Rétvári Bence Ottawában tárgyalt, kanadai értelmiségiek tiltakoznak
Rétvári Bence, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium parlamenti államtitkára Ottawába látogatott és elmondta, hogy szerinte „Magyarország és Kanada érdekei megegyeznek a menekültkérdés megítélésének és kezelésének ügyében.” Rétvári Jason Kenney kanadai bevándorlásügyi miniszterrel tárgyalt és elmondta, hogy mind két fél csökkenteni akarja a menekülés-jogi kérdésekben a „tömeges visszaélést.” Bár nem csak magyar romák menekültek Kanadába, mégis elsősorban erre a népcsoportra gondolt Kenney és fideszes-kereszténydemokrata tárgyalópartnere.
Ugyanakkor az is látszik, hogy egyre hangosabban szólalnak fel kanadai akadémikusok a kanadai kormány által tervezett C31-es bevándorlási reformja, illetve a magyar állampolgárok által benyújtott menekültkérelmek tömeges elutasítása ellen. A torontói York Egyetemhez közhető Canadian Council for Refugees (CCR), illetve egyéb tudományos, valamint ember-jogi szervezethez köthető értelmiségiek tiltakozást indítottak a menekült-kérelmeket érintő szigorítások ellen, melyek szinte lehetetlenné tehetik azt, hogy magyar állampolgár menekült-státuszt kérhessen Kanadában.
A C31 30-45 napra csökkenti a menekült-kérelmek elbírálási időtartalmát, a jogorvoslati opciók száma is jelentősen csökken. Például a fellebbezés lehetősége szinte teljesen megszűnik.
A kommunista állambiztonsági levéltári anyag sikertelen felszámolási kisérletéért is felelős KDNP-s államtitkár bűnözési kategóriába helyezte a magyarországi romák Kanadába menekülését. „Egyetértetünk abban is, jól mutatja ezeknek a menekültstátusz-kérelmeknek visszaélés-szerűségét az, hogy több mint 90 százalék fölötti az elutasított vagy az ügy befejezése előtt felhagyott ügyeknek a száma. Jól látható, hogy ezek mögött elsősorban szociális motiváció, illetve bűnöző bandák is állnak, ezért fontos a két ország rendőri szerveinek az együttműködése”–mondta Rétvári Ottawában.
A Kenneyvel folytatott tárgyalásokon kívül, Rétvári a Fidesz alkotmányáról és a jobboldal törvénykezési vívmányairól is tájékoztatta a kanadai kormánypárti és ellenzéki parlamenti képviselőket.
A CCR szerint a C31 menekültügyi reform szembemegy Kanada nemzetközi kötelességeivel. „A törvénytervezet aláássa Kanada humanitáriánus hagyományait. Vissza kell vonni a tervezetet”–jelentette ki a CCR. Az egyik veszély az, hogy a C31-nek köszönhetően gazdasági, kereskedelmi, vagy politikai konsziderációk mentén jelölnek nem teljesen demokratikus országokat „biztonságosnak” és e lista összeállításában nem vesznek részt az adott térségeket ismerő szakértők és tudósok.
9:43 du.
Magyar romák rettegnek a munkától ,felkerekedtek útnak indulnak a következő(USA) földrészt benépesíteni,hát igen mindenkit lakva lehet megismerni:)))
Amerika a nagy emberi jogok élharcosa ízelítőt kap ,hogy a romáktól félni tartani kell ,mert itt Magyar honban rablás sorozatát követik el ,nem elég ha elviszik az értékeket hanem agyon verik az áldozatukat.
Kívánom hogy a cikk író szomszédja legyen egy népes cigány sereg vegye körül.Menekülésre fogja a cigányokkal való együtt élést,,semmi baj ,csak menjenek minél többen nyugatra ,Európa már tele van velük ,új földrész meghódításához ámerikában vannak értékek ,bűnözésből megélnek a cigányok.
9:50 du.
kovács, szerinted a magyar romák rettegnek a nem létező magyar munkahelyektől? Mert amíg volt munkahely, dolgoztak is. Arról nem ők tehetnek, hogy megszüntek a gyárak és velük a munkalkalmak. De te csak lökd továbbra is süketet, elöbb-utóbb majd csak hasra esel bennük. És majd ha már neked sem lesz már se munkád se nyugdijjad, kiváncsi leszek, honnan szerzel családodnak élelemre valót?
9:54 du.
Canadai értelmiséget kötelezni kell rá ,hogy vegyen magához 1-1 cigány családot,lakjanak éljenek együtt nap mint nap ,asztán ne csodálkozzanak ha a környezetük lepusztul,házat körül sz@rják ,,taníttassa ,etesse és feleljen az elkövetett bűneikért,,na ezt nevezem segítségnek ,,nem pedig szájalni hőzöngeni ,,,,,mi is volt az indiánok kiirtásával???Nem makulátlan ámerika az emberi jogok betartásával ,akkor nagy pofa van ha más ország belügyeibe beleugat ,,,,,,birkózzon meg az új bevándorlókkal.
9:55 du.
Különben 100%-ig egyetértek a CCR kijelentésével, ami szerint „a C31 menekültügyi reform szembemegy Kanada nemzetközi kötelességeivel. “A törvénytervezet aláássa Kanada humanitáriánus hagyományait. Vissza kell vonni a tervezetet”–jelentette ki a CCR. Az egyik veszély az, hogy a C31-nek köszönhetően gazdasági, kereskedelmi, vagy politikai konsziderációk mentén jelölnek nem teljesen demokratikus országokat ”biztonságosnak” és e lista összeállításában nem vesznek részt az adott térségeket ismerő szakértők és tudósok.”
Ez nem egy új probléma, az IRB 1988-tól, felállitástól kezdöen küzd ezzel a problámával. És miután az IRB tagok politikai kinevezések alapján kapták beosztásukat, így önállóságuk az elsö pillanattól kétséges volt.
9:57 du.
1988-89-ben pl. Kina lett kinevezve „demokratikus országnak”, ahonnan nem kellett menekülőket befogadni.
9:59 du.
Kovácskám, én és barátaink is tucat számra segitettünk menekült roma családoknak, hogy sikerüljön a beilleszkedésük. Pont olyan arányszámban sikerült, mint a többi menekült csoportnak. Beleértve a magyarokat is.
10:00 du.
Koppics tudjuk beáll a hazaárulók közé ,,,,de nem vagytok tényezők…..
10:10 du.
Nem az számít hogy koppincs mit mond hanem az hogy ki mondja ,pusztába kiáltott szó amiért itt mint kommunista élharcos küzd..Majd zseva barátnőddel ismét haza látogatsz , reszketve szállsz le a repülőről ,utcán megkergetnek ,uszodában a vízbe akarnak fojtani ,leköpnek .Ajánlom visszafelé utazáskor vigyél magaddal egy cigány családot ,nincs bajod majd lesz.
10:36 du.
Kovácskám, kötve hiszem. Abba esetleg még Pintér úrnak is lenne beleszólása. Persze önmagamért is képes vagyok kiállni. Szereltem én már ilyen nagy legényeket, mint te is vagy, annélkül, hogy az ujjamat megmozditottam volna.
10:38 du.
Különben ki az én zseva barátnőm, akire oly szeretettel célozgatsz? Ja, azt meg különsöen szeretem, hogy hölgyeket fenyegetsz, mert esetleg más véleményen van veled. Úri módor, na. Olyan szittyás. 🙂
11:30 du.
Hagyjuk az ostobasagokat, ha szabad kernem.
