Megfilmesítették, hogy mit utál Sargentini Magyarországon?

2019 április 17 10:43 de.70 hozzászólás

Semmit. Még akkor sem, ha Judith Sargentininek nemcsak kellemes emlékei vannak Magyarországról.

Judith Sargentini holland EP képviselő – a nevéről elhíresült jelentés készítője – a budapesti külügyminisztériumban Magyar Levente államtitkár „vendége” volt, de a látogatása érdekesen alakult. Amikor gyakorlatilag kidobták az épületből, odakint több tévéstáb várta, s mind azt kérdezték tőle, hogy miért utálja Magyarországot.

Sargentini nem utálja Magyarországot. Soha egy rossz szót nem mondott az országunkról. Nem mondta, hogy nyaranta nem eléggé kék a Balaton, vagy hogy ronda lenne a Halászbástya. A magyar konyhát sem cikizte, és azt sem állította soha, hogy Bartók Béla, vagy éppen Kurtág György csapnivaló zeneszerző volna.

Egyetlen halvány utalást sem tett azzal kapcsolatban, hogy az Aranycsapat kétballábas lúzerekből állt, és olyat sem hallottunk tőle, hogy Hosszú Katinka nem tud úszni. Nem mondta, hogy a Casablanca, vagy a Saul fia rossz film, és egyetlen félreérthető megjegyzést sem tett a pesti viccre.

Orbán politikáját kritizálja Judith Sargentini, de ezzel nincs egyedül: Európában és szerte a világban sokan gondolkodnak hasonlóan. Az nem tetszik neki, hogy a magyar miniszterelnök túszul ejtette az országot, miközben a magyar és az európai adófizetők pénzén gyűlöletet szít az emberek között.

Nem utál bennünket Sargentini, legföljebb sajnál minket. Persze, ha úgy vesszük, az sem jobb.

70 hozzászólás

  • „Orbán politikáját kritizálja Judith Sargentini, de ezzel nincs egyedül: Európában és szerte a világban sokan gondolkodnak hasonlóan.” – itthon viszont tovább nőtt a Fideszt támogatók tábora.

    Az észhez téréshez a magyarnak szüksége van egy újabb Mohácsra.

  • Drizaei
    2019 április 17
    11:13 de.

    „Az észhez téréshez a magyarnak szüksége van egy újabb Mohácsra.”

    Szerinted! Szerintem meg nem! Csak véres polgárháborúban vagy külső megszállásban tudsz gondolkodni? Szerintem elég lenne, a mostaninál jobb, reális alternatívát kínálni a birkáknak és a jobb legelőre önszántukból átvonulnának!

  • Hat igy mukodik a kereszteny kulturat megvedo allamgepezet es a NER media. Bar a mindig igazmondo istenkiraly kijelentette (igaz, az ellenseges Brusszelben), hogy sosem vetemedre az ellenfeleinek elhallgattatasara. Hmmmm, nem is lattunk peldakat ennek pont az ellenkezojere – naponta. A „spontan” karaktergyilkolasban sem jeleskedik meg veletlenul sem a kormanymedia. – De, hat haja nep eztet az aldott joembert imadja, igaz nemi gobbelsi besegitessel (es ad is neki meg tobbet is, ha kerni fog) – „hat ilyen az igazi szerelem” (Zsofiatol atveve a nagyszeru hasonlatot 🙂

  • SarGentini kisasszony azt hiszi, hogy megalkotta ércnél maradandóbb emlékművét: Exegi monumentum… Pedig arra a kutya sem fog emlékezni pár év mulva, much ado about nothing…. De még a hölgyre sem, akit a pártja már nem is indit a mostani választáson. Befejezett egyetemi végzettsége egy se, de azért biztosan fog találni valami munkát. Pár év mulva már a nevére se igen fognak emlékezni Magyarországon, mig Orbánt azért még több cikluson át ócsárolhatjuk !

  • György Molnár

    Egyik sem az országot utálja, hanem a primitív tolvaj bunkó hazug, kétszínű Orbán fajzatokat…..Akik azt hiszik, hogy ne látnak át rajtuk az EU demokrata képviselői, és nem tudják, hogy az Orbán félék csak lopni, csalni járnak oda. Orbánon behajtanám az összes repülőjegy árát, amit 2010 óta mi adófizetők rá költöttünk, azért hogy lejárassa akár évtizedekre, évszázadokra az ország népét. Élete végéig dolgozhatna sóbányában -ha beférne a nagy dagadt pocakjával- akkor sem tudná törleszteni amit ellopott…..

  • Nehany villanasnyi adalek a mai NER media mukodeserol:

    Április 18-án ünnepli 80. születésnapját Ragályi Elemér, a Régi idők focija, a Szabadíts meg a gonosztól és a Szerencsés Dániel operatőre. Az Emmy-díjas filmes a Magyar Hangnak adott interjújában arról beszélt, mint állampolgár, nagyon sértettnek érzi magát. Halálosan sértettnek.
    „Még csak azt sem lehet mondani, hogy a vallásos vakhit intelligenciafüggő lenne, hiszen egyetemi tanárok éppoly borzongva mondják ki a migráns szót, mint egy átlagember. A Mario és a varázsló jut eszembe: mintha átok ülne rajtunk, és hipnotizálták volna az országot. A goebbelsi propaganda mintájára zajlik ez, nem csoda, hogy működik.”
    https://24.hu/kultura/2019/04/17/ragalyi-elemer-goebbelsi-propaganda-migransok-interju/

    Eltünteti az utcákról a HVG-plakátokat a hatalomközelivé tett Mahir
    A HVG-címlapok plakátjai negyven éve, a lap megjelenése óta minden héten kikerültek a hirdetőoszlopokra – mostanáig. A Mészáros-birodalomba beszippantott Mahir ugyanis egyoldalúan és azonnali hatállyal, jogszerűtlenül felmondta a kiadónkkal kötött szerződést. Semmilyen magyarázatot nem adtak.
    https://hvg.hu/kkv/20190417_Eltunteti_az_utcakrol_a_HVGplakatokat_a_hatalomkozelive_tett_Mahir

    Ekozben: Medián szerint a Fidesz ismét erősödött 🙂

  • Just look at that picture, what do you notice at once ???
    Both avoid direct eye-contact.

    Yes, resentment and humiliation in the eyes and faces of both.

    The same on the face of an over-weight middle aged man and a menepausal plummy woman.

    Sure, no love lost ?

  • D.Bernstein
    2019 április 17
    4:22 du.

    És ennek te örülsz?

  • D.Bernstein
    2019 április 17
    4:22 du.

    oszt neked hány van?

    Nem szégyelled magad???

    De most ugy kurvára komolyan???

    Ha egy egyetemi végzettség nélküli külföldinek több látása van az országról, mint azoknak akik benne poshadnak, attól nagyobb szegyen nem is kell.

