Elégtétel

2018 szeptember 21 7:55 de.42 hozzászólás

Lábánál fogva lóg a Köztársaság téren Újhelyi István, az MSZP Európai Parlamenti képviselője. Szerencsére csak bábu formájában, de a látvány így is gyomorforgató.  

Orbán Viktor a választások előtt azzal fenyegetőzött, hogy elégtételt fognak venni azokon, akik velük szemben állnak. Nem sokkal ezután a fideszes sajtó meg is kezdte a listázásokat.

Tóth Bertalan, az MSZP elnök-frakcióvezetője szerint mára a Fidesz gyűlöletpolitikája arra szintre jutott, hogy szélsőjobbos támogatói már nyíltan fenyegetnek akasztással egy ellenzéki képviselőt. Az MSZP EP-képviselőjét sorozatos, életveszélyes fenyegetések érik, ami csütörtökön este érte el a legalját, amikor egy, Ujhelyi István arcképével leragasztott bábut fejjel lefelé felakasztottak egy fára.

Ezt a cselekményt egy olyan szélsőjobbos csoport vállalta magára, amely nyíltan kiáll Orbán Viktor mellett.

Az MSZP elnöke ezt követően arról ír, hogy a párt elnöksége egy emberként állt ki a megfenyegetett Ujhelyi István mellett. Hozzáteszi: az MSZP elítéli az erőszak és erőszakra felhívó cselekmények minden formáját, “legyen szó akár akasztófáról akár hordóról, és ezt várjuk el minden politikustól és párttól, legyen az kormánypárti vagy ellenzéki.”

A pártelnöki szöveg utolsó mondatát nehéz másképp értelmezni, minthogy a szocialisták a Demokratikus Koalíciónak is üzentek. A DK által meghirdettetett utcai tüntetések első napján ugyanis – belgrádi mintára- egy Orbán Viktor fényképével díszített üres műanyagordót lehetett bottal ütögetni.

Kenderessy Milán

42 hozzászólás

  • Ez már a legalja!! Undorító!!! Mondjuk a Putyin-bérenc szélsőjobbtól nem is várható több. Az én esetemben, – a baloldali politikusok ellen indított koncepciós perekről szóló leleplező cikkeim miatt – megelégedtek azzal, hogy egy nyilvános videóban elsorolták, hogy milyen módon kínoznának és ölnének meg engem. Ismert maffia-módszerek…

  • Kenderessy Milán

    Azt „elfelejtette” elmondani, hogy azt a bábút mit felakasztottak előzőleg a liberális baloldaliak készitették, igaz Orbán Viktor arcképével! A tüntetők köpködték, rugdosták, gyalázták! Az ott levő Újhelyi elvtársat ez nem zavarta. Amikor valakik az Ő képével diszitették fel ezt a bábút és felakasztották, ez már sérelmes volt. A hordóra és dobra felszerelt Orbán képeket is lehetett püfölni, köpködni, amit az intelligensebb párthivek meg is tettek!

  • Ez az Újhelyi nem a legjobb példakép.
    1990-ben Szegeden belépett a Fideszbe, de miután ott nem kapott hirtelenjén poziciót, átsomfordált a szocikhoz (Ahol lasszóval várták a fiatal tehetséges káderokat).
    A magánéletben sem az a stabil valaki, négy gyerekkel hagyta ott a feleségét (egy vidámabb jövő reményében).
    Hogy hazaáruló az kétségtelen. Sajnos sok országban nem csak a bábujával idétlenkedtek volna.

  • Az a helyzet, hogy a készség és az igény nagy az országban azoknak az ellenzéki politikusoknak a fölakasztására (is), akik megszavazták a Sargentini-jelentést.

    Most itt tartunk, kíváncsian várom, lesz-e valamiféle következménye az ilyenfajta “vélemény” kinyilvánításának, vagy a hatóságok engedik követendő példaként?

  • Homokozó…

  • na kerem!!!
    itt a kezzel foghato bizonyiteka Orban gyuloletkampanyanak!!

  • Bernstein Azért hazaáruló, mert elítélte a kormányt? Ők a haza?

