Torontói Független Magyar Rádió – A kanadai magyarság szégyene
A Magyarországra érkezÅ‘ menekültek a budapesti központi vásárcsarnokot és a WestEnd bevásárlóközpontot robbanthatják fel, ha nem vigyáznak a magyarok. Gyurcsány Ferenc pedig álszent amikor a menekültügyben felszólal, mert 2006-ban „húscafattá” verette a székely magyarokat és magyar „beleket tapostatott”–ezek voltak a Torontói Független Magyar Rádió legújabb – szeptember 19-ei – adásában elhangzott politikai jegyzet fÅ‘ gondolatai, melyeket egy, a szokásosnál is indulatosabb Bede Fazekas Zsolt, a Kanadai Magyarok Országos Szövetségének (KMOSZ) alelnöke adott elÅ‘ a hallgatóknak.
„Nem frankó dolognak” nevezte az „Európára és a mi hazánkra zúduló emberáradatot” Bede Fazekas Zsolt, aztán mindjárt hozzátette: „Manapság elég bekapcsolni a torontói CTV-t és azonnal lubickolhatunk a hÃrekben, sajnos többnyire a Magyarországról szóló hazugságokban.”
És innentÅ‘l kezdÅ‘dik a mindeneddiginél vadabb gyurcsányozás a torontói magyar rádióműsorban. Bede Fazekas Zsolt a röszkei felfordulásról beszél, és innentÅ‘l árasztja el Å‘t és a programot a heves indulat. „Ez az aljas Gyurcsány Ferenc elmeséli a televÃzióban, hogy ez az egész Orbán Viktor műve”–idézi felháborodottan a műsorvezetÅ‘.
„Az a Gyurcsány merészel most fűnek, fának nyilatkozni és Orbán Viktort mocskolni, aki 2006-ban a saját népét lövette rendÅ‘reivel. Hogy nem szakad le az ég. Amikor ez a bohóc a CNN, vagy a CTV kamerájába bámulva halál nyugodtan mocskolódik, hazudik és ájtatoskodik, az ember legszÃvesebben elhányná magát”–mondja Bede Fazekas Zsolt a torontói magyar hallgatóságnak.
A műsorvezetÅ‘ szerint Európa „Magyarországot magára hagyta a kakában.”
„A magyarországi zsidóság sem tapsikol, hogy az újabb migrációs mizériát a Holokauszttal mossák össze egyesek”–mondta a műsorvezetÅ‘, reagálva az osztrák kancellár – Werner Faymann – vitatott szavaira. Aztán Bede Fazekas a jobboldal által hirtelen felkarolt Kertész Imrét idézi, aki szerinte „már nem népszerű egykori imádói körében, pusztán azért, mert most Å‘ is Orbánhoz hasonlóan látja a helyzetet.”
„Akik gyülölik, gyűlölték és gyűlölni fogják Orbán Viktort, azok most nagyon szeretni fogják a menekülteket, úgy egyben. A kÅ‘ dobálókat, a terroristákat és a valódi menekülteket. (…) Most nem számÃt a biztonság, nekik sokkal jobban esik Orbánt Hitler bajusszal látni a Magyar Narancs hetilap cÃmoldalán, vagy hallgatni Gyurcsány handabandázását és az ostoba ellenzéki politikusok semmitmondó üzeneteit, mint végig gondolni mi lesz, ha felrobban egy bomba a központi vásárcsarnokban, vagy a WestEnd City Centre-ben”–riasztja a kanadai magyar hallgatókat Bede Fazekas horrorisztikus vÃziókkal.
„Boldog ünneplÅ‘ tömeg akar Magyarországra jönni, és aki ezt nem Ãgy látja az fasiszta”–teszi még hozzá a képhez cinikusan Bede Fazekas, aki szerint inkább terroristákból meg kÅ‘dobáló hulligánok a menekültek.
„Az a Gyurcsány Ferenc pedig, akinek a rendÅ‘rei az én Budapesten ünneplÅ‘ székely barátaimat húscafattá verette 2006-ban, most nyomja a szokásos ájtatos, nyálas dumát. Ezt vastagon aláhúzzák a Göllner Andrások  és a hazai politikai korrektek. Már készen is van az a velejéig romlott, hazug kép Magyarországól, amit aztán a nyugati sajtó oda dörgöl a tudatlan, tájékozatlan tömegek orra alá. Az a kanadai pedig, akinek fogalma nincs semmirÅ‘l, emberi mivoltának köszönhetÅ‘en, azt fogja elhinni amit a szÃve diktál”–állÃtja Kanadáról Bede Fazekas Zsolt.
Aztán a műsorvezetÅ‘ elÅ‘vesz egy általam Ãrt privát emailt, amiben én azzal érvelek, hogy Magyarország lakossága oly drámai mértékben csökkek és öregedik, hogy mindenképpen el kell gondolkodni a menekültek befogadásán és a magyar társadalomba történÅ‘ integrálásukon. Hozzáteszem, hogy a szÃriai menekültek gyermekei, akik már magyar iskolákba járnak és magyar barátokra tesznek szert, teljes mértékben integrált magyarokká vállhatnak. És ez pozitÃv lehet az öregedÅ‘ és zuhanó lakossággal rendelkezÅ‘ Magyarország számára. Bede Fazekas nem Ãgy látja, szerinte a menekülteket nem lehet soha integrálni, meg rá amúgy is hatott a kormány gyalázatos propagandája, mely szerint a „migránsok” valójában terroristák, bűnözÅ‘k és a magyar nemzeti kultúrát akarják minden erejükkel tönkretenni.
„Amikor Göllner cikke megjelent, akkor többen azon morfondÃroztak, hogy ez az ember valóban egyetemi tanár? Christopher sorait olvasván pedig nekem is rögtön az fordult meg a fejemben, hogy ez a srác tényleg tanÃt, vagy tanÃtott az egyetemen?”–kérdi Bede Fazekas, aztán jelzi, hogy a szÃriaiakat (értsd: muszlimokat) szerinte nem lehet integrálni és Magyarországnak úgy is csak „eltartott” népek jutnának, mintsem értelmesen és keményen dolgozó emberek, „akikkel jövÅ‘t lehet épÃteni.”
„Kelet-Európa csak az emberi szemetet kapja, az érték megy nyugat-Európába”–idézi elÅ‘szeretettel Bede Fazekas Zsolt egy botrányt okozó rasszista lengyel politikus szavait.
„Az olyan hiteltelen bohócok, mint Gyurcsány Ferenc hÃrtelen megint a nemzetközi figyelem központjába kerülnek. Kit érdekel, hogy az az ember, aki most a kÅ‘dobáló vadállatokat sajnálja és hazudik, kilenc évvel ezelÅ‘tt a saját népe belét tapostatta ki?”–teszi fel a költÅ‘i kérdést Bede Fazekas.
Budapest felrobbantásával riogatni az idÅ‘s, Magyarországról évtizedekkel ezelÅ‘tt elszakadt kanadai magyarokat, a szÃriai menekültekben elsÅ‘sorban terroristákat és vadállatokat látni és olyat demagóg badarságokat állÃtani egy egykori magyar miniszterelnökrÅ‘l, hogy „saját népe belét tapostatta ki” vagy, hogy „húscafattá” verette a székelyeket teljesen méltatlan szöveg egy kanadai, az ország legnagyobb metropoliszában működÅ‘ rádió számára. Bede Fazekas Zsolt elÅ‘szeretettel és képzelt erkölcsi fölénnyel hangoztatja, hogy Å‘ és az Å‘ politikai oldala „keresztény” és „nemzeti,” közben látványosan megy szembe mindazzal amit Ferenc pápa mond, lassan szinte naponta, az irgalomról.
A pápa például tegnap – mielÅ‘tt hajléktalanokkal ebédelt Washingtonban – többek között ezt üzente a kongresszusnak:
„Jobban szeretem azt az egyházat, amely sérült, piszkos és fájó, mert kint volt az utcán, mint azt az egyházat, amely azért egészségtelen, mert be volt zárkózva.”
Lehet, hogy Bede Fazekas Zsolt túlságosan hosszú ideig szÃvta a Fidesz és saját stúdiója áporodott levegÅ‘jét. Ha bármit is jelent számára a kereszténység és ha ez számára valóban hitbeli azonosságot jelent, akkor vegye komolyan Ferenc pápa szavait.
Bede Fazekas Zsolt gyakran listázza, hogy az évek folyamán hány száz magyar kulturális programot szervezett a helyi közösség számára. Ez kétségkÃvül szép teljesÃtmény. És éppen ezért méltatlan és mélyen szomorú, hogy saját életművére önt rá tÃz liter olajat, aztán dob rá egy doboznyi gyufát az által, hogy egy krisztusellenes, életellenes, gyűlölködÅ‘, félelemkeltÅ‘ és romlott világnézettel szédÃti és téveszti meg többnyire idÅ‘s hallgatóságát.
(A rádióműsor ominózus része az ötödik perctől hallható, ezen a linken.)
8:55 de.
A torontói házmesterrÅ‘l köztudott hogy a csalánnal szereti cirógatni magát. De ami a legérdekesebb az, hogy egy ilyen ember, ilyen szöveggel, a Kanadai Magyarok Országos Szövetségének az alelnöke, és vannak még helyi közösségi vezetÅ‘k, akik az Å‘ általa vezetett szervezethez szeretnék kapcsolni a helybéli magyarokat. Érdemes lenne Bede Fazekas agymenését, hazugságokkal teli uszÃtásait végig hallgatnia az Ottawai Magyar Ház tagjainak, akiket újfent arra próbálnak rávenni, hogy maradjanak Bede Fazekasék sátrában. Tényleg ezt a szÃnvonalat akarja a kanadai magyarság magáénak vallani ? Tényleg képtelenek vagyunk kilépni ebbÅ‘l a rossz cipÅ‘bÅ‘l és a tolerancia, a szabad vélemény nyilvánÃtás, a közös megértésre törekvés útján haladni ?
9:45 de.
KÃváncsi lennék két dologra:
1. Bede Fazekast ki pénzeli Magyarországról
2. orvos látta-e manapság?
9:52 de.
Gyerekek, semmi rossz nincs abban, amit a hapsi mond. Sot, total igaza van.
Ti beszeltek felre, hazudoztok, hulyesegeket josoltok, tuloztok, a hirek felet „nem latjatok” es/vagy megdolgozzatok… stb.
Ahogy a hapsikam is mondja, mindezt gyuloletbol. En hozzatennem, hogy csupan azert mert nem a ti fonokotok van olyan pozicioban, ahol milliardokat lehet sikkasztani.
Nem veszitek eszre talan (kiveve az ertelmesebbeket kozuletek, akiket fizetnek ezert a hazugsag-kampanyert) de ugyanazt csinaljatok Magyarorszagnak, mint amit az alabbi „dokumentumfilm” zsido resztvevoi csinalnak Izraelnek.
https://www.youtube.com/watch?v=8mkKsEktSwQ&google_comment_id=z12zylbpztj5z1aer23swjcqzmvbd5hrx04
Hogyan is hivjak, amikor valaki idegen hatalom, vagy hatalmak erdekeit szolgalja?
10:11 de.
Mojszele, orvos látta már magát is? KÃváncsi lennék arra az alapra, ami szerint megÃtéli a KMH szerzÅ‘it és kommentelÅ‘it. De ne emelje túl magasra magát, mert még kijön az aranyere!
Minket senki nem fizet meg, magát meg nem szükséges, önként mentálisan korrupt.
Hogy’ is hÃvják azt, aki seggfej? Csak nem seggfejnek, aki még arra sem képes agyonmagyarként, hogy megfelelÅ‘ code page-t használjon, ha már belepofázik – zsidó névvel – az életünkbe?
11:49 de.
Sajna csak megkésve tudok ide Ãrni. ElÅ‘ször is, hogy ez a Bede honnan kapja a pénzt nem titok. A Fidesz évente milliárdokat szórhat el az ilyen propagandistákra. Tele van velük a világ. De sajnos manapság ez bevett szokás már. Ajánlanám mindenki figyelmébe egy német újságÃró könyvét ami tele van ilyen már csontig rágott esetekkel. Udo Ulkopft Megvett újságÃrók a cime. Mojsikából sajnos egyre több van már Izraelben is. Hogy van pofája felvenni ottan pénzeket az más lapra tartozik, de hogy még észt is akar osztani az több mint pofátlanság. Egyszer egy arabnak véletlen az Å‘ segge alá kellene egy pár rud trotilt tenni és a levegÅ‘be repÃteni.
2:26 du.
Ez a Bede nem a Szabad Európánál tevékenykedett Bede rokona? (fia, unokája, unokaöccse, stb..) És nem neonáci véletlenül?
3:05 du.
György Molnár: a fene se ismeri a felmenőit (annyira nem értékes) de, hogy Orbánék pénzelik, az nem kétséges.
5:23 du.
Kedves Ille István! Ez most direkt rÃmel? 😀
2:38 de.
Sajnos o mindig a szelsojobbot kepviselte regebben Miepet.
Nem nagy tabora van,igy sok emberhez nem jut el a buffentesei es nem is veszik komolyan a kint elok nagyresze.
Egy volt menekult akit befogadott CANADA ugyan miert is itelkezik mas menekult felett?-es olyan embereket mer kritizalni akinek a hatsojaig se er fel.
Egyertelmu hogy az uszito es kirekeszto, megoszto politikaja nem a kint kozosseg erdekeit szolgalja.
Hiaba el Canadaba evtizedek ota a demokraciabol sok nem ragadt ra.
8:41 de.
Az idézett rádios tökéletesen látja a helyzetet,dicséret érte hogy a távolban sem szakad el hazájátol és kiáll érete,a csahos nyugati média,és ,magyarul beszélö paapgájaikkal szemeben.
Üdvözlet Vasmegyéböl.
8:52 de.
kiss pál: nem, picinyem, valóban nem szakad el hazájától – legalábbis ami a kormányzat járszalagját illeti. Bár szorosan tartják, azért kap a pofája elé zabostarisznyát is. Mondja, Vazsmegyében akadnak gondolkodó emberek is, vagy a java olyan, mint maga? Csak azért kérdezem, mert Kataloniában elsöprÅ‘ többségben az elszakadásra voksoltak. Maguk ott, Vazsban, hova akarnának tartozni?
8:32 de.
Bede Fazekasnak igaza van. Ezeket sosem lehet integrálni, hiszen Franciaországban mióta élnek arabok, Németországban törökök, azokat sem lehetett. Bede Fazekas egy dologban téved: Å‘ is a „menekült” kifejezést használja, ami tévedés. Nem menekültek, de még csak nem is bevándorlók – agresszorok, akik Európa megszállását folytatják judeo-amerikai támogatással. A Globális Világhatalom célja: Európa megsemmisÃtése. Egy Å‘rületes etnikai káosz elÅ‘idézése, melybÅ‘l majd az USA „vezeti ki”.
4:52 du.
Nem hallgatom a rádiót, de amit a cikk idéz (ha nem is pontosan) egyetártek Bedével. Hál Isten, nem vagyok egyedűl a cikkhez való hozzászólók száma szerint!
5:04 du.
Két pontott kihagytam:
1. Ki pénzeli Bedét? más is kérdezheti, ki pénzeli a KMH-et? Ugy nem lesz a válasz erre.
2, Ott voltam a bizonyos napon, mikor Gyurcsány és a rendőrsége, elintézte jól az 50.évforduló emlékünnepélyét.
Felejthetetlen emlék maradt!
8:25 du.
„Hál Isten, nem vagyok egyedűl a cikkhez való hozzászólók száma szerint!”
Hál’ Istennek, a cikkhez való hozzászólások nem adnak statisztikailag értelmezhetÅ‘ merÃtést a véleményekrÅ‘l. Sokan vagyunk, akik „figyelünk”, sűrűn pislogunk, de demagóg vitákba nem bocsátkozunk.
2:14 de.
FigyelÅ‘: hát persze. Egészen jól látta a mellékutcában vacsorázva. Úgy tűnik, a rögeszméje már teljesen elhatalmasodott. Sajnálom magát. Már gyógyÃthatatlan.
2:33 de.
Moholy: hiba. Bencsics maga a kanadai magyarok közvéleménye. Vagy nem.
6:34 de.
Kedves Ille István!
Beletartozom a közvéleménybe, természetesen. Csak azt akartam Ãrni: attól, hogy néhányan üvöltöznek, az nem azt jelenti, hogy az a többség véleménye. Mintahogy OV is akárhányszor elmondhatja az EU-ban, médiában, hogy „ez a magyar álláspont”, attól még az Ãrni, olvasni tudók ezt nem hiszik el. (Ammeg má’ nagy kár, hogy kevesen emelkedtek túl a funkcionális analfabéta szinten. Az okokat itt nem elemezve.)
PS. Ne legyen üldözési mániája! Nem vagyok a megszólÃtott illetÅ‘. „Friss” kanadai vagyok. Még csak pislogok körbe, mit/kit érdemes olvasni. Hol folyik érdemi beszélgetés…
8:10 de.
Ille,Nem tudom mit ért „rögeszmémnek”, de itt úgy tűnik, nem vagyok egyedűl.
9:32 de.
Ezt már valahol mintha hallottam volna :
” Csahos nyugati…”
Csak nem félálomban , valami hülye munkahelyi szemináriumon , amikor a mellettem alvó kissé belémrúgott hogy ébreggyek mert Párttitká’ Efftas engemet néz ?
10:47 de.
Ez a „Szabad Sajtó AlapÃtvány” a Magyar Szocialista Munkás párt utódpártjának pártalapÃtványa. „Christopher Adam”, az milyen magyar név? Tán szégyelli a származását, azért változtatta meg? /Ha igen, miért foglalkozik Magyarországgal, nincs jobb dolga?/
12:49 du.
Laci,
igazán nem kéne válaszolnom, de az megfordult a fejében, hogy Kanadában születtem és itt Ãgy anyakönyveztek?
5:48 du.
Kosaras Pufi legnagyobb tévedése volt, amikor ebből a pöcsfejből előszor bonvivánt, majd rádióst csinált..
A gyÅ‘ri szinházban még a töltelékember szerepét is csak a nagybátyja, Bede Fazekas Csaba (magánénekes) protekciójávalkaphatta meg…