Nem kellett volna
Milliók agyába égett bele örökre ez a mondat: A haza nem lehet ellenzékben. Két héttel Orbán Viktor 2002-es választási veresége után hangzott el, természetesen az ő szájából, és a céljának megfelelően végképp kettétörte vele az országot. A haza pedig valóban nem is került ellenzékbe, csupán ő és a pártja. Viszont megkaptak mindent, ami egy demokráciában az ellenzéknek jár. A köztévé és az MTI nem hallgatta el őket, nem tettek úgy, mintha nem is lennének. Nekik voltak alkotmánybíráik, az ő embereik ott ültek a különféle kuratóriumokban, bizottságokban, az őt váltó miniszterelnöknek lehetett kérdéseket feltenni… és még kordont is bonthattak, törvénytelenül és sajnos büntetlenül.
Most ismét választás lesz, és 12 év Fidesz-uralom után időszerű ekképp átírni Orbán egykori lázító és szörnyű sebeket okozó mondatát: Az ellenzék nem lehet hazátlan. Mert ezúttal 2010 után valóban azzá vált. A fokozatosan autokráciába forduló rezsim elvett az ellenzéktől szinte mindent: az újságjait, rádióit, plakáthelyeit, intézményeit, a választási szabályok többszöri átírásával a választási esélyeit, a kétharmados törvényekkel és az Orbán zsoldjában álló legfőbb ügyésszel az igazságossághoz, méltányossághoz, de még a törvényességhez való jogait is. Orbán Viktor alatt és miatt az ellenzéki szavazók virtuálisan hazátlanná váltak, elvégre a haza több mint állampolgárság és lakcím, a hazában nem érezheted kifosztva magad.
A minap az M1-en, az igaz szót egy évtizede ki nem ejtő propagandaadón Márki-Zay Péterről és Gyurcsány Ferencről mint a globalista, liberális, sorosiszta hálózatok roppant veszélyes ügynökeiről beszéltek, akik füstös, sötét, piszkos szobákban kötik meg becstelen alkuikat, hogy aztán valóságos Cipollaként port hintsenek a megtévesztett választók szemébe. Ezt is megértük! A sztálinizmusban fogant ötvenes évek hisztérikus hangja és nyelve az EU-tag Magyarországán! Ekkora pánikrohamot váltott ki a miniszterelnök-jelölt választás. Érthető. Talán nem kellett volna lerombolni a szabad sajtót, a jogrendet, nem kellett volna falhoz szorítani a társadalmat. Nem kellett volna „speciális jogállású”, azaz érinthetetlennek szánt magánalapítványokba kiszervezni sokezermilliárdnyi köztulajdont. És akkor Orbán Ráhelnek sem kellett volna sürgősen elhagynia az országot, férjestől, gyerekestől. Na igen, túl jól sikerült az a sajátlábon állás.
De számtalan más dolgot sem kellett volna megtenni. Kizárólagos hatalomra törni, az erőforrásokat tizedrangú dolgokra: futballra, kastélyokra, templomokra pazarolni, a jogrendet a lopáshoz és a büntethetetlenséghez igazítani, minden gigaberuházást titkosítani, mindent bekeríteni és mögé költözni, folyton Moszkvába és Pekingbe rohanni, onnan utasításokkal hazatérni. Nem kellett volna olyan megátalkodottnak és korlátoltnak lenni, az államháztartást magánkasszának tekinteni, az ellenzéki önkormányzatokat büntetni, az erkölcsi fékeket teljesen kikapcsolni, és akkor most nem kéne hisztériázni és az ezernyi hazugságot egyre újabbakkal és még nagyobbakkal tetézni.
„Hazának mindig olyankor nevezi magát az állam, amikor tömegmészárlásra készül”, mondja Dürrenmatt. Ezt ugyan megúsztuk, de semmi mást. A jövő április nagy kérdése ezért, hogy marad-e az ellenzék tovább hazátlan. És hogy Magyarország marad-e a „nemzeti kormány” által preferált primitív stadionország, ezernyi súlyosabbnál súlyosabb anomáliával, vagy idővel egy más, jobb minőségű ország lesz. A lét és nemlét pereméről visszatáncolt ellenzéknek az előválasztás fényes sikerével és a nem várt győztes Márki-Zay Péter személyével sikerült megteremtenie ehhez a reményt és az esélyt.
Délután, az Andrássy út városligeti felén, az ’56-os megemlékezés színpadán ott áll majd MZP mellett Dobrev Klára, az előválasztás másik „felfedezettje”. Két tehetséges ember. Az Andrássy út másik végében pedig a megkopott, megunt diktátor fogja elpattogtatni ócska, régi trükkjeit, molyrágta közhelyeit, rágalmait. Nekem az általa létrehozott Magyarországról szólt Orwell regénye, az 1984, amikor pár éve újraolvastam. Minden sora, minden oldala, alakjainak minden rejtett és kimondott gondolata. „Derült, hideg áprilisi nap volt, az órák éppen tizenhármat ütöttek”, így indul a regény. Nem számít, milyen lesz az idő most áprilisban, akár jégeső is eshet, lehet koromfekete az ég, csak végre üssön az ő órája.
Bruck András
10:18 de.
tegyük fel, hogy az ellenzék valamejik alakulata győz? {nem valószínű, dekituggya}
mit fog adni az országnak a népnek a 21. század közepe felé haladva; megtámogatva megfelelő NGO-kal és azok anyagi erejével a médiát nem is hanyagolva, valaki besegítene?
10:52 de.
Nos a haza tényleg nem lehet ellenzékben nincs is,de Orbán sincs régóta,az ellenzék ugyanaz, ami eddig is volt,mert a nagy többség
továbbra is a hazáját tartja fontosnak és a hazát,az embereket ugye régóta ez a mostani kormány képviseli és nem a szánalmasan lecsúszott komcsi,szoci meg egyes (jobbikos többkulacsos..)hazaáruló csőcselék!!!
Röviden ennyi az igazság és a többség véleménye!!!!!!!!!!!!!
1:08 du.
Boda! (2021 október 23 10:52 de.)
Az, hogy lecsőcselékezi mindazokat, akik nem a Maga elveit
vallják, még elmegy; ebben méltó társra lelt Orbán urunkban,
akinek a gyerekszobájában valószínűleg nem hangzott el egyszer
sem, hogy névvel – karácsony, Karácsony – nem tréfálkozunk. De
ne hazaárulózzon itt! Kicsoda Maga? A magyarság etalonja?
1:29 du.
T. Bruck András!
Most estem haza a két rendezvényről. Az „ellenzékiek” (jövendő győztesek…) hallgatósága(szó szerint értve…) talán az ötezret sem érte el, mig a kikopott Orbán Békemenetén legalább negyedmillióan lehettek. (Jó, ebből vonjuk le a pár száz lengyelt és olaszt…)
Már az előválasztás második fordulójakor is kiderült, hogy valami nagy törés állt be a DK-nál Budapesten. Mert ugye mindenki a koncért könyököl- -g-
2:59 du.
A jobb és balszélső libák együtt gágognak,de mit kezdenének a konccal,ha sikerülne egy „hatalomátvétel”?
3:04 du.
Elnézést,a befejező mondat lemaradt.
A jobb és balszélső libák együtt gágognak,de mit kezdenének a konccal,ha sikerülne egy „hatalomátvétel”?Gágogáson kívül értenek is valamihez?
4:07 du.
„…nem kellett volna falhoz szorítani a társadalmat” – írja a szerző, pontatlanul és félrevezetőn. Ha ellenzéket ír, az sem tükrözi a valóságot. Mivel a baloldali és a liberális irányvonalat képviselők lettek falhoz szorítva.
MZP-nek is ez a gondja, nyitna a „tömeg” felé, és magát jobboldalinak mondaná. Frakciót akarna magának. Hogy megszabadulhasson az őt „támogató” baloldali és liberális pártok madzagjaitól.
Mert ugye, a kör négyszögesítésének tűnik jobboldalinak nevezni magát a baloldali és liberális pártok támogatásával a háta mögött.
7:18 du.
Az egész csak egy elméleti kérdés.
Kár rá túl sok szót vesztegetni.
Majd kb 50 év múlva lehet ismét ujra építeni az országot, jelen pusztítás után, hogy majd egy ujból megjelenő hatalommániás tolvaj és siserehada ismét leuralja és kifossza,ellopja azt, amit az előttük járók sok sok év alatt összeraktak..
Aztán ismét..és ismét..egészen az idők végeztéig, vagy addig ameddig a mocskos álkomunista sárgák rá nem robbantják az Emberiségre az egész világot.
Ahogy eddig elnéztem a történteket, az Állampárt abból is horribilis hasznoz húzna magának.
Eddig mindenből extraprofitot sikerült kovácsolniuk maguknak, ami az Emberiségnek rossz volt.
Hogy akkor már majd miképpen, azt ne kérdezzétek.
Sokat tudok, de mindent azért nem : )) .. : ))) .. : ))))
7:21 du.
Gyuri :
A „balosok” nem „gágognak” hanem felhívják a figyelmet a jelen áldatlan állapotokra.
Csak sajnos nagyon halkan.
Ezt jó lenne ha észben tartanád !!
7:30 du.
D.Bernstein
2021 október 23
1:29 du.
Che , a komcsi úr/úrhölgy (nem kívánt törlendő)
ki nem hagyna egyetlen tömegpszichózisos összetartást sem.
Sajnálod hogy nem volt vagy hat, igaz ?
Szerintem csak szervezés dolga.
