Ferenc pápa: Az Isten úgy szereti a meleg gyerekeket, amilyenek

2020 október 10 10:16 de.40 hozzászólás

Ferenc pápa negyven szülővel találkozott a vatikáni San Damaso udvarban, ahol elmondta: „gyermekeit az Isten úgy szereti, amilyenek”, aztán hozzátette: az egyház pedig azért szereti őket, „mert ők Isten gyermekei.” A pápa szavai mintegy 40 olasz anyával és LGBTQ-gyermek édesapával folytatott rövid, magántalálkozás során hangzottak el. A szülők az olasz Tenda di Gionata (Jonatán sátra) nevű egyesület tagjai voltak, amely a LGBTQ keresztényeket és családjaikat támogat. Az egyesület olyan katolikus egyházi lelkipásztori munkásokkal is együttműködik, akik már hosszú évek óta az LGBTQ közösség szolgálatában állnak.

A találkozót a Vatikán nem jelentette be, de erről az Avvenire, az olasz püspökök konferenciájának napilapja foglalkozott. Mara Grassi, az egyesület alelnöke, illetve férje, Agostino Usai egy „Szerencsés szülők” című füzetet adott a pápának, amelyet spanyolra fordítottak. A könyv az LGBTQ-közösség és a Katolikus Egyház tagjainak számos pozitív és negatív történetét gyűjti össze. Emellett több levelet és petíciót adtak Ferencnek meleg és transznemű katolikusoktól, valamint egy szivárványszínű pólót és egy idézetet János első leveléből: „A szeretetben nincs félelem.”

(Fotó: Tenda di Gionata)

Az Avvenire idézi a résztvevőket, akik szerint Ferenc „nyugodt és szívélyes módon fogadta a szülőket”, és biztosította őket, hogy „az egyház nem zárja ki gyerekeit, hiszen mélységesen szereti őket”. Grassi elmondta Ferencnek, hogy szeretnének létrehozni egy „hidat az egyház felé”, hogy az egyház is megváltoztathassa szemléletmódját és hogy a továbbiakban ne rekessze ki az LGBTQ katolikusokat, hanem teljes mértékben üdvözölje őket.

2013-ban Ferenc pápa a homoszexualitás új megközelítését jelezte az egyházban azzal a híres kijelentésével, hogy ha egy személy „meleg, az Urat keresi és jó akarata van … Ki vagyok én, hogy ítélkezzek?”

A későbbiekben Ferenc hozzátette: „Ne ítéljük el őket. Keressük a párbeszédet. A megértést. Biztosítsunk szabad helyet a fiú vagy lánya számára; teremtsünk neki teret, hogy kifejezhesse önmagát.”

Inés San Martín

Fordította: KMH.

40 hozzászólás

  • Az ál-zsidóknak: „… aki oda adja gyermekét Moloknak, halállal lakoljon !” (Mózes 3-ik könyve, 20-ik fejezet)

  • 1.,Mindenek elott a „GENDER” az NEM „szexualitas”.

    A magzat genderje tortenik a fogamzas pillanataban, az X vagy a Y chromossome jelene altal.

    2.,Sajnos, manapsag mivel az emberiseg, kulonosen a „modern” tarsadalmakban minden elfogyasztott ellemiszerek sulyos vegyszerek-altali modositasnak vannak alateve.
    Nem is emlitve a genetukailag modified szerveket, gabona,es fokent az allati-eredetu elelmiszerek eseteben.

    Kezdve azt az agrar-termelestol, a mutragyak, a rovar-irtok, a gyom-irtok alkalmazasaibval.

    A DDT is biztonsagaosnak es csoda-szernek volt celve tobb evrizedeken at. Csak aztan jott a tewny napvilagra, hogy az valojaban mereg volt meg az emberiseg szamara is.
    hany hasonlo „mergeket” fogytasz ma ?????

