Terrortámadás készült Kanadában 72 órán belül

2016 augusztus 11 5:20 du.67 hozzászólás

Aaron Driver, az Iszlám Állam kanadai követője terrortámadást készült végrehajtani 72 órán belül egy kanadai nagyvárosban. „Mártírságát” bejelentő videójából derült ki, hogy a 24 éves fiatalember – akit ma Ontario tartományban megöltek egy rendőri akcióban – a csúcsforgalomban robbantott volna egy kanadai metropoliszban, valószínű Torontóban. A torontói közlekedési vállalatokat már figyelmeztették, hogy a terrortámadás akút veszélye fenyeget. Robbanóanyagokat találtak a fiatalembernél, aki már 2014-ben kapcsolatba lépett az Iszlám Állam nevű terrorszervezettel.

Aaron Driver

Aaron Driver 2015-ben.

Aaron Driver-t Strathroy városban ölték meg rendőrök miután az FBI hívta fel a kanadai hatóságok figyelmét – pontosabban az RCMP lovasrendőrséget – a „vértanúságról” szóló videóra. A videóban Aaron Driver „az Iszlám nyugati ellenségeiről” beszél és hozzátette: „a véredért szomjazunk.” Továbbá a francia és belga terrortámadásokat dicsérte a fiatalember. Driver egy taxi hátsóülésén használt robbanószert, miután a rendőrök körbevették. Végül a rendőrség „semlegesítette” a fiatalembert.

Az RCMP szerint Driver egyedül készül terrortámadást végrehajtani Kanadában. A lovasrendőrség információja szerint bűntársa, illetve szövetségese nem volt.

Aaron Driver az elmúlt két év során szinte állandó megfigyelés alatt állt, hiszen rendszeresen éltette az iszlamista terroristákat a közösségi média oldalain. Egyes posztok szerint gyűlölte Kanadát és a Közép-keletre szeretett volna költözni. A rendőrség arra kérte a bíróságot, hogy tegyék lehetővé Driver szabadmozgásának korlátozását. Végül egy GPS nyomkövető eszközzel igyekezték követni a fiatalember minden lépését.

Továbbá egy Manitoba tartománybeli bíró tavaly úgy döntött, hogy Driver kötelező „vallási tanácsadáson” kell, hogy részt vegyen, annak ellenére, hogy akkor még nem vádolták hivatalosan semmilyen bűncselekménnyel. Ez a döntés akkoriban manitobai emberjogi aktivistáknál verte ki a biztosítékot.

Viszonylag keveset tudunk Aaron Driver életéről, azt viszont igen, hogy hét éves volt, amikor meghalt édesanyja. Apja és nevelőanyja vele együtt szintén Winnipeg városában lakott, aztán Albertába, később pedig Ontarioba költöztek. Végül az Ontario tartománybeli Londonban tért át az Iszlám vallásra, amikor még húsz éves sem volt.

Édesapja, Wayne Driver, a következőképpen nyilatkozott a National Post-nak:

„A legrosszabb rémálmom vált valóra. Aaron egy jó fiú volt, aki egy sötét útra tért. Nem találta meg soha többé a világosságot.”

67 hozzászólás

  • Parács Péter Pál

    Tisztelt Kanadaiak!

    Lassan nagyon komolyan kellene venni ezeket az iszlamistákat. Miért kell félnünk tőlük, miért bántanak másokat, ha azok nem bántják Őket. Ilyen embereket kellene befogadni. Hát nem tudom. Kíváncsi vagyok a hozzászólásokra.
    Nem a bevándorlásban kellene segíteni, hanem annak okát kellene megkeresni. Vagyis tudjuk, de inkább annak megoldásában kellene segíteni ott, ahol a baj van.

    PPP

  • na jó, több, mint 2 évig nem csináltak semmit a gyilkossal??? az RCMP ült a babérjain ugyanúgy mint az összes többi rendészeti szerv!!! megfigyelték, meg GPS a bokáján…nevetséges! és akkor még a zemberijogvédők becses gyülekezete (őket a kanadai indiánok helyzete szemmel láthatóan kevésbbő érdekli, mint holmi átvedlett „lelki beteg” aki egy vallásba temette a bánatát ahelyett, hogy a fő’dbe temette volna…csak magára kellett volna húznia 2 és fél méter termőtalajt és máris megoldva a problémája…rájött, hogy ő már pedig útálja a hazáját és főleg a benne lakókat??? az a randa scientológus banda kerülhetne a célkeresztjükbe és azokat egyelhetné, ha már kiengedik a lelki sérűlteket anélkűl, hogy kellő kezelést kapnának szqakemberektől és nem kóklerektől meg a hülye annyától aki hagyja konyhakássel sétálni a kisfiát aki villamosozik azután aki nem bánik kesztyűs kézzel az ilyen lelki beteggel azt bebörtönzik??? ahelyett, hogy a jó édes anyukáját a kisfiával együtt tennék zárt helyre, hogy szereswsék ott egymást és ne a teli villamoson

    azután jönnek ezek a „megtértek” és utána a család szomorúan, hogymárpedig olyan édi bédi csak egy kicsit gyilkos? és nagyon csodálkoznak, ők azután igazán semmiről soha…a KANYAR A HIBÁS …
    a gazdaság nem áll szilárd lábakon nincs termelő bázisa, szolgáltatásokból meg nem lehet mindent fedezni még ha mégolyan kacifántos filmet is forgatnak a Yonge street hosszában, meg tartanak zenei fesztiválokat de azt nem lehet megenni és nem lehet utazni benne és nem lehet füldet sem művelni hogy legyen kenyér meg hús jaaaaa, hogy most nem veszik a húst??? meg a többit??? ahelyett, hogy bevonúlnának szíriába ki kellene vonúlni és az ott működő mindenféle szervezetet megfolytani ellátmányok azonnali megvonásával

    SENKI NE MERJE NEKEM MONDANI, HOGY NINCS COMPLICIT AKCIÓ EZEN SENKIHÁZIAK LÉTREJÖTTE ÉS MAI AKTIVITÁSA KÖZÖTT…VALAHONNAN PÉNZT PARIPÁT ÉS FEGYVERT KAPNAK MERT NEM GYÁRTANAK MÁST MINT MASZLAGOT ÉS SÜKET DUMÁT

    na ezzel kellene foglalkozni, és adni kristálytiszta ivóvizet az aborogináloknak mert övék az ország??? a többiek béreljük tőlük??? vagy nem jól tudom… miért nem élik normális mindennapi életüket vadászszanak halásszanak és ha kell nekik a modern technika akkor adni nekik de nem a betegségeket és a süket dumát

    azok a „menekültek” akiket a kanadai kormány importált most mit csinálnak??? segélyből élnek és ingyen laknak??? nem akarnak sohasem hazamenni és rendbetenni a saját hazájukat, vagy saját hazájukká tenni kanadát úgy, hogy dolgoznak érte és eltartják önmagukat, mint mindenki más

    ha Rómába mész élj úgy mint a rómaiak

    azért nagyon „érdekes a kanadai hadügyminiszter harci sikh turbánban??? ha valaki sikh vallású akkor turbán nélkűl nem tud vallani??? és az összes többi jelmezek az utcákon ha valaki hisz allahban ahhoz minek fekete lepleket borítani magára hogy ne lehessen eldönteni, hogy a szomszéd kutyája vagy egy űrlakó botorkál a porban??? a kőkorszaknak még nincs vége??? vagy éppen most importáljuk és hódolunk neki???

