Nem kell körbepisilni a parlamentet ahhoz, hogy tudjuk: az a mi Hazánk háza!

2018 december 22 8:59 du.104 hozzászólás

Próbáljuk meg végigvenni, mi is előzte meg a 10 napja zajló tüntetés-sorozatot, ami folyamatosan zajlik a vidéki városokban is, sőt külföldön is, bár ott nyilván alacsonyabb létszámmal, főként ott dolgozó, élő magyarok részvételével.

Néhány általános megjegyzés. A 2010-ben hatalomra került pártszövetség kormánya gyakran használja az ún egyéni képviselői indítványt. A Parlament elé kerülő törvényjavaslatok rendes útja – akár a kormánypárt, akár az ellenzék terjeszti elő -, a következő: az indítványt a KÖTELEZŐ részletes indoklással, hatástanulmányokkal, stb. alátámasztva, először az országgyűlési bizottságokban tárgyalják meg, és ajánlják – vagy nem – a plenáris ülés napirendjére. A bizottsági ajánlásról a Ház szavaz: 2010 óta nem volt példa arra, hogy ellenzéki javaslatot engedett volna a többség megvitatásra. A rendkívüli vitanap más: ezeken törvény nem hozható. Ennyit arról, hogy az ellenzék csak hallgat, nem dolgozik. A bizottsági ülések elvben nyilvánosak, a gyakorlatban a bizottsági elnök bármikor zárt ülést rendelhet el – például honvédelmi vagy más indokolható téma esetén. Ezt a kormánypárti elnökök gyakran meg is teszik.

Az egyéni képviselői indítvány menete más: a plenáris ülés előzetes bizottsági vita és KÖTELEZŐ RÉSZLETES INDOKLÁS NÉLKÜL, egyszerű többséggel engedheti a plenáris ülés napirendjére a témát. Ez a sürgős ügyek – pl. katasztrófa esetén – gyorsabb törvényes rendezésére szolgálna. Az Ovi csicskák – sajnálom, de a kormánypárti többségre muszáj már erősebb kifejezést használni -, 2010 óta gyakorlatilag a törvények 80-90%-t így terjeszti a Ház elé. Pl. így került a kiemelt, nemzetbiztonsági érdekből fontos beruházások ügye. Ez lehetővé teszi, hogy egyes beruházások a kötelező környezetvédelmi, építészeti stb. hatóságok engedélye nélkül, egyszerű parancsra megvalósulhassanak. Ez akkor a Szabadság téri ormótlan és hazug emlékmű suttyomban történt felállítását törvényesítette.

A rabszolgatörvény tulajdonképpen a Munka Törvénykönyvének módosítása – ez is olyan sürgős ügy, amit a többség „kénytelen volt” előzetes vita, az érdekeltekkel való egyeztetés, részletes indoklás (pl. hatástanulmány) nélkül a plenáris ülés elé engedni. Ráadásul az év utolsó, ünnepek előtti ülésszakának egyik utolsó napján. December 11-én Lezsák Sándor levezető elnök néhány felszólalás után MINDEN ELLENZÉKI KÉPVISELŐ mikrofonját kikapcsolta, majd a vita közepén botrányos módon lezárta az ülést. A vita az ellenzék 2925 módosító javaslatának szavazási módjáról szólt. (Ügyrendi vita.) Vagyis arról, hogy a módosításokról egyszerre, azok tartalmának megismerése és indoklása nélkül szavazzanak, vagy egyenként. (A 2925 szavazás kb. 72 órát vett volna igénybe – a felét annak, amit túlóra többletként megszavaztak az alkalmazottaknak.)

Mellékszál: Ez ún .obstrukció, ami megengedett, törvényes eszköz, és a fidesz ellenzékben gyakran élt ezzel. Pl. tán 2008-ban a december végi költségvetési vitában 1500 módosító indítványt adott be, amit az MSZP kormány egyesével megindokolt, megvitatott. Ez azért is volt fontos, mert ha az országnak december 31-én nincs elfogadott költségvetése, akkor nem lehet kifizetéseket teljesíteni: vagyis januárban nem kaphattak volna pénzt a köztisztviselők, közalkalmazottak, nyugdíjasok stb. Vagyis milliók. Az akkori kormánytöbbség az összes ellenzéki módosítást egyesével megválaszolta. Még az ún. óramegállítási jogával is élt, hogy a karácsonyi ünnepnapokat megtarthassák a képviselők és a háttérben dolgozók. Ezt akkor a fideszesek is elfogadták, hiszen ők sem akartak az éjféli mise helyett a parlamentben karácsonyozni.

Most december 11-én más megoldást választott a kormánytöbbség. Lezsák Sándor az ülés soros elnöke, a vita közepén, törvénytelenül lezárta az ülésnapot. A másnapi, rendes ülésnapon az ellenzék azt kérte, hogy az elnöki munkájában számtalan törvénytelenséget elkövető Lezsák helyett ellenzéki elnök vezesse a vitát. Ezért akarták megakadályozni, hogy Latorcai legyen az elnök, aki a valóságosan nem létező KDNP tagja. Erre berendelték a Kövér házelnök javaslatára már korábban felállított fegyveres országgyűlési sereget, amit semmi nem indokolt. Kiabálás, obstrukció más parlamentben is előfordul: nem rendkívüli eset – így FEGYVERESEK ottléte törvénytelen. Az ellenzék követelte a fegyveresek kivonását, a rend helyre állítását. Az elnök ezzel szemben elrendelte a szavazást, aminek folyamán más törvénytelenség is kiderült: a képviselői szavazógépek ugyanis a szavazó személyét megállapító kártyák NÉLKÜL is működtek. Vagyis bárki nyomta a gombot, beszámolta a gép. (Érdekesek ezek a „technikai” hibák: hol a választási rendszer romlik el az országgyűlési választások közepén, hol a képviselői szavazógépek adják meg magukat.) Ekkor, december 12-én hagyta el az ellenzék az üléstermet, még mielőtt a törvénytelenül ott lévő fegyveresek dobják ki őket. Erre az ottmaradt ovi-csicskák gyorsan megszavazták a közigazgatási bíróságokról szóló törvényt, ami szerint 2020-tól az állam, vagy a kormány által érintett peres ügyeket – akár felperesként, akár alperesként érintettek – az igazságügyi miniszter által kinevezett bírák tárgyalják: ez gyakorlatilag (az ügyészség bedarálása után) a független igazságszolgáltatás megszűnését jelenti. (Az ügyvédek leszerelése már egyszerűbb lesz.)

Erre tört ki a tüntetés a fővárosban több tízezer ember részvételével. Amit vidéki tüntetések is követtek: gyakorlatilag 10 nap óta tartanak. Ma (22-én) éppen kazincbarcikaiak egy csoportja tiltakozik. Annak ellenére, hogy a hőmérséklet mínusz 8-10 fok (nálunk ez kemény télnek számít). A tüntetések békések: a parlamenti karácsonyfa alatt meggyújtott szánkókat a tüntetők maguk oltották el, mielőtt a fára átterjedt volna, és a megrongálódott, eltűnt 4 szánkó helyébe 4 nap alatt 22 darabot gyűjtöttek.

Térjünk rá az MTVA székháza előtt történtekre. (Az évi 80 milliárd forint közpénzből élő közszolgálati tévé híradásainak hitelességéről a Duna TV december12-i 18 órai híradója tartalmát részleteztem egyik hozzászólásomban.) Még szerda este a tüntetők egy kb. háromezer fős csoportja a vonult a székházhoz. (A székház Óbudán van, mintegy 6 kilométerre a Kossuth tértől.)

Ott ORSZÁGGYŰLÉSI KÉPVISELŐK egy csoportja a tüntetők támogatásával, azt kérte, engedjék be a házba őket, ahol tájékoztatást kérhetnek az intézmény valamelyik vezetőjétől arról, hogy a köztévé miért nem tájékoztat az eseményekről, és miért nem olvassák be a tüntetők 5 pontos követelését. Tudni kell: országgyűlési képviselőknek joguk van a közintézményekbe akadálytalanul bemenni, ott a működés jelentős megzavarása nélkül tájékozódni. (Fontos: Nem közterület, KÖZINTÉZMÉNY. Nem közintézmény pl. a paksi atomerőmű, hanem állami tulajdonú gazdasági társaság: annak működéséről a képviselők közvetlenül, írásban is kérhetnek tájékoztatást, de az igazgatóságban és a felügyelő bizottságban dolgozó társaik révén folyamatosan értesülhetnek. Viszont nem mehetnek be engedély nélkül.)

Közintézménybe a parlamenti képviselő bejutását nem akadályozhatja meg senki, rendőrség se, pláne nem magán örző-védő társaság fegyveres tagja. (Ezért nem volt az épületben pl. Fekete-Győr, aki a Momentum vezetője, de nem képviselő. Sokan összetévesztik Tordai Bencével, aki viszont az MSZP-Párbeszéd parlamenti frakciójának tagja, tehát képviselő. Mindketten fiatalok, kevésbé ismertek még.) Ennek ellenére az örző-védők – Pintér Sándor belügyminiszter volt cégének alkalmazottai – hosszan dulakodtak a képviselőkkel. Azok bejutottak végül, de az MTVA vezetői megjelenni sem voltak hajlandóak, – akárcsak beszari főnökük, aki a parlamenti függöny mögé is képes elbújni a kérdések elől. Akkor Varjú László, a DK képviselője egy stúdióvezetőhöz akart bejutni, de a biztonságiak leteperték, bántalmazták. Ez bűncselekmény. A bent lévő képviselők ekkor mobilon kértek segítséget a kint álló rendőröktől, akik a fülük botját sem mozdították: ez minimum kötelességszegés. A rendőrök akkor sem mozdultak, amikor az őrök Szél Bernadettet kabátja, táskája nélkül, és Hatházy Ákost kilökték az utcára. A képviselők zöme nő. Abc sorrendben: Kunhalmi Ágnes (MSZP-Párbeszéd), Szél Bernadett (független) és Vadai Ágnes (DK) + Jobbik. Tisztelettel elnézést kérek a Jobbik képviselőjétől: nem találtam a nevét, de majd még utánanézek.) Azt hiszem ez az esemény százszor többet ér majd minden kötelező női kvótánál.

Nagyjából ez történt december 12-én. Azóta folyamatosak a tüntetések a vidéki városokban is. 24-én és 25-én nyilván a legkitartóbbak is hazamennek a fagyújtásra. A szakszervezetek országos sztrájkra hívnak fel januártól. (Az első rendes munkanap január 6. lesz.)

24-re én szerveznék egy jókedvű demonstrációt az ország karácsonyfája alá, a Kossuth térre. Hosszú asztallal, halászlével, rántott hallal, mákosgubával. (A borlevest, forralt bort, tojáslikőrt mellőzném.) De ehhez már kevés az idő, és istenhívő honfitársaimat sem szeretném megzavarni, amikor ők Jézus születését ünneplik Karácsonykor. Ráadásul az ovi-csicskák törvénybe hozták, hogy az Országház 100 méteres körzetében nem lehet demonstrálni. Pedig nekünk nem kell körbepisilni az épületet ahhoz, hogy tudjuk: az a mi Hazánk háza, a mi képviselőink otthona IS.

