Állami terrorizmus Európában

2021 május 23 4:35 du.107 hozzászólás

Az ami vasárnap történt a Ryanair egyik Európai Unión belüli járatán mindenkinek hidegzuhany, aki ellenzéki újságírásra vállalkozik. Görögország és Litvánia fővárosai között repült a Ryanair vasárnap, amikor rövid ideig Fehéroroszország légterét érintette, nem sokkal a Vilniusba tervezett leszállás előtt. Bombariadó ürügyén a fehérorosz hatóságok földre kényszerítették az ír fapados légitársaságot. Robbanószert viszont nem találtak, ellenzéki újságírót annál inkább. Roman Protasevich (Prataszevics) száműzetésben élő fehérorosz újságíró, a Nexta média volt szerkesztője, Aljakszandr Lukasenka fehérorosz diktátor ellenfele a járaton volt és amint azt földre kényszerítették Minszkben, a hatóságok letartóztatták.

Már Athénben — még felszállás előtt — azt írta Protasevich barátainak és kollégáinak, hogy valaki egészen a repülőtérig követte, a beszállás előtt pedig fényképeket is készített az illető. Nem ez az első alkalom, hogy úgy észlelte, követik. Korábban elfogató parancsot adtak ki Lukasenka emberei Protasevich ellen, miután az újságíró és ellenzéki aktivista szerepet vállalt a diktátor elleni utcai tüntetéseken az elcsalt tavalyi választások után. A választást Lukasenka elvesztette, viszont nem mondott le. A győztes — Sviatlana Tsikhanouskaya — számüzetésben él.

Amennyiben az Európai Unió nem képes egységes és erélyes választ nyújtani — olyan válaszról lenne szó, ami az eddig megszokott szóbeli elítélésen túlmutat — akkor messzemenő következményekkel számolhat mindenki, aki a nyilvános demokratikus diszkurzusban szerepet vállal. Nem kell ezt agyonfilozofálni: eltűrté vállik a repülőgépek államilag kezdeményezett eltérítése, annak érdekében hogy bárkit, bárhonnan efogjon egy önkényuralmi rendszer.

Roman Protasevich sorsát nem ismerjük. Valahol Minszkben, feltehetően egy cellában lehet. Amiután leszedték a gépről, azót egy szót sem hallani felőle. Akár 15 év börtönbüntetés várja, azért mert tömeges megmozdulásokat szervezett a diktátor ellen. Protasevich azonban láthatóan félt, amikor kiderült, hogy a Ryanair járata el lett térítve és azt vetítette elő, hogy megöletik.

Charles Michel, az Európai Tanács elnöke a következőt mondta vasárnap délután: „Felszólítom a belorusz hatóságokat, hogy haladéktalanul engedjék el az őrizetbe vett utast, és teljes mértékben garantálják jogait. Az EU vezetői holnap az Európai Tanács ülésén megvitatják ezt a példátlan eseményt. Az eset nem marad következmények nélkül.”

Tekintettel arra, hogy a budapesti rezsim sok viszonylatban szövetségesként tekint Fehéroroszországra, vajon a magyar fél mennyiben támogatna egy erélyes EU-s fellépést, vagy esetleg milyen módszerekkel akadályozná azt belülről? Ha a magyar rendszer a szabotázst választja, annyit már tudunk, hogy ezúttal lengyel közreműködésre nem számíthat.

 

107 hozzászólás

  • Göllner András

    Vajon ezt az EU és az ENSZ alapszabályaival ellentétes magatartást miként fogja lenyelni az EU ? Bizonyára úgy ahogyan lenyeli Orbán mester 10 év óta fennálló törvénysértéseit is, vagy azokat a gyilkosságokat amelyeket Putyin, az EU egykori tagjának területén, Angliában hajtatott végre pár évvel ez előtt, vagy amelyiket Mohammed bin Salman lezavart, a NATO egyik tagjának területén 2018-ban. Az állami terror nem ismer határokat, ebben a játszmában az amerikai CIA is többször részt vett. Protasevich esetét nem szabad elfeledni, azonnali,látványos és tartós kiállást követel mind azoktól akik az alapvető, univerzális emberi jogok fenntartását az emberiség közös ugyének tekintik. Gratulálok a KMH főszerkesztőjének kiállásáért, felszóllalásáért.

  • Bjelaruss lenyegeben egy maig is Stalinista allamhatalomkent mukodik, az nem ujsag.
    Sot ottan meg a neveket sem valtoztattak, a KGB maig is igyan az a KGB.

    De nem olvastam semmit itten a Navalny, sem a Skriple es masok eseten sem.

    Gyanitanam hogy Orban nem maradna nema ezen az ugyon, hiszen nagyon szorgalamaskodik a Kinai hatalom gazdasagi erdekeit szolgalni, ami Magyarorszag anyagi erdekei elleniek.

    De Eszak Koraban mag a ferfiak haj-vagasai is szigoruan megszabva, ekszerek es csoves nadrag viselese tilos, amit a part ifjusagi szervezete felhatalmazva kotelesiteni.

  • Na legyunk oszintek, ez nem „terrorizmus!

    Szocialista, Sztalista tovenyfenntartas, a szeretett partvezer egyeni ohajait szolgalva.

    Terror volt pl.a tomeggyilkossag a nemzetkozi utasszallito gep elpusztitasa minden uttasaikkal Ukrajna folott!

    Es a napi gyilkossagok ami megy kelet-Ukrajnaban naponta.

  • Én is csak a gratulációmat fejezhetem ki a Főszerkesztő személyes kiállásáért, és természetesen személyes elkötelezett kiállásomról biztosíthatom.

    Sajnos, félek, hogy az un. nyugati hatalmak ma sem tesznek sokkal többet, mint annak idején Hitler Adolf hasonló kaliberű cselekedetei tekintetében.
    Ejnye-bejnyéztek egy kicsit, még akkor is amikor a két hatalomra és vérre kiéhezett diktátor még békés kiegyezésben osztoztak Lengyelországon, mint az „első közös zsákmányon”
    Csak hamarosan igazi rablóhoz, banditákhoz, „szocialista” maffiózókhoz méltóan egymás országainak is nekiestek.

    Tessék nyugodtan és bátran most helyükbe behelyettesíteni Vlagyimir Putyin/Hszi Csin-ping (Xi Jinping) neveket.

    Az ilyen kiskaliberű zsebdiktátorok mint Lukasenko helyébe pedig Horthyt, Mossulinit vagy Benest be lehet abból az időből.
    Sajnos a „nyugatiak” akkor is csak akkor „ébredtek fel” amikor Hitler csapatai Párizsban jártak.

    Inkább Izraelt szólítják fel „megbékélésre”, vagy az iráni atomprogramot „ápolgatják” hogy nehogy már ne legyen olyan játékszer az ajatollahknak is, ha már anno a hatalomba segítették a veszettkutyákat.

  • Ja és közben magyar földön meg ez történik:

    http://keptarhely.eu/view.php?file=20210524v00w5ae76.jpeg

    Számomra pontosan mutatja a két különböző időszakban lejátszódó esemény azonosságát.
    Azonos mivoltát – úgy az akkori beszervezési kényszer mutatja az akkori társadalmi rendszer és benne a vezetők féktelen és határtalan aljasságát, becstelenségét, (a beszervezésre kényszerítés) mint a NER képében a mai örökösének hasonló kaliberű szintjét AZ ESEMÉNY MEGSZELLŐZTETÉSE”
    Csak akkor MSZMP-nek hívták AZ ALJAS NYOMORULTAK GYÜLEVÉSZ TERRORISTÁIT!

    Nahát ez az amit beszélek egyfolytában – hogy a NER ugyanaz mint az MSZMP és annak egyéb leszármazottai (a már kimúlt MDF, MIEP, de a sajnos elő és viruló FIDESZ, MSZP és DK)

    Karikó Katalin nyilatkozata alatt megjelent egyik hozzászólást külön idézném:

    „Tamás Vázsonyi
    Károlyné Mundtner, Mindenki köpjön egyet és álljon alája! Mi tényleg Orbánt érdemeljük!”

    Csak én teszem hozzá, és kérdezem meg – itt, ennek a lapnak az alján hozzászólók hány százaléka kívánja vissza azt a akkori rezsimet? MSZMP … (az állampárt)
    Aztán számolja hozzá a számát azoknak akik a 2021 évbeli, vagyis épp a hatalmat bitorló egyik változatát, a NER-t pártolják.
    Ha kijött a 90%, akkor jogos Vázsonyi Tamás felhívása!

    Mi marad más, mint messze el ebből az országból?!

    Persze kint sem minden magyar „kerek”, kéretik vigyázni – olvassátok csak a valódi ügynökünket, aki nem mondott ellen a beszervezésnek, itt írogat nekünk, – uszít, bomlaszt, jelent. És nem van egyedül, vannak pártolói, ami nem mást jelent, minthogy mivel „védik a mundért”, maguk is aláírtak és nem álltak meg ott, nyilván találhatnánk tartalmat is a dossziéjukban.

    Gondolom nem kell kiírni a nevét?

    Holló nem vájja hollónak a szemét …

  • kérdés a szerzőhöz? Austria leszállította azt a gépet amin Evo Morales bolíviai államfő utazott, az hogy értékelendő?

  • Ja, …
    Belinkelem a helyét is képnek, talán nem okoz emésztési zavarokat olvasni a hozzászólásokból.
    Már akinek
    Nekem összeszorult a gyomrom.
    Olvastam már több helyen is – klf. médiákban is a történtekről.
    De a belinkelt csatornán a hozzászólások sokkolók.
    Kár, hogy szerintem az elfogulatlan vélemények nem reprezentálják 10%-nál nagyobb hányadát az országnak.

    https://web.facebook.com/groups/europai.allampolgar/

  • Gabriel
    2021 május 23
    7:44 du.

    kis géniuszom drága!

    elmesélnéd, hogy életszínvonalban – ha összehasonlítod a Közel kelet országait – melyik hol áll a ranglétrán és miért nincs senkinek – csak egy országnak – IRON DOME -ja?

    mi lehet ennek az oka?