  • Nekem ízléstelen és gyerekes mind a kettő. De ebből indulhatnak ki a lincselések. Nem egészséges. Gyurcsány most elindított egy értelmetlen ésveszélyes folyamatot. Okosabbnak gondoltam. Remélem elenyészik.

  • – Miután „ellopták”, átragasztották, fára akasztották, provokátorok, Orbán meggyalázott bábuját, csak egy másik fotót ragasztottak rá…
    – Gyurcsányék bénázása után, ez viszi előlük el a shaw-t, az MSZP hasznára…
    – Orbán, vagy Újhelyi mint közszereplők, ezt tűrni kénytelenek…

  • Ez is az u.n. freedom of expression, szabad velemeny nyilvanitas.
    Ha szabad a nemzeti zaszlot, meg a nemzeti hymnuszt gyalazni, egetni, stb. miert ne ?

    Csupan a kerdes hogy nem letezne valami ‘park vagy utca’ karbanatartasi rendelet amit ezt elenzi ?

    Szokjanak hozza, ez az egyeni szabdsag resze !
    Amig nem sertett sem okozott kart valakinek, nincsen sem kar, sem serelem.
    Nem lehet sem buntetes sem karterites !

  • Szerintem már kínjukban nem tudják a politikusok, hogy mivel hívják föl magukra a figyelmet. Ez igaz a gyűlölködőkre és a magukat áldozatnak beállítókra is.

    Régebben csak verbális gyűlölködés ment, amiben a ballibeket se kellett félteni, ha oda kellett mondogatni a másiknak. Pl. „Horthy, a döglött tömeggyilkos” kijelentés is ebbe a kategóriába sorolható.

  • Hazai Lámpa!

    Miért ? Talán él még az a tömeggyilkos… ?

  • LAMPACSKA:

    Ha maga elkepzeli hogy ezt es hasonlo tetteket valaki politikus tenne , hat maga nem ugen realaisan veli az esemenyt.

    Valaki veres-feju, boldogtalan es civilizalatlan ifiju, akinnek nincsen jobb tennivaloka meg elkepzelese sem.

    Csupan azok akik mind a lovoldozeseket a tomegekbe, meg iskolakban,stb.is kovetik vilagszerte.

  • A felcsúti egy tömeggyilkos már most, és még mennyi áldozata lesz ezután….

  • Azert attol sokkal okosabbnak tartom Orban Viktort, hogy O fenyegetozzon.
    Ezt az egeszet kulonben sem O talalta ki , a labanal felakasztitt babut. O sosem tenne ilyet, ettol sokkal intelligensebb. Igaza van Bendeguznak.

  • az orbani uzenet!!
    es epp a „koztarsasagteren” ott ahol 56’ban kiskatonakat ‘besorozott ifjakat!!akik probaltak volna nemet mondani!!!)-logattak fejjel lefele meglincselve!!

  • Bernstein, mennyit kaptál ezért a trollkodásodért. Annyira nyilvánvaló:)
    De azért ne felejtsük el, hogy a 90-es Fidesz az pont a mai ellenkezője volt. Újhelyi pedig egy nagyon tehetséges, kifejezetten intelligens politikus.
    Te baromarcú, családjáról próbálsz gyalázkodni? Nézz már körül az összes fideszes családja körül először…

  • Banfi, te angyalarcu!
    Nem sok genderes van köztük: Orbán V. 5 gyerek, Áder J. 4, Király N. 5…. (Első házaspáros homofóbok)

  • Bernstein, nem kellene ám összevissza hazudozni. Ujhelyi 1975-ben született, tehát 15 éves volt 1990-ben, így nem volt a fidesz tagja. Az Mszp-be 18 évesen lépett be, 1993-ban.
    Lehet itt válás miatt ekézni, de akkor szíveskedjék talán Balog tiszteletest is elmarasztalni, aki 3 gyerekkel vált el és még két gyereket hozott össze a második házasságában. Esetleg Deutsch Tamással, aki bőséggel használta el a feleségeit és házasságon kívül is született nem is egy gyereke.
    Másrészt szerintem meg hazaárulónak nem az orbánt bírálót kellene kikiáltani, hanem azt, aki az országnak juttatott Európai Uniós támogatást saját vagyonának gyarapítására használta fel.