Rátesi Margit

104 hozzászólás

  • A képviselő Urak és Hölgyek előtt nem szabad bezárni a leglényegesebb ajtókat sem?Akkor legközelebb a Fricsai zenekar csűrdöngölőjével kell Őket bekísérni az MTVA klozetjába is?Na jó, ez csak egy tájékozatlan kérdései,akit ez az egész csak annyira érdekel,mint az idejáró,rumoshordótól megválni-képtelen lázadozó hogyléte teljes delirium tremenszes napjaiban.

  • Kövér László, a magyar országgyűlés (a legfőbb törvényhozó testület) elnöke a tüntetőkről: „Egy neobolsevista társaság randalírozott itt a téren, akik éppen olyanok, mint történelmi elődjeik. (…) Ez a fajta embertípus, ha a történelem fordulatai hatalomhoz juttatták, mindig káoszt és hullahegyeket hagyott maga után, akár francia trikolorba, akár barna, akár vörös rongyokba öltözött. (…) a teljes ellenzéket ebbe a kategóriába kell sorolnom”

    Kérdés van még?

  • No, az imélcímem már megint elírtam. 🙂

  • 1979-ben (én akkor láttam) azt hittem, hogy a Tanú Viágelvtárs nevű szereplője annyira karikatúra, hogy ilyen nem is létezik. Hát, íme: Kövér kivitelben…

  • Gabriel Karikas

    gyurrrrriiiiika

    ## …. Na jó, ez csak egy tájékozatlan kérdései,akit ez az egész csak annyira érdekel,mint az idejáró,rumoshordótól megválni-képtelen lázadozó hogyléte ….##

    Csuri, az ilyen mély-értelmű bejegyzéseket te amúgy viagrának használod selfizkedés alkalmával?

    Ettől megvan?

  • Gabriel Karikas

    Nagyon jó, hitelességre törekvő tömör összefoglaló.

    Amivel most nagyon összevág Drizari kiemelése, hogy „Házelnökünk” hogyan értékeli az eseményeket, hiszen ez nem egy sima helyzetértékelés, ez egy „történelmi manifesztum” az ellenzékről.

    A történtek egybevetése és manifesztum a legvilágosabb kimutatása annak, hogy senki, sem számíthat még elviekben sem akár felületes párbeszédre sem.

    Az ország lakosságának az egymásra (egymás ellen) uszítása gőzerővel fog folytatódni.

    Ilyetén módon valóban fel lehet készülnie annak aki nem vak, arra, hogy a rendszer, ha kell, a végsőkig elmegy hatalma kiterjesztésében, elmélyítésében.

    Vagyis a totális diktatúra megszilárdításában.

    Még mielőtt valakiknek kétségei merülnének fel …

    Ezt kaptuk karácsonyra.

    A nagyvezír sátrában most „európa-meghódítására” készülnek.

    Ilyenkor szorosra kell zárni

  • Gabriel Karikas

    Valahogyan nagyon ide kívánkozik a fentiekhez egy idézet, (előző bejegyzésem: 10:14 de.)

    https://www.youtube.com/watch?v=7leYpFha6uw

    Van itt egy angol fordítás is, Makkai Ádámtól:

    I am the son of King Gog of Magog

    I am the son of King Gog of Magog,
    I’m banging doors and walls to no avail –
    yet I must ask this question as prologue:
    may I weep in the grim Carpathian vale?

    I came along Verecke’s famous path,
    old Magyar tunes still tear into my chest –
    will it arouse your Lordships’ righteous wrath
    as I burst in with new songs from the West?’

    Pour in my ears your molten liquid lead,
    let me become the new Vazul of songs –
    let me not hear the new songs you have bred:
    Come, tread me down in furious, evil throngs!

    But to the end, tortured, expecting nothing,
    the song keeps soaring on its new-found wings:
    even if cursed by a hundred Founding Fathers –
    triumphant, new, Magyar, and true it rings.

  • Drizari
    2018 december 23
    8:02 de.
    a vastagon szedett kövérlaca idézet az a kövér saját önéletrajzi részlete…ezeket is anyagi érdekek tartják hatalmon mert egy nagy réteg a lakosságból ezekből él és ha vesztenek ők is ugyanúgy ha kevesebbet is összegszerűen de számukra végzetesen

    ugyanez az aljasság vezetett a rendszerváltáshoz is abban a formában ahogy az lezajlott de hozzá kell tenni jelentős külföldi érdekek fűződtek a korábbi rendszer minél alaposabb lerombolására ezzel levédiabasznád versenyképessége is a nullához tendál és ez a nyugat érdeke Ikarus megszűnt MAN azonnal hatalmas fejlődést hozhatott létre és jelentős tényező azon a piacon ahol korábban senki sem jegyezte

    és ez csak egy példa

    ezek a saját zsebre dolgozó országkifosztók még egy ideig elterelik a valós problémáról a figyelmet mondvacsinált problémácskákkal

    hahahahahaha
    és a nyugatnak erre van szüksége nem is fogják megbuktatni semmi áron

  • Gabriel:

    Hagydel..
    Öreglány már a Gurl10.
    Neki is kell egy kis izgalom.

  • Karika,
    a böfikédtől hánytam,de egyúttal el is élveztem.Soha nem szoktalak elolvasni,de tetszett ahogyan megszólítottál.A gyerekkoromban a házunk vici-nénije is csak így tudta kimondani a nevem.Szegényke nem tehetett róla.Parasztpusztáról jött fel Pestre és a stricije kiverte a fogát.És te?… Érezd magad letisztelve,mert többször nem tudlak észre venni.Rád tettem a kanális fedelét.

  • Kedves Margit!
    Közelröl, láttam a megmozdulásokat /A Kunigunda utcában lustaság miatt nem voltam/ föleg külföldi diákokkal vonultunk…- tudnék mesélni..
    – Nagyon tetszik a Kossuth téri, terülj asztalkám ötlete…
    – Bár én elhagytam volna, az inkontinenciára való utalást…

  • Sárközy Róbert

    Rodeo11
    2018 december 23
    10:56 de.
    Ez rossz húzás volt! Most egy valag történész és politologus visszaadhatja a diplomáját, mert neked egy mondat elég volt a mai magyar valóság kórisméjéhez!

  • gyuri10
    2018 december 23
    1:30 du.

    Az OK hogy a
    viceházmesterné feljött
    parasztpusztáról de téged miért hagyott ott?

    Végülis..jóltette.
    Mert igy mekkora egy szép nagydarab
    trágyává bírtál kifejlődni DDDDDDdddddddddddd

  • slapaj
    2018 december 23
    3:12 du.

    Mi a bajod az Internacináléval?

    A Német Szövetség Köztársaságban
    évtizedeken át felállva énekelték az év eleji alakuló üléseken.

    Mikor a Szociáldemokraták gazdasági világhatalmat csináltak az addig megvetett NSZK.-ból.

    Szaal kisapám..te csak ne itélkezzél és ajánlgassál semmit.

  • Előzőből kimaradt sajnos:
    A parlamenti év eleji alakuló üléseken a többi stimt.

  • Slapi! Írd meg! Szerintem Chris közli.
    De milyen inkontinencia??? Az alkoholt hagynám el: fölösleges tüzelni a tömegeket.

  • Sárközy Róbert
    2018 december 23
    3:41 du.

    Ugró Nyuszi:
    TE mit tudsz a mai magyar valóságról?
    Azonkívül hogy -idézem a nagyembert-

    „a dolgozók maguk kérték a túlóra-keret megnövelését mert kevesellték azt.”

  • Gabriel Karikas

    Sárközy Róbert
    2018 december 23
    3:41 du.

    Te apukám, te milyen történészekről meg politológusokról hadoválsz? Parazita majmokról, amelyek süket dumájukkal etetik a hozzád hasonló bárgyúkat?

    Ha nem lettek volna azok a sötét félnótások, mint aminek ezzel a kotyogással besoroltad magad, akkor most a migráncsok valóságosan Magyarországra akarnának jönni és NEM Svédországba menni.

    Az a nagy-bunkósság ami belőled feltört, most az sújtson le terád.

    Rodeio ha tetszik ha nem, az igazat bírta röviden lerajzolni – de te csak lejccsél sámántáncot a nagyszentségü aranysipka körül.
    Akiknek ilyen a szentségük, sajnos akármekkora gyalázatra is kaphatók

  • Gabriel Karikas

    Sárközy Robert
    vagy tévedek? aláírod Rodeio eszmefuttatását?

  • Gabriel Karikas
    2018 december 23
    7:15 du.

    drágám neked itt csak egy szavazatod van, és már le is vagy szavazva…ez a demokrácia minimum 2 1 ellenében hahahahahaha
    vagy ha másképpen akarod krkrkrkrkrkr

    cáfolni nem tudod de hülyeségeket ömlengeni ide a dögunalom nem is olvasom olyan hosszú vagy mint egy galandféreg

  • Geyza
    2018 december 23
    5:10 du.

    jobb ha tőlem tudod a dolgozók kurva annyát sem kérdezték meg ebben az ügyben csak a pudvás agyuk asszitte hogy ezzel vehetnek még egy szőlőhegyet és egy kastélyt amibe azután nem tudnak beköltözni mert a szaros gummicsizmájukkal, a lakáj (Hyppolit) nem ereszti be őket, és nem is köpködhetnek szotyola héjat meg finghatnak az ebédlőasztal mellett

    te meg ne igyál annyit már meglátszik rajtad

  • Gabriella, neked pihenesre van szukseged, lehetoleg egy hegyvideki szanatoriumban, ahol az apolok naponta otszor hideg furdot es nyugtatokat adnak neked.
    (Csak tudnam, hogy miert irok elsore mindig Babriellat a Gabriella helyett?)

    Az meg hagyjan, hogy ratamadsz valakire, aki egyetert veled, az ilyemit ugy latszik a tobbseg itt mar fel sem veszi, tudvan, hogy orvosi eset vagy.

    De ez toled mindenen tultesz:

    „Ha nem lettek volna azok a sötét félnótások, mint aminek ezzel a kotyogással besoroltad magad, akkor most a migráncsok valóságosan Magyarországra akarnának jönni és NEM Svédországba menni.”

    Tudod, butuska, ezek a „sotet felnotasok”, akikrol irsz egy szetlopott, szandekosan eladositott orszagot orokoltek, es most probaljak meg azt talpraallitani.
    Ha ezek a „sotet felnotasok” nem lennenek ott, akkor Gyurcsany elvtarsad lopna tovabbra is, es ma mar 2 millional tobb magyar nem lenne Magyarorszagon, azok eletszinvonala pedig valahol ugy az ehalallal kuszkodo zimbabweiek szinvolaval lenne egyenlo.
    Tehat meg annyira sem akarnanak (a te logikad szerint) Magyarorszagra menni a muzulmanok.

    De megsugom neked, hogy a muzulmanoknak nem csak a szocialis es egyeb segelyek szamitanak, amikor hidzsraval foglaltoskodnak. Nekik a fold minden orszagaban kotelezo hirdetni az iget, tehat jutna beloluk bosegesen Magyarorszagra is.

    Vegezetul, nehogy azt hidd, hogy igy Karacsonyhoz kozel szivtelenul gondolok rad, osszeirtam hat nehany gyogyszert neked, ami anxiety, depression, bipolar es schizophrenia betegsegekre van:
    Prozac, Zoloft, Paxil, Lexapro, Calexa, Olanzaprine, clozapine, geodon es risperdal.
    Ajanlanam, hogy mindet szedd egyszerre.

