Európa vérvidéke kísérti a kanadai parlamentet

2023 szeptember 27 9:55 de.65 hozzászólás

Furcsa szimpátiát éreztem a 98 éves volt náci iránt, aki az egész politikai zűrzavar középpontjában áll. Kétségtelen, hogy a riporterek a végére járnak majd annak, hogy pontosan mi történt, de úgy tűnik, hogy Jaroszlav Hunka fiatalabb családtagjai lehetőséget láttak arra, hogy a pátriárka meghallgassa és talán találkozzon az ukrán elnökkel.

Minden ukrán-kanadai számára ez természetesen hihetetlen lehetőségnek tűnik; az ukránok mindenütt még mindig örülnek és csodálkoznak, hogy egyáltalán létezik szuverén Ukrajna. A család talán nem számított arra, hogy a házelnök a figyelő világ szeme láttára „hőssé” nyilvánítja SS-veterán ősüket, vagy hogy Anthony Rota házelnök külön és kifejezetten megköszöni neki, hogy náci egyenruhában szolgált Kanada szövetségese, a Vörös Hadsereg ellen.

Bizonyára nem számoltak azzal, hogy a vezetéknevük egy ideig mindenhová felhúzott szemöldököt vonz majd, és fogadok, hogy nem gondolták volna, hogy a lengyel kormány megpróbálja majd kiadatni „Dedót”, ahogy ők hívják a nagyapjukat. Mindenekelőtt pedig biztosan nem gondolták, hogy Anthony Rota segítségével végül konkrét propagandagyőzelmet aratnak Ukrajna legnagyobb ellenségének Sztálin óta. A kerekesszékes öregembernek azzal a tudattal kell majd élnie utolsó napjait, hogy az Ukrajnáért harcoló ifjú évei és egy hosszú élet után csúnyán elárulta szülőföldjét — pont egy háborúban. Kanadai lévén hozzátehetném, hogy fogadott hazájának sem tett nagy szívességet.

Természetes, hogy elutasítóan és megvetően viszonyulunk olyanokhoz, akik önként vették fel az SS-egyenruhát. A saját nagyapám a háborúban a helyes oldalon harcolt: ki vonhatná kétségbe az önkéntes szolgálatát a légierőnkben, amely ezrével hamvasztotta el a német civileket? Senki, vagy szinte senki nem várja el tőlem, hogy emiatt szégyent érezzek; családom nevét nem kíséri égett emberitestek szaga. De hát az én „dedóm” nem a németek és az oroszok között elterülő hontalanság és agónia övezetében született.

Az SS-egységet, amelyhez az idős Hunka tartozott, a nagyhatalmi kizsákmányolás szellemében toborozták, egy olyan helyzetben, amelyben az ukrán és más népek Timothy Snyder Vérvidékén (Bloodlands) három-négyszáz éven át léteztek. („Vérvidék” nem szép név Európa egy részének, de ez is része a könyv lényegének: a régi Lengyel-Litván Nemzetközösség által hátrahagyott vákuumra nincs más megfelelő elnevezésünk). Látta, hogy a sztálini uralom, még az ukrajnai nagy mesterséges éhínség után is, hogyan irtotta ki a legjobb tanárokat, tudósokat és vezetőket Ukrajnában. A német megszállókat a sztálinizmus civilizált felszabadítóiként üdvözölte; látta, hogy nyugatra készülnek visszavonulni, és az ukránokat a saját sorsukra hagyják; egyenruhát és fegyvert ajánlottak neki, és arra kérték, hogy lassítsa le a vörösöket, esetleg úgy, hogy tankjaik taposói alá veti magát.

Amikor a háború után ennek a történetnek a túlélői Kanadába akartak emigrálni, és a szövetségesek Oroszország iránti mániája ellenségeskedéssé változott, tudatos döntés született arról, hogy nem kezelik őket úgy, mintha az SS német tagjai vagy mintha más ideológiai kollaboránsok lennének. Ez a döntés még mindig igazolhatónak tűnik: még mindig lehetségesnek tűnik számomra, hogy együtt érezzek a fiatal Hunka döntésével, vagy legalábbis annak bénító nehézségével.

Az egység, amelyhez csatlakozott, atrocitásokat követett el zsidók és más népek ellen, de a Galíciai Hadosztály Kanadában élő veteránjai évtizedek óta ki vannak téve a nyomozásnak, letartóztatásnak és bírósági eljárásnak az emberiség elleni bűncselekményekben való egyéni részvétel miatt. Én egy öregembert látok, akit kegyetlenül cserbenhagytak élete végén a naiv leszármazottak és egy félkegyelmű, dicsőséget kereső kanadai politikus. Ha valóban megérdemli a szenvedést, nos, most szenvedni fog.

Colby Cosh
National Post
Fordította: KMH

65 hozzászólás

  • már megint?
    elfogadom, hogy ugyanazt az eseményt, történést egyedenként másként lehet értékelni és ez a szubjektivitás hozzá is segíthet egy kollektív objektivitás kialakításához.

    Igenám de a SZU 1922-es születése körül a helyzet más volt és maradt, lezajlott a Nagy Októberi Forradalom sok minden megváltozott, leginkább az a ténnyé vált esemény melynek révén egy hatalmas Szövetségi Állam jött létre, hatalmas területen nemzetek sokaságának együttélésével ami nem sok más helyen maradt fenn, Észak Amerikában a legkevésbé!
    és a korábbi évszázadok véres harcai a vagyonért a vagyon a föld és ami benne meg rajta van gazdát cserélt sok minden de ez a területegységes maradt, és egészen 1980-as évekig még kérdőjelet sem mert rakni senki emez egység elé vagy után!

    azután sikerült, álnoksággal és kapzsiságból sikerült az áskálódás és SZENT MASZLAG beadásával amit be is vettek néhányan halálos bűnt követve el ezzel, de valami megmaradt!!! egy LÉLEK egy nagy konglomerátum egybeforrt lelke és a 90-es évekre már látható is volt, hogy az egész kavarodásnak csak a lényege nem valósult meg és ma már nem is valósulhat fizikai képtelenség, vagy az is elpusztul aki megpróbálja és ez most dübörgő tankok és egyéb TRÓJAI LOVAK füstje és villámai sem képesek, mert ezekhez nem járul valami ami nekik nincs nem volt és nem is lesz az pedig A HAZA SZENTSÉGE, a tőke nem ismer sem szívet, sem lelket sem országhatárt és most meg lett állítva és úgy tűnik, hogy a megint beigazolódik az a régi tapasztalat, hogy: GYŐZTESNEK MINDIG IGAZA VAN!
    megjegyzésem: profittal és extra profittal nem lehet lőni sőt még parittyát hajítani sem a -néha- 100 szoros túlárazással rákényszerített madárijesztők senki kezében nem képesek elérni a célt, még úgy sem, hogy a legújabb ideológiai borzalom {én Succubus-szal ellentétben nem nevezem meg, mert „ennek” nincs neve} sem tud befészkelni anno a sok hazug kitalált valamit, hogy a nyomorban tartott tömeget elnyomja, hogy ott lebeg mindenki felett a SZENTLÉLEK sokféle neve van néptől és nyelvtől függően de a lényeg az, hogy létezik és most szárnyra kelt és ott lebeg az aljasság és a hátúlról mellbe szokásos eljárások mind sorra csődbe jutnak és EZ JÓ!
    mert a támadónak aki most a SZENTSÉGES MAMMON nevében védőangyallá akarja festeni MAGÁT AZ ÖREG ÖRDÖGÖT le van leplezve, de csak látja akinek van szeme és van saját lelke amihez a saját szíve dobog, itt most nagyon sok illetlen és csúnya jelzőt szeretnék leírni, de kihagyom, ez nem a végső harc de hatalmas és az ÖRDÖG ELBUKOTT ahogy a középkor és renascimnento például Hyeronimus Bosh ábrázolta a zuhanó szárnyaszegett fekete angyalt, el kell hogy bukjon és magával viszi mindazt amit semmiféle tömjénfüsttel nem lehet szagtalanítani

  • kösz Chris! néhány elütés trehányságom miatt bennmaradt de remélhetőleg érthető, az én másolatomon már rendbetettem, várom kedves olvtársaimat hogy mondjanak sokmindent azaz bármit!

  • Naaa…csak miheztartás végett mondom :

    https://444.hu/2023/09/26/osztrak-neonaci-nagygyulest-tartananak-sopronban

    Merthogy Kanadában egy ennél százszor kisebb fajsúlyú eseményből világbotrány lett,az egy dolog.

    De hogy Árvalányhajlandban majdnemhogy állami támogatást élvez egy ilyen mocsokság, az meg egy másik dolog.

    Ugyan álszent módon rinyálnak ellne, de azért mindenki tutira veheti hogy szépen megtartják. Ahogy illik. SS jelvényekkel, miegyebekkel. A Világ meg sz@rik rája nagy ívben.

    Ami Kanadában botrány, az nálunk Nemzethy Jamboree.

    Undorító.

  • Succubus Lilith

    Tudjatok, fiuk es lanyok, hogy mi ebben a legcikibb?

    Az, hogy Z. elvtars nem kanadai, vagy amerikai, vagy nyugat-europai, teljesen sotet aggyal rendelkezo szemely. O kapott normalis oktatast odahaza, ismeri a tortenelmet, szemben a nyugati emberekkel, akik kis tulzassal elve csak az osszes kabitoszer es az ugynevezett celebek neveit ismerik. (ES hogy melyik celeb epp most hova dugja…)

    Es Z. elvtars ott allt a ven naci mellett, tapsikolt, egy arva szot nem szolt, hogy „he, kanadai idiotak, ez egy naci”!
    Ami viszont vilagosan mutatja, hogy Z. kormanya is naci, o maga pedig a kvota-zsido… amit persze eddig is tudtunk.

    Az mar csak hab a tortan, hogy a mi T. elvtarsunk mikor vegre elobujt a rejtekhelyerol buszken tobbszor is kijelentette a kanadai parlamentben, hogy o ezeket a nacikat tamogatja.

    Csodas!!!

  • Succubus Lilith

    Colby Cosh mintha kisse lazan kezelne a civilek legyilkolasat. Teljesen mindegy melyik oldal teszi ezt, az aljassag.

    Arra probal hivatkozni, hogy a sztalini remuralom alol felszabadulo ukranok orommel vettek reszt a Szu. elleni harcban.
    Abba a harcba viszont nem tartozott bele a civil ciganyok, zsidok, lengyelek, oroszok irtasa.

  • Succubus Lilith

    Rodeo, abban tevedsz, hogy a profittal nem lehet loni. Pont azzal lehet loni.