  • „A legelszántabb fideszesek az alacsony iskolázottságúak, az időskorúak, a nők és a falvakban élők. Ezekben a társadalmi rétegekben ugyanis 60 százalékot meghaladó a Fideszt biztosan választók aránya – derült ki a Závecz Research legfrissebb közvélemény-kutatásából.”

    https://nepszava.hu/i/10/12/0/1230366.jpg

  • Gabriella
    Itthon 1(egy), s még az idén egy második a jeruzsálemi HÉBER-en.

  • ORBÁN ÉPPEN 4-ik ÉVE ÁRULTA EL MAGYARORSZÁGOT; – AMIÉRT LAKOLNIA KELL!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=LHwZBTe7y_s

  • SzandiMandi:

    „Orban Viktor Nemzetkozi medianak nevezte ki onmagat nagyjabol egy hete.

    A hir groteszk, – az alhirgyarto Orban alapitott egy igazi media ugynokseget.
    –Ez egy olyan valami, amit ugy kell ertelmezni, hogy Orban elegedetlen a rola szolo nemzetkozi hirekkel es ugy oldja meg a problemajat, hogy sajat olvasatu nemzetkozi hireket kezd el gyartatni onigazolasul.”

    a teljes cikk olvasható az Orbán bünei c. facebook csoport oldalán.

  • D.Bernstein
    2019 április 17
    4:22 du.

    A megfáradt, megcsömörlött apukát- anyukát helyettesítve, rendkívül hamar „megtalálta a hangot” úgy látom egy kettőre képbe került! De, végül is mindegy kinek a nevében ír – a lényeget úgy tűnik Ön sem látja – vagy nagyon is látja, de arról nem sokat tudna mondani? Mert a cikkel kapcsolatos lényeg még véletlenül sem az, hogy Sargentininek (így írja ugyanis a nevét) milyen iskolai végzettsége van, vagy, hogy a saját pártja mit gondol róla, az általa készített beszámolót annak idején a parlament nagy többséggel elfogadta, így aztán tökéletesen mindegy, hogy miért indítják, vagy nem indítják a közelgő választásokon. Úgy tudom, hogy a „nagy többségnek” az önök táborában különösen nagy jelentősége van, hát akkor mi is a gond?! Lehetséges, hogy ott nincsenek bebetonozott, semmire sem jó megmondó emberek, akiket jobb híján EU-s képviselőként futtatnak még egy ideig, hátha ott kevesebbet ártanak ( lásd Deutsch T) viszont az alpári tempót megköszönve „jár neki ” a sok milliós fizetés! J. S. egyébként maga is nyilatkozta néhány hónapja, tervezi, hogy visszavonul az aktív eu-s politikától, talán elég volt neki egy időre, mást is szeretne csinálni, megvalósítani, talán a magánéletét nem tudja, akarja a végletekig feladni, mindenesetre ezer és egy oka lehet, annak, ha nem indul újra a választásokon. De – talán még az is benne van a pakliban, hogy „egyetemi tanulmányaira” szeretne koncentrálni – fura mi, ha anélkül is jön a lé, nem is akármennyi! Bár nekem fogalmam sincs S. végzettségéről ( másokéról se nagyon) mert az „ügy” azaz a jelentés szempontjából mindegy, de úgy tűnik Ön ezzel is nagyon tisztában van! Netán úgy gondolja, két-három egyetemi diplomával a mellényzsebében másként látná a magyarországi viszonyokat? Szóval ha a cikk tényleges témájával kapcsolatosan nincs észrevétele, talán nem a ruha hosszát kéne kritizálni – bár tény, hogy ezt könnyebb!

  • „Sargentini nem utálja a magyarokat” – nem igaz, utálja. Ezért:

    Sargentini (egy holland, kívül zöld belül vörös mini-pártból) gyárilag minden jobboldaliság ősi ellensége, ez rendben van.
    Azért utálja Sargentini a magyarokat mert – immár háromszor – megválasztották Orbánt, márpedig ezt a magyar nép jelentős része követte el. Nem kellene mellébeszélni és tagadnia az utálatot Sargentininek.

    ps:
    1) Orbán politikájának egy részével nem értek egyet. Szeretném, ha Magyarországot nem Orbán vezetné tovább. Azonban mutasson bárki jobb és reális programot mint Orbán.
    2) A magyar választó polgárok jelentős része (kb 3 milliót ember) nem hülye (ezek a fideszre szavazók). Akik „jobbágynak, vidéki bunkónak, parasztnak, stb” nevezik őket azok nagyon rossz úton járnak és önmagukat csapják be annak minden következményeivel együtt.
    3) Sajnos az un baloldaliságot ma az orbáni politika valósítja meg. Ez sikerének a titka.

  • Ferenct Orbánnak milyen programja van az ijesztgetésen és a gyűlölet keltésen kívül? Azonkívül mitől jobboldali a fidesz?

  • Bernsteinnek igaza van!
    Még sokcikluson keresztul ocsarolhatjuk o1g-t!

    Ez a diktatura!
    3+ sok ujabb cikluson keresztül?!
    Demokráciákban ilyet nem kell elszenvedni, es ilyet nem is lehet megjovendolni!
    Örülök, hogy Bersteinnek felnyilt a szeme,es masoket is felnyitotta!

  • Igen, meglehet, h Sargentini nem lesz megint eus kepviselo, de attol meg igaza van!
    Nemcsak az agysebeszek latjak o1g gazembersegeit!
    Akar egy egyszeru haziasszony, vagy barki a cigánysorrol is latja. Inkabb az a kerdes, hogy kinek az erkolcsi erzeke defektes, kinek rekedt meg állati szinten, es kiknek lett társadalmi szinten elfogadhato!
    A mentálisan debilek nem rendelkeznek választo joggal, az erkölcsi debilek igen!
    Látjuk is az eredményét!
    Kulonben o1g-nek eselye sem lenne!

    Ugye Berstein?!
    Lehet a nevekkel gunyolodni, akar Sargentini neven is, de mást pedig lehetne hivni: Kőagyúmaciszar-nak is! Ugye Berstein?!

  • Ferenct
    2019 április 18
    7:36 de.

    Ferenc, hány fő az a „jelentős” szám? Ez egy egzakt, megfogható számadat, de kíváncsi vagyok, hogy Ön szerint a számok nyelvén ebben a relációban mit jelent az, hogy „jelentős”?

    ezen szavaira reagáltam:
    („Azért utálja Sargentini a magyarokat mert – immár háromszor – megválasztották Orbánt, márpedig ezt a magyar nép jelentős része követte el. „)

  • Ferenc 7:36

    Három-millió ember nem hülye (?)