  • Látom, hogy nagyon retteg ez a lapos fejű, közveszélyes mészároslegény Lukasenka a liberális demokrácia terjedésétől !
    Ez a véres mancsú bandita, egy ellentmondást nem tűrő rezsimet irányít, és jól tudja, hogy az illegális hatalma csakis az erőszakszervezeteire és a sunyi, diktatorikus, ruszki putyinka támogatására van alapozva.

  • Gyalázatos a gépeltérítés!

    „Amennyiben az Európai Unió nem képes egységes és erélyes választ nyújtani…”

    Nem képes mert az EU egy ólomlábú góliát és ezt Lukasenko is tudja. Ráadásul Oroszország támogatottságát is maga mögött tudja.
    Az EU ezt a békát is lenyeli.

  • A terror, az erőszak mindig is lépéselőnyben volt – és lesz – a jámbor békevággyal szemben. A pacifisták nem tudták megakadályozni sem az első, sem a második világégést.
    Az állam – akár népi, akár polgári, akár vallási – erőszakszervet, amelyben békeidőben az erőszak eszközei – fegyverek, stb. – használata az állam monopóliuma. A „kisember” érdeke, hogy így is maradjon, hiszen az állami erőszak képes megvédeni a tolvajoktól, gyilkosoktól a törvény erejével.
    A törvényeket azonban mindenütt a számbeli többség határozza meg Mivel azonban a „többség” sem számában sem irányában nem állandó, a többséget abszolutizáló hatalom könnyen átesik a diktatúrába. (A népi demokráciák regnálásának alapja a többség fetisizálása volt.) Torzult szeményiségű egyén pedig mindig, mindenütt könnyen akad, aki magára veszi az abszolút „többség” palástját. Az ilyenek ellenőrzésére, féken tartására van szükség minden normális rendszerben az ellenzékre, és a jogállam garanciáira.
    A Boda-féle egybites szavazók persze az „Igazságot” mantrázzák: holott a törvényeknek nem dolguk az „IGAZSÁG” képviselete, csupán a méltányosság a törvények betartatásában, a büntetések ítéletében. Ezt nem tudná egy jogelmélettel hosszú időn keresztül foglalkozó jogász? Feltehetően tudja: csak a személyes kvalitásai nem teszik alkalmassá irányításra, vezetésre – csupán uralásra.
    Persze a „népnek” sokkal kényelmesebb uralkodás alatt élnie, ahol a szájába rágják, mi helyes, mi nem, hogyan kell élnie. Elég maceráss az embernek mindig, minden cselekedetét a lelkiismerete, felelősségérzete alapján mérlegre tennie. Netán elismernie/felismernie, hogy ebben vagy abban hibázott. A bodák azonnal nekiesnek: nekik a legfelháborítóbb, ha valaki gondolkodásra késztetné őket.

  • Bendeguz79
    2021 május 23
    6:34 du.

    grizi hajvágásról juttatod eszembe az egész nyugat másolja Észak Kórea Diktátorának séróját… oldalt hátul jól felnyírva tarkóig és borotválva…

    emlékeztet ez engem régi képeken látható „bizonyos” magasrangú egyedek sérójára is…

  • Rodeio aranyom

    Cuki kis ügynököm, ne rosálj, nem hinném hogy valaha is valami elnöki különgéppel való menekítésre kényszerülnél – hol vagy te egy Snowden kaliberű ügynökhöz!?
    Miattad nem hogy egy kokainbáró elnöki gépét, de még egy Chicagói helyi dealer rozoga fordját sem állítják meg! Valszinü hogy csak ábrándozol ilyesmiről.
    Mert hogy te mint egy egyszerű Kanadába akkreditált kubai dezinformátor és ügynök itt rontod a levegőt – és feladathoz híven meghazudtolod, ferdíted a tényeket egy-egy népszerübb médián keresztül.
    Nyilván a helyi kanadai lakó-körzetedben is, de ez már legyen a kanadai elhárítás gondja.
    Tudjuk, hogy honnan vannak az Iráni ajatolláknak drónjaik, urándusitóik és egyéb entyem-pentyemjeik.
    Aztat is, hogy hogyan kerülnek az általuk gyártott/megvett rakéták a HAMASZ terroristáinak a kezébe.
    Csakhogy sajnos te eleszed a kaját a kubai szegényektől, mert helyettük a kubai diktátorok sok-sok ezer hozzád hasonló destruktív senkiháziakat fizet/etet.
    Képtelenek voltak a több mint fél évszázad diktatúra alatt egy autógyárat epíteni a szigeten, vagy bármi indusztriát, ami termelne!
    Ugyanazokban a fözdékben párolják le a nádlevelet, amit még az amcsik építettek, már amelyekek rájuk nem dőltek!
    Mert a többsége már bedőlt! Mint ahogy ma is a fél évszázaddal ezelőtti autókkal járnak, már amelyik megy persze.
    Szóval ezzel számolj el, nem énelőttem te kis hány-éves, hanem magad előtt! Hogy ott már régóta kitanultad a módját??
    Hát igen; rum, wágner-opera, azt beképzeled, hogy te magad vagy ha nem is Lucifer, de egyenesen a legelső beavatottja!

  • talalom
    2021 május 24
    5:13 de.
    Óh Margit Óh Margit!

    ebből is kiderül csak Magyarország képe alapján mondod, hogy eb ura fakó? mint gábriel aki nem lát a szömitől… hasznos lenne élőben megismerned mindenféle rendszereket és nem mesekönyvekből (mint gábriel) kihámozni konklúziókat…

  • Pityi Palkó
    2021 május 24
    3:14 de.

    palcsika

    megengednéd netántán, hogy annyiféle politikai/gazdasági rendszer legyen a Földön amennyi elfér?

    nem szeretnék egy olyan diktatúrában élni ahol megmondják hogy ez már a Kánaán amiben milliók hajléktalanok és az utca aszfaltján lakván kábítószereznek
    és reményük sincs mert csak a vita van a vitáról

  • Nos igen, Morales bolíviai elnök különgépe kényszerleszállást hajtott végre 2013-ban Bécsben, mert a hazatartó gép tankolásához szükséges repterek megtagadták a leszállását. Azt hitték a titkosszolgálatok, hogy az elnök Moszkvából a gépén csempészi ki Snowdent, akit az USA nagyon szeretett volna elkapni. Ugyanis Snowden tájékoztatta a világot arról, hogy az USA világméretű lehallgatásokat hajt végre „terroristák” felkutatása „jogcímén”. A különgépen azonban csak a bolíviai elnök és kísérete tartózkodott.

    A másik eset: az ukrán légi irányítás 2016. október 21-én fenyegetéssel visszatérésre kényszerítette a Belavia fehérorosz légitársaság egyik Minszkbe tartó utasszállítóját, mert a fedélzetén utazott Armen Martiroszjan blogger-újságíró. Martiroszjant az ukrán hatóságok később elengedték, az incidensért pedig Petro Porosenko akkori ukrán elnök megkövette fehérorosz hivatali partnerét, Aljakszandr Lukasenkát.

  • Göllner András
    20.máj.23.5:14

    Írja, „…hogy az EU …lenyeli Orbán mester 10 év óta fennálló törvénysértéseit…”

    – Na ja, hacsak lenyelné, de a közös „Konvergencia Alapból”

    Euró-milliárdokkal közvetlenül tömi és dagasztja az amúgy is

    dagadt törpe feneketlen zsebét…

  • György Molnár

    LukaSENKI és Lukasenko egymás mellett…A kisebbik vett magának a az adófizetők pénzén 2 luxus repülőgépet azt hazudva, hogy az a hadseregé…..

  • Göllner András
    2021 május 23
    5:14 du.

    Az alapvető kérdés, hogy a repülőgép mennyiben tekinthető területenkívüli területnek.
    Másik kérdés: egy ország mennyire szabadon rendelkezik a saját légterében.
    A másodikra csak azt a felemás választ ismerjük, hogy ha az USA érdekei úgy kívánták, akkor fütyültek ilyen apróságokra. Viszont rémesen megsértődtek, amikor anno az U2 szétszállt a levegőben, illetve a lopakodóikat lecsúzlizták a délszláv háborúban.

    De tényleg nem tudom a jogilag adekvát választ. Ha azonban egy állam szabadon rendelkezik a légterében (s gyanítom, hogy igen), illetve a repülőgép nem UFO és területenkívüliséget sem élvez, akkor az általad emlegetett EU és Ensz hatásköre lehet, hogy csak annyi, hogy felváltva nézhet szúrósan a fehérorosz zászlóra.

    Orbán ügyei egészen más kategória. Azt nem lenyelik, hanem pénzelik. Ha a kinek az érdeke? kérdést követjük, akkor a francia mezőgazdaság és német ipar területére is elkalandozhatunk. Akár…..

  • Rodeo kerdese {maj.23. 7.44 d.u – Gabrielnek
    szolt, nem nekem- es Gabriel remekul megfelel magaert,de
    ugy latom, hogy a kerdes- erdekes.
    …”ha osszehasonlitod a Kozel-Kelet orszagait, melyik
    hol all a rangletran es miert nincs csak egynek
    Iron Dome-ja”

    A felelet- egyszeru.
    1} Egy orszag sincs fenyegetve, hogy az Irani ayatolla
    „bekeharcosok” a Hezbolla terrorszervezet segitsegevel
    Libanonban {eszaki hataran}, Sziriaban{Eszak-Keleten},
    es delen ,Gazaban a Hamasz „bolcs vezetesevel” es az
    Iszlam Dzsihad {es a tobbi „bekeharcos”} le akarja
    „torolni a terkeprol”.
    Igaz, hogy Iran {Perzsia} nepe gazdasagi valsagban
    van, de „gondoskodni” a terror szervezetekrol mindeg
    van penz.
    2} A nagy osszegeket amit kapnak {pl. a Hamasz- Quatartol-
    a} fegyverkezesre,alagutak epitesere, amelyeken
    terroristakat es fegyvert „szallitanak”az” IRON DOME
    orszaga” civil telepulesi-ovodak fele – is.
    Meg egy „human” szokasuk- felegetni a szantofoldeket-
    robbano lufik „segitsegevel”.
    b} Vezetoik ellopjak a penzt- luxus eletmodjukhoz.