    AZÉRT ÉN MEGKÉRDEZNÉM AZ RCMP T ÉS AZ ÖSSZES TÖBBI BIZTONSÁGIST HOGY HOGY VANNAK???

  • Láttam a hírekben mi történt!

    Igen hálás vagyok a rendőrségnek, hogy elkapták ezt az embert! T.i. állitólag a torontói metrón akart robbantani, és ezen a metrón igen sokan közlekednek, a legidősebb lányom is!

  • Válasz PPP.-nek.
    sajnos a mai liberális kormány nem így gondolja!

  • Megkezdődött a liberalista TAPASZTALAT gyűjtése !!!
    Nagyon sajnálom!!! ,hogy meg kell ennek történni!!!Elég lenne mások jóindulatú jelzéseit figyelembe venni és nem lenácizni,meg egyéb jelzőket használni!!!Bár a gyerek is akkor ért meg dolgokat amikor megtapasztalta:::— a szülő hiába mondja neki a helyes utat.A szavakat nem bírja fel fogni.Meg kell tapasztalni.!!!Pedig ellenkezője jobb lenne.
    A ” szülői szót” meg kellene fogadni a liberalistáknak.Előbbre jutnánk.
    Már egy esetben történt tapasztalat szerzés ( ezen oldalakon tette közzé a „megtapasztaló” „élményét”) ,de a szerző—valószínű azért,hogy társai ki ne szekírozzák— válasz hozzászólásával— tulajdonképpen kihátrált a cikkéből!És mindenki más hibás lett , csak hogy az a látszat legyen , mintha ő nem ijedt volna meg a dolgoktól.De érdekes módon : a hatásra fegyveres beavatkozást , megoldást javasolt! Ilyen az : amikor saját bőrén érzi meg az ember a bajokat!!! Ezáltal véleménye is tud változni!
    Előre a jobb belátásért!!!
    Nagyon üdvözlettel.

  • Parács Péter Pál

    ****Figyelő****

    Ha néha be vagyok rúgva, akkor sem szoktam kötekedni. Még azt is elnézem, ha sértegetnek, bántanak vagy fenyegetnek. Valahogy nem félek különösebben semmitől. Akkor most ilyenkor liberális vagyok?

    Egyébként nem tudom magamat hová „sorolni”. Úgy érzem egyszer jobb- másszor baloldali vagyok meg liberális is, meg mit tudom én. Inkább a realitásokat próbálom feltárni, ami ha egyszer jobbos, akkor jobbos, ha balos akkor balos stb.
    Nem tudom ismeritek ezt nótát. „Sörös is vagyok meg boros is vagyok és néha napján megiszom az albán konyakot.

    PPP

  • a liberálfasiszta kormányok által irányított országok fiataljainak a példaképe az iszlám állam, Magyarországon viszont Dzsudzsák Balázs és Hosszú Katinka. Ezzé lett a multikulti! Szebb jövőt!

  • PPP: Nem csak Kanadának kellene komolyan venni, hanem mindenkinek!!! Ezek a törzsek egymást is ölik és gyülölik, akkor nekem ne mondja senki, hogy mást meg szeretnek és közöttük akarnak élni! Csak gyílkolni akarnak!!!

  • a terrorizmus NEM baloldali vagy jobboldali kormanyok vilagnezeti kerdese.
    aki a liberalizmust vagy a masok oldalt ebbe is belekeveri az egyszeruen HULYE.
    a terrorizmus mar az okoor korai szakaszaban letezett amikor a liberalizmus mint olyan meg cask fogalom formajaban se letezett.

  • Fehér bőrű, szőke gyerek,és radikális.
    Szerintem ez a probléma nem is annyira iszlám kérdés, hanem az, hogy újra radikalizálódik a világ. Ha a probléma gyökerét keressük, ebben látom az alap okot. Az egy más kérdés, hogy van az IS mint terrorszervezet, és oda igyekeznek. Ha nem lenne, akkor a soron következő radikális csoporthoz igyekeznének ezek az emberek.
    A radikalizálódásnak meg majdnem minden esetben gazdasági okai vannak, ha nem szabadságharcról, vagy függetlenségi kérdésről beszélünk. Ahogyan szűkülnek az emberek lehetőségei, nehezebbé válik az életük, egyre inkább teret nyer a radikális eszmevilág.
    Szerintem újra át kellene gondolni a visszafogott tőke rendszerét, mivel ennek megszűnésével az így elvont 25-30 % nagyon hiányzik a másik oldalról. A jóléti szint növelésével ami az elégedettségi szint megemelkedését is jelenti, jobban lokalizálható lenne a probléma. Régen ugye voltak a munkásmozgalmak mint radikális ellenpont, ami a világháború után éppen a magasabb életszínvonal miatt elhaltak. Jelenleg a radikális ellenpont ezek hiányában az IS terrorállam.
    Ha megnézzük kiket tud beszervezni, elsősorban hátrányos helyzetű, talajvesztett embereket látunk, és célokkal, alternatívákkal nem rendelkező fiatalokat.

  • Többeknek:
    Nekem az tűnt fel itt, hogy a balosok erősen védik a radikálisokat s azoknak a tetteit!
    Ezért írtam bal és jobboldalról.
    Sajnos, egyedűl a baloldali magyarok azok, akik a terroristákat védeni probálják, vagy mentő körülményeket hoznak fel.
    Talán azért, mert a jobboldal annyira ellenzi őket! Szinte nevetségesnek hatnak ezek a megnyilvánulások. Én erre utaltam.

  • Figyelőnek helyes a meglátása .

    Meg kell csak nézni az 1918-as szélsőségesen radikális tombolásukat az országban,– nem kevésbé az 1945-től az 1960-as évek közepéig amit műveltek,majd ez kissé kisimult amikor „jó fiúk ” kezdtek lenni.
    De meg kell nézni a világtörténelmet -forradalmárok!,mindenütt szélsőségesen radikálisok működtek,akik öltek is ezek során-sok embert,csegavaralisták,radikálisan megoldani a dolgokat,saját nézeteiket ráerőltetni másokra fegyveres erőszak árán is.
    Az amit Figyelő megállapított mindezeken és még sok másban végig vonulnak.
    Hát ilyenek!!! Mert ha nem tudják érdekeiket,nézeteiket elfogadtatni–azt radikális módon is hajlandók másokra kényszeríteni.Itt is megtalálható sok bekommentelő között ilyen —amikor meg nem fogadják el : akkor nácizik!Ennyit tudnak.Nem tudom mit mondanának ha 1918 előtt lennénk!?
    Gondolkodó üdvözlettel.