Kegközelebb tegyél javaslatot a helyi párttitkárodnál
(most nem tudom mi a titulusa neki) hogy a számtalan busz, amikkel faluról ide cibálták tüncikézni a nyomorult és kisemmizett bérrabszolgákat, ne álljon itt üresen, vigye le a magadfajta megszállott pesti idiótákat falura, erősítendő a pártfegyelmet.
8:10 du.
warrior
2021 október 23
4:07 du.
az az érzésem támadt olvasván téged, hogy a „békemenet” meg fogja hozni az eredményét… a belső akármi mellett egy ország léte annak külviszonyaitól is hangzik, nem is akár hogyan!!!
mindez Levédiaalsópöffeteg esetén valami ojasmit jelent, ami MSM alapján leírhatatlan viszont az ország létérdekeinek határozott és karakteres megjelenítése van, ami a volt KGST államokra nem jellemző ebbe én beleértem a 3 balti kismacskákat amejek kurvára miákolnak mert valaki fizeti őket érte és saját érdekeik nem is láccanak a sok rablómese mögűl{SIC}
az € nak meg kell újulnia vagy SARS marad!!! ijen gusztustalan gittegyletet keveset találni és vannak már akik eszt ki is merik mondani és akkor jön egy MZP egy hazaáruló idegen tollakkal ékeskedő senkiházi aki ráadásul abszolút analfabuta ahhoz amire ácsingózik kellene valami ellenzék de az ország és a nép érdekében és ez nem láccik!!!
9:12 du.
D.Bernstein:
„mig a kikopott Orbán Békemenetén legalább negyedmillióan lehettek. (Jó, ebből vonjuk le a pár száz lengyelt és olaszt…)”
Miért kellene őket levonni- no,meg a minimum két-három tucat autóbuszon (az egészségügyi katasztrófát épp átélő) Romániából idelátogató erdélyi magyart – ebből a számból? Ezt nem is értem.
Mindannyian, magyarországi, romániai magyarok lengyelek és (ezt csak most olvasom Öntől) olaszok is mind azért jöttek, voltak ott, hogy lelkesen meghallgathassák az Önök Orbán Viktorjának, az Élő Istennek kb. 40 perces beszédét.
Mivel a Nemzet(meg)vezető az összes magyarországi és Romániából érkező új mutációjú koronavírusnak szigorúan megtiltotta, hogy a magyar nemzeti ünnepen fertőzenek, egyúttal fel is oldott ezen a napona minden, a járvány miatt különben előírt egészségügyi. biztonsági előírást.
Vírusok, a magyarok is, a Romániából most áthurcoltak is- mit is tehettek volna mást? -természetesen eleget tettek
a Nemzetvezető parancsának. És ha némelyik mégsem, a negyedmilliós, egymáshoz szoruló tömegben ez legföljebb néhányezres, maximum pár tízezres – különben elkerülhető – új
fertőzést okozhatott. Az eredményt – ha csak a kormány parancsára a szokott módon el nem titkolják, le nem tagadják majd a közvélemény előtt – 10-14 nap múlva megtudjuk.
Ez utóbbihoz, a várható eredményhez gratulálok Önnek D.benstein
hölgy/úr!
https://metropol.hu/aktualis/romania-koronavirus-korlatozasok-vedekezes-szigoritas-498434/
4:06 de.
Tisztelettel ajánlom GEYZA barátunk figyelmébe a következőket:
https://www.yotube.com>watch
(Karácsony Szilveszter parlamenti biciklis bevonulására még áprilisig kell várn i!)
4:38 de.
MZP speciel tényleg kötött legalább egy becstelen alkut. Igaz, nem Gyurcsánnyal, hanem Karácsonnyal.
A sok kézpénzzel és üres választási lapokkal balesetező aktivistája sem biztos, hogy nem kötött becstelen szavazatvásárlós alkukat.
Úgyhogy a szentté avatással még várnék kicsit. Főleg azért, mert ha lehámozzuk a személyre szabott, és hallgatósághoz igazított marketing-rizsát, akkor Orbán és MZP között nem igazán van markáns különbség.
Az óra meg, mint tudjuk, körbejár.
4:40 de.
D.Bernstein
2021 október 23
1:29 du.
A tízezres nagyságrendnyi, Erdélyből buszoztatott biológiai fegyvert is vond le. Ha már.
4:47 de.
Jópár gondolat merült fel bennem a jegyzet olvasása közben.
Ha a vezér gondolatot nézem: A Haza FOGALOM sincs egyértelműen definiálva. Talán pontosabb lenne népet mondani.
Még így is hamis a kijelentés, mert az akarat isten földi helytartósága (feudalizmus) rendszerbe való beletörésünk (imperializálásunk) óta ha úgy tetszik, ellenzékben vagyunk.
Ha belenézünk a múlt kútjába, akkor egy évezredes kiszorítást láthatunk amelyben csalárdságot és gyilkos erőszakot is alkalmazva elvették tőlünk az életünk megtervezését és irányítását (az invesztitúra jogot és lehetőséget).
Az ellenzék FOGALMAT és ezzel a nép megszakítását a DUALIZÁLÁSUNKKAL hozták létre.
Mára az a helyzet, hogy a megélhetésünkben végzetesen függünk a „nagy rendszerek”-től és ezzel az ezeket a kezükben tartóktól.
Gyurcsótány akkor igazat mondott, amikor azt mondta: Csak tüntessenek nyugodtan. Majd jól elfáradnak, lenyugszanak, hazamennek. És holnaptól minden folytatódik tovább.
Egyszerűen azért, mert mindig azé a hatalom akié a mindennapok megtervezésének és irányításának lehetősége.
Lehet hőbörögni, de mi értelme van? Az egyértelmű, felső szinten nincs megosztottság. Szereposztás szerint, egy cél érdekében bolondítanak bennünket.
4:56 de.
A pártállami uszítás az itteni hozzászólásokban is megjelenik. A „libázás” sunyi antiszemita csúfolódás, még akkor is, ha keresztények ellen hangzik el, a liberális szó alkalmas erre, pedig az a szabadságról szól. „Pro patria et libertate” – Rákóczit is lelibáznátok, ha ma élne. Nem az a baj, hogy különböző vélemények vannak a bevándorlásról és a jövőről, hanem hogy ezt valami világméretű összeesküvésnek, veleszületett ördögi tulajdonságnak, háttérhatalomnak tulajdonítják. Ettől ugyanolyan pusztító, mint a fajelmélet. Orbán a saját népe fele, legjobb esetben egyharmada ellen uszít. De most már annyira pszichopata stílusban, „nagyi és a farkas” színvonalon, hogy az értelmesebb fideszesek is megcsömörlenek tőle.
8:23 de.
warrior
2021 október 23
4:07 du.
“…nem kellett volna falhoz szorítani a társadalmat” – írja a szerző, pontatlanul és félrevezetőn.
—————————————–
Szerintem a szerző nem volt sem pontatlan, sem félrevezető, ő azt írta amit gondolt, max. Ön látja másként.
Orbán és kormánya valóban az egész társadalmat és benne mindenkit aki nem siet letenni mellette a „látható” nagy esküt, azt bizony mind a falhoz szorította. Mert ne gondolja, hogy Boda nincs éppúgy a falhoz szorítva mind valamennyien akik nem tartozunk a szorosan vett táborhoz, csak legfeljebb ő nem tud róla, abszolút képességhiányos ahhoz hogy meglásson dolgokat és ráérezzen azokra.
Kétpofára harsogja, hogy MI és fogalma sincs róla, hogy ő bár ezerrel tolja a verbális szekeret, és lengeti a papírzászlót míg el nem macskásodik a karja, bizony kívül esik azon a körön, amin belül még számít valaki. Ő /ők csőcselékeznek, és nem tűnik fel nekik, hogy nem mások csupán „ágyútöltelékek” Simicska óta tudjuk amit tudunk. Saját döntés.
Ám Orbán függetlenül attól, hogy balos /jobbos vagy liberális vagy bármilyen ellenzék, sőt hogy ellenzék- e egyáltalán valaki, kész kirekeszteni bárhonnan, bárkit és kész tények elé állítani – épp ezért ennek a társadalomnak, és benne mindenkinek, függetlenül attól, hogy minek titulálja magát, tehát bárkinek akinek a jelenlegi rezsimmel jóvátehetetlen bajai vannak,nincs választási lehetősége, csupán egyetlen lehetősége van áprilisban! Ne feledjük, ha bukunk, mindannyian bukunk, függetlenül attól, hogy a baloldali liberális vonalat képviseljük – e, vagy csak úgy irányvonal nélkül elegünk van mindenből. Ezt nem kéne szem elől téveszteni, amikor papírszalvétával nyúlkálunk és rakosgatjuk, az egyes ideológiákat! Itt már rég nem erről szólnak a dolgok!
8:31 de.
Tudom, h az o1g-hivők szeretnek felremagyarazni a helyzetet!
Most egyetlen cel, a diktaror tolvaj rezsim eltavolitasa a hatalombol, hogy a rablasaikat szamon lehessen kerni es megbuntetni!
Értem en, h fosnak, hogy bortonbe mennek es minden elrabolt vagyonuktol megfosztjak oket! De akkor nem kellett volna lopni!
En azt is el birom viselni sokmillio tarsammal, hogy egy becsuletes jobboldali kormany legyen. Legyen!