    Az IRON DOME ugyan a raketak{nem az alagutak} ellen van,
    amibol „sziveskedtek” 2500-at kuldeni a „bekegalambok”.
    Az alagutakbol {a METRO} a legi ero, egyelore „rantottat”
    csinalt, de hala a „jo akaroknak”- ujra „megsegitik”
    oket.
    Nehany „gyongyszem” a Hamasz {Gaza es a palesztinok vedoje}
    alapokmanyabol.

    „Az Iszlam ellenallas alapokmanya a legkonyoruletesebb
    Allah neveben{1988}.
    „Izrael addig fog letezni,amig az Iszlam el nem pusztitja,
    mint ahogy masokat is elpusztitott mar.
    7-ik cikkely
    „Az iteletnap nem fog elerkezni, amig a muszlimok meg nem
    kuzdenek a zsidokkal- amikor a zsido a fak es kovek
    koze fog bujni. Es a fak es kovek meg fognak szolalni,
    hogy O, muszlimok, O, Abdullah,egy zsido van mogottem,
    gyere es old meg.”

    De nehogy azt higyjetek, hogy masokrol- nem „gondoskodnak”

    ” A zsidok es a keresztenyek nem lesznek elegedettek veled,
    mig nem az o vallasukat koveted. Mondd: Allah utmutatasa
    az utmutatas. Ha mindama tudas ami Allahtol osztalyreszedul
    jutott,koveted az o kenyuket,akkor Allahhal szemben
    nem lesz vedelmezod,sem segitotarsad .”{The Cow 2;10}
    31. cikkely
    „Az Iszlam uralma alatt elkepzelheto,hogy a 3 vallas –
    iszlam,keresztenyseg es judaizmus egyutt eljen .
    A beke es a nyugalom CSAKIS AZ ISZLAM SZARNYA ALATT
    lehetseges.
    Mind a mult,mind a ma tortenelme-ezt bizonyitja.”

    https://www.breuerpress.com/2014/07/11/szerzo-hamas-1988-augusztus-18-hamas-charta/

    Vegul- igy szoltunk a Vilaghoz

    ” Draga Vilag!
    Soha nem vedted meg a zsidokat,amikor uldoztek
    es gyilkoltak oket.
    Ne allj az utjukba most, amikor megvedik magukat!”

  • Javitas
    Amit kapnak Quatartol- fegyverkezesre koltik.

  • ANDREW_S;
    Ryan-air nem hatarsertest kovetet el!!!!

    Nemzetkozi kerskedelmi gepek teljes kozremukodesekkel repulnek vilagszerte.

    De amit Lukashenko kovetett-el az criminal tett volt, hijacking es kidnapping.

    A U-2 az US felderito gep volt, ma a satelitek vilagszerte teljes korlatlan megfigyelesek lehetosegei.

  • Izraeli

    Köszönet a dokumentum magyarul való közzétételéért, talán lesznek akik elolvassák és elgondolkoznak maguk sorsáról is ennek kapcsán.

    Idéztél is belőle, köztük a 31 cikkelyéből.
    Én még ide-kívánkozónak érzem annak első bekezdését is feltétlen:

    „”31. cikkely:

    Az Iszlám Ellenállási Mozgalom egy humanista mozgalom. Törődik az emberi jogokkal, és más vallások követőihez való hozzáállását az iszlám tolerancia irányítja. Senkivel sem száll szembe, kivéve, ha ellenségesen kezelik, vagy ha valami az útjában áll, vagy ha pazarlásra kényszerítik.””

    Ebben foglaltatik benne az a hamisság, amely által a világ baloldali mozgalmait simán maga mellé képes állítani;
    A mondat első felében azt állítván magáról, hogy ők egy „jóságos humanista mozgalom”
    Innen egy baloldali (marxista) intellektuelnek nem is kell tovább olvasni a mondat másik felét – hiszen sajnos a többsége igen primitív –
    tudniillik az efajta baloldali humanisták BEKÉPZELT POJÁCÁK, AKIK MAGUKAT KÜLÖNÖSEN MŰVELTNEK KÉPZELIK – így csak ajnározni kell őket egy kicsit és már rohannak is azok után akik megteszik velük ezt a kegyességet!
    Vagyis simán átlépnek azon a felén a mondatnak, hogy:

    „kivéve ha valami útjában áll.”

    Mármint a totalitárius vallási hatalom birtoklásához!
    A világ államainak nagyobb részében baloldali pártok által összeberhelt kormányok képviselik az ENSZ és nemzetközi szervezetekben az államokat. Kivéve persze az iszlám/arab kormányokat (akik minden, csak nem baloldaliak)
    Így számszakilag szinte elsöprő többséget jelentenek minden döntéshozatalnál.

    Nem marad sok más hátra, mint Izraelnek szinte egyedül megvédenie magát a Teremtő segedelmével….

  • rodeo ismetelt valotlan allitasara;

    2013-ban Evo Morales repuloje Moszkvabol Becsben kenyszerult leszalni mert France visszautasitotta leszalllasi jogat.
    De masnap France hivatalosan bocsnatkozott azert.

    Vajon mikor fog rodeo itten bocsnatkozni valotlan es ferevezeto allitasaiert?

  • Andrew_s
    2021 május 24
    5:42 du.
    Bandi, éppen nézem a legnagyobb USA hírcsatornákat!!! az a doktrina ami itt KMH-n kialakult az meglehetősen eltér a demokrácia valós jelentésétől bármit is ért az egységsugarú álompolgár ezalatt… nem csak azt vitatják ami ennek a cikknek a témája és mélyen részletesen vitatják!!!

    el akarnak (hogy kik?) hinteni bizonyos doktrínákat amik szerint a világ szemlélendő és aki ezt a használati utasítást nem követi, az a CANCEL CULTURE áldozatává válik

  • Totálitárius diktátorok, mint pl ez a hitvány gennypacni Lukasenka, ki különben a sunyi Putyinka csicskása és foglya, csupán kollektív félelemre tudnak építeni. Ezek az emberiség sötét barmjai, kik nagyon is hajlamosak bosszúállóan viselkedni.

    Mindnyájunk figyelmébe: Szadista tendenciák nem csak a sorozatgyilkosokban fordulnak elő !

    Ezek az aljas svábbogarak, kik a gyönyörű liberális demokrácia értékeit nem képesek, nem akarják fölfogni, ezek azok kiknek a szólásszabadság , a szabad véleménynyilvánítás , valamint a szabad gondolkodás nem jelent semmit. Ezek a csirkefogók radikális módszerekkel igyekeznek fenntartani kormányaik és lakosságuk teljes ellenőrzését, ideértve az ellenük állók szisztematikus levadászását, meggyilkolását vagy bebörtönzését !

    Ezek a taknyok mindent csak akarnak, nem óhajtanak, nem kivánnak, nem szeretnének: ŐK AKARNAK ! ŐK AKARATOSAK !

  • Rodeó máj. 24.Hm. Nem tudom, minek alapján tartod „mesedélutánnak”, amit az államról írtam, s miért gondolod, hogy ez jellemző csak a magyar államra? Hogy nem ismerek másmilyen államot, mert csak itt éltem? Tojást se kell tojnom ahhoz, hogy ismerjem a rántottát…
    Ti itt páran, mint túlérett kamaszok, James Bond-ost játszotok, minden bokorban seggecskémeket sejtetek, akik „irányítják a világot”. Minden államnak van titkosszolgálata, de azt csak mániákus paranoiások képzelik, hogy egy társadalom/ország sorsa kizárólag elzárt hátsó szobákban, titokzatos szellemek kifürkészhetetlen akaratából dől el.
    Főként diktatúrákban erősödik ez a mentális zavar, egészen a nevetségességig. Engem pl. a hatvanas években, mint rendszerellenes tevékenységet folytatót a helyi rendőrség megfigyelt. Miközben KISZ vezető voltam, persze szigorúan munka mellett, társadalmi munkában.
    Nem fogjátok elhinni, hogy derült ez ki. Egyszerre két irányból is. Egyrészt anyukám házmester volt, akit ismertek a körzetisek, hiszen nálunk keresték a körözötteket. Mifelénk inkább otthoni garázdákat, bolti tolvajokat – arrafelé nem volt divat az „intellektuális” bűnözés. Ők zargatták ki téli hajnalokon Anyut, hogy ideje lesöpörni a havas járdát, el ne csússzanak a munkába indulók. Az egyik körzetes szólt Anyunak, nézzen utána, mit művelek, mert feljelentés érkezett az örsre ellenünk, rendszerellenes összeesküvés miatt. Másrészt viszont az esti gimnáziumban az osztálytársaim egyik fele rendőr volt – akkoriban jött a rendelet, hogy csak érettségizett rendőr kaphat főtörzsnél magasabb rangot. A egyik osztálytársam a kerületi kapitányságon dolgozott: ő szólt nekem, hogy már a kapitányságra is megérkezett a parancs, figyeljenek minket.(Ez 67-68-ban történt, és így már érthető,miért nem engedtek az NDK-ba dolgozni.)
    Akkoriban (is) elég sok fontoskodó bodamarcsi működött a vállalati pártszervezetekben fizetett állásban. Ezeknek csípte a szemüket, hogy a srácok egy idő után azt mondták: akkor megyünk, ha a Piri (a barátnőm), meg a Margit szervezi.
    Lehet ezt persze „naivitásnak” gondolni. De én úgy vélem, bizalom nélkül nem érdemes élni. Örökké egy lyukból kilesve, hogy éppen milyen „titkoserő” akar elgáncsolni. Vacak egy beszari sors az.

  • Jó kép ! Embert barátjáról…

    Apropo „barát”.Úgy vettem észre Rodeo mester is baráti érzelmekkel viseltetik a Lukasenka-féle patkányok iránt.

  • Izraeli
    2021 május 24
    5:58 du.