  • Még az is meglehet,hogy az egész provokáció! Nem is zorbánviktor tette , hanem azok akik pont arra akarják felhasználni,hogy köpködni lehessen a fideszeseket,mert,hogy ők milyenek? Nem gondoljátok,hogy bedőltetek valaminek.
    Persze a Pistinek nem úgy kellett volna ahogy,túl kellene neki is lépnie a folyamatos gyűlöleten!
    Igazam van üdvözletével.

  • Bernstein,a nagyeszű: „Nem sok genderes van köztük:…”
    Vajon akkor ki csinálta a gyerekeiket, ha nekik nincs nemük?

  • Gurltiz szellemisége …

    Előbb csak bábukat, aztán mindenkit akire az utcán rámutatnak hogy ÁVÓ-s…izé…idegenszívű..

  • tóth péter
    2018 szeptember 23
    2:29 du.

    Aha.
    A kék az meg lila mi?
    Háát..te biztosan jól látod.Onnan a nyilaskereszt árnyékából.

  • Figyeljetek ki a jóbánat ez a Brennstein vagy mifene?
    (Brekkstein? Mindegy.)

    Nem is ismerjük oszt idejár hazudozni.

  • Ja tudom már kijez.Ő a Kovakövi.
    A ütik szikrát hány DDDD

  • Geyza
    2018 szeptember 23
    3:48 du.

    az én időmben volt egy mondás:
    „Hányja a szikrát, mint anyósom a fogát”

  • ja, a szellemeskedőre mondtuk…

  • Vajon ez oldal szerkesztoje, mit szol a fenti „intelligens” hozaszolasokhoz?

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    Bánfi
    7:16

    Itt is tökéletesen igazad van. Sajnos.

  • "tisztelthölgyeimésuraim"

    Bar-Lev

    Igen, a Köztársaság tér mint lincselésben elhíresült helyszin bizony nem egy véletlen választás.

    .

  • FORTIMBRAS
    2018 szeptember 22
    4:55 de.

    Persze, nem él már Horthy, de azért mégsem muszáj rá azt mondani, hogy „döglött”.

    Tömeggyilkosnak akkor nevezheted, ha bebizonyítod, hogy emberek életére tört.
    Tudvalevő, hogy Horthy 1942 és 1944. március között bármikor deportálhatott volna. Akkor nem volt tömeggyilkos, mikor a zsidók biztonságban éltek?
    1944. március után nem akadályozta hónapokig a deportálást, de nem is ő kezdeményezte. Ha ez gyilkosság, akkor gondatlanságból elkövetett gyilkosság, ami nem egyenlő a szándékossággal.

  • hazai lámpa
    2018 szeptember 26
    7:55 de.

    Horthy egy vén tömeggyilkos volt
    már akkor is amikor még fiatal(abb) volt
    és kár hogy nem tudott megdögölleni az Első Vilháb.-ban.

    Tanulmányaim szerint megtizedelte még a saját hajójának a legénységét is mikor azok elégedtelnkedtek az ellátmánnyal.

  • ˙

    Kedves Lámpa! 7:55

    Azt írod nekem hogy bizonyítsam, hogy Horthy személyesen tört volna mások életére, mert csak akkor állíthatnám róla azt, hogy tömeggyilkos. Gondolom Te is hallottál már egy Adolf Hitler nevű gonosztevőről, aki személyesen – bár ezt sokan vitatják* – senkibe nem eresztett egyetlen golyót sem. Ő (is) csupán a szavaival, a szónoklataival, a törvényeivel, sőt a sötét gondolataival gyilkolt, mert a leírt, vagy kimondott szó fegyvere sokszor veszélyesebb még a legprecízebb Mausernél is …

    Másfelől, én nem mondtam azt, hogy „döglött”, ahogy Te az én szavaimat itt interpretáltad.