    Pedig igenis hülye, mert becsapták, és hülyítik őket, méghozzá egyfolytában és ezt ők nem veszik észre, nem akarják észrevenni…

    Pont olyanok, mint az 1932-33-as németek, akik közül az addigra még megmaradt balekok is csak 10 év múlva tudták meg, hogy csúnyán át lettek verve… Azok is ott maradtak jégbálvánnyá merevedve – a szövetségeseikkel karöltve…

  • Ferenct
    2019 április 18
    7:36 de
    __________________

    Mulatságos. Van a fidesznek valami nyilvánosan meghirdetett programja? Mert én nem tudok ilyenről, legfeljebb arról, hogy „Folytatjuk” (vagy inkább fojtatjuk?)… gondolom, a lopást…
    Na, azért ennél szinte minden program jobb…

  • Drizaei!

    Irod; az észhez-téréshez szükségünk van egy újabb Mohácsra…

    – Avagy egy újabb Don-kanyarra… 🙁

  • Bendetuz 79 is becsmérelheti himsovinisztakent Sargentinit (akár angolul is!)
    Bár mi az ő mentálisan leamortizálodott kisimult, kinyult hajdani gyenge agytekervenyeit, pontosabban kóros kinövéseit nem szoktuk felemlegetni az értelemnelkuli bejegyzeseiben, (amiket én gyakran atugrom az elso par zagyvatag szo utan…), illetve himsovinizmusa kapcsan nőtarsaim nevében is felszólalva, megnyilvanulasaibol ugy tunik, mint akinek (nickname is sugallja) 79 éve a csopogo prosztatadagadasa miatti fusztraciojabol kostolgatja a nói nemet undorito aljassaggal!
    Nem tudom, hogy Sargentini asszonysag hanyadan all a biologiai valtozasaban, de meggyozodessel allithatom, hogy ilyen termeszetes biologiai allapot kapcsan ocsárolni egy holgyet az primitiv bunkosag, a himsovinizmus alja!
    Sasszemű barátnője a diktátorok házából sem lett kikezdve a talán sohasemvolt nőiessége kapcsán, es eddig fel sem merúlt a kerdes, hogy lehet-e biologiai anyja a fiának, vagy inkább csak biologiai apja, vagy csak béranyja ….
    Tehát lehet kitalalni dolgokat, csak kevesse etikus!
    Ezzel szemben megkerdójelezni o1gnét az erkölcsi tartásáról, intellektuális prostituáltsagarol már lehetne, főleg azok után, h lilára-zöldre verődött o1g elbukott valasztása után , de annyira, h a Kútvölgyiben ápolgatták, hogy visszatérhessen a zemberek közé!
    Na, ehhez azért kellett az a gerinchiányú tünetegyüttes! Bár aszonygyák, van az a píz! Főleg, ha milliárdokban is mérik az eźreket!
    Valljuk be férfiasan! (Ikkább csak zemberiesen), hogy bedneguz79-nak is van az az alacsony ára, amiért a lufiméretű prosztatáját átdugná o1g börtönrácsán!

  • Besancon Mikor az iskolázatlan, ajándék vagy lopott diplomával rendelkező magas polcra helyezett fideszesekről van szó, akkor elég a négy elemi a rajongok szerint, hiszen milyen ügyes és talpraesett. Hiszen ha Orbán hivatalt ad, akkor észt is ad hozzá. Sargentininek viszont nem Orbán adott hivatalt, mitől lenne esze hozzá? Tolmácsot kérek. :))))
    Jó ez az apáról fiúra szálló kommentelés. Picit sem mulatságos.

  • D.Bernstein !

    Dugivics Titusznak hány egyeteme volt, oszt mégis történelmet formált…

    Remélem ez az okos, kedves és szép asszony nem önmagát áldozza fel az igazság oltárán…

  • Drága Závec-resourse!

    Akkor most kinek a fényképe van az én oltáromon a köpetemmel odaragacsozvá?
    6 általánost végzett falusi 73 éves nyugger vagyok Sirokról, mint katolikus panelproli!
    Ja! Etiópiából menekültem az eritrei polgárháborús mészárlások elöl. Anno 3 tehénért vett meg a férjem, aki 13 éves korában mint gyerekkatona esett el túladagolásban.
    De! Tényleg! Valami kövér varacskosdisznó van a képen. Csak a sok átkozódástól, vudutol, mar megkopott!

  • Ferenct:
    „Azért utálja Sargentini a magyarokat mert – immár háromszor – megválasztották Orbánt, márpedig ezt a magyar nép jelentős része követte el.”

    Gratuálok Önnek, hogy olyan szoros és mély baráti kapcsolatot
    alakított ki a politikusnővel, hogy az megbeszélte Önnel állítólagos belső érzelmi problémáit is!
    Engem viszont a legkevésbé sem érdekel Sargentini érzelmi élete, csupán az, hogy helytállóak -e a ténymegállapításai vagy sem.
    Nagyon is helytállóak, sőt, szerintem kissé lagymatagok. Az Ön „utálja a magyarokat” kijelentés számomra nehezen értelmezhető;
    egy nemzetet, egy raszt, , egy politikát, egy vallást, nem tudok sem szeretni, sem útálni. Ezek, legalábbis nálam kifejezetten konkrét személyhez kötödő érzelmek. Egy politikát, vagy az azt képviselő személyt támogathatok, egyetérthetek azzal, ellenezhetem, kűzdhetek ellene, lehetek ambivalens vagy közömbös iránta. De egy politikust – hacsak nem jóbarátom vagy személyes
    ellenségem – szeretni vagy útálni…
    (A régi angolban a „foe” személyes ellenség, a „public enemy”, vegy egyszerűen „enemy” a politikai ellenség – a kettő korántsem ugyanaz.)
    Én Önnel ellentétben azzal is óvatos lennék, hogy Orbánt a „magyar nép” jelentős része választotta meg (eddig) háromszor –
    azt gyanítom, hogy valószínűleg nem, hanem a magyar politikai osztály jelentős része.
    Végkép nem látom értelmes és vitaképes állításnak, hogy Sargentini azért „utálja a magyarokat”, mert hárommszor választották meg Orbánt. A brazilok is megválasztottak valami vitatható pasast, a Fülöp-szigetiek egy – több, mint vitatható! – elnököt, az izraeliek pedig azt hiszem, ötödször választották meg Netanjahut, pedig nekem jóval rokonszenvesebb lett volna a kék-fehér-koalició Ganz-cal. És? Akkor szerinted emiatt most útálnom lehetne a brazilokat, a fülöp-szigetieket vagy az izraeleket? Bocs, de nem vagyok elmebeteg!

  • Cukihara:
    „Pont olyanok, mint az 1932-33-as németek, akik közül az addigra még megmaradt balekok is csak 10 év múlva tudták meg, hogy csúnyán át lettek verve…”

    Az 1929-32 közötti Németországot a mai Magyarországgal elég nehéz összehasonlítani. Egyébként sem lettek egészen átverve
    sem a mai magyarok, sem az akkori németek.
    Orbán még jóval a 2010-es „fülkeforradalom” előtt, ellenékiként
    Tusványfürdőn megmondta a híveinek: „Egyszer kell győznünk, de akkor nagyon!” Ez nem volt valami túl nehezen értelmezhető kijelentés; egyszer kell csak győznünk, de akkor nagyok, és akkor gondoskodni fogunk róla, hogy jóideig ne legyen ilyen problémánk, más ne győzhessen. Betartotta? Be.
    Hitler az 1934-es (ha jól emlékszem, második) népszavazásnál azt mondta a németeknek: „adjatok nekem tíz évet, és nem fogtok ráismerni Németországra!” Megkapta. Jó, nem tíz, hanem 12 év kelett nekik hozzá, de 1945 közepén valóban nem lehetett ráismerni az 1933-34-es Németországra.