A helyzet az, hogy a magyar kormany ismet alaasni probalja a menekuktek ugyet, meghozza presztizs okan. Velemenyem szerint nekunk is kellene egy levelet irnunk a miniszternek es abban ramutatnunk arra, hogy a romak, mig az ugyuk intezodik dolgoznak, a gyerekeik iskolaba jarnak es ugyanugy megbecsulik magukat itt mint barki mas, sokkal nehezebb korulmenyeik dacara.
A hulye Kovacs nem hiv meg semmifele uj bevandorlot, hogy vele eljen, miert kellene akkor a romat meghivni? Az ilyen barommal nem erdemes vitatkozni.
12:35 de.
A jelenlegihez hasonlító kivándorlási hullám legutóbb 1956 után volt tapasztalható Magyarországon. – Az akkori népköztársasági kormányok is bűnözőknek vélelmezték a menekülőket. (Emlékezzünk csak!)
1:48 de.
Kovács csodálom a sokrétű felkészültségedet, Te mindenhez hozzá tudsz szólni
3:07 de.
Kopácsi megbukott ,ő volt MIsi egy IP címről. Azt hitte így többen lesznek Szégyen.
3:13 de.
Szemenyei, a maga múltjával a háta mögött, jobb ha hallgat.
4:51 de.
hát igen, számos cigány ismerősöm közül mindenki értelmesebb és kulturáltabb, mint ez az elmehunyt, hazaárulózó kovács az ávós verőlegény stílusával. érdekes módon fogalma sincs, – de hát miről is van neki, a kifizetődő irányvonalon túl – hogy milyen sikereket értek el megfelelő bánásmóddal és oktatással Hejőkeresztúron. Mindenesetre kell neki valaki, akinél magasabb rendűnek képzelheti magát.
Rétvári Bencéről meg csak annyit: a megalakult új parlamentben ennek a Pázmányon végzett kis álkeresztény féregnek az első dolga volt magánindítványt benyújtani arról, hogy indoklás nélkül ki lehessen rúgni a közszférából még a kismamákat is.
7:16 de.
Hát akkor:
1.) Most Deutschtomis leszek: kijafaszaza Rétvári Bencike? (és kijafaszaza „kovács”, meg a „sólyomszem”?)
2.) Én nem ismerem az obligált kanadai törvényeket (nem is nagyon szeretném), de érdekelne, hogy vajon menekültnek számítok-e abban az esetben, ha:
– a rám erőltetett Alaptörvény okán nekem kötelező elsmernem Isten létezését (pedig lehet, hogy ateista vagyok)?
– a rám erőltetett népszavazási törvény alapján idén január 1.-től nincs jogom népszavazást kezdeményezni?
– a rám erőltetett „Nemzeti Köznevelési Törvény” alapján a fiaimmal szemben az államnak 16 esztendős koruktól kezdve nincs oktatási kötelezettsége (de már 12 éves koruktól kezdve börtönbe dughatják őket!)?
– a rám erőltetett Munkatörvénykönyv szerint nekem nincs jogom szabadon rendelkeznem az éves szabadságkeretem túlnyomó részével, nincs jogom pénzt kérni a túlórában végzett munkámért és köteles vagyok elfogadni, ha munkáltatóm úgymond „bizalomvesztés” okán (gumijogszabály!) máról holnapra az utcára tesz?
– a rám erőltetett sztrájktörvény alapján nincs jogom sztrájkolni?
– a rám erőltetett választási törvény szerint szavazzak ugyan bárkire, akkor is az orbanista maffiára szavazok?
– a rám erőltetett bírósági törvény szerint vagy az ügyész, vagy Szájerné Handó Tünde bármikor elvonhat az engem megillető bíróság elől (és mehetek mondjuk Mátészalkáról Sopronba tárgyalásra!)?
Folytassam még?
Ezek nem speciális esetek, hanem minden magyar honpolgárt érintőek!
Tehát kérdem én: kaphatna ezek alapján bármelyik magyar állampolgár menedékjogot Kanadában? Pláne úgy, hogy hóna alatt viszi az inkriminált törvényeket, meg a Tákolmány díszkötéses példányát?
Nos?!
8:34 de.
Szerintem te oda sem kellesz, hiszen a magyart is csak töröd.
8:46 de.
@sólyomszem
No, ne mondja má’ picikém! És hová is nem kellek?
Jut eszembe: tartalmi hsz.? Az nincs a feltöltött szlogen-tárban?
Kár!
Pedig nem ártana azt frissíteni is néha … lengyel szavakkal! Főleg most, a „vendégmunkásokkal” megerősített márc. 15.-i Pukkancs-beszéd után! 😀
Imádom ezeket a bérkommentes gerinchúrosokat! Az ilyenekből szoktunk a neten kb. 5 perc alatt bohócot csinálni!
8:50 de.
solyomgenya
kinyomoztad, hogy a Kopacsi Judith es en egy IP-cimrol jovunk???? hahaha, orulok, mert ime a bizonyitek, hogy ennyi hozzaertessel okoskodsz mindenben! foldsotet gyoker vagy es jelentektelensegednel mar csak ostobasagod nagyobb!
9:15 de.
Szegények! (kanadai furkálók) Hiába erőlködtök nem fog menni. Túl sok vollt már belőletek ithon,most ott csináljátok.Nekünk nem tetszik az általatok hirdetett liberálizmus,ami globalista,nemzetellenes,identitásnélküli világpolgáságot kínál.Mi szeretjük szülőföldünket és ragaszkodunk hozzá, ha netalán külföldön dolgozunk is. A szabad demokratikus vállasztás ezt bizonyítja. Ma is bárhol van bármilyen állami tisztségre kiírt időközi vállasztás ,sehol nem tudtok poziciót szerezni.Ezért esz a fene benneteket. Inkábbb vállaljuk az átmeneti áldozatot,lemondást,minthogy titeket újra hatalomra juttassunk. Ami a munka elől menedéket kérőket illeti, igenis van munkalehetőség,csak meg kellene fogni az ásót,kapát és bevetni a házkörüli földecskét és megtermelni a betevőt,ahogy sok vidéki parasztember teszi. Könnyeb azt lelopni,ha termőre fordult,ugye? Szegény „gyászmagyarok”!
9:31 de.
Kedves Földes Ernő, lesz alkalma áldozatot vállalni: jövőre adóznak a nyugdíjak, nagy valószínűséggel a tb-járulékot is ráverik a nyugdíjasokra, rákkezelés csak 3 jár ingyen, bezárnak egy csomó kórházi osztályt, megszüntetnek olyan vasútvonalakat, amivel dolgozni és iskolába járnak sokan. „Vállaszthat” szabadon és demokratikusan a kirablás és a kirablás között, mert a „vállasztási” törvény sem hagy majd „vállasztási” lehetőséget, és jövőre már nem lesz lenyúlható magánnyugdíj sem.
Csak semmi liberalizmus, tessen engedelmeskedni, meg szabad nép-félórákra járni. Maguknál a rákosi fíling az imprinting: nem élhetnek diktatúra nélkül.
9:39 de.
kovacs arpad ismet egy vegtelenul szanalmas, frusztralt hozzaszolas. Ha nem magyarul irtad volna is tudnam hova valosi vagy! Ezt a kelet-europai postkommunista stilust jol ismerem, nincs egy onallo gondolat csak mindig ugyan az a szoveg: Vegyel magadhoz egy cigany csaladot, koltozz oda, az ertelmiseg es Amerika szapulasa stb. Annyira de annyira unalmas mar mindig ugyan az a lemez. Kovacs ur a kucug vagy hurut vagy milyen infon nem raknak fel uj lemezt, hogy az agyhallottak is tudjanak ujat makoogni?