  • Na ebből is kellene vonni a következtetéseket Kanadának,de más
    országoknak is,ahol bizony gyilkoltak,erőszakoltak az elvetemült
    terroristák……
    Örülök,hogy időben sikerült megfékezni az őrültet!!
    Az EU és több országban a baloldali liberálisok nem fogják ezt fel,annak ellenére,hogy a belgák,franciák,németek „túléltek” több
    terror cselekményt a sok áldozat mellett!Az emberek változást követelnek mindenhol és joggal!!!
    Nos nálunk és a környező országokban egyre inkább próbálják megelőzni ezt határzárral,fokozott biztonsági intézkedésekkel!
    A kormányoknak az a kötelessége,hogy megvédje az ország lakosságát!
    Sajnos az illegális migránsok mellett,több országban az ott nevelkedett és minden jót élvező,befolyásolható fanatikusok is
    képesek merényletre!
    Nálunk a kormány intézkedései miatt szerencsére nincs terrorveszély,és remélhetőleg nem is lesz!A környező országok
    hasonlóan gondolkoznak és nagy az összefogás!
    Az „álhumanízmus” a liberálisoknak megint nem jött be!

  • Változatlanul nem értek egyet a kanadai mai kormány felfogásával és liberális hozzáállásával!
    Több európai közelmúltban történt esemény mutatja, hogy igenis az EU engedékeny filozófiája az, ami káros a terrotámadások kivédésére!? Miért van az, hogy a magyar keritést az elején mindenki kritizálta, ma meg a többi államok is probálnak ilyet létesiteni?
    Véleményem az, hogy nekünk MOST szerencsénk volt és lefülelte a rendőrség a terroristákat!
    DE nagyon rosszkor jott a liberális kormány győzelme Kanadában!

  • Idiótikus szélsőjobbos blabla.
    Semmi más amit OIM, Figyelő, és HUNT stb. köhögnek felfelé.

  • Parács Péter Pál

    *****Figyelő*****

    Liberális vagy sem, nem tudom felfogni hogyan lehet „szimpatizálni azokkal, akiktől félni kell. Mit szólna az az ember, hogy ne adj Isten családja lenne az áldozat, miközben „pártolja” ezeket az embereket. Nincs tudomásuk ezeknek a pártolóknak az eseményekről meg arról,
    hogy ezen fanatikusnak nevezhetőeknek alig 10 éves gyerekei úgy játszanak az igazi géppisztollyal, mint a mieink vízipisztollyal. Az is igaz, lehet hogy le vagyunk maradva korral.
    MÁR A NÉMETEK MENEKÜLNEK EGYENLŐRE CSAK EZRESÉVEL MAGYARORSZÁGRA SAJÁT HAZÁJUKBÓL.

    Csak „”grratulálni”” tudok
    fenntartásaim mellet és aggódom az ártatlan emberekért.

    PPP

  • Géyza, te hol élsz?
    Fogalmad sincs hál Isten, a terroizmuról!

  • Parács Péter Pál
    2016 augusztus 12
    8:58 du.
    Sajnos a politika másképp dolgozik, mindig a saját pártja állása szerint nyilatkozik és cselekszik.
    Függetlenűl a következményektől.
    Különben, minek tudható be, hogy bizonyos baloldaliak, nem akarják a terrorizmus veszélyét elfogadni?

  • Marcsi, végre leírta az igazságot.

    „Sajnos az illegális migránsok mellett,több országban az ott nevelkedett és minden jót élvező,befolyásolható fanatikusok is
    képesek merényletre!”

    Vagyis akkor gyakorlatilag bárki képes merényletre az emberi fajból, jól látja kedves Marcsika. A Magyar kormány mégis a terror elől elmenekülőket ostorozza, kelt félelmet és gyűlöletet kizárólag azok irányukba a propagandájában. Nem korrekt, de Marcsika legalább ezt már belátja, hogy nem a menekülők sajátja a terror, sőt. Marcsi most közelített a világosodás felé, már ha nem elírás részéről, hogy nem kizárólag a menekültek közt kell farkast.. vagyis terroristát kiáltani, ahogy az idióta magyar kormány sugallja.

  • HunCanada
    2016 augusztus 13
    10:01 de.
    Ez nem igaz, azaz nem ilyen egyszerű!
    Kissé nézzen bele a közelmúlti eseményekbe, Brüszelben és Párizsban.
    Kiderült, hogy a VOLT iszlám menekült gyermekeik követték el a terrortámadásokat, hány áldozatuk is volt?

  • Parács Péter Pál

    *****Figyelő*****

    *Hozzászólásod már megint realitást és igazságot motivál*

    – A terrorizmus immár sajnos nem csupán veszély, hanem tény és „gyűrűzik” és nem tudom kinek „tetszik”!!!!!!!!??
    – A jelenlegi tömeges és keveredett „kényszer-migráció” pedig logikailag is egyértelműen összefügg a nagyhatalmak
    politikájával. Ezt a terroristák ki is használják migránsokhoz „beépülve” illetve vallást is felhasználva.

    NEM TŰNIK FEL NEKÜNK, HOGY A NAGYHATALMAK MIT CSINÁLNAK AZ ÉRINTETT TERÜLETEKEN ÉS MIÉRT????????!!!!!!!!!!!!!!!
    *Csak Magyarország van mindég a célpontban egyesek „hova-nem-tudomokaival”?!

    POLITIKAILAG HÁROM LEHETŐSÉG VAN MEGÍTÉLNI AZ ESEMÉNYEKET
    PÁRTOK SZERINT:
    (1) Nem akarják felfogni, vagy (várakozó, taktikázó)
    (2) Nem tudják felfogni, vagy (nincsenek a „képbe”)
    (3) Az egész érdekük ( ez viszont költői kérdés és….)

    Figyelő! Én már „tudomásul vettem, saját bőrömön is átélten”, hogy a HATALMI POZÍCIÓÉRT A PÁRTOK ÉS VEZÉREI SOK MINDENRE KÉPESEK. EZEN TÚLMENŐEN ISMERT A TÖRTÉNELEMBEN IS A PUCCS stb.
    -Hogy Kanadában hogyan fognak nem félni, nem tartani netalán szimpatizálni a migráns kérdésben, azt nem tudhatom, de szurkolok a békességért, nyugalomért stb.

    PPP

  • Parács Péter Pál

    HunCanada /Hun-cutanada/

    „Jó” politikus lennél /vagy az is vagy nem tudom/. Hozzászólásod befejező szavaidhoz kezdeném az enyémet.
    Először is ez a magyar idióta kormány figyelt fel az egészre. /+150 év tapasztalat/Lehet hülye vagyok, de ha elolvasod -vagy elolvastad már – hozzászólásomat, akkor talán tudod értelmezni és még pluszban magyar-idiótázni. Ami neked ugye a lényeg.
    Légy szíves máskor egy hozzászóló írását méltatva ne egészítsd ki azt a Tieiddel.

    Egyébként, ha az egyes hozzászólások „slágerének” célpontja Magyarország negatívizálása, akkor válasz- hozzászólásaimra miért nincs részemre kritika vagy tanács vagy „kiigazítás”??

    PPP

    A Huncut-ság komoly témában egyébként elgondolkodtató.

    PPP

  • Ahogy már máshol emlitettem a mai kanadai kormány sajnos,
    liberális , „hátra-dűlő”politikéját folytatja, és nekem és sok kanadainak már ebbe nincs beleszólásunk!
    Csak reméljük a legjobbakat!