    Gabonak tarolasa, vedelmezese mind begyszerek-hozza-adasaval elerve.
    Es meg azok a vegyszerek amik a kiserletek alapjan „fogyaszthatooknak” veleve, mi kovetkezmenyeket okohanak az emberi-szervezetben 20-30-40-50 eves dilyamatos fogyasztasaikkal???
    Arra majd csak az evrizedek multaval lehet talan majd fel-fedezhetok?

    Gyumolcsok, zoldsegek vegyszerek hozza-adasaival tisztitva es allositva, meg ami azonnal is szallitva a poiacokra.

    Alma, narancs, stb. evente egyszer terem, de sok honapok multaval is az uzletekben mind ohajatos allapotokban mint ha tegnap szedve lett volna a farol.
    Ohajtanad tudni hogy miert es hogyan kepesek azt szam,odra azon allapotokban arusitani szamodra ????

    2., Mindannak kovetkezmenye altal, ma szuletnek gyeremekek, akik „gender”-je megallapithatatlan.
    Meg ha nem is nagyon nagy szazalekban, de egyre tobb es tobb eseteik annak.

    3., Vannak gyeremekek akik puberty-korok eleresere sem teljesen a meghataroztahatoak.

    Azon esetek remes pshychologiai allapotokat okoznak szamukra.

    4., Az egy teljesen embertelen kizsakmanyolo, mondanam inkabb kihasznalo celu erdek, amikor hirdetik az elemi iskoplakban a puberty-kor elotti gyeremekeknek, hogy ‘nem kell am megelehedni genderer-eddel ami lennel, az valtoztathato amire ohajtanad.’

    Az sajnos nem segit senkit, csak a teljes nemi-alap-leteiknek a kegyetlen felrevezetesei!!!!
    Sajnos, az csak politikai, tarsdalami=erdeku celokvol kihasznalo-erdekek.

    5. Minden olyan gyermekek akik szulei figyelemet forsditottak alap-pango probleemaiknak, s kaptak szukseges figyelemet es kezelest, a problemaik alap-okozoja minden esetben a hormonal egyensulyaik hianya volt.

    S szukseges kezelessel kepesek lettek mind normalis szexualais allpotaikat elerni.

    Tehat monddhatjuk, hogy a mai modern eletmod ellen-kovetkezmenye az, mint igen sok mas esemenyek az eletben.

    De a vallas, barmi vallas keverse a befolyasolt termeszetes eletfejlodesenevel valo keverese teljesen negative, helytelen, sot embertelen a jovo-generacioinkal szemben.

    Akit a vallasok es a szex ugye a kedvence, az olvassa Boccaccio muveit. De az elobb-utobb ertelemet veszti.

    P.S.
    Persze a bibliai alapu kifejezes, az Isten-gyermekei esetere az alany a Nephelim-ek (ben Elohim) a Canannban elo oriasok, na meg az Anananukki-k alamya lenne talan megfelelobb vitatni????
    (Hiszen Mozes, Jashua, Ezekiel, stb. igen sokat irtak azon)

    Majd az eloellitasaik folyaman minden elelmiszerek, meg a LEG-asrtatlanabbnak tunok is.

    Aki olvassa az elelmiszerizletekben a termekeken levo

  • HOZZAADAS.

    Mielott talan valaki felhozna hogy az anyamehben a magzat allapota, ill. szuletese utanni letet az anyamaehben folyamatosan a hormonok befolyasa altal fejlodik jozvobeli allapotaik.

  • Ha már a Pápánál tartunk,
    legyen itt (is) egy vicc vagy példabeszéd, ahogy teccik :

    Színhely :az Erdő mellett
    Idő : a II. Vilháb végefelé

    Egy lengyel ellenálló puskavégre kap egy menekülő fritzet
    és már majdnem lelövi, mikor egy égi hangot hall:
    -Fiam, ne lődd le.Ő lesz a kétezres évek elején a Pápám !
    -De Uram ! Akkor ő lő le engem !
    -Ne aggódj fiam..ő előtte Te leszel 20 évig a Pápám..

  • Ms.Bernstein;
    Nem igen hiszem hogy reagalna meglatasat nyilatkoztatni, de mereszkedem kerdezni, hogy vajon kiket vel „al-zsidokanak”, vagy talan valodi zsidoknak?????