  • Tüske Zsófia

    Gabriel, Bernstein? dehogy szégyelli…. kitalálták, hogy Sargentininek nincs diplomája, de azt már senki nem kifogásolja, hogy Mészárosnak, aki minden magyar vagyon tulajdona, még érettségije sincs. Ahogy orbán díszcigányának, Farkas Flóriánnak sincs, aki még az általánost is a börtöniskolában fejezte be. A halott malacra „Ő volt a Soros”-t pörkölő jászok dísze Pócs Jánosnak sincs, aki a cigányt kazánba zárta és égő papírt dobott be mellé….
    A SarGentinizést nem csak ez a szerencsétlen nyalonc nyomja, hanem a keresztyénség és Isten nagyobb dicséretére a romániai EU parlamenti képviselő, a református lelkész Sógor Csaba is, aki nyilván el van bűvölve orbán rájuk öntött támogatásaitól és muszáj volt a gyalázkodókhoz csatlakoznia, hogy a csuti jobban szeresse. Mert a Magyarról kedvezőtlen igazságot kimondani az magyargyűlölet, aki nem leplezi a gyalázatot, az hazaáruló… lopni a mi kutyánk kölykének szabad, ezt kimondani meg nem lehet. Ez a mi népünk színe-virága meg boldogan tapicskol a fekáliában,hátha neki is leesik egy kicsi baksis.

  • Tüske Zsófia

    „Az ember társas lény, roppant fogékonyak vagyunk a fertőző érzelmekre. A képzés a logika és az intelligencia gyakran mit sem ér a csoportgondolkozás erejével szemben. Az evolúció során azok az őseink, akik nem vették elég gyorsan a többiek érzelmi jelzéseit és nem tudtak azokra reagálni, nem maradtak életben. Ennek az örökségnek a „mellékhatása” azonban olyan boszorkányüldözésekhez vezethet”, amire már több példa is volt a történelemben. Bruce D. Perry”

    na ennyit arról, hogy 3 millió ember téved-e, vagy sem.
    nem téve említést a hárommillió ember egy részéről, aki tojásért, krumpliért szavazott a fideszre, vagy import szavazókkal: https://hirtv.hu/celpont_adattar/szavazatszallitas-2459636
    https://hirtv.hu/ahirtvhirei_adattar/celpont-kisbuszokkal-hordtak-ukrajnabol-a-fidesz-szavazokat-2459180

  • Cukihara! Jó ha tudod, Judith még szingli…

  • D.Bernstein 2019 április 17 4:22 du.

    Bernstein, the holland politikus rendes neve Judith Sargentini.
    Érted, te takony.

    Különben modernkori történelmet tanult az Amszterdami Egyetemen a totalitárius rendszerekre és Európa demokratizációjára specializálódva, és 1999-ben mesterfokozatot szerzett.

    Na most menj és szopd le O1G gazdádat !

  • Mostanában preferálom ezt a zenésített verset:
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=zxH0HkGzpC0

  • pp
    Az a bizonyos mesterfokozat csak önéletrajzában van meg. Máshol azon élcelődnek, hogy már másfél év után felszívódott az amsterdami Egyetemen, s átment a politikába. Ismét mások szerint most 45 éves fejjel jogi tanulmányokba kezd, egyébként éppen ideje…

  • Kenny
    Almási Alma

    A fidesznek nem volt programja (’14-’18-ban), csak a „folytatjuk”. Így van, viszont 2010-ben volt programjuk, akit érdekel olvassa el a 2009-es un. kötsei beszédet és megérti, hogy mit jelent a „folytatjuk”. Ebben Orbán mindent és pontosan elmondott, mire számíthat az ország.

    HunCanada

    „… mit jelent a jelentős szám…”
    Pontosan azt, ill. annyit amennyi a kényelmes parlamenti többséget (2/3) biztosítja. (Arról nem érdemes vitatkozni, hogy ezt milyen választásai körülmények között érte el a fidesz, el kell fogadni tényként. (Megjegyzés: A 2010-es választások fő szabályai a korábbi szabályozáshoz képest változatlanok voltak).

    Kővendég
    (Valszeg többet tudok Judith kisasszonyról mint gondolná)
    A lényeg, hogy felszínesen tekintve a kisasszony jelentésére azok helytállónak tűnnek, holott a lényeget érintően nem azok. S.J. jelentése kizárólag és tőröl metszetten egy politikai ellenlábas értékelője még akkor is, ha azt az EP elfogadta nagy többséggel (hányszori neki futásra is?).
    A kisasszony teljesített az „a” bizottság elvárásait miszerint a magyar rendszert el kell ítélni – minden áron, mert az orbánizmus veszélyt jelent a nyugati országok egy része által képviselt politikai iránnyal (mint anno az osztrák kormánnyal is megtörtént-:)
    Ajánlott film irodalom: A tanú – ahol a bírósági itélet már a tárgyalás előtt megfogalmazódott.

    Amikor Orbán 2010-es szűzbeszédét elmondta a parlamentben akkor azt mondtam a nejemnek: „ez egy fasiszta program” de tudtam, hogy „akkor” a nagy gazdasági válság után csak egy erős politikusra van szükség (mint az volt anno Mussolini, Hitler). Az egy lényeges kérdés, hogyan lehet az elszabadult hajó ágyút (Orbán) most megfékezni,mint nem lehetett Hitlert.
    (Az USA-ban a nagy válság után F.D.Roosvelt tanácsadói azt mondták az elnöknek: „Legyen az USA sikeres dikátora” mint Mussolini és Hitler).

    ps „A mór (Orbán) megette a kötelességét…”

  • Jelenleg hol tart ma a bűnüldözés Magyarországon, jól mutatja az alábbi történet:

    „Az Irish Times cikke szerint K. László Krisztiánt Magyarországon csalással gyanúsítják. Az ír bíróság március 29-ei döntésében 25 napot adott a kiadatásra, ez a határidő jár le hétfő éjjel, és a bíróság már jelezte, hogy nem fognak hosszabbítást adni.
    A magyar ügyészség vádja alapján egy társával együtt magyar civil szervezetektől csaltak ki pénzt: egy díj befizetéséért cserébe azt ígérték a szervezeteknek, hogy indulhatnak egy pályázaton, melyen komoly támogatást nyerhetnek el. Állítólag több mint 560-an fizettek a vállalat számára.
    A több ezer euró beszedése után semmiféle visszajelzést nem adtak a pályázóknak.