    Amugy en is bizom abban, hogy a ketpolusu vilag ujra letrejon, csak az a baj, hogy en mar ittragadok, ebben a polusban. Ugyanis nehezen hinnem, hogy amint az elozo ketpolusunak koszonhetoen felporgettek itt a gazdasagot, ezt ujra megtennek. Oket futi egy regi-uj ‘ideologia’, es ha kell kiirtjak az egesz emberiseget, csak hogy nekik legyen igazuk.

  • Ródeo11 hat hozzászólót nem látom én is csak azt írom : GRATULÁLOK ÉN SEM TUDTAM VOLNA JOBBAN LEÍRNI! Talán ezt nem törlik! üdv. id. Kiss László MO. – ról 2023,09,28-án és 5:15-kor! küldöm!

  • Colby Cosh
    Nácivonal
    Post

    Szín halandzsa, légből-kapott benyomásaidból, és a véres eseményektől távol-eső legsötétebb opportunista nyavajgás, amely képes még a saját nagyapját is befeketítve összehasonlítva önkéntes náci, vagyis sajátkezű tömeggyilkosokkal mondván, hogy a – valójában – felszabadító pilóta (pilóták) németeket változtatott „füstté”.
    Ezzel Colby súlyosan kevered a felszabadítót az eleve kamu, rasszista világnézet alapján mészároló „elegáns” náci csőcselékkel.
    Nálad tehát egy bombázó szövetséges ugyanaz, mint egy Babíj-Jári(ld.ott) ukrán avagy kőrösmezői(Kamenyec-Podolszkíj-i) tömeggyilkos hóhér egy és ugyanaz, csupán az oldal más…
    A másik alattom, a történelemhamisítás arról a bizonyos „határozatról, melyről nem derül ki, hogy ki is hozta azt a határozatot, ahol valakik uk-muk-fuk eldöntötték, hogy az ukrán SS-náciknak megbocsátanak, hisz az a csőcselék végülis a sztálini rendszer ellenében csapott fel hétpróbás, gyilkos náci gazemberekké, ezért a kezeikhez tapadt több-ezer hektoliter civil vér e „nemes küldetésük” csupán velejárú tartozéka, tehát a határozat meghozói számára indokolt volt a galíciai százezrek – gyerekek, asszonyok,idősek, stb.- likvidálása… Igazán, hivatkozhattál volna Himmler SS-brigadérosra is aki sajnálkozva az SS halálbrigádok „kimerítő munkája” felett végülis eljutott az Endlösung projektig…

  • A cikkíró pár mondatban igazán megírhatta volna csodálatát és megbecsülését e fasiszta náci pribék iránt.

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    A Sztalin iránti gyűlöletük nem indokolja rasszista indíttatású civil népirtás bonyolítását.
    Aki SS volt, az az ilyenekben már elvből és vitézségből is részt vett, azon kívül a hadifoglyok életét sem kímélte.
    A mi aranykapus Grosits Gyulánk is tagja volt a Waffen SS-nek.

  • Geyza
    2023 szeptember 27
    5:48 du.

    Nem akarlak elkeseríteni, de utoljára Fletó engedett be idegen neonácikat Magyarországba, akik azonban most már „csak” Sopronig merészkednének. Viszont ha a soproni polgármester határozott tiltása ellenére mégis masírozhatnak, akkor jogos lesz -még esetleges tiltás ellenére is- a náciorbánozós ellentüntetés, mindazonáltal feltételezésekre még nem kellene jóelőre lecsapni, mint rövidlátó tyúk a takonyra! Igaz viszont, hogy az úgynevezett 8 az 1-hez hős antifákat is meg lehetett volna előzni, ha jól és mérlegelő befolyásolás nélkül működnének a állambiztonsági szolgálatok!

    https://www.ma.hu/belfold/5101/Katonai_alakzatban_alltak_fel_a_kopaszra_nyirt_fiatalok_a_Hosok_teren__kepek

  • Grosits 17 évesen önkéntesként lett hunyadi páncélos és csak akkor bukott,amikor már”aranykapus”korában kérte felvételét a kom pártba.Felülvizsgálták a múltját.A hunyadi páncélos a magyarok SS alakulata volt.Később váltottak kommunistára,majd pufajkásra.

  • Succubus Lilith
    2023 szeptember 27
    6:53 du.

    mindkét hsz-edhez! igen, így is fel lehet fogni a profit és extraprofit szerepét a társadalomban, ebben nincs vitánk.
    viszont szeretném kiegészíteni mondandódat a déli szomszédunkban zajló események kapcsán, hogy olvtársaink is megismerjék annak zamatát

    „tanárnő” {óraadó segédtanerő, halványbarna és világosszürke spárgával kiegészített hajzata van és machete vel flangál már kiengedték, de megint megy vissza} valahol Kalifornya külsőn mivel a diák reklamálta nála, hogy a tárgyi tudás helyett genderkalamajkát {már több mint 60 gendert tartanak nyílván „ezek” és azt ajánlják a szerencsétleneknek akik nem képesek vitázni sem és ellenállni még kevésbé, hogy nyugodtan vátoztassák meg az éppen beképzelt genderjüket sebészeti beavatkozással „olyanra” elhitetve a szerencsétlennel hogy hetek múlva amikor másik lábbal ébred akkor lehet akár kutya is mint Németországban kutyának öltözött genderek vonultak fel nagy tömegben és követelték a jogaikat és törvény van rá, hogy azt márpedig biztosítani kell!!!, LGBTQ tébolydát, CRT {Critical Rass Theory azaz magyarul: a rasszokról szóló kritikus teória}-t,
    viszont 14 éves korukban nem tudnak angolul hangosan olvasni, és a 2*2=7,81 szintig tudnak matekot fizika semmi kémia semmi és ez saccperkábé 80 millió diákot érint ott!!!
    ezek ellen most a Virginiai új kormányzó rendeletben parancsolta, {Kálmán király: boszorkányok pedig nincsenek} hogy ez nincs és tilos és az összes szülők egyetértettek vele mert ezek a szülők választották meg pont ezért viszont az iskolák igazgató tanácsa meg a pedagógus szakszervezet nem ért ezzel egyet és most jogi útra terelték addig nincs semmilyen oktatás a gyerek meg nő mint a bolondgomba… igaz az is hogy déli szomszédunk egyik legnagyobb iskolájából ott 12 osztályos az általános KIB…TÁK AZ EGÉSZ ÜGYET A KÖVETŐIVEL EGYÜTT de ez fehér holló
    valami lesz mert az mégsem megy hogy a politikusok mint a kutya farka akarják a kutyát csóválni,
    én amennyi nagyon keveset a történelemből tudok, úgy emléxem, hogy ilyen esetekben szoktak hatalmas lángok gyulladni és előkerülnek a kapák kaszák és a cséphadarók azután majd aki megmarad az úgy él ahogy neki jó és nem úgy ahogy a doktrínerék akarják
    a Salamon szigetek miniszterelnöke nem ment be a Fehér Házba, mondván hogy rengeteg dolga van és semmi szüxége sincs még egy kioktatásra tehát a woke culture így is megjelenhet azok rémületére akik kitalálták de nem ezért

    valaki a római birodalom dekadenciájához hasonlította mindezt, már csak azt várom, hogy Cató szelleme megjelenjen „a” Kongjesszusban és elordítsa magát még egyszer: Hannibal ante portas de nem tudná befejezni mert Hannibál tényleg rádöntené az ajtót remélhetőleg nem Január 6-dikán

    üdv. a geyzát ezek fárasztják, megértem, el van foglalva kisded dolgaival amint tapsikol a kanadai alsóházban

  • Succubus Lilith

    SchumackerLady 2023 szeptember 28 7:09 de.

    ““A másik alattom, a történelemhamisítás arról a bizonyos „határozatról, melyről nem derül ki, hogy ki is hozta azt a határozatot, ahol valakik uk-muk-fuk eldöntötték, hogy az ukrán SS-náciknak megbocsátanak…””

    Ha megjelenik az elozo cikkhez altalam ma kuldott video, abbol eleg jol kiderul. A CIA-nek es elodjenek kellenek a diaszporak. Kivaloan lehet oket hasznalni szarkeveresre evtizedekkel kesobb is. Lasd Majdan ‘forradalom’. Vagy beszelgethetnenk eppen a kanadai magyar doktornorol… de megemlithetnem a magyar porszivougynokot is. 😊

    Orsós Elemér 2023 szeptember 28 2:57 du.

    “…mindazonáltal feltételezésekre még nem kellene jóelőre lecsapni, mint rövidlátó tyúk a takonyra!”

    De hat epp ezert jelent meg a cikk. Az is lehet, hogy a kutya se akar menni Sopronba, az is lehet, hogy az osztrak “neonacik” annyira nacik, mint te vagy a Geyza. Az a lenyeg, hogy lehessen zorbanozni.

    “Igaz viszont, hogy az úgynevezett 8 az 1-hez hős antifákat is meg lehetett volna előzni, ha jól és mérlegelő befolyásolás nélkül működnének a állambiztonsági szolgálatok!”

    Ezen en is elmelaztam mar regebben. Mert ha akkor hagytak, akkor most is hagyjak es holnap is hagyni fogjak. Ami viszont azt jelenti, hogy egesz konnyen ossze lehet hoznia egy budapesti ‘forradalmat’ Gyuri bacsinak, vagy szeretett kisfianak.

    gyuri10 2023 szeptember 28 4:34 du.

    “Később váltottak kommunistára,majd pufajkásra.”

    Csakugy, mint az Andrassy ut 26 szam alatti verolegenyek. A kis fejer-megyei faluban ahol 10 eves koromtol iperedtem az iskolaigazgatono meltosagos barone volt a Horthy rendszerben. Ma pedig az osszes volt magyar kommunista a ‘kapitalizmusban’ hisz. 😊

  • Succubus Lilith

    Elsosorban Rodeonak, de masok is jol szorakozhatnak rajta:

    https://www.youtube.com/watch?v=qxdDvmGJlbc

  • Gyuri X.

    Az 1944-es ardenneki offenzíva SS hadosztályát pedig Hitlerjugend (szintén-) Páncélgránátos hadosztálynak nevezték. Ezek a militáns teenik kegyetlenebbek voltak a Wermachtnál. Amerre mentek csak patakvér hömpölygött (lásd: Lidice; Oradour; a kivégzett ardenneki 86 amerikai hadifogoly, stb). Tehát, az, hogy hogy neveztek egy-egy SS gyilokbrigádot az édesmindegy. Grosits 1944-ben lépett be, akkor, amikor már láthatóan kitisztultak a frontok. Aki önként lépett be az SS-be lépett be, az világnézeti (náci)alapon választotta a profi gyilkos oldalt. Mint ahogy önmagában a bizalomgerjesztő Kun-páter név sem árulja el a tömeggyilkos szentember viselt énjét…
    Ezek fölött huny szemet már Kanada Parlameentje és politikusai is?