  • Szoros Gyuri Téged küldtek Marcsi helyet? Nyugodj már le, Karácsony van. Csak van valaki, akinek puszit adhatsz és megölelhetsz? Az epédet ne itt ürítsd, nyugodj már le. Gyalázkodtál eleget, most menjél fát díszíteni. Boldogabb Karácsonyt!

  • Gabriel:

    Azthiszi a nyavajás
    hogy egy idő után elolvassuk
    az ilyen kilóméteres rottyantásait.
    Az a különös ezekben a budiról szalajtott
    propagandistákban: nem tudják megérteni mikor elég.

    Most majd
    Szarosgyurka mindenre
    ugyanazokat a baromságokatfogja
    szajkózni amiket már megszokhattunk
    a közmédiának aposztrofált párt-médiákból.
    Az ő istentelenül hosszú unalmas szar-fingásaival.

    Nem veszik észre
    hogy nem Szabolcsban vannak
    a totálisan tájokazatlanságban tartottak között.
    De már lassan azok sem veszik be ezeket a maszlagokat,

  • Sárközy Róbert

    Gabriel Karikas
    2018 december 23
    7:15 du.
    Na, te sem vagy egy észlény, tele kellett volna raknom az irományomat vigyorgó izékkel? Szerinted nem burkolt dicséret volt?

  • zoros Gyuri
    2018 december 23
    8:36 du.

    „Vegezetul,….osszeirtam hat nehany gyogyszert neked, ami anxiety, depression, bipolar es schizophrenia betegsegekre van:
    Prozac, Zoloft, Paxil, Lexapro, Calexa, Olanzaprine, clozapine, geodon es risperdal.
    Ajanlanam, hogy mindet szedd egyszerre.”

    Figyelitek? Az ipse szakértője a dilibogyóknak DDD
    Gondolom mostanra már mindet kipróbálta.
    Minden látható eredmény nélkül.

  • Rodeo
    olvasd át ismét mit írtam.
    Jobb lenne ha a nemlétező eszedet
    használnád mielőtt reagálsz valamely írásra.

  • Néhány nárcisztikus hozzászóló próbálja itt mások véleményét sárba tiporni,időnként dühkitöréssel reagálnak dolgokra,gondolván,hogy így igazukat hatásosabban el tudják adni-már akinek sikerül.De nem jellemző,hogy véleményük meghatározóvá válik.Lenéző ,lefikázó,internacionalista indulataik mellett azért kellemes ünnepeket kívánunk üdvözletével.

  • „”””… nem kell körbepisilni az épületet….””” ezzel egyet lehet érteni.
    de a kedves támogatott , kedvelt képviselői módszerit abba kellene hagyni.Ezek nem mások mint provokációk,mindenütt és mindenhol ,mindenkire ezt akarják ráerőltetni.Folyamatos ” forradalmi ” zűrzavart akarnak csinálni,lassan -lassan elindulnak abba az irányba , hogy fegyveres forradalmat fognak provokálni,csinálni,csak hogy a hatalom és az elhagyott húsos fazék közelébe kerüljenek vissza.Erről szól a történek kedves Margitka -nem másról.Próbálkozni lehet.
    üdvözletes ünnepeket–már akinek az.

  • ….”””Geyza
    2018 december 24
    3:53 de……””””
    „”””””……..hogy nem Szabolcsban vannak
    a totálisan tájokazatlanságban tartottak között……”””””
    Ha egészséged engedi—menjél el oda és néz szét !
    A te fejedben lévő ősrégi gondolatok nem fognak ( szocializmusból ottmaradt ) igazolódni!
    Egy hónap legalább kell hozzá , hogy megértsd mi a helyzet ott.
    A világ ott is megváltozott már régen–mint ahogy Budapesten.Már nem sötét Szabolcs,hamarosan Budapestre lesz igaz e jelző.
    A tájékozatlanságod nem dicsőség!
    Egész Magyarország változott ,csak te nem.
    Menj el Somogyba ott is észreveszed majd — nem sík hülyék már az emberek .
    Ez a gondolkodásmód ítél mindenkit tévesen.
    De majd most két dolog történhet :1., nem reagálsz semmit. 2., Reagálsz ordenálé hangnemben , mocskos szavak jönnek ki majd szádból,mindez átmegy az ellenőrző rendszeren,mert neked mindent lehet.
    Nagyon kedves aranyos tündér gézukám kellemes ünnepeket kívánok–ha tartod az ünnepeket–az év vége felé,dehát a boldog új évet talán csak megtartod
    üdvözletével.

  • Kellemes Karacsonyt mindenkinek!

  • Geyza
    2018 december 24
    4:39 de.

    csak nem képzeled, hogy téged olvaslak? hahahahaha van más dolgom, mint legézázni magamat

  • Gabriel Karikas

    Sárközy Róbert
    2018 december 24
    4:19 de.

    Na ja, aztán csak értelmeztem – (utólag hozzáírtam, ha számít mint mentség)

    Nincs mit magyarázni, – viszont azt látom és az ami bosszant, hogy a cél a megosztás.
    A társadalom „osztályokba” sorolása, és ezáltal a nemzet egymás ellenségévé tevése a Marxismusnak nevezett embergyilkos ideológia.

    Amelybe Mossulini és Hitler belekeverte a nacionalista megosztást is – hogy még hatékonyabb legyen.
    Ebből Európa nem gyógyult ki.

    Azért ha már történész és szociológus szót látok, ugrok – hiszen főleg az utóbbi nem más – EURÓPÁBAN – minta a terrorista szalonképesebb megnevezése.

    El kellene ezeket felejteni – én nem kívánok semmi büntetést ezeknek, de azt igen, hogy ezt az áldatlan tevékenységüket főleg ne a köz pénzéből fizessék meg.
    Ha máshoz nem értenek, akkor menjenek közmunkára.
    Nem szégyen – szégyen az embereket egymásnak uszítani és gyűlöletet kelteni.

    Na megint sokat beszéltem – így karácsonykor!

    Ha lehet, mindenkinek Békés ünnepeket!

  • boldog karácsonyt

    If, in the end, bullies and abusers have no friends, then we are close to the end of U.S. imperialism.

  • Gabriel Karikas
    2018 december 24
    2:19 du.

    ídézlek Óh nagy Dzsinn:
    „A társadalom “osztályokba” sorolása, és ezáltal a nemzet egymás ellenségévé tevése a Marxizmusnak nevezett embergyilkos ideológia.”

    EBBEN MARX IS FELISMERTE, HOGY A VILÁG MEGOSZTOTTSÁGA, KASZTOKRA, OSZTÁLYOKRA bontása AZ EGY GYILKOS KIRABLÁSA A DOWNTRODDEN EKNEK… te meg kiforgatod és a sárga helyett lilába váltod a zöldet

    dilinyós egy alak vagy! még jó, hogy nem mindenki vesz komolyan…iszol? és mit? nagyon erős lehet!
    ugye gábriel? vagy? szóval a marxi ideológia: világ proletárjai egyesüljetek

    ez teljesen megosztó és fasiszta meg náci meg cionista meg meg amit akarsz, szerencsétlen hülye!

    de azért kellemes ünnepeket és boldog újévet, mert mindenki megérdemli, még az is aki kiszökött az OPNI -ból, kár volt bezárni (ez személyes tapasztalatom… rettenetes lehet egy emberszabáső, ha ráiszik a hülyeségére és a rémképeire meg az kisebbségi komplexusára…egy családot és környezetét képes tönkretenni, de önmagát is: a bíró a végén felismerve kivel is ül szemben elengedte az élet majd megadja neki és tényleg

  • talalom
    2018 december 23
    8:43 de.

    1979-ben (én akkor láttam) azt hittem, hogy a Tanú Viágelvtárs nevű szereplője annyira karikatúra, hogy ilyen nem is létezik. Hát, íme: Kövér kivitelben…

    ————————

    A tegnapi híradóban láttam – de lehet hogy valami más volt – hogy a „gyermekek karácsonya” hogyan zajlott a parlamentben, különböző előadóművészek jótékonykodtak és hazai meg határon túli válogatott gyermekközönség tapsikolt hozzá, a „házelnök” kvázi Kövér úr pedig jelképesen átadta a ház kulcsát a gyerekeknek. Figyeltem az arcát, egy kifejezetten gonosz, elvakult, meglehetősen sötét és gyűlölködő ember ábrázata volt, számomra ő a klasszikus barbár – mindent el is követ annak érdekében, hogy véletlenül se változzon a kép!

  • „olyan hosszú vagy mint egy galandféreg”
    Rodeo, ezt lopom! 😀

  • Gabriel Karikas

    Rodeio

    Nagy vagy!

    Szóval nem Marx sorolta be a társadalmat kasztokra.

    Ok.

    Nem Marx volt az aki azt deklarálta, hogy a történelem nem más (soha nem is volt és nem is lesz más) mint az osztályharcok története.

    Ok.

    Nem Marx volt az aki levonta a következtetést hogy egyes, (általa átjárhatatlanoknak) tekintett osztályok (kasztok) istenadta joga (és becsülete) bármilyen eszközzel elpusztítani azokat, amelyek nekik nem tetszenek.

    Ok.

    Nem Marx volt az aki azt mondta, hogy a harc itt nem áll meg, mert (mint tudjuk a történelemből) az ellenséges osztályok valahogy mégis újra születnek, vagyis továbbra is harcolni kell bármilyen, véres, galád, csalárd eszközzel, mert a cél szentesíti az eszközöket.

    Ok.

    Nem Marx volt az, aki azt mondta, hogy azért soha nem is lehet más cél, mint a munkásosztály uralkodása.

    Ok.

    Most-már csak arra kérek csöndesen egy választ, (ami mindig is kérdés maradt az uralmak idején is) – hogyha mindenki más kiirtásra került, akkor kiken uralkodik a munkásosztály? esetleg önnönmagán?

    Vagy maga magán?
    Maga, igen maga uraságod uralkodhatna kicsit önnönmagán …..

    Bár ehhez lehet hogy sok-sok OPNI-s kezelés is kevés lenne ….

    Vagy inkább az „Állatfarm”-on telepednél le mégis?

    Azért Eric Arthur B. belátta egy idő után hogy az elvtársak valóban nem állnak le az osztással.

    Amikor már elfogytak a „kívül-levők” osztják a „belül-levőket” is ugyanolyan gyönyörrel teli élvezettel, mint másokat.
    Szó szerint: guillotine-el, golyószóróval, ami épp kézbe kerül

    Inkább további kellemes karácsonyt

  • Gabriel Karikas
    2018 december 25
    9:00 de.

    szarva közt a tőgyit! de engem már nem tudsz bosszantani a ferde nézeteiddel én maradok a downtrodden ekkel és a mi uralmunk… még kis röhögés: ugye a süsüék marketing politikája és a szabadpiaci versenye abban merül ki, hogyha nem képesek olyan jó terméket létrehozni mint a konkurencia (lásd HUAWEY) akkor letartóztattatják a majom trudeau val a cég vezetőjét azaz emberrablás és jogtalan előnyök szerzése…meg az ordibálás még a szennycsatornából is ezek a szemetek türemkedbnek elő a Ná Tó partnereikkel együtt a vazallus ájrópanéni meg széttárt combokkal bevazelinozva (mert már a korára való tekintettel nem nedvesedik) várja ami nem jön mert azok meg töketlenek

    most könyvelők serege kellene hozzá, hogy kiderítsék hová lett $21000000000000 (ez 12 nulla nem tévedés) mert ugye a hadikomplexük felzabálta és mialatt Kína 15000 km nagysebességű vasutat épített (egy a sok fejlesztésből) addig Boston Miami 48 óra a vicinálison, mert a sínek olyan hullámzóak, hogy kiugrik a vonat ha nem döglik be… van ám college basketball ott iosztják a basketball doktorátusokat onnan kerülnek ki a janicsárok és mennek szerte szana kirajzanak mint a csótányok és most meg hazahíjja őket mert még arra sem jók…hogy félresöpörjék a saját szemetüket a lakókörletben

    hahahahahahaha

    de mindennek Marx az oka… ugye még a borítóját sem láttad?