De azt nem fogjuk hagyni, hogy rablo fereg uralkodjon rajtunk, igy, ha tovabbra is megakadalyozzak, hogy demokratikus uton tortenjen az eltavolitasuk, akkor jojjon az ozonviz, ami megtusztulast hoz!
Gyöngyöt a disznok ele nem szorunk, de , ha ok csak azt a lehetoseget hagyjak meg, mert csalnak, akkor ot, oket a disznok koze kell lokni, hogy azok tegyek meg a dolgukat!
Lehet itt hadovalni az orbanimadok reszerol, hogy hogy kormanyoznanak a jelenlegi ellenzek, merthogy egyszerűen! O1g es maffiajatol teljeskoru vagyonelkobzassal lehet mukodtetni az orszagot!
Nyilvan nehany kezet-labat fel kell szeletelni, amire elokerul minden penz, de megvannak a titkosugynoksegi modszerek, amikkel boldogan eneklesre lehet kenyszeriteni, es tanuvallomasra ezt a koztorvenyes bunozo, hazaarulo orbanmaffiat, illetve tagjait.
Latom lelki szemeim elott, ahogy Kosa Lajos, Pokolnyi Zoltánt, Smici Mariskat, a kiflitolvaj Selmeczi Gabriellat, Meszaros Lőrést amint egymassal vetekedve akarnak terhelo tanuvallomasban beismerni elsikkasztott penzeket, panamazasokat,….
De nem fogom sajnalni, ha rovidebb lesz a kezuk, mert nem volt kotelezo lopni, reszt venni a haracsolasban!
Szerencsere van 2, sot labuk, szemuk, nyelvuk, foguk, sot donorkent is szamithatnak rajuk a vesebetegek, majbetegek, csontvelorakban szenvedok!
Lehet fogadasokat kotni, hogy melyikojuk milyen stadiumban hany milliardot ad vissza, es tárja fel a rablasaik reszleteit, kiterveloit!
Meszaros Lolo szerintem mar a szerszamok lattan gatyacserere szorul es parezermilliardal gazdagitana vissza az allamkasszat. Visitva, vinnyogva tulekednenek tanuvallomast tenni.
Szerencsetleg agyhalott Boda, aki lehazaarulozott mindenkit, aki ertetlenkedik, tiltakozik o1g szabadrablasaval szemben, nem tudom eldonteni, hogy koponyajaba beszaradt zsugorodott agymaradvanya, vagy poshadtlikvorba rohadt felpüffedt béltekervenyei preselodtek fel a vákumos koponyaüregébe.
De hat az ilyenek miatt lehet csak egy orszagban berendezkedett diktator! Nelkuluk valtoiranyitasban menne az orszag, ahogy nyugaton is!
Szoljatok, ha mozduljunk!
O1g tovabbra is annyit fog csalni, amennyire szukseges, hogy megtobbet lophasson, illetve higGye el mindenki, o1g es maffiatarsai nemszivesen akarnanak bortonbe menni es osszeharacsolt elrabolt vagyonokat visszaadni!
Ja! Es nekem elfogadhato, ha baloldali, ha jobboldali, ha liberalis, ha zold a miniszterelnokunk!
SZAVAZNI KELL ARROL, HOGY NE LEHESSEN SENKI OSSZESEN 2 VALASZTASI CIKLUSNAL TOBBSZOR MINISZTERELNOK, ES ALLAMELNOK SEM! ÖSSZESEN 2 CIKLUS!
Ezt a jobboldali honfitarsaink neveben koveteljuk, hiszen szegenyek nem lelkesednenek, ha Gyurcsany Ferenc visszajonne meg 25 evre, ahogy o1g elore kozolte, hogy ” Egyszer kell csak nyerjunk, de akkor nagyon, es akkor 25-30 évig mi kormanyzunk!
Ezzel akkor el is ismerte allamellenes terveit, amelyeket meg is valositott!
10:47 de.
Ja!
O1g kozpenzbol szervezett propagandamusorara megint tobb utcanyi altalunk fizetett busszal hoztak az importrajongokat es videki turistakat! Ott parkoltak sok mellekutcanyi mennyisegben!
Neten tobb videon is megorokitve bizonyithato.
Azon pedig,sok sok tacepaot lobogtatonak fogalma sem volt rola, h pontosan miert is vannak ott es az egyszerre volt röhejes es siralmas!
STOP LOP! STOP LOP!
AZis szanalmas o1g-tol, h Gyurcsannyal probalnak riogatni!
Egy trágyalelkű csavargo felcigany gazember egy sajat magukkal elegedetlen és javitani akaro magyar ember ellen hergeli a magyarokat?!
Ha cigány lennék, felkoncolnám, mert lejáratna engem is! Ezert nem lehetnek buszkek a ciganyok, mert ilyen sopredek takony alakokat nem szelektalnak ki maguk kozul!
A szerencsetlen buzerans orbangyereket pedig csak sajnalni lehet, h az apja ot is bealdozza hazug rezsimje erdekeben!
Röhelyka pedig persze, hogy eliszkol a rabolt penzzel, ameddig tud! Spanyolorszagba, pont abba a városba, ahol europai maffiak gyujtohelye van! Most is laatszik, h elvalik a szar az aranytol! Rossz vér! Nem esik messze a döglött kuTya a fajátol!
10:51 de.
Miklós Bá! és a hasonló elvakult szélsőséges népség!
Igenis csőcselék aki egy ünnepet,békés emlékezők megemlékezését
megzavarja,pláne,hogy a moslék Gyurcsány és bandája tudjuk mit is
művelt 2006-ban és Klárika ősei meg 1956-ban!!!!!!!!!!!!
Csak a leszerepelt lecsúszott mocskos emberek képesek erre…..
az idióta balolaliak,akik még egyszást is írtják!
Akinek ez a vélemény nem tetszik,az egy hazaáruló idióta,szégyen,hogy magyar,de szerencsére nem osztanak-szoroznak!
Nyugodjanak le szépen!!!!!
10:55 de.
Ha nem tetszik ,hogy itthon normális állapotok vannak,aminek a többség örül,akkor húzzanak el innen!!!!
Nem kéne hazugságokat terjeszteni!
Geyza meg többen vegyenek be nyugtatót!
Na pá!
11:29 de.
Dr.Bernstein!
Nem csak a DK-nál,hanem az egész idióta ellenzéknél törés …állt be,nem csak most már régebben is.!!!!!!!!!!!
Örülök,hogy egy normális ember is hozzászólt,aki személyesen győződött meg az igazságról!!!!!
Oda se neki,ezek a szerencsétlenek még a tényeket is próbálják cáfolni….,hülyének nézik még a szemtanúkat is!
11:52 de.
D.Bernstein
2021 október 24
4:06 de.
Kedves Che úrhölgy/úr (nem gívándd dőrlendő)
én általában meg szoktam nézni kivel barátkozok.
Veletek például nem barátkozok.Naon sajnálom.Evvan öcsém.
11:56 de.
Kővendég
2021 október 23
9:12 du.
HEHEHEHEeehhheheheehehehe..HÖLGYÚR…hehehehehehehehhh
11:57 de.
Rodeo11
2021 október 23
8:10 du.
Te itten mitírtál
1:28 du.
O l G666!
Először is Orbán ugye nem diktártor,és nem bukott meg,…és mellesleg miért ne maradhatna,ha a többségnek jó?
Aztán kik jönnének vissza?:akik már megbuktak (többszörösen)? és
akik többségének már rég a börtönben lenne a helye?
Van valmilyen értelmes,elfogadható javaslata?
Talán maga akar pályázni?
Na jót derültem!
2:27 du.
A baloldali és liberális nézetek lettek ráerőltetve a magyar társadalomra, köszönhetően a nagyhatalmi egyezségben felosztott Európának. A szovjet érdekszférába sorolódtunk.
Legyen szabad megjegyeznem, hogy amiket büszkén mutogatunk ma a külföldi turistáknak, amiket különben maguktól is kedvelnek, azok mind a 19. század végén és a 20. század elején épültek. A monarchiában és császári őfelsége uralkodása idejében. Iparunkat is attól kezdve jegyezték.
Ezzel mindössze jelzem, hogy történelmi múltunk és tradíciónk szerint polgári-keresztény-nemzeti irányultságúak vagyunk.
3:15 du.
Hm. A hozzászólások egy része ordítóan demonstrálja, miért nem kellene szavazati joggal bírniuk az ország határain kívül élőknek. Mert fogalmuk sincs, mik történnek itthon nap mint nap. Milyen törvények születnek és hogyan a parlamentben,hogy semmit nem lehet tudni ezermilliárdos (!)költésekről,és ha egy ellenzéki PARLAMENTI KÉPVISELŐ kérdést tesz föl,cinikus, lekicsinylő feleletet kap. Ilyesmit, hogy: Boldog Karácsonyt! Szeptemberben. Felelős kormány már régen nincs, csak a Vezért imádó, rejtett gondolatait is azonnal ocsmány törvényekbe foglaló mamelukhad. A fidesz nevű párt megszűnt működni.
Az állam gyakorlatilag szétesőben van, az országot homályos érdekek alapján húzzák-vonják a nemzetközi porondon. A Főkolompos szerencséje, hogy a pandémia miatt az ellenzék is óvatosan bánik az erőszakos eszközökkel.
Bernstein: Azon az útszakaszon, ahol a békamenet vonult, 250 ezer ember csak úgy fér el, ha hárman-négyen egymás nyakába ülnek. Belehallgattam a Főkolomos beszédébe. Háááát – aggasztóan romlik az állapota, ahogy a konfúz, ősidők óta ismételgetett mondataiból kihallik. De ez legyen az ő, meg a tettestársai baja.