    Hiszen maga a „zsido” nev a Judaita, ill. a deli-kiralysag utadait jelezte.
    Illetve a Juda es Benjamin torzseinek az utodait.

    Israel, az eszaki kiralysag utodaik szetszorodtak nem sok adatok hatramaradasaiaval.

    Azon Aba Eban „History of the Jew” cimu muve nyujt leheto elfogadhato , feltarhato es kovetheto adatokat.

    Persze a 20+ evszazados cilagszerti vergodesek es keveredesek nem hinnem, hogy manapsag mas mint genetikai meghatarozas megallapitasa lehetne valosag.

    Tudna Maga hogy melyik torzs-utada lehetne Maga es csaladja.

    De lenyegeben, a Horeb-i es a Moab-i esku-kovetesenek az erkolcsi alapfeltete a jelentos szamado!

    De hanyan kovetik , vagy lennek meg hajlandok is kovetni, vagy nemi figyelemet forditani arra?

    Nem is emlitve, hogy Leviticus 20 resze (Moses III.)tisztan adja az utasitast meg a Termeto Nevenek megtagadasaert is.
    A halalra kovezesiket.

    Na Ms.Dora, hany rabbiniokai szektak tagjai kovetik azt ma????
    Inkabb kerdezheto, hogy hanyan semmibe veszik azt ma ????

    S az am a hit kovetesenek LEGalapvetobb feltetele!!!!

    Mi NEV alatt eskudne?????
    Mi NEV altal ismerve vilagszerte????
    Mi NEV hallatara ellensegeik reszketnek????
    S mi a III-ik Mitzwoh amit Moses kobe-vesett?
    Hanyakat ismer akik kovetnek azt ???

    Hiszen valojaban nem az a erkolcsi meghatarozasa kerdesenek??????????????????????

  • Bendeguz79
    2020 október 10
    12:23 du.

    grizi izgalmas amit írsz (SIC) de ez nem csak lerágott csont, hanem már nem is csont, mert a hangyák megették, azaz a csont emléke! nem kellene mindezt bele illeszteni a 7.5 milliárd embert számláló emberiség történetébe és a „helyén” kezelni(???); %-ban ki sem fejezhető része a teljes létszámnak és sohasem volt az!!! aminek hiszi magát!

    túl van ez spilázva, és a spilázásnak oka van, anyagi, koszos anyagi oka!!!

    én éltem mindenféle más: malgashi, kimbundu, umbundu, dakota, délszász, orosz, ukrán (a listának itt nincs vége de túl hosszú lenne) közegben vidáman és egyetértésben, azt hiszem az együttlétezés mindig (kivétel nincs) a két fél emberi minőségén múlik és ha emez minőség hiányos akkor vannak a sirámok és a kanyar volt a hibás című rablómesék, meg „báncsák krahácsot”®®

  • Bendeguz79
    2020 október 10
    12:23 du.

    még valamit grizi a fentihez:

    a gőg a saját maga bármi áron való felsőbbrendűségének ordibálása és mindenki más leköpködése(!!!)

    magyar példa, magyar orvos Afrikában Kimbundu földön, az orvost a kimbunduk fizették hazai jövedelmének 15 szörösét kapta és akkor „aszongya” „az orvoskám”: ezek a bozótnégerek egy fityinget sem érnek (nem ídézem szó szerint mert a Cenz Urának csípné a szemét)

    és nem nyílt meg alatta a balkon betonja és a szomszéd lakásból átáramló kajaszagra szongya a drága, hogy: ezek a vietnamiak szart esznek(???)

  • Kedves Dórácska!