9:44 de.
Zsofi
persze, a liberalizmus azoknak valo, akik sajat maguktol kepesek donteseket hozni es azokert felelosseget vallalni, ez a jobboldali csurhe meg vezerert kialt, hogy egyreszt ne kelljen gondolkodniuk, mert ugye a koveteshez, parancs teljesitesehez nem feltetel az esz (lasd smittpal), masreszt kivonva magukat a felelossegvallalas alol mintegy felmentes mindenre!?
9:49 de.
Foldes Erno! Ne zavarjon, hogy ennek a szemet liberalizmusnak koszonhetoen mondhatod el, irhatod le a velemenyed, szapulhatsz masokat stb. Az atmeneti lemondas meg jo nehany evtized lesz ha igy folytatjatok mert lassan az EU-n kivul estek es a folyamatosan IMF hitelert kuncsorgas se fog sikerhez vezetni a nagy identitas meg hazaszeretet miatt csak mert nalatok a hazaszeretet egyenlo a rasszizmus es antiszemitizmussal…
9:57 de.
MOST MÉG beengedték őt Ottawába.
De kitudja mit hoz a jövő ?
Egy nácizmus felé haladó ország ” diplomatáival ” demokratikus országok nem nagyon szoktak szóbaállni.
( Talán még reménykednek hogy változtatnak a kurzuson. Hiú remény . )
10:02 de.
Ellenvelemeny:
Kár ezekbe az értelmes érv.
A Jobbik VILÁGOSSÁ TETTE ( hogy Mosthatalmonlévő szófordulatát használjam ) :
” Ők nem demokratikus párt.”
Vagyis ők egy demokrácián élősködő demokrácia ellenes társaság.
Ezek, akik itt áskálódnak, a Jobbik eszemiségén csüggő emberek.
Normális országban , ha egy parlamenti párt kijelenti magáról hogy ők nem demokratikus párt , akkor az Államnak kötelessége azt a pártot felszámolni , mint olyan alakulatot ami a demokratikus rend megdöntésére készül.
10:12 de.
Geyza
na ezert nem lehet normalisan reagalni a bunokre, mert azok maskent vannak merve a mi orszagunkban, mint mas demokratikus orszagokban, magyaran mi valoban nem vagyunk demokratikus orszag, de akkor mi is?…..a bun, mint rasszizmus, megfelemlites, uldozes, kirekesztes, nalunk dicseretes eszkozok a jelenlegi kormany hatalmanak megszilarditasaban…..en egyaltalan nem csodalkozom, hogy ezt a gyurcsany nem tudta normalisan lereagalni…..masok sem fogjak
10:14 de.
MAGYARORSZÁGON DIKTATÚRA VAN.BETEGEKET ÉS SZEGÉNYEKET KÉNYSZERÍTENEK ÖNGYILKOSSÁGRA.A DIKTÁTOR ÚTJÁT HULLÁK ÖVEZIK,RÖVIDESEN ÉN IS OTT LESZEK.
11:03 de.
Földes Ernő Úr és a hasonló gondolkodásúak, ha az elmúlt „nyóóócévben” is ilyen nagylelkűen mertek volna áldozatot vállalni, és nem leszavazni a szűkséges reformokat akkor egészen pontosan nyolc évvel előrébb tartana az ország, de nem, még a 300 forintos vizitdíj is megterhelő volt. Ugyan kérem, miféle áldozatvállalásról tetszik beszélni? Orbán saját maga akarja a reformokat végigvinni csak éppen most már sokkal fájdalmasabban és még több lemondással lesz kénytelen letolni az emberek torkán. Mindenesetre megalapozta azt, hogy legyen majd kire fogni a nyomorúságot. Megtalálta az EU-ban, az IMF-ben és az „összeesküvést” szító nyugati világban illetve külföldi baloldalban. Érdekes, hogy neki is egy szája van, de nagyon jól beszél vele kétfelé. A nép meg tátott szájjal hagyja magát évek óta bevitetni magát a sötét és nyirkos sikátorba. A tettek bizonyítják, hogy az áldozatvállalás nem szerepel a repertoárban, sokkal inkább a semmitmondó jelszavak és lózungok viszik a prímet, Orbáni tanítás szerint. Tessék majd figyelni, hogy a „gyarmatosítás mentes”, „szuverén” és „szabadsággal kikövezett nemzeti” utca ahol a mai magyar kormány menetel, az egy zsákutca és a hátraarc sokkal hosszabb és siralmasabb lesz, hogy ha OV nem vesz tudomást az intő jelekről és nem fordul meg mielőtt elérné a falat – ez esetben talán még az unokáink sem érik meg, hogy Magyarország a rendszerváltáskor áhítozott -majd hosszú kemény munkával elért demokratikus jóléti állam legyen, a mai kornak megfelelően. Jelen állás szerint az elmúlt 22 év munkáját zúzza apró darabokra a miniszterelnök úr, mely munkában Ő maga zászlós szerepet vállalt a magyar emberekkel együtt, akik népszavazással egyértelműen kinyilvánították, hogy hova és milyen „klubokba” akarnak tartozni. Csupán csak tíz bő esztendőbe telt, hogy az EU-s tagsági kérelem után 2004-ben felvételt nyertünk. Ki hatalmazta fel a kormányt arra, hogy ezzel szembemenjen? Egészen pofátlan játék, hogy beeteti az embereket azzal, hogy ez az elmúlt két évtized tévedés volt. Isten sem golyós, és nem véletlenül veri a „himnuszi” balsors népünket évszázadok óta, megfelelő hozzáállás nélkül Isten továbbra sem fogja megáldani a magyart, és nem hoz rá víg esztendőt! Változtatni kéne az irányzékon, hiszen annyi negatív példa van történelmünkben, melyből a civilizáltabb országok előnyt kovácsolnának – Magyarország is képes erre, csak gondolkodni kell hozzá. Remélem hamarosan így is lesz, hiszen többre és jobbra vagyunk érdemesek! Tehát hajrá magyarok, hajrá Magyarország! -ezt a mondatot nem sajátíthatja ki a Fidesz, ahogy a kokárdát sem, mert nem két Magyarország van, hanem egy. Hiába is próbálja ketté szakítani…
11:39 de.
Utoljára 1998-tól indult meg egy ujabb menekült sorozat, az akkori Orbán kormány alatt, amikor is, a kanadai kormány kreált egy illegális minta pert, arra titokban kihivta az akkori Orbán kormány tisztviselőit, hogy tanuvallomásukkal aláássák a romák hitelét. kb. olyan volt, mintha anno a nácik küldték volna Göringet ide, hogy biztositsa a kanadai kormányt, a zsidóknak csuda jó dolga volt Németországban, meg Európa többi terültén, amit ők tartottak megszállva. Annak az immár illegálisnak minősitett minta per alapján utasitják el a menekültügyi bírók a roma kérelmeket.
11:54 de.
“A menekültség nem arról szól, hogy valaki szereti-e az országot, ahol él, sem arról, hogy könnyű-e ott élni, vagy nem, és még csak nem is arról, hogy valaki alkalmanként diszkriminációval szembesül” – mondta a miniszter, és hozzátette azt is, hogy Magyarország már EU-tag, így az állampolgárok szabadon mozoghatnak a tagállamok között. A miniszter szóvivője korábban kizárta, hogy azonnali intézkedéseket terveznének a magyar vízumkövetelményekkel kapcsolatban, de Kennedy azt mondta a National Postnak, hogy “Kanada mindig fenntartja magának a jogot a vízumkényszer alkalmazására.”