  • Rodeo11
    2018 december 24
    1:34 du.

    Jó, csak azért szóltam mert ismét hülyét csináltál magadból
    azzal ahogy reagáltál e kettővel ezelőtti bejegyzésemre.
    Öregszel, gárgyulsz.
    Engem spec nem zavar, csak a te érdekedben szóltam.

  • Kenny
    2018 december 24
    3:23 de.

    Hát igen. eléggé feltűnő.
    OIM* le lett tiltva,mire kettő jött helyébe:
    Szarosgyurka és Mr. Sarközy pardon..Sárközi

  • Geyza
    2018 december 25
    8:23 du.
    te sem az érdekemben sem semmi más módon, jó? de ha ez neked örömet okoz, akkor nyugodtan…legfeljebb ugye görgetek és máris geyzátlanítva vagyok

    de azért neked is békét, és … a többit nem mondom… így amikor hivatalos úton a NR001 essel érkezik a reptér belsőre és hoz neked is ezt azt… ilyen mikor üzleti (marketing érdekekből) még a meséket is kiforgatják a zsanérjaikból…de azok ott Dublin ban ,legalább mókásra vették és együtt lehet röhögni velük míg teveled…kilökött a partnered az ágyból és a billentyűzetre estél? vagy nem vAgy levédiabasznádon a Kisköcsögök utcájában? a nyócckerben?

  • Rodeo11 2018 december 25 12:26 de.

    Gabrieltol:
    ” “A társadalom “osztályokba” sorolása, és ezáltal a nemzet egymás ellenségévé tevése a Marxizmusnak nevezett embergyilkos ideológia.” ‘

    rodeotol:
    „dilinyós egy alak vagy! még jó, hogy nem mindenki vesz komolyan…

    Bar az igaz, hogy Gabriel baratunknak surun sikerul ertelmetlen dolgokat irnia, ebben az esetben neki kell igazat adnom.
    A marxizmus az emberiseg metelye, lehet latni hova vezet ez azon kommunistakon, akik ide irogatnak akar cikkeket, akar hosszaszolasokat.

    Vegeredmenyben a marxizmus ugyanolyan gyilkos es fosztogato „eszme” mint a nacizmus, vagy az iszlam.

    Az pedig hogy a marxizmus megoszt egy nemzetet – akik aztan egymast utaljak es sokszor irtjak is, ahelyett, hogy osszefognanak kozosen az ellen, aki a nyakukra kuldi az agymosott kommunistakat – nagyon is igaz.
    Csekely vigasz az a tonkretett, vagy eppen legyilkolt embereknek, hogy a kommunista magyar egyetert a vilag osszes kommunistajaval.

  • Slapaj! 3:12

    Slapaj korod ellenére képtelen vagy a leírt szavaktól elvonatkoztatni.

    Ti. szó sincs itt inkontinenciáról, hanem a cikkíró a ma már kormányzó Jobboldali csőcslék 2010-ig tartó Kossuth téri nonstop táborozására utal, mikor is az ország főterének minden szegletét* hugyozta össze (- nameg vissza is) ez a „nagyszerű” társaság…

    A városnéző buszok utasai, a túristák tömegei nem győztek zsebkendőt szorítani az orrukra, az ország házát és az akkor még álló, azóta a jobboldal által már le is tarolt demokrácia emlékműveket és szobrokat körüllengő penetráns pisoir-szag elkendőzése végett…
    – A Nemzeti Együttműködés Rendszerének (a NER-nek) ezt a saját szagát, az első ténykedésük gyanánt, már csak a tér teljes leaszfaltozásával sikerült teljesen leszigetelni…))) 😀 (((

    .

  • Szoros Gyuri
    2018 december 26
    3:53 de.

    az nem izgat, hogy egyet értesz gábriellel ebben az agyficamban!

    szvsz (csak, hogy rövidre zárjam a hosszú levét az agysérvből kiömlő gyagyaságoknak)

    a kapitalizmus és a belőle mint rákfene kialakult imperializmus a világ gyilkosa profithajhász maroknyi aljas biomassza amely addig létezik, amíg lesz egyetlen seggfej aki pénzért fegyverbe áll és gyilkol másokat ezek érdekében

    ezt lehet hosszabban is… de mivel a Marxizmus sehol sem valósult meg a Föld nevű bolygón csak mindenféle perverzitások pontosan a kapitalizmus hatására amelynek jó érdeke fűződik bármi szétverésére ami nem hoz neki profitot… ugyanez az eset a klasszikus görögök „agora” -jával amelynek kicsúfolása az ENSZ és a többi szembeköpősdi amelyeket abból a célból hoznak létre (hogy mint a süsüék kongresszusa és szenátusa a sok cerkófmajommal szavazógéppé váljon idegen érdekekért és ezt szólásszabadságnak nevezik de már annak is kezd vége lenni, mert vannak bizonyos dolgok amiket még abban a gittegyletben sem lehet fejvesztés terhe mellett kimondani)

    de azért legyen boldog újéved és vegyél olcsón sok mindent a boxing day alatt már a zemberek tülexenek

  • Rodeo11
    2018 december 25
    10:00 du.

    Tudod öreg, a szívemen viselem a sorsodat,
    Én ‘gyanis egy igen jó, humanista gondolkodású ember vok.
    Rossz nézni amint gárgyulsz elfele.Igyál tejet,egyél aggyantát

  • Geyza
    2018 december 26
    9:19 de.
    mit írtál, nem olvasom! minek írsz? mármint mi célból nekem?

  • Christopher Adam!

    Túl sok itt az alpári, gusztustalan, kizárólag személyeskedő bejegyzés. Nem kellene tenni ez ellen valamit.

  • Rodeo11 2018 december 26 8:57 de.

    „a kapitalizmus és a belőle mint rákfene kialakult imperializmus a világ gyilkosa profithajhász maroknyi aljas biomassza amely addig létezik, amíg lesz egyetlen seggfej aki pénzért fegyverbe áll és gyilkol másokat ezek érdekében”

    Van benne valami, de talan fel kene hivjam a figyelmedet arra a korulmenyre, hogy a „kapitalizmus” megjelenese elott nehany ezer evvel mar voltak imperiumok, tehat az imperializmus nem a „kapitalizmus” edes gyermeke, hanem az emberrel veleszuletett gonosz es lustasag termeke. A lustasag alatt azt gondolom, hogy mindig is kellettek a rabszolgak, mert kordaban tartani a rabszolgakat meg mindig konnyebb, mint naponta elmenni dolgozni.
    Ugyanakkor – tanulvan a tortenelembol – ma mar nem sok olyan utodott alak akad, aki kiarulja a sajat nepet egy masik nepnek szep, de ures szolamok fejeben. Az persze mas, ha penzt kap az arulasert, de en azt hiszem a vegen ot is megszivatjak, elsosorban azert, mert senki sem bizik meg egy aruloban hosszu ideig.

    Szerintem a marxizmus megvalosult mar e Foldon nehanyszor, legalabbis amennyire ez lehetseges.
    Ugyanis egy beteg, elhetetlen otletet nem lehet 100%-ig megvalositani. Ezert indult hanyatlasnak meg a torok fele iszlamista hatalom is, amelyik pedig az arab-utas iszlamnal fejlettebb volt. Egy beteg otletet csak ideig-oraig lehet megvalositani, aztan szepen tonkremegy magatol az egesz.
    Ha arra gondoltal, hogy Lenint es Trockijt azert kuldtek be Oroszorszagba annak idejen, hogy polgarhaboru legyen, es aztan a bekuldok tudjanak a zavarosban halaszni, akkor ebben egyetertunk. Viszont Sztalin azert allittatta Lenint felre az elso agyverzese utan, es azert lepett le idoben Trockij, mert Sztalin eszrevette, hogy e ket „kivalo” kommunista kinek dolgozik.
    Erdekes azonban, hogy a sztalinista rendszer nagyon kozel volt a „tokeletes” szocializmushoz, a kommunistak nagy almahoz. Sajnos azonban csak egy „vezetesre teremtett” kommunista tud uralkodni egyszerre, ezert szukseg volt neha kicsit irtani a tronkoveteloket. Meg akkor is ha azok csak kepzeletbeli tronkovetelok voltak.
    De nezhetsz Kubara, Venezualara, Eszak-Koreara manapsag, es lathatod milyen kivaloan tesz tonkre ez a beteg otlet minden nepet. Kinanak is alapveto valtasra volt szuksege, hogy ne meruljon ala a kommunista pocegoborbe.

    Koszi az ujevi jokivansagokat, de en ugy vagyok az uj evvel, a szuletesnappal, es az orszag kulonfele unnepeivel ahogy valaki a karacsonnyal:
    „A karácsony egy felháborítóan bugyuta mesén alapuló, kínosan nyomasztó hazugságrítus.

    Ajándékot kizárólag azért kapsz és adsz, hogy ideig-óráig megnyugtassa mindenki a lelkiismeretét. Senki sem szeret senkit, senki sem akar senkinek semmi jót, hanem csak egy este elégedetten akar lefeküdni, hogy a végtelen és céltalan versenyben ő győzött egy napra.

    A karácsony az elnyomó, kizsákmányoló, fallocentrikus, szegénygyűlölő imperialista kapitalizmus emberáldozatokkal dekorált, szenvedéssel és könnyekkel teli, brutális rítusa, a hazugságok orgiája, az oly hőn áhított ideális családmodell tönkretevője, az iszonyat és az enyészet végső diadala az emberiesség felett, a tárgyak és a vagyon véres győzelme az érzelmek felett, gyilkos rettenet.

    Nyugodtan szard a le a Kisjézust!”

  • gyuri10
    2018 december 23
    1:30 du.

    „Karika,a böfikédtől hánytam,de egyúttal el is élveztem”

    Hát igen.
    Ki mkor és mitől…alkattya válogattya hehe

    Mert van
    itt olyan is aki
    saját elmondása szerint
    akkor éri el az orgazmusát
    amikor bekakálik DDDDDDDDDDDD
    De TE GURLTIZ láthatólag a legfelső kategóriát képviseledebben az undorítóan perverz műfajban:

    Attól élvezel
    ha közben hányhatsz.Gondolom
    e fura fétised miatt nemigen jut neked nő.
    Talán emiatt is álmodozol nyilvánosan a férfiakról.

    Bocsika ha megsértettelek, dehát TE MAGAD ÍROD:
    „…a böfikédtől hánytam,de egyúttal el is élveztem..”

  • Szoros Gyuri
    2018 december 26
    4:54 du.