    A magyar hatóságok korábban azt mondták az ír félnek, hogy április 16-án három rendőr érkezik majd Budapestről, hogy összeszedjék a férfit, később azonban azt közölték, hogy ezt nem tudták megtenni, és többek között a húsvéti hétvégére hivatkozva, illetve mert nem tudtak megfelelő járatot találni, kértek halasztást május elejére.

    A bíró szerint a magyar fél által benyújtott bizonyítékok az ügy során rendben voltak, ugyanakkor nem voltak elégedettek azzal az érveléssel, hogy olyan külső tényezők akadályozták volna a férfi begyűjtését, melyek a magyar hatóságok fennhatóságán kívül estek volna, ezért nem ítélte meg a hosszabbítást. Mint Humprehys bíró fogalmazott, kevés és nem meggyőző érvelést kapott azzal kapcsolatban, hogy miért ne lett volna elég a 25 nap a férfi elfogására.”

    Az ügy pikantériája az, hogy a bűnöző egy évvel ezelőtt a körözése alatt együtt fotózkodott Pálffy István volt tévés személyiséggel, aki Magyarország rendkívüli és meghatalmazott dublini nagykövete.

    Részletek ebben az egy évvel ezelőtti cikkben olvashatók:

    https://24.hu/kulfold/2018/04/13/palffy-istvan-kutas-laszlo-krisztian-korozes/

  • Jichak Perlmutter

    Pityi Palkó 7:29

    Kösz az információt és az odamondást ennek a takonypóc Bőrszínnek
    .

    )))))))))))))))))))))))) 😀 (((((((((((((((((((((((((((

  • Kővendég!

    Belátom, de jómagam elsősorban a demagógiájára gondolok, amivel folyamatosan rázza át a plebszet. Egy választás alkalmával sem adott előre gazdasági programot a bamba választóinak, akik valahogy aszerint gondolják, hogy „ez pali tényleg nagyon sokat tudhat, ahogy állítja magáról, hogy ennyire hallgat róla. Ő tuggya mit akar…”
    Na persze, tudott is, hogy hogyan fogja elcsalni a választásokat, és hogyan tömi meg a saját és csatlósai zsebét az egész országnak járó EU-s és költségvetési pénzekkel és tárgyi ajándékokkal. De gondolkodásmódját illetően, vegyünk csak egyetlen példát a MOL Hernádi-Sanader megvesztegetési* ügyét. A csúti csatár még most is az időhúzás foci trükkjével él… Hisz’ előbb,utóbb, mint mindenki, a horvátok, az EU és de még az Interpol is ráun az egészre és akkor mi győztünk… Nemde?
    Amit említesz a 40 éves bebetonozással kapcsolatban, azt még Pikula István fecsegte el, vagy ki, amiért Vezér és keresztapa akkor évekre hátra is vonta, mert tisztűtt hŐggyejimésurajim, megmonttam, nincs kifelé duma – aztat mi büntessük. Kifele csak én pofázhatok! Ércsük maaa meg?
    Ezt valóban ügyesen és következetesen teszi. Hitler is így működött. Ebben van az ő trükkjük, szemben az ellenzék licsegő, locsogóival…

    * 10millió €

  • ui Kővendégnek

    Tegyük hozzá, igazad van, hogy e mögött a megjátszott „bambaság” mögött igenis önző szándékok húzódnak meg ugyanúgy a Fid-SS választói akarat, mint az 1933-as német választó tömegek Hitler imádatát is valami efféle magyarázat indokolta.

  • Ami az ún. (jaj szegény) „átvert” németeket illeti, azok is nagyon is tudták, hogy amit Hitler nevével a mocskos szájukon tesznek, az nem felel meg semmilyen emberi etikának és erkölcsnek. Ergo – persze csak az a húsz-harminc millió, aki az ő mindenhatóságában úgy hitt, mint a mai FidSS szavazók – azok akkor mindannyian kollektíve voltak felelősek ezért a galádságért, amit a világgal műveltek…

  • CUKIHARA es KOVENDEG eszmecserein;

    Az allamhatalom „programjai” ami tette magyaroszag kozgazdasagat tonkre, kezdve Rakosi altal.

    Ugyan azok a „programok” okoztak ugyan azt az eredemnyeket vilagszerte ahol azt alkalmaztak.

    Manapsag, a regi Rakosi programjainak utanozasa okozta Venzueleban az elelemiszer es minden mas szuksegessegek hianyat.

    Miert ????

    Mert minden allam-proramm oriasi penz osszegekbe kerul, az ostobasagaikon kuvul is.

    S az allamhatalom a penzt, csupan lakossaga zsebebol szedheti. S azt veszik is am, az utolso fillerig.

    A regi, de valosag a monadsban, hogy minel kisebb egy kormany, annal kevesebbet kolt, annal kevesebbet rabol a polgaraitol.
    S annal tobb penz, gazdasgi lehetoseg es egyeni szabdsaguk leheto a lakossagnak !!!

    Ertelmes, kepes es ambicios emberi-lenyeknek csupan a szabad-lehetoserukre van szukseguk minden-tereken leheto sikereiket elerni.

    Mier nem oahajt senki sem menni elni barmely szocialista orszagokba ????

    Mert szabad-lehetosegeik es jogaik korlatozott, ha nem teljesen lehetetlen.

    Persze, bevallom, hogy itten az US-aban ,mi, a lakossag ehezunk, nyomorgunk, otthontalanok, kizsakmanyoltak vagyunk ,DE az eberiseg a vilagminden tajarol ide ohajt jonni.
    S nem csak OHAJT, hanem eletuk, csaladjuk, kissgyermekeikiket is reszkirozzak par-ezer kilometereket gyalog is megtenni az US gatarat elerni.

    Mind a boldog es peladamutato proletar diktaturakbol aki csak kepes tavozni barmi modon is megy barhova.

    Na de melyik a valosag es melyik a propaganda ??????

    A tagadhatatlan teny, hogy magyarorszagon is NEM az allamhatalom oriasi koltsegu „programjaira” van szukseg, hanem mindenki szamara a garantalt es korlatlan szabad lehetoseg biztositasa.

    Teljesen meggyozodott vagyok, hogy a magyar-nep kepessege es ambicioi alapjan teljesen kepes elerni a sajat eletenek sikereit, HA az allamhatalom minden jelen-akadlyozasait megszuntetene, ami csupan csak gancsolja a lakossai lehetosegeit es kepessegeit !!!

    Na, akik azt elleneznek, miert ohajtanak hazajuk sikereit egy burokratikus, onzo es minden lehetosegeiket megtagado naroknyi korupt politikusok altal korlatozni ?

  • KORDON BLUED;

    Mi tenyeken alapozza alliu\tasat, hogy a nemet nep ‘atvert volt’?

    Ketsegtelenul teljesen figyemen kivul hagyta az akkori tenyeket.