  • Gyuri10
    v.Geyza

    Ti mit szóltok ahhoz, hogy eközben Kövér László az orbanisztáni „parlament” (inkább országház) álnok elnök-e, vagyis házmestere – dagadt Orbán régi harcostársa és egykori haverja – kijelentette:

    „‘JÉZUS GYILKOSAINAK ESZMEI UTÓDAI’ KI AKARJÁK IRTANI AZ

    EMBEREKBŐL AZ ISTEN UTÁNI VÁGYAT”

    Uggyan kikre is gondolhat a kövér házfelügyelő ???

  • Előző oldalon már elküldtem,de azok számára akik nem ismerik az ukrán”hősöket”itt újra elküldöm:
    gyuri10
    2023 szeptember 28
    5:26 du.
    Ez Ukrajna valódi képe,akikért az idejáró haláltáborőr fia is lelkesen kiáll 2023-ban:

    Az 1941. június 30.-án Stetsko elnök Ukrajna függetlenségi nyilatkozatának , harmadik mondata a következőképpen szól:

    „3 / Az újonnan megalakult ukrán állam szorosan együttműködik Nagy-Németország nemzetiszocializmusával , vezetője, Adolf Hitler vezetésével , aki új rendet akar teremteni Európában és a világban, és segít az ukránoknak a szovjet megszállástól való
    elszabadulásban. . Az ukrán földeken megalakult Ukrán Népi Forradalmi Hadsereg folytatni akarja a harcot a Szövetséges Német Hadsereggel a moszkvai megszállás ellen egy szuverén és egységes állam és egy új rend érdekében az egész világon ”

  • rodeo; Ugy a volt Orosz czari birodalom, mint Lenin es Sztalin birodalmai is fegyveres eroszakkal lettek letrehoizva, ill. meghjoditva.

    A mai USA a volt Angol kiraly magantulajdonabol a lakossaik alatli felszbaditasaik altal jott letre, s az egyedulli tarsadaloma vilagon amely nem az osi shovinista nemzetisegi alapon, hanem minden emberileny elzalogosithatlan jogainak es lehtosgeinek a biztosutasan alapult.
    Azert ozonlottek a vilag minden reszerol, s ma is megallasnelkulli hosszu-szles sorokban ozonlenek a migransok, rmelve szabadsagaikat, lehetosgeiket, jovojuket megtalalni.
    Igen, mint pl. New Yorkban alig talanak elhelyezeseiket, ezrek es ezrek erkeznek orankent.

    Vajon miert senki sem menne a ti imadott proletar birodalmaitok hatramaradt szemetdombjaira???????????

    Na, azert csupan csak atkzodni tudtok, mert a tagadhatalan valosagot gyulolitek, s keptelenek vagytok tenyekkel cafolni!!!

  • Succubus Lilith

    27 millio dollar bonusz az allami alkalmazottaknak halabol azert, hogy lehetetlenne tettek az eletet Kanadaban:

    https://twitter.com/i/status/1707484644638400545

  • Succubus Lilith
    2023 szeptember 29
    3:28 de.

    kösz! ilyenkor látva ezeket mindig megbánom hogy valós dolgokat tervező tervező lettem és nem elméleti fizikus, persze az Universum köszöni szépen jól van, addig is lehet elméleteket és vadi új matekot kitalálni, és a kismacskát hiányoltam belőle a gombolyaggal amibe belegabalyodott

  • SchumackerLady

    Bendegúz

    „Elidegeníthetetlen jog…’ 😀

    Az első 300 évben „telepeseitek” 25-30 – m i l l i ó . ŐSLAKOS (indiánt) pusztítottak el, úgymond’ államalapítás, illetve birodalmi érdek címén.

    Majd konszolidációs népességbővítés címén, elnöki „telepes” . r e n d e l e t . alapján még-egyszer-annyi ŐSLAKOS (indiánt) DEPORTÁLTAK az USA által számukra kijelölt területekre úgynevezett rezervátumokba több-száz különböző kulturájű törzset „egy fedél alá”,ahol egymással már eleve megosztva sem egyezhettek az érdekeik sem… Minden esetre már az oda vezető út közben is százezrek pusztultak el közülük, akik már ezer évek óta lakták a kontinenst és a saját hazájuknak tekintették azt.

    Ez a tudatos . n é p i r t á s .és virágzó rabszolgakereskedelem alapozta meg a „minden ember ‘elzálogosíthatatlan jogát'” arra az úgynevezett szabadságra, amit a ‘szabad’ kapitalizmus nyújt annak aki még meg is éri azt…

  • BENDEGÚZ

    Minden időben vándoroltak népek egyik helyről a másikra.

    Általában a szegényebbek változtatták a helyüket a gazdagabb porták irányába. Így volt ez a nagy Rómával is. Anno, mindeenki rómába vágyott, és a Róma által „barbároknak” nevezett szegénynépek folyvást az ő erősségeiket ostromolták, márcsak azért is, mert Róma irigyelt gazdagságát is a más (szegényebb) népek leigázásával és földjeik megszerzésével harácsolta össze, hogy mást ne is mondjunk, mint az általuk Palesztinának átnevezett Izrael – Judea, Samaria, Galilea – Szentföldjének az elhappolása, népe irtása, majd végső 3 zsidó háború és népee szétzavarása révén…
    A szegényebbek mindig a gazdagabb felé vándorolnak, igy volt ez aa magyarokkal is, akik nyilaikkal doszt a gazdagabbnak tűnő Európai népek földjeit áhították, mígnem szentkirályuk kereszténnyé nem konvertálta azt a vad, „bendegúz-vérüket”, így letelepítve téve őket boldog néppé, akik most már más népeket igyekeznek leigázni…

    Érdekes azonosság fedezhető fel a . k é m i a i . ozmózis és a . m i g r á c i ó . között, ahol törvényszerűen a ritkább (szegényebb) oldat áramlik a sűrűbb (gazdagabb) oldat felé.

    Na ja!. A természet és a társsadalom szükségszerűségei… 🙂

  • Utóirat

    Egy oldat súrúsége viszont relatív mennyiség, s csak a másik oldathoz képest sűrűbb mert nem tartalmazza az alkotók minőségét. A ritkább oldatok a pöcegödröt is készek higitani, abba áramlani.

    Az ozmotikus jelenség a társadalomban is nyomás formájában hat.

  • Auróra Borealis

    Voronyezs
    09.29.9>19

    Ez a „J é z u s . g y i l k o s a i” a mindenkori antiszemitizmus vesszőparipája, pontosabban az ún. Újszövetség c.Niceában gondosan összeválogatott irategyüttes agglomerátum, az ún. Pilátus Akták tendenciózus . b e t o l d á s a, mégpedig a-célból, hogy Kövér Lászlóhoz hasonló antiszemita, nyilas házmestereknek hivatkozási alapot szolgáltassanak egy-egy újabb pogrom meghirdetéséhez.
    Ugyanis a gyilkosok csak rómaiak lehettek, minthogy a keresztre-feszítés római kivégzési mód volt elsősorban lázadók, ill. a birodalom, a császár ellenségei számára… Ez szerepelt a keresztre biggyesztett vádiraton is…

  • Succubus Lilith

    Ródeo11 2023 szeptember 29 12:24 de.

    „” „tanárnő” … valahol Kalifornya külsőn mivel a diák reklamálta nála, hogy a tárgyi tudás helyett genderkalamajkát…””

    En is erdeklodessel figyelem a fejlemenyeket. Azoknak akik kutyanak kepzelik maguknak ajanlanam a Bayer fele megoldast, azaz oltast szoponyica es veszettseg ellen, valamint a kasztralast. Aztan meglatjuk, hogy meg mindig boldogok-e? Ha nem, akkor a tetejebe meg el is kell toluk venni mindenuket. Schwab Miki bacsi szerint ez utobbi fektelen boldogsaghoz vezet.

    Azon toprengtem a minap, hogy ha valaki biciklinek kepzeli magat, akkor lesz-e majd olyan „orvos”, amelyik levagdossa a labait, a csipocsontjaba beleoperal mindket oldalon egy tengelyt, amire aztan majd kereket tesznek. A karjai helyere pedig egy bicikli kormanyt varazsol esetleg…

    Elerkeztunk abba az allapotba, amikor mar semmin sem lehet meglepodni.

  • Succubus Lilith

    Voronyezs 2023 szeptember 29 9:19 de.

    „Uggyan kikre is gondolhat a kövér házfelügyelő ???”

    Mivel Jezust a romaiak oltek meg, ugy gondolom, hogy a korunk fo politikai hatalmara gondolhatott az illeto. Arra a nemletezo hattarhatalomra, amelyiknek globalista (gy.k. globalis hatalmi vagyban szenved) almai vannak, es mikozben mar minden orszagot bekebelezett kamatgyarmatkent, jatsza a hiszekenyeknek a kommunistat.

  • Orsós Elemér

    Succubus Lilith
    2023 október 2
    5:42 de.

    „Elerkeztunk abba az allapotba, amikor mar semmin sem lehet meglepodni.”

    És eljön Kazohinia, ahol mind boldogok a lelki szegények.

  • CIPESZHOLGY:

    A’Benszulottek” mindenutt a bavandorlok alatal hozott jarvanyok pusztitotta, mert nem volt szerves ellenallokepessegeik!!!!

    Keresse azt a „weebmed” lapjain!!!!

    Persze leteZett ellenkezesek a bevandorlok ellen, s amikor az tortent hivtak segitsegukre a lovassagot, az talan Mgacskanak is ertheto lenne.
    Vajon hogyan erezne Magat a skalpolasa utan????
    Igen nem a nyakt hanem csak a hajaszelet vagtak korul es hajat elrgadva vittek azy. Az volt az Indian harcosok kituntetesrei.

    A scalpok tomegei hatarozta meg az indan harcos rendfokat.
    Vajon hogyan erezzne onmagat fejebore es haja nelkul?????

    Na az nem azonnali halal okzozja, csupoan a szenvedesei alatal lessz inkabb ongyilkos.
    Ohajtana azt megprobalni ?????

    Persze az allitpoot „hoditasa” minden tirtenelmi adatok alapjan valotlan am!.
    Az u.n. North-West Ordinance alapjan ment az europabol menekulo lakosssag lehetosege, fold, haza es jovo-lehetosegenek alapja.

    De vajon miert ozonlottek mind azok az europaiak, ha europa elheto lett volna szAamukra????
    Lenne valasz arra?