„Kennedy már többször is megkérdőjelezte azoknak a kérelmeknek a jogosságát, amelyet “neonáci csoportok általi üldöztetésre” hivatkozva adnak be “egy ország nélküli etnikai csoport tagjai”. Szerinte a tavalyi évben benyújtott kérelmek közül több nem volt “jóhiszemű”, a magyar romák bevándorlását pedig “nagyon különösnek”, “bizarrnak”, és “jól szervezettnek” nevezte. A lap szerint az, hogy poloskák ki tudnak kergetni Kanadából valakit, aki “feltehetően” az életét féltve érkezett oda, vagy a néhány hónapos várakozási idő elijesztő tud lenni, megerősíti a miniszter véleményét.”
1:26 du.
Időnként diszkriminációnak vannak kitéve? Idönként? Mennyi idönként te őstulok? Naponta, hetente, havonta? Vagy csak amikor lehet? Van egy ötletem. Próbáljuk ki rajtad. Tudod volt egy amerikai ujságiró egy jó pár évvel ezelött, aki fehér létére bemázolta magát feketére. és elindult szerencsét próbálni. Nagyon hamar saját bőrén megtapasztalta, mit jelentett akkor az USÁ-ban feketének, azaz négernek lennie. És nézzük meg, hogy fogsz állást találni, üzletekben, hogy fognak a biztosnágiak, utánad menni és figyelni, a rendörök, hányszor fognak az utakon zaklatni, kis fasiszta trógerek megkergetni az utcán, stb, stb.
1:29 du.
Vörös banya
1:31 du.
Az te vagy, meg a dakota félsezü barátdo. nem csodálom, hogy mindig eltéveszted a házszámot, mert még magadtól is visszahökölsz, ha meglátod a tükörben.
1:52 du.
solyomgenya
ne itt okoskodjal azzal a paranyi eszeddel, inkabb olvasd el Aczel Endre irasat Nagypapa, szegyen cimmel….a nepszabadsagban
1:54 du.
Günther Walrauf: Legalul – ez a német török vendégmunkásnak öltözött be a hatvanas években, és megírta a tapasztalatait. Az bizony egy másik dimenzió. Németország mindenesetre változtatott a politikáján a hatására.Aki meg bagatellizálja a cigányok sorsát, jelentkezzen a Gárdánál, meglepetésszerű éjszakai lövöldözésre. Próbálja menteni a gyerekét, de vegye tudomásul, ha agyonlövik négyévesen, és vígasztalja a tudat, hogy magukat felsőbbrendűnek gondoló magyarik küldták a másvilágra. És éljen valaki egyre fogyó levegővel és pénzzel maga körül, tűrje a megvetést és a kirekesztést a munkalehetőség leghalványabb reménye nélkül, majd meglátjuk, mire megy….. Zsidózóknak melegen ajánlom a cyclon B kipróbálását, esetleg próbálják ki, milyen az, ha a család apraja-nagyja erőszakos kivégzés áldozatául esik. Milyen a numerus clausus származási alapon….
Sólyomszem, szerintem te valami vamzer lehettél, azért vörösözöl, hogy magad rózsaszínűnek látssz.
2:00 du.
Földes Ernő, elfelejteni látszik, hogy jó, hívő konzervatív keresztény tudja, hogy az első liberális maga az Úr volt, mert szabad akaratot adott az embernek. Ne tessék ezért Istent és a liberalizmust gyalázni.
2:25 du.
@sólyomszem!
Ugyan vegye már le a pinochet-szemüvegét! … bár inkább ne! Bizonyára vakítaná az Igazság Fénye!
… upsz! …
… most jut eszembe! … vaknak magyarázom, hogy mi az a „piros”!
2:25 du.
Mennyi hülyeség van a hozzászólásokban, az elképesztő.
Kanadába CSAK menekült joggal tud valaki bejönni, szponzor nélkül ma már. A romák megszervezett, , ügyvédek által kidolgozott alapon jöttek és jönnek. és a kanadai miniszter sem hülye.. A magyar államtitkár meg azért jött ide, hogy NE keljen emiatt újra bevezetni a vizumot a magyar okra , ahogy már tavaly a csehek megkapták, a sok roma beáramlás miatt.
2:30 du.
Tüske Zsófia és a hasonlóan gondolkodók: Mondják meg végre mit akarnak tőlünk,hogy mit javasolnak! 2002-ben a váltáskor a GDP-nek 52%-a volt az államadosság és nem üres államkasszát adott át a kormány az utódjának, és mitörtént az azt követő 8 év alatt? Ez 84%-ra nőtt és bukásuk után üres államkassza és tele olyan kötelezettségekkel amiket az új kormánynak kell teljesíteni, de miből? Ha ők nyertek volna ma hollennénk? Ugyan már! Nekik megengedték a költségvetés még 10%-os tullépését is! most meg leckéztetnek minket, kettős mércét alkalmaz az EU Bizottsága velünk szemben. Nézzék meg Görögország helyzetét.Minket is oda akarnak juttatni erőnek erejével.Erről beszéljenek és ne mellé! Itt a hozzászólások többségéből kilóg a lóláb az Önök szándékát illetően. Miért nem adnak konkrét vállaszt a hozzászólásaimban foglaltakra?
2:46 du.
Még csa annyit a liberalimusról, hogy annak örve alatt mindent megengedhetőnek tartanak? Nem számít nemzeti érdek az emberek sorsa?Az Úr nemhiszem hogy azt gondolta, figyelembevéve a keresztényi gondolatot, hogy a szabad akaratot minden gazemberségre fellehet használni. Az 1867 kiegyezés után voltak liberális gondolkodásu politikusaiknk, de azok nemzeti alapon álltak.Sajnos ma ez nem mondható el Önökről.
2:51 du.
Földes, speciel milyen nemzeti érdekekre gondolsz, amit szerinted a liberalizmus megtámadott?
3:10 du.
vedd meg foldes
a nemzeti erdekeket, tudod hogy kell? kezdjel dolgozni es tisztessegesen adozni! sot ez alapjan becsuld a masikat is es vesd ki magatok kozul a hazugokat, becsteleneket! kezdheted a rendrakast a sajat portadon!
3:52 du.
DAKOTA Kennedy? Az meg kicsoda? Az USA elnoke vagy Senator melyikre gondoltal? Egyebkent Jason Kenney a neve az Uriembernek…
3:58 du.
Erno Foldes! Anno a kommunista lapokban es mediaban szidtak ennyire a liberalizmust az USA=t es nyugatot, abban az idoszakban volt, hogy a globalis toketol, a nyugati fertotol /liberalizmus/ vedtek az orszagot. ok is azt mondtak nem kellenek egyeni emberi jogok majd ok megmondjak kinek mi a jo, minden fele divatot fertonek veltek, csupan ok a munkas-paraszt osztalyt hangoztattak mig most a MAGYAR a meno, es ok is israelt meg az imperialistakat veltek ellensegnek ahogy most is a Nemzeti oldal, de van meg atfedes az allamositasoknal, a baratoknal stb. tulajdonkeppen a mostani neonazik /fidess, jobbik, jobboldoal/ semmiben sem kulonbozik a regi kommunistaktol csak maskeppen oltoztek fel!
4:06 du.
Mindazoknak a forró fejű hozza szoloknak azt ajánlom hogy olvassak el az EGYETEMES EMBERI JOGOK NYILATKOZATOT amely szerintem ,,egyformán szol ” minden emberhez nem kirekesztve – zsidót, cigányt, románt, kínait vagy indiait vagy más népeket és nem jogosít fel nemzeteket arra hogy valamilyen formában uralkodjanak más nemzetek főlőt. Es ha ez sem győzi meg az olvasót akor olvassa el a Szent írást és tanulja meg az ÚR JÉZUS KRISZTUS tanítását, üzenetet amely kimondja azt hogy szeretnünk kel a felebarátunkat úgy mind önmagunkat és nem megalázni, gúnyolni vagy netán lövöldözni, vadászni rajuk.
Üdv. Izsák-Bacs Jeremiás
Mennonita Lelkipásztor
4:50 du.
Judithka „kirájnő” 🙂
Otthon, a családtagjaiddal szemben engedj meg ilyen közönséges, alpári hangnemet magadnak, kedves 🙂
A nagy „írónő” 🙂 Ugyan 🙂
4:52 du.
Köszönet a gyors reakcióért és a megerősítésért, kedves Ellenvélemény 🙂 Eszerint pontosan tudod, hogy miről szólt az az idézet:)
5:08 du.
Azthiszem ezt a két idiótát
( Csupacsipaszem és Dagonya , Még csapjuk hozzájuk Kovácskámat és Mocskoscihát is )
innentől kezdve nyugodtan diszkvalifikálhatjuk.
Ők nem véleményt formálnak hanem csak aljaskodnak.
Ők nem mások mint egy aljas párt aljas megtestesítői . Semmi több.
Azért lettek ide küldve hogy állandó , végeérthetetlen mocskolódásaikkal elcsesszék az oldalt.
5:10 du.
Ilyen emberi szeméttel Dagonya , Mint amilyen Ön drága uram , CSAKIS olyan hangnak van létjogosultsága mint amit Judith használ.
Sajnos evvan.
A szarhoz nem szoktunk Arany János ékes nyelvezetén szólni.
5:11 du.
Nézzenek oda.
Egy sértődős náci .
Hogy mik nem vannak…
5:20 du.
Mi bántotta vajon a szemét? Az östulok? Szerintem még nagyon is kedves voltam. Családommal szemben nem kell ilyen hangot megütnöm, mert azok civilizált, értelmes lények, akik értenek a szép szóból is.
5:22 du.
Jól van, Gézuka:) Leülhetsz:)
5:24 du.
Hogy itt ki üljön le, majd eldöntjük nélküled is. Jelzem neked nem kell leülnöd, mert a szives vendéglátást már régesrégen lelaktad, most már és elég régen kivül neked tágasabb.
5:28 du.
Ejnye, Judithka 🙂
5:36 du.
Éljen a szólásszabadság! 🙂
5:53 du.
SZERZŐ DAKOTA | MÁRCIUS 17, 2012, 5:36 DU.
Vigyazz a szolasszabadsag valami eltevelyult liberalis eszme. vagy a liberalis eszmek csak addig jok es addig tartanak amig mogejuk lehet bujni? Ejnye
5:55 du.
SZERZŐ DAKOTA | MÁRCIUS 17, 2012, 4:52 DU.
nincs mit. Tudod az ilyen vilagpolitikaiban jaratlan kucugon nevelkedett hazafingokat szivesen oktatom, nevelem 😀
6:02 du.
Bujj bujj zőld ág, zöld levelecske, nincs a kapu kinyitva mindenkinek. Persze az igazság az, hogy annak ellenére egészen szépen dübörögtök itt, kihasználva Christopher türelmét. Én már réges régen kirepitettelek volna innen.
6:06 du.
Persze, ellenvéleménye bárkinek lehet:) Csak ugye… ? 🙂
6:07 du.
Ejnye, Judithka „kirájnő” 🙂 Már megint ez a csúnya rosszindulat és kirekesztés, ami minden sorodból sugárzik:)
És mi lesz a demokratizmussal, a szólásszabadsággal? 🙂
6:51 du.
Kedves Földes Ernő! Egy kicsit vitatkoznék önnel, mert hiányolja a kérdéseire a választ és a tényeket. Az előző kormány 80%-os államháztartási hiánnyal adta át az országot, amely ma már 83 és 84% között van. Tehát két év alatt tovább romlott úgy, hogy a Ma.Nyu. Pénztáraktól lenyúltak 3 ezer milliárd magyar királyi forintot és egy nagy részét a hiányra költötték -hozzávetőlegesen 1400 milliárdot. erről itt bővebben olvashat, forrásokkal megjelölve: http://kanadavilaga.com/2012/03/14/az-orban-kormany-egyik-legnagyobb-hazugsaganak-az-erintettek-97-a-dolt-be/
Tehát visszatérve amit Ön állít, hogy 84%-nál adta át az előző kormány az egyszerűen nem így van. Nem mondom, hogy a 80%- kevés de az elmúlt két évben egyre csak tovább növekszik, és ha nem használták volna fel az emberek nyugdíj megtakarításait, akkor az egekbe szökött volna még inkább. (Arra most nem térek ki, hogy milyen aljas zsarolással, nyakkendős öltönyös „elegáns” rablással vették el a megtakarításokat.) Azon pedig megint lehetne vitatkozni, hogy üresen adták-e át 2002-ben a kasszát avagy sem. Na, de ha az összes létező reformtörekvést 8 évig a parlamentből inkább kivonulgatni szerető destruktív ellenzék hátráltat, és ha az ülésterembe néha be is jutott, akkor is csak elgáncsolt amit csak lehet, akkor miből és hogyan lett volna növekedés? Nyolc év teljesen feleslegesen Orbán és Gyurcsány, Fidesz és MSZP harcával ment el, amit egy jól felépített lejárató kampányra épített Orbán Viktor -ha ezt nézzük sikeresen. Senki nem mondta, hogy könnyű helyzetben van, illetve volt az ország, de legalább ne nézzék teljesen hülyének az egész országot. Teljesen visszaélnek azzal a helyzettel, hogy „kinyírták” politikai ellenfeleiket, és az emberek valós alternatíva nélkül maradtak. Amiből adódik, hogy szeretnének hinni végre valamiben, ami eltér az eddigiektől -de ez a Fidesz vonat nem oda tart ami a 2010-es választásokkor rá vala írva. Az emberek szeretnék hinni, hogy jó vonatra szálltak és bíznak a masinisztába, hiszen rajta vagyunk a vonaton, ráadásul több működőképes vonat már nem is létezik ezen kívül. Egyedüli (párt)ként versenyezve a politikai marathonban, pedig százhuszonnyolc kitérővel, tucatnyi kurflival és temérdek pofára eséssel is csak ők a „mi” hőseink, amely egyszemélyes verseny gyáva és jellemtelen közdelemre vall! Miért nem lehet megmondani nyíltan, hogy szűksége van a magánnyugdíj megtakarítás az országnak? Miért nem lehetett megmondani, hogy egykulcsos adót fognak bevezetni a választások után -és az ígéretük ellenére? Miért nem lehetett megmondani, hogy adóemelés lesz kilátásban, holott adó csökkentést ígértek ugyan csak a nemzeti ügyek politikája c. választási ígéretekben? Miért nem lehet nyíltan megmondani, hogy Magyarország inkább szakít az EU-val és a nyugati világgal, ha már azt sugalljuk, hogy „gyarmatai” vagyunk? Valószínűleg azért, mert akkor nem szálltunk volna fel erre a gőzmozdonyra és akkor nem lapátolná senki a szenet belé.Tehát Van lehetőség! Ki lehet lépni az EU közösségéből is, és nem kockáztatok nagyot ha azt mondom, hogy senkinek sem fogunk hiányozni onnan. Egy deviáns, kokikat és sallereket osztogató problémás antidemokratikus tagállammal kevesebb lesz. Ha ez a nép kívánalma, akkor tegyék meg a megfelelő lépéseket ehhez és ne beszéljenek mellé az ország irányítói, ne beszéljenek külföldön máshogy mint idehaza. Ne nézze Szijjártó Úr hülyének az Barroso-t és annak szóvivőjét, amikor tagadja azt, hogy nem a Szovjetunióval hasonlította össze a miniszterelnök Úr az EU-t, mert minden kis hazugság a végén összeadódik és ezzel bizony súlyosan árt Magyarországnak a mai ‘felelős’ politikai elit. Aztán majd jön a kérdés, hogy most miért ütött vissza egy jól irányzott K.O. ütéssel az akinek a bajuszát húzkodjuk folyamatosan. Biztos mindenki ismeri, hogy: „egy pillangó egyetlen szárnycsapása a Föld másik oldalán tornádót idézhet elő”. Nos az ilyen kis pillangók szárnycsapásai óriási katasztrófába viszik hazánkat, mégha most egy-egy ilyen mondat vagy kijelentés jelentéktelennek is tűnik.
Görögországgal nem lehet összehasonlítani Magyarországot. A Görögöknél óriási pénzkidobások voltak a semmire hosszú évekig. Úgy akarták élvezni a jólétet, hogy valós teljesítmény nem volt mögötte, így mostanra többszörösen felélték tartalékaikat. Mivel, hogy Görögországban az euró a fizetőeszköz, akárcsak a legtöbb EU-s országban, így méla fintorral is, de meg „kell menteni” Őket, hogy az egész euró övezetet ne rántsák magukkal a lejtőn. Az új hiteleket óriási lemondásokkal és az életszínvonal jelentős visszaesésével járó reformokkal fogják tudni csak visszafizetni. Ezért persze a görög nép hőbörög és ellenzi az elkerülhetetlent. Magyarország viszont nincs ilyen kényszer alatt, Az EU biztosan minden nap elmond egy imát, hogy nálunk Forint van és nem Euró. (Bár ha Euró lenne, akkor sem lenne olyan súlyunk mint Görögországnak a teljes EU gazdaságát tekintve) Az EU nem akar minket megmenteni, nincs megmentési kényszer alatt, ezért is érthetetlen számukra is, hogy OV miért táncol a penge élén?! Miért úszik az árral szemben és a népe ellenében. Magyarországnak saját maga részére és nem más érdekekből van szűksége egy újabb hitelre. Ezt az EU is tudja, Magyarország is tudja de az embereknek megint csak gyáva és felelőtlen módon idehaza nem ezt kommunikálja a ‘felelős’ politikai elit, akik persze hisznek neki, mert más már nincs a politikai porondon. Tehát jó lenne tiszta vizet önteni a pohárba és kiállni tökös ember módjára Orbán Úrnak és egyértelműen kijelenteni, hogy: 1) „nem kell nekünk hitel ne fáradjatok”, vagy 2) „kell nekünk hitel és ezért készek vagyunk méltó tárgyalópartner lenni” Felesleges a mellébeszélés, felesleges az időhúzás, felesleges a kiskirályt játszani Európában, mert ezzel csak árt az országnak hosszú és rövid távon egyaránt.
Kedves Ernő! Ön írta: „Az Úr nemhiszem hogy azt gondolta, figyelembevéve a keresztényi gondolatot, hogy a szabad akaratot minden gazemberségre fellehet használni.” Ez így igaz főleg, ha magát keresztényinek mondott hatalom a kereszténység legkisebb szikrájával sem rendelkezik -csupán nevében és képmutatóan, akkor ne csodálkozzunk tehát azon -és legyünk képesek felismerni, hogy a jelenlegi politika irányítói gazemberségre használja szabad akaratát, mégha tudtán kívül is teszi azt.
7:55 du.
Ugyan, kedves Remzső László 🙂
2:48 de.
Remzső László igen alapos elemzéséhez csak annyit fűznék még hozzá: 2002-ben a fideszes vállalkozókat arra biztatták, vigyék ki vállalkozásaikat Szlovákiába, hogy adóikkal ne támogassák a szoci kormányt. Azok kapva kaptak a lehetőségen, mert az ottani kedvezőbb adózás jól jött nekik.Nos, a folyamat azóta sem állt meg, mert a magánnyugdíj-pénzeket nem gazdaságélénkítésre, hanem a klienseik javadalmazására fordították, ezért bolondok lettek volna visszajönni ebbe a koncepció nélküli lenyúlósdiba. Ennek hatására viszont a magánpénzek is kifelé igyekeztek az országból: haszonélvezőjük az osztrák bankok. A gazdaság befagyott, új munkahely nemhogy egymillió, de száz sem lett, akit lehet, közmunkában akarnak fillérekért foglalkoztatni – ld. Hegedűs Zsuzsa javaslatát, aki a létesítendő cigány óvodákban dolgozó óvónőket akarná a diplomás minimálbérnek mintegy a feléért nehezebb munkával foglalkoztatni. Jövőre már nincs ilyen lenyúlható pénz, de a gazdagok egykulcsos adójához nem nyúlnak, helyette megadóztatják a nyugdíjakat, megvágják az oktatást. Az elmúlt héten két országos elitgimnázium kényszerül drasztikus lépéseket tenni, az Apáczai embereket bocsát el, a Radnóti kétségbeesetten keres támogatókat, hogy talpon maradjon. Mindkettő benne van az országban az öt legjobb között. Az egyetemektől milliárdokat vonnak el, Miskolcon 20 %-ot elbocsátanak – vajon tudja-e, hogy abban a régióban mit fognak ezek a kirúgottak dolgozni? Bezzeg a huszonévesen minisztériumba került mszmp-s, mára megtért, de a szakmához síkhülye államtitkár a helyén van, Pokorni, aki ért hozzá, a periférián lesöpörve…. A kórházakat leépítik, az orvosok elmennek – nyugdíjasként vállalkozó orvos rokonomra a kirótt pótadó másfélmillió ft (nem büntetés, fizetett adóelőleget!) pluszban még majd egymillió iparűzési (!) adót behajt rajta az önkormányzat. A fiatal orvosok elmennek, a kórházakat leépítik…. teszik ezt az ominózus népszavazásuk ellenére…. lesz idő, amikor nemcsak 300 ft vizitdíjat, hanem 30 ezret is szívesen fizetnének a zemberek, de nem lesz kinek…. épeszű orvos nem marad itt a politikus fizetésének a tizedéért. Nos, ha sikerül Magyarországot kisöpörni az EU-ból az alcsúti elmebetegnek, ők jól megélnek a felhalmozottból, a többi birka – mi – meg legelheti az árvalányhajat a Hortobágyon, esetleg bekerítve. Tényleg, ezt a jövőt akarja?
5:54 de.
Kedves Dakota! Tetszik a ‘határozott’ észrevétele, az „Ugyan” kifejezéssel, csak most nem tudom, hogy melyik részre értette az „ugyan”-t. Most mondjam én is az Ön „ugyanjára”, hogy Ugyan kedves Dakota? :)) Áh, Ugyan! Mindenesetre további szép hétvégét a kedves olvasóknak!
8:44 de.
kedves Laci
az ugyan-t a gogos gunar gedeonbol szedte, tudod a kesztyu lakoibol….de ugy altalaban fogalma nincs a szavak jelenteserol, mert csupan fikazni jar ide esz nelkul! mar regen megerett egy szabadsag-teri kockakore! az altalad leirt adatok nagyon hasznosak, ezeket a kurucinfosokat, gojmotorosokat nem erdekli, ezeket hajtja a bulierzes, amit a bajkavarasban tokeletesen ki tudnak elni….en osszeszednem oket es egytol egyig besoroznam katonanak vagy ket evre! hulyeseg volt eltorolni!
12:23 du.
Szilyasztok!
Irtam mar, hogy a 2000 korul Edmontonba jovo, magyarorszagi ciganyoknak eleg sokat segitettem a forditas es a beilleszkedes „temajaban”. Tobbseguk persze torteneteket agyalt ki, hogy kik es mikor uldoztek oket.
Akik Edmontonba jottek, azok tobbnyire kerestek es talaltak is maguknak munkat, igaz egyik-masik „adomentes” munka volt, azaz schwartzoltak a fiuk.
A legedesebb az a tortenet volt, amit egy Oltarilyoban elo magyar baratom meselt roluk. O is segitett nekik, amig egy szep napon megjelent a baratomnal a rendorseg … hazkutatas, letartoztatas …stb… mindez csak azert, mert az o telefonszama megtalalhato volt egy rablo, ciganybanda minden tagjanal. Alig birt kimosakodni belole. Azota nem fordit, csak Petofit. 🙂
Torontoban volt olyan, hogy meg meg sem szaradt a tinta az utleveleben, mar letartoztattak a cigany menekultet, mert erkezesekor a baratjai mar a repteren vartak, akik aztan rogvest utana mentek kirabolni egy hazat. Kis hibaja volt neki, hogy a rendorok mar vagy egy hete figyeltek oket…
Evvel persze nem mondom, hogy minden cigany ilyen, sot! Szemelyes tapasztalataim alapjan el merem mondani. hogy aranyaiban koztuk sincs tobb troger, mint barmely mas nepben, csak ugye az emberek mindig arra hajlamosak, hogy a rosszra emlekezzenek inkabb, mig a jo feledesbe merul.
Na es akkor meg a cikkhez kapcsolodva hadd emlitsem meg, hogy eleg nagyszamu magyar vasarolt cigany-igazolvanyt Magyarorszagon potom 3000 kanadai dollaerert a helyi cigany onkormanyzatoknal. Aztan jottek ki Kanadaba menekult ciganykent. Ok vajon milyen embernek szamitanak? A sajat hazajukra kigyot-bekat kiabalnak, lejaratjak azt, aztan kesobb visszamennek, mintha mise tortent volna.
Udv;
Moshe
12:28 du.
johat az alapveto kulonbseg az, hogy a ciganyok kisstilu bunozok es tanultsaguk, meginkabb annak hianya korlatok koze tereli bunozeseiket, mig a feher melymagyar emberek dorzsolten, sunyin, aljasul bunoznek es eszkoztaruk hatara a csillagos eg, igy lenyegesen nagyobb karokat is okoznak, mint a ciganyemberek….akkor most mirol is beszelunk? jahogy ez utobbit poziciokban ulok kovetik el es sokszor nem is szerzunk tudomast rola? ennyit a szabad sajtorol….
1:21 du.
A mostani kormany 83% adossaggal kapta vissza a kormanyzast.A Forint arfolyamgyengülése miatt az évvégére 80,3% volt.Az elözö kormanyok 52%-rol feltornasztak az adossagot 83%-ra,közben elodaztak a problémakat MAV,MALEV,BKV,EGÉSZSÉGÜGYIEK FIZETÉSE,OKTATASÜGYIEK FIZETÉSE,TÜZOLTOK TULORAI. HILLER volt miniszter 5 Milliard Forint ADOSSAGOT hagyott hatra. Most kellett elkezdeni a GYURCSANYÉK altal felvett 20 Milliard £ törlesztését. Ilyen örökséggel küzködik az ORSZAG!
7:05 du.
Denes Eros!Ezt,itt hiaba mondja el.Falra hanyt borso.Konnyen kivedik a „mindent”tudok.Ha netan kifogynak ervnek velt gondolatokbol,gyorsan frocsogik,amit az elozo kormany csinalt.Foleg Gyurcsany.Olyan szepen ra tudjak/akarjak akasztani a jelenlegi kormanyra,hogy aki legalabb kicsit is nem tajekozott az be is veszi.Meg jo hogy van olyan aki ” knows better”.Szeretnek en is ilyen informalt lenni.Mint pl.ez a misi kanasz,vagy eppen Kopacsi,de sorolhatnam oket.Egyreszt azert orulok hogy nem onnan szerzem az informaciokat,ahonnan ok.A kurucinfot nem kimondottan ertekelem(bar sokszor fejen talaljak a szoget),de inkabb elviselem,mint ezt a „labancinfo”-t.
7:21 du.
szarJimbok
magyaran sehonnan nem szerzed az infot es igy is nagyon jolinformalt vagy??!!! haha mekkora suletlen buta tok lehetsz! az persze nem fordulhat elo, hogy te vagy rosszul informalva es te allsz a rossz oldalon?!
8:27 du.
Misi!Mondanam hogy csavaros eszed van,ha hinnem hogy van eszed.Mindeestre az onkritikad nagyon jo.Mert ugyebar amit itt irsz azt en nem veszem magamra.Rolad viszont egesz jo kepet fest.Ezt az onkritikat mar regebben kellett volna gyakorolnod,de biztos nem nezel tukorbe,nem akarsz megundorodni magadtol.Az is lehet hogy a disznosz…rtol nem is latszik a pofad.Ha jelmezes balba akarsz menne csak mosakodj meg es senki nem fog megismerni.Meg nyered az elso dijat.Mielott elkeszdesz frocsogni,elotte eszedbe juttatom hogy te kezdted a szemetseget.Ne hogy ram vard.Jo frocsogest.
11:15 du.
Miska!Megvizsgaltam a lelkiismeretem(nekem ilyen is van)es ugy gondolom,hogy en vagyok a jo oldalon.Tudod a logika az benne,hogy en nem gyalazom a hazamat.Valoszinu te csak rafogod szerencsetlen orszagra,hogy a tied.
2:17 du.
sokan nem tudják hogy a romák is tudnak becsuletesek leni de ez a magyarokat nem érdekli mert születésuktöl benuk van egy gyülölet hogy minden roma egy féreg nekem egy 14 éves fiamat ölt meg egy magyar csak azért sziven szurta mert cigány és akor ezel éljem le a hátra lévő életemet mert egy elvetemult paraszt meg ölte a gyermekemet … mért nem lehet meg érteni hogy mi is magyarok vagyunk tudomásom szerint ez ál az igazolvanyunkba te hát a lényeg az hogy ti be csületes magyarok raktatok ránk egy fajta béjeget amit sajnos minden romának élete végéig hordaniuk kel …csak enyit eröl …
6:54 du.
Boci!
Ez belyeg dolog nem egeszen jo,csak ha ugy akarod hinni(ha igaz amit irsz,erthetonek tartom).Nalunk is eltek ciganyok.Egy csaladnak 120 hold foldje volt,8 loval dolgoztak(kb.20-an)es megbecsult gazdak voltak.A tobbi cigany
nem dolgozott,meg ennek a csaladnak sem ment el napszamba.Ott a faluba nem loptak sosem.Azt mondogattak,hogy a szomszed falukba jarnak lopkodni,de ez nem lett sose bizonyitva.Ugy hogy mondhatom,hogy nalunk nem volt problema a cigany lakossag.Sok helyet tudok ahol viszont gondot okoztak.Mar most ahogy nem lehet a ciganyokat egy mercevel merni,ugy nem lehet a magyarokat sem.Vagyis nem lehet altalanositani.Mert ha igen,akkor mit szoljanak azok a gyerekek,akiknek az apjukat agyonvertek a ciganyok a szemuk lattara.Ettol meg a ciganyok(romak,ha ugy jobban tetszik)persze,hogy magyarok.Legalabb is magyar allam polgarok.Ha valaki belyeget visel magan,legtobbszor sajat maga veszi magara.Ebben sem lehet altalanositani.A maga belyegjet egy ember akasztotta magara.Hogy masok is latjak,sajnos,az emberi tulajdonsag.Az pedig nem egyiranyu utca.Mind a ket iranyba mukodik.
7:18 du.
Jimbo, nem kéne ezt a mondatdat kiemelni és ezek szerint élni?
„Ha valaki belyeget visel magan,legtobbszor sajat maga veszi magara.” Te irtad.
9:37 du.
Judithka!Nem ertem…Csak az a kerdes Maga erti-e?Sajnos nem tudom folfogni ezt a magasroptu megjegyzest,meg akkor sem ha lehord mindennek.Kerdes:mindig tudja hogy mit beszel/ir es foleg ala tudja tamasztani azt.U.i.Maga beszelt valahol a bizonyitekrol.
10:18 du.
Kedves Boci, én mindig őszinte örömmel látok minden pozitív jelet, bizonyítékot a jóindulatra. A bélyeget a sajnálatosan negatív tapasztalatok túlnyomó többsége generálja. Hogyha ezentúl nem lenne oka senkinek panaszra és mindenki azt mondhatná, hogy „a mi falunkban, városunkban minden lakos tisztességesen él, dolgozik, nemcsak a segélyt várja,… nem jár lopni, rabolni, gyilkolni, hanem a gyerekeit tanítja a jóra és tisztes tagja a közösségnek, akkor nem lennének bélyegek.
Ezt csak közösségeken belül lehet kezelni. Van rá jó példa is. Lehet követni.
12:14 de.
Mindenben,de a cigany kerdesben teljesen kimutatkozik,hogy az ilyen dolgok nem masak mint az egyik,masik sot mind a ket oldal felheccelese.Ebbol adodnak a haboruk es azok tamogatottsaga.Emlekezzunk csak ra hogy az amerikai anyak (a TV-n)folvonultak a Bush tamogatasara,akkor amikor a fiaikat kuldte haboruban meghalni(Irak,Afganisztan)A nezo nem tudta ellenorizni,hogy mennyi valosag es mennyi rendezett van benne.Tiszta
sor hogy szimpatia kampany volt.Ugyan ez tortenik a ciganyok ellen vagy a ciganyok mellet.Amelyik hangosabb(nem foltetlen tobbseg)az a latszik nyertesnek a nozo szemszogebol.
1:52 de.
Jimbo, ha te nem érted saját soraidat, arról én nem tehetek. Attól még én egyetértek vele, mert pont ezt irtam én is már számtalanszor, Kertész Ákoson való felháborodások miatt. Attól, hogy egy embernek olyan véleménye van, ami nem tetsző, aki nem akarja, nem veszi magára. Magyarul az a mondás, hogy ha nem inge ne vegye magára. Angolul meg úgy hangzik,: „if the shoe fits, wear it.” Nekem sem az ing, sem a cipő nem mértékem, tehát nem is viselem.
2:38 de.
Judithka. En azt nem ertem amit Magacska irt.De nem baj,nem hiszem hogy sokat vesztek vele.Aludjon jol.Ez meg politikailag is korekt.Jo ejt.
9:30 de.
örülök, hogy öszinte voltál Jimbo, és elismered, magas számodra az hogyan is értékelem a demokráciát. igérem, nem foglak többet „kioktatni”, mert hogy minek.
5:28 du.
Judithka!Orulok a „hizelgo”velemenyenek,de Maga itt fogalmi zavarban szenved,vagy nem kiseri figyelemmel hogy miket firkal.Az is lehet hogy a pipatol mar nem is lat,u.i. meg a demokracia fogalmanak megmagyarazasaval meg mindig ados.Ugy latszik igy akar kibujni az igerete alol.Amugy ha vissza megy egy kicsit az irasaiban,ra fog jonni hogy mar milyen osszefuggestelenul ir.Sebaj.Majd azt is megszokjuk,a lenyeg hogy minel tamadobban irjon.Mindegy kit tamad csak tamadjon.Elobb-utobb az ISTEN kerul sorba(esetleg az egyhaz,kerdes melyik?)
5:38 du.
Jimbo
minek neked a demokracia fogalmanak magyarazata, mikor a teljesen egyszeru alsotagozatos tananyagot, az igekotok egybeirasanak szabalyait sem erted ???!!! egy 8 eves gyerek kinevetne, szerencsedre ok nem jarnak ide!
5:39 du.
igy csak mi rohogunk rajtad csimbok!
5:48 du.
Hol hagytad zaftos szavaidat misike.Csak nem etted meg???Kulonben amit irsz eleg vicces,meg mindig jobb mint ha atkozodsz,vagy gyalazkodol.Ugy latszik javulas utjara leptel.
5:50 du.
csimbok
a gyalazkodas is vicces volt (szeirntem) legfeljebb neked nincs humorerzeked!
6:44 du.
Remelem ilyen iranyu humorerzekem soha sem fog kifejlodni,mert akkor a te szinteden turkalnak a tragyaban.
6:59 du.
csimbok
jah te hatarontuli vagy, tudhattam volna!
7:03 du.
Kedves Jimbo, szerintem mostmár érted, hogy miért nem érdemes itt minden megnyilvánulásra reagálni. Szelektálj te is.
7:09 du.
Hatarontuli vagyok.Igen.De melyik hatarra gondolsz,a toled elzaro hatarra,vagy a canadai hatarra.Esetleg a jozan esz hatarara,amin te innen vagy,ugy nekem tul kell lennem.Maskent eretekelem a jozan eszt mint te.Ez a te irasidbol vilagosan kiderul.Persze csak azoknak akik nem a te oldaladon vannak
8:08 du.
Dakota!Koszonom a tanacsot.Azt hiszem meg is fogadom,mert igazad van:nem szabad mindenre reagalni.Sajnos hogy a hulyeseg mindig bosszantott.Nehez ellen allni.Azert megprobalom.Kosz.
8:53 du.
Megértelek, kedves Jimbo.
5:01 du.
mivel vagytok különbek mint én te !!!!!!!!!!!!!! vagy normálissan beszélsz vagy dögölj meg vagy tegyél kivételt szerinted te minden roma fölött álllllllsssssszzzzzz teeee én is vagyok olyan mint te ezt hidd ellm
még annyit mielött valakit gyalázol nézz körül magad körül
és nem vaszitek észre hogy ezt mind a kormány csinálja hogy elterelje a figyelmet a bunko magyar néptöl mert amire kell arra nem figyeltek hogyan zsákmányoljákki az országot hát mit kell csinálni össze uszitjuk a többi nép csoportot addig sem figyelnek semmire
2:20 de.
Jozsi, szerinted a Kadhafi is saját maga ellen uszította össze a saját népét, hogy aztán velük meggyilkoltassa önmagát ?