    A Vajjiqrá Ködosim hetiszakaszának minden parancsolatát szó szerint kellene Ön szerint értelmezni? Vagy mégis mit akar ezzel a hsz-szel üzenni az ál-zsidóknak? Amúgy azt is mondja már meg, hogy mégis kik azok az ál-zsidók! 🙂 🙁

  • Nem igazán lennék illetékes a témában, de laikusként nekem messze a legszimpatikusabb katolikus főnök a mostani Ferenc pápa. Remélem ő sem ál-zsidó 🙂

  • Akadnak normális magyar fiatalok, erről az oldalról, meg a másikról is. Erről nézve többségben, a másikról kevesebben, és nyíltan fölvállalva se lesznek többen. Nagyjából 150 ezer LMBTQ élhet Magyarországon, így tehát különállóknak tekintve és egyenként nevesítve őket, nagyon kevesen.

    Közülük bemutatok egy lánynak születettet, aki 2014-ben nyíltan fölvállalta magát. Ebben az időszakban nagyjából 6-7 ezer követője lehetett, ma közel 300 ezer. Hallgassátok őt, íme:

    https://youtu.be/82rEsSozXxU

  • SZANDI MANDI:

    Nem, a Papa NEM al-zsido, DE az egyhaza rengeteg dolgokat imital az osi zsido-hitbol. Ill. annak ertelemibol es felszinti hagyomanyaibol !!!!!

    Sot NE feledje,a fiatal 20 evszaddal elotti Chassidic-rabbi-t nyiltan allitjak az „Isten”-nek, aki emlekezetet imadjak mint a vilagegyetem-mindensegenek teremtojet.

  • Nos Ferenc pápa és Isten is ternészetesen elfogadja a melegeket,de azért nem kellene többnek képzelni magukat a többségnél,és plusz előnyöket kérni….főleg felvonulni,tüntetni… Isten Ádámot és Évát teremtette,különben a mostani melegek sem lennének…Senkit nem ítélek el,ismerős körökben is vannak melegek,semmi bajom velük!!!!!!!!!!!
    Na erről ennyit!

  • Egyébként egy gyerek…nem lehet meleg,csupán melegek kapcsolatából segítséggel (két nő esetében idegen sperma által történő megterméenyítés,két férfi esetében spermaadással béranya által történő megtermékenyítés és szülés).
    Az,hogy később a gyerek megeg lesz-e vagy sem,az más kérdés,de amíg gyerek addig ugye nincs szexuális elkötelezettsége?…..
    Na már a cikk is nagyon beteg……..
    Röviden ennyit,mert ugye ennél sokkal érdekesebb,és fontosabb dolgok foglalkoztatják az emberek többségét,így engem is!!!!!!!!!!!!

  • Feri pápa megpróbálja a homoszekszuális kapcsolatokat elfogadtatni ami nagyon gyakori a katolikus papok között.
    Nem fogja tudni.
    Ez a jelenség ékes bizonyítéka annak, hogy a homoszekszualitás nagy részben „kulturálisan” felvett magatartás és nem genetikailag determinált.

  • SzandiMandi
    2020 október 10
    8:53 du.
    Bendeguz79
    2020 október 11
    10:48 de.

    Csak hogy ne találgassatok: jezsuita!
    ( A wikipediát pedig ne nézegessétek Vele kapcsolatban, mert teljesen ellenmondásos meghatározások vannak róluk, főleg a legfelsőbb vezetőikről!)

  • Ez a második cikk e témáról. Miért is? üdvözletével

  • Ferenct:
    „Feri pápa megpróbálja a homoszekszuális kapcsolatokat elfogadtatni ami nagyon gyakori a katolikus papok között.”

    Sohse gondoltam volna, hogy olyen „nagy” emberek közé sodor az élet, akik a legközvetlen baráti kapcsolatban vannak úgy „gyuriferivel” (alias Gyurcsány Ferenccel), mint „Feri pápával” (azaz II.Ferenc pápával)! Vagy lehetséges, hogy a kapcsolata esetleg több, mint baráti, ezért emlegeti őket mindig becézve? 🙂

  • Miert nem lehet egy amerikai puspok papava valasztva ?????

  • KOVENDEH Oct 12, 3;33 du megjegyzesere.

    A nemzetkozi kutatott adatok alapjan NEM magasabb mint az atlag populacioban.

    Csak eletkoulmenyeik kirovobbak, erosebben a nyilvasonsag figyelemi altal tartva.