    1928-as valasztason a nemetek 2%-a szavazott a Nemzeti Szocilaista Munkas Partra.

    1928-ban minden normalisan mukodott ugy nemtorszagban mint majdnem vilagszerte.

    De az 1929-30-as gazdasgi valsag vilagszerte oriasi gazdasagi problemakat, fokent munkanelkullisgeket okoztt az iparilag fejlett nemzetekben.

    1932-ben nemtorszagban 45%-os munkanelkulliseg tombolt.

    Hitler, igen oszinten , javasolta, nem csaak igerte a tobb millios munka-lehetoseg letrehozsat.

    Hogyan ?

    Oszinten bevalotta azt is.
    Nemetorszag fel-fegyverzeset es visszafoglalni a Trianon altal elvesztett teruleteket ugy nyugaton, mint keleten.

    Az 1932-es nemet valasztasokon, a Nemzeti Szocialista Munkas Part 32%- szavaztoto kapott.
    De mivel 34 politikai partok versenyeztek, az oreg Hindenburgh a halotti agyan, Hitlert jelolte ki Kancealarnak.

    A nemet fel-fegyverzes ipari es munkalehetosegeket teremtett.
    Ugy nyugaton, mint keleten a teruleteket visszafoglalta.

    Azt a nemet lakossag mint a magyarok a Trianon ugyen, hazafiassagnak veltek.
    Az ipari cegek jovedelmeztek, a munkassag dolgozott.

    S a vilag szo-nelkul hagyta Hitler teruleti vissza-foglalasait.

    De Hitler, mint minden bunozok, verszemet kapott es nem volt kepes normalis on-korlatozasra.
    A gyulolet es a hoditas celjanak az aldozata lett.

    Sajnos Europa lakossag is !!!!

    Ipari nemzetek let-szukseglete a PIAC, a nyersanyag es a kezdo-munmkassag.

    Nemetorszag ma us Europa hazdasagi mozdonya.
    A szuksegleteik valtozatlan !

    A nemt-ipoarnak a „kelet” jelentette, s jelenti ma is ugy a piacot, a nyersanyagforrasat es a kezdo munakasokat.

    Az okozta mind az europai haborukat. Nem csak a ket vilag-haborut, de a XIX szazadi haborukat is a nemet0francia szen es vas-erc lehtosegert.

    Lesszz mzajd az ismetelve ???

    Hiszen minden gazdasagi lehetosegeik keleten igerkezik.

  • Ferenct:
    „(Valszeg többet tudok Judith kisasszonyról mint gondolná)”

    1. Ugyan miért vonnám kétségbe, hogy Ön akár egy, de akár több Judith kisasszonyról is többet tud, mint azt akár az illető Judith kisasszony, akár én gondolnám? Érdektelen. Egyrészt igen nagy valószínűség szerint nincsen Judith kisasszony nevű, Önnel közös ismerősöm, másrészt ha lenne, akkor sem érdekelne, fütyülnék rá, hogy Ön mit tud, vagy nem tud róla.

    2. Ami viszont Judith Sargentini politikusnőt illeti, nem tudom, de nem tartom lehetetlennek, hogy értékelése egy „politikai ellenlábas” (bár még nem hallottam róla, hogy ő indulni óhajtana a legközelebbi FIDESZ-elnöki vagy parlamenti választáson, tehát az „ellenlábas” kifejezés zagyvaság) értékelése. Felhívom az Ön becses figyelmét arra a tényre, hogy hogy a politikusnő és az EP – egyelőre még! – nem a jelenlegi magyar kormány (ami = Orbán Viktor miniszterelnökkel) alattvalója se politikai, se jogi, se gazdasági, se egzisztenciális kiszolgáltatottság vonatkozásában;
    ehhez képest a jelentés szerintem eltúlzottan visszafogott a jelenlegi kormányzati bűnök bemutatásában. Hja, az a fránya diplomáciai tapintat…

  • Kővendég

    Teljesen nyilvánvaló, hogy Sargentini kisasszony/asszony/politikus (nevezze ahogy akarja) „jelentése” (inkább ítélete (ld „A tanú” c. filmet) tisztán politikai- és nem objektív – kb olyan, mintha Orbánt kérnék fel a gyurcsányi éra értékelésére.
    Aki ezt nem látja, az vak v. annak tetteti magát.

    ps: Meszerics Tamás (lmp ep képviselő, ceu oktatója) a fentiek miatt tartózkodott „a” jelentés szavazásakor. Nézzen utána.

  • T.Bendegúz79
    1:54

    Elfogadom, hogy a német választók nem voltak 30, csak 10-15-millióan, amikor végül is Hitlert választották, ill. amiért Hindenburg indokoltnak találta őt jelölni.

    Mindez mégsem cáfolja azt, hogy a hitleri Németország lakossága cinkos összekacsintással közösen ugrott neki szinte az egész világ torkának, hogy bekebelezze azt, ami majdnem sikerült is . n e k i k . 100m-illió halott árán.

    Egyébként, ami az I.Világháború okozta szociális nyomort illeti tény, hogy azt is maguknak csinálták, aztán meg voltak sértődve és új háborúra apelláltak…

    Üdv: KB

  • ÉS nemcsak apelláltak rá, de a legundorítóbb módon, hazug propagandával* agyonspékelve provokálták ki – azok a szegény németek…

    .

    * Mely propaganda még ma is képes hatni, sőt vannak utánzói is, mint pl. Orbanisztán.

  • Bendegúz79 Cukiharának és Kővendégnek írja, hogy kizsákmányolás ide, vagy oda mégiscsak oda (ti. az USA-ba) áramlik a menekültek hada…

    Szögezzük le, a kizsákmányolás gazdaságtani kategória és nem feltétlenül napi politikai. A profitrátából vezethető vissza…

    Arról szól, hogy az >érték< [nemzetgazdasági szinten: GDP] előállítói – munkások és alkalmazottak – milyen mértékben , vagy mennyire nem részesülnek, ill. mennyi jut nekik annak hasznából és ugyanabból mennyi jut a profitra a termelőeszköz tulajdonosának. A

    Meg még egy: attól, hogy valamit kommunizmusnak, szocializmusnak, vagy "proletár"-diktatúrának nevez egy hatalom, attól az még nem az, mert annak is megvannak a maga gazdaságtani törvényei.

    Üdvözlöm: KB

  • Bendeguz79
    2019 április 19
    1:25 du.

    Congratulation!

    Remekül összefoglaltad a liberalizmus jelentését!

  • D.Bernstein
    2019 április 18
    2:13 de.

    Igy a szégyened megalapozott, mert nincs hogyan tudatlanságodra apellálni.

    „”….Gabriella
    Itthon 1(egy), s még az idén egy második a jeruzsálemi HÉBER-en….””

    Én még nem láttam olyan diplomát amivel intelligenciát vagy erkölcsi készséget osztottak volna.