    A muszlim vallásnál is kevesebb undorító dolog van a világon.

    Azzal büszkélkednek hogy sok európai „betért” az ő ún. „igazhitükbe” de arra nemigen van példa hogy egy muszlim áttérjen keresztény vagy más vallásra.

    Ezzel kapcsolatban a véleményem, ami szociológiai tanulmányokon alapszik:

    Ha egy kulturált országból származó rmber véletlenül őskori körülmények közé kerül és kénytelen úgy élni mint az őt befogadó törzs, hamarosan maga is ősemberré válik.

    De egy ősemberbül SOHA nem lesz kultúrlény, ha a dzsungelből felkerül a Nagyvárosba.

    Hát kb ennyi a különbség a muszlimok és a többi nép között.
    Megrekedtek valamiféle őskori atavisztikus vadság állapotában, de a filozófiájuk zsákutcája miatt képtelenek belőle továbblépni.

    Raymond Chandler írja erre :

    „Civilizálódunk, civilizálódgatunk. Kik gyorsabban. mások meg lassabban.
    Így aztán nem csoda hogy utóbbiak rálőnek előbbiekre,
    Azok meg válaszképpen megsütik emezeket.”

  • Geyza
    2021 május 25
    4:58 de.

    töredelmesen be kell vallanom, hogy egyetlen hajam szála sem görbült meg miatta annyit tudok róla, hogy hosszú ideje béke van abban az országban sok más országgal ellentétben

    nem barátom, te sem vagy az! azaz ebben egyformák vagytok!

  • Bendeguz79
    2021 május 24
    8:50 du.

    Ha már a kérdést sem érted, felesleges belekotyogni 🙂
    Ha nem tünt volna fel, egy szóval sem emlegettem határsértést.

  • Geyza!

    Megnéztem a bezárt cikk alatt a „this is malackát” – törölgettem is magamról az apple -levet! 😀

  • GEYZA, lenyegeben nem maga az ‘isalam’ vallas, hanem nehany szelszoseges es hatalomra vagyo mulahk, akik a lehetosget kihasznlajak a vallast alkalmazni mint fegyveruket.

    Na de az nem az elso eset arra a vilagon!

  • Találom

    Tetszik, ahogy „kioktatod” a kémet/besugót arról, hogy mi a kémkedés és a besugás….

    Nem is tudom hogy ilyenkor sírjak vagy nevessek ….
    Szeretem, szeretem nagyon szeretem. Nagyon naiv és kedves öreglány vagy ….
    Fiatalon is rettenetesen naiv lehettél, ami biztos is, hiszen életutadat egy pillanatra sem rejtegeted, szépítgeted, – Mert nincs is rajta mit!!
    „Tisztességre-becsületre” törekedtél világéletedben

    Csakhogy a világ tele van Rodeiokkal (is) sajnos – akik a hatalomra éhes patkányokat aljas módon kiszolgálják

    Tudod, az teljesen igaz hogy nem ezek (a kémek) döntik el az ország vagy a világ sorsát, (sima sokadrangu eszközök) még-csak nem is az a baj, hogy ezek mit sejtenek vagy gondolnak – hanem az a baj velük, hogy sok-sok ember életét megkeserítik, megnehezítik és sokszor tételesen ellehetetlenítik.
    Amúgy milyen emberek azok, akik abból élnek, hogy ha az érdekük úgy kívánja simán rád-hazudnak, életedet besározzák?

    Nyilván nem olvastál bele abba hozzászólásomba amelybe belevágtam Karikó Katalin nyilatkozatát a beszervezésével kapcsolatban.
    Szegény – mint igazi tudós – ö is van annyira naiv, hogy azt hiszi ezzel megoldotta.
    Pedig!?

    Már kétszer megsértette a hatalom első emberét, súlyosan. Az én tudomásom szerint. Olyannyira, hogy ez neki sohasem lesz megbocsátva! Az nem bocsájt meg ennél kisebb vétkeket se, soha – nem erről híres.
    Bevágom Neked a képet, a képre van írva a nyilatkozata.
    Ha azt is elolvasnád amit ezzel kapcsolatban írtam, akkor azt itt találod:
    @tortenelmi-bunok…. Gabriel, 2021 május 18, 3:21 du.

    Csak magunk közt szólva mondanám el, az az a témakör ami a magyar „tudományos világot” (is) ellehetetlenítette a Kádári időkben (talán kisebb mértékben mint egyéb szocialista országokban, volt ahol még olyanra is ügyelni kellett például, hogy a kárpátok géniuszát nehogy túl merje licitálni tudomány terén)

    Sajnos egy út volt, ha valaki komolyan alkotni akart, a Karikó Kataliné.
    Látod, talán így érthetővé válik (hiszem) a vitám az Almával (aliás Ágnes asszonnyal). Ö is legalább olyan és annyira naiv mint sokan. Ifjan én se voltam másként – csak benőtt a fejem lágya.
    Alma esete kissé különc, amit őszinte ember (hölgy) létére ö is minden kétségek nélkül a világ elé tárt. Nem akarom elemezni, de Te biztosan tudod miért. Teljesen megértem.
    És ez így jó. Hiszen emberek vagyunk. Aki becsületes az tud bátor és tud alázatos is lenni. Nem meghunyászkodó, nem arról szólok. Aki nagy mint ember, annak van miből – aki egy pondró, (képletesen) annak nincs miből és mire megalázkodni.
    Erről szóltak az Einstein szintű emberek ugyanúgy mint Jézus Krisztus. Vagy a Dalai Láma, vagy Gandhi – és sorolhatnám.
    Igen, az ilyenek, akiknek természetes hogy meg is bocsássanak, minden nehézség nélkül és egyszerűen nem is kell tudatosan gondolniuk arra, hogy megtegyék, hiszen belülről jön.
    Nem kell ehhez viszont ilyan híres személyeknek lenni, mint fentebb felsoroltabb. Csak mint közismertekre, van alap hivatkozni.
    Aki természetszerűleg képes hasonló lenni, azok mindnyájan mint emberek a lécüket magasan viselik.
    érted, hová akartam kilukadni?

    A Te léced Margitka magasan van. Attól függetlenül hogy én látom-e, vagy akárki más, de leszögezem, hogy én igen látom.
    Mert ha nem látnám akkor én sem lennék több azoknál a senkiháziaknál sem, akik csak bosszuállni képesek. Még kevésbé azoknál, akik másra meg nem is képesek, mint kiszolgálni a hatalmi vágyaikat az ilyeneknek.

    Igen a Lukasenko ugyan „hatalmas” pozícióban van, de mint ember egy senki. Sajnos jó-barátja, kollégája – aki sajnos a mi hazánkat szipolyozza, nem kevésbé hasonlatos.

  • Margitka a képet nem tettem be az üzenetbe…
    Bocs:

    http://keptarhely.eu/view.php?file=20210524v00w5ae76.jpeg

  • Eddig Putin az egyedulli kormanyfo aki elfogadhatonak veli Lukhashenko kegyetlenseget.

    Hiszen a ketto egy-fabol van vagva.

    De legalabb Lukhashenko nem kuldte ugynokeit Londonba megemrgezni azt a fiatal ujsagirot.
    Tehat meg a tagadas lehetosge sem letezik.

  • Izraeli
    2021 május 24
    5:58 du.

    én mint Mikes Kelemen

    Ramadán volt a nagy szent ünnep és az Al Aksa mecsetben ünnepeltek békésen mikor a gorillák rájuk törtek állig fegyverben és lőni kezdtek meg bántalmazni az imádkozókat hogy ezután mi lett az más tészta most Blinken tárgyal a helyszínen, majd napok múlva a SZER bemondja mit…

    a többi rablómese

  • Pityi Palkó
    2021 május 25
    12:59 de.

    Jó pár évvel ezelőtt valaki kiszúrta hogy Lukasenka-gennytócsa hivatali helyiségében a háta mögött lévő polcon ott van Hitler Mein Kampf -ja.

    Ehhez nincs mit hozzáfűzni.
    De mint említettem : embert barátjáról.,,

  • Geyza! Hm.
    Minden ember szabadnak és egyenlőnek születik. Az összes többi – jó és rossz – hit, vélelem, előítélet stb. később ragad rá. Hogy később mi vezeti a cselekedeteit, az erőteljesen függ a körülményeitől, anyagi helyzetétől, de főként és elsősorban a szocializálódásától. Mindezeket jelentősen lehet befolyásolni a tanulással, miután az ember tudatos lény. Képes változtatni a felfogásán, sőt, akár az ösztönei ellenében is cselekedni.
    Ezek következtében, NINCS gonosz muszlim és ártatlan zsidó, keresztyén. Juszuf van, aki dühödten vagdalkozik Allah nevében, meg Jacob és József van, aki Mózes vagy Jézus nevében gondolja felhatalmazottnak magát, hogy Juszufot eltörölje a Föld színéről. (Jézus nevében ez különösen visszatetsző, hiszen ő volt az a vallásalapító, aki először állította középpontba a szeretet parancsát.)
    Nem vagyok naív,tudom, hogy sok az ellentét, az előítélet, az érzelem vezérelte düh stb. Azt is látom, hogy a „szeressük egymást gyerekek!” álságos parancsa nem működik, mert sokan vélik gyengeségnek, és a hitek ordasai azonnal készek széttépni a gyengének gondoltat.
    Nem vagyok istenhívő – de hiszek abban, hogy az Ember különleges képessége a tudat/öntudat mindig képes lesz megfékezni a pusztító, vak ösztönöket.
    Idéztem már, de most sem tudom jobban összefoglalni az „emberhit” parancsát, mint a költő: „Én mondom,még nem nagy az Ember,/de képzeli, hát szertelen./ Kísérje két szülője szemmel/ a szellem és a szerelem.”

  • Geyza,
    előfordult most is,hogy értelmes írásokat sikerült plagizálnod. Sajnos még undorítóbbá válsz ettől.Ha van nálad egyáltalán bárki lejjebb.Ha egy szikrényi önbecsülésed van(teljesen alaptalan a feltételezés is)Nekem,sem most,sem a jövőben nem válaszolsz.Mint észre(sic)vehetted,majdnem soha nem társalogtam veled.Nem tudok és nem is akarok megtanulni patkányul.”Legyen érdekes életed!”