  • toth péter
    2020 október 12
    2:52 du.

    Mert miért ne

  • Kővendég
    2020 október 12
    3:33 du.

    Idevágó történet a hetvenes évekből:

    Egy „bennfentes nagyokos” csapódott valahogy az asztaltársaságunkhoz a Kékgolyóban.

    Hetykén mesélte hogy milyen prima kis állófogadáson vett részt Tóniéknál.

    Hát ugye..az ember megkérdi:
    -Milyen Tóniéknál?

    Mire afféle „kikérem magamnak a buta kérdést” stílusban válaszolt :

    -Hogy hogy milyen Tóni? Hát az Apró Antaléknál..

    Apró tóni..jó hogy nem mingyá a Janinál.A Kádár Jankónál..

  • Bendegúz, Elemér, Geyza, Alma

    Egy biztos, hogy amikor valaki az elért, vagy a kiérdemelt társadalmi státuszának megfelelően él, dolgozik és viselkedik, akkor a konzervatív jobboldal az illetőt azonnal darabokra szedi, mindenféle ennek-annak, sőt még hülyének is beállítva őt és az ő ritkán bátor követőit.

    Így van ez a haladó pápákkal is, akik Jézus szavait szó szerint, de a modern és Jókai-regényekben megénekelt világpolgár tőkésekkel is. Azokkal akik előbbiek esetében Jézust, míg utóbbiaknál, akik a közgazdaság valóban modern, nagy teoretikusait követik…

    Talán mondanom sem kell, hogy XXIII.János, VI.Pál és nem utolsó sorban a mai, – névadója, Szt Ferenc szellemét követő – Ferenc pápa, akik maguk nemében, de az emberi haladás érdekében csak jézusi parancsoknak engedelmeskedve évezredes jelentőségű reformokat hajtanak végre, illetve törekednek, mint pl.a Felszabadítás Teológia egyházi rendszerének a megvalósítása is…

    A polgártól elvárható és valóban Jókai Mór vagy Verne Gyulai regényhősről tanúskodik Soros György civil szervezetek garmadájának nyújtott, számokban leírhatatlan nagyságú pénzügyi segítsége, miközben nap-mint nap folyamatosan a középkori és a legújabb kori reakció válogatott átkai sújtják, és azokat kell eltűrnie. Kell, csak azért, mert szabadelvű, azaz a világméretű nyílt társadalom meggyőződéses híveként – mint világpolgár igyekszik alsóbb társadalmi rétegeket juttatni az őspolgári teoretikusok Rousseau, Montesquieu, Robespierre stb egykor megígérte, szabad polgári érvényesüléshez.

    Soros György a nagytőkés, nem törődve a primitív ős-oligarchák, illetve félfeudális hadaik ágyúdörgésével,”egy magyar nábobként” a maga egyéni módján a legfejlettebb, globális kapitalizmus nyújtotta relatív, polgári demokrácia körülményeit felhasználva nyit globális >ösvényt<, ad példát egy nyílt társadalom irányába az embertársak, az egész emberiség számára, miközben az ellene koholt óriásplakátok ezreiről mosolyog bele az őt gúnyoló őstulkok pogány totemképébe, csak úgy, mint Ferenc pápa is az ő szt.Péter téri ablakából. 😀

    Jónapot mindenkinek!: K.B.

  • KORDONBLUED
    2020 október 13
    2:02 de.

    K.B.

    Soros nak vannak hibái, egyik azok közül az, hogy a fennálló és harci marci véres gyarmatosító rendszert nem akarja megsemmisíteni, azaz az ördögöt fehérre akarja mázolni és angyalszárnyakat ragaszt rá amik leolvadnak az atommáglyákon és a szerte szét szórt bombák melegétől és az akit éppen megdemokratizáltak azt nem igen foglalkoztatja a nyílt társadalom, mert az sohasem működött lévén a demokrácia alapesete Athén ben egy kemény diktatúra

    R11 +

  • KORDONBLUED
    2020 október 13
    2:02 de.