    Persze mind az „Elso nemzet” tagjai kivaltsagaokat elveznek, amik masok szamar nagyon sok torvenytelenseget jelent.
    Pl. az itteni Seminole torzs „Harluck Caffe and Casino.

    ortanmkent sokszoros hirdetesik hogy milliokat nyerhetnek naponta, sot Szeptember honapban minden nap egy uj-kocsit adnak a probalkozoknak.
    Feherembernek, na es persze feketeknek is az torvenytelen am, sot sok mas tettek amik csak az elso nemzet tagjainak leheto.

    Na mit nyujt ma is Magyaroszag, na es a mult ezer evben, a Pannoniban meghoditootak szamara???? Arra lenne valasza kerem ?

    De miert pusztitottak embertarsaikat, sot meg a sajat fajbeliket is, ssot meg a sjat partbeliket is felakasztottak nagyszaamokban. Miert ??????????

    Visszarionovits elvtarsa hierdette az onkritiakt gyakorolni meg ha csak 1% valosag is letezett volna abban!
    Hiszne az 100%-os valosag mind!!!!!

    Kersm adjonvalaszt arra mielott ocsarkodasait kezdene, maskent az mind ostobasagait bizonitja majd!!!!

  • Hey LILTH es Chris Adam is;

    Misrt csupan az egyolkdalu allitas az u.n. „globalizmisotokon”????

    Mikor kozltem a negyven (40) US cegek sorait amiket a Kinai banklo elvtarsaitok vasarolt fel, az torolve lett a cenzor alvtars altal.

    Azt nem velnetek „globalizmus”-nak????

    De vajon miert nem????

    Na lassuk hogy az is majd torolve lessz a libaralis OSF alatal fenntartott penzek-altali erdeket szolgallok altal ????

    Vajon mifele Open Soceity celokat vagy elveket jelent az ????

  • Halasan koszonnem a foszerkesztonek, ha egy elobbi cikben adott sorokra valaszolhatnek.

    Egy hozzaszollo velte, vagy inkabb allitotta, hogy a USA nem lepet-volna haboruba ha Japan 1941 December 7-en nem kovette volna el veres agressziot.

    Velemney valo volt, mert a USA soha nem kovetett el agressziot egyetlen nemzet ellen sem soha.

    De segitett sok mas nemzeteket a sajat vedelmeikben agressziok ellen, mint Angliat es a volt Szoviet Uniot.
    1939-tol minden szukseges anyagot szallitott Anglianak, s a volt Szoviet Unionak 1941 Juniussatol.

    Augusztstol erkeztek az u.n „Liberty Ship”-ek Archangelben.
    A US nyujtott 4.5 millio tonna elelmiszert, 1+ millo tonna textilet, 12 millio-par katona csizmat, 15 ezer repulogepet, 15 ezer tankot, 400,000 jarmivetket, millio tonna loszeret es fegyverket, egy teljes olajfinomitot,sok-billio dollar erteku mas hadifelszereleseket.

    3,500 US kereskedelmi hajo sulyesztve a NACI tengerlatajarok alatl,30,000 kereskedelmi hajos vesztette eletet azert.

    Tette volana azt imadott Moszkvai elvtarsatok barmi onvedelemet igyekvo nemzetenek valaha is, mind a Kremlini agressziok es megszallasokon kivul???????????????????

  • Succubus

    Egyszóval „egy római kamatgyarmatosító” aki játssza a kommunistát. Miért is kell a kommunistát játszania?
    Netán az az igazság, hogy a marxizmus annyira népszerű lenne a kizsákmányolt osztályok körében, hogy még a pénztőke is a „tudományos szocializmust” vagyis természetes ellenfelét tekinti és használja fel saját propagandája alapjául,ti.amikor megjátssza azt? Hogy lehet ez?
    Másrészt és viszont az ipari tőke miért is nem ezt teszi? Miért nem kommunistáskodik? Csak nem azért, mert nap-mint-nap tapasztalja meg >munka és tőke< antagonizmusát? Például a szakszervezetekkel – ha van ilyen ott – vívott napi küzdelme során, ahol tök'világos a kép, hogy előttük a profit érdekében már eleve nem játszhatja meg se a Csekonics bárót, de a kommunistát még úgyse… Sokkal inkább folyamodik az őrá jellemző bércsökkentés,v. munkaidő növelés, norma "kiigazítás",stb. vagy az elbocsátás eszközéhez, ami részéről közel se a "kommunista megjátszás" színpadi fogása…

    Oszt' még egy: mindehhez miért volt szüksége (ti.a Házmesternek Jézus római gyilkosaira???? Mi köze pl.Pilátusnak mindehhez?

  • Kiegészítés:

    Ha már gyarmatosító, akkor az ipari tőke a legnagyobb kolonialista mégpedig tőkeexportja azaz, gyárai, gépei,stb. és olcsó helyi bérre épített extraprofit kitermelő táv-munkáltatása okán. Ott aztán meg miért is „játszaná meg a kommunistát”? Fölösleges is lenne…

  • Hey CUKIHARA;
    Senki nem migralt a romaiak urlama ala, azok a Legioakkal hoditottak meg akit csak tudatak leigazni, mint a ti imadott Moszkvai elvtarsaitok.

    A mai hirakben Mexico elnoke adta a figyelemezteteset hogy Mexicon keresztul utban vannak a migransok napi 10 ezer.

    Mit velnel, miert mind ebbe az atkozott USA-ba ohajtananak elni, munkanelkulive, othontalanna, nyomorogni az utcakon,hmmmm??????
    Miert egy sem menne a ti alatalatok magasztalt es nagyrabecsult elvtrsaitokhoz?????

    Hany menne a ti imadott , hirdetett es magasztalat Putin federaciojaba?????
    De miert nem??????

    CIPESZ-HOLGY;

    Nem kitoloncoltak, hanem Andrew Jackson, a mai Demokrata Part alapitoja szabad eggyezmeny alapjan atultetett tobb indian torzseket a mai Georgia orszagbol.

    Senki NEM volt kenyszeritve, mind eggyezmneyek alapjan tortent.
    Persze mivel labon mentek, amikor meg nem volt semmifele gepezet, sem vonat, az at-telepules remes probblemakat hozott sokaknak, az tagdhatalan!

    De annak idejen az elv volt, hogy a keleti resz, ahol az angolszasz lakosssag elt, hogy az Indianok foldje mind a Misssissipi nyugati oldalan levo foldek.
    Azert telepedtek le a mai Oklahoma teruleten.

    De a czaraitok es part-titkaraitok kenyszeritett atultetseket hajtottak vegre nem csak az Ukran neppel, hanem masokkal is.

    Voltak tobb Esztoniai menekult ismeroseim, egynek sem maradt egyetlen ottani rokonai eletben, Sztalin altal kitelepitve az eletbenmaradtakat Khazakhstanba es Oroszokat telepitett be Esztoniba, meg minden mas meghoditott teruletekre, mint az osi romaiak.

    A zsarnok, a hodito agresszor, a verszomjas ugyan az barmikor ,barhol, sot nemezeti eredete sem szamit kumolbsegnek.
    A magatartasa es a charackter ami az alpveto erkolcsein alapul.
    Mint mind az itteni ocsarkodok eseteiben is.

    Mifele emberileny ellenenezzne embertarsainak a szabadsagat, lehetoseget, emberi tisztesseget a sajat eletet on-hatarozata alapjan elni?????

    Talan meg kerdore is vehetnem ,hogy emberilenyek-e azok, akik
    elmeileg, szellemileg, magatartasaikban mas embertarsaik eletet ,jogaikat semmibe veszik?

    Ontelt, onzo, bekepzelt gyarlo, embertelen lenyek, semmi mas.
    Ki mas lenne arra kepes embertarsai ellen?

  • Mind a pufalykasoknak a „kizsakmanyolas”, „kapitalizmus”, „globalizmus” es minden mas hasonlo es valotlan , alaptalan elkepzlesitekre;

    Hogy a feneben is lenne barmi feltetelezeseitek, tapasztalaitok, barmi gazdasagi alapelveken, s annak gyakorlatain, amikor fogadni mernek barmit is, hogy egyetlen egyetek sem nyujtott soha, senkinek egynapi munka, let-megelhetesi lehetosget, sem egy napi fizztest senkinek munkajaiert, termelokepessegeiert.

    Magatok mint, mindeg a dolgozo, termelo nep alatal termelt jovedelmekbol szivtatok a hatsoreszeitek hizlalasait, mint a leningradi utazasokat, a szocsi tengerparti napozasaitokat, stb. mint a piocak szivjak az aldozataik veret.

    Valojaban az volt, sot ma is mint Cubaban, Oroszban, Eszak Koreaban, az istennek magasztalt part-vezer korlatlan hatalma, a monopol allam kapitaliozmus piocaja szivja a semmitlen dolgozo proletarok veret!!!

    Na azt cafoljatok meg de tenyekkel, nem valotlansagokkal!!!!

  • LILTHKE es mind a tobbi elvtarsaitokhoz;

    A gender valtoztatas elvet csupan a ti baloldaliak tervei es mukodesi alatal tortenik.

    S akik azt nem hajlandok elfogadni, vagy ellenzik, mind le-fasiztava naponta elvtarsaitok altal, mint a „BLM”, „De-fund the police”,stbk altal.

  • Succubus Lilith

    Ródeo11 2023 szeptember 30 3:27 du.

    “… a kismacskát hiányoltam belőle a gombolyaggal amibe belegabalyodott”

    Mar csak az hianyzik a modern asztrofizikabol amit a Koran allit, hogy a vilag csupan egy illuzio.

    .
    SchumackerLady 2023 október 1 3:12 de.

    “Az első 300 évben „telepeseitek” 25-30 – m i l l i ó . ŐSLAKOS (indiánt) pusztítottak el…”

    Ebben tevedsz. Eleinte szovetsegesek voltak az indianok az angolokkal es a franciakkal is. Mindket fel, amikor eppen teruleti vitaik voltak hasznaltak az indianokat a harcokban.

    A nagy indian-irtas azutan kovetkezett, hogy Caulifloweriaban felfedeztek az aranyat, es Bendeguz testver allhatatos bullshit-elesenek ellenere is az USA siman einstandolta Mexico-tol mindazt, ami ma New Mexico, Arizona, Kalifornia, Utah, Nevada, Idaho, Oregon es Washington allamok, es kisebb reszek a mai Colorado es Wyoming allamokbol. (Elozoleg huncut modon Texast es Floridat is ‘lekapcsoltak’ Mexicorol, gondolvan nem kell nekik, csak viccelnek. Kevesen tudjak, hogy a spanyol korona meg a mai Alaska deli reszere is igenyt tartott.)