A nagyobb baj, hogy az egész, hazáját szerető nemzetre szükség lenne ahhoz, hogy eltakarítsuk azt a Mont Everest méretű trágyadombot, ami alá ezek a hazámat temették.
3:25 du.
Gyuri 1o!
Én és az itt hozzászóló többség itthon élünk és különösen a jobboldaliak tudjuk is mit besszélünk,tapasztalunk,személyesen meggyőződünk,nem gágogunk!
Amúgy mint egyszerű magyar nyugdíjas állampolgár és a többség sem
pályázik a hatalomátvételre,elhiheted!…..Vicces lenne!
Csak nyugodtan,békében és biztonságban szeretnénk élni!
Ennyi!
Te nem itthon élsz,azt hiszed amit akarsz!
3:35 du.
Geyza,
miattam a balosok kukorékolhatnak is,de ne tegyék ezt együtt a neonáci jobbikosokkal.Azoknak már régi tradíciójuk a „hatalomátvétel”.Ezt nem kívánom Neked sem!Remélem,hogy a magyar- országi bal képes megállni a saját lábán nyilas besegítés nélkül. Nem elfelejtendő,hogy a nemzetvezető óta pártelnökeik neve és a „jelszavaik”változtak,de az ideológiájuk nem.Miattam Orbán maradhat,vagy mehet.A lényeg,hogy ki tudja leváltani.Ezt ne felejtsd el!
3:44 du.
Egyéként most kezdődik a Duna TV-én egy dokumentumfilm, amit egy magyar hölgy készített a 2006-os szemtanúkkal,szenvedőkkel akik
nyilatkoztak!Akit érdekel nézze meg!
A film címe „Áldozatok 2006”
Na pá elmentem!
4:24 du.
Túl sok az érzelmi motívum (gyűlölet, mellőzöttség érzése, stb) Bruck irományában ahhoz, hogy komolyan lehetne venni. Ergo: komolytalan.
6:57 du.
Geyza
2021 október 24
11:57 de.
csak neked!
ha azok útálják O1G -t akik most éppen habzó szájjal dumálnak róla, akkó’ minden valószínűség szerint marad!
azért, mert a „regime change” rossz {MZP = Juan Guaido} trónkövetelőket tévedett Levédiaalsópöffetgre is meg még 15 más országba, a teljes csőd a demokrácia exportőreinek és a sikítófrászt kapják tőle… össze kellene fognod a Göllnerrel és ti ketten alakíthatnátok valami új balettintézetet vagy kiskocsmát, hátha nektek sikerül? {én kétlem, de kituggya, hátha?}
8:39 du.
gyuri10
2021 október 24
3:35 du.
ne szaporítsd a szót ezerszer elmondtam nácikkal soha.
Szarom le ki kivel köt koaliciót én kivonom magamat ebből de a nézeteimet ettől még nem fogom feladni.
8:39 du.
gyuri10
2021 október 24
3:35 du.
kijóbánatot érdekel mit nézel. Te idióta.
8:41 du.
Remélem Gyuri, fogod hogy nem neked címeztem a fenntit.
Helyesen így jön fel :
Boda Marcsi : kijóbánatot érdekel mit nézel.Te idióta.
8:42 du.
ferenct
2021 október 24
4:24 du.
Bezzeg te komoly vagy.
Akár egy kétoldali fertőző bokaficam.
8:47 du.
Boda Marcsi
2021 október 24
3:25 du.
Neked az emútt 11 évben minima kalkula 2 millió Forintot vettek ki a zsebedből államilag. Akkora idióta vagy hogy észre sem veszed.
Ami azért van mert nem tudsz számolni. Ebből is látszik , alkalmatlan voltál arra az állásra amit a volt munkahelyeden (amint itt el lelkendezted) könyökléssel, szarkeveréssel és hazudozással szereztél meg a volt főnöködtől.
8:54 du.
warrior
2021 október 24
2:27 du.
Duma.
Mi nem „sorolódtunk” a szovjet érdekszférába hanem a Horthy nevű gazember államfői alkalmatlansága miatt egyenes út vezetett minket anno oda !
Sztálin szinte könyörgött a hülye, magyarul is alig tudó lovastengerésznek, maradjon ki a Szovjetúnió elleni háborúból.
Még azt is meglengette hogy Mo jól járhat Erdéllyel kapcsolatban ! És még katonai pompával (a háború előestéjén) visszajuttatta Magyarországnak a zsákmányolt 1848.-as hadilobogókat !!!
De ennek a baromnak beszélhetett. Neki semmi nem volt elég.
Megtámadta a barma a Szovjetúniót !
Szóval nem „sorolódtunk” hanem elbaftuk szépecsém.
És most megint.Most a fejlett Nyugat helyett Kína kell nekünk meg a kipcsákok.És Putyin kamerád.
8:56 du.
Boda Marcsi
2021 október 24
1:28 du.
Nem tudja a féleszű nőszemély mit beszél..
8:58 du.
Boda Marcsi
2021 október 24
10:51 de.
Chris :
Miért kell ezt a barom némbert megint tűrnünk ?
2:10 de.
Bruck András remek cikkéhez (akit fájdalom túlságosan érzelmesnek, ergo: komolytalannak tart a sokunk által méltán túl sem eléggé becsült ferenct nemzettestvérünk .. 🙁 … ugyan csak áttételesen kapcsolódik a szintén kitűnő Lázár György ÉS-ben megjelent páratlan kis szösszenete ami viszont nagyon megérdemli az ideidézést:
„A Bethlen Gábor-program keretében az Orbán-kormány amerikai magyar szervezeteket is támogat, ami úgy működik, hogy az amerikai szervezet vezetősége bead egy pályázatot a Miniszterelnökség Nemzetpolitikai Államtitkárságára, és sikeres elbírálás esetén átutalják a pénzt, amivel el kell számolni. A 2021-es nyerteseket, a megítélt összegeket és a szervezetek székhelyét a Bethlen Gábor Alap Nemzeti Újrakezdés Program, 56/2021 Bizottsági Határozatának 1. sz. melléklete tartalmazza.
Az 1261-es sorszám alatt NUP-KP- 1-2021/6-000029 azonosítóval a kaliforniai Temecula városában levő William Fox Magyar Film Klub is kap 2 millió forintot 2021-ben. Jómagam Kaliforniában élek, de nem hallottam a klubról. Kikerestem az amerikai regiszterből a pontos címet és telefonszámot. Kiderül, hogy egy bizonyos Robert Paul Gyori vezeti a programot. Telefonon keresem Gyori urat, de a szám nem kapcsolható. Majd megtalálom Gyori hivatalos nekrológját az interneten; 2019. szeptember 22-én elhunyt. A bejelentés megemlíti, hogy Gyori alapította a William Fox Magyar Film Klubot.
Hogyan pályázhatott halála után két évvel Gyori, és egyáltalán hova került az a pénz? – morfondírozok magamban.
1286-os sorszám alatt a NUP-KP- 1-2021/6-000171 azonosítóval a Magyar Baráti Közösség kapott másfél millió forintot. A hivatalos regiszter szerint a szervezet címe a távoli Oregon államában, Portland városában van egy családi házban. Louis J. Elteto, vagyis Éltető Lajos vezeti a szervezetet. A Nyugati Hírlevél 2019. július 1-i számában azt olvasom, hogy Éltető Lajos életének 80. évében, 2019. április 20-án elhunyt. Megjegyzik, hogy a Magyar Baráti Közösséget ő jegyezte be Oregonban. Valóban, Oregon állam hivatalos adatai szerint a szervezetet 1977. február 23-án regisztrálták, és legutóbb 2021. február 8-án adták le éves jelentésüket. Louis J. Elteto volt a „registered agent”. Nem kutakodok tovább. Gogol jut eszembe.”
https://www.es.hu/cikk/2021-10-22/lazar-gyorgy-/holt-lelkek.html
2:46 de.
Az a szerencsejuk a magukat jobboldalinak hazudoknak, h Marki Zay Peter tenyleg jobboldali ertekrendu, igy gond nelkul tamogathato!
En is tamogatom, elfogadom a jobboldalisagaval egyutt, mert beket es egyetertest teremthet az orszagban!
Aki MZP jobboldalisagat tamadja, nem ismeri el, az barmelyik téren osszevetheti o1g esetleges jobboldalisagaval, es MZP semmelyikben nem marad alul!
Az, h valaki lop es hazudik, gondolom nem nevezheto jobboldali erteknek, igy abban ezen aspektusbol nem erdemes vizsgalni. Mas szempontok szerint igen, a joerkolcsebol, de az nem jobb-, baloldali, – liberalis, v zold kerdes.
Tehat, ha barki nem tartja tamogathatonak MZP-t, akkor az nem jobboldali!
Ami nembaj, csak nincs ertelme azt hazudni!
(Az orbanizmus az bigott vallas, vak hit, nem a fenti ideologiai kerdeskorbe tartozik!
Abbol is latszik, h barmennyit is lop, barmien nyilvanvalo hazugsagot allit, az nem zavarja meg az orbanizmus hivoit a vakhitukben. Kulonben kepesek lennenek szetvalasztani a jobboldalisagot a lopastol es a hazudozastol!
Máskulonben csak az marad logikailag, hogy a lopas es hazudozas az jobbaoldali érték,- kriterium!
2:48 de.
jav: barmilyen
3:51 de.
Boda Marcsi
2021 október 24
3:25 du.