    Hát kb…

  • Kővendég

    Hívő ember vagyok, római katolikus.
    Ferenc pápát következetes nevezem Feri pápának (negatív konnotáció nélkül) – még, ha nincs is személyes kapcsolatom vele – de ha lenne, nem haragudna meg, ebben biztos vagyok. Ön viszont megsértődhet Feri pápa nevében-:)

    Érdemes ezen elgondolkodnia: „akinek van humora az mindent tud, akinek nincs az mindenre képes”

  • Kedves Rodeo11!
    12:20

    Jómagam (2:02-ben) korántsem állítom, hogy Soros Györgynek nincsenek hibái, mint ahogy azt se, hogy nekem, vagy neked sincsenek. Ellenben kis karcolatomban azt állítom, hogy ő multinacionális nagytőkés létére a globális rendszer korlátai között mégis valami olyasmiket tesz, amely eddig csak olyan fantaszták, mint Verne, vagy Jókai fejében fordulhattak meg. Azt is kihangsúlyozva, hogy teszi mindezt tőkésként a kapitalizmus mai, tehát az eddig „legfelettebb fokán”.

    Ergo, tőkésként „a saját pénzét” – a globális gazdasági rendszer pillanatnyi adottságaiból fakadóan – arra fordítva amire akarja, tehát tessék, vélhetőleg óriási $-milliárdos összegekkel ugyanannak a határokon bőven túlnyúló társadalmi szisztémának a megjavításán fáradozik, mint a talajt javító földművelő is teszi, amikor öntöz, vagy műtrágyáz…

    Ebben az hat újdonságként, hogy Ő a számunkra felmérhetetlen tőkéjét nem a legjobban jövedelmet ígérő, például fegyvergyártásba fekteti be, mint azt sok-százezer nagytőkés társa tenné sőt, szemrebbenés nélkül meg is teszi, hanem a maga tőkés eszközeivel a globális társadalom megjavításán fáradozik annak mélyebb rétegeinek az aktív megsegítésével, alapítványok útján…

    Itt kihangsúlyozva, az >aktív megsegítés< jelentőségét, amely a vele merőben ellentétes hamis, dicsekvő és sokszor hazug, úgynevezett "jótékonykodás", társadalmi szinteken csak elmaszatoló, vagyis azokon nagy méretekben semmiképp sem javító képmutatásával.

    Mindezt persze a primitíven konzervatív, álszent erők már-már vérgőzösen szükségszerű reakciójának a bemutatására írtam le, melyből egyértelműen mutatkozik meg, hogy őskonzervatív és szélsőjobboldali szemléletükben mennyire üldözendő, azaz micsoda energiákat fordítanak egy úgynevezett Nyílt Társadalom Alapítvány, avagy egy ""Jézusban liberális pápa"" szellemisége, ahelyett, hogy például a maguk álpacifista és állítólag családcentrikus maszlagjaik jegyében, mondjuk a fegyverkezés és gyártás hamis nemzeti illúzióját hajszolnák…

    dv: K.B.

  • Ferenct! okt.13.3:06

    Na ettől tartottam,Ön lazán keveri a „humort” az idétlenséggel – ezen szerintem Önnek lenne érdemes elgondolkodnia! Egyébként az idézett mondást Karinthynak tulajdonítják, de tartok tőle, ő egészen más esetekre gondolt! Ez a fajta kvázi humor azért is furcsa, mert ép Ön volt aki még a tegezést is kikérte magának itt valakitől( már sajnos nem tudom kitől)ennek utána merő „eredetiségből” Ön a hívő katolikus kezd el Feri pápázni!
    Hogy Ön milyen katolikus, ahhoz nincs sok közünk,de merő jó pofisából pl Erzsébet királynőt is ergya dolog „lebözsinénizni” – tudom,sokan teszik, de gondolom Ön sem tartja túl illendőnek! Nem tilos, csak erősen visszatetsző!