    Bár mi tudjuk, és tudnunk illik, hogy ez az ANTANT ajándékaként közénk dobott Horthy-bábu relatíve már rég nem él, ám ő így is, sőt éppen ezért egy veszélyes fegyver a rendszere utóhatásaként kinevelt magyar szélsőjobboldal „kezében”. Az anno még legfőbb hadúr címet és jogot viselő ellentengernagy mint egy ún. DÖGLÖTT AKNA, amelyet bár az idők során rá rakódott rozsdás vériszap mint egy vakolat tesz láthatatlanná, ezzel védve valódi mibenlétét, ám a tartalma, a működőképes gyúelegye még mindig képes gyilkolni, ahogy ugyanaz a mocskos horthysta eszmerendszer 19-20-ban, 41-ben, vagy 1944-ben eredményesen szedte a maga félmillió áldozatát… [A magyar és külföldi katona- illetve civil háborús áldozatokat, a gazdasági károkat és a sok-sok könnyet hely és idő híjján itt most mellőzve.]

    Visszhall’

    * Hitler személyesen vett részt a „hosszúkések éjszakája” néven elhíresült gyilkos akcióban. A fiatalkorú unokahuga, aki egyben szeretője, „öngyilkosságának” is személyes részese volt… De ezek csak a rossznyelvek híresztelései.

  • Hazai Lámpa:
    Utóirat

    Azt sem állítom, hogy H. Miklós „gyanúsított” egyedül követte el azokat a gaztetteket, amelyet a büszke és végre újra önálló magyar államiság nevében a bűntársai közreműködésével követett el, végsősoron e haza ellen …
    Voltak közvetlen és közvetett bűntársak bőviben. A létszámot rádbízom…

  • FORTIMBRAS
    2018 szeptember 27
    2:44 de.

    „Azt írod nekem hogy bizonyítsam, hogy Horthy személyesen tört volna mások életére,”

    Kedves Fort., még csak az első sort olvastam el, de már hibádzik. Azt írtam, hogy SZÁNDÉKOSAN.

  • Geyza
    2018 szeptember 26
    11:16 de.

    Géza, mindenki azt tanulta a szocializmusban, hogy Horthy „megtizedelte a cattarói matrózlázadás részvevőit”.

    Ezzel szemben Horthy ott sem volt, és nem tizedelés történt. A többi stimmel. Egyébként a kuk hadiflotta nagyon szigorú volt, mint minden más flotta. Egy kommunista sztrájkot mindenhol megtorolt volna a hadvezetőség, a kuk-ban is így tettek. Négy halálos ítéletet szabtak ki, másokra sok év börtönbüntetést. Horthy mint katonatiszt, nyilván hasonló elveket vallott.

  • FORTIMBRAS
    2018 szeptember 27
    2:44 de.

    Mint máshol írtam, a magyarországi antiszemitizmus nem Horthyhoz köthető jelenség. A dualizmus idején alakult ki, mert az úri középosztály a Habsburgok és a saját hibájából egzisztenciálisan tönkrement.
    A liberális nemesség unokái ezért szakítottak a liberalizmussal, és fordultak a radikális eszmék felé.

    A zsidóság a dualizmus nyertese volt, részben szakértelmének köszönhetően, részben mert a magyar állam nem törődött azzal, hogy a társadalmi problémákat orvosolja.

    Ez volt inkább a döglött akna, ami aztán élesedett a két világháború közt, aztán fölrobbant 1944-ben.
    Tudom, hogy te nem használtad rá a döglött kifejezést, de mások használják. Pedig el kéne gondolkodni, hogy melyik döglött akna dolgozik manapság? Tényleg el tudod hinni, hogy szabolcsi mélyszegények vagy hatvanezerből élő kisnyugdíjasok elájulnak az örömtől, ha Orbán esetleg egy Horthy képet lenget eléjük?

    Leginkább az a döglött akna dolgozik ma is, hogy a középosztály nem széles és egyre szűkül. Sokakat lecsúszás fenyeget az alsó középosztályból is. Ezt a rendszert a rendszerváltozás hozta létre, mert a „szent kapitalizmus és liberalizmus” nevében nem törődtek a társadalmi problémákkal. Az SZDSZ nevű párt már meg is szűnt, mert még a probléma felismeréséig sem jutottak …