    önmagadat ismétled, ráadásul megmaradtál alapvető tévedésedben (a fősodratú média aljasságait idemásolnod nekem „válasz” címén, pedig unalmas, és én nem azokból tájékozódok)
    a számok és hasonló adatok a lényeg a többi híg rablómese…olvasásra méltatlan

    és felébredhetnél ebből a circulus viciosus ból mely szerint a gonosz oroszok főleg a putyin, a még gonoszabb kínaiak, és a többi (…..), mind agyament dili (ródeo11 szerint agylúdtalp) mikor a világ eszei a saját gondjaikat sem képesek megoldani (remélem tudod kikre „célzok”) csak lőnek mint amikor a madárilyesztő életrekel a dabasi dűlőben

    hahahahahaha

    a te szövegedet leadni a szilveszteri kabaré zárószámaként világszám és móka meg kacagás

  • Jesszus Geyzus! Hat harom napi gondolkodasi idore volt szukseged mire ezt ki tudtad fundalni? Erre mondjak mifelenek Erdelyben, hogy „azert ilyen humoros, mert agy-tumoros.”

    ” Geyza 2018 december 26 8:20 du.

    Hát igen.
    Ki mkor és mitől…alkattya válogattya hehe”

  • most mondja a korareggeli fejtágító első brosúrájának első lapján a kiskáté 76. kötetéből, hogy Krump Lee elvtárs odarepült meglepni az iraqban állomásozó saját zsebibabáit és mondta nekik is meg a világnak is, hogy SICC hazafelé mi már itten nem rúgjuk a port tovább (az olajtartalékok tartályai fel vannak töltve dugig most majd lehet játszani a tőzsdén az olajárak eladási változatával a világban újabb móka és kacagás ha ez így megy Manitoba és Alberta meg BC szépen kripli lesz mert ugye dolgozni nem csak szívni, hát most nem lesz miért, mert többe kerül a szívás, mint a fújás it sucks and blows hogy british maradjak)

    most mi lesz a világgal? kitör a világbéke?

    tapsolók kíméljenek a többiek olvassanak Marx összest bőrkötésben meg persze Keynes-t is ha marad még…mivel olvasni

    én maradok a Piszkos Fred a kapitány nál az tömörebb és vidámabb

    szegény hadiipar? még majd alamizsnáért kitérdelnek a Wallstreetre és a Times Squar-re hahahahahahaha hogy oda ne rohanjak

  • Szaroska:

    Bocsi de nekem más dolgom is van mint itt dekkolni és nézegetni a szellemtéseidet.

  • Kedves Kenny,
    egy előző beírásodban Almási Almához írod,hogy például én sem vagyok része a „magyar népnek”.Ezt elismerésként fogadom és köszönöm.Ha lenne a testemnek olyan része,amelyik ezzel a mondásoddal nem azonosulna,azonnal kioperáltatnám.Itt én senkivel nem vállalok közös identitást.
    Boldog új évet mindenkinek,aki velem azonos ebben a témában.

  • Kis Ferenc
    2018 december 26
    3:27 du.
    Christopher Adam!

    „Túl sok itt az alpári, gusztustalan, kizárólag személyeskedő bejegyzés. Nem kellene tenni ez ellen valamit.” Ezt nem én találtam ki,de minden szava igaz és romába vezet.

  • Gyuri 10. Nem ezt írtam, ez sajátos értelmezés.

  • gyuri10
    2018 december 27
    11:56 de.

    Kedves Gyuri. Szerintem tévedsz, mert van közös identitási alap. Ugyanis „Nyelvében él a nemzet”, és úgy látom Te elég jól forgatod a magyar nyelvet.
    Anyanyelvünk szerepe identitásunk kialakulásában megkérdőjelezhetetlen, hiszen ez az a csatorna, amelyen keresztül megismerjük a minket körülvevő és befolyásoló világot, amelyen keresztül a szocializációnk történik, és az identitásunk kialakul. Az identitás, definíciója szerint, önazonosság, hovatartozás-tudat, melynek hiányában nincs egészséges ember. Az identitás típusai különfélék lehetnek: személyes, közösségi, nemzeti, vallási, nemi stb.

    Úgyhogy mégis lenne mit kioperálni magadból. Ha nem is a szádat, amivel formálod a szavakat, és nem a kezeidet levágni amivel írsz és billentyűzöl. Hanem az agyad Broca-mező, Wernicke-területek környékén kéne operálni kifelé, hogy megszabadulj teljes bizonyossággal a magyar identitásodtól 🙂

    De tényleg, hogy vagy ezzel a kérdéssel? Kristálytisztán beszéled a magyart, így akarva akaratlanul egy közösséget, vagy közös identitást alkotsz azokkal akik szintén beszélik ezt a nyelvet. Ez pedig majdnem pontosan lefedi a magyar népet, nemzetet. 🙂 Nem baj ez, csak nehogy kioperáld már ezért az agyadat! :))

  • Tüske Zsófia

    szaros gyuri: Erdélyben, tifelétek mi? miért is nem vagyok meglepve… itt az ideje, hogy korpásodás elleni sampont vegyél. eléggé körülhatároltad az árat, amiért kapható vagy.

  • Tüske Zsófia

    gyuri10: „.Itt én senkivel nem vállalok közös identitást.” akkor miért is nyomulsz itt? várod Boda elvtársnődet?

  • HunCanada
    2018 december 27
    1:34 du.

    Beszéli a nyelvünket de gyűlöli a magyarokat és Magyarországot.
    A hungaristákat kedveli, akik egyszer már majdnem végromlásba döntötték a Hazát.
    Ezért azokat akik a horthysta és nyilas identitást BÁRMIFÉLE formában fényezik vagy elfogadják, én nem tudom magyarnak tekinteni.
    Az csak a magyarnyelvet jól ismerő ember oszt jónapot.

  • Gabriel Karikas

    Gyurrrika nyilván nagyon identitás-zavarban szenved;

    Ha már karácsony van, vagyis Hanuka, had idézzek egy pár verset a Bibliából, igaz nem a „hiteles” részéből, hanem az újabból, ami nem a Mózesi:

    A zsidóság a könyv népe, vagyis a törvényé – hitük szerint aki nem tartja be a betűt, vagyis a törvényeket, az megy a levesbe.
    Gyurrrrrika nyilván ezt a kritériumot rég „túlteljesítette” – úgyhogy: ajajajaj

    Az idézet egy kicsit hosszú, de csak így egyben ad választ erre a kérdésre …

    „”….Azután tizennégy esztendő mulva ismét fölmentem Jeruzsálembe Barnabással együtt, elvivén Titust is.
    2 Fölmentem pedig kijelentés következtében és eléjök adtam az evangyéliomot, melyet hirdetek a pogányok között, de külön a tekintélyeseknek, hogy valami módon hiába ne fussak, avagy ne futottam légyen.
    3 De még a velem levő Titus sem kényszeríttetett a körülmetélkedésre, noha görög vala,
    4 Tudniillik a belopózkodott hamis atyafiakért, a kik alattomban közénk jöttek, hogy kikémleljék a mi szabadságunkat, melylyel bírunk a Krisztus Jézusban, hogy minket szolgákká tegyenek:
    5 Kiknek egy pillanatra sem adtuk meg magunkat, hogy az evangyéliom igazsága megmaradjon számotokra.
    6 A tekintélyesektől pedig, (bárminők valának régen, azzal nem törődöm; Isten nem nézi az embernek személyét : mert velem a tekintélyesek semmit sem közöltek;
    7 Sőt ellenkezőleg, mikor látták, hogy én reám van bízva a körülmetéletlenség evangyélioma, mint Péterre a körülmetélésé;
    8 (Mert a ki erős volt Péterben a körülmetélkedés apostolságára, bennem is erős volt a pogányok között).
    9 És elismervén a nékem adatott kegyelmet, Jakab és Kéfás, meg János, kik oszlopokul tekintetnek, bajtársi jobbjukat nyujták nékem és Barnabásnak, hogy mi a pogányok között, ők pedig a körülmetélés között prédikáljunk:
    10 Csakhogy a szegényekről megemlékezzünk; a mit is én igyekeztem megcselekedni.
    11 Mikor pedig Péter Antiókhiába jött, szemtől szembe ellene állottam, mivel panasz volt rá.
    12 Mert mielőtt némelyek oda jöttek Jakabtól, a pogányokkal együtt evett; mikor pedig oda jöttek, félrevonult és elkülönítette magát, félvén a körülmetélkedésből valóktól.
    13 És vele képmutatóskodtak a többi zsidók is, úgy hogy Barnabás szintén elcsábíttatott az ő tettetésök által.
    14 De mikor láttam, hogy nem egyenesen járnak az evangyéliom igazságához képest, mondék Péternek mindnyájok előtt: Ha te zsidó létedre pogány módra élsz és nem zsidó módra, miként kényszeríted a pogányokat, hogy zsidó módra éljenek?
    15 Mi, természet szerint zsidók és nem pogányok közül való bűnösök,
    16 Tudván azt, hogy az ember nem igazul meg a törvény cselekedeteiből, hanem a Jézus Krisztusban való hit által, mi is Krisztus Jézusban hittünk, hogy megigazuljunk a Krisztusban való hitből és nem a törvény cselekedeteiből; Mivel a törvény cselekedeteiből nem igazul meg egy test sem.
    17 Ha pedig Krisztusban keresvén a megigazulást, mimagunk is bűnösöknek találtatunk, avagy Krisztus bűnnek szolgája-é? Távol legyen.
    18 Mert, ha a miket elrontottam, azokat ismét fölépítem, önmagamat teszem bűnössé.
    19 Mert én a törvény által meghaltam a törvénynek, hogy Istennek éljek.
    20 Krisztussal együtt megfeszíttettem. Élek pedig többé nem én, hanem él bennem a Krisztus; a mely életet pedig most testben élek, az Isten Fiában való hitben élem, a ki szeretett engem és önmagát adta érettem.
    21 Nem törlöm el az Isten kegyelmét; mert ha a törvény által van az igazság, tehát Krisztus ok nélkül halt meg.

    ——————

    Nyilván mindenkinek a hite szerint értendő – aki semmiben sem hisz, annak semmit se mond a fentebbi szöveg

    Pál apostol egyik, a Galátaiak gyülekezetéhez irt leveléből…

  • Gabriel Karikas

    Tüske Zsófia!

    Az az egy biztos, hogy erdélyi embert nem képvisel Szoros Gyuri semmi szín alatt.

    Mindenki csak magát képviselheti itt – én is csak azt szoktam mondani, hogy kurucok vére is csörgedez ereimben.

    Az emberek, sokan azok között is, akik olvasnak egyáltalán, a legtöbb könyvet úgy olvassák, hogy azt adaptálják magukra nézve belőle, amiben az előtt hittek (mondjuk úgy, hogy meg voltak győződve abban)
    (Nehogy a magukat hittelennek (antivallásosnak) tartók önérzetét megsértsem.)

    Nem is ismerik el majd akkor sem hogyha a szemfedelet rájuk teszik, hogy az amikor azt mondja, hogy nincs Isten, ugyanolyan HIT, mint amikor valaki azt mondja hogy van Isten.

    Azért én idéznék egy pér sort a Bibliából így karácsony táján talán nem olyan nagy istenkáromlás ( 🙂 )

    ” …Azt pedig tudd meg, hogy az utolsó napokban nehéz idők állanak be.
    2 Mert lesznek az emberek magukat szeretők, pénzsóvárgók, kérkedők, kevélyek, káromkodók, szüleik iránt engedetlenek, háládatlanok, tisztátalanok,
    3 Szeretet nélkül valók, kérlelhetetlenek, rágalmazók, mértékletlenek, kegyetlenek, a jónak nem kedvelői.
    4 Árulók, vakmerők, felfuvalkodottak, inkább a gyönyörnek, mint Istennek szeretői.
    5 Kiknél megvan a kegyességnek látszata, de megtagadják annak erejét….”