  • Geyza,
    „Arra nemigen van pelda, hogy egy muszlim atterjen
    egy masik vallasra..”
    Igy van, mert nem garantalhato,hogy eletben marad.
    Az is igaz,hogy ez a vallas sem egyseges.
    Pl. a siitak {Iran} es a szunitak{torokok,Szaud-Arabia,
    Sziria,-Eszak Afrika muszlimjai,stb}.
    Sot, a kulonbozo torzsek sem hazasodnak egymas kozott.
    Ismeretes a verbosszu {foleg, de nem csak-a nokre vonatkozik},
    ha a csalad „becsulete”rol van szo.
    Ez atterjedhet- a fiatalabb nemzedekekre is.

    Osembereknek azonban nem neveznem oket mert tortenelmukben
    voltak – jobb korszakok is.
    Pl.haladasuk az orvostudomanyban {Avicenna- 11-ik szazad}
    Hiszen a hires zsido orvos,filozofus Maimonidesz{12-ik szazad}
    irt es alkotott ezen a nyelven – is .
    Izraelben- ma- a „fekete munkan” kivul{pl. komuves,} dolgoznak
    korhazakban,allami intezmenyekben, stb-arab orvosok,apolonok,
    gyogyszereszek, sot, a high.tech-ben is.
    Igaz, hogy az utobbi esemenyek miatt egy napra sztrajkot
    hirdettek- es lattuk,mi tortent a varosokban, ahol a ” ket
    lakossag” mar regen egyutt el.

  • Gabriel
    2021 május 25
    2:53 du.

    éppen a kisasztalomon volt a reggeli kávém, tehát nem borítottam magamra, kösz, vidám perceket szereztél, akkÓ’ most nem nemzetközi híreket (kabaré) hanem jéghoki VB-t nézek… írjál még, de mértékkel mert ha csuklani is kezdek a röhögéstől azt nehéz megállítani

  • Besancon
    2021 május 25
    11:54 de.

    : ))))))) embertelen az a videjjó..évek óta nem tudok betelni vele

  • talalom
    2021 május 26
    1:16 de.

    Ebben igazad van.
    Nézd meg például Gyuri10 .-et :

    Egy magát zsidónak tartó valaki, aki lenácisodott.

    Tudod Talalom, nekem jó a gyomrom, de azért van amitől még én is undorodok !
    (ha látom a megnyilvánulásait akár itt akár más webb-oldalakon)

  • Rodeo11
    2021 május 25
    11:00 de.

    A sírkamrában is nagy a nyugalom…

  • gyuri10
    2021 május 26
    4:28 de.

    Már mebbocsájsá’ pajtás,
    de én nem te vagyok, hogy a gondolataimat valakiknek valahol meg kelljen írni.

    Ellenben a TE körleveleid valamiféle koszos irodában születtek egy másik mocsok tollából.

    Amiket emilkékben szoktál küldözgetni szanaszéjjel.
    Ha akarod kirakom ide az egyiket.

  • Gabriel,
    Koszonom a kiegeszitesedet a Hamas Charta 31-ik cikkelyehez.
    Ez valoban, meg jobban megvilagitja „humanista” vallasuk
    lenyeget.
    Az is igaz, hogy az „efajta baloldali humanistak bekepzelt
    pojacak akik magukat kulonosen intelligensnek kepzelik…”
    Ezt ma nalunk-„szelso bal”nak nevezik.
    A komunizmusrol amiben sokan hittek/unk- egeszen a –
    1} kirakat perekig{Rajk}
    2} a hazugsagokig {zsido orvosok oltek meg „Sztalin apankat”}
    3} a borzaszto mult „nem terhet vissza”-
    – a falragaszok 1956-ban – „Icig most nem viszunk Auschwitzig”
    4} Sztalin „taborai” idegen „elemeknek” .
    5} Mao – „atnevelo taborai”.

    Erre mondta egy ismerosom, hogy – „ez is vallas”.
    Az eszmehez talan legkozelebb alltak- az izraeli kibucok.
    Ma mar- ok is megvaltoztak.

    „ne marad mas hatra mint Izraelnek szinte egyedul megvedenie
    magat a Teremto segitsegevel”.

    Igy van, de azert egy „kis valtozas” a Soah ota.
    SAJAT HADSEREG
    bizonyos arab allamok-ban unjak mar a „palesztin” problemat.
    Europaban meg nem.
    Olvastam, hogy a „Tett es vedelem” felvonulast szervez
    Budapesten.

    https://www.youtube.com/watch?v=ewqxsnygNak

  • „Nincs új a Nap alatt”

    Aki emlékszik Edgar Snowdenre (NSA alkalmazott, USA) aki nyilvánosságra hozta az USA világméretű(!) lehallgatási/rendszerét a „Rendszerhiba” c. könyvében?

    Snowden, aki végül Oroszországban kötött ki (Hongkong után) de Boliviában gondolta a további biztonságát. Moszkvában ez időben tartózkodott a boliviai elnök (E. Morales) és a „jelzések” szerint Snowden a boliviai elnök repülőgépen ment volna La Pazba. Ekkor a boliviai elnök gépét hazája felé több európai repülőtér nem engedte leszállni, Bécs kivételével. Bécsben földre kényszerítették a boliviai gépet amiről feltételezték, h. Snowden ott tartózkodik.
    Nem tartózkodott a gépen.

    Költői kérdés: A politikai okokból földre kényszerített utas szállító gép ügyéből lett nemzetközi botrány?

  • talalom 5/26, 1;16 de,

    Nem okoskodni akarok, de egyeszeru szavaknak van am sulyos jelentosegei.

    Allitja; „Minden ember szabadnak es egyenlonek szuletett.”

    De a valaosag , hogy az egyszeru biologiai teny amibol az elzalogosithatalan egyenloseg jogainak az elve eredt; „Minden emeber egyenloen termtetett”.

    S az oriasi kulombseg am. Kulonosen a jelenmtosege!

    Nem igen velene magat Navalny, vagy Protasevich egyenlonek Putin vagy Lukhashenko-val?!
    Mert az utobbiak hatalmaik altal a mindenhatot jayszhatjak az elobbiekkel.

    A Maga allitasa sajnos nem valosag.
    Mert maig is vannak szolgak, sot az emberiseg tobbsege alig remelhetik letuket valamivel sikeresebbnek lenni .

    Na es vannak a kivaltsagosak meg szuleteseik alapojan is.
    Mint pl. „Harry herceg” es amerikai felesege Megan „hercegno”.
    A US-ba „kenyszerultek menekulni” ahol az Oprah Shown hirdettek, hogy Harry alkohol es drug problemival kuzd anyja halala miatt.

    De most visszaohajt terni Angliaba ahol a „therapi”-jat akarja „tanitani”.
    (Karjaiat a mellen kersztbe tartva tapogatja a vallait.)

    S a hercegnove keresztelt Megan ongyilkossagaval kuzd.
    Tehat meg a rendkivulli kivaltsagok is atokka valt.

    Persze a „Jezus” allitasa is igen teves, mert a fiatal rabbi NEM alapitott semmifele uj-vallast.
    Hachidik volt, Hachid-kent halt meg!
    Csupan a Torah adatait tanitotta !!!!

    De hogy annak leirasai kesobb mive valt, az mas tortenet!

    Persze nem szukseges hinnie semmiben, amig a sajat hite (barmiben is) nyujtja a szukseges szellemi meggyozodesenek es boldogsaganak a remenyeit es alapjat!

  • Rodeonak es azoknak akik nem tudjak „hogy kezdodott”

    https://www.youtube.com/watch?v=ewqxsnygNak

  • ferenct;

    A gep amin Evo Morales utazott Moszkvaba, NEM urasszalloto gep volt, hanem egy „Corporate Jet”!
    Magan uron repulve.
    Francoa orszagban tervezve leszalni, de a Franciak kpetelenek voltak azt visszautasitani, allitolag technikai okokbol.

    Becsben engedtek leszalni.Semmi kenyszerites nem letezett.

    Ed Snowden tobb ajalnlott lehetosgeit is visszautasitotta.
    Velhetoen barhova ment volna de nem Boliviaba.

    Persze minden joga, barmikor visszaterni a USA-ba.
    Elzalogosithatalan joga garantalaja teteiert valo felelosegrevonasa eseten a reszrehajlas-mentes Jury biralasat.

    De amig boldohan el kivaltsagos eletet Moszkvaban, mi a feneert kepzelodne Boliviarol????

    A Rayan Air NEM politikai okokbol, hanem Lukhashenkot nem magasztalo ujsagiro elrablas celjabol kenyszeritve lett leszalni Minsk-ben.
    Tehat minden utas a gepen egyenloen emeberablas aldozata lett.

    Morales gepen nem volt senki utas, mert nem kereskedelmi utas-szallito gep volt.
    S nem volt semmi kenyszerites !!!!!
    Sot az Osztrakok biztonsaos leszallas lehetoseget nyujtottak.

    Ami manapsag igen gyakran tortenik, amikor reszeg utasok civakodni , verekedni kezd a repulogepen.

  • Tevedesbol kerszer kozoltek ugyanazt a videot.
    EZT kuldtem.

    https://www.youtube.com/watch? v=E0uLbeQlwjw&t=30s

  • ISRAELI;

    Akarhogyan szeleteled, vagy barki is, de a tahadhatalan valosag, hogy Gaza Israel hataran belulli terulete.

    Lakossai Israel polgarai, barminek is neveznek magukat!

    Az Israeli allam-kormany torvenyes es erkolcsi kotelezeettsege a torvenyes-rend fenttartasa es minden polgar-jogainak a biztositasa, eltekintve vallasa vagy barmi-nevu szarmazasa elleneben is!!!!!!!!!!!!!!

    Miert nem hajlando Israel kotelesseget teljesiteni, s miert csak haborus tetteket hajt vegre, bocsnatkozva az „onvedelem” kofogasara, s aztan mint jolviselkedo , de sikertlen hadak visszavonulni ??????