  • BENDEGUZ
    2023 október 3
    12:46 du.

    grizi eme förmedvényedet is elolvastam, hadd röhögjek rajtad! ha irigykedsz az a te bajod sehol ott ahol én jártam nem voltál és már nem is mész oda,
    csak annyit tudjál, hogy én mint general manager avagy CEO a tőke megtartásában és növelésében vettem részt, ehhez sok sok utazás is járult egyik kéjutazás volt a másik üzleti

    de neked magyarázzam… sohasem volt pufajkám bár nagyon jó meleg holmi hidegben Floridában ne használd, tartsd a closet-odban a magasszárú bakancsod is megvan még?

  • BENDEGUZ
    2023 október 2
    5:13 du.

    grizi!!!

    „””Velemney valo volt, mert a USA soha nem kovetett el agressziot egyetlen nemzet ellen sem soha….”””

    csodálatos, honvédő nemzeti hős aki kimegy Iraq ba és ott legyilkol félmillió ártatlan gyereket amire a külügyminiszter azt mondta ennyi megérte

    most zokognak mert aranykoszorússá tetták posthumus és valaki azt merte mondani hogy inkább szedett volna epret texasban
    mert Iraq, Afganisztán, Lybia, Jugoszlávia, Szíria, Yemen, Szomália, a Szahel övezet országai leteperve kifosztva és meggyilkolva az kinek a nemzeti hőse és melyik az ezek közül aki sohasem csinált agressziót

    erre válaszolj és hozzá vedd fel a pufajkádat meg az ÁVÓS sapkádat tedd fel hozzá és utána körmicéljél és ne irigyeld azt aki milliókat vitt be Magyar Hazájának és néha jutott neki ideje megfürödni a hűs tengerben és bemenni Bolshóy -ba és Hovanscsinát nézni és Leningrádban a Hattyúk tava mesebeli zenéjére lebegő balettáncosokat nézi és felhörpint egy kupica vodkát a kaviáros szendvicséhez?

  • BENDEGUZ
    2023 október 2
    5:13 du.
    grizi, folytatás:
    te sohasem gyalogoltál munka közben és munka okán a forró trópusi homokban ahol az egyetlen száraz fatörzs árnyékában 65C° -nál elrepedt a hőmérőm, de mentem, mert ez volt a dolgom, és mikor odaértem akkor adtak egy korty ivóvizet abból a kevésből amit ők az általuk ásott kútból húztak fel fa vödörrel ami a gyerekek és az asszonyok dolga volt mert az ember az életet csinálta vetett aratott és pásztorkodott mert azok akik sohasem csináltak agressziót sehol sem azok felégették a nádfedeles kunyhóikat csak szórakozásból mert nem volt más dolguk és elették előlük a roston sült kecskecombot csak a csontot dobva nekik oda ANNAK AZ ORSZÁGNAK LAKÓI ÉS TULAJDONOSAI megalázva és ma már értik de akkor nem mert azt magyarázta neki a politikai tiszt a CIA-ból hogy ez neked jó mert demokráciát kapsz, és elhordták az aranyat, az ezüstöt az olajat, és azt a kevés repcét amit sikerült megtermeszteni, mindezt a demokrácia szent nevében

    mondám! ne feledd az ÁVÓS EGYENRUHÁDAT LEPOROLNI AMIKOR ILYENEKET KÖRMICÉLSZ mert én olyanokat szeretnék rá írni ami nem bírná el a nyomdafestéket

  • SchumackerLady

    EN de GŐZ
    10.2. 4:10

    Olvtársam!

    Kérlek, a dühkitöréseid közben is próbáld a kifogásolt komment . k e l t e z é s i . adatait, hogy ne kelljen vissza-keresgélnünk az adott kommentárt és annak átkaidban emlegetett bekezdéseit. Kérlek, hogy a kommentre hivatkozva egyes tételeit szidd és átkozd.

    A skalp, skalpolás . n e m . az indiánok – azaz ősamerikai Ázsiamerikai népek – találmánya. Máshonnan jött Amerikába.

    Már 5-ezer éves ázsiai sírleletek is e erről tanúskodnak, de Hérodótosz ie.500 körül is említi ezt a barbár szokást, mint egyes népek hadi trófeáját.

    No’de még érdekesebb, a hunok is – akik egyesek szerint azonosak a kunokkal – használták ezt az embertelen, primitív győzelmi „szimbólumot”.

    E történethez tartozik még, hogy szibériai vándorlásaik során azon népek egy része nyugat azaz Európa irányába, másik része
    kelet-Szibéria, a Bering szoros felé vett irányt. Utóbbiak keltek át Alaszkába, és onnan tovább dél felé Amerikát benépesítendő, magukkal víve (ázsiai) szokásaikat, kultuszaikat, esetleg kegyetlen harcmodorukat is.

    Az tiszta szerencséje az Európában már letelepedett más népeknek, hogy a X.században idevetődött hunok,ill. honfoglaló magyarok ezt a barbár szokást idáig már nem hozták magukkal.

    Tehát nem zárható ki az sem, hogy a legendás Bendegúz – Attila édesapja – vitéz harcosai is – akár az indiánnak nevezett szintúgy ázsiai eredetű nomádok – hordhattak emberi skalpokat a nyeregkápájukon, minthogy egyes, immár újvilági rokonaik sokkal később még ugyane’ „szokásnak” hódoltak az Észak-Amerikai prérin…

    Tegyük hozzá, hogy a „fehér” gyarmatosító angolok és franciák is ösztönözve az oda özönlő telepesek pusztítását . e g y e s . őslakos törzseket ösztökéltek a gyilkolására úgy, hogy skalponként fizettek nekik a bizonyítékként bemutatott trófeákért…

  • Anatevka. Először 1964-ben hallhattál róla egy 1905-ben játszódó színdarabban a Broadwayn, az Imperial Theater színpadán. A kis ukrajnai zsidó falu történetét nálunk a Fővárosi Operettszínházban láthattad 1973-ban, ami előadásokat nemsokára betiltottak. Legközelebb csak 1985-ben játszhatták újra, amit a magyar televízió is közvetített. A történet ismert. Pedig semmi más nem történt, mint a falu lakosai élték hagyományos életüket, amit az ukrán falucskában megzavart az orosz pogrom.
    (tudod, hogy Kijevtől nem messze, 2015-ben felépítették Anantevkát, a kelet-ukrajnai orosz háborús támadás zsidó menekültjei befogadására és ellátására?)

    Hagyomány, vagyis tradíció:
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=gRdfX7ut8gw

  • Succubus Lilith

    BENDEGUZ 2023 október 2 4:20 du.

    “Misrt csupan az egyolkdalu allitas az u.n. „globalizmisotokon”????
    Mikor kozltem a negyven (40) US cegek sorait amiket a Kinai banklo elvtarsaitok vasarolt fel, az torolve lett a cenzor alvtars altal.”

    Tehat te most azzal ervelsz, amivel a hibbant gyilkos a birosagon: “De biro ur, haboruban is gyilkoljak egymast az emberek!”

    .
    BENDEGUZ 2023 október 2 5:13 du.

    “… a USA soha nem kovetett el agressziot egyetlen nemzet ellen sem soha.”

    Hanyszor fogod meg ezt a baromsagot elismetelni? Magadat a’ltatod, vagy tenyleg ugy vagy vele, mint Goebbels baratod? Csak nehogy kerj az ellenkezojere peldakat, mert mar szamtalanszor megirtuk neked.

    “De segitett sok mas nemzeteket a sajat vedelmeikben agressziok ellen, mint Angliat es a volt Szoviet Uniot.”

    Faszan bele is rokkantak a “segitsegbe”. Anglianak – ha jol emlexem – tavaly sikerult vegre visszafizetnie a haborus kolcsont. Arrol nem is beszelve, hogy az amerikai tette hatalomba Hitlert es penzelte, elsosorban, hogy a fegyvergyarto iparat kiepithesse a nazi barom, es hogy az angol es francia vilagbirodalombol kisegeret csinaljon.

    .
    BENDEGUZ 2023 október 3 12:54 du.

    ““A gender valtoztatas elvet csupan a ti baloldaliak tervei es mukodesi alatal tortenik.
    S akik azt nem hajlandok elfogadni, vagy ellenzik, mind le-fasiztava naponta elvtarsaitok altal, mint a „BLM”, „De-fund the police”,stbk altal.””

    Nem mindennapi marhanak kell legyel, ha komolyan azt hiszed, hogy en ‘baloldali’ vagyok.

  • Succubus Lilith

    Voronyezs 2023 október 3 6:32 de.

    “Egyszóval „egy római kamatgyarmatosító” aki játssza a kommunistát. Miért is kell a kommunistát játszania?”

    Mar megirtam nehanyszor, raadasul kuldtem egy linket is egy konyvhoz, de csak nem akarod elolvasni.

    De abban igazad van, hogy a Marxizmus (ami inkabb Engelsizmus) annyira nepszeru a globalista korokben, hogy mar eleve ok talaltak ki. Valoszinu nem elhettel meg a jo kis “epitjuk a szocializmust” nevu rendszerben 1990 elott, igy nem tudsz rola, hogy amig mi (munkasok) ott es akkor uralkodtunk, olyan faszan kizsakmanyoltuk magunkat, hogy hozzank kepest meg egy olasz melos is 10-szer jobban elt. Es nem volt bezarva egy nagy bortonbe, az orszagaba. Attol se kellett tartania, hogy ha nem tetszik neki a rendszer agyonverik a rendorsegen. (Minden mas szocialistanak hazudott orszagban is ez ment, csak tobbnyire sokkal rosszabb formaban, mint nalunk.)
    Szerinted ez hogy tortenhetett meg? Csak nem az volt az oka mar akkor is, hogy a Fenyesseges Nyugat azaz a globalista (tudtodon kivuli elvtarsaid) szabaditotta ra a kommunistakat – eloszor Oroszorszagra, aztan a tobbire is?
    Es hogy miert szabaditanak ra egy orszagra egy alkoholista, lusta, alig muvelt bandat, akik kozott a legmuveltebb is agymosott? Egyszeru: Tudjak, hogy a sikkasztason kivul semmihez sem erto hibbant had tonkre fogja tenni az orszagot meg akkor is, ha veletlenul joindulattal all hozza a munkajahoz. Onnantol fogva lehet hiteleket adni, rabszolgaberert dolgoztatni az ottani munkasokat, es jo dragan elelmiszert arulni nekik, hogy ne haljanak ehen, mikozben gyakorlatilag kifosztjak azt a bizonyos orszagot.

    Tudod, az az izgalmas ebben, hogy az utobbi idoben annyira nyeregben ereztek magukat (globalis hatalmuk biztos tudataban), hogy elhataroztak szetkurjak a sajat szemetdombjaikat is, amit ok nepjoleti tarsadalmaknak hivtak. Ez csak addig kellett, amig volt konkurencia. (Most meg egyelore lehet bizni az orosz-ukran haboru megfelelo kimeneteleben, de mar ez sem biztos.)

