak.

    És tényleg….

  • Gabriel,

    „Te lehet hogy nem hulye zsido vagy, hanem egyszeruen egy oroszok altal megvett agitator? Ki fizet?”

    Pszt! Meg mindenki meghallja! Csak halkan sugom meg, hogy minden heten ketszer talalkozom Putyin elvtarssal, es o szemelyesen adja at a 5 milliard rubelt minden alkalommal. Azt en gyemantra valtom, a stromanommal elkuldom Bassz-Arabiaba ahol rinyaba valtjuk at, aztan visszajon Kanadaba, ahol aztan en aranyba valtom at, mert a zsidok mind imadjak az aranyat.

    „Kanadaban elsz, az oroszok mellett agitalsz, torokoket veded, es Orbant tamogatod.”

    Es ezt te igy eszrevetted! Hat gratulalok! Hany agysejted maradt a legutobbi baleseted utan? Vagy csak a szokasos microangiopathic folyamat utott be nalad ugy 40 eve?

    „Pontosan ennek az osszeeskuvesnek vagy az aktiv embere.
    Igy mar minden kezd erthetove valni.”

    Ez utobbi igaz, bar en mar korabban is tudtam, hogy sulyos agykarosodasban szenvedsz, mert ezt az elmeletedet az Orban-Putyin-Erdogan osszeeskuvesrol mar korabban is voltal bator hangoztatni. No es hogy ebben valaki higgyen ahhoz rendkivul buggyantagyunak kell lennie annak a valakinek.
    Mar csak azert is, mert Magyarorszag olyan paranyi tenyezo a nemzetkozi eletben – akar katonailag, akar gazdasagilag – hogy a konspiralo Putyin es Erdogan ekkora erovel valaszthatna 3.-nak Andorrat is szovetsegesnek. No es persze mar eleve elmebetegnek kell lenni ahhoz, hogy valaki feltetelezze Putyin es Erdogan osszeeskuveset barki ellen is.
    (Es ne felejtsd el, hogy az, aki tagadja az Ordog letet, azt bizonyitja, hogy az Ordog befolyasa alatt all!!!!)

    „Veszelyes, nagyon veszelyes vagy. Nem egy artatlan hulye.”

    Aztan jon a kovetkezo:

    „Nem veletlenul magyarazta nekem egy oreg moszados tabornok ismerosom anno:
    – a gojokban sose bizzal, az arabokban meg kevesbe. De aki igazan veszelyes az a hulye zsido! ….”

    Haaa’, most akkor hulye vagyok, vagy nem vagyok hulye?
    Nincs is izgalmasabb annal, amikor egy elmebeteg diagnosztal masokat.

  • Gabriel,

    Elfelejtettem valamit, elnezest:

    Te, ez a kepzeletbeli Moszados tabornok ismerosod is ugyanolyan agykarosodasos lehetett, mint te vagy.

    Ugyanis ez: „a gojokban sose bizzal, az arabokban meg kevesbe” kisse redundans, nem gondolnad? Persze csak ha erted mire gondolok…

  • Siksay
    Már lejárattad magadat.
    Mit erölködsz folyton?

  • Geyza
    2018 április 12
    11:32 de.
    Starchild
    2018 április 10
    11:01 de.

    „Ti, nácik, szeretitek elgázosítani azokat
    akikről úgy gondoljátok hogy nem-is-tudom-kicsodák.”

    Tényleg Geyza? Aztán kin röhögnénk? Te utálsz nyíltan mindenkit származásánál fogva és gáz is tenálad van, méghozzá óriási a fejedben. Kár, hogy nem olyan gáz amelyet el lehetne eladni….

    Almási Alma
    2018 április 12
    4:45 de.

    „Csillaggyermek! Akkó most jön a polgárháború?”

    Miért? Szeretne egyet? Mondanám, hogy keressen magának egy jóravaló fiatalembert de van egy olyan érzésem, hogy az a lemez már lejárt.

    Szikszai
    2018 április 12
    2:13 du.

    Ha nem vigyázol akkor még kiderül, hogy nem csak az fsb-nek hanem a mi16 és csis-nek is ügynöke vagy meg, hogy ne legyen gyanús a mosadnak is bedolgozol… 🙂 🙂 🙂

  • Starchild
    2018 április 12
    4:31 du.

    Nyugi öreg.
    Végy mélylevegőt és tűrj.
    Ha már mindenáron egy baller-oldalon akarsz érvényesülni.

  • Starchild,

    Most lebuktattal. Az orosz, magyar es torok titkosszolgaltok mellett a Moszadnak, az amerikai, kinai, angol, szaudi, hezballah, hamasz es az IS titkosszolgalatainak is dolgozom, mert ezek egyutt eskudtek ossze a Gabriel elmebaja ellen. 🙂