  • Rodeo11
    Utóirat/
    K.B.2:18

    Az, mint írod, hogy Soros történetesen fehérre próbálná mázolni a kapitalizmust, azt én nehezen hinném, hiszen Ő annak minden porcikáját alaposan és belülről ismeri s ezért az sem véletlen, hogy éppen ő , az ő helyzetében próbálkozik a társadalom közép és alsóbb rétegeiben keresni egy multinacionális megoldás kulcsát, máshol is (széles-e Földtekén) felemelni az általa elesettnek vélt rétegeket a mélyből…

    Nem viccből, de mondom, hogy Őt az a hatalmas gyakorlati és elméleti tapasztalata és ismeretanyaga vezette rá a békés konvergencia elméleti útjára – ismétlem – arra a ma még keskeny ösvényre, amelyet a P G . k l a s s z i k u s a i . is már 100-170 éve elfogadható alternatívaként helyeztek kilátásba feltéve, hogy a mindenféle átmenet esküdt ellenségei nem robbantanak e ki egy atom, illetve egy világháborút…

    Sorosnak tehát elvi okokból, a maga jól-felfogott érdekében nemcsak a magyar mutáns fasizmus, de a globális nemzetközi imperializmus is a megátalkodott ellensége. Az csak a legkevesebb, hogy a maguk árulójának tartják, s ha tehetnék egy kanál vízben fojtanák meg, mert tevékenységében ők is felismerték ezt a végzetesnek tűnő reformer törekvést.

    Ez a ma még, az Ő részéről egyéni megoldás labirintusán vezető és egyelőre ettől keskeny ösvény, a globális tehát egyre horizontálisabban szervezett nemzetközi(!), vagyis multinacionális kapitalizmus talaján a Soros által támogatott civil mozgalmak által (is) szélesedhet egyszer majd akár sztrádává, például a munkásosztály gyakorlati – távfoglalkoztatási – internacionalizálódása révén tehát a jelenleginél is hatékonyabbá, egy mégjobb 🙂 irányába…

    Üdvöz légy: K.B.

  • +1

    A lét határozza meg a tudatot, ergo minden jó szándékát beleszámítva, Soros is csak a saját eszközeivel, lehetőségeivel és korlátaival együtt képes jót cselekedni.

  • KORDON 2,18 5,15 és 5,22

    Mi a közös Ferenc pápa és a filantróp Soros Györgyben?

    Csak annyi, hogy Ferenc és Soros is a papírforma és nem az előítélettől terhelt társadalmi elvárások szerint teljesít.

    De e két regényhős esetében mégis mi lehet a „papírforma” ?

    1./ Ferencnél csakis a krisztusi, (az Újszövetség)
    2./ Györgynél pedig polgári regula. (a N.Fr.Forr. ígéretei)

    Márpedig ezeket ha valaki komolyan alkalmazza, azt a szokásos, ill. a megszokott erkölcsi elvárás a gyakorlatban el, és meg is veti, a konzervatív reakció pedig egyenesen, sőt a legvadabbul támadja.

  • KORDONBLUED
    2020 október 14
    5:56 de.

    elolvastalak, alaposan, egyetértek 100%-ban,

    üdv

  • Ferenct
    2020 október 13
    3:06 du.

    Van nekije humora…

    /Géjjza mostan a térgyit csapkoggya a röhögés okán./

  • Géjjza mostan azzé csapkoggya a térgyit röhögés okán,
    mert látja hogy „mennyire frappáns és ellenállhatatlan humora van nekije” (Már mint a Ferenct-nek hehe)

    /Idézet F.Karinthy „Röhög az egész osztály” c. humoreszkjéből/

  • SchumackerLady

    Kordonbled 2:02

    Állítod, hogy „…így van ez a csak Jókai regényekben megénekelt világpolgár tőkésekkel is, akik a közgazdaság modern, nagy teoretikusait követik…”

    Egyetértek. Azok, akik a jövő nagy teóriáit mégcsak nem is olvasták – ez még Sorossal is előfordulhatott – ám az általuk, mint Smith, Malthus, Ricardo, Marx, stb. által is tudományosan feltárt történelmi szükségszerűségek és törvényszerűségek közepette ma ösztönösen is felismerve követik, sőt gyakorolják azok evolutív „diktátumait”…