    Kerded, hogy miert kellett szetkurni a sajat feszkuket is?

    A praktikussag jegyeben. Mert ugye sokkal nehezebb az ugynevezett 3. vilag orszagait felhozni az ugynevezett nepjoleti orszagok szintjere, mint az un. nepjoleti orszagok szintjet levinni a 3. vilag szintjere. Mar csak azert is, mert minel szegenyebb a rabszolga, annal jobb a globalista elvtarsaknak.

    Namost, en megertem, hogy mivel a 20. szazad Magyarorszaganak tortenelmet nem ismered, legalabbis nem 1945-tol, valamint azt sem latod, hogy itt Eszak-Amerikaban es Nyugat-Europaban a milliardos elvtarsak penzelik a kommunista mozgalmakat, akarcsak a kezdetektol fogva, ennelfogva nem veszed eszre, hogy mi zajlik az orrod elott. De nyugodtan elhiheted nekem, hogy nem veletlenul megy itt nalunk a kommunista agymosas. Ma mar nincs egyetlen tanar meg az altalanos iskolakban sem, aki ne lenne kommunista. Tankonyv nincs, lecke nincs, azt se tudod mivel mossak a gyereked agyat.
    Meg a vasalobol is a szocializmus gyonyorei sugarzodnak.

    Szerinted kik kezeben lehet egy “tokes” tarsadalomban az oktatas?

    Miert jo a kommunizmus “természetes ellenfelének” kommunizmust tanitani az eszak-amerikai iskolakban, elso osztalytol az egyetem befejezeseig?

    A nagyvarosok szavazoinak szavazatai alapjan lehet latni, hogy milyen jol mukodott ez a komcsi agymosas itt. Nalunk, ahol tradicionalisan jobboldali part uralkodott emberemlekezet ota, minden nagyvarosban a kommunista part nyerte a legutobbi valasztasokat is. Egyelore szerencsere meg a videk megovott minket a tovabbi rombolastol, mert aztan a (tudtodon kivuli) globalista elvtarsaid ezeket a kommunistat jatszo gazembereket hasznaljak fel arra, hogy Kanadabol is 3. vilagbeli orszagot csinaljanak.

    Mindehhez meg hozzajarul az is, hogy most mar nyiltan affele fasiszta modon uralkodnak. Eddig is egypart-rendszer volt, csak korabban adtak a latszatra, es ugy tunt duborog a demokracia.
    Viszont az agymosott eszak-amerikai elhiszi, hogy o most majd tenyleg szocializmust fog epiteni.
    Ezeknek talan eleg az is, ha a CNN es a tobbi communist news network bejelenti, hogy ‘matol szocializmust epitunk elvtarsak’.

  • LILTH;
    tegnapi hozzaszollasoddal az eddigi LEGNAGYOBB ostobasagoidast bizonyitottad!!!!

    Meg arra sem voltal kepes emlekezni, hogy aokat mar itten rgebben megvitattuk.
    Elsokben; a Spanyolkorona az egesz eszak es del-amerikat sjat birtokanak velte hiszen Colombust Isabela es Ferdinand kornazottak fizttek felfedezeset tenni egy kozeliutat talalni Kinaba.

    A USA megvasarolta es fizetett 10 millio arany dollart az u.n. Liusiaana terukleteert, ami valojaban egesz eszak amaerikat nyugatra a Mississipi folyotol ,s eszakra Canadai hatarig jelentette.

    de mindazok dacara ismet fizetett 10 millio arany dollart Mexiconak is az u.n. Gadsen purchase-ert ami a mai Arizona, ne Mexico orszagok.
    A tetejen fizetett egy masik 10 millio arany dollart California-aert, gasonloan 10 milliot Alaskaert.

    Na mit fizetettek ti barmi eroszakkal meghoditott teruleteket barhol a foldon?????

    Mit fizettetek a mai Karpatr medenceert?????????

    Meg a Munkacsi Mihaly festmenyen is terden vannak a Krapatmedence lakoi a hoditok elott.

    A Pylgrimek keson (nnovember) erkeztek meg eszakon, nem volt elelmuk sem lehetoseg termelni, s az indianok adtak nekik kukoricat, ami europaban ismeretlen volt.

    Szerencsejukre azon telen sok vad-pulyka volt az erdokben, s nagy uuneplere hivtak az indianokat.
    Az az eredete a ami leg-nagyobb amerikai nemzetiunnepenek, a Thanksgiving day (haladas unnepe.
    Amikor minden amerikai osszejon rokonaiaval es mindenki sult-pulykat eszik amig lesnek a szekrol.

    Meg a Canadaiak is unneplik azt !!!!!!!

    Ki unnepelei a ti kegyetlen es irgalamatalansgaitokat, a Holdomarokat, az orosz ehezest 1921-23, az Ukran 1933, Kazahkstanban, na meg az orosz ehinseget 1946-48 es a Moldovai ehenehalasokat, Eszak Koreaban az 1990-94-es tomegehenhasasokat?

    Meg a kelet-europai tortenesz-professzor is nema maradt azokon, vajon miert?

  • „Kevesen tudjak…”
    LILTH tagdhatalanul nem tudja, hogy Florida soha nem volt Mexioi.
    Hanem Cuba-ert csereltek !

  • „Europa vervideke…”

    Nem a videk a problema, hanem a lokossaik, a kelet-europaiak, akik ezereven at verengzoknek bizonyitottak magukat.

    Maig sem kepesek, sem hajlandok bekesen elni embertarsaikkal, de vajon valojaban miert, mi okbol, vagy celbol????

    Mert a celjaik az allando hoditas, masok leigazasa, kizsakmanyolasaik.

    LILTH: atkozodik hogy a USA nem fizetett , hanem meghoditotta eszak amerika teruletet.
    Tudatlansagaval allitja a valosag ellenkezojet.

    Soha nem elt 25-30 millio native indian eszak-amerikaban, s ma szamuk tobb mint valaha is.

    Mi volt az elso Thanksgiving day, amit meg a Canadaiak is unnepelnek a Pylgrimek elso-napjait emlekezve a benszulotekkel.

    De vajon miert nem probalana Putin elvtarsa azt tenni ma Ukrajna esteben, na es hasonloan Grizia, Oszetia, Csechnia, Kremia eseteiben.
    Miert haborura, tomeg verontasra kolti az olaj-jovedelmet, miert nem probalana arany rubbleokkal megvasarolni mind azokat?????

    Mert tul stingyi es verszomjas Kremlini elvtarsatok!!!

    Na arra igazan buszkek lehettek am!!!!!!!!

  • BENDEGUZ
    2023 október 5
    1:00 du.

    grizi azért nem fizet aranyrubellal mert mindig is az övé volt csak pár évtizeddel ezelőtt kiverték a kezéből mert el tudták kábítani de azóta már józan..
    mióta a kanadai parlamentben ünnepelték a német és ukrán fasizmust vastapssal azóta már azok is kezdenek ébredezni akik eddig ELESD{T}É -t fogyasztottak és a gázlángot nézték ha tudod ez mit jelent

    egyébként jól vagy? aggódjak e? vagy inkább szedd be a zöld kapszulákat is mert ha nem akkor ilyen ünnepi grimmeséket {tudod ők anno a rendőrségi hírekből alakították ki a rémmeséiket}

    most nálatok ott vidám mókás heveny lövöldözés várható az előszelei már látszanak és lehet hogy most nem várnak Január 6-dikáig?

  • aki „a” győzelemért bármit, mert ha?
    az nézze meg ezt
    https://youtu.be/-xthzy1PxTA

  • „Europa vervideke…” az az kelet-europa volt az emberiseg vermezoje,ill. fokent a mult ket-ev-szazadban az emberiseg vagohidja, fokent mind a szelszoseges uralom-lehetosgeket hirdeto elvek kovetoi altal, mint mind a nemzeti es nemzetkozi szocializmust remelok altalik.

    De minden rmenyeitek regen elillant a semmibe, csupan a ti ostobasagaitok altal, s soha nem lessz leheto ismet!!!!!!!

    Igen, hoherok voltataok , embertarsaitok gyilkossai ti kelet-europaiak.
    Sot meg imadodtt elekepzlesetieket is tonkre tettetek igen hamar, alig 73 evet voltataok kepesek eroszakkal masokra kenyszeriteni.

    De ki a fenet probalantok itten most valotlan allitasaitokkal megnyerni, hiszen keptelenek vokltatok azt meg totalis eroszakkal, tomeg-gyilkossagokkal sem megvalositani.

    Ostoba allitasokat ismeteltek, mint hogy a Hunok a 10. szazadban vandoroltak volna a Karpatmedencebe.

    Nem tudvan hogy Attila 445-ben vivta a Catalumai csatajat a Romai birodalom ellen. (Az a mai del-nyugat Franciaban).

    Hitler es Sztalinaitok katonai szovetsegesek volta. Hitler hadai kepeztek Sztalin voros hadsereget, amit Sztalin gabonaval fizettte ,s egyuttesen pusztitottak a szegeny Lengyel es Baltik nepeket.

    Molasevich verontasait a szerencsetelen Bosznyakok ellen a NATO vetett veget.

    Lybiaban a lakossagnak elege lett az orult Quadafy remuralmabol, s a lakossag vegzett vele az ut-alatti arokban bujkalva.

    Kuwaite-et az arab hadak szabaditottak fel, US csapatok csupan Saud-Arabaiaban aloomasoztak, azert szervezte Ben Laden a 9/11-t.
    Bush elnok elhamarkodottsaga miatt leheto lett Sadam Hussein-nek a Kurdok elleni vegyi-pusztitasai, na annak vegetveteset panoszkodjatok?????
    Sadam tomeg-gyilkos volt, megerdelete a lakossaganak a hatarozatat.

    Afghanitanban a Taliban visszautasitotta Ben Laden kiadasat a New Yorki Jury-ele alni.
    Ha kiadta volan ma is elne boldogan Ben Laden, mint minden 9/11 mernylo.
    Mind elnek es hiznak a bortonokben, nagy-ernyos TV neznek, a legdragabb tornafelszerelekkkel edzik izmaikat, baratnoiket elvezhetik a week-endeken.

    A ket Skociai merenylot, akik 200+ artalan embert gyilkoltak reg, szabadon engedve reg hazamentek Lybiaba.

    Pufalykasok, Moszkvai talp-nyalok, nem latjatok be, hogy csupan ostobasagaitokat, hazugsagaitokat ismetelitek allandoan, s kit remeltek azzal megnyerni???????????????????????????????

  • Succubus Lilith

    BENDEGUZ 2023 október 5 12:27 du.