  • Rodeo11 2018 december 27 12:02 de.

    „önmagadat ismétled,”

    Semmi ismetles nem volt az irasomban.

    ” ráadásul megmaradtál alapvető tévedésedben (a fősodratú média aljasságait idemásolnod nekem “válasz” címén, pedig unalmas, és én nem azokból tájékozódok)”

    Semmit nem irtam, amit a mainstream media ir.

    „a számok és hasonló adatok a lényeg a többi híg rablómese…olvasásra méltatlan”

    Aaaaa! Szoval nem olvastad el, de azert valaszolsz ra. Kezdem a Gabrielt kedvelni!!! O legalabb elolvassa amire valaszol.

    „és felébredhetnél ebből a circulus viciosus ból mely szerint a gonosz oroszok főleg a putyin, a még gonoszabb kínaiak, és a többi…”

    Iyeneket egyaltalan nem irtam.

    „hahahahahaha
    a te szövegedet leadni a szilveszteri kabaré zárószámaként világszám és móka meg kacagás”

    Elnezest kerek toled, egy pillantra azt hittem, hogy epkezlab ember vagy. Tobbe ez nem fog elofordulni.

  • gyuri10 2018 december 27 11:56 de.

    Ha szepen megkerlek, felvilagositanal, hogy kik ezek a butasagokon es szemelyeskedesen kivul semmire sem kepes egyedek?
    A geyzat mar bemutattad, de itt van meg a Tuske Zsofi es ez a rodeo is. Nekem ugy tunik, hogy valahonnan kiszabadult nehany olyan egyen, akinek jobb lenne odabent. Nem beszelve a kornyezeterol!

    Nem tudom te hol elsz, se azt, hogy a Kenny hol el, de szerintem nem erdemes elhamarkodni egy ilyen elhatarolodast a nepedtol csak azert, mert akad nehany olyan aki kozveszelyes. Az minden mas nemzetben is megtalalhato. Ha latnad mi megy itt Amerikaban!!!

  • HunCanada,
    az út megint romába vezet.Ismerem,művelem és szeretem a magyar nyelvet,Magyarországot.Ugyan ennyire gyűlölöm azokat,akik kiutastítottak a magyarságból és miattuk kellett tudomásul vennem hogy nem tartozok közéjük.Mindezekért és a zöld és piros gyilkosok leírásáért nem lenne kár azért a bizonyos operációért,mert a másság és a más identitás már amúgy is sok évtizede be van telepítve.Sajnos senki nem választhatja meg,hogy hova és mikor szülessen.Az időpontot és különösen a helyet több száz évvel ezelőtt elődeim rontották el. Ezért kell itt is fortyogni néhány arra sem méltónak,hogy a nevüket megemlítsem,-a legundorítóbb ordenáré sértegetéseik ellenére sem.-Korrekt kezdeményezésedre remélem elég korrektül válaszoltam és nem adtam okot semmiféle sértődésre (Neked).Az emberi hangot hallatókra igyekszem érdemben válaszolni.Akiknek pedig nem válaszolok elolvasás ellenére sem,az azért van,mert úgy gondolom,hogy egy bizonyos nívó alá nem szabad lemenni.Pedig lehet,hogy sajnos,de a nyelv minden árnyalatát ismerem.Ezért(is) maradtam életben.De ez már egy más történet.

  • Gabriel Karikas

    Szoros Gyuri!

    idéznék egy megjegyzésedet:

    „”..Az minden mas nemzetben is megtalalhato. Ha latnad mi megy itt Amerikaban!!!””

    Nem lehetne, hogy lássuk?

    Nem lehetne, hogy a cikkekhez mindenki úgy szólna hozzá, hogy azt az ö valóságosan, kézzelfoghatóan napi élmenyein, vagy csak egyszerűen helybéli aspektusain keresztül esetleg olyan megvilágításban hozhatná, amit a többi (már elnézést, de) balfácánnak nincs kézzelfogható tapasztalata?

    Valahogy, mintha még a Krudy álmoskönyv szerint is, ez lenne építő.

    Legalábbis egymás javát szolgáló – bárha ha valakik csak azért írogatnak ide, hogy abban éljék ki perverzitásukat, hogy másokat, számukra ismeretleneket jól cseszegessenek.
    Nem érdemes neveket citálnom, nyilván akinek nem inge, gatyája, bugyija …

  • Gabriel Karikas

    Gyurrika kapcsán irt 2018 december 27
    10:09 du. bejegyzésemből kimaradt egy lényeges részlet;

    Írtam, hogy Gyurrrika rég túlteljesítette a törvény-betűjéből való kegyelmi jogosultságból való kizárást. (nem elégséges feltétel csak a körülmetéltség vagy a keresztvíz)

    Nyilván magam is közéjük sorolom, és nem kételkedek benne, hogy még sokunk itt a pincében.

    Jó emlékezni egy jelenetre az újszövetségnek hívott könyvből, hogy amikor egy prostituált hölgy megkövezésének a kérdése felmerült a törvény következtében, ami egyértelmű volt vita nélkül – Jézus sem vitatta, nyilván.
    Viszont ha már felhívták „igazságosztónak” (bírónak) akkor előírta, hogy csak a bűntelenek vethessenek követ rá.
    Volt ott farizeus is bőven, mester, főpap – valahogy mind kámforrá váltak.

    (Csak halkan és zárójelben jegyzem meg, hogy ha valaki nem ismeri a jelenetet vegye a fáradságot és olvassa el, addig ne tartsa senki magát az európai kultúrkörbe, amíg az ilyeneket nem tudja.)

    Nehezen hinném, hogy köztünk lenne olyan, aki még soha nem vétkezett volna életében.
    Nem kell ahhoz most főbűnöket sorolni – hogy gyilkolt, vagy úton-állt.

    Elég sok lehetőség van „hibázni” – a törvény betűje „könyörtelen”

  • gyuri10
    2018 december 28
    3:41 de.

    Kedves Gyuri! Nem, nem adtál okot sértődésnek, meg nem is vagyok sértődős 🙂 Köszönöm a tartalmas válaszodat. Eleve én is viccesen írtam amit írtam, a „kioperálásról”.

  • Gabriel Karikas

    Rodeio

    ennyire nem lehet beszűkült fogalmad a világról, hogy fegyvert a susuka pitalisták gyártanak.
    (bárha a zika-virust elkaptad, na nem náthát)

    A világ többi része meg turorudigyáros, nem?

    Na jó, szenteltvizet is poshasztanak, meg buddha-festék kotyvasztók is.

    Meg ak bár-ba járnak, all ahu mellé.

    (na ne olvass – 7. trombéta)

  • Gabriel Karikas

    Szoros Gyuri

    Rodeio elolvas ám minden bejegyzést, csak simán hazudik

    mint a kisleányka: …. teccik tudni kéremszépen, én nem is voltam ott ……

    szelektív memória, szelektív reagálás ….

  • Gabriel Karikas

    Geyza

    szomorú, hogy mennyire meg vannak egyesek zavarodva, mint a gurlitz is, aki nem fogja fel ennyi idő után sem, hogy ki az aki valóban a gyűlölködésre, faji megkülönböztetésre uszít.

    mennyire jól mondta Jézus anno, hogy a füleik meg vannak kövéredve, mert hiába hallanak, meg nem hallanak semmit – mert a fülüknek a mézes-mázos hazug beszéd a kedves…

    ——————————————–
    SEM EMLÉK, SEM VARÁZSLAT

    Eddig úgy ült szívemben a sok, rejtett harag,
    mint alma magházában a négerbarna mag,
    és tudtam, hogy egy angyal kisér, kezében kard van,
    mögöttem jár, vigyáz rám s megvéd, ha kell, a bajban.
    De aki egyszer egy vad hajnalon arra ébred,
    hogy minden összeomlott s elindul mint kisértet,
    kis holmiját elhagyja s jóformán meztelen,
    annak szép, könnyüléptű szívében megterem
    az érett és tűnődő kevésszavú alázat,
    az másról szól, ha lázad, nem önnön érdekéről,
    az már egy messzefénylő szabad jövő felé tör.

    Semmim se volt s nem is lesz immár sosem nekem,
    merengj el hát egy percre e gazdag életen;
    szívemben nincs harag már, bosszú nem érdekel,
    a világ újraépül, – s bár tiltják énekem,
    az új falak tövében felhangzik majd szavam;
    magamban élem át már mindazt, mi hátravan,
    nem nézek vissza többé s tudom, nem véd meg engem
    sem emlék, sem varázslat, – baljós a menny felettem;
    ha megpillantsz, barátom, fordulj el és legyints.
    Hol azelőtt az angyal állt a karddal, –
    talán most senki sincs.

    (R.M.)

  • Szoros Gyuri
    2018 december 28
    1:35 de.
    nem baj, megleszek nélküled (bár nagyon nehezen…hahahaha)
    még mindig egyetlen bizonyítékot sem mutattál fel csak engem szapulsz mint a NER

    hahahahaha

  • Gabriel Karikas
    2018 december 28
    7:50 de.
    ez olyan „gábrielesre” sikeredett:

    senki más nem tart megszállva 150 országot 800 katonai támaszponttal és 21 $ trillió hadászatra ellopott (a 150 országból) költségvetési pénzből mialatt leég a nevjorki tranyó kék lángokkal világítva a zéjjszakájukat…., az örök világosság fényeskedjék nekik

  • Gabriel Karikas
    2018 december 28
    6:47 de.

    Szerinted ez a Szaroska valóban az USA.-ból ossza az észt?

  • Szoros Gyuri
    2018 december 28
    1:49 de.

    Hiába no.
    Ami öszetartozik, az össze is nő.

    A két szaros hehehehe

  • Gabriel Karikas
    2018 december 28
    9:09 de.

    Na ja.
    Ennek a Girltiz.-nek
    láthatóan meglágyult az esze.
    Nem tehet róla.Már arra sem emlékszik
    jól hogy mik történtek vele ’56 után.Hol ezt írja,
    hol azt, egyik állításával cáfolja a másikat és mikor rápíritom hogy miket irt előtte, hazudik egy mégnagyobbat.

    Az viszont kétségtelen
    hogy Rodeó guvadt szemmel olvas
    el mindent ami a nickjével kezdődik.

    Aztán ha kínos neki,
    hát letagadja hogy olvasta.
    Tisztára olyan mint egy eszement „hölgy”
    abból a régi film-komédiából, amiben a pasasok
    falcett hangon szólították „bucikámnak” a ház barátját.

  • Gabriel Karikas

    Geyza
    2018 december 28
    9:58 de.

    Igy igaz

  • Rodeo11
    2018 december 28
    9:30 de.

    Addig jó míg az USA tartja „megszállva” azokat az országokat.
    Mertha nem, akkor jön a ruszki, Putyin efftassal az élen, vagy ami még roszabb, Kína, a 200 millió kamerájával és a feltétlen párthűség-megköveteléssel, mertha ennek nem teszel eleget, elveszik a „társdalmi kreditjeidet” vele együtt a pénzedet és megélhetésedet is.

    Érted már a csíziót te idióta ?

  • gyuri10
    2018 december 23
    1:30 du.

    Én nem tudom..
    Véletlenül ismét ráfutottam
    a gonosz öregember fennti írására.
    ANNYIRA undorító amit rendszeresen ide okádik..