  • Parács Péter Pál
    Nem tudom melyik országban képviselő, de mindegyikben tudatosinati kell a terror veszélyét, ha tetszik egy pártnak, ha nem!

  • A büdös komenista,kisnyilas gejzának homályos a szemüvege és emiatt nekiment a falnak,miközben le akart menni a pincébe,hogy elfogyassza szokásos adagját,mitől beindul a beültetett csipsze melyet tanzánitól kapott.
    Ezt az emberfiát külön is üdvözlöm,nagy szeretettel.

  • Parács Péter Pál

    ***Figyelő***

    Magyarországon vagyok képviselő, de nem parlamenti, hanem nemzetiségi.
    Nem kell azonban képviselőnek lenni, hogy az emberek értekezzenek egymással. Mindössze a valós tényekből kell kiindulni és előrelátónak lenni mindenféle mástól elvonatkoztatva saját magunk, családunk érdekében és gyerekeink jövőjére nézve.
    Ha valaki/kik/ provokatívan „ködösíteni” akarja a valós tényeket annak nyilvánvalóan valamilyen érdeke fűződik hozzá vagy szereti a balhét.
    PPP

  • Parács Péter Pál

    Egyébként csak elő kell venni egy sakktáblát és az egyik oldalra az orosz a másik oldalra meg az amerikai politikát állítsuk fel.
    Csak el kellene gondolkodni azon, hogy Janukovics ukrán elnök miért visszakozott Ukrajna európai uniós kérdésében Putyinnal történt beszélgetése után? Ha valaki megfejti, akkor a sakk-játék eredménye patt.
    PPP

  • Vajon a valós tények elhallgatása, meghamisítása vagy átkozmetikázása, azaz az állami monopoliummá fejlesztett média agymosás nem játszik-e szerepet a hasonló megtévejedések kialakulásában?

  • Parács Péter Pál
    2016 augusztus 14
    3:47 de.
    Szerény válaszom kérdésére, mert az ukránt megfélemliette Putyin, azzal, ha belép az unióba, akkor az orosz majd megszállja egész Ukrajnát is!

  • Figyelő
    2016 augusztus 14
    7:58 du.
    Szerintem Putin nem attól félt hogy a dögrováson levő maffiaállam belép az EU-ba, hanem az utána következő automatikusan betelepített amerikai rakétáktól, nos így talán már érthető a patt, amit a sunyi és amerikai kollaboráns EU kapott! Most őszintén mit nyert volna az EU egy hatalmas csőd szélén álló kolonctól, amit a büdös életben nem tudott volna integrálni? Egyértelmű hogy csak katonapolitikai hasznok motiválták a Viktoria Nuland és társai által álságosan humanista segítségnyújtásnek álcázott projektet.

  • Kedves Seres Robert, itt az idővel van baj.
    T.i. az amerikaiak akkor figyeltek fel Ukrajnánra , mikor az orosz egyszerüen elfoglalta a félszigetet! Kanada is hozzászólt ehhez.

  • @figyelő
    nem figyelsz, hazugságokat beszélsz, a tények azok nagyon erős valóságok és rajtad kívűl elég sokan tisztában is vagyunk velük, ne fáraszd magad hazugságokkal

  • Nem szokásom hazudni, mindenki magából indul ki!

    Utána kell nézni a tényeknek, aztán blablázni!

  • Asszem, néhány hétig megint nem jövök.. Állandó hányinger kerülget itt mostanában..

  • gyuri10
    2016 augusztus 15
    2:49 du.
    Kedves Figyelő, azt hiszem hogy, most pont Te kerültél időzavarba, mert ha jól emlékszem, akkor a puccs utáni -kifejezetten az orosz számottevő kisebbség számára célzott- brutális nemzetiségi diszkriminatív törvények, a majdani sütemény osztogatás, a száz halottat eredményező „spontán” lövöldözés és az odessai szakszervezeti székházban történt gyujtogatás hatására a donyecki, luhanszki és krimi oroszok hatalmas többséggel, demokratikusan az elszakadásra szavaztak, ami a krimieknek igaz ugyan hogy testvéri orosz segítséggel sikerült is, azonban a két másik orosz többségű régió egyedül vívja harcát az amerikaiak és EU kollaboránsok által hatalomra segített bábkormánnyal szemben! Hatalmas tájékozatlanságról vagy ellenőrizetlen átverhetőségről tettél most IS tanubizonyságot! A Szerbiából kiszakított, de időközben albánok által elfoglalt, semmiből keletkeztetett Koszovo miért nem veri ki Nálad a biztosítékot?

  • falusi, jól teszed! Itt semmi szükség nincs rád!

  • Katona Zsombor
    2016 augusztus 16
    3:54 du.

    Ezt nekem írta, vagy Gyurinak?
    T.i Őt is megszólitja, de a végén engem tól le.
    Úgy látszik most rám jár a rúd, mindenki engem szid itt, mint a rossz gyereket!

  • Parács Péter Pál

    Katona Zsombor

    ad.1/ A Krím régebben tatár terület volt, majd többségében
    oroszok kerültek „betelepítésre” ukránokkal együtt. Egyébként ha megnézed a térképet a Krím autonómia.
    ad.2/ Donyecki medence és környéke Ukrajnának igen meghatározó gazdasági központja. Nem kifejezetten az „orosz ajkúak” indoka volt a valóság a kvázi „megszállásra”. A Krím fekvését meg meg kellene nézni hadászati szempontból és rájöhetünk miért kellet oda bevonulni úgy „hírtelenjében”.
    ad.3/ Mit mondhatott Putyin Janukovicsnak, hogy visszahátrált az eu-s kérdésben?
    ad.4/ Mára Ukrajna közeledett az Európai Unióhoz, sőt a NÁTO-hoz is. Akkor most Puzyin miért nem „rohanja” le egész Ukrajnát. Orosz ajkúak nem csak Donyeckben vannak?
    Nincs kizárva, hogy ez világháborút eredményezne, másrészt az sincs kizárva hogy Putyin már tudta, mi fog történni az Európai unióban és ennek hatására gondolta meg Janukovics magát.

    Többet ebben a témában nem áll módomban részletezni. A korábban felvetett „sakktáblás” hozzászólásomból azonban lehet következtetni, ha az események időpontjait sorrendben tekintjük át. Végül összefüggés látszódik a migráns témával.

    Nem a menekülő emberekkel, mint emberekkel van a baj, hanem azzal amit például a napokban láttam egy TV adásban. Nem terrorista (idáig még) nyilatkozott, hogy maga a vallásban benne van és hősök lesznek, ha felrobbantják magukat és ezzel nem a muzulmán hitet vallók életüket vesztik. Kamera előtt be is mutatott egy gépkocsival alkalmazható eljárást. Olyasmit vettem ki a riportból, hogy előtte a férfiak megnősülnek és fel is esküsznek és szinte várják hogy „hősök” legyenek.

    PPP

  • Figyelő
    2016 augusztus 17
    12:27 de.
    A bejegyzést természetesen Önnek szántam, de így visszaolvasva eléggé tiszteletlenre és kioktatóra sikeredet, amiért most elnétést kérek!

  • Parács Péter Pál
    2016 augusztus 17
    3:54 de.
    Köszönöm a javításokat és a kiegészítéseket, viszont a migráns témával kapcsolatos összefüggéseket én nem érzékelem.