    Teszik ezt szemben a többi tőkéssel, egyelőre még egyéni akcióként, nemcsak a globalitás egyfajta hatalmi tudatában, hanem a puszta polgári, „gentleman’s agreement”,egyelőre többségi >osztály-társaikkal< 😀 szemben, egy valahai polgári-forradalom diktálta lovagi becsületérzésből, sőt esetleg a maguk jólfelfogott érdekből, egy "békés" átmenet(?) megfontolásából s bár ez igenritka, de megkockáztatom, Soros esetében még humanizmusból is…

    – Tudniillik Soros, aki alul – és önhibáján kívül – felűlről is megjárta a pesti poklokat, tehát ezért ő ösztönös antifasisztaként is, az utóbbi eljárása a legtermészetesebb és jogos reakció akár a mai neofasiszta, Horthy-restaurátor Orbánrezsim ellen is…

    Szabadság!
    Schumacker

  • Orsós Elemér

    KORDONBLUED

    „Mi a közös Ferenc pápa és a filantróp Soros Györgyben?

    Csak annyi, hogy Ferenc és Soros is a papírforma és nem az előítélettől terhelt társadalmi elvárások szerint teljesít.”

    Szerinted! Szerintem meg az hogy, mindketten strómanok!

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    KORDON és Shúméker!

    Ez a mérlegelés egy nagyon jó megközelítése két különböző, ám habitusában mégis egyező történelmi alaknak, akik csak abban egyeznek, hogy mindkettejüket a retrográd konzervativizmus ostromolja.

    Bizony I.Ferenc-pápa ahelyett, hogy ájtatoskodva egy Rolls-Rollson vitetné magát, egy profán jellegű közönséges széria-autóban utazik példát mutatva a kortárs híveknek és elődöknek emberségből, miközben elvi példamutatása az „engedjétek hozzám a gyermekeket” krisztusi jelszavára épül, mely indíttatásában minden emberi teremtmény kritikátlan elfogadását tűzi ki követendő magatartásként.

    Bizony, Soros pénzmágnás pedig ahelyett, hogy fegyverek- gyártásába és kereskedésébe ölné a tőkéjét, inkább foglalkozik egyetemek, más szellemi műhelyek és ösztöndíjak alapításával többekközt a filléres „táv-foglalkoztatott” kizsákmányoltak és más elnyomottak szellemi kiemelésével a globál’ és nacionál’ tudatos dezinformáció nomeg fake-news – szumma tömeghülyítés – mocsarából, elősegítve egy távolabbi, egy egészséges jövőt.

    Liberté 🙂
    Fraternité 🙂
    Egalité 🙂

    thu.

  • Kedves Elemér!

    Áruld már el kérlek, hogy melyikük mögött ki áll?

    üdv.

  • Bendeguz79
    2020 október 12
    6:15 du.

    grizi

    miért? mert „csak”

    még az hiányozna a világnak, már a szennyvízcsatornából is usa csöpög

  • SchumackerLady
    2020 október 15
    7:23 de.
    a Pápa és a Soros +++ amíg a vallások ilyenné válhatnak (párizsban lefejezte azt a tanárt aki a sohasem létezett kitalációt kiplakátolta az a tárgyalásonhalálosan megfenyegette a rendőrségi tanút) és el lehet venni a másét lerombolva és ma 21. századot számláljuk (???) nemsokára visszavedlünk majomnak és a majmok fognak szégyenkezni!

  • Orsós Elemér:
    ‘Csak annyi, hogy Ferenc és Soros is a papírforma és nem az előítélettől terhelt társadalmi elvárások szerint teljesít.’

    „Szerinted! Szerintem meg az hogy, mindketten strómanok!”

    Orbán vagy Gyurcsány strómanjai? Mindkettő? Hmm…, nekem mindketten – sőt, Soros Györggyel hárman, Donald Trumppal és Putyinnal együtt pedig öten – több, mint gyanusak, hogy kifejezetten és kizárólagosan az Ön strómanjai. Hiába is tagadná. Ki másé lehetnének?