    De Szarosgyurka
    és Sárközi kollega is
    ugyanabból a szellemi putriból
    szalajtódott ide ,legalábbis az irásaik
    erre engednek következtetni.Most, hogy OIM*
    le van jegelve,valahol úgy gondolhatták nehogymár
    meglegyünk itt az undorító párt-propagandájuk nélkül.
    Ezért aktivizálódott a Gurltitz hirtelen.
    Merthogy nemrég azt hazudta már nem jön
    ide többé. Persze hogy nem jön.
    Csak akkor jön ha küldik.

  • Gabriel Karikas

    Geyza,
    volt már egy észosztónk más néven aki azt állította magáról, hogy arrafelé rontja a levegőt.

    Mindennapokra jut egy világmegváltó
    Ez önmagában semmit nem jelentene – de a nagyobb baj, hogy rögtön akad tömegében imádójuk – akikre bizton számíthat, hogy valahogy hatalomra juttatják
    NER-követök, Volksgemeinschaft – ahogy DonGolo pontosan citálta, Komintern …. pedig elég lenne csak az Intern.
    Aztán az egészben csak a drog a lényeg

    mert mi pedig csak nyugodtan szeretnénk élni

    ÉLNI ÉS ÉLNI HAGYNI

    Olyan piszok egyszerű képlet – de mindig akad egy csomó aki bele büdösít – persze, mert ha szart kever, akkor könnyű lopni

  • Gabriel Karikas

    Geyza

    pontosan most írtam DonGolónak, hogy a sok idióta észkombájn nem látja a fától hogy most nő fel a szemük előtt az eddig elképzelhetetlen nagyságú fasiszta birodalom.
    A Vörös-Sárkány – vagy sárga veszedelem

    A pénzrendszertől kezdve mindent pontosan megvalósítottak a leírások (prófécia) szerint

    Ki beszél már kommunista kináról? Van a szűk milliárdos kollaboráns réteg – és a milliárdnyi kis robot….

    Ja – azt nem tudom, hogy tudod-e, hogy szerte a nagyvilágban kb. 200 millió-fős előretolt állásokkal?
    Az összes kinai „előretolt kereskedelmi egységek” is állami pénzekből vannak finanszírozva.
    Amikor (volt kb tíz éve) az akkori kínai konzul mosolyogva kérdezett vissza arra bárgyú kérdésünkre az ABGM-irodájában, hogy:
    – és ha meglép a zsozsóval? – „Hova?” – volt a rövid válasz.

    Aztán ezek az idióták meg ott tartanak hogy bezzeg a ‘zimperilisták …mert Ma Duro, holnap meg puha – úgy látszik Rodeionk tényleg azt álmodja arról a pöccsröl hogy Duro (kemény)

  • a geyza és a gábriel

    érdekes módon egyikőtök sem ott él azaz semmit sem tudtok róla

    de írjatok bármit ahogy az a valóságban van a kutyák ugatnak a karaván halad

    attól, hogy (erről már szóltam párszor) engem lepocskondiáztok érveitek nincsenek, csak a bömbölmény
    hahahahahahaha
    még hogy? dehogy

  • Gabriel:

    Tudom hogy rühelled a Marxista tanokat,
    de azt tudnod kell: Kína SOHASEM volt kommunista.
    Mintahogyan Sztálin rendszere sem volt az !

    Oroszországban igen hamar eltorzultak
    a marxi tanokés még később már nem a „munkásosztály nemzetközi felszabadítása” volt a cél
    (Kínában meg hasonló helyeken nem is volt munkásosztály) hanem az évszázados pánszlávizmus folytatása.Vagyis a nemzeti alapokon álló birodalmi terjeszkedés, bármi áron. Ha ehhez fel lehetett használni a kommunista eszméket, hát akkor azok révén.
    Ez rövid időre megszakadt mikor régen Rony Régen kissé lenyomta a Szovjetúniót, de mostanra kiheverték és kezdik előlről.

    Az ilyen Gurltizek meg Rodeók tapsikálnak nekik.
    Putyin pár éve azt nyilatkozta hogy neki Magyarországon elsősorban a Jobbik a természetes szövetségese.
    Azthiszem ez mindent megmagyaráz…

  • Rodeo11
    2018 december 28
    11:53 de.

    Te halgassál.
    Te nem olvasol minket.
    TE akkor meg mit kotnyeleskedsz bele?

  • Gabriel, történetesen úgy esett, hogy vagy 15 évvel ezelőtt sokat fordultam elő Erdélyben, és barátinak nevezhető kapcsolatban voltam több ismert, a magyar kisebbséget képviselő emberrel. (rokoni szálak is fűznek oda, férjem nagymamája volt egy igen régi székely család tagja)
    Pontosabban könyvadomány révén alakult a kapcsolat, később aztán Kelemen Hunor három (kiváló) művét én digitalizáltam a MEK számára. Hunor és barátai akkoriban kifejezetten liberálisnak voltak mondhatók, ellentétek voltak közöttük Tőkés püspökkel, akinek szexbotrányai kellemetlen perceket szereztek az RMDSZ-nek, de elmondható hogy az EU csatlakozás körül a határon túli magyarok határozottan európai vonalat képviseltek. Sógor Csaba, aki szintén református lelkész mindamellett, hogy RMDSZ képviselő, azt a meglepő kijelentést tette akkoriban, hogy „a szemetet átsöpörtük Magyarországra, mi itt már rendben vagyunk”. Majd a lelkész úr lelkesen gyártott szóviccet Judit Sargentini nevéből, igazán méltóan a református krisztusi szellemet képviselve. A kis sorosozást már nem is említem, az alapfeltétel annál, aki orbántól baksisra számít. Majd néhány év fidesz-kormányzás után mit kell látnom…: a majd 190 cm magas Hunor derékban meggörnyedve áll a 165 centis Orbán mellett, olyan alázatos szolgája testtartással, és 180 fokos fordulattal vált a fidesz politikájának feltétlen hívévé. Nos, ezért mondtam szarosgyurinak, hogy az ő erdélyi feje is korpás. Természetesen tiszteletet adva a nem kevés erdélyi magyarnak, aki pironkodik a beárazott honfitársai miatt.

  • Geyza
    2018 december 28
    12:03 du.
    ugyanazért amiért te az én beszólásaimat vadászod és mindegyikre van a sablon schlagwortod hátha valaki röhög rajta de marad az, hogy én röhögök a szellemi nyomorodon
    a Régen ugyanolyan bohóc volt mint az összes többi szarjankó: kesztyűbábok Ali baba kezén… (Ali baba= a csilliárdos tömeggyilkos útonállók akik beviszik a demagográciát a te seggedbe is ahonnan kifingot a seggségeidet)

    hogy oda ne rohanjak… annál lustább vagyok… ugye nem láttad az égigérő boldogságot Yemenben, Szomáliában, Afganisztánban, Szíriában, Gázában…a migráncsáradat oka az, hogy a vén ribanc ájrópa azért fizessen és ne a saját lakóinak jólétéért… és hogy megszállva is tartja őket amit úgy hívsz, hogy: Ná Tó tele ponttyal és békákkal amik ugyanúgy brekegnekm mint te mert nem tudnak mást mert tele van a bagólesőjük a …vel

    hahahahahahahahaha

    de azért irigáljál… a kiskátéd nagyon kicsi, lehet vagy 15 A5 -ös oldal

  • gájzus buci….hahahahaha az egy ragyogó márketing stratégia, ha nem tudok valakinél jobbat gyártani és az enyémet a kóbor kutya sem veszi (lásd GM+++ apple), akkor megszankcionálom, meg letartóztatom és megfenyegetem csúzlival hogy nemá’

    ez a világ esze most éppen be van krumplizódva kanada meg ugye alig látszik a…. ból

  • Gabriel Karikas

    Geyza

    Tudom én azt, hogy egyik sem volt soha kommunista.

    Kommunista = comunist a latin közösségi szóból jön.

    Comunidade = közösség de ha nagyobb közösségről van szó, akkor civitas amit ugyan városnak fordítanak, de szó szerint községet jelent.

    Comum = közös.

    Ezt a dolgot nem Marx találta ki (fel) hanem nagyon ősi dolog.
    De Marx zsidó volt – neki természetes volt a közösség – érdekes módon, természetesebb, mint az akkori egyéb európai nációknak.
    Izraelben még ma is vannak kibucok. A kibuc = kommuna.
    Mostanra a konfliktus és a modernizálások miatt egyre kevesebb, de például az, hogy Izrael Európa zöldség-gyümölcs kertje lett, az a kibucoknak köszönhető.
    Magyar vonatkozásban a szövetkezésnek volt bizony hagyománya, Nagy Imrének az volt az „álma”, hogy Magyarországból virágzó kertet varázsol az egyéni/magán szövetkezéseken keresztül.

    Ilyesmit a diktatúrákban gondolkodóknak hallani nyilván „fertelmes”

    Nyilván ez egy fő motívum volt, amiért kivitette a szobrát a mi nagyurunk is a térről.

    Vissza Marxra: Marx egy balfácán álmodozó volt addig, amíg az események bele nem sodorták, hogy megírja a kommunista kiáltványt, és azt engels-szel együtt jegyezzék.

    Innentől kezdve elcseszték az egészet, a diktátorságra törekvők meglátták benne az eszközt, a Rotcshildék úgyszintén (anarchiát szívesen finanszíroztak – hogy utána fegyvereket lehessen eladni)

    Ha ez kimarad, akkor tekinthetnénk az életművére pozitívan, nyilván mint mindenkiében van selejt, az övekből szabadon húzhatnánk ki a marhaságokat, és így lehetne egy komoly életmű.

    Hosszú voltam? tömörebben nehéz ….

    de most jön a lényeg:

    Alapjában háromféle jól elkülöníthető forma/lehetőség van egy közösség életének a megszervezésere:

    Mindhárom esetben szükséges valami kormányféle (adminisztráció)

    1.) A kormány direkt kormányoz (papkirály, diktátor, egy-párt, főpap és hasonlók)
    – ebben az esetben minden javat központosít, és utána újra-eloszt
    2.) A kormány indirekt, parlamentárisan kormányoz ( parlamenti demokrácia, monarchia)
    – a lényeg a gazdaságban egyáltalán nem vesz részt, csak a kormányzati feladatokra szed be adót
    3.) A kormány csak a közösségek közötti organizációt szervezi és védelmi feladatokat lát el
    – na ez a harmadik, ami a kommunizmus lenne, amiről Marx nem irt, és a „társ-teoretikusok” vagy aktuális liderek is mindig csak úgy beszéltek, hogy majd egyszer megvalósulhat.

    Hát ez még tömörebb, elsőre talán nem is érthető.

    Ilyenekről kellene többet beszélnünk, nyilván ezeket igyekeznek Rodeiok meg bendeguzok megtorpedózni

  • Gabriel Karikas

    Rodeo11
    2018 december 28
    11:53 de.

    Miről nem tudunk semmit, kis hányéves?

    Akkor felvilágosítanád a bucikánkat?

  • Rodeo most berágott DDDDDDDDDDDDDDDD

  • Itt és Most!
    Meg kell mondanom,hogy a csatornpatkányok visítozása sem undorítóbb,mint a rummal hajtott gojmotoros verőlegény magyarul sem tudó idétlenkedései.Közveszélytelenítés ügyben akár rezervátumba is lehetne tenni vagy spirituszban mutogatni elrettentés képen.

  • Gabriel Karikas

    Tüske Zsófia!