    “Meg arra sem voltal kepes emlekezni, hogy aokat mar itten rgebben megvitattuk.”

    Nekem ugy tunik, hogy te nem emlexel arra, hogy az USA azutan fizetett Mexico-nak, hogy katonai erejevel elfoglalta a teruleteket. Ami roppant igazsagosnak tunik szamodra, hiszen a teruleten nyertek szazmilliardokat es fizettek erte 10 milliot. Micsoda jolelku emberek, ugye? Raadasul azt is csak azert fizettek, hogy lefizessek a mexikoi politikusokat, tabornokokat hogy azok ne akarjanak haboruzni.

    “Na mit fizetettek ti barmi eroszakkal meghoditott teruleteket barhol a foldon?????”

    Ti? Kik azok a “ti”? En ugyan Magyarorszagon szulettem, atyamnak nemet zsido neve volt, anyamnak pedig horvat.
    De ha mar itt tartunk: Mennyit fizetett az USA az eszak-amerikai indianoknak a foldert? (Nem food stamp-ek formajaban.)

    “Ki unnepelei a ti kegyetlen es irgalamatalansgaitokat, a Holdomarokat, az orosz ehezest 1921-23, az Ukran 1933, Kazahkstanban, na meg az orosz ehinseget 1946-48 es a Moldovai ehenehalasokat, Eszak Koreaban az 1990-94-es tomegehenhasasokat?”

    Biztos, hogy amikor ilyenek firkalsz magadnal vagy? Nem kene elmenned egy doktorbacsihoz?

    .
    BENDEGUZ 2023 október 5 12:36 du.

    “LILTH tagdhatalanul nem tudja, hogy Florida soha nem volt Mexioi.”

    Valoban, rosszul emlekeztem, nem tartozhatott Mexico-hoz, helyette Spanyolorszaghoz tartozott. De ez nem valtoztat a tenyen, hogy kedvenc einstandolos elvtarsaid eroszakkal vesznek el teruleteket mas orszagoktol. (Lefordittattam a DeepL forditoval, mert gondolom angolul sem tudsz.):

    Florida továbbra is spanyol birtok maradt a hétéves háború végéig, amikor Spanyolország átengedte azt a Nagy-Britanniai Királyságnak Havanna felszabadításáért cserébe. Az amerikai forradalom után, 1783-ban Nagy-Britannia a párizsi béke rendelkezései alapján visszaadta Floridát Spanyolországnak.

    … Ezeket a vitákat állítólag 1795-ben a San Lorenzo-i szerződés oldotta meg, amely többek között megszilárdította Florida és Georgia határát a 31. szélességi kör mentén. Ahogy azonban Thomas Jefferson egykor megjósolta, az Egyesült Államok nem tudta a kezét távol tartani Floridától.

    … 1812-ben az Egyesült Államok haderői és a georgiai „hazafiak” George Mathews tábornok vezetésével sikertelenül megszállták Floridát, hogy megvédjék az amerikai érdekeket. A „hazafias háborút” sok amerikai meggondolatlannak tartotta. James Madison elnök visszavonta támogatását, a spanyol hatóságoknak pedig az amerikai csapatok mielőbbi kivonulását ígérték.

    … A bennszülöttek, szökött rabszolgák és telepesek közötti többéves további konfliktusok után 1818-ban Andrew Jackson tábornok levélben tájékoztatta az 1817 márciusában beiktatott James Monroe elnököt arról, hogy megszállja Floridát. Jackson hadereje elindult Tennessee-ből, és levonult a Florida Panhandle területére. A spanyol tisztek átadták a Florida Orientalban lévő Fort San Marcos (más néven Fort St. Marks) parti erődítményeket; körülbelül hat héttel később pedig a Florida Occidentalban lévő Fort Barrancas és Pensacola erődítményeket.

    … Az Adams-Onís-szerződést, más néven a transzkontinentális szerződést 1819. február 22-én írta alá John Quincy Adams és Luis de Onís y González-Vara, de csak azután lépett hatályba, hogy Spanyolország 1820. október 24-én, az Egyesült Államok pedig 1821. február 19-én ratifikálta. Az Egyesült Államok a 2. cikk értelmében megkapta Floridát, a 3. cikk értelmében pedig megörökölte az Oregon területre vonatkozó spanyol követeléseket, míg a 3. cikk értelmében átengedte Spanyolországnak a Texasra vonatkozó összes követelését (Mexikó 1821-es függetlenné válásával a spanyol Texas mexikói terület lett), és a 11. cikk értelmében kötelezte magát, hogy 5 000 000 dollárig kártalanítja az amerikai állampolgárok Spanyolországgal szembeni követeléseit. 15. cikk értelmében a spanyol áruk a pensacolai és a szent augustini kikötőkben tizenkét évig kizárólagos legnagyobb kedvezményes tarifális kiváltságokat kaptak.

  • Kedves
    Lillith
    5.12:22

    Bizony, a tények kegyetlen kritikusok, s ha igaz amit a kommunista kapitalistákról regélsz, akik magukévá is tették az eszmét, akkor a világ fejlődése sokkal előrehaladottabb, mint azt gondolnánk…

    Tény, ami tény, a „globális” tőkésosztály sokkal könnyebben jut a tudás birtokába, mint a „globális”- teszem-azt – 7,5 milliárdnyi „kétkezi” (ill.szellemi) munkás-többség, s ennélfogva jobban ismerheti Marx tanait, mint az azokban eleve érdekelt, s ettől elhivatott egyetemleges – globális – munkásosztály.

    Így talán tényleg elképzelhető állításod, hogy „sok tőkés „a marxizmus hirdetője” lenne, annak ellenére is, hogy a lét határozza meg tudatunkat. Tehát eme különleges esetben az érdek helyett és fölött etika, az erkölcs diktálna nekik.

    Egyelőre – ez idő szerint – persze mint írod is, csak csak kvázi (megjátszott) kommunistákról van szó, amiben lehet igazságod, hisz’ mindjárt hozzáteszed azt is, hogy ezek globalisták, tehát kapitalisták, akik ennél, azaz tőkés mivoltuknál fogva ellentétben állnak a kommunista elvrendszer tanaival.
    Egyszerűbben kifejezve érdekeik – tehát létük – összeegyeztethetetlen a munkás, a dolgozói érdekkel vagyis léttel, persze azzal a kitétellel, hogy a munkás fizikai létében igenis érdekeltek ás egzisztenciális – pl. osztály-evolúciós haladás tekintetében – létükben már antagonisztikus, ellenérdekű

    S hogy mégis ily önfelmentő, ill. önvigasztaló filantrópi mentalitásnak örvendenének, az egyrészt emberi belátásuk, másfelől magasabb elméleti, filozófiai felkészültségüknek köszönhető, mely elméleti tudásukat megtámogathatja még családból hozott egyfajta vallásos, szociális érzékenység is.

    Ami a „hamis kommunistaságot” illeti, ott meg kell még említenem, hogy ezek szerint a marxizmusban oly’ s0 z e l l e m i . . é r t é k . vonul fel, amelyet érdemes nemcsak felhasználni, gyakorolni, de még hamisan gyakorolni is. Hisz’ az aranyat utánozzák, nem pedig talmi ócskaságokat…

    Vitáink platformjairól annyit, hogy te mindig a politikát hozod föl etalonként, holott az már csak következmény, okozat sőt, felszín méghozzá a gazdaság kinyújtott karja, de nem ok. Előbb mindig a háttér az , amit elsősorban vizsgálni kell, márcsak azért is,mert”a politika” mindent elkövet, hogy mi elhiggyük az ő primátusát, a gazdaság előtt is, pedig a realitás éppen fordított. A politika tehát – jó értelemben is – manipuláció, a tőkés gazdaság* hétköznapi manipulációja a kisember befolyásolására, orientációjára…
    `

    `
    * . Ma már a Földön mindenütt, minden országban tőkés gazdaság uralkodik, így politikai globalizmusról csak tőkés viszonylatban beszélhetünk.

  • Chris. A kommentdobozt már illene bezárni.

  • BENDEGUZ
    2023 október 6
    3:02 du.
    grizi amit ebben a förmedvényedben összehordasz, az akkora seggség hogy nincs rá megfelelő jelzőm!
    te analfabuta vagy vitára alkalmatlan agyficamokat tolsz ide be amiknek a valósághoz semmi köze

    semmi mást nem ajánlok, mint menj ki az elsötétített basement apartmentedből a szabad levegőre vegyél egy nagy levegőt és nézz körül a valóságban

    és ne feledd el a megfelelő gyógyszeredet beszedni mielőtt ide betolaxol

  • warrior
    2023 október 7
    12:29 du.

    Ti , nácik, szeretitek meghatározni mindig hogy mások mit csináljanak.
    Olyan dolgokban is, amikhez közötök sincsen.

  • Geyza
    2023 október 8
    12:43 du.

    nem határozunk meg semmit! csak és kizárólag a társadalom és a gazdaság valamint az anyagi lét mikéntjét és hogyanját előtárjuk azoknak akik addig nem ismerik

    Aristótelész DIALEKTKA, Voltaire, Marx, a demokratikus centralizmus és az a dialektika alapszabálya, miszertint csak a tagadás tagadásával van fejlődés a vulgármaterializmus meg azt eredményezi ami ma van és ami még romlik belőle

    ezek alapvető tudományos tételek, mint a matematika geometria és a fizika törvényei

  • Succubus Lilith

    Az elozo, lezart cikkhez:

    Ródeo11 2023 október 5 8:36 du.

    “mint látom te követed a csinnbummcirkuszt…”

    Nem igazan, csak a YouTube videok cimebol kovetkeztetek. Nekem is hanyingerem van a demagogracia folegvaratol.

    “… hoholné zelenka mialatt a ünnepi zöldbe öltözött férje koldult az ENSZ ben és Fehér házban addig elment a Fifth Avenue re és $1100000 -ért éxert vet…”

    Nem jol tudod. Es tudod, hogy en honnan tudom, hogy te nem jol tudod? A Facebook fektcsekkeloi azonnal kiirtak a videora, amin egy neger csaj beszelt errol, aki a boltban dolgozott, hogy ez kiverte a biztositekot fektcsekkeles kozben. Feltettem a Facebookra a videot, es fektcsekk ide vagy oda, odairtam hozza, hogy mirol szol.

    Mellesleg ujabban Kanadaban kitortek az abszolut szabadsagjogok, koztuk legelsosorban a mediak szabadsaganak joga, es emiatt a Facebook-ra mar nem lehet feltenni linket ujsagokbol. Viszont a cikket be lehet masolni teljes egeszeben.

    .
    Ródeo11 2023 október 8 11:35 de.