Mint már előbb is írtam,miattam akár kukorékolhat is a szélső bal és a szélső jobb együtt,vagy szólóban.Nem a tisztességes szavazókat akartam jellemezni,mert az azért akad mindkét oldalon Egyébként egy jobbikos(leánykori nevén nyilaspárt) hatalomátvétel egyáltalán nem lenne „vicces”. Elképzelni is nagyon nem lenne”vicces”.A leendő „nemzetvezetőjüket”már most kellene kiiktatni.Más kérdés az,hogy Te mit szeretnél és mit akarna a csőcselék.Én már abban is éltem gyerekként.Nem kívánom senkinek.Azoknak sem,akiket nem szeretek.Megnyugtatásodra írom, hogy Hála a Jó Istennek tényleg nem élek Ott.Ezért nagyon jól megvagyok Orbán Viktorral vagy nélküle is.Amúgy lehet,hogy vannak ellenségei,de tisztességes alternatívát nem látok.Tudod a 3000 km(10.000.000 fényév)távolság és a legyengült látásom…
12:25 du.
Mindenek elott TUSKE ZSOFIAnak ohajtanam megkoszonni az elobbi ertesiteset a Magyarorszagi elozetes valasztasok alanyan.
De az itteni hozzaszollasok valojaban nem hozzaszollasok hanem ocsarkodasok es joslatok, semmi felvilagosito adatokat lehetelen talalni az ottani kibontakozasokon.
Csupan a csodalkozast okozo hirdetesek mutatja, hogy a KMH nem egy magyar politikai informacios weblap tobbe, hanem talan a szukseges „profi” teszi a US kormanyanak a hirdeteseivel szuksegesse.
Je lentene az hogy a OCF tamogatasa megszunt volna?
S ami az „orosz leanyok” hirdeteseit illeti, remelve egynapon nem lessz majd olvashato hogy a KMH is a „trafficing” aldozata lenne.
Ami persze vilagszerti nagy uzlet, itten az FBI 120 fot tartoztatott le parnapja „traficing” tettekert.
Vigyazz, a leg-gazemberebb celok a leheto leg-legitimitebben mutakozok!!!!
1:34 du.
Ha letiltjatok Boda Marcsit, akkor titkos álnéven rafináltan fog ujra bejelentkezni, hogy ne ismerjünk rá: Marcsi Boda néven!
Bárhogy is fogunk igyekezni beazonosítani, nem fog sikerülni.
Na pá! Megyek megnézem az izgalmas Hiradót az M1-en, mert ezek a balos libsi hazaárulók már megint hazudnak! Kár volt az időmet pocsékolni azzal, hogy kibetűztem az első és az utolsó szót: „az” Már ettől a hülyeségtől megfájdult a fejem, mert az elejétől a végéig hazugság!
2:25 du.
gyuri10 2021 október 23 3:04 du.
„Gágogáson kívül értenek is valamihez?”
Jesssszzzz! A rombolashoz es a velejaro lopashoz nagyon ertenek.
2:44 du.
Boda! (2021 október 24 10:51 de.)
2021 október 23 1:08 du.-i megszólalásomra adott reakciója
igen beszédes:
Szövegértése enyhén szólva megkérdőjelezhető.
Egyébként pedig hozzászólásában iskolapéldáját prezentálja a
keresztény felebaráti szeretet orbáni értelmezésének.
2:55 du.
Göllner András @ professzor!
Csak nem a geyzával pálinkázott ? nagyon zavartan fogalmazott !,de sebaj a ” nagyokkal ” is megesik.
Geyza
2021 október 23
7:07 du.
Geyza
2021 október 23
7:00 du.
gézukám ! országos egyetlen Jóbarátom !
Imádlak !!!Szerethető Barát vagy ! Különösen amikor így lehányod magad !
De nem vagy itt egyedül ilyen !! Eszement vad beszédet vágtok itt le — most már hölgyekkel együtt– ! Valami zavar van a küllőben ???
El kell menni kicsit pihenni — meglátod helyre jön minden ! —No meg nem kell annyit inni — mert az félreviszi az elmét!
„””Nem kellett volna”””
Ebben a cikkben nagyon nagy zavarodottság van !!! Egy mondatban összefoglalható ::Minden hatalmat a baloldalnak , mert csak ők a tisztalelkű emberek,mint 45-től 89-g,no meg amikor utána hatalomra kerültek !, lehet , hogy jobban kellett volna dicsérni őket !!!, hátha „minden magyar ” elhiszi!
üdvözletével
üdvözletével
3:59 du.
Geyza
2021 október 24
8:54 du.
Biztos hogy igazad van, de nem volt ez akkor olyan nagyon egyszerű:
https://24.hu/tudomany/2017/08/21/magyarorszag-kirobbanthatta-volna-a-vilaghaborut/
3:23 de.
Nekem nagyon tetszett a MZP 56-os beszede. Ha lehetne, kernek egy elemzo irast a beszederol.
4:56 de.
talalom
2021 október 24
3:15 du.
Annak idején voltak kísérletek a dinamitos trágyaszórásra. Félek, hogy ezt a trágya-Himaláját más módszerrel már nem lehet majd szétszórni és beszántani.
12:05 du.
Nem állítom, hogy mindenben igaza van, de a lényeget tekintve, valahogy így!
https://nepszava.us/erdely-non-coronat-a-szekelyek-nem-hitelesitik-marki-zay-peter-jobboldalisagat/?fbclid=IwAR2-Pp36QHPR-w6cdgVA54uUNezAkBxSdIEraEnwimrxzc1LemTKe0zjC14
12:56 du.
O1G666
2021 október 25
1:34 du.
OIM* csak egyet nyikkan és máris ráismerni.
Ő egyszerű akár egy faék.
Akárcsak ez az újabb nick, mely mögött egy régi seggfej tartózkodik : bizonyos „Brumm Asajtóban”
12:57 du.
HUNT* :
Tégy egy seggdugacsot a szádba.Megint nagyon dől belőled…
1:04 du.
Különben : IGEN !!
A baloldaliak jól értettek ahhoz hogy kormányzásuk idején a Nemzeti Bankban például annyi valuta halmozódott fel, hogy a Forint folyamatosan emelkedni kezdett a pénzpiacokon, az üzemenyagárak pedig folyamatosan csökkentek Gyurcsány idején.
A tej kenyér stb árak pedig stagnáltak.
Most pl. a TESCO hetente emeli 5-10 Forinttal a kenyér árát.
Szóval Gyuri és Szájjal Brummogó : lehet ezen elgondolkozni.
Az igaz hogy a mostani kurzussal ellentétben a Nemzeti Bank NEM MŰTÁRGYAKAT VÁSÁROLGATOTT A KÜLÖNFÉLE AUKCIÓKON és nem jelentette ki az elnöke hogy idézem :
„Az a közpénz ami alapítványokhoz kerül (értsd a hozzátartózói által létrehozott alapítványok)
EL-VE-SZÍ-TIK KÖZ-PÉNZ JEL-LE-GÜ-KET !!!!!!!!!!
KEdves Gyuri10 : ugyan mondd már meg nekem hamar.Ha Izraelben ilyet merészelt volna mondani a legfőbb pénzügyér, vajon a jónép másnap nem ette volna meg reggelire késsel villával ?
(Képzetesen persze.)
4:58 du.
Drága Besancon, 2021 október 26, 12:05 du.
Előre elnézést kérek a kibickedésért.
B. Lacinak tagadhatatlanul vannak nagyon jó gondolatai és meglátásai. Azonban MZP mostani módszeres nyírása és fasisztázása szerény véleményem szerint nem ezek közé tartozik és meg nem tudnám mondani, hogy mi lehet vele a célja, mit akar elérni ezzel.
Befejeződött már az előválasztás ami szerintem nagyon pozitív volt számos tekintetben és megszületett a végeredménye, amit egyik résztvevő párt sem kérdőjelezett meg. Az ellenzéki október 23.-i megemlékezés pont erről, és az összefogás szükségességéről szólt.
MZP-nek és az egész ellenzéki összefogásnak a jövő évi választásokon szerény becslésem szerint jó, ha 10%-os esélye lehet a mostanában a magyarok nagyasszonyaként is fellépő szinte mindenben tökéletes pártállami vezérbika és a közpénzen felvásárolt, kézből etetett média és a hívekkel telerakott államgépezet ellen (és még mindig nagyon optimista vagyok 🙂
Szóval egyáltalán nem lesz nehéz (pláne fideszes média segédlettel) hitelteleníteni,kinyírni és lealázni MZP-t, aki sejthetően meg sem közelíti tökéletesített arculatban a nagy pártvezetőket, kiket persze hatalmas stáb készít fel évek óta a szerepükre és már 3-szor kaptak lehetőséget az istenkirály leváltására. Tehát aki nem esendő emberekre, hanem minimum félistenekre akar szavazni annak már eddig is adott volt a választék.
Arra kérnék mindenkit aki kicsit is szeretné elkerülni hazánk végérvényes fehéroroszországosodádát, hogy hagyjuk meg az ellenzéki összefogás politikusainak a fikázását (sőt a várható dehumanizálását) és ne vegyük el a jól végzendő munka örömét a mi hőn szeretett tóthpetinktől, ferent-től, berstein doktornő-Úr/úrhölgytől, jurásek és marcsi elvtársaktól.
6:16 du.
fehéroroszországosodását,-fosodását …. 🙁
4:59 de.
Kadar Janos
2021 október 26
3:23 de.