  • Parács Péter Pál

    Katona Zsombor

    Amit taglaltam, azt a fejemből írtam, másrészt nem kijavításnak szántam. Szerintem ezért vagyunk itt ezen a Lapon, hogy kulturáltan vessük össze gondolatainkat, információinkat és ezeket összevetve talán kikerekedhet valami értékes ezen „csapatmunkából”.
    Mivel, hogy tényleg csak fejből és utazásaim során több országból hallottakból rögtönöztem hozzászólásomat, így utána néztem konkrétumoknak: (hangsúlyozom, hogy internetes infók, melyekben nem mindég bízok a sajtó és politikusok „nyelvében”, de a dátumokhoz kapcsolódó eseményeket nem lehet máshogy magyarázni)

    (1) Isis, Iszlám Állam 1999-ben alakult./Abu Musab/
    De, régi „pletykákat(?)” látszik alátámasztani Donald Trump állítása, hogy az USA-nak köze volt Iszlám állam létrehozásában, sőt.. Mint mondtam ez lehet akár egy fals kampány-húzás is, de más hírforrások is már korábban rebesgették.
    (2) A Krímbe történt bevonulás 2014.márciusában „fejeződött be. A területi fekvése hadászati szempontból igen meghatározó Oroszország részére. Megemlíteném, hogy a „bevonulás előtt is” orosz hadiflotta tartózkodott a Krím körül, de szárazföldi bázis nem volt az oroszoknak.
    (3) Ugyancsak 2014. márciusban egyidejűleg a Donyeck-medencei szeparatisták. Moszkva sokáig „tagadta”, hogy támogatnák őket, de a végén kiderült, hogy a szeparatisták között valójában jól képzett orosz katonák is voltak és vannak.
    Ukrajnának ez nagy veszteség, az ország iparának, bányászatának és a Dnyepropetrovszki hadiiparának /pl.:
    a híres, urántöltetre is alkalmas rakétagyár/ korlátozásával./ Dnyepropetrovszk azonban „tabu”, mivel Ukrajna kvázi második fővárosa. Többnyire itt voltak a magasszintű tárgyalások stb.az Oroszokkal is például.
    /Hasonló Jaltához/
    UKRAJNA SZÁNDÉKA AZ E.UNIÓ-hoz nagyon nem tetszett Putyinnak. Az oka szerintem egyszerű:
    -A Szovjetunió régebben az un. KGST tagállamokkal -tehát nem egyszerű határcsíkkal- barrikádozta el magát a Nyugattól. A KGST és a SZU megszünt. Egyedül Ukrajna a vele határos nem e-uniós ország Nyugat felől és belépése esetén már rögtön ott is terem a határán a nyugati konkurencia, de még a NATO is. A Krím stratégiájával Putyin egyértelműen visszavágott, ő került közelebb a NATO-hoz. Ukrajna két tűz közé került. Az e.uniónak is fontos és az oroszoknak is. /Az „oroszajkúak”-alibije/
    (4) Próbáljunk meg Putyin „agyával” gondolkodni! Ezek után
    feltételezhető, hogy Európát valahogy sakkba akarja tartani, sőt belső konfliktusokat provokálni az E.unióban.
    Érdekes módon alig egy évre sem rá 2015. szeptemberében már ott is volt Szíriában fergeteges fölénnyel, Krímmel a háta mögött.
    Megmondom őszintén én sem adtam volna magamnak sok esélyt az életre, ha ott maradok. Vagy az oroszok hadigépezetétől vagy az ottani ellenségeskedő felek fegyvereitől tértem volna nyugovóra.
    -Szóval nekem ebből adódott összefüggés a menekúltek kapcsán.
    (5)Az USA pedig nem tudom mennyire szimpatizál az E.unióval, másrészt nem tudom hova tenni a BREXIT-et sem.
    Történrlmi tanulmányaim szerint Angliának igen nagy szerepe volt /Franciaország, Portugália, Spanyolország stb.mellett/ az Amerikai Földrész kialakulásában.
    – Ezen túlmenően az Iszlám állam kérdésétől eltekintve
    valami orosz-usa „kompromisszumot” sugallanak számomra
    mindezek utáni események.

    Tisztelt Katona Zsombor!

    Nos én így látom, tehát maximum a dátumok tények a többi az kiegészítésre, javításra vagy ellenérvekre szorul/hat/.
    Szívesen fogadnám ezeket.

    PPP

  • Kedves PPP és Zsombor!
    Lehet hogy mindkettőtöknek van ösztönös részigazsága, de a profi nagy kártyások lapjaiba mi nem láthatunk bele, még az is elképzelhető hogy, megtévesztésből közös forgatókönyv szerint játszanak, de hogy sem az EU-nak sem az oroszoknak nem volt előnyös a jól jövedelmező üzleteiket a kölcsönös bojkottokkal az amerikaiknak átjátszani az tuti!

  • Parács Péter Pál

    Kedves Róbert!
    Köszönöm válaszodat. Ha vannak konkrét támpontjaink és ebben próbálunk lavírozni logikáinkkal és megpróbáljuk „ütköztetni” azokat az nem más, mint a téma közös feldolgozásának kísérlete.
    Most Te is hozzáadtál például egy érdekes felvetést.
    A hozzászólásokat egy külön „témafüzetbe” kellene jegyzetelnünk. Szerintem, ha vannak közös részek, egyetértések, akkor azok valószínűsíthetően nem mellékvágányon vannak.

    Üdv.

    PPP

  • Hozzáteszem az én információimat, amik főként újságokból, tanulmányokból származnak, nem voltam ott se Máltán, se másutt: nem vagyok bennfentes.
    Tehát. Úgy tudom, amikor ’89 decemberében Máltán megegyezett George Bush és Gorbacsov a jaltai világrend végéről, és a Szovjetunió feladta kelet- és közép-európai állásait, az lett volna az ellentételezés, hogy a NATO (ami katonai tömb, erről ne feledkezzünk meg!) nem jelenhet meg a Szu közvetlen szomszédságában, tehát pl. Ukrajnát békén hagyja. Az EU tagság feltétele volt a NATO tagság – Mo a kilencvenes évek elején lett NATO tag, és csak 2004-ben EU tag.
    A Krím-ben működött az utolsó tatár kánság, amit 1783-ban, egy orosz-török háborút követően II. Katalin cárnő csatolt Oroszországhoz. Az utolsókán, Sarin Giráj évdíj fejében lemondott a trónjáról. Egészen 1954(?)-ig az Orosz Szocialista Tanácsköztársaság (CPCR) része volt a Szovjetunióban, amikor Hruscsov – feltehetően az ukrán elégedetlenséget leszerelendő – az Ukrán Szocialista Tanácsköztársaságnak „ajándékozta”. Nyilván úgy gondolta, mindegy, hogy a Szovjetunión belül melyik köztársaságé a terület. Tehát sose volt ezt megelőzően ukrán terület. Már az orosz cári időkben is azért vívtak több háborút a Krímért, mert Oroszországnak nem volt melegtengeri kijárata. Ez a Szovjetunió szétesésével ismét fontossá vált. Ez húzódhat a szíriai események mögött is, hiszen az orosz haditengerészetnek erős támaszpontja van Szíriában – az egyetlen a Földközi tengeren. Van olyan elképzelés, hogy a NATO (vagy az USA) szította az elégedetlenséget Aszad elnök ellen, hogy felszámolhassa az egyetlen Földközi-tengeri orosz támaszpontot. Az Aszad elleni erők elég vegyesek: megtalálhatók közöttük szép számban a szélsőséges dzsihádisták is, ahogyan erről a menekültek is beszélnek. A háború előtt Szíria viszonylag nyugodt, kb. magyarországi szinten élő, szekularizált állam volt.

  • Parács Péter Pál

    Az Iszlám és Hitler hasonlósága?

    – Az iszlám terrorizmus valójában valláshoz kapcsolt agresszió, a nem iszlámvallásúak ellen irányul.
    Ebből azt a következtetést is levonhatnánk, mint Hitlerről.
    „Iszlám-árija”
    -Hitler hadsereggel „árijázott” zsidókat gyilkolva, majd jöttek volna a cigányok meg kitudja.
    -Az iszlám viszont terrorcselekményekkel „árijázik” nem az ő vallásukat vallóakkal szemben. /nevezhetjük partizánháborúnak is/

    Akkor most Hitlernek miért nem emelünk szobrot, ha a terrorral és terrorveszéllyel járó migrációt egyesek pártolják?

    PPP

  • Parács Péter Pál

    Tisztelt
    Christopher Adam!

    Magyar idő szerint 11 óra után volt egy hozzászólásom, ami nem jelent meg. Az ezt követő viszont igen. Mi volt a baj az előzővel?
    Üdv.
    PPP

  • Tisztelt PPP!Szerintem nem a migrációval van baja elsősorban pl. a magyar kormánynak. Az ellenzéki pártok sem azt mondják, hogy engedjük be ellenőrizetlenül, számolatlanul a menekülteket. Sajnos, csak az jön át a médián, hogy „jószívűségből” segíteni kell a menekülteket, ami jogos. De azt is mondják, hogy egy nemzet – akár a görög, akár az olasz, akár a magyar ezen a helyzeten nem tud változtatni, ezért európai megoldás kell. Ehhez viszont pl. közös európai határőrizet, összehangolt európai külpolitika, később esetleg közös európai hadsereg kellene. Na, ezt nem akarják a soviniszta országvezetők: nem tudnának kukorékolni a saját portájukon. Ezért inkább szuverenitásra hivatkozva szemétdombot csinálnak az országukból.

  • PArács úr.
    Utóbbi írása kissé értelmezhetetlen.

    Ön csak azért ír hogy írjon , vagy mondani is szeretne valamit ?

  • Figyelj Géza!

    Te csak cikizni tudod az embereket? Inkább válaszolj konkrétan amit éppen neked írtam már korábban.
    Ez a Lap nem egy mondatos hozzászólásokról szól. Ha a hozzászólásokkal nem ért valaki egyet vagy más a véleménye akkor azt egymással kulturáltan megvitatjuk.
    Most már tényleg elegem van az ilyen idióta egymondatos szurkálódásokból. Lehet nem értelmezhető az utóbbi írásom, de inkább koncentrálj akkor arra, amivel kezdtem ezen írásomat.
    Az ilyen primitív, önszórakoztató, toxikusan szurkáló egymondatosaidtól hányingerem van . Úgyhogy ne haragudj mennem is kell és kénytelen vagyok rád gondolni.

    Mély alázattal

    PPP

  • Tisztelt
    „Talalom”

    Ugyan azt érzed amit én és mások is! Köszönöm, köszönjük!
    Emberekről van szó. Segítenünk kell egymáson, de ebben a helyzetben a segítséggel lehet saját magunknak „öljük” meg.
    Nagyon nagy a veszély illetve már a tények is rámutatnak és borzalmasak. Mindezek csak a kezdetén.
    Megmondom őszintén voltam már olyan helyen, ahol utólag azt mondták félnem kellet volna. Tudok alkalmazkodni a környezetemhez és lehet ezért, de nem féltem.
    Most azonban fenntartásaim vannak, de nem lenne jó senkinek, hogy ez félelemmé „nője ki magát”.

    A migráns kérdésben Európa „széthullóban van”, nemhogy összehangolt külpolitikáról, közös „hadseregről” tárgyalnának.

    A soviniszta kukorékú nagyon találó. Sajnos.

    Üdv

    PPP

  • GEYZA

    Igen, írok és azt szeretném ezzel mondani amit úgyis tudsz, hogy mit gondolok rólad.

    …… Nincs mit!

    PPP

  • Parácskám.
    Túl sok itt a neved.
    Különben meg a Pravda kötelező olvasásának ideje már a Szabadszél országában is lejárt.

    Ezenfelül szarok arra hogy te mitől vagy ideges.

    Nem kéne lelkizned itt, annélkül is megkapod a kis júdás-fillérkéidet Putyin efftass itteni ágensétől , kilómétereseid után.

    Szaal csak nyugi öreg.

  • Parács Péter Pál

    Geyza Nagyuram!

    Én inkább a kulturált hozzászólókat tisztelem, még akkor is ha néha „kikapok” tőlük illetve kiigazítanak. Ez így helyes.
    Nem akarom azonban folytatni veled és nincs értelme folytatni a züllött motivációjú személyeskedést. Ez nem az én stílusom, mitöbb árt a Lap hírnevének, mint ahogy a vaktöltényeddel való szurkálódásaid is.

    Egyébként honnan lapoztad elő a Pravdát? Putyin másrészt hivatalból „ellenségem”! Vedd ezt költői kérdésnek. Kérlek ne válaszolj! Inkább maradj a fő témánál és próbálj legalább egy pár érdemi mondatottal hozzászólni!

    Másrészt magyar vagyok Magyarországról, de ettől függetlenül
    Никогда досвидания
    No Good Bye

  • Mi van?

    Már réges régen elmúlt a 72 óra, amiról a cikk címe szól, de még mindig nincs terrortámadás! Kezdek ideges lenni….

  • Figyelő, megmosolyogtat. 🙂 Ott van a múltidő jele, mely a magyarban a t vagy tt. A cikk címében így is szerepel: Terrortámadás készült
    Szerencsére ezt a keresztény, született kanadai fehér férfit idejében kiiktatták a rendőrök. Örüljünk annak, hogy amíg ön a menekültektől parázik kizárólag, addig majdnem szép csendben a háttérben egy kereszténynek született, NEM bevándorló, kanadai fehér ember csinált egy kis tűzijátékot az emberek között.

  • Parács Péter Pál

    Hun Canada

    ad.1.) A vallást nem a bőrnek a színe „adja meg”.
    ad.2.) Keresztény vagy nem az illető „teljesen mindegy”.
    Valahogy azzal az elvetemült „eszmével” azonosult,
    amely nem csak fehér embernek, de az emberiségnek
    sem hiányzik.
    ad.2.) Azonosult, provokáció, kényszer, „balhézós, akinek
    teljesen milyen a vallása vagy politikája”??!!

    Ezen túlmenően „figyelő” és más komoly hozzászólók szavai egyértelműsítik, hogy baj van. Nem kiforgatni kellene a szavaikat, hanem inkább mélyebben gondolkodni reálisan.

    PPP

  • Parács Péter Pál
    2016 augusztus 23
    3:58 de.

    PPP azt hiszem még nem érzékeli az iróniát, hiszen nem túl rég óta kommentel itt. Önnel teljesen egyetértek és ezt szajkózzuk Figyelő és egyéb (pl. Boda Marcsa felé) hozzászólók felé, akik kizárólag a menekülő menekültektől félnek, mert azok muszlimok nagyrészt. Hát nem csak a muszlimok képesek terrorra, lásd Breiviket vagy a montreáli mészárost, Marc Lepine-t, hogy maradjunk azért Kanadában.
    Köszönöm, hogy ön is úgy látja ezek szerint, hogy bőrszín, vallás, és semmi sem kategorizálhatja be az elvetemült embert, csak az elvetemültség halmaza. PONTOSAN erről van szó, hogy az elvetemült, erőszakos ember bárhol, bármikor előfordulhat és lehet az bármilyen színű, vallású.

  • HunCanada, megmutatná én hol írtam erről, csak muszlim lehet terroista?
    ÉN félek a menekültektől?
    Nem félek, csak nem pártolom nagyon őket, mint egyesek!

  • Parács Péter Pál

    -HunCanada-

    Tisztelt Hölgyem/Uram!

    Bizonyára félreértettük egymást vagy szavaim „átértelmezésre” kerültek. „Önnel teljesen egyetértek és ezt SZAJKÓZZUK a Figyelő és egyéb(pl. Boda Marcsa felé), akik kizárólag a menekülő menekültektől félnek, mert azok muszlimok nagyrészt.”
    -Mindenekelőtt meg kellene tudni, mit is jelent az a SZAJKÓZÁS!?
    -Ezt is figyelembe véve a „Figyelőnek, Boda Marcsinak /megj.:nem Marcsa/ és (egyéb?!?!) joga van a szabad gondolat-és vélemény nyilvánításhoz.
    Nem kellene rájuk /ránk) SZAJKÓZNI, TUKMÁLNI más álláspontot. Mindezeket nem kellene „felsőbbrendű”, lekezelő stb. motivációkkal tűzdelni. Nem tudom másrészt milyen kultúrából fakad, hogy nem egyszer találkoztam nem igazán nyomdatűrő és „-” IQ-s mondatokkal. Főleg az elgondolkodtató, hogy az illető lehet nem is tudja, hogy kivel kommunikál. Gondolok itt a Női hozzászólókat ért atrocitásokra is.

    Amiről szó van és talán a vitathatatlan természeti példa is igazolja:
    Itt van a Kakukk! Ez a madár soha nem rakott fészket. Tojásait kvázi migránsként csempészte be egy másik madárfaj fészkébe és közben szajkózik?
    Ez a jelenség megcáfolhatatlan, természetben látjuk.
    A fióka kikel és azt sem tudja hol van, de hiába a galambfészket és a galambanyukát látta meg először.
    Nem fog galamb módjára fészket rakni. Ugyanúgy kakukként fogja lerakni tojását, ugyanúgy nem a saját fészkében.

    -Én hozzászólásomban azt akartam kifejteni, hogy minden „népcsoportban” vannak bűnözésre hajlamosak.
    Nem azt mondtam, hogy a tömeges migráns kérdéstől nem
    kellene tartani. Azt is mondtam már, hogy egy-két kiképzett terrorista is „likvidálni tudna” kisebb országot. Azt is mondtam, hogy maga a vallásuk tanai elgondolkodtatóak.
    Én nem félek tőlük, de nagyon tartok tőle, hogy jobban oda kell figyelnem magamra, környezetemre és családomra úgy hirtelenjében.

    üdv. HunCanada!

    Kedves Figyelő, Marcsi és („egyebek”)!

    Folyt.köv. Még egy-két dolgot lezárok ebben
    a Lapban, azután csak …..?

    PPP

  • Parács Péter Pál
    2016 augusztus 26
    5:19 de.

    Kedves Parács Péter Pál, rendben ez már egy érdemi vita, hogyha visszakérdez. Abszolút dicséretes. Tegyük helyre akkor: A szajkózás és a tukmálás teljesen más fogalom, ezért nem szerencsés összemosni, összekeverni. A szajkózás az az, ha mond valamit ami valós, és az illető az Istennek sem érti meg, nem akarja érteni, csak ki tudja hányadjára. A tukmálás az valóban mást jelent és azt kerülni kell. A tukmálás azt jelenti, hogy valamit annak ellenére akarja az ember, hogy elfogadjanak, hogy azt ő nem szeretné. Teljesen világos, hogy én az előbbit, a szajkózást használtam. Legelőször is, kérem ne ferdítse bele olyan fogalomba a mondandómat, ami teljesen más értelemmel bír – ez esetben a tukmálást. Merci beaucoup.

    Rátérve a hozzászólásának második részére, az jól látszik, hogy ebben nincs is vita köztünk, kedves Péter Pál. Ön ezt írta, és én is így gondolom és örömteli, hogy ön is így gondolja:

    Én hozzászólásomban azt akartam kifejteni, hogy minden “népcsoportban” vannak bűnözésre hajlamosak.

    A további mondatai is teljesen korrektek, egyetértek vele. Pontosan erről van szó, és ennek mentén kellene kezelni a menekülteket – különbséget téve, hogy nyilvánvalóan vannak menekültek és az is vitathatlan, hogy esélyes hogy betévednek nem kívánt egyének, terroristák is a menekültekkel együtt. Ez a menekült tömeg viszont nem egyetlen massza, nem egyetlen halmaz, hanem kettő, és a két halmaz egymáshoz mért arányait a megfelelő módon kellene érzékelni.

  • Kedves Figyelő,

    Mondhatnám azt amit tegnap ön alkalmazott menekülőválaszként a kérdésemre, hogy Szimbolikusan utal folyamatosan arra, hogy erőteljesen és nagy arányban a menekültektől tart, mert azok muszlimok. De én amit állítok az nem a légből kapott semmilyen téren: Nem voltam rest és pár hozzászólását visszaidézek alább, melyben jól érzékelhető, hogy a muszlimok között mindenképpen terroristákat lát, míg másutt nem, sőt nyomatékosítja is, pl a magyarok nem ilyenek. Hát ebből mire lehet következtetni? Arra, hogy ön bizony a muszlimokat látja csak terroristáknak, hisen másokat (pl. magyarokat ki vonja ennek lehetősége alól – pedig volt itt nem olyan rég molotovkoktélos, kalasnyikovos terror a romagyilkosságoknál.) Tehát összefoglalva az ön eddigi összes hozzászólása arra utal, hogy az ön világképében a muszlimok a terroristák. Minden más bagatel. Ha pedig mégsem így gondolja akkor álságosan, és tudatosan elhallgatja a gondolatai közt azt, hogy de bizony MINDEN népcsoportban, minden nép között van terrorista.

    Íme pár múltbéli hozzászólása:

    Figyelő
    2015 november 21
    11:44 de.
    A terroisták francia állampolgárok voltak, kis szíriai behatásokkal múltukban.

    http://kanadaihirlap.com/2015/12/21/osszesen-50-ezer-sziriai-menekult-erkezik-kanadaba/
    Figyelő
    2015 december 22
    2:15 du.
    Az az 50 ezer között aki Kanadába érkezik hány van terrorista?

    Figyelő
    2015 december 22
    2:32 du.
    A magyarok nem intéztek tömeg terrortámadást sehol, mint a párizsi, vagy kaliforniai “menekültek”!

    Figyelő
    2015 december 22
    3:58 du.
    a magyar menekültek az a 39 ezer, európai emberek voltak, hasonló vallási és kultúrális alappal, mint amit Kanada többsége alkot.
    Akik most jönnek, már nem ilyenek.
    Második pont: A közelmultban két tömeggyilkosság volt, egy Párizsban, egy Kaliforniában, ahol kiderült, hogy az előbbi egy menekült család taja, a másik eset meg, a tettesek, kapcsolatban voltak az IRIS-el.
    Honnan tudja a figyelmes, szúró kanadai társaság, hogy az 50 ezerből hánynak van hasonló akarata, vagy összekötetése a fentiekkel?
    A magyarok nem intéztek tömeg terrortámadást sehol, mint a párizsi, vagy kaliforniai “menekültek”!
    Az az 50 ezer között aki Kanadába érkezik hány van terrorista?

    http://kanadaihirlap.com/2015/11/19/okoskodas-a-parizsi-terror-utan/
    Figyelő
    2015 november 20
    10:06 de.
    Sajnos, Kanadában nincs Orbán, aki megállitotta a beőzönlő bevándorlókat. Mert ezek NEM menekültek.

    http://kanadaihirlap.com/2015/05/28/egy-bajai-levele-orbannak/
    Figyelő
    2015 május 29
    11:47 de.
    Úram, ha nem élne Magyarországon azt kivánnám, hogy ismerje meg a muszlimok terrorista hajlamait egész közelről. Mi Kanadában megismertük.

    Figyelő
    2015 május 31
    12:28 du.
    Igaza van, hogy az általam említett terrorista nem született muszlim volt, csak “megtért”.
    De ezen felül, Kanadának adott egy példát arról, hogyy mi lehetséges, ha egyszer valamelyik eredeti muszlimot elkapja a harci tett.

    http://kanadaihirlap.com/2015/11/19/okoskodas-a-parizsi-terror-utan/
    Figyelő
    2015 november 20
    1:07 du.
    a magyaroknak, bár milyen híret terjesztenek róluk, nincs terrorista multjuk.

  • Parács Péter Pál

    *****Figyelő*****

    Azt mondják, hogy „nehéz a dolga a katonának”!
    Az a baj, hogy ez nem „katona-dolog” és általában egyetértek Önnel és Marcsának nevezett Marcsival és az „Egyebekkel”.
    Egyik, mai napi hozzászólásomban részletesen kifejeztem álláspontomat. Nem tudom melyik cikkhez kapcsolódik pontosan, de tények amik történnek.
    És!!! Mivel magyarázható konkrétan illetve mire számíthatunk?!

    Figyelőnek és „egyebeknek” nincsen mása, csak igaza.
    Nem fél, mert bátor és meg tudja védeni magát? Fenntartásai(ink) vannak azonban, hogy miért van arra igen alapos és tényszerű okozati szükség!!!!

    Igen!! Meg tudom védeni magamat, feleségemet, gyerekeimet, családomat, barátaimat, környezetemet, ha a bomba nem a metro áll-jegyellenőrére vagy önrobbantós hősiességre esküdt tett muzulmán nyakában van álcázva és netalán élesítve./Nem beszélve a modernizált távirányítós donorokról/ Azaz lehet, hogy nem félünk, de adott esetben nem is lehet rá felkészülni. /Meglepetés, amit nem tudsz megköszönni sem/
    Azt mondja egyébként a magyar közmondás, hogy „jobb félni mint megijedni”.
    Ha, csak úgy felrobbantanak „szórakozásból”, akkor nincs időm megijedni.
    Ezért, kedves Figyelő és „egyebek” (Bocsi! Egyik hozzászóló szavaiból ez nekem már szlogen marad tiszteletből)!
    Nincs idő tehát megijedni. Valahol félve, de mindenképpen fenntartásokkal és óvatossággal kell, hogy éljünk.

    DE MIÉRT!!!!????

    PPP
    PPP

  • Parács Péter Pál

    2016 augusztus 26
    5:19 de.
    Köszönjük, érdekes és értékes hozzászólást és várjuk a továbbiakat!
    Kérem, nem mint „utolsó” legyen, mert igen üdítő
    itt néhány tárgyilagos vélemény.

  • HunCanada

    2016 augusztus 26
    8:56 de.
    Látom nehéz megérteni, hogy egy judo-keresztény társadalomban, ami eddig Európában, Kanadában többségben volt, helyesebben a kultúrája ennek a földrésznek, ezen a filozófián született és élt két ezer évig ,NEM óhajtja igazán őket?!
    Csak igazán, elhívatott liberális nem értheti, aki 3 méterre sem lát az óránál.

  • HunCanada

    2016 augusztus 26
    8:56 de.
    Látom nehéz megérteni, hogy egy judo-keresztény társadalomban, ami eddig Európában, Kanadában többségben volt, helyesebben a kultúrája ennek a földrésznek, ezen a filozófián született és élt két ezer évig ,NEM óhajtja igazán őket?!
    Csak igazán, elhívatott liberális nem értheti, aki 3 méterre sem lát az orránál.

  • Figyelő
    2016 augusztus 26
    10:36 de.

    Miért volna nehéz megérteni. Soha nem cáfoltam, hogy más kultúráról van szó, mind Európa, mind Észak-Amerika társadalmával összevetve. Az a baj látja, hogy megint elviszi tök hülye irányba. Kérdezte, hogy hol utalt arra, hogy a muszlimok terroristák, és mások nem azok, pl utalt konkrétan a magyarokra. Válaszoltam, belinkeltem a korábbi „muszlim-terroristázós”, „a magyar nem terrorista” hozzászólásait, erre idehoz egy tök olyan témát, amiben nincs vita köztünk. Bizony a muszlimok teljesen más kultúrájúak.
    A liberálisozásához nem tudok érdemben reagálni, mert egyrészt nem igaz, másrészt méltatlan, hogy azonnal jelzőt biggyeszt, ha úgy érzi másféle véleménnyel találkozik mint a sajátja, hát még ha saját önmagát is megcáfolja az a másik vélemény.

    Egyszerűen látszik, hogy már a kérdéseket sem akarja, vagy nem tudja megérteni és talán ezért megy el a liberálisozás odabiggyesztés irányába, vagy éppen egy olyan irányba amely nem is vitatéma köztünk.

  • Parács Péter Pál

    2016 augusztus 26
    10:25 de.
    Egyetértek!
    Itt senkinek sincs ideje erre! Értem a „félelmét”!
    Lányom Torontoban él és gyakran használja ott a Metrót. Ez a terroista, akit legutóbb a rendőrség megölt, éppen ezt a metrót készült robbantani!
    Az egyszerű magyar Kanadába menekült a kommunizmus elől, és hírtelen ilyen problémákkal néz szembe!
    Nagyon elkeserítő!