  • Hazai Lámpa 8:19

    Ez a beegyzéseddel, úgy nagyvonalakban még egyet is értenék, ha nem rejtenéd el benne a megszokott „döglött aknáidat” a zsidóságról, amely a dualizmusból szerinted „győztesként” került ki. Lehet hogy szerinted az már győzelem, ha valaki évszázados és tudatos elnyomatás után polgárjogot nyer, ami mai fejjel az előtt is járt volna neki. Ti.ennek az elemi felszabadulásnak az eredményeként kerültek elő az addig párnacihába, kéménylukba, meg mittomén’ helyekre rejtett immobil „családi vagyonok, amelyekből közülük sokan tőkét kovácsoltak, mások pedig egy kicsit módosabb életvitelre váltottak, de sokaknak, a legtöbbjüknek közülük ennyi se jutott, mert pl. a nagy család felélt mindent. Én magam sok(!) zsidó munkásembert ismertem életemben. Mondhatom, tőkést pedig alig-alig egyet, v. kettőt (utóbbiban már nem vagyok biztos, hogy az lett volna). … És akkor még hozzá kell tennünk, hogy sokakat a helyi, vidéki stb. környezetük is bele kényszerített a szegény, v. a közepesnél alacsonyabb szintű életvitelbe. Nem akarok évszázadokat visszamenni, amikor a hitközségeiket egyszerűen plusz adókkal zsigerelték ki a világi uraságok – sokszor a klérus unszolására – és olyan törvényeket kreáltak, amely ezek mellett még menekülésre is késztették őket…
    Egyszóval nem ők voltak azok se, akik az egyszerű nép kiszipolyozását a legtermészetesebb kötelességként űzték, hanem a (föld)birtokos világi réteg az egyház segede44lmével… E kötelék fellazulását a katalizátor forradalmak, a történelem hozta meg. Bár tegyük hozzá, hogy pl. ’48-ban a zsidóság nagy része a forradalom mellett állt ki, sokuk fegyveresen is harcolt a Habsburg elnyomás ellen, előre nem tudván az azt követő évtizedek változásait.

    Megjegyzem, hogy „a 44-ben robbant akna”, mint te minősíted a maggyar Holokausztot, bizony nem a dualizmus, hanem az azt közvetlenül megelőző 25 éves permanens bűnbakkeresés és uszítás terméke volt.

    Üdvözléssel Fortimbras

  • Lámpa ! Bocs’ kieg’ill.Jav’:

    „győztese” helyett; nyertese

    Üdv.

  • FORTIMBRAS
    2018 szeptember 28
    4:56 de.

    Az antiszemita pártok az 1872-es világválság után alakultak, ezt nem én találtam ki, hanem így volt.

    Az, hogy a dzsentri mit gondolt akkoriban a zsidóságról, azt számos kortárs műben leírták a megfigyelők, és azóta szakemberek is elemezték. Sajnálom, ha ez téged zavar, hogy leírom, de az úri középosztály elnyomva, kijátszva érezte magát. Hogy ez jogos volt vagy nem, arról lehetne vitatkozni.

    Elhiszem, hogy sok mindent láttál, de 150 éve talán még te se voltál ott… A zsidó nagytőkések a 19. században indultak, mint gabonakereskedők, majd befektették a pénzüket a modern ágazatokba. Az arisztokráciának és dzsentrinek ők voltak útjában, nem a szegény boltos.

  • Hazai lampa
    Hat en nem is tudom… t.i akkoriban mar nagyocska lany voltam, s valamelyest emlekszem az akkori idokre.
    Szerintem, az uri kozeposztaly, igen jol erezte akkoriban magat. A ferfiak elmentek reggel az irodakba dolgozni, a feleseg a haztartast vezette, de mindenki tartott egy cseledet legalabb! Voltak tehetosebbek, ott meg egy szakacsno is lehetett!
    Tehat hazimunka nem nagyon volt. Esetleg kiment a piacra vasarolni.A szemelyzet !”nagysagos asszonynak hivta, de volt olyan jobbmodu, akit „meltosagos asszonynak” hivtak. A gyereket kuldte iskolaba es tarsadalmi eletet elt kozben. Baratnok osszejartak es delutanonkent bridgeztek.

  • Meg az akkori vilaghoz tartozik, hogy a zsidok hasonloan eltek,. A legnagyobb pesti ujsagoknak zsidok voltak a foszerkesztoi! Ezt onnan tudom, hogy volt ilyen csaladi baratunk is..Viszont , Izrael megalapitasa utan, sokan 1948 ban sok ismert zsido kivandorolt oda.