Nekem nagyon tetszett a MZP 56-os beszede. Ha lehetne, kernek egy elemzo irast a beszederol.
—————-
Kitől kérne? Ha érdekli a téma, javaslom, írjon egy „elemző hozzászólást” hátha gerjed rá valaki, akivel aztán szóba elegyedhet, és máris elérte célját, beindított egy vitát – ami akár még érdekes is lehet!
5:51 de.
Warrior:
„A baloldali és liberális nézetek lettek ráerőltetve a magyar társadalomra, köszönhetően a nagyhatalmi egyezségben felosztott Európának.”
Kétségtelen. Akárcsak a Bundesrepublik. És? Ez Ön szerint olyan nagy baj? Azt se vitatnám,hogy ha Magyarország sem 1941-ben, sem a későbbiekben nem lép be a háborúba, és őfőméltósága vitéz nagybányai Horthy Miklós kormányzó urat 1945 májusa után
sem buktatja meg a háttérből az átkozott, ateista – de legalábbis szekuláris – nyugati ármány, no meg az un. Felvilágosodás kései szellemi utóhatása, hanem Horthy Miklós
a mai napig az ország államfője lenne (s miért ne? most is még csak 153 éves ifiember lenne), akkor a talán igen…
Warrior:
„Ezzel mindössze jelzem, hogy történelmi múltunk és tradíciónk szerint polgári-keresztény-nemzeti irányultságúak vagyunk.”
Tisztelt Warrior, talán kicsit figyelnie kellene az egyes szám
első személy és a többes szám első személy, az „én” és a „mi” stilisztikai – és nem csak stilisztikai! – közötti különbségtételre. Sok gondolkodó embernek van valamilyen (konzekvens vagy kevésbé konzekvens) világnézeti-politikai nézőpontja,véleménye (Önnek is, nekem is), még egy-egy nézőponton belül is ezerféle árnyalattal. Arról nem is szólva, hogy a más-más egyének történelmi múltja és tradiciója, ezen belül az ahhoz viszonya sem föltétlenül azonos. (Legföljebb Boda Mária hiszi, hogy azonos, némely politikus,ideológus pedig ugyan nem hiszi, de igyekszik az adott közösségel elhitetni.)
11:58 de.
SzundiMandi:
„az egész ellenzéki összefogásnak a jövő évi választásokon szerény becslésem szerint jó, ha 10%-os esélye lehet […] és még mindig nagyon optimista vagyok
Kedves SzundiMandi, igen, ezt magam is így vélem.
SzundiMandi:
„Tehát aki nem esendő emberekre, hanem minimum félistenekre akar szavazni annak már eddig is adott volt a választék.”
Én sokkal jobban szeretném (és a jövőt illetően bizakodóbb is lennék) ha módomban lenne nem „félistenekre”, ám nem is „esendő emberekre”, hanem élő, létező baloldali társadalmi mozgalmakra, szakszervezetekre támaszkodó pártokra szavazni. Ilyenek hiányában, hát… marad a könyvtár (s nem biztos, hogy itt).
12:02 du.
Hogy Horthy miert ugrott be a Hitler haborijaba aztaz itteni hozzaszollok sajat eszmei mind kovetik maig is!!!!
A „trianoni” terulet-szerzes celjabol!!!!
Hiszen kun belatok is azert kezdett egy masik haborut egy veres negy-eves haboru utan.
Csupan keptelen volt a Roman megszallas es gyozelmeikkel szembeszalni.
S vegereedmenye a Nagybanyai ofomeltosag let az eredmeny.
A megyarok mindeg a legsikeresebbek elszurni jovojuket!!!
Vajon azon miert nem lennenek hajlandok gondolkodni???
2:50 du.
https://nepszava.us/mar-lincshangulatot-gerjeszt-a-gyurcsanyellenes-naci-propaganda/
2:54 du.
Bajnai Gordon és Oszkó Péter 2008-2009 ben megmentették Magyarországot az államcsődtöl,mire a FIDESZ kikiáltotta őket közellenségnek.
ENNYI TELLET KI TŐLÜK !
3:33 du.
Amúgy Geyza semmit nem néz,nem tájékozódik még azt sem érti amit kérdeznek,és nevetségesen próbálja cáfolni a tényeket!
Az ő „állapotában” csak erre képes a szerencsétlen!!!!!!!!
4:50 du.
Kedves Geyza,
ne tudd meg,hogy Izraelben mi mindent merészelnek mondani mindenféle szarházi senkik is.Amióta az előző kormányt leváltották(azt se tudd meg,hogyan és kik)nem tudok lelkesítőket mondani,meg nem is akarok különösebb felhomályosítással szolgálni Minden esetre a szólásszabadság még töretlen(egyenlőre)és a biztonság is.Kár,hogy face to face nem beszélgethetek Veled. Ismered az elveimet:ha lehet nyilvánosan 00 információ!
6:47 du.
SzundiMandi
2021 október 26
4:58 du.
Talán kicsit hosszú lesz, de a képlet koránt sem olyan egyszerű, mint látszik.
A hivatkozott B.L. cikket nyilvánvalóan nem ezért hoztam ide, hogy az általad alant felsorolt olvtársaink bevett gyakorlatát szándékozom túlszárnyalni – ezzel gondolom egyetértesz!
Ami számomra megegyező vélemény volt az enyémmel, az nem „fikázás” és még csak nem is dehumanizálás szintjén mozog – bár kérdés, te mit láttál fikázásnak az írásában – hanem az pont az amire fokozottan fel akarta hívni a figyelmet! A fokozottat úgy értem, B. L- re általában jellemző, hogy. előszeretettel mondja el ugyanazt nagyon sokszor, némileg más szavakkal néhol hosszú dagályos körmondatokban de lényegében ugyanazt, ugyanarra a gondolatsorra felfűzve, és ettől az az érzésem, hogy nagyon fontosnak találja valaminek a megértését, megértetését.
Olyan véleményt fogalmazott meg, amivel szinte szó szerint ( kis túlzással) egyetértettem, ezért nem is lepett meg, hogy B.L. is ezt feszegette! Az egész írása, tulajdonképpen végig azt taglalja, hogy nem „lakhat jól úgy a kecske, hogy a káposzta is megmaradjon!”
MZP kampánya arról szólt – kivált ahogy haladt az idő, és ő egyre erőteljesebben vágyta a győzelmet – hogy csak ő tudja leváltani Orbánt, csak ő győzhet, mert ő jobbról jött keresztény konzervatív ember, aki megtudja szólítani a fideszben csalódott jobboldaliakat, a bizonytalanokat, valamint az ellenzéki liberális zöld baloldalt is, aki nem mellesleg a miniszterelnök jelölt kiválasztási szándékával rendezte az előválasztást! Amit MZP gondol és kommunikál, az mese habbal, és erre gyanítom rá fog jönni ő maga is. Nagyon beakarta biztosítani magát, ezért árulta a változást akaró szavazóknak azaz nekünk, a fából vaskarikát, ami max. fogalmi szinten talán de a valóságban nem létezik.
Leírtam már részleteiben is többször a különböző előválasztással foglalkozó cikkek alatt, (lehet, nem olvastad) ezért nem szívesen ismételném, de olyan, hogy csalódott fideszes,úgy abban a formában ahogy ő elképzeli nem létezik, ill, olyan mikrocsoport lehet, amit szabad szemmel nem látsz, nem mérhető, azaz elhanyagolható. Ám szinte biztos, hogy ők nem szavaznak olyan baloldali listára, ahol MZP pl nem is szerepel tekintve, hogy nem tagja egyetlen pártnak sem. Rajta vannak viszont az ellenzék meghatározó szereplői, lévén a saját választási pártlistájuk! A csalódott jobboldali tehát vagy el sem megy, ha tényleg „csalódott” vagy ha választania kell, mégis inkább jobbra szavaz, bízva benne, hogy talán „ő tévedett!”
Ezért kellene ill.most már csak kellett a balos ellenzéknek megenni, hogy most megint nem ő /ők a fontosak, nem egy szociális baloldali, liberális, zöld politikát felvállaló jelöltet válasszanak egy arra megfelelőnek látszó jelöltjük személyében, hanem a szegény csalódott és bizonytalan árva kis jobbosoknak a lelkét kell gyógytani a jobboldaliságát sosem tagadó jelölttel – ám itt nyilván nem maga a szó a lényeg, hanem a fogalom, ami mögötte van, ami megtestesíti a baloldali és a jobboldali politika lényegét – már amiket mi itt annak tartunk.
Az engem a legkevésbé sem érdekel, hogy keresztény és hány gyereke van, vagy, hogy hova járt vasárnaponként – ez az ő dolga. A konzervativitása is csak addig érdekes, míg nem hoz olyan döntéseket, mely merőben és gyökeresen ellenkezik a szabadabb és liberális gondolkodók elképzeléseivel, jogosnak vélt igényeivel. Az sem érdekel, hogy mivel házalt Kanadában, telefonkészülékekkel vagy autó alkatrészekkel, mert ettől még lehet egy stabil kormányzati elképzelése, és alapvetően használható gondolatai, melyeket megfelelő partnerek közreműködésével meg is valósít.
Azonban tartok tőle, hogy MZP jobboldaliságából a magukat masszív jobboldalinak vallók nem kérnek, mert „összeállt a baloldali komcsikkal” – na ez a tóthpeti stb szint amire hivatkoztál! A jóhiszemű baloldali ellenzék tehát 1. hiába várja a majdan betagozódó csalódott jobbosokat, 2. a kevéssé jóhiszeműek viszont nem bíznak benne, nem érzik magukénak, és bár egy részük a jelen rezsim menesztése érdekében elmegy szavazni, de ez nem lesz elég! Mindezt B.L. nálam sokkal érthetőbben és logikusabban alátámasztja, konkrét példákkal és igen szemléletesen, valószínű ezért ő az újságíró és nem én!