    Sok diplomával a zsebben, de annál kevesebb emberi mivolttal lehet „Szar Embernek” nevezni valakit, (mert én megértettem a SarGentini kéjelgésed jelentését) – de attól Te még nem leszel se több, legfeljebb kevesebb.

  • Bendegúz
    A „menekülőnek” inkább van egyfajta menekülési ösztöne, mint gazdasági tudata és társadalmi öntudata. Szegénységében oda igyekszik, ahol többet talál a javakból, mely utóbbi nem minden esetben jelenti a célpont magasabb-rendűségét, legfeljebb annak gazdagabb és jobb ellátottságát.
    Úgy van ez, mint a biofizikában az ozmózis, ahol mindig a hígabb [oldott anyagban szegényebb] oldat, olyannyira áramlik a sűrűbb felé, hogy a sejtfalon át még egy speciális [ozmotikus] nyomást is képes abba az irányba kifejteni…
    Amit a magyar nép menekülésével kapcsolatban említ, az éppen a fiatal, ill. jól kvalifikált munkaerő nyugatra, főleg az UK-ba menekülését jelenti, elvonva az ország szellemi erejét is, tovább rombolva a gazdaság esélyeit… Amire Orbán cinikus magyarázkodásként azt mondta egyszer, hogy az is a mi, vagyis az ő hazájuk… 🙁

  • KORDON BLUED
    2019 április 20
    4:28 de.

    ugye több ilyen hülyeséget már nem követsz el? a világháború 1905 től napjainkig nem a németek sara és a történelem másképpen látja mint mint a bekordonozott blődli

    ugyehogyugye

  • Nemetorszag ugy 1913-ban mint 1928-32 ig a vilag leg-fejletebb es sikeresebb tarsadalma volt.

    A nemet lakossagnak halvany-fogalma sem lehetett Hitler hoszutavu terveinek es tetteinek az eredmenyerol, amig az tul keso lett.

    1932-ben anemetek NEM szavaztak egy vilag-pusztito haborura!!!

    Ugy mind a hazug socialista hatalom-vagyok hazudtak es kihasznaltak a nep johiszemuseget.

    Az altalaban mind a politikusok modszerei.
    A szocilaistak csak hazugabbnak, verengzobbnek es gonoszabbaknak bizonyultak.
    De politikusok HAZUDNAK, az az MO-juk. Tanuljak azt meg vegre.

  • Bendeguz79
    2019 április 20
    12:02 du.

    gizi, mindez kindergarten first year level! or lower! az egyre megújuló múlt szerint, még -ha nem figyelünk oda- az is kiderülhet, hogy hupikék törpikék avatkoztak be és az egész csendesóceáni hadművelet és a hozzátartozó nyalánkságok is annak a gonosz hitlernek a bűne, és még sok minden más is, a gyermetegség nem bűn de kurva kellemetlen, pláne ha nyilvánosságra is hozod az agysérveddel és az agyhúgyköveddel együtt…amúgy Páscoa idején

    kit akarsz ilyen bambaságokkal megetetni? és mi a célod mindezzel a szeméthalmazzal amit a kuka helyett ide borogatsz
    entonces, bien iré a festejar la Páscoa

    budzsuhaha

    y la caca de vaca que pusiste cá jajajaja

  • En is nyilvanvalonak tartom, hogy egy nyugati politikus nem hazudhat, kulonoskeppen nem, ha a belul voros, kivul zold dinnyeparthoz tartozik, akikrol tudjuk jol, hogy rendkivul celiranyosan veszik csak eszre a termeszetrombolasokat.

  • Föld.S.P!

    Talán maga biztosan elmeséli majd, a nagyszabású és főleg rendkívül”izgalmas”filmet????
    Már epedezve várjuk……

  • Egy oriasi HURAH az Ukran nepnek !!!!

    Tobb evszazados burutalis es totalitarian uralom utan vegre a demokratikus modon dontottek veget vetni a multbeli rendszereiknek.

    A gyoztes meg ha elozoleg kommikus is volt, de az is bizonyiteka a demokratikus rendszerfele valo elso lepesuknek.

    A volt korrupt es impotens politikusukat a 3:1 folennyel rugtak ki.

    Na az ama az igazi MANDATUM !!!!!!

    Remelve minden szukseges sikert az Ukran nepnek es a demokratikus modszereiek sikeres folytatasahoz !!!!

  • Rodeo11
    2019 április 20
    4:55 du.

    most ugy öszintén, mi a fity-fene bajod van bendeguz ama állitásaval, hogy a politikus-népség erkölcsileg egy olyan, a társadalom legaljává vedlett csim-bum cirkusz, az „itt a piros…hol a piros”-hoz hasonló trambiqueirók kiválasztott kasztja, akik arra szakosodtak, hogy hogyan lehet a legügyesebben átvágni a bamba birkanyájat.

    A teológia-föiskolák a politikusképzö iskolákhoz képest valóságos leánytanintézetek.
    (bár azokban is nyilvánvalóan azt verik a fejekbe, hogy hogyan lehet minél több zsozsót ugy beszedni, hogy a nép „önként és egymást taposva vigye az oltárra)

    Vagy most akkor áttértél, és ennek az ellenkezöjét állitod?
    Vagy csak a Bendeguzt cukkolod….
    persze nálad ezt is megértem… na hagyjuk, igy esett

  • Nagy Lajos
    2019 április 21
    3:39 de.

    Ugyan már, az ugye sokkal jobb, amikor belül már fekete, de kivül még szép piros?

  • Rodeo11
    10:09

    Te ne hülyéskedj, az elsőt és a másodikat is ők robbantották ki. Oszt’azok után még nekik állt följebb.

    Egészen a berlini fal lebontásáig mint rémdrámát, >A vergődő kacsa mártíromságát< adták elő. – A szegények, százmillió (+I.VH) halottal a hátuk megett… Szó szerint írtóan megható dráma …

    Brühühühühűűűűű. 🙁

  • Nem kell Sargentinit túlértékelni, csak túlfizetni! Ha Orbán többet tejel, akkor most az ő szekerét húzná! Politikus, ennyi! 😀

  • Gabriel
    2019 április 21
    7:53 du.