    Na lennel hajlanado vagy kepes arra reagalni????????

    Alig veheto, hogy az a biztonsag erzelmet kelthetne Israel lakossaiban?!

  • Bendeguz,
    Izrael kivonult Gazabol mar 2005-ben, felszamolva az izraeli telepuleseket, problemat okozva tobb ezer zsido csaladnak, akik elvesztettek megelhetesuket es otthonukat,es evekbe telt, amig labra alltak. Mindezt a beke remenyeben.
    Demokratikus valasztasokon valasztottak a
    Hamaszt amely felelos ertuk.
    Nem izraeli arabok, tehat nem allampolgarok.

  • Izraeli
    2021 május 26
    9:39 de.

    Én sem rájuk értettem az „ősember” jelzőt, az csak egy hasonlat volt.

    Pontosan tudom hogy az arab csillagászat stb. milyen sokat adott anno a tudománynak.

    Az sem véletlen hogy a törökök már Bécset fenyegették .
    A haditechnikájuk akkoriban nagyon fejlett volt.

    De aztán -nyilván a gondolkodásmódjuk miatt- meg is rekedtek a fejlődésben.

  • Bendeguz79
    2021 május 26
    12:20 du.

    Hallgattál volna, okos maradtál volna

  • ferenct
    2021 május 26
    11:20 de.

    Inkább az USA hallgassa le a telefonálásomat, mint ez a Lukasenka barátod. Vagy az a másik. Aki mostanában betiltotta birodalmában az Ellenzéket. Parlamentileg.

  • ISRAELI:

    Csupan mert Israel kormanya cserben hagyata oket, s visszautasitotta joigaikat, lehetosgeiket vedni es biztositani.

    Mind aki ottan szuletett, „natural allampolgara” Israelnek, eltekinyve vallasatol!!!!!!!

    Szegyeneletes, hogy Israel szmethunyt az Irani ayatohlak cseleketeinek Israelben !!!!!

    Tehat csak varjak Iran celjainak a sikereit ???????

    Ami Israel elsoprese a Fold-felszinerol????????????

    Vajon mi kifogast fogysz majd allitani akkor???????

  • U.I.

    A verszomjat a ver soha nem eligiti ki!!!!!

    Habar a regi pasztorfiubol lett kiraly az ‘ezust-imadoja’ szot irta.

    De a tagadhatalan tenyt az emberi tortenelem ismeteleten bizonyotja.

  • Bendeguz,
    Mikor ” hunyt szemet Izrael az irani ajatollak cselekedeteinek”. Peldakat es datumokat- ha szabad kernem- nem csak melle beszelest.
    Volt ido- valoban, amikor Izrael es Itan jo kapcsolatban voltak.- Humeini ayatolla es az
    Utana kovetkezo ayatollak- ELOTT.

    A zsidok kozul akiket Izrael kivont Gazabol 2005 ben- tobben ott szulettek.

  • Géza

    Engem senki ne hallgasson le!
    Téged pedig hallgasson le az NSA – amúgy USA seggnyalásilag.

  • Orsós Elemér

    Izraeli
    2021 május 26
    3:33 du.

    Nos kedves Izraeli, miért is kell attól az Irántól rettegni, aki párszáz éve még egyszer sem lépett fel kezdeményezőként? Ha lehet, konkrétan!

  • Orsos Elemer, Mint irtam feljebb, az ayatollak – pontosabban Humeini ELOTT Iran es Izrael kozott nagyon jo volt a kapcsolat.Azota, mint tobbszor hangoztattak”Izrael rakos goc az iszlam testen”.
    Atom eromuvet epitenek ” bekes celokra” egy olysn orszagban, ahol nem hianyzik a termeszetes energia nagy mennyisegben- pl petroleum.Izrael nem ” retteg,”csak igyekszik megelozni ” kellemetlen” kovetkezmenyeket.

  • ferenct
    2021 május 26
    3:44 du.

    Köszike a jótanácsot.
    Te meg nyaljad parteingenosse (úgyismint a volt keletberlini KGB fő-rezidens) szép kerek izmos hátsóját.
    A magadfajtának könnyen megy ez és az a nagy szerencsétek hogy aképpen tudjátok megtenni, hogy közben relatíve kevés szart kell nyelnetek.
    Hát hajjjrá barátom !

    Apropos USA :

    A minap valami olyan ostobaságot találtál ide kakilni, hogy az USA lassan már csak másodosztályú hatalom.

    Hát igen. Ezt a baromságot ugatták a jappánok mielőtt megtámadták Amerikát, ezt szajkózta a Béketábor (gondolon veled meg OIM* .-mal az élen) és most erről álmodoztok ti , ruszki meg Kína-fan szélsöjobberek.

    Az a baj veletek hogy nem tanultok a közelmúltból.
    Idióta szittyák.

  • Andrew_s
    2021 május 24
    5:42 du.

    Megint böszmeségeket írkálsz…

  • A lehallgatásokhoz:

    Ha valaki be találja írni az Internetre valamely terror-szervezet nevét vagy bármely adatát, abból valahol egy irodában hamarosan akta lesz. Annak a személynek az adataival aki megtette a bejegyzést.
    Ez így helyes.
    Viszont vannak országok , ahol ha beírod a császár nevét és mellé valami felségsértést, akor akta lesz belőle. Meg még ki tudja miféle retorzió.

    EZ a különbség kérem..

  • Fenntihez még:

    Aztán van 1 istenverte -VALÓBAN lecsúszott nagyhatalom,- ami már -ellentétben az USA-val- nagyon régen nem „Globális hatalom” (igaz az ÖSSZES többi ország sem „Globális Hatalaom” , de legalább nem voltak olyan értelemben nagyhatalom mint a Szovjetek-országa)
    na szóval ebben az isten és Putyin-verte országban tegnap a parlament úgy döntött hogy az ellenzék az egy terror-szervezet.
    Vagyis börtönben a helyük. HAJRÁ orosz, fel újabb Gulágokra !

  • Globális hatalom az, amikor egy ország a Földgolyó bármely pontján képes győzelemre vinni a katonai akcióját.
    Ma erre egyedül csak az USA képes.
    Az, hogy az utóbbi években politikailag balfaszok, más kérdés.

  • Izraeli
    2021 május 26
    11:53 de.

    nem szokásom a selejtes vídeó idat megnézni

    izrael Palesztina része, egészen kicsike ez meg történelmi tény még a Bibliából

  • Geyza
    2021 május 26
    7:32 du.

    ugye – te kis ügyes – tudod, hogy Wuhan Virology Institute az egy USA offshore?

    vagy nem? hát, geyza sem tudhat mindent, pedig, ha megkérdeznéd Hunter Bidént ő csak tudhassa ő vitte aktatáskában a papírmunkát ehhez

  • Géza

    Ne erőlködj.
    Soha nem voltál egy „észkombájn” és most is csak ész nélkül hablatyolsz. Nincs és soha nem volt érdemi mondanivalód.

    Azok (így te is) mocskolnak másokat akik maguk is mocskosak.
    Feltételezem, h. együtt működő besúgó voltál az átkosban a habitusod alapján. Az ilyenek mint te olyanok-:)

  • ISRAELI 5/26, 3;33 du soraira;

    ISREALI 5/26, 12;43du soraid a valsz es bizonyitek!!!!
    Hogy Israel cserben hagyta meg a zsido polgarait is!!!!
    IDEZZEM??????

    S az utoloso sorodra:
    Barki aki 1948-ota Israel teruleten szuletett az MIND ISRAEL szuletett allampolgara!!!!!!

    Barminek is neveznek magukat, vagy „ISRAELI” velne oket.

    Tagadhatalanul a megkulomboztetes a problemaik okozoja, amit Israel ellensegei sikeresen kihasznalanak!!!!!!

  • Geyza
    2021 május 26
    7:32 du.

    hány ezredik parcellában foglaltál hejet magadnak Arlingtonban… győzelem utánra?

    hol győztek? és mit?

    repülve nem ér a győzelem gyalogosan kell bakancsal..,

    egyébként is – tegnapi friss hír – az F-35 miatt a Lockheed Martin minősíthetetlenségi emlékplakettet kapott ejnye bejnyével, néha szokott repülni is de az nem jellemző… csak úgy globálisan, képes és jól mutat, mint madárijesztő

  • Geyza
    2021 május 26
    7:16 du.

    Amennyiben?
    Ha jól hallom a hírekben, akkor az Eu+USA összes jogi hatásköre egy nagyon komoly szemöldökráncolás.
    De fejts kia szerényen (sem) bő érveidet (amiket nem írtál)

  • Rodeo -a Biblia,foldrajz,tortenelem,archeologia,stb.stb.stb.
    „szagertoje”. Kihagytam valamit- „prof.” ur/elvtars?
    Kezdjuk azon,hogy a „selejtes video” valoban tevedesbol
    kerult a valaszba- mert eredetileg- nem „kegyednek” szolt.
    Erdekes azonban, ami kiderult- ennek folytan .
    A nagy „szagerto”, aki ateista reven nem olvassa a Biblia
    „mesekonyvet „, fingja sincs sem az ivrit{heber} nyelvrol,
    amelyen irtak,kik voltak a valodi palesztinok {egei tengeri,osi, NEM SEMI NEP, akik azota kihaltak vagy beolvadtak.
    Magyarul-„filiszteus” nak nevezik oket.
    Nyomuk megtalalhato a „mesekonyvben” amit ateistak nem olvasnak, {Goliat,Delila} es az archeologiaban.
    Talaltak sirokat es aldozati helyeiken- diszno csontokat is-
    amely nem jellemzo egy semi nepre sem {zsido, vagy muszlim}.
    Izrael tengerparti varosaiban eltek {Askelon,Gaza}.
    A nev eredete a heber „plistim”- betolakodok.
    A Biblia „mesekonyveben” emlitve vannak a zsido kiralyok,akik
    harcoltak ellenuk{Saul,David,}{i.e 1000}
    Hogy lett ebbol- Palesztina?
    Ugy, hogy a „szep emleku” Hadrianus csaszar leverte a zsido
    nep szabadsagharcat amelyet Bar-Kochba vezetesevel folytatott
    {i.u 132-135} Roma ellen es bosszubol- az osi ellensegrol-a „filiszteusokrol” nevezte el Palesztinanak.
    Erdekes, hogy a „palesztinok” akik „orokoltek” a nevet,
    nem tudjak kimondani a „p” betut , mert „f”- nek ejtik.
    Van egy nagyobb- problema-. Jezus- szerintuk- palesztin volt.
    Bizonyos „agyonmagyarok” szerint- „osmagyar”.