Az az érzésem, hogy MZP se hús se hal. Végig azt hangoztatta egyre erőszakosabban, hogy Dobrevvel nem lehet, mert bár alkalmas, de Gyurcsány….stb – ezt annyiszor harsogta, jelentette ki napi szinten, hogy a fidesznek akár megszólalni sem kellett elvégezte a feladatot helyette az „ellenzék!” Aztán most szembesülhet vele, hogy a Fidesz, egykettőre „összegyurcsányozta”, és épp ez az ami miatt ellehetetlenül – a baloldalnak nem elég bal, a jobboldalnak nem elég jobb!
A módszereiről, emberi alapállásról elmondtam a véleményem már előzőleg, nem kívánom ragozni, de az mit sem változott! Egyelőre megfigyelő állásponton vagyok /leszek vele szemben, és miután abban a szerencsés helyzetben vagyok/vagyunk, hogy név szerint nem rászavazunk, a listára viszont igen, plusz az egyéni jelöltjeinkre, hogy minél több mandátumot birtokoljon az ellenzék, a kívánt kormányváltás érdekében, így nem kell annyira megalkudnom. A saját választó körzetem jelöltje viszont egy nagyon szimpatikus, értelmes pasi, szeretném, ha a nagy arcú fideszest „lebirkózná”
Azt, hogy ti Kanadában mit és hogyan láttok, az más kérdés, nyilván nektek sem mindegy, de nekünk akik itt élünk és napi szinten tapasztalunk meg dolgokat, legalább annyira nem – mégis azt gondolom, nagyon felületesen ismeritek e helyzetet, ha MZP-t tekintitek a szofisztikáltabb hangnemnek, és nagy reményt fogalmaztok meg vele kapcsolatban – az való igaz, hogy Orbánéknál bárki és bármi jobb, de nem biztos, hogy ez elég lesz a váltáshoz!
Kissé csalódott vagyok mint a gyerek, akinek adva volt egy nagy lehetőség, ám a bőség zavarával küzdve elszúrta…! De nem bánnám ha most rohadt nagyot tévednék!
10:38 du.
Geyza
2021 október 27
2:54 du.
Megmentették … ja, ja
Ok, persze …
Nem azok a magyarok fizették a számlát, akik ma mélyszegénységben élnek ezek miatt a csibész tolvajok miatt, akik az államcsödbe taszitották az országot
Àáá, persze, tudom ennyire gazember nem volt a Bajnai, csak 1000 családtól csak a libákat rabolta el ….
vagyis semmizett ki a legnagyobb nyugalommal, rezzenéstelen pofával
Nyomorult hazug szocialisták ….
9:03 de.
BENDEGUZ79
2021 október 27
12:02 du.
„Hiszen kun belatok is azert kezdett egy masik haborut egy veres negy-eves haboru utan.
Csupan keptelen volt a Roman megszallas es gyozelmeikkel szembeszalni.
S vegereedmenye a Nagybanyai ofomeltosag let az eredmeny.”
A mi „országmentő” kunbélánknak és őfőméltóságunknak sem kellett volna háborút szerencsétlenkedni az 1918-ban Gyulafehérvárra ingyenjegyet kapott hálás románokkal és a nem kevésbé szemfüles csehekkel-szlovákkokkal, ha a háborúból hazatérő katonákat a ti károlyi mihályotok és alkoholista linder béla nevezetű hadügyminisztere -pacifizmusnak hazudott árulással- a hadsereget idő előtt lefegyverezve az országot szándékosan védekezés képtelenné nem teszi! És horthy csak a számító antant által érdekből támogatott következmény -pedig esélye sem lett volna a büdös életben képviselőségnél nagyobb hatalmat kapni, azt is csak libáért vagy pénzért! Mindig horthyval hivatkoztok, pedig a kiváltó okokra kellene koncentrálni! Nyugodj meg, annyira kellett az antantnak akkor horthy hogy, ha nem vállalja még a leninfiúknál is szadistább prónayval is örömmel kiegyeztek volna, ebben biztos lehetsz! Jobb lenne már végre az okozat hothyra való mutogatás helyett az antant gerinctelenségeivel is foglalkozni, mert minden ezek következménye!
2:44 du.
Sajnalom ELEMER valhonnan valami teves elkepzelsedet masoltad, s NEM a valosagban megtortent tortenelmi adatokat!!!!!!
Az austro-hungarian birodalom a kezdett haborujat elvesztette,
maszoval bedoglott es megszunt.
A gyoztesek ostobasaga volt hogy nem szaltak meg az orszagot katonai erovel, es nem tettek azt amit Stalin tett ’45 utan!!!!
Az „Antant” ostobasaga, talan remes hibaja volt, hogy a „Roman-Magyar Egyesult Kiralyusag kikialtasat a roman kiraly uralma alatt ellenezte????
Amodon talan mind a kegyetlen verontasok es a tovabbi ostobasagaik, sot meg a mai morulmenyek is maskent lehetnenek!!!
„HONVEDELEM”-rol szo sem eshetett,mert a magyarok evszazadokon at, legalabb is a Tutonic-Jagiello kiralyok uralom idejetol csak a szomszedos nemzetek leigazasaval foglalkoztak, sot meg imkadott Kossuthotok is.
Szerencsetlensegetekre meg stalin apatoktol sem tanultatok semmit!!!
ELOBBI HOZZASZOLLASOKRA;
talalom;
„Tanaulmanyozta” de az aldozatok boreben nem elt soha, tehat valojaban nem tudhatja a valosagot!!!!
„Kovendeg”; Zap Peter pedigrejet boven listaztad, DE semmi jelentos es valaszt-nyujto adatot nem adtal!!!!
Mar parszor kerdeztem az illeto allaspontjat, kepesseget, igereteit amit a „pedigree”-je nem nyujt.
Hasonloan a Dobrev Klara eseten is.
Leheto lenne az hogy senki nem lenne kepes ertelmes maglatast nyujtani azokon????
5:30 du.
Kedves Kővendég, 2021 október 27, 11:58 de.
„…élő, létező baloldali társadalmi mozgalmakra, szakszervezetekre támaszkodó pártokra szavazni. Ilyenek hiányában, hát… marad a könyvtár …” – Fogadd együttérzésemet (még úgy is, hogy én még csak el sem vagyok kötelezve egyik oldal felé sem), pontosan leírtad a jelenlegi hazai viszonyokat, ami talán a szépnek kevésbé nevezhető Horthy korszakot idézheti. (Minden oldalon megalkuvó, korrupt politikusok és milliárdos baloldali reménységek) 🙁
Egyértelmű, hogy sokkal jobban és pontosabban látjátok a hazai helyzetet mint egy ilyen vén szentimentálisan optimista (szerénységem :), aki megpróbál mégis belekapaszkodni bármilyen vékony és törékeny szalmaszálba.
Sajnos fokozatosan durvult már eddig is a helyzet Mo-on és könnyen lehet, hogy ez lesz az utolsó, viszonylag szabadnak tettetett választás 22-ben.
A nem hazai könyvtár verzió megvalósulása esetén szívesen segítek amiben tudok (nem valami túl sok, de a semminél talán több) 🙂
9:28 du.
Utód
2021 október 24
4:56 de.
Hogy micsoda korlátozott felfogóképességgel rendelkeznek egyesek ….
Csak nem a Gyurit hivod antiszemitának?
Valóban a félmüveltség és a gög az ami megosztja a magyarságot …
Tudod a Gögös Gunár Gedeonok, akik csak fujnak, fujnak és sziszegnek …
Mint az egyik fögunarat tisztelhetjuk ebben a Kövágo nicknevü valakit
Egész libahad sziszeg a nyomában … (a balos inellektüelek)
Még Göllner tanárurat is a csapatban tisztelhetjük sokszor
Ez a „baloldali” társaság …
De gágognak ám jobbról is ugyanugy ….
Ezt próbálta volna Gyuri elmondani tömören …
De látom ezt az egyszerü mondatot felfogni a gögtöl felpüffeszkedetteknek két-három diploma se elég….
Persze igy érthetö az is, hogy itt a „mintakeresztény” Bartus mocskos okádékait szívják magukba mint anyatejet a baoldali „értelmiségiek” (az intellektuális elit)
Innentöl nincs mit mondani (non komment…)
9:35 du.
Kedves Besancon! 2021 október 27, 6:47 du.
Szerintem hagyjuk BL belinkelt írását, de ha már rákérdeztél pl. ezeket láttam fikázásnak:
„Márki-Zay Péter okosan kitalálta, hogy mivel jobboldali karrieristaként nincs esélye a Fidesz táborának átvételére, először az ellenzéket kell maga alá gyűrnie, majd segítségükkel legyőznie Orbánt, és úgy átvenni az Orbán nélküli Fideszt (ami a végső cél)..