    Nekem ugyan jelenleg már nincsenek különösebb erdélyi kapcsolataim, csak távolabbi rokonok, Szatmárból és a mai Szilágyságból, apai, anyai részről
    Ami nem Székelyföld; apósom volt Székelyföldi, Zaboláról, Mikes Kelemen városából.

    Bár 30-40 évvel ezelőtt sűrűn mászkáltam arrafelé, de nagyobbrészt még Csauszescu idejében.
    Mostanában viszont már nemigen.
    Azért Erdély bizony csak hozzánk (is) tartozik.

    Erdély mindig is többnemzetiségű volt, ami pontosan a javára szolgált és nem a kárára.
    A vallásszabadságot is komolyan vették arrafelé, ugyanúgy mint az egyéni szabadságot.

    A sovinizmus, nacionalizmus (nácizmus) soha nem a fejlődést jelentette, hanem a visszafejlődést, a sötétséget.
    A felvilágosodás korában Európa sokkal globalistább volt mint most!
    Tudomány, művészet, ipar – minden téren

    Azt hittem mindig, hogy ez olyan világos – RENESZÁNSZ – RENASCIMENTO = RENAISSANCE = ÚJJÁSZÜLETÉS

    Gondolom, hogy ez a zavarosban halászni-vágyó, saját szemétdombot kívánó gyilkosoknak olyan, mint az „ördögnek tömjénfüst”
    Csak ennyi, semmi más…

    Ja vannak még az „OSZTÁLYHARCOLÓK” – hogy más gyilkos-ösztönökről se feledkezzünk meg

    Akiken átment a Zica-vírus, úgyhogy nem fér be a fejükbe, hogy a felvilágosodás vezet az egymás megbecsüléséhez, ezáltal a rasszok, az egymás kizsákmányolásának az eltörléséhez.
    Amikor nem faji, vallási, és jövedelmi hovatartozás alapján ítélem meg, el-, és akasztom fel a felebarátaim.

  • Gabriel Karikas

    De tényleg, ez a gyuri valóban beteg szegény; ez a legutóbbi bejegyzése….??!!
    Azt sem tudni kiről beszél ….

  • Gabriel Karikas
    2018 december 28
    2:19 du.

    …”nyilván ezeket igyekeznek Rodeiok meg bendeguzok megtorpedózni”.

    nambőr van: nem tudom ki is az a rodeio? és olyan sértést miszerint bendegizihez hasonlítasz akárkit az gyalázatos szélhámosság részedről

    nambőr tú: ……a madre quem te deu a luz…sohasem mondtam ilyeneket és nem is fogok!

    nambőr szrí: a 3 pontodból egyik sem valósult meg soha abban a labor változatban amiről rebegsz (azaz a valóságképed -enyhénszólva- ködös), hanem a 3 összemosása és megint visszatérek a „számszerüség” alaptételemre: a profit önmagában nem bűn, sőt (amíg pénz létezik)

    hanem annak elosztása a megoldandó probléma és ez Kádár idején majdnem ideális volt azaz jólét volt ugyanakkor a süsülandia és a csatolt vazallusaiban valamint néhány perverz fejben, mint Bolsonaro, Pinochet, Franco, Mussolini (Hitlernek nagyon jó pénzügyminisztere volt el is sinkófálták a „győztesek”) minden az enyém ami marad azon verekedjetek a favellákban és Bronx ban meg a többi kőkorszakban ragadt profitshare nélküli pokol tornácai

    emlékeztetlek: Dante címsora a Pokol fejezetén máig igaz

    hahahahaha

    ha még egyszer rám akarsz fogni olyat amit én sohasem mondtam akkor nagyon csúnyákat fogok írni és haragom mérhetetlen

    addig is ki vagytok röhögve a geyzusska barátocskáddal nekem más kádam van és az kellemes

  • A félbuzeráns hazudozógép is berágott DDDDDD

    Gabriel:Ezek szerint valamit jól csinálunk !

  • Tüske Zsófia

    Gabriel:

    a marxizmus csupán egy filozófiai irányzat, a leninizmussal való összeházasítása tette pusztítóvá, de erről a(zsidó) filozófus különben nem vonható felelősségre.
    A közösségi gondolkozásnak – nevezzük kommunizmusnak – is régebbre nyúlóhagyományai voltak, a bibliából legalább negyven igehelyek tudnék idézni ennek alátámasztására. A legkeményebb az Apcsel-ben található, amikor Ananiást és Szafirát agyonsújtotta az Úr, mert eltitkolták a közösség elől, hogy megtartották az eladott szőlőjük árát.
    Én ezzel az eszmével nem vagyok ennyire haragban, mint te, bár azt az emberi természet megerőszakolása miatt elég kilátástalannak érzem.
    A szép eszmék meggyalázása mondhatni, folyamatos az emberiség történelmében, és ez alól a kereszténység sem mentes, bőszen gyilkolták Jézus nevében a pl. hugenottákat, és mindenki mást is aki akár csak a legcsekélyebb mértékben igyekezett másként gondolkozni Isten felől, mint azt a hivatalos hatalmak gondolták. A Szent Inkvizíció ma is létezik, a neve Hittani Kongregációra szelídült. (a feje Ratzinger bíboros volt)
    Így nem ártana szegény Marxot kissé tehermentesíteni az ítéletedtől.

  • Tüske Zsófia

    Gabriel, Erdélyről is kissé árnyaltabb a véleményem, bár azt nem állítom, hogy le tudtam volna küzdeni minden előítéletemet, amik újraéledni látszanak mára, fúőleg az ilyen szarosgyuri-félék miatt.
    Erdély mindig is különállt Magyarországtól, és bár valóban négy nép élt benne legfeljebb csak messziről tekintve békében, ez kicsit relatív volt. (A magyarok összlétszáma már Trianon idején sem haladta meg az 50 %-ot, és csak a Székelyföldön volt 90 % felett.) Mert a románokat, akiknek azóta is szőröstalpúnak és bocskorosnak titulálnak egyes, magukat felsőbbrendűnek tekintő magyarok, leginkább szolgasorsban tartották ez utóbbiak. A szászokat nem, mert ők szorgalmas és gazdag népek voltak, a zsidó nemkülönben, de ők nem is voltak jelentősen sokan. Ez utóbbi kettő sürgősen elhagyta a Kárpátok géniusza színre lépése után a hazáját, bár a szászok közül mára sokan visszatértek és komoly vállalkozásaik vannak ott. A történelem során is hol a török vazallusa volt, hol autonómiában élt a Habsburgok alatt, és nem is nagyon akart Magyarország szerves része lenni. Az autonómia még az ötvenes években is fennállt, egészen 1968-ig, igaziból a magyarok nyomorát Ceausescu okozta, de ő a románokkal sem tett különösebben kivételt. Ami az embereket illeti, az ide áttelepült határon túli magyar az országban a gátlástalanságáról és „élelmességéről” volt ismert, mert a saját érdekeiért átgázolt bárkin, bármikor, arra hivatkozva, hogy nekik nehezebb sorsuk volt nálunk és nekünk kötelességünk azt jóvátenni. Én valahogy csak ilyenekkel találkoztam Magyarországon és meglepődve tapasztaltam az EU csatlakozásuk előtt Romániában, hogy ott talpig tisztességes és kedves barátságos emberek élnek. Hát egészen mostanáig, ahogy ezek az emberek 180 fokos fordulattal csatlakoztak orbánhoz, szavazzák nekünk be csalással is a magyar Ceausescut, és amikor Hunor pirult a Sapientia bőkezű támogatása miatt, mert ugyanakkor az ELTÉ-től (azóta is) súlyos pénzeket vontak el, mára úgy gondolja, hogy ez nekik jár, a mi rovásunkra is. Az előítéletek ellen küzdeni kell, de nálam ma ez a küzdelem vesztésre áll.

  • Gabriel Karikas

    Geyza

    Mi „nem csinálunk” semmi mást, csak eléjük tesszük a tükröt
    ettől berágnak, én sem bírnék a helyükbe belenézni

  • Gabriel Karikas

    Rodeo

    numero um – emlékeztetném Ö magasztosságát arra az apró szlogenre, ami kádárkorban megalapozta a lét (beleértve a tudati létünket, meg zsebünkben a lét)
    – ….”minden ami a tied, az az enyim, ami meg a enyém, ahhoz neked semmi közöd”…

    Eztet így érteni illett mint fentről lefele irányuló relációt, ugye neked nem kell irányvektort rajzolgatnom?
    Mert lentről felfelé mutató irányvektor értéke az bizony negatív volt.

    numero dois – az én anyukámat is hagyjuk távol a politikától amennyiben konveniente, nem látom a helyet ahol szükséges feltételt képezne, még kevésbé elégségest, bármilyen tétel kapcsán.

    numero três – sehol sem mencionáltam rodeio-féle állítást abban a bejegyzésemben, mindössze azt állítottam, és állítom ma is hogy széttrolkodjátok a vitákat, amiben sajnos élen jársz a becses értékű bendegizivel. Nyilván Te a magad módján, ö pedig a maga módján (ez utóbbi nem repetálás volt magázó formában, hanem bendegizire értendő)

    numero quatro – a fentebb felsorolt állam/kormány formulák „idealizált változatok” amelyek csak ritkán valósultak meg „tiszta formájukban” – nyilván.
    A harmadik formája raádasul még csak csirájában sem, amiről bizony megérne elvitatkozni, mert „a konveniente” arrafelé keresendő (lehetséges/elégséges/szükséges egyszerre)

  • Gabriel Karikas
    2018 december 29
    10:20 de.
    szóval? hazudsz tovább

    hahahahahahaha

  • Kedves Hun Canada,
    megnyugtatásodra írom,hogy 1957 február 17-e óta élek Izraelben. Magyar nem voltam tulajdonképen soha.Esetleg állampolgársági alapon.Semmi esetre sem érzelmileg.Igaz,hogy van 1,2 dolog,ami Magyarországhoz köt.Hogy mi a lényeges és mi nem azt,ha akarod megállapíthatod számomra egyedül is.A magyar nyelvet kétségtelenül majdnem hibátlanul művelem.A Magyar (nagyrészt zsidó)kultúrában is eléggé jártas vagyok.Ezen túlmenően csak elődeim sírjai és Apám és családom nagy részének név felirata a Kozma utcai zsidó temető Mauthausen, Buchenwald, Bór,Bergen-Belsen, Ravensbrückben legyilkoltak emlékműve ami még odaköt.
    Az pedig,hogy némelykor ott kívánom elkölteni Évi nyugdíjam egy kis részét–mindaddig ameddig viszonylagos nyugalom van Ott, legyen ellenem rossz pontnak feljegyezve.

  • gyuri10
    2018 december 29
    2:23 du.

    Köszönöm a leírtakat. Egyébként a „Nyelvében él a nemzet”-en felül vagy kívül (mert ezt csak arra írtam példaként, hogy van egyfajta erős és „kioperálhatatlan” köteléked), szóval van egy olyan örök érvényű igazság, hogy az a magyar aki annak érzi magát. Én akkor sem haragszom vagy sértődöm meg, ha nem érzed magad annak (érthető már csak a most leírtakból is) és az is rendben van ha annak éreznéd magad. Nem semmi ami idő óta Izraelben élsz.

  • gyuri10
    2018 december 29
    2:23 du.

    Ne hazudjál Gyuri.
    Tégedet 1958-ban -saját elmondásod szerint- megkínoztak a Gyorskocsi utcai fogdában.

    Nem tudod letagadni, itt írtad valami 1500 olvasó előtt.