    én nem ezt írtam, és amit írtam fenntartom! a gizi hülyeségeket ír, amit te politikusokról azzal egyet lehet érteni… hozzátéve, hogy a politikusok ócska szemét kesztyűbábok a Mammon kiscsilliárd kezén… ha odafigyelsz az usa csinnbummcirkuszára a Hillary elvtársnő (elvégre demokrata hahaha) és a Müller (hogy ő kicsoda nem is érdekes, csak az amit írogatott 2 év alatt) jegyzeteinek röhögénybe fulladó katyvasza és a média hisztériája, Kanadában legalább egy pár hét alatt lefutott az SNC Lavallin saga itt az emberek gyorsabban megunják a használt gittet… de most lesz majd haddelhadd Alberta konzi lett és még a Notley elvtársnő (ő is demokrata a lelkem NDP csak nincs csadorja igaz már széke sem) megbukott és az új kabaréhős most lecsövezi a tartományt, azt senki sem kérdezi meg tőle, hogy a provincia akar e valaha dolgozni vagy csak a világpiaci ár 1/3 ért eladni a selejtes olajnak nevezett kátrányukat (Kína megvette volna sok autópályához aszfaltnak de nincs az a szállítóeszköz…hahahaha) délen veszik de mire használják nem tudom, a többi provincia meg támogatja az adófillérekből Alberta hőzöngőit

    és ez csinnbummcirkusz és még további választások is lesznek, erről is készül sok sok film még bugyi alatti is hahahaha

  • Rodeio

    Nyilván egy percig sem akarnálak én azzal macerálni, hogy a Bendeguzzal ugy általában egyetérts, és még velem sem (claro)…

    Csak amit a politikusokról állitott, arról a dologról beszéltem, (olvasd vissza) ami viszont azt hiszem a mai világunkban sem (mintahogy a multban sem volt) az utolsó szempont.
    Mármint, hogy a társadalmi közérzetünk miként alakul ugy nagyjából.

    Tehát, ha szabad ugy kifejezni az egyik meghatározó (be-, és elhatároló) tényezö

    Na jó locsolást, ha még nem locsoltad ki magad (bár ez csak ott kis-hazánkban divat)

  • Inkább Bibi 2019 április 22 7:02 de. Egyre mélyebbre süllyedsz. Gondolom ezt a vádat bizonyítani is tudod?

  • Gabriel
    2019 április 22
    12:28 du.

    elmagyaráznád mit akartál ezzel a sok betűvel mondani? „nemjöttát”

    locsolni csakis belül de azt is tartózkodással és mértékkel, amúgy ilyen zivataros időkben

  • Gabriel
    2019 április 22
    12:28 du.

    hahahahaha

    nem vetted észre? egyetértettem veled, így röviden, tettem egy kanyart egyetértésem kapcsán!!!!

    szóval beszéltem a verebekkel (mint Siegfried) és azok a gonosz verebek olyan borzalmakat csiripelnek, hogy ihajjjj!!!

    ugye tudod, az usa rétegrepesztéssel akar még több fósszilis (vagy dilis?) energiaforráshoz jutni, de miért repesztenek? mert -mondja a gonosz veréb- 2023 ra a saját forrásaik erőteljesen meg fogják közelíteni a zérót!!!

    tehát a szokásos marketing stratégia (lásd pencepompeobolton propagandisták a Shell meg Conocopp, Exxon Mobile, Chevron bérlistáján) azaz próbálkoznak az összes többi termelők termelését a nullára csökkentetni (nem fog menni!) Venezuela, Iran, Lybia, Iraq (ott is új kormányzat van mint Ukrajnában) termelése nélkül (SIC) az árak az égig érhetnek (azaz a megtámadott termelők nyernek rajta…kacifánt) és a vazallusaik termelésének növekedésével azok forrásai merülnek ki először tehát ez egy öntökönbökés de még nem tudják, de olyan ordítozás folyik, hogy messzehangzik de a verebek túlcsicsergik

    tehát, ha megszerezni nem tudják legalább le akarják állítani a termelésüket

    az összes többi diktátoros és terrorista meg elnyomó és egyéb gyermekmesék Andersen és Grimm testvérek tollából

    a többit ki lehet számolni abakusszal is nem kell hozzá a legmodernebb kínai számológép ami az Apple nek sem meg a Microsoft nak sincs még és 5G jük sincs azt is irtani akarják de nem megy, elterjedt és jó hahahahahaha

  • Gabrielnek; a rothadasra gondol?

    Bendeguznak; ugye maga viccelt ezzel a demokratikus Ukrajnaval? Nem gondolja, hogy a komikus el sem indulhatott volna a valasztasokon, ha az USA nem egyezik bele az indulasaba?
    Annyi lesz csak a kulonbseg, hogy most rohogve fognak ehenhalni az ukranok.

  • Inkább Bibi
    2019 április 22
    7:02 de.

    ” Nem kell Sargentinit túlértékelni, csak túlfizetni! Ha Orbán többet tejel, akkor most az ő szekerét húzná! Politikus, ennyi! 😀”

    ——————————————————————–

    „Ki mint él, úgy ítél !” – ez ugyan nem dakota közmondás de arról még igaz!

  • Nagy Lajos
    2019 április 22
    11:33 du.

    aszongya a BT szalagcímben, komment nélkül, hogy K.I.S. és V.P. találkára mennek Vlagyivosztokba hamarosan… ez is egy hír…igaz, a gizi még nem tudta, mert nem olvas, csak ír

  • Besancon
    2019 április 23
    5:35 de.

    „“Ki mint él, úgy ítél !” – ez ugyan nem dakota közmondás de arról még igaz!”

    Ez rám akkor passzolna, ha én is politikus lennék, DE hála a Teremtőnek nem vagyok és erre a kis időre már nem is akarok ez miatt szégyenkezni! 😀 (Viszontag lehet ilyen hízelgő véleményem róluk, mert 51 év alatt még Embert nem találtam közöttük!)

  • Rodeo11
    2019 április 22
    4:39 du.

    Hogyne jött volna le hogy egyetértesz, csak én hagyom a Bendeguzt

    A locsolást pedig ilyen korban már én is képletesen értelmezem.

    Lehet a garatot is, hogyne lenne a legjobb (garganta)

    Ennek a rétegrepesztgetésnek amugy még lehetnek nagyon komoly következményei is, – mármint geológiai vonatkozásban – föleg azon a tájon, ahol örült erövel furnak, pumpálnak – aztán meg majd kandikálhatnak kifele az üregekböl

    Dehát mindenki maga tudja mit csinál – bár ki tudja

    Már rég át lehetett volna térni a tiszta energiákra – de egyrészt abban kevesebb a zsozsó, másrészt az olajszármazékokat föleg a müanyagipar miatt hajkurásszák eszeveszetten, hogy aztán legyen mivel a tengert tömiteni (zacskók és palackok)

    Mert miért is olyan jó mindenkinek palackból vizet inni?
    Kókuszlevelet müanyagpálcikával szürcsölgetni?

    Az agymosás megy, de nem tisztára, hanem tiszta üresre

    Cak ugy mellékesen; – amugy menyivel jobb ha felsorolt országok despotái sinkófálják el az olajpénzeket, rádásul usa-beli számlájukra, svájci számláikra, vagy egyéb offshore nyalókákba utalva.

    Az ottan hoppon maradt pórnépnek mennyiben okoz diferencíát, hogy ki felezi le a telfejt?
    A cirmoscica vagy a foxi-blöki?
    Az agymosott (kiüresitett) gerinctetöi csontgömbjébe annál több minden fér

    Hogy is volt az, amikor az Andersen – akarom Busch(i)-bácsi éppen meséket olvasott fel az ovodában (09/11) ???

    http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=366181448_650558494960677.jpg