… a szívében (szélső)jobboldali Márki-Zay Péter hol ide, hol oda táncol, de egyik szerepével sem tud azonosulni. Se nem jobb, se nem bal, hanem kétszínű. ”
Na ennyi szerintem elég is a cikkből, amit másodszor is elolvastam, de sajnos most sem találtam jobbnak 🙁
Nézzük az érveidet:
„Amit MZP gondol és kommunikál, az mese habbal,”
De hát miért olyan nehéz elhinni, hogy esetleg tényleg őszintén gondolja valaki, hogy csak ő tudja leváltani Orbánt, talán meg tud szólítani olyan embereket akik ki nem állhatják a baloldal milliárdos reménységét, akire rengetegen soha az életben nem szavaznának. Az utóbbi 3 választáson bizonyíthattak volna a pártok, hogy ilyen ember márpedig nem létezik. Ezenkívül az egész stábja, akik hónapokig ingyen dolgoztak a kampányán ilyen a fidesz disznóságaitól megcsömörlött emberekből állt. Inkább kerülöm a jobb-baloldali címkéket mert szerintem ez már erősen túlhaladott. (Pl. mennyire baloldali újbuda korrupció gyanús maszopos polgármestere aki szerint, ha évente nem csinál valaki polgiként 100 milliót az hülye. Vagy akár az egész NER ami elég távol áll pl. a CDU-tól)
MZP-t személyesen nem ismerem, de amiket hallottam róla az nem teszi ellenszenvessé. (Az egyik barátom ismeri és szerinte őszinte és megbízható ember.) Egyébként szerintem mi kanadai lakosok sem nagyon ismerjük egymást, legalább is én a KMH-ok közül senkit személyesen, így nem is szeretnék a többiek nevében beszélni. Senki sem kérdőjelezné meg, hogy az otthon élők a bőrükön érzik a tétjét a jövő évi választásoknak és én is csak kinyilvánítottan kibickedek a szerény véleményemmel, (amivel természetesen nem is akarok, amúgy nem is tudnék hatni senkire).
Természetesen MZP csalódást is okozhat. Nem ő lenne az első akit kifordítana önmagából (el(k)urvítana) a hatalom szele, de szerintem talán érdemes kipróbálni. A szavazatok szerint talán többen is így gondolták. Végignéztem minden interjút és beszámolót a neten ami hozzáférhető volt és olvastam az egyéb (főleg DK-s) narratívákat is amik inkább csak elszomorítottak.
Írod: „Kissé csalódott vagyok mint a gyerek, akinek adva volt egy nagy lehetőség, ám a bőség zavarával küzdve elszúrta” – Na már most szerintem nagyon sokan így éreznek, DE
1. nagyon kicsi ez a lehetőség (szinte nincs is! akkora az ellenszél ld. a mostani hisztit az Elkxrtuk filmmel kapcsolatban ami csak a szerény bemelegítése lesz annak ami még várható a választások előtt és még hol a nagy szemfényvesztő pénzosztás! 🙂
2. Ez a nagyon kicsi lehetőség még mindig fennáll, persze hatalmas csoda kellene hozzá, de mi van, ha nyer az ellenzéki összefogás – lesz egy olyan kormánykoalíció aminek az a legnagyobb feladata, hogy lebontsa a NER-t és helyrehozza a demokráciát, bemutassa azt a szörnyű korrupciót és diktatúra elemeket amivel legalább évtizedekre eláshatnák a mai kormánypártot.
Nekem inkább ebben lenne a reménységem nem annyira MZP vagy bármelyik pártelnök modorában. Szerintem az eddigi ígéreteik és együttműködésük vállalhatók és adja az ég, hogy számon is kérhetők legyenek rajtuk. 🙂
4:29 de.
Andrew-s’
Azzal találtad fején a szöget, ahol azt mondod, hogy marketingben
„Orbán és Márki-Zay között nem igazán van markáns különbség”…
Ergo, mivel retorikáról, propagandáról, illetve politikáról vitázunk, MZP-nek ez esetben nincs is más választása, mint A KUTYAHARAPÁST SZŐRIVEL GYÓGYÍTGATNI, vagyis kénytelen ugyanazokat a demagóg szónoki fogásokat, szólamokat alkalmazni, amit az ő igazi ellenfele az ország machivellista zsarnoka, a der . F Ü H R E R . már 22 éve gyakorol azaz, ígérget, csal, szót-szeg, szerződéseket rúg föl stb, azaz megvallottan is nyílt pávatáncot lejt. Tehát részünkről MZP-től azt várni, hogy gáncstalan lovagként harcoljon egy fenevad ellen, amely már kezdetek kezdetén vallotta azt, hogy „a (politikai) ellenfelét adott alklommal meg kell ölni”, bolondság lenne…
Andrew-s’!
Egyszer Kökény Mihályt szembesítette egy rádióriporter azzal; hogy ők – ti. kormányon – hiába hajtogatják a tényeket*, mikor az ellenzék (ti.Orbánék) permanens, nyílt demagógiával vág nekik vissza… Ekkor a szoci. eü.miniszter erre azzal a . s ú l y o s . politikai . n o n s z e n s s z e l . válaszolt az elé tartott mikrofonba, hogy „demagógiára, nem lehet demagógiával” válaszolni, mely naiv hozzáállás egy ötven fölötti politikusnál már a bűn kategóriáját súrolja, sőt meríti ki…
Ergo, ezt a velejéig gonosz és hatalommániás despotát kommunikációban . l e h e t e t l e n . cs a k . igaz, egyenes és idealista szólamokkal legyűrni. Éppen az a baj, hogy a baloldal pártjai valalmiféle párt-demokráciára hivatkozva folyton mindenütt, mindent kifecsegnek [nem is beszélve az őszödi beszéd árulás számba menő kicsempészéséről egyenest Orbán markába], miközben lássuk be, a Fid-SS-t a belső vakfegyelem immár 12 éve tartja a hatalomban. Márki-Zay nemcsak orbántól tanult, de a politizálás elemi szabályait sajátította el de praktikusan használja is azokat.
˙
.
* A tényekkel szemben a jobboldal itt a KMH-n is ugyanezt a demagóg, mellébeszélő trükköt alkalmazza…
10:20 de.
Utód
2021 október 24
4:56 de.
A pártállami uszítás az itteni hozzászólásokban is megjelenik. A “libázás” sunyi antiszemita csúfolódás, még akkor is, ha keresztények ellen hangzik el.
Gabriel,
ne izgasd magad egy agybeteg rakás szerencsétlenség(ec)miatt. Az ő véleménye számunkra valamivel kevesebb mintaértékű,mint a termesz hangyák téli,nemi életéről szóló emerátusi disszertáció. Abból a mondásból,hogy”sok lúd disznót győz”,megijedt a ludaktól
1:13 du.
Amúgy Geyza!
Neked még fél eszed sincs,nekem meg szerencsére egész!
Aztán bár jobboldali vagyok,de nem elfogult,ha kell kritikát is irok!,meg mellesleg nekem nem a Fidesz,hanem a szocik, komcsik
vettek el:többet mint kétmilliót…13.havi nyugdíj megszüntetése,nagy rezsi növekedés stb…..
Dugulj már be te szerencsétlen terhelt…!!!!!!!!!!!!!
6:24 du.
SzundiMandi:
„De hát miért olyan nehéz elhinni, hogy esetleg tényleg őszintén gondolja valaki, hogy csak ő tudja leváltani Orbánt, …”
Kedves SzundiMandi, én miért ne hinném el, hogy MZP teljesen őszintén gondolja, hogy csak ő tudja leváltani Orbánt?
Elhiszem,hogy ő ezt őszintén gondolja, csak azt nem látom be, hogy ennek -ti.hogy MZP őszintén ezt gondolja magáról – mi a társadalmi jelentősége? S ha valaki – teljesen őszintén! – azt gondolja magáról, hogy ő Napoleon vagy éppen a Messiás? Szerintem annak, hogy valaki (teljesen őszintén) mit gondol magáról, általában van
individuálpszichológiai (adott esetben esetleg pszichiátriai) jelentősége, de az embereket általában (legalábbis lehetőségeinkhez képest és szándékunk szerint) nem asszerint ítéljük meg, hogy valaki (teljesen őszintén) mit gondol önmagáról, hanem, hogy mi ő, milyen ő a valóságban.
SzundiMandi:
„…talán meg tud szólítani olyan embereket akik ki nem állhatják a baloldal milliárdos reménységét, akire rengetegen soha az életben nem szavaznának.”
Igen, annak természetesen igen nagy társadalmi jelentősége lehet,
hogy (feltételezve, hogy adott körülmények közott a választásnak komoly következményei lehetnek – ami nem mindig és nem föltétlenül biztos) a választópolgárok nagy tömegei mit gondolnak a jelöltről, milyennek vélik a jelöltet, teljesen függetlenül attól, hogy a jelölt teljesen vagy kevésbé őszintén mutatja magáról azt a képet, amit a választók tömegeinek sugalmazni kíván.
6:59 du.
SchumakerLady (Andrew_s-nek):
>>Azzal találtad fején a szöget, ahol azt mondod, hogy marketingben
“Orbán és Márki-Zay között nem igazán van markáns különbség”…<<
"Le style c`est l`homme meme." – ami persze nem mindig helytálló,
ám gyakran az. Engem – őszintén szólva – úgy Orbán,mint Márky-Zay személyísége (így stílusuk is,bár számomra mindkettőjüké roppantvisszataszító) viszonylag kevésbé érdekel. Az Orbán-rezsimben talán a legkevésbé lényeges: Orbán személyisége. Sokkal inkább érdekelne az, hogy ha -amit nemigen hiszek – választáson Orbán bukna és békésen, normálisan adná át Márky-Zaynak a kormányzást (amit szintén nemigen hiszek), a rezsim jellegében mi és mennyiben változna?