    Rodeo- „professzor ur/elvtars”- talan dontson-e nehez kerdesben.

  • Izraeli
    2021 május 27
    12:27 du.

    én már döntöttem…
    de a végső döntés a Cenz Uráé

    „azok” a papíruszok, ugye… hát valami embör művei! az az embör nem volt ott ahol események voltak, azaz mesekönyv…de ennek sincs semmijen lényege, egyetértésemet fejezem ki grizi vel abban amit neked küldött és hozzáteszem a békéhez egyetlen dolog kell: békeakarat, és amíg valakik ki vannak választva addig béke nem lehetséges, mert az aljas rasszizmus, xenofóbia, mások vagyonának eltulajdonítása katonai erőszakkal az nem békeakarat, hanem pofátlanság, azt sem tudtam szerény orvosi ismereteim alapján, hogy a shékel jól kezeli a sebeket akár lelkiek akár testiek Lukashenko elleni ordibálás az világraszóló de akik izraelben kivonultak az utcára a netányahú ellen azokat a a katonái megverték és letartóztatták, mert quod licet iovi non licet iovi tudni kell melyik Iovi, izraelben nem tudták rá is fáztak most van nekik…sz’al a’vvan ami van…
    és a világsajtó agyon hallgatja unalmas is vagy ám, nem gondoltál erre?

  • Bendeguz,
    Erdekes,hogy amikor arrol van szo,hogy a-politika szerint-
    FOLDET BEKEERT – elhozza e az annyira ahitott beket,
    tobb izraeli politikus- nyugati,liberalis gondolkodasaval
    nem sokat ert el.
    Vegyuk peldaul az Oszloi Egyezmenyt.,Izrael es a palesztinok
    kozott, amelyet 2 Intifada, autobuszok,kavehazak,uzletek
    robbantasa es sok zsido aldozat kovetett.

    A gazai kivonulas 2005-ben {amit sok izraeli ellenzett}
    is errol szolt. Izrael kivonulasaval- onallova valtak
    ami allami letet kellett volna biztositson nekik.
    Az, hogy nem eltek vele- dacara a rengeteg segelynek
    amit kapnak, es a Hamasz {nemzetkozileg „elismert” terror
    szervezetet} valasztottak vezetojuknek- az o szerencsetlenseguk.

    Osszehasonlitasul- Ciszjordania, ahol arab,zsido,es kozos
    terulet van. {a-arab terulet,b-kozos,c-izraeli}- mindez
    egy nem nagy teruleten.
    Igaz, hogy Mahmud Abasz,a PLO part es a Palesztin Autonomia
    elnoke elhalasztotta a valasztasokat-nem Izrael miatt-
    ahogy „magyarazzak”- hanem attol tartanak, hogy a Hamasz
    kerul hatalomra- Ciszjordaniaban- is.
    A ket „palesztin” part ugyanis- ellenseges egymassal.
    Tehat- aki a TV fotelbol – „osztja az eszt” es nem ismeri
    a Kozel-Keletet – konnyen „magyaraz”.

    Az, hogy Izrael ellensegei kihasznaljak a helyzetet-
    nem ujdonsag.
    Ugy latszik, hogy sikeres „magyarazoik” vannak.

  • Orsós Elemér

    Izraeli
    2021 május 26
    5:25 du.

    „Orsos Elemer, Mint irtam feljebb, az ayatollak – pontosabban Humeini ELOTT Iran es Izrael kozott nagyon jo volt a kapcsolat.Azota, mint tobbszor hangoztattak”Izrael rakos goc az iszlam testen”.”

    Igen, de ez idáig csak ártalmatlan szájkarate, viszont miért kell félni egy olyan szájhőstől akinek még nincs atomja és nem is biztos hogy akar, főleg egy olyan ellen, aki már bőven rendelkezik lehengerlő, előre védekező nukleáris arzenállal!
    Namármost, felmerülhet egyes konteo őrültekben az az igazolhatatlan két feltételezés is hogy, Izraelnek nincs is nukleáris arzenálja, azért fél vagy van, de valami másért KELL még Irán is nekije!? 😀 Másik érdekes kérdés még az is hogy, miért kell egy olyan országot kipécézni, aki mögött még ott van Oroszország, Kína, India és Dél-Kórea is?! Szóval, valami más is lapuhat ott a fűben az újvilági nagy testvéren kívül! 😀

  • ferenct mondja Geyzára, hogy nagyfejű 🙁
    Tudtommal eddig ez a kocsmai stílus még nem volt jellemző önre!

    Kedves ferenct! Megkérném arra, hogy inkább erőltesse meg egy kicsit magát és próbálja megőrizni a normális emberi kommunikációt a mocskolódó minősítgetés helyett.
    Köszönöm.

  • Drága jó Elemér!
    2021 május 27, 2:42 du.
    Ki akarja Iránt megtámadni? Jól értem, hogy a nagyjából 22 ezer km2 nagyságú Izraelt próbálod agresszornak valamint háttérhatalomnak beállítani?
    Mégis kinek szeretnél ezzel megfelelni?

  • talalom;
    De amikor az „allamhatalom” az eroszak alkalmazsaval valt a gyilkossa es rablova, vajon azt miert magasztalja????

  • ISRAELI;

    Nem „Iran, hanem a Shah volt jo kapcsolatban Israel-el.

    De az talan soha tobbe enem tortenik am !

    Az ayatohlaknak csak egyetlen celjuk van!

    S azok bekeje csak Israel elsopresevel a Foldrol valhat blehetove.
    S az nem alkudozhato!
    S miert nem lenne Israel erdeke minden „palesztin” huseges Israelim hazafinak lenni?????

    Miert ellensegnek kenyszeriteni oket?????

    Vannak partiotic arabok Israelben, a Knasset-ben, az IDF-ben, stb. !!!!!

  • Rodeo,
    Ha annyira „unod” a vitat, miert folytatod ?
    Egyre jobban bizonyitod, hogy fogalmad nincs a temarol,
    csak azt hajtogatod, amivel a hozzad hasonlo „liberalisok”
    hulyitenek.
    „az embor nem volt ott ahol esemenyek voltak”. Ertem,
    ezert talaltak azok a franya archeologusok nyomokat
    a mesebol- ami szakmailag elismert az egesz vilagon.
    Persze, aki nem hajlando mas velemenyt meghallgatni,
    megnezni, mert nem fedi nezeteit,hiaba kuldenek bizonyitekokat,
    mert mast szajkoztak be neki-nem lat es nem hall.
    Nehany szo a „kivalasztottakrol, lopott foldrol,etc.”
    sajnalom, ha „unalmas” lesz.
    1} a „mesekonyvben” szereplo foldrajzi nevek evezredek
    ota „nem mentek le” a terkeprol { Beer-Seva,Betlehem,
    Galilea,Genazeret{Kineret}- milyen csoda!!- heber{ivrit}
    nevek.
    2} „a bekehez egyetlen dolog kell- bekeakarat” „masok
    vagyonanak eltulajdonitasa” etc.
    Sajnalom, most megint „unalmas” leszek, de nincs
    valasztasom, mert nincs gozod a tortenelemrol.
    A Kozel-Kelet az okortol- a minden kori nagyhatalmak „jatszo
    tere” volt, es ok „huztak” meg a hatarokat: Assziria,Babylon,
    Gorogorszag,Roma,Bizanc,Keresztesek,Ottomanok,Europai
    szovetseges hatalmak, akik legyoztek a torokoket az
    Elso Vilaghaboruban.
    Igy lett a mai „Palesztina” brit mandatum.
    3] 1920-ban a Nepszovetseg {az ENSZ elodje} ugy hatarozott
    a San-Remo-i kongresszuson, hogy a teruleten,
    egy zsido es egy arab allamot fognak felallitani.
    4} Az akkori gyarmatugyi miniszter, Churchill-
    „levagott” az igert teruletbol, behozta Szaudiabol
    a Hasemita dinasztiat- es megalapitotta Jordaniat,
    amelyben Izraelnel sokkal nagyobb teruleten-
    a} Jordania – lakossaga 70%-a „palesztin”.
    b} Ciszjordania A- terulete- Palesztin Onkormanyzat.
    c} Gaza- ahonnan Izrael kivonult mar 2005-ben-azota
    kapja a raketakat, terror alagutakat es a robbano
    leggomboket.
    Apropo-Britania . A Masodik Vilaghaboruban egyetlen
    nagyhatalom sem bombazta az Auschwitzba vezeto sineket,
    pedig mar tudtak, hogy mi tortenik ott.
    A Palesztinaban elo zsidok a britek oldalan harcoltak
    Hitler ellen- a Zsido Brigad {kozottuk Hana Szenes
    Szenes Aniko} akit a magyar fasisztak kivegeztek.
    A „palesztin” Hadzs Amin El Huszeini- Jeruzsalem
    muftija- Hitlerhez menekult- es tanacsokat adott a
    zsidok „megregulazasarol”.
    Mindennek ellenere- a Brit Feher Konyv szerint- nagyon
    keves zsidot engedtek be az orszagba.
    Most nezzuk a „bekeakaratot, es a kivalasztottsagot”.
    5} 1947-ben az ENSZ tobbsege „meghuzta” a hatarokat,
    amelyek sokkal „szorosabbak” voltak az igerteknel.
    A zsidok elfogadtak,az arabok-nem.
    6} 1948 majus 14-en Ben-Gurion kikialtotta Izrael allamat.
    Ezt kovetoen- az arabok „dzsihad”ra megsemmisito
    haborura szolitottak nepuket.
    Masnap Egyiptom, Libanon,Sziria,Irak, es Transzjordania
    megtamadta a fiatal allamot.
    Ez volt a Fuggetlensegi Haboru,
    A tobbi haboru- ezeknek a folytatasa { 1956,1967,1973,1982,
    2006}.
    Talan meg csak annyit-bar „unalmas”. Izrael,Egyiptom
    es Jordania kozott- beke van. Egyiptom kozvetitett a
    fegyverszunetben. Meglatjuk- meddig tart.
    A tuntetesekrol- a tunteteseken Putyin vagy Kim Dzong Un ellen{ha egyaltalan lehetseges ilyesmi} „nem tud” a vilagsajto.
    Igaz, hogy az ellenfelet- ha sok bajt okoz, megmergezik-
    akar kulfoldon. Igy- csendben marad.

  • Javitas- tehat van- 3 Palesztina-
    a} Jordania
    b} Palesztin autonomia
    c} Gaza

  • מרים,
    ha nem vetted észre elárulom,hogy rosszmájú idióta csőcselékkel vitázol.בשביל מה?

  • Gyuri,
    Ugy latszik, igy van, bar mindeg igyekszem-tenyeket hozni.
    Erre mondta egy Algeriabol szarmazo zsido-
    az utban levo Eurabiarol: „Most megfizetnek-egymasnak .”

    Talan meg csak annyit, amit egy zsido {izraeli?} tett
    kozze {az eredeti-angolul}.
    „Draga Vilag,
    Nem vedted meg a zsidokat amikor uldoztek oket,es
    gyilkoltak oket.
    Ne avatkozz bele most, amikor VEDIK MAGUKAT !”

  • Bendeguz,
    Ha tobbet fogsz erteni a Kozel-Keletrol-folytatjuk.

  • Kedves SzundiMandi, [2021. maj. 27-6.02 d.u}

    Nehany szoval -telibe talaltal.
    Rovid es velos elemzes.
    Uzenet a „muvelt” Europanak.
    Koszonet erte.

  • gyuri10
    2021 május 27
    7:17 du.

    Te szarházi:Most „csőcseléknek” nevezed Rodeot,
    a multkoriban meg a „kegyeiért” rimánkodtál itten.Idézzem ?

    Rodeo minden szemétsége mellett azért
    van annyira gerinces hogy a magadfajta csúszómászót leépítse.

  • SzundiMandi
    2021 május 27
    5:41 du.

    Nagyfej?
    Egy pesti vicc ezzel kapcsolatban.
    CHRIS , egy kicsit trágár dehát melyik vicc nem az hehehe

    Elmegy a gyerek az apjával kalapot venni.
    A kalap leesik a gyerek álláig.

    -Papa nagy a kalap !
    -Nagy az anyád p…csája , kicsi a fejed !

    Otthon meglátja az anyja és elkezd szörnyűlködni hogy miért vették meg

    -A boltban azt mondta a papa hogy kicsi a fejem…
    -Kicsi az apád f…sza , nagy a kalap !

  • Andrew_s
    2021 május 27
    11:31 de.

    Ne kérjél olyasmire amihez nincs kedvwem.
    Öreg vok már ahhoz hogy vég nélküli „iszapbírkózásokba” menjek bele.
    Marhaságot írtál és punktum. Ha magadtól nem jössz rá mi volt az, akkor kár magyarázgatni.
    Nem vok én óvóbácsi hogy nyesegessem mások gondolati vadhajtásait.

  • Rodeo11
    2021 május 26
    10:31 du.

    Igen, hallottam már ilyen baromságokat, amit fenntebb ide okádtál

    Hogy a palesztinok jobb sorsra érdemes népe egy nagy államalapító nép volt jóval az izraeliták megjelenése előtti időkból.

    Csak éppen senki nem tud felsorolno három..de ma engedékeny leszek : MINDÖSSZE 1 „PALESZTIN” KIRÁLYT ! Mintahogyan te sem te idióta.

    Palesztina nem létezik.Dolgozzad ezt fel, nagyfiú vagy már. Menni fog.

    Két hegedűzés között olvassál utána kik találták ki ezt a hólyeséget.

  • Gyuri
    Felüdítőek Izraeli szavait olvasni ezeken a lapokon.
    A különbség leírhatatlan – az övé életet hozó tiszta forrásvíz – azok meg mint kéntől bűzlő halálos leheletek.
    Talán ezért …
    És talán – tudod, ha csak egy lelket megmentenek ezek a szavak, akkor már nem voltak hiába

  • Gyuri

    ja, nem azok közül, ott nincs remény – de vannak itt olyan olvasók is, akik ugyan hozzá nem szólnak, csak olvasnak …

  • Izraeli
    2021 május 28
    1:39 de.

    Tudod én meglehetőesn „világi” nevelést kaptam.
    Otthan csak harminckettedik rendű kérdés volt a származás.
    Az apám, minekutána megúszta a Donkanyart és utóbb a haláltábort, nem sok illúziót táplált a háború utáni magyar össz-nép-lélektannal kapcsolatban.
    Főleg hogy ’54-ben eltanácsolták a Néphadsregből, ahová azért akart tartozni hogy többé ne fordulhasson elő olyasmi mint a Horthy-rezsim idején.
    Jó, kapott egy elég jó, eredeti végzettségéhez kapcsolódó állást, (történész volt) de akkor is.

    Szóval nem volt téma Izrael otthon.
    De azért ezerkilencszázhatvanhét fantasztikus nyarán halkan megjegyezte nekem:
    -Nna. Látod? Annyira azért mégsem gyávák a zsidók, mint ahogyan mondogatni szokták. Sőt..

  • Geyza
    2021 május 28
    5:20 de.

    és ha így fojtatjátok akkor palesztin sem marad egy sem, ennek az eljárásnak van tudományos neve, nem kell ideírnom („g” -vel kezdődik …)

  • Geyza
    2021 május 28
    5:13 de.

    Magyarra lefordítva: fogalmad sincs,de jól esett kötözködni.
    Egészségedre.

  • Rodeo11
    2021 május 28
    1:27 du.

    A g-vel kezdődőhöz geno is kell.
    Személy szerint mindent, ami ezzel kezdődik és késbe végződik utálok. De mindkét oldalon.
    Ettől függetlenül: amennyire tudom, Palesztina, mint olyan egy tartománynévből fakad a római birodalom korából, s maguk a palesztinok valójában arabok (rossz nyelvek szerint nagyjából úgy viszonyulva az arabsághoz, mint a cigányság az indogermán csoport többi tagjához — de nem éltem ott, ez baromság is lehet)
    Ettől függetlenül: a genocídium minden formáját elítélem. De mindkét oldalon.

  • Geyza 25/5:10

    Bevallom furcsállom kommented tőled idegen hamis hangvételét.

    Nem gondolod, hogy ez az ősemberes, állati gyenge élettapasztalatra valló példabeszéd közönséges rasszizmus? Mi több, babonás butaság, sőt tőled mármár …….ág.

    Hol tanunultad? Csak nem az USA-ban ? Mert pl. George Floyd lelketlen gyilkosai érvelnek ilyen primitív és aljas módszerrel. Oszt most éppen kinél akarsz jópontot szerezni a rasszista hablattyal. Rossz úton jársz. Alkoholos, v. Harlie-motoros mámorban vetetted képernyőre ezt a …?

    Egyébként becses személyed kit tart „ősembernek” ??? A neandervölgyit, a cromagnoni-t, avagy a Hüvösvölgyit ? Azért hogy megnyugtassalak bennünk, de mindannyiunkban ám, 3% neandervölgyi gén is lakozik… Hoppá, nem kellemetlen? Geza!

    Mi homo-sapiensek szerinted ősemberek vagyunk e ? Pedig bizony az emberi faj még mindig ugyanaz, ami 10-14000 éve volt. Tehát megnyugodhatsz, hogy te is ősember vagy és mégis úgy érzed belőled sem lesz szalonna? E saját hsz-ed alapján tényleg nem látszol fejlődőképesnek. Ciki 🙁

    Ne vergődj, olvasd el talán Fortinbrasz május 29-én kelt 8’44-es tanulságtételét, ahol a >Több, mint 200 gyerek…< címü cikkre, illetve ott egy Bendegúz kommentre reagált. Abban áttételesen az ősember témára is választ kaphatsz.

    Csókoljon téged az ősi Willendorfi Vénusz:

    cukihara

  • Ui/12’23

    Geyza

    Társaságban, ha dühösek vagyunk sem sz…unk az asztalra.

  • ISRAEKI;
    Persze hogy Israel ellensegei kihasznalnak minden lehetosget, hiszen leg-elso celjuk Israel megsemmisitese,
    de a problema hogy Israel nem el a lehetosegevel.

    S Iran technikai fejlodesei igen sulyosan serti Israel biztonsagat naprol-napra.

    Az tagadhatalan teny, barmilyen tudosnak is velned onmagadat a kozel-keleti adatokon.

  • ISRAELI:

    A buszkeseg az elso halalos vetek!!!!!

  • Sok a blabla..

  • B79,
    ne hagyd magad oktatgatni!Teljesen hiába való erőlködés.Te mindenkinél többet tudsz.Továbbra is hirdesd az igét!Lesem minden szavadat.

  • Bendeguz,
    A valaszt – Izrael ellensegeinek es Iran technikai fejlodesere- az IDF- nek es a tobbi biztonsagi szervnek hagyom.En egy egyszeru polgar vagyok, nem ” mindenben „szagerto” mint azt itt sokan hiszik magukrol.
    : A buszkeseg az elso halalos vetek” irod.
    Nem tevesztendo ossze a buszkeseg a
    GERINCESSEGGEL,amit a GALUTBAN elfelejtettek.

  • Látom,megint átadtátok a beírások szelektálását a kültelki strigónak.Újra kezdődik a mélyrepülés!?Chris nem bírja a megterhelést?Bizony,van itt néhány terhelt Lanxner rokonság!