    “… ebben az is benne van hogy eladtam munkaórát $Cad241,52 -ért és kifizettem 45,12 -őt…”

    Szoval a munka erteke szerinted 251,52 kanadai dollar. Ez mindenkire vonatkozik az egesz vilagon?

  • Succubus Lilith

    BENDEGUZ 2023 október 6 3:02 du.

    “… kelet-europa volt az emberiseg vermezoje,ill. fokent a mult ket-ev-szazadban az emberiseg vagohidja…”

    Hany aldozata volt az amerikai polgarhaborunak, es mennyire bantak embersegesen egymassal a kuzdo felek? Foleg a gyoztes fel, mennyire voltak ok embersegesek az ellensegukkel?

    Tudod, ha egyszer abbahagynad a trollkodast es hogy allandoan megjatszod az elmebeteget, talan meg lehetne veled erdemben is vitatkozni.
    Mert annyira hulye csak nem lehetsz, hogy eddig nem vetted eszre, hogy Kozep es Kelet-Europaban, illetve mindenhol mashol a vilagon a te draga elvtarsaid folytattak le proxy haborukat.

  • Succubus Lilith

    Voronyezs 2023 október 7 7:14 de.

    “Bizony, a tények kegyetlen kritikusok, s ha igaz amit a kommunista kapitalistákról regélsz, akik magukévá is tették az eszmét, akkor a világ fejlődése sokkal előrehaladottabb, mint azt gondolnánk…”

    Remelem csak jatszod, hogy bendeguzi melysegekbe emelkedtel. 😊

    Mintha valoban nem ertened… Az egesz “tan” csak arra van, hogy megnyugtassa a rabszolgat, hogy be lehessen neki magyarazni majd egy ponton a tortenelem soran, hogy o most szocializmusban el es virul. Bar jelenleg neki nehez a helyzete – es ezt tudja jol a munkasosztaly elcsapata – de ha kemenyen dolgozik az elvtars, majd az ukokainak nagyon jo lesz. Ismeros?

    “Egyszerűbben kifejezve érdekeik – tehát létük – összeegyeztethetetlen a munkás, a dolgozói érdekkel vagyis léttel, persze azzal a kitétellel, hogy a munkás fizikai létében igenis érdekeltek ás egzisztenciális – pl. osztály-evolúciós haladás tekintetében – létükben már antagonisztikus, ellenérdekű”

    Eloszoris, a let es az erdek nem szinonimak, masreszt, mint mar irtam korabban, a munkas erdeke ugyanaz ami a munkaltatojae. Legalabbis egy normalisan karban tartott polgari tarsadalomban. De erdekelne ez az osztaly evolucio? Melyik rabszolga, vagy rabszolgatarto, esetleg rabszolgahajcsar ‘osztaly’ fejlodott az elozoekhez kepest az utobbi 5000 ev soran, es hogyan?

    A marxizmusban semmi szellemi (vagy egyeb) ertek nincs. Hibas, es butasag, raadasul kivitelezhetlen alom. Mint fenn irtam, csak a hiszekenyek megnyugtatasara van, akik majd amikor kitor a szocializmus rajonnek arra, amire sok orosz komcsi is rajott, miszerint “felretajekoztattak Sztalin elvtarsat”. Gy. K. (foleg a Bengeduz fele): a ‘forradalom’ felzabalja sajat gyermekeit. (Ajanlanam Jurij Bezmenov videoit e temaban.)

    “Vitáink platformjairól annyit, hogy te mindig a politikát hozod föl etalonként, holott az már csak következmény…”

    Ebben is tevedsz. Pont a forditottja igaz. A politika hozta letre a marxizmust es a politika tartja fenn azt ma is.
    Ha igazad lenne, es a ‘tokes’ tarsadalomnak termeszetes ellensege lenne a marxizmus es a tobbmillio mai kommunista, akkor az uralkodo ‘gonosz tokesek’ nem hagytak volna es nem hagynak hogy a mediak, a filmipar, a szinhazak, az oktatas es az allami irodak mind feltoltodjenek kommunistakkal. Nem lehetne szocialista es kommunista partokat bejegyezni, es azok nem indulhatnanak valasztasokon, hiszen nyilt ellensegei az allitolagos demokracianak, ami allitolag olyan borzalmasan fontos.

    Marx azt irta vala, hogy a vallasok az emberiseg opiuma.
    En pedig azt vallom, hogy a marxizmus es az abbol ‘kifejlodott’ tobbi bugyutasag a rabszolgak altatoja – esetleg mondhatnank – nyugtatoja.

  • Succubus L.
    okt.7.3:01
    zároltcikk
    alatt kelt
    LássaRodeo

    A munka (szükséges) értéke a munkát végzőnek – a munkásnak – önmaga* puszta biológiai fenntartásához . s z ü k s é g e s, pénzben, vagy más csereértékben kifejezett, ellenértéke.

    Természetesen a munka értékén belül a saját önfenntartásánál mindig jóval nagyobb értéket állít elő, mely az (általa) úgynevezett . h o z z á a d o t t . é r t é k – ben testesül meg. Ez a tétel a tejszín, amely a valódi és kamu-költségei levonása után tulképp’ a tőkés profitját adja, ill. biztosítja.

    A szükséges és hozzáadott érték . h á n y a d o s a . adja a kizs a . k i z s á k m á n y o l á s i . r á t a . mértékét, melynek számítását vállalati, vagy társadalmi átlag szintjén, célszerű mérni és semmiképp egy munkás és egy tőkés viszonylatában,mely kivihetetlen, tehát nonszensz feladat lenne.

    Az ősközösség elosztási viszonyai között nagyjából mindenki hozzájutott az általuk létrehozott érték ráeső hányadához.

    A rabszolgatartó társadalomban már szinte minden értéket a rabszolga állít elő, de abszolúte csak a szükségeess részhez jut hozzá.

    A feudalizmusban mindeen a földesúré, de a jobbágy a szükséges rész fölött bizonyos többletre is szert tehet amit piacra vihet, látszólag a magáén gazdálkodik…

    A kapitalizmusban termelőeszköz terén ú j r a minden az úré, azaz a tőkésé, míg a munkás csak egy kizsákmányoló bér-diktátum erejéig „érdekelt” a termelésben, különben attól teljesen elidegenedett. Ám, míg a jobbágy röghözkötött volt, addig a melós oda mehet ahova akar,v.ahova a sorsa parancsolja, s ahol munkát kaphat…

    Az alapanyag kérdése a költség kategóriája, amely neem keverendő össze a munkaérték oszlopával. Amit tee ott sorolsz, az „fáből vaskarika” Leefeeljebb saját gyártmányú áruként lenne figyelembe vehető, áma akkor ott is a munkaérték számítás léphet be, tehát mint a profit alapja. Különben csak mint anyagköltség elszámolás jöhet számításba.

    Nem-tudás, vagy édekelt, pl.munkáltatói mivoltod idézheti elő nálad ezt az öntelt, fölényeskedő vitastílust… Bár Engeels Frigyes érdekes, családja is munkáltató gyáros létére képes volt a pillanatnyi érdekétől eelvonatkoztatni s így meghajolt a tudományos tény, a munkaérték, ill a kizsákmányolás ténye előtt. Te erree sajnálom, nem vagy képes…

    Vigasztaljon, hogy Jézus is, aki mindig szegényekről és gazdagokról papolt, konkrétan mégse szólt egy árva szót a rabszolgákról, sőt…!

    Üdvözölve légy!

  • UI

    *
    önmaga fenn-illetve eltartása és szükségletei, azok költségei koronként, de földrajzi elhelyezkedéstől függően is lehet különböző.

  • Succubus Lilit
    3:01

    Azt itt senki nem állította, hogy a kizsákmányolást Marx, v. Engels találta volna fel. Ugyan dehogy. Ők legföljebb annak törvényszerű elemeit tárták föl.
    Ahogy a gravitációt se Einstein találta fel sőt, mégcsak nem is Newton… Az is csak úgy volt, van és…
    Ugyanígy a kizsákmányolás is csak beépül a termelőeszközök magántulajdonára épült történelmi,ill. gazdasági rendszerek, vagyis termelési módok struktúrájába, ahol szükségszerűen játszik döntő szerepet a tulajdonosok nyeresége, illetve profitjának realizálásában, mint cél.
    Ezt a beintegrálódott szerepet a történelem során az ókorban nem is rejtették véka alá, viszont a középkorban már megtévesztő manőverekkel ködösítették el a nagy-többségében tudatlan és nincstelen nép(ek) előtt. Évezredeken át, ritka kivétellel épp az érintettek nem ismerték fel , és/vagy az „elrendeltetett” sorsnak tudták be, a kiszipolyozás tényét.
    Aztán a tőkés termelési módban már a teljes szabadság – a demokrácia – álcájával adták, adják be a tömegeknek, hogy a munkabérük a munkájuk értékét fejezi ki.

  • Geyza
    2023 október 8
    12:43 du.

    Nem szokásom reagálni a pampogásaidra de most mégis.
    (Érzed ugye? nem válaszolok, mert hülyeségre nincs válasz,
    csak reagálok)

    A rongyfejű iszlámnáci barátaid Teheránban (akiket manapság minden, a Világban történő vérontás mögött fel lelhetők) ,
    a szerencsétlen országuk elleni nyílt támadásnak aposztrofálták hogy egy iráni nő (akit ezek a terroristák börtönben tartanak) Nobel béke-díjat kapott.

    Ezek vagytok ti : mocskos nácik.

  • Succubus Lilith
    2023 október 8
    10:23 du.

    #1.
    Ródeo11 2023 október 8 11:35 de.

    “… ebben az is benne van hogy eladtam munkaórát $Cad241,52 -ért és kifizettem 45,12 -őt…”

    Szoval a munka erteke szerinted 251,52 kanadai dollar. Ez mindenkire vonatkozik az egesz vilagon?

    ha csak ennyit értettél belőle, akkor sajnállak!
    #2. Olenka és a fektcsekk… nem értem mit akartál írni… vagy közben Olenka csődbejutott? mint a hohol háború?

    na, mindegy is… szerinted és a grizi barátnőd szerint hogyan keletkezik a profit, és az extra profit, és mindehhez hogyan járúl hozzá a tőzsde puszta léte, legyél tömör és rendezett, mint az erdősáv a búzaföldön

    addig is nem nézem a mainstream -et mert tennis van és az izgalmasabb, közben az is kiderült hogy a pentagon 1 csillagostól felfelé rangújait az NFL-be még vízhordónak sem engednék be, mert nem akarnak csődbe jutni, minta pentagon {de lehet hogy márt hexadodecaéder?}

    egyébként jól vagy?

  • Fenntieket RODEO-nak írtam ERRE :

    Ródeo11
    2023 október 